🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 74

Samo nekaj dni po izidu igre The Day Before njen studio zapira svoja vrata

0

Igra The Day Before žal nikoli ne bo izpolnila svojega potenciala. Nesrečni naslov pod katerega se je podpisal razvijalec Fntastic ni imel lahke poti, saj se je moral med razvojem boriti proti dvomljivcem, ki niso verjeli, da je igra sploh resnična in da želi morda razvijalec samo nekaj na hitro zaslužiti, nakar jo bo popihal z nabranim denarjem.

Ko je igra končno izšla je požela univerzalno negativne kritike in to upravičeno. Stvar preprosto ni delovala, saj so bili hrošči tako ogromni, da so igralci ob prvih korakih padali skozi mape, napadali so vas nevidni zombiji, strežniki so bili nedosegljivi in na koncu koncev tole sploh ni bil MMO, ampak navadna tretjeosebna streljanka z “extraction” mehanikami.

Kljub temu pa je bila zadeva izjemno popularna na Twitchu, kar pomeni, da jo je pokupilo tudi nekaj igralcev. Samo dva dni kasneje so te številke hitro začele upadati, saj so se igralci naveličali gledati cirkuške spake in so bodisi zahtevali denar nazaj ali pa se odpravili v naročje druge igre. Upad je bil očitno dovolj velik, da je Fntastic samo nekaj dni po izidu vrgel puško v koruzo in preko X-a napovedal, da The Day Before preprosto ni prodal dovolj kopij, da bi lahko pokrili stroške razvoja, zato se studio zapira. V sporočilu za javnost so dodali, da studio med razvojem ni pobiral prednaročil in ni nabiral denarja preko platform tipa Kickstarter in ves nabrani denar bo šel za pokritje stroškov, ki jih morajo odplačati raznim partnerjem.

Fntastic je nato začel z brisanjem svoje internetne prisotnosti. Uradni YouTube račun je pobrisal prav vso vsebino, izginil pa je tudi Discord kanal. Igro sicer še vedno lahko najdemo na Steamu, a tam ni več na voljo za nakup.

Seveda so se takoj začela pojavljati vprašanja glede vračila denarja. Tisti, ki so igrali manj kot dve uri, lahko dobijo svojih 38 € takoj nazaj, problem pa se pojavi pri drugih, ki so igrali dlje. K sreči se zdi, da bo sam Valve tule naredil izjemo, saj se pojavljajo poročila, da so igralci dobili vračilo denarja, pa čeprav so igrali zadevo 40 ur. Na X-u se je oglasil tudi Fntastic, ki je povedal, da se skupaj z založnikom Mytona trudi, da bi vsi igralci dobili povrnjena sredstva in da Fntastic od igre ni zaslužil ničesar in tudi ne bo.

Ampak postavlja se vprašanje, če je bila prodaja zares tako slaba, saj glede na popularnost na Twitchu in postavljenih recenzijah številke spet ne bi smele biti tako mizerne. Direktor Fntastica Eduard Gotovtsev naj bi na Telegramu objavil poročilo, ki je nato ušlo v javnost in je bilo prevedeno v nam bolj znan jezik. Poročilo pravi, da je igra brž po izidu prodala več kot 201k kopij igre, a od teh je vračilo denarja zahtevalo skoraj polovica igralcev. Prodaja je nato potem povsem zgrmela na dno in igra je že v drugem dnevu izginila iz lestvice najbolj prodajanih Steamovih iger in tako nadaljnje vzdrževanje tega naslova preprosto ni bilo smiselno, saj bi moral razvijalec samo za strežnike letno odšteti milijon dolarjev.

Kojima je v dražilnik za grozljivko OD skril reference na Silent Hill

0

Ena večjih obsesij interneta, vsaj kar se igričarskega področja tiče, je parjenje franšize Silent Hill z legendarnim ustvarjalcem Hideom Kojimo. Japonski mojster je sicer postal znan na račun iger Metal Gear Solid, a njegovim oboževalcem se je naravnost utrgalo, ko se je podal v kovanje grozljivke, ki je najprej izšla kot demo in se je imenovala PT. A vztrajni igralci so pri dokončanju dema uvideli, da je v bistvu PT v bistvu samo napovednik za igro Silent Hills in to celotno dogajanje je označeno za eno najbolj genialnih marketinških potez v zgodovini igričarske industrije.

Iz vsega skupaj se na koncu ni izcimilo nič, saj sta se založnik Konami in Kojima grdo skregala, zaradi česar je bil Silent Hills preklican, vendar sanje oboževalcev še vedno upajo, da sta se nemara pobotala in da bo Kojima vendarle enkrat uspel uresničiti svojo vizijo. Nekateri so to upanje igralcev izkoristili za svoje namene, kot je denimo tisti prevarantski studio za katerega se je najprej sumilo, da je to nek razvijalec, za katerim se v resnici skriva Kojima, a Blue Box je v bistvu bil samo kup ljudi, če ne samo en sam človek, ki so želeli iz internetne norije nekaj na hitro zaslužiti.

Vse to nas je pripeljalo do podelitve The Game Awards, kjer je Hideo Kojima razkril svoj nov prihajajoči naslov OD, dražilnik pa nam je pokazal dva obraza, ki sta nekaj momljala in kazala realistične obrazne grimase. Vendar pa se je pod površjem skrivalo precej več kot pa so videle naše oči, zaradi česar se je pri igralcih zopet vzbudilo upanje, da je OD v bistvu Silent Hill.

Nekdo je namreč dvignil svetlost videa in ta je opazil, da se v ustih igralca Uda Kierja izrišejo komajda zaznavne črke. V zaporedju si sledijo črke A, T, A, M in I. Beseda Atami sama po sebi ne pomeni nič kaj preveč igričarskega in to je v bistvu mesto, ki se nahaja znotraj Shizuoka na Japonskem. Stvar pa se spremenijo, če besedo Shizuoka prevedemo v japonščino, saj nato dobimo dva znaka 静岡. 静 pomeni tiho oziroma “silent”, 岡 pa hrib oziroma “hill”. Sestavimo ju skupaj in dobimo Silent Hill.

A to ni edini dražilnik, ki OD veže na Silent Hill. Nekomu je uspelo približati oči igralke Sophie Lillis in to v tistem momentu, ko prestrašeno gleda v kamero. V očesu lahko vidimo počasno odpiranje vrat, nakar se v njih pojavi neka temna pojava, igralka pa takrat zakriči.

Ta vrata imajo nad sabo luč in skozi enako dizajnirana vrata po dražilniku na oder stopi Hideo Kojima in se nato pogovori z režiserjem Jordanom Peelom. In zakaj bi ta vrata igrala pomembno vlogo? Zato ker ravno takšna srečamo na začetku dema PT, ko se zbudimo in tudi ta se odprejo na skoraj identičen način.

Vse skupaj so seveda samo ugibanja in čisto možno je, da se je Kojima malce pozabaval na naš račun, a če ste morda vse do sedaj upali na ponovno oživitev Silent Hill iger pri katerih bi Hideo igral pomembno vlogo, potem je to do sedaj največji pokazatelj, da zna na tem dejansko biti nekaj resnice.

Založnik Konami je sicer franšizo Silent Hill oživel na svoje roke. Napovedal je kup projektov, med katerimi sta najbolj pomembna predelava drugega dela in čisto nov, visokoproračunski del Silent Hill f, Hideo pa pri njihovi predstavitvi ni bil omenjen niti z besedo.

Epic na sodišču dejansko premagal Google

0

Založnik in razvijalec Epic Games že od leta 2020 bije dolgo sodniško bitko proti podjetjema Apple in Google, saj jim ni dišal poslovni model mobilnih operacijskih sistemov iOS in Google Play. Specifično se gre za trgovini znotraj teh operacijskih sistemov, ki sta od vsake prodaje odtegnili nekaj procentov za svoje namene, to pa sčasoma preraste v milijone in celo milijarde izgubljenega denarja, ki je zaslužen predvsem na račun igre Fortnite.

Epic Games je zato želel uvesti svojo trgovino in za to pravico se je boril na sodišču, zmago pa so jim pripisovali samo tisti največji optimisti. V prvi bitki so se njihovi sodniki soočili z Applom in tam veliko niso dosegli, saj se po dolgem pravdanju na operacijskem sistemu iOS ni spremenilo nič: Epic Games ni mogel znotraj vzpostaviti svoje lastne trgovine, Fortnite pa na teh napravah tako še vedno ni dostopen.

Naslednja tarča je bil Google in pravdanje se je začelo mesec nazaj, porota pa je danes napovedala zmagovalca, ki je presenetljivo postal Epic Games. Šef Epica, Tim Sweeny je nato hitro skočil na X in se tam pohvalil s svojo zmago in zraven dodal, da je porota soglasno odločila, da je Google kršil zakonik in da se bodo spremembe znotraj operacijskega sistema Android začele izvajati v januarju, pod podpis pa je še zapisal “Osvobodimo Fortnite!”.

Kako je torej Apple tako prepričljivo zmagal in Google izgubil? No, razlika je v temu, da je Android bolj odprt in tako celo dovoljuje trgovine partnerjev in ni zaprt sistem. Vendar pa naj bi Google izrabljal svoj monopol in je bil voljan zapraviti milijarde dolarjev za zatiranje drugih trgovin. To se je izkazalo za pravilno odločitev, saj se trenutno 95 % aplikacij prenese iz trgovine Play Store in samo 5 % iz drugih trgovin. Epic Gamesu je prav tako uspelo dokazati, da Google ni tretiral vseh partnerjev enako: pri nekaterih si je od posamezne prodaje odtrgal 30 % delež zaslužka, Spotify pa je lahko povsem zaobšel plačilo procentov. Google naj bi se še posebej bal Epic Gamesa, saj bi ta lahko znotraj Androida postal tako velik, da bi na svojo trgovino pritegnil tudi druge razvijalce, zaradi česar bi Google izgubil med 2 in 3,6 milijarde dolarjev.

Epic Games je razplet na sodišču označil kot “zmago za vse razvijalce“, končno odločitev pa bo prinesel sodnik James Donato. Android bo tako zagotovo doživel spremembe, a sodnik bo odločil kakšne, zaenkrat pa se zdi, da se bo Epic Gamesu izpolnila želja in bo vsaj na tem operacijskem sistemu lahko postavil svojo lastno trgovino.

Igra The Day Before, ki naj bi bila goljufija, izšla in se izkazala za goljufijo

1

Igra The Day Before je že od same najave začela dvigati obrvi, saj so bili prvi dražilnike izpod majhne ekipe sumljivo kvalitetni in grafično se je stvar zlahka lahko kosala z igrami AAA proračuna. Nakar je razvijalec Fntastic začel delati velike obljube: spočel naj bi ogromen svet, ki bi bil neka mešanica iger The Last of Us in The Division, stvar pa bi spadala v žanr MMO, kar pomeni, da bi se naokoli sprehajalo desetine živih igralcev, ki bi si poskušali izboriti svoje mesto znotraj postapokaliptičnega mesta. V bistvu je imel The Day Before dobro idejo in če bi bil Ubisoft pameten bi jo lahko izkoristil za delanje verzije igre The Division, kjer bi se streljali proti zombijem in podobnim mutirancem.

A The Day Before je z vsakim pretečenim mesecem začel kazati razpoke znotraj svoje iluzije. Najprej so izšle govorice, da naj Fntastic sploh ne bi plačeval vseh svojih delavcev, ampak je iskal prostovoljce, ki so programirali brezplačno, za plačilo pa so dobili kode za igro, ki jo delajo. Potem se je začelo prestavljanje izidov in kraja napovednikov, igra pa je nato kar izginila iz Steama, saj ustvarjalci niso registrirali imena in je nato lastnik licence od Valva zahteval, da igro potegne iz digitalnih polic.

Po vseh teh zapletih je igra nekaj dni nazaj končno izšla in žal so se teorije, da tole ne bo ravno takšen naslov, ki ga je obljubljal razvijalec, izkazale za resnične.

Igra je na Steamu brž začela dobivati negativne ocene in zdaj stoji na porazni oceni “Mostly Negative“. The Day Before je izšel v stanju “Early Access” in to je jasno takoj ko prvič zaženeš igro, saj si takoj napaden iz strani poplave hroščev, ki praktično preprečujejo igranje. Na Twitterju se je pojavilo ogromno posnetkov, kjer igralci, še preden naredijo prvi korak, padejo skozi tla ali pa umrejo že v uvodni sekvenci.

A večja težava kot hrošči je sam obstoj igre, saj nam je Fntastic obljubljal MMO, a igra to sploh ni, saj smo omejeni na eno mapo in igralno tole spada pod žanr “Extraction” streljank, kar pomeni, da boste nabirali surovine in jih nato pripeljali nazaj v šotor in to je v bistvu ta glavna igralna zanka. Manjkajo tudi preživetveni elementi, ki jih je razvijalec ravno tako glasno obljubljal, večja raznovrstnost nasprotnikov in šefi, ni pa še točno jasno kaj je z vozili, saj je Fntastic pred izidom obljubljal terence in napredno fiziko blata, ki bo praktično onemogočala napredovanje šibkejšim vozilom.

A ves ta direndaj okoli težav in hroščev je očitno s sabo prinesel tudi pozitivno plat. Strežniki so namreč zasedeni, igra pa je izjemno popularna tudi na Twitchu, saj jo je na dan izida gledalo kar 400k istočasnih gledalcev, s tem pa je prehitela tudi take težkokategornike kot je Fortnite. Ti gledalci se seveda ne bodo obdržali, saj je to stvar, ki je zabavna za gledanje kakšen dan ali dva, nato pa ji upade popularnost, razen če je razvijalec res fantastičen in ves čas dostavlja novo vsebino. In nekako dvomimo, da se bo Fntastic toliko pretegnil in res dostavil izkušnjo, ki so nam jo obljubljali, a glede na to, da igra stane 38,99 €, so očitno vsaj dovolj zaslužili, da se jim splača še naprej vlagati v razvoj tega naslova.

Alan Wake 2 danes dobiva dober izgovor za ponovno preigravanje

0

Alan Wake 2 je skupno gledano dober naslov, ki si je tudi pri nas prislužil visoko oceno, vsebuje pa svoje pluse in minuse. Boj je denimo dokaj zmeden in raznovrstnost nasprotnikov porazna, zato je toliko boljši pri dostavljanju unikatnih igralnih segmentov in dobre odigrane štorije, zaradi česar je na podelitvi nagrad dobil trofeje za najboljšo zgodbo, režijo in dizajn in ni dobil ničesar na področju samega igralnih mehanik.

Zato si tudi med preigravanjem kampanje nisem nikoli v brk zamrmral: “Tole bi bilo odlično za ponovno preigravanje preko opcije New Game+”. Ampak očitno si je kar nekaj ljudi želelo takšne možnosti igranja in razvijalec Remedy Entertainment jim bo ustregel že danes, ko bo dostavil New Game+ preko brezplačnega DLC-ja.

Za dostop do New Game+ bo treba najprej dokončati kampanjo in nato boste v meniju izbrali možnost ponovnega preigravanja v katerem boste lahko obdržali vsa od prej nabrana orožja, njihove nadgradnje in dvignjene statistike vašega dvojca junakov. V bistvu sem pozabil, da je ta naslov sploh vseboval možnost nadgrajevanja orožij, saj sem se skozi celo igro sprehodil pa se praktično s tem nisem sploh ukvarjal, a pri novem preigravanju bo to nujno, saj bomo zraven dobili še novo težavnost “Nightmare”. Ta bo s sabo prinesla še težje nasprotnike, ki bodo zdaj še bolj odporni na naše strele, kar se sliši kot resnična nočna mora, saj so že na normalni težavnosti zahtevali nenormalno veliko municije, preden so padli na tla.

Brezplačni DLC pa s sabo prinaša še nekaj dodatnih zanimivosti. Čakajo nas nove strani iz scenarija, ki jih je po svetu skril Alan Wake, dobili bomo pa tudi povsem nov konec, ki naj bi, vsaj tako pravi Remedy, pri igralcih spodbudil ustvarjanje novih teorij in morda dobimo s tem tudi kakšen namig na tretji del.

Alan Wake 2: The Final Draft izide že nocoj, 11. decembra ob 19.00, na PC-ju pa lahko stvar še vedno lahko kupimo samo preko trgovine Epic Games Store, kjer bo, glede na to, da je založnik igre Epic Games, tudi ostala.

Za nami je še zadnji letošnji turnir, ki smo ga pripravili iz igre Counter-Strike 2

Tako, serija turnirjev Gaming POP-UP, ki smo ga s partnersko trgovino Mimovrste označili pod znamko Gaming terminal, je za letos zaključena in poslovili smo se v slogu, saj smo za epilog turnirja izbrali igro Counter-Strike 2, ki je samo nekaj mesecev nazaj obstajala pod imenom Counter-Strike: Global Offensive, nakar ji je razvijalec naklonil nekaj obnove in ji predelal vizualno podobo, a ohranil igralne mehanike.

Na turnir se je prijavilo skupno 12 ekip in čeprav smo za takšen naslov pričakovali malce višjo udeležbo, je vseeno lepo vedeti, da se na slovenskih tleh s tem večigralskim veteranom rado poigra kar nekaj igralcev, ki se nato združi v ekipe in te so se voljne nato pomeriti tudi v živo.

Po napetih bitkah so se v finale prebile štiri ekipe:

  • Agregat12
  • XtaZ
  • T2 Diamant
  • Cemoxic

Polfinale je potekalo v formatu BO3 in v spopadu med ekipo T2 Diamant in XtaZ so se naprej prebili Diamanti, med Agregat12 in Cemoxic pa je naprej skočil Agregat12. Ekipi XtaZ in Cemoxic sta se nato pomerili v boju za tretje mesto in tam je na koncu z rezultatom 13:7 prevladal Cemoxic in si s tem prislužil bronasto medaljo.

counter-strike 2
1. mesto: T2 Diamant

Finale je na koncu postregel z obračunom ekip T2 Diamant in Agregat12, krono pa si je na koncu poveznil T2 Diamant in tako uradno postal zmagovalec letošnjega turnirja iz igre Counter-Strike 2.

Poleg lepe, skorajda praznične atmosfere, ki je vladala znotraj prostorov Mimovrste BTC Ljubljana so igralci tokrat medsebojne obračune izvajali kar na prenosnikih HP OMEN 16-n0005nm, tem pa smo nato priklopili 27-palčne zunanje monitorje HP OMEN, ki znajo izvreči frekvenco osveževanja pri 240 Hz. Prenosniki so se dobro obnesli in se s tem dokazali, da znajo zadostiti tudi vsem tistim visokim potrebam, ki jih od svoje opreme zahtevajo e-športniki.

mimovrste
2. mesto: Agregat12

Vsi udeleženci so prejeli tudi lepe glavne in tolažilne nagrade.

  1. mesto: T2 Diamant – prenosnik HOP Victus 16-d1019nm
  2. mesto: Agregat12: slušalke Cloud Alpha S Black, miška Pulsefire Haste Wireless Black, tipkovnica Alloy Origins Aqua 65, slušalke Cloud Stinger 2 Core
  3. mesto: Cemoxic – bon za Mimovrste v vrednosti 100 €
  4. mesto: XtaZ – bon za Mimovrste v vrednosti 100 €
counter-strike 2

Izvedba takšnih turnirjev brez darežljivih partnerjev preprosto ne bi bila mogoča. Za potrebe nagrad in opreme nam je tokrat v pomoč priskočilo podjetje HP, ki je razkazalo svojo serijo igričarskih prenosnikov in monitorjev OMEN, lastijo pa si tudi priznane in popularne slušalke HyperX.

mimovrste

Seveda je tu še Mimovrste, ki nas je tokrat ponovno gostil in nam pripravil čisto vse, kar smo potrebovali za udobno izvedbo turnirja, ki jo je vedno prijetno postaviti v igričarsko obarvani prostor. Ravno zaradi tega smo se v trgovino Mimovrste BTC Ljubljana vračali znova in znova: najprej skozi turnirja iger Beat Saber in Assetto Corsa Competizione, nato preko igre Valorant in Fortnite, na koncu pa smo se pomudili še v zadnjem letošnjem turnirju igre Counter-Strike 2.

Z izvedbo POP-UP dogodkov nameravamo nadaljevati tudi v prihodnje in za leto 2024 že kujemo prve načrte, te pa bomo razkrili takrat, ko bomo bližje k njihovi realizaciji. Slike iz zadnjega dogodka si lahko medtem ogledate na naši uradni Facebook strani.

Igra Brothers: A Tale of Two Sons naslednje leto dobiva predelavo

0

Podelitev igričarskih nagrad The Game Awards nam je postregla s tako veliko količino napovednikov, da so vmes nekatere najave preprosto izgubile, čeprav bi katerikoli dan v letu o njih zagotovo spisali kakšen večji članek. Eden takšnih naslovov, ki se nam je v preteklih dneh izmuznil med prsti, je Brothers: A Tale of Two Sons, ki je letos praznovala svoj 10. rojstni dan, založnik 505 Games pa je zdaj mnenja, da si zadeva zasluži obdelavo zato je napovedal predelavo.

Brothers: A Tale of Two Sons je čustvena pripoved o dveh bratih, ki se morata odpraviti na dolgo potovanje po zdravilu, ki bi lahko pomagalo njunemu bolnemu očetu. Na poti ju čaka cel kup izzivov, ki jih bo treba opraviti preko platformske akcije in reševanja ugank, posebnost tega naslova pa je upravljanje obeh bratov, saj je treba kombinirati njun nadzor in si tako odpreti pot naprej.

Tako je to v bistvu sodelovalna igra, ki pa je povsem enoigralska in je v bistvu prvi projekt Josefa Faresa, ki je igričarjem dobro znan, saj je zelo rad glasno promoviral svoje izdelke na raznih nastopih v živo. Takšen človek bi šel navadno publiki na živce, vendar pa je Josef bil glasen upravičeno, saj je do sedaj spočel same dobre igre: kasneje se je podpisal še pod A Way Out in dosegel vrhunec preko It Takes Two.

Predelava sicer nima z njim nič, saj je založnik pod projekt zapisal studio Avantgarden, ta pa je v prvem napovedniku predstavil grafično nadgrajen original, ki se bo precej dobro držal začrtanih smernic originala, z eno večjo razliko: prenovljena igra, zgrajena znotraj pogona Unreal Engine 5, bo moč preigravati v navezi s še enim igralcem, a samo preko lokalnega večigralstva.

Brothers: A Tale of Two Sons Remake izide 28. februarja 2024 in sicer za PC ter konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.

Kojima, v navezi z režiserjem Jordanom Peelom, dela na grozljivki OD

0

Hideo Kojima je na podelitvi The Game Awards igral pomembno vlogo, saj je na odru stal 10 minut in skupaj s filmskim režiserjem Jordanom Peelom govoril o njuni skupni grozljivki OD in kljub vsemu temu govoričenju še vedno ne vemo, kaj bo OD sploh bil.

Kojima sicer pravi, da bo tole igra, ampak bo obenem film a hkrati bo tole povsem nova sorta medija, kar se sliši kot nek prevarant, ki nam poskuša prodati kriptovaluto. Vendar pa je Kojima priznano ime in zagotovo ima za vsemi temi besedami neko vizijo, ki bo postala jasna šele takrat, ko bomo lahko zadevo odigrali. Tudi Death Stranding se je ob napovedih, da bo tole igra dostavljavca v postapokaliptični prihodnosti, slišal nekam dolgočasno, nakar smo dobili izdelek, ki ga nekateri kujejo med svoje najbolj priljubljene igre vseh časov.

Dobili smo kratki napovednik, ki pred kamero postavi Hollywoodske igralce kot so Sophia Lillis, Hunter Schafer in Udo Kierja, vsem trem pa je skupno momljanje v kamero “The hungry purple dinosaur ate the kind, zingy fox, the jabbering crab, and the mad whale and started vending and quacking”, kar je v bistvu fonetični pangram, ki pokrije vse angleške foneme.

Grafično je stvar videti fantastično, kar niti ni čudno, saj je grajena znotraj pogona Unreal Engine 5, studio Kojima Productions pa je za izdelavo uporabil tehnologijo Metahumans. Stvar je celo tako napredna, da že malce težko ločiš grafiko od resničnega življenja in res je impresivno videti, da lahko pri takšni tehnologiji razbereš vsako dlako znotraj nosu nastopajočega.

In kaj OD je in kako se bo igral? Kdo ve. Kojima in Peele sta bila na odru polna toplih besed drug do drugega a kaj konkretnega nismo izvedeli. Studio Kojima Productions je trenutno na polno zaposlen z izdelavo igre Death Stranding 2, OD pa je ločen naslov, ki nastaja v partnerstvu z Microsoftovim Xbox Game Studios, tako da zna biti ekskluzivna za konzolo Xbox Series X.

Roparji vrnili telefon potem ko so ugotovili, da je ta samo Android

0

Očitno so te dni tudi roparji postali izbirčni – vsaj na to nakazuje zanimiva zgodba, ki tokrat prihaja iz Washingtona in o njej poroča spletna stran ABC7.

Neka ženska, ki je prosila, da je za namene zgodbe ne identificirajo, se je zgodnjih jutranjih urah vračala domov iz dela, ki ga opravlja kot dostavljavka za servis Uber Eats. Njen mož je vztrajal, da jo pričaka zunaj pred stanovanjem, saj je želel namesto nje parkirati avto, a na njegovo nesrečo sta se takrat do njega sprehodila dva zamaskirana človeka z pištolami in mu iz žepov pobrala vse kar je imel pri sebi: denarnico, telefon in ključe od avta, v katerega sta se nato usedla in se želela odpeljati z naropanim bogastvom.

A še preden sta odpeljala je eden od roparjev pogledal v telefon in uvidel, da v rokah ne drži Applovega iPhona, ampak nek telefon neznane znamke, ki je poganjal operacijski sistem Android. Ropar je možu izročil telefon nazaj in mu v obraz zabrisal, da “tega nočejo”. Nakar se je odpeljal stran, mož in žena pa sta ostala praznih žepov in z ranjenim ponosom, storilcev pa zaenkrat še niso izsledili.

Kraja avta je par močno oškodoval, saj je žena v intervjuju povedala, da sta se preživljala z dostavo za Uber Eats in Instacart in čeprav je rop trajal vsega nekaj sekund, je bilo to dovolj, da sta zdaj ostala brez avta in nezmožna opravljati svoje delo.

Guy gets rejected for having an android over an iphone
byu/Legitimate_Crew5463 insadcringe

A ta zgodba pokaže še eno plati in sicer dejstvo, da se vseh lastnikov telefonov, ki na sebi ne nosijo iOS ampak Android drži neka stigma. To je še posebej izrazito pri najstnikih v ZDA, saj zadnje raziskave pravijo, da jih kar 87 % prisega samo na iPhone in za kaj drugega niti nočejo slišati. Apple pri podpihovanju te stigme ni nedolžen, saj že leta na njihovih telefonih preko SMS-ov gledamo v zeleno obarvane oblačke, ti pa dajo vsakemu vedeti, da se pogovarja z lastnikom telefona, ki ni iPhone.

Rezultat takšne stigme se nato pojavi v takšnih bizarnih ropih, slaven pa je tudi primer resničnostnega šova zmenkarij, kjer ženska tipa, s katerim sta se prej v pogovoru dobro razumela, na koncu zavrne samo zaradi tega, ker je iz žepa potegnil Androidneža.

The Casting of Frank Stone je enoigralska grozljivka, postavljena v svet igre Dead by Daylight

0

Grozljivka Dead by Daylight je med nami že sedem let in medtem je nabrala res ogromno vsebine preko plačljivih dodatkov. Če vam je bil koncept igre, kjer vas naokoli preganja nek nevaren in nezemeljski morilec všeč in morate pred njim bežati in mu nastavljati pasti, všeč a vas je nato vedno od igranja odvrnilo dejstvo, da je stvar moč igrati samo večigralsko, potem imamo zdaj za vas dobre novice.

Razvijalec Supermassive Games, ki ga poznamo po igrah Until Dawn in The Quarry, je namreč najavil enoigralsko igro The Casting of Frank Stone, ki bo postavljena v svet igre Dead by Daylight. Kako točno se bo stvar igrala zaenkrat ni znano, a očitno je, da bomo zavzeli grupo nič hudega slutečih najstnikov za katerimi se bo zapodil psihopatski Frank Stone in naša naloga bo, da mu pobegnemo.

Igralno lahko tako pričakujemo nekaj podobnega igri Dead by Daylight, vendar pa bo tule poudarek na pripovedovanju globoke štorije. Uradna stran pravi, da bodo naše odločitve pomembno vplivale na nadaljnji potek dogodkov, kar je v bistvu formula vseh preteklih iger razvijalca Supermassive Games in glede na zapisano lahko sklepamo, da bo stvar videti dokaj podobno njihovi zadnji dobri igri The Quarry.

The Casting of Frank Stone izide enkrat v 2024 in sicer za PC, Xbox Series X in PlayStation 5.

Zgodnja primerjava grafike med GTA 5 in GTA 6

0

Najava igre GTA 6 je zdaj za nami in tla se počasi umirjajo, saj se je zdaj začelo mukotrpno čakanje na leto 2025, ko bo igra nekega za zdaj neznanega meseca zaživela na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.

Dokler pa se to ne zgodi lahko še nekajkrat pogledom napovednik, ki je že zdavnaj presegel 100 milijonov ogledov in iz njega poskušamo izluščiti kakšno še nerazkrito skrivnost, nakar se spravimo v igranje petega dela, ki je zaenkrat še najboljši približek k vsemu tistemu, kar nam bo nato dostavil šesti del.

Kakšna pa je razlika v grafiki med obema deloma in bo GTA 6 res tako grafično napreden, kot nam je obljubljal napovednik? Morda se vam zdi, da med obema naslovoma ni res tako velikih grafičnih razlik, a čisto možno je, da vas spomin vara in se petega dela zdaj spominjate že malce lepše obarvanega kot pa je v resnici, kar ne bi bilo tako čudno, saj je petica danes stara že dobrih deset let.

YouTube kanal Cycu1 je zdaj poskušal narediti zgodnjo primerjavo obeh iger in je tako na eno stran postavil PC verzijo GTA 5 pri Ultra nastavitvah, na drugo pa slavni napovednik, ki je odpihnil cel internet. Primerjava seveda ni popolna, saj niti ne vemo, koliko zajetih kadrov iz napovednika za GTA 6 ni bilo naknadno še obdelanih in če je to resnična grafika, ki jo kaže posodobljen pogon, a zdi se, da je večina stvari bila res zajetih iz igralnih segmentov, tako da primerjava nosi nekaj vode.

Razlike so očitne in čeprav uradni napovednik zagotovo vsebuje vnaprej zrežirane scene je kljub temu osupljivo, koliko naprednejši je videti GTA 6. Ne samo da so boljše teksture, osvetljevanje scen je naprednejše, animacije NPC-jev in vsega okoliškega življa pa je resnično eno generacijo naprej od vsega, kar smo do sedaj videli v igrah z odprtimi svetovi. Plaže vsebujejo stotine ljudi, nabitim tekačem med tekom poskakujejo prsne mišice medtem ko je prelestna dekla v bikiniju tako podrobno poustvarjena, da ima celo unikatno napravljene nohte.

Po napovedniku se je oglasil tudi Mike York, ki je pri Rockstarju delal 6 let kot animator in se je med drugim podpisal tudi pod igri GTA 5 in Red Dead Redemption 2. Mike je naredil svojo analizo in v njej povedal, da ima Rockstar vedno najraje, ko vse posnetke naredi znotraj pogona in po njegovem mnenju napovednik ni nobeno pretiravanje in da bo končni izdelek zares nosil takšno grafično podobo.

Čudovito je videti tudi meja izrisovanja, ki vse videno izriše v polni ločljivosti in nikjer ni videti zoprnega nalaganja tekstur, ki drugače močno skazijo izgled še vedno impresivnega petega dela.

Bolj detajlne primerjave bomo še dobili, saj bo treba na izid še nekaj časa počakati, Rockstar pa nam bo zagotovo med tem predstavil nekaj konkretnih napovednikov preko katerih bo lažje narediti konkretno analizo. A že zdaj je jasno, da nas zelo verjetno čaka naslednjegeneracijska izkušnja, ki bo zagotovo tiste najbolj nepotrpežljive pripravila tudi do nakupa konzol, saj bi bilo drugače čakanje na PC verzijo preprosto prevelika muka.

Jurski park dobiva svojo igro

0

Ljubitelji dinozavrov, ki na neko res dobro igro kjer bi ti ogromni plazilci zastopali glavno vlogo in čakate na neko dober obrok vse od igre Dino Crisis 3, boste kmalu prišli na svoj račun. Založnik Universal in razvijalec Saber sta namreč pred kratkim najavila igro Jurassic Park Survival, ta pa bo spočeta znotraj slavne filmske franšize Jurski park.

Dobra novica za vse tiste, ki ne marate novejših filmov v katerih je reptile preganjal Chris Pratt: Survival bo umeščen ravno nekaj dni po dogodkih iz originalnega filma, ki je v kinematografih rjovel leta 1993. Postavljeni bomo na otok Isla Nublar in nadzorovali bomo povsem novo junakinjo Dr. Mayo Joshi, ki je imela to nesrečo, da po pobegu dinozavrov iz kletk sama ni mogla ubežati iz otoka in se je zdaj znašla v velikih škripcih, saj je postala mamljiv prigrizek za praktično vsako bitje, ki je še ostalo na otoku.

Doktorica ni borka, zato se bo morala zanašati na prikrito smukanje in skrivanje po sencah, ko pa bo vse to spodletelo pa jo bo morala hitro popihati. Uradna spletna stran igro uvršča v žanr akcijskih avantur in ni še točno jasno, kako bomo stvar sploh igrali, a glede na kratek dražilnik je jasno, da bomo otok Isla Nublar raziskovali iz prvoosebne perspektive in da bo grafično igra dosegala sodobne standarde.

Žal je Jurassic Park: Survival ena tistih iger, ki so bile razkrite na podelitvi The Game Awards pokazale samo napovednik in nobenih informacij glede potencialnega izida, tako da se ne zdi verjetno, da bomo zadevo lahko začeli preigravati v 2024.

Originalni Thief dobil ogromen mod, ki doda čisto novo kampanjo

0

Pred časom sem potožil, da večji založniki enostavno več ne izdelujejo čistokrvnih skrivalniških iger, ki smo jih dobrih 20 let imeli cel kup. Stvari se še dolgo očitno ne bodo spremenile, zato privržencem čepenja v temi ne ostane drugega kot pa da se lotijo preigravanja ostarelih legend, ki jih lahko obogatite tudi s kakšnim modom.

K sreči ima originalni Thief iz leta 1998 kar krepko moddersko skupnost, ki se je združila pod imenom Feuillade Industries, to pa vodi možakar z imenom Romain Barrilliot, ki ni nek amater, saj ima bogato ozadje razvoja modov, trenutno pa je zaposlen pri razvijalcu Arkane Lyon. Romain v sebi še vedno nosi gorečo ljubezen do originalnega Thiefa, ki je bil podnaslovljen The Dark Project, in skupaj z ostalimi talentiranimi navdušenci je zdaj izgotovil mod The Black Parade.

Gre za ogromen projekt, ki je bil v razvoju več let in je v bistvu povsem nova in samostojna kampanja, ki jo sestavljajo 10 ločenih misij, te pa so podprte z vmesnimi sekvencami in glasovnimi igralci, ki so k izkušnji prispevali 1.800 vrstic govorjenega dialoga.

Zgodba ni enaka originalu, saj namesto Garretta tokrat prevzamemo vlogo novega protagonista, ki sliši na ime Hume. Možakar je v preteklosti naredil nekaj nespametnih potez, zato je bil izgnan iz mesta The City, a zdaj se je vrnil in ker ima popolnoma prazne žepe mu ni ostalo drugega kot pa da se zateče v svet ropanja.

The Black Parade se igra podobno kot izvirna kampanja, a modderji so že obstoječe mehanike, ki so bile že za svoj čas hudo napredne, samo še dodatno nadgradili. Ena od večjih zanimivosti je denimo dejstvo, da lahko zaplate mahu, ki omogočajo naše tiho premikanje, še dodatno razširimo tako, da jih ustrelimo z vodno puščico, zaradi česar nato zrastejo. Poskrbljeno je bilo tudi za tiste, ki se jim je zdela originalna kampanja prelahka, saj zdaj nekateri stražarji lahko nosijo čelade, zaradi česar jih ne moremo usekati po buči, služabniki znotraj prostorov pa znajo počistiti mah in nam s tem skravžljati živce. Razvijalec se je še malce pozabaval in je v ostareli pogon Dark Engine vnesel prvega konja, ki hodi kot da se na vsak način želi znebiti svojih nog.

Za igranje moda The Black Parade boste morali najprej namestiti kopijo igre Thief Gold in ločen mod TFix, nakar lahko skočite na forum in si prenesete zadnjo verzijo moda.

God of War Ragnarök dobiva brezplačni DLC, ki doda roguelite vsebino

0

Sony se je očitno zaljubil v žanr roguelite, saj po napovedi, da bo takšen igralni način prispel v igro The Last of Us Part 2 Remastered je včeraj še najavil, da se bo v enako smer obrnil tudi God of War Ragnarök.

O dodatni vsebini za Ragnarök se je govorilo že kar nekaj časa in igralci so pričakovali, da nas morda čaka povsem ločena, morda celo samostojna avantura, kot jo je dobil Uncharted v primeru dodatka The Lost Legacy, kjer bo glavno vlogo zastopal Atreus.

Vendar pa je razvijalec Santa Monica stvari zasukal v drugo smer, saj se je lotil izdelave DLC-ja Valhalla, to pa je v bistvu brezplačni dodatek, kjer bomo nastopali v vlogi Kratosa, ta pa se bo v načinu roguelite spravil skozi več izzivov, vmes pa bo moral odpraviti valove nasprotnikov, dokler ne porazimo še zadnjega šefa in ugledamo odjavne špice.

Santa Monica pravi, da je dodatek Valhalla nekakšno ljubezensko pismo za vse njihove zveste oboževalce. V igranje se lahko spravimo kadarkoli, saj je ta del ločen od glavne kampanje, zato tudi naše nadgradnje ne igrajo neke velike vloge, saj bo Kratos držal do konca nadgrajeno opremo in veščine, a se bo treba pred vsakim “runom” vseeno odločiti za eno od razvojnih dreves. Med prehajanjem skozi sobane se bomo odločali med Glyphi, ki nam bodo začasno dvignili statistike, izbrati pa bo treba tudi statistike, ki jih želimo nadgraditi in Runic napadi, ki jih bomo vihteli v naslednjem dvoboju. Vsaka smrt vas bo vrnila na začetek, a vmes boste nabirali surovine, ki jih boste nato lahko vložili v izboljšavo naših sposobnosti, tako da bomo ob vsakem preigravanju močnejši.

Igralna arena vsekakor ne bo lahka, zato je Santa Monica omogočil izbiro petih težavnostnih stopenj, te pa se razlikujejo glede količine nagrad, ki jih dobimo od padlih sovragov.

Kljub temu, da lahko v DLC skočimo kadarkoli hočemo, Santa Monica vseeno priporoča, da najprej preigramo glavno kampanjo. Kratos se bo s svojim zvestim spremljevalcem Mimirjem srečal z marsikakšnim grehom iz svoje preteklosti, tako da znajo ta srečajo pokvariti tiste dogodke, ki jih drugače izkusite skozi osnovno kampanjo.

Valhalla izide že 12. decembra, tako bomo še letos dobili tisti resnični epilog Ragnaroka in res smo firbčni, če nam bo novi konec kaj namignil glede prihodnosti te franšize. Več informacij glede DLC-ja lahko najdete na uradnem blogu.

Final Fantasy 16 včeraj nenadoma prejel prvi dodatek, drugi pa prihaja naslednje leto

0

Založnik Square Enix je že mesece nazaj napovedal, da bo Final Fantasy 16 prejel tudi nekaj dodatne vsebine, a pri napovedi ni želel izdati njihovega imena ali pa datuma izida. Nakar je na včerajšnji podelitvi nagrad The Game Awards oboje storil naenkrat in to v presenetljivi maniri, saj ne samo, da je bil napovedan prvi dodatek Echoes of the Fallen, ampak je ta instantno postal tudi na voljo za nakup in tudi igranje.

Echoes of the Fallen ne bo neka ločena avantura, ampak bomo stvar preigrali tekom glavne kampanje in jo moramo v bistvu preigrati še preden naletimo na zadnjo šefovsko bitko. Glavno vlogo bo tako tudi tokrat zastopal Clive, ki skupaj s svojimi spremljevalci naleti na skupino sumljivih trgovcev, ki jih začnejo zasledovati, ti pa jih nato na koncu pripeljejo do davno zapuščenega stolpa Sagespire, ki ga je postavila antična civilizacija Fallen.

Znotraj stolpa nas čaka cel kup nevarnosti v obliki novih sovražnikov in res velikih šefov, tem pa bodo iz riti padli novi kosi opreme v obliki oklepov in mečev. Dodatek bo predstavil tudi novo stransko zgodbo in bo zvišal maksimalno možno stopnjo lika – kupci dodatka oziroma sezonske prepustnice boste prejeli tudi meč Buster Sword, ki ga poznamo iz Final Fantasy 7 in ga je vihtel Cloud.

DLC Echoes of the Fallen je zdaj že na voljo znotraj trgovine PlayStation Store in tam boste zanj odšteli 9,99 €. Za igranje boste seveda potrebovali osnovno kopijo igre, ki pa je trenutno znižana na 47,99 €.

Za nakup je na voljo tudi sezonska prepustnica, ki stane 24,99 €, ta pa s sabo prinaša tudi drugi napovedani dodatek The Rising Tide. O tem se še ne ve preveč, saj je izid napovedan za pomlad 2024, a že zdaj je znano, da se bomo v njem lahko spopadli z legendarnim Eikonom Leviathanom.

Blade bo dobil svojo videoigro, na njej pa dela razvijalec Arkane

0

Razvijalec Arkane Studios ima za sabo dve desetletji dolgo zgodovino izdajanja kvalitetnih iger in v bistvu so samo enkrat zares brcnili v temo in to preko svoje najnovejše igre Redfall, ki je imela zanimiv koncept, a žal se pri izvedbi stvari niso sestavile v privlačno igralno formulo. Zaradi tega neuspeha se je tako predvidevalo, da se bo Arkane zdaj vrnil k obuditvi ene od svojih priznanih franšiz in pred dogodkom The Game Awards so se rodile konkretne govorice, da bo razvijalec napovedal Dishonored 3, a to se na koncu ni zgodilo.

Namesto tega se bo Arkane zopet vrnil v vampirske vode, saj mu je založnik Bethesda odobril delo na licenci Blade, ki spada v Marvelovo vesolje superjunakov. Igra nosi preprost naslov Marvel Blade, kratki dražilnik pa nam pokaže samo posnetek priljubljenega klavca vampirjev, ki si želi privoščiti britje, a tudi pri tem preprostem opravku nima mira, zato si mora zopet povezniti frajerska sončna očala na oči, nato pa se oprime katane.

Blade se bo tokrat dogajal znotraj ulic Pariza, kar niti ni čudno, saj razvijalec prihaja iz Francije. Režiser Dinga Bakaba je na odru povedal, da je bila že dolgo želja studia Arkane, da franšizo Blade zasuka v svojo smer in da v igro vpelje tiste igralne mehanike, ki odlikujejo ta francoski studio.

Oboževalci tega studia so verjetno malce razočarani, saj že dolgo čakajo na nov del serij Dishonored in Prey, zato skok v Marvelove vode, kjer bo razvijalec zaradi licence zagotovo omejen pri izražanju svoje ustvarjalnosti, ni ravno požel univerzalnega odobravanja. A morda je Microsoft, ki si že dolgo lasti Bethesdo in s tem tudi Arkane, uvidel delo, ki ga je Sony opravil na licenci Spider-Mana in si je tudi sam želel pod sebe spraviti podoben izdelek.

O njem pa še dolgo ne bomo slišali ali videli kakšen konkreten igralni napovednik. Arkane naj bi šele dobro začel delo na tem projektu, tako da je še prezgodaj govoriti o datumu izida in če bi stavili, bi ga postavili nekje v 2026 ali kasneje.

Razvijalec Hello Games pokazal novo igro, ki bo imela velikost mape primerljivo s površino Zemlje

0

Marsikdo se spomni razvijalca Hello Games in njegovega pionirskega naslova No Man’s Sky, ki je bil ob izidu leta 2016 ena velika polomija. Razvijalec je namreč v oglaševalski kampanji pred izidom obljubljal preveč, saj je šef studia Sean Murray v intervjujih govoril, kako bo ta igra vsebovala praktično celo vesolje, unikatne planete in tako veliko površino za raziskovanje, da se dva igralca nikoli ne bosta sploh mogla srečati. Nakar se je na koncu vse skupaj izkazalo za pretiravanje, saj je bilo resda veliko planetov, a ti so se kmalu začeli ponavljati, večigralstvo pa praktično ni obstajalo, manjkalo pa je tudi cel kup obljubljenih igralnih mehanik.

Hello Games se je nato potuhnil in nato leta samo pridno delal na posodobitvah, ki so bile brezplačne in so med drugim vnesle toliko vsebine, da bi lahko marsikdo za njih zaračunaval. No Man’s Sky je tako danes povsem druga izkušnja kot pa ob izidu in marsikdo si je mislil, da se je morda Hello Games od vsega tega prevelikega obljubljanja kaj naučil in bo pri promociji svoje naslednje igre ubral drug pristop.

Vendar pa se to ni zgodilo. Na včerajšnji podelitvi The Game Awards je na oder stopil Sean Murray in napovedal njihov nov naslov Light No Fire, to pa bo spet ogromna igra, ki pa tokrat ne bo poskušala poustvariti celega vesolja, ampak pri svojih obljubljal ni ravno manj ambiciozna, saj bo igra imela tako veliko mapo, da je ta primerljiva s površino celotne Zemlje.

Kako je to visokoleteča obljuba si je malce težko predstavljati in najbližja primerjava bi bila igra Microsoft Flight Simulator, ki poskuša poustvariti cel planet preko satelitskih posnetkov. Zdaj pa si predstavljajte, da bi lahko z letalom pristali kjerkoli bi želeli in spodaj bi našli podrobne stopnje, z eksotičnimi živalmi in naselbinami, ki so jih skupaj skovačili drugi igralci.

Nekaj takšnega naj bi dostavil Light No Fire, ki je glede na prvi igralni posnetek vizualno videti presneto podobno No Man’s Sky. Ogromna mapa naj bi bila gosto poseljena z raznolikim ekosistemom, svet pa bodo generirali algoritmi, ki so poskrbeli za izdelavo No Man’s Sky planetov, le da bodo tule bolj izpopolnjeni, tako da nam ne bo nikoli res dolgčas.

Velik poudarek je tudi na večigralstvu in sodelovanju z drugimi igralci, saj boste lahko skupaj raziskovali, gradili in se verjetno tudi kaj bojevali. Sean pravi, da bodo sicer različni deli planetov instancirani, tako da ne boste videli kar vse igralcev, ki se naenkrat poganjajo po planetu, saj bi to ubilo tudi najmočnejše strežnike, a bodo povsod videti njihove stvaritve, tako da bo neka koliba, ki jo je postavila neka skupina, vidna vsem igralcem, ti pa jo bodo nato lahko tudi porušili.

Light No Fire zaenkrat nima datuma izida, je pa bila že postavljena uradna Steam stran, tako da je očitno odveč zaskrbljenost, da bi bila igra ekskluzivno zavezana trgovini Epic Games Store.

Najavljen povsem nov Monster Hunter, ki pa izide šele v 2025

0

Včerajšnja podelitev nagrad The Game Awards se je zaključila z napovednikom za povsem novo poglavje sage Monster World, ki bo tokrat podnaslovljeno Wilds.

Kratki napovednik ne pokaže nič kaj preveč zgovornega, razen tega da se bomo spet pretepali proti beštijam, ki so proti našemu junaku pravi velikani, a zdi se, da bo tokrat večji poudarek na hordah manjših bitij, ki jih bomo lovili ali pa jim poskušali ubežati na našem lastnem pernatem prevoznem vozilu.

V bistvu so to tudi vse informacije, ki jih lahko trenutno izluščimo iz tega videa, saj je pri predstavitvi Wildsa na oder stopil producent Ryozo Tsujimoto, ta pa je povedal, da o igri nimajo za povedati ničesar novega vse do decembra 2024. Monster Hunter Wilds bo namreč izšel šele enkrat v 2025, tako da je pred nami še veliko čakanja, zato je tudi logično, da nismo že zdaj dobili kakšnih specifičnih informacij.

Bo pa Wilds očitno nekakšno nadaljevanje igre Monster Hunter World in ne ločenega dela Monster Hunter Rise, ki je najprej izšel za konzolo Nintendo Switch in je bil nato kasneje predelan za ostale platforme. Wilds namreč vsebuje precej bolj izpopolnjeno grafično podobo in v prid temu, da bo tole “polno” nadaljevanje, govori tudi dejstvo, da bo igra izšla samo za platforme PC, PlayStation 5 in Xbox Series X, medtem ko Nintendo Switch ni omenjen, a to se bo do 2025 spremenilo, saj naj bi do tokrat izšla tudi konzola Nintendo Switch 2.

V soboto vabljeni na ogled napetega finala iz igre Counter-Strike 2!

Pretekli vikend so se odvile sila napete kvalifikacije iz Gaming terminal turnirja igre Counter-Strike 2, ki smo ga spočeli v navezi s popularno trgovino Mimovrste in ga nameravamo zdaj spektakularno zaključiti znotraj njihove trgovine v Ljubljani – tako kot smo to naredili že za vse pretekla tekmovanja.

Rezultate kvalifikacij si lahko ogledate na sledeči povezavi in moramo reči, da smo od tako popularne igre kot je CS2, ki po številu igralcev zaseda najvišje mesto in dnevno nabere tudi do milijon igralcev, pričakovali malce večje udeležbo. Ta sicer ni bila slaba, saj se je turnirja udeležilo 12 ekip, kar na koncu znese 60 ljudi, a vseeno smo zaradi dejstva, da je Valve samo nekaj mesecev nazaj splavil prenovljeni Counter-Strike in da so množično čakali na beta testiranja, pričakovali malce večji naval. Očitno Counter-Strike 2, kljub svetovni popularnosti, v Sloveniji ni tako priljubljen in se po naših izkušnjah uvršča za igre kot sta Fornite in Valorant.

counter-strike 2

No, tisti, ki so se turnirja vendarle udeležili so bili priča napetim bojem, ki so na koncu izcimili četverico najboljših ekip, to pa so postale:

  • Agregat12
  • XtaZ
  • T2 Diamant
  • Cemoxic

Ti štirje titani slovenske Counter-Strike 2 scene se bodo to soboto, 9. decembra s pričetkom ob 10.00 na lokaciji trgovine Mimovrste BTC Ljubljana spopadle za glavno nagrade, ki v skupni vrednosti nanesejo 1.500 € in so res mamljive, saj smo za ta dogodek med partnerje privabili podjetje HP in njihove igričarske znamko Omen in HyperX, ki kar pokata od kvalitetne opreme. Začetna spopada si bosta nasprotni postavili ekipi XtaZ vs. T2 Diamant in Agregat12 vs Cemoxic, temu pa bo nato sledila bitka za 1. in 3. mesto.

Obiskovalci ste srčno vabljeni, da si v živo ogledate nekaj najboljših CS2 igralcev, ki jih premore slovenska igričarska scena. Obisk je seveda popolnoma brezplačen, za povrh pa bo ta dan Mimovrste držal posebno akcijo na izbrane prenosnike, ki bodo znižani tudi do -30 %!

Na voljo bodo prenosniki HP OMEN 16-n0005nm, ki niso namenjeni samo delu ampak znajo pognati tudi kakšno igro, saj vsebujejo procesor AMD Ryzen 7 6800H, zaslon z osveževanjem 144 Hz, grafično kartico NVIDIA RTX 3070 Ti in 16 GB pomnilnika, gor pa je že nameščen operacijski sistem Windows 11 Home. Redna cena tega prenosnika je 2.364,59 €, med časom turnirja pa jih boste lahko prevzeli za vsega 1.499 €!

Poleg prenosnikov boste lahko kupili tudi HP OMEN igričarske monitorje, ki v premer znašajo 27 palcev, podpira DisplayHDR 400 in G-SYNC, frekvenca osveževanja pa znaša kar 240 Hz, tako da so kot naročeni za razne e-športne naslove. Cena teh monitorjev običajno znaša 379,99 €, za čas turnirja pa jih boste lahko prevzeli za samo 335 €, kar je prav lep popust.

V navigacijo tako vtipkajte naslov Šmartinska cesta 152 in se vidimo v soboto zjutraj!

Kar nekaj kadrov iz napovednika za GTA 6 je vzetih iz resničnega življenja

0

Slavni napovednik za GTA 6 je glede statistik do sedaj podrl vse igričarske rekorde, saj je minuto in pol dolg video do sedaj nabral 117 milijonov ogledov in vsaj 10 teh ogledov sem prispeval tudi jaz sam. Igralci in spletne strani so nato začele delati analize praktično vsake sekunde pokazanega in hitro je postalo jasno, da ima sicer Rockstar res ogromne domišljije, a da si je za kar nekaj kadrov iz napovednika izbral situacije, ki so se primerile v resničnem življenju.

Govorimo o kadrih, ki jih v napovedniku gledamo kot skozi nekakšno igrino družabno omrežje tipa Instagram ali TikTok in ti pokažejo nekaj večjih čudakov in celo enega velikega aligatorja. Dober popis teh primerjav je spočel YouTube kanal TmarTn2, ki se je dotaknil tistih nekaj najbolj pomembnih prizorov, ki jih je navdihnilo resnično življenje.

Začne se s posnetkom ženske, ki je bila zasačena med vožnjo po avtocesti kar na strehi avtomobila, ta pa je tresla z zadnjico, da je kar upogibala pločevino. Stvar se je zgodila v Miamiju leta 2017 in to sredi ameriškega “praznika” Spring Break, kjer popustijo vse zavore in se lahko zgodijo tudi takšne stvari.

Tudi vleka aligatorja iz bazena se je zares zgodila in sicer sredi Floride, tam pa je to običajen prizor, saj se ti plazilci radi zavlečejo v bazene in se tam malce okopajo v čisti vodi. TmarTn2 je tule verjetno malce pihnil mimo, saj je bolj verjetno, da je GTA 6 navdihnil posnetek iz leta 2021, ko je aligator najprej splezal v dnevno sobo pod mizo, nakar se je šel še okopati v bazen, na koncu pa ga je ven odvlekel nekdo v uniformi in ga spravil nazaj v močvirje.

Tudi vdor aligatorja v trgovino se je zares zgodil in tudi to se je primerilo znotraj Floride. Ogromni aligator je sredi noči obiskal lokalni Walmart, se tam malce pomudil, nato pa se je sam sprehodil skozi ulice in splezal nazaj v svojo lokalno reko.

TmarTn2 se je uštel tudi pri tistem nagem moškem, ki ga vidimo v GTA 6 napovedniku in to med tekom po cesti, medtem ko ga zasleduje policist. To je eden redkih incidentov, ki se ni zgodil v Floridi, ampak v Oakvillu, na originalnem posnetku pa vidimo moškega, ki popolnoma nag poskuša ubežati zasledujočemu policistu, a ga ta kmalu dohiti in nato zbije na cesto.

Morda ste v napovedniku za GTA 6 tudi sami izgruntalci asociacijo na potetoviranega človeka, ki strmi v kamero in to v zaporniških oblačilih. Gre za poustvaritev tipa z imenom Lawrence Sullivan, ki se ga je na spletu oprijel vzdevek Florida Joker. Lawrence je zaslovel na račun YouTube All Gas No Breakes, ki je z njim spočel daljši intervju, prepoznaven pa je postal na račun svojih tetovaž, ki so poskušale poustvariti stripovski in filmski lik Jokerja. Lawrence je bil leta 2017 aretiran zaradi mahanja z orožjem in merjenja z njim v okoli vozeči promet, nakar se je mora zagovarjati na sodišču in iz tega je nastal kader, ki smo ga videli v GTA 6 napovedniku. Podobnost je opazil tudi Lawrence, ki je na svojem TikToku izjavil, da se morata z GTA-jem “pogovoriti” – verjetno bi za svojo podobo rad iztisnil kakšen evro, a seveda gre za parodijo in le bežno podobnost, tako da je to že vnaprej obsojeno na propad.

Poglejmo si še kader tiste bizarne starke, ki v napovedniku nosi dva kladiva. Tudi ta primer se v resničnem življenju ni zgodil znotraj Floride, ampak v Los Angelesu. Ponorela ženska se je zaradi dejstva, da je bil sosedin avto preblizu parkiran pločniku, nanj spravila s parom kladiv, nakar je nedolžno sosedo še zmerjala z rasističnimi opazkami, za svoj nastop pa je bila na koncu aretirana.

@zoeepoppyy GTA 6 WHY THEY SAYING THIS ME 😭😭😭🤦🏽‍♂️ I LOOK LIKE HIM @GTA by Gamelancer #fyp #foryou ♬ original sound – Zoee_poppyy

Teh primerjav je še veliko več in vseh ne moremo zajeti v tem članku, a zaključimo še s primerom, ki je v videu trajal manj kot dve sekundi vendar pa je bil očitno tudi ta vzet iz resničnega življenja. Ali pa ne? TikTok uporabnik zoeepoppyy je prepričan,da je Rockstar skopiral njegovo podobo in jo nato preselil v igro in treba je reči, da mu je njegova virtualna kopija res presneto podobna. Ta kratki izseček nam pove, v kakšne vse podrobnosti se je spustil Rockstar in jasno je, da je verjetno mesece, če ne leta pregledoval družabna omrežja in iskal navdihe, zato bo res zanimivo videti, kaj vse bomo na koncu ugledali v končni verziji igre.