🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 182

Facebook prvič v zgodovini zaznal upad dnevnih obiskovalcev

0

Facebook oziroma Meta je v svojem finančnem poročilu razodel, da so njihova socialna omrežja začela malček stagnirati, njihova glavna platforma Facebook pa je prvič v zgodovini zaznala upad dnevnih uporabnikov.

Prejšnjo četrtino se je tako na Facebook prijavilo za milijon manj uporabnikov. To se zdi velika številka, a če pogledamo širše, lahko vidimo, da je zadeva padla iz 1,93 milijard na 1,92 milijard uporabnikov, tako da je to družbeno omrežje še vedno daleč od nagrobnika, a vseeno je ta padec povzročil kar nekaj valov.

Delnice so instantno padle za 20 %, kar je za podjetje pomenilo okoli 200 milijard izgube. Tudi Instagramu in WhatsAppu ne gre veliko bolje, saj je bila njihova rast v zadnji četrtini praktično ravna črta, a po drugi strani vsaj niso izgubili uporabnikov.

Zuckerberg za manjši prihodek krivi tudi Apple in njihove sisteme za bolj striktno nadzorovanje oglaševanje na iOS sistemih. Kljub temu je Meta preko reklam lani zaslužila 40 milijard dolarjev čistega profita, ta zaslužek pa trenutno poganja vse njihove druge sisteme.

Meta veliko vlaga v AR/VR tehnologijo in svojo verzijo “metaversa”, a to bo dolg in drag proces. Kljub temu, da njihova VR očala Quest 2 zasedajo vrh lestvic glede prodaje, njihov oddelek Reality Labs izgublja denar in je lani nanesel več kot 10 milijard izgube. Meta ima v načrtu še letos izdati novo VR napravo, a govorice pravijo, da čakajo, da najprej Apple pokaže svoje karte.

Za konec je treba še dodati, da se je Meta odrekla tudi svojemu pogumnemu napadu na kripto svet. Njihova močno opevana valuta Libra je bila lani preimenovana v Diem, a zaradi pritiskov vlad glede regulacij je na koncu zadeva propadla, Diem združenje pa je vse pravice glede kriptovalute prodalo Silvergate Capital Corporation za preračunanih 182 milijonov dolarjev.

Warcraft prihaja na telefone

0

Franšiza Warcraft iger ni več to, kar je bila 20 let nazaj. Razvijalec Blizzard nas je leta razvadil z odlično strategijo Warcraft 3 in igralci vse od takrat kličejo po nadaljevanju, kljub odlični prodaji pa je razvijalec delal vse drugo kot pa Warcraft 4. Sicer je World of Warcraft postal fenomen, a v zadnjih letih je tudi ta igra začela zgubljati na blišču, Blizzard pa je vmes poskrbel še za en spodrsljaj v obliki Warcraft 3 predelave Reforged, ki si je prislužila eno najnižjih ocen na Metacriticu.

Kljub vsemu temu pa še vedno ne bomo dobili četrtega Warcrafta, saj je Activision Blizzard v včerajšnjem finančnem poročilu razkril, da nameravajo letos spočeti prvo mobilno igro v Warcraft vesolju.

Če ste morda zdaj dobili spomine na Blizzardovo neslavno razkritje mobilnega Diabla Immortal, potem vam je morda jasno, zakaj razvijalec te igre ni napovedal na kakšnem BlizzConu, ampak zaenkrat samo preko finančnega poročila. Žal ni zraven dodal nobenih novih informacij, tako da lahko trenutno samo ugibamo, kaj naj bi ta zadeva sploh bila.

Čisto možno pa je, da bo novi Warcraft postal nekakšna različica Pokemon GO-ja. Poročilo iz strani Kotakuja leta 2018 je vsebovalo tudi zapis o tem, da so Blizzardovi zaposleni veliki oboževalci tega naslova in da naj bi manjša ekipa že začela delo na svoji različici takšne igre in morda so po štirih letih razvoj pripeljali dovolj daleč, da je ta nared za izid.

Ghostwire: Tokyo dobil obsežen igralni napovednik

0

Razvijalec Tango Gameworks je po dolgem zatišju povedal malce več o svoji naslednji igri Ghostwire: Tokyo in tako so za vse včeraj pripravili obsežen igralni napovednik, ki je malce bolj razložil ozadno dogajanje v zgodbi, nekaj besed pa so namenili tudi bojevanju in raziskovanju.

Spremljali bomo zgodbo Akita, ki se je znašel na nepravem mestu ob nepravem času. Ulice Tokia je namreč prekrila skrivnostna megla in vsi prebivalci so nenadoma izginili in za sabo zapustili samo kakšen odvečen čevelj. Tudi naš junak je ni odnesel brez posledic, a k sreči ga je pri življenju obdržal duh KK, ki mu bo pomagal pri pobegu iz mesta, a ima hkrati tudi svoje cilje.

Ghostwire bo vseboval prvoosebno bojevanje, a tokrat v rokah ne bomo držali kakšnih pokalic ali pa hladnih orožij, ampak se bo treba zanašati na posebno magijo, ki jo bomo izvajali preko posebnih karafek z našimi dlanmi. Zadeva je videti zanimivo, saj je razvijalec odlično speljal animacije, naše posebne poteze pa bodo lahko ustvarile magične učinke iz ognjene, vodne in električne šole. Vse pa se ne bo vrtelo samo okoli bojevanja, saj se bomo lahko na kakšno lokacijo tudi presmukali izza hrbta nasprotnika in se tako povsem izmaknili pretepanju.

Igra bo vsebovala tudi nekaj poljubnega raziskovanja in preko posebnega kavlja se boste lahko hitro preselili na različne točke, ki vsebujejo tudi strehe raznih stavb. A morda pri vsemu skupaj najbolj navdušuje sam dizajn monstrumov, ki so resnično grozljivi in bi jih zlahka lahko uvrstili v kakšen Silent Hill naslov. Med običajnimi nasprotniki bomo naleteli tudi na kakšnega šefa, ki bo spet zahteval svoje posebne prijeme.

Ghostwire: Tokyo je videti zanimivo, zadevo pa bomo v akciji lahko sami preizkusili 25. marca, ko izide za PlayStation 5 in PC.

Gran Turismo 7 z obsežnim igralnim napovednikom predstavil vse svoje čare

0

Ni znano, koliko točno časa razvijalec Polyphony Digital že ustvarja novo poglavje svoje serije Gran Turismo, a jasno je, da so si za ustvarjanje svoje vizije vzeli svoj čas in oboževalci franšize so v včerajšnjem obsežnem napovedniku videli plod njihovega dela.

In ta je očiten v praktično vsaki sekundi igralnega napovednika, ki se ne dotakne samo občutka dirkanja, različnih avtomobilov in igralnih mehanik, ki so bile med 25 leti franšize izpiljene do perfektnosti, ampak tudi malenkosti, kot so denimo verno obnašanje lune na nebu in vremenski pojavi, ki bodo prirejeni za vsako lokacijo posebej.

Pred kratkim smo se preko prenosa v živo usedli s šefom Polyphonyja Digitala, Kazunorijem Yamauchijem in ta je imel za povedati marsikaj zanimivega. Gran Turismo 7 se bo očitno vrnil k svojim koreninam, kar pomeni, da se bomo morali za pridobitev vsakega podrobnega izdelanega avtomobila pošteno potruditi. Tako se vrača odprti svet, ki ga bomo lahko prosto raziskovali, podili pa se bomo po novih in tudi starih progah – nekatere od njih smo prvič videli daljnega leta 1997, ko se je med nami pojavil čisto prvi Gran Turismo.

Ne vem zakaj, ampak tale slika kavarne me je presneto navdušila nad vso globino igre, ki jo bo ponujal Gran Turismo 7.

Ena od večjih novosti v novem delu je virtualna knjižica Gran Turismo Café, ki nam bo ponudila 30 unikatnih izzivov, ob uspešno izvedeni nalogi pa nam bo lastnik kavarne na dolgo in široko razložil zgodovino avta, s katerim smo pravkar opravili izziv in vse to bo našemu početju dalo nek globlji izziv – kot da smo res nek ošabni voznik luksuznih avtomobilov, ki se orokovičen spravi v vožnjo pregrešno dragih jeklenih konjičkov, vmes pa se rad ustavi na makiatu s samo kapljico domačega mleka.

Vračajo se licence, tako da se bo treba za vsak avto pošteno potruditi.

Gran Turismo 7 bo tekel na konzolah PlayStation 4 in 5, a seveda bo izkušnja na novi konzoli precej boljša. Med drugim se bodo igralci lahko čudili višji ločljivosti, ki bo podprta z ray tracing osvetljevanjem. Zanimivo je, da je razvijalec septembra lani izjavil, da bo ray tracing na voljo samo med ponovljenimi posnetki, a v igralnem napovedniku lahko jasno vidimo, da bo ray tracing plodno izkoriščen tudi med samim dirkanjem. Tako je pred nami pravi vizualni spektakel, podprt z odličnim zvokom, ki je zdaj že pečat te dirkalne serije.

gran turismo
Ray tracing bo pričaral lepe sence in odseve.

Dobro bo izkoriščen tudi igralni plošček DualSense. V intervjuju nam je Yamauchi povedal, da so lepo izkoristili napredne povratne učinke igralnega ploščka, a da tresenje ne bo presegalo določene frekvence, saj na maksimumu igralni plošček začne postati že preglasen, kar zna zmotiti splošno zvočno sliko. Dodatno je še opomnil, da vgrajeni zvočnik znotraj DualSensa v igri ne bo nosil nobene vloge.

Skratka, Gran Turismo 7 je videti kot resen avtomobilski pornič, ki bo zanimanje za igranje vzbudil tudi pri vseh tistih, ki se navadno za dirkačine ne zanimajo. Komaj čakamo na dolge umirjene vožnje skozi pokrajino, na izid pa nam ne bo treba več dolgo čakati, saj zadeva izide že 4. marca.

Popularni YouTuber preko kripto prevare ogoljufal svoje sledilce in to javno tudi priznal

0

Ime Ice Poseidon je v streamerski kulturi precej znano, saj za njim stoji možakar Paul Denino, ki je kakih 10 let nazaj na svojem Twitch kanalu nosil kar veliko sledilcev. Paul nikoli ni bil kakšen resen igralec iger, ampak je do svoje slave prišel predvsem na račun svojo kontroverzne vsebine, ki je bila vedno na robu Twitchevega pravilnika. Eden od njegovih bolj slavnih prenosov v živo je denimo prišel znotraj restavracije s hitro prehrano, kjer je s svojimi prijatelji ven metal rasistične opazke in je skoraj prišlo do fizičnega obračuna.

Ice Poseidon je bil leta 2017 dokončno odstranjen iz platforme, nato pa se je preselil na Mixer in na koncu na YouTube. Vmes so glede njega prišle na površje nove grdobije, saj tipček zelo rad goljufal investitorje preko “Ponzi” prevar in je nekaj takega brez sramu priznal kar pred kamero. Zdaj se je zapletel v novo odmevno afero, roko pri temu pa so igrale kriptovalute.

Na njegov prevarantski podvig je opozoril YouTuber Coffezilla, ki na svojem kanalu zelo rad išče takšne prevarante in jih nato javno razkrije. Tako je bilo tudi tokrat, a Coffezilla je bil presenečen nad odzivom Ice Poseidona, ki, kljub temu da je bil pri prevari ujet, za to ne kaže prav nobenega obžalovanja.

Njegov nateg sicer ni bil nič kaj preveč posebnega. Ice Poseidon je svojim sledilcem predstavil nov žeton CxCoin in jih prepričal, da vanj investirajo, saj bo zadeva kmalu eksplodirala v vrednosti. Sledilci so ga poslušali, Ice Poseidon pa je nato čez noč vnovčil vse svoje kovance, iztržil okoli pol milijona dolarjev in si s tem denarjem kupil Teslo. V kripto svetu to imenujemo klasični “pump and dump”, saj gre za umetno rast kriptovalute, ki nato popolnoma izgubi na vrednosti, vsi kupci, razen originalnega lastnika, pa ostanejo praznih žepov.

Ice Poseidon je v intervjuju prevaro tudi priznal in povedal, da je sicer v njegovi moči da denar vrne investitorjem, a da bo raje poskrbel zase. Sam naj bi pobral 300.000 dolarjev, ostalo pa je šlo na račun programerjev.

Pozejdon je kasneje sicer pokazal malo obžalovanja in je povedal, da bo vrnil malce več kot 150k dolarjev, a Coffezilla je kasneje razkril, da je bilo v resnici vrnjenih samo okoli 40 tisočakov.

Suicide Squad: Kill the Justice League naj bi bil prestavljen v 2023

0

Skrajni čas bi bil, da bi že dobili kakšno dobro kvalitetno Batman igričarsko izkušnjo. To nam je redno dostavljal razvijalec Rocksteady, ki je spočel tri Arkham naslove, zadnji od njih, Batman: Arkham Knight, pa je izšel leta 2015.

Rocksteady se je očitno vmes ujel v nekaj razvojnega pekla, saj že kar 7 let paca svojo naslednjo igro, ta pa je šele pred kratkim dobila uradno ime Suicide Squad: Kill the Justice League. V tej ne bo več poudarek na Batmanu, ampak na drugih superjunakih, ki se bodo tokrat preganjali po mestecu Metropolis – domači areni Supermana.

Tule se zadeva malce zaplete, saj bo Suicide Squad v bistvu nadaljevanje Arkham Knighta, a zaenkrat o hodečem netopirju ni ne duha, ne sluha. Zmedo dodatno povzroča še dejstvo, da založnik Warner Bros trenutno dela na še enem podobnem projektu Gotham Knights, kjer pa spet ne bo Batmana in se bo dogajal v drugem vesolju kot pa Arkham serija.

Od uradne najave smo o Suicide Squad: Kill the Justice League slišali bolj malo in očitno za to obstaja razlog. Spletna stran Bloomberg namreč poroča, da razvoj ne gre po načrtih in da bo zaradi tega igra zamaknjena v leto 2023.

Direktor WarnerMedie Jason Kilar je na nekaj takšnega namignil tudi na Twitterju, kjer je zapisal, da se lahko letos veselimo novih, visokoproračunskih iger kot sta Hogwarts Legacy in Gotham Knights, medtem ko Suicide Squada ni omenil nikjer.

Igra Ghostwire: Tokyo izide konec marca

0

O igri Ghostwire: Tokyo se piše že kar nekaj časa, saj bi naslov moral originalno iziti že lani, a je bil nato prestavljen. Kljub dolgem razvojnem času pa se mi še vedno ne sanja preveč, o čem se sploh o tej igri gre. Razvijalec Tango Gameworks, ki je znan po svojem dvojcu grozljivk The Evil Within, nam je sicer pokazal nekaj posnetkov, a ti vseeno ne razkrijejo preveč.

Za razliko od njihovih prejšnjih iger bo tole neka prvoosebna pretepačina s čudnimi pojavami in duhovi, ki so napadli Tokio. Očitno bomo vihteli tudi nekaj magije in posebnih specialk, a roko na srce vse kar smo do sedaj videli, ni videti preveč privlačno in bojevanje se zdi povsem zmedeno.

Morda nas bo Tango presenetil in za danes imajo začrtan nov napovednik, ki ga bomo na uradnem PlayStationovem YouTube kanalu lahko ugledali ob 23.00, spremljali pa ga boste preko zgornjega video okenca. Pozorne oči so pod opisom posnetka ujele tudi nekaj dodatnih informacij, ki napovedujejo izid za 25. marec. Razvijalec tega datuma sicer še ni potrdil, a glede na to, da je ta zapisan na uradnem PlayStation računu, ga lahko vzamemo za točnega.

Ghostwire: Tokyo izide samo za PC in konzolo PlayStation 5, kar je malce smešno, saj si razvijalca po nakupu Bethesde zdaj lasti Microsoft. Vseeno pa bo zaradi predhodne pogodbe zadeva za nekaj časa na voljo samo za Sonyjeve konzole in se bo verjetno šele čez kako leto preselila tudi na Xbox.

Battlefield 2042 bo svojo 1. sezono prejel šele enkrat poleti

0

Razvijalec DICE je naslednje poglavje Battlefield serije zagnal novembra lani in vse od takrat se bori s slabimi kritikami glede pomanjkljive vsebine in slabo optimizacijo. Popravki se sicer delajo, a očitno odprava hroščev zahteva kar nekaj delovne sile, igralci pa medtem čakajo na dejansko vsebino v obliki 1. sezone. Ta bi načeloma morala iziti skladno z igro, a DICE se je odločil najprej odpraviti vse težave s kodo, preden bo v njo pripeljal nove izkušnje.

To je sicer pohvalno, a hkrati velik sredinec vsem tistim igralcem, ki so ob izidu kupili pregrešno dragi Gold in Ultimate verziji igre, ki so svojo ceno upravičevale ravno s svojo Year 1 sezonsko prepustnico. DICE bo sicer igralcem teh verzij podaril nekaj dobrot kot je denimo nove preobleke in barve igralnih razredov in orožij, a to je bolj slaba tolažba.

Smo pa končno dobili vsaj datum 1. sezone. No, okvirni datum, saj bo prva večja vsebinska posodobitev prispela enkrat poleti, ta pa bo s sabo prinesla 4 nove specialiste in povsem nove mape ter nekaj drugih dobrot.

EA je hkrati včeraj pri svojem finančnem poročilu priznal, da Battlefield 2042 ni izpolnil pričakovanj glede prodaje. Direktor Andrew Wilson, da je to bil hudo ambiciozen naslov, a delo od doma je povzročilo veliko zapletov pri razvoju, ki so pripeljali do težavnega izida in dodatne zamude pri kovanju nove vsebine.

HBO Max prihaja v Slovenijo 8. marca

0

Slovenija bo naslednji mesec končno dobila pravo konkurenco Netflixu, saj bo HBO v naših koncih končno omogočil svoj pretočni servis HBO Max, ta pa bo nadomestil dosedanjo rešitev HBO Go.

HBO Max se od svojega predhodnika razlikuje po veliko obsežnejši ponudbi filmov in serij. Specifično so posebnost tega servisa filmi, ki jih bomo lahko gledali 45 dni po njihovih izidih v kinih. Naročniki so lahko v preteklosti celo gledali filme istočasno ko so se ti pojavili v kinih, a to je veljalo samo za tiste temne čase, ko so bile kinodvorane večinoma zaprte.

HBO Max bomo lahko gledali na praktično vseh napravah. Na računalnikih bomo vsebino lahko spremljali preko brskalnika, na voljo pa bo tudi aplikacija za telefone in televizorje. Število naprav za gledanje bo neomejeno, a istočasno bomo lahko vsebino spremljali samo na treh napravah. HBO Max vsebuje, tako kot Netflix, različne uporabniške profile, tako da si lahko vsak oblikuje svojo lastno knjižnico vsebine.

Nova platforma s sabo prinaša tudi nove cene. HBO Go je zase zahteval 5,99 €, medtem ko bo Max za evro dražji. Je pa podjetje poskrbelo za popuste, saj bodo obstoječi naročniki za HBO Max plačevali vsega 4,66 €, to ceno pa bodo na položnicah gledali tudi vsi tisti, ki bodo naročnino sklenili do 31. marca.

HBO Max bo pri nas zaživel na Dan žena 8. marca in končno bomo podalpski gledalci zopet lahko uživali med gledanjem Prijateljev in Velikih pokovcev , brez da bi se morali zanašati na VPN-je.

Več informacij najdete na uradni strani.

Založnik Team17 si je po samo enem dnevu premislil in preklical vse NFT načrte

0

NFT-ji bodo očitno vroča tema leta 2022 in res je postalo zabavno gledati založnike, ki pogumno najavijo vstop svojih iger na NFT trg in nato čudno gledajo, ko na njih začnejo deževati pritožbe iz strani igričarske skupnosti in tudi samih razvijalcev.

Založnik Team17, ki si med drugim lasti franšizo Worms, je med zadnjimi, ki so si hitro premislili glede vstopa na trg NFT-jev in morda so s svojo potezo postavili tudi svetovni hitrostni rekord, ki bi bil v ponos vsakega speedrunnerja.

Team17 je samo včeraj najavil, da bodo v prodajo ponudili NFT-je, ki bodo zasnovani na njihovi franšizi Worms in najava je instantno sprožila val ogorčenja pri vseh njihovih oboževalcih. A tokrat po zvonu niso zvonili samo igralci, ampak tudi manjši indie razvijalci, ki so del založnika Team17.

Med prvimi se je tako oglasil Ghost Town Games, ki stoji za zabavnimi igrami Overcooked. Razvijalec je na Twitterju zapisal, da ne podpirajo NFT-je, saj ti zahtevajo velik ekološki davek in da vsi njihovi obstoječi in prihajajoči projekti ne bodo vsebovali podobic, iz katerih bi lahko dodatno služili. Na enak način se je oglasil tudi Aggo Crab Games, ki je razvil igro Going Under, na svojem Twitter računu pa so zapisali, da nihče ni pričakoval takšne odločitve iz strani založnika.

Kot tretji je po mizi udaril še razvijalec Playtonic, ki je razvil platformščino Yooka-Laylee, ki se je tudi odrekel NFT-jem in da tehnologije preprosto ne nameravajo podpirati.

Vse to je bilo dovolj, da je Team17 dvignil roke nad vsem skupaj, se posipal s pepelom in na Twitterju zapisal, da od MetaVerse projekta ne bo na koncu nič.

Mojstrovino Resident Evil 4 lahko zdaj igrate v nadgrajeni grafični podobi

0

O predelavi Resident Evil 4 HD Project smo pisali že večkrat. Gre za ogromen projekt iz strani oboževalcev, ki so dolgih 8 let gledali v vse teksture te legendarne grozljivke in preko mukotrpnih procesov so nadgradili čisto podobico znotraj igre ter tako tem zvišali ločljivost ali pa jih ustvarili popolnoma na novo.

Poleg tega so ustvarjalci poskrbeli za boljšo osvetlitev, k vsemu temu pa so dodali tudi izboljšane vmesne sekvence in vključili manjkajoče grafične efekte, ki so se na PC verzijami med vsemi predelavami od izvirnega izida na GameCubu, preprosto izgubili.

Skratka, tole je definitivna verzija igre Resident Evil 4 in po vseh teh mučnih letih je zadeva končno nared za igranje. Za igranje boste morali najprej prenesti igro na svojem Steam računu, nato pa skočite na uradno stran projekta, kjer vas čaka prenos ogromne, dobrih 37 GB velike datoteke, ki jo je najbolje izmakniti iz dodanih torrentov.

Namestitev ni samodejna, saj boste morali razširiti in zamenjati nekaj datotek ter na koncu pokrpati izvršno datoteko, da bo ta lahko izkoristila več kot 4 GB pomnilnika. A po vsem tem vas bo pričakala poslastica v obliki igranja dobrega, starega Resident Evila 4, na katerem naj bi delal tudi Capcom in še letos naj bi najavil ali pa celo na police poslal svojo verzijo predelave, ki naj bi bila podobna nadgradnjam tipa Resident Evil 2 in 3 Remake.

Alliance in Horde igralci bodo zdaj v World of Wacraftu sodelovali skupaj

0

World of Warcraft se že nekje od razširitve Mists of Pandaria bori s problemom neuravnoteženosti pripadnikov sovražnih taborov Allianca in Horde. Horda je namreč močno bolj priljubljena in nekateri strežniki so zaradi tega začeli trpeti, saj igralci na strani zavezništva preprosto niso mogli nabrati dovolj veliko število kvalitetnih soigralcev, s katerimi bi se lahko podali v največje temnice in raide. Situacije je ponekod prilezla do te mere, da so strežnike začele zapuščati cele gilde in te so se začele seliti na bolj uravnovešene strežnike, Blizzard pa je pri temu lepo služil, saj je vsako takšno selitev igralnega lika bilo treba plačati.

Igralci tako že dolgo prosijo razvijalca, da bi strežniki omogočali preigravanja temnic s pripadniki nasprotne strani in tako bi lahko raid skupina vsebovala pripadnike Horde in Allianca, ki bi se borili za skupni cilj. To bi hkrati skrajšalo čakalne dobe pri iskanju naključne raid skupine in igri vdihnilo nekaj novega življenja.

Blizzard je bil odločno proti temu in na BlizzConu 2019 so na vprašanje gledalca glede mešanja strani odgovorili, da je zapriseženost Alliancu ali pa Hordi eden od temeljev World of Warcrafta

A v zadnjih letih so se premislili in Blizzard je včeraj ponosno najavil, da bodo kmalu začeli s testiranjem mešanja strani, bo pa to ogromna naloga, saj je koda igre od vedno bila zasnovana z mislijo, da sovražna tabora nikoli ne bi skupaj stopila pred šefa temnice. Igralci bodo tako po novem lahko v svojo skupino povabili pripadnika nasprotne strani, a bodo potrebovali njegov BattleTag. Že sestavljene skupine v Group Finderju bodo prav tako lahko iskale pripadnike nasprotne frakcije, bo pa imel pri temu vodja skupine zadnjo besedo in iskanje članov lahko tudi omeji na samo stran Allianca ali pa Horde.

Povsem prijateljski pa člani obeh taborov ne bodo postali. Cehi denimo ne bodo dovolili mešanja strani, prav tako bodo igralni načini kot so Skirmishes in Random Battlegrounds ostali zavezani samo eni strani.

Vseeno je tole ena največjih sprememb, ki so doletele World of Warcraft vse od njenega izida leta 2004 in zadeva zna končno spet dvigniti popularnost temu dolgo trajajočemu MMO-ju, ki je šele v zadnjih letih začel izgubljati svojo prevlado.

Teksaški pokol z motorko prihaja na Netflix in tule je prvi brutalni napovednik

0

Ena mojih najljubših grozljivk vseh časov na spletni strani IMDb nosi dokaj klavrno oceno 6,2/10, a vseeno zadevo rad pogledam vsakič, ko si želim nekaj krvave grozljivosti. Govorim o filmu Teksaški pokol z motorko iz leta 2003 in res vam ne morem točno povedati, kaj me pri tem filmu tako presneto privlači. Slasten je denimo že zaplet, saj se zadeti najstniki znajdejo sredi zapuščenega mesta, kjer je WC s kanalizacijo znanstvena fantastika in odlično stopnjevanje postopoma zvišuje grozo, tako da se sami liki sčasoma z grozo začnejo zavedati, v kakšni brezizhodni godlji so se znašli.

Netflix bo poskušal zdaj ponoviti takšno grozljivost z novim filmom, ki pa bo v bistvu nadaljevanje izvirnega filma iz leta 1974. V slednjem je Sally uspela pobegniti grabežljivim rokam Leatherfaca, a ta je srečanje preživel in v mestecu Harlow potrpežljivo čakal na nove žrtve. Te se tokrat pripeljejo kar z avtobusom in četverica prijateljev stopi v Harlow, polni načrtov glede nove poslovne prilike, ki bi jo lahko izkoristili v tem mestu, a očitno se ne zavedajo, kakšne grozote so se tu dogajale 50 let nazaj.

Prvi napovednik je presneto brutalen in pokaže zanimivo vizijo novodobnih najstnikov, ki s svojimi telefoni in družabnimi omrežji niti približno niso pripravljeni na motorko, ki jo vihti Leatherface. Zdi se, da je ustvarjalcem uspelo ujeti tisti občutek ujetosti Harlowa, očitno pa nas čaka tudi nekaj komičnih vložkov.

Teksaški pokol z motorko bo na Netflix prihrumel 18. februarja, tule pa si lahko nastavite opomnik za ogled.

CD Projekt RED dela na novi, enoigralski Gwent igri

Nihče točno ne ve, kaj trenutno dela razvijalec CD Projekt RED, ki je svojo zadnjo igro Cyberpunk 2077 v svet poslal septembra 2020 in vse od takrat še vedno dela na popravkih, ki pa so se v zadnjih mesecih upočasnili. Seveda CDPR dela tudi na drugih projektih, saj od delanja popravkov ne bodo pokrili ogrevanja v pisarnah, zato so včeraj preko spletne strani IGN najavili novo igro, ki zaenkrat nosi kodno ime Golden Nekker.

Razvijalec o igri ni imel veliko za povedati, le to, da je trenutno v nastajanju in da bo to nova igra s kartami, ki se bo igrala podobno kot Gwent. Tega smo sprva spoznali kot mini igro znotraj The Witcherja 3, CDPR pa je nato spočel še večigralsko polnopravno igro, ki naj bi sprva konkurirala Hearthstonu. Kasneje so bile igralne mehanike te kvartopirske igre uporabljene pri enoigralskem naslovu The Witcher Tales: Thronebreaker, ki pa je bil popolnoma enoigralska zgodba, kjer smo spremljali zanimivo zgodbo in gledali dobro odigrane vmesne sekvence.

gwent

Tudi Golden Nekker bo enoigralska izkušnja, a CDPR je poudaril, da to ne bo še ena Thronebreaker igra, ampak nekaj drugačnega in unikatnega. Kaj to pomeni ni želel razložiti, a kmalu naj bi dobili uradno razkritje projekta, kjer bo luč sveta ugledal tudi kakšen napovednik. Zaenkrat je razvijalec pokazal samo eno novo podobo, ki je videti kot karta in nosi ime The Barbarian.

Golden Nekker naj bi izšel enkrat v 2022, IGN pa ugiba, da se naj bi to zgodilo morda nekje oktobra.

Bloodborne je prišel na PC, a ne na način, ki ste ga pričakovali

0

Milijone let nazaj, ko je prvi človek ugotovil, da lahko na precej lahek način zakuri ogenj in da lahko uporabi barvo za risanje risb na stenah podzemnih jam, se je ob slikah lovcev in mamutov znašlo tudi zapisano vprašanje: “Kdaj bo Bloodborne prišel na PC?”

Šalo na stran, ta PlayStation 4 ekskluziva je danes stara že 7 let in je verjetno igra, o kateri je bilo spočetih največ govoric o njenem potencialnem nadaljevanju ali pa o predelavi za PC. Zadnje čenče sicer pravijo, da na polnopravni predelavi dela razvijalec Bluepoint Studios, a nič od tega ni zares potrjenega, tako da je prihodnost te franšize trenutno v zraku.

Programerka Lilith Walther je imela čakanja na predelavo dovolj, zato je kakšno leto nazaj začela svoj projekt, ki bi Bloodborne končno spravil na PC. A zadeva je malce posebna, saj predelava, simpatično poimenovana BloodbornePSX, nosi stilsko podobo ostarelih iger, ki smo jih leta in leta nazaj igrali na konzoli PlayStation 1.

Projekt je zdaj po 13 mesecih tipkanja kode končno nared in vas čaka na sledeči povezavi, za igranje pa je povsem brezplačen. Zanimivo pri tej igri je dejstvo, da notri ni bila vnesena samo PS1 grafika, ampak tudi igralne mehanike. Predelava tako podpira igralne ploščke, a za premikanje boste morali uporabiti križne gumbe, kar da igranju nekaj ostarelih kontrol, značilnih za igre iz tistega antičnega časa.

Ni še čisto jasno, kako daleč je šla predelava, a zdi se, da je predelavo doživelo samo prvo mesto Yharnama, Lilith pa je v igro prenesla tudi 10 unikatnih orožij, vsako od teh pa omogoča tudi sekundarni način uporabe.

Sony vrača udarec in kupuje razvijalca Bungie za 3,6 milijarde dolarjev

0

Po nuklearni bombi, ki jo je samo 2 tedna nazaj spustil Microsoft z nakupom celotnega založnika Activision Blizzarda, se je dolgo čakalo na Sonyjev odgovor. Microsoft je namreč v zadnjih letih pokupil lepo število razvijalcev in čeprav tudi Sony ni ravno revež in ima že zdaj pod roko lepo število studiev, je vseeno nekaj moral storiti.

In to je zdaj tudi naredil, saj je spletna stran GamesIndustry pred kratkim najavila, da po novem Bungie stopa pod njihovo krilo, kupčija pa je bila vredna 3,6 milijarde dolarjev.

Sony in Bungie sta polna lepih besed glede drug drugega in v ospredje postavljata grajenje skupne vizije za čim večji doseg igralcev. Med vrsticami brano je to več kot očitno odgovor Sonyja na Microsoftove nakupe, a vseeno zadeva ni popolnoma identična. Razvijalec Bungie, ki je do svoje slave prišel predvsem po prvih Halo igrah, zdaj pa plačo služi na račun svoje MMO igre Destiny, je na svojem blogu zapisal, da ta nakup ne bo vplival na razvoj igre Destiny 2 in na njegovo razširitev The Witch Queen.

Še bolj pomemben pa je zapisan stavek, da njihove prihajajoče igre ne bodo postale eksluzive za konzole PlayStation, saj želijo doseči čim večji krog igralcev. Sicer je tudi Microsoft pri nakupu Activisiona povedal, da bodo nekatere prihajajoče Call of Duty igre še vedno izšle za PlayStation, a verjetno bo to veljalo samo za vse tiste naslove, za katere je bila sklenjena pogodba že pred nakupom, medtem ko je Bungijev jezik malce bolj direkten, kar celotno sklenjeno partnerstvo naredi za malce čudno.

Vse skupaj seveda vzbuja skrb pri igralcih, saj bodo očitno kmalu vsi samostojni razvijalci in založniki kmalu pokupljeni iz strani večjih hiš. Kljub temu pa vseeno ne moremo spregledati ironije, da si Sony zdaj lasti nekdanjega največjega Microsoftovega prodajalca konzol.

Film Uncharted dobil še zadnji napovednik pred izidom

0

Po zamiku izida za 6 mesecev je film Uncharted končno prišel do predproge kinodvoran. Sony se je zato odločil na splet poslati še zadnji napovednik pred končnim izidom, ki pokaže še nekaj novih scen iz avanturističnega življenja Nathana Draka, ki ga bo tule odigral mladostniški Tom Holland in njegovega mentorja Scullyja, ki ga bo iz iger na filmska platna poskušal prenesti Mark Wahlberg.

Napovednik sicer ne pokaže kaj posebej novega, saj smo skakanje po letalu in zračno pilotiranje ostarelih piratskih ladij videli že prej, vseeno pa nov video s sabo prinese nekaj novih šal in prvič lahko vidimo, da bo Nathan kupil Scullyju mačkona, ki mu bo pomagal pri njegovem osamljenem življenju. Zgodba bo sicer drugačna od tistih iz iger, saj bomo videli odraščanje Nathana, ki mu je Scully pridno delil nasvete, še preden se je dvojec pojavil v prvi igri Uncharted 1.

Ko smo že pri teh, nedavno nazaj je na konzoli PlayStation 5 izšla predelava Uncharted: Legacy of Thieves Collection, ki je v nadgrajeno podobo spravila igri Uncharted 4 in The Lost Legacy, tako da imate še nekaj časa, da se spravite v pustolovsko razpoloženje pred izidom filma, ki se bo zgodil že 17. februarja.

Spotify zaradi kontroverzije okoli Joeja Rogana izgubil 2 milijardi dolarjev vrednosti

1

Najbolj znani glasbeni servis Spotify, ki je tudi v Sloveniji dobili kar nekaj naročnikov, se je v zadnjem tednu znašel v zanimivi godlji. Spotify je namreč skozi leta postal dom ne samo za glasbene ustvarjalce, ampak tudi za pogovorne “podcast” oddaje in leta 2020 so v svoje okrilje zvabili tudi veleznanega Joeja Rogana in njegovo oddajo The Joe Rogan Experience.

Spotify naj bi za pravice do ekskluzivnosti takrat plačal kar 100 milijonov dolarjev, a takrat se je situacija s koronavirusom šele dobro začela in podjetje se ni zavedalo, da jim zna ravno Joe pri temu povzročati velike preglavice.

Joe Rogan je namreč znan anticepilec, ki je velikokrat v goste povabil ljudi in z njimi razpredal o koronavirusu in kako je vse skupaj samo masovno ustrahovanje in zavajanje ljudi, kot pa da bi bila to kakšna resnična nevarnost. Takšne besede pri tako popularnem gostitelju, ki pri vsaki epizodi nabere okoli 11 milijonov poslušalcev, znajo narediti kar nekaj škode in tega se je zavedalo tudi 270 znanstvenikov, strokovnjakov in zdravnikov, ki so Spotifyju poslali odprto pismo glede nevarnega širjenja brezpredmetnih informacij.

Spotify se na njihove besede ni preveč odzval, zato so po zvonovih začeli udarjati tudi nekateri drugi ustvarjalci. Prvi se je oglasil glasbenik Neil Young, ki je bil sit širjenja Covid-19 neresnic na Roganovem podcastu in je zahteval umik svojega dela iz Spotifyja. Podjetje ga je poslušalo in do konca prejšnjega tedna je bilo odstranjene večina Youngove glasbe, a zadeva se ni ustavila tukaj.

Umik svoje glasbe je zahtevala tudi glasbenica Joni Mitchell in na svoji uradni strani je zapisala, da ne želi biti del platforme, ki zavestno širi laži, ki ljudi ubijajo. Tej se je pridružila tudi podcasterka Brene Brown, ki je do nadaljnjega zaustavila izdajanje novih epizod.

Skladno s tem se je na Twitterju začelo pozivanje k ukinjanju naročnin Spotifyja in čez noč so postali popularni ključniki #CancelSpotify in #ByeSpotify. Na dogajanje niso ostali gluhi niti investitorji in vrednost delnic je začela padati. Spletna stran Variety je zapisala, da je med 26. in 28. januarjem vrednost podjetja padla za 6 procentov, kar je nekje 2,1 milijardi dolarjev.

Spotify se je zaradi tega končno zganil in od zdaj naprej bo vsaka vsebina, ki bo nosila občutljivo vsebino glede koronavirusa, pred predvajanjem vsebovala opozorilo. To bo uporabnike preselilo na posebno podstran, ki bo vsebovala povezavo do podcastov iz strani ABC Newsa, BBCja in Foreign Policiyja. Prav tako so se pohvalili, da so od začetka pandemije odstranili okoli 20k podcast epizod, ki so se tikale zavajanje glede Covida-19. Vseeno pa Rogana in njegove vsebine zaenkrat ne nameravajo odstraniti iz svoje platforme.

Serija Halo dobila prvi pravi napovednik in datum izida

0

Halo bo končno, po vseh letih razvoja končno zapustil format videoiger in se preselil na televizijske zaslone. Načrti za ekranizacijo blagovne znamke Halo so bili leta nazaj precej večji, saj se je za delanje celovečerca zanimal priznani režiser Peter Jackson, a je nato ta projekt padel v vodo. Microsoft se je medtem premislil in se raje odločil za delo na seriji, ki jo bo na trg poslal preko pretočnega servisa Paramount+, zadeva pa je včeraj prejela tudi svoj prvi daljši napovednik.

Zgodba bo sicer podobna tistim, ki smo jo videli v igrah, a bo hkrati šla tudi po svoji poti. Še vedno bo eno glavnih vlog zastopal Master Chief, ki se bo zopet boril z zlobno zavojevalsko silo Covenantov, še preden so ti naš podredili pred dogajanjem v prvi igri. Napovednik nam tako prikaže uporabnike, ki so ravno sredi srdite bitke z nasprotnikom, pri streljanju pa jim pomaga ravno naš heroj, ki bo tudi tokrat večino časa preživel izza zelene čelade, a glasovni igralec ne bo isti kot pa v igrah.

Napovednik se sicer ne boji prikazati akcije in videti je, da produkcija ni bila poceni. Še posebej je to jasno pri nekaterih CGI učinkih, kot so denimo vesoljske ladje in rasa Covenantov, a spet po drugi strani je razsvetlitev scen in samo igranje nekam čudno in da videz neke poceni produkcije.

Ima Paramount+ po0d sabo novo znanstvenofantastično uspešnico, ki bi prišla prav vsem tistim oboževalcem, ki so lani prejeli še zadnjo sezono popularne serije The Expanse. Odgovor na to težko vprašanje bomo dobili 24. marca.

Steam gosti novo razprodajo iger

0

Digitalna trgovina z igrami Steam se je odločila konec januarja popestriti s tradicionalno razprodajo iger in tudi tokrat je bilo znižanih več tisoč naslovov. Popusti segajo od malih indie biserov do večjih AAA naslovov, nekaj znižanj pa so dobili tudi dodatki in DLC-ji.

Za vas smo na kup zbrali nekaj najbolj zanimivih popustov, ki bi jih bilo greh izpustiti.

Celoten seznam popustov si lahko pregledate na uradni strani, razprodaja pa bo trajala do 3. februarja. Valve je spočel to razprodajo ravno ob pravem času, saj bo konec februarja končno izšla njihova težko pričakovana naprava Steam Deck, ki je nekakšen prenosljivi PC, podoben konzoli Nintendo Switch. Žal se bo ta izid zgodil samo na papirju, saj bodo takrat svoje kopije dobili samo zgodnji prednaročniki, če pa zadevo naročite danes, boste na svoj izvod morali počakati nekje na konec leta 2022.