🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 296

Tisti Halo Infinite igralni posnetek sploh ni tekel na Xbox Series X konzoli, ampak na PC-ju

0

Nedavna julijska Xbox konferenca ni izpolnila pričakovanj oboževalcev, ki se konec leta pripravljajo za nakup nove konzole Xbox Series X. Microsoft je sicer napovedal nekaj naslovov in Xbox Series X bo po specifikacijah najmočnejša konzola v zgodovini. Vendar pa mišice niso vse in te dni je postalo boleče očitno, da so vse njihove prihajajoče igre še v zgodnjih fazah razvoja in jih lahko pričakujemo šele naslednje leto, pa še to smo optimisti.

Uradno ni potrjenega ničesar, vendar za takšno ugotovitev ni treba biti genij, saj so na predstavitvi manjkali igralni posnetki, ki bi prikazali, kako je igra dejansko videti med igranjem. Eden redkih naslovov, ki si je dejansko upal pokazati svoje skrivnosti je bil težko pričakovani Halo Infinite, ki naj bi izšel skladno z izidom konzole konec leta.

Infinite je sicer pokazal dobro akcijo, a igralci so se hitro začeli norčevati iz njegove vizualne podobe, ki nikakor ni kazala grafike naslednje generacije. Na internetu se je hitro razširila slika sovražnika, ki kaže grafiko izpred 10 let, igralci pa so se začeli pritoževati tudi nad nizko stopnjo izrisovanja. V enem trenutku se igralec spravi na dvigalo in pred njim se odpre razgled, ki bi nas moral navdušiti, a izpade podpovprečno, saj lahko v daljavi vidimo megleno izrisane gore, katere so nekateri že označili za “Minecraft gore”.

Razvijalec 343 Industries je še pred izidom napovednika povedal, da je bil ta vzet iz zgodnje različice igre, naknadno pa dodatno razhudili igralce z izjavo, da ta igralni posnetek sploh ni poganjala Xbox Series X konzola, ampak PC, ki ima primerljive strojne specifikacije kot konzola.

Halo Infinite sicer prihaja tudi na PC, a vseeno je ta podatek hudo presenetljiv. Namreč ta konferenca ni bila namenjena samo napovedi nove igre, ampak želi stranke prepričati v 400 ali več evrov vredno konzolo. Glede na to, da je ta samo še nekaj mesecev od izida, je čudno, da še vedno nismo dobili niti enega posnetka, ki bi res prikazal zmogljivost Xbox Series X. Halo Infinite bo šele po izidu prejel dodatni popravek, ki bo omogočil ray tracing učinke, kar bo vsekakor dvignilo grafično podobo na naslednjo stopnjo. Vendar pa bi takšno zadevo morala igra držati že ob izidu, saj kupuješ novo konzolo ravno zaradi nadgrajene grafične podobe, ki pa nas za zdaj še ni navdušila v nobenem napovedanem naslovu.

Minecraft lahko sedaj igrate znotraj Minecrafta

0

Minecraft igralci so dosegli končni cilj pri ustvarjanju modifikacij, saj jim je uspelo v igro kockasti svet preseliti računalnik, na katerem lahko sedaj uspešno zaženemo in celo igramo Minecraft.

Zadeva upravičeno spomni na film Inception in enakega mnenja je tudi YouTube uporabnik Mj11jM, ki je v svetu ustvaril preprosto kočo z imenom Inception Room. Ko igralec stopi noter, lahko vidi pisalno mizo z računalnikom, na zaslonu utripa pa Java edicija njegovega priljubljenega naslova.

Zadeva je vsekakor videti kot neka črna magija in to na neki način tudi je. Za osnovo je vzeta modifikacija VM Computers, ki omogoči, da v Minecraftu zaženemo računalnike, ki jih poganja virtualni operacijski sistem. Na njega je igralec naložil Linux operacijski sistem in potem zagnal Minecraft. To je to, uspešno igrate Minecraft znotraj Minecrafta, pa čeprav z izjemno nizkim številom sličic na sekundo.

minecraft

To ni edin takšen podvig, ki se je pripetil v tej igri. Samo nekaj dni prej je nekemu igralcu na virtualno mašino uspelo naložiti operacijski sistem Windows 95 in nato mu je uspelo zagnati DOOM. Ta špil je bi sedaj res predelan že na vse mogoče sisteme, tako da samo še čakamo, da ga bomo lahko igrali na Upravitelju opravil.

No, zdaj sem videl pa res vse. Mimogrede, zgornji posnetek je lažen, saj je samo rezultat pametne odbdelave posnetka.

Nova Superhot igra prisili igralca v nekajurno čakanje, preden se lahko ponovno loti igranja

0

Igra Superhot je leta 2016 hitro splezala na višek priljubljenosti pri igralcih in kritikih, saj je vsebovala hudo zanimivo osnovo. Trik igranja je namreč v tem, da čas stoji pri miru in se začne premikati naprej samo takrat, ko se začne premikati tudi igralec. Tako morate pametno razporejati premikanje, pobiranje orožij in streljanje nasprotnikov.

Razvijalec je nato izdal tudi VR različico, nedavno pa smo dobili še Mind Control Delete, ki jo brezplačno dobijo vsi lastniki originala. Vsekakor lepa gesta razvijalca, ki bi ta skupek kode zlahka prodajal pod cenovno nalepko, zato so tudi ocene igralcev precej visoke.

A pred kratkim je na površje prilezla ena grda podrobnost. Superhot igre vsebujejo tudi zgodbo, ki govori o tem, da je igra v bistvu droga, ki se pridno namesti v možganih igralca in ubožec postane od nje odvisen. Ta podrobnost v zgodbi igra vlogo tudi pri koncu, ki je v Mind Control Delete malce drugačen kot pa v ostalih igrah.

Namreč ko enkrat dokončate naslov, se bo ob koncu pojavil odštevalnik. Mimo njega ne morete in če se želite spustiti v vnovično igranje, boste morali igro pustiti prižgano dve uri in pol. Če denimo Mind Control Delete med tem časom zaprete in potem ponovno zaženete, potem se odštevalnik ponastavi in čakanje štarta od začetka.

Igralci nad to potezo razvijalca niso ravno navdušeni. A bilo bi lahko veliko huje, saj je razvijalec najprej nameraval ta odštevalnik povečati na 24 ur, kasneje pa so se odločili to čakanje zmanjšati na 8 ur. Takšno je bilo tudi stanje ob izidu, a zaradi pritoževanja igralcev je razvijalec zmanjšal čakanje na “samo” dve uri in pol.

Razvijalec zagovarja svojo odločitev, da je bil tak konec potreben, saj so želeli igralcem dati čas, da se malce zamislijo nad tem, kaj so trenutno igrali. Vendar pa se zdi poteza vseeno hudo neumna in nekateri igralci se pritožujejo, da igra med tem časom kuri njihov sistem in v nič meče porabljeno električno energijo.

Fall Guys je presenetljivi hit poletja

0

Ste slišali za igro Fall Guys? Nihče vam ne bi zameril, če ne, saj zanjo nisem slišal niti jaz, pa bi moral biti tisti, ki bi moral za takšne stvari vedeti, še preden se sploh zgodijo.

Vendar pa so drugje po svetu za Fall Guys vsekakor slišali, kar je dokazal tudi pretekli vikend. Igra je namreč stopila v zaprt beta preizkus in gledalci so množično hiteli gledat eno od bolj unikatnih battle royal formul. Streamerji so pridno podeljevali ključe do zaprtega beta dostopa, razvijalec Mediatonic pa je komaj dohiteval povpraševanje. Fall Guys se je tako hitro začel povzpenjati po lestvici priljubljenosti in na Twitchu me je za kratek čas uspelo priplezati na prvo mesto in premagati titane tipa Fortnite in League of Legends.

Zadeva je hitro postala popularna tudi na Steamu in naval novih igralcev je poskrbel, da se je Fall Guys pojavil na šestem mestu najbolj igranih. To je za takšen mali projekt seveda izjemen uspeh, kar je tudi potrdil razvijalec na Twitterju. Beta preizkusa je bilo konec v nedeljo, tako da je Fall Guys hitro zdrsnil po lestvici navzdol, a razvijalec že namiguje na nov beta preizkus, ki naj bi se zgodil prihajajoči konec tedna.

Fall Guys je popularen predvsem zaradi svoje relativne preprostosti in huronske zabavnosti. Na eni mapi se zbere 60 sodelujočih, ki se potem podajo na dirko skozi različne ovire in najboljši napredujejo po rundah, dokler na koncu ne ostane samo en zmagovalec. Omogočeno je tudi sodelovalno igranje, ob izidu pa bo na voljo 30 tekmovalnih stez.

Datum izida ni več daleč, saj bo Fall Guys izšel na Steamu že 4. avgusta, zanj pa zahtevajo 19,99 €. Hmm morda dobra igra za preigravanje kakšne slovenske streamerske zvezde, ki bi si želela zmago na našem tekmovanju TOP slovenski YouTuber?

Ušle prve podrobnosti za obetavni RPG Avowed

1

Na Xbox konferenci izpred nekaj dni smo dobili prvi vpogled v povsem novi projekt razvijalca Obsidian, ki ga poznamo po kvalitetnih RPG izkušnjah kot so Star Wars: Knights of the Old Republic, Fallout: New Vegas in Pillars of Eternity igrah. Ravno te bodo igrale ključno vlogo pri razvoju Avoweda, ki bo postavljen v isti svet, le da se bo igranje preselilo v prvoosebni pogled.

Tako bo Avowed močno spominjal na močno popularni Skyrim, pred kratkim pa so na površje prilezle podrobnosti, ki nakazujejo, da si igra ne bosta podobni samo po kameri igranja, ampak si bosta delili še marsikatero drugo lastnost.

Te informacije je na Twitterju objavil uporabnik Joe_Sinister, njegov vir pa je nato potrdil Klobrille, znani insajder industrije videoiger.

Avowed naj bi bila tako igra, ki bo imela popolnoma odprt svet, ta pa bo gosto poseljen in bo ponujal ogromno raziskovanja. Prisoten bo tudi napreden sistem vremenskih učinkov, kjer naj bi veliko vlogo igrala predvsem megla.

Nadgrajena grafična podoba je logična, Avowed pa bo ponujal močno orodje za ustvarjanje karakterja. Poleg tega bomo lahko na svojo odpravo vzeli spremljevalce, med igranjem pa se bomo lahko priključili eni od mnogih frakcij. V načrtu naj bi bili dve večji mesti in kup manjših naselbin, ubili pa bomo lahko prav vsakega prebivalca in si s tem potencialno uničili zgodbo. To zadnje močno spomni na Morrowind in takšno mehaniko sem močno pogrešal v novejših igrah.

Avowed naj bi tudi podpiral modifikacije iz strani skupnosti, datum izida pa je načrtovan za leto 2022 oz. 2023.

Seveda nič od tega ni uradno potrjeno in glede na to, da je projekt še tako daleč stran od izida, se zna marsikaj tudi spremeniti. Dobra novica je, da je igra sedaj v polni produkciji, tako da znamo morda kmalu dobiti kakšen igralen napovednik.

Evrovizija: Zgodba o duetu Fire Saga

Ne spomnim se, kdaj sem nazadnje gledal Evrovizijo. Resnici na ljubo je zadnje desetletje oziroma raje malce več vse skupaj izredno porazno. Da ne bom temu velikemu evropskemu festivalu delal krivice naj omenim, da je v svoji precej dolgi zgodovini gostil številne legendarne izvajalce in ponudil širok in izredno kvaliteten nabor glasbe. Žal pa je kot večina kvalitetnih pogruntavščin ljudi, tudi Evrovizija, padla v nemile roke kapitalizma in začela plesati po žvižgu denarja. Danes je festival senca same sebe, ki pa roko na srce kljub pomanjkanju glasbene kvalitete premore odlično produkcijo in obrne mastne denarce. 

Letos sem si po dolgih letih zopet ogledal Evrovizijo. Ne, to ni tista prava festivalska Evrovizija, ampak gre za filmsko parodijo v kateri blesti vedno zabavni Will Ferrell. Willu se v filmu pridruži lepo število bolj ali manj znanih igralcev in estradnikov. Ob bok se mu je kot glavna protagonistka postavila Rachel McAdams (The Notebook). Njegovega očeta igra še vedno šarmantni in po moji oceni drugi najboljši Bond, Pierce Brosnan. V cameo vlogah pa najdemo Demi Lovato, Grahama Nortona, Conchito Wurst, Netto Barzilai (aktualna zmagovalka Evrovizije), Alexandra Rybaka (enga od zmagovalcev Evrovizije) in druge.

Bi znali potegniti vzporednico s skupino, ki je leta 2007 slavila na Evroviziji? Foto: Imdb

  • Založnik: Netflix
  • Glavni igralci: Will Ferrell, Rachel McAdams, Pierce Brosnan
  • Dolžina: 123 minut
  • IMDB: Tukaj

Will Ferrell in Rachel McAdams oziroma njuna lika Lars in Sigrit živita v majhnem islandskem mestu Husavik in se recimo temu pol profesionalno ukvarjata s glasbo. Lars čez dan dela kot redar, Sigrit pa je učiteljica v lokalni šoli. V večernih urah naša protagonista tvorita zanimivo glasbeno skupino Fire Saga, ki igra na raznih prireditvah, rojstnih dnevih itd. Njuna velika želja je nastop na Evroviziji, največji hit ki ga kot duet izvajata pa se imenuje Jaja Ding Dong, ki govori o… Najbolje, da si pesem poslušate.

Torej velika želja dua Fire Saga je nastop na Evroviziji. Temu se zelo približata, ko dobita vabilo na neke vrste islandsko Emo. Tam sicer pogorita na celi črti, a usoda (ali palčki v katere verjame Sigrit) jima ponudi rešilno bilko, ko v nesreči umrejo vsi ostali tekmovalci. Fire Saga tako odpotuje v Edinburgh, kjer bosta poskušala Islandijo spraviti na prestol Evrovizije. Verjetno je odveč omeniti, da se tam zgodba šele zares začne. Medtem ko poskušata izpiliti svoj nastop spoznata ostale tekmovalce. Seveda se zgodba zaplete, ko se v vse skupaj vpletejo čustva. A kljub vsem vzponom in padcem se Lars in Sigrit uspeta predstaviti na velikem odru izbora za najboljšo pesem v Evropi.

ESC: The Story of Fire Saga da že od začetka vedeti , da gre za parodijo in kot tako jo je potrebno tudi gledati. Na nek način film nastavlja ogledalo festivalu, ki je pozabil svoj srčni ogenj, pozabil da je glasba tista, ki bo morala govoriti in držati ljudi pred ekrani. Will Ferrell svojo vlogo odigra na visokem nivoju in priznam, da sem se večkrat res nasmejal tako njemu kot celotnemu filmu, ki tako poznavalcem kot tudi laikom Evrovizije ponudi ogromno “velikonočnih jajčk.” Film je resda smešen, a zgodba vseeno klišejska in scenarij lahko skoraj do potankosti ugotoviš še pred ogledom filma. No pa saj od takšnega filma človek res ne more pričakovati kaj več.

Produkcije se res ne bi branili organizatorji Evrovizije. Foto: Imdb

Netflix, ki stoji za to umetniško stvaritvijo je veliko vložil v produkcijo filma in verjamem, da se odrskega dela ne bi branili niti organizatorji resnične Evrovizije. Prav tako lahko občudujemo dobro in domiselno kostumografijo, da o scenografiji sploh ne izgubljamo besed. Posnetki Islandije jemljejo dih, medtem ko zračni posnetki Edinburgha gledalca, kar vabijo v to prečudovito mesto. Lansko leto smo z družino prebili počitnice na Škotskem in Edinburgh je res mesto v katerega se mimogrede zaljubiš.Za konec še nekaj o glasbi. Večina pesmi je parodij in se ob njih resnično nasmejiš, saj banalno povzamejo večino pesmi, ki jih izvajajo zadnja leta. Zaključna pesem v filmu pa je morda celo boljša kot zadnjih deset zmagovalcev Evrovizije skupaj. Pesmi je sicer izvajala Švedinja Molly Sandé, vrhunsko pa jih je vizualno “odpela” oziroma interpretirala in odigrala Rachel McAdams.

Film ESC: The Story of Fire Saga priporočam vsem, ki imate radi Willa Ferrella, Evrovizijo, odpuljene komedije in se ne obremenjujete preveč s tem, da se je kdaj pa kdaj potrebno smejati tudi poceni šalam. 

Zanimivosti:

  • Will Ferrell je Evrovizijo začel spremljati leta 1999, ko mu jo je pokazala njegova žena, ki izhaja iz Švedske. Leta 2014 se je celo udeležil finala v katerem je slavil/a Conchita Wurst.
  • Will je bil leta 2018 v Švedski delegaciji in je šov spremljal od začetka do konca, da je lahko pripravil scenarij za film.
  • V filmu se pojavi, kar 11 bivših tekmovalcev Evrovizije, če odštejemo ABBO, ki se pojavi na začetku na TV zaslonu.
  • Pesem Double Trouble ni nikoli slišana od začetka do konca, saj jo vedno prekine kakšna nesreča.

Portal – klasika, ki je še ni načel zob časa

Leto 2007 je bil čas, ko je razvijalec Valve še vedno pridno delal na igrah. Res je, da je Half-Life 2 na PC-je privekal 3 leta prej in da so od takrat izdali samo eno epizodo planirane trilogije epizod, a vsaj delali so nečem in če bi igralci takrat vedeli, da bodo na novo Half-Life poglavje morali čakati še 13 let, bi se zagotovo manj pritoževali.

A vrnimo se v leto 2007. Valve je kot v obliki nekega opravičila za igralce izdal paket The Orange Box, ki je za nizko ceno vključeval tri izdelke. Malce smešno je, da vsa ta leta kasneje vidimo, da je Half-Life Episode 2 bila še najmanj privlačen del paketa. Team Fortress 2 je namreč bila ena prvih iger, kjer se je začelo masovno služenje preko mikrotransakcij, notri pa smo našli tudi majhno, bolj kot ne eksperimentalno igro z imenom Portal.

In res nihče ni pričakoval, da bo ta sorazmerno kratka ugankarska igra takrat ekplodirala v popularnosti in takrat celo zasenčila vedno popularni Half-Life.


Razvojna ekipa: Valve
Založnik: Valve
Platforme: 
PC, Xbox 360, PS3, Linux, macOS
Steam: Link
Datum izida: 10.10.2007
Cena: 8,19€

Zvrst: Ugankarska, prvoosebna


NAPOVEDNIK


Portal so ob izidu oboževali vsi: tako igralci kot tudi kritiki. To je ena redkih iger, ki ima denimo na Metacriticu celo višjo oceno iz strani igralcev kot pa iz strani kritikov. Poleg tega je igra hitro postala tarča memov in po internetu so se pojavile razne smešne fotografije obljubljene torte, ki naj bi igralca čakala na koncu igre.

Portal je še danes primer odlične in preproste ideje, ki je izpeljana do popolnosti in ne poseduje nobenega odvečnega balasta. Špil vas drži prikovane pred zaslon od začetka do konca in vmes preprosto ni trenutka, ko bi se človek naveličal ali pa obupal nad igranjem.

Zanimiv je že štart, ko se kot testni subjekt zbudimo v hermetično zaprti stekleni kletki, nato preko zvočnika slišimo glas hladne umetne inteligence. Ta nas obvesti, da se trenutno nahajamo v laboratorijih podjetja Aperture Science in da je pred nami serija testov, kjer bo treba izkoristiti našo iznajdljivost ter logično sklepanje dogodkov. Potem pa se odpre prvi portal, ki me je leta 2011 naravnost odpihnil in je v bistvu še danes impresivna tehnologija.

Portal ne vsebuje nobenega orožja ali pa streljanja. Samo portali, kocke in gumbe naredijo hudo zasvojljivo izkušnjo.

Celotna filozofija igranja je prilagojena preprostemu a močno inovativnemu konceptu portalov. V roke dobimo prav posebno puško in ta lahko na določene površine z levim miškinim gumbom izstreli moder ali pa z desnim gumbom oranžni portal. Ko vstopite v enega, na drugem koncu izstopite v drugega. Zdaj pa vzemite ta koncept in ga razširite čez celotno igro. Dolgočasno? Niti približno, saj ta preprosta ideja ponudi ogromno novih možnosti za prečkanje ovir in sprehajanje skozi okolico.

Umetna inteligenca GLaDOS nam nato pove našo nalogo: čaka nas kup različnih sob, ki bodo vpeljevale nove mehanike in če uspešno opravimo vse naloge, nas bo na koncu pričakala nagrada v obliki torte.

Naša junakinja Chell se nato poda na pogumno opravljanje izzivov. Prvih nekaj stopenj je otročje lahkih, a Portal začne mojstrsko stopnjevati izzive. Naloge so sprva preproste: ustvari portal in skozi prenesi škatlo ter to namesti na ogromen rdeč gumb, ki nato odpre vrata. Ob vsaki orapvljeni nalogi se odpravimo v dvigalo, GLaDOS pa nam čestita za uspešno opravljen izziv.

Vidite te rjave stene? Na njih ne morete ustvariti portala, tako da boste morali izkoristiti svojo iznajdljivost.

Vendar pa zadeva kmalu postane smrtno resna. Skozi igranje izvemo, da to testno okolje ni morda tako nedolžno kot je videti na prvi pogled in da tudi GLaDOS ne govori resnice. Naše nelagodje opazi tudi umetna inteligenca in naše naloge postajajo čedalje težje. Prej sterilna, nenevarna okolja se spremenijo v prepade, kjer nas ob dnu čaka smrtonosna kislina. Namesto škatel, ki nam pomagajo v reševanju nalog, naletimo na ubijalske robotke, ki samo čakajo, da se pojavimo pred njimi. Skupaj s tem narašča tudi težavnost, saj se v reševanje nalog vmešajo tudi laserji, premikajoče platforme in posebne energetske krogle, ki poskrbijo za delovanje okoliških strojev. Prištejte k temu še modra zaščitna polja, preko katerih ne morete streljati portalov in dobite kar težak izziv, ki bo poskrbel za mletje vaših možganskih celic.

Ravno tu se pokaže najlepša lastnost Portala: odlično zamišljene uganke. Namreč ustvariti neko sobo z oviramo in samo eno rešitvijo ni pretirano težko. Prav tako ni nek velik problem ustvariti stopnjo, ki je prekleto težka za igralca. Vendar pa znajo samo mojstrski oblikovalci ustvariti izziv, ki je težak, a nikoli preveč zahteven, da bi se človek dneve ubadal z enim problemom, dokler ne bi iz obupa pogledal kakšen spletni vodič.

Sam nisem pretiran navdušenec nad ugankami v igrah, saj te velikokrat preprosto niso dobre in so potrata časa za razrešitev. Vendar pa je Portal drugačen, saj sem pri vsakemu izzivu rešitev odkril povsem sam in, še bolj pomembno, ob rešitvi sem čutil ponos. Res je zanimivo, kako ob vstopu v kakšno sobo sploh ne veš, kako bi začel in velikokrat sem si rekel, da je tole preprosto nemogoče. Potem pa začneš razmišljati in v mislih si začrtaš sosledje dogodkov, dokler na koncu ne dobiš tisti neprecenljivi “Aha!” moment, ko se sestavljanka sestavi in vidiš pot naprej. Portal 1 ima v podnaslovu zapisano “Začnite razmišljati s portali” in čeprav sem najprej mislil, da je to samo neki brihtni marketinški slogan, je v bistvu gola resnica. Med igranjem res začnete razmišljati s portali in dlje ko ste v igri, bolj napreduje vaša sposobnost.

Naša odprava skozi teste je sprva nenevaren, a heca je hitro konec, ko se pokažejo te stoječe strojnice.

Kmalu sem se zalotil pri preračunavanju zapletenih igralnih pristopov kot je denimo tale primer: pred mano se nahaja visoka ovira, ki je ne morem preplezati. Na drugi strani ni nobene površine za ustvarjanje portala, ta se nahaja samo globoko pod mano in nad mano. Zato ustvarim portal pod sabo in nad sabo. Hitrost skoka navzdol me bo izstrelila zgoraj, tako da bom lahko preskočil oviro. Vendar pa globina prvega portala ni dovolj velika, da bi pridobil zahtevano hitrost, zato pri padanju iz prvega portala pod sabo ustvarim nov portal. Padec skozi tega me vrne v prvi portal, a sedaj imam dovolj hitrosti, da preskočim oviro.

To se morda ob branju sliši čista zmešnjava, a ob igranju vse te kocke padejo na svoje mesto in vidimo lahko kristalno sliko. Vse to razmišljanje se preseli tudi izven igre in čudite se, če boste ob spanju še vedno gledali portale. Igralnost je preprosto tako zasvojljiva, da se boste vedno vrnili nazaj v igro po novo dozico ugankarske droge.

Dogajanje je odlično tempirano in igra nas postopoma pripelje do spoznanja, da ni vse tako nedolžno kot se sprva zdi.

Ni pa zgolj močna igralnost tista, ki pelje izkušnjo naprej, ampak tudi zgodba. Portal ne vsebuje nobenih drugih karakterjev in mi smo edino živo bitje v laboratoriju. Družbo nam dela umetna inteligenca GLaDOS ter okoli stoječe strojnice. Imajo pa tudi te v sebi nekaj inteligence in če jih prevrnemo in tako onesposobimo, zakričijo in se nam ob svojem ugašanju opravičijo. Dejansko nam ta kupček strojnih in smrtonosnih delov vzbudi občutek krivde, kar ni čudno in je tudi del načrta GLaDOS. Bolj ko napreduje skozi stopnje, uvidimo, da so bili pred nami že drugi testni subjekti. Vsake toliko naletimo na uničen panel kirurške okolice, ki nam prikaže porisane stene prejšnjih testirancev, z napisi, da naj ne zaupamo torti. Igra nam tako pripoveduje zgodbo skozi takšno minimalno izpostavljenost okoliških dogodkov in enake tehnike se je poslužil tudi popularni Dark Souls.

Naša protagonistka ne spregovori niti besede in igra vam zgodbo pripoveduje čez okolico. Tu lahko vidimo, da se Portal odvija v Half-Life vesolju in da sta Aperture in Black Mesa bila velika tekmeca.

Edini minus tako sploh ni minus. Igra vam bo za preigravanje vzela okoli 6 ur, kar se za današnje dni zdi kriminalno malo. Vendar pa je razvijalec naredil izkušnjo tako čvrsto ter ustvaril perfektno velike stopnje, da vam med igranjem ne bo niti za sekundo dolgčas. Na koncu si človek zaželi samo še več igranja, več zgodbe in več izzivov. K sreči je skupnost poskrbela za nekaj modifikacij in čeprav je nekaj od teh dobrih, se mojstrskim izzivom izvrnika preprosto ne morejo približati.

Portal je tako izkušnja, ki jo preprosto morate preizkusti. V bistvu je igra tudi čudovita izkušnja za tiste novince, ki še nikoli niso igrali naslova iz prvoosebnega pogleda, saj vas igra lepo nauči premikanja in streljanja, zraven pa dobite še čudovito ugankarsko izkušnjo. Naravnost čudovit naslov in lep vpogled v preteklost, ko so razvijalci odvisnost pri igranju dosegli z unikatnimi igralnimi mehanikami in ne loot boxi.

The Outer Worlds dobiva DLC Peril on Gorgon

1

Ob The Outer Worlds sem se precej dobro zabaval in v svoji recenziji sem potožil, da bi si človek želel še malce več vsebine. Že takrat se je vedelo, da bo igra prejela tudi kakšen DLC, saj se je igra dobro odrezala na blagajnah. A razvijalec Obsidian si je vzel čas in je tako šele včeraj napovedal prvi DLC Peril on Gorgon, ki bo izšel skoraj leto dni po izvirniku.

Dodatek bo vsekakor držal zanimiv in odbit zaplet, ki je lep odsev The Outer Worlds sveta, kjer je vaše truplo vreden vir gnojila za okoliško floro. V svetu Outer Worldsa se bo pojavila nova droga z imenom Adrena-Time in naša naloga bo, da odkrijemo vir te skrivnostne substance. Naše raziskovanje nas bo napotilo na asteroid Gorgon, ta pa nas bo čakalo veliko sprehajanja, streljanja in pogovarjanja. Uporabljali bomo lahko tudi Adrena-Time drogo, ki nam za določen čas poveča hitrost, a pozor, saj ko učinek mine, nas napade hud primer mačka, ki se ga ne da odpraviti zlahka.

Peril on Gorgon bo prinesel tudi nova orožja in oklepe, pot pa nam bodo prekrižali tudi novi nasprotniki. Obisidian sicer ni povedal za koliko ur vsebine bomo pridobili, se bo pa dodatek prodajal pod cenovno nalepko 14,99 €. Datum izida je napovedan za 9. september, PC igralci pa boste tega kupili samo na Epic Games platformi, saj Steam različica prihaja šele 25. oktobra.

Epic Games gosti poletno razprodajo

0

Trgovino Epic Games nekateri sovražijo iz dna srca, drugim pa je spet vseeno kakšen zaganjalnik uporabljajo pri zagonu svojih iger. Ne glede na vaše mnenje je jasno, da platforma še dolgo ne bo šla po korakih Mixerja in bo skozi čas postala bolj izpopolnjena in morda se enkrat res lahko vendarle približa Steamu.

Te dni je napočil čas za novo poletno razprodajo, ki pa tokrat žal ne ponuja dodatnih kuponov za 10 €. A dobra novica je, da če niste unovčili svojega iz majske razprodaje, ga lahko unovčite tokrat ali pa ga prihranite za kakšno drugo razprodajo, saj so ti kuponi veljavni do novembra.

Za vas smo na kup zbrali nekaj najbolj zanimivih znižanj:

Poln seznam popustov si lahko ogledate na strani trgovine, akcije pa bo konec 6. avgusta.

Uncle Stan, odvrtek serije The Office, je na Kickstarterju zbral preko 300.000 $

0

Serijo The Office lahko brez večjih pomislekov uvrstimo v vrste tistih brezčasnih izdelkov, ki jih lahko pogledamo večkrat, pa se jih vseeno ne bomo naveličali. Serija je svoje življenje začela kot britanski televizijski izdelek, a tisti preboj med klasike ji je uspel šele z ameriško verzijo, v kateri je glavno vlogo prevzel Steve Carell.

Čeprav ob omembi imena The Office najprej pomislimo na nerodnega Michaela, je njegovo pisarno sestavljala še četa drugih zanimiv likov. Jim, Pam, Ryan, Creed, Angela, Stanley, Dwight, Andy, Kevin, Meridith in Kelly so imena, ki jih lahko naštejem takoj iz glave. Ah, vidim, da sem pozabil na Tobyja, ampak njega itak nihče ne pogreša.

Igralec Leslie David Baker, ki je v Pisarni upodobil lik Stanleyja, se je odločil, da je čas, da se njegov lik zopet vrne na televizijske zaslone. Zato se je napotil na Kickstarter postaviti kampanjo za novo serijo Uncle Stan, ta pa bi sledila avanturam Stanleyja, potem ko se je po letih pridnega dela upokojil in se odpravil na Florido, kjer je dobil tisto, kar je vedno želel: mir.

Zgodba tega novega odvrtka pravi, da je njegov nečak zašel v težave in je za pomoč zaprosil svojega strica. Nergavi Stanley je tako moral zapustiti upokojitev in se odpravi pomagat svojemu nesrečnemu družinskemu članu.

David je ob najavi Kicstarter kampanje povedal, da ima Stanley veliko več osebnosti, kot je bila prikazana v seriji. V The Office smo dobili samo kratek vpogled v njegovo življenje med delom, doma pa je bil popolnoma druga oseba.

Kickstarterjeva kampanja zahteva 300.000 $, pred kratkim pa je projekt tudi presegel zadani cilj. Na voljo imajo še dva tedna, zbrani denar pa bo namenjen produkciji pilota, preko katerega upajo, da bodo nabrali dovolj zanimanja iz strani kakšne pretočne platforme tipa Netflix, ki bi potem naročil celo sezono.

David in ekipa imata velike načrte, saj želijo v serijo povabiti tudi kakšnega starega člana The Office ekipe. To je super, čeprav se bojim, da Stanley lahko deluje samo kot stranski lik in preprosto ni dovolj zanimiv, da bi nosil celotno serijo na svojih plečih. Tako se je pokazalo tudi med produkcijo serije The Office, ko naj bi lik Dwighta dobil svoj odvrtek The Farm, a gledalci nad pilotno sezono niso bili navdušeni, tako da televizijska mreža na koncu ni blagoslovila projekta.

Če se vam kolca po sveži Pisarniški vsebini, potem lahko uho vržete na podcast Office Ladies, kjer igralki Jenna Fischer in Angela Kinsey razložita svoje dogodivščine iz snemanja in zraven povesta marsikatero zanimivost.

FIFA 21 dobila prvi igralni napovednik

0

Včeraj smo pisali o uradno izbranem nogometašu, ki bo krasil naslovnice prihajajoče nogometne igre FIFA 21. To bo 21-letni Kylian Mbappé, ta nogometaš pa je tudi močno prisoten tudi v prvem igralnem napovedniku, ki smo ga prav tako dobili včeraj.

FIFA 21 obljublja bolj realistične igralce in naše veščine bodo tokrat štele veliko več. Novost “Agile Dribbling” bo denimo stavila na hitre noge v situacijah ena-na-ena, kjer se bo izkazala natančnost in odzivnost nadzora nad žogo. Tu bodo na površje priplavali tudi novi triki pri preigravanju, ki vam bodo omogočili spektakularne poteze in tako se boste z agilnim igralcem lahko hitro izognili obrambi.

Nov je tudi sistem pozicioniranja igralcev, saj bodo virtualni nogometaši veliko bolj opravljali svoje naloge. Tisti najboljši napadalci bodo vseskozi držali zadnji centimeter pred obrambno linijo, organizatorji igre bodo bolje izkoriščali prostor, defenzivni igralci pa bodo hitreje prestrezali žoge in tako bodo konstanto motili vaše napade.

EA obljublja tudi predelan sistem kariere, ki bo tokrat omogočal veliko večji nadzor nad ekipo. Na voljo boste imeli možnost, da iz kakšne tekme svojega nogometaša potegnete ven in raje gledate simulirani potek tekme brez vaše prisotnosti. Takrat bo igra preklopila na pogled, ki je znan vsakemu poznavalcu serije Football Manager in lepo je videti, da se je založnik končno zganil in upošteval želje igralcev, ki že več let vzklikajo o prenovi kariernega načina. Prisoten bo tudi nov način zgodbe, imenovan The Debut, kjer bo eno od vlog igral brazilski nogometaš Kaka.

Vrača se tudi ulični nogomet VOLTA, ki bo tokrat dodal nove lokacije, kot sta Dubai in Milan, VOLTA Squads pa vam bo omogočal spletno igranje 5v5.

Ultimate Team ostaja nespremenjen, boste pa po novem ta način igrali sodelovalno skupaj s prijatelji v načinu FUT Co-Op.

FIFA 21 prihaja na PC, PlayStation 4 in Xbox One 9. oktobra, naslednje leto pa bomo dobili tudi nadgrajeno različico za konzoli Xbox Series X in PlayStation 5.

STALKER 2 končno pokazal nekaj več kot samo eno sliko

0

Srca ostarelih ljubiteljev postapokaliptičnih streljank so včeraj zastala v grlu, ko se je na Xbox konferenci v temačnem bunkerju na neprebojnih vratih izrisal logotip razvijalca GSC Game World. Ta je znan tudi marsikateremu Slovencu, saj je ta ista razvojna ekipa 13 let nazaj izdala odlično igro S.T.A.L.K.E.R., ki jo igralci še danes zaganjajo. To je naslov, ki ga preveva vrhunska atmosferičnost in komunistični bloki bivše Sovjetske republike, prežeti z radiacijo in mutanti, nas lahko hitro spomnijo tudi na kakšno zastarelo ulico v Ljubljani.

GSC Game World že nekaj časa napoveduje nadaljevanje, vendar pa smo do sedaj dobili samo eno sliko in prazne obljube. Včeraj pa se je pred nami končno izrisal napovednik, ki dejansko prikaže nekaj scen, ki so bile ustvarjene z igrinim pogonom.

Kot vidite, bodo v dvojki anomalije precej bolj resna zadeva in lahko so celo tako močne, da zdrobijo avtomobile in kombije. Sklepamo tudi, da se bo nadaljevanje odvijalo okoli iste lokacije iz izvirnika, saj lahko vidimo na novo poustvarjeno prvo vasico, kjer smo davna leta nazaj začeli svojo pustolovščino igre Shadow of Chernobyl.

Nagrajena pa ne bo samo grafična podoba, saj bo v igri deloval izboljšan sistem umetne inteligence A-Life 2.0. To pomeni, da se bodo okoli nas dogajali naključni trenutki med mutanti in raznimi frakcijami, pa čeprav se mi sploh ne bomo dogajali v bližini njih. A-Life je bila ena bolj slastnih zadev v originalnih igrah in je igrala veliko vlogo pri ustvarjanju verne izkušnje, tako da nas res zanima, na kakšno stopnjo jo bo GSC Game World popeljal v nadaljevanju.

Stalker 2 bo izšla istočasno na konzoli Xbox Series X in PC-ju, žal pa še nimamo datuma izida.

Halo Infinite dobil igralni napovednik, ki prikaže moč konzole Xbox Series X

6

Včerajšnja Xbox konferenca se je začela udarno, saj se je v uro dolgi predstavitvi iger na naših zaslonih najprej izrisal prvi igralni napovednik prihajajoče igre Halo Infinite. Žal se konferenca ni nadaljevala v takšnem slogu, saj smo dobili veliko najav, a bore malo dejanskih igralnih posnetkov.

Halo Infinite je tako postal prvi pravi prikaz moči prihajajoče konzole Xbox Series X in kot lahko vidimo, nas čaka ogromen svet, posejan z zanimivostmi. Razvijalec 343 Industries se želi preko Infinite vrniti na sam začetek serije in glede na prikazano jim je to uspelo. Igranje in streljanje je videti sila preprosto in zabavno, očitno pa bo zopet celotna zgodba slonela na protagonistu Master Chiefu. Razvijalec je izjavil, da je Infinite rezultat petletnega razvoja in da želijo s to igro postaviti platformo za vso novo vsebino. S tem se želijo izogniti številčenju novih poglavij, kar je malce čudna odločitev. Infinite naj ne bi bila “Live-Service” igra kot je denimo Fortnite, tako da bo zanimivo videti, za kakšen poslovni model se je odločil Microsoft.

Grafično je zadeva solidna, a vizualna podoba vas ne bo ravno odpihnila. Na Twitterju se je nekaj ljudi že začelo norčevati iz podobe, ki naj bi bila močno ostarela. Res je, da so nemara teksture videti nekam plastično in priznati moram, da me obrazne animacije šefa niso ravno navdušile. A zraven je treba tudi upoštevati dejstvo, da se bo igra dogajala v ogromnem svetu brez nalagalnih zaslonov in da bo Infinite tekel pri 60 sličicah na sekundo.

Halo Infinite bo izšel skladno s konzolo Xbox Series X decembra letos, dobili pa ga bomo tudi na PC-ju – njegova Steam stran že obstaja.

Novi Fable uradno v razvoju

0

Zdi se mi, da včasih kakšen založnik izda napovednik samo zato, da bi končno utišal vzklikanje oboževalske baze. Eden takšnih primerov je napovednik za igro The Elder Scrolls 6, ki ni pokazal prav ničesar in njegov edini namen je bil, da Bethesda pove oboževalcem: “Da, delamo na njem, zdaj pa nam dajte že mir.”

Enak občutek sem dobil ob včerajšnji najavi novega dela Fable serije, o katerem se je govorilo že nekaj časa. Microsoft je prikazal napovednik in tako potrdil razvoj igre, na njej pa dela razvijalec PlayGround Games, ki želi malce pretegniti svoja krila in izdelati še kaj drugega, kot pa nove dele Forza serije.

Napovednik nam pokaže letečo vilo, ki jo nato poje žaba. V daljini lahko vidimo gozdno okolico z velikim mestom v sredini, kar zna namigovati na odprt svet v Fable vesolju. Lačna žaba tudi namiguje, da bo Fable ostal prisrčno fantazijski in da se ne bo jemal preveč resno. Glede na to, da novi del ne vsebuje številke, bomo očitno dobili popoln preporod serije, ki je svoj zadnji pravi del dobila leta 2010.

Datuma izida nimamo, vemo pa, da se bo igra pojavila na PC-ju in konzoli Xbox Series X.

Razvijalec Obsidian prikazal nov RPG Avowed, ki se dogaja v svetu Pillars of Eternity

2

Včeraj sem ugibal, da bo priznani razvijalec Obisidan na Microsoftovi konferenci prikazal tudi kaj več kot samo dodatke in nov napovednik za preživetveno igro Grounded. In kot vedno sem imel tudi tokrat prav.

Po industriji se je že dolgo šušljalo, da Obisidan dela na prvoosebni RPG igri, ki bi lahko konkurirala Bethesdini The Elder Scrolls seriji. In te govorice niti niso bile tako neverjetne, saj je trg takšnih RPG-jev praktično prazen in Obisidan se je s svojo igro The Outer Worlds lotil konkurirati Fallout seriji, ki je prav tako pod Bethesdinim okriljem.

Včeraj je tako končno napočil čas za razkritje igre Avowed, ki je fantazijski RPG postavljen v deželo Eora. Če vam je to ime nekam znano, potem radi igrate RPG-je, saj se Eora nahaja v svetu igre Pillars of Eternity, ki je do sedaj prejela dva dela – dvojka, podnaslovljena Deadfire, je sicer precej razočarala na blagajni. Pillars igre so se igrale iz ptičje perspektive, kjer smo s klikanjem premikali svojo druščino in se spopadali v realnočasovnem boju. Avowed bo precej drugačen od tega in v napovedniku lahko vidimo, da bomo zbudili nekaj, kar močno spomni na Balroga iz Lord of the Rings filmov.

To je vse, kar vemo o projektu, saj nismo dobili nobenih informacij glede igranja ali pa datuma izida.

Najavljen State of Decay 3

0

Na včerajšnji Xbox konferenci nas je kar malce presenetil razvijalec Undead Labs, ki je uradno najavil nov del State of Decay franšize. Najavo tretjega dela so pospremili z video napovednikom, ki pa je bil žal samo vmesna sekvenca. Vidimo lahko žensko, ki raziskuje s snegom prekrito okolico in naleti na mutirane gozdne živali. Zombifirano srno sem nazadnje videl v filmu Vlak do Busana, a tule je videti močno bolj preteče.

Žal pa nam razvijalec ni želel povedati nič več od tega. Sicer so se pojavila ugibanja, da bomo lahko naše preživele nadgrajevali s posebnimi zombie močmi, saj skrivnostna ženska na začetku napovednika prežene volka z glasnim krikom, a to so za zdaj samo ugibanja.

State of Decay 3 tudi nima datuma izida, tako da dvomimo, da ga bomo gledali ob izidu konzole Xbox Series X, glede na to, da niso prikazali niti malo igranja, pa je izid verjetno še precej daleč stran.

Grozljivka The Medium z novim napovednikom

0

Te dni bi hudo prav prišla kakšna dobra srhljivka. Resident Evil igre so dobre, ampak se bolj zanašajo na tisto grozljivost, ki izhaja iz raztrganih trupel in krvavega kapljanja zombijev, medtem ko se hranijo s človeškimi priboljški, a človek bi si včasih želel nekaj bolj subtilnega. Silent Hill serija je bila perfekten primer srhljivk, žal pa založnik Konami nikakor noče oboževalcem privoščiti novega zalogaja te franšize.

K sreči je tu razvijalec Bloober Team, ki že nekaj časa dela na novem projektu The Medium, o katerem pa ni veliko znano. Vemo, da bomo igrali dekle z imenom Marianne, ki ima nadnaravne sposobnosti videnja. Punca bo tako lahko prehajala med dvema različnima dimenzijama in v vsaki od njih bo lahko izkoriščala posebne sposobnosti. Kaj točno so te, še ni bilo razkrito, bo zagotovo v drugi dimenziji imela bolj napredne sposobnosti kot pa v naši dolgočasni resničnosti.

The Medium bo narejen za konzolo Xbox Series X, kar je razvijalcem omogočilo, da v igro vpeljejo zanimive igralne prvine. Nova konzola bo denimo omogočala instantno prehajanje med dvema dimenzijama, očitno pa bosta lahko hkrati obstajali kar obe hkrati.

Igra bo izšla konec tega leta ob izidu konzole Xbox Series X, dobra novica pa je tudi, da bo za zvočno spremljavo poskrbel skladatelj Akira Yamaoka, ki je svoj talent zarisal pri prej omenjeni seriji Silent Hill.

Sims 4 dodatki so znižani, tako da si lahko sedaj polni paket privoščite samo za 361,72 €

0

Sims 4 je star že 6 let in počasi bi bil že skrajni čas, da založnik EA napove tisto pravo nadaljevanje in da ne izdaja samo novih dodatkov za original, ki je te dni že pošteno zastarel. Vendar založnik meni, da je v Sims 4 še nekaj neizrabljenega potenciala, zato je nedavno napovedal nov DLC Nifty Knitting. Mimogrede, ni mi jasno, zakaj založnik še ni spočel predelave za Nintendo Switch, saj je Sims 4 ena od idealnih iger, ki bi jih človek igral v postelji ali pa na avtobusu.

Sims franšiza je znana po tem, da vsebuje cel kup večjih in manjših dodatkov, ki dodajo v igro razne stvari, kot so denimo novi poklici, oblačila, pohištvo in podobno. Nekatere razširitve so samo vizualne, a kljub temu nosijo zajetno cenovno nalepko.

Če ste navdušen Sims 4 igralec, a zaradi visoke cene niste želeli preizkusiti dodatne vsebine, potem imamo za vas dobre novice. Spletna platforma Origin namreč drži razprodajo, v kateri so znižani prav vsi dodatki in tudi osnovna igra, ki jo potrebujemo za zagon celotnega paketa. Samo osnovna izkušnja je znižana za 63 % na 14,99 €, dodatki pa so znižani od 25 pa vse do 50 %.

Ker sem radoveden človek sem si v košarico prenesel prav vso The Sims 4 vsebino, ki šteje 37 izdelkov in čeprav sem pričakoval visoko ceno, me je končni rezultat vseeno pustil odprtih ust. Če bi si želel izkusiti igro v popolnosti, bi moral odšteti kar 361,72 €. In to je s popustom! Brez njega bi me ta paket dodatkov stal 659,72 €, kar se že nevarno približa eni minimalni plači.

Razprodajo si lahko ogledate na naslednji povezavi, akcije pa bo konec 28. julija.

Microsoft bo danes ob 18.00 predstavil igre za naslednjo generacijo konzol

0

Končno smo dočakali 23. julij, ki zna za našo preljubo industrijo iger nositi kar velik pomen. Microsoft bo namreč danes predstavil igre za njihovo prihajajočo konzolo Xbox Series X, tokrat pa bodo na oder stopili razvijalci, ki pripadajo prav Microsoftu.

Založnik je v zadnjih dveh letih pokupil nekaj večjih neodvisnih in priznanih studiev, jih denarno močno podprl in sedaj je končno napočil čas, da vidimo kaj vse so ti talentirani programerji skrivali pred radovednimi očmi.

Zagotovo bomo videli prvi igralni posnetek Halo Infinite, ki je za zdaj edina potrjena igra, ki bi izšla skladno s konzolo Xbox Series X. Potem se lahko nadejamo novega projekta iz strani Obisidana, tu pa je tudi inXile Entertainment, ki trenutno dela na Wasteland 3. Talentirani Ninja Studios nam bo pokazal Senua’s Saga: Hellblade II, za Playground Games pa se šušlja, da dela na obuditvi Fable franšize.

Microsoft ima pod roko še kup drugih razvijalcev in res bo zanimivo videti, kaj so nam pripravili. Založnik je za Xbox Series X že pripravil eno konferenco, a tam so kazali izdelke iz strani zunanjih razvijalcev, tako da se za današnjo predstavitev pričakuje veliko več.

Šef marketinga marketing za Xbox, Aaron Greenberg, je že pred časom izjavil, da bo današnja konferenca namenjena izključno igram in da bo ta tekla približno eno uro. Prav tako ne gre pričakovati najave točnega datuma izida ali pa cene, saj bo vse to predstavljeno jeseni.

Prenos v živo se bo začel danes ob 18.00, ogledali pa si ga boste lahko preko spodnje povezave. V bistvu se bo dogodek začel že ob 17.00, saj se je Microsoft povezal s festivalom Summer Game Fest, v tisti uri pred dejanskim dogajanjem pa bodo razni YouTube kreatorji razglabljali o že napovedanih igrah ter ugibali, kaj vse nas čaka na današnji predstavitvi.

Kylian Mbappé bo letos krasil naslovnico igre FIFA 21

Založnik EA je najavil letošnjega nogometaša, ki bo krasil naslovnico njihove igre FIFA 21. Letos bo to 21 let stari francoski nogometaš Kylian Mbappé, ki trenutno igra za francoski klub Paris Saint-Germain, ta pa je lani osvojil tudi domače prvenstvo.

Biti na naslovnici igre se morda komu zdi nepomembna novica in je nemara včasih tudi bila. A športne igre so trenutno v velikem porastu in če je kakemu starejšemu nogometašu bilo vseeno za takšne stvari, mlajši igralci dejansko odraščajo ob preigravanju teh naslovov in zanje je vzpon na takšno naslovnico velika čast in je na neki način tudi potrditev njihove uspešnosti in talenta.

To je v izjavi za javno povedal tudi Mbappé, ki je naslovnico označil za velik mejnik njegove kariere, saj igra FIFA naslove vse odkar je bil paglavec in da je zanj velika čast, da lahko predstavlja povsem novo generacijo mladih nogometašev.

FIFA 21 za zdaj še ni dobila nekega pravega igralnega napovednika, ampak zgolj kratki dražilnik. Datum izida je napovedan za 9. oktober 2020, igra pa bo nato dobila tudi grafično bolj napredni različici za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X. Žal bo PC verzija zasnovana na verziji trenutnih konzol, tako da boste za grafično nadgradnjo morali v rokah držati eno od konzol naslednje generacije.