Serija Živi mrtveci se s svojo 11. sezono za vedno poslavlja od nas, založnik AMC pa bo iz njenega izročila razvil cel kup ločenih projektov, ki bodo gledalce še naprej držali pred zasloni.
Eden od teh bi moral slediti avanturam popularnih likov Daryla Dixona in Carol Peletier, ki sta hkrati tudi edina preživela junaka katera spremljamo že vse od 1. sezone. Žal ta serija ne bo takšna, kot je bilo sprva zamišljeno, saj se je igralka Melissa McBride odločila odstopiti od projekta.
Razlog ni kakšno sovraštvo do ustvarjalcev serije, ampak preprosto dejstvo, da bo snemanje potekalo nekje v Evropi, pri Melissi pa takšna selitev trenutno ne pride v poštev. Tako se je raje ločila od projekta, ki pa zaradi tega ni propadel, le da se bo zdaj vrtel samo okoli avantur Daryla. Kdo ve, morda zna zaradi tega postati še bolj zanimiv.
Producenti bodo tako zagotovo morali postoriti nekaj dela na scenariju, a časa imajo še dovolj, saj naj bi se premiera zgodila šele enkrat v 2023. Bodite brez skrbi, vsebine Živih mrtvecev vam med tem časom ne bo zmanjkalo. 11. sezona glavne serije je do sedaj dobila že 16 delov, a čaka jo še en sklop 8 delov, ki bodo izšli še letos. V izdelavi je tudi ločena antologija Tales of the Walking Dead, ki naj bi izšla letos poleti, pisali pa smo o še enem projektu Isle of the Dead, v katerem bosta Maggie in Negan obiskala razpadle ulice New Yorka. Seveda je tu še Fear the the Walking Dead, ki je trenutno že v svoji 7. sezoni.
Ko sem prvič zasledil King Arthur: Knight’s Tale, sem takoj pomislil, kako neverjetno kruto je, da starejša dela javne domene na igričarski sceni ugledamo tako poredkoma. Sploh izjemno domiselne svetove, kamor se zlahka poglobimo za po več ur naenkrat. V misli mi med drugim padejo zgodbe Hansa Christiana Andersena, junaštva kralja Arturja in prigode vsem najljubšega zmikavta Robina Hooda. Kjer pa to ne velja, je na filmski sceni. Že zgolj za zadnja dva smo skupno ugledali že več kot 26 filmov ali drugih filmskih del. V kolikor zraven vzamemo še navdihnjena dela, je številka še toliko bolj vrtoglava. Pa poglejmo zdaj raje število iger… to je pravzaprav še vedno izjemno visoko. Ampak seveda ne preseneča, da gre večinoma za cenene izvedenke, ki bolj kot na čimerkoli drugem skušajo sloneti prav na imenu in za mizo ne doprinesejo kaj več kot to.
Z izjemo mračne gotske postavitve na novo izdan King Arthur: Knight’s Tale na videz deluje precej drugače od prejšnjih iger razvijalca NeocoreGames. Gre za klasični potezni RPG tipa Divinity: Original Sin, za njegov razvoj pa so na platformi Kickstarter zbrali £155,885. Do sedaj so se pri studiu lotevali pretežno akcijskih iger igranja vlog, kot sta Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr in The Incredible Adventures of Van Helsing. A vseeno ni prvič, da se katera izmed njihovih iger loteva Arthurjeve legende. Odgovorni so namreč tudi za King Arthur: The Roleplaying Wargame. V njej so igranje vlog kombinirali s strateško platjo Total War franšize. Temu, kar so pri Creative Assembly izpilil v zadnjih letih, so že takrat dokaj dobro konkurirali, kljub določenim težavam. Žalosti me, da niso vztrajali na tej poti, saj me resnično zanima, kaj bi prinesla. Žal pa se je stezica končala pri številki dve.
Razvojna ekipa: NeocoreGames Založnik: NeocoreGames Platforme: PC Nakup:Steam Datum izida: 26. april 2022 Cena: 40,49 €
Zvrst: Potezna strategija / Igranje vlog
Kralj Arthur brez Arthurja?
Največja finta na igri je, da pravzaprav sploh ne prevzameš vlogo kralja Arthurja. Precej fantastično izdelana uvodna cinematična sekvenca ti razloži, da se igra odvija po tem, ko večina prigod o najbolj znanem britanskem kralju premolkne. V končnem obračunu med silami dobrega in zla je kralj Arthur utrpel smrtni udarec in zlikovci so preplavili kraljestvo. Njegovo delirično telo z zadnjo kapljo življenjske sile je skrivnostno izginilo neznano kam. Govorice pravijo, da je kralj preživel, a ga je zapustil njegov stari jaz in sedaj njegovo “truplo” vodi nekaj groznega in zlobnega…
Večina starih znancev je sedaj ujetih nekje med življenjem in smrtjo, kjer v konstantni agoniji skušajo kraljestvu povzročiti čim več škode
Namesto tega stopiš v čevlje njegovega smrtnega sovražnika – viteza Mordreda. Kralju si uspel zadati končni udarec, a ob tem prav tako izgubil svoje življenje. A jezerska gospa, skrivnostna in izmuzljiva gospodična, ti je ponovno vdihnila iskro življenja. Tako si se znašel v post-arthurskem svetu, polnem teme in nepredstavljivih grozot. Knight’s Tale je sodobno pripovedovanje klasične arthurske mitološke zgodbe s temnimi fantazijskimi tropi, zasuk tradicionalnih viteških bajk.
Zgodba se tu komaj prične. Po begu iz začetne temnice in spoznanjem nekdanjega pripadnika nasprotnih sil in Arthurjevega rejniškega brata, Gospoda Kaya si soočen s sedanjim stanjem kraljestva. Nasploh je igra polna znanih imen, ob katerih bodo vsakemu poznavalcu legende ušesa veselo zastrigla. Od zlobnežev, pa do bolj in manj poznanih vitezov okrogle mize, ki jih lahko ponovno povedeš pod svojo oblast.
Gospod Kay ni nič kaj navdušen nad sodelovanjem s starim sovražnikom, a ga po zaslugi alternative – ždenja v turobni temnici, zlahka preobrneš na svojo stran.
V središču pozornosti je seveda Mordred. Po uvodnjaku zgroženo spozna(š), da sile zla z razlogom nosijo ta naziv. Celotno kraljestvo je bilo pahnjeno v kaos ter bedo in ironično si ti tisti, ki mu je bila naložena naloga rešitve sveta in zbranja vitezov okrogle mize. Tvoje končno poslanstvo je, da dokončno pokončaš kralja Arthurja… Oziroma to, kar je nekdanji kralj postal.
Enkrat zloben, vedno zloben?
Kampanja v King Arthur: Knight’s Tale daje velik poudarek na moralne odločitve, ki imajo v strukturi pomembne posledice in dodajo napetost taktičnim odločitvam. Boš zadržal tvoj sloves in Camelotu vladal kot okrutni egoističen manijak ali si boš prizadeval za dobro kraljestva? Vsaka odločitev se odraža na moralnem grafu, kjer lahko vidiš tudi bonuse, ki jih ponik v katerokoli smer prinese.
Boš dober ali slab? Vsaka odločitev nosi posledice, tako pozitivne, kot negativne.
Vsi vemo, da je biti vitez tvegan posel in kateri koli od 30 junakov, ki jih zaposliš pod svojo oblast, lahko trajno mrkne na bojnem polju, v kolikor številka prejete škode preseže količino njihove življenjske sile. Tudi obrnejo se lahko proti tebi, če jim ni všeč stil tvojega vladanja, kar vodi v večjo napetost, kot jo čutiš pri večini poteznih iger igranja vlog.
To pa je tudi to, kar naredi igro toliko boljšo. Kar se tiče igralne plati, gre namreč za precej standardno povest, ki je bila izvedena že večkrat, pa tudi veliko bolje. Resda je še malo prehitro za dokončni žebelj v krsti, saj je igra komaj izšla v zgodnji dostop, načrti za njeno prihodnost pa so izjemno obetavni. A kar je tu sedaj, je le rahlo nadpovprečno.
Seveda je tu tudi gradnja likov in njihovo opremljanje, kot se za igro igranja vlog spodobi.
Izven misij imaš na globalnem zemljevidu priložnost obnove Camelota in nadgradnje ter opremljanja vitezov. Zaenkrat je število žal še omejeno, ampak sčasoma upam, da bo sistem vodil v globljo prilagodljivost. Skratka, precej generično, ampak vseeno učinkovito.
Mračno in turobno
Tudi iz stilskega vidika je igra zelo impresivna. Temačna gotska estetika opustošenega sveta odlično izkoristi predzgodbo in epski pridih za gradnjo sveta, kjer ti je mar za njegovo prihodnost. Čeprav se tu in tam pojavljajo kakšne grafične pomanjkljivosti, celostno gledano vse skupaj enostavno deluje in isto velja tudi za zvočno plat. Sploh uvodnjak je fantastičen in odlično uvede v atmosfero sveta ter ti jasno in glasno pojasni, kako je do trenutne situacije prišlo.
Bojevanje je dokaj preprosto, kot poenostavljena različica Divinity: Original Sin
Razsodba
King Arthur: Knight’s Tale je impresivna RPG strategija, ki nudi vpogled v Arthurjevski svet tam, kjer večina materiala presahne. Končno smo zopet tudi dobili kvaliteten RPG z odličnim poteznim bojem, ki se ne boji dostaviti odrasle zgodbe. Težavnost je malce zmedena in določene igralne mehanike bi bile lahko malce bolje izpopolnjene, vendar pa je zadeva dovolj kvalitetna, da svojo ceno upraviči.
(+) Fantastična stilska zasnova (+) Zanimiv svet, ki te potegne vase (+) Težaška izkušnja, kjer preživetje ni samoumevno (-) Pretirano enostavna na določenih področjih (-) Bizarno velika velikost na disku
Vojna med Rusijo in Ukrajina je spočela pravo vihro informacijske vojne, saj vsaka stran želi nasprotnika prikazati v čim slabši luči. Iz tega dvoboja smo zdaj ven dobili en hudo čuden rezultat, ki v en paket vplete rusko varnostno službo FSB, nacistične morilce in… Kopije igre The Sims 3?
50 bucks says the Russian officers who staged this were told to make sure to have some sims (as in a sim-card) in the photos and they misunderstood and added the Sims 3 videogame https://t.co/txmwEYBVu2
Začelo se je tako, da je varnostna služba na spletu objavila novico o uspešni operaciji, ki je preprečila atentat ruskega televizijskega voditelja Vladimirja Solovyova. Za atentatom naj bi stala vrsta nacističnih najetih morilcev, ki so svoje namere načrtovali v nekem stanovanju, v tega pa so nato vdrli agenti FSB.
Od tu naprej zadeve postanejo rahlo komične. FSB je namreč slikal stvari, ki so jih našli v stanovanju in tile nacisti svoje pripadnosti vsekakor niso skrivali. Znotraj stanovanja so se namreč nahajale majice s kljukastimi križi, lasulje, ponarejeni ukrajinski potni listi, pištole, molotovke in slike Hitlerja. Pač vse stvari, ki jih bo vsak nacist ponosno razpostavil po svojem domu.
Nabrani plen pa močno izstopa zaradi kopij igre The Sims 3 in nekaterih dodatkov. Ta zadeva resnično povzroči kar nekaj praskanja po glavi, saj nacisti niso ravno znani po temu, da bi podpirali to simulacijo digitalnega življenja. Vendar stvari postanejo malce bolj logične, če v obzir vzamemo teorijo, da so se morda pojavile težave pri prevodu oziroma splošnemu razumevanju zapovedanih ukazov.
Teorija pravi, da naj bi bilo tistemu, ki naj bi vse skupaj nastavil za kamere, zapovedano, naj na sliko vključi tudi SIM kartice iz telefonov, a očitno je ta neznanec zapovedano razumel kot igre The Sims. To teorijo nadaljnje podpre knjiga, ki naj bi jo spisali nacisti, znotraj te pa najdemo podpise neznanih oseb, ki naj bi načrtovale umor. Eden od teh se v prevodu glasi “podpis nejasen”, kar spet pomeni, da je bilo nekomu ukazano, da naj bo eden od podpisov nejasen, kar bi nato vzpodbudilo ugibanja o tem, kdo stoji za njim, a ta nekdo je sledil navodilom dobesedno.
This just gets better and better
On his show tonight, Solovyov says Zelensky ordered his assassination because he "once tried to get a job on Russian state TV but wasn't talented enough" (with subs) pic.twitter.com/ozXP81egMD
No, kopije igre voditelja Solovyova očitno niso motile, ki je slike označil za jasen znak, da je postal tarča ukrajinskega predsednika Zelenskega, to pa zato, ker naj bi ta enkrat poskušal dobiti službo pri njihovi televiziji, a za to ni bil dovolj talentiran.
Kot smo že zapisali se je založnik Bethesda odločil, da bo svoj zaganjalnik iger naslednji mesec dokončno ugasnil in začel s selitvijo vseh svojih preteklih naslovov na Steam. Ta datum je zdaj napočil in založnik je skladno s tem na največjo digitalno trgovino z igrami preselil nekaj naslovov, ki so bili prej na voljo samo pri njih in nikjer drugje.
Nov dom so zdaj našle štiri klasične Elder Scrolls igre, ki so stare kar nekaj desetletij, a če ste resnični privrženec Elder Scrolls zgodovine, potem jih boste rade volje prenesli v svojo zbirko. Ponudba je še toliko bolj zanimiva, saj sta dve od njih popolnoma brezplačni. The Elder Scrolls: Arena in The Elder Scrolls II: Daggerfall sta samo en klik stran, ni pa jasno, ali je ta zastonjska ponudba samo začasna ali pa trajna, tako da se splača ponudbo izkoristiti čim hitreje.
Na Steamu sta svoj prostor našli tudi igri Redguard in Battlespire, a te stanejo 5,99 €, kar sicer ni pretirano drago, a po drugi strani govorimo o 24 let starih izdelkih.
Bethesda pa na Steam ni pripeljala samo Elder Scrolls izdelkov, ampak se zdaj lahko pozabavate tudi v večigralski igri Wolfenstein: Enemy Territory. Tudi ta je za igranje brezplačna, gre pa za dokaj legendaren naslov, ki je bil tudi eden prvih, ki je v večigralske spopade vpeljal koncept različnih igralnih razredov.
Se spomnite polomije, ki se je pripetila Blizzardu ob najavi igre Diablo Immortal? Razvijalec se je sredi svojega dogodka BlizzCon pogumno postavil na oder in vsem zvestim oboževalcem, ki so nestrpno pričakovali novice glede Diabla 4, napovedal Diablo Immortal – igro, ki jo bomo lahko igrali samo preko telefonov.
Težko je verjeti, da se je to zgodilo debela štiri leta nazaj in Blizzard je od takrat šel skozi vrsto sprememb, a veliko ljudi ravno ta dogodek označuje za njihovo prelomnico, zaradi katere so izgubili tiste najbolj goreče privržence, podjetju pa je od takrat šlo samo še na slabše.
Vendar pa so vmes vseeno minila štiri leta in več kot jasno je, da je Diablo Immortal postal precej večji zalogaj, kot je bilo sprva zamišljeno. Zadeva je zdaj videti kot prava Diablo igra in ne samo nek mobilni klon, preko katerega bi lahko hitro zaslužili, razvijalec Blizzard pa se zdaj pri razvoju končno približuje zaključni ravnini.
Tako je bil včeraj napovedan uraden datum izida, ki se bo zgodil 2. junija, najavo pa je pospremilo tudi pošteno presenečenje. Diablo Immortal bo namreč poleg iOS in Android sistemov obiskal tudi PC, kar je bila dolgo želja vseh oboževalcev Hudičevca. Verzija za PC se bo prav tako rodila na začetku junija, a samo v obliki odprte bete, tako da bo na končno verzijo treba počakati še kakšen mesec ali dva. Blizzard je potrdil, da bo predelava za PC pospremljena s prilagojenimi kontrolami, ki bodo na PC-ju podpirale tipkovnice in tudi igralne ploščke. Za telefonski verziji lahko opravite predčasno registracijo in sicer preko naslednje povezave.
Delo se medtem nadaljuje tudi na Diablu 4, ki je dobil nekaj novih igralnih napovednikov, izid pa zaenkrat ostaja neznanka.
Kako bi bil videti Elden Ring skozi VR pogled? Presneto lepo, to pa nam nakazuje neuradna modifikacija, na kateri dela dobro znani modder Luke Ross. Ta je v preteklosti v VR okolico preselil nekaj najbolj popularnih iger kot so Mafia 2, Horizon Zero Dawn, GTA 5, Red Dead Redemption 2 in celo Cyberpunk 2077.
Zdaj je prišel na vrsto tudi Elden Ring, zadnja uspešnica razvijalca FromSoftware, ki mesece po izidu kraljuje enoigralskim igralnim lestvicam. Luke je ob najavi projekta pokazal tudi kratki dražilnik, ki nas sprehodi skozi uvajalno stopnjo, dokler nas na koncu ne počaka spopad s prvim šefom.
Kratki dražilnik pokaže Elden Ring v povsem novi luči in razvijalec je resnično ustvaril čudovit svet, ki v prvoosebnem pogledu dobi nove dimenzije. Zdaj se lahko nagibamo izza vogalov, buljimo v visoke prepade in uživamo v gotski in zapuščeni podobi, ki je ne prekinja nobena nepotrebna glasba, ampak samo žalosten in depresiven veter.
In to je v bistvu tudi glavni namen tega projekta: uživanje v atmosferi. Video nam sicer pokaže nekaj mahanja z mečem, a to seveda brez uradne podpore izpade nerodno. Igranje je možno samo preko igralnega ploščka, tako da lahko pozabite na realistično zamahovanje s kontrolerji, ob igranju pa vam zna postati hitro slabo, saj Elden Ring zahteva veliko prevalov in kroženja okoli nasprotnikov. Luke pravi, da modifikacija ni namenjena tistim z občutljivimi želodci in res si ne predstavljamo, kako bo zadeva izpadla ob resničnem preigravanju.
Modifikacija naj bi izšla enkrat v tem tednu, Luke pa pravi, da bo tole samo začetna verzija in da bo na njej treba postoriti še ogromno dela. Za prenos datotek se boste morali naročiti na njegov Patreon kanal.
Devet let mineva odkar se je leta 2013 na PC-ju pojavila igra DayZ in takrat med igričarji naredila kar nekaj valov. No, v bistvu se je to zgodilo že malce prej, saj je DayZ najprej izšel v obliki modifikacije za igro Arma 2 in ta je bila tako uspešna, da je založnik Bohemia Interactive odobril dela na samostojni inačici igre, ki se je nato pojavila v obliki Zgodnjega dostopa.
In DayZ je od takrat nase vlekel pozitivne in negativne kritike. Igralci so bili očarani na preživetveno večigralsko igro, ki te ni držala za roke in je bila naravnost brutalna. A po drugi strani so se ljudje pritoževali nad hrošči in slabo optimizacijo, igra pa je dolga leta vztrajala v sistemu Zgodnjega dostopa in je zaradi tega postala predmet šal.
A vse to se je dogajalo dolgo nazaj in vmes je preteklo že toliko vode, da se je praktično zamenjala cela generacija igralcev, ki o težavah DayZ-ja niso nikoli slišali in igra je v zadnjih mesecih zopet začela pridobivati na popularnosti. Januarja letos je igra prebila 52k igralcev, kar je bil nov rekord, pred kratkim pa je ta številka skočila preko meje 58k in tako je DayZ ponovno porušil svoj rekord.
K dvigu številk je zagotovo prispevala tudi nova posodobitev 1.17, ki je dodala nekaj optimizacije in omogočila nastavljanje občutljivosti kontrol. Popravek je omogočil tudi kovačenje novih orožij kot so ročno narejene sulice in igra je te dni v boljšem stanju kot kadarkoli prej.
DayZ je trenutno znižan za 40 % na 23,99 €, Bohemia Interactive pa je v igro vnesla nov dogodek Walpurgis Night, ki igralce preobleče v čarovnice, ta zabava pa bo trajala do 9. maja.
Če se radi zabavate med igranjem enoigralskih kampanj, potem vam je fraza New Game+ že znana. Gre za možnost ponovnega preigravanja igre, le da tokrat na začetku ohranite vso prej nabrano opremo in izkušnje iz prejšnjega preigravanja, seveda pa se vam bodo tokrat na pot postavili precej težji nasprotniki, saj bi drugače preprosto povozili konkurenco in ravno izziv je navadno glavno vodilo ponovnega preigravanja iste igre.
Ravno to bo še ta teden prejela igra Dying Light 2, ki je kljub nekam povprečnim kritikam do sedaj prodala 5 milijonov izvodov, razvijalec Techland pa je v tem času poskrbel za dobavo nekaterih manjših DLC-jev, hkrati pa je igra dobila tudi nekaj posodobitev, ki so bile usmerjene predvsem v optimizacijo.
27. aprila nas čaka nova konkretna posodobitev, ki pa ne bo samo popravljala vrstic kode, ampak bo tudi vnesla dolgo opevani New Game+. Zapodili se boste lahko v ponovno preigravanje, ohranili pa boste vso nabrano bogastvo iz prejšnjega preigravanja, izjema bodo tule samo posebna dodatna orodja kot sta denimo jadralno padalo in daljnogled.
Sovražniki se bodo v NG+ prilagajali stopnji igralca, tako da boste pred sabo vedno imeli izziv, a po drugi strani ne boste nikoli naleteli na šibke nemrtve, katerim bi lahko enostavno prešteli segnita rebra. V novem sprehodu skozi igro vas bodo čakali posebni zlato obarvani nasprotniki, ki bodo zahtevali kar nekaj natančnih udarcev orožja. Te težje bitke vas bodo nagradile z novo legendarno opremo, ki prej ni bila na voljo, kar je dobra novica za vse veteranske igralce, ki so do sedaj videli že vso vsebino.
Založnik Bethesda je v februarju najavil, da bo njihov zaganjalnik iger kmalu spregovoril zadnjo in se bo od nas za večno poslovil. Tako se bo zaključila nekam nerodna 6-letna zgodba, v kateri se je založnik želel izogniti provizijam večjih digitalnih trgovin in na svojo roko zaslužiti vse dobičke PC iger.
Poteza tako niti ni bila preveč presenetljiva in verjetno je veliko vlogo pri odločitvi nosil tudi Microsoft, ki je novopečeni lastnik Bethesde in se mu verjetno ne da ukvarjati s podporo še ene digitalne trgovine. Bethesdine igre se bodo tako preselile na Steam, založnik pa je glede tega prehoda na svojem blogu podelil nekaj dodatnih informacij.
Selitev iger iz Bethesdinega ekosistema na Steam se bo začela 27. aprila, igralci pa bodo lahko na novo platformo preselili vse svoje igre, prijatelje in zneske znotraj digitalnih denarnic. Vse sicer ne bo šlo povsem po maslu – zalomiti se zna pri nekaterih shranjenih položajih, kjer bodo nekateri prehod naredili samodejno, pri enih pa bo treba skočiti v Raziskovalca in ročno prekopirati datoteke. Pri temu je izjema Wolfenstein: Youngblood, ki selitve shranjenih položajev ne bo omogočal.
Bethesda prav tako opozarja, da se bo pri nekaterih igrah še vedno treba prijaviti v storitev Bethesda.net, ki bo očitno igrala vlogo tudi v bodočih Bethesdinih naslovih.
Zaganjalnik iger bo uradno prenehal obratovati 11. maja, a to ne pomeni, da po tem selitve iger in podatkov na Steam ne bo več mogoče opraviti, bo pa ta datum naredil konec zaganjanja iger preko Bethesdinega servisa.
Franšiza filmov Pirati s Karibov je postala tako slavna več ali manj samo po zaslugi prvega filma, ki ga je vrhunsko skupaj spravil Jerry Bruckheimer, za režijo pa je poskrbel Gore Verbinski. V prvem delu so na sodelovanje povabili igralca Johnnyja Deppa, ki je k življenju spravil lik kapitana Jacka Sparrowa. Ta je bil zamišljen sprva kot samo stranski lik, a Johnny je v njega prelil toliko ljubezni in originalnosti, da se je Jack Sparrow spremenil v ikono franšize in postal moderna različica Indiane Jonesa.
To je bilo jasno tudi Disneyju, ki je njegovo vlogo v naslednjih delih porinil v ospredje in pridno služil z akcijskimi figuricami rahlo opitega pirata. Vendar pa si je veliki založnik hitro premislil, saj so pred najavo šestega dela začele po Hollywoodu krožiti govorice, da je bil Depp v privatnem življenju nasilnež, ki je pretepal svojo ženo Amber Heard, vse to pa se je zgodilo ravno nekje sredi gibanja MeeToo.
Par se zdaj vlači po sodiščih in obtožbe letijo na vse strani, je pa sojenje navrglo tudi nekaj zanimivosti glede Piratov s Karibov. Depp naj bi se z Disneyjem ravno dogovarjal glede šestega dela franšize, ko je Amber v enem članku znova obtožila igralca nasilja, to pa je s sabo potegnilo cel kup nevšečnosti. Disney se je takrat hitro ločil od igralca in čeprav je Depp njihovo potezo nekako razumel, je vseeno omenil njihov izkoriščevalski odnos, saj so še vedno veselo prodajali akcijske figurice z njegovo podobo, s čimer so še naprej pošteno služili.
Žal se zdi, da ne glede na rezultat trenutnega pravdanja, se Johnny Depp v Pirate s Karibov ne bo vrnil nikoli več. Odvetnik Ben Rottenborn ga je kar naravnost vprašal, če bi se morda vrnil v franšizo v zameno za 300 milijonov dolarjev iz strani Disneyja, a odgovor je bil negativen.
To pa ne pomeni, da je franšiza mrtva. Disney dela na ponovnem zagonu serije, kjer naj bi razvojne vajeti prevzel Craig Mazin, ustvarjalec odlične HBO-jeve serije Černobil, v še enem ločenem filmu pa naj bi glavno vlogo odigrala Margot Robbie.
Sony je prejšnji mesec napovedal prenovo svojega naročniškega servisa PlayStation Plus in tega na lep način razdelil na tri različne stopnje, vsaka od njih pa bo ponujala svoje prednosti in cenovne postavke. Vendar pa se je pri tej razdelitvi pri nas malce zalomilo, saj višje stopnje naročnine zaobjemajo pretočno igranje preko servisa PlayStation Now, ta pa pri nas ni bil na voljo.
Ob najavi je tako Sony povedal, da bodo nepodprti trgi deležni četrte možnosti naročnine z imenom PlayStation Plus Deluxe, zdaj pa se je založnik zopet premislil. Slovenija bo tako stopila v korak s časom in končno bo tudi na naših tleh omogočeno pretočno igranje iger, kar naredi ponudbo precej bolj zanimivo in privlačno.
Poglejmo si torej še enkrat prenovljeni PlayStation Plus in kaj nam bo vsaka naročnina navsezadnje tudi prinesla.
Na najnižji stopnji se nahaja možnost Essentials. Ta je ostala enaka kot dosedanji PlayStation Plus, kar zaobjema dve igri mesečno, možnost oblačnega shranjevanja in dostop do večigralstva, za to pa bomo odšteli 8,99 € mesečno oziroma 59,99 € letno.
Druga stopnja je PlayStation Plus Extra, ki vsebuje prej naštete dobrote, k tem pa lahko dodamo še 400 iger iz konzol PS4 in PS5 – ta katalog vsebuje uspešnice kot so God of War, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales in Returnal. Tale opcija vas bo stala 13,99 € mesečno in 99,99 € letno.
Najvišja stopnja sliši na ime PlayStation Plus Premium, ta pa v sebi drži vse prej naštete bombončke, ponudba pa drži tudi dodatnih 340 iger iz konzol PlayStation, PlayStation 2, PlayStation 3 in PSP, ki jih bomo lahko igrali samo preko pretočnega igranja, za to pa bo treba mesečno primakniti 17,99 € ali pa 119,99 € za celo leto. Pretočno igranje bo omogočeno na konzolah in tudi PC-ju, kar pomeni, da bomo tehnično gledano končno lahko igrali Bloodborne na PC-ju.
Sony je tudi malce bolj točno opredelil datume nove ponudbe. Prenovljeni PlayStation Plus se bo 23. maja najprej pojavil na azijskih trgih, v Evropi pa bo zaživel 22. junija.
Razvijalec Infinity Ward je bil od vedno zavezan samo delu na novih poglavjih franšize Call of Duty in nakup iz strani Microsofta to ne bo spremenil. No, vsaj ne še zaenkrat in Activision je že dolgo nazaj namignil, da bomo letos dobili nadaljevanje podfranšize Modern Warfare.
Govorimo o nadaljevanju igre iz leta 2019 in ne o tistih originalnih Modern Warfare naslovih izpred desetletja. Kako se bo novo poglavje imenovalo še ni znano, zato mu vsi pravijo kar Modern Warfare 2, uradna najava igre pa je očitno tik pred vrati.
Vsaj na to namigujeta uradna Twitter in Facebook profila, kjer sta naslovni sliki postali praktično popolnoma temni, kar je navadno znak, da se razvijalec pripravlja na napoved nečesa res velikega. Pozorne oči so hitro ugotovile, da se v črnini skriva nekaj, kar bi znalo dodati nov namig skrivnostnega naslova in spletni detektivi so sliko podvrgli čarovniji Photoshopa. Osvetljena slika je iz črnine izluščila neko postavo, ki je videti kot maska duha Simona “Ghost” Rileyja – operatorja, ki smo ga spoznali v originalnem Modern Warfaru in kasneje tudi Warzonu.
Ne ostane nam drugega kot čakanje na uradno razkritje. To naj bi se po enih govoricah zgodilo 30. aprila, Modern Warfare 2 pa naj bi ameriške specialne enote popeljal v boj proti kolumbijskim kartelom.
Igra House of the Dead se je prvič pojavila leta 1997, igralci pa so takrat navdušeno stali pred arkadnimi avtomati in med pobijanjem nemrtvih v avtomate metali cele kupe drobiža. House of the Dead je kasneje dobil predelavo za običajne konzole in se je pojavil tudi na PC-ju, a te prenove originalne izkušnje niso mogle prekašati, saj smo pri avtomatih v rokah držali plastične pištole preko katerih smo merili v dele ekrana.
Razvijalec Forever Entertainment je pred kratkim poskrbel za novo predelavo igre v modernejšo grafično preobleko, a igra je izšla samo na konzoli Nintendo Switch in tam zabeležila bolj mešane vtise. Igralci in kritiki so se pritoževali nad težave z optimizacijo in zmedene kontrole, zaradi česar igra na Metacriticu nosi bolj žalostno oceno.
Predelava bo zdaj zapustila Switch in se naslednji teden preselila tudi na vse druge konzole, sem notri pa lahko prištejemo tudi PC. Razvijalec sicer ni dodal, ali bo ta selitev s sabo prinesla kakšne druge novosti ali dodatke, a upamo, da bo bolj surova strojna moč PC-ja poskrbela vsaj za odpravo težav z optimizacijo.
House of the Dead bomo lahko igrali od 28. aprila dalje, na PC-ju pa jo bomo lahko kupili preko Steama ali GOG-a.
Žanr kiberpanka je na igričarskem polju dobil že kar nekaj vrednih predstavnikov. Med njimi zagotovo najbolj izstopa Cyberpunk 2077, a v zmesi neonskih napisov in kibernetsko ojačanih bojevnikov smo se lahko pozabavali že prej. Spomnimo se denimo iger Deus Ex, tu pa ne smemo preskočiti niti trojice iger Shadowrun, ki so bile narejene po namizni igri in jih je v digitalno obliko plodno predelal razvijalec Harebrained Schemes.
Založnik Paradox Interactive je zdaj napovedal, da bodo igre Shadowrun Returns, Dragonfall in Hong Kong končno zapustile PC trg in se pojavile še kje drugje. Najavo so pospremili z napovednikom, ki pokaže igranje na konzolah, uporabniški vmesnik pa je doživel ustrezno predelavo in je zdaj prilagojen igralnim ploščkom.
Vse tri Shadowrun igre so definitivno vredne vaše pozornosti, čeprav je prvi del Returns malce pod kvaliteto naslednikov. Razvijalec je igralno formulo spravil na naslednjo stopnjo v nadaljevanju Dragonfall in jo izpopolnil v Hong Kongu, ki je tudi zadnji naslov iz te franšize, prejeli pa smo ga leta 2015.
Predelava vseh treh iger bo pod skupnim imenom Shadowrun Trilogy izšla 21. junija, igrali pa jo bomo lahko na vseh konzolah, kamor lahko prištejemo tudi Nintendo Switch.
Morda je to tudi znak, da se pripravlja nov del franšize? Razvijalec Harebrained Schemes je svojo zadnjo igro spočel leta 2018, ko nam je dostavil igro Battletech, zdaj pa dela na nerazkritem projektu. Govorice pravijo, da naj bi prevzel vajeti razvoja nesrečnega Vampire The Masquarade: Bloodlines 2, a to ni bilo uradno potrjeno.
Ko je založnik EA kupil razvijalca Codemasters se ni slinil samo po talentirani ekipi, ki je že leta specializirana za ustvarjanje bogatih voznih izkušenj, ampak tudi po licenci FIA, ki jim omogoča ekskluzivne pravice do karavane Formule 1.
Tudi letos bomo dobili novo različico digitalnega dirkanja, ta pa bo nosila preprost naslov F1 22. Napoved je pospremil kratki dražilnik, ki sicer ni preveč zgovoren, a Codemasters je kasneje navrgel nekaj dodatnih podrobnosti.
Vrača se bogata kariera iz lanskega poglavja, ta pa bo tokrat še bolj razširjena in bo ponujala dodatne možnosti spremljanja zgodbe novega dirkača. Vrača se tudi igralni način My Team, ki nam bo omogočil nadzorovanje povsem svoje F1 ekipe, to pa bo šlo na dušo vseh tistih, ki se radi poigrajo z menedžerskimi prvinami športnih iger.
Codemasters se hvali tudi z napredno umetno inteligenco, ki naj bi vsakemu igralcu ponudila pošten dirkalni izziv, umetnopametni dirkači pa se bodo dinamično prilagajali našemu znanju vožnje skozi ovinke. Najbolj preseneča podpora za VR sisteme, ki bo znotraj igre že od samega začetka. Veterani dirkanja boste znali povedati, da je naveza VR očal in volana nekaj posebnega in navadno takšno podporo dobimo samo preko modifikacij ali pa jo razvijalec doda šele kasneje, preko kakšne zapoznele posodobitve.
F1 22 izide 1. julija, prednaročila pa se že izvajajo na uradni strani.
Trenutnemu šampionu sveta pretočnih storitev se je prvič pošteno zamajal prestol. Netflix je namreč v finančnem poročilu priznal, da je v prvih treh mesecih leta 2022 izgubil 200k naročnikov in to je tudi prvič v desetletju, da je pretočni gigant zaznal dejanski padec naročnikov.
Največji padec so zaznali v Severni Ameriki, kjer se je naročniki odpovedalo nekje 640k ljudi, po denarnici pa jih je udarila tudi Rusija. Čeprav na ruskem trgu Netflix ni bil kdo ve kako priljubljen, je izguba 700k gledalcev vseeno zabolela in edini trg, kjer je pretočni servis doživel rast je bila Azija, kjer je pridobil nekje milijon naročnikov.
Slabi rezultati so privedli tudi do padca cen delnic, ki so v enem delu dnevu izgubile 25 % svoje vrednosti. Netflix je zato že začel razmišljati o novih poslovnih taktikah, ki bi pretočnemu servisu stabilizirale trg.
Netflix največjo težavo vidi v deljenju računov izven družinskega kroga. Trenutno imajo 222 milijonov naročnikov, a njihovi podatki pravijo, da kar 100 milijonov gospodinjstev do svojega gledanja prihaja preko deljenja računov, kar pomeni, da storitev ne plačujejo. Ta zadeva podjetju v preteklosti ni šla v nos, saj so ravno preko tega deljenja nekako prišli do viralne popularnosti, a zdaj so časi drugačni. Na trg po celem svetu prihaja vedno več konkurence, to pa je upočasnilo njihovo rast, deljenje računov pa jim dejansko prinaša samo izgubo.
Podjetje je v določenih delih že začelo testirati novo funkcijo, kjer je deljenje računa omejeno samo za člane istega gospodinjstva, za doplačilo pa lahko račun podelimo še dvema osebama izven družinskega kroga. Čeprav je bil to samo test, se zdaj zdi, da bo ta način plačevanja prišel v veljavo povsod po svetu.
Netflix razmišlja tudi o novih načinih naročnine, ki bi omogočile brezplačno gledanje, a bi morali v zameno za to gledati reklame. Predstavnik podjetja je sicer povedal, da so na oglase bili vedno alergični, a če želijo njihovi uporabniki na tak način dostopati do svoje vsebine, potem je edino logično, da jim to možnost tudi omogočijo.
Kaj je točno smisel, da Activision Blizzard v svojo popularno igro Call of Duty: Warzone vpeljuje navezo Godzille in King Konga ni povsem jasno. Istoimenski film je namreč izšel leto nazaj, tako da kakšna promocija trenutno ni smisla, a kdo sem jaz, da se bom vtikal v logiko marketinški kampanj.
Skratka, ogromen plazilec in gorila ste bosta pojavila v sklopu dogodka Operation Monarch. Razvijalec ni šparal na proračunu in za ta namene spočel res kvaliteten CGI napovednik, kjer se titana srečata v epski bitki in se zaključi ravno v trenutku, ko bo Kong Godzilli primazal eno pošteno klofuto.
Kaj točno bo par delal znotraj igre ni znano, a morda se bosta pretepala v ozadju, medtem ko bodo igralci uživali v drugi vsebini, ki jo prinaša 3. sezona Vanguarda, ki se tokrat imenuje Classified Arms. Na uradni strani lahko vidimo, da je Monarch v bistvu samo majhen del nove sezone, ki bo s samo prinesla nove točke zanimivosti, dodatno gulag mapo ter tri nove premium preobleke, ki se napaja iz izročila King Konga, Godzille in Mechagodzille.
Igra Outriders nam je ob izidu postregla z odlično strelsko izkušnjo, a njen čar je ležal drugje. To je namreč naslov, ki močno spominja na Destiny 2, a ni “live-service” igra. To pomeni, da razvijalec People Can Fly ni neprestano dostavljal neke manjše DLC-je in posodobitve, ampak si v osnovno kampanjo vložil tistih 50 ali več ur, si nabral najboljšo opremo in se nato odpravil igrati nekaj drugega. To obožujemo, saj igra tako ne postane neka sekundarna služba, ki bi jo moral ves čas preigravati, ampak raje novo vsebino dostavi v obliki večjih dodatkov, prvi od teh pa je včeraj dobil večjo predstavitev.
Imenoval se bo Worldslayer in je namenjen vsem tistim igralcem, ki so v osnovni kampanji prilezli do maksimalne stopnje in opreme ter zdaj iščejo novo vsebino. Dodatek bo namenjen likom stopnje 30, dobili pa boste tudi možnost samodejnega dviga frišnega junaka ravno na to stopnjo, ta dvig pa boste lahko uporabili neskončnem številu likov.
Razširitev nas bo odpeljala v nov del sveta Enoch, ki je bolj zimsko obarvan. Grozila nam bo nova frakcija upornikov Ereshkigal, ki imajo za človeško raso svoje načrte, mi pa jim bomo zle namene seveda hoteli preprečiti.
Worldslayer ne bo vnesel samo nove lokacije, ampak tudi nove nasprotnike in nekje 100 kosov dodatne opreme. Vsak igralni razred bo lahko sestavil po dve legendarni opremi, novost pa je tudi možnost razvoja dodatnega drevesa veščin, ki bo vsakemu igralnemu razredu dodal po dva podrazreda. Skratka, zadeva bo prava poslastica za veterane, ki so preizkusili že vso vsebino in so pripravljeni na nove kombinacije veščin.
Ko boste enkrat dosegli maksimalno stopnjo, zabave ne bo konec. Vse izkušnje se bodo nato prelile v novi sistem napredovanja Path to Ascension, pri katerem lahko naberemo 200 dodatnih točk, za to pa bo potrebno stotine ur vsebine, a pridni igralci bodo nagrajeni z boljšo vzdržljivostjo in drugimi bonusi.
Spremembe se bodo zgodile tudi na samem koncu igre, saj bomo zdaj lahko odklepali posebne težavnosti, imenovane Apocalypse Tiers, te pa nam bodo dostavile prav posebno opremo, ki bodo omogočale namestitev tretje modifikacije orožja.
Skratka Worldslayer bo pošteno predrugačil podobo igre in k sreči nam na dodatek ne bo treba nanj čakati predolgo, saj izide že 30. junija.
V žanru resnično nasilnih iger je od vedno vladalo ime Postal. Gre za franšizo, ki si ni nikoli dala opravka s kakšno dobro zastavljeno zgodbo, zanimivimi stopnjami ali pa naprednimi strelskimi mehanikami, saj razvijalec Running With Scissors najbolj uživa pri dostavljanju nasilne in nagnusne vsebine, ki nima ravno smisla, a v tem je ravno njen čar.
Postal je zaradi te svoje brezbrižnosti do družbe vedno nase vlekel kritike iz strani tistih, ki so igre označevali za nič drugega kot pa trening samomorilskih teroristov. Tako je bilo v originalu in ta sloves je prevzel tudi naslednik Postal 2 iz leta 2003, kjer smo zopet nastopili v vlogi možaka, preprosto imenovanega The Dude, ta pa se enega jutra zbudi v prikolici in se odpravi po svojih opravkih.
Naše naloge zajemajo preproste stvari kot je vnovčenje čeka, odhod na banko in obisk trgovine, kjer moramo pobrati mleko. Vsako od teh opravil ponuja več poti in vse od njih niso nasilne, a seveda igra računa na to, da bomo z orožjem začeli terorizirati okolico in na koncu uprizorili pravo apokalipso.
Če imate radi streljanje naključnih sprehajalcev, rezanje človeškega mesa preko motorne žage, lulanje v obraz nedolžnih civilistov in polivanje bencina po ulicah ter zažiganje vsakega nesrečneža, ki se je takrat znašel na vaši poti, potem je nemara Postal 2 ravno pravšnji za vas. Grafično gledano je sicer zadeva danes zastarela in animacije so res smešne, vendar pa to ne bo motilo vsakega. Poleg tega pa Postal 2 ponuja nivo svobode, ki je v svetu odprtih iger redkokdaj srečamo in tako je igra še danes vredna zagona.
In zdaj lahko to naredite popolnoma brezplačno. Trgovina GOG namreč trenutno tala kopije igre na naslednji povezavi, vse kar morate storiti je, da se prijavite v svoj račun in sredini strani kliknete gumb za prevzem igre. S tem se boste tudi naročili na novice iz strani GOG-a, a to lahko kasneje preprosto prekličete. Za prevzem se splača pohiteti, saj bo ponudba na voljo samo še danes, nato pa bo za njo treba odšteti 9,99 €.
Baldur’s Gate 3 je bil prvič najavljen leta 2019 in igralci smo takrat navdušeno vzklikali, saj na tretji del te franšize čakamo že dve desetletji, za razvojne vajeti pa je poprijel Larian, ki je nazadnje spočel odlični RPG poslastici Divinity: Original Sin 1 in 2.
Larian se je pri razvoju držal izročila prejšnjih iger, kar pomeni, da je Baldur’s Gate 3 stopil v sistem Zgodnjega dostopa, v katerem se nahaja še danes. Igralci lahko že zdaj skočijo na Steam in raziščejo prvo poglavje igre, vam bo prineslo kar nekaj zabave, saj je to obsežno in omogoča kombiniranje različnih igralnih razredov.
Razvoj je lepo napredoval in med igralci je tlelo upanje, da bo morda Baldur’s Gate 3 še letos zaključil z razvojem in igralcem dostavil celotno izkušnjo. A veliko bolj verjetno je bilo, da bo igra izšla enkrat v 2023 in ravno to je Larian včeraj tudi potrdil preko novega videa.
Ta v prvi polovici vsebuje nek smešen skeč, kasneje pa končno dobimo uradni štempelj izida, ki se bo zdaj zagotovo zgodil enkrat v 2023. Tolaži vas lahko vsaj to, da Larian ves razvojni čas pridno izkorišča in igra je danes precej drugačna od njenega začetka v 2019, to pa je najbolj opazno pri izboljšavah uporabniškega vmesnika in tudi same grafične podobe, ki je zdaj preprosto za prste obliznit.