Dwayne Johnson oz. The Rock je tip igralca, ki mu njegovi filmski nastopi nikoli ne bodo prislužili Oskarja. Vendar pa to ne pomeni, da tip ne zna s svojimi vlogami v blagajne prinesti cele kupe denarja. Sam se njegovega nastopa najbolj spomnim iz filma Doom, ki mi je bil pred leti dejansko všeč. Vendar pa je The Rock največ kovancev nabral v filmih Jumanji ter seveda v tiskarni denarja, ki nosi ime Hitri in drzni.
Dwight je začel opozarjati na svojo zmožnost polnjenja blagajn že leta 2016, ko je bil drugi najbolje plačan igralec in v tistem letu je nabral 64,5 milijona dolarjev. Takrat ga je prehitel samo Kevin Hart, a Dwayne ni obupal in že leta 2019 se je povzpel na sam vrh najbolje plačanih igralcev. Takrat je svoj bančni račun napolnil za 89,4 milijona dolarjev, od junija lani do letos pa se je zopet povzpel na vrh lestvice, pa čeprav je tokrat zaslužil malce manj in obogatel za “samo” 87,5 milijona zelencev.
Od kod mu takšni silni denarci v letu, ko je filmska industrija praktično zmrznila? The Rock naj bi za film Red Notice pri Netflixu zaslužil več kot 23 milijonov dolarjev, nekaj denarja pa mu je prinesla tudi njegova znamka oblačil Project Rock.
Spodaj lahko najdete seznam najbolje plačanih igralcev leta 2020.
Recenzijo filma Artemis Fowl bi rad v naprej obrazložil. Namreč hitri švrk očesa na portalih IMDb in Rotten Tomatoes kaže izredno nizke ocene. Da portalom ni vedno za verjeti verjetno vemo vsi, a kljub temu povprečni uporabnik interneta vseeno rad pogleda ocene filmov in si s tem naredi vsaj približno sliko o kvaliteti izdelka. Dogaja pa se, da so te ocene včasih precej nerealne, saj oboževalci namerno dajejo nizke ocene izdelkom, ki so se jim tako ali drugače zamerili. Artemis Fowl je eden teh izdelkov. IMDb mu ponuja oceno 4.1 od 10 (16000+ ocen), Rotten Tomatoes pa celo 9 procentov na Tomatometer (156 ocen). S čim se je film tako zameril gledalcem?
Založnik: Disney
Glavni igralci: Ferdia Shaw, Lara McDonnell, Colin Farrell
Črna obleka, očala in vesoljsko orožje. Artemis Fowl izgleda kot podmladek Man in Black. Foto: Imdb
Naj začnem takole: film smo si ogledali družinsko brez kakršnega predznanja ali vedenja o njem. Več o tem, kakšen se nam je zdel razložim v nadaljevanju. V tem trenutku je predvsem pomembno, da smo si ga ogledali brez znanja, da gre serijo knjig irskega avtorja Eoina Colferja. Izdelava filma po predlogi knjige ima že dolgo brado in nenazadnje jim je to uspelo, tako da je marca Artemis Fowl dobil svoj filmski prvenec. Ta je bil že od začetka ustvarjen pod nesrečno zvezdo, saj je trajalo mnogo let, preden so ga sploh začeli snemati, več o tem si lahko preberete tukaj. Film bi moral v kinematografih svojo pot začeti marca, a načrte jim je preprečila epidemija, zato so se pri Disneyju odločili, da ga lansirajo kar na svojem pretočnem servisu, a žal tam ne more upravičiti 125 milijonov proračuna, ki ga je imel. Zadnji žebelj v krsti pa so mu zabili gledalci, ki so ob ogledu ostali ravnodušni oziroma celo jezni, saj naj bi bil film poln napak in je naredil veliko krivico knjigi. To ni prvič, da so si ustvarjalci filmov vzeli malo kreativne svobode, saj je logično, da je celotno knjigo težko zapakirati v en sam film, a pri Artemis Fowlu naj bi si vzeli precej več odmikanja od originalne ideje in film naredili totalno nerazpoznaven po mnenju oboževalcev knjig. Tako je torej visokoproračunski Artemis Fowl na ocenjevalnih portalih pristal na samem dnu.
Kot rečeno, pred samim ogledom filma nisem poznal zgodb in knjig o tem junaku, zato bo moja ocena temeljila na ogledu samega filma in se zna razlikovati od prej omenjenih ocen. Sama zgodba filma je točno to, kar bi človek pričakoval od mladinskega filma. Rdeča nit je dvanajstletni deček Artemis Fowl, igra ga novinec v svetu igranja Ferdia Shaw, je zaradi svoje super inteligence precej zdolgočasen in kar malce nadut. Njegov oče Artemis Fowl starejši, ki ga je upodobil Colin Farrell, ga že od malih nog uči o irskih bajkah in legendah. Tako ima mlajši Fowl pri svojih rosnih dvanajstih letih poleg ogromnega znanja matematike, fizike in ostalih šolskih predmetov tudi neverjetno znanje o vilah, trolih, škratih in ostalih magičnih bitjih. Ko njegovega očeta ugrabi zlobna vila, se Artemis zave, da so vse zgodbe o mističnih bitjih resnične in s svojim služabnikom mora skovati načrt, kako rešiti svojega očeta. Pri reševanju se združi z vilinko Holly, vizualno podobo ji je dala Lara McDonnell in škratom po imenu Mulch, ki ga je odigral Josh Gad. V stranski vlogi vodje vilinske policije vidimo tudi prvo damo angleškega filma Judy Dench. Skupaj morajo najti najsvetejši vilinski artefakt Akulos in z njim rešiti očeta.
Dama Judy Dench je še vedno dodana vrednost vsakega filma, tudi Artemis Fowl je zaradi nje boljši. Foto: Imdb
Film Artemis Fowl je vizualno spektakularen. Dobro narejen CGI skupaj s posnetki čudovite Irske gledalca kar vleče v ta namišljeni svet vil in trolov. Scenografsko in kostumografsko gledano ni pripomb, kvečjemu kakšna opazka na to, da so preko tega počastili tudi kakšno drugo delo. Tudi igralska zasedba mi je bila več kot zadovoljiva, predvsem me je navdušila legendarna Judy Dench, ki kljub svojim letom dokazuje, da spada v sam vrh igralske smetane. Tudi pojava Colina Farrella je več kot dobrodošla, saj ga že nekaj časa nisem zasledil v kakšnem večjem filmu (če izvzamem lanski The Gentleman).
Kljub temu, da nisem poznal knjig, po katerih je Artemis Fowl povzet, sem v zgodbi tudi sam začutil določeno praznino. Film se odvija s prehitrim tempom in gledalcu ponudi premalo globine. Kot bi jedel Monte Zotta in bi ti dali le čokolado in ne tiste zgornje mlečne plasti, ki bi jo lahko jedel v litrih. Liki nimajo nobenega karakterja in o njim ne izvemo prav veliko, zato razumem nasprotnike filma, ki so prebrali knjige, saj so verjetno dobili veliko lepšo predstavitev junakov. Prav tako me je zmotilo, da se antagonist pojavi le parkrat za nekaj sekund in to je vse. Tudi reševanje očeta poteka na daljavo s pomočjo Akolusa in magije. Vse skupaj je kot ena resnično bedna uporaba Deus Ex Machine, v katero so bili primorani, ker je pač zmanjkalo proračuna. Film bi si zaslužil še vsaj štirideset minut dodatne dolžine s katero bi predstavili like in zgodbo. Tako pa so ga zapakirali v dobrih 95 minut in prikrajšali gledalce za res dober film. Pod črto lahko rečem, da gre za lapsus studia Disney, ki načeloma ponuja odlična mladinska dela.
Artemis Fowla bi priporočal družinam z mlajšimi otroki med devetih in petnajstim letom, ki neobremenjeno gledajo vizualno spektakularno, a vsebinsko prazno delo. Počitnice ali kakšen vikend je kot nalašč za dozo irske mistike.
Zanimivosti:
Disney je pravice za film kupil še pred izidom prve knjige. Knjiga je izšla leta 2001.
Film je v predprodukciji preživel devetnajst let, saj so ga začeli pripravljati že leta 2001.
Vloga Judi Dench je v knjigi moškega spola, a so jo predelali zanjo in jo na ta način počastili za dolgoletno vlogo M v filmih Jamesa Bonda.
Producent filma je bil tudi Weinstein, a so ga po izbruhu škandala odstranili in zamenjali produkcijsko hišo.
V nedeljo 16.8.2020 se je pisala zgodovina slovenskega ešporta. TaySon je v trenutno najbolj popularni igri Fortnite dokazal, da je najboljši v Evropi in z naskokom 11ih točk osvojil tretjo sezono Fortnite FNCS Evropskega turnirja. Zmaga mu je prinesla neverjetnih 80 000 USD in veliko spoštovanja med najboljšimi Fortnite igralci.
TaySon na samem vrhu Evrope!
Na hitro nam je uspelo ujeti TaySon-a za kratek intervju. HOPsi: Kako meniš, da bi se trenutno razvrstil na svetovnem turnirju? TaySon: Med top 10 igralci na svetu.
HOPsi: Kaj meniš, da je po tvojem mnenju najbolj pomembno: izkušnje, streljanje, grajenje/buildanje ali taktika? TaySon: Taktika oziroma reakcija in prilagajanje na sam potek igre.
HOPsi: Kaj je po tvojem mnenju tisto kar manjka največ dobrim igralcem, da preskočijo v ligo profesionalcev? TaySon: Razmišljanje in reakcije glede na potek igre oziroma “game-sense”.
HOPsi: Osvojil si zavidljiv kupček denarja imaš kakšne posebne načrte? TaySon: Večino bom prihranil imam pa namen kupiti močnejši/streaming računalnik in nekaj oblek.
HOPsi: Kje vse te najdemo in ti lahko sledimo? Tayson: – Twitch.tv: Tayson – Twitter – taysonfn – Youtube – TaySon – Instagram – Taysonfn_
Omenil bi tudi odličen dosežek drugega Slovenca, ki sliši na ime K1nzell in je končal na 26tem mestu in bil nagrajen s 2000 USD. GG obema sedaj pa še po #1 mesto na svetovnem turnirju.
Tipična Skyrim izkušnja je danes malce drugačna, kot pa je bila leta 2012, ko je igra izšla in je imela bolj malo vsebine iz strani skupnosti. V osmih letih je oboževalski skupnosti uspelo ustvariti dobesedno tisoče modifikacij, ki na tak ali drugačen način spremenijo in popestrijo našo igralno izkušnjo.
Zato velja pravilo, da pred igranjem Skyrima najprej odklikaš na Nexus stran, tam izbereš najbolj popularne modifikacije in nato zapraviš nekaj ur za boleče nameščanje modov ter odpravljanje hroščev, saj boš slej ko prej naletel na težave s kompatibilnostjo in se igra ne bo želela več zagnati.
Ravno zaradi teh problemov so se na spletu pojavili vodiči za različne skupke modifikacij. Dokumentacija natančno razloži kaj prenesti, kaj spremeniti in doda še priročne povezave. Kljub temu je namestitev boleče počasna. Eden najbolj priljubljenih paketov takšnih modifikacij se imenuje Ultimate Skyrim, ki od vas dobesedno zahteva en dan, kjer samo nameščate modifikacije. In to velja za tiste, ki že imate nekaj izkušenj, novinci pa ste obsojeni na par dni zamudnega klikanja.
Človek se torej vpraša, zakaj ne bi nekdo samo združil vse te modifikacije in jih ponudil v prenos? Sliši se logično, a tu nastopita dve prepreki.
Prva je, da modifikacije prihajajo od različnih avtorjev. Za takšen skupek bi moral dobiti dovoljenje od vsakega posebej in veliko morda tega ne bi sploh odobrila. Poleg tega želijo avtorji dobiti od vsakega uporabnika višanje statistike na Nexusu, saj šteje vsak prenos in ocena, ki njihov mod dvigne nad konkurenco.
Druga stvar je združljivost. Veliko modifikacij dobiva nove verzije in če te niso redno posodobljene v paketu, potem vas čakajo problemi pri kompatibilnosti, čemur sledi rušenje igre.
Vse te težave je šele nedavno rešilo iznajdljivo orodje Wabbajack. Ta nam omogoča, da snamemo seznam kakšnega popularnega paketa modifikacij in nato preko namestitvenega programa samo kliknemo en gumb in vse delo bo opravljeno namesto nas! Wabbajack se poveže na Nexus strežnik, prenese najnovejše verzije modov, ti pa dobijo potrebno statistiko beleženja prenosa. Za kompatibilnost je poskrbljeno, tako da imate v zelo kratkem času narejeno tisto, za kar bi drugače zapravili dolge ure.
Wabbajack ni čisto popoln. Če želite imeti samodejno namestitev preko enega klika, potem je nujna naročnina na Nexus Premium. To ni napaka orodja, ampak tako preprosto obratuje Nexus stran. Naročnina vam odklene hkratno prenašanje več modifikacij, izgine pa tudi omejitev prenašanja podatkov, ki je za brezplačne uporabnike nastavljena na 1 MB/s.
Tudi brezplačno lahko prenašate modifikacije, a potem vas čaka veliko čakanja in klikanja vsakega moda posebej. Osebno cenim svoj čas in raje dam tistih nekaj evrov in si prihranim kup glavobolov.
Na uradni Wabbajack strani vas čaka nekaj različnih skupkov modifikacij, ki lahko povsem spremenijo vašo igralno izkušnjo. Ultimate Skyrim doda težak boj in preživetvene mehanike, Legacy of the Dragonborn pa je praktično nova razširitev.
Dobra novica je tudi to, da Wabbajack ne podpira samo Skyrima, ampak tudi druge Bethesda naslove kot so Fallout New Vegas, Oblivion in celo Morrowind. Res izjemen program, ki končno omogoči, da povsem spremenimo svoje najljubše RPG izkušnje.
Živi mrtveci so prav dobro zaživeli tudi v gaming vodah. Po odličnih epizodičnih avanturah razvijalca Telltale, smo letos dobili zanimiv VR projekt The Walking Dead: Saints and Sinners, ki je igralce presenetil s svojimi globokimi igralnimi mehanikami.
Zanimivo pa je, da Saints and Sinner ni bil edini VR Walking Dead, saj se za letos pripravlja še en projekt Onslaught. Tudi tu bomo spremljali zgodbo, v glavnih vlogah pa bosta nastopila karakterja Rick Grimes in Daryl Dixon, ki ju poznamo iz tudi še vedno aktualne AMC-jeve serije. Pridružili se bodo tudi drugi znani liki kot je Michonne, žal pa še ne vemo, v kateri sezoni bomo spremljali dogodke iz igre.
Onslaught je pred kratkim dobil tudi svoj prvi igralni posnetek, ki prikaže zanimive VR mehanike. Boj je videti zadovoljiv in črvive betice bomo realistično razkosavali z vrsto različnih hladnih orožij, zapela bodo pa tudi strelna orožja.
Skladno z igralnim napovednikom smo dobili tudi datum izida. The Walking Dead Onslaught izide 29. septembra za vse PC VR sisteme, svojo verzijo pa bo dobil tudi PSVR. Na Steamu lahko igro že prednaročite, zase pa trenutno zahteva 22,49 €.
Ni preteklo veliko vode, odkar je zaživel novi pretočni servis HBO Max, ki ga lahko trenutno spremljajo samo Američani. Tako kot vsi drugi konkurenčni servisi bo tudi Max moral poskrbeti za nekaj kakovostne in predvsem originalne vsebine, saj se drugače nihče ne bo naročil na njihovo vsebino.
K sodelovanju so zato povabili komika Setha Rogna, ki ga poznamo predvsem po komičnih vlogah, kjer največkrat igra nekoga, ki ima izjemno rad kajenje marihuane. Tokrat se je pred njim pojavil nov izziv, saj je moral v komediji An American Pickle odigrati kar dva različna lika in roko na srce, mu je to dobro uspelo. Žal pa An American Pickle nima težave v igralni zasedbi, ampak predvsem v polovično zamišljenem scenariju.
Založnik: HBO Max
Glavni igralci: Seth Rogen, Sarah Snook, Molly Evensen
Film se vsekakor začne obetavno. Zgodbo začnemo spremljati leta 1919 v Poljski, kjer se Herschel Greenbaum bori z velikimi težavami preživetja. Njegov poklic je kopač jarkov, a to ne prinese ravno veliko kovancev. Vendar enega dne na lokalni tržnici naleti na lepotico Sarah, v katero se hitro zaljubi, jo s pridnim delom osvoji in odpotuje v rodovitno Ameriko, kjer je priložnost za zaslužek na vsakem koraku.
Življenje je dobro in Herschel dobi službo v tovarni stekleničenja kumar, njegova uradna dolžnost pa je lovljenje podgan. Žal se zgodi: nesreča Herschel pade v bazen kumar, kamor ga po nesreči zapečatijo in takšen 100 let čaka, da nekdo odpakira njegov kumarični sarkofag. To se tudi zgodi in naš junak žalostno odkrije, da je v tem času izgubil vso svojo družino, razen svojega pra pra nečaka Bena, ki je malce drugačen naslednik, kot pa je Herschel upal. Ben namreč ni neki židovski bojevnik, ki bi pod škornji trl betice sovražnih kozakov, ampak programer, ki je do sedaj živel sam, vse dokler se mu v njegovem skromnem stanovanju ne pridruži njegov pra pra dedek.
Film je v bistvu najboljši, ko se Ben in Herschel ne kregata in samo preprosto pogovarjata.
Sliši se kot zanimiv zaplet, kajne? In to tudi je, a žal gre po obetavni prvi polovici filma vse samo še navzdol. Film si ne da preveč opravka z iskanjem logike, saj nikoli ne razloži, kako je denimo Herschel preživel stoletje potopljen v vodo in se iz tega tudi pošali sam iz sebe. Začetni zaplet je samo povod za govorjenje zgodbe, ki bi morala biti, vsaj tako sem osebno pričakoval, privajanje Herschela na sodobno življenje. Zanimivo bi bilo videti, kako bi človek, ki je sto let za vso tehnologijo v današnjem svetu iskal službo, se čudil tehnologiji in na koncu našel svojo novo izvoljenko. An American Pickle pa gre v povsem drugo smer in čeprav cenim originalnost, bi rad od svoje komedije videl tudi nekaj zabavnega ali pa vsaj zanimivega.
Praktično edini stranski lik je Herschelova žena Sarah. Žal se od nje prehitro poslovimo in njen lik preprosto izgine iz ekranov, saj se je ustvarjalcem mudilo govoriti neko drugo, dolgočasno zgodbo.
Herschel in Ben se začneta prerekati in naš antični junak se nato odpravi zaslužit denar s svojimi rokami. Zopet se začnejo dogajati tiste nesmiselne situacije od začetka, ki so samo povod za govorjenje novih dogodkov. A problem je, da nobena od teh situacij ne da neke resne komedije. Film kot da se ne more odločiti, iz koga točno bi se trenutno delal norca. Je to novodobna milenijska družba? Ali pa Herschel, ki ima zastarane seksistične poglede? Bomo v vse skupaj porinili malce političnega pogleda? An American Pickle začne razglabljati eno temo in že dva kadra kasneje se premisli in začne v ospredje ponujati nekaj drugega. Herschel tekom vseh teh prigod postane medijska zvezda in film skoraj privede do tega, da bi se začel potegovati za predsedniški stolček. K sreči se to ne zgodi, drugače bi moje zavijanje z očmi postalo tako skrajno, da bi mi zrkla za vedno obtičala v napačnem položaju.
Kar je še večja škoda je to, da je imel začetek filma lepo začrtan uvod. Herschel in Sarah sta bila skromna in revna človeka, vsak od njiju pa je imel svoj življenjski cilj. Sarah je želela nekega dne imeti prav svoj nagrobnik, Herschel pa je želel poskusiti kozarec gazirane vode. Ta neusahljiva žeja za stvarmi, ki se nam dandanes zdijo kot nekaj povsem običajnega se sliši kot ideja, ki ima za sabo ogromno potenciala, a iz nje na koncu ne dobimo ničesar razen dveh bežnih kadrov.
Film bi se rad ponorčeval tudi iz sodobne družbe, ki vse polaga na organske izdelke, te ideje ne privede do konca in vedno poskuša ostati nevtralen.
Po prvi uri sem se že začel dolgočasiti in film sem do konca pogledal bolj iz trme, saj sem želel videti finalni razplet. Seth Rogen se je dobro odrezal v vlogi Herschela in Bena, drugih likov pa praktično ni. Konec je srečen, a vas ne bo ravno odpihnil, niti si ne boste zaželeli, da bi kdaj posneli drugi del.
An American Pickle tako izpade samo povprečna izkušnja. Nekaj medlega smeha ne odtehta dejstva, da je film s svojo štorijo šel v napačno smer in je bil zaradi tankega scenarija razpotegnjen kot žvečilni gumi na vročem pločniku.
Prvi igralni napovednik za igro Halo Infinite je igralce precej razgrel predvsem zaradi svoje podobe, ki ni ravno navdušila. Kasneje se je celo izvedelo, da igre sploh ni poganjal Xbox Series X, kot bi morda lahko sklepali na Xbox dogodku, ampak PC, ki je po moči primerljiv s prihajajočo konzolo.
Tisti, ki so lahko pogledali mimo grafične podobe, pa so opazili še eno podrobnost: gigantsko mapo. Slednja je močno namigovala na to, da bo to prvi Halo naslov, ki se bo dogajal v povsem odprtem svetu. To bi pomenilo, da nas čaka cel kup stranskih opravil, vožnja po ogromnem svetu ter plezanja na različne stolpe, ki bi nam ob odklepu razkrili mapo. Dodajte k temu še nabiranje surovin in dobite nekakšno znanstvenofantastično različico Assassin’s Creeda.
Vendar pa je razvijalec v intervjuju za spletno stran Destructoid povedal, da ne bo čisto tako. Res je, da bo Halo Infinite vseboval ogromen svet, a tega ne bomo mogli raziskovati poljubno. Skozi spremljanje štorije se nam bodo odklenili različni predeli mape in šele takrat se bomo lahko odpravili v določen kotiček sveta. Je pa dobra novica, da se bomo lahko kadarkoli vrnili na že obiskane lokacije in tam nadaljevali s svojim skrbnim pregledovanjem vsakega piksla.
Naše raziskovanje bo imelo tudi nagrade, saj bomo lahko odkrili razne zvočne zapiske, ki bodo malce bolj razširili zgodbo ter celo nadgradnje za različne dele naše opreme.
Halo Infinite prihaja decembra 2020 in bo ena od iger, ki bodo izšle skupaj s konzolo Xbox Series X, svoj izid pa bo doživela tudi Xbox One konzoli ter PC-ju.
Pojma nimam, koliko je bila risana serija Animaniacs med svojim rednim predvajanjem bila popularna v Sloveniji, a sam se jo dobro spomnim. Gre za risanko, ki je na prvi pogled videti povsem otroško, a pod pokrovom skriva kakšna globlja sporočila.
Posebnost Animaniacsov je bil tudi izvršni producent, ki ni bil nihče drug kot znani režiser Steven Spielberg. In pisani junaki se po 22 letih zopet vračajo na naše male zaslone, pri novi sezoni pa bo zopet sodeloval tudi Spielberg.
Za obuditev je zaslužen pretočni servis Hulu, naročil pa je izdelavo 13-ih povsem novih epizod. Vračajo se trije glavni junaki z imeni Yakko, Wakko in njuna sestra Dot. Družbo jim bosta delala laboratorijski miši Pinky in Brain, ki bosta preko svojih spletk zopet poskušala zavzeti svet.
Nove epizode bodo na Hulu servisu zaživele 20. novembra, naročena pa je bila tudi še ena dodatna sezona, ki jo bomo dobili enkrat v letu 2021.
Govorice o naslednji seriji NVIDIA grafičnih kartic krožijo že dolgo, a podjetje za zdaj ni napovedalo še ničesar uradnega. A čenče krožijo dalje in spletna stran GamerNexus se je morda dokopala do najbolj legitimnih novic do sedaj.
Njihovi viri namreč pravijo, da na novo generacijo NVIDIA grafičnih kartic ne bo treba čakati več dolgo. Že 9. septembra naj bi prišla uradna najava Amphere kartic, ki jo bodo sestavljala serija RTX 3000.
Že prej so krožile govorice o uradni najavi, ki bi se naj zgodila 17. septembra. Tako je povsem možno, da bomo dobili predstavitev 9., prodajo pa že 17. septembra.
Če vse to drži, potem nas čaka najava:
NVIDIA RTX 3080 Ti
NVIDIA RTX 3080
NVIDIA RTX 3070
NVIDIA RTX 3060
Najprej bodo v predprodajo stopile Founders Edition grafične kartice, različice tretjih strani tipa ASUS pa bodo nato stopile v prodajo okoli oktobra ali novembra.
Seveda so vse samo govorice in NVIDIA se lahko vsak hip premisli. A ne bodite presenečeni, če v naslednjih dveh tednih dobimo kakšen dražilnik ali pa celo polnopraven napovednik.
*Posodobitev: izkazalo se je, da smo imeli prav. NVIDIA je na Twitterju sporočila, da nas čaka 1. septembra nekaj posebnega. Takrat bomo praznovali 21. let, odkar je izšla njihova prva grafična kartica GeForce 256 in to je ravno pravi datum, da razkrijejo tudi svojo naslednjo serijo RTX grafičnih kartica.
Morda se ob tem naslovu sprašujete, kako je možno, da je potrjen film John Wick 5, če sploh še nismo dobili četrtega dela?
Preprosto, založniška filmska hiša Lionsgate je tako prepričana v uspeh franšize, da so že predčasno napovedali tako četrti kot tudi peti del. Pri poročilu investitorjem je direktor Lionsgata, John Feltheimer povedal, da bodo takoj po snemanju četrtega dela začeli s snemanjem petega dela.
Za obe nadaljevanji se trenutno piše scenarij, John Wick 4 pa naj bi svoje snemanje začel naslednje leto, ko bo igralec Keanu Reeves zopet postal na voljo. Simpatični črnolasec nas namreč ne bo zabaval v igri Cyberpunk 2077, ampak trenutno dela na četrtem delu Matrice.
Boste pa na vse te projekte morali še dolgo čakati. John Wick 4 se bo v kinih pojavil za Memorial Day v letu 2022, ki se bo zgodil 30. maja, peti del pa lahko verjetno pričakujemo šele v 2023.
Tokrat je ponudba bolj mikavna v primerjavi s prejšnjima tednoma, saj si igralci lahko trenutno aktivirajo popularno igro Remnant: From the Ashes. Ta je ob svojem izidu igralce navdušila in nato kar nekako poniknila. Vseeno gre za zanimiv naslov, ki pravi, da so naš planet napadala zlobna bitja iz druge dimenzije. Na peščici preživelih stoji ogromna naloga ubranitev našega domačega teritorija in pregon demonov nazaj v njihovo dimenzijo pekla. Remnant: From the Ashes igramo iz tretjeosebnega pogleda in po igranju najbolj spominja na The Division. Svojo brezplačno kopijo si aktivirajte tule.
Poleg te igre si lahko v knjižnici aktivirate še manjši naslov The Alto Collection. Gre za skupek dveh čudovitih, a preprostih iger, kjer se od strani gledanemu pogledu spustimo po hribih in dolinah na svoji snežni deski, zraven pa se izogibamo oviram in v zraku delamo kaskaderske podvige. Svoj brezplačni izvod najdete tule.
Obe igri lahko brezplačno aktivirate do 20. avgusta, nakar nas bosta doleteli dve novi zanimivi igri: Enter the Gungeon in God’s Trigger.
Ko je VR igranje končno doživelo svoj zagon, smo igralci takoj začeli fantazirati, katere že izdane igre bi bilo presneto zanimivo izkusiti iz VR pogleda. Takšne želje niso šle niti mimo založnikov in dobili smo kar nekaj predelav, ki so pogled premaknile v bolj osebno izkušnjo, niso pa vsi ti projekti vase dobili enako količino truda. Namreč ni dovolj samo to, da premakneš pogled, ampak moraš prilagoditi tudi igralne mehanike in nadzorno shemo.
Eden bolj slavnih primerov je predelava igre Skyrim VR. Kar naenkrat se je pred vami odprl nov čudovit svet, ki za svoje raziskovanje zahteva ogromno ur. A kakor je bila igra v tem pogledu čudovita, so igralci hitro odkrili razne pomanjkljivosti. Uporabniški vmesnik za inventar se je komaj razlikoval od originala in brskanje po VR verziji inventarja je bilo presneto naporno. Boj od blizu ni bil prilagojen in lahko si samo hitro zamahoval z orožjem in porazil vsakega grdavža, fizika predmetov pa je ostala neodzivna na vaše roke.
Poanta je, da je treba v VR predelavo vložiti nekaj truda in če gre sodit po zadnjem napovedniku igre Hitman 3 VR, je razvijalec IO Interactive v svojo novo avanturo zlil nekaj napora.
VR predelave ne bo doživel samo tretji del, ampak celotna trilogija. Tako boste že večkrat preigrane stare stopnje lahko videli iz povsem novega pogleda in do situacije bo treba pristopiti na drugačen način. Razvijalec namerava izkoristiti napredne kontrolerje VR sistemov, tako da boste za zamah z orožjem dejansko morali vložiti nekaj fizičnega napora.
Žal se IO Interactive nikakor noče izjasniti, ali bo ta VR podpora pripadala ekskluzivno PSVR sistemom. Posnetki namreč na koncu izpišejo samo to platformo in velika škoda bi bila, če PC VR sistemi, ki so močno bolj napredni, tega naslova ne bi izkusili.
Hitman 3 še nima točnega datuma izida, a se ga pričakuje v januarju 2021.
Še malo in spet se bomo lahko vrnili v bizarni in skrivnostni svet igre Control. To je lani spočel finski razvijalec Remedy Entertainment, ki je nedavno tudi napovedal “predelavo” za Steam, kamor bo igra prispela skladno z novim dodatkom AWE.
Ta kratica pomeni Altered World Event in bo na naše zaslone vrnila junaka prejšnjih Remedyjevih iger, Alan Waka. Ta je v svoji avanturi obtičal v temi in na robu norosti, sedaj pa bomo v Control končno lahko videli razplet njegove zgodbe.
Alan Wake je bil v originalni igri pisatelj, ki je naletel na kočo sredi jezera, ki je vse njegove pisateljske podvige preselila v resnično življenje. Preganjala ga je tema in ta je sedaj izbruhnila tudi v sivih hodnikih hiše The Oldest House. Naša junakinja Jesse se bo odpravila v novo območje Investigation Sector, ki je bil pred leti zaprt ravno zaradi tega, ker se je tam zgodil en dogodek, ki ga je moralo osebje hitro zaliti z betonom.
Alan je zopet začel pisati in njegova zgodba bo začela vplivati na dogodke v Control svetu. Tako kot v originalni igri bomo lahko naokoli odkrili strani iz njegove knjige, ki bo razložila njegovo situacijo.
AWE bo ponujal okoli 5 ur igranja, igralci pa bomo dobili tudi nove naloge od skrivnostnega hišnika Ahtija. Čaka nas tudi novi leteči sovražnik Airborne Ranger ter nova mehanika ukvarjanja s svetlobo, ki je prevevala celotno Alan Wake igralno izkušnjo. Dobra novica je tudi to, da bomo dobili tudi novo brezplačno posodobitev, ki bo dodala novo orožje Surge, zraven pa bo dodala tudi več shranjevalnih točk okoli težjih obračunov.
Novi dodatek bomo lahko igrali od 27. avgusta dalje.
Drama se je najprej začela v iOS trgovini, saj je tam Epic igralcem igre Fortnite nenadoma začel ponujati možnost plačevanja, ki ni šla skozi Applove roke in je bila tudi cenejša. To je proti pravilniku njihove trgovine, saj tako Apple ne more od vsake transakcije odtegniti svojega 30 % deleža. Odzvali so se hitro in kruto in Fortnite je tako čez noč izginil iz njihove trgovine. To je bil velik udarec za igralce te platforme, saj iOS ne ponuja APK paketov, ki bi jih lahko namestili od alternativnih virov. Apple ima zaprt ekosistem, kar pomeni, da lastniki njihovih tablic in telefonov ne morejo več igrati najbolj priljubljene battle royale streljačine.
Epic Games je takšno reakcijo pričakoval in se očitno nanjo tudi dobro pripravil. Takoj po svoji odstranitvi so na YouTubu in Twitterju objavili kratek video Nineteen Eighty-Fortnite, ki je v bistvu parodija posnetka iz leta 1984, ki ga je takrat ustvaril Apple za svoj računalnik Macintosh. Apple se je takrat boril proti monopolu, ki ga je nad trgom izvajal IBM in novi Epic video je želel pokazati, da je ugriznjeno jabolko skozi leta postal ravno tisto, proti čemur se je na začetku sam boril.
Epic Games has filed legal papers in response to Apple, read more here: https://t.co/c4sgvxQUvb
Vse pa ni ostalo samo pri praznih besedah, saj je Epic proti Applu vložil tudi tožbo, ki jo lahko preberete v popolnosti na sledeči povezavi. V tožbi je med drugim zapisano, da je Apple začel izvajati monopol na iOS trgom in da želijo nad njim obdržati 100 % delež, hkrati pa tako zavirajo razvoj zdrave konkurence. Še en dokaz, da so odstranitev pričakovali je to, da je v tožbi že zapisan korak Appla, ki je, namesto da bi tekmoval, raje iz svoje trgovine samo odstranil konkurenčni izdelek.
Epic Games has defied the App Store Monopoly. In retaliation, Apple is blocking Fortnite from a billion devices.
Zanimivo je, da Epic v tožbi zase ne zahteva denarne odškodnine, ampak želi samo zlomiti Applov železni prijem na iOS trg. Prav tako ne zahtevajo posebnih privilegijev samo zase, ampak želijo pošteno obravnavo vseh razvijalcev, ki bi omogočala razvoj zdravega konkurenčnega trga.
Tisti, ki že imate na svoji iOS napravi nameščen Fortnite, po novem ne boste mogli več prenašati novih posodobitev, kar pomeni, da ne boste mogli uživati v novi vsebini, novi igralci pa igre sploh ne morete več prenesti. Zanimivo je, da boste obstoječi igralci trenutno verzijo 13.40 lahko igrali še naprej, tudi takrat, ko bo prišlo drugo poglavje 4. sezone. To očitno pomeni, da bo Epic vzdrževal dve različni verziji igri, kar je v svetu večigralskih naslovov precej nenavadno.
Vendar pa drame tu ni konec, saj je Epic doživel udarec tudi iz strani Googla. Novi sistem plačevanja je prekršil tudi njihov pravilnik Android trgovine, zaradi česar je tudi tam Fornite izgubil svoje mesto na prodajnih policah. Situacija na Android sistemih je malce boljša, saj igralci še vedno lahko prenesejo igro iz uradnih Epic Games strežnikov in nadaljujejo igranje. Vendar bo to s sabo potegnilo svoje posledice, saj bo zaradi umika iz trgovine Epic izgubil veliko novih igralcev, poleg tega pa se bodo na spletu zagotovo pojavile lažne APK datoteke, ki v sebi skrivajo kakšno zlonamerno kodo.
Fortnite is currently unavailable on Google Play. More information will be forthcoming soon.
Google svojega videa ni dobil, a tudi on je prejel tožbo iz strani Epica. Ta se pretirano ne razlikuje od Applovega primera, saj je tudi Google označen kot nekdo, ki je na trg prišel s svežimi idejami o prostem in pravičnem trgu, potem pa se je spremenil v pogoltnega grabežljivca, ki mu je glavni samo monopol nad trgom. Tudi v tem primeru Epic ne zahteva denarja, ampak spremembo, ki bi trg naredila pravičen za vse razvijalce. Celotna tožba vas za branje čaka tule.
Koliko milijonov se bo zlilo tukaj za odvetnike je težko predvideti, a ni dvoma, da je tole ena večjih bitk v mobilni industriji. Epic si na PC trgu zaradi svojih poslovnih potez ni pridobil veliko oboževalcev, a treba je spoštovati njihov pogum, da se postavijo naproti tudi največjim igralcem, pa čeprav bodo zaradi tega tudi sami izgubili kupe denarja.
Za serijo iger Civilization je vedno veljalo pravilo, da boš začel igranje v večernih urah in si vedno dopovedoval “samo še ena poteza”, dokler ne boš spoznal, da je napočilo že jutro, ti pa moraš čez eno uro v službo ali na avtobus za šolo. Za takšne odvisneže imamo sedaj dobro novico, saj se boste lahko usedli na trolo in nadaljevali igranje, saj je Civilization 6 včeraj izšel tudi na Android napravah.
Z mobilno inačico se lahko že vse od leta 2018 zabavajo lastniki iOS telefonov in tablic, sedaj pa so prišli na vrsto tudi Android igralci. Dobra novica je, da je razvijalec Aspyr Media poskrbel tudi za brezplačni preizkus. Za prvih 60 potez, kar je kar veliko časa, vam ne bo treba odšteti niti centa in to je dovolj igranja, da se navadite na igrinine sisteme in se prepričate, če je ta potezna strategija prava za vas.
Po pretečenih 60 potezah boste morali igro kupiti in ta za mobilne vode ni ravno poceni. Osnovna izkušnja vas bo stala 20 €, na voljo pa sta tudi dve večji razširitvi, ki vneseta cel kup novih civilizacij, vodij in igralnih mehanik. Rise and Fall dodatek vas bo obral za 30 €, Gathering Storm pa celo za 40 €.
Civilization 6 si lahko prenesete v Play Store trgovini in igranje začnete takoj, poskrbite pa, da boste imeli na mobilni napravi dovolj prostora.
O novem dodatku za zombijevsko igro Dying Light smo že večkrat pisali, kar je precej nenavadno, a za to obstajata dva precej dobra razloga. Prvi je, da te dni preprosto manjka iger, še manj pa kvalitetnih zombie izkušenj, kar originalna igra vsekakor je. Drugi pa je to, da je Dying Light danes star že 5 let, pa še vedno dobiva novo vsebino.
Novi DLC Hellraid je malce drugačen od prejšnjih dodatkov, saj je malce bolj fantazijski. V stolpu oz. naši domači bazi boste po novem v kleti našli skrivnosten arkadni avtomat, ki se je pojavil iz nikjer. Ko ga boste zagnali, boste teleportirani v skrivnostne podzemne ječe, kjer vas čaka cela gora okostnjakov in če jih boste s svojo bridko sekiro uspešno odpravili, boste v “resničnem svetu” igre prejeli posebne nagrade.
Hellraid je zanimiv DLC, saj ga je razvijalec Techland leta nazaj nameraval izdati kot samostojno igro in to še preden je izšel Dying Light. Pri razvoju so nato nastale komplikacije in naslov je bil praktično preklican, a smo ga zdaj le dobili v obliki DLC-ja, ki si ga lahko za 9,99 € privoščite na Steamu.
Za igranje boste potrebovali seveda originalno igro, ki pa je te dni znižana za 66 % na 10,19 €.
Trgovina Epic Games bo danes razdala cel kup brezplačnih dobrot. Ob 17.00 bodo podelili zdaj že svoje tradicionalne tedenske brezplačne naslove, a danes bodo vse to zabelili s še eno jako privlačno ponudbo.
V njihovi trgovini bo namreč ob 15.00 izšla povsem nova Total War igra izpod rok razvijalca Creative Assembly. Total War Saga: Troy sicer ni polno nadaljevanje historične sage Total War, ampak spada pod serijo Saga, kjer se nahajajo naslovi kot so Thrones of Britannia ali pa The Fall of the Samurai. To pomeni, da bo igra vsebovala nekoliko manjšo mapo in manj ljudstev. Vendar pa je to še vedno popolnoma nov naslov, ki bo zagotovo navdušil vse ljubitelje grške zgodovine.
In prvih 24 ur bo igra popolnoma brezplačna za prevzem. To pomeni, da boste igro aktivirali in v vaši knjižnici bo ostala za vedno!
Enako potezo je Epic Games naredil z igro GTA 5, le da je tu razlika, da je Troy povsem nov naslov. Čeprav Total War ni tako velika igra kot GTA, se pričakuje masovno obleganje strežnikov, kar je tudi pričakovano za tako omejen brezplačni prevzem.
Akcija se začne ob 15.00, zato se brž vpišite v Epic Games trgovino in na sledeči povezavi prevzemite svojo kopijo igre!
Total War Saga: Troy bo ponujala tudi nekaj DLC-jev, ki jih boste lahko prav tako za omejen čas pridobili brezplačno, boste pa za to morali povezati svoj Epic Games račun s Total War Access računom, ki ga lahko ustvarite tukaj. Ko boste enkrat ustvarili račun, boste tudi pridobili opcijo povezave z Epic Games trgovino.
Veliko sreče in upamo, da strežniki tokrat vzdržijo pritisk.
Šokantna prestavitev igre Halo Infinite je naredila poštene valove na prihajajoči konzolni vojni, ki naj bi se začela tega decembra. Microsoft je takoj po najavi prestavitve izida hitel najaviti, da bo Xbox Series X izšel nekoliko prej, kot je bilo sprva načrtovano. Izid se bo tako zgodil že novembra, sedaj pa so nekateri viri začeli navajati že bolj točen datum izida.
Se spomnite morda naše novice o prav posebnem kontrolerju, ki je neuradno napovedal cenejšo konzolo Xbox Series S? Nekdo se je dokopal do tega krmilnika in na pakiranju je jasno zapisano, naj ne začnejo prodajati oz. kazati tega produkta pred 6. novembrom. Tako je morda to postal nov datum izida konzole, a seveda ni še nič uradno potrjeno.
Xbox Series X may launch on November 6th. A tipster tells me boxes of the new controllers have a do not open date of November 6th on them. These controllers leaked earlier this week https://t.co/oyhlbg2SKopic.twitter.com/dq096shN7L
Lastniki teh novih kontrolerjev so poskušali svoje izdelke registrirati na Microsoftovi podporni strani in tam so ugotovili, da bo garancija teh izdelkov potekla 5. novembra 2021. To bi pomenilo, da imajo kontrolerji točno enoletno garancijo, kar je precej veliko naključje.
Microsoft je poskušal malce ublažiti udarec Infinita in je takoj na svoji uradni strani zapisal, da se igralci lahko veselijo bolj zgodnjega datuma izida konzole, ki jo bo krasilo več kot 50 iger, ki bodo posebej optimizirane za Xbox Series X. Veliko vlogo pri konzoli bo igral tudi naročniški servis Game Pass, v katerega Microsoft polaga veliko upov. Poleg tega bo lahko Xbox Series X poganjal igre iz vseh štirih generacij X škatel, kar je seveda močno mikavna lastnost novega izdelka.
A pod vsem tem bliščem ostaja dejstvo, da Xbox Series X ob izidu ne bo ponujal nobene prave ekskluzive, zaradi katere bi se kupcu splačalo takoj kupiti novo konzolo. Poleg tega dejstvo ostaja, da Game Pass uradno ni na voljo povsod in Slovenci moramo za njegovo pridobitev uporabiti razne trike, ki niso ravno prijetna izkušnja za novo potencialno stranko. Treba se je tudi zavedati, da Microsoft sicer ima kar nekaj napovedanih ekskluziv, a vse te igre so globoko v razvoju, saj smo na Xbox konferencah dobili samo neke dražilnike, ki pa niso pokazali samega igranja.
Preklop na novo konzolo bo zagotovo čez čas postal nujen korak, a zdi se, da lahko hranite denar in ta nakup naredite tudi nekoliko kasneje v naslednjem letu. Koliko prihraniti? Ne vemo, saj 3 mesece od izida še vedno ne vemo cene in očitno Sony in Microsoft čakata, da eden od njiju naredi prvo potezo.
Michael “Shroud” Grzesiek je včeraj pogumno napovedal svojo vrnitev v svet streamanja, zraven pa je razodel tudi povsem nov logo. Po propadlem Mixerju se je odločil, da se mu ne da še tretjič graditi svoje oboževalske baze, zato se je raje vrnil v topli in znani objem Twitcha.
Odločitev je bila pravilna, saj je ob včerajšnjem prvem prenosu v živo, ki je trajal 7 ur in pol, zabeležil več kot 2 milijona različnih gledalcev, istočasno pa ga je spremljalo kar 516.289 podpornikov.
Za preigravanje si je tokrat zbral popularno Riotovo streljanko Valorant, gledalci pa so lahko videli, da je 26-letni bivši profesionalni igralec med svojo odsotnostjo pognal brado in treba je reči, da je videti veliko bolj odrasel.
Njegov Twitch kanal je nabral kar nekaj novih sledilcev in pri njemu si je dom zdaj našlo 7,5 milijona naročnikov. Celotni prenos v živo si lahko ogledate spodaj.
Založnik Bethesda je v sklopu dogodka QuakeCona zbral veliko denarcev za dobrodelne organizacije. Ravno zaradi tega širokega odpiranja denarnic svojih podpornikov se je založnik mednje odločil podeliti nekaj nagrad.
Nedavno so med svoje igralce podelili brezplačne kopije originalnega Quaka, sedaj pa je na vrsto prišel še Quake II, ki si ga boste naslednje tri dni brezplačno aktivirali v vaši knjižnici, kjer bo nato ostal za vedno.
Vendar pa bo pot do zastonjske igre trnasta, saj boste morali za svoj brezplačni izvod prenesti njihov zaganjalnik iger Bethesda Game Launcher, ki je z vidika uporabnosti bolj šibka in zmedena zadeva. Če boste samo odjadrali na spletno stran z igro, boste videli, da je Quake 2 sicer znižan, a še vedno stane 1,50 €.
Prenesite Bethesda zaganjalnik iz naslednje povezave, se vpišite in igra bi se morala aktivirati preprosto s tem, ker ste se vpisali v program. To lahko preverite tako, da iz leve strani izberite razdelek All Games, obkljukajte Classics kategorijo in kliknite na Quake 2. Nato pritisnite gumb “Install” in igra bi se morala namestiti na vaš računalnik.
Akcija bo trajala naslednje tri dni, a pazite, saj je nekaj ur od začetka že preteklo, zato se ne splača odlašati. Quake 3 bo postal brezplačen 17. avgusta ob 18.00, njegov 100-% popust pa bo prav tako trajal 72 ur.