🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 226

Ratchet & Clank: Rift Apart – naslednje generacijsko igranje ni bilo še nikoli tako privlačno

A vse do junija smo morali čakati na naslov, ki je bil namensko zgrajen za strojne zmogljivosti PlayStationa 5. Tako lahko brez zadržkov zapišem igro Ratchet & Clank: Rift Apart kot prvo, ki je pogumno zakorakala v prihodnost in igralcem pokazala, kako je videti igranje na sistemih trenutne generacije, saj se jim ni bilo treba ukvarjati z optimizacijami za šibko drobovje PlayStationa 4.

Konzola PlayStation 5 je zunaj že nekaj mesecev in čeprav lahko na njej igramo praktično celotno zbirko PlayStation 4 iger, je ekskluziv, ki bi delale samo na PS5 bore malo. Res je, da se lahko zabavamo na nadgradnjah iger, ki so bile dodatno optimizirane za novo konzolo in Demon’s Souls je lepa predelava, ki kaže napredno grafično podobo.

In končni rezultat je naravnost fantastičen in hkrati služi kot nov mejnik za vse prihajajoče naslove PS5 konzole.


Razvojna ekipa: Insomniac Games
Založnik: Sony
Platforme: PlayStation 5
Nakup: Big Bang – 69,99 €
Datum izida: 11. junij 2021
Cena: 69,99 €

Zvrst: Tretjeosebna platformščina


VIDEO RECENZIJA


Da bo tole prav posebna avantura je znano že takoj od začetka. Razvijalec Insomniac Games ni izgubljal časa in takoj zopet predstavil znani dvojec Ratcheta in Clanka, ki sta se znašla sredi ogromne parade, ki je bila prirejena prav za njiju. Na začetku nas čaka nekaj enostavnega uvajanja v kontrole in streljanje, nato pa se naenkrat pojavi našo stari znanec Dr. Nefarious, ki je iznašel novo orožje z imenom Dimensionator. A še preden tega uporabi, mu zle načrte preprečimo mi in hkrati okvarimo orožje, kar dogajanje prestavi v naslednjo prestavo. Pojavijo se razpoke v času in posrka nas v novo dimenzijo, od takrat dalje pa se dogodki nizajo en za drugim in igralcu ni omogočeno preveč počivanja. Tokrat se ne bodemo samo z usodo našega sveta, ampak držimo v rokah razplet celega vesolja in vseh alternativnih dimenzij, te pa so tudi glavno vodilo naše usode.

Ratchet and Clank
Mesta so naravnost čudovita in kipijo s podrobnostmi.

Skakanje med dimenzijami predstavi tudi nov dvojec junakov. Zgodba (in znanstvene teorije) pravi, da ima vsak od junakov svojega alternativnega “jaza”, ki obstaja v drugi dimenziji. To velja tudi za našega Lombaxa Ratcheta, ki že dolgo išče ostale pripadnike svojega ljudstva, a seveda ni nikoli pričakoval, da jih bo odkril v drugi dimenziji. Tako se sreča z Rivet, simpatično Lombaxinjo z umetno roko, ki v Rift Apart postane drugi glavni junak, nad katerim lahko igralec drži nadzor. Rivet sicer na začetku nima svojega lastnega robotskega pribočnika, a to se kasneje spremeni, med mešanjem štorijalnih zapletov pa se vsi štiri junaki večkrat premešajo, tako da je potovanje vedno zanimivo, prav tako pa je tako poskrbljeno za zabavne dialoge.

Ratchet and Clank
Med našim potovanjem bomo srečali več zanimivih likov. Tule me v roki drži depresiven gigantski robot.

Zgodba ne bo pobirala Oskarjev, a avantura niti ne potrebuje česa takega, saj nas bolj naprej večjo zabavni liki, ki nam lahko pomagajo ali pa postanejo našo nasprotniki. Moram priznati, da že dolgo nisem igral zadeve, kjer bi mi prav vsaka oseba hitro prirasla k srcu, v igrah pa se mi tudi bolj redko zgodi, da bi se kdaj resnično nasmejal. Rift Apart je preprosto tako simpatičen, da moraš imeti res črn dan, da bi si ti kdo od nastopajočih zameril. Vpeljava novega junaka v franšizo je vedno tvegano opravilo, a Insomniacu je na tem mestu uspelo na celi črti, saj je Rivet zabavna in simpatična Lombaxinja, ki resda malce spominja na Ratcheta, a je hkrati dovolj posebna, da lahko brez skrbi postane junakinja prav svoje avanture. Enako zabavni so tudi drugi liki: od nerodnega zlobneža Nefariousa, smešnega pirata Pierreja Le Faireja in ogromnega, a hkrati depresivnega robota Fixerja.

Ratchet and Clank
Obrazne animacije so čudovite, kožuh živalic pa podrobno pokaže prav vsako posamezno dlako.

K dobremu vtisu pripomorejo tudi profesionalni zvočni govorci, ki so svoje naloge opravili z odliko. Na tehnični plati Insomniac ni delal kompromisov in audio vidik pri tem vsekakor ni bil izjema. Ta lepo spremlja naravnost čudovito grafično podobo, ki ji po barvitosti in ostrih teksturah trenutno ni para. The Last of Us Part 2 je denimo prav tako grafično impresiven naslov, a Rift Apart gre v povsem drugo smer, saj nam želi pričarati barvit in živ svet, ki ga je prav veselje raziskovati. Že ko se spustimo na ulice prvega mesta boste osuplo gledali nad vso podrobnostjo nočnih ulic. Vse se nekaj premika, po zraku švigajo vesoljska plovila, prebivalci vsebujejo stotine animacij in grafičnega vrveža je včasih toliko, da moraš že malce odpočiti oči od vsega dogajanja. Če ste morda mislili, da je ray tracing ena navadna traparija, potem vas bo Rift Apart prepričal v nasprotno. Mimogrede, za ray tracing v 4K ločljivosti boste gledali 30 sličic na sekundo, lahko pa preklopite tudi na način brez tega osvetljevanja, kjer sličice poskočijo na številko 60.

Ratchet and Clank
V igri lahko omogočimo celo hrvaške podnapise, razvijalec pa je v hrvaščino prevedel tudi cel uporabniški vmesnik!

Dogajanje prestopi na naslednjo stopnjo, ko končno enkrat zapojejo orožja. Ena od posebnosti Ratchet and Clanka so vsa raznovrstna orožja, ki jih lahko igralec nabere med svojim igranjem in Rift Apart tega ne spreminja. Seznam orožij je tokrat naravnost gigantski, vsako od njih pa lahko kupimo pri priročno postavljenih trgovci, ki v zameno za nabrane vijake ponujajo različna orožja, ki jih lahko tudi nadgrajujemo. Priliva surovin je dovolj, da boste lahko do konca nadgradili več pokalic, je pa treba reči, da je nadgrajevanje malce zmedeno in bi imel raje malce bolj jasen uporabniški vmesnik.

Orožja se nam odklepajo skladno z napredovanjem zgodbe, orožja sama pa lahko tudi napredujejo v stopnjah, a jih bomo za to uporabiti med dejanskim streljanjem sovražnikov. Teh nam skozi nekje 20-urno avanturo ne bo manjkalo, saj Rift Apart redno dostavlja raznovrstne grdavže, ki zahtevajo različne tehnike pristopa. Tu so manjši robotki in požrešne žabice, ki jih je najlažje odstraniti z navadno pokalico. A nato nam življenje zagrenijo ogromni roboti, ki nas streljajo od daleč ali pa zasledujejo od blizu, pirati s ščiti, motoristični aligatorji, ki se lahko dvignejo tudi v zrak in leteče ladjice, ki se lahko spremenijo v ostrostrelce.

Ratchet and Clank
Igra vsebuje toliko domišljije, da si ne moreš kaj, da ne bi bil navdušen nad mešanjem vseh pristopov in idej.

Za odpravo teh nadlog bo treba v roko zagrabiti kaj bolj konkretnega. Poleg običajne pištolice lahko zavihtimo puško, strojnico z električnimi naboji, ki naenkrat naelektrijo več nasprotnikov naenkrat, raketometalec, izstreljavelc žagic, bombe in hitrohodeče robotke, ki samodejno napadajo sovražnike. Strelivo za vse to je omejeno, tako da se boste morali večkrat poslužiti vse potrebne zaloge orožarne. Še posebej to velja za šefe, ki zahtevajo veliko smrtonosnih izstrelkov. Šefi bi bili sicer lahko malce bolje zamišljeni, saj se začnejo ponavljati in čeprav dobijo kasneje nove napade, do konca igre ne predstavljajo preveč posebnega izziva.

K sreči pa razvijalcu ni zmanjkalo domišljije pri ustvarjanju unikatnih stopenj. Med našim pregonom Nefariousa se bomo preselili med več različnimi planeti, ki so v bistvu na pol odprte stopnje. A vsak od njih nam ponuja nekaj novega in vedno znova me je presenetila domišljija ustvarjalcev. Ko se šele dobro navadiš na običajno streljanje in sprehajanje, naletiš na raketne škornje, ki te izstrelijo preko mape. Nato naletiš na posebne žepe dimenzij, ki vsebujejo posebne uganke za pridobitev novega dela oklepa, prehod v te dimenzije pa ne zahteva nobenega nalagalnega zaslona. Med raziskovanjem naletiš na okvarjene računalnike, ki jih lahko popraviš samo s svojo malo robotsko pomočnico, ki nato preko posebnih stopenj počisti virusne okužbe. Nato skočimo na hrbet kot blisk hitrega polža, skejtamo po tračnicah, jahamo zmaja. Razgibanosti je toliko, da se prav veseliš vsake naslednje stopnje in se sprašuješ s čim točno te bo tokrat presenetil razvijalec.

Ratchet and Clank
Skakanje med dimenzijami vas lahko instantno, brez kakršnegakoli zamika preseli v povsem nov svet.

Do konca je izkoriščen tudi igralni plošček DualSense. Kot vemo, ta vsebuje posebne načine vibracij in odpornost sprožilnikov, vse to pa je v Rift Apart plodno uporabljeno. Ko našega junaka sprehajamo po različnih površinah v rokah čutimo subtilne rahle vibracije, ko pa se znajdemo sredi strelskih obračunov pa igralni plošček začne pošteno premetavati po rokah, sprožilniki pa postanejo ob streljanju bolj trdi.

Težko je povedati v enem opisu, koliko originalnih idej je Insomniac Games zapakiral v eno igro, saj se zdi, kot da bi vse te ideje nabirali leta in leta, tako da so samo čakali na pravo strojno opreme, ki bi njihove zamisli pripeljala do realizacije. Poskrbljeno je bilo celo za podnapise, ki jih sicer ni možno dobiti v slovenščini, a če razumete hrvaško, potem vas bo čakala prav posebna izkušnja, saj je bilo poskrbljeno tudi za prevod uporabniškega vmesnika. Zaradi tega sem včasih res imel občutek, da gledam Pixarjevo risanko in ne neke igre.

Vsake toliko se lahko pomanjšate tudi na mikroskopsko raven in se podate v boj proti virusom.

Manjši minusi sicer obstajajo. Omenil sem že ponavljajoče šefe in mini šefe, želel pa bi si tudi vsaj malce razlike med nadzorovanjem Ratcheta in Rivet, saj se igrata na enak način in vsebujeta enake poteze. Prav bi prišlo bi tudi kaj težjih platformskih izzivov in morda še kakšna dodatne stranska naloga.

Mimogrede, vem da tole navadno ni stalni spremljevalec opisov, a Sony je v promocijo igre dejansko vložil nekaj sredstev tudi v Sloveniji. Pri tem pomembno vlogo igra trgovina Big Bang, ki je v bistvu še edina, ki v Sloveniji prejema večje zaloge konzole PlayStation 5. V skladu s tem bodo v svoji prenovljeni poslovalnici BTC Ljubljana na dan izida omogočali igranje igre kar pri njih, poleg tega pa lahko pri njih kupite fizično škatlo igre, ki je za 10 € cenejša od tiste digitalne. Slišal sem tudi namige glede prav posebnih paketov, kjer boste lahko kupili konzolo skupaj z igro, zato pridno spremljajte njihovo stran.

Skupno vzeto je tako Ratchet and Clank: Rift Apart izkušnja, ki jo brez pomislekov lahko priporočim prav vsakemu. Igralna izkušnja je preprosto odlična in pred vami je nov naslov, ki ga lahko kadarkoli zaženete na konzoli in prijateljem frajersko pokažete mišice ter potencial konzole PlayStation 5, ki ga razvijalci še niti približno niso do konca izkoristili.

Svojo kopijo lahko hitro in enostavno kupite v BIG BANG trgovini.

Apple na včerajšnjem dogodku pokazal nekaj črne magije

Apple je pravi mojster predstavitev in ob vsakem gledanju njihove konference me hitro prime, da bi si naročil kakšen njihov izdelek. A nato te hitro doleti spoznanje, da je Applov ekosistem resda hudo sexy, a boste zanj odšteli tisoče evrov.

Ko pa imate enkrat na kupu telefon iPhone, tablico iPad, uro Apple Watch in Mac računalnik se začnejo dogajati čudežne stvari. Jabolčnik je pri svojih napravah vedno izpostavljal enostavnost uporabe in brezšivno sinhronizacijo, to pa je včeraj v enostavnem demu na lep način prikazal Craig Federighi.

Ta je pred kamerami predstavil novo lastnost novega operacijskega sistema macOS, zadeva pa nosi ime Universal Control. Nova funkcija vam omogoča, da preko Mac računalnika z miško ali pa sledilno ploščico nadzorujete zaslon drugega Maca ali pa iPada. To se sliši hudo zanimivo, a Craig je šel pri predstavitvi še korak dlje. Ne samo, da lahko kurzor miške brez zamika premikate med različnimi napravami, na ta način lahko tudi prenašate datoteke.

V demo predstavitvi lahko vidimo pravo črno programersko magijo: Craig je z miško zagrabil datoteko na tablici in to premaknil skozi dva Mac računalnika. Končna destinacija je bila kar odprt urejevalnik video posnetkov, ki je brez težav sprejel novo datoteko za nadaljnjo obdelavo.

Takšne funkcije so že dlje časa na voljo tudi na PC-ju, a uporaba in namestitev ni ravno enostavna, medtem ko je Applova rešitev že vgrajena v vse njihove naprave in kakšna priučitev ni potrebna. Morda se zdi to kakšnim bolj izučenim računalniškim mojstrom nepomemben faktor, a realnost je takšna, da če boš nekemu povprečnemu uporabniku začel pojasnjevati, da mora najprej na spletu prenesti določen program, je bitka že izgubljena, saj se mu s tem enostavno ne bo dalo ukvarjati.

Universal Control je hudo priročna funkcija, ki zna poenostaviti delo – še posebej pri ustvarjanju videov ali pa pri obdelavi slik. Žal boste morali za prenašanje datotek uporabiti miško ali pa sledilno ploščico Maca, saj ne morete enostavno frcniti datoteke iz tablice neposredno na računalnik. A kdo ve, morda se to spremeni v prihodnosti.

Celotno včerajšnjo konferenco si lahko ogledate na naslednji povezavi.

Slavna ruska modifikacija Olympus 2207 za Fallout 2 dobila angleški prevod

0

Rusi zelo radi delajo večje modifikacije za starejše igre. Ena večjih je bila z imenom The Returning spočeta za igro Gothic 2 in ta ogromni projekt doda stotine nove igralne vsebine. Tudi Fallout igre so v deželi vodke močno popularne – še posebej na tem mestu prednjači igra Fallout 2, ki je prejela kar nekaj kvalitetnih projektov. Na žalost je pri vseh teh modifikacijah problem to, da velikokrat ne dobimo angleškega prevoda, kar je velika škoda, saj so to kvalitetni izdelki, ki bi jih oboževalci izvirnih iger z veseljem preizkusili.

V to smer je dolgo spadala tudi ogromna modifikacija Olympus 2207 za Fallout 2. A vsaj pri tem naslovu je objokovanja in tarnanja konec, saj je zadeva dobila tudi uradni angleški prevod, ki je zdaj na voljo vsem igralcem.

Olympus 2207 govori zgodbo v daljni prihodnosti Sillicon Valleyja. Vojna je pustil mesto San Francisca v ruševinah in ljudje so začeli prebivati v na silo zgrajenih barakah, tisti bolj bogati pa so se skrili v podzemne bunkerje, ki se tu imenujejo Livos. Olympus 2207 nima nobene povezave s Fallout izročilom, tako da spremljamo povsem novo zgodbo, ki v središče postavi ogromni nebotičnik Olympus. Tega ščitijo Defenderji, ki takoj ubijejo vsakega prestopnika. Kaj se skriva v nebotičniku? Zagotovo je notri kakšen slasten zaklad in ravno to bomo poskušali.

Modifikacija vsebuje kar veliko sprememb v primerjavi z originalnim Fallout. Statistike našega lika igrajo bolj pomembno vlogo, veščine pa lahko izboljšujemo tako, da jih dejansko uporabljamo. Se spomnite v Skyrimu, ko ste ob mahanju z mečem postali postopoma bolj izurjeni v držanju tega orožja? Podobnega principa se drži tudi Olympus 2207, le da tu boj poteka v poteznem načinu.

Modifikacijo si lahko prenesete tule, za igranje pa potrebujete nameščeno kopijo igre Fallout 2, ki jo lahko kupite na Steamu ali pa GOG-u. Razvijalec dela tudi na nadaljevanju Olympus 2249, ki pa bo narejeno v 3D pogonu.

Prince of Persia: Sands of Time predelava zamaknjena v 2022

Ubisoft si z najavo predelave igre Prince of Persia: Sands of Time ni naredil kakšne večje usluge. Prvi napovednik prenove je oboževalce franšize precej razburil, saj obstaja kar nekaj pristašev Princa, ki že leta in leta čakajo na nov uraden del, nato pa so dobili samo najavo predelave, ki je bila videti precej zanič.

Prince of Persia: Sands of Time Remake bi moral originalno iziti pol leta nazaj, a založnik si je malce pred izidom premislil in rojstvo igre je bilo zamaknjeno na marec 2021. Nato se je to zgodilo še enkrat samo mesec pred izidom, zdaj pa je uradni Twitter račun napovedal, da igre letos še ne bomo gledali. Izid je bil prestavljen v 2022, razvojna ekipa pa je sporočila, da razvoj lepo napreduje, a da trenutno nimajo kakšnih novih informacij, ki bi jih delili z javnostjo. Tako predelava ne bo prisotna na dogodku Ubisoft Forward, ki se bo zgodil 12. junija ob 19.00.

Takšen zamik je kar presenetljiv, saj bo zdaj igra zamudila vsaj debelo leto od originalno začrtanega datuma izida. Navsezadnje gre za predelavo, ki spet ne bi smela vzeti toliko časa, a morda se je založnik po negativnem odzivu premislil in bo končni produkt kvalitetnejši od tistega prvega napovednika.

Ubisoft ima kar nekaj težav s prestavljanjem iger. Gusarska igra Skull & Bones je že večkrat zamudila izid in ponovno začela razvoj in tudi njihov prihajajoči naslov Rainbow Six: Extraction je zgrešil originalno zastavljene cilje ter vmes večkrat spremenil naslov.

Nekomu je uspelo predelati celoten GoldenEye v pogon igre Far Cry 5

Razvijalec Rare je leta 1997 igralce navdušil s svojo igro GoldenEye 007, ki je na konzoli Nintendo 64 pričarala pogumne avanture agenta Jamesa Bonda. Takrat je to vlogo zasedal še Pierce Brosnan, igre pa se še danes drži sloves najboljše James Bond videoigre vseh časov.

YouTuber Krollywood je tako velik oboževalec tega naslova, da se mu ni dalo čakati na kakšno uradno predelavo in je rokave zavihal kar sam. Zadal si je mukotrpno nalogo, saj je želel predelati prav vse stopnje originala v bolj moderen pogon in to igričarsko klasiko tako predstaviti novi generaciji igralcev.

Za svoj projekt je uporabil kar igro Far Cry 5, ki v sebi vsebuje urejevalnik stopenj. Ta je na voljo na konzolah in PC-ju, Krollywood pa je vse skupaj naredil kar na konzoli PlayStation 4. Kakor veste je ustvarjanje takšnih predelav muka že na PC-ju, kjer lahko uporabljamo hitrejšo shemo miške in tipkovnice, postavljanje vsega skupaj z igralnim ploščkom pa je še posebej zamuden proces.

Vendar pa je modderju uspelo in po dveh letih in pol oziroma 1400 urah dela mu je uspelo predelati prav vse stopnje originala – manjkata samo dve bonusni stopnji. Kar je zanimivo pri Far Cry 5 mapah je dejstvo, da jih lahko takoj igrajo tudi drugi uporabniki. Na PlayStation konzolah v igri poiščite ime Perfect-Dark1982, na PC-ju in Xboxu pa poiščite ime stopnje GE64 in se prepričajte, da za njo stoji ustvarjalec MapSwapper2.

To je res neverjeten podvig enega igralca. Žal takšnih predelav ne bomo videli v igri Far Cry 6, saj je Ubisoft že potrdil, da nov del ne bo s sabo prinesel tudi urejevalnika stopenj.

Policijska racija namesto gojilnice konoplje naletela na nelegalno rudarjenje Bitcoinov

0

Marihuana in kripto valute imata veliko skupnih točk. Anonimnost kripto žetonov omogoča kupovanje večje kilaže nelegalnih substanc in to brez da bi za sabo puščal kakšno papirnato sled, vendar pa imata ta dva hobija še eno skupno točko, ki je presenetila tudi policijo.

Iz Združenega kraljestva, natančneje iz mesta Birmingham, prihaja novica o prav posebni policijski raciji, ki je na koncu imela dokaj nenavadne rezultate.

bitcoin

Policija je dolgo dobivala namige, da industrijski kompleks Great Bridge Industrial Estate na vrhu vsebuje sumljivo enoto, ki kaže nenavadno veliko aktivnosti. Osebe so hodile ven in noter, policija pa je ob preletu zgradbe z dronom zaznala večji toplotni vir. Poleg tega je enota vsebovala več zračnih jaškov in vse skupaj je policijo pripeljalo do suma, da je enota v bistvu krinka za gojilnico konoplje.

Policija je nato organizirala racijo, a ko so razbili vrata in prispeli v enoto, jih ni pričakala zakajena soba, kjer bi se v ozadju vrtela glasba Boba Marleyja. Namesto tega so naleteli na 100 računalniških enot, ki so bile povezane v mrežo, vse pa so kopale za Bitcoin kriptovaluto.

bitcoin

Kripto operacije niso nelegalne, a lastniki te enote so v tla izvrtali luknjo in pridno srkali elektriko, seveda brez da bi zanjo plačali karkoli. Spletna stran MailOnline pravi, da naj bi vsak mesec odtujili za okoli 18.600 € elektrike, kar je v bistvu dvakrat več kot pa so uspeli narudariti.

Ob raciji ni bilo v prostoru nobene osebe, tako da je policija zaenkrat zasegla vso opremo, storilci pa zaenkrat še niso bili aretirani.

Na splet ušla alfa različice igre Cyberpunk 2077, ki kaže igranje iz tretjeosebnega pogleda

Se spomnite tistega hekerskega napada, ki je razvijalca CD Projekt RED zadel ob najhujšem možnem času, saj so ravno takrat poskušali gasiti požare glede svoje igre Cyberpunk 2077? Malopridneži so takrat iz njihovih strežnikov odtujili goro podatkov, med katerimi smo našli izvorne kode iger, znotraj pa so bile tudi zasebne informacije zaposlenih.

Napadalci so nato prodali Cyberpunk 2077 izvorno kodo, a očitno kupčija ni šla čez, zato so izvorne kode različnih iger poslali na torrent sledilnike, zraven pa so izdali še nekaj skritih zadev, ki nikoli ne bi smele priti v javnost. Ena od teh je alfa različice igre Cyberpunk 2077 in to iz davnega leta 2013.

V bistvu bi lahko zgornji posnetek označili bolj za prototip kot pa zgodnjo verzijo igre. CD Projekt RED naj bi na Cyberpunku 2077 resneje začel delati po izidu igre The Witcher 3, ta pa je svoje rojstvo doživela šele leta 2015. Prikazano igranje je bilo spočeto dve leti prej in morda je bila vse skupaj samo prototipna ideja, ki pa nato nikoli ni doživela nadaljnega razvoja.

A končno lahko vidimo, kako bi bila igra videti iz tretjeosebne kamere. Posnetek sicer ne prikaže veliko, saj se V samo sprehaja po stanovanju in slišimo drugega zvočnega govorca. Animacije spominjajo na tiste iz The Witcher 3, a treba je reči, da stanovanje ne izgleda slabo. Všeč so mi leteči avti, ki švigajo mimo balkona in tako je poskrbljeno, da imamo med brskanjem po sobah malce vizualne popestritve.

Na splet je ušel še en zanimiv posnetek, ki je razvijalca CD Projekt RED zopet orisal v zelo negativni luči. Posnetek ElBuggado 2020 naj bi spočel sam razvijalec, v njem pa vidimo montažo hroščev, ki so ostali praktično nepopravljeni do izida igre. Razvijalec je verjetno ta posnetek ustvaril za svojo lastno zabavo, a nekateri pravijo, da je to samo še en dokaz, da je CDPR pred izidom vedel za stanje igre, a jo je kljub temu poslal na trg.

Kaj je Going Medieval in zakaj ta naslov krasi vrh Steamovih najbolj prodajanih iger?

0

Leti 2020 in 2021 sta na široko odprli vrata vsem indie ustvarjalcem, ki so lahko ob pomanjkanju AAA iger predstavili igralcem nekaj svežih igralnih idej in tako smo dobili kar nekaj huronskih uspešnic, ki so majhne razvojne ekipe čez noč dvignile med mega zvezdnike igričarske industrije.

V ta klub lahko očitno zdaj pripeljemo tudi razvijalca Foxy Voxel, ki je slab teden nazaj na Steam poslal svojo preživetveno strategijo Going Medieval, ta pa je praktično takoj postala huronska uspešnica. Zavihtela se je na sam vrh Steamovih najbolje prodajanih iger in na vrhu slave jo je naenkrat igralo 14.600 igralcev. Med časom pisanja tega članka je to 3. najbolje prodajana Steam igra, zlato medaljo pa je zgubila samo zaradi masovnega popusta, ki jo trenutno ponuja ARK: Survival Evolved.

Going Medieval je simulacija grajenja mesta sredi Temnega srednjega veka. Znajdemo se v negostoljubni okolici in pred nami je kup zahtevnih opravil. Treba bo skrbeti za hrano in jedačo svojega ljudstva, drugače bodo zboleli in jih bo treba pokopati pod zemljo. A ekonomija je samo ena stran našega igranja, saj bo treba poskrbeti tudi za močno obrambo pred napadajočimi zlikovci.

Podoba malce spominja na še en indie hit Valheim in če ste se morda naveličali te vikinške odprave, potem zna morda biti Going Medieval vaš naslednji dobrodošel zalogaj. Tako kot Valheim je Going Medieval šele začel svojo razvojno pot in razvijalec ga v obliki Zgodnjega dostopa na Steamu trži po ceni 20,69 €.

Igra Days Gone na PC-ju že začela dobivati modifikacije, ki omogočijo masovne horde zombijev

0

Ko je Sony napovedal predelavo zombijaške igre Days Gone za PC so moje misli takoj skočile na potencial, ki ga bodo zdaj lahko odklenili modderji. Igranje s kodo na PlayStation konzolah ni omogočeno in samo PC platforma omogoča vsem oboževalcem, da igro malce spremenijo in v njo pripeljejo nekaj nove vsebine iz strani igralcev.

Days Gone morda ni požel fantastičnih ocen, a tako igralci kot kritiki se strinjajo, da igra vsebuje eno fantastično mehaniko, ki je nismo v takšni meri srečali nikjer drugje. Govorimo o hordah zombijev, ki so sicer redni spremljevalec iger in filmov, kjer se štorija vrti okoli ponovnega vstajenja nemrtvih. A Days Gone je končno vpeljal resnične mase zombijev, ki vam s svojo številčnostjo poženejo strah v kosti in ne ostane vam drugega kot pa masovno iztrebljanje človeškega črvivega mesa.

Te mase nemrtvih so navduševale že v originalu na konzoli PlayStation 4, modder Aigmir pa se je odločil njihove številke še dodatno napihniti, vendar pa se je k delu spravil preudarno. Horde bodo zdaj resda večje, a so po številčnosti razdeljene na 6 kategorij, kar naj bi ustrezalo originalni viziji razvijalca Bend Studio.

Tako boste po svetu naleteli na minimalne horde, ki štejejo samo 200 nemrtvih glav, na vrhu lestvice pa je nepregledna horda zombijev, ki vsebuje kar 670 članov. Modder je na splet poslal tudi nekaj igralnih napovednikov in kakor vidite pri taki masi trpijo sličice na sekundo, a morda je to samo posledica šibke strojne opreme.

Avtor priporoča, da ob namestitvi modifikacije začnete tudi novo igro, zadevo pa lahko prenesete na naslednji povezavi.

Capcom obtožen kraje slik pri ustvarjanju svojih iger Resident Evil in Devil May Cry

0

Dandanes biti izviren v svojih kreacijah ni tako lahka naloga. Še posebej to velja za umetnike, ki inspiracije vlečejo iz vseh smeri in včasih se tako zna zgoditi, da nek umetnik ustvari kreacijo, ki bi jo lahko označili za duhovnega naslednika originala.

Po drugi strani pa naletimo velikokrat na nesramno kopiranje, ki bi ga na sodišču brez skrbi označili tudi za krajo. Ravno to poskuša dokazati umetnica Judy A. Juracek, ki je proti Capcomu vložila tožbo za krajo njenih kreacij in uporabo teh brez plačevanja licence ali pa omembe, da je originalno delo plod njenega truda.

resident evil

Juracek je leta 1996 izdala knjigo Surfaces, ki je ob sebi vsebovala tudi CD-ROM, znotraj pa so lahko uporabniki našli 1200 različnih fotografij tekstur, ki jih je posnela sama. Slike so si uporabniki lahko ogledali, a za uporabo v komercialne namene je treba plačati licenco, česar pa Capcom ni storil.

Tožba ima kar konkretne dokaze, da je Capcom oz. eden od artistov preprosto prekopiral te slike, jih malce spremenil in nato uporabil v igrah Resident Evil in Devil May Cry. Capcom naj bi na ta način ukradel okoli 80 slik in ena od tekstur je bila celo uporabljena pri oblikovanju logotipa igre Resident Evil 4.

resident evil

Tožba je uporabila tudi nekaj informacij iz hekerskega napada na Capcomove strežnike, ki je na splet spustil cel kup zasebnih informacij glede prihajajočih iger, a na serverjih so se nahajali tudi arhivski podatki. Odvetniki so med njimi naleteli na slike tekstur, ki so enake tistim iz Surfaces CD-ROM-a in celo vsebujejo isto ime datotek.

resident evil

Juracek ima kar veliko možnosti za zmago. Capcom zna tako plačati 12 milijonov dolarjev odškodnine, Juracek pa za vsako od ukradenih slik zahteva med 2.500 in 25.000 $. Celotno vloženo obtožbo si lahko preberete tukaj.

Capcom je bil že prejšnji mesec obtožen podobne kraje. Nizozemski režiser Richard Raaphorst pravi, da je razvijalec ukradel dizajn ene od njegovih pošasti iz filma Frankenstein’s Army in nato tega poustvaril v igri Resident Evil Village.

Kdaj in kje lahko danes spremljamo Logan Paul vs Floyd Mayweather boksarski obračun?

0

Večkrat prestavljeni obračun med YouTuberjem Loganom Paulom in legendarnim boksarjem Floydom Mayweatherjem je nedavno dobil potrjen datum in ta je zdaj dobesedno pred vrati.

Zanimivo soočenje je postreglo z nekaj zanimive drame že tedne nazaj, ko se je dvojec prvič javno soočil. Takrat je namreč na prizorišče prispel Loganov brat Jake, ki je Floydu ukradel kapo in tako dobil nekaj zaušnic, celoten incident pa je bivšega svetovnega prvaka tako razburil, da se je zaklel, da ga bo našel in ubil.

Floyd bo zdaj lahko svojo jezo stresel vsaj na Logana, spopad pa se bo zgodil jutri, ob 5.00 zjutraj. Celoten dogodek se bo začel sicer že malce prej, ob 2.00 zjutraj, saj bomo dobili nekaj uvodnih borb, nato pa se bo zgodil spektakel večera med Floydom in Paulom.

Borba bo imela nekaj posebnih pravil, ki so malce bizarna. Boksarska komisija je borbo uradno sankcionirala, a ne pričakujte običajnega boksa. Eno od pravil denimo pravi, da se ne bodo seštevale točke, tako da na koncu ne bomo dobili uradnega zmagovalca. Po drugi strani bodo knockouti še vedno dovoljeni in čeprav tudi ta ne bo uradno razglasil dokončnega zmagovalca, bo ta znan vsaj pri gledalcih.

Dobra novica je vsaj to, da noben od borcev ne bo nosil naglavne zaščitne opreme, obračun pa bo trajal 8 rund – vsaka od njih bo štela 3 minute.

Obračun se bo odvil v Hard Rock Stadiumu v Miamiju, za ogled prenosa v živo pa bo treba odpreti denarnico in to kar pošteno. Dvoboj boste lahko gledali preko Fanmio uradne strani, vstopnica pa stane 49,99 $, kar vsekakor ni poceni. Dobra novica pa je to, da bo prenos omogočal tudi slovenski pretočni servis Voyo, prenos v živo pa se bo začel že ob 2.00 zjutraj in glede na ceno je to vsekakor bolj udobna možnost.

Tisti bolj iznajdljivi boste morda raje pogledali na YouTubu ali Twitchu za kakšnim nelegalnim prenosom v živo, ki bo seveda brezplačen, a ne bodite presenečeni, če bo takšnih prenosov bolj malo. Platforma Triller, ki je prenašala dvoboj Jaka Paula in Bena Askrena, je namreč zagrozila z visoko denarno kaznijo prav vsakemu, ki je spočel svoj nelegalni prenos v živo in to celo v vsoti 150.000 $ in morda bo s čim podobnim zagrozil tudi Fanmio.

Microsoft v Bing iskalniku cenzuriral slike “Tank Mana”

0

4. junija 1989 se je zgodila obletnica grozovitega dogodka, znanega pod imenom Pokol na Trgu nebeškega miru, ki je po svetu znan kot Tiananmen Square massacre. Takrat je namreč na to lokacijo prispela kitajska vojska in s tanki in drugim strelnim orožjem razgnala protestnike, ki so si pozivali k demokraciji in človekovim pravicam. Rezultat je bil pravi masaker in uradne številke pravijo, da je pod kolesjem tankov končalo nekaj sto ali pa celo tisoče trupel.

bing

Od tega incidenta je letos začelo minevati že 32. leto in ljudje po celem svetu so preko interneta zopet obiskali razne Wikipedia zapise ter se začeli spominjati grozljivega dogodka. A uporabniki spletnega iskalnika Binga so naleteli na neprijetno presenečenje, saj so ugotovili, da so njihovi prikazani rezultati cenzurirani.

Specifično se je ta cenzura dogajala pri vpisu iskalnega niza “Tank Man”, ki je vrnil prazne ali povsem napačne rezultate. “Tank Man” besedi napeljujeta na najbolj slavno sliko iz Pokola na Trgu nebeškega miru, ko se je neznani moški z vrečko v roki zoperstavil celi vrsti tankov. Slika je postala kot nekakšen sinonim za boj malega človeka proti okrutnosti tirana in izginotje takšne slike je seveda dvignilo kar nekaj obrvi.

Iskalni niz ni obrodil sadov po celem svetu in seveda se je takoj zagnal preplah, da se je veliki Microsoft uklonil volji Kitajske, ki na svojih tleh masovno cenzurira ta dogodek, Bing pa je eden redkih internacionalnih iskalnikov, ki mu je tam še dovoljeno delovanje.

Microsoft se je na obtožbe odzval in povedal, da je bila ta cenzura posledica človeške napake. To je kasneje odpravil in sedaj Bing rezultati prikazujejo pravilne rezultate.

Slovenska e-športna VR ekipa zmagala v Tower Tag ligi

Slovenska VR skupnost je ustvarila tudi svojo tekmovalno VR e-športno ekipo, ki je nedavno tekmovala in zmagala v igri Tower Tag. Ekipo z imenom Rush mid so sestavljali IamTheRedDevil, Grizeldi in PatchPatch. Liga imenovana Tower Tag Spring Mix Cup League se je začela 8. aprila in je trajala skoraj 2 meseca.

V tem času so se mešane ekipe iz celega sveta vsak teden pomerile med seboj in poskušale nabrati čim več točk. Slovenska ekipa je izgubila le eno tekmo in eno izenačila, vse ostale tekme pa zmagala in tako nabrala največ točk. S tem si je zagotovila dobro izhodišče v finalu, kjer je pometla z najboljšimi 8 ekipami lige in dokončno tudi zmagala.

Nagradni sklad lige je bil 1500 € in se je razdelil med najboljše ekipe in igralce z najboljšimi dosežki. Poleg nagrade za prvo mesto je Grizeldi dobil še nagrado za najmanjše število smrti na tekmo.

tower tag

Tower Tag je prvoosebna strelska VR igra narejena po principih tekmovalnega Paint Balla. V pet-minutni igri je potrebno zavzemati stolpe in si tako priboriti najboljše položaje v areni s katerih potem streljaš na nasprotnike z lasersko pištolo. Igra omogoča več načinov igranja, kot so Deathmatch, Elimination in Goaltower. Ker gre za VR igro je fizično zelo naporna, saj se mora igralec skrivati za stolpi, se hitro umikati izstrelkom ter se sklanjati in vstajati v realnem svetu.

Omenimo še, da je igro Tower Tag mogoče preizkusiti tudi v naši Woop! Areni v ljubljanskem BTCju, za domačo zabavo pa jo najdete na Steamu, kjer zanjo zahtevajo 13,49 €, igra pa je trenutno še v fazi Zgodnjega dostopa.

Rastoči slovenski VR skupnosti se lahko pridružite na njihovem uradnem Discordu.

Serija Najini mostovi je precej… No, zanič

9

Zagotovo si mislite: “O lej, BoriSe se je zopet spravil usajati nad neko slovensko nadaljevanko, samo zato, da bi si nabral oglede.” A dragi moj bralec, ni res tako in moram te udariti z dejstvom, da sem v bistvu redni spremljevalec slovenskih dram. Specifično s tem mislim na POP TV in na njihov poskus, da na televizijo pripeljejo nekaj kakovostne, doma posnete televizije, ki ima za sabo nekaj proračuna in s tem tudi kvalitetnih igralcev.

Njihova pot se je začela spodbudno, saj je bilo Usodno vino dejansko gledljiva zadeva. Začetek je bil malce neroden, a ko so se igralci navadili drug na drugega, je stekla tudi zgodba. Sicer ni bil to neki presežek, a bil je to soliden izdelek slovenske televizije. In Inja Zalta je pred televizijske sprejemnike pripeljala lep del moških gledalcev.

Usodnemu vinu je sledila serija Reka ljubezni, ki je bila meni še posebej zanimiva. Dogajala se je namreč na Dolenjskem, specifično v Žužemberku, kar je (skoraj) moj domači kraj. Ustvarjalci so tu še nadgradili formulo: kemija med igralci je bila boljša, zapleti bolj zanimivi in okolica bolj pristna. Ni čudno, da so ljudje šli res obiskovat kraj snemanja in nadlegovali igralce. Mimogrede, če se boste kdaj mudili na dolenjskih koncih, potem le obiščite vasico Krko, kjer je bila serija snemana, saj gre za res čudovit kraj. Ustvarjalci so si celo privoščili preobrat v slogu Igre prestolov in sredi serije čez noč ubili zelo priljubljen lik.

Gledalci smo zato z zanimanjem čakali, kakšna bo tretja serija izpod rok POP TV-ja. Bo formula povsem nadgrajena? Ali pa bomo dobili popolnoma na novo postavljen izdelek, ki bo na koncu še bolj navdušil?

Na žalost smo dobili manj kot povprečno serijo, polno za lase privlečenih situacij, klišejskih karakterjev in predvidljivih dogodkov.

Prevetritev igralske zasedbe bi bila že na mestu, saj že praktično tretjič zapovrstjo spremljamo iste face, le da tokrat nastopajo v drugih vlogah. Nekaj recikliranja bi že prenesel, a tole je šlo že čez mejo. POP TV-jeve serije se druga od druge ne razlikujejo kaj preveč in človek ima občutek, da spremlja v bistvu eno in isto serijo, le da so vloge malce vsake toliko pomešane. Včasih pa še to ne, saj eni igralci igrajo neprestano ene in iste vloge. Rok Kunaver je spet tisti dežurni zlobnež, a tu igra tako tipičnega zlikovca, da izpade na trenutke res že smešno. Poanta dobrega zlobneža je to, da ima za svoje obnašanje neke razloge, zaradi katerih potem zavije na temno stran. Gledalec se potem na lik naveže, pa čeprav ga ne mara. Se spomnite Cersei Lannister iz serije Game of Thrones? Dvomim, da je obstajal kdo, ki jo je imel rad, a ravno to je dobro spisan lik, ki ga sovražiš iz dna duše, saj te malce spominja na osebe iz resničnega življenja. Lik Roberta Furlana, pa je globok kot luža in njegov celotni karakter bi opisal kot: “Jaz sem zloben, ker imam rad denar.” Tip dejansko v napovedniku stoji s prekrižanimi rokami in dela jezen obraz, da ja vemo, da je baraba.

Temu zgledu sledijo tudi ostali karakterji. Tina Gorenjak bo očitno za vedno obsojena igrati neko zlobno Milfico, Saša Pavlin Stošič pa je zapeljivo Femme Fatal igrala že v Usodnem vinu in igra tokrat skoraj isto vlogo, le da ima tu dobro srce in očala. Znana imena in obrazi se nadaljujejo in stavim, da je Aleš Valič sposoben igralec, ki mu ni treba igrati samo zadrgnjenega in strogega poslovneža. Tudi on igra nekega zajebanca, ki je res neprestano jezen. Tip je jezen, ko je v pisarni, ko se pogovarja z drugimi – v eni sceni je celo sedel doma na kavču, pil kavo in klel kot za stavo. To je še ena stvar te serije: liki želijo izkazati svojo resnost z neprestanim preklinjanjem. Kurac in prasica je stalni spremljevalec dialogov, ki so že tako podpovprečni.

Ko smo že pri igralcih: a lahko da kdo Jerneju Kunterju eno alternativno zaposlitev? Tip je prisoten v čisto vsaki seriji, filmu in sinhronizaciji in če bi šel v najbolj zanikrno gledališče v Spodnjem Dupleku, kjer bi si ogledal ulično predstavo, bi med nastopajočimi zagotovo zasledil tudi njega. Razumem, da se tip s tem preživlja, ampak kar je preveč, je pa preveč in res mi ga ni treba gledati pri čisto vsaki stvari, kjer povrh vsega spet igra iste vloge.

Potem je tu zaplet, ki je poln nekih preobratov in vsi karakterji imajo ozadne zgodbe, ki naj bi dali likom globino. Ampak tega je preprosto preveč in človek že malce težko spremlja kdo, kaj, s kom in zakaj. Poglejmo si tale preprost opis zapleta karakterjev in njihovih motivov:

“Ljubezenska drama je tokrat postavljena med slikovita pobočja očarljive Vipavske doline, kamor se po dolgih letih odsotnosti vrne glavni lik serije Kristjan Bevk (Robert Korošec), zdravnik splošne prakse. Po družinski tragediji, smrti matere, ki zaznamuje Kristjanovo življenje in spodbudi sovraštvo starejšega brata, Kristjan prekine stike z družino, prevzame materin priimek in zapusti rodno Vipavo, da se pridruži Zdravnikom brez meja.

Kristjan po odhodu od doma pusti vrsto odprtih vprašanj, ki tlijo pod številnimi vipavskimi izviri. Med drugim nerazčiščen odnos s svojo veliko ljubeznijo Moniko Furlan (Maša Grošelj). Monika, sedaj Robertova žena (Rok Kunaver) in Kristjanova mladostna ljubezen, po študiju novinarstva prevzame urednikovanje lokalnega časopisa Vipav’c. Po smrti matere Kristjan skrivnostno izgine in Monika svojo ljubezen, ki jo čuti Kristjana, zmotno projicira v njegovega brata Roberta.

Po izginotju se iz kljubovanja svojemu bratu Robert Furlan, ki ga upodablja Rok Kunaver, spomnimo se ga iz Usodnega vina, poroči z njegovo veliko ljubeznijo. Robert Furlan je v precej karakteristikah podoben svojemu brezkompromisnemu očetu Ivanu Furlanu (Aleš Valič), s katerim sta vpeta v posel njunega življenja, gradnjo drugega tira. Je oportunističen pravnik, ki mu številke in prepoznavnost v javnosti ogromno pomenita. Kot otrok je Robert zasovražil Kristjana. Prav to sovraštvo pa je pomembno zasukalo pot usode za celotno družino.

Medtem ko je vsa Robertova pozornost usmerjena k poslu in osvajanju drugih žensk, Monika svojo pozornost posveča vzgoji najstniške hčere Klare (Ana Lu Lamut) in sina Vida (Julijan Weiss Turk).”

Teh zapletov in odnosov odločno preveč in dovolj bi bil že začetni zaplet, nadaljnja zgodba pa bi se morala razviti organsko. Žal so scenaristi do pičice izpisali celo zgodbo karakterjev, zaradi česar gledamo predvidljive dogodke in nelogične poteze. Spet se je izkazalo, da nobeden od scenaristov ni niti približno pogledal v kakšno gostilno, saj se jim očitno ne sanja, kako lokali sploh poslujejo. Gostilna je ena od stvari, ki smo jo gledali že v Reki ljubezni in tudi tam smo gledali prazen lokal, ki je kljub trem gostom na dan očitno zaslužil dovolj za dva zaposlena, prvič pa sem tam videl gostilno, kjer se kava pričara kar iz zraka in gostje sedijo v mrtvi tišini brez radia. Tu se situacija ponovi in ena oseba se med opravljanjem dela spomni, da bi šel obiskat očeta in kar pusti gostilno brez osebja. Očitno si stranke v Vipavi točijo pivo same. To je velik problem in res ne vem, ali toliko stane, da bi človek najel statiste in vsaj malce oživil sceno. Tako pa gre kdo delati v bar samo zato, da se lahko vsake toliko malce usede za mizo in poklepeta, medtem ko okoli njega vlada mučna tišina, kot da si prišel k maši.

Zgodba je tako povprečna in pozabljiva, da celo po dveh sezonah nisem vedel imena glavne osebe. No, ime mu je Kristjan in do svoje izvoljenke Monike ima manj kemije, kot jo imam jaz do svojega detergenta za pranje oblek. Če vas zanima: tisti najcenejši iz Hoferja je in včasih se ne morem odločiti med zelenim ali pa vijoličastim. To je zagotovo bolj zanimiv zaplet kot pa tisti iz serije Najini mostovi. Kristjan je doktor in tudi on in njegova pomočnica Dragica zapirata ordinacijo vsakič, ko je treba skočiti na kavo ali pa se vtikati v življenja drugih.

Ampak niso tu problem samo igralci in nezanimivi, za lase privlečeni zapleti. Glavna težava je, da je zadeva preprosto dolgočasna. Zgodba se vrti okoli nekih snobov in čeprav so bili ti prisotni že prej, se tu glavnina dogajanja vrti okoli nekih povzpetnežev, ki se zaradi dolgočasja najraje naskakujejo med sabo kot zajci in potem preteče drug drugemu žugajo s prsti. Scenarij je resnično bedast, zgodbe pa se ne premakne nikamor in melje ene in iste klišejske zaplete. Mislim, da so tudi mehiške telenovele napredovale od tistih dolgočasnih zapletov, ko neka oseba drugi sporoči šokantno novico, da je tisti stranski lik dejansko njegova hčerka.

Morda najbolj zanimiv je zaplet med Suzano, ki jo igra Saša Pavlin Stošić in prej omenjenim zajebancem Robertom, ki ga igra Rok Kunaver. Gre za parček, ki se redno pojavlja na zaslonu in prepričan sem, da ta naveza obstaja samo zato, ker so scenaristi želeli gledati razgaljeno Sašo, ki pohotno vzdihuje. Ta par obstaja že tri sezone, njuna zgodba pa je tole: “Saša želi Roberta pripraviti do poroke in da se loči od vpliva svojega očeta”. To je to od njune zgodbe, scenarij pa je tako glup, da so dialogi sestavljeni iz malce prerekanja in nato gledamo žvaljenje. Kopiraj/prilepi na tri sezone.

Najini mostovi serija je tako čista telenovela in čeprav bi lahko to oznake prilepil tudi na Usodno vino in Reko ljubezni, je bila tam vseeno prisotna neka privlačna zgodba, s katero se je človek poistovetil, karakterji pa so bili dovolj unikatni, da si se nanje dejansko navezal. Te magije tu preprosto ni in Najini mostovi se bodo zapisali v zgodovino podpovprečen izdelek, ki ga bo hitro pozabil čas.

In oh ta konec. Sladkornim bolnikom je ogled odsvetovan, saj je zadeva tako pocukrana, da spominja že na kakšno Disneyevo risanko. Končni razplet je tako predvidljiv, da bi ga lahko napovedal že v S01E01 – zlobneži so za zapahi, srečni parčki skupaj in vsi so noseči. Scenaristi so celo pripravili čudežno ozdravljenje enega lika, ki spomni na Esmeraldo, ki je kar tako spregledala. Da ne omenjam neprestanih kadrov gledanja v preteklost, saj je treba minutažo epizode nekako zapolniti in če nimaš domišljije je najlažje delati takšne stvari. Zadnji deli vsebujejo celo dva preskoka v času, pa čeprav po tem ni bilo nobene potrebe.

Morda se bo kdo spotaknil ob dejstvo, da “kaj si pa pričakoval od te serije” in to je morda razumljivo. A po drugi strani stavim, da je tale serija dobila več proračuna kot pa karkoli, kar je trenutno v ustvarjanju na slovenski televiziji in vse kar lahko naredimo iz tega denarja so neke dolgočasne telenovele, ki jih pač ljudje gledajo, ker ni drugega na televiziji. A res ne moremo narediti nekaj, kar bi morda postalo popularno tudi izven Slovenije? Zakaj aktualna sezona ni obravnavala koronavirusa, saj so snemali med epidemijo in bi to prineslo vsaj nekaj popestritve v scenariju? Morda b poskus v kakšnem drugem žanru izpadel podpovprečno, a raje bi probal tvegati in ustvariti nekaj posebnega, kot pa da se delajo zadeve po principu “samo da prođe” in napeljevanje ljudi, da se naročijo na Voyo.

Včerajšnji Pero Martić prenos v živo z Denise Dame postal nasilen

3

Popularni YouTuber Pero Martić je včeraj v goste pojavil kontroverzno slovensko starleto Denise Dame in rezultat je eden bolj bizarnih prenosov v živo, ki je ves čas mejil na kršenje YouTube pravilnika glede preveč seksualne vsebine. Vendar pa je treba ekipi čestitati, saj jim je na koncu uspelo speljati 4 ure dolg prenos v živo, brez da bi na zaslonu videli kakšno golo rit ali pa bradavičko.

Tema streama je bil zmenek v živo, kjer so se štirje povabljenci, ki so se prebili skozi kvalifikacije, potegovali za glavno nagrado: naklonjenost Denise Dame. Vsak je imel z njo nekaj zasebnega časa na kavču, še pred tem pa se je ekipa preprosto zabavala pred kamero. Bolj zanimive dogodke smo skozi članek primerno časovno označili, tako da samo kliknite na okno za predvajanje in skočili boste na tiste najbolj zanimive scene.

In skoraj vse od teh so bile seksualne narave. Tako smo videli nekaj šlatanja po mednožju, francoskega poljubljanja in seveda veliko reklamiranja Denisinega OnlyFans profila. Zabava se je nato preselila na fotelj, kjer se je Denise pogovorila z vsakim od samcev posebej.

Ravno tu je zadeva stopila do vrelišča, ko se je zraven nje usedel Redzo. Pogovor se je sprva začel umirjeno, nakar mu je Denise privoščila pošteno klofuto. Zadeva se je samo še stopnjevala, tako da je moral vmes poseči Pero, Denise pa je nato naslednjemu izvoljencu potožila, da jo je prejšnji možakar napadel in pretepel.

Celoten prenos v živo je resnično bizaren. Zagotovo je bilo nekaj zaigranih trenutkov, a ne moreš si kaj, da se ne bi vmes vprašal, ali je šlo nekaj scen izven scenarija. Morda se bo kdo tudi spotaknil ob vsebino, da je ta sporna in še vedno sem impresioniran, da Denise med vsem skakanjem njena prsa niso skočila iz varnega zavetja obleke.

A po drugi strani je to presneto zabavna vsebina in ljudje se lahko pretvarjamo kolikor hočemo, ampak takšne resničnostne oddaje so stvari, ki jih pogleda vsak. Ravno zato je denimo na televiziji tako popularen Sanjski moški in tudi Perotov prenos v živo je med tem incidentom gledalo več kot 4.000 gledalcev. Na splošno je bil prenos v živo izjemno popularen, saj ga je na vrhuncu popularnosti gledalo kar 5.125 ljudi, vse skupaj pa se je do sedaj nabralo preko 21.000 komentarjev, med pisanjem tega besedila pa so ogledi prebili magično mejo 100k in to v manj kot 24 urah.

Je pa vse to tudi dvorezen meč, saj ljudje vsakič pričakujejo še bolj kontroverzno vsebino, kar za ustvarjalce vsebine predstavlja presneto velik izziv.

Režiser novega Jackass filma zaradi groženj s smrtjo vložil zahtevo po prepovedi približevanja iz strani Bama Margere

0

Če še morda ne veste je v pripravi nov Jackass film, ki bo pred kamere vrnil celotno zasedbo norih odštekancev, ki so za šokiranje igralca pripravljeni narediti vse. No, skoraj celotna zasedba, saj je bil iz snemanja izključen Bam Margera, ki je bil v originalnih izdajah Jackass filmov ključni del zasedbe, vendar pa ga v novem filmu ne bomo gledali.

Razlog za izključitev so bili Bamovi problemi z alkoholom in drogami s katerimi se ta igralcem bori že dolga leta. Enake probleme je imel denimo še en član Steve-O, a ta se je od svojih divjih dni spravil skupaj, postal čist in je zdaj povsem normalen možakar. Bam po drugi strani še vedno vodi življenje 20-letnika pa čeprav je danes star že 41 let. Dolgoletno uživanje substanc je na njemu pustilo posledice in produkcijska ekipa je imela njegovega obnašanja dovolj, zato so ga enostavno odpustili.

A Bam meni, da se mu je zgodila krivica. Produkcijo in soigralce je začel obtoževati izkoriščanja, saj naj bi mu ukradli ideje ter tako posledično tudi denar. Še posebej je jezen na režiserja Jeffa Tremaina ter soigralca Johnnyja Knoxvilla. Jeffu je začel pošiljati celo grozilna SMS sporočila, ki jih lahko vidite tukaj. V njih zahteva svoj denar, drugače se lahko zgodi kaj njemu in njegovi družini. Režiserju takšne besede seveda niso bile všeč, zato je odšel na policijo, ta pa je nato proti Bamu izdala prepoved približevanju Jeffu in njegovi družini.

Bam vse svoje teorije pridno deli na svojem Instagram profilu in njegovi posnetki so večkrat preprosto žalostni in kažejo opitega bivšega zvezdnika, ki nikakor ne more pozabiti svojih dni slave. Eden bolj zanimivih je denimo njegovo kreganje z ženo, ki mu pred kamero pove, da če bi se morda stuširal in umil zobe, bi morda celo še kdaj še kdaj seksala. Veš da je nekaj narobe s tabo, ko ti pod komentarji celo tvoji sledilci govorijo, da si čimprej najdi pomoč.

Epic Games ta teden podarja brutalno preživetveno igro Frostpunk

0

Ustvariti atmosferično igro, ki jo preveva brezupje je precej težko opravilo, saj gre lahko narobe veliko stvari. Cilj je spočeti igralno izkušnjo, ki bo sicer moreča, a vseeno to s sabo prinese nekakšen čar, saj se lahko kadarkoli odklopiš od tega fantazijskega sveta in se zahvališ situaciji v resničnem življenju, kjer ti ni treba za skledo toplega obroka cel dan životariti v rudniku.

Eno od takšnih izkušenj vsekakor pričara preživetvena igra Frostpunk, ki je leta 2018 očarala igralce. Za razliko od drugih preživetvenih iger vam tukaj ne bo treba iz prvoosebnega pogleda pregledovati zapuščenega otoka za surovinami, ampak boste iz izometričnega pogleda poskušali pri življenju ohraniti peščico preživelih, ki v zamrznjeni post-apokaliptični prihodnosti bijejo še zadnji boj pred večno pozabo.

Frostpunk ni enostavna igra, saj je treba skrbeti za cel kup stvari, poleg tega pa boste morali vsake toliko sprejeti kakšno neprijetno odločitev, ki vas zna pošteno usekati po vesti. A žal je treba sočutje kdaj zavreči, saj boste samo tako lahko pomagali skupini ljudi, drugače vas zna vaša odločitev kasneje hudo tepsti.

Če vam vse to diši, potem imamo dobre novice. Frostpunk je namreč postala brezplačna igra tega tedna, ki jih Epic Games podeljuje vsakih 7 dni. Za aktivacijo igre preprosto skočite na naslednjo povezavo in si jo prenesite v knjižnico. Skladno s tem so za 20 % znižani tudi DLC-ji, celotna ponudba pa se izteče 17. junija, ko bo na jedilnik prispela nova, za zdaj še skrivnostna igra.

Izid konzole Nintendo Switch Pro naj bi bil praktično pred vrati

0

O obstoju nadgrajene različice konzolo Nintendo Switch se praktično govori vse od izida. Ta nadgrajena verzija naj bi se imenovala Switch Pro in pred kratkim so se pojavili močni namigi, da naj bi bila konzola praktično pred vrati.

Dva dni nazaj smo morda dobili prvi pravi dokaz, da konzola dejansko res obstaja. Francoska trgovina Boulanger je na svoji spletni strani očitno predčasno objavila možnost nakupa konzole. Izdelek je bil nato hitro umaknjen iz prodaje, a nekomu ga je uspelo pred tem slikati, pregledali pa so tudi podatkovno bazo, kjer se je prav tako nahajal zapis o Switch Proju, zraven pa smo dobili še ceno, ki naj bi bila 399 €.

Twitter stran CentroLeaks naj bi se po drugi strani dokopala do informacij, da bo novi Swith Pro uradno predstavljen že kar danes. To je seveda malce čudno, saj Nintendo ni napovedal za danes prav nobenega dogodka. Njihova najbližja predstavitev se bo zgodila na E3-ju, ta pa se bo odvila 12. junija. Vendar pa naj bi bil Swith Pro najavljen pred E3 dogodkom, saj naj bi tam že kazali igralne posnetke iz nove konzole. Tako naj bi se že zdaj začela prednaročila, Switch Pro pa naj bi nato izšel enkrat septembra.

Ta datum izida se sklada tudi s poročilom iz strani Bloomberga, ki je že nekaj časa nazaj najavil obstoj konzole, ki naj bi tokrat imela OLED zaslone. Bloomberg je še zapisal, da naj bi se izid zgodil enkrat septembra ali oktobra, a je poročal o nižji ceni, ki naj bi znašala 299 €.

Fortnite bo v 7. sezoni dobil izboljšano grafično podobo

0

Fornite se v svojem 2. poglavju približuje že svoji 7. sezoni in v igri so se zato začeli pojavljati bizarni dogodki, saj so neke vrste vesoljci začeli kar ugrabljati igralce. Da bo to dogajanje čimbolj spektakularno se je razvijalec Epic Games odločil, da igri doda nekaj grafične olepšave.

Takoj je treba tu izpostaviti dejstvo, da to nikakor ne pomeni, da se bodo zaradi tega tudi dvignile zahteve glede strojne opreme. Vsi vemo, da je nadgrajevanje PC-jev trenutno nemogoča naloga in tudi razvijalec bi bil precej neumen, če bi trenutno te stvari spreminjal. Še več: nedolgo nazaj so v igro vpeljali nov nivo nizkih grafičnih nastavitev, ki zniža grafiko na minimum, tako da bodo lahko igranje izkusili tudi tisti na predpotopnih konfiguracijah.

Bo pa z novo sezono poskrbljeno za vse tiste, ki imate močne strojne komponente in bi si želeli lepše grafične podobe. Tako boste kmalu lahko gledali v boljše dimne efekte, voda bo bolj realistična, učinki nevihte in oblakov bodo lepši, dobili pa bomo tudi boljše sence. Epic Games je na konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X že vpeljal boljšo simulacijo eksplozij, zdaj pa se bo to preselilo tudi na PC.

Nove nastavitve boste našli pod možnostjo Epic, ki je obstajala že prej – ta se bo zdaj preselila stopnjo nižje in sicer na High, medtem ko Medium in Low nastavitvi ne bosta prejeli sprememb.

Poglejmo si še uradne zahteve za nove Epic nastavitve.

  • OS: Windows 10 64-bitni
  • Grafična kartica: Nvidia GTX 1080 ali AMD Radeon RX 5700 XT
  • Pomnilnik: 16 GB
  • Disk: SSD

Kot rečeno, nove grafične nastavitve prihajajo skladno z novo sezono, ta pa se bo na strežnikih pojavila že 8. junija.

24. junija nas čaka predstavitev “nove generacije Windowsov”

6 let mineva odkar je na naše računalnike prispela sveža verzija Oken, takrat imenovana Windows 10. Ta inačica je bila nekaj posebnega, saj je Microsoft z njo prekinil tradicijo izdajanja novih Windowsov, ampak je desetica postala platforma, ki jo bodo lahko z manjšimi in večjimi posodobitvami nadgrajevali še dolgo v prihodnost.

In Microsoft je svojo obljubo držal, zdaj pa napoveduje večjo nadgradnjo, za katero direktor podjetja Satya Nadella trdi, da bo najbolj pomembna v zadnjih desetih letih Windows operacijskih sistemov. Takšne besede napovedujejo nekaj res velikega in zna biti, da bo ta nadgradnja predstavljala nekakšen premik na Windows 11 – pa čeprav samo v duhu.

Microsoft ni želel razkriti prav nobenih dodatnih informacij in je za zdaj samo začrtal datum premiere. Ta se bo zgodila 24. junija ob 17.00, gledali pa jo bomo lahko preko naslednje povezave.