Teorije zarote o škodljivosti mobilnih omrežij niso nič novega. Trenutno ljudje panično bežijo pred 5G tehnologijo, saj naj bi bila ravno ta zaslužna za hitro širitev koronavirusa. Ena od najbolj popularnih teorij je ta, da 5G frekvence znižajo imunost naših teles, ki nato postanejo bolj dovzetna do napada koronavirusa, ki ga je izumila vlada.
Ta teorija zarote se je močno razširila tudi po Veliki Britaniji in nekateri civilisti so se odločili pravico vzeti v svoje roke. Spletna stran BusinessInsider tako poroča, da se je panika začela razširjati v začetku aprila, takrat pa so se začeli tudi prvi fizični napadi na oddajnike. Do 15. aprila naj bi bilo napadenih 55 takšnih oddajnikov, sedaj pa je ta številka narasla že na 77.
Napadalci poskušajo z ognjem požgati stolpe, pa čeprav nekaj od njih sploh ni nosilo 5G zmogljivosti. Vendar se nekateri niso ustavili samo pri stolpih, saj so nekateri delavci bili tudi fizično napadeni. Philip Jansen, direktor telekomunikacijske družbe BT, je nedavno povedal, da je bilo 40 delavcev žrtev fizičnega nasilja, eden od njih je bil celo zaboden in so ga morali odpeljati v bolnico.
Teoretiki zarot proti 5G tehnologiji so se razpasli povsod in nič drugače ni niti v Sloveniji. Proti koncu januarja se je sredi Ljubljane zbralo kar nekaj ljudi s transparenti, pa takrat koronavirus sploh še ni resno zakorakal v našo državo. Situacija je verjetno zdaj še veliko hujša, teoretiki zarot pa se zbirajo na družbenih platformah, kot so Facebook, YouTube in Twitter. Vse tri platforme so začele odstranjevati takšne objave, kar je teoretike še bolj podžgalo, saj so mnenja, da želijo svetovni konglomerati utišati resnico.
Microsoftova serija dirkalnih iger Forza trenutno velja za eno najbolj izpopolnjenih dirkačin, ki jih lahko igrate na PC-ju ali konzoli Xbox One. Morda ni ravno najbolj realistična zadeva tipa Assetto Corsa, a je vseeno presneto zabavna.
Serija se deli na dva dela: Forza Motorsport igre, ki so tiste bolj realistične in se odvijajo na dirkalnih stezah ter Forza Horizon, v katerih se spravimo dirkati po odprtem svetu.
Tem dvema se je nedavno pridružila še Forza Street, ki je sicer že izšla za Windows 10 operacijske sisteme, nedolgo nazaj pa se je pojavila tudi na mobilnih napravah, ki poganjajo iOS ali pa Android sisteme.
Forza Street je bolj preprosta dirkačina, ki je veliko manjša od svojih dveh večjih bratov. To je tudi razumljivo, saj je brezplačna igra, ki ponuja dirkanje na različnih progah, igralcem pa je tudi omogočeno kupovanje različnih avtomobilov ter njihovo opremljanje z raznimi priveski. Ker je to brezplačen naslov lahko pričakujete celo poplavo mikrotransakcij, a to je danes očitno cena mobilnih iger.
Če boste igro prenesli iz iOS ali Android trgovine do 5. junija, boste v igri za nagrado prejeli avto 2017 Ford GT. Če imate Samsung Galaxy telefon in igro prenesete iz Galaxy trgovine boste prejeli avto 2015 Ford Mustang, če pa imate telefon Galaxy S20 pa boste novi srečni lastnik avta 2015 Chevrolet Corvette Z06, dobili pa boste še zlato za nakup drugih avtomobilov.
Kot rečeno, zadeva je za igranje povsem brezplačna, izkorišča pa tudi platformo Xbox Live, kar pomeni, da igralci lahko odklepajo dosežke in shranjene položaje prenašajo med mobilno in Windows 10 verzijo.
Kot vemo je E3 dogodek v Los Angelesu bil odpovedan že nekaj časa nazaj in razvijalci te dni razmišljajo, kako bi svojim oboževalcem predstavili nekatere svoje prihajajoče projekte povsem digitalno.
Založnik EA se je določil, da bo svoje adute v sklopu dogodka EA Play prikazal 12. junija, žal pa je ura za Slovence zelo nepriročna, saj boste prenos v živo lahko gledali šele ob 1.00 zjutraj.
Vprašanje ostaja kaj nam bo EA predstavil, saj založnik letos ni izdal še nobenega večjega naslova. Junija bo izšla predelava Command & Conquer iger, a to se ne bo ravno prodajalo v milijonskih nakladah.
Skoraj zagotovo bodo povedali nekaj več glede nove Dragon Age igre, o kateri vemo, da je v razvoju, a razen kratkega dražilnika, nismo do sedaj prejeli še ničesar. Morda dobimo kakšno informacijo tudi glede novega poglavja Mass Effect serije, za katero se šušlja, da je že stopila v zgodnjo fazo razvoja.
Zagotovo nas čakajo tudi kakšne novice glede Apex Legends in novega FIFA poglavja, čisto možno pa je tudi, da dobimo kakšno novico glede naslednjega Battlefielda ali pa Sims 5. Ne smemo tudi pozabiti, da si EA lasti razvijalca Bioware, ki že dolgo obljublja popolno predelavo neuspele igre Anthem.
EA Play zna biti močno zanimiv in že čez kakšen mesec bo eden največjih založnikov razkril veliko skrivnosti ter odgovoril na žgoča vprašanja.
PornHub je za popestritev karantene svojo naročnino poklonil vsakemu, ki si lasti internetno hvalo po celem svetu. Vendar je še prej nekdo ponujal lepo količino pornografije, le da se s tem ni hvalil. Oz. za njo ni očitno sploh vedel.
Spletna stran slo-tech poroča, da je uradna stran uradne politične stranke SDS imela na svoji domeni lepo zakladnico pornografske vsebine, le da za njo ni nihče vedel. No, skoraj nihče, saj so za vsebino vedeli nepridipravi, ki so očitno izkoristili varnostne luknje strani in gor naložili povezave do pornografije. Videoposnetkov žal ni bilo, saj gre za pdf datoteke s povezavami, gostovanje posnetkov pa bi verjetno pri administratorju strani hitro dvignilo rdečo zastavico, saj bi čudno gledal, zakaj SDS stran kar naenkrat pretaka tako veliko število podatkov.
Ponudba je bila vsekakor raznovrstna. Vir: slo-tech.
Pornografske vsebine na strani niste našli pod kakšnimi zavihki ali menijih, ampak ste dobili povezave samo preko Googla. Če ste vtipkali iskalni niz “site: SDS.si naked”, ste dobili povezave do lepe količine nage kože iz raznovrstnih kategorij.
Ta trik z Googlom sedaj ne deluje več, saj je očitno administrator pobrisal neželene datoteke, slo-tech pa pravi, da je preveril tudi ostale strani političnih strank a te niso gostovale nobene takšne zanimive vsebine.
Ko se podamo v digitalne vode in predstavitev našega podjetja, portala, bloga ali kaj tretjega potrebujemo za začetek spletni prostor (gostovanje oz “hosting”) kjer bomo gostovali našo spletno stran oziroma aplikacijo. Ker pa je na trgu prava poplava ponudnikov bom na kratko in jedrnato predstavil po naših izkušnjah najboljšega slovenskega in tujega ponudnika, katerega uporabljamo za nas in naše stranke.
V zadnjih 10-ih letih smo zamenjali preko 10 ponudnikov in končno smo našli prave rešitve za nas in naše stranke. Zakaj tako pogoste menjave? Pri nas je bil največji razlog zelo hitra rast naših portalov in tudi hitra rast nekaterih naših strank za katere skrbimo. Trenutno gostujemo in vzdržujemo okoli 100 spletnih strani, za katere uporabljamo t.i. “reseller” gostovanja, za strani, ki imajo po 1000+ obiska dnevno, pa se poslužujemo VPS gostovanja.
Kratka razlaga pojmov:
VPS gostovanje: je za napredne uporabnike (ponavadi razvijalci aplikacij), ki znajo uporabiti terminal (SSH) in imajo napredno znanje. V primeru, da vaše spletne strani beležijo 1000 ali več obiskovalcev ali uporabljate težke aplikacije tipa Magento 2, toplo priporočamo VPS gostovanje.
Reseller gostovanje: je primerno za vse, ki imajo več spletnih strani oziroma želijo dati ločene dostope strankam preko Cpanela. Odlična rešitev za agencije, ki “tiskajo” WordPress spletne strani.
Spletno gostovanje: za enostavne spletne strani je ponavadi primerno za do 5 enostavnih spletnih strani oziroma eno spletno trgovino (WooCommerce, Opencart…)
Zgoraj lahko s klikom na povezave preverite različne pakete in dodatne informacije zelo popularnega in zanesljivega slovenskega ponudnika Hitrost.com, pri kateremu gostujemo tudi mi številne spletne strani. V zadnjih letih smo gostovali pri praktično vseh večjih slovenskih ponudnikih in vedno so bili določeni problemi ali omejitve, ki so nas porinile v agonijo prenašanja spletnih strani na drugega ponudnika. Na Hitrost.com gostujemo zadnje 3 leta in od takrat nismo imeli nobene težave, podpora je ekstremno odzivna in pripravljena pomagati pri zapletih. Med tem časom so tudi posodobili spletno stran, ki je sedaj pregledna, primerjanje paketov pa je zelo enostavno. Ponujajo brezplačen “SSL Let’s Encrypt” certifikate, katere namestite z enim klikom.
Letno gostovanje enostavne spletne strani že od 10 €!
Kaj pa tuji ponudniki? Naš pohod se je začel na A2 hosting, ki je zelo priznan in uveljavljen v svetu, cena pa je tudi zelo sprejemljiva. Ima vse potrebne funkcije, ampak žal ima veliko omejitev in včasih zelo nerodno podporo. Po treh mesecih gostovanja smo bili zaradi številnih omejitev primorani iskati novega ponudnika in po večdnevni raziskavi smo našli ChemiCloud. Pred tem smo gostovali ali smo imeli izkušnje tudi na GoDaddy, ki je zgolj povprečen in ima prav tako številne omejitve, Digital Ocean ni bil dovolj ugoden in je bolj primeren za VPS gostovanje kot Reseller, BlueHost je dokaj v redu, toda sam sem imel številne težave v preteklosti s podporo in pomočjo pri reševanju izgubljenih podatkov.
Na ChemiCloud sem naletel popolnoma po nesreči in po raziskavi in pogovoru s podporo, ki je bila ekstremno odzivna ter pregledu ocen, ki je 9,9 od 10 smo se odločili, da poskusimo z manj prepoznavnim gostovanjem. Cene so ugodne in popolnoma konkurenčne ostali ponudbi v tujini, nudijo vračilo denarja brez vprašanj in visoke popuste ob naročilu za 2 ali 3 leta in brezplačen SSL (Let’s Encrypt) in možnost SSH terminala za vse. Za test smo zakupili Reseller FUSION paket za 3 leta, ki je znašal 1050 $, na njemu pa lahko gostimo 50 različnih strank in okoli 80 spletnih strani. Vse stranke so med sabo ločene in v primeru zapleta pri stranki bo to občutila samo ena stran in ne vpliva na vse ostale. Podpora je odzivna (ponavadi traja 10-60 minut da odgovorijo oziroma odpravijo napako), pripravljeni so pomagati in reševati vaše težave (dobesedno popravijo kodo oziroma najdejo težavo, jo odpravijo ter vam posredujejo podatke o tem, kje je bila napaka in kako so jo odpravili) kar je redkost. Brezplačno se vam dnevno (za 7 dni nazaj), tedensko in mesečno shranjuje varnostna kopija vse vsebine in baze in z enostavnim klikom lahko povrnete podatke v primeru težav na izbrani datum. V primeru zakupa predlagam, da izberete lokacijo Amsterdam, ki bo najbolj optimalna za Evropo. V primeru, da gostujete aplikacijo za cel svet pa predlagam uporabo slovenske rešitve BUNNYCDN skupaj z CloudFlare-om.
Spletni vmesnik je na ChemiCloud zelo pregleden in enostaven za uporabo.
Seveda ima določene prednosti tudi Hitrost.com, k nudi slovensko podporo in določene prednosti ko so denimo same lokacije strežnikov, ki so v Sloveniji. Cen med nima nisem primerjal, saj se spreminjajo tedensko, splača pa se preveriti tudi razne ugodnosti s kuponi zato predlagam, da obiščete ChemiCloud in Hitrost.com in primerjate cene glede na vaše potrebe.
Upam, da sem v tem kratkem članku razjasnil razlike med različnimi verzijami gostovanja in komu pomagal do izbire ob poplavi spletnih gostovanj, kjer v mojem primeru najbolj popularna gostovanja niso dosegla tega, česar sem si želel. Za dodatna vprašanja sem vam z veseljem na voljo na HOPsi Forumu.
Se zavedate, da smo pred 20 leti že imeli eno pandemijo? Takrat je namreč po svetu pustošil virus z imenom ILOVEYOU, ki je po digitalni sferi povzročil ogromno denarne škode. Razlika med njim in trenutnim novim koronavirusom je le v tem, da je bil ILOVEYOU digitalni in se je širil preko okuženih e-poštnih sporočil.
ILOVEYOU je svoj uničujoči pohod začel 4. maja 2000 (kaj je s tem datumom, da je zaslužen za praznovanje Star Wars franšize in tudi bivšega jugoslovanskega predsednika Tita?) in naj bi na višku razširjenosti zadal okoli 10 milijard dolarjev škode po celem svetu. Kako je sploh možno, da tak skupek digitalnih enic in ničel tako močno udari po svetovnem gospodarstvu?
Odgovor niti ni tako zakompliciran. Okuženi računalnik je treba najprej razkužiti, za kar potrebuješ največkrat trenirano osebje. Potem je potrebno povrniti stare datoteke in če v zakup vzamemo dejstvo, da podjetja takrat niso ravno redno delala varnostnih kopij, lahko tak postopek zahteva veliko delovnih ur in tudi izpad strežnika. Za nekatere firme je to pomenilo, da nekaj časa sploh niso obratovala, kar se je še dodatno poznalo pri zadani škodi.
ILOVEYOU je imel tudi precej prebrisan način širjenja preko e-pošte. Nič hudega sluteči uporabnik je v svoje predal prejel sporočilo z naslovom ILOVEYOU, besedilo pa je naslovnika nagovorilo, da naj odpre priloženo datoteko. Ko je uporabnik odprl datoteko, je virus sprožil svojo nalogo.
Najprej se je razposlal naprej vsem vašim kontaktom iz vašega nabiralnika ter na vašem računalniku prepisal različne datoteke. Nekatere, kot so denimo dokumenti ali pa slike, so tako postale povsem neuporabne, velika nevarnost tega virusa pa je bila njegova velika prilagodljivost. Koda je bila namreč spisana v preprosti tekstovni datoteki in skoraj vsak je lahko tako spremenil delovanje virusa. ILOVEYOU je tako obstajal v več različicah in če ste v poštni predal prejeli takega, ki je prepisal vaše sistemske datoteke, potem računalnika niste mogli več ponovno zagnati in ostalo vam ni drugega kot ponovna namestitev Oken. Kako deluje virus v živo si lahko ogledate v spodnjem odličnem posnetku.
20 let kasneje je novinarju iz spletne strani BBC uspelo izslediti storilca v majhno trgovino s servisom za telefone v mestu Manilla na Filipinih. Stvaritelj virusa se imenuje Onel de Guzman in danes šteje 44 let, ob razkritju pa je priznal, da je ravno on spisal originalno različico tega virusa.
Guzman pravi, da nikoli ni želel povzročiti takšne škode in je virus spisal zato, da bi uporabnikom izmaknil uporabniške podatke za prijavo na internet. Morda se danes tega ne zavedate, a včasih si moral za prijavo na internet imeti uporabniško ime in geslo. Guzman tega ni imel oz. si dragega interneta ni mogel privoščiti, zato je najprej targetiral ljudi v svojem okrožju, za katere je vedel, da imajo takšne podatke. Nato se je odločil zadevo preizkusiti na globalni ravni, zato je poslal nekomu sporočilu v Singapur. Od tam naprej se je zadeva bliskovito razširila po vsem svetu.
Guzman ni bil nikoli aretiran, saj takrat na Filipinih niso imeli zakona proti digitalnemu kriminalu. Danes pravi, da obžaluje svoja dejanja in da vsake toliko nekdo prilepi njegovo sliko na internet, a te slave ne želi, saj je sramežljiva oseba.
Ena luštna prednost tega, da pišeš recenzije za naš portal je vsekakor to, da imaš dostop do zanimivih novitet. Tako sem tokrat pod roke dobil igro XCOM: Chimera Squad. In če smo že ravno pri prednostih naj omenim, da je velika prednost tudi to, da imaš za seboj nekoga, ki ti špile ponudi v igranje. Namreč za serijo XCOM sem že slišal, a je nikoli nisem igral in verjetno se je sam ne bi niti nikoli lotil. In ja, to bi bila res huda napaka. Namreč že po nekaj urah sem se totalno napalil na serijo in že načrtujem nakup prvih dveh delov.
Verjetno bi igri v prejšnjih izvedbah dal možnost, če bi vedel, da za njo stoji Firaxis Games, ki nas pridno zalaga tudi s serijo Civilization. Tudi z XCOM so zadeli žebljico na glavico, kot radi rečemo, saj je pri meni pustila precej dober vtis. Tudi sicer je bila igra dobro sprejeta, čeprav pravi oboževalci pravijo, da je daleč od mojstrskih izvedb predhodnic. Tega še sam še ne morem komentirati, ampak upam, da mi niso preveč vzbudili pričakovanja.
Razvojna ekipa: Firaxis Založnik: 2K Games Platforme: PC Link: LINK Datum izida: 24. april 2020 Cena: 19.99 € Žanr: Taktično potezna strategija
Chimera Squad je umeščena pet let po dogodkih XCOM 2. Dobrodošli v Mestu 31, kjer ljudje in vesoljci živijo v zelo krhkem miru, ki ga je prinesla zmaga nad vesoljskimi okupatorji. Igra sledi elitni skupini Chimera, ki jo sestavljajo zemeljska in izvenzemeljska bitja. Njihova naloga je preprosta. Ohraniti morejo krhek mir Mesta 31 in poskrbeti, da bo ta postal stalnica. Vsaka misija poskrbi, da je mesto manj nagnjeno k sovražnosti in nasilju. Po drugi strani pa vsaka misija, ki spodleti, prebivalce podžge k nasilju in revoluciji.
Ko sem igro prvič zagnal na svoji mašini, nisem imel niti približne slike kaj me čaka oziroma kako špil sploh izgleda. Pričakal me je lepo oblikovan meni, ki je tudi razločno in pregledno predstavil vsebino. Ob začetku igranja nam razvijalec ponudi štiri stopnje težavnosti in še nekaj dodatnih ocvirkov, ki igro naredijo še bolj zahtevno. Sam sem si zaradi prvega stika z igro izbral normalno težavnost in obkljukal, da si želim obdelati tudi tutorial. Vadnica, kot je slovenska beseda za tutorial, je kratka in jedrnata. Znotraj nje se, in to si upam trditi, znajde vsak povprečen igralec, saj je lepo predstavljena in te gladko vodi skozi najpomembnejše punkte, ki jih v igri potrebuješ. Poleg tega pa tekom igre vsako noviteto še dodatno pojasni, kar je za nove igralce več kot dobrodošlo.
Z vstopom v polnopravno zgodbo sem prvič dobil občutek kako igra res deluje. Glede na to, da gre za potezno igro, ki so meni izredno ljube, sem od nje pričakoval veliko in to sem tudi dobil. Glavni prostor, kjer se vse dogaja, je Chimerina postaja. Od tu lahko dostopate do misij, karakterjev, treninga, posebnih misij in trgovine. Prav tako v tej fazi igre dobivate napotke in obvestila. Grafično je ta del igre lepo narejen in tudi tukaj se novi igralec precej hitro znajde.
Srce vsega so taktične operacije oziroma misije, kjer svoje like (štartaš s štirimi vseh možnih pa je enajst) pošlješ v boj. Tukaj se odvija celoten potek zgodbe in v veliki meri sami krojite zgodbo, saj poleg glavne misije lahko izbirate med različnimi stranskimi nalogami oziroma misijami, ki vam prinašajo določen resurs, a več o tem malce kasneje. Vsaka misija, ki se jo lotite je razdeljena na več delov, ki so poimenovani “Encounters” oziroma po naše srečanja. Znotraj srečanj se glede na časovnico razporedijo tvoji in nasprotnikovi karakterji. Srečanje se zaključi, ko uspešno onesposobiš vse zločince in vstopiš v naslednje srečanje, koliko je teh pa je odvisno od vsake misije. Lahko je en sam, lahko jih je več, šele ob zaključenem zadnjem srečanju pa se uspešno zaključi tudi misija. Uspešnost te je odvisna od tega koliko škode si utrpel.
Misije, ki sem jih preigral, so bile taktično dobro postavljene in res sem se moral potruditi, da sem utrpel čim manj škode. Nekatere naloge so sicer prelahke, spet druge so bile za izbrano težavnost morda kar malce na meji in si ne predstavljam kako delujejo na najvišji težavnosti. Najtežje se mi zdijo tiste s talci, kjer imaš v bistvu samo eno srečanje, nasprotniki pa se vsake nekaj rund avtomatsko generirajo vse dokler ne zaključiš misije.
Grafična podoba je med misijami in načrtovalnim delom solidna. Sem pa v določenih misijah opazil, da prihaja do tega, da karakterji poskočijo iz enega mesta do drugega ali pa jim puška uide skozi steno, a to bo verjetno popravljeno v kakšnem popravku.
Še ena stvar, ki mi je bila na začetku carska, a je kmalu zvodenela, so glasovne interakcije med karakterji. Namreč vsi imajo zvočne govorce, ki so kul, a ko jih slišiš ta n-tič, postanejo dolgočasni in prej moteči kot kaj drugega. To velja tudi za vse vmesne sekvence in animirane dele. Glasovni igralci so dolgočasni in se niso kaj prida vživeli v svoje vloge. Vmesne sekvence, ki povezujejo zgodbo in so nekakšni animirani stripi pa izpadejo kot da jim je zmanjkalo volje in denarja narediti nekaj bolj konkretnega. Tudi igra čez nekaj časa postane malce predvidljiva in malce dolgočasna, kar pripisujem podobnostim med misijam oziroma okolju, v katerem se dogajajo. Chimera Squad vseeno ostane dovolj interesantna, da te vleče dokončati zgodbo do konca.
Več kot narediš misij, več imaš denarja, eleriuma in intel točk. Vse to lahko uporabljaš, da nadgradiš določene aspekte karakterjev ali celotne ekipe. Elerium se uporablja za odkrivanje novih orožij, ščitov, robotov in nadgradenj za njih, vse to pa delamo v priročnem zavihku Assembly. Denar se po drugi strani uporablja za nakup novo odkritih zadev, ki jih najdemo v zavihku Supply. Na koncu imamo še Intel točke, ki omogočajo nakup ekip, ki delajo mir v mestu znotraj zavihka Tactical Operations in treninga, ki ga za boljšo statistiko lahko delajo tvoji karakterji. Vse te resurse dobiš preko narejenih misij ali pod zavihkom Special Operations, kjer en tvoj član brez tvojega poseganja izvaja določene misije, da pridobi resurse. Vso kupljeno opremo lahko med svoje člane razdeliš pod zavihkom Armory, prav tako boš tukaj izvedel predzgodbe svojih članov in jih povišal, ko bodo preko misij nabrali dovolj izkušenj.
Skupno gledano sem bil nad igro navdušen in komaj čakam, da se lotim še prvih dveh delov. Želel bi si sicer bolj dodelane vmesne sekvence in kvalitetnejših glasovnih igralcev, saj bi na ta način še dodatno začinili atmosfero. Sčasoma sem se naveličal podobnosti misij in tukaj vidim še moč izboljšave. Vrhunsko se mi zdi taktiziranje kako narediti in prejeti najmanj škode. Kot novincu sta mi celotna zasnova in igralnost same igre superiorni in čeprav se najde nekaj hroščev, verjamem, da bodo tudi slednji počasi odstranjeni, kar pa seveda nam, ki smo igro že preigrali, ne bo kaj prida v pomoč.
Naj vam takoj na začetku tega članka odgovorim na dve vprašanji: ne, še vedno nisem dokončal igre Sekiro in ne, večigralstvo ni uradni dodatek iz strani razvijalca FromSoftware.
Veliko igralcev je bilo ob izidu igre Shadows Die Twice razočaranih, da ni bilo prisotnega prav nikakršnega večigralskega načina. To je bilo tudi precej nenavadno, saj so vsi pretekli naslovi razvijalca FromSoftware, kot je denimo serija iger Dark Souls in samostojni naslov Bloodborne, vsebovali posebno mehaniko večigralskega pristopa. Igralci so lahko poklicali druge na pomoč ob tistih posebej zaguljenih šefih, Dark Souls pa še danes drži zdravo večigralsko sceno.
Še dobro potem, da imamo modifikacije, kajne? Nekemu iznajdljivemu modderju je pred kratkim uspelo v igro vgraditi večigralsko podporo, ki ne omogoča samo bojevanja med igralci, ampak tudi sodelovalno igranje skozi kampanjo. Če ste se spravili igrati Sekiro, a so določeni deli preveč težki, potem lahko sedaj v avanturo povabite še en par priročnih rok, ki sejejo smrt preko katane.
Dodana je bila celo tehnika napadanja drugih svetov kot je to mogoče v igri Dark Souls. Igralci z nameščeno modifikacijo lahko sedaj nasilno napadejo igralni svet drugega igralca in ga s tem usmrtijo ter mu tako izničijo napredek. Da bo vse pošteno, bodo vsi napadalni igralci samodejno prejeli znižanje stopnje na tisto, ki jo drži trenutno domačin.
Modifikacijo, ki se imenuje preprosto Sekiro Online lahko prenesete iz sledeče povezave.
Rockstar se zaveda, da trenutno po svetu vlada karantenska kriza in da ljudje svoje življenje živijo skozi videoigre. Eden od bolj priročnih takšnih naslovov je seveda GTA Online in razvijalec je v tej igri že nekaj časa nazaj vsem igralcem poklonil 500.000 GTA$ denarcev, ki so zagotovo prišli prav marsikomu.
A razvijalec je šel še korak dlje in odločil se je malce razgibati dogajanje v svojem virtualnem svetu.
V GTA Online se že nekaj časa dogajajo čudnosti, saj so svet napadli čudni zeleni vesoljci. Le da to v resnici niso nezemeljska bitja, ampak živi igralci, našemljeni v smešne zelene pižame. Ti vandali se nato okoli peljejo s kombijem in ugrabijo kakšno žrtev, to nekam odpeljejo in na smrt prebutajo s pestmi.
Če se želite pridružiti tej pižama mafiji, boste morali pošteno seči v žep. Pajkice si lahko privoščite v vijolični barvi, ki stanejo 330.000 GTA$, ali pa bolj priljubljeni zeleni, ki vas bodo obrale za 358.000 GTA$. Če ste dobili nakazano vsoto od Rockstarja, potem ste imeli ravno dovolj denarja za nakup ene od teh oblek, tisti bolj potrpežljivi pa ste bili pravkar še dodatno nagrajeni.
Rockstar se je namreč odločil, da te pižame ponudi popolnoma brezplačno vsem igralcem. Izbruhnila je velika vojna med vijoličnim in zelenim taborom in razvijalec očitno želi v to bitko vključiti prav vse igralce.
Poleg zastonjskih pižam lahko v trgovinah Ammu-nation dobite povsem brezplačne palice za biljard, saj je pretepanje s pestmi preveč dolgočasno.
Zadeve naj bi bile v času pisanja že brezplačne, tako da se brž podajte v akcijo!
Podium vehicle: Cyclone 2x GTA$ & RP on – Biker Businesses – MC Contracts – Transform Races Rockstar is celebrating the alien gang war – Purple Martian Bodysuit & Green Martian Bodysuit are now free – Free Pool Cue from Ammu-nation#GTAOnlinepic.twitter.com/sUPQ3fgrwR
Mimogrede, če iščete bolj umirjeno izkušnjo ter slovenske soigralce, potem ne pozabite obiskati največjega slovenskega strežnika SloCityRP. Tam vesoljcev, vsaj zaenkrat, še ni.
Včeraj naj bi bil za Microsoft velik dan, saj so vsaj kakšen teden pred tem opevali in hvalili 7. maj, ko bomo igralci dobili prve posnetke iz iger naslednje generacije, med katerimi bomo tudi prvič videli preigravanje Assassin’s Creed Valhalla.
Na žalost bi lahko celoten dogodek označil s “Tresla se je gora, rodila se je miš”, saj smo dobili neko žalostno predstavitev, ki se je zdela, kot da bi jo nekdo na hitro zmetal skupaj in ni v njo vložil prav nobenega truda.
Da ne bo vse po najvišjih standardih se je pokazalo že takoj na začetku, ko je otvoritev odprl Aaron Greenberg, vodja marketing za igre. Aaronu se je zdelo pametno prvi vtis sprožiti z zares zanič “green screenom” in kamero, ki je izgledala, kot da bi jo nekdo premazal z vazelinom.
Potem je sledila predstavitev iger, ki so bile v bistvu samo jedro te celotne prezentacije. Čeprav je bilo iger kar nekaj, je šlo za precej majhne naslove, s čimer v osnovi ni nič narobe. A Microsoft se je hvalil, da bo to prvi vpogled v famozno konzolo naslednje generacije Xbox Series X, ki bo premaknila grafične meje na naslednjo stopničko. Gledalcem je bil obljubljen vpogled tudi v samo igranje, da lahko končno vidijo vso grafično kvaliteto, ki nas bo zabavala naslednja leta. Žal temu ni bilo tako – dobili so samo kup vnaprej pripravljenih sekvenc, ki prikažejo bore malo igranja. Celo Yakuza: Like a Dragon, ki je na Japonskem že zunaj za PS4, je bil v bistvu sestavljen samo iz vmesnih sekvenc.
Ko se je odvrtel že dober del predstavitve, sem bil mnenja, da je tole sicer precejšnja katastrofa, a morda najboljše hranijo za sam konec. Assassin’s Creed Valhalla naj bi namreč pokazal prvi igralni posnetek in to sta izpostavljala tako Microsoft kot tudi Ubisoft. Da zadeva morda ne bo ravno tako velika je dan pred pred predstavitvijo omenil direktor igre Ashraf Ismail, ki je oboževalcem povedal, da naj ne pričakujejo več kot samo dražilnika. A takrat je bilo navdušenje že na vrhuncu, zato je marsikdo njegovo objavo spregledal.
Ko smo včeraj končno dobili posnetek, je bil marsikdo med nami razočaran, če ne celo jezen. Pod pojmom igralni posnetek sem si vedno predstavljal videti nekoga, ki zadevo dejansko igra. Seveda je lahko zadeva skriptirana in kaže samo najboljše trenutke, a vsaj občutek imaš, da vidiš nekoga, kako igra na kontrolerju. Nič od tega nismo dobili na predstavitvi, saj smo videli samo par sekund vmesnih sekvenc in… To je bilo v bistvu to.
Hello all❤️
You rightfully expected to see more today. We have a long marketing campaign ahead of us, you will see in-depth gameplay and get a lot more info about the game.
Thank you for your excitement and passion! Be patient with us and be kind. It will be worth it!🙂
Da je bila celotna predstavitev katastrofa je kasneje priznal direktor igre Ashraf Ismail, ki je povedal, da so oboževalci upravičeno pričakovali več. Ubisoft ima pred sabo še dolgo marketinško kampanjo in ni dvoma, da tisto večje razkritje hranijo za svojo konferenco. Vendar če je temu tako, zakaj so bili sploh vključeni v to konferenco? Splačalo se jim zagotovo ni, saj ima napovednik na YouTubu veliko več palcev navzdol kot pa navzgor.
Da je bilo vse skupaj pod povprečjem je priznal tudi Aaron Greenberg, ki je na Twitterju izjavil, da so igralcem dali napačno predstavo glede tega, kaj pričakovati in da se zato opravičujejo.
Had we not said anything & just shown May Inside Xbox show like we did last month, I suspect reactions might have been different. Clearly we set some wrong expectations & that’s on us. We appreciate all the feedback & can assure you we will take it all in & learn as a team. 🙏🏻💚
— Aaron Greenberg 🙅🏼♂️❎ (@aarongreenberg) May 8, 2020
Ironično bo imel na koncu največ od tega njihov največji tekmec Sony. Ta še vedno ni razkril končne podobe konzole PlayStation 5, kaj šele iger in se lahko trenutno samo smeje, medtem ko si Microsoft prostovoljno kolje svoj grob.
Naslednja večja Microsoftova konferenca se bo odvila julija, od katere pričakujemo precej več, saj bodo svoje izdelke pokazali njihovi lastni studii.
Včeraj smo dobili nov napovednik za težko pričakovano RPG igro Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, ki je s svojim zadnji posnetkom precej razočarala svoje oboževalce, razvijalec pa je zaradi tega tudi prestavil datum izida. Ta je bil prej precej dobro začrtan, trenutno pa samo vemo, da bo zadeva izšla enkrat letos.
Včeraj smo dobili nov napovednik, ki pa na žalost spet ni uspel prepričati. Sicer video ni bil ravno zanič, saj prikaže psihopatski ples vampirjev in razkosavanje človeških trupel, žal pa je zadeva razočarala predvsem na grafični plati. Bloodlines 2 ne bo svojih mišic kazal na grafični plati, ampak bo, tako kot predhodnik, to nadomestil z odlično zgodbo, dialogi, živim svetom in različnimi potmi skozi igro.
A vseeno je treba reči, da je podoba močno razočarala. Na nekaterih mestih so preproste teksture in animacije kazale podobo, ki je spominjala na Sims 4, kar, glede na to, da smo gledali posnetke iz konzole Xbox Series X, ne bo ravno prepričalo strank, ki niso igrali predhodnika.
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 bo izpolnil vaše sanje igranja vampirja v nočnem mestu, kjer se nevarnost skriva za vsakim vogalom. Igralec bo moral skrbeti za dobro zalogo slastne tople krvi in zraven reševati zanimive naloge, pomembno pa je, da vas pri vašem cuzanju rdeče tekočine ne bodo odkrili ostali prebivalci. Pridružili se boste lahko tudi različnim klanom, vsak od njih pa drži svoje pluse in minuse.
Kot rečeno, igro lahko pričakujemo enkrat v 2020, če se seveda razvijalec zopet ne premisli in zadeve ne zamakne v naslednje leto.
George Watsky je eden tistih ljudi, ki radi veliko govorijo in ta svoj talent je pretvoril v ljubezen do glasbe. Postal je producent in uspešen rapper, ki trenutno živi v San Franciscu, kot vsak glasbenik na svetu pa trenutno nima preveč dela.
Zato se je odločil ustvariti unikaten koncert kar v svojem domu, poleg tega pa je odprl donacije, ki bodo šle v pomoč dobrodelni organizaciji Sweet Relief. Ta pomaga vsem glasbenikom, ki jih je trenutna globalna kriza pošteno udarila po žepu, nekaj denarja pa bo šlo tudi na račun njegove podporne ekipe, katera zaradi manjka koncertov nima priliva denarja.
Watsky se je odločil, da bo v živo prikazal svojo veščino “freestyle rapa” ter da bo tudi podrl Guinnessov rekord, ki ga je do sedaj držal Pablo Alvarez in njegova skupina Good Bison. Rekord je bil postavljen leta 2017, Alvarezu pa je takrat uspelo neprekinjeno rapati kar 25 ur in 56 minut. Rekord je sicer januarja letos zrušil raper Frzy, a pri njem ni bila prisotna uradna Guinness ekipa, ki bi njegov dosežek verificirala.
Watsky se je za svoj koncert odločil zbrati 100.000 $. Udobno se je namestil na svoj kavč, ki je bil obkrožen s kozarci vode in drugimi priboljški. Nato je začel skladati rime in ura se je začela odštevati.
Rap morda ni bil ravno najvišje kvalitete in Watsky je med svojim nastopom k sebi potegnil tudi slovar za inspiracijo. Odnehal ni niti takrat, ko je moral kaj spiti, saj je izdajal rime med požirki vode, brbljal pa je tudi takrat, ko je šel na WC, saj je s sabo vzel mikrofon.
Na koncu mu je uspelo na dveh področjih. Presegel je cilj zbranega denarja, saj je nabral kar 143.320 $, neprestano pa je rapal več kot kot 33 ur in 33 minut. To je res veliko govorjenja.
Watsky je bil na koncu navdušen in čudi me, da je lahko sploh še govoril. Zahvalil se je vsem gledalcem in podpornikom, nato pa se je zavil v pomladni spanec, ki ga bo verjetno končal enkrat na začetku junija.
Navajeni smo že, da vsak teden dobimo novo brezplačno igro iz strani založnika Epic Games, ki poskuša preko teh zastonjskih dobrot na svojo trgovino privleči nove uporabnike.
Vendar pa se je ta teden formula malce spremenila.
Tokratna brezplačna igra se imenuje Death Coming. To je pikslasta ugankarska igra, v kateri nastopamo v vlogi smrti. Naša naloga je, da raznih scenah odkrijemo našo tarčo in uprizorimo njeno smrt, ki mora izgledati kot nesreča. Te smrti so ponavadi smešne, saj lahko na tarčo lahko spustimo ogromnega pajka ali pa snežno kepo, s katero ubijemo celotno hokejsko moštvo. Zadeva se precej zgleduje po filmih Final Destination, kar priznavajo tudi avtorji, saj so to napisali pod opis igre.
Svojo kopijo si lahko prevzamete na naslednji povezavi, a boste za aktivacijo morali omogočiti dvostopenjsko (2FA) zaščito. Kot ponavadi, ko igro enkrat prevzamete v knjižnico, bo vaša ostala za vedno.
Kaj nas čaka naslednji teden?
V četrtek bomo dobili novo brezplačno igro in čeprav Epic takoj razkrije naslov naslednje dobrote, je tokrat ta ostala za zaprtimi vrati. Nas morebiti čaka neko res veliko presenečenje? Ali pa bo Epic od sedaj nove brezplačne igre razkrival na tak način? Več bomo izvedeli čez 6 dni, ko bo odštevalnik pod igro dosegel 0.
Ena najbolj privlačnih lastnosti filmske franšize Alien, je sam vizualni izgled zlobnega in uničevalnega vesoljca Xenomorpha. Ustvaril ga je tip z imenom H.R. Giger, ki je ob izidu filma šokiral cel svet s svojim slogom oblikovanja. Gigerjeve stvaritve združujejo elegantnost ter hladno skleletalno zunanjost in končni rezultat je res unikatna podoba, ki jo je težko izpeljati.
Scorn je igra, ki več kot očitno svoj navdih črpa ravno iz Gigerja in v svoji ekipi imajo nekaj res nadarjenih ustvarjalcev. Scorn je v razvoju že kar nekaj časa in razvijalec Ebb Software je denar za pisanje kode najprej nabral na Kickstarterju, leta 2017 pa so nas presenetili s srhljivim igralnim napovednikom. Zdelo se je, da je bila igra že precej blizu izida, žal pa se je od takrat razvijalec zavil v molk, ki ga je prekinil šele včeraj z novim napovednikom.
Ta je vsekakor grozljiv in nosi močne Alien vibracije. Sicer o igri še vedno ne vemo ničesar, a očitno bo neko vlogo igralo združevanje človeških zarodkov z vesoljci. V enem kadru na steni vidimo nekaj, kar ne more biti drugega kot penis, ki je ravno oplodil nekoga, potem pa se v oklepu vesoljske lupine prebudi dojenček.
Zadeva je vsekakor impresivna za ogled, žal pa še vedno ne vemo ničesar glede morebitnega izida.
Silent Hill oboževalci, za vas imamo končno eno dobro novico, ki ste je zagotovo še prepotrebni. Oboževalci te franšize so namreč dolgo trpeli, saj je založnik Konami dolgo nazaj preklical igro Silent Hills, potem pa so se začele pojavljati govorice o obuditvi znamke, ki jih je potem založnik poteptal v prah. Ves ta čas pa so se jim privrženci Resident Evil serije porogljivo smejali, saj je njihova franšiza prav lepo cvetela.
Včeraj sicer ni bil napovedan nov Silent Hill, smo pa dobili napovednik za grozljivko The Medium. Na njej dela razvijalec Bloober Team, ki ga poznamo po precej povprečnih naslovih, kot sta Layers of Fear ter The Blair Witch. A dobra novica je, da bo pri igri sodeloval tudi Akira Yamaoka, ki je poskrbel za udarno glasbeno podlago v prvih Silent Hill igrah.
The Medium je psihološka srhljivka, ki sledi avanturam dekleta z imenom Marianne. Punca ima kar nekaj problemov, saj jo konstantno mučijo vizije in tako neprestano prehaja med trenutno resničnostjo in onostranstvom.
Zanimivo je, da bo The Medium na voljo samo za konzolo naslednje generacije Xbox Series X in PC. Vizualno je zadeva vsekakor impresivna, navduši tudi glasbena podlaga in instantno prehajanje med dvema dimenzijama.
Če bo razvijalcu Bloober Team končno uspelo dostaviti res kvaliteten izdelek, bomo izvedeli proti koncu letošnjega leta.
Založnik in razvijalec Codemasters je pred kratkim svoje oboževalce začel dražiti z novimi igrami. Ta angleški razvijalec je znan predvsem po svojih dirkačinah in tudi v bodoče se bodo ukvarjali z razvojem privlačnih, na pol arkadnih simulacijah.
Včeraj so tako uradno napovedali Dirt 5, ki bo izšel tako na trenutne konzole in obtelevizorske naprave naslednje generacije, manjkal pa ne bo seveda tudi PC.
Dirt 5 je dobil tudi prvi napovednik in če vam bo ob ogledu v spominske celice stopila podoba igre Forza Horizon, vam ne bi nihče zameril. Dirt 5 bo ponujal razne festivale, v katerih bomo dirkali po celem svetu in nabirali razne štirikolesnike. Poudarek bo na preganjanju ovinkov izven asfaltnih stadionov, saj se bomo največ zadrževali na blatnih potkah, ki bodo potekale skozi raznolik teren.
Dobili smo tudi datuma izida, ki se bo pripetil oktobra 2020.
Yakuza: Like a Dragon je že 8. del serije Yakuza, ki je izredno priljubljena predvsem na Japonskem. Tam je zadeva že izšla za PlayStation 4 sisteme, angleško govoreči igralci pa bodo svojo kopijo prejeli enkrat letos.
Založnik SEGA je igro včeraj uradno napovedal tudi za PC in konzoli Xbox One ter Xbox Series X, žal pa nismo dobili točnega datuma izida.
Yakuzo serijo veliko ljudi primerja z GTA igrami, a se od njih v bistvu precej razlikujejo. Imajo manjši svet, prevažanja za avti ni, poudarek pa je na pretepanju ter raznih miniigrah kot je denimo petje karaok. Prav tako se igre iz te franšize ne jemljejo povsem resno, ampak mešajo ponekod odraslo štorijo s komičnimi elementi.
Like a Dragon je še bolj poseben kot prejšnji deli, saj akcijski boj zamenja za poteznega, kar je izjemno bizarna odločitev za tretjeosebno igro, ki je vedno stavila na odbito pretepanje, kjer ne pojejo samo pesti, ampak tudi okoliški predmeti kot so denimo kolesa. Ja, prav ste prebrali.
Dobili smo tudi novi napovednik, ki pa žal ne prikaže nekaj veliko igranja. Čaka vas veliko anime dretja in za lase privlečenih situacij. Če vam je to po godu, si le oglejte spodnji video.
No, igralni napovednik je malce darežljivo poimenovanje tega, kar nam je založnik Ubisoft serviral na Microsoftovi konferenci Inside Xbox. Dobili smo namreč zelo kratek posnetek, ki ni prikazal nobenega igranja, je pa bila celotna zadeva udejanjena v pogonu, tako da mu lahko tehnično nadenemo naziv “igralni posnetek”.
Ubisoft nas je par ur pred posnetkom razveselil z novico, da to ne bo največji Assassin’s Creed naslov, kar je dobro, saj je zadnji del Odyssey pretiraval s svojo velikostjo. Vikinška igra bo še vedno ogromna, upamo pa, da bodo več napora vložili v raznovrstnost igranja. Iz posnetka lahko vidimo primer plenjenja nekega mesta, za hip pa lahko uzremo tudi oblegovalnega ovna, kar zna pomeniti, da zna biti zavzemanje raznih mest in vasic tokrat bolj napredno kot samo tiho pobijanje vseh stražarjev.
Zdi se tudi, da Valhalla ne bo uporabljal naprednega ray tracing osvetljevanja.
Igra še nima točnega datuma izida – zaenkrat se ve samo to, da bo izšla enkrat proti koncu leta, ko bosta izšli tudi konzoli naslednje generacije.
Golfa nisem nikoli probal, pa čeprav mi je ideja privlačna. Da se razumemo, govorim o tistem pravem golfu, ki ga igraš na ogromni zelenici in se med luknjami prevažaš v frajerskem avtomobilčku, medtem ko neki revež zato švicajoč prenaša okorne palice.
Tudi v igrah mi golf ostaja neznanka, čeprav se mi zdi, da sem ga igral v GTA 5. Tudi če sem ga, je bila tisto samo obstranska mini igra, medtem ko založnik pripravlja tisto pravo simulacijo, ki se imenuje PGA Tour 2K21.
Dobili smo kratki dražilnik, ki pa v bistvu ne pove nekaj veliko. Vidimo lahko lepo grafiko ter verno plapolanje zastavice, to pa je v bistvu to. 2K je svojo zadnjo golf igro izdal lani, a tista se je imenovala The Golf Club 2019. Bila je njihova prva igra, ki je vsebovala polno PGA licenco in za nadaljevanje so se osredotočili povsem na ta aspekt izkušnje. Kar je bila tudi dobra odločitev, saj se PGA Tour 2K21 sliši veliko bolj privlačno od prejšnjega naslova.
Več informacij o igri bomo prejeli 14. maja, mi pa upamo, da bo šla serija po korakih sorodne franšize NBA 2K ter da si bomo tako lahko ustvarili povsem svojega golf igralca.
Protesti po celem svetu iz dneva v dan naraščajo in včasih je že malce težko razločiti, proti čemu točno ljudje protestirajo. Trenutno sta vroči dve temi: 5G tehnologija ter seveda koronavirus, ki sta velikokrat med sabo tudi povezani.
O 5G traparijah smo se že pozabavali o našem članku in že takrat smo napovedali, da bo ta norija kmalu postala veliko bolj resna, saj teoretiki zarot ne verjamejo nikomur. To so ekstremno nezaupljive osebe, ki so imele prej vsaj službe, ki so jih lahko zamotile od trapastega početja. Karantena jih je ujela v brezdelju in ni jim preostalo drugega kot pa organiziranje protestov.
Včasih se teoretiki zarot ne morejo zmeniti, proti čemu točno protestirajo, zato se na kup zberejo protestniki iz vseh vetrov. Kakšno je stanje v Ameriki odlično predstavi eden mojih najljubših YouTube kanalov All Gas No Brake, ki si ga lahko ogledate spodaj.
Po novem se je razširil tudi trend protestiranja iz varnega zavetja svojega doma. Na YouTubu se je pojavilo več posnetkov protestnikov, ki imajo dovolj laži medijev glede koronavirusa. No, nekateri imajo dovolj vpliva prostozidarjev, ki je popularna organizacija pri vsaki teoriji zarote, čeprav ni točno jasno, kako je povezavi s koronavirusom.
A to niti ni pomembno, saj imajo ljudje dovolj pranja možganov! Zato so se spravili na nič hudega slutečo domačo elektroniko, ki jo sestavljajo televizorji in telefoni. Zapela so kladiva in opeke v rokah jeznih ljudi, ki imajo dovolj tega, da morajo trpeti doma na kavču pred televizorjem. Da bi to verjetno vseeno počeli, pa čeprav ne bi zunaj razhajala sodobna kuga, v njihovih možganih nima veze.
Nekateri pred razbijanjem izustijo kakšno pametno pripombo tipa: “Ne bomo več poslušali laži iz strani ‘tell a visiona’!” Štekate? Ker televizor nam pove oz. ukazuje, kaj moramo narediti in njegov namen je skrit v samem imenu! Genialno!
Zanimivo pri teh amaterskih razbijačih je to, kako so dejansko današnje naprave in zasloni odporni proti udarcem. Prav zabavno je videti, kako Karen s kladivom za piščanca na vso silo tolče po ekranu, pa se temu komaj kaj pozna. Osebno moj najljubši protestnik je tip, ki razbije monitor in sekundo za tem iz žepa potegne telefon. Ali pa pogumnež pri 2:28, ki se ni upal razbiti televizorja, ampak je raje samo predvajal tale video, ki ga učinek razbitega ekrana.
Večina teh ljudi je Avstralcev, tako da vsaj enkrat Američani niso v ospredju, za kar si vsekakor zaslužijo čestitke. Kakor pa napreduje paranoja v Sloveniji, verjetno ni več daleč dan, ko se bodo pojavili tudi razbiti slovenski televizorji.