🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 191

God of War sistemske zahteve končno razkrite

0

Predelava fantastičnega God of Wara za PC je samo dober mesec stran in Sony se je odločil na splet poslati nov napovednik, ki malce bolje prikaže vse dobrote, ki jih bo s sabo prinesla računalniška verzija, hkrati pa so zraven poskrbeli za razkritje sistemskih zahtev, te pa si lahko preberete v spodnji priročni tabeli.

god of war

Kakor lahko vidite God of War ne bo zahteval kakšnih posebnih mišic, če se boste v igranje spustili z določenimi pričakovanji glede svoje strojne opreme. Igro bo možno igrati celo na ločljivosti 720p, a nekako je to tisti resnični minimum na katerem ne priporočamo igranja. Tista bolj prava raven spada pod razdelek “Recommended”, ki nam ponuja igranje pri 30 sličicah na ločljivosti 1080p, za to pa bo dovolj grafična kartica GTX 1060 ali RX 570, ki sta še vedno ene od bolj popularnih grafičnih rešitev na trgu.

Tisti, ki si boste želeli igranja na maksimumu pa boste potrebovali presneto dobre strojne dele. 4K igranje pri 60 sličicah na sekundo zahteva RTX 3080 ali pa RX 6800, a morda znamo igro pognati na tej ločljivosti tudi s kakšno šibkejšo grafično kartico, če znotraj malce znižamo nastavitve velikosti tekstur, kar bi kakšen RTX 3070 prepričalo v poganjanje igre pri 4K.

Zdaj lahko vidite kaj lahko pričakujete od igre na svoji trenutni strojni opremi in s svojim rangom se boste preprosto morali sprijazniti, saj so nadgradnje grafičnih kartic te dni praktično nemogoče, razen če ste preprodajalcem pripravljeni odšteti gore denarja. A enkrat se bodo oblaki dobave razkadili in takrat boste PC igričarji uživali v boljših sencah, odklenjenih sličicah na sekundo ter podpori za DLSS in FidelityFX tehnologiji.

God of War izide 14. januarja, na voljo pa bo preko Steama in Epic Games trgovin.

South Park: Post COVID: The Return of COVID dobil datum izida

0

Popularni South Park nas je nedolgo nazaj dobro nasmejal, saj smo dobili prvega od štirinajstih filmov, ki sta ga ustvarjalca Matt Stone in Trey Parker ob obsežni pogodbi spisala za pretočni servis Paramount Plus. South Park: Post COVID sicer ni bil čisto pravi film, ampak samo nekoliko daljša epizoda, saj je ta trajala samo eno uro, ta pa je bila tudi samo prvi dvodelnega paketa.

Drugi del je zdaj dobil napovednik, imenoval pa se bo South Park: Post COVID: The Return of COVID, ki s svojim naslovom namiguje na zaključek trilogije Gospodarja prstanov. Dobili smo kratek dražilnik in glede na video lahko pričakujemo neposredno nadaljevanje predhodnika, ki je našo priljubljeno skupino fantov predstavila v odrasli obliki. Cartman je preklopil na židovsko vero in bo v njej še kar vztrajal, a vsi pričakujemo, da je to samo dolga črna šala, za katero bo na koncu plačal ceno Kyle. Kenny je še vedno mrtev, Randy pa še vedno najraje poseda in pije pivo ter objokuje žalostno usodo svoje družine, zdaj pa bo očitno zopet poskušal zagnati svojo farmo marihuane.

Drugi del in hkrati zaključek COVID štorijalne niti bomo gledali od 16. decembra dalje, tudi ta pa bo na voljo samo na pretočnem servisu Paramount Plus.

Discord bo kmalu lastnikom strežnikov omogočil zaračunavanje naročnin

0

Priljubljeni Discord, ki ga ima danes nameščen praktično vsak igralec, je postal veliko več kot pa samo program za hitro sporazumevanje med igralci. Na njem se lahko ustvarijo prave skupnosti, ki se lahko razgovarjajo o specifičnih temah, Discord pa je skozi leta nabral cel kup funkcij, ki strežnike prinesejo lepo dodano vrednost.

Majhen primer tega je denimo naš lasten strežnik, ki naročnike obvešča o novih zalogah konzol PlayStation 5 po Sloveniji, a nekateri gredo pri svoji viziji še veliko dlje. Priljubljeni strežniki vsebujejo tisoče članov in vso to nebrzdano množico mora nekdo nadzorovati in tu nastopijo moderatorji.

discord

Vse to pa zahteva čas in napor in lepo bi bilo, da bi bili ljudje za svoj trud tudi denarno nagrajeni. Ravno v to smer je začel razmišljati tudi sam Discord, ki je začel testirati novost z imenom Premium Membership.

Novost bo omogočala vsem lastnikom strežnikov, da svojim sledilcem ponudijo možnost nakupa naročnine, ta pa bo s sabo prinesla kup različnih prednosti. Kaj bodo te vsebovale se bo odločil vsak lastnik strežnika zase in tako bo ta lahko svojim članom ponudil bodisi možnost sodelovanja v ekskluzivnih kanalih, nošenja prav posebne značke ali pa kaj tretjega. Vse te dobrine bo lahko razdelil tudi po različnih stopnjah, vsaka od njih pa bo vsebovala svojo cenovno nalepko.

discord

Discord je zadevo poslal v omejeno testiranje in zaenkrat je pri rezultatih navdušen. Kako ne bi bil, saj bo od vsake transakcije potegnil ven nekaj provizije in če se zadeva prime, potem bo Discord končno vsaj delno rešil svoj problem dejanskega služenja denarja.

Razvijalec pravi, da bo testiranje Premium Membershipa v 2022 razširil na dodatne skupnosti, končnega datuma, ko bo zadeva na voljo za vse, pa žal še nimamo.

Uncharted: Legacy of Thieves Collection dobil točen datum izida

0

Razvijalec Naughty Dog dela na kopici neznanih projektov in dokler ti ne bodo razkriti, se bomo morali zadovoljiti s predelavami njihovih dveh starejših iger. Uncharted: Legacy of Thieves Collection je bil najavljen že nekaj mesecev nazaj, a zdaj smo dobili bolj točen datum izida in kar preko spodnjega napovednika.

Kakor vidite bo zadeva izšla 28. januarja 2022, žal pa se bo ob tem datumu pojavil samo na konzoli PlayStation 5. Verzija za PC sicer ni bila preklicana, a za njo še vedno ni datuma, tako da bo verjetno treba počakati še kakšen dodaten mesec, preden na računalnikih dobimo prvo Uncharted igro.

Legacy of Thieves bo v sebi držal Uncharted 4: A Thief’s End in samostojno razširitev The Lost Legacy. To ni neka večja nadgradnja, saj bo nova verzija s sabo prinesla samo možnost poganjanja v višjih ločljivostih in večjih sličicah na sekundo. Na PlayStation 5 boste med nastavitvami našli možnosti za tri različne grafične načine: 4K pri 30 sličicah na sekundo, 1440p pri 60 sličicah na sekundo in 1080p pri kar 120 sličicah na sekundo.

Prenovljena verzija bo v popolnosti izkoristila hitri SSD disk, ki krasi vse konzole PlayStation 5, kar pomeni instantno nalaganje stopenj. Dodana bo tudi podpora za napredno tresenje igralnih ploščkov DualSense in napreden zvok tehnologije Tempest3D.

Znana je tudi cena. Za dvojec iger boste odšteli 49,99 €, če si pa že lastite eno ali obe igri, pa boste za nadgradnjo primaknili samo 9,99 €.

O verziji za PC ne vemo ničesar novega, sta se pa na Steamu in Epic Games trgovinah pojavili uradni strani izdelkov.

Razer zdaj prodaja miniaturne ventilatorje za telefone

Podjetje Razer je očitno mnenja, da je mobilni igričarski trg pripravljen v svoj hobi vložiti tudi nekaj denarja v dodatno opremo. Po igričarskih naprstnikih so zdaj v prodajo poslali tudi miniature ventilatorje Razer Phone Cooler Chroma, ki naj bi pomagali pri nižanju temperatur telefona med napetimi igralnimi seansami.

Na voljo sta različici za Android in iPhone telefone. Na Androidu boste za pričvrstitev morali uporabiti namensko sponko, kar velja tudi za starejše iPhone telefone. A tisti, ki posedujete iPhone 12. in 13. generacije lahko ventilator enostavno pripnete preko magneta MagSafe in tako uživate v bolj vizualni čisti obliki telefona.

Phone Cooler Chroma vsebuje 7-palčne vetrnice, ki se lahko vrtijo kar pri 6400 rpm. To ni tako malo, a k sreči je tehnologija dovolj izpopolnjena, da izda samo 30 db glasnosti, kar pomeni, da ob uporabi ne boste motili drugih. Na voljo je seveda tudi RGB osvetlitev, ki jo lahko prilagajate preko Bluetooth povezave, preko aplikacije pa lahko nastavite tudi hitrost ventilatorjev.

Ventilator je zdaj že na voljo za nakup, zanj pa boste odšteli 69,99 €.

PlayStation 5 dobil prve profesionalne igralne ploščke, ki pa stanejo več kot 220 €

0

Osnovni igralni ploščki DualSense za konzolo PlayStation 5 so naravnost fantastični, saj je Sony v njih vgradil napredno tehnologijo povratnih učinkov, ki se na papirju berejo kot samo neka marketinška bedarija, a v praksi je zadeva hudo impresivna. A nekateri igralci bi pri svojih igralnih ploščkih želeli nekaj izbire in možnosti nadgradnje.

Zdaj je njihovega čakanja konec, saj je podjetje Scuf v prodajo poslalo linijo igralnih ploščkov Reflex, ki so namenjeni vsem tistim igralcem, ki bi radi pri igranju imeli kakšen gumb več.

Reflex linija vsebuje tri izdelke: osnovni Reflex, Reflex Pro in Reflex FPS, vsi trije pa so vizualno praktično enaki.

Osnovni Reflex je na izgled praktično enak DualSensu, a samo na sprednji strani. Zadaj lahko namreč najdemo štiri dodane gumbe, ki si jih lahko po želji nastavimo ali pa povsem izključimo. Morda je komu smešno, da sam Sony teh dodanih gumbov ni vključil v kontroler DualSense, a za to odločitev obstaja tehten razlog. Scuf je namreč edino podjetje, ki lahko v osnovi vgradi takšne gumbe na igralne ploščke, saj za to tehnologijo držijo patent.

Reflex omogoča tudi menjavo krmilnih paličic in tudi sprednje lupine kontrolerja za kakšno drugo barvo. Na zadnji strani se nahaja tudi posebno stikalo, ki omogoča preklapljanje med tremi različnimi profili, saj si vsak od njih lahko nastavi vse gumbe po svoji meri.

Ni slabo, žal pa vtis pokvari cena, saj boste za osnovni model odšteli 219,99 €. Na voljo je tudi Reflex Pro, ki vsebuje vse pritikline manjšega bratca, le da ima boljši oprijem, ta dodatek pa ceno zviša na 239,99 €. Na najvišji stopnji se nahaja Reflex FPS. Ta kontroler je lažji od prejšnjih verzij, saj so bili ven vzeti motorčki za vibracije, sami sprožilniki pa ne potrebujejo več dolgega hoda ob pritisku, ampak pošljejo nazaj instantni odziv, kar naj bi pritiskanje približalo hitremu klikanju z miško. Reflex FPS bo zase zahteval 269,99 €.

Vsi trije igralni ploščki so za nakup na voljo na uradni strani, izjema je Reflex FPS, ki bo izšel enkrat v 2022.

Star Wars: The Old Republic dodatek prestavljen v 2022

0

Leto 2021 se resda izteka, a ni še povsem zaključilo s prestavitvami izidov. Zadnja žrtev je tako postala razširitev Legacy of the Sith, ki bi morala zadeti MMO igro Star Wars: The Old Republic že 14. decembra, a razvijalec BioWare je tik pred izidom uvidel, da tega roka preprosto ne bodo mogli ujeti.

Novico so sporočili preko svojega uradnega bloga in začuda tokrat zamude niso okrivili na koronavirus, ki je postal stalni spremljevalec ob najavi premikov izidov. Razvojna ekipa potrebuje dodatni čas za testiranje in optimizacijo, veliko pa so se naučili tudi od odzivov igralcev, ki so jih dobili preko testnega strežnika.

Legacy of the Sith bo s sabo prinesel nov štorijalni lok, ki se bo tokrat odvijal na vodnem planetu Manaan in bo pred ekrane pripeljal nekatere stare like iz bogate The Old Republic zgodovine. To bo že osma razširitev za to igro in bi originalno morala iziti ravno na dan praznovanja 10. obletnice igre, zdaj pa bomo proslavljanje morali prestaviti na 15. februar 2022.

Režiser Ridley Scott je vsak dan bolj podoben starcu, ki kriči na oblake

0

Ime Ridley Scott bo pri vsakem pravem filmofilu vzbudilo občutek spoštovanja, saj si bo ta pred oči hitro priklical nekatere filmske mojstrovine, ki jih je med svojo dolgoletno kariero ustvaril Scott. Osmi potnik, Gladiator, Sestreljeni črni jastreb, Nebeško kraljestvo in Marsovec so resnične mojstrovine in Scott, ki danes šteje že 83 let, se ne namerava kmalu ustaviti.

Njegov nedavno izdani film Poslednji dvoboj si je pri kritikih zaslužil lepe ocene. Ti so med drugim pohvalili tudi igralno zasedbo, saj v filmu nastopajo Hollywoodski zvezdniki, kot so Ben Affleck, Matt Damon in Adam Driver, ki so svoje naloge izpeljali odlično.

Žal pa je film povsem pogrnil na blagajnah. Poslednji dvoboj je imel 100 milijonov dolarjev težak proračun, do sedaj pa je v kinih posrkal za samo 29 milijonov dolarjev vstopnic.

Razlog za slabo obiskanost filma lahko pripišemo bolj slabemu oglaševanju in seveda trenutni pandemiji, ki še vedno ne omogoča brezskrben obisk kinodvoran. A Ridley Scott vidi očitno razloge drugje.

Najprej je v podcastu WTFpod za vse skupaj obtožil zoprne milenijce, ki so odrasli ob telefonih in ves čas strmijo samo v te naprave in se nočejo naučiti ničesar novega, razen če jim to dostaviš preko mobilnega telefona. Scott je verjetno s tem ciljal na današnje najstnike, saj smo milenijci danes stari dobrih 30 let, a to je prav izjava nekoga, ki se preveč ne zastopi v novodobne pojme in bi zlahka potegnili vzporednico z dedki, ki današnje Nintendo Switche označujejo za “tiste GameBoyje”.

Ta podcast je zdaj star dobra dva tedna, Scottova jeza pa se očitno še ni pomirila. Ruski YouTube kanal Radio Dolin je imel nekaj dni nazaj obsežen intervju s Scottom in beseda je tekla o njegovi bogati karieri, novinar pa se je na koncu dotaknil tudi filma The Last Duel. Tega je označil za bolj realističnega kot pa filma Robin Hood in Nebeško kraljestvo, Scott pa je povsem brez razloga začel preklinjati in novinarju v obraz zalučal, da naj se jebe. Slednji je sicer žaljivke sprejel z nasmeškom, a zdi se, da se Scott ni hecal in igralka Jodie Comer se je počutila hudo neprijetno.

Scottov naslednji projekt bo film Smrt na Nilu, kjer se je podpisal kot producent, v kina pa bo prispel 11. februarja 2022.

The Matrix Awakens je uradna igričarska “izkušnja”, ustvarjena v pogonu Unreal Engine 5

0

Konec meseca nas bo po letih čakanja končno razveselil nov del franšize Matrica, ta pa bo tokrat podnaslovljen Obuditev oziroma Resurrections. A v svet frajerskih plaščev in črnih sončnih očal bomo lahko stopili že prej, saj sta založnika Warner Bros. in Epic Games pripravila prav poseben projekt, ki sliši na ime The Matrix Awakens.

Ta je trenutno na voljo samo za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X in tam ga lahko že prenesemo. Datoteke tehtajo 29 GB, a pri zagonu ikone vas bo pričakal samo odštevalnik, ki odšteva čas do prireditve The Game Awards, katera se bo odvila 9. decembra.

The Matrix Awakens je igričarska izkušnja, ki jo je ustvarila Lana Wachowski in naj bi nam predstavila neverjetno vesolje Matrice. Kaj za vraga to pomeni se ne sanja nikomur, a vemo, da bo zadeva ustvarjena v pogonu Unreal Engine 5. Če ne drugega se lahko veselimo vsaj lepe grafične podobe, na kar namiguje tudi podrobno izrisani Neo, ki ga lahko vidimo v kratkem dražilniku.

Awakens bo zagotovo pripomogla k marketinškemu oglaševanju in Warner Bros. si je za to izbral pravo tarčo. Epic Games si namreč lasti Fortnite in skoraj ni dvoma, da bosta sčasoma v to igro za kratek čas prispela tudi Neo in Trinity. A morda bo Awakens podoben tudi nedavno izdani virtualni galeriji Kid A Mnesia Exhibition, ki jo je Epic Games spočel v navezi z glasbeno skupino Radiohead.

Odgovori bodo kmalu znani, res pa je škoda, da zadeva ni na voljo tudi PC igralcem.

December je s sabo prinesel tudi božično obarvani Discord

0

Priljubljeni čvekalni program Discord je tudi letos zagnal svoj vsakoletni dogodek Snowsgiving, ki za vse svoje uporabnike vse do 13. decembra vsak dan prinese neko novo presenečenje. Darila bodo dobili tudi vsi naročniki servisa Nitro, seveda pa je vse skupaj še skrivnost, saj bi bilo drugače presenečenje bolj jalovo.

Snowsgiving je odprl tudi uradno trgovino, kjer si lahko kupite kakšne nove puloverje, kape in božično obarvane tipkovnice, izkupiček denarja pa bo romal v roke neprofitne dobrodelne organizacije To Write Love On Her Arms, ki pomaga vsem ljudem z depresijo. To je bolezen, ki svoje grde zobe še posebej pokaže med božičnimi časi, saj se nekateri ljudje takrat počutijo še bolj osamljeno in dobrodelna pomoč je v takšnih časih več kot dobrodošla.

Sam program Discorda je prav tako doživel nekaj prenove in uporabniki lahko zdaj v svojo izkušnjo prinesete nekaj prazničnega vzdušja. Aktivirate si lahko cel kup posebnih božičnih zvokov, ki vas bodo opozarjali na prejeta sporočila, klice in vse drugo, kar pri Discordu izdavi zvočno opozorilo. Discord je sicer pomotoma ta nova zvočna obvestila aktiviral samodejno, kar je pri uporabnikih povzročilo kar nekaj zmede, a od takrat je zadevo naredil izbirno. Svoje božično vzdušje lahko aktivirate ročno in sicer preko klikov: “Settings > Notifications > Sound Packs, tam pa izberite možnost Snowsgiving.

Aktivirate oziroma deaktivirate lahko tudi poseben vizualen izgled programa, ki sicer spremeni bolj malo, saj sem opazil samo zasnežen logotip Discorda na vrhu uporabniškega vmesnika. A če vam gredo tudi takšne stvari na živce potem lahko pod “Settings > Appearance” izključite gumb “Show Seasonal Theme”.

Bioshock 4 naj bi se dogajal na Antarktiki

0

Založnik 2K je uradni obstoj projekta Bioshock 4 potrdil leta 2019 in takrat je samo izjavil, da igra prihaja, a da bomo na njo čakali še nekaj let. Od takrat dalje so glede tega naslova zavili v nepredirni molk, vendar pa so se v zadnjih tednih začela pojavljati precej dobro ustaljene govorice, ki znajo namigovati na to, da nas kmalu čaka kakšen prvi napovednik.

Na četrtem delu dela povsem frišni razvijalec Cloud Chamber, ki je bil sestavljen specifično za ustvarjanje novega Bioshocka, znotraj pa najdemo nekaj veteranov, ki so imeli vidne vloge v prav vseh delih franšize.

Novinar Colin Moriarty je na svojem podcastu Sacred Symbols podelil nekaj novih informacij glede tega skrivnostnega projekta. Povedal je, da je 2K dal Cloud Chamberju veliko svobode pri ustvarjanju novega dela, saj se založnik zaveda, da je pred njimi težka naloga. Vsi bodo nov del namreč primerjali s prvim, ki ga je ustvaril Ken Levine, ta pa je svoj bivši studio Irrational Games razpustil in je leta 2017 ustanovil novo skupino Ghost Story, ta pa vse od takrat dela na novi igri, ki jo bo prav tako založil 2K.

Moriarty je tudi nekaj povedal glede okolice, ki jo bomo doživeli v četrtem delu. Ta je v Bioshock igrah vedno igrala pomembno vlogo, saj smo se v prvencu preselili pod vodo v mesto Rapture, v tretjem delu pa smo se dvignili med oblake. Štirica naj bi nas preselila na Antarktiko, dogajanje pa naj bi se odvijalo nekje leta 1960. To bi igro časovno umestilo v enako obdobje, ko nas je pod vodo preganjal zlobni Andrew Ryan in tudi Moriarty je povedal, da bo četrti del povezan s prejšnjimi in da se bo novo mesto v zasneženi Antarktiki imenovalo Borealis.

Več ni znanega, a res obstajajo velike možnosti, da bomo dokončno razkritje doživeli na podelitvi The Game Awards, ki se bo odvila že 9. decembra.

Final Fantasy 14 dobil dodatek in porušil svoj rekord istočasnih igralcev

0

MMO igra Final Fantasy 14 je danes stara že 11 let, a njene stare kosti je ne ovirajo, ampak so ji lahko samo v ponos. Ta fantazijski svet je v svojem obstoju nabral toliko vsebine, da je ne boste kmalu preigrali, zadnje leto pa je zadeva bolj obiskana kot pa kadarkoli prej.

En razlog nove popularnosti je dejstvo, da novih MMO iger preprosto ni. Res je, da je izšel New World, a ta je po hitri slavi začel brž izgubljati bazo igralcev, ki je po vsej verjetnosti začela odtekati ravno v Final Fantasy 14. Podobno zgodbo je imel vedno popularni World of Warcraft, ki je s Shadowlands dodatkom pošteno razočaral lep delež svojih privržencev in to svoje digitalne avanture s prijatelji preselili ravno v FF14. Zadnji razlog pa je seveda koronavirus in čedalje več ljudi se po zabavo zateka v digitalne svetove, ki so jih dolgo nazaj opustili, a so zdaj nenadoma postali zopet zanimivi.

final fantasy

Final Fantasy 14 je nekaj dni nazaj zagnal zgodnji dostop do svojega zadnjega dodatka Endwalker in ta je že v svoji zgodnji fazi na Steamu porušil rekord istočasnih igralcev. Prej je ta julija letos znašal nekaj več kot 67k igralcev, med zgodnjim dostop dodatka pa je ta številka narasla na več kot 95k igralcev. Ta številka bo zagotovo danes ponovno presežena, saj se bo ob 10.00 dopoldne Endwalker odklenil za vse.

Pričakujete lahko poštene vrste za igranje, ki so se zgodile tudi med zagonom zgodnjega dostopa. Strežniki se bodo zagotovo tudi kdaj zrušili in Square Enix se je za težave že opravičil in bo vsem igralcem z naročnino ponudil teden dodatnega brezplačnega igranja.

Kripto menjalnica Bitmart utrpela hekerski napad, vreden 196 milijonov dolarjev

0

Nov dan, nov obsežen napad na kripto menjalnico. Tokrat je škodo utrpel Bitmart iz katerega naj bi nepridipravi v soboto odnesli za 100 milijonov različnih kripto valut v Ethereum verigi in za 96 milijonov dolarjev v Binance verigi.

Vdor je najprej zabeležila varnostna firma Peckshield, ki je v soboto na enem od Bitsmartovih naslovih zabeležila redne transakcije, ki so bile vreden tudi po več deset milijonov dolarjev. Bitsmart je najprej vse skupaj zanikal in na uradnem Telegramovem kanalu novico označil za lažno in te transakcije naj bi bile rutina.

A samo nekaj ur kasneje se je javil direktor Sheldon Xia in na Twitterju priznal, da so utrpeli obsežen hekerski predor in da so začasno zaustavili vse transakcije na svoji mreži. Sheldon je zapisal, da naj bi nepridipravi odnesli za okoli 150 milijonov dolarjev, kar je nekoliko manj od poročila, ki ga je izpisal Peckshield.

Hekerji naj bi se polastili privatnega ključa, ki je omogočil dostop do dveh “vročih” denarnic. Nato so preko decentraliziranega agregatorja izmenjav 1incha ukradeno robo zamenjali za Ether kovance, preko sekundarnih naslovov in Tornado Casha pa so poskrbeli, da njihovo sled ne bodo tako lahko odkrili.

Gre za enega večjih napadov v kripto svetu in Bitsmart je že izjavil, da bodo vso izgubo pokrili iz raznih sredstev, kripto menjalnica pa naj bi jutri zopet zagnala svoje storitve.

PlayStation naj bi delal na servisu, ki bi konkuriral Microsoftovemu Game Passu

0

Ko je Microsoft predstavil svojo storitev Game Pass, jih je veliko ljudi označilo za prave norce. Game Pass je namreč na začetku za mesečni obrok, ki je znašal 1 €, igralcem omogočil dostop do več kot 100 iger, ki niso bile samo neke poceni indie zadeve, ampak tudi največje Microsoftove igre kot je denimo celotna Halo franšiza in vsi Gears of War naslovi. A to je bil samo začetek, saj je Game Pass od takrat dobil celo paleto novih naslovov in lastniki naročnine so lahko igrali Forzo Horizon 5 na dan izida – enako kot vsi tisti, ki so za igro odšteli polnih 60 €.

Microsoft pri tej zadevi gotovo izgublja denar, a tega je očitno pripravljen žrtvovati za bogatenje svoje baze uporabnikov. Teh je zdaj ogromno, saj je imel Game Pass januarja 2021 že kar 18 milijonov naročnikov, ta številka pa je do sedaj zagotovo prebila mejo 20 milijonov in več.

Microsoftov največji konzolni konkurent Sony je sicer že prej držal podobno storitev PlayStation Now. Ta je bila sprva zamišljena samo kot pretočni servis, preko katerega so lahko igralci preigravali starejše PlayStation 3 in 4 naslove, a očitno bo zdaj ta storitev doživela pošteno predelavo, ki jo bo bolj približala Microsoftovemu izdelku.

Spletna stran Bloomberg poroča, da naj bi Sony delal na novem projektu s kodnim imenom Spartacus. Ta naj bi pod eno streho združil ponudbo naročnin PlayStation Plus in PlayStation Now in to v treh različnih stopnjah. Prva od teh bo nekakšen osnoven PlayStation Plus paket, ki bo omogočal večigralsko igranje in vsakomesečne brezplačne igre. Druga stopnja bo poleg tega ponujala dostop do bogatega kataloga iger v slogu Game Passa, najvišja stopnja pa bo omogočala še večjo knjižnico iger iz konzol PS1, PS2, PS3 in PSP, dodana pa bo tudi možnost pretočnega igranja preko interneta.

Spartacus kljub vsemu temu še vedno ne bo omogočal igranja ekskluzivnih iger ob dnevu izida, saj bodo te dodane nekoliko kasneje. To je tudi logična poteza, saj ti veliki naslovi vseeno zaslužijo cele kupe denarja v posamičnih nakupih in vključevanje v servis ne bi imelo preveč finančnega smisla.

Spartacus naj bi zaživel enkrat v pomladi 2022. Samo upamo lahko, da bo za razliko od Game Passa, na voljo tudi v Sloveniji.

Švica uzakonila 3D tiskane samomorilske kapsule

0

Evtanazija človeškega bitja je bila dolgo tabu tema zdravstva, a stvari so se začele spreminjati in nekatere države so v določeni meri že uzakonile pomoč pri samomoru. Belgija, Luksemburg, Kanada, Nizozemska in Švica omogočajo zdravnikom, da pacientom, ki pred sabo nimajo več veliko časa in bi v bistvu samo še trpeli, predpišejo evtanazijo, vsaka od teh držav pa ima pri temu različne pogoje in pravila.

Nizozemska denimo omogoča vsakemu, ki je star vsaj 12 let in je pred njim življenje z nepredstavljivim trpljenjem, brez možnosti izboljšanja, da vloži prošnjo za samomor, za tiste pod 16 let pa morajo dovoljenje podpisati starši. Lani je tak način zaključka življenja pri njih dobilo 6.938 ljudi, kar je za 9 % več od leta prej.

Podjetje Exit International želi v Švici narediti pri temu določene spremembe, ki znajo pomembno vplivati na dojemanje samomora tudi drugod po svetu. Trenutno v Švici za samomor uporabljajo injekcijo z natrijevim pentobarbitalom in za tak postopek potrebuje pacient dovoljenje zdravnika. Exit International pa želi s svojo 3D natisnjeno napravo Sarco zaobiti dovoljenje zdravnika in omogočiti samomor vsakemu in to kjerkoli želijo.

Ker so Sarco naprave 3D natisnjene, jih lahko podjetje dostavi tudi v dom stranke in ta se bo lahko od sveta poslovil v bolj domači okolici. Kapsula se aktivira od znotraj in na začetku bo moral uporabnik odgovoriti na nekaj vprašanj, nato pa nastopi čas za aktivacijo. Takrat se Sarco naprava napolni z dušikom, kisika pa začne postopoma zmanjkovati. Uporabnik najprej pade v nezavest, nato pa v globoko komo, na koncu pa se zgodi smrt. Celoten postopek naj bi trajal nekje 30 sekund, uporabnik pa vmes ne čuti nobene panike ali pa občutka dušenja.

Sarco naprave so že uzakonjene v Švici in naj bi začele obratovati enkrat v 2022.

Diablo 2: Resurrected posodobitev prinesla DLSS tehnologijo

0

Predelava 20 let stare igre Diablo 2: Resurrected je pri izidu naletela na mešane odzive igralce. Nekateri so navdušeni strmeli v svoje obujene spomine, ki so se po novem ponašali z novimi teksturami in prenovljenimi animacijami, a seveda Blizzard ne bi bil Blizzard če ne bi stvari tudi zamočil. Tako je Resurrected s sabo prinesel tudi zahtevo po nenehni internetni povezljivosti in igralci morajo mesece po izidu stati v vrsti, preden jim je odobrena povezava na strežnike, pa čeprav želijo igrati povsem samotarsko.

Lepa nova podoba zahteva tudi večje strojne mišice in nekateri igralci so se pritoževali nad optimizacijo, ki tudi na močnejših strojčkih ni bila najboljša. Pri temu zna zdaj malce pomagati tehnologija DLSS, ki preko umetne inteligence ustvari podobe višje ločljivosti, to pa omogoči vaši grafični kartici nekaj počitka, saj ji ni treba vse piksle preračunavati v višji ločljivosti.

Novost je na voljo samo na Nvidia grafičnih karticah, ki se ponašajo s predponami RTX in igralci z boljšimi monitorji bodo lahko zdaj brez problema dosegali 120 sličic na sekundo. Vendar pa igralci opozarjajo, da slika ni popolna. Med nastavitvami lahko izberete možnost “Quality” ali pa “Performance”, a priporoča se samo “Quality”, saj drugače DLSS preveč zamegli sliko pa še tam rezultat ni popoln. So pa sličice na sekundo povsem nekaj drugega in na zgornji primerjavi je pri nekaterih scenah DLSS prinesel 50 sličic na sekundo več kot prej.

Zadevo lahko dodatno izboljšate tudi sami preko menjave datotek. Zaradi nekega razloga vsebuje posodobitev staro verzijo DLSS-a 2.2.11, a preko prenosa datotek tukaj lahko te enostavno nadgradite na 2.3.4, to pa omogoča še boljšo optimizacijo in bolj jasno sliko.

Netflixova Resident Evil serija dobila prvi dražilnik

0

Resident Evil izdelkov je zdaj že toliko, da človek malce težko loči med vsemi filmi, serijami in igrami, ki jih trenutno v svet pošilja založnik Capcom. Po kinih trenutno straši film Resident Evil: Welcome to Raccoon City, v začetku tega leta pa smo na Netflixu dobili povsem novo animirano serijo Infinite Darkness.

Zdaj se Netflix počasi pripravlja za zagon še ene serije, le da bo ta tokrat vsebovala žive igralce. Seveda bomo notri našli lepo dozo CGI-ja, kar lepo napove tudi prvi dražilnik za serijo, ki v bistvu še nima uradnega imena. Kratki video nam pokaže zombijaškega psa, ki v igrah nosi ime Cerberus, nato pa se izriše logotip. To nam ravno ne pove preveč in tudi kakšnih večjih podrobnosti glede igralne zasedbe trenutno nimamo.

Vemo pa, da za produkcijo stoji Constantin Film, ki je poskrbel tudi za film Welcome to Raccoon City in da bo zgodba spremljala dogodivščine dveh otrok iz družine Wesker. Ta priimek je oboževalcem franšize dobro znana, saj je Albert Wesker bil eden glavnih zlobnežev originalnih iger in je imel eno vodilnih vlog organizacije Umbrella.

Nova serija prihaja na Netflix enkrat naslednje leto.

Oglejte si ta nori rekord v hitrostnem preigravanju igre Guitar Hero

0

Originalni Guitar Hero je izšel leta 2005 in skoraj takoj eksplodiral v popularnosti. Ponudil je namreč nekaj povsem novega, saj so igralci lahko v roke vzeli repliko resnične kitare in med brunkanjem po gumbih dobili občutek, da igrajo resnično kitaro med virtualno publiko. Dodajte k izkušnji še nekaj znanih licenčnih skladb in dobite fenomen, ki je postal tako popularen, da je v seriji South Park dobil svojo namensko epizodo Guitar Queer-O.

Franšiza danes ni več tako popularna, a še vedno jo ima rada “speedrunner” skupnost, ki na teh plastičnih napravicah kaže impresivne podvige. Ti norci ne igrajo na tak način kot pa navadni igralci, ampak hitrost in samo težavnost dvignejo na nevideno raven in pritiskanje gumbov imajo tako iztrenirano, da jim sploh ni treba več gledati na zaslon.

Eden takšnih igralcev je Twitch zabavljač CarnyJared, ki mu je pred kratkim uspelo podreti nov rekord. Za izziv si je vzel preigravanje pesmi Through The Fire And Flames, ki je na splošno znana za eno najtežjih skladb Guitar Hera, hitrost pa je navil na kar 275 %. Rezultat je igranje, kjer se zdi, da samo naključno pritiska po tipkah, a resnica je seveda povsem drugačna, saj se ne sme zmotiti niti ob enem pritisku.

Video je vsekakor impresiven, a nas bolj zanima, kaj se dogaja s samo franšizo. Na žalost nič kaj preveč dobrega, saj smo zadnji del dobili leta 2015, od takrat pa serija počiva. Pravice si lasti Activision in ta ima trenutno goro drugih težav, originalnega razvijalca Harmonix pa je nedavno kupil Epic Games in bo očitno delal na novi Fortnite vsebini.

Neverwinter Nights prejel uradno grafično nadgradnjo

0

Ime Neverwinter Nights ni tako znano kot kakšen Baldur’s Gate, a to je vseeno pomemben naslov, ki ga je leta 2002 spočel BioWare in je kot prvi čistokrvni 3D naslov pokazal izreden potencial, ki so ga nato naknadno nadgradile igre Knights of the Old Republic, Dragon Age in Mass Effect.

Igra je leta 2018 dobila manjšo nadgradnjo v obliki Enhanced Edition, to pa je spočel razvijalec Beamdog. Nadgradnja ni preveč naredila na grafični obnovi, saj se je razvojna ekipa raje osredotočila na podporo višjim ločljivostim, popravkih hroščev in boljši optimizaciji.

Tri leta kasneje pa se je Beamdog vendarle opogumil in izdal je tudi uradno grafično nadgradnjo HD Models & Textures Pack, ki polepša izgled likov, orožij in oklepov. Zadeva je videti presneto lepo in vidi se, da je razvijalec v izboljšavo vložil kar nekaj truda. To je potrdil tudi sam Beamdog, ki je na Steamu zapisal, da je grafična nadgradnja plod dolgoletnega truda in lepo je videti, da so teksture zdaj lepše, ohranil pa se je vizualni duh izvirnika.

Nadgradnja HD Models & Textures Pack tehta malce več kot 4 GB, tako da na koncu igra na disku zavzame okoli 16 GB. Razvijalec opozarja vse tiste s starejšimi PC-ji, da nove teksture zahtevajo malce več strojnih mišic in ravno zato je nadgradnja izbirna. Prenesete jo lahko na Steamu, za igranje pa boste potrebovali kopijo igre Neverwinter Nights: Enhanced Edition, ki se prodaja po ceni 15,99 €.

Disney se je očitno vdal Kitajski in cenzuriral eno epizodo Simpsonovih

0

Disney je trenutno edini pretočni servis, ki si lasti prav vse epizode Simpsonovih. Disney+ ni na voljo povsod in je svoje življenje začel v ZDA, zdaj pa se postopoma širi tudi drugod po svetu. Pred kratkim je storitev zaživela tudi v Hongkongu, pozorne oči gledalcev pa so opazili, da prenosa ni doživela cela knjižnica filmov in serij.

Zataknilo se je pri 12. epizodi 16. sezone Simpsonovih z naslovom Goo Goo Gai Pan sledi priljubljeni družini, ki se odpravi v Peking, kjer morajo sorodnikom pomagati pri posvojitvi kitajskega otroka. V eni sceni obiščejo Trg nebeškega miru, tam pa najdejo spomenik z zapisom, da se na tem mestu leta 1989 ni zgodilo nič.

simpsonovi

To je zabavna referenca na Kitajsko, ki že desetletja poskuša ta dogodek izbrisati iz zgodovine. Leta 1989 je namreč kitajska vojska spočela masovni pokol protestnikov, ki so se zavzemali za demokracijo in še danes se lahko spomnimo slike možakarja z vrečko, ki se je pogumno zoperstavil tankom in se ni želel premakniti. Tudi na ta dogodek lahko v tej epizodi vidimo referenco, saj vlogo agentke za posvojitev odigra Lucy Liu, ta pa se pripelje v tanku.

Na kitajskem je z zakonom prepovedano govoriti o tem pokolu, a Hongkong je bil glede tega dogodka veliko bolj odprt in ljudje so si lahko ogledali filme in dokumentarce glede tega nesrečnega zgodovinskega dogodka. Od leta 2019 dalje pa je zaradi masovnih protestov oblast glede obujanja spominov precej bolj stroga in začela se je izvajati cenzura, ki jo je nad mesto spustila Kitajska.

Ni še jasno, ali je umik epizode posledica kitajskega ukaza ali pa se je Disney za to potezo odločil na lastno roko. A morda je to nov dokaz govoric, da se ogromni kitajski požarni zid širi tudi izven meja Kitajske in je morda že zaobjel tudi Hongkong.