Ena od največjih pritožb glede nove konzole PlayStation 5 je letela na njen fizični izgled. Igralcem se preprosto ni dopadla bela barvna shema konzole, ki je vse do sedaj vedno bila zavita v črne barve. Sony se je zdaj odločil odpraviti to pomanjkljivost in bo že naslednje leto v prodajo poslal nova barvna ohišja, ki bodo vašo konzolo bolje vključile v okolico vaše dnevne sobe.
Na voljo bo 5 različnih barv za oba modela konzol PlayStation 5, a ne vse naenkrat. Januarja 2022 bomo dobili možnost nakupa črnih Midnight Black in rdečih Cosmic Red platnic, v prvi polovici 2022 pa nas čakajo še rožnata Nova Pink, modra Starlight Blue in vijolična Galactic Purple. Menjava ohišij ni težko opravilo, saj jih lahko preprosto pripnemo na konzolo in za ta postopek ne potrebujemo nobenih orodij.
Osvežitve bodo deležni tudi igralni ploščki DualSense. Ti so do sedaj že dobili črne in rdeče barvne odtenke, zdaj pa bomo dobili tudi ostale 3 barve, ki se bodo lepo skladale z novimi ohišji konzole.
Ko bi to lahko vsaj kje kupili. To bo zdaj očitno že drugi božič, ko PlayStationa 5 preprosto ne bo na zalogi. Za morebiten nakup vam svetujemo naročitev na naš Discord strežnik, ki vas ob novih zalogah v slovenskih trgovinah instantno obvesti in vam tako močno poveča možnost za uspešno opravljeno kupčijo.
Assassin’s Creed Valhalla je zame osebno tako obsežen naslov, da je zadnja stvar, ki mu manjka, dodatna vsebina. Založnik Ubisoft pa se z mano ne strinja in po izidu osnovne igre smo dobili še dva večja DLC-ja, ki sta nas popeljala na Irsko in Francijo, včeraj pa je napovedal povsem nov dodatek Dawn of Ragnarok, ki naj bi bil največji v zgodovini franšize Assassin’s Creed.
Razširitev naj bi ponujala kar okoli 40 ur vsebine, zgodba pa bo zapustila resnični svet in se povsem zavila v fantazijo. Kot Eivor bomo prevzeli vlogo nordijskega boga Odina, ta pa bo skupaj z drugimi bogovi obiskal padlo kraljestvo škratov Svartalfheim in od tam poskušati rešiti svojega sina Baldrja.
V koži Odina bomo imeli prav posebne sposobnosti, saj bomo lahko na svoja orožja navesili razne posebne učinke ali pa se bomo preobrazili v srako in tako hitro prečkali razdalje. Dawn of Ragnarok bo tako na koncu povsem nekaj drugega kot pa osnovna igra – no, vsaj kar se tiče okolice, saj bodo igralni elementi verjetno ostali isti.
Moram reči, da sem pri napovedi dodatka ostal povsem ravnodušen. Že v osnovni igri smo lahko obiskali fantazijsko mesto Asgard in že tisti del mi je bil povsem odveč, saj takšna fantazija nekako ne sodi v Assassin’s Creed igro. In zdaj je Ubisoft iz tega naredil skorajda povsem samostojno igro, ki bo zase zahtevala 39,99 € in ni vključena v sezonsko prepustnico.
A poskrbljeno je bilo tudi za vse tiste, ki bi se v novih avanturah zabavali brezplačno. Ubisoft je najavil projekt Assassin’s Creed Crossover Stories, ki bo v igri Odyssey in Valhalla dostavil po eno nalogo, v njima pa se bosta udarili protagonistki Cassandra in Eivor, tako da bomo končno dobili odgovor, kdo od njiju je močnejši.
Crossover Stories izidejo že enkrat danes, na Dawn of Ragnarok pa bo treba počakati do 10. marca 2022.
Imate radi taktične igre, kjer je najbolj pomembno preudarno načrtovanje pravočasnega gibanja vaših enot? Imate zvrhano merico potrpežljivosti? Ste starodavno serijo iger Commandos preigrali po dolgem in počez in zdaj iščete nov izziv?
Potem imamo za vas pravo poslastico, saj digitalna trgovina GOG te dni podarja odlično skrivalno igro Shadow Tactics: Blades Of The Shogun in to povsem brezplačno. Za prevzem svoje kopije preprosto skočite na sledečo povezavo, se prijavite v svoj račun in že boste lahko podoživeli tiholazniško akcijo, ki se tokrat dogaja v antičnih japonskih časih.
Shadow Tactics po igranju močno spominja na Commandose, kar pomeni, da boste morali vsakega sovražnika obravnavati s spoštovanjem in se mu poskušati na vse načine izogniti. Tako boste nasprotnika poskušali preusmeriti kam drugam, če pa ga že morate napasti, potem je to najbolje narediti potihem in povsem neopazno, saj vam drugače preti gotova smrt.
To je bil prvi naslov razvijalca Mimimi, ki je nato spočel tudi odlični Desperados 3, pred kratkim pa se je vrnil v Shadow Tactics in za to pet let staro igro ustvaril povsem nov dodatek Aiko’s Choice.
GOG poleg brezplačne igre ponuja tudi obsežno zimsko razprodajo, ki je pošteno posekala cene nekaterih legendarnih naslovov. Poln seznam vas čaka tule, razprodaja pa se bo zaključila 5. januarja 2022.
GOG bo v decembru podelil še tri brezplačne igre, a seznam teh zaenkrat ostaja skrivnost.
Razvijalec BioWare je skozi leta izgubil veliko vplivnih ljudi, ki so pomagali pri oblikovanju nekaterih njihovih največjih naslovov. Eden od njih je bil možakar z imenom Aaryn Flynn, ki se je leta 2017 poslovil od svojih kolegov in ustanovil nov studio z imenom Inflexion Game.
Nova ekipa je hitro začela delo na novem projektu, ki je bil leta 2019 sprva zapostavljen kot nalinijski RPG, včeraj pa je Inflexion Game pokazal prvi uradni napovednik in tako je tudi slavnostno razkril svojo prvo igro Nightingale.
Ta se bo dogajala v alternativni viktorijanski dobi, igra pa bo ponujala zanimiv zaplet. V Nightingalovem svetu povsod najdemo magične portale, ki omogočajo turistom, ki se imenujejo Realmwalkers, skakanje med različnimi dimenzijami in tako lahko instantno obiščejo alternativne svetove. Žal pa magiji poteče garancija in nenadoma se vsi portali porušijo, Realmwalkerji pa obtičijo v napačnih dimenzijah.
Tako morajo zavihati rokave in si skozi preživetvene mehanike nabrati dovolj lesa, kamna in drugih surovin za gradnjo svojih mest, ki bodo sčasoma tako napredovala, da bomo lahko skočili nazaj v svoje izvirno mesto Nightingale.
Igra je sicer res videti kot tipični preživetveni naslov, a Aaryn je v intervjuju za Eurogamer povedal, da igralci lahko pričakujejo veliko več kot pa samo kopijo preživetvenega žanra. Med drugim izpostavlja zgodbo, saj bomo preigravali glavno štorijalno nit in opravili tudi marsikakšno stransko nalogo. Poleg tega bodo naše odločitve v svetu pustile velike posledice. Enega od primerov lahko vidimo v napovedniku, ko se srečamo z velikanom, kateremu lahko ponudimo darilo ali pa se nanj spravimo z orožjem.
Nightingale še nima datuma izida, a razvijalec pričakuje prva testiranja enkrat v naslednjem letu.
No, tole pa je bilo hitro. Serija Cowboy Bepop s pravimi in živimi igralci je bila sprva napovedana leta 2018, 19. novembra pa se je zadeva končno pojavila na Netflixovih strežnikih. A manj kot mesec kasneje je pretočni gigant sporočil žalostno vest, da zadeva ne bo doživela 2. sezone.
Kaj točno je razlog za ukinitev, a zagotovo je vlogo pri odločitvi nosil slab odziv gledalcev in kritikov. Na spletni strani Rotten Tomatoes nosi oceno 46 % iz strani kritikov in 57 % iz strani gledalcev, IMDBb pa ji je nadel oceno 6,7/10.
Gledalci so se pritoževali nad marsičem. Ena bolj vidnih pritožb je letela na glavnega igralca Johna Choja, ki je za vlogo preprosto prestar. Spet drugim ni bilo všeč dejstvo, da so se scenaristi po eni strani preveč zvesto držali originala, po drugi strani pa originalne stvari niso bile dobro prepletene z izročilom in so preveč izstopale. Potem so tu razni dialogi, kot je denimo zgornja scena, ki je zagotovo vredna Zlate maline. Ne smemo pa pozabiti tudi scene, kjer Spike sreča Ed in ti ob slabem igranju preprosto postane nerodno.
Ni pa Cowboy Bepop edina serija, ki je na Netflixu dočakala tako žalosten konec. Statistika pravi, da samo 60 % vseh serij na Netflixu doživi tudi 2. ali več sezon in celo večje zadeve kot so denimo The Witcher do zadnjega niso povsem prepričane v svojo prihodnost.
Oboževalci kavbojk neke blazne izbire pri igranju niti nimate. Seveda je tu vedno dvojec iger Red Dead Redemption, ki sta sicer odlična, a vsi pravi oboževalci divjega zahoda ste ta dva naslova do sedaj preigrali po dolgem in počez, zdaj pa zagotovo iščete nekaj novega.
Vaše želje se znajo izpolniti že naslednji mesec, ko bo med nas prisopihal Weird West, na katerem delajo nekateri bivši razvijalci studia Arkane, vmes pa lahko preizkusite kakšno od že malce starejših iger, ki jim morda niste nikoli dali priložnosti.
Ena od teh prihaja iz serije Call of Juarez in njen zadnji del Gunslinger, za katerega se oboževalci te franšize strinjajo, da je tudi najboljši, zdaj lahko na Steamu dobite popolnoma brezplačno.
Gunslinger je prvoosebna streljanka, ki pa za razliko od Red Dead Redemptiona, igralcu ne ponuja nekaj blazne izbire pri raziskovanju. Izkušnja je tako povsem linearna, tako da se lahko veselite veliko prvoosebnega streljanja, ki vam prinaša točke glede na usmrtitve nasprotnikov, sama igralna formula pa ni preveč realistična. No, vsaj jaz se ne spomnim, da bi v kavbojskih časih okoli postopali bojevniki z lesenimi ščiti, ki so neprebojni na metke revolverjev.
Call of Juarez: Gunslinger na Steamu drži pozitivno oceno, svojo kopijo pa lahko aktivirate preko sledeče povezave. Časa ni na pretek, saj se akcija izteče že 14. decembra, kar je po mojih trenutnih izračunih že jutri.
Gre za igro poljskega razvijalca Techland, ki je do slave prišel predvsem na račun svoje zombijaške igre Dying Light. Tudi ta je trenutno pošteno znižana – Platinum verzijo z vsemi dodatki lahko trenutno izmaknete za vsega 14,99 €.
Študija pravi, da je nekje 20 % bitcoinov dandanes povsem nedostopnih, saj so lastniki bodisi na njih pozabili ali pa so za njih izgubili zasebne ključe. Če je to res, potem velik delež teh nesrečnežev zastopa nesrečnež z imenom James Howells, inženir informatike, ki je leta 2013 po nesreči zavrgel trdi disk, ta pa je na sebi vseboval kar 7.500 bitcoinov.
8 let nazaj kriptovalute niti približno niso bile v takšnem vzponu kot pa danes, a že takrat je bitcoin skočil na vrednost 1000 $ in nato zopet za leta potonil, dokler se v 2017 ni začel nenaden porast vrednosti. James si je ravno takrat začel razbijati glavo, ko se je zavedal svoje napake in prišel do spoznanja, da bi bil danes lahko milijonar. Njegovih 7.500 bitcoinov je danes namreč vrednih skoraj 327 milijonov evrov, kar je nepredstavljiva vsota denarja.
Tega se zaveda tudi James in ta že leta poskuša dobiti dovoljenje za prekopavanje smetišča v Newportu, kjer bi lahko po kakšni gromozanski sreči izbrskal svoj izgubljeni disk in si povrnil svoj denar. Pred kratkim se je domislil novega načrta, ki bi trajal 12 mesecev, med tem časom pa bi natančno preiskal okoli 200 kvadratnih metrov zemljišča, iskanje pa bi lahko v globino segalo do 15 metrov.
Predvidoma bi moral prebrskati do 300.000 ton smeti, za to pa bi uporabil posebno tehnologijo, kjer bi mu med drugim pomagalo rentgensko sevanje in algoritmi umetne inteligence, ki so posebej naučeni prepoznavanja predmetov velikosti diska.
A še preden se iskanje začne, mora James dobiti dovoljenje iz strani mesta, člani odbora pa mu tega nikakor ne dovolijo. Njegova prošnja je bila večkrat zavrnjena, saj mesto meni, da bi takšno kopanje naredilo veliko škodo naravi in da bi bilo to zelo drag podvig, ki ima na koncu zelo malo možnosti za uspeh. James je mestu celo ponudil 67 milijonov evrov izkupička od najdenega zaklada, a je bila tudi ta prošnja zavrnjena.
Za varno poslovanje svojih kriptovalut se je vedno dobro zanesti na kakšno preverjeno rešitev zato zelo radi priporočimo menjalnico Kriptomat, ki poleg zanesljivosti prinaša tudi uporabniški vmesnik v slovenskem jeziku.
Daleč v preteklosti je bilo kupovanje licenčnih Windowsov in orodij Office privilegij samo za tiste z najbolj globokimi žepi, vsi ostali pa so te zadeve enostavno potegnili iz torrentov. A časi se spreminjajo in dandanes nakup originalnega skupka Office orodij niti približno ni več tako velik izdatek – še posebej, če se poslužite preprodajalcev, saj tam lahko izmaknete ključ za dobre 4 €.
Nekateri pa še vedno vztrajajo pri piratiziranih inačicah, ki so resda brezplačne, a s sabo potegnejo kup drugih problemov, ki povzročajo težave še posebej tistim, ki niso ravno preveč podučeni o aktivacijah izdelkov in prenašanju datotek iz zaupljivih virov. Te aktivacije so velikokrat začasne in tudi potečejo in ravno na te potencialne stranke cilja Microsoft z novo zanimivo ponudbo.
O njej poroča spletna stran ghacks, ki je opazila, da se je pri nekaterih nelicenčnih kopijah Offica na vrhu izrisalo opozorilo o posebni ponudbi za nakup licenčne opreme. Povezava vas odpelje na naslednjo stran, kjer so obiskovalcu predstavljene vse nevarnosti piratizirane opreme, na voljo pa je tudi povezava za nakup originalne opreme. Ta je piratom ponujena s 50 % popustom, zanimivo pa je, da ta ponudba velja za naročniški servis Office 365 in ne za samostojno verzijo, ki jo tudi najdemo na vseh piratskih straneh. S tem popustom boste za leto naročnine odšteli 34,50 €, nato pa ta zadeva skoči na polno ceno, ki velja 69 € letno.
Kljub popustu je cena za pirate verjetno še vedno prevelik zalogaj, še posebej za to, ker moraš zadevo plačevati letno. Vedno pa si je treba zapomniti, da alternative obstajajo. Sam Microsoft ponuja brezplačen Word in PowerPoint preko brskalnika, tu pa je vedno tudi LibreOffice, ki ponuja cel kup funkcij in to popolnoma zastonj, a zahteva nekaj priučitve.
HBO nas zelo rad opominja, da je naša mladost daleč za nami. V zadnjem letu so tako pred kamere pripeljali staro zasedbo serij Princ iz Bel-Aira in Prijateljev in za kakšno uro smo se gledalci, skupaj z originalnimi zvezdniki teh serij, preselili v začetek in konec devetdesetih in se spominjali časov, ko smo pozimi dejansko imeli sneg in nas po ulicah ni preganjal nevaren virus.
Zdaj je napočil čas za še eno obujanje spominov, saj je letos minilo točno 20 let, odkar smo v kinih pogledal prvi film franšize Harry Potter, ki je leta 2001 nosil podnaslov Kamen modrosti, nato pa smo dobili še šest delov – zadnji od njih nas je pričakal leta 2011 in se je imenoval Svetinje smrti.
To je dovolj dolga doba, da lahko na to franšizo gojijo lepe, nostalgične spomine in HBO bo 20-obletnico obeležil s prav posebno oddajo Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts.
Ta je dobila kratki dražilnik, ki vsa stara imena preko pisem ponovno vpokliče na Bradavičarko in filmski zvezdniki Daniel Radcliffe, Rupert Grint in Emma Watson bodo združeni v eno sobo obudili marsikakšen lep spomin. Pridružili se jim bodo tudi nekateri drugi stranski igralci, režiserji in scenaristi, vse skupaj pa nam bo prineslo lep vpogled v zakulisje snemanja in ni dvoma, da boste Harry Potter fanatiki izvedeli nekaj novega.
Pri ponovni združitvi bomo pogrešali Alana Rickmana, ki je v filmih igral Snapa, manjkala pa bo tudi avtorica knjig JK Rowling. Pisateljico bomo sicer videli v arhivskih posnetkih, a kakšnih novejših intervjujev z njo žal ne bo na spregled. Avtorica se je v zadnjem letu zapletla v nekaj besednih bitk s pripadniki LGBTQ skupnosti in verjetno zaradi teh stvari ni bila povabljena v sodelovanje.
Premiera ponovnega srečanja se bo zgodila 1. januarja 2022 in to samo na pretočnem servisu HBO Max.
Kar malce težko verjamem, da so od izida Cupheada minila že dolga štiri leta. Ta platformska igra je razvijalca MDHR hitro vzdignila med najbolj prepoznavna imena igričarske industrije in to zasluženo. Cuphead je namreč dostavil privlačno, a težko igralno formulo, ki jo je popestrila čudovita, ročno izrisana podoba, ki spominja na tiste zgodnje risank.
Ta grafični slog pa je časovno izjemno potraten. Razvijalec je namreč prvi DLC The Delicious Last Course napovedal leta 2018, a od takrat je bil ta neprestano prestavljen, dokler nismo včeraj končno dobili nov uraden datum izida, ki ga je pospremil zgornji napovednik.
Video večino časa posveti zanimivi lutkasti predstavi, ki bratoma Cupheadu in Mugmanu doda novo junakinjo Ms. Chalice. Trojica se odpravi raziskovati nov otok Inkwell Isle, tam pa jih čakajo nove nevarnosti, ki bodo predstavile nove gigantske šefe. Proti njim se bo treba boriti s pomočjo streljanja in dobrega izmikanja, k sreči pa bomo na razpolago dobili cel kup novih orožij, ki nam bodo omogočala lažje preživetje.
The Delicious Last Course izide 30. junija 2022 in res upamo, da je to zadnja prestavitev izida. Cuphead bi se moral letos pojaviti tudi na Netflixu v obliki nove serije, žal pa nimamo nobenih novih novic glede premiere in skoraj zagotovo bo tudi ta serija skočila v naslednje leto.
Hellblade 2: Senua’s Saga je bil sprva napovedan leta 2019, gre pa za nadaljevanje Hellblade: Senua’s Sacrifice, ki so ga toplo sprejeli tako igralci, kot tudi kritiki. Razvijalec Ninja Theory nam je predstavil zgodbo pogumne bojevnice Senue, ki se ni borila samo proti mitološkim nordijskim grozotam Helheima, ampak tudi z lastnimi notranjimi demoni.
Projekt je bil tako impresiven, da je razvijalca odkupil Microsoft, tako da bo Hellblade 2: Senua’s Saga izšel samo na PC-ju in konzoli Xbox Series X. Dogajanje se bo tokrat preselilo na Islandijo, za igro pa smo končno dobili tudi prvi igralni napovednik.
Ta je v bistvu bolj prikaz grafičnih zmogljivosti, ki bodo tudi tokrat neverjetne in še za stopničko višje od tistih iz originala. Senua se s svojo četico bojevnikov odpravi v raziskovanje jame, tam pa naleti na plazečega velikana. Ta novoprišlekov ni vesel in ne traja dolgo, da se vse skupaj spremeni v kričeči kaos, ki nas pusti očarane ob spremljanju naprednih obraznih animacij naše junakinje.
Datuma izida žal še vedno nimamo, tako da se boste zaenkrat morali zadovoljiti s preigravanjem originala Hellblade: Senua’s Sacrifice. Ta je nedolgo nazaj dobil grafično popestritev v obliki ray tracinga (zdaj tudi za PC), kar vam zna ponuditi nov izgovor za preigravanje.
Pokémon Brilliant Diamond & Shining Pearl je najnovejša izdaja glavne serije Pokemon iger za konzolo Nintendo Switch. Gre za dosledeno predelavo iger Diamond in Pearl iz leta 2006, ki so jo navdušenci nad Pokemon franšizo čakali že kar nekaj let. Kljub temu, da sem sam res eden večjih Pokemon oboževalcev, moram priznati, da je Generacija 4 edina, ki je nikoli nisem zares igral – tako da ob igranju Brilliant Diamonda in vrnitvi v Sinnoh regijo nisem imel nostalgičnega občutka. Preden gremo na samo recenzijo je treba izpostaviti, da je to prva Pokemon igra iz glavne serije, ki jo ni izdelal Game Freak ampak razvijalsko podjetje ILCA, ki stoji za aplikacijo Pokemon HOME, prav tako pa so pomagali pri izdelavi iger kot so NieR: Automata, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 ter Yakuza 0.
Še ena zanimivost najnovejših iger je izbran stil grafike. Ker studio ILCA nima največje ekipe in veliko izkušenj, so se tokrat namesto bolj realistične grafične podobe, ki smo je bili deležni v igrah Sword & Shield, odločili za predelavo starega izometričnega pogleda s chibi karakterji. Osebno nad idejo nisem bil navdušen že od samega začetka in moram priznati, da me je zadeva motila tudi med igranjem. Če so se že odločili za bolj “chibi” oziroma risankast stil igre se mi zdi grafika iz iger Pokemon Let’s Go Eevee in Let’s Go Pikachu, ki so izšle kot prve Nintendo Switch Pokemon igre v letu 2018, bistveno boljša izbira.
Razvojna ekipa: ILCA Založnik: Nintendo Platforme: Nintendo Switch Nakup:EIGRE.si Datum izida: 19. november 2021 Cena: 59,99 €
NAPOVEDNIK
Kot sem že omenil, so se tokrat pri igri odločili za skoraj da 1:1 predelavo iger iz leta 2006. Zgodba, dialogi in tudi celoten potek igre so skoraj identični originalnimi igrami Diamond in Pearl, vendar so celotno igro malce osvežili z zares nujno potrebnimi zadevami. Tako nam pri preigravanju ni potrebno s seboj imeti tako imenovanega “HM sužnja”, ki skrbi da brez problema letamo po Sinnoh svetu, surfamo, razbijamo kamne ali plezamo po skalah ampak je to funkcijo prevzel aplikacija v napravi Pokétch. Moram reči, da je bila to definitivno dobra izbira!
Druga stvar, kjer se igra razlikuje je podzemski del Sinnoh regije. V originalni igri je podzemlje omogočalo izkopavanje zakladov, urejanje svoje baze in igranje mini iger, v najnovejši različici pa so stvar nadgradili in dodali še tako imenovan “The Grand Underground”, kjer lahko ujamemo Pokemone, ki niso na voljo nikjer drugje. Najbolj pomembna zadeva, ki so jo dodali igri pa je seveda funkcija, ki jo pozdravljajo vsi oboževalci teh iger – sledenje Pokemonov. Ja, res se morda sliši malce neumno, ampak kljub temu da smo leta 2021 je takšna osnovna funkcija nekaj, kar ni samoumevno ampak nekaj prav posebnega, ki je razveselilo vse prave Pokemon fane. Ko smo že pri funkcijah za oboževalce še tole: kljub temu, da igri Brilliant Diamond and Shining Pearl spadata v 8. generacijo Pokemonov, je Pokedex omejen na samo prvih 493 Pokemonov.
Chimchar je edina prava začetna izbira.
Samo igranje Pokemenov ne potrebuje več nekega posebnega opisa. Na začetku igre izbereš spol karakterja in enega izmed 6 prednastavljenih modelov. Sledi kratek uvodni del in najtežja odločitev vsake igre – izbira enega izmed treh začetnih Pokemonov. Enako kot pred 15 leti v igrah Diamond & Pearl, so tudi tokrat na voljo travnatna želva Turtwig, vodni pingvin Piplup in edina prava izbira – ognjena opica Chimchar. Za vse navdušence nad shiny izbiranjem imam super novico, saj tudi tokrat začetni Pokemoni niso zaklenjeni, kar pomeni da lahko porabite 150 ur ponastavitev in klikanja čez isti dialog in si tako na koncu priskrbite svojega začetnega Pokemona, ki je v malce drugačnem odtenku barve.
Po prvi bitki sledi že poznana formula igra, kjer se počasi prebijaš skozi mapo in sproti premaguješ 8 telovadnic, kjer nabiraš značke, medtem pa še kvariš načrte zlobni organizaciji ekipe Galactic. Po uspešno premaganih 7 telovadnici sledi bitka z legendarnim Pokemonom. Ker sem sam igral igro Brilliant Diamond, me je na vrhu gore Spear Pillar čakala bitka proti Dialgi, ki jo lahko tudi uloviš. Sledi še zadnja telovadnica in zaključek glavne zgodbe s tekmovanjem v Pokemon ligi. Ena izmed stvari, ki me je do tega trenutka precej razočarala je bila celotna težavnost igre. Večkrat sem slišal, da naj bi bila Generacija 4 precej težka od začetka do konca s piko na i v finalni bitki proti prvakinji lige Cynthiji – a na žalost temu ni bilo tako. Skozi celotno igro sem se izogibal nepotrebnim bitkam z divjimi Pokemoni, kljub temu pa so bili moji Pokemoni v vsaki bitki med 10 do 5 stopenj nad nasprotnikovimi. Tako na žalost nisem občutil kakšne večje težavnosti in mogoče sem čez celotno igro do Pokemon lige izkusil omedlevico mojega Pokemona vsega skupaj samo trikrat ali štirikrat.
Sprehajanje po svetu ni nikoli dolgočasno če imaš ob sebi dobrega prijatelja.
Vsemu temu je sledil še zadnji test – Pokemon liga! Precej nepričakovano sem pometel z vsemi štirimi Elite Four trenerji, kar me je precej razžalostilo, saj sem se res veselil izziva. Sledila je še bitka proti Cynthiji in upal sem, da me vsaj ona ne bo razočarala in… Oh joj, res me ni. V prvi bitki sem vsega skupaj uspel premagati dva njena Pokemona. V drugo mi je šlo že malo bolje – uspel sem premagati štiri Pokemone, a na koncu se je njen as Pokemon Garchomp izkazal za preveliko oviro in ponovno nisem bil uspešen. V tretjo sem celo premagal vse njene razen Garchompa, a tukaj se je stvar ponovno ustavila. A vse se je spremenilo v četrtem poskusu – tokrat sem uspel premagati tudi Garchompa in si nadel naziv Pokemon Mojster! Morem povedati, da me je zadnja bitka res prepričala in res se ne spomnim, kdaj sem se nazadnje tako namučil za končanje zgodbe. Priznam, da sem pred zadnjo bitko shranil svoj napredek in tako vse štiri bitke izvedel brez prekomernega stopnjevanja svojih Pokemonov, kar definitivno vplivalo na težavnost celotnega postopka. Na žalost pa do zmage nisem prišel zaradi mojih super strategij ampak bolj na račun novega sistema, ki smo ga deležni od Generacije 6 naprej in sicer moj predragi Nidoking je preživel napad Garchompa, ki ga ne bi smel, ker se je hotel izkazati – ampak na koncu je zmaga vendarle le zmaga.
Po končani ligi moraš pred nadaljevanjem zgodbe in odklepu preostale mape videti vseh 150 dosegljivih Pokemonov, kar ti vzame še nekaj dodatnih ur, potem pa sledijo dokaj obširne – in za Pokemon igre morda malce nepričakovane – aktivnosti po zaključeni zgodbi. V Brilliant Diamond and Shining Pearl lahko ujamemo skoraj vse legendarne Pokemone prvih štirih generacij, z izjemo Arceusa ter Mewa in Jirachija (ki jih dobiš kot darilo, v kolikor imaš na svoji konzoli naloženi igri Pokemon Let’s Go ter Sword ali Shield), in niti eden izmed njih ni “shiny-locked”. Prav tako se tako na mapi, kot tudi v podzemlju, začnejo prikazovati dodatni Pokemoni in tako lahko brez večjih problemov ujameš vseh 492 – seveda v kombinacij obeh iger, kar je pri tej franšizi že standard vse od leta 1996.
Med igranjem boste ugledali tudi kar nekaj vmesnih sekvenc.
Poskrbljeno je tudi za vse bolj tekmovalne igralce, ki lahko preživijo ure in ure v Battle Towerju, ta pa je tokrat precej težak. Preden lahko nastopiš v Master ligi moraš zabeležiti 49 zaporednih zmag v standardni ligi in to ni tako lahka naloga. Sam sem potreboval vsega skupaj sedem ali osem poskusov in celotna stvar mi je vzela slabih 5 ur. In ko že misliš, da si čez najtežje ugotoviš, da so bitke v Master razredu na povsem novi ravni. Trenutno je moje maksimalno število zaporednih zmag 5 in preden bom moj rekord popravil, bom potreboval kar nekaj ur za sestavo boljše ekipe.
Žal celotno igro kazi nekatere napake nedozorelega razvijalca ILCA, ki se kljub svojim trudom in planom ni najbolje odrezalo, saj je igra ob začetku prišla s številnimi hrošči. K sreči jih večino ne opaziš oziroma niso moteči ob normalnem preigravanju, a v kolikor želiš, jih lahko brez problema poustvariš in v bistvu kar goljufaš. Zaradi napake v kodi, si lahko z zaporedjem klikov treh tipk omogočil podvajanje Pokemonov, predmetov, spreminjanje IVjev in EVjev, učenje kateregakoli napada, kot tudi spreminjanje Pokemonov v shiny verzijo. To je seveda pomenilo, da smo v roku dveh dni bili priča dupliciranju čisto vseh Pokemonov in možnosti menjav za perfektnega Pokemona v shiny obliki po želji na vseh Pokemon Discord kanalih in Subreddit portalih. Na srečo so razvijalci svojo napako v verziji 1.1.2 popravili, a večina škode je bila že narejena, hkrati pa so fanatiki nad hrošči našli že nove napake tudi v tej verziji in le štejemo lahko dni, preden se ponovi kaos iz prejšnje verzije. Kljub temu, da to ne vpliva na enoigralsko izkušnjo pa je nabiranje ekipe, gojenje Pokemonov ter ustvarjanje tekmovalne lige ekipe precej velik del igre, ki jo takšni hrošči lahko popolnoma izničijo.
Grafika res ni morda najbolj napredna, a vsake toliko naletimo na kakšno presenečenje kot je denimo realistični odsev na gladkih ploščicah.
Pokemon Brilliant Diamond & Shining Pearl je Pokemon igra kot smo jih že vajeni. Ima vse najboljše dele takšnih iger kot tudi vse stvari, ki bi jih lahko počasi že nadgradili. Izbran stil grafike meni osebno ni najbolj všečen in po prebiranju forumov se mi zdi da tukaj nisem sam, a tudi ta spet ni tako moteča in med bitkami je grafična paleta celo vredna hvale. Vesel sem, da so dodali možnost, da Pokemon hodi skupaj s tabo po mapi, a tule spet zmoti njihova nepravilna velikost. Kljub vsemu je igra zabavna in vsakemu igralcu ponuja vsaj 40-50 ur zabave oziroma 100+ ur, v kolikor bi rad napolnil celotni Pokedex. Oboževalci franšize boste zadevo kupili ne glede na končno oceno in na koncu nakupa ne boste obžalovali, če le ne boste pričakovali česa resnično novega.
PUBG: BATTLEGROUNDS je bila tista igra, ki je začela norijo okoli battle royale streljanja in čeprav mu je formulo nato speljal Fornite, ki je danes digitalno igrišče za reklame in nosi nenormalno široko igralno bazo, ima tudi PUBG še danes ogromno privržencev.
Igra je na Steamovi lestvici redno med tremi najbolj igranimi igrami in istočasno jo preigrava tudi po 200k ljudi. Vendar pa je začela baza igralcev padati, novinci pa se očitno nočejo odločiti za nakup.
Prejšnji mesec se je med igranjem zabavalo 340k igralcev, kar seveda ni majhna številka, a je v primerjavi z januarjem 2020 za praktično še enkrat nižja. Razvijalec Krafton se je zato odločil za drastično potezo in bo 12. januarja 2022 pošteno spremenil svoj finančni načrt.
PUBG bo tako naslednji mesec izgubil svojo cenovno nalepko, ki trenutno zase zahteva 29,99 € in bo postal popolnoma brezplačen. Krafton upa, da bo to v igro pripeljalo nov val igralcev, ki so se morda naveličali barvastega Fortnita in bi radi preizkusili nekaj novega, brez da bi za to morali odšteti denar in morda bo njihov nov dom postal ravno PUBG.
A novi igralci bodo za vse igralne načine vseeno morali odšteti denarja. Za zabavanje v “ranked” igralnem načinu in po meri prirejenih mapah bo vseeno treba odšteti 12,99 €. Ta poteza naj bi malce ublažila napad hekerjev, ki so do brezplačnih večigralskih streljačin tipa Call of Duty: Warzone, še posebej agresivni.
Dolgo se je govorilo, da bo Intergrade enkrat tudi dokončno zapustil konzoli PlayStation 4 in 5 in se pojavil tudi na PC-ju. Igra je originalno izšla aprila lani in igralci so predvidevali, da bo ostala zavezana tem sistemom samo za eno leto. Vendar pa se to ni zgodilo, založnik Square Enix pa je junija izdal DLC Intergrade ter spočel manjšo nadgradnjo za konzolo PlayStation 5.
Zdaj se je očitno ta pogodba zaključila in Final Fantasy 7 Remake končno prihaja tudi na PC. Novica je prišla v obliki napovednika, ki pa nam žal ne pove, česa vsega se lahko veselijo računalniški igralci. Igranje v ločljivosti 4K bo zagotovo ena od prednosti PC verzije in tisti, z najmočnejšimi strojnimi komponentami, bodo lahko pri tej resoluciji poganjali tudi najvišje grafične nastavitve. To na konzoli PlayStation 5 ni bilo možno, saj ste se tam lahko odločili za dobro grafiko pri 30 sličicah na sekundo ali pa za 60 sličic na sekundo ob slabši grafični podobi.
Dobra novica je tudi to, da bo igra prišla ob spremstvu razširitve Integrade, ki smo jo morali na konzolah PlayStation kupiti posebej.
Žal bo Final Fantasy 7 Remake izšel samo na Epic Games trgovini, pripravite pa tudi svoje denarnice na velik izdatek. Square Enix je namreč prvi večji založnik, ki bo začel igre na PC-ju prodajati po višji ceni in tako boste za Final Fantasy 7 Remake primorani odšteti kar 79,99 €.
Vsaj čakati vam ne bo treba, saj igra izide že 16. decembra, kar je lepo, čeprav drago, zgodnje božično darilo.
Pisatelj Alan Wake se po enajstih letih od originalnega izida končno spet prebuja in razvijalec Remedy Entertainment je na včerajšnji podelitvi nagrad The Game Awards dokončno potrdil govorice in pogumno napovedal drugi del preko spodnjega napovednika.
Ta ni preveč zgovoren, a v vidimo lahko, da naš junak Alan od originalne avanture ni ravno počival in je očitno še vedno ujet v nočni mori mesteca Bright Falls. Med tem časom mu je zrasla brada, vse psihološke travme pa so očitno na njemu pustile tudi večje posledice, ki ga počasi peljejo proti norosti.
Šef Remedyja Sam Lake je na odru povedal, da bo Alan Wake 2 drugačna igra kot pa izvirnik. Prvi del je bil namreč akcijska igra, nadaljevanje pa bo preživetvena grozljivka v stilu iger Resident Evil, kar je za tega razvijalca povsem nov žanr.
Žal o drugem delu zdaj nekaj časa ne bomo slišali veliko, saj bo razvijalec pridno programiral, izid pa načrtuje šele enkrat za leto 2023. Dvojko bo založil Epic Games, tako da bo zadeva na PC-ju izšla ekskluzivno na Epic Games trgovini in je na Steamu verjetno ne bomo dobili nikoli.
Če franšize Alan Wake niste obiskali vse od leta 2010, potem se lahko s svojim priljubljenim junakom ponovno srečate na dva načina. Dogajanje okoli tega pisatelja je nosilo glavno vlogo v DLC-ju AWE za igro Control, letos pa je na Epic Games trgovini izšla tudi predelava originala.
Francoski razvijalec Quantic Dream je znan po svojih avanturah Heavy Rain in Detroit: Become Human, v teh igrah pa se v glavnem veliko sprehajamo, gledamo impresivne vmesne sekvence, vse skupaj pa na koncu popestri običajno dobra zgodba, ki pa jo prekinjajo nerode QTE sekvence, te pa od igralca zahtevajo pravočasno in hitro pritiskanje gumbov.
Govorice o njihovi naslednji igri krožijo že nekaj časa, včeraj pa so bile tudi dokončno potrjene. Njihov naslednji projekt nosi ime Star Wars: Eclipse, šlo pa bo za akcijsko avanturo, ki se bo dogajala v obdobju Visoke republike.
Prvi napovednik nam prikaže vse tipične spremljevalce vsake Star Wars zgodbe. Tu so droidi, vesoljske rase, ki smo jih videli že ničkolikokrat in vesoljske ladjice, ki rade streljajo z laserji. Vendar pa se celotnega napovednika drži malce bolj temen ton in morda končno dobimo neko Vojnozvezdno zgodbo, ki nam bo povedala bolj odraslo zgodbo, kot pa smo jih vajeni iz te franšize.
Akcijo bomo spremljali iz oči različnih likov, ni pa še jasno, kakšna bo ta bila. Quantic Dream naj bi se končno začel odmikati od QTE sekvenc, tako da morda zdaj dobimo nekaj dejanskega igranja in ročnega šviganja z žaromeči. Bonus pri zgodbi bodo naše odločitve, ki bodo vplivale na nadaljnji razplet dogodkov, tako da bomo lahko pri razpletu dobili več različnih koncev.
Žal ni bilo nobene besede glede datuma izida, zato nekako sumimo, da je zadeva še daleč stran. To je potrdil tudi Facebook račun Lucasfilm Games, ki je pri objavi zapisal, da je igra še v zgodnjem stadiju razvoja.
Do danes sem preigral vse Dark Souls igre in čeprav sem v izkušnji na moč užival, vam o sami zgodbi in zakaj sem pretepal vse te silne šefe ne bi imel veliko za povedati. Dark Souls naslovi so namreč slavni po temu, da moraš zgodbo sam sestavljati iz raznih sledi, ki jih najdeš v opisih predmetov in potem moraš vse skupaj povezati v neko sliko in to ni tako enostavna naloga.
Vendar pa se razvijalec FromSoftware malce odmika od te formule in poskuša igralcem povedati zgodbo, ki bo lažje razumljiva. Na to je nakazal že njihov zadnji naslov Sekiro: Shadows Die Twice, kjer je naš junak dejansko imel neko osebnost in gledali smo celo v prave vmesne sekvence. To izročilo bodo nadaljevali tudi v prihajajočem Elden Ringu, pri katerem je svoje pero posodil znani pisec George R. R. Martin.
Nov napovednik malce bolje predstavi osnovni zaplet, ki pravi, da je dolgo nazaj nekdo ukradel Elden Ring, zaradi tega pa so nato začeli umirati bogovi. Elden Ring je bil nato vrjen, a je bil okvarjen, kar je sprožilo ogromno vojno, v njej pa sta se na koncu udarila General Radahn in Malenia the Severed, ki ima to sposobnost, da lahko mehansko roko kadarkoli odstrani, če pa jo kdo odseka, se s tem ne obremenjuje preveč.
Seveda sama zgodba spet ne bo tako lahko prebavljiva in ohranja tisto tipično Dark Souls misterioznost, ki da tem igram določen šarm.
Elden Ring izide 22. februarja 2022, vsi Dark Souls navdušenci pa se boste lahko že prej pozabavali v ogromni obetavni modifikaciji Nightfall.
GTA 5 dobiva nov dodatek, a preden se preveč razveselite in začnete od navdušenja nad novo enoigralsko vsebino preveč točiti solze radosti, vas moramo vrniti na realna tla, saj se DLC The Contract nanaša samo na večigralski del GTA Online.
A morda bomo kljub temu dobili vsaj nekaj nove štorijalne vsebine. V dodatku se bo namreč zopet pojavil protagonist Franklin, ki smo ga nadzorovali med igranjem kampanje v GTA 5. Naš večigralski avatar bo srečal Franklina, ki je zdaj leta kasneje postal premožen glasbeni producent in služi lepe denarja, a vsake toliko si zaželi zopet umazati roke in stopiti v akcijo.
To napetost v življenje mu prinese nihče drug kot slavni glasbenik Dr. Dre. Ta je postal Franklinova nova stranka, a se je znašel v težavah. Izgubil je namreč svoj telefon, ki vsebuje cel kup glasbe iz novega, še neizdanega albuma. Naloga igralca bo tako postala iskanje in vrnitev izgubljene lastnine, pri naši nalogi pa nam bo pomagal Franklin, pes Chop the Dog in heker Imani.
Ko bomo izgubljeni telefon odkrili, bomo dobili povsem novo glasbeno postajo, ki bo v sebi držala povrnjene skladbe Dr. Dreja, napovednik pa namiguje, da bo svoje glasilke posodil tudi Snoop Dogg.
The Contract izide že 15. decembra in bo, tako kot vsi GTA Online dodatki, za igranje popolnoma brezplačen.
Tožba proti založniku Activision Blizzardu glede seksualnega nadlegovanja ženskih delavk še vedno traja in vse od avgusta se igričarska in širša javnost zgraža nad naravnost nagnusnimi delovnimi pogoji, ki so dolga vladali pri temu nekdaj spoštljivem razvijalcu.
Včeraj smo trpljenje lahko slišali iz samih ust žrtev, saj je pred mikrofone stopila Christine in z javnostjo podelila nekaj izkušenj pri svojem delu znotraj pisarn Activision Blizzarda. Povedala je, da je bila ta zaposlitev na začetku za njo sanjska, a ni trajalo dolgo, preden so se sanje spremenile v more. Postala je žrtev seksualnega nadlegovanja, kar je vključevalo otipavanje iz strani moških sodelavcev, komentiranje njenega telesa in vabila na seks z njenimi nadrejenimi. Christine je svojo pritožbo podala kadrovskemu oddelku, a tam so ji odgovorili, da so se vsi samo hecali in da zakonsko niso naredili ničesar napačnega.
Christine je bila podvržena tudi eni obliki nadlegovanja, ki je dejansko znotraj pisarn imelo svoje ime “Cube Crawl”. Ta pojem je označeval moške delavce, ki so se najprej močno napili, nato pa so med pisarniškimi oddelki šli od ene ženske do druge in te seksualno nadlegovali na najrazličnejše načine.
Izpoved žrtve je na Instagramu podelila odvetnica Lisa Bloom, ki je znana po zastopanju žrtev v odmevnih primerih seksualnega nadlegovanja. Lisa je povedala, da bi moral Activision Blizzard vsem žrtvam skupaj odplačati okoli 100 milijonov dolarjev, saj tožba vsebuje stotine ženskih delavk, ki niso bile samo nadlegovane, ampak jim je bilo tudi preprečeno napredovanje in so držale manjše plače od svojih moških sodelavcev.
Lisa je zahtevala tudi eno pravo opravičilo od vodstva Activision Blizzarda, a dvomimo, da bo tega dobila. Bobby Kotick kljub dobrim virom, ki pravijo da je ves čas vedel za delovno kulturo znotraj studia in da je pri teh zadevah tudi sam sodeloval, ostaja na čelu podjetja.
Activision Blizzard je pred kratkim zopet napolnil naslovnice člankov, saj je njihovega razvijalca Raven Studios prizadelo večje odpuščanje delavcev, to pa je sprožilo že tretje večje demonstracije njihovih zaposlenih, ki so zopet zapustili pisarne in zahtevali odstop svojega direktorja.
Amerika velja za deželo svobodnih, kjer lahko rečeš in delaš praktično karkoli, brez da bi utrpel neke hude posledice. Čez noč se lahko spomniš hude ideje od katere nato mastno zaslužiš ali pa svoj talent uporabiš v Hollywoodu in postaneš filmska zvezda, ki jo čakajo samo še drage večerje, rdeče preproge in vile, ki imajo namesto dvorišča golf igrišče z osemnajstimi luknjami.
Z vsemi temi zadevami se Američani vse preradi hvalijo, bolj redko pa omenijo vse minuse, ki jih prinaša njihova svoboda. Ta ne pozna meja niti pri orožju, ki ga lahko kupiš brez večjih problemov – v kakšnem Teksasu ti ga praktično brezplačno podarijo ob nakupu pralnega praška. Svoboda pri nošnji orožja je pri Američanih pripeljala do grozljive realnosti, ko se morajo starši z vsakim šolskim letom bati za življenje svojega otroka, saj lahko vsak dan eden njihovih sošolcev v šolo prinese brzostrelko in se spravi na morilski pokol.
Dober primer ameriške realnosti je denimo odličen oglas, ki ga je spočela dobrodelna organizacija Sandy Hook Promise. Naslov Back-To-School Essentials sprva namiguje na vse potrebščine, ki jih potrebuje šolar, zadeva pa v drugi polovici postane precej bolj temna, saj škarje in svinčnik lahko postanejo dobro orožje proti strelcu v šoli. Sandy Hook Promise je leta 2016 spočel še eno podobno reklamo, ki je prav tako vredna ogleda.
Zanimivo je, da so ti oglasi stari že nekaj let, spremenilo pa se ni praktično nič. No, to ni povsem res, saj imajo mladi danes družabno omrežje TikTok in preko njega lahko dobimo grozljiv vpogled v realnost ameriških šol, ki praktično vsak mesec zabeležijo nova streljanja, včasih pa ta zahtevajo smrtne žrtve.
Eden takšnih dogodkov se je zgodil dober teden nazaj v srednji šoli Oxford, ko je eden dijak pobil štiri ljudi in rajih ranil sedem. V TikTok posnetku lahko vidimo, kako se prestrašeni učenci skrivajo v učilnici, njihov učitelj pa se pogovarja z nekom izza vrat, za katerega se sumi, da je strelec, ki se pretvarja za učitelja. Ta v enem trenutku nagovori učitelja z besedo “bro” in to pri učencih sproži paniko in skočijo skozi okno v begu za svoje življenje. Kasneje se je izkazalo, da je to bil resnično policist.
Takšnih posnetkov je cel kup če v TikTok vtipkate ključnike #schoolsh00ter ali pa #activesh00ter. Vsi zadeve ne jemljejo tako resno, saj velikokrat pri posnetkih zadaj slišimo pesmi tipa “This is America” ali pa “Pumped Up Kicks” in res je bizarno videti takšno bizarno obnašanje sredi resnične nevarnosti. A spet po drugi strani to nakazuje na to, da so učenci in učitelji že tako navajeni tega stanja, da se ob temu lahko smejejo. Ameriške šole imajo celo vaje glede potencialnega strelca v šoli, te pa pravijo, da se ugasnejo vse luči in da se moraš skriti v kot. Zgornji posnetek ni iz vaj, ampak je resnična situacija, ko se je šola v Utahu morala zapreti zaradi potencialnega strelca in groženj z bombo.
Stanje se očitno ne bo nikoli spremenilo in streljanje v šolah je postalo že predmet parodij. South Park je denimo spočel epizodo, kjer se je streljanje vsem zdelo že povsem normalno, le Randyjeva žena je imela nekaj proti temu in vsi so jo označili za noro.
Ukrepi sicer obstajajo in vse šole se hitro odzovejo na potencialne nevarnosti, to pa s sabo prinese cel kup nesmiselnih ukrepov. Eden od teh se je denimo zgodil v osnovni šoli Rigby, ko je 13-letnica s sabo v šolo prinesla pištolo, šola pa je nato prepovedala nošnjo torb, saj naj bi tako lažje videli, kdo s sabo nosi orožje. Rezultate tega ukrepa si lahko ogledate v zgornjem posnetku.