🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 287

NVIDIA bo nocoj ob 18.00 razkrila naslednjo generacijo grafičnih kartic

0

Danes se bo zgodil eden od večjih dogodkov na področju strojnih komponent, saj ima za ob 18.00 podjetje začrtano prav posebno predstavitev, ki bo končno razkrila njihovo naslednjo generacijo grafičnih kartic.

Govorimo o seriji kartic RTX 3000, o katerih že dolgo po spletu krožijo govorice. NVIDIA je v trenutni generaciji grafičnih kartic gladko zmagala in AMD-ju ni uspelo izbiti krone iz glave kartici RTX 2080Ti, prav tako je bila NVIDIA edina, ki je ponujala tehnologijo raytracinga.

Vendar pa to ne pomeni, da podjetje počiva, ampak želi svojo prednost samo še povečati. Za današnjo konferenco so pričakovanja velika, a morda je presenečenje malce pokvarilo podjetje Gainward, ki je na svoji strani po nesreči objavila dve sliki prihajajočih grafičnih kartic RTX 3080 in RTX 3090, zraven pa objavila tudi specifikacije.

RTX 3080

  • CUDA jedra: 4352
  • Takt: 1710 MHz
  • Pomnilnik: 10GB GDDR6X
  • Hitrost pomnilnika: 9500 MHz
  • Prepustnost: 760 GB/s
  • PCIe: Gen 4
  • Maks. poraba elektrike: 320W
  • Izhod: HDMI 2.1, DisplayPort 1.4a

RTX 3090

  • CUDA jedra: 5248
  • Takt: 1695 MHz (Boost)
  • Pomnilnik: 24GB GDDR6X
  • Hitrost pomnilnika: 9750 MHz
  • Prepustnost: 936 GB/s
  • PCIe: Gen 4
  • Maks. poraba elektrike: 350W
  • Izhod: HDMI 2.1, DisplayPort 1.4a

Kakor lahko vidimo je največja razlika med obema modeloma količina pomnilnika. RTX 3090 bo vseboval kar 24 GB pomnilnika, kar je v bistvu več, kot pa ima moj PC sistemskega pomnilnika. Več kot očitno bo ta grafična kartica namenjena tistim, ki bodo želeli svoje igranje izvajati v 4K ločljivosti, saj višje resolucije goltajo grafični pomnilnik kot za stavo. RTX 3090 naj bi ostal brez nadgradnje Ti in naj bi predstavljala vrh ponudbe, ki naj bi po nekaterih govoricah stala okoli 2000 $.

Takšna pošast naj bi tudi vlekla elektriko kot nora, zato se je morda pametno začeti ozirati po bolj zmogljivem napajalniku. Nove kartice bodo zato vsebovale tudi povsem nov 12-pinski konektor, a je dobra novica, da boste v paketu dobili tudi pretvornike za 8-pinske kable.

Kaj točno je za nas pripravilo podjetje bomo videli že nocoj ob 18.00, prenos v živo pa boste lahko spremljali na njihovi uradni strani.

Obetavna igra 12 Minutes naj bi pripovedovanje zgodbe popeljala na naslednjo raven

0

Igra 12 Minutes me je na lanskoletnem festivalu E3 močno očarala in bi jo označil za največje presenečenje sejma. Razvijalec Luis Antonio je v kratkem napovedniku pokazal, da dobro ve, kako zgraditi močno vzdušno igro, ki bo nekaj unikatnega.

Celoten zaplet se bo odvijal na eni lokaciji, ki bo običajno stanovanje. V njem se bosta za mizo usedla mož in žena, ki praznujeta svojo obletnico, a nenadoma skozi vrata vdre policist, ki moža aretira, ženo pa ubije. Vendar pa to ne bo konec igranja, saj bo mož ujet v časovni zanki in bo ta dogodek moral vedno znova podoživljati. Naša naloga je, da odkrijemo, zakaj ta policist sploh pride, kaj so njegovi motivi in kako preprečiti smrt svoje ljubljene.

Od napovednika lani nismo dobili nekih novih informacij, je pa razvijalec pred nekaj dnevi razodel nekaj novih informacij in podelil posnetke iz snemanja zvočnih vrstic. Kakor lahko vidimo bo imel ta indie projekt pravo zvezdniško zasedbo. Glasove bodo posodili James McAvoy (His Dark Materials), William Dafoe (The Lighthouse) in Daisy Ridley (Star Wars) in očitno bodo to tudi edini trije igralci, ki jih bomo videli v igri. Dobra zgodba več tudi ne potrebuje in razvijalec je povedal, da želijo preko 12 Minutes pripovedovanje zgodbe premakniti na naslednjo raven. Luis Antonio je celo izjavil, da če bi bile igre filmi, bi se še vedno nahajali v črno-beli eri nemih filmov. Igre imajo ogromno potenciala, a še vedno počnemo iste stvari: streljamo, ubijamo in višamo točkovne rezultate.

12 Minutes je v razvoju že 7 let in čeprav še nimamo trdno zakoličenega datuma izida, naj bi igro dobili v roke še enkrat letos.

Mass Effect predelavo naj bi dobili že oktobra, a to se zna spremeniti

0

Razvijalec Bioware ima te dni kar nekaj projektov pod rokami. Pridno delajo na naslednjem poglavju Dragon Age franšize in hkrati še vedno poskušajo Anthem spremeniti v nekaj, kar bo k sebi privabilo igralcev in upravičilo vzdrževanje strežnikov. Govori se tudi o ponovnem zagonu Mass Effect franšize, že dolgo pa krožijo govorice o predelavi izvirne trilogije.

Vir teh govoric je novinar Jeff Grubb, ki dela za spletno stran GamesBeat. Čeprav se njegove govorice za zdaj še niso izkazale za resnične, Jeff vztraja pri svojem in v nedavnem podcastu je še enkrat potrdil, da je prepričan, da je predelava resnična. EA naj bi načrtoval presenečenje in naj bi v začetku oktobra razkril prenovljeno trilogijo, izid pa naj bi nato sledil ob koncu oktobra. A Jeff pravi, da je leto 2020 pokvarilo že veliko načrtov in zna se zgoditi, da bo ta datum zamaknjen na kasnejši mesec. Vseeno je prepričan, da bo trilogija prišla med nas še enkrat letos.

Jeff je tudi povedal, da naj oboževalci pričakujejo nadgradnjo in ne popolne predelave. To pomeni, da bo EA zvišal ločljivost in mogoče ustvaril malce bolj podrobne teksture, ne gre pa pričakovat ponovne gradnje sistema od temeljev navzgor. Mass Effect 2 in 3 se sicer nista spet tako grozno postarala, a prvi del bi lahko dobil vloženega malce več truda. Raziskovanje z nerodnim Makojem po planetih bi lahko praktično povsem odpravili in ga nihče ne bi preveč pogrešal.

Ali bo že kaj od tega bomo videli naslednji mesec, ko bo EA, vsaj tako upamo, projekt tudi uradno najavil.

Doom Eternal The Ancient Gods DLC bo samostojen naslov

0

Prvi DLC za igro Doom Eternal bo nosil naslov The Ancient Gods, Part One in bo, kakor lahko tudi sklepate iz naslova, izšel v dveh delih. Razvijalec id Software je pred nekaj dnevi razkril tudi prvi napovednik in ta je prikazal to, kar smo tudi pričakovali od razširitve za DOOM: več akcije, novih nasprotnikov in krvavega obračunavanja z demoni.

Razvijalec je v intervjuju za spletno stran PCGamesN podelil nekaj novih informacij. Igralci naj bi od prve razširitve dobili to, kar so tudi zahtevali, kampanjo Eternala pa naj bi dokončalo več igralcev kot pa tisto iz DOOMa 2016. Razvijalec je želel s prvo razširitvijo doseči čimveč starih in novih igralcev, zato so se odločili, da za igranje The Ancient Godsa ne boste potrebovali originalne igre Doom Eternal. Dodatek bo tako povsem samostojen in za njegovo igranje vam sploh ne bo treba preigrati Eternal kampanje. Seveda je to vseeno priporočljivo, saj drugače sploh ne boste mogli spremljati zgodbe, ki je v originalu že tako zmedena.

Za igranje prihajajoče razširitve boste morali na Steamu kupiti Year One Pass, ki zase zahteva 29,99 €, izid pa je napovedan za 20. oktober.

Serious Sam 4 v novem napovedniku naredi pokol sredi Vatikana

0

Bo hrvaški razvijalec Croteam s četrtim delom Serious Sama zopet vrnil na pot stare slave? Težko je reči, saj napovedniki do sedaj niso pokazali nečesa res revolucionarnega. Še vedno čakamo na prikaz moči njihovega novega Legion sistema, ki bo lahko na zaslon naenkrat narisal tisoče nasprotnikov, ne da bi se naš PC spremenil v prikazovalnik diapozitivov.

Njihov zadnji napovednik pa je vseeno malce bolj zanimiv od predhodnih. Sam se namreč med svojim pohodom po svetu znajde pred svetim mestom Vatikana, ki so ga seveda prevzele nezemeljske grozote. Samo starko povpraša za navodila do mesta, ona pa mu svetuje, naj se raje usede v papamobil, ki je dobil nekaj nadgradenj.

Naš junak hitro spozna, da se je avtomobil spremenil v pravo mehanizirano zverino na dveh nogah, ki je poleg vsega podprta z dvema minigunoma, za povrh pa lahko nasprotnikom podkurimo z izstreljevalnikom raket. Samo se usede v železno Godzillo, preveri sisteme in se poda v standardno akcijo. Na koncu ga pričaka še nekakšen tentaklast šef, ki pa pokaže, da Serious Sam 4 ne bo ravno grafičen prvak.

Vendar pa grafična podoba spet ni tako pomembna, saj je poudarek na akciji in glede na napovednik, te ne bo manjkalo. Na koncu lahko vidimo tudi cel kup bojujočih vesoljskih plovil in morda je bil to kratek vpogled v Legion sistem?

Kako bo izpadel končni izdelek bomo lahko videli 24. septembra, ko bo Serious Sam 4 izšel na Steamu in Google Stadii, nosil pa bo nekoliko nižjo ceno.

Sony bi rad na PC pripeljal še več PlayStation ekskluziv

0

Živimo v zanimivih časih. Včasih je veljalo, da sta imela tako Microsoft kot tudi Sony trdno zakoličene ekskluzive za svoji konzoli Xbox in PlayStation, saj sta tako prodala več kot konzol in tudi iger. PC je bil porinjen nekako na stran in dokler ni prišel Steam, je bilo računalniško igranje, ki ga je povrh vsega nadlegovala visoka stopnja piratstva, zelo blizu propada.

Danes so stvari nekoliko drugačne in tako Microsoft kot tudi Sony sta čedalje bolj zainteresirana za PC. Microsoft je celo zaplaval v računalniške vode do te mere, da bo vsak Xbox naslov izšel ob istem času tudi na računalnikih in če bi zaradi tega kdo označil njihovo prihajajočo Xbox Series X konzolo kot predsestavljen računalnik, se ne bi pretirano zmotil.

Tudi Sony je uvidel, da bi znal na PC-ju še dobro zaslužiti. Da se nekaj premika v to smer je najprej naznanila igra Death Stranding, ki bila sprva ekskluziva za PlayStation 4, mesece kasneje pa je svoj dom našla tudi na računalnikih. Sony je nato predelal še Horizon Zero Dawn – prva igra, ki jo je razvil Sonyjev studio, ki je svojo pot našla tudi na PC.

Prodaja je bila očitno dovolj visoka, da je Sony v nedavnem poročilu razodel, da namerava na računalnike prenesti še nekatere ostale naslove. Gre za zanimivo strateško odločitev, ki je rezultat dveh predvidevanj. Sony namreč vidi, da se na PC-ju nahaja skupnost igralcev, ki se za noben denar ne bo umaknila iz te platforme, a vseeno bi kupili Sonyjeve izdelke, če bi bili ti na voljo za njihovo platformo. Založnik bi seveda najraje igralce dobil na svojo konzolo, a če je to račun brez krčmarja, bi jim lahko vsaj prodal igro in tako zaslužil.

Po drugi strani je prenos PlayStation 4 ekskluziv dober recept spodbude igralcev za nakup konzole PlayStation 5. Dober primer tega je denimo Horizon Forbidden West, ki je nadaljevanje igre Horizon Zero Dawn. Slednjo igro so izdali na PC-ju in zaslužili od prodaje, dvojka pa bo na voljo samo za PS5. Če želi igralec spremljati nadaljevanje zgodbe, potem bo moral kupiti novo konzolo in s tem so dobili novo stranko.

Kaj bo Sony še predelal ni znano, a iger v katalogu jim zagotovo ne manjka in skoraj zagotovo bi vsi naslovi zabeležili visoke prodajne številke. Igralci največ upov polagajo na Bloodborne, za katerega že dolgo krožijo govorice o predelavi, morda pa nas pričaka še kaj novejšega kot je denimo God of War ali pa oba dela The Last of Us.

Activision zagrozil s tožbo razvijalcu goljufij za igro Call of Duty

0

Franšiza Call of Duty se zdi te dni močnejša kot kadarkoli prej. Ljudje so se nekoliko naveličali standardne battle royale zabave in kalsični večigralski spopadi zopet dobivajo na veljavi. Založnik Activision veselo gleda polne strežnike iger Modern Warfare in Warzone, pripravlja pa se tudi na zagon povsem novega dela Cold War.

Imajo pa njihove igre že od začetka en zelo velik problem: goljufivce. Založnik se jih želi znebiti na vse načine, a nepošteni igralci so se razpasli in so še posebej tečni v Warzonu. Ta igra je namreč brezplačna in goljufivec ob primeru odstranitve samo ustvari nov račun in se vrne v goljufanje. Težava je narasla celo do te mere, da so igralci na konzolah začeli ugašati možnost povezovanja s PC igralci, saj so velikokrat na strežnikih naleteli na goljufivce.

Goljufanje je na PC-ju prisotno praktično povsod in iz tega je celo nastal cel biznis. Spletna stran Cxcheats.net denimo ponuja prodajo programov za goljufanje v vseh najbolj popularnih večigralskih igrah. Za Modern Warfare oz. Warzone si lahko tako denimo kupil goljufije, ki so omogočale samodejno merjenje ali pa povečevanje radarja. Avtorji teh goljufij so lepo služili, a tega je sedaj konec. Na svojem Discord kanalu so namreč sporočili, da jim je Activision zagrozil s tožbo in prodaja goljufij se je zato ustavila.

Kakor poroča spletna stran Eurogamer, so se kupci goljufij začeli pritoževati, saj so plačali za svoj izdelek in so na koncu ostali praznih rok. Nekdo je celo odštel 60 $ samo zato, da bi lahko goljufal v večigralskih obračunih in pri nakupu na takšni strani je bilo malce naivno pričakovati, da bo kdorkoli dobil povrnjen denar. Cxcheats je še nekaj časa ponujal nakup goljufij za druge igre tipa Apex Legends, a trenutno je stran popolnoma nedosegljiva. Možno je, da so se zbudili tudi drugi založniki in zato so avtorji raje vse skupaj ugasnili in jo popihali z nabranim denarjem.

The Outer Worlds prikazal nekaj igranja iz prihajajočega dodatka Peril on Gorgon

0

Še malo in minilo bo eno leto, odkar smo se poigrali s kvalitetnim RPG-jem The Outer Worlds, ki ga je izdal razvijalec Obsidian Entertainment. Če pogledam zdaj nazaj, se mi zdi, da bi moral igri ob opisu odbiti pol pike. Sicer sem se ob igri prešerno zabaval, vendar pa od zaključka štorije nisem niti enkrat pomislil, da bi se rad vrnil v ponovno preigravanje, saj se mi zdi, da sem praktično vso vsebino izkusil že prvič.

Ko je razvijalec Obsidian najavil, da za nas pripravljajo novo razširitev Peril on Gorgon, me je prelilo tiho navdušenje. Obsidian je v za Fallout: New Vegas dokazal, da so njegovi DLC-ji celo bolj kvalitetni kot izvirnik in upam, da se bo podobno zgodilo tudi za ta prvi dodatek.

Igralni napovednik pa žal ne prikaže nečesa posebej navdušujočega. Odpravimo se na posebno lokacijo, imenovano Sprat Shack, ki je postajališče za vse najemnike, ki želijo prislužiti kakšen dodaten cekin. Sprat Shack bo osrednja lokacija DLC-ja, kjer bomo dobivali nove naloge, tam pa nas bodo čakali tudi pomembni karakterji, ki bodo zgodbo peljali naprej. Eden od njih je Leonora Diallo, ki nas pošlje v bližnje ruševine iskat predmet, ki ga je pustil njen mož Jerome.

Preprosta odprava seveda postreže tudi z nevarnostmi in hitro naletimo na novo sorto sovražnika. Med raziskovanjem ruševin bomo naleteli tudi zvočne zapiske, ki so ga pustili preminuli in presegel bi lahko, da so se ti nahajali že v originalni igri, a očitno je to ena večjih novosti dodatka.

Peril of Gorgon v svojem prvem igralnem posnetku ne prikaže ničesar posebnega in strah me je, da razvijalec želi izpolniti samo pogodbo do založnika Private Division. Obisidan je namreč kupil Microsoft in The Outer Worlds ni njihova licenca, tako da neke ljubezni do razvoja “tuje” lastnine tu ni čutiti.

Morda pa se motim in bo Peril of Gorgon povsem raztural. To bomo videli 9. septembra, ko igra izide za vse večje platforme.

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning z novim napovednikom pokaže napadanje iz senc

0

Kot verjetno že veste, bomo kmalu dobili predelavo Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning, ki bo poskušala igralcem zopet priljubiti igro iz leta 2012, ki je imela ogromno potenciala, a tega ni znala izkoristiti. Re-Reckoning bo nekoliko izboljšal grafično podobo, dodal pa bo tudi povsem novo razširitev, tako da se veterani originala lahko veselite še česa drugega kot pa samo igranja na nostalgične note.

Razvijalec je pred kratkim izdal nov napovednik, ki se osredotoči na “Finesse” razvojno drevo. To je namenjeno tistim igralcem, ki se radi bojevanja lotijo malce manj neposredno in nasprotnike raje naskočijo iz senc. Tako boste lahko grdavža napadli izza hrbta in mu v čreva poslali nekaj hitrih zbodljajev, s tem pa se boste tudi izognili direktnemu naskoku.

Napovednik nam med drugim prikaže, kako prenovljena zadeva sploh izgleda in predelava se znatno ne razlikuje od izvirnika izpred osmih let. Vizualno je špil še vedno močno podoben World of Warcraftu in animacije niso res tako močno napredovale. Upamo, da bo novi dodatek prinesel nekaj nove kvalitetne vsebine, tako da zna založnik odobriti delo na nadaljevanju.

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning prihaja 9. septembra, na Steamu pa si lahko igro že dodate med seznam želja.

Legacy of Kain: Soul Reaver dobil modifikacijo za nadgradnjo tekstur

0

Ni skrivnost, da gaming branža zelo rada predela starejše naslove, tem doda višje teksture in boljšo ločljivost in jih kot take ponovno porine na prodajne police. Takšnega tretiranja so deležne predvsem franšize, ki so bile dolgo v mirovanju in založnik preko takšnih projektov potipa trg in preveri, ali je nemara dovolj navdušenja, da potem odobrijo delo na nadaljevanju.

Žal pa franšiza Legacy of Kain ni bila nikoli deležna česa takšnega in serije se od vedno drži nekakšno prekletstvo, ki je vplivalo tudi na prodajo. Legacy of Kain franšiza je sestavljena iz Blood Omen in Soul Reaver iger, v vsaki od njih pa spremljamo bodisi Raziela ali pa Kaina. Gre za globoko vampirsko zgodbo, s posebnimi igralnimi elementi, kot je prehajanje med dvema dimenzijama, vključuje pa tudi mehaniko vrtenja časa. Kljub temu da so bile igre res kvalitetne in v primeru Soul Reaverja celo pred svojim časom, niso bile nikoli prodajni hiti. Franšiza tako miruje že 20 let in založnik Square Enix jo je želel obuditi leta 2013 preko večigralske igre Nosgoth, a ta ni vzbudila zanimanja, saj so Legacy of Kain naslovi bili striktno enoigralske izkušnje. Založnik je zaradi tega igro preprosto preklical.

Oboževalcem tako ne ostane drugega, kot pa da se pozabavajo s starejšimi naslovi. Eden najbolj čislanih je Soul Reaver iz leta 1999, ki je izšel za PC in PlayStation, leto kasneje pa je sledila predelava za konzolo Dreamcast. Ta predelava je vsebovala boljšo grafiko in še druge zanimivosti kot je denimo dinamična glasbena spremljava.

Modder RainaAudron se je zato odločil, da Dreamcast verzijo še malce nadgradi. Vse teksture je spustil skozi algoritme umetne inteligence in ta je močno izboljšala vizualno podobo tekstur, ne da bi zaplavala predaleč od vizije razvijalca. Soul Reaver je tako dobil znatno nadgradnjo, ki pa jo lahko izkusite samo preko emulatorja Flycast.

Kljub predelavi je Soul Reaver vizualno še vedno precej zastarel, a bolj ga mučijo nerodne kontrole, saj je bila to ena prvih platformskih 3D iger in razvijalci takrat še niso bili čisto prepričani, kako točno funkcionira zadeva.

A zgodba je prestala test časa in če se vam je zaželelo malce obujanja nostalgije, potem si modifikacijo prenesite iz naslednje povezave.

Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition – pošten, starošolski RPG grižljaj

Ostareli PC-jaši poznamo eno prav posebno sorto RPG iger, ki jih imenujemo pod vzdevkom cRPG. Žanr je bil na višku popularnosti v začetku tisočletja, ko so bile tretjeosebne igre še bolj v povojih, zato smo igralci najraje posegali po igrah tipa Baldur’s Gate 2, kjer akcijo nadzorujemo iz ptičje perspektive.

cRPG je skozi leta skoraj povsem zamrl, a potem se je zgodila faza Kickstarterjevih projektov, ki je ta žanr zopet obudil od mrtvih. Tako smo dobili nekaj kakovostnih projektov, med katerimi izstopata predvsem Pillars of Eternity, formulo pa je nato odlično nadgradil Divinity: Original Sin. Nato se je spet vse umirilo, Pillars of Eternity 2 se je prodal slabo in zdelo se je, da nas čaka ponoven zaton žanra. A kar od nekje so se nato vzeli Rusi z imenom Owlcat Games in pokazali, kako se naredi pravo starošolsko RPG izkušnjo, pa čeprav v ekipi nimaš veteranov tega žanra. Zadeva je bila na začetku izjemno hroščata, a razvijalec se ni predal. Pridno je krpal luknje, dodajal novo vsebino in tako imamo po dveh letih Definitive Edition izdajo, ki vse skupaj zapakira v ličen paket, temu pa doda še nekaj igralnih dobrot. Žal pa se ponovnim hroščem niso mogli izogniti.


Razvojna ekipa: Owlcat Games
Založnik: Deep Silver
Platforme: PC
LinkSteam
Datum izida: 17.8.2020
Cena: 19,99 €

Žanr: cRPG


Pathfinder: Kingmaker nas postavi v vlogo novinca, ki je žejen novih avantur. Pridružimo se pozivu lokalnih oblasti, ki iščejo pustolovce za nevarno nalogo. Kdor namreč podredi divjo deželo Badlands, ki ji vlada zlobni bandit, znan samo po imenu Stag Lord, bo v posest dobil celotno območje Badlandsa. Heroj bo tako nagrajen s prav svojo deželo, v kateri bo lahko postavil utrdbo, nabral podanike in s pridnim delom svojo moč še razširil na sosednje pokrajine. Seveda zadeva ni tako preprosta, saj se na začetku zgodi napad na vašega delodajalca in na vas je, da hitro pobegnete gotovi smrti. Poleg tega vas takoj obtožijo za vohuna iz dežele korupcije, ki sliši na ime Pitax in svoj sloves lahko pridobite nazaj samo tako, da najdete pravega izdajalca, si podvržete Badlands in postanete zakoniti vladar dežele. A to je v bistvu samo začetek avanture.

Kar takoj pade v oči je dejstvo, da Pathfinder ni lahka igra. Pri stvaritvi karakterja lahko izbirate med 9 rasami in 16 različnimi igralnimi razredi. K temu prištejte še to, da lahko svoj razred razpolovite in kombinirate s še enim drugim in hitro je jasno, da vas čaka celo morje statistik, kombiniranj in pazljivega načrtovanja razvoja karakterja.

bo potrebno kar nekaj truda in taktike. A na koncu ste poplačani z lepim zakladom in občutkom ponosa.

Najbolj pomembna stvar pri igranju je oblikovanja in razvoj vašega karakterja in tudi ostalih kompanjonov, ki se vam pridružijo na odpravi. K sreči lahko na začetku prilagodite težavnost, a vseeno je treba biti pazljiv. Ob nespametnem vlaganju izkušenjskih točk lahko hitro zašuštrate svojega junaka do te mere, da postane nekoristen. Zato je morda pred začetkom igranja pametno pobrskati po spletu za optimalno sestavo vašega lika, če pa med igranjem res zavozite, lahko vseeno za prgišče zlatnikov zopet razporedite veščine svojih junakov.

Igra je narejena po namizni igri Pathfinder. Ta ni tako znana, kot denimo Dungeons & Dragons, a če ste denimo igrali Baldur’s Gate in se vam vsaj približno sanja, kaj pomenijo določene statistike, potem prehod ne bo preveč težak. Nabrane izkušenjske točke lahko razporedite v tipične statistike kot so moč, vzdržljivost, mobilnost, skrivanje po sencah in podobno. A bolj pomembne so dejanske veščine, ki jih je cel kup in bodo pomembno vplivale na vašo učinkovitost v boju. Tako boste lahko svojega heroja izurili v boju s točno določenim orožjem, kot je denimo navaden meč, buzdovan, sulica ali pa gorjača. Potem se je treba osredotočiti na vejo razvoja. Če boste tank, potem je pametno izuriti vašo zmožnost nošenja težkega oklepa ter se osredotočiti na boj z orožjem in ščitom. Delitelji škode raje posezite po hitrih orožjih kot so noži ali pa lahki meči, tu pa je dobro tudi vložiti pike v sposobnost nošnje po enega orožja v vsaki roki. Potem so tu seveda še magi in zdravilci, ki ob stopnjevanju pridobivajo defenzivne in ofenzivne uroke, te pa lahko začinijo še z dodatnim orožjem od daleč kot je lok ali samostrel. Kombinacij je res ogromno in kakšen novinec se zna ob vsej teh vsebini ustrašiti, a zadeva spet ni tako težka, da bi zahtevala nekajurno študiranje v slogu Crusader Kings 2.

Če ne marate dolgih dialogov, potem Pathfinder ne bo za vas.

Ena od značilnosti cRPG-jev je tudi ogromno branja in Pathfinder tu zagotovo ne zaostaja za tistimi največjimi predstavniki tega žanra. Branja je za eno pošteno fantazijsko buklo in večino spremljanja zgodbe boste spremljali ravno v klikanju po dialogih. Ena večjih napak cRPG žanra je to, da vam vsak naključni prebivalec želi razložiti celotno zgodbo sveta, zraven pa vam še zaupa vse svoje težave. Pathfinder se tem težavam ne izogne, a ni spet tako hudo. Svet je zanimiv in pester, dogajanje pa spremlja zanimivo politično dogajanje med različnimi ljudstvi, tako da spremljanje dolgih dialogov ni muka. Dobra novica je tudi to, da nosijo pomembne točke pogovorov hitro klikabilne, Wikipedia vnose, ki poenostavijo spremljanje dogajanja. Recimo, da vam neki NPC razlaga dogajanje v deželi Restov, a ste pozabili, kje je to. Preprosto kliknete besedo “Restov” in že lahko na hitro obnovite znanje. Ta sistem smo že videli v Pillars of Eternity in Tyranny igrah, tu pa je tudi več kot dobrodošel. Človek se ob poplavi vseh informacij hitro izgubi in prištejte k temu še to, da ima vsak karakter svojega Boga in hitro lahko začnete v mislih mešati informacije.

Med svojim potovanjem bomo naleteli tudi na nekaj zanimivih likov, ki nam bodo pomagali pri nadaljnjih avanturah. Vsak od njih ima svojo zgodovino in svoje želje, ob pridnem pogovarjanju pa boste razkrili tudi njihove stranske naloge. Čeprav so na prvi pogled malce klišejski, saj imamo jeznega barbara, bradatega škrata in lepo vinilko, vsak od njih pod površjem skriva globino. Jezni barbar je ženska, ki se želi dokazati, da ni samo za v kuhinjo. Plemeniti vitez je prelepa punca Valerie, ki želi svetu pokazati, da je še kaj več kot samo lep obraz, tista vilinka pa je pobegli suženj, ki so jo mučili zaradi njene sposobnosti čaranja. Sicer bi si želel, da bi bili njihovi dialogi bolj dinamični, saj so med sprehajanjem po svetu povsem tiho in med sabo spregovorijo samo takrat, ko postavimo taborišče za obnovitev zdravja in urokov.

Skakanje po menijih je stalna spremljevalka cRPG iger.

Velik del izkušnje tvori tudi upravljanje vašega kraljestva. Igra ne nosi naslova Kingmaker kar tako, saj boste morali nadgrajevati utrdbo, skrbeti za nove stavbe in te nadgrajevati, zavzemati nova območja in na posebne odprave pošiljati svoje svetovalce. Vsake toliko boste morali sprejeti tudi kakšnega pomembnega gosta in vaša odločitev bo pomembno vplivala na nadaljnji potek igranja. Takšen graditeljski aspekt ne bo pogodu vsem, a je nekaj povsem novega v svetu cRPG-jev. K sreči lahko upravljanje kraljestva nastavite na samodejno in v tem primeru se vam s tem delom sploh ne bo treba ukvarjati.

Velik del izkušnje je tudi načrtovanje razvoja vašega kraljestva.

Poglejmo si še tehnično plat. Pathfinder: Kingmaker ni ravno ne vem kakšen lepotec in po grafični plati ga prekašata tako Pillars of Eternity 2 kot tudi Divinity: Original Sin. Zadeva sicer ni nagnusna, a vidimo lahko, da razvijalec za igranje z grafiko ni imel visokega proračuna. Prav tako je že od originala v igri prisoten čuden hrošč v animaciji, da če napademo nasprotnika samo z enim orožjem v roki, bo drugo držal, kot da ima v njej neviden ščit. Zadevo bi po vsem tem pretečenem času lahko že enkrat popravili. Glasbena podlaga je dobra in primerno fantazijska, a vsi dialogi nimajo zvočnih govorcev. Zvočno upodabljanje boste slišali samo ob najbolj pomembnih dialogih, za ostalo pa se boste morali zateči k branju. Nekateri to preferirajo in ni preveč moteče, a dejstvo je, da smo tudi pri cRPG igrah navajeni na zvočno podajanje dialogov.

To je nekako to, kar sestavlja Pathfinder: Kingmaker, čas je, da se osredotočimo na novosti iz Definitive Edition.

Najbolj pomembno je to, da je igra sedaj na voljo tudi za konzole. Razvijalec je lepo prilagodil uporabniški vmesnik na kontroler in rezultat je veliko boljši kot pa pri leni predelavi Pillars of Eternity. Podporo za kontrolerje so dobili tudi PC igralci, a nekje se je zalomilo in Xbox One krmilniki preprosto ne delujejo. Minilo je več kot teden od izida, popravka pa še vedno ni nikjer.

Potezni boj je bolj umirjen, taktičen in na koncu tudi zanimiv.

Konzolna verzija je uvedla tudi nov sistem bojevanja. Pathfinder: Kingmaker je namreč vseboval realnočasovni boj s pavziranjem in to bi bilo na kontrolerju presneto zoprno opravilo. Zato so se odločili vnesti potezni način, kjer poteze opravljamo izmenjujoč in igra tako postane nekaj povsem drugega. Za boj si lahko vzamemo čas in nov sistem so dobili tudi PC igralci. Priznati moram, da je potezni način veliko bolj uživantski, se pa čutijo v njem pomanjkljivosti. Igra namreč vsebuje veliko spopadov z nasprotniki, ki bi jih prej odpravili v samo nekaj sekundah. Preprosto si označil svojo druščino in kliknil na nasprotnika in žurke je bilo konec. Potezni način te boje hudo razvleče, saj moraš čakati na potezo vsakega posameznika, kar zna trajati. Poleg tega se tu včasih zgodi kakšen hrošč, ko vaš karakter preprosto ne izvede zapovedane poteze, vidimo pa lahko tudi druge manjše pomanjkljivosti, kot so denimo portreti v čakalni vrsti, saj pri nekaterih preprosto manjka prikazna slika.

Naleteli boste na šefe, ki so kljub bolj preprosti vizualni podobi precej spektakularni.

Definitive Edition v en paket zapakira vse štiri do sedaj izdane DLC-je, ki lepo razpotegnejo že tako dolgo izkušnjo. Vse skupaj boste za nizko ceno tako dobili igro, v katero lahko zlahka vložite do 100 ur. Vsebine vam dolgo ne bo zmanjkalo, kar je raj za RPG navdušence in mora za nepotrpežljive.

Pathfinder: Kingmaker je tako resnična starošolska izkušnja, ki pa je ne bodo pozdravili ravno vsi. Za preigravanje takšnega naslova potrebujete potrpljenje, priporočeno pa je tudi to, da uživate v igranju vlog. To ni neki Witcher, saj je največji poudarek na taktiki, pametnem vlaganju razvojnih točk in uživanju v branju zgodovine fantazijskega sveta. Veterani, ki ste iskali svoj nov Baldur’s Gate zalogaj, se boste hitro prepustili toku domišljijskega igranja vlog, novinci pa boste morda našli ljubezen do posebne sorte RPG-jev, za katero se sploh niste zavedali, da jo v sebi gojite.

Ogromna modifikacija The Chronicles of Myrtana za Gothic 2 prešla v alfa stanje

0

Nobena skrivnost ni, da je Gothic pri meni zapisan z zlatimi črkami in prva dva dela sem preigral že tolikokrat, da znam na pamet zrecitirati celotno mapo. Gre za eno najbolj zabavnih RPG izkušenj v zgodovini, ki pa je angleško govoreči svet na višku popularnosti nikoli ni zares posvojil. Levji delež krivde za to nosi propadli avstrijski založnik JoWood in trdno sem prepričan, da če bi franšizo takrat v roki držal nekdo, ki je vsaj malo sposoben, potem bi se Gothic ime te dni kosalo s tistimi največjimi, kot so denimo The Elder Scrolls ali pa Dark Souls.

Čeprav igra nikoli ni osvojila ameriškega občinstva, smo bili Evropejci povsem nori na to igro. Še posebej so nad njo navdušeni Poljaki in Rusi, ki še danes za njo pridno delajo modifikacije. Zanimivo dejstvo: slavni razvijalec CD Projekt RED je svoj navdih za Witcher franšizo povlekel ravno iz Gothic iger. Več o tem na naslednjem posnetku.

Poljaki so taki navdušenci, da so že dolgo nazaj na kup zbrali nekaj talentiranih ustvarjalcev in se spravili ustvarjat največjo modifikacijo za Gothic 2 do sedaj – The Chronicles of Myrtana – posebnost te modifikacije pa je njena profesionalna izvedba. Razvijalec se je celo tako potrudil, da je k sodelovanju povabil originalne poljske govorce, ki bodo zopet posodili svoje glasilke znanim karakterjem. A bodite brez skrbi, saj bo poskrbljeno tudi za zvočno upodabljanje v angleškem in tudi nemškem jeziku.

Zgodba se bo dogajala v Gothic vesolju. Mod bo razdeljen na dva dela, prvo poglavje Archolos pa se bo dogajalo 10 let pred dogodki iz prvega Gothica. Raziskovali bomo lahko otok Archolos, ki mu vlada kralj Rhobar II in dogajanje se zdi umirjeno, vendar pa se na obzorju že riše nevarnost orkov, kraljestvo pa bo kmalu pretresla magična pregrada zaporniške kolonije.

Gre za hudo ambiciozen projekt, ki seveda zahteva svoj čas. Razvijalec je maja projekt privlekel do alfa verzije, a je koronavirus ustavil njihove načrte pri snemanju zvočnih dialogov. Povedali so, da morajo najprej poskrbeti za varnost vseh udeleženih, tako da je bilo snemanje prestavljeno. Bodo pa ta čas izkoristili za dodatno vsebino pri igranju, tako da bodo naloge bolj raznovrstne in naše odločitve bodo vplivale na nadaljnji potek igranja.

Datum izida tako ostaja ena velika neznanka, vendar pa je modifikacija videti presneto impresivna, tako da se splača počakati. Če bo Innos na naši strani, znamo zadevo že pognati v 2021, a kdo ve, če bo takrat že pripravljena tudi angleška verzija.

Več informacij o projektu lahko najdete na uradni strani.

Sam & Max se vračata v novi VR igri

Sam & Max franšiza je serija pustolovskih avantur, ki jo že od samega začetka pestijo vzponi in padci. Prvi del je izšel davnega leta 1993, ko so bile pustolovščine na vrhuncu popularnosti. Žanr je nato zamrl, a ga je ponovno obudil razvijalec Telltale, ki je avanture obudil z novimi epizodnimi igrami simpatičnega detektivskega dvojca Sam & Max in to tako, da je igram dodal veliko dialogov in bolj malo ugankarstva.

Tudi ta žanr je potem nekako zamrl in minilo je že več kot 10 let od zadnje njune avanture. Od takrat je razvijalec Telltale umrl in se potem ponovno rodil, na trgu igričarstva pa je rodila nova tehnologija virtualne resničnosti. Ta bo očitno novi dom za naša priljubljena junaka, saj je bila včeraj napovedana nova igra Sam & Max: This Time It’s Virtual.

Nekih podrobnosti nimamo, saj smo za zdaj dobili samo kratek dražilnik, ki pokaže naša junaka, kako streljata na neko čudno, mutantsko pošast. Dobili nismo niti datuma izida ali pa platform, je pa dobra novica, da bo pri razvoju sodeloval idejni oče serije Steve Purcell, za razvojnim krmilom pa bo tokrat studio HappyGiant.

Upamo, da bo humor ostal na isti ravni kot v prejšnjih delih in da bo uspešnost naslova pripeljala tudi do razvoja bolj klasičnih iger v slogu Telltale avantur.

Cardaclysm – Predogled | RPG kvartopirstvo

Verjetno nisem edini tukaj, ki je pred leti srečal nenadejano zapeljivko. Pisalo se je leto 2008, mi pa smo igričarske urice preživljali ob igrah, kot so Fallout 3, Far Cry 2, GTA 4 in Dead Space. A status sirene ne gre nobeni izmed njih. Namesto tega je kritičen udarec moji samokontroli povzročila King’s Bounty: The Legend. To dokaj drugačno fantazijsko usmerjeno nadaljevanje kultnega King’s Bounty iz 1990 sicer nikoli ni doživelo iste popularnosti kot sorodna franšiza Heroes of Might and Magic. A vseeno je predvsem v mamiki Rusiji doživela nepopisno popularnost in komunistična svojat se rada prsi s svojimi dosežki v njej in jo nažiga vse do danes.

Opevan strateški RPG je doživel bujno rast, do 2014 prejel še štiri precej podobna in dobro sprejeta nadaljevanja, nato pa je razvijalce Katauri Interactive napadla mačka in se namastila na njihovih jezičkih. Tišina je trajala par let, sledila pa ji je oznanitev King’s Bounty 2 z izidom enkrat letos. Ampak! Morda se sprašuješ, zakaj toliko besed namenjam popolnoma nepovezani igri? Je naslov predogleda mar varka? Brez strahu. Gre zgolj za to, ker se bomo vsi oboževalci v čakanju na nadaljevanje morali zaposliti z nečim drugim. In Cardaclysm izgleda kot odličen kandidat.

Cardaclysm: Shards of the Four nekako združuje vse najboljše elemente menedžmenta lastne armade in RPG napredka, združenega s kartnimi mehanikami. Na kratko rečeno “grindaš, špilaš karte, pa tekaš naokrog”. Skuša ujeti zasvojljivo zanko igranja v nekoliko drugačni smeri. A čeprav uspe doseči novo paradigmo v borbenih mehanikah, ravnotežje v trenutni obliki še ni čisto popolno. Vsebina se prav tako hitro prične ponavljati, kar vodi do nekaterih neverjetno frustrirajočih trenutkov. Naš predogled bo razjasnil, ali mešanica vseeno dostavi zabavo že v zgodnjem dostopu.


Razvojna ekipa: Elder Games
Založnik: Whisper Games, Headup Games
Platforme:
PC
Steam: Link
Datum izida: 29.7.2020 (EA)
Cena: 14.99€

Zvrst: Akcijsko RPG zbiranje kart


V igri prevzameš nadzor nad neimenovanim čarovnjakom in že takoj po začetku se prvič okopaš v krvi sovražnikov. Uvodnjak te ležerno nauči osnovnih sistemov in kartnih mehanik. A glede na to, da pa je vse dokaj preprosto, ne rabiš biti znanstvenik, da razumeš borbeni sistem, dokaj podoben tistemu iz Hearthstone, a poenostavljen. Karte služiš z opravljanjem preprostih misij za gostilniške osebke ter premagovanju sovragov, skupaj pa jih je na voljo več kot 200, iz petih različnih osnovnih skupin.

Veliko kart se lahko tudi kombinira. Če na primer najdeš osnovnega volka, ga lahko združiš z isto karto pred ali med bojem in mu s tem nadgradiš život, napad, ceno in morebitne sposobnosti. Poleg kart lahko zbiraš tudi opremo, ki večinoma deluje v sožitju z eno izmed frakcij. Vse deluje preprosto in pogrešal sem malo kompleksnosti iz King’s Bounty, ki bi ojačala sinergijo in omogočala zanimive igralne stile. Če uporabljaš pretežno karte z zeleno oznako narave, si primoran uporabljati ravno set opreme, ki ojača te karte in podobno, namesto bolj splošnih bonusov, ki bi omogočili zanimive sinergije.

Med potovanji med stopnjami vedno obiščeš krčmo. Cenjeni krčmar ti vedno zagotavlja naloge, kjer moraš na posameznih potovanjih v okolico najti poseben predmet, ki se skriva nekje v nivoju. V kleti lokala najdeš tudi norega goblina. Z vsakim obiskom lahko z njim izmenjuješ naključne karte. Vedno zahteva dve in zanju ponuja eno alternativo. Čeprav vrednostno gledano večina njegovih poslov predstavlja navadno izkoriščevalstvo, se sčasoma pričneš kopati v kartah in te kakšna zamenjava zna zamikati.

Na vsaki naključno ustvarjeni stopnji je tvoj cilj ubiti vse nasprotnike in priti do izhoda. Nagrada za trud so nove karte, pogosto večja zaloga čarobnih kristalov in tu in tam nova plenišča. Ko so vsi nasprotniki mrtvi, moraš hitro priti do končnega portala, saj se takrat aktivira tudi velik zloben okostnjak in prične svoj neumorni tek proti tvoji lokaciji. Pride čas za pogumen umik. Z njim se je priporočljivo soočiti šele po nekaj urah igranja, na začetku namreč nimaš veliko možnosti.

Glavna razlika med Cardaclysm in drugimi kartami boj proti igram je omejen valutni sklad za črpanje kart. Čeprav se obnavlja po vsakem spopadu, se med bojem sploh ne dopolnjuje (razen z uporabo določenih kart). Vsako bitje in čarovnija ima lastno sorazmerno ceno in ker ni nobenega razloga, da se ne bi že takoj na začetku karseda izprsil z začetno roko, je sploh v prvih področjih veliko odvisno od sreče vlečenja kart, čeprav težavnost sčasoma strmo pade.

Uravnoteženost v igri bi tako potrebovala kar nekaj dela. Večina bojnih srečanj je dokaj enostavnih, vendar lahko naletiš na srečanje, kjer zaradi začetne roke ni možno zmagati. To vodi v občutek frustracije, ker je do poraza prišlo na podlagi generatorja naključnih števil in ne zaradi morebitnih taktičnih napak ali slabih potez.

Na splošno je v manjši dozi Cardaclysm zabavna, a tudi enostavna borbena igra s kartami. Večji del je intuitiven in enostaven za priučenje ter nasploh zabaven. Ker gre za zgodnji dostop, bo večina ravnovesnih težav skoraj zagotovo odpravljena, trenutna precej skopa količina vsebine pa seveda nadgrajena. Ljubitelji iger s kartami, kot sta Magic the Gathering in Hearthstone, bodo Cardaclysm verjetno vzljubili, a bolj priložnostna množica se bo morda hitro zdolgočasila ob igranju.

Načrt zgodnjega dostopa

Razsodba

Cardaclysm: Shards of the Four je že zdaj mogoče priporočiti ljubiteljem žanra. Osnovnega sistema igre se lahko hitro priučiš, vendar ponuja dovolj raznolikosti za par zanimivih ur igranja. A kljub temu sčasoma pride čas, ko čutiš, da si videl že vse. Vključiti je treba več sovražnikov, več kartic, več NPC-jev in raznolike opreme.

A osnova je tu in igra je popolnoma igralna in brez večjih napak ter hroščev, a več raznolikosti bo vsekakor zelo dobrodošlo. Osnovne smernice glede končnega izida zaenkrat še niso določene, toda razvijalec pričakuje, da bo končni izid sledil to jesen – kot ponavadi bo cena za celotno izdajo nekoliko višja. Veselim se prihodnjih posodobitev, a dvomim, da me bo kmalu ponovno zamikalo obiskati ta svet, dokler ne prejme precej več vsebine.

(+) Dodelana igralna osnova
(+) Enostavna in intuitivna igralna zanka
(+) Naključna generacija poskrbi za vizualno raznolike svetove
(+/-) Naključnost lahko vodi v ravnovesne probleme
(-) Potrebuje veliko več vsebine
(-) Enostavno bojevanje se hitro lahko začne ponavljati

Hitman 3 bo Epic Games ekskluziva

0

Ko se je že zdelo, da se je založnik Epic Games malce umiril z nabavljanjem ekskluziv, je zopet sprožil svoje grabežljive šape in si prilastil nove naslove.

Igralce je tako nedavno presenetil z najavo, da bo prihajajoča predelava Crysis Remastered pripadal ekskluzivno njihovi trgovini, sedaj pa bo pri njih našel dom tudi priljubljeni gologlavi morilec Agent 47. Hitman 3 je tako postal enoletna ekskluziva za trgovino Epic Games. Na tej platformi bo naslov izšel januarja 2021, Steam lastniki pa boste na svojo verzijo morali počakati do leta 2022.

Razvijalec IO Interactive se je odločil, da bo nov del založil sam in denarna vzpodbuda iz strani Epica jim je prišla hudo prav. Dobra novica je tudi to, da bo tretji del nadaljeval tradicijo predhodnika, saj bomo v novo poglavje lahko prenesli prav vse mape iz predhodnikov.

Še ena dobra novica prihaja iz strani Epic Games platforme. Ta bo od 27. avgusta pa do 3. septembra podeljevala brezplačne kopije Hitmana iz leta 2016, kar je odlična priložnost za vse novince v seriji. Novi del bo prvič prinesel tudi morilske avanture v VR okolju, a žal samo za konzolo PlayStation 4.

Na uradni strani trgovine igra še ni pripravljena za nakup, si pa lahko vsaj ogledate uradne sistemske zahteve, ki k sreči niso preveč visoke.

Call of Duty igralec pobija nasprotnike z igranjem na pravih bobnih

0

Inovativnost igralec me vsak dan preseneča. Na svetu namreč obstajajo ljudje, ki jim je precej dolgčas in so naveličani tudi kontrolnih shem. Tako smo v preteklosti videli preigravanje igre Dark Souls preko tapkanja na banane, ki je v kotiček sramu poslalo vse nas, ki tudi preko najnovejših kontrolerjev ne moremo premagati kakšnega zaguljenega šefa.

Nekaj časa nazaj nas je presenetil tudi zavzeti Call of Duty igralec RockyNoHands, ki obožuje igranje svojega priljubljenega večigralskega naslova, pa čeprav je paraliziran od vratu navzdol.

Sedaj je prišel čas, da si ogledamo še streamerja z imenon DeanoBeano, ta pa se je določil združiti svojo ljubezen do večigralskih spopadov s svojim hobijem bobnanja. Zato je v igri Modern Warfare in Warzone zvezal svoje resnične bobne in se spravil k igranju. Vsak del inštrumenta igra svojo vlogo in potrebna je izjemna natančnost, ki pa jo je preko bobnanja težko doseči.

DeanoBeano se kljub temu ni predal in uspelo mu je ubiti nasprotnika med večigralskim obračunom. Kasneje mu je uspelo celo zmagati v Gulagu, saj se je nasprotnik pridno sprehodil pred njegov merek.

Kakor je igralec talentiran, je nadzorna shema preprosto premalo natančna, da bi z njo lahko zmagal spopad. Veliko je odvisno od sreče, a če se vam morda zdi takšna vsebina zanimiva, hitro odklikajte na njegov Twitch profil. Deano vsak dan kaže svoje podvige ter se izboljšuje in morda mu enkrat celo uspe ostati zadnji na mapi.

HITMAN in Shadowrun Collection brezplačna na Epic Games trgovini

0

Digitalna trgovina Epic Games je ta teden za nas pripravila novo paleto poslastic, kar je dobra novica, saj so pred nekaj dnevi pošteno razjezili igralce z najavo, da bo HITMAN 3 pripadal samo njihovi trgovini.

Da malce ublažijo ta udarec, so se odločili, da ponudijo igro HITMAN iz leta 2016 povsem brezplačno. Gre za začetek preporoda te serije, ki se je s prejšnjim delom Absolution malce zamerila igralcem in takrat se je zdelo, da bo morda franšiza sledila Splinter Cellu na dolg počitek.

Vendar pa je razvijalec IO Interactive predelal osnove igre in igralcem ponudil peskovnik, v katerem so se na eksotičnih lokacijah odkrižali svojih tarč na hudo domiselne načine. HITMAN je nenadoma postal spet priljubljen in se prodal v dovolj velikih količinah, da je razvijalec nabral dovolj denarja za izdajo celotne trilogije. Če si želite ogledati začetek tega potovanja, potem si lahko brezplačno kopijo privoščite tule.

Ponavadi smo vajeni, da Epic Games najprej podeli en večji naslov, ki ga spremlja še kakšna igra nižje kakovosti. To tokrat ne drži, saj nam je ponujen tudi brezplačen skupek odličnih RPG iger Shadowrun Collection. Če ste morda oboževalec kiberpank vesolja, a se vam ne da čakati na Cyberpunk 2077, potem bo tole odlična potešitev. Paket je sestavljen iz treh iger: Shadowrun Returns, Shadowrun Dragonfall in Shadowrun Hong Kong. Prvi del je še najslabši, a še vedno vreden preigravanja, nadaljevanji pa samo nadgradita igralno formulo. Igranje se dogaja na Zemlji, ki pa jo je prepojila magija, Orki in zvrhana mera hekanja. Shadowrun igre krasijo zanimivi in globoki liki ter hudo privlačna zgodba. Vaša kopija vas čaka na naslednji povezavi.

Brezplačna ponudba bo na voljo do 3. septembra, ko bo na voljo postala zanimiva strategija Into the Breach. Ta je bila sicer enkrat že brezplačna na Epic Games trgovini, a morda niso vsi takrat aktivirali svojega izvoda.

World of Warcraft Shadowlands dodatek prihaja oktobra

0

Približuje se čas, da na površje prileze že osma razširitev igre World of Warcraft, ki bo tokrat podnaslovljena Shadowlands. Blizzard je vanj zlil precej napora, saj so igralci še vedno razočarani nad Battle for Azeroth dodatkom in tako namerava precej spremeniti formulo igranja. Izkušenjska stopnja bo zmanjšana 60, zanimiv bo pa tudi uvod, saj bomo lahko igralci na začetku izbrali, skozi katero od razširitev bomo želeli stopnjevati svojega heroja.

Blizzard se zaveda, da je od originala bilo narejeno že toliko zgodbe, da je to že malce težko spremljati, še posebej za novince. Shadowlands bo prinesel 5 novih območij, vsako pa bo imelo svojo zgodovino. Eno od teh bo Bastion, kjer bodo po zraku plavali angelski Kyriansi in da bi njihovo ljudstvo ter njihove želje lažje razumeli, je Blizzard spočel prvi del animirane serije Afterlives.

Med večjimi zanimivostmi Shadowlandsa je tudi Torghast, Tower of the Damned, ki je ogromen stolp, sestavljen iz več nadstropij, ki je ob vsakem sprehodu drugačen in ponuja novo vsebino. Torghast ponuja nekakšno “rougue-lite” izkušnjo igranja, kar je vsekakor nekaj novega v World of Warcraft svetu.

Poleg novega napovednika smo dobili tudi datum izida. Ta se bo zgodil 27. oktobra, za nakup pa boste morali odšteti 39,99 €.

Age of Empires III: Definitive Edition dobil napovednik in datum izida

0

Imam se za precej velikega navdušenca nad Age of Empires serijo, vendar pa prvega dela nisem nikoli igral. Dvojka je bila moja prva prava PC igra, zato sem pred dolgimi leti gojil precej velika pričakovanja za trojko. Žal sem bil takrat razočaran, čeprav se danes niti ne spomnim zakaj. Mislim, da mi ni odgovarjalo novo časovno obdobje, saj sem imel vedno raje bojevanje z meči kot pa z mušketami.

Morda je napočil čas, da dam tretjemu poglavju še eno priložnost, saj je Microsoft včeraj uradno pokazal prvi napovednik za prihajajočo predelavo, ki se bo s polnim imenom imenovala Age of Empires III: Definitive Edition.

Kar v videu najprej stopi v oči je pošteno nadgrajena grafična podoba. Trojka ni tako stara kot njena predhodnika, a vseeno je razvijalec njeno podobo znatno nadgradil. Tu ne govorimo samo o novih teksturah, ampak tudi o animacijah pri grajenju in boljšem osvetljevanju. Po novem bomo lahko izvajali strategije v 4K ločljivosti in prenovljenem, bolj inovativnem uporabniškem vmesniku.

Prenovo so dobile tudi civilizacije, dobili pa bomo tudi dve novi ljudstvi: Inke in Švede. To je kar lepa količina vsebine, ki od vas ne bo zahtevala veliko. Na Steamu si namreč lahko igro prednaročite za 19,99 €, če pa si v knjižnici že lastiti Definitive različici prejšnjih dveh poglavij ali pa če ste že kupili Age of Empires III: Complete Collection, pa boste prejeli še dodatnega 25 % popusta.

Igra se bo za igranje odklenila 15. oktobra.

Fall Guys prikazal kratki napovednik za svojo 2. sezono

0

Zanimiva je primerjava trenutno najbolj popularnih iger, ki jih zastopata Fortnite in Fall Guys. Medtem ko je Fortnite včeraj predstavil novo sezono, ki jo je spočel v partnerstvu z Marevelom in katera je zaradi tega zagotovo zahtevala ogromno denarcev za licence, je Fall Guys veliko bolj preprost.

V včerajšnjem kratkem napovedniku so prvič pokazali svoje namere za 2. sezono, ki bo tokrat zavila v srednjeveški čas.

Na svoje pisane pajace bomo lahko navesili viteške ali čarovniške obleke in se spustili v boj skozi nove ovire. Tokrat bomo med svojo gonjo za krono naleteli na razne ovire, ki jih bomo morali premikati, preden bomo lahko splezali na novo platformo. Že iz posnetka je videti, da bodo nove proge prinesle kupe smeha, kar je tudi namen te igre.

Nova sezona je še precej daleč stran, saj se prva izteče šele ob koncu oktobra. Do takrat lahko polovite še preostale nagrade iz 1. sezone, ki jih niti ni malo.

Fall Guys se ne namerava upočasniti. Na Steamu je še vedno najbolje prodajana igra in založnik DevolverDigital je ponosno najavil, da so prodali že 7 milijonov kopij, igra pa je postala tudi največkrat prenesena igra PlayStation Plus igra v zgodovini konzole PlayStation 4.