🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 172

Elon Musk si zdaj lasti skoraj 10 % Twitterja

0

Najbolj slaven izstreljevalec električnih avtomobilov v vesolje, Elon Musk, je včeraj najavil presenetljiv nakup delnic družabnega omrežja Twitter. Musk je sicer že prej najavil, da resno razmišlja o ustanovitvi povsem svojega družabnega omrežja, zdaj pa se je očitno odločil, da bi bil to prevelik glavobol, zato je svoje silne denarce izkoristil za nakup že obstoječe platforme.

Za svoj nakup je odštel 2,89 milijard dolarjev, to pa mu je prineslo 9,2 % celotni delež tega družabnega omrežja. Musk je tako čez noč postal največji delničar Twitterja in v svoji novi vlogi je praktično takoj nastopil pred svojimi sledilci. Teh ima kar 80 milijonov in ti so malce čudno gledali v anketo, ki je uporabnike povprašala, če bi si morda želeli možnosti naknadnega urejanja objav, Musk pa je v izbiro šaljivo ponudil napačno črkovani opciji “yse” in “on”, kar sta seveda različici besed “yes in no”.

Twitteraši sicer že dlje časa povprašujejo po možnosti urejanja že objavljenih povezav, vendar pa so se pri tem pojavljale skrbi. Twitter namreč deluje na principu “viral” objav in če se te lahko začnejo hitro širiti med uporabniki, bi originalni avtor lahko to izkoristil za popolno spremembo napisanega in bi notri lahko celo vtaknil kakšno samopromocijo.

Zaradi šaljivega načina objave veliko ljudi ankete niti ni vzelo resno, a mnenje se je hitro spremenilo, ko je objavo delil tudi Parag Agrawal, trenutni direktor Twitterja, zraven pa je zapisal, da bodo rezultati te ankete pomembno vplivali na razvoj platforme, zato naj uporabniki pazljivo izberejo svoj odgovor.

Končno bomo dobili nov dokumentarec o dinozavrih

0

Dokumentarci so se v zadnjem desetletju ali celo dveh pošteno spremenili. Davno tega so televizijske hiše v razvoj dokumentarnih filmov, ki so se vrteli okoli zgodovine, vlagale velike denarce in čeprav še danes lahko najdemo takšne izdelke, so se stvari definitivno spremenile. Začelo se je s tem, da so kanali tipa TLC in History začeli raje delati oddaje okoli trapastih tem kot so vesoljci v zgodovini, zdaj pa je teren dokumentarcev povsem drugačen. Netflix in HBO najraje delata resničnostne šove ali pa cele dokumentarne serije okoli prevarantov tipa Elizabeth Holmes in Anna Delvey.

Zdaj pa je Apple končno napovedal vrnitev v zlate čase dokumentarcev, ko so po televizijskih kanalih vladali dinozavri. Nova dokumentarna serija Prehistoric Planet nas bo vrnila 66 milijonov let v zgodovino, ko so svetu vladali ogromni plazilci. CGI tehnologija bo oživela tiranozavre, diplodoke, triceratopse in vse druge zvezdnike dinozavrov, ki jih dokumentarci že dolgo niso vzeli pod drobnogled.

Apple pri produkciji ni bil skopuški in je v sodelovanje privabil velika imena filmske industrije. Za izvršnega producenta so vzeli kar Jona Favreauja, za veličastno glasbo bo poskrbel Hans Zimmer, za pripovedovanje pa bo poskrbel medeni glas Davida Attenborougha.

Prehistoric Planet bo na voljo naročnikom servisa Apple TV+, dokumentarna serija pa bo vsebovala pet delov – prvi od teh bo svojo premiero doživel 23. maja.

Šale okoli Willa Smitha so se zdaj preselile tudi v Elden Ring

Po verjetno najbolj znani klofuti v zgodovini človeštva, je bil svet najprej nekaj časa v šoku, a ni trajalo dolgo, preden je Will Smith postal univerzalni predmet norčevanja. Njegov sprehod po odru in klofuta Chrisa Rocka je veliko ljudi vzelo za podlago imenitnih memov in temu norčevanju se je zdaj pridružil tudi Elden Ring.

Igra, ki je še vedno na vrhu Steamovih prodajnih lestvic, gosti tudi pridne oblikovalce memov. Eden bolj zanimivih pokaže znano sceno iz Oskarjev, le da se tokrat Will pojavi kot napadalec, med klofuto Chrisa pa je lepo videti ljubezen do podrobnosti, saj udarec vzame znanemu komiku komaj kaj zdravja.

Norčevanje iz Princa z Bel-Aira pa so se preselila tudi v samo igro. Po večigralskih strežnikih zdaj straši možakar, ki si je nadel ime Will Smith in med napadom v svet drugega igralca se počasi sprehodi do nasprotnika, mu prikaže eno samo klofuto, nato pa se obrne in počasi spet odide stran. Komentarji v dotični Redditovi temi pravijo, da se te klofute dogajajo čedalje bolj pogosto, tako da bodite med igranjem potrpežljivi in morda tudi vi v svojem svetu naletite na takšnega klofutača.

Ko smo že pri Elden Ringu, moramo priložnost izkoristiti za omembo fantastičnih izzivov, ki si jih postavljajo igralci za res unikatna preigravanja. Hitrostni rekordi padajo kot za stavo, igralcu Iron Pineapplu pa je pred kratkim uspel nov podvig: celotno igro je preigral povsem miroljubno, brez da bi enkrat samkrat napadel nasprotnika. Kako mu je to uspelo? Veliko, veliko izkoriščanja Ashev in nečloveška merica potrpežljivosti. Njegov podvig si lahko ogledate v zgornjem, polurnem povzetku preigravanja.

Half-Life: Alyx dobiva 5 ur dolgo modifikacijo Levitation

Dve leti star Half-Life: Alyx je še vedno vrhunec VR igranja in ne zdi se, da bi se ji kakšna izkušnja po kvaliteti kmalu približala. Žal založnik Valve za igro ni najavil nobenega DLC-ja ali pa potencialnega nadaljevanja, je pa izdal modderska orodja in tako so se počasi začele rojevati modifikacije, ki v igro ne prinesejo samo novih predmetov, ampak dejanske enoigralske izkušnje.

Sem notri lahko prištejemo nedavno najavljeno modifikacijo Levitation, ki je dobila tudi kratki dražilnik. Zopet bomo prevzeli nadzor nad glavno junakinjo Alyx, ta pa bo pred sabo imela nov izziv. Podala se bo namreč v zasledovanje para upornikov Maye in Barryja, ki sta v zoni X naletela na čudno, plavajočo stavbo, nato pa se je za njima izgubila vsaka sled.

Kratki napovednik predstavi nekaj zanimivih igralnih srečanj, kjer bodo metki leteli na vse strani, sprehodili pa se bomo tudi čez nekaj unikatnih stopenj. Kakšnega novega nasprotnika sicer nisem uzrli, a verjetno razvojna ekipa, ki jo v bistvu sestavljata le dva člana, kakšno stvar drži še skrito v rokavu.

Levitation naj bi ponujal med 4 in 5 ur igranja, kar je za brezplačno modifikacijo vsekakor dober zalogaj, vse skupaj pa je videti kvalitetno zastavljeno, skupaj s profesionalnimi zvočnimi govorci. Obrvi sicer malce dvigne G-Man, ki ima angleški naglas, a možakar je tako ali tako čudak iz druge dimenzije, tako da lahko takšno spremembo zlahka požremo.

Levitation naj bi igrali že enkrat letos, bolj točnega datuma pa razvijalec ni želel razodeti.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga – zabaven sprehod skozi zgodovino

Priznati vam moram, da se z LEGO svetom v svoji mladosti nisem prevečkrat srečal, a to ni bilo po moji izbiri. Raznobarvne kocke danskega proizvajalca igrač so mi bile zanimive, a žal proračun moje družine ni bil dovolj velik, da bi si lahko kupoval cele zabojnike kockastih delčkov, preko katerih bi nato lahko sprostil svojo domišljijo, zato sem se moral zadovoljiti s poceni posnemovalci.

Morda tudi ravno zaradi tega nisem nikoli preigral niti ene igre z LEGO licenco, v letu 2022 pa sem se odločil temu narediti konec in se spoprijeti s povsem novo avanturo LEGO Star Wars: The Skywalker Saga. In zdaj se tepem po glavi da v svet LEGO iger nisem zaplaval že prej, saj je razvijalec TT Games pričaral izjemno simpatično in zabavno izkušnjo, ki je uspešno opravila tudi pomembno nalogo: ustvariti igro, ki je zabavna za mlade in stare, brez da bi pri tem izpadla otročje.


Razvojna ekipa: TT Games
Založnik: Disney
Platforme: PS5, PS4, PC, XSX, XO, NS
Nakup: EIGRE.si
Datum izida: 5. april 2022
Cena: 55,19 €

Zvrst: tretjeosebna platformščina

Igro nam je prijazno dostavil zastopnik CD Media.


VIDEO RECENZIJA


LEGO je pod svojo roko vzel že cel kup licenc in iz njih spočel igre, te pa si v glavnem delijo nekaj temeljnih lastnosti, ki se niso spremenili tudi v Skywalker sagi. Igranje bomo tudi tukaj izvajali iz tretjeosebnega pogleda in še enkrat bomo pod roko vzeli cel kup različnih igralnih likov, ki se bodo tokrat napajali iz bogatega Vojnozvezdnega izročila.

Igralna izkušnja zaobjema kar vseh devet filmov franšize, naša dogodivščina pa se bo začela s filmom Novo upanje in se bo zaključila z Vzponom Skywalkerja. Žal stopenj ne morete izbirati poljubno, ampak jih boste morali odklepati postopoma, tako da, če bi zaradi nekega razloga radi čim prej izkusili najnovejšo trilogijo filmov in se poigrali z Rey, boste morali prestati najprej kar nekaj igranja.

K sreči je to zabavno skozi čisto vse filme, čeprav moram priznati, da sem se ob prvih dveh trilogijah veliko bolj zabaval, kot pa z zadnjo tretjino. Preprosto sem na te filme bolj navezan in tudi njihov scenarij mi je boljši, zaradi česar je tudi končna izkušnja bolj zabavna, saj je preprosto več priložnosti za dobro izpeljane šale.

Igranje se bo, tako kot pri vseh zadnjih Vojnozvednih izdelkih, začelo na Tatooinu.

In komičnosti tej izkušnji vsekakor ne manjka. Zgodba se sicer trdno drži tistih dogodkov iz filmov, tako da boste izkusili praktično vsako večjo sceno iz filma, le da bo vsaka dobila svoj šaljivi podton. Da se igranje ne bo jemalo resno, je jasno že iz čisto prvega kadra igre in med igranjem lahko čutimo, da je TT Games velik oboževalec Vojne zvezd in da je material obravnavan spoštljivo, le da je na vsakem koraku dodan ščepec humorja. Tega lahko izkusimo skozi odlične animacije skozi vmesne sekvence, kjer bo pozorno oko igralca iz scen lahko izluščilo marsikakšno zabavno podrobnost, pa naj se ta nanaša na malce prenovljeni dialog ali pa kakšen pripetljaj, ki se dogaja v ozadju in celotni izkušnji doda tisto češnjico na vrh tortice.

Vsak film boste izbrali v začetnem meniju, epizode pa se odklepajo zaporedoma.

Ko smo že pri predstavitvi, je treba povedati, da je ta naravnost odlična. LEGO strički in tete na našem zaslonu resnično oživijo in razvijalcu je treba čestitati, da je uspel tako lepo spojiti znanstvenofantastično izročilo Vojne zvezd z LEGO kockami. Teksture so kristalno čiste in podrobne, barvasti svet pa v kockastem stilu oživi legendarne lokacije kot so Tatooine, Zvezdo smrti, zmrznjeni Hoth in druge. Poskrbljeno je bilo tudi za dobre kopije zvočnih igralcev, začuda pa se zatakne samo pri Landu Calrissianu, kjer je zvočni govorec preprosto za stopnjo nižje od ostalih in tako močno izstopa. Našo celo avanturo spremlja veličastna originalna glasbena spremljava, ki jo je ustvaril John Williams in je za občutek Vojnozvezdne avanture enako pomemben kot Yodino nerodno govorjenje.

Dvignili se boste tudi v zrak, a na žalost je letanje precej okorno.

Dobra je tudi igralna sredica, torej samo igranje. Vsak film nas bo sprehodil skozi originalne lokacije filmov, kjer nas bo naprej vodila glavna zgodba, a nekatere stopnje nam omogočajo tudi nekaj raziskovanja. Stranske naloge nam podajajo okoli stoječi prebivalci, ti pa nas pošljejo skozi plezanje in platformske izzive, ki nas na koncu nagradijo s posebnimi, Kyber kockami. Te lahko, v povezavi z drugimi manjšimi kockami, uporabimo za nakup dodatnih sposobnosti in za nadgrajevanje naših statistik. Kyber kock je nekaj čez tisoč, tako da vas čaka kar nekaj pretikanja stopenj in za popolno preigravanje stopenj boste morali vložiti kar nekaj ur. Za primerjavo: pri filmu Novo upanje sem opravil nekaj stranskih nalog in glavno štorijo, na koncu pa so mi statistike rekle, da sem preigral manj kot 40 % cele stopnje. K sreči ni nič izgubljeno in v vsako epizodo se lahko kasneje spet vrnemo in jo preigramo po mili volji.

Prečkanje stopenj bo v glavnem vsebovalo cel kup streljanja, z različno zastavljenimi objektivi, ki se včasih malce razlikujejo od tiste zgodbe, ki smo jo ugledali v filmih. Tako denimo v Imperij vrača udarec Han Solo išče Luka na zamrznjenem planetu Hoth, a ga ne najde kar tako na blef, ampak mora najprej triangulirati kopico satelitov, ki nato razkrijejo njegovo lokacijo. Vsaka epizoda vsebuje podobne zaplete, ki malce popestrijo streljanje in mahanje z žaromeči. Tako boste denimo morali braniti Chewbacco med popravljanjem Millennium Falcona ali pa se braniti pred lovkasto pošastjo v kleti Zvezde smrti, preden vas bodisi ne ubije zver ali pa vas stisne stiskalnik smeti.

Z raziskovanjem boste pridobivali posebne Kyber kocke, ki so potrebne za odklepanje nadgradenj.

Igralna izkušnja nikoli ne zastara in za naslednjim ovinkom se vedno skriva nekaj novega ali pa vznemirljivega. Stopnje so tudi polne podrobnosti, ki bodo nasmejale predvsem oboževalce Vojne zvezd, ki se ne bodo samo smejali povsem odkritim šalam ampak tudi nekaterim skritim referencam. Izkušnjo dopolnjujejo kratke uganke in šefovski spopadi, noben od teh pa ni zares zahteven. Tudi na splošno pri igranju na normalni težavnosti ne boste ravno metali ploščka ob steno, kar gre tudi na račun tega, da je igranje namenjeno tudi najmlajšim.

Pomemben aspekt igranja je tudi sodelovalni. Skozi zgodbo se lahko podate s še enim kolegom za enim televizorjem, kar sicer igranje še bolj poenostavi, a ga naredi tudi hudo bolj zabavnega. Dodaten igralec sicer ni nujen, saj lahko med liki preklapljate sami ali pa jih pustite pod nadzorom bolj uboge umetne inteligence, ki vam med bojem ne pomaga praktično nič. A kot rečeno, to spet ni takšna težava, saj je težavnost res nizka, je pa malo smešno, ko se med streljanjem proti celi eskadriliji nasprotnikov ozrete izza ramena, vaši kameradi pa samo stojijo in vas gledajo.

Čaka vas tudi nekaj šefovskih spopadov, seveda pa vsak s sabo prinaša zaplete, ki jih nismo videli v filmih.

O LEGO Star Wars: The Skywalker Saga res težko zapišem kakšno negativno opombo. Igra je preprosto zabavna, simpatična in poslastica za vse oboževalce te franšize. Ob igranju sem se malce spomnil na slavne parodije iz serije Family Guy, le da je tule humor bolj nedolžen in je tako namenjen širšemu krogu ljudi. Kvalitetna zadeva je tole, ki poleg tega zahteva malce nižjo ceno in ponuja dovolj dolgo igralno izkušnjo, da boste lahko na alternativen način ponovno doživeli najbolj slaven znanstvenofantastični ep v zgodovini.

Umrla je igralka Estelle Harris – znana po svoji vlogi iz serije Seinfeld

0

To soboto se je od nas poslovila ena od oseb, ki ni bila nikoli resnična televizijska zvezda, a se je kljub temu vsem dobro zapisala v spomin. Govorimo o igralki Estelle Harris, ki smo si jo najbolj zapomnili po njeni vlogi Estelle v seriji Seinfeld, tam pa je igrala glasno mamo Georga, katerega je tako legendarno odigral Jason Alexander.

Estelle se je od nas poslovila samo nekaj tednov preden bi upihnila 94. svečk, umrla pa je v Kaliforniji, medtem ko je je ob zadnjem izdihu za roko držal njen sin Glen Harris. Novico o njeni smrti je za spletni portal Dealine sporočil kar Glen, zraven pa je zapisal, da so bili njena prijaznost, humor in empatija neprimerljivi in da jo bodo vsi tisti, ki so jo poznali, hudo pogrešali.

Estelle je rada nastopala tudi v reklamah in v enem letu je posnela kar 25 oglasov, zaradi česar si je za nekaj časa prislužila vzdevek “Kraljica reklam”. Dobro se je odrezala tudi za mikrofonom in v franšizi Svet igrač je bila glas izza lika Mrs. Potato Head, poleg tega pa je nastopala tudi v risankah Futurama in The Looney Tunes Show.

Vendar pa je zagotovo najbolj znana ravno po Seinfeldu, kjer je nastopila v 27 epizodah in je igrala ženo Franka Constanze, ki se je od nas poslovil že leta 2015. Igralec Jason Alexander se je svoji TV mami že poklonil in ji na Twitterju zaželel večni spokoj, z besedami, ki jih bodo prepoznali samo oboževalci serije.

Kristusov pasijon dobiva nadaljevanje

0

Nadaljevanje filma Kristusov pasijon je dobilo datum izida. Iskreno povedano se mi ni niti sanjalo, da je na njem nekdo delal, a očitno sem spal pod kamnom, saj se na projektu dela že zelo dolgo, zdaj pa smo končno dobili tudi datum izida.

Originalni film iz leta 2004 je bil dokaj kontroverzen, saj ljudem ni bilo ravno všeč na filmske platnu gledati Jezusa in njegovo trpljenje. To je bilo hudo nazorno, tako je marsikdo ob bičanju in mučenju zatisnil oči in gledanje je bilo zaradi tega omejeno na starost 18+. Kljub temu pa so se v kino vile dolge kolone gledalcev in Kristusov pasijon je po svetu zaslužil 612 milijonov dolarjev in je dolgo veljal za najbolj dobičkonosen film z visoko starostno oznako.

kristusov pasijon

Glede na dobiček tako niti ni čudno, da so se Hollywoodski uradniki odločili za delo na nadaljevanju, a to je tlelo v pečici več kot 18 let. Razlog za to je tičal v režiserju originala, Melu Gibsonu, ki je bil zaradi antisemitizma dolgo črna ovca filmov, ki mu nihče ni želel dati priložnosti za snemanje. Jeza se je od takrat očitno pomirila in Mel bo zopet sedel na režiserski stolček v filmu Kristusov pasijon: Jezusovo vstajenje.

Za scenarij bo tokrat poskrbel Randall Wallace, ki je z Melom sodeloval pri filmu Pogumno srce, Jezusovo vstajenje pa se bo vrtelo okoli treh dni med Jezusovo smrtjo in njegovim ponovnim rojstvom. Del filma naj bi se odvijal tudi v peklu, kar bo zagotovo zopet poskrbelo za nekaj jeze pri gledalcih.

Kristusov pasijon: Jezusovo vstajanje bo izšlo februarja 2024.

Epic Games podarja strategijo Total War: Warhammer

1

Že dolgo nismo zapisali novice o kakšni brezplačni igri, ki jo ponuja Epic Games, a za to obstaja tehten razlog. Založnik je namreč v zadnjih tednih resda podelil vrsto iger, a veliko od teh je bilo podeljenih že prej ali pa se je šlo za neke manjše naslove, ki ob poplavi vseh iger trenutno niti niso vredne vašega časa.

Vendar pa bomo za ta petek naredili izjemo, saj je Epic Games v ponudbo poslal zopet nekaj otipljivega. Gre za strategijo Total War: Warhammer, ki je sicer stara že 6 let in razvijalec Creative Assembly je po njej spočel še dve kvalitetni nadaljevanji, a originala igra še vedno lahko stoji na svojih nogah. Še več, zanimiva zna biti tistim, ki so se vedno želeli spraviti v preigravanje te trilogije iger, a jim je bil tretji del preveč zakompliciran in bi se raje postopoma spustili v igranje preko bolj preprostih mehanik prvega dela.

Total War: Warhammer vas čaka za prenos na naslednji povezavi, Epic Games pa je v ponudbo vključil nekaj brezplačnih DLC-jev. Teh je 6 in jih najdete na sledeči povezavi, aktivacija pa je presneto nerodna, saj morate odpreti vsak DLC posebej in nato opraviti celoten postopek nakupa, kar je zamuda. Priporočamo, da pri vsakem kliknete raje znak + in ga tako dodate na seznam želja, kar nato poenostavi “nakup”.

Epic Games je ponudbo zaokrožil še z igro City Of Brass, ki je bila sicer že enkrat prej podeljena, a to je bilo leta 2019. Gre za prvoosebno akcijsko igro, ki malce spominja na Prince of Persia, le da dogajanje spremljamo iz druge perspektive.

City of Brass vas čaka tule, obe igri pa bosta brezplačni do 7. aprila.

Razer predstavil HyperSense – obleko, ki občutek igranja dvigne na novo raven

1

Posodobitev: 1. april! 🥳

Med igranjem VR naslovov sem bil vedno razočaran, ko je moj občutek zatopljenosti v okoliški svet prekine pomanjkanje naprednih pritiklin dotične tehnologije. Zakaj denimo v 2022 med streljanjem na svojem telesu ne začutim sovražnih izstrelkov? Zakaj mi med igranjem pretepaških iger nasprotni udarec v prsa ne odvzame sape v resničnem življenju?

Odgovore na vsa ta vprašanja in več ima za nas pripravljen Razer, ki je včeraj predstavil revolucionaren izdelek HyperSense. Gre za obleko, ki v sebi vsebuje kar 1.333.337 senzorjev, ti pa se realistično odzivajo na vsako aktivnost znotraj igre. Za igranje sploh ne potrebujete VR očal, tako da se v bistvu samo oblečete, zaženete svojo priljubljeni naslov in že ste pripravljeni za akcijo.

In ta je kar konkretna, saj HyperSense ni za neke slabiče, ampak je namenjen samo tistim, ki imajo trdo kožo. Vožnja digitalnih avtomobilov je tako resen posel, ki zahteva konkreten pas, drugače boste ob trčenju ob zid dobesedno katapultirani iz svojega sedeža. Previden je treba biti tudi ob pretepaških igrah, saj znate v Street Fighterju utrpeti resne poškodbe reber in kdo ve, če bo vaša zavarovalnica pokrila te aktivnosti.

Vendar pa se vse ne vrti samo okoli polomljenih kosti in krvavih dlesni, saj lahko HyperSense uporabite tudi za kaj drugega. Razer v videu lepo namigne, da se lahko poigrate tudi v erotičnih vizualnih novelah in tam bodo napredni senzorji poskrbeli za resnično orgazmične občutke.

Razer trenutno išče beta testerje in tisti najbolj pogumni se lahko prijavite na uradni strani. Če vam sreča ne bo naklonjena, potem bodite brez skrbi, saj še vedno lahko zadenete cel Razer periferije, ki zna biti dobra tolažba, če je morda vse skupaj samo praznovanje kakšnega šaljivega praznika.

Diablo 4 v novih posnetkih pokaže temačnejšo atmosfero

0

Se spomnite, ko je Blizzard prvič najavil igro Diablo 4? Še malo in bodo od te najave pretekla 3 leta, o igri pa sicer dobivamo nekaj malih informacij, a še vedno se nam ne sanja o datumu izida.

Blizzard je nedavno na svojem blogu znova povedal nekaj besed, te pa se vrtijo predvsem okoli sveta, ki ga bomo raziskovali v četrtem Hudičevcu. Razvijalec je opustil barvito okolico tretjega dela, ki je s svojim grafičnim stilom spominjala na World of Warcraft in se vrnil v gotsko in temačno okolico drugega dela.

Vse skupaj bi lahko označili za vrnitev h koreninam, ki jih razvijalec očitno zelo spoštuje. Na to nakazuje že predelava drugega dela Diablo 2 Resurrection, v novih igralnih posnetkih pa lahko vidimo mape kot so Scosglen Coast, Orbei Monastery in vasico Kyovoshad, ki vse po vrsti kažejo morečo atmosfero, polno plamtečih bakel, žalostnih krokarjev in na pol podrtih hišk.

Razvijalec je nekaj malega povedal tudi o temnicah, ki bodo sestavni del nove avanture. Kar 150 različnih ječ nas čaka, te pa bodo vsebovale svoje posebnosti, saj bodo močno raznovrstne, zaradi hitrih diskov pa je Blizzard lahko v eno stopnjo vgradil več nivojev, med katerimi bomo lahko prehajali brez zamikov in nalagalnih zaslonov.

Diablo 4 še nima datuma izida in nekako sumimo, da ga bomo videli letos, saj so vsi posnetki spočeti iz pred-alfa verzije, tako da je bolj gotova stava za izid v 2023.

Letošnji E3 odpovedan tudi v digitalni obliki

0

Skupaj s pešanjem koronavirus krize je med igralci tlelo upanje, da se bo letos med nas vrnil igričarski sejem E3, ki je svoje življenje začel davnega leta 1995 in je bil od takrat praktično vsako leto organiziran v Los Angelesu. Med svojo dolgo zgodovino je E3 umanjkal samo leta 2020, ko je bil zaradi Covid-19 pandemije popolnoma odpovedan, a se je nato lani vrnil v digitalni obliki.

Organizator sejma ESA je sicer upe za fizični dogodek poteptal že v začetku leta, saj je takrat napovedal, da bo tudi letos E3 prirejen v povsem digitalni obliki. A očitno se zdaj ne bo zgodilo niti to, saj je ESA vsem večjim novinarskim hišam poslala obvestilo, da je za letos odpovedan tudi digitalni dogodek.

Kaj točno je razlog za preklic sicer težko pričakovanega dogodka še ni znano. E3 je v zadnjih letih veliko izgubil na veljavi, saj so založniki zaradi nižje cene organizacije začeli prirejati svoje dogodke. Prvi na tem področju je bil Sony, temu pa so nato sledili tudi ostali, kot so EA, Nintendo in drugi. Vseeno pa je E3 obdržal Microsoft, ki je ta dogodek pridno izkoriščal za promocijo svojih iger. Ravno na E3ju 2021 so denimo prikazali največjo predstavitev svojih prihajajočih naslovov za konzolo Xbox Series X in PC in tudi za letos bi zagotovo imeli velik del odra rezerviran zase.

ESA se sicer ne preda in napoveduje, da bo vse svoje moči zdaj vložila v organizacijo E3ja v 2023, ki naj bi bil fizičen dogodek, ki pa bo imel tudi digitalno komponento.

To je že drugi letošnji preklic sejma. Nedolgo nazaj je tudi EA odpovedal svoj vsakoletni dogodek EA Play, ki bi se prav tako odvil poleti. A brez skrbi, to leto bo še vedno pestro z igrami, saj je Geoff Keighley pomanjkanje E3ja hitro izkoristil za napoved svojega dogodka Summer Game Fest, ki bo štartal junija.

Te slušalke od Dysona dejansko niso prvoaprilska šala

0

Jutri je 1. aprila in podjetju Dyson, ki je v glavnem znano po svojih sesalcih, se je zdelo zdaj idealen trenutek za predstavitev njihovih prvih slušalk Dyson Zone, ki so videti kot iz nekega znanstvenofantastičnega filma.

O slušalkah Dyson ni želel izdati preveč skrivnosti. Vemo sicer, da bodo brezžične in bodo delovale preko Blutooth povezave, nosile pa bodo tudi tehnologijo aktivnega preklica zvoka.

Najbolj seveda izstopa sprednji del, ki ga boste imeli poveznjenega preko nosu in ust. Tam se namreč nahaja čistilec zraka, ki vam bo ves čas pihal prečiščen zrak, brez da bi se fizično dotikal kože. Čistilec zraka vas ne bo ščitil pred koronavirusom, tako da je njegov glavni namen čiščenje onesnaženega zraka znotraj mest, kar je sicer resda problem, a nismo prepričani, da je čistilec zraka, ki ga nosite na obrazu, prava rešitev te zagate.

Spletna stran Stuff se je dokopala do testnega primerka, pri svojih vtisih pa so zapisali, da je čistilec zraka presneto glasen in se ga sliši, pa čeprav imaš vključeno funkcijo preklica zunanjega zvoka. Problem je tudi v tem, da so Dyson Zone slušalke več kot očitno namenjene za sprehajanje po vsakdanjih opravkih, saj drugače čistilec zraka nima ravno veliko smisla, a v trgovinah moraš še vedno nositi masko, tako da bi moral slušalke sneti z glave ali pa si spodaj nadeti dodatno masko, kar iz vsega skupaj naredi pravo zmedo zaščite in pihajočega zraka.

Skratka, zadeva je vsekakor zanimiva za ogled, a ima še cel kup problemov glede praktične uporabe. Slušalke naj bi izšle enkrat letos, na uradni strani pa se lahko prijavite za obveščanje glede novosti.

The Stanley Parable: Ultra Deluxe prihaja aprila

0

Razvijalec Crows Crows Crows nas je leta 2013 presneto presenetil, saj je takrat izdal igro The Stanley Parable. Gre za naslov, ki na prvi pogled ni videti nič posebnega. Igramo navadnega pisarniškega delavca Stanleyja, ki je celo življenje pridno hodil na delo, se tam oglašal na telefon in občasno kaj vtipkal v računalnik. Enega dne, ravno takrat ko v njegovo življenje stopimo mi, pa se odloči vstati izza svoje mize in raziskati svojo okolico, hitro pa tudi postane jasno, da se za stenami pisarn skriva marsikaj čudnega.

The Stanley Parable je igralcem poskušal predstaviti vse klišeje prvoosebnih naslovov, ponorčeval pa se je iz iger na splošno ter nam za igranje ponudil cel kup različnih poti. Vse skupaj je pospremil zanimiv zvočen govorec, ki je komentiral praktično naš vsak korak in je bil tudi plodno vpleten v igralni proces.

The Stanley Parable se zdaj vrača in sicer s podnaslovom Ultra Deluxe. Crows Crows Crows je na tej nadgradnji delal dolgo in čeprav naj bi bila originalna izkušnja še vedno ista, bo hkrati močno dopolnjena in razširjena. Razvijalec obljublja, da nas čaka zopet cel kup presenečenj v življenju Stanleyja, ki bo zopet igral glavno vlogo, vrača pa se tudi zvočni govorec Kevan Brighting, ki bo tokrat izustil nekaj novih vrstic.

The Stanley Parable: Ultra Deluxe je končno dobil tudi datum izida. Na PC-ju in vseh konzolah ga bomo lahko igrali 27. aprila, igro pa si lahko na Steamu dodate pod seznam želja.

House of the Dragon dobil uraden datum izida

Serija Igra prestolov je resda morda doživela neslaven zaključek, ki so ga popljuvali praktično vsi, a ljubezen do bogatega sveta Westerosa, ki ga že desetletja piše George R.R. Martin še vedno ostaja in medtem ko čakamo na novo knjigo, se bomo lahko pozabavali v povsem novi seriji House of the Dragon.

Ta je težko pričakovana, saj so oboževalci Martinove fantazijske pripovedi izstradani nove vsebine. O temu priča tudi edini, kratki dražilnik za serijo, ki je na YouTubu dosegla že več kot 15 milijonov ogledov. HBO je sicer že dolgo nazaj napovedal, da bo nova serija izšla še enkrat letos, a bolj gotovega datuma niso želeli izdati.

Ugibanj je zdaj konec, saj je uradno začrtani izid postal 21. avgust, zraven pa smo dobili še nekaj slik, ki prikazujejo različne like, ki jih bomo srečali v desetih epizodah prve sezone.

House of the Dragons se bo odvijal nekje 200 let pred tistimi dogodki, ki smo jih ugledali v seriji Igra prestolov. Tako se bo dogajanje vrtelo okoli zmajevske družine Targaryen, ki je takrat vladala na Železnem prestolu in se je na oblasti ohranila skoraj 300 let, dokler je ni s svojim kladivom brutalno podjarmil Robert Baratheon in tako započel novo obdobje vladavine.

House of the Dragon bo vsekakor imel veliko smeri za pripovedovanje zgodbe. Morda bomo videli začetek njihove vladavine, ko je s svojimi zmaji Aegon Zavojevalec zavzel vseh sedem kraljestev. Večina dogajanja pa se bo vrtela okoli propada zmajevske družine in vojne Ples z zmaji, ko sta se Aegon II in Rhaenyra spopadla za prestol, ta spopad pa je bil tako silovit, da so zmaji počasi začeli izginjati iz kraljestev, dokler niso popolnoma izginili iz zgodovine, vse dokler jih ni zopet obudila Daenerys.

HBO naj bi delal še na drugih projektih znotraj Westerosa, a House of the Dragon je bil edini, ki je prestal vse ovire in se bo poleti tako pojavil na pretočnem servisu HBO Max.

Razkrite igre za aprilski PlayStation Plus

0

Sonyjev servis PlayStation Plus bo kmalu doživel korenite spremembe, a do teh nas loči še nekaj mesecev, zato se bo do takrat treba pozabavati v stari ponudbi. Ta tudi v aprilu s sabo prinaša tri brezplačne igre, ki jih boste lahko v svojo knjižnico prenesli 5. aprila.

Ponudba ni slaba, a spet znotraj ne boste našli kakšnega resnično velikega naslova. SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated ima denimo zvesto igralno publiko, ki je leta 2020 navdušeno pozdravila predelavo, ta pa se je dokaj dobro odrezala tudi pri kritikih. Gre za platformsko igro s simpatično podobo, v kateri lahko prevzamete nadzor nad Patrickom, Sandy in seveda SpongeBobom ter se podate skozi vrsto skakalnih izzivov, ki jih boste spremljali iz polnega 3D pogleda.

Zanimiv je tudi Hood: Outlaws & Legends, gre pa za neko večigralsko različico srednjeveškega ropanja, ki krade bogatim in daje revnim. Združili se boste v ekipe z drugimi igralci, vaša glavna naloga pa je oslabiti tiranijo, ki se je razširila skozi vso deželo. Hood nosi presneto dobro podobo, na voljo pa je pet igralnih razredov, vsak od njih pa igra pomembno vlogo pri izpeljavi uspešnega ropa.

Za konec je tu še Slay the Spire – igra s kartami, ki v formulo primeša rougelike pristop. Naslov je izšel leta 2019 in se hitro uvrstil med tiste igre, ki so jih kritiki uvrščali na vrh svojih lestvic, saj Slay The Spire uspešno združi koncept grajenja skupkov kart in zanimivega, od strani gledanega bojevanja proti naključno generiranim sovražnikom in šefom.

Kot rečeno, vse te naslove boste lahko aktivirali od 5. aprila dalje, do 4. aprila pa imate še čas za prenos marčevske ponudbe, ki jo sestavljajo naslovi Ghostrunner, Ghost of Tsushima: Legends, Team Sonic Racing in Ark: Survival Evolved.

Igra Zelda: Breath of the Wild 2 prestavljena v 2023

0

Leto 2022 je pravkar izgubilo eno od najbolj pričakovanih iger, saj sta Nintendo in producent Eiji Aonuma najavila, da Zelda: Breath of the Wild 2 ne bo ujela začrtanega izida.

Novica sicer ni tako presenetljiva, saj od prve najave lani in kratkega dražilnika glede igre nismo prejeli prav nobene nove informacije, prvi video pa je začrtal izid v 2022, tako da bi do sedaj morali dobiti vsaj nekaj. Ta nekaj se je na koncu izkazal za kratki video, v katerem se Eiji opraviči vsem igralcem in napove izid v 2023.

Breath of the Wild 2 bo očitno veliko več kot pa samo nadaljevanje avantur predhodnika. Grafični slog v bistvu ostaja nespremenjen, a po novem bomo veliko igranja izvajali tudi med oblaki, igralne mehanike pa naj bi postale hudo razširjene, kar pa seveda zahteva svoj čas.

Kratki video vsebuje celo en povsem nov kader, ki ga do sedaj nismo videli. V njem Link drži različico Master Sworda, ki pa je očitno močno poškodovan. Nam preko tega Nintendo morda namiguje, da bodo orožja po novem utrpela tudi poškodbe in jih bo moč popraviti?

Na odgovore bo treba počakati do 2023, pojavljati pa so se tudi začele govorice, da bo morda Breath of the Wild 2 pospremil tudi novi Nintendo Switch 2.

Sony pošteno prenovil svoj servis PlayStation Plus

0

V zadnjem mesecu so govorice glasno napovedovale novo storitev iz strani Sonyja, ki je nosila ime Project Spartacus. Kot je navada pri takšnih čenčah, so bile te velikokrat pretirane, a vsi so bili mnenja, da Sony pripravlja nekakšno svojo različico servisa Game Pass, s katerim je Microsoft hitro pridobil številčno igralno bazo naročnikov, ki se vsakega meseca veselijo novih iger v zameno za plačevanje mesečnega izdatka.

Sony je Project Spartacus včeraj končno uradno predstavil in… No, zadeva ni ravno neka revolucija, tako da je bilo kar nekaj igralcev razočaranih. Spartacus je v bistvu prenova že obstoječih servisov PlayStation Plus in PlayStation Now, ki ju lahko zdaj kupimo v razširjenih paketih.

PlayStation Plus se bo tako razdelil v tri različne kategorije, vsaka pa nosi svojo ceno in svoje priboljške.

Najbolj osnovni je PlayStation Plus Essential, ki je v bistvu enak prejšnjemu PlayStation Plusu. Na mesec stane 8,99 €, omogoča pa vam dostop do večigralstva, dodatne popuste, shranjevanje iger v oblaku in dve brezplačni igri mesečno. V bistvu je zadeva slabša kot prej, saj smo do sedaj dobivali po tri brezplačne igre vsak mesec, a očitno je bilo to za Sony preveč darežljivo.

Naslednja stopnja je PlayStation Plus Extra, ta pa zase zahteva 13,99 €, ponuja pa vse tisto, kar je v Essentials paketu ter 400 iger za PlayStation 4 in 5, ki jih bomo lahko prenesli in igrali po mili volji. To bo vključevalo tudi ekskluzive, kot so God of War, Spider-Man, Death Stranding in podobno, Sony pa pridno sodeluje s partnerji, ki bi to ponudbo še dodatno obogatili.

Zadnja stopnja se imenuje PlayStation Plus Premium, a ta za nas ne nosi pomena. Na voljo bo namreč samo v tistih državah, ki ponujajo pretočno igranje preko servisa PlayStation Now, ki pa v Sloveniji ni omogočen.

Tako za nas v pošten pride posebna veja PlayStation Plus Deluxe. Ta ponuja vse tisto iz Extra veje, dodatno pa boste lahko prenesli in igrali naslove iz konzol PlayStation, PlayStation 2 in PSP. Deluxe s sabo prinaša tudi neko vrsto demo iger, kar pomeni, da boste dobili pri novejših naslovih časovno omejen dostop do igranja, kar naj bi vam nato pomagalo do končnega nakupa. PlayStation Plus Deluxe še nima potrjene cene, a ta naj bi bila nižja od Premiuma, ki stane 16,99 € na mesec.

Glavna razlika napram Game Passu je dejstvo, da ob izidu ne bomo mogli igrati najnovejših ekskluziv, kar je nekako glavna privlačnost Microsoftovega servisa. Direktor PlayStation znamke Jim Ryan je v intervjuju povedal, da je bila to namerna odločitev, saj bi njihove igre trpele po kvaliteti, če bi jih takoj ob izidu vključili v PlayStation Plus. Meni, da so zadeli dober poslovni proces, saj uspešne igre zagotovijo sredstva za razvoj novih naslovov in nato se ta cikel zopet ponovi, to pa ne bi bilo mogoče, če bi se igre takoj ob izidu prodajale pod naročnino.

Prenovljeni PlayStation Plus se bo začel pojavljati junija, a postopoma, tako da ga ne bodo kar naenkrat prejele vse države po svetu. Sony upa, da bo v prvi polovici pokril večino teritorijev, kjer je na voljo storitev PlayStation Plus.

Epic Games najavil Fortnite Zero Build – igralni način, brez grajenja

Pri zagonu nove sezone Fortnita je razvijalec Epic Games za nekaj časa onemogočil grajenje in s tem poskrbel za kar nekaj zmede med igralci. Vihtenja kladiva je namreč eden od prepoznavnih znakov Fortnita, ki je bila tam od samega začetka in veliko igralcev brez grajenja zadeve sploh ne zna več igrati.

Spet drugi so bili nad potezo navdušeni, saj se je igranje začelo vrteti le in samo okoli strelskih sposobnosti igralca in to je v akcijo priklicalo cel kup novih igralcev. In ti so morda v Fortnitu našli svoj drugi dom, ki ga ne bodo tako hitro zapustili, saj je Epic Games včeraj najavil Fortnite Zero Build – nov igralni način, ki ne vsebuje prav nobenega grajenja.

Temeljne lastnosti Fortnita so v novem igralnem načinu še vedno tu, le da se bo treba zdaj za zmago treba zanesti samo na svoje strelske sposobnosti in da bomo zaklon morali poiskati v že obstoječih stavbah. Vsak igralec ima zdaj na začetku vedno obnavljajoči dodatni ščit, ki naj bi malce ublažil pomanjkanje naokoli stoječih lesenih bunkerjev, igra pa je zaradi tega postala tudi nekoliko hitrejša in hkrati bolj adrenalinska, tako da je dobila nekaj podobnosti z Apex Legends.

Zero Build je na voljo znotraj igre na Discover strani, igralni način pa lahko igramo samostojno, v dvojicah, trojicah ali pa ekipah.

Grozljivi klovn Pennywise dobiva svojo serijo na HBO Maxu

0

Nočnomorna pojava klovna Pennywisa se je prvič pojavila v knjigi It, ki jo je leta 1986 spisal Stephen King, 4 leta kasneje pa se je preselil tudi na televizijske zaslone v obliki mini serije. Vlogo Pennywisa je takrat prevzel Tim Curry in se zapisal v zgodovino, leta 2017 pa je bil It ponovno obujen v obliki filma Tisto, to pa je kasneje dobilo nadaljevanje Tisto: Drugo poglavje.

Vsem tem projektom je skupno to, da se vrtijo samo okoli dogodkov, ki jih je v knjigi popisal Stephen King, zdaj pa naj bi končno zapustili te meje in spoznali malce več zgodovine tega grozljivega sveta. Spletna stran The Ankler namreč poroča, da naj bi HBO Max naročil novo serijo z imenom Welcome to Derry, ta pa naj bi se dogajala leta 1960, preden so se zgodili vsi tisti dogodki iz knjige in filmov.

Serija naj bi spremljala začetke Pennywisa in bo bolje raziskala zaspano mestece Derry, ki vsakih 27 let za nekaj časa zaživi v popolni grozi, saj se takrat Pennywise zbudi in se odpravi na lov. Klovn je v bistvu tisočletja staro bitje, ki je na Zemljo prispelo iz črnin vesolja in nihče dobro ne ve, kje je njegov pravi dom. Serija bi se očitno rada dotaknila ravno te skrivnosti in tako bi prvič, po več kot 30 letih, dobili neke nove informacije o tej starodavni pošasti, kar zna navdušiti tudi vse zavzete bralce knjig.

The Ankler sicer pravi, da HBO projekta še ni uradno odobril, a da naj bi pisci na projektu plodno delali. Upamo, da v sodelovanje prikličejo tudi Stephena Kinga, ki je sicer v preteklosti izjavil, da se v svet Pennywisa ne namerava več vračati, saj je že tudi njega postalo preveč strah njegovih ošiljenih zob.

13 zanimivih skrivnosti v igri The Last of Us Part 2

0

Igra The Last of Us Part 2 se je v zgodovino zapisala kot naslov, ki je mnenja igralcev razdelil na dva dela. Nekateri so zadevo preprosto oboževali, drugim zaplet in končni razplet ni bil všeč, neki ekstremneži pa so razvijalcu in glasovnim igralcem pošiljali grožnje s smrtjo.

A zagotovo bi se oba tabora strinjala, da igra vsebuje nečloveško ljubezen do podrobnosti. Teh je cel kup in zagotovo ste jih nekaj med igranjem opazili tudi sami, YouTuber Speclizer pa je na kup zbral 13 skrivnosti, ki so morda ušle tudi tistim najbolj pozornim.

Nekatere izmed teh vam sicer ne bodo odpihnile klobuka iz glave, saj eno izolirano interaktivno stranišče morda ni ravno vredno omembe, a znotraj videa lahko najdemo tudi kakšne večje zanimivosti, kot je dejstvo, da črepinje razbite steklenice dejansko lahko ostanejo ujete v koži nasprotnika ali pa dejstvo, da lahko v torbi vidimo poskakujoči Ellijin dnevnik.

Te majhne podrobnosti navidez ne igrajo velike vloge, a med igranjem dajo svetu občutek vernosti in tako se med raziskovanjem počutiš, da je v porušenih hišah in naselbinah dejansko nekdo živel, preden ni vse skupaj šlo v maloro. Razvijalec mora ujeti ravno pravo mero količino podrobnosti, ki pa ne sme biti prevelika. Če se namreč razvojna ekipa preveč osredotoči na ta vidik, potem se lahko razvojni čas lahko preveč razpotegne in začnejo se dogajati zamiki izidov, založnik začne pritiskati na razvijalca in končni produkt tako ni takšen, kot je bil zamišljen.

The Last of Us franšiza je trenutno v fazi počitka, a to se zna kmalu spremeniti. HBO dela na svoji seriji, ki naj bi izšla enkrat v 2023, razvijalec Naughty Dog pa naj bi delal na predelavi prvega dela ter večigralskem delu drugega dela, ki pa naj bi postal samostojna igra.