🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 216

Jezen sosed med prenosom v živo vdrl v hišo streamerke ter uničil njeno opremo

0

Twitch kamere so ujele že marsikaj neobičajnega, a če na zahodnem svetu vidimo kakšno pobeglo bradavico in preveč nazornega kopanja v jacuzziju, je ruski svet povsem drugačen. In presneto bolj nasilen ter morbiden.

Nismo še pozabili grozljivega incidenta, ko je en ruski streamer med nizkim temperaturami na balkon zaprl svojo nosečo punco in jo s tem tudi ubil in vse skupaj posnel tudi na kamere. Zdaj pa moteča zadeva prihaja tudi iz strani ruske streamerke girl__fighter, ki je znana tudi pod preprostim imenom Victoria.

Punca v svojih prenosih v živo pleše pred kamerami in se vrti na drogu. Njeni streami so precej glasni in vsebujejo veliko glasbe in dretja, vse to pa je očitno pripeljalo do tega, da je do nje pristopil en sosed.

Ni še čisto jasno, kaj točno se je zgodilo, a sredi enega prenosa v živo lahko vidimo Victorio in eno njeno prijateljico, ko se nenadoma začneta pogovarjati z nekom izza kamere. Vidno prestrašeni ženski začneta prositi človeka naj se umakne stran, ta pa nato prevrne mizo in poškoduje snemalno opremo. Nato lahko slišimo nekaj kašljanja, saj je Victorijina prijateljica na napadalca sprožila solzilec.

Video je bil umaknjen iz Twitcha in nekaj časa se ni vedelo, ali je s puncama vse v redu. Victoria je tudi privatizirala svoj Instagram profil, a se je nekaj ur kasneje vrnila pred kamere in zopet začela s plesom.

Na Redditu se nekateri strinjajo, da je bila reakcija napadalca pretirana, a nekateri tudi obtožujejo Victorio. Njeni prenosi v živo so namreč izjemno glasni, stanovanja v Rusiji pa imajo praviloma izjemno tanke zidove, tako da je takšno početje lahko izredno moteče in samo čakalo se je, da je nekomu odneslo pokrov iz glave.

Amazonova The Lord of the Rings serija dobila prvo sliko ter datum izida

0

Amazonova serija The Lord of the Rings je bila dolgo zavita v nepredirno tančico skrivnosti, a po petih letih razvoja zadeva končno postaja malce bolj konkretna. Včeraj smo tako končno dobili prvo uradno sliko serije, ki jo je podelil uradni Twitter račun, prejeli pa smo tudi datum izida.

Ta se bo zgodil 2. septembra, a hitro umirite pričakovanja, saj se bo to zgodilo šele leta 2022. Premiera je tako še več kot leto stran in ne spomnim se, da bi kdaj kakšna serija najavila svoj prvi del tako daleč stran.

Morda pa to tudi pomeni, da nas čaka eno leto vsestranskega oglaševanja. Serija ima namreč naravnost titanski proračun: kar 450 milijonov je šlo v izdelavo prve sezone, kar je več od katerekoli serije v zgodovini in Amazon si zagotovo obeta masen zaslužek.

Ta denar je bil glede na prvo čudovito sliko plodno uporabljen. Tolkienovski detektivi so ugotovili, da naj bi slika prikazovala pokrajino Valinor in domače mesto vilinov Valmar, gor pa naj bi se skrivalo tudi nekaj drugih podrobnosti, kot sta ogromni drevesi Laurelin in Telperion. Obe drevesi je nato uničil zlobni Melkor ter pajkovka Ungoliant, a še preden sta bili spremenjeni v prah, se je iz dreves utrgal en sadež in en cvet, kar je nato izrodilo sonce in luno.

Če zgornja trditev drži, potem so ustvarjalci v delo vložili ogromno ljubezni do podrobnosti. Štorijalno se bo serija odvijala med 2. dobo Srednjega sveta, kar je tisoče let pred tistimi dogodki iz Peter Jacksonovih filmov.

Upamo, da bo serija izrodila tudi nove igre, ki se bodo napajale iz bogatega Tolkienovega izročila. Trenutno je sicer napovedan samo nekam zmedeni Lord of the Rings: Gollum, ki izide enkrat v 2022, osebno pa držim fige za nadaljevanje Middle-earth: Shadow of War igre. Ta se je sicer požvižgala na ustaljeno zgodovino Tolkienovega sveta, a to se je dalo spregledati, saj je bila zadeva za igranje presneto zabavna.

Strela vas očitno lahko zadane tudi skozi kabel igralnega ploščka

0

Vsi vemo, da je ob grmenju in pokanju strel najbolje ugasniti vse električne naprave, a včasih si vseeno ravno sredi napete igralne seanse in je ugašanje konzole ali PC-ja zadnja stvar, ki vam pade na pamet. Včasih pa nas nevihta tudi preseneti in ena strela lahko takrat vaš izjemno drag center zabave v sekundi spremeni v kup kadeče plastike.

En igralec iz ameriškega Tennesseeja pa je imel še eno dodatno nesrečo. Neznani moški je ravno pojedel večerjo ter se spravil v preigravanje iger, medtem pa je pri njemu divjala nevihta. Nato je strela udarila v njegovo hišo, a namesto da bi ta skurila samo elektroniko, je zadela tudi ubogega igralca. Ta se je namreč zabaval preko ožičenega igralnega ploščka in ravno skozi ta kabel je po rokah dobil lep delež električnega soka.

Z igralcem je bilo vse v redu. Po neljubem dogodku je bil dovolj dobro, da je poklical rešilca, bolnišničarji pa so preverili njegovo stanje in se prepričali, da ni utrpel nobenih poškodb. Ni znano, na kakšni napravi je igralec igral svoje igre. Konzole že dolgo lahko igramo v brezžičnem načinu, a če ima plošček bolj prazno baterijo, se lahko gor še vedno priklopimo preko kabla. Druga možnost je tudi to, da se je moški s ploščkom zabaval na PC-ju, kjer so ožičeni kontrolerji bolj običajni.

Zanimivo je, da to ni edini primer, ko je strela udarila igralca preko igralnega ploščka. Leto nazaj je enako usodo doživela profesionalna Rocket League igralka Karma, ki je zaradi elektrike celo dobila nekaj opeklin, udarec strele pa ji je celo stopil USB priklop na kontrolerju.

Half-Life 2 dobiva predelavo, ampak ne iz strani Valva

0

Bomo kdaj dobili čisto pravo nadaljevanje Half-Life serije? Morda, ampak stavimo, da je to še dolga leta stran. Od huronsko uspešnega drugega dela je preteklo že dolgih 17 let in čeprav smo lani dobili polnadaljevanje Half-Life: Alyx, je bilo to namenjeno samo VR napravam, medtem ko je famozni tretji del še vedno samo stvar legend.

K sreči nas že dve desetletji zabava pridna modderska skupnost. Dobili smo cel kup manjših projektov in enega resnično gromozanskega, ki sliši na ime Black Mesa. Sprva skromna modifikacija je prerasla vse meje in na koncu postala uradno odobrena predelava prvega dela, ki je celo dobila blagoslov razvijalca Valva in se sedaj prodaja na Steamu.

Morda bo po enakih stopinjah šel tudi drugi del. Pozorne oči so namreč na podatkovni strani SteamDB opazile zapis o skrivnostnem projektu Half-Life 2: Remastered Collection. Seveda se je pri igralcih takoj dvignilo upanje, da bomo končno pridobili uradno predelavo drugega dela in obeh dodatnih epizod. A to je samo na pol res.

Half-Life 2: Remastered Collection je v bistvu modifikacija iz strani modderja Filipa Victorja, a glede na to, da ima zadeva svoj SteamDB zapis, to zna pomeniti, da je modifikacija dobila uraden žegen iz strani Valva. To je nato potrdil tudi Tyler McVicker, ki je znan po svojih dobrih virih znotraj Valve studia.

Na predelavi dela ekipa, ki je do sedaj spočela impresivno modifikacijo Half-Life 2: Update. Ta je v igro dodala cel kup tehničnih nadgradenj, kot so denimo boljše osvetljevanje, HDR podporo in popravke hroščev. Update je v igro vpeljal tudi komentatorski način, kjer na različnih delih igre svoja mnenja podelijo večja YouTube imena, ki so v preteklih letih pridno preigravala Half-Life 2.

Datuma izida seveda še nimamo, Victor pa je zapisal, da bo Remastered tako velika nadgradnja, da bo prejšnja modifikacija Update ostala pozabljena.

Založnik Take-Two naj bi še ta mesec naznanil povsem novo franšizo – GTA 5 zdaj prodal 150 milijonov kopij igre

Eden največjih založnikov Take-Two je bil v zadnjih mesecih praktično povsem tiho na področju najavljanja novih iger ali pa franšiz. Založnik ni bil prisoten na nobeni od večjih igričarskih konferenc, saj so očitno vsi njihovi prihajajoči projekti v še preveč zgodnjem razvoju, da bi jih bilo smiselno kazati.

Vendar pa bop tudi Take-Two kmalu pokazal nekaj novega. V nedavnem finančnem poročilu je bilo namreč razkrito, da bo založnik še ta mesec najavil povsem novo franšizo, ki bo nato izšla pred marcem 2022.

Seveda Take-Two ni želel skriti, kaj točno je ta skriti projekt, a brez skrbi, saj o novi franšizi že nekaj časa krožijo govorice.

Nova igra bi lahko prišla izpod rok dveh razvijalcev. Prvi od njiju je znan pod imenom Hangar 13, tega pa najbolj poznamo po njegovih Mafia igrah. Hangar 13 je najprej izdal Mafio 3, ki je bila sprejeta dokaj negativno, a so se nato odkupili s predelavo prvega dela. Razvijalec naj ne bi delal na novem delu Mafia franšize, ampak naj bi šel v povsem drugo smer in trenutno naj bi pacal nenavaden projekt, ki naj bi bil zmes Cthulujevske grozljivosti in norosti Saints Row iger.

Drugi kandidat je studio Firaxis. Ta je zaslužen za strateške igre XCOM in njihov novi naslov naj bi bika mešanica XCOM igranja in Marvel junakov. Potezno igranje z Marvel superjunaki se sliši presneto slastno in zanimivo bo videti, kako bo Firaxis razvil svojo XCOM formulo.

Karkoli že je ta nova franšiza, skoraj prepričani smo, da bo zadeva razkrita na Gamescom festivalu, ki bo tudi letos digitalen in se bo odvil 25. avgusta.

Take-Two je razkril še nekaj prodajnih številk. Njihov behemot GTA 5 je zdaj prodal že 150 milijonov kopij igre, vse skupaj pa je GTA franšiza prodala 360 milijonov izvodov igre. Te številke bodo zagotovo še narasle, saj namerava Rockstar 11. novembra izdati nadgrajeno inačico igre za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.

Horizon Forbidden West naj bi bil prestavljen v 2022

0

Sony je nameraval leto 2022 zaključiti z vsaj še eno ekskluzivo Horizon Forbidden West in tako bi imel za sabo dokaj uspešno leto 2021, kar je za obdobje, ko je povsod nagajal koronavirus, več kot uspešno.

Vendar pa jim bo očitno ta cilj ušel iz rok. Znani novinar Jeff Grubb je bil prvi, ki je v svojem podcastu namignil, da bo Guerrilla Games zelo verjetno prestavil igro Horizon Forbidden West v naslednje leto. Jeff je sicer dodal, da še ni povsem prepričan, a da bo verjetno septembra Sony spočel posebno PlayStation Direct predstavitev, v kateri bo tudi uradno najavljena prestavitev igre.

Njegove besede je nato potrdil tudi znani novinar Jason Schreier, ki je zelo zaupljiv vir takšnih govoric. Igra naj bi bila prestavljena v prvo polovico 2022, ko bo izšla tako za konzolo PlayStation 4 kot tudi za PlayStation 5.

Novica niti ni presenetljiva, saj razen prvega igralnega napovednika nismo dobili nobenih dodatnih novic ali posnetkov, Sony pa bi moral že počasi zaganjati oglaševalsko mašinerijo, ki pritiče izidu tako velike igre.

Če bo Horizon Forbidden West res izšel naslednje leto, potem bo leto 2022 eno najbolj izjemnih let v igričarski zgodovini, saj nas čaka naravnost titanska zaloga iger. Že takoj januarja bo zabavo začel Elden Ring, nato pa nas čakajo še Stalker 2, Gotham Knights, Gran Turismo 7, Pokemon Legends: Arceus, Rainbow Six Extraction in še Starfield. Svetujemo, da izkoristite to sušo plodno in preigrate vse tiste igre, ki že dolgo nabirajo prah na vaših digitalnih policah, saj v 2022 preprosto ne bo časa za igranje starejših iger.

Age of Empires 4 v novem napovedniku pokazal pomorsko bojevanje

0

Microsoftova igra Age of Empires 4 je bila ob najavi pospremljena z bučnim aplavzom, a od tistega prvega igralnega napovednika so se pričakovanja nekoliko umirila. Igralci so namreč po vsem tem času pričakovali pošteno nadgradnjo igralne formule in grafične podobe in čeprav znamo na področju igranja res dobiti večje spremembe, zaradi grafike ne bo nihče ravno mučil svojih grafičnih kartic.

Razvijalec Relic se je očitno odločil za bolj preprosto podobo, ki jo bodo lahko poganjale tudi bolj šibke strojne konfiguracije. Jasno je tudi to, da želi Microsoft v Age of Empires 4 vpeljati močno večigralsko sceno, saj je Age of Empires 2 po vseh teh letih še vedno močno popularna večigralska pojedina in takšna zabava bi se lahko nadaljevala tudi v četrtem delu.

Vendar pa bo za to treba žrtvovati nekaj grafične lepote, nad čemer pa niso ravno vsi navdušeni. Microsoft je pred kratkim izdal dva nova napovednika in v enem od njih lahko vidimo nekaj pomorskega bojevanja. To je sicer videti spodobno, a vseeno malce razočarajo nepodrobni modeli ladij in neživljenska morska voda, ki je videti precej statično. Začele so se celo primerjava s tretjim delom in res se zdi, da je imel Age of Empires 3 bolj realistične valove.

Drugi napovednik pokaže novo civilizacijo The Abbasid Dynasty, ki se najraje bojuje na vrhu kameljih hrbtov, v napovedniku pa lahko vidimo tudi nekaj grajenja in lepih animacij podiranj zaščitnih zidov. Te uničujoče animacije v bistvu najbolj izstopajo na področju tehnične plati, a igralci so vseeno pričakovali nekaj več.

Morda se zadeva še spremenijo do izida, a ne računajte na to, saj igra izide že 28. oktobra.

Največja modifikacija za Diablo II – Median XL – še ta mesec stopa v verzijo 2.0

0

Razvijalec Blizzard resda dela na uradni predelavi igre Diablo 2, vendar to ne pomeni, da so oboževalci te franšize oziroma točno tega naslova, zadnja leta samo prižigali kadila ter goreče molili bogovom in demonom za novo vsebino. Diablo 2 ima namreč kar živahno moddersko sceno in eden največjih projektov na tem področju je zagotovo titanska modifikacija Median XL.

Ta bo konec avgusta prejela znatno posodobitev 2.0, ki bo v ostarelo igro prinesla cel kup dodatne osvežitve. Razvojna ekipa je na splet nedavno poslala prvi napovednik, ki je zelo Hollywoodski in udarno napove spremembe, ki ne bodo nove samo za igralce originala, ampak tudi za tiste, ki so se v Median XL zabavali že prej.

Median XL 2.0 s sabo prinaša nove monstrume, orožja, predmete in celo dodatne mape. Kovačenje bo omogočalo ustvarjanje do sedaj še nevidenih predmetov, razvijalec pa je dodobra predelal tudi igralne razrede. Vsak od njih bo sedaj držal kar 8 različnih razvojnih dreves, ki bodo popolnoma spremenila potek nadgrajevanja. Vključeno bo tudi prenovljeno večigralstvo, razvojna ekipa je poskrbela tudi za modernizacijo igralne formule. Inventorij bo zdaj lahko večji, moč bo nastaviti dodatne vroče tipke, nekaj razvojnega časa pa je bilo vloženega tudi v izboljšavo tehnične plati, kar pomeni, da se lahko veselimo višjih ločljivosti, boljših senčnikov in novega uporabniškega vmesnika.

Median XL 2.0 bo svojo premiero doživel 27. avgusta, če pa želite preigravati trenutno različico modifikacije 1.8.0, le brž obiščite uradno stran.

Direktor Assassin’s Creeda Valhalle potrdil, da prav on nadzira predelavo igre Dead Space

0

Če morda še niste vedeli dela založnik EA na polnopravni predelavi grozljivke Dead Space, ki jo je razvijalec Visceral spočel 10 let nazaj. Originalni razvijalec je umrl nekaj let nazaj in tako je bila predelava zaupana razvojni ekipi Motive Studios, ki je najbolj znana po svojem zadnjem naslovu Star Wars: Squadrons.

Ni treba posebej poudarjati, da sem nad predelavo navdušen, saj Dead Space igre še vedno smatram za najboljše grozljivke, ki smo jih kadarkoli izkusili v igričarskem formatu. Vesel sem tudi dejstva, da bo EA v projekt vložil kar nekaj evrov, saj bo igra ponovno postavljena od temeljev navzgor, Motive pa namerava originalno vizijo razširiti z dodatnimi stopnjami, ki jih je začrtala originalna ekipa pri Visceralu, a jih niso uspeli pravočasno vdelati v igro.

Včeraj je bil tudi potrjen glavni direktor igre. To je postal Eric Baptizat, ki si je prej 16 let služil kruh znotraj založnika Ubisoft. Eric je bil pomembno ime Assassin’s Creed franšize, saj je bil direktor igralnih prijemov v igrah Black Flag, Unity in Origins, v zadnjem naslovu Valhalla pa je tudi prevzel kar vodilno vlogo. Najavo, da je res glavni šef pri razvoju, je Eric naredil kar sam preko svojega LinkedIn profila.

Veliko oboževalcev je bilo ob najavi, da je Eric prevzel vodilno vlogo Dead Space predelave, razočaranih, saj se je takoj uveljavilo mnenje, da bo Dead Space nenadoma postala igra v odprtem svetu, kjer nas čaka tisoče nepomembnih opravil in razglednih točk, ki jih je treba preplezati. A seveda je to neumnost, saj delo na igrah ne poteka ravno na tak način. Eric je veteran in ve, kako se stvarem streže, vseeno pa je bil morda vpoklican v delo zaradi njegovega talenta, da igralno formulo naredi bolj preprosto in privlačno za množice. To mu je vsekakor uspelo v Assassin’s Creed naslovih in Motive je v intervjujih že povedal, da želi novi Dead Space približati širšemu krogu igralcev.

Kakorkoli že, na končni produkt bo treba čakati še kar nekaj časa. Dead Space predelava naj bi bila še v zgodnjih stadijih razvoja, tako da je verjetno izid vsaj še leto ali dve stran.

Life Is Strange: True Colors nam predstavi mesto dogajanja

Razvijalec Dontnod Entertainment je od prvega dela Life is Strange spočel že kar nekaj različnih naslovov, a lepo je videti, da v svojo prvo franšizo še vedno vlagajo čas in denarce. Tako razvojna ekipa že nekaj časa pridno dela na tretjem delu z imenom Life is Strange: True Colors, ta pa je pred kratkim prejel frišen napovednik, ki malce bolj razloži kraj dogajanja.

Avantura se bo odvijala sredi mesta Haven Springs, ki se nahaja pod gorami države Kolorada, po njem pa se sprehaja vrsta zanimivih likov, ki bodo igrali pomembno vlogo v zgodbi glavne junakinje Alex Chen. Ta ima, tako kot zdaj že veli izročilo serijo, prav posebno nadnaravno sposobnost zaznavanja čustev drugih ljudi. Med igranjem bomo ta njen unikatni talent izkoristili za manipuliranje emocij, kar bo seveda spremenilo potekanje štorijalnega loka, seveda pa bo to podprto z izbiranjem vrstic dialogov v dolgih pogovorih, kar je še en štempelj te serije. Vse to bo Alex prišlo hudo prav, saj je pred njo težka naloga razkrinkanja umora njenega brata, mesto Haven Springs pa odgovorov na njena vprašanja ne bo ponudilo prostovoljno.

Če ste takšni kot sem jaz in se že dolgo niste vrnili v objem Life is Strange serije, potem vam svetujem še malce potrpežljivosti. Trenutno je namreč v delu predelava originala in preddela Before the Storm, ki bosta konzolnim in PC igralcem 30. septembra prinesla nadgrajeno grafično podobo, prvič pa bosta obe igri prispeli tudi na prenosni Nintendo Switch.

Life Is Strange: True Colors prihaja med nas 10. septembra.

Tale posnetek iz BlizzCona 2010 se ni dobro postaral

0

Kontroverzija glede izkoriščevalskih odnosov znotraj pisarn založnika in razvijalca Activision Blizzard se še vedno ni pomirila. Kot je navada pri takšnih primerih, so se zdaj na spletu začele pojavljati stvari, ki morda včasih niso bile preveč zaskrbljujoče, zdaj pa jih v soju nove luči gledamo povsem drugače.

Tako je na spletu nenadoma na popularnosti začel dobivati posnetek iz sejma BlizzCon 2010. Tako kot vsako leto je tudi takrat razvijalec pripravil srečanje s svojimi oboževalci, ki so lahko stopili pred mikrofon in članom slavne ekipe zastavili kakšno vprašanje.

Iz publike se je takrat oglasila neka oboževalka, ki je nekaterim vodilnim zastavila povsem preprosto vprašanje. Najprej jih je pohvalila glede njihove igre World of Warcraft in povedala, da je navdušena glede močnih ženskih likov, a da jo vseeno malce moti, da so vse ženske videti kot fotomodeli iz revije Victoria’s Secret. Temu je sledilo vprašanje, če bi lahko razvijalec morda vpeljal ženske modele, ki so morda malce bolj realistični in manj seksualno obarvani.

Njeno vprašanje je dobilo nekaj odobravanja iz strani gledalcev, slišati pa je bilo tudi kar nekaj glasov, ki se z njenim vprašanjem niso strinjali. Nato je sledil naravnost neroden odgovor članov Blizzard ekipe, med katerimi najdemo trenutnega direktorja J. Allena Bracka in tudi Alexa Afrasiabija. Slednji je bil v nedavno vloženi tožbi izrecno imenovan za enega večjih seksualnih nadlegovalcev znotraj Blizzarda.

Člani ekipe so se iz vprašanja ponorčevali in žensko začeli spraševati, iz katere revije naj potem vpeljejo ženske like. Norčevanje se je celo nadaljevalo potem, ko je ženska že zapustila mikrofon, občinstvo pa se je medtem smejalo.

Posnetek se vsekakor ni dobro postaral in tega se zaveda tudi Greg Street, ki je bil takrat pri Blizzardu vodilni oblikovalec in je bil med časom vprašanja tudi na odru. Na Twitterju je zapisal, da je bil odgovor ekipe vsekakor zanič in da si danes želi, da bi takrat odgovoril drugače. Danes ga je posnetka naravnost sram in da ženski, ki je takrat zastavila vprašanje, globoko opravičuje.

Na podoben način se je v preteklih dneh opravičilo več bivših Blizzard delavcev. Med njimi najdemo tudi Chrisa Metzena, ki se je upokojil leta 2016, v svojem opravičilu pa je priznal, da vodstvu takrat ni uspelo uslišati glasov žrtev. Na podoben način se je preko javnega pisma upravičil tudi bivši šef Blizzarda Mike Morhaime, ki je prav tako priznal, da takrat ni uslišal pritožb iz strani žensk, ki so bile v Blizzardovih pisarnah neprestane tarče zasmehovanja in seksualnega nadlegovanja.

Starejši Kindle bralniki bodo decembra začeli zgubljati povezljivost z internetom

0

E-bralniki so zanimiva tehnološka igračka, ki za razliko od PC strojne opreme in telefonov ne potrebuje neprestanih nadgradenj na novejše modele. V bistvu je že dovolj, da ima bralnik ozadno osvetlitev in da je zaslon cel pa si že preskrbljen za vrsto let.

A razvoj vseeno gre naprej in tudi bralnik lahko zaradi svoje starosti izgubijo nekaj funkcionalnosti. Tega se je začel zavedati tudi Amazon, ki že vrsto let izdaja e-bralnike Kindle, zdaj pa bodo nekateri starejši modeli začeli izgubljati povezljivost z internetom.

Trenutno te težave veljajo samo za ZDA, saj so tam nekateri ponudniki telekomunikacijskih storitev začeli opuščati tehnologiji 2G in 3G ter bodo v celoti preklopile na 4G. Žal pa nekateri Kindli ne podpirajo povezovanja s 4G, kar pomeni, da jih preko mobilnih podatkov ne bo mogoče povezati na splet. Takšno povezljivost bodo izgubili bralniki Kindle Keyboard (3. generacija), Kindle Touch (4. generacija), Kindle Paperwhite (4., 5., 6., in 7. generacija), Kindle Voyage (7. generacija) in Kindle Oasis (8. generacija). K sreči ni vse izgubljeno, saj te naprave še vedno podpirajo Wi-Fi povezljivost, tako da se boste preko tega protokola še vedno lahko povezali na splet in uživali v vsebini.

Bolj problematični so tisti najstarejši modeli, kot sta Kindle (1. in 2. generacija) in Kindle DX (2. generacija). Te naprave se namreč zanašajo samo na povezljivost preko 2G in 3G in ne vsebujejo Wi-Fi podpore. Pri teh napravah priklop na internet preprosto ne bo več mogoč, tako da vam ne bo ostalo drugega, kot pa da bralnik preko micro USB kabla priključite na računalnik in preko kabla prenesete knjige na napravo.

Te spremembe se bodo v ZDA začele dogajati že letos decembra, ni pa še znano, kdaj se bo umik 2G in 3G tehnologij preselil tudi k nam.

Amazon bo skoraj zagotovo letos izdal novi verziji svojih bralnikov Kindle Paperwhite in Oasis, saj smo zadnjo prenovo dobili leta 2019, Amazon pa navadno vsaki dve leti osveži oba bralnika. Letos tako lahko pričakujemo Paperwhite 5 in Oasis 4, a kakšnih novic glede razvoja še nismo dobili.

Japonec ubil svoja starša, saj sta ga motila med gledanjem animejev

0

Bizarne novice prihajajo iz mesta Fukuoka iz Japonske, kjer je 59-letni Junji Matsumoto ubil svoja starša, za svoje hudodelstvo pa je okrivil gledanje animejev.

Junji je živel s svojima staršema, ki sta bila stara 87 in 88 let. Oba sta bila na invalidskih vozičkih in sta potrebovala pomoč pri vsakdanjih opravilih, pri temu pa jima je pomagal njun sin. Družina se je preživljala s prihodki od pokojnin in ni še jasno, če je imel Junji svojo zaposlitev.

anime
Hiša, kjer se je zgodil dvojni umor.

A trojica ljudi pod eno streho se ni preveč razumela. Junjiju je šlo hudo na jetra, da sta starša vedno potrebovala pomoč ravno ko se je spravil gledati animeje. Njegova jeza se je vseskozi stopnjevala, vse dokler mu enega dne ni odnesla pokrova iz glave. Njegov oče je potreboval pomoč za stranišče in svojega sina je večkrat poklical, a se ta ni odzval. Junji je takrat ravno gledal napeto sceno v animeju in ko je moral vstati izza televizorja, so mu skozi oči streljale strele. Očeta je zadavil z električnim kablom, nato pa je umoril še svojo mamo.

Junji Matsumoto je bil v začetku julija končno aretiran.

Umor se je zgodil ponoči, 20. junija, Junji pa je nato tri dni kasneje pobegnil iz prizorišča na kolesu. Njegova starša je policija nato odkrila nekaj dni kasneje, saj sta bila nedosegljiva na klic iz strani sorodnikov. Med preiskavo doma je policija našla njuni trupli v industrijskem hladilniku, ki je bil dodatno zalepljen z lepilnim trakom.

Osumljenca je v objektiv ujela tudi varnostna kamera.

Policija je sprožila masoven pregon za osumljencem in je Junjija končno aretirala 5. julija na parkirišču v Kyotu. Sprva je bil aretiran samo zaradi tega, ker je zapustil trupla, a ob aretaciji je nato tudi priznal svoja hudodelstva.

Brooklyn 99 dobil zadnji napovednik za svojo poslednjo 8. sezono

0

Komična serija Brooklyn Nine-Nine bo kmalu dobila svoj epilog. Huronsko popularen televizijski izdelek, ki se vrti okoli barvite policijske enote v Brooklynu je bil tekom svojega oddajanja enkrat preklican iz strani produkcijske hiše Fox, a je nato pravice odkupil NBC in spočel še nekaj dodatnih sezon ter serijo uvrstil na svoj pretočni servis Peacock.

Zdaj se približuje konec in čeprav je bila 8. sezona napovedana že kar nekaj časa nazaj, novih delov nikjer ni bilo na spregled. Med snemanjem so imeli namreč producenti kar nekaj težav, saj jim je najprej zagodel koronavirus, nato pa so se v ZDA odvili tudi masovni protesti proti policiji v sklopu gibanja Black Lives Matters. Produkcijska ekipa se je zato odločila povsem spremeniti scenarij ter posneti zadnjo sezono od temeljev navzgor.

Včeraj smo dobili nov in hkrati poslednji napovednik, ki pred kamere vrne vse stare obraze policijskega okrožja 99. Komedije ne bo manjkalo in zagotovo bosta v ospredju lika Jake in Amy, ki se morata spopadati s starševstvom. Napovednik da tudi nekaj poudarka na odnos med Jakom in Boylom, kar zna pomeniti, da se bosta njuni poti razšli in da ne bosta več partnerja.

Zanimivo bo videti, kako bo zadnja sezona tudi obravnavala gibanje Black Lives Matter, saj se bodo te občutljive teme zagotovo dotaknili na malce bolj resen in spoštovanja vreden način. Igralka Melissa Fumero je v intervjuju povedala, da bo konec zagotovo zadovoljil oboževalce serije in da se bodo vse štorijalne niti lepo zaključile.

8. sezona bo premiero doživela 12. avgusta, a žal jo bomo gledali samo na pretočnem servisu Peacock, ki pa pri nas žal ne deluje. Na Netflixu si lahko ogledamo prvih 6. sezon, medtem ko se lahko za zadnji dve obrišemo pod nosom.

Lucasfilm najel YouTuberja, ki je popravil Luka Skywalkerja v Mandalorianu

0

Meja med resničnimi igralci in računalniško generiranimi osebami je resda že tako napredovala, da bolj težko ločiš, kaj je resnično in kaj ne. A kljub impresivni tehnologiji še nismo povsem tam in to je jasno dokazala serija Mandalorian, ki je v zadnjem delu 2. sezone pred kamere pripeljala tudi najbolj znanega Jedija Luka Skywalkerja.

Igralec Mark Hamill je dandanes prestar, da bi lahko prepričljivo odigral mlajšega Luka, zato so se ustvarjalci serije zatekli v objem CGI tehnologije. In čeprav je izrisani Luke ob razkritju impresiven, je še vedno boleče očitno, da gledamo v računalniško gledano sliko in priznati moram, da sem se ob prvem ugledu kar malce nasmejal, saj me je grafika neprijetno presenetila.

Da se da zadevo bolje izpeljati je nato dokazal YouTuber Shamook, ki gledalce že dolgo razveseljuje s svojimi impresivnimi deepfake projekti. Deepfake tehnologija je povsem drugačna od tiste, ki so jo ustvarjalci uporabili pri izrisovanju Skywalkerja v Mandalorianu, saj glavnino dela postori napredna umetna pamet, ki preko svojih logaritmov iz zbirke prej zajetih posnetkov ustvari novo prepričljivo sliko. Kakor lahko vidite v zgornjem primeru, je Shamook preko deepfaka ustvaril bolj verno oživitev legendarnega Jedija in za ta dosežek ni potreboval milijonov dolarjev.

Shamook je poprej na enak način popravil film The Irishman in njegov življenjepis je postal dovolj zanimiv, da ga je v svoje vrste vpoklical kar Lucasfilm. Shamook je svojo novo zaposlitev veselo naznanil v svojem zadnjem posnetku, kjer je v znane Batman filme postavil igralca Roberta Pattisona. Shamook je povedal, da po novem dela v Lucasfilmovi diviziji za posebne učinke Industrial Light and Magic.

K sreči to ne pomeni, da bo njegov YouTube kanal zdaj potihnil, saj bo Shamook še naprej delal in izboljševal svoje deepfake predelave.

FIFA 22 dobila prvi, pravi napovednik

Za novo FIFO 22 smo sicer že dobili en napovednik, a tisto je bila nekakšna čudna zmes pravih nogometašev in računalniške grafike. EA je včeraj vendarle naredil korak naprej in končno pokazal nekaj pravega igranja ter podelil dodatne podrobnosti.

V ospredju napovednika je še vedno napredna tehnika zajemanja gibanja HyperMotion. To bomo lahko gledali samo na naprednih konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X, medtem ko bo PC ostal na starejši razvojni inačici, ki jo bomo igrali tudi na konzolah PlayStation 4 in Xbox One.

Za realistično gibanje nogometašev je EA letos prvič uporabil napredne obleke Xsens ter na zelenico spravil 22 profesionalnih nogometašev. Prej je razvijalec za zajemanje animacij posnel vsakega nogometaša posebej, za letos pa so organizirali pravo tekmo. Tako so dobili bolj realistične animacije, saj je prerivanje, preigravanje, skakanje in tekanje malce drugačno med skupinsko tekmo, kot pa da igralec sam teka po igrišču. Vse skupaj naj bi FIFA 22 prinesla kar 4.000 novih animacij, kar EA na tem področju označuje za največji preskok v zgodovini te nogometne serije.

Veselimo se lahko tudi drugih stvari. Proslavljanje zadetkov bo bolj napredno, vratarji se bodo obnašali povsem drugače, veliko pa je bilo postorjenega tudi na področju igralne formule. Samodejno blokiranje v novi igri ne bo več tako močno, tako da boste za uspešno obrambo morali bolj razgibati prste.

Informacij je cel kup in če se želite poglobiti v vse spremembe in novosti, potem je najboljše, da obiščete uradno stran.

FIFA 22 prihaja med nas 1. oktobra.

Zanimiva raziskovalna igra Outer Wilds dobiva septembra dodatek Echoes of the Eye

Igra Outer Wilds je imela ob izidu to nesrečo, da je na svet privekala ob skorajda istem času kot The Outer Worlds. Igralci so naslova velikokrat med sabo zamešali, a zadevi sta si bili slični samo v imenu, saj je bilo igranje povsem drugačno.

Outer Wilds nas namreč postavi v vlogo vesoljskega raziskovalca, ki se znajde sredi galaksije, ki pa ji grozi velika nevarnosti. Sonce v osrčju sistema je namreč tik pred tem da postane supernova in tako izbriše vse planete in živeče prebivalce. Tej nevarnosti ne moremo pobegniti niti mi, a k sreči se je naš junak ujel v časovno zanko, ki nas ob vsaki smrti galaksije vrne na začetno točko. Igranje je tako sestavljeno iz raziskovanja tujih planetov, iskanja sledi in reševanja ugank, medtem ko nam neprestano nad glavo visi odštevalnik, ki nas nato vrne na začetno točko.

Outer Wilds je skozi čas nabral pravi kultni status in na spletu boste našli ogromno pozitivnih kritik. Razvijalec Mobius Digital se dve leti po izidu originala pripravlja na splavitev prve razširitve Echoes of the Eye, ki pa bo tudi edina. Dobili smo minuto dolg napovednik, ki pa ni preveč zgovoren. Igralci bomo morali v galaksiji raziskati novo anomalijo, ki v sebi skriva kopico skrivnosti. Tako kot prej se bo igralec moral zanašati na svojo intuicijo ter izkoristiti vse sledi preden bo lahko prišel do končnega odgovora.

Outer Wilds: Echoes of the Eye prihaja na Steam in vse konzole 28. septembra. Igro ste v preteklosti lahko dobili brezplačno na Epic Games trgovini, če pa ste takrat ponudbo zamudili, lahko izkoristite trenutni popust na Steamu, Epic Gamesu in tudi PlayStationu.

Sony končno omogočil priklop zunanjih diskov na konzole PlayStation 5

0

Tako Sony kot tudi Microsoft še vedno beležita rekordne prodaje svojih konzol, saj je zaloga pri obeh še vedno izropana takoj ko se pojavi znotraj spletnih trgovin. Obema tekmecema se tako trenutno ni treba ravno obremenjevati s konkurenco in si lahko za razvoj pritiklin nove konzole vzamejo svoj čas.

Ena večjih pomanjkljivosti konzole PlayStation 5 je bila možnost dodatne razširitve prostora. Microsoft je na Xbox Series X in S že od samega začetka ponujal dokup dodatnega diska, medtem ko je Sony obljubljal razširjenje hrambe, a vse je ostalo samo pri besedah. Sony se je namreč veliko ukvarjal z dodatnim hlajenjem za disk in kako vse skupaj spraviti v notranjost konzole. Poleg tega je bilo treba čakati tudi na druge proizvajalce, da izpopolnijo svojo strojno opremo in to prilagodijo zahtevam konzole PlayStation 5. Vgraditi namreč ne morete kar vsakega SSD diska, ampak pridejo v poštev samo napredni M.2 SSD-ji, kot je denimo včeraj najavljeni Seagatov FireCuda 530, ki morajo poleg strojne zmogljivosti vsebovati tudi specifične mere.

Čakanje se zdaj očitno približuje koncu, saj je Sony včeraj objavil uradna navodila za namestitev M.2 SSD diska. Funkcija je trenutno na voljo samo beta uporabnikom PS5 operacijskega sistema v ZDA, sama fizična namestitev pa zahteva 12 različnih korakov. Za inštalacijo boste potrebovali izvijač, dobro osvetlitev ter čisto mizo, prav pa pride tudi nekaj nežnega dotika. Vse skupaj je videti presneto zakomplicirano v primerjavi z namestitvijo dodatnega diska v konzoli Xbox Series X, kjer zadevo preprosto vtaknemo v zadnjo stran konzole.

Beta verzija PlayStation 5 operacijskega sistema je trenutno na voljo samo za uporabnike iz ZDA, Francije, Kanade, Združenega kraljestva, Nemčije in Japonske, ni pa še znano, kdaj bo posodobitev na voljo za vse. Posodobitev s sabo ne prinaša samo možnosti priklopa dodatnega diska, ampak vsebuje tudi 3D Audio podporo za zvočnike ter razne izboljšave na področju uporabniškega vmesnika.

Čudovita igra Stray vas bo postavila v vlogo zapuščene mačke, ki raziskuje futuristično mesto

0

Založnik Annapurna Interactive tiho postaja eno bolj spoštovanih imen igričarske industrije. Osredotoča se namreč na izdelavo unikatnih igričarskih izkušenj, ki rade eksperimentirajo in nam dostavijo čudovite igralne izkušnje, te pa so v srži indie izdelave, a med igranjem tega niti ne čutiš.

Annpurna se je denimo podpisal pod odlična Outer Wilds in Journey, trenutno pa pridno delajo na zanimivi avanturi 12 Minutes. V njihov katalog odličnih naslovov se bo verjetno zapisala tudi igra Stray, ki je bila sprva predstavljena na Sonyjevem dogodku lani, včeraj pa smo dobili malce bolj globok vpogled v samo igranje.

Stray ima vsekakor zanimiv zaplet, saj bomo igranje izvajali skozi oči zapuščene mačke, ki se je znašla sredi tujega, futurističnega mesta, ki v sebi skriva polno nevarnosti. Ločeni od svoje družine bomo morali nekako najti izhod iz okolice, ki jo poseljujejo predvsem roboti in ti so lahko včasih do nas prijazni ali pa kosmatincem ne bodo naklonjeni.

Naš mačkon sicer ni neko fantazijsko bitje, ki je nenadoma dobilo možnost govora. A vseeno se bomo lahko sporazumevali z raznimi naseljenci mesta, naši mačji možgani pa bodo znali rešiti tudi kakšno uganko. Ko bodo stvari postale resne nam bo prav prišel naš nahrbtnik, preko katerega bomo lahko sprožili vijolični laser in se tako rešili nadležnih sovražnikov.

Stray je grafično in animacijsko videti naravnosti čudovito, glede na videno pa se lahko tudi veselimo bolj odrasle zgodbe, ki bo pri mačjeljubcih zagotovo sprožila kakšno solzico.

Žal bomo morali na igranje še malce počakati. Stray bi moral sprva iziti enkrat letos, a je založnik prestavil izid na začetek 2022.

V Marvel’s Avengers končno prihaja Črni panter – igra je trenutno tudi brezplačna za igranje

Igra Marvel’s Avengers ob izidu resda ni požela slave in nekaj časa se je zdelo, da je zadeva obsojena na skorajšnji propad. Vendar pa se založnik Square Enix še ne namerava predati tako hitro in od izida lani avgusta je začel v naslov vpeljevati novo vsebino, včeraj pa je najavil novo razširitev, ki bo v igranje končno pripeljala Črnega panterja.

To bo drugi superjunak, ki ga namerava Square pripeljati v Avengers igro. Pred tem smo namreč že dobili Hawkeya, v Black Panther posodobitvi pa nas ne čaka samo nov junak ampak tudi cela nova kampanja War for Wakanda, ki bo s sabo pripeljala novo okolico v obliki džungle Wakande, kraljevo palačo, dva nova glavna nasprotnika in cel kup novih misij za enoigralski kot tudi za večigralski del.

Založnik se je skladno z napovedjo razširitve odločil tudi znižati ceno igre in omogočiti začasni brezplačni preizkus. Na Steamu lahko zadevo trenutno izmaknemo s 40 % popustom, kar ceno zniža na na 23,99 €, igro pa lahko tudi brezplačno preigravamo vse do 1. avgusta. Podobna kupčija vas čaka na PlayStation konzolah, le da boste tam odšteli 29,99 €.

Brezplačna akcija je na Steamu nekoliko dvignila število igralcev, a na splošno je stanje istočasnih igralcev precej žalostno.