Sony nadaljuje s selitvijo svojega impresivnega kataloga ekskluziv, ki so bile včasih zavezane samo njihovim lastnim konzolam PlayStation. Zadnjo takšno predelavo je doživel odlični Spider-Man, zdaj pa je napočil čas, da svojo prvo selitev doživi tudi franšiza Sackboy.
To je dokaj pomembna predelava, saj je Sackboy od vedno veljal za nekakšno maskoto PlayStationov, Sony pa s to potezo sporoča, da s selitvijo svojega ekosistema misli resno in da bo na tem področju predstavljal pomembno konkurenco Microsoftu.
Sackboy: A Big Adventure je bil eden tistih naslovov, ki je izšel skupaj s konzolo PlayStation 5 in igralci smo takrat začudeni gledali v čudovito platformsko avanturo, ki je v glavno vlogo postavila pletene pajace, ti pa so se nato spustili skozi vrsto stopenj, ki niso bile preveč zahtevne in so bile namenjene starejši in mlajši publiki. Ravno zaradi tega je hudo prav prišel tudi vgrajeni sodelovalni način, tako da sta se lahko za enim televizorjem hkrati pozabavala dva igralca, za reševanje nekaterih preprek pa bo treba tudi skupno sodelovanja.
Predelava za PC bo ohranila vse to, a bo s sabo prinesla še nekaj dodatnih bonusov. Podprta bo ločljivost 4K in 120 sličic na sekundo, slika pa se bo tudi prilagodila širokim zaslonom z razmerjem 21:9, NVIDIA pa bo tehnologije DLSS poskrbela za tekočo izkušnjo igranja. Kakšne nadgradnje tekstur zgornji napovednik ne omenja, a igra je bila že tako videti čudovita in polna podrobnosti, da česa takšnega niti ne potrebujemo.
Sackboy: A Big Adventure izide 27. oktobra, na Steamu in Epic Gamesu pa že sprejemajo prednaročila, a žal bo treba za predelavo odšteti polnih 60 €.
Mythic Quest je najbolj igričarska serija, kar jih pomnimo in res smo veseli, da je Apple odobril delo tudi na 3. sezoni. Ta je bila sicer napovedana že nekaj časa nazaj, a šele včeraj smo dobili uradni datum izida, ki se bo zgodil 11. novembra.
Serija sledi dogodkom MMO igre Mythic Quest, ki ima na čelu markantnega in skrivnostnega Iana Grimma. Prva sezona se je vrtela v glavnem okoli Mythic Questa, medtem ko se je druga bolj osredotočila na splošen posel razvijanja iger, več časa pred kamero pa so dobili tudi drugi liki, med katerimi izstopa nekdanja Ianova pomočnica Poppy, ki se je bolj postavila zase in se odpravila v razvoj svoje vizije igre.
Ian in Poppy bosta v tretji sezoni stopila stran od utrujenega MMO žanra in preko novega studia GrimPop Studios se bosta odpravila v povsem svojo smer. Na žalost bosta za sabo pustila nerodnega Davida, ki bo zdaj prevzel glavno vlogo razvoja Mythic Questa, to pa bo seveda s sabo prineslo kar nekaj novih izzivov. Na žalost se tokrat v seriji ne bo pojavil igralec F. Murray Abraham, ki je igral skrivnostnega pisca C.W. Longbottoma, razlog za njegov odhod pa ni bil razodet.
3. sezona se bo očitno dotaknila vseh novodobnih prijemov in poslovnih priložnosti iz igričarske industrije. V junijskem napovedniku so bili denimo omenjeni NFT-ji in skoraj zagotovo se bo še bolj omenjalo mikrotransakcije in morda tudi kakšno zaračunavanje preko mesečne naročnine.
Mythic Quest bo 11. novembra prejel dve epizodi, nato pa bomo vsak teden dobili nov del, dokler 6. januarja 2023 ne dobimo 10. epizode, ki bo hkrati služila kot finale 3. sezone. Serijo lahko spremljamo samo preko servisa Apple TV+, ki je k sreči na voljo tudi v Sloveniji.
O grozljivki SCORN, na kateri dela srbski razvijalec Ebb Software, pišemo že 6 let in to z razlogom. Prvi dražilnik je namreč pokazal unikatne kreature in okolico, ki močno spominjajo na nekaj, kar se je izrodilo v umu oblikovalca H.R. Geigerja, njegov vpliv pa je močno vplival na vizualni slog franšize Osmi potnik.
Česa takšnega v igričarskih krogih še nismo videli, še posebej ne v tako napredni vizualni podobi in čeprav je bila igra videti odlično, so se Srbi malce lovili okoli igralne formule. Če smo odkriti, še zdaj točno ne vemo, kaj SCORN točno sploh je. Očitno se bomo podili po nekakšni vesoljski ladji, ki bo vsebovala polno nagnusnih bitij, vihteli pa bomo res bizarna orožja, ki enkrat za spremembo ne bodo narejena samo iz kovine, ampak bodo bolj organska.
SCORN nas pri igranju ne namerava držati za roko, saj na zaslonu ne bo nobenega uporabniškega vmesnika, niti se nam ne bo preveč sanjalo, kam iti in kaj početi. Nekateri kritiki, ki so se že dokopali do zgodnjih kopij igre, so igralno zasnovo označili za podobno tisti iz igre The Witness, tako da se lahko med drugim nadejamo tudi nekaj ugank. Razvijalec je v nedavni Reddit temi še dodal, da igranje ne bo razpotegnjeno in da bomo iz enega skozihoda iztisnili nekje med 5 in 8 ur zabave.
SCORN bi moral sprva iziti 21. oktobra, a v temu letu prestavitev je razvijalec naredil nekaj neizrekljivega in datum premaknil na bolj zgodnji. Po novem nas bo SCORN zdaj strašil 14. oktobra, trenutno pa si lahko na Steamu rezervirate kodo po malce nižji ceni.
Prepričan sem, da so organizatorji dogodka Operation Night Strike v svoji mladosti lomili tipkovnice ob preigravanju nekdaj huronsko popularnih dirkačin Need for Speed Underground, svojo ljubezen do cestnega dirkanja pa so nato preselili v resnično življenje in tako so izpolnili svojo ultimativno fantazijo.
Takšnih ljudi po svetu ni malo, a kar je pri Night Striku posebnega je dejstvo, da za organizacijo stojijo Slovenci, ti pa nam nameravajo med 7. in 9. oktobrom na popularni lokaciji Raceland Krško pripraviti pravi avtomobilski spektakel, ki bo navdušil ne samo ljubitelje normalnih štirikolesnikov, ampak tudi vse tiste, ki jim moč motorja pod pokrovom enako pomemben kot vizualni stil avta.
Dogodek Night Strike bo svoja vrata odprl v petek ob 17.00, prvi dan pa nam bo postregel s kvalifikacijami in veliko, veliko driftanja skozi ovinke. Drugi dan se začne malce bolj zgodaj, ob 14.00, ta dan pa bo prav tako vključeval kvalifikacije in tekmovanje v driftanju, a k temu lahko dodate kaskaderske podvige, tekmovanje v najbolj navitih motorjih ter posebnost z imenom “Drift Taxi”, kjer se lahko dejansko usedete v avto kot sopotnik, medtem ko vam voznik pričara nepozabno avanturo lovljenja ovinkov. Zadnji dan se bo zgodil v nedeljo, takrat pa se bodo vrata odprla ob 11.00. Spet bo na sporedu ogromno driftanja skozi ovinke, veliko pozornosti pa bo namenjeno japonskim avtomobilom.
Na dogodku bo prisoten tudi UVI, ki bo zabaval gledalce preko svojih UVI Racing simulatorjev, tako da ne boste dneva preživeli samo ob gledanju avtomobilov, ampak se boste lahko lotili tudi virtualnega dirkanja v najbolj popularnih dirkačinah.
Več informacij najdete na uradni strani, tam pa lahko opravite tudi nakup vstopnic, ki bodo do konca septembra občutno cenejše.
“Čas poceni grafičnih kartic je za nami”. To je na nedavni konferenci GeForce Beyond izrekel Jensen Huang, šef Nvidie, ki je poprej najavil 4. generacijo grafičnih kartic RTX. Največ pozornosti je bilo namenjeno kartici RTX 4090, ki je resda prava strojna pošast, a zase zahteva tudi naravnost neverjetno ceno.
Na odru je bil RTX 4090 označen s ceno 1.599 $, kar je takoj poželo neodobravanje, a izkušeni Evropejci vemo, da ta cenovna nalepka niti približno ne odseva realnosti. Ta začetna cena je bila namreč postavljena brez davka in v Evropi lahko takoj prištejete še kakšne tri stotake, kar na koncu izda še bolj neverjetne številke.
Poročali smo že, da bodo cene pri nas blizu dveh tisočakov. Bolj realna cena za RTX 4090 je bila 1.950 €, a tudi to se ni izkazalo za čisto resnico, saj so bile cene namenjene bolj za nemški trg, a to je spet veljalo za bolj omejeno serijo Founders kartic, medtem ko bo treba za različice iz strani ASUS-a in podobnih še dodatno odšteti evre.
Nemška spletna stran Caseking je tako objavila prve realne cene novih grafičnih kartic, ki jih bosta ponujala MSI in ZOTAC in cene segajo od 2.149 € pa vse do 2.279 €. Situacija na slovenskem trgu pa je še bolj zasoljena. Slovenska spletna štacuna EIGRE.si je prva objavila cene in prvi vpis je bil namenjen grafični kartici ASUS TUF Gaming RTX 4090, ki pa zase zahteva kar 2.349 €. To je lep prikaz tega, da začetne objavljene cene v ameriških dolarjih nimajo ravno neke povezave z realnostjo, še posebej za manjši trg v Sloveniji, ki se mora boriti za tisto borno zalogo, ki jo NVIDIA pošlje v naše zaselke.
Čas poceni grafik je očitno res za nami in malce je smešno, ko človek pomisli, da je pred koronsko pandemijo lahko posameznik za takšne denarce sestavil cel PC, če ne celo dva. Upanje ostaja, da bo morda AMD v novembru pokazal malce bolj normalno cenovno politiko in da zna na konkurenčnost vplivati tudi Intel, ki je nedavno pokazal svoje prve grafične kartice.
Pravdanje med parom Johnnyjem Deppom in Amber Heard je trajalo šest tednov in zadeva je bila skozi svoj celoten potek ena najbolj gledanih zadev na celem planetu. Sojenje je prišlo ravno v pravem času, saj smo si lahko vsi vsaj za nekaj časa oddahnili od vsakodnevnih vojnih napetosti in uživali v dobri stari drami Hollywooda, ki je navdušila tudi vse streamerje, saj so iz tega potegnili tedne zabavne vsebine.
Pretočni servis tubi se je odločil kovati železo, dokler je to vroče in zato je v sodelovanju z MarVista Entertainmentom začel delati na filmu, ki je zdaj dobil tudi svoj prvi napovednik.
Film z imenom Hot Take: The Depp/Heard Trial vam da že v naslovu vedeti, o čem se bo vrtelo njegovo dogajanje. Igralec Mark Hapka bo prevzel vlogo Johnnyja Deppa, medtem ko bo Megan Davis odigrala Amber Heard. Pred kamere bo stopila celotna ekipa iz sojenja – med drugim bomo videli tudi odvetnico Camille Vasquez, ki jo bo odigrala Melissa Marty in Heardinevo nesposobno odvetnico Elaine Bredehoft, ki jo bo odigrala Mary Carrig.
Hot Take nam namerava prikazati ob plati zgodbe, tako da se lahko nadejamo prizorov iz sodišča in tudi iz zasebnega življenja, ki je Deppa koštal enega prsta. Napovednik sicer ni videti kaj preveč izjemnega in kakšne resne mojstrovine iz filma, ki je očitno nastal v bore nekaj mesecih, ne moremo ravno pričakovati, je pa Mark presenetljivo dober oponašalec Deppa.
Hot Take: The Depp/Heard Trial izide že jutri, 30. septembra, na voljo pa bo samo na pretočnem servisu tubi, ki pa v Sloveniji žal ni na voljo, zato ga boste morali poiskati drugje.
Ubisoft je svojo gusarsko igro Skull and Bones uradno najavil leta 2017, a Wikipedija pravi, da se je razvoj začel že leta 2013, tako da je zadeva v pečici že dobrih devet let, kar je Ubisoft stalo nekje 120 milijonov dolarjev. Založnik bi zadevo verjetno preklical že davno nazaj, a pri razvoju je glavno vlogo nosil studio Ubisoft Singapore, ta pa je s singapursko vlado sklenil dogovor, zaradi katerih so pri razvoju prejeli kar nekaj davčnih olajšav. Skratka, igra mora biti dokončana, drugače se bodo znašli v pravnih težavah.
In zdelo se je, da je igra tik pred ciljno črto. Dobili smo obsežne igralne posnetke in tudi trdno začrtan datum izida, ki naj bi se zgodil 8. novembra. Igralci sicer širom interneta nad prikazanim niso bili ravno navdušeni, a Ubisoft bi morda celo prodal nekaj kopij igre, saj gusarskih iger v odprtem svetu preprosto manjka in leto 2022 nima več veliko AAA iger, proti katerim bi moral Skull and Bones tekmovati na trgu.
Vendar pa se je Ubisoft premislil in kljub vsemu je včeraj napovedal vnovično prestavitev. Uradna najava pravi, da je sicer igra povsem dokončana, a da razvojna ekipa potrebuje čas za uravnoteženje igralne formule, optimizacijo in odpravljanje hroščev. Skull and Bones je bil zaradi tega prestavljen in bo po novem izšel 9. marca v že tako pregnetenem letu 2023.
Ubisoft pravi, da za igralce še vedno pripravlja odprto beto, a datum te zaenkrat ostaja neznan.
Intel je že dolgo nazaj napovedal vstop na trg grafičnih kartic, po letih razvoja pa so sedaj končno vse svoje inženirske pogruntavščine zapakirali v končni izdelek, ki je bil včeraj predstavljen na dogodku InnovatiON.
Nova serija grafičnih kartic bo nosila ime Arc, ta pa bo sestavljena iz treh različic: Arc A770, Arc A750 in Arc A580, Intel pa si je zaenkrat vzel samo za najmočnejšo izvedenko Arc A770 in navrgel nekaj njenih tehničnih specifikacij.
Arc A770 bo moč kupiti v 8 ali 16 GB izvedbi, procesorska ura pa bo obratovala pri 2100 Mhz, za svoje delovanje pa bo zahtevala 225 W električnega soka.
Kar se tiče obratovanja v igrah, Intel ni želel izdati kakšnih resnih testov in primerjav. Jasno je, da Arc A770 ne bo mogel tekmovati z nedavno napovedano 4. generacijo RTX grafičnih kartic, ki jih je nedavno predstavila NVIDIA in to je jasno tudi Intelu. Njihova tarča se nahaja drugje in sicer v popularni grafičnih kartici RTX 3060, ki ji Intel zna izmakniti krono najboljše grafične kartice glede na ceno in zmogljivost. Arc A770 bo namreč veljal 329 $, kar je na ravni maloprodajne cene RTX 3060, le da je s takšno cenovno nalepko v realnosti ne boste našli.
Intel pravi, da je Arc A770 v raytracingu za 65 % hitrejši od konkurence, ni pa razjasnil, kdo je ta konkurenca in iz katere igre so potegnili te številke.
Dobili smo tudi datum izida. Ta se bo zgodil že 12. oktobra, a takrat bo na površje splavala samo kartica A770, medtem ko 750 in 580 za zdaj še nimata datuma izida. Glede na to, da bo novembra NVIDIA na prodajne police poslala kartico RTX 4090 in da bo v istem mesecu tudi AMD zagnal prodajo 3. generacijo RDNA grafičnih kartic, bo tole zelo pestra jesen grafične ponudbe.
Minevajo že štiri leta odkar smo si nazadnje ogledali avanture rdeče-črnega superjunaka s strupenim jezikom, ki sliši na ime Deadpool, vsa ta leta pa tudi gledalci ugibajo, kdaj bomo vendarle dobili skok še v tretji del. Govoric je bilo veliko, a bolj malo je bilo konkretnih dokazov, da je zadeva res v razvoju, vse te dvome pa je včeraj razblinil igralec Ryan Reynolds.
Slednji je na svojem Twitter računu izdal kratki video, ki bi ga lahko obravnavali tudi kot prvi dražilnik za Deadpoola 3. Ryan v svoji tipični komični noti navrže, da je že dolgo razmišljal o tretjem poglavju, a po vseh teh letih še vedno ni izgruntal ničesar pametnega in da ima prazno glavo. Nato pa se mu je posvetila ena ideja in ravno takrat se v ozadju sprehodi igralec Hugh Jackman, ki ga Ryan vpraša, če bi se nemara spet vrnil v vlogo Wolverina, Hugh pa mu odvrne, da ni panike.
To je v bistvu to in očitno se bo Deadpool končno spopadel z Wolverinom. Slednjega je Hugh Jackman odigral v kar devetih filmih, zadnji od teh se je zgodil leta 2017, ko je Wolverine dobile idealno slovo v filmu Logan. Hugh je takrat tudi potrdil, da bo za vedno odložil Wolverinove kremplje, a očitno zdaj to ne drži več in vrnil se bo iz penzije za še eno zadnjo avanturo.
Deadpool 3 je sicer še presneto daleč stran, saj je datum izida napovedan šele za 6. september 2024.
Osebno sem se od preigravanja vsebine igre World of Warcraft poslovil že dolgo nazaj, a to ne pomeni, da sem povsem imun na Blizzardove poizkuse, da me zvabi nazaj v raziskovanje Azerotha. Z novim napovednikom za ponovno obuditev dodatka Wrath of the Lich King, ki je na strežnikih zaživel včeraj, jim je morda uspel največji met do sedaj, saj so me prsti pošteno zasrbeli, da bi razvijalcu vendarle odškrtnil denar za vsaj enomesečno naročnino, ki bi me ponovno odpeljala v zamrznjeno deželo Northrenda.
Levji delež zasluge za to ima novi napovednik, ki za razliko od prejšnjih ni spočet samo iz CGI sekvenc, ampak vsebuje bolj konkretne kadre, ki so veliko bolj blizu dejanski podobi igre. Veterane bo prav tako razveselilo dejstvo, da pred kamere zopet stopi Lich King Arthas, ki vse od Warcrafta 3 velja za največjega slaboritneža Azerotha. Arthas sicer še zdaleč ni najmogočnejši nasprotnik, ki se nam je na pot postavil znotraj World of Warcrafta, a ima še največ zgodovine, ki smo jo spoznali v strategiji Warcraft 3, Blizzard pa je za tega tragičnega junaka pripravil tudi kratki oris njegovega življenja.
Novi napovednik je res slasten in pravo veselje je gledati priprave vseh frakcij, ki se podajo v boj proti ultimativnemu zlu. A morda najbolj zanimivo pri temu je dejstvo, da je glavno vlogo pri ustvarjanju tega videa nosila sama skupnost – v tem primeru gre za enega res velikega oboževalca z vzdevkom Hurricane.
Ime Hurricane je WoW skupnosti znano že dolgo, saj je to ustvarjalec, ki je dolgo ustvarjal neuradne, a hudo vzdušne napovednike za World of Warcraft. Večinoma so bili ti videi namenjenim zasebnim strežnikom Wow-a, ki jim Blizzard ni ravno naklonjen, Hurricane pa je svoj zadnji takšen video spočel leta 2020 – takrat je v prelestno podobo orisal temnico Black Temple iz razširitve The Burning Crusade.
Njegov talent je bil dovolj očiten, da ga je kasneje kontaktiral sam Blizzard in ravno ta naveza je spočela uradni video za izid Wrath of the Lich Kinga, kjer res iz vsake sekunde posnetka lahko čutiš ljubezen do te franšize.
Wrath of the Lich King Classic je zdaj že na voljo na vseh strežnikih, tako kot prej pa zanj ne potrebujete dodatnega nakupa – potrebujete samo aktivno naročnino. Pripravite se le na čakanje v vrsti, saj se na Redditu že pojavljajo poročila o celo 12-urnih čakalnih vrstah.
V zadnjem letu je raziskovanje vesolja skočilo na novo stopnjo. Najprej smo konec lanskega leta uspešno izstrelili novi teleskop James Webb, ki nam je nato prikazal naravnost fantastične slike vesoljske črnine, včeraj pa je NASA pripravila novo misijo, ki bi jo lahko označili za prvo pravo obrambno potezo Zemlje proti neželenim prišlekom iz vesolja.
S temi prišleki ne ciljam na kakšne vesoljce, ampak bolj na vesoljske kamne v obliki asteroidov in kometov, ki krožijo po ustaljenih orbitah in vsi so, vsaj zaenkrat, zgrešili naš planet. A kaj bi se zgodilo, če bi zaznali ogromen asteroid, ki bi dejansko trčil v Zemljo? Odgovore na ta vprašanja nam je v začetku tisočletja vse prerad dostavljal Hollywood, NASA pa je zdaj vse svoje teorije pretvorila v fizični test.
V te namene so po dolgih predpripravah izstrelili vesoljsko plovilo DART (Double Asteroid Redirection Test), ki je velik kot kakšen avtomat za hrano, njen cilj pa je bil 11 milijonov kilometrov oddaljeni asteroid Didymos, ki v obseg meri 780 metrov. Njihova specifična tarča je bil manjši asteroid Dimorphos, ki je velik samo 170 metrov in kroži okoli svojega bratca. Namen misije je bil z DART-om zadeti Dimorphos in njegovo orbito spremeniti za 10 minut, kar je v bistvu najbolj učinkovita obramba proti takšni nevarnosti. Potencialno nevarnih asteroidov namreč ne moremo razstreliti, saj bi v tem primeru te spremenili samo v kupček manjših kamnov, ki bi še vedno lahko zadeli Zemljo, ampak jih je pametneje zadeti iz strani in jim tako spremeniti orbito, zaradi katere bi nato švignili mimo nas.
In misija je bila uspešna. Prenos v živo smo lahko spremljali preko Twitcha in ob trku DART-a v svojo izbrano tarčo so gledalci naravnost ponoreli. DART je pred trkom izvrgel satelit CubeSat, ta pa je nato preko kamere potrdil, da je DART dejansko zadel Dimorphos.
Your Google search could reveal something smashing! Search for "NASA DART" on @Google to see a demonstration of browser, uh, planetary defense. pic.twitter.com/ZuxtlgaLJ1
Pojma nimam, koliko napredne matematike je šlo v preračunavanje poti DART-a, da je lahko na takšni razdalji zadel 170 metrov široko tarčo, a zagotovo bi z njo popisal kar nekaj učbenikov. Znanstveniki so od eksperimenta dobili cel kup uporabnih podatkov, Google pa se je preko svojega iskalnika poklonil dosežku na unikaten način: v iskalnik preprosto vtipkajte besedi “nasa dart” (brez narekovajev) in občudujte predstavo.
Včeraj je bil 26. september in razvijalec Naughty Dog je takrat zagnal svoje tradicionalno praznovanje The Last of Us Day, ki nam vsako leto od izida originalne igre leta 2013 postreže z nekaj zanimivostmi in napovedi projektov znotraj franšize The Last of Us. Ta datum ni bil izbran naključno, saj je 26. september v igri tisti usodni dan, ko je ubijalski virus dosegel kritično maso in celoten svet zavil v apokaliptično okolico.
Naughty Dog je tudi včeraj za nas pripravil novo presenečenje, ki pa se tokrat ni tikalo nobene igre. Predelava prvega dela je zaenkrat še močno frišna, a nič ne bi imeli proti kakšnim specifičnim nadgradnjam igre The Last of Us Part 2, ki bi lahko izkoristila vso moč in pritikline konzole PlayStation 5.
Pozornost so tako raje namenili prihajajoči seriji, ki bo naslednje leto izšla na pretočnem servisu HBO Max. Za ta projekt smo do sedaj dobili nekaj slik in kratkih kadrov, a zdaj je pred nami čisto pravi napovednik, ki ga HBO Max sicer označuje zgolj za dražilnik – pa čeprav v obseg meri skoraj dve minuti.
Napovednik nam postreže s kar nekaj raznovrstnimi kadri. V ospredju je seveda igralec Pedro Pascal, ki bo odigral glavno vlogo Joela, ob strani pa mu stoji Bella Ramsey, ki bo stopila v škornje najstniške Ellie. Vidimo lahko veliko sprehajanja skozi divjino in zapuščena mesta, seveda pa ne manjka tudi nekaj akcije, ki bo v tej seriji dokaj brutalna. Joel se bo sicer znal braniti, a proti okuženim sovražnikom, kjer prevladujejo nagnusni in ekstremno nevarni “Clickerji” bo tudi on velikokrat stisnil rep med noge.
Estetsko je zadeva precej podobna vizualni podobi prve igre. V enem kadru lahko vidimo na pol podrto stolpnico, ki se naslanja na eno drugo zgradbo, začetni pregon skozi mesto, ko Joel nosi svojo prestrašeno hčerko, pa je prav tako hudo podoben dogodkom iz originalne igre.
Datum izida še vedno žal ostaja neznanka, a vsaj lahko potrdimo, da bomo zadevo gledali enkrat v 2023.
Če spremljate igričarsko industrijo, potem imate do sedaj verjetno že vrh glave govoric, ki se tičejo ponovne obuditve franšize Silent Hill. Ta že dolgo pozabljena ždi pod prsti japonskega založnika Konamija, ki se je v zadnjih dveh letih počasi začel vračati v svet videoiger, igralci pa ves ta čas upajo, da bo to s sabo prineslo tudi nov del Silent Hilla, govoric pa se je vmes nabralo že toliko, da jih lahko brez problema postavimo ob bok predelave Bloodborna za PC.
V zadnjih mesecih pa so se začeli pojavljati bolj konkretni rezultati. Nazadnje smo se čudili zrnatim slikam, ki naj bi kazale predelavo igre Silent Hill 2, na njej pa naj bi delal studio Bloober Team. Včeraj pa so pozorne oči spletne strani Gematsu opazile, da se je na korejski strani ocenjevalne komisije pojavil nov zapis, ta pa je nosil ime Silent Hill: The Short Message.
Poleg naslova je zapis vseboval bore malo informacij, a zadevo naj bi izdal založnik Uniana, ki je poprej za Konami na korejskem trgu izdal že več naslovov. Žal nikjer ni bila zapisana nobena platforma, zapis pa je bil sedaj odstranjen, kar je malce nenavadno, saj je ta korejska stran v preteklosti že večkrat predčasno najavila nekatere igre, vnosi pa nikoli nato niso bili izbrisani.
Ne ostane nam spet nič drugega kot pa čakanje, da Konami razkrije kaj uradno. Glede na podnaslov igre The Short Message bi znal kdo morda sklepati, da bo igra izšla na mobilnih platformah, kot so telefoni in tablice. The Short Message zna namreč pomeniti SMS in zanimivo je dejstvo, da je slavni Hideo Kojima, ki je leta nazaj delal na oživitvi Silent Hilla, preden se ni grdo skregal s Konamijem, v enem intervjuju navrgel, da bi rad ustvaril grozljivko, ki bi nam med igranjem pošiljala sporočila v resničnem življenju. Hmmm.
Pretočni servis Netflix ima nekakšno nezdravo obsesijo s preučevanjem najbolj slavnih serijskih morilcev v zgodovini ZDA. Veliko prahu so denimo dvignili s serijo Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile, ki je orisala zgodovino serijskega morilca Teda Bundyja, zdaj pa so z novo serijo DAHMER – Monster: The Jeffrey Dahmer Story pod drobnogled vzeli zloglasnega Jeffreyja Dahmerja.
Ta je svoja pobijanja izvajal med 1978 in 1991, spravljal pa se je na mlajše homoseksualne moške. Njegova “kariera” obsega 17 takšnih umorov, serija pa se spravi raziskovati njegovo mladost, ki ga je nato že v mladih letih, tri tedne po opravljeni maturi, pripeljala do prve žrtve – takrat 19-letnega štoparja Stevena Marka Hicksa. Od tu naprej je Dahmer samo še nadaljeval s svojo morijo, ki jo je izvajal kar 13 let, a ne takoj. Naslednji njegov umor se je namreč zgodil šele 9 let kasneje, tako da je svojo slo po ubijanju, vsak za nekaj časa, uspešno potisnil navzdol.
Posebnost Dahmerja tiči v njegovi sreči, saj ga je policija večkrat praktično zasačila z žrtvijo, a se jim je vedno izmuznil. Najbolj slavna je denimo ena od njegovih žrtev, ki je bila takrat stara samo 14 let, a ji je uspelo pobegniti izven morilčeve sobe na cesto. Konerak Sinthasomphone je nato celo dobil pozornost policije, a ta je bila do njega sumljiva, saj je bil nag in prekrit s krvjo. Dahmerju je nato uspelo policista prepričati, da je Konerak njegov fant, v začetku devetdesetih pa je bila homofobija še kako živa in policista John A. Balcerzak in Joseph P. Gabrish sta želela držati prste stran, tako da sta žrtev praktično prepustila zloglasnemu morilcu. Mimogrede: John A. Balcerzak se je iz policije upokojil borih 5 let nazaj in za ta svoj spodrsljaj ni plačal nobene resne cene.
Serija je polna takšnih zanimivosti in zadeva je hitro pridobila na popularnosti tudi pri nas, saj je to trenutno najbolj gledana serija. Glavno vlogo je prepričljivo odigral Evan Peters, ki se ga spomnimo predvsem iz serije American Horror Story, za Dahmerja pa je opravil cel kup predpriprav – med drugim si je pozorno ogledal tudi Dahmerjev slavni intervju z novinarjem Stonom Phillipsom, ta pa je takrat že obsojenega morilca obiskal za zapahi.
Kljub kakovosti serije pa se nekateri pritožujejo nad poveličevanjem Dahmerja, ki je bil prava pošast, saj je bil tudi kanibal. Sorodniki žrtev so namreč še danes živi in zagotovo jim ni ravno všeč gledati ekranizacije moritev svojih najbližjih. Po drugi strani pa Američani na račun serijskih morilcev že dolgo služijo: preko spleta lahko denimo za 40 $ kupite vstopnice za turo, ki vas sprehodi po istih ulicah, kjer je Dahmer izmaknil 7 svojih žrtev.
Hekerski napad, ki je na splet poslal desetine posnetkov še nerazkrite, a hkrati hudo pričakovane igre GTA 6, je kar nekaj dni odmeval po širnem spletu in predvidevalo se je, da je za napadom stala skupina hudo nadarjenih hekerjev. Zdaj pa se je izkazalo, da je bila morda za napad kriva samo ena oseba, ki sploh še ni dopolnila polnoletnosti.
On the evening of Thursday 22 September 2022, the City of London Police arrested a 17-year-old in Oxfordshire on suspicion of hacking, as part of an investigation supported by the @NCA_UK’s National Cyber Crime Unit (NCCU).
Uradno ni potrjenega še nič, a policija v Londonu je potrdila, da je 22. septembra v Oxordshirju aretirala 17-letnega fanta, ki naj bi bil sumljen hekerskega napada. Policija ni želela potrditi, ali je mladenič, znan samo pod okrajšavo A.K., odgovoren na napad na Rockstarjeve strežnike , a osumljen je napadov na vsaj dva računalniška sistema, kar bi bilo v skladu s sumi, da je isti heker napadel tudi strežnike Uberja.
Čeprav policija ne želi uradno potrditi ničesar, pa je spletna stran TheDesk prišla do informacij, da je A.K. bil tisti napadalec, ki naj bi preko Slack kanala stegnil nato prste po 90 videih igre GTA 6, a to sploh ni bil največji zločin. Heker se je namreč dokopal tudi do izvorne kode za GTA 5 in 6, del te pa je nato javno objavil na spletu. Od tega je nato želel tudi zaslužiti, založniku Take-Two pa do pogajanj ni bilo in v pomoč je vpoklical cel FBI.
Preiskava je sedaj očitno obrodila sadove in ni še jasno, kakšna kazen čaka hekerja, a morda mu zna mladoletnost malce omiliti klofuto iz strani pravice. Težave znajo biti za A.K.-ja še veliko bolj globoke, saj naj bi bil povezan tudi s hekersko družbo Laspus$, ta pa je prevzela odgovornost za cel kup odmevnih napadov na strežnike večjih podjetij, kot so Samsung, Nvidia, Microsoft in Cisco.
Ljubitelji dinozavrov, končno je napočil vas čas. Založnik Epic Games se je namreč za ta teden odločil brezplačno ponuditi igro Ark: Survival Evolved, ta pa se vrti predvsem okoli ukvarjanja z ogromnimi plazilci, ki jih lahko lovite ali pa uporabite za priročna prevozna sredstva.
Ark sicer ponuja veliko več od gledanja dinozavrov. Gre za dokaj star naslov, ki je najprej leta življenja prebil v sistemu Zgodnjega dostopa, verzija 1.0 pa je nato izšla leta 2017. Tole je preživetven naslov, ki s sabo potegne tudi večigralski svet, tako da v neki samotarski izkušnji ne boste ravno uživali. Vendar pa so igralne mehanike po letih dodajanja vsebine zdaj povsem solidne in poleg prej omenjenega ukvarjanja z ogromnimi in lepo animiranimi plazilci, se boste ukvarjali tudi z gradnjo baze, prvoosebnim streljanjem in skrbjo za merilnike raznih potreb kot sta lakota in žeja, kar je tudi standard preživetvenih naslovov.
Epic Games je sicer Ark: Survival enkrat že brezplačno podelil in sicer se je to zgodilo leta 2020, zdaj pa si stvar lahko zopet izmaknete na sledeči povezavi, za nakup pa je na voljo tudi cel kup DLC-jev.
Drugi brezplačni naslov je veliko novejši in sliši na ime Gloomhaven. Zadeva je izšla lani in je v bistvu predelava namizne igre, ki jo lahko podoživimo skupaj s še tremi prijatelji. Na voljo je 17 unikatnih igralnih razredov, različne temnice in tisoče veščin, urokov in koščkov različne opreme. Gloomhaven je potezni RPG, a ne pričakujte nekaj v slogu Divinity: Original Sin, saj tule bitke lahko trajajo tudi do ene ure in veliko je zanašanja na mete kock. Potrebna je potrpežljivost in poznavanje igralnih sistemov, saj boste drugače hitro utrpeli poraz in v nič bodo šle ure igranja. Če vam vse to odgovarja, potem brž po svojo kopijo semle.
Obe igri bosta brezplačni do četrtka, 29. septembra, takrat pa bosta ponudbo zamenjali igri Drone Racing League Simulator in Runbow.
Slaba dva tedna nazaj nas je podjetje ASUS zvabilo na konferenco Performance Day, ki so ga spočeli v partnerstvu z Intelom, mesto dogajanja pa je bila tokrat Hrvaška – natančneje smo se podali na prelestna Plitvička jezera. Še vedno se sicer nisem opomogel od šokantnega razkritja, saj ne samo, da Plitvička jezera niso za ogled brezplačna, ampak Hrvati po osebi zahtevajo kar 40 € po glavi, s tem pa dobite dostop do nepregledne gneče ljudi, ob jezeru pa se lahko sprehajate samo dopoldne.
No, pomen druženja ni bilo razkazovanje hrvaških lepot, ampak razglabljanje glede prihodnosti podjetja ASUS, ki je glede na vse povedane besede, zaenkrat izjemno svetla.
ASUS je v vzhodnem delu Evrope najhitrejše rastoče podjetje na področju PC-jev in prenosnikov, številke analitičnega podjetja IDC pa pravijo, da se ASUS na področju prenosnikov z zasloni OLED ponašajo kar s 68 % delom trga. To je presenetljiva številka, a podjetje po drugi strani na tem področju nima resne konkurence, saj je v vse svoje serije prenosnikov Vivobook, Zenbook, Studiobook, Flow, TUF, Strix in Flow vpeljal OLED prikazovalnike in tega se nameravajo držati tudi v svojih prihodnjih modelih.
OLED zasloni so sicer malce dražji od navadnih LCD-jev, a ASUS pravi, da so to razliko pripravljeni vzeti v zakup, saj je slika preprosto fenomenalna in neprimerljiva z drugimi tehnologijami. Pravijo tudi, da so skrbi glede največje pomanjkljivosti OLED-ov, “burn in”, odveč, saj do sedaj še niso prejeli kakšnih poročil o masovnih reklamacijah takšnih zaslonov.
ASUS je še dodal, da največ poudarka pri razvoju dajejo na tista področja, ki strankam največ pomenijo. Zanimiva raziskava iz leta 2019 je povprašala stranke 10 držav, kaj jim pri nakupu prenosnika največ pomeni. Zanimivo je, da med prvimi štirimi razlogi ni bila našteta cena, ampak je na prvo mesto bila postavljena zmogljivost, temu pa je sledila baterija, kakovost materialov in zaslon.
Kar se tiče zmogljivosti so v svoje najnovejše prenosnike vgradili Intelove procesorje 12. generacije, ki so po optimizaciji za 2,5x in 2,7x hitrejši od 11. generacije. Večjim mišicam navkljub pa še vedno vztrajajo, da morajo biti prenosniki tanki, za te namene pa so izboljšali tudi svojo tehnologijo hlajenja, kjer največ štejejo predelane vetrnice, ki so zmožne boljšega in hitrejšega odvajanja toplote.
ASUS je na koncu še navrgel, da bodo 15,6-palčni zasloni postali stvar preteklosti, saj jih bodo nadomestile 16-palčne verzije, v svoji prihodnosti pa vidijo tudi ukvarjanje z “metaversom” in podporo tehnologije 6G.
V svetu digitalne košarke se že leta vrtimo v začaranem krogu. Na tem trgu namreč ni nobene konkurence, saj je založnik EA leta nazaj obupal nad svojo serijo NBA Live in tako je pri simulaciji tega priljubljenega športa ostal samo 2K, ta pa je začel delati praktično vse kar si želi.
Sprva je še nekako šlo, potem pa je založnik ugotovil, da so igralci za oblikovanje svojega košarkarja pripravljeni plačati veliko denarja. Na trnek se je ujelo še nekaj takoimenovanih “whalov”, ki za mikrotransakcije zapravijo stotine, če ne tisoče evrov in zgodba je bila zaključena, NBA 2K pa je vsako leto dosegal samo še večjo brezno dreka in mislili smo, da so lani dosegli dno, a zmotili smo se. Pohlepu namreč ni nikoli konca in 2K je letos že tako visoke cene mikrotransakcij samo še navil, tako da je zadeva postala že komično nategunska.
Razvojna ekipa: Visual Concepts Založnik: 2K Platforme: PS5, PS4, XSX, XO, PC Nakup:PlayStation trgovina Datum izida: 9. september 2022 Cena: 79,99 €
Zvrst: Športna simulacija
VIDEO RECENZIJA
In če se mene vpraša, je to ena najbolj žalostnih zgodb igričarske industrije, saj je razvijalec Visual Concepts ustvaril naravnost vrhunsko simulacijo košarke, ki pa ji založnik 2K ne da dihati in vsako leto samo še premika meje potrpežljivosti igralcev. Po mojem mnenju je bila meja zdravega okusa prečkana že davno nazaj in vsako leto se vrnem pogledati samo še zato, da vidim koliko globoko je NBA 2K padel v brezno pohlepa.
Tako kot vsako leto, je tudi letos košarkarska izkušnja razdeljena na več delov. Najbolj enostavno igranje je preko hitrih obračunov, kjer igralca preprosto izbereta svoji ekipi in se spravita v tekmovanje. Bolj globoka je izkušnja MyTeam, ki vam omogoči grajenje in nadzorovanje svoje lastne NBA ekipe in ta način je v bistvu za igranje še najbolj priporočljiv, če se želite izogniti nategovanju iz strani založnika.
2K bi moral novincem omogočiti malce boljši uvajalni način, še posebej kar se tiče vlaganje razvojnih točk.
Letošnja novost prihaja v obliki posebnega igralnega načina Jordan Challenge, ki si ogleda življenje legendarnega košarkarja Michaela Jordana. Igralna izkušnja vas bo popeljala skozi njegovo karierno pot, ki jo je začel v kolidžu Severne Karoline in jo zaključil v dresu Chicago Bullsov. Odigrali boste nekaj najbolj pomembnih tekem, za pristno atmosfero pa bo poskrbel tudi dodaten filter slike, ki izkušnjo približa televizijskim prenosom, ki so jih nekoč spremljali preko navadne antene in katodnih televizorjev.
Jasno pa je, da se tudi letos vse vrti okoli igralne načina MyCareer, saj je celotna igra zasnovana okoli ustvarjanja lastnega košarkaša, ki mu lahko oblikujete fizične pritikline, mu nadanete ime in se nato odločite še za igralno pozicijo. Temu nato sledi razporeditev točk, ki jih je treba vložiti pametno, saj boste samo tako lahko dvignili splošno stopnjo vašega avatarja, ta pa bo na začetku nosil žalostno oceno 65.
Odprto mesto je tudi letos katastrofalno, a hočeš nočeš ga moraš prečkati večkrat.
Res se mi zdi, da bi moral 2K na tem mestu zadevo za nove igralce narediti lažjo, saj lahko z nespametno razporeditvijo povsem zamočite razvoj kariere, s tem pa ste ob veliko časa in potencialno tudi denarja.
Poanta je, da z dobrim igranjem nabirate zlate kovančke, te pa nato vlagate v različne sposobnosti, ki se delijo na fizične atribute, mete od blizu in daleč, vzdržljivost, preigravanje, podajanje in podobno. V zgodnjih NBA igrah je bil ta razvoj postopen in vse kar je zahteval, je bila dobra igra in že v eni sezoni ste lahko svoj digitalni jaz preobrazili v spodobnega igralca, ki ste ga kasneje samo še nadgrajevali.
Tule je tista glavna past NBA 2K iger, saj zdaj za uspešno igranje dobite samo drobiž in nadgrajevanje košarkaša je sicer mogoče, a res boleče počasno. Na Redditu je nekdo izračunal, da boste za igralca z maksimalno stopnjo 99 potrebovali okoli 440.000 kovančkov, kar je dražje od lani, medtem ko so prilivi iz strani igranja manjši od NBA 2K21. Za eno odigrano tekmo, ki vam bo vzela kakšnih 15 minut, boste prislužili okoli 1000 zlatnikov, a za to boste morali dobro igrati in to na kakšni od težjih stopenj. Računica je enostavna: odigrati bo treba okoli 400 tekem, kar je kar nekaj sezon košarke in po tako vloženem času, boste imeli košarke verjetno že vrh glave, a ravno takrat bi morali uživati v izkoriščanju maksimalno razvitega igralca.
Pri igranju boste prisiljeni v opravljanje zgodbe, ki se ji ne da izogniti. Tule hočem igrati tekmo, a moram prej opraviti neko drugo, trapasto nalogo.
2K se tega seveda zaveda, zato vam rade volje ponuja nakup zlatnikov v obliki mikrotransakcij, ki pa so seveda ubijalske. Za recenzijo sem dobil posebno verzijo igre Jordan Edition, ki poleg igre s sabo prinese še 100k virtualnih kovancev, to pa mi je omogočilo dvig stopnje na 78, kar mi je takoj olepšalo izkušnjo. Tako ni presenečenje, da večina veteranov kupuje to edicijo igre, ki pa stane kar 100 €.
Nihče vas seveda ne sili, da mikrotransakcije kupujete in tehnično gledano lahko igrate MyCareer tudi brez dodatnega zapravljanja, a navsezadnje to velja tudi za brezplačne mobilne igre. A napredovanje je tako obupno počasno, 2K pa vas med igranjem ves čas subtilno opominja, da bi lahko zapravili še kak dodaten evro.
Primer tega je odprto mesto The City. To nas spremlja že nekaj časa in tako kot lani, je zadeva naravnost obupna. Je grozno optimizirana in na PlayStationu 5 sem redno zabeležil padec sličic na sekundo pod mejo 20, mesto pa je ogromno in ga je večkrat treba prečkati za izpolnjevanje dodatnih nalog in izzivov, ki jih je cel kup. Po mestu se je treba sprehajati tudi zavoljo štorije, ki nam jo 2K želi vsiliti vsako leto in tudi letos je ta katastrofalna, napolnjena z neprivlačnimi liki, z neumnimi zapleti in štorijo, ki je vsakič ista. Igramo novinca v ligi NBA, ki se poskuša spopasti z vsemi izzivi te lige, kot so igranje tekem, soočanje z nasprotniki, podpisovanje oglaševalskih pogodb in vodenje profila na družabnih omrežij.
Res je neverjetno, kako vam NBA 2K23 poskuša v roke poriniti cel kup opravil, najbolj pa se izogiba samemu igranju košarke. Misije so tako dolgočasne, da sem kmalu začel preskakovati dialoge, a žal sem se še vedno moral sprehajati od ene lokacije do druge, ob tem pa sem se začel spraševati o smiselnosti mojega početja.
Ulična košarka proti drugim igralcem je vzdušna, a že na začetku boste naleteli na igralce, s povprečno oceno 90+.
Vendar pa ima to komaj delujoče mesto eno zelo pomembno nalogo, saj povsod naokoli lahko zalepi cel kup sponzorjev, vsak od teh pa vam želi prodati kakšen košček obleke, copat, torb in podobnega, to pa seveda zahteva zlate kovančke. Med tekanjem po mestu boste naleteli tudi na druge igralce in veliko od teh bo višje stopnje od vas, oblečeni bodo v privlačne obleke, to pa vas bo seveda opominjalo na to, da morda kupite tudi vi kakšno mikrotransakcij. To subtilno opominjanje se preseli tudi na ulično košarko, kjer boste spet naleteli na igralce, ki bodo največkrat višje stopnje kot vi in če boste želeli konkurirati, potem boste enostavno morali kupiti nekaj kovancev ali pa vas čakajo tedni grindanja.
Igri bi z veseljem prisodil še nižjo oceno, a simulacija košarke je tako slastna, da preprosto postaneš zasvojen.
Za igro mi ne bi bilo žal, če sama košarka ne bi bila tako slastna. Simulacija je namreč vrhunska, saj je občutek metanja letos celo boljši kot lani, preigravanje še bolj verno, animacije pa so mestoma naravnost neverjetne. Zadeva je preprosto zasvojljiva, še posebej ko se prebijete čez začetno poplavo misij in vmesnih sekvenc iz strani zgodbe in lahko enostavno uživate v igranju košarke.
A zadeve enostavno ne morem priporočiti, saj te ves čas spremlja občutek, da 2K nate gleda samo kot na debelo ribo, polno evrov, ki jo je na vsak način treba psihološko prepričati v dodatno zapravljanje. To, da si za navadno kopijo igre na PlayStationu 5 zapravil 80 €, založniku ne pomeni nič in res se zdi, da od tebe želi izcuzati vsaj 200 € za dve leti zabave, saj bo takrat ugasnil strežnike in cikel se bo začel na novo.
Mlajši uporabniki računalnikov se morda sploh ne zavedajo, da večopravilnost na starodavnih procesorjih sploh ni bila mogoča. PC-ji njega dni preprosto niso bili zmožni naenkrat zagnati dve opravili, tako da si ob kopiranju datoteke moral najprej počakati, da je to opravilo svojo nalogo in šele nato se je lahko izvršil naslednji ukaz, kot je denimo zagon kakšnega drugega programa.
Prevrtimo v leto 2022 in svet računalnikov je povsem drugačen, saj lahko naenkrat izvajamo desetine opravil, vaš PC pa bo ob tem vsake toliko malce hitreje zavrtel ventilator. Napredovali smo celo do te mere, da lahko tipična računalniška opravila, kot je kopiranje datotek, popestrimo s kakšno vdelano igro.
Igra kopiranja se imenuje Copy Dialog Lunar Lander in ne prihaja iz strani Microsofta, ampak jo je izdelal Sanakan8472, ki je ta svoj program omogočil za prenos in vpogled na Githubu. Gre za preprosto program, ki ga morate najprej namestiti, nato pa morate samo poskrbeti za kopiranje kakšne večje datoteke. Pri kopiranju nato kliknite možnost “Več podrobnosti”, tako da se vam pokaže cel graf in igra se lahko začne. Vaša naloga je nadzorovati malo letečo ladjico, ki mora pristati na grafu, ki ga je izrisalo vaše kopiranje. Gre za predelavo arkadne igre Lunar Lander in za nadzorovanje ladjice uporabljate smerne puščice, medtem ko boste s tipko Space igranje začeli znova.
Gre za izjemno zanimiv eksperiment, ki pa ponuja celo težavnostne stopnje in ozadja. Najlažja stopnja je kopiranje datoteke med dvema SSD diskoma, srednja stopnja je kopiranje velike datoteke na počasni USB ključek, najtežja stopnja pa je kopiranje preko interneta ali VPN povezave. Nastavite lahko celo različna ozadja, če skočite pod nastavitve in pri temah kontrasta izberete možnost kot je Nočno nebo.
Copy Dialog Lunar Lander deluje samo na operacijskih sistemih Windows 10 in 11.
Na Twitchu se je nekaj časa nazaj pojavil nov zanimiv kanal, s preprostim omenom “russiangas1”, njegov namen pa je več kot očitno zafrkavanje evropskih in ameriških gledalcev, ki se v tej jeseni vse bolj pripravljajo na zimo, ta pa zna biti letos še posebej ostra, saj se zaradi kreganja okoli plina praktično vse razvite države soočajo z visokimi cenami in bolj mlačnimi radiatorji.
Seveda vse to ne velja za Rusijo, ki se trenutno kopa v zalogah plina in ravno iz tega dejstva se dela norca Twitch kanal “russiangas1”. Kamera namreč snema štedilnik na plin, ki obratuje po cel dan in po celo noč, vse to pa spremlja udarna ruska glasba.
Kanal je šel od začetka skozi več iteracij. Najprej je bila kamera postavljena bolj daleč stran, nato se je nekdo spomnil, da bi bilo pametno v predstavo vnesti nekaj RGB osvetlitve. V enem trenutku so naenkrat goreli celo vsi štirje gorilniki, a je bilo to malce preveč potratno.
Zdaj se je neznani streamer očitno odločil za končni izgled prenosa v živo, kjer vidimo goreč štedilnik, gumijasto račko, ki nosi zanimivo čelado, vse skupaj pa krasi še prelestna slika ruskega predsednika. Streamer je k temu dodal še merilnik temperature, zadaj pa ves čas tiktaka ura, tako da ni nobenega dvoma, da bi bil video lažen. russiangas1 se dobro zaveda, da je vsakemu jasno, da za kanalom stoji ruski trol, zato si je za sliko profila izbral Orka, to pa je vzdevek, ki ga Zahod rad natika ruskim vojakom.
Streamer je poskrbel tudi za nekaj teksta. Kakor vidimo, s takšnim kurjenjem na mesec zapravi 1,44 €, kar so cene, o katerih lahko Evropejci samo sanjamo.
russiangas1 je svoje življenje začel 11. septembra in od takrat je nabral že preko 12k sledilcev, kanal pa je bil vmes za nekaj časa tudi izključen iz strani Twitcha, a je bil nato vzpostavljen nazaj. Streamer tudi pridno zbira donacije, ki bodo šle v nakup dodatne pečice, tudi ta pa bo nato postavljena pred kamero.