Assassin’s Creed Valhalla bo letos novembra stara že dve leti in razvijalec Ubisoft se je med tem časom res potrudil in že tako ogromnemu naslovu dodal še kupček dodatne vsebine, ki bo po dveh letih končno presahnil. Valhalla je med svojim obstojem prejela tri večje DLC-je, pri zadnjem smo se v celoti preselili v vlogo boga Odina, igra pa je na račun tega postala že skoraj povsem fantazijski naslov.
Nekaterim je bilo to všeč, drugim spet ne, a dejstvo ostaja, da Ubisoft še ne namerava prenehati obiskovati Niflheima in tja bomo skočili tudi v povsem novem igralnem načinu The Forgotten Saga. Gre za nekakšen rogue-lite igralni način, kar pomeni, da se bomo spopadali z valovi nasprotnikov, vsaka smrt pa nas bo vrnila na začetek stopnje. Uspešno opravljeni izzivi nam bodo prinašali razne nagrade, napovednik pa med drugim pokaže, da se bomo v enem trenutku spopadli tudi proti čisto pravemu zmaju.
Ubisoft nam bo proti koncu leta pripeljal tudi zaključno poglavje Eivorjeve zgodbe, ki bo razjasnilo še zadnje nepojasnjene iztočnice zgodbe. Med drugim naj bi izvedeli, kako je njegovo oziroma njeno truplo končalo na obali Amerike, zraven pa bomo jeseni dobili še kupček novih izzivov in ugank, ki bodo zaključili sekcijo Tombs of the Fallen temnic.
Datum izida za vse te stvari še ni znan, a vemo da bo vse to prišlo še letos in da bo vsebina za igranje brezplačna.
Ubisoft se je včeraj razgovoril še o prihodnosti franšize, saj bo ta letos novembra praznovala 15. rojstni dan. Proslavljanje se je začelo že zdaj in založnik bo ta vikend na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X omogočal brezplačno preigravanje igre Assassin’s Creed Origins, igralci pa bodo tako lahko stestirali novo optimizacijo, ki omogoča poganjanje pri 60 sličicah na sekundo.
Septembra pa nas čaka bolj obsežno praznovanje. Založnik bo takrat namreč prvič podrobneje predstavil novi del Assassin’s Creed Infinity, ki naj bi bila prva igra z večimi historičnimi obdobji in močno večigralsko komponento.
Slovenija je danes dobila nov pretočni servis in to je postal svetovno popularni Disney+. Slovenci tako lahko končno opustimo torrente in se legalno pozabavamo v široki ponudbi Disneyja, ki med drugim zaobjema franšize Vojna zvezd, Marvel in resnično nepregledno število risanih filmov in serij.
V knjižnici zagotovo najbolj izstopajo serije kot so The Mandalorian, Moon Knight, Simpsonovi, Loki in The Book of Bobba Fett, sem notri pa lahko prištejemo tudi najnovejšo serijo Obi-Wan Kenobi. A s tem smo pobrskali samo vrh ponudbe, saj se znotraj ponudbe nahajajo tudi poslastice kot so denimo filmi Levji kralj, Aladin, Free Guy in bogat seznam dokumentarcev izpod rok Nationala Geographica.
Ponudba pa se ne ustavi niti tukaj, saj je slovenski katalog Disney+ dejansko bolj obsežen od ameriškega. Disney si namreč lasti tudi ločen pretočni servis Hulu, tega pa ne nameravajo širiti izven ameriškega trga, zato so vso njegovo vsebino spravili kar pod Disney+. Tako ta pretočni servis pri nas ne nosi samo otroške vsebine, ampak tudi odrasel katalog, tu notri pa denimo najdemo risano serijo Family Guy, Grey’s Anatomy, It’s Always Sunny in Philadelphia, franšizo Osmi potnik, American Horror Story in tudi starejše akcijske filme tipa Umri pokončno.
Disney+ na mesec zase zahteva 7,99 €, možna pa je tudi letna naročnina za 79,90 €, ki je bolj ugodna, saj v tem primeru prihranimo nekje dva meseca ločeno plačane naročnine. Storitev lahko uporabljamo na štirih napravah naenkrat, na voljo pa je na računalnikih, tablicah, mobitelih in seveda televizorjih.
Slovenija ima zdaj presneto bogat trg pretočnih servisov, saj pri nas že dolgo kraljuje Netflix, temu pa se je nedavno pridružil HBO Max in zdaj še Disney+. Poleg njih se lahko pozabavamo v vsebini pretočnih servisov Amazon Prime, Apple+, nekaj trga pa zaseda tudi Voyo, ki je hkrati tudi edini, ki ponuja slovensko vsebino.
Disney+ zaenkrat žal ne ponuja slovenskih podnapisov ali pa slovenske sinhronizacije, a to se zna spremeniti v prihodnosti, saj smo praktično vse večje risane filme tipa Svet igrač dobili sinhronizirane tudi v naš domač jezik in zagotovo bi kaj takega k sebi pritegnilo še večji del trga.
Kriptovalute so v zadnjih mesecih naletele na nekaj težkih časov. Vrednost najbolj popularnih kovancev tipa Bitcoin in Ethereum je začela padati marca, ko je bil en Bitcoin vreden nekaj več kot 42k €, a od takrat je njegova vrednost začela vztrajno padati. Prosti pad se je dna dotaknil danes, ko je vrednost enega Bitcoina padla na vsega 20,060.27 €, a se je kasneje malce popravila.
Kriptovalute so seveda znane po svoji nestabilnosti, a zadnji mesec je bil naporen tudi za vsega hudega vajene lastnike kripto žetonov. Nekega glavnega krivca za padec vrednosti seveda ni možno takoj odkriti, a zagotovo veliko vlogo igra recesija, ki je pri nekaterih lastnikih povzročila paniko, zaradi česar so mnogi začeli menjati svoje digitalno bogastvo za resnični denar.
Vse to je privedlo tudi do zmede na kripto menjalnicah. Celsius Network, ena največjih platform za kriptovalute, je zaradi ekstremnih pogojev na trgu za nekaj časa zamrznila dvige in transakcije kriptovalut, takrat pa je tudi njihov žeton CEL, ki je bil leto nazaj vreden skoraj 7 $, padel na vsega 21 centov.
This is only impacting the Bitcoin network. You can still withdraw Bitcoin on other networks like BEP-20.
Likely this is going to take a bit longer to fix than my initial estimate. More updates soon. Thanks for your patience and understanding🙏
Tudi Binance, ena največjih kripto menjalnic, je včeraj za nekaj časa zamrznila možnost dvigov kriptovalut. Direktor podjetja Changpeng Zhao je na Twitterju zapisal, da je razlog zamrznitve ena transakcija, ki se je nekje zataknila in zaradi tega povzročala težave pri trgovanju. Zamrznitev bi morala trajati pol ure, a je v resnici trajala dve uri in pol, a še zdaj ne omogoča dviga Bitcoinov, saj trenutno procesirajo vse prošnje, ki so nastale med zamrznitvijo, tako da bodo novi dvigi za zdaj onemogočeni.
Spletna stran CoinTelegraph poroča, da je krivec za padec vrednosti tudi dejstvo, da starejše postaje za kopanje kriptovalut niso več profitabilne. Novejše postaje sicer lahko še vedno prinašajo dobiček, a tudi tem grozi minus, če vrednost Bitcoina pade pod vrednost 21k €.
Zadnje poglavje igričarske serije Resident Evil, tokrat podnaslovljeno Village, si je pri nas prislužilo visoko oceno in že maja lani smo vzklikali po kakšni dodatni vsebini. Založnik Capcom nam je bil več kot pripravljen ustreči, a govorice so takrat pravile, da je imel Village med razvojem kar nekaj težav in razvijalec je ves napor vložil v razvoj končne igre, tako da ob izidu ni imel pripravljene nobene dodatne vsebine.
Po dobrem letu dela pa so naposled vkup spravili dovolj kode, da je pred kamere stopil prvi napovednik za prvi DLC, ki se imenuje The Winter Expansion. Ta bo s sabo prinesel štorijalno razširitev Shadows of Rose, ki bo namesto Ethana v glavno vlogo postavil njegovo hčerko Rose, to pa smo spoznali ob samem zaključku Villaga. Rose je zdaj povsem odrasla in se spopada s posebnimi močmi, ki jih je prinesla katranasta tvorba Megamycete. Rose bo v dodatku očitno stopila v zavest Megamyceta, tako da bo dogajanje postalo malce bolj bizarno in bo mešanica sanj in resničnosti. Obiskali bomo nekaj starih lokacij, igranje pa se bo tokrat preselilo v tretjeosebni pogled.
The Winter Expansion s sabo prinaša še igralni način Mercenaries: Additional Orders, ki nam bo na pot postavil valove nasprotnikov, ki jih bo treba pokončati čimprej. Trik pri temu je, da bomo lahko stopili v vloge nekaterih šefov iz originalne kampanje kot sta denimo Karl Heisenberg in velikanka Lady Dimitrescu, vsak od teh junakov pa bo imel svoje posebne poteze.
Za posladek bomo lahko dobili tudi možnost preigravanja originalne kampanje iz tretjeosebnega pogleda, vse skupaj pa bomo lahko igrali od 28. oktobra dalje.
Založnik Capcom je včerajšnji dan izkoristil za predstavitev svoje ponudbe, ki je bila osredotočena predvsem na njihovo serijo iger Resident Evil. To zadnje čase rinejo povsod in jo na vsak način poskušajo poustvariti v filmskem in televizijskem svetu, a zaenkrat jim tam ne kaže najbolje.
Na igričarskem področju pa je zgodba povsem drugačna in praktično vsak nov Resident Evil od sedmega dela dalje je bil kritiška uspešnica. Capcom se je zdaj odločil svoje tri starejše naslove olepšati in jih pripraviti za trenutno generacijo konzol. Olepšavo sta tako prejeli predelavi drugega in tretjega dela, nadgradnja pa je doletela tudi sedmico.
Posodobitve so s sabo prinesle podporo za 120 sličic na sekundo, ločljivost 4K in optimizacijo, kot je hitrejše nalaganje stopenj, 3D zvok, na konzoli PlayStation 5 pa so igre prejele podporo za karafeke igralnega ploščka DualSense. Največja nadgradnja je zagotovo ray tracing osvetljevanje, ki že tako čudovite igre popelje še za stopnjo dlje. Ta olepšava je na voljo tudi za PC, kar je morda odličen izgovor za ponovno preigravanje teh grozljivk.
Ray tracing je pri PC-ju tudi malce zvišal strojne zahteve. Izginila je podporo za starejša operacijska sistema Windows 7 in Windows 8.1., s tem pa tudi podpora za DirectX 11, ki ga je nadomestil DirectX 12, minimalna grafična kartica pa je zdaj GTX 960/ RX 460.
Posodobitev za vse tri naslove je že na voljo, nadgradnja pa je povsem brezplačna.
Po beta testiranju je razvijalec Blizzard naposled pripravljen svoj dolgoletni projekt Overwatch 2 poriniti v roke končnim kupcem. Le da ti kupci ne bodo obstajali v klasičnem pomenu besede, saj je Overwatch 2 zdaj postal brezplačen naslov, ki mu v igričarskih krogih pravimo F2P, izid pa je napovedan za 4. oktober.
Blizzard je napovednik za izid pospremil z najavo novega heroja, ki bo postala Avstralka z imenom Junker Queen. Zastopala bo vlogo tanka, ki pa bo hudo mobilen, svoje nasprotnike pa bo lahko scvrla preko impresivnega kibernetskega arzenala.
Blizzard pravi, da bo Overwatch 2 precej drugačen od svojega predhodnika in to ne samo zaradi svojega F2P finančnega modela. Igra naj bi ves čas prejemala novo vsebino in bo tako držala zdravo igralno bazo še dolga leta, igralna pa bo na praktično vseh igralnih sistemih, med katere lahko prištejemo tudi konzolo Nintendo Switch. Strežniki bodo deljeni, tako da bodo igralci na različnih platformah igrali med sabo, za vse skupaj pa bo dovolj en račun in igranje boste brez problema selili kamorkoli se vam bo že zahotelo.
Izid v 4. oktobru bo s sabo prinesel samo PvP igralni način, medtem ko je bilo PvE sodelovalno igranje prestavljeno na kasnejši, zaenkrat neznan datum. Blizzard se je za to potezo odločil na račun dejstva, da želijo igralno izkušnjo čim prej dostaviti v roke igralcev in PvE način očitno potrebuje še nekaj kovanja kode, saj vse do sedaj zanj še nismo dobili nobenega igralnega napovednika.
Razvijalec Bethesda je včeraj spočel pogumno potezo in po letih razvoja ponudil prvi igralni vpogled v njihov nastajajoči RPG Starfield, ki naj bi bil njihov najbolj ambiciozen do sedaj. Na Microsoftovi konferenci je pred kamere stopil dobro znani Todd Howard, ki nam je orisal nekatere najbolj pomembne igralne sisteme prihajajoče igre, ki je tako pomembna, da je bil zaradi nje zamaknjen tudi razvoj naslednjega poglavja serije Elder Scrolls.
In zadeva je videti… V redu? Igralni napovednik nas najprej postavi na luno Kreet, nato pa raziščemo tudi njeno bazo. Vmes skočimo še na planet New Atlantis, ki je malce bolj poseljen od lune, napovednik pa predstavi nekaj igralnih sistemov, kot je denimo pregledovanje okolice preko skenerja in nabiranje rude, ki močno spomni na nekaj iz No Man’s Skyja.
Vmes vidimo tudi nekaj strelske akcije in ta odkrito povedano ni ravno vredna prevelike hvale. Malce zmotijo nasprotniki, ki se na naše pokanje malce slabo odzivajo in očitno jih ne žene preveč napredna umetna pamet. Streljanje tudi ne nosi kakšne prevelike teže in vse skupaj malce spominja na Fallout 4, kar sicer ni slabo, a lagali bi, če ne bi rekli, da smo pričakovali več.
Napovednik predstavi tudi nekaj skakanja po planetu z neke vrste raketnim pogonom znotraj astronavtske obleke ter grajenja baz, ki zopet spominjajo na nekaj iz Fallouta 4. Zgradili bomo lahko tudi povsem svojo vesoljsko ladjo in z njo nato prosto skakali med planeti, katerih naj bi bilo 1000, vsakega od njih pa bo moč prosto raziskati. Cinik v meni pravi, da to pomeni, da bo večina planetov naključno generiranih in bomo na njih našli samo kakšne surovine, peščica njih pa bo vsebovala okolico, ki se bo tikala glavne zgodbe in bo bolj izpopolnjena. Med selitvami po vesolju se bomo lahko spustili tudi v naključne boje proti drugim in takrat bodo povsod zapeli laserji.
Skratka, Starfield ni videti napačno, a ne morem se znebiti občutka, da je igra še vsaj dobro leto od izida, če ne več. Celotna predstavitev se mi je zdela sestavljena iz skrbno izbranih kadrov, ki pa bi ob kakšnem globljem raziskovanju hitro razpadli. Nasprotniki denimo vsi nosijo generičen naslov Pirate, od vseh silnih planetov je bila predstavitev osredotočena na raziskovanje dolgočasne sive baze, sličice na sekundo pa so na momente zgrmele pod sprejemljivo mejo.
Starfield bi moral iziti novembra, a ga je Bethesda nato prestavila v 2023, brez bolj točnega datuma.
Razvijalec Blizzard je razkril še zadnji, peti igralni razred, ki ga bomo našli sredi prihajajoče igre Diablo 4. Nepresenetljivo je to postal Necromancer, ki je stalni spremljevalec te serije od drugega dela dalje in smo ga pogrešili le v čisto prvem delu, nato pa se je pojavil v drugem in tretjem delu, najdemo pa ga tudi v mobilnem odvrtku Immortal.
Blizzard je za razkritje uporabil frajersko vmesno sekvenco, kjer ženska Necromancerka s priročno koso odseka glavo svečenika, ta pa ji nato pride hudo prav za izvajanje njenih čarovnij, ki se bodo vrtele okoli oživljanja okostnjakov in golemov različnih tipov. Skratka, spet si bomo lahko sestavili vojsko nemrtvih in glede na igralni napovednik bo to hudo zanimiv igralni razred.
Spet bomo lahko kombinirali svoj nabor zopet obujenih bojevnikov. Okostnjakov bo več vrst in eni bodo hitrejši za boj od blizu, nekateri pa bodo smrtonostne izstrelke pošiljali izven nevarnosti. Pomembno vlogo bodo igrali tudi golemi, saj bodo tisti tipa Blood ukradli življenjsko energijo nasprotnika in jo podarili Necromancerju, Iron in Bone golema pa bosta spet držala svoje prednosti in šibkosti.
Razvijalec se je v igralnem napovedniku razgovoril tudi glede drugih sistemov igre. Ustvarjanje lika bo bolj podrobno kot kadarkoli prej, igra pa bo naravnost ogromna, saj nas čaka kar 140 različnih ječ, vsaka od njih pa bo vsebovala svoje šefe in zaklade. Ko bomo zaključili kampanjo nas čaka nabiranje nove opreme preko temnic Nightmare Dungeons ter dodatno razvijanje lika preko Paragon stopenj.
Diablo 4 je dobil tudi okviren datum izida. Blizzard pravi, da je že zelo blizu ciljne črte in da ga lahko pričakujemo v 2023, Microsoft pa pravi, da je manj kot leto stran. Registracije za zaprto beto so že na voljo, prijavite pa se lahko preko naslednje povezave. Zanimivo je, da registracija ne omenja konzol Xbox One in PlayStation 4, kar je nekatere pripeljalo do ugibanja, da je bila različica za prejšnjo generacijo konzol preklicana.
Hollow Knight: Silksong, težko pričakovano nadaljevanje indie uspešnice iz leta 2017, je po skoraj dveh letih zatišja vendarle prikazala nov igralni napovednik, ki je oboževalcem zagotovo polepšal mesec, a jim je hkrati vnovič zbudil nepotešeno lakoto po nadaljevanju.
Silksong bo gradil na uspešnih temeljih, ki jih je zastavil že original. To pomeni ogromen podzemni svet raznolikih žužkov, ki so lahko prijateljski, a vam bodo največkrat stali na poti in treba se jih bo odkrižati preko bojevanja od blizu ali pa daleč, nova junakinja Hornet, ki smo jo sicer srečali že v prvem delu, pa bo za odpravo nadležnega mrčesa posedovala več naprednih bojevalnih potez.
Poleg pretepanja nas čaka tudi veliko raziskovanja novega podzemnega kraljestva, ki bo, tako kot predhodnik, vsebovalo cel kup večjih in manjših stopenj, stikal, smrtonosnih prepadov, skritih soban in nedolžnih prebivalcev, ki čakajo našo odrešilno tipalko. Grafično se zadeva ne bo kaj preveč razlikovala od originala, kar pa igri ne moremo šteti v minus, saj Hollow Knight vsebuje grafično podobo, ki še dolgo ne bo zastarala.
Vse žal niso dobre novice, saj smo resda prejeli nov napovednik in s tem se je malce pomiril strah, da se je morda razvijalec Team Cherry ujel v razvojni pekel, a žal še vedno ni na spregled datuma izida. Ta bi se moral zgoditi v roku enega leta, saj je Microsoft na včerajšnji konferenci napovedal, da bodo vse prikazane igre izšle v roku 12 mesecev.
Ena najbolj popularnih jRPG izkušenj bo svojo pot končno našla tudi na PC. Microsoft je namreč včeraj na svoji konferenci najavil sodelovanje z japonskim razvijalcem Atlusom, ta pa bo po večletnih prošnjah na PC in konzole Xbox One in Xbox Series X preselil svojo popularno igro Persona 5 Royal, po kateri oboževalci vzklikajo že zelo, zelo dolgo.
Persona 5 nam pričara verno izkušnjo japonskega študenta, ki se nato zaplete v prav posebno tolpo zmikavtov, ki preko svojih alter osebnosti skočijo v srca zlobnih ljudi in jim tam ubijejo osebnost. Posebnost Persone 5 sta dva vidika igralne formule, saj je tu socialni aspekt kot je druženje s sošolci, opravljanje študentskega dela ter flirtanje s puncami ter avanturistični del, kjer nabiramo boljšo opremo in sodelujemo v poteznem boju preko posebnih temnic.
To je ogromna igra, ki vam bo za igranje hitro izmaknila 100 in več ur, a med igranjem se hitro navežete na druge osebe, tako da vam ure lahko hitro uidejo izpod nadzora. Če ste pristaš japonske tematike in bi se radi pogosto sprehajali skozi deževne japonske ulice, potem zna biti Persona 5 igra, ki ji lahko brez problema prisodite oceno 5/5.
Poleg petega dela bo Atlus na PC prenesel tudi trojko Persona 3 Portable, Persona 4 Golden pa je na računalnikih prisotna že nekaj časa, a zdaj prihaja tudi na konzole Xbox, vse skupaj pa je voda na mlin naročniškega servisa Game Pass.
Trojica naslovov bo na nove platforme prispela 21. oktobra, žal pa Microsoft še ni najavil, ali jih bomo lahko prevzeli tudi na Steamu ali pa samo preko njihove lastne trgovine.
Razvijalec Arkane je znan po svojih igrah kot so Dishonored ter Prey, ti naslovi pa se ponašajo z vrhunsko sestavljenimi enoigralskimi kampanjami, ki med drugim izpostavljajo še neverjetno dobre sestave stopenj. Na žalost pa se nobena od njihovih iger ni prodala preveč dobro, zato se je razvijalec preusmeril v druge žanre. Na ta prehod so nakazali že s svojo igro Deathloop, zdaj pa so sredi kovanja nove sodelovalne igre Redfall, ki največ poudarka daje na igranje s še tremi drugimi, čeprav se naj bi v akcijo lahko podali tudi povsem samostojno.
Redfall se dogaja v idiličnem mestecu, ki pa so ga nenadoma prevzeli vampirji. Zaradi teh je mrknilo sonce, oseka pa je za vedno umaknila morje, kar je vsekakor zanimiv koncept. Skupaj s še tremi junaki se boste tako podali v lov za krvosesi, ki pa bodo trd oreh in pot do njih bo posejana z njihovimi podrepniki, ki jih bo treba odstraniti prisilno. K sreči vsak od naših junakov nosi svoje posebne sposobnosti, ki v sinergiji v dobro uigrani ekipi lahko hitro prinese dobre rezultate.
Prvi igralni napovednik je sicer rahlo “cringe”, saj nastopajoči med igranjem neprestano čebljajo in poskušajo z nekim Marvelovskim dialogom pričarati verno večigralsko izkušnjo, za katero vemo, da ni nikoli tako uigrana. Tudi akcija ni videti nič kaj preveč posebnega in resnično ni videti, da bi Redfall ponudil kaj drugačnega kot je to denimo dostavil Back 4 Blood, s tem da so tule objektivi nalog videti še manj domiselno.
Redfall bi moral iziti že letos, a je bil nato prestavljen v začetek 2023. Točen mesec še vedno ni znan, igra pa bo na voljo samo za PC in konzole Xbox Series X.
Skrb za pozitivno poprodajno izkušnjo je zelo pomembna
Zadovoljstvo uporabnikov je za Huawei prednostna naloga. Zavezali so se podaljševati življenjsko dobo naprav z uporabo kakovostnih materialov, in kar je še pomembneje, z nudenjem vrhunskih in hkrati strokovnih servisnih storitev. V sklop zadnjega sodi izredna ponudba, ki vam je na voljo med 1. junijem in 31. decembrom 2022.
Čeprav si je nihče ne želi, nesreča nikoli ne počiva. Ker razbitje in poškodbe zaslona pametnega telefona močno vplivajo na uporabniško izkušnjo, je dobro vedeti, da o tem razmišlja tudi Huawei. Uporabniki njihovih telefonov boste zato navdušeni, da vam do konca leta priznajo kar do 20 % popusta na menjavo zaslona in v primeru nekaterih modelov tudi matične plošče. Kateri modeli pametnih telefonov in tabličnih računalnikov so vključeni v ponudbo, lahko preverite na spletni strani podjetja Huawei.
Daljše jamstvo za pametno uro
Čeprav to ni nekaj, o čemer bi razmišljali ves čas, garancijska doba nudi zaščito pred morebitnimi težavami, ki se lahko pojavijo v življenjski dobi vrhunske pametne ure Huawei Watch GT 3 Pro. Da bi uživali v njenih funkcijah, kar se da dolgo, vam Huawei nudi 35 % popusta na enoletno podaljšanje jamstva.
Pametna ura Watch GT 3 Pro navdušuje v zasnovi in estetiki. Spominja na tradicionalne ročne ure, pohvali se lahko z do 2-tedensko življenjsko dobo baterije ter vključuje obsežne nadgradnje strojne in programske opreme. Nudi vsestransko spremljanje zdravja in prilagojeno na znanstvenih osnovah podkrepljeno beleženje športnih dejavnosti. S tem nas spodbuja, da bolje skrbimo za svoje zdravje in spoznavamo različne športne discipline, da bi lažje našli aktivnost, ki nam najbolj ustreza. Večja 46-milimetrska je na voljo v različicah s paščkom iz fluoroelastomera ali titana po priporočenih cenah 399 € oziroma 499 €, medtem ko boste za manjšo 43-milimetrsko z usnjenim paščkom odšteli 449 € in za različico s keramičnim 549 €.
Razmislite o menjavi baterije po fiksni ceni
S tem pa še nismo omenili vseh ugodnosti, ki jih Huawei nudi uporabnikom njihovih naprav. Baterija je najšibkejši člen sodobnih naprav, saj običajno prva odpove. Ker z njeno menjavo drastično podaljšamo rok uporabe in posredno vplivamo na manj elektronskega odpada, je pomembno, da Huawei nudi menjavo po enotni fiksni ceni brez dodatnih skritih stroškov. Ponudbo preverite na povezavi.
Brezplačna zaščita folija
V času trajanja ponudbe ste enkratno upravičeni do brezplačne folije za zaslon svoje naprave, ki vam jo bodo strokovno namestili v servisnem centru Huawei. Obenem lahko izkoristite tudi možnost globinskega čiščenja, ki je na voljo za prenosnike, pametne ure in slušalke FreeBuds.
Informacije o delovanju strojne opreme in odgovore na vprašanja glede pogostih težav lahko uporabniki pametnih telefonov Huawei najdejo tudi v aplikaciji My Huawei. Predstavlja namreč prvo točko, na katero se lahko obrnejo, ko gre karkoli narobe.
Huaweievi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva. Huawei je po svetu vzpostavil že 14 raziskovalnih in razvojnih centrov, vključno v Nemčiji, na Švedskem, v Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Consumer BG je ena od Huaweievih treh poslovnih enot in ima pod okriljem pametne telefone, tablične računalnike, osebne računalnike, nosljive naprave, storitve v oblaku in drugo. Huaweieva globalna mreža je zgrajena na več kot 30 letih strokovnega znanja in izkušenj v telekomunikacijski industriji in je posvečena zagotavljanju najnovejših tehnoloških rešitev uporabnikom po celem svetu.
Vse od izida igre Diablo Immortal o njej ni slišati ravno veliko pozitivnih kritik. Igralci se sicer strinjajo, da je zadeva dobro optimizirana in da je osnovna kampanja zabavna, a ko se želi kdo spustiti v maksimalno treniranje lika in nabiranje najboljše opreme ter pripadajočih draguljev, ga pričaka groba realnost mikrotransakcij, ki lezejo iz vsake špranje.
Ta požrešnost Blizzarda je igralce močno razkurila, še posebej zaradi tega, ker je Blizzard pred izidom sicer napovedoval mikrotransakcije, a da se bodo te tikale samo kozmetike in da igralci nikakor ne bodo zmožni z mikrotransakcijami dvigati igralno moč svojega lika. To se je izkazalo za laž in to za kar konkretno, saj izračuni kažejo, da mora igralec za maksimalno nadgrajeni lik v igro vložiti več kot 100k dolarjev. Takšna vsota denarja se zdi sicer smešna, a Immortal je nase že privabil igralce, ki so v igro vložili tisoče evrov in ti v PvP obračunih zlahka izbrišejo konkurenco.
Kot pravi običaj pri slabih odzivih na igro, se je jeza igralcev preselila na podelitve nizkih ocen. Navadno te najdemo na Steamu, a ker Diablo Immortal tam ni izšel, so igralci svojo jezo izlili na Metacritic. Tam se Diablo Immortal trenutno ponaša z oceno 0,5, kar je tudi njihova uradno najslabše ocenjena igra v zgodovini Metacritica.
Blizzard je sicer pravi šampion Metacritica – vsaj če gledamo njegove najslabše ocenjene igre. Pri oceni 0,5 se je ustalila tudi njihova predelava dodatka World of Warcraft: The Burning Crusade Classic, ki je prav tako zaradi mikrotransakcij razkurila vse svoje privržence. Podobno zgodbo so doživeli tudi leta 2020, ko je njihova igra Warcraft 3: Reforged zaradi neizpolnjenih obljub doživela oceno 0,6.
Blizzard je na Metacriticu tri leta zaporedoma obarval dno lestvice in čeprav so to ocene samo iz strani igralcev, ki omogočajo oddajo ocene tudi tistim, ki igre sploh niso zagnali niti enkrat, je vseeno dober pokazatelj jeze iz strani igralcev.
Bo razvijalec enako potezo spočel tudi naslednje leto in nadaljeval tradicijo?
Nihče ni res pričakoval, da bo film Joker iz leta 2019 postal takšna svetovna uspešnica, saj je zadevo režiral Todd Phillips, ki je pred tem bil še najbolj znan po filmu Hangover 2. Vendar pa je imel Todd v rokavu skritega asa z imenom Joaquin Phoenix, odličnega igralca, ki se je superiorno odrezal tudi v vlogi Arthurja Flecka, ki skozi film postane zloglasni Joker.
Film je zažgal blagajne in med svojo svetovno turnejo prinesel več kot milijardo dolarjev dobička, leta 2020 pa so mu pripisali tudi dva Oskarja. Zaradi tega silovitega uspeha se je seveda kaj hitro začelo šušljati o nadaljevanju, a tega ni nihče uradno potrdil. Zgodba prvega filma je namreč odlično zaključena in niti ne kliče po nadaljevanju, a Todd Phillips je pričaral tako zanimiv in temačen svet, ki ga v svetu superherojskih filmov ne vidimo pogosto – če kdaj sploh.
Joker 2 pa je očitno vendarle bil v kartah. Todd Phillips je zadevo uradno potrdil preko svojega Instagram profila, kjer lahko vidimo dokončan scenarij, ki nosi tudi uradni naslov filma: Joker: Folie à Deux. Na še eni sliki nato lahko vidimo Joaquina Phoenixa, ki je ravno sredi scenarija in očitno se bo dvojec zopet združil za nadaljnje raziskovanje Jokerjevega bolanega uma.
Folie à Deux je francoski izraz, ki označuje duševno motnjo tipa skupne psihoze. V praksi to pomeni, da imata dve osebi iste privide in morda naslov napeljuje na dejstvo, da bomo poleg Jokerja v glavni vlogi gledali še nekoga – morda se mu pridruži njegova redna partnerica Harley Quinn?
Dve leti nazaj smo predstavili svoj prvi namensko sestavljen PC in presenečeni smo bili, da je zadeva postala tako popularna, kar hkrati tudi pomeni, da je bil naš prvi skok v namensko sestavljanje računalnika več kot uspešen. Zadali smo si namreč malce drugačno nalogo, saj nismo v eno ohišje zgolj nametali cel kup najboljše strojne opreme in s tem zaključili dneva – kaj takega bi bilo preveč enostavno in niti ne bi nosilo neke uporabne vrednosti.
Raje smo se tako osredotočili na težjo nalogo in sicer na iskanje uravnovešenosti med zmogljivostjo in ceno, saj v sodobnem računalništvu čisto vsak kos strojne opreme nosi svoje prednosti in tudi pomanjkljivosti, tako da je treba na koncu najti zlato sredino.
To miselnost smo prenesli tudi v kovanje naslednje verzije računalnika, ki smo jo poimenovali preprosto HOPsi v2. Dve leti sta dovolj dolga doba, da je vmes obvezno treba posodobiti strojno opremo in za te namene smo preskočili eno generacijo grafičnih kartic, zamenjali procesor, posodobili pa smo še pomnilnik.
In za kovanje novega PC-ja smo tokrat stopili v partnerstvo s podjetjem Lenovo, ki tudi sam pri svojih izdelkih rad ujame ravnovesje med strojno močjo in ceno.
Vse komponente so tako lično zapakirane v ogromno črno ohišje Lenovo Legion, to pa vsebuje dovolj prostornine, da prevetritev ne bo predstavljala preglavic. RGB lučke so seveda prisotne, saj drugače tej zadevi ne bi mogli pritakniti naslova “gaming PC” in na sprednji strani tako lahko najdete prelep Legion logotip, na zadnji strani računalnika pa se vrti RGB ventilator, ki ga lahko gledamo skozi stekleno stranico. Dandanes preprosto vsak pravi računalnik mora omogočati vpogled v svojo notranjost, kar ne izpade samo izjemno frajersko, še posebej če PC postavite na mizo, ampak je tudi dober opomnik za čiščenje, saj se bo slej kot prej znotraj nabralo nekaj prahu, ki zna nato kvarno vplivati na vgrajene komponente.
Seveda je bilo poskrbljeno za RGB osvetlitev, saj drugače vse skupaj nima smisla. Brez skrbi, lučke lahko izklopite preko posebnega gumba na zadnji strani.
Ohišje na sprednji stranici zgoraj ponuja dva USB 3.2 vhoda ter luknji za priklop slušalk in mikrofona. Tu najdemo seveda še gumb za vžig in to je v bistvu tudi vse, kar prekine lepe in ravne sprednje linije računalnika. Če si pogledamo zadnjico bomo na njej našli štiri USB 2.0 vhode, en USB-C vhod, priklop za Ethernet kabel in tri avdio priključke, ki so že dolgo standardni. To je tisto, kar ponuja samo ohišje, seveda pa to ni vse, saj pomembno vlogo tukaj igra še grafična kartica, katera ponuja tri DP reže in en HDMI 2.1 vhod.
Pobrskajmo zdaj po glavni točki vsakega PC-ja: njegovem drobovju. Za posodobljeno verzijo smo se odločili malce premešati komponente in tako dostaviti produkt, ki se dovolj razlikuje od predhodnika, a vseeno ponuja vse tisto, kar smo vzljubili že pri originalu.
HOPsi v2 je dovolj majhen, da ga lahko brez težav postavite tudi na mizo.
Za procesorsko moč zdaj skrbi Intelov procesor i5–12400F, ki ponuja splošni takt 2,5 GHz, pri maksimalni obremenitvi pa ven izvrže 4,4 Ghz. Na papirju je sicer tole šibkejša različica procesorja 12600K, a razlike so res minimalne, 12400F pa je tudi cenejši in se manj segreva, tako da je idealna izbira za grajenje močne arhitekture, ki vseeno pusti nekaj prostora za denarnico.
Za premlevanja zahtevnih specifikacij iger smo se pri grafični kartici odločili za Nvidio in sicer za njihovo tretjo generacijo RTX grafičnih kartic. GeForce RTX 3060 je bila morda najbolj težka odločitev pri snovanju tega PC-ja, saj je trg grafičnih kartic še vedno divji, a se zdaj počasi umirja in cene so začele padati navzdol. RTX 3060 po našem mnenju najbolje ulovi razmerje med ceno in zmogljivostjo. Na sebi nosi 12 GB pomnilnika in se ponaša tudi z ray tracing učinki, ki so za sodobne igre postali že praktično nuja.
Matična plošča ter grafična kartica ponujata dovolj priklopov za skoraj vse vaše želje.
To je grafična kartica, ki brez problema poganja vse e-športne naslove, še posebej če jo sparimo s kakšnim zmogljivim monitorjem, ki zna tudi prikazati vse te silne sličice na sekundo. Poskrbljeno je tudi za igranje najnovejših iger, pri teh pa se boste največkrat spogledovali z ločljivostjo 1440p in 1080p. Skupno gledano je tole odlična grafična kartica, ki vas zna zabavati dolga leta – tako kot je bilo to v primeru njenega predhodnika GTX 1060.
Ponudbo zaključuje še 16 GB DDR5 pomnilnik in bliskovito hitri M.2 SSD disk, kapacitete 512 GB, temu pa smo dodali še 2 2TB velik trdi disk, ki bo poskrbel za shranjevanje podatkov, ta dodatna kapaciteta pa bo prišla prav tudi vsem tistim, ki se ukvarjate z video obdelavo.
Računalnik zna premlevati tudi najnovejše igre, skupaj z vključenimi učinki ray tracing.
Novi PC smo spravili tudi čez nekaj testov v igrah. Najprej smo skočili v Cyberpunk 2077 in se malce poigrali z raytracing nastavitvami v ločljivosti 2560×1440, rezultati pa so bili presenetljivi. Igra je namreč dosegala zelo podobne rezultate pri Ultra nastavitvah brez ray tracing učinkov in z njimi, seveda pa je tule malce pomagal vključeni DLSS.
Preizkusili smo še Rainbow Six Extraction in si ogledali nekaj večigralske akcije. HOPsi v2 je bil zmožen v tej igri doseči več kot 100 sličic na sekundo in to pri Ultra nastavitvah.
Če se malce potrepljamo po ramenih se lahko na koncu pohvalimo, da je računalnik HOPsi v2 izpolnil vse svoje cilje. Ujeli smo odlično razmerje med zmogljivostjo in ceno in v en paket združili trenutno najbolj privlačne komponente, ki bodo izpolnile praktično vse vaše želje. Zadeva ni samo zmogljiva ampak tudi presneto lepa in jo lahko še dodatno okrasite s priloženimi HOPsi nalepkami, ki si jih lahko prilepite na računalnik, monitor, hladilnik ali pa na čelo.
Poskrbeli smo tudi za priboljške, saj vsak HOPsi v2 računalnik s sabo prinese tudi ogromno podlogo za miško UVI XXL, ki jo lahko razprostrete čez celo mizo, tako da bo vaša miška vedno počivala na pravem mestu. Cena PC-ja znaša 1.449 €, to cenovno postavko pa lahko še dodatno znižate z digitalnim bonom v vrednosti 150 €, ki ga lahko vnovčite v spletni trgovini EIGRE.si.
Naslednje poglavje serije Call of Duty je nedavno dobilo svojo prvo pravo predstavitev, založnik Activision pa nas je včeraj nagradil še s prvim igralnim posnetkom, ki nas postavi v ekipo Task Force 141, ki se infiltrira na ladjo, tam pa seveda ne mine dolgo, preden se skozi palube ne sliši zvok pušk, brzostrelk in eksplozij bomb.
Modern Warfare II ni nobena grafična reva, a treba je reči, da je prvi igralni napovednik za njegovega predhodnika, ki nas je v nočnem pogledu popeljal skozi hišo, polne teroristov, bolj navdušil, saj smo takrat gledali v res fotorealistično grafiko. Zgornja stopnja, imenovana Dark Water, resda ni tako impresivna, a vseeno ni zanič. Učinki vode so odlični in morje verno udarja skozi palube, na enem mestu pa valovi začnejo premikati kontejnerje in nenadoma moramo mrzlično spreminjati zaklon, ki nikoli ne počiva.
Akcija ne bo počivala in videli smo že izsečke iz drugih stopenj, kjer bomo viseli z glavo navzdol, to pa nas ne bo ustavilo, da med divjimi pregoni ne bi preluknjali gum zasledovalcev. Eksplozije nas bodo spremljale na vsakem koraku in vse skupaj je videti, da bo kampanja zopet vredna preigravanja – čeprav bo za njo tokrat treba odšteti kar 70 €.
Call of Duty: Modern Warfare II izide 28. oktobra. Za letos pričakujemo tudi nadaljevanje battle royale veje Warzone, ki pa zaenkrat še ni dobila nobenega igralnega posnetka, Activision pa je že potrdil, da napredka iz originala ne bo mogoče prenesti v Warzone 2.
Razvijalec Bloober Team je v svetu igričarstva znan kot studio, ki je do sedaj spočel nekaj izjemno povprečnih naslovov. Morda njihova najbolj popularna igra je bila The Medium, ki je sicer nosila nekaj zanimivih idej, a razvijalec ni bil dorasel tehničnemu izzivu sprotnemu prikazovanju dveh dimenzij in tudi sama mehanika je bila na koncu premalo izkoriščena.
Pred Mediumom pa je Bloober Team spočel Layers of Fear in njegovo nadaljevanje Layers of Fear 2. Prva igra je bila dokaj zanimiva, saj je prikazovala življenje slikarja, ki je znotraj hiše počasi začel padati v norost. Drugi del je dogajanje preselil na križarko in kritiki so se strinjali, da je nadaljevanje izgubilo nekaj šarma originala in leta 2019 smo bili preprosto že naveličani grozljivk, kjer se samo sprehajamo in vsake toliko ugledamo kakšen “bu!” trenutek.
Vendar pa Bloober Team franšizo še ne namerava spraviti k večnemu počitku. Včeraj so pogumno napovedali tretji del Layers of Fears, ki se bo vrnil k začetkom serije in bo gradil na temeljih prvih dveh iger. Kaj točno to pomeni, Bloober Team ni želel izdati, a povedali so, da jim ni bilo po godu samo predelati prve dve igre, ampak da so našli nov način za podajanje štorije. Ta se bo v Layers of Fears dogajala v različnih obdobjih in dogodki tretjega dela naj bi bolje razložili zgodbo originala.
Layers of Fears izide na začetku 2023 za PC in trenutne konzole.
Razvijalec Striking Distance Studios, ki mu predseduje originalni snovalec serije Dead Space, Glen Schofield, je včeraj pokazal prvi igralni napovednik za svoj prihajajoči naslov The Callisto Protocol.
Že v prvem napovedniku je bilo jasno, da bo nova igra delila veliko lastnosti z Dead Spacom in igranje je to tezo samo še potrdilo. Uporabniški vmesnik bo organično vpleten v okolico in tako bomo denimo zdravje našega junaka videli preko zelene pokazatelja na njegovem vratu in če bo ta bližje smrti, se bo pokazatelj obarval rdeče. Igranje bomo začeli v preprosto uniformi zapornika, kasneje pa bomo svojo zaščito našli v različnih oklepih.
The Callisto Protocol bo presneto krvava zadeva. Napadajočim mutiranim kreaturam bomo lahko dobesedno odstrelili meso iz kosti in na koncu se bodo do nas primajali samo še na štrcljih. Brutalnost pa se ne bo končala samo pri njih, saj bo tudi naš junak pošteno nastradal, če se ga bodo polastili kremplji sovražnikov. V enem kadru nam denimo odgriznejo polovico glave in kri šprica povsod, med igranjem pa bomo lahko tudi padli v centrifugo in se instantno spremenili v krvavi golaž.
The Callisto Protocol je ena redkih iger, ki jih bomo videli letos, izid pa je za zdaj postavljen v 2. december.
Po vseh ugibanjih in govoricah je Sony včeraj vendarle uradno potrdil obstoj predelave igre The Last of Us, ki je sicer originalno izšla leta 2013 na pradavni konzoli PlayStation 3 in je kasneje dobila manjšo nadgradnjo za PlayStation 4. Razvijalec Naughty Dog se je sedaj odločil kodo vnovič predelati, a tokrat jo je spravil v nadgrajeni pogon nadaljevanja The Last of Us Part II, kar pomeni, da je bil prvi del praktično zgrajen od temeljev navzgor.
Uradni napovednik nam da nekaj vpogleda v prenovljeni post-apokaliptični svet, ki bo naslednje leto zaživel tudi v obliki TV serije na pretočnem servisu HBO Max. Priznati moram, da se mi sprva zadeva niti ni zdela tako nadgrajena, a spomin te hitro lahko prevara in ko sem si še enkrat ogledal slike originala, so grafične razlike jasne kot dan in noč. Predelava, ki bo zdaj nosila ime The Last of Us Part I, nosi močno bolj podrobne teksture, izboljšane animacije in boljšo osvetlitev, sem notri pa sploh še nismo prišteli vse dobrine, ki jih prinaša konzola PlayStation 5, kot je denimo instantno nalaganje stopenj, boljši zvok in napredno igranje preko igralnega ploščka DualSense.
Naughty Dog pa se ni podal samo v spreminjanje grafične podobe, saj bo nagradnja s sabo prinesla tudi izboljšane igralne mehanike. Strelska akcija bo bolj adrenalinska, izboljšana pa bo tudi umetna inteligenca. Sumimo, da zna predelava prinesti tudi nekaj minimalnih sprememb zgodbe – še posebej zna temu biti izpostavljen konec, ki ga znajo bolj navezati na nadaljevanje.
Zanimivo je, da bo The Last of Us Part I na voljo samo na konzoli PlayStation 5 in ne za PlayStation 4, medtem ko je Part II na voljo za oba sistema. Prodajal se bo za ceno 70 €, na voljo pa bo tudi različica Firefly Edition za 100 €, ki s sabo prinaša prelepo fizično kopijo in nekaj dobrin znotraj igre, kot je denimo zgodnejši odklep nekaterih orožij.
The Last of Us Part I izide že 2. septembra, Sony pa bo igro pripeljal tudi na PC, a nekoliko kasneje.
Ruski pisatelj Dmitry Glukhovsky ni samo dobro znan v knjižnem svetu, ampak ga imamo radi tudi igralci. Je namreč avtor knjige Metro 2033, ki jo je nato ukrajinski razvijalec 4A Games odlično prenesel v istoimensko igro, temu pa sta nato sledili še dve nadaljevanji Metro: Last Light in Metro Exodus.
Dmitry v Metro igrah prikaže postapokaliptično Rusijo, katere prebivalci se preselijo v podzemne tunele in tam spočnejo povsem novo združbo. Posebnost Dmitryjevih knjig je dejstvo, da se vse ne vrti okoli mutirancev in skrivnostnih tunelov v katerih lahko človek zblazni, ampak dobimo vpogled tudi v zakompliciran sistem različnih kast in družb, ki se naselijo pod ulice Moskve. Nekateri namreč to priliko izkoristijo za ponovno rojstvo komunizma, drugi pa se začnejo spogledovati z nacističnimi nauki.
Nič čudnega potem, da je Dmitry ob ruskem napadu na Ukrajino imel kar nekaj za povedati, svoje misli pa je začel javno deliti že 12. marca in je napad svojih rojakov označil za resnično vojno in klical po tem, da se ta takoj prekine. To izjavo je podal na Instagramu, malce za tem, ko je v Rusiji v veljavo stopil nov zakon, ki prepoveduje žaljenje ruske vojske in njeno sodelovanje v posebni vojaški operaciji znotraj Ukrajine.
Poročilo iz strani Radio Free Europe zdaj pravi, da je ruska vlada 7. junija izdala nalog za aretacijo Dmitryja, za rešetkami pa bi zaradi svoje Instagram objave preživel do 10 let. A do njega ne morejo, saj Glukhovsky prebiva izven ruskih meja, izdanega naloga pa se ni ustrašil in na Telegramu je pogumno še enkrat zapisal prej podano izjavo, ki zahteva preklic vojne.
На писателя (!) Дмитрия Глуховского завели уголовное дело и обьявили в розыск. Ничего себе! Раньше Путин только политиков боялся, теперь и писателей тоже.
Дмитрию шлю лучи поддержки! Непонятно, за что конкретно уголовка, но явно же за то, что оставался человеком. pic.twitter.com/GWNNU0Zede
Glukhovsky je tako postal znana figura znotraj ruskega prostora, ki ji zaradi izjav glede vojne grozi zaporna kazen. Ob nalog za aretacijo se je obregnil ruski politik Lyubov Sobol, nasprotnik Putina, ki je na Twitterju zapisal, da se je ruski predsednik včasih bal samo politikov, zdaj pa se očitno boji tudi pisateljev.