🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 76

Furiosa dobila prvi daljši napovednik

0

Od zadnjih avantur Pobesnelega Maksa mineva že 8 let, zato je že skrajni čas, da v to franšizo, za katero od pamtiveka skrbi George Miller, dobimo nekaj novega življenja. George jih danes šteje že 78, zato ima tudi on omejen čas, da svoje zveste oboževalce zapelje v postapokaliptični puščavski svet prihodnosti, ki smo ga zadnjič obiskali preko filma Pobesneli Max: Cesta besa.

Novi film Furiosa pa ne bo povsem novo poglavje, kjer bi glavno vlogo zopet zastopal Maks, saj gre za nekakšno ločeno avanturo, ki pa se bo še vedno odvijala v svetu Pobesnelega Maksa. Zgodba se bo vrtela okoli bojevnice Furiose, ki smo jo prvič spoznali v Cesti besa in jo je tam vrhunsko odigrala Charlize Theron, zdaj pa se bomo vrnili v njeno preteklost, zato bo v to vlogo stopila mlaja Anya Taylor-Joy, ki je najbolj znana po šahovski seriji The Queen’s Gambit.

O zgodbi se sicer ve bolj malo, očitno pa bomo poleg mlade bojevnice ugledali tudi preteklost lika Immortan Joe, ki je s svojo pojavo strašil že v Cesti besa. Pomembno vlogo v filmu bo odigral tudi novi zlikovec Dementus, ki ga bo tule odigral Chris Hemsworth. Chris je nad vlogo navdušen, saj mu je kot Avstralcu franšiza Pobesneli Maks od vedno bila inspiracija, da se tudi sam preizkusi v svetu filmov, njegova najbolj prepoznavna vloga doslej pa je bil Marvelov Thor.

Napovednik sicer vsebuje vse tisto, kar smo od takšnega filma tudi pričakovali: veliko eksplozij, vratolomne vožnje po puščavi in frajerskih enovrstičnic. Ni pa napovednik naletel na univerzalno hvalo: v tej obsežni temi znotraj Reddita se kar nekaj ljudi pritožuje nad posebnimi efekti, ki bodejo v oči zaradi svoje slabe kvalitete, nekaterim pa ni všeč izbor Anye za igranje Furiose, ki je videti malce preveč koščeno za kruti svet Pobesnelega Maksa.

Morda pa posebni efekti v tej verziji še niso bili dokončni in bo končni rezultat drugačen in bolj realističen. To bomo videli 24. maja 2024, ko bo Furiosa uradno prispela v kinematografe.

Stalker 2 v novem napovedniku predstavi starega znanca

0

Še vedno se spomnim, ko je bila neka tako dolgo nazaj igra Stalker 2 samo predmet govoric in gorečih želj, a globoko v sebi smo vsi vedeli, da stvar verjetno ne bo nikoli izšla. A glej ga zlomka, Stalker 2 ne samo da je v izdelavi ampak smo se celo privlekli do stopnje, kjer je od izida samo še nekaj mesecev stran, razvijalec GSC Game World pa nam je včeraj pokazal nov napovednik, ki v glavno vlogo postavi enega starega znanca iz prejšnjih iger.

Ta stari obraz pripada Striderju, ki smo ga v obliki bivšega pripadnika kulta Monolith srečali v igri Stalker: Call of Pripyat in smo ga takrat lahko rekrutirali na našo stran. Strider se bo pojavil tudi v igri Stalker 2: Heart of Chornobyl in v novem napovedniku si lahko ogledamo njegov dolg dialog, ki vsebuje nekaj obujanja preteklosti, zraven pa dobimo še nekaj kadrov iz igranja. Grafično je Stalker 2 še vedno videti spektakularno in animacije so tako življenjske, da včasih pozabiš, da je tole v bistvu videoigra.

In ta bo imela kar nekaj političnih podtonov, kar je razumljivo, saj je GSC Game World ukrajinski razvijalec, čigar člani ekipe so dejansko umrli med bojem proti Rusiji. Igra si je na včerajšnjem dogodku PC Gaming Show prislužila nagrado najbolj zaželene igre, šef studia Evgeniy Grygorovych pa je v zahvalnem govoru povedal, da bo Stalker 2 reprezentiral neomajno voljo ukrajinskega naroda.

Žal pa še vedno nismo dobili čisto jasnega datuma izida, a GSC Game World je v intervjuju za kitajsko spletno stran GamerSky povedal, da je zdaj igra v fazi poliranja, a da še ne morejo povedati, kdaj točno bo pripravljena na izid in koliko časa bo zahtevala optimizacija. Je pa potrdil, da bo Stalker 2 izšel v prvi četrtini 2024 in da bo igra na konzoli Xbox Series X vsebovala dva grafična načina: “Quality” in “Performance” – slednji bo omogočal poganjanje pri 60 sličicah na sekundo a pri zdaj še neznani ločljivosti.

Strojne zahteve za PC še niso znane, vendar pa trenutno načrtujejo minimalno konfiguracijo okoli grafične kartice GTX 1060, ki zna igro poganjati, vendar pa bo seveda ob tem trpela grafična podoba.

Baldur’s Gate 3 dobil posodobitev, ki igri doda še en dodaten konec in dve novi težavnosti

0

Nihče, res nihče ni pričakoval, da bo igra Baldur’s Gate 3 takšna huronska uspešnica, saj je to potezni RPG, ki zahteva veliko koncentracije in nekaj učenja D&D sistemov, to pa so stvari za katere nima čisto vsak igralec potrpljenja. Vendar pa je očitno v igričarskih vodah še prostora za ogromne RPG-je, ki vsebujejo napredne igralne sisteme in globoko zgodbo, razvijalec Larian Studios pa se je s tem naslovom končno proslavil za enega od trenutno največjih razvijalcev na igričarski sceni, ki ga bodo zdaj vsi založniki vabili, da bi za njih morda spočel kakšno igro in to z velikim proračunom.

Od izida je zdaj preteklo že nekaj mesecev, zato bi morda kakšen igralec zdaj pričakoval, da bo Larian stvar opustil in se preselil v izdelavo svojega naslednjega naslova. Čeprav Larian že razmišlja o svoji naslednji veliki avanturi dela na Baldur’s Gate 3 še ne nameravajo opustiti tako kmalu. Če bo stvar kdaj dobila kakšen DLC za zdaj še ni znano, a razvijalec nas je včeraj presenetil z izdajo nove, že 5. posodobitve, ta pa je s sabo prinesla ogromno novosti.

Najbolj pomembna med njimi je povsem nov epilog, ki bi mu kak drug založnik mimogrede postavil ceno 19,99 €, vendar pa Larian stvar nudi v obliki brezplačne posodobitve. Posodobitev je ogromna, saj je Larian v studio zopet povabil nekatere glasovne igralce in skupaj z njimi so posneli 3.589 novih vrstic dialoga. Za studio je bil to ogromen podvig, saj se novi epilog štorijalno odvije 6 mesecev po zaključku glavne kampanje, zato so morali pri njem upoštevati vse možne razplete dejanj, ki so jih igralci postorili skozi zgodbo, to pa zahteva veliko načrtovanja in dela. A očitno jim je uspelo, Larian pa je morda s tem preplezal tisto prepreko, ki mu je nagajala pri izdelavi DLC-ja, saj je razvijalec v preteklosti povedal, da bi kakšen dodatek moral upoštevati vse razplete glavne kampanje, kar je ogromno dela. Morda to pomeni, da je zdaj upanje na DLC znova zažarelo?

A posodobitev v sebi skriva še druge stvari. Zaradi dela na optimizaciji za konzolo Xbox Series X so zdaj sličice na sekundo poskočile tudi na PC-ju in konzoli PlayStation 5, na voljo pa je tudi povsem nova težavnost “Honour Mode”, ki igralcu onemogoči nalaganje shranjenih položajev ob neuspelih metih kock. Poleg tega sovražnike naredi težje, šefi pa dobijo nove sposobnosti “Legendary Actions”, ki jim omogočajo napade v poteznem načinu tudi takrat ko še niso na vrsti.

K temu dodajte še novo “Custom” težavnost, ki vam omogoča stvari kot je skrivanje pokazatelja zdravja sovražnikov, kratki počitki pa lahko zdaj popolnoma pozdravijo celotno partijo junakov.

Posodobitev tehta 30 GB in Larian priporoča, da tisti, s hitrim internetom raje odstranijo igro in jo ponovno namestijo, saj bodo tako hitreje lahko skočili v igro. Poln seznam sprememb si lahko preberete tule.

Obetavni Pacific Drive končno dobil datum izida

0

Pacific Drive je igra, ki je že s prvim napovednikom pokazala ogromno potenciala in se je tako brž uvrstila med moje najbolj pričakovane igre. Naslov je bil sprva začrtan za izid v tem letu, a si je nato razvijalec IronWood Studios premislil, saj ni želel svojih delavcev povsem izmučiti, zato jim je pustil malce več prostora za dodelavo, delo pa se zdaj približuje h koncu, saj smo včeraj dobili nov napovednik, ki je imel na koncu zapisan tudi datum izida: 22. februar 2024.

V igri Pacific Drive se znajdemo v bizarni prihodnosti severne Amerike, kjer so v regiji pojavile bizarne anomalije, ki pretijo vsakemu, ki se jim upa približati. Na nas je, da tem anomalijam pobegnemo in to nam bo uspelo samo preko posebnega karavana, ki nam bo služil kot priročno prevozno sredstvo in nas bo tudi ščitilo pred zunanjimi vplivi. Vendar pa naša kočija ni nesmrtna, zato v Pacific Drive lahko pričakujete tone smrti, nakar bomo našo vožnjo začeli od začetka.

Igra tako spada v žanr roguelite, ki jih sam sicer ne maram preveč, a sem denimo užival pri igranju Returnala. Rad imam namreč naslove, ki mi ob vsakem “runu” omogočijo vsaj napredovanje veščin, še bolj pa sem privrženec skrivnostnih štorij, ki jih nato razkrivamo postopoma. Na to vižo bo igral tudi Pacific Drive, saj bomo med našimi vožnjami vsake toliko naleteli na kakšen nov košček štorije, ki bo poskušal dopolniti mozaik bizarnega dogajanja skozi nas. Hkrati bomo med raznimi postojankami naš avto nadgrajevali in ga tako delali hitrejšega in bolj odpornega na poškodbe in ta zaščita bo nujna, saj se bo ubogi karavan moral peljati skozi gozdove in tudi globoka močvirja.

Kot rečeno, igra izide februarja naslednje leto in bo na voljo samo za PC in konzolo PlayStation 5.

Elon Musk Disneyju in vsem drugim oglaševalcem sporočil, da naj se j*bejo

6

Ekscentrični milijarder Elon Musk je postal že tako bizarna figura, da o njegovih javnih izpadih sploh več ne pišemo, saj bi drugače lahko dnevno izpisali vsaj članek in bi z njegovo vsebino preplavili celo stran. Vendar pa se je včeraj zgodila izjema o kateri preprosto moramo zapisati nekaj stavkov, saj je stvar presegla tudi njegove izjave po X-u.

Musk se je pojavil na dogodku DealBook Summit, ki ga izvaja New York Times, na odru pa se je usedel z novinarjem Andrewjem Rossom Sorkinom. Intervju je že v prvih minutah postal bizaren in čeprav smo že vajeni, da se Musk v javnih govorih bolj slabo obnese, je bila stvar tokrat še toliko bolj bizarna. Musk, ki je bil oblečen v jopič, na moč podobnemu tistemu, ki ga je v igri Resident Evil 4 nosil Leon S. Kennedy, se je pri vsaki objavi zmedeno obračal v vse smeri kot da bi pričakoval, da bo vsaka njegova izjava spodbudila salve vzpodbujanja in aplavza, a v bistvu je naletel samo na nerodno tišino.

Najbolj zanimiva tema pogovora se je tikala oglaševanja na X-u, ki so ga v zadnjih tednih večji oglaševalci začeli masovno zapuščati. Razlog je Muskovo obnašanje na X-u, saj je obtožen širjenja antisemitizma in napadanja židovskih skupnosti. Ta njegova izjava je podžgala cel internet, zaradi česar so se nekateri oglaševalci počutili nelagodno, nekateri pa so potožili, da so se nato njihovi oglasi izrisovali ob sovražnih antijudovskih izjavah drugih uporabnikov. Večja podjetja so zaradi tega začela pavzirati svoje oglase in objave, saj se Musk za svoje dejanje ni opravičil in ni niti teh pobrisal iz X-a.

Warner Bros., Sony, Universal, Apple in Disney so samo nekatera od večjih imen, ki so zaustavila svoje oglase in sprva se je mislilo, da je to samo začasno. A stvar zna postati trajna, saj je Musk včeraj pred mikrofonom, brez neke resne vzpodbude, dejal, da ne želi njihovega denarja in da “naj se jebejo”. Stvar je ponovil dvakrat, saj ni naletel na želenega odziva občinstva, ob tem pa dodal še pozdrav Bobu, ki je bil namenjen Bobu Igerju, trenutnemu direktorju Disneyja.

Sorkin je bil zaradi njegove izjave kar malce šokiran zato ga je povprašal, kako misli X preživeti, če ne bo dobil oglaševalskega denarja. Musk mu je mirno odvrnil, da X brez oglaševalcev ne bo preživel in da je brez njihovega denarja to smrt tega podjetja, kar si bo zgodovina zagotovo zapomnila.

Intervju je sicer dolg uro in pol in si ga lahko v celoti ogledate zgoraj, Elon pa se vmes dotakne različnih tem kot je denimo drama znotraj podjetja OpenAI, trenutne politike, na spored pa pride tudi Tesla in njegov sveži tovornjak Cybertruck.

Cristiano Ronaldo se zaradi promocije Binance NFT-jev sooča s tožbo v vrednosti milijarde dolarjev

0

Slavni nogometaš Cristiano Ronaldo je ena od zadnjih žrtev nespametne promocije NFT-jev, zaradi katere se zdaj sooča z ogromno tožba, ta pa zahteva vrtoglavo odškodnino v vrednosti milijarde dolarjev.

Ronaldo se je leto nazaj odločil iz svojega imena iztržiti še nekaj evrov, dokler je to še relevantno, zato se je spravil v partnerstvo s borzo kriptovalut Binance. Tako je nastala serija NFT produktov z oznako CR7, ki je zdaj že uveljavljena okrajšava tega nogometaša: črki sta njegovi začetnici, številka 7 pa je tista, ki je že od začetka nosi na svojih dresih.

BBC poroča, da naj bi bila zbirka NFT sličic namenjena največjim oboževalcem Ronalda in stvar je bila na začetku kar dobičkonosna, saj si leto nazaj za najcenejši CR7 NFT moral odšteti dobrih 70 €, a leto kasneje je slika povsem drugačna, saj je zdaj ta isti NFT vreden manj kot 1 €.

Zdaj se Ronaldo sooča s skupinsko tožbo, saj je Binance promoviral preko svojih družabnih omrežij zaradi česar se je v spletnih iskalnikih iskanje za ključno besedo “Binance” povečalo za 500 %. Iz tega so ljudje začeli vlagati sredstva v kriptovaluto BNB, ki je last Binance in ameriška komisija za vrednostne papirje in borzo (SEC) to obravnava kot neregistrirane vrednostne papirje. Ameriška zakonodaja pri tem pravi, da mora vsaka slavna oseba, ki promovira in spodbuja vlaganje v vrednostne papirje razkriti koliko je bil pri tej promociji. Ronaldo tega ni naredil in iz tega je nastala tale tožba.

Ronaldo se je tako znašel v lepi godlji, Binance pa se ukvarja s svojimi težavami in tožbami glede pranja denarja, zaradi česar je posledično odstopil tudi direktor Changpeng Zao. Vendar pa se tako Ronaldo kot Binance očitno ne obremenjujeta preveč zaradi tega pravdanja po sodiščih, saj sta včeraj napovedala ponovno sodelovanje.

Naročniki Netflixa naslednji mesec dobivate trilogijo iger GTA The Trilogy – Definitive Edition

0

Netflix nadaljuje z bogatitvijo svojega kataloga iger do katerega dobijo dostop vsi tisti, ki posedujejo trenutno aktivno mesečno naročnino. Zadnje poročilo sicer pravi, da zelo majhen delež ljudi storitev igranja iger dejansko tudi uporablja, vendar Netflix v tej smeri očitno vidi nek smisel in dobiček, zato je včeraj najavil, da bo naslednji mesec v svoj katalog vključil tudi serijo Grand Theft Auto.

Specifično se gre za neslavni paket predelav GTA The Trilogy – Definitive Edition, ki je izšel leta 2021 in je instantno postal osovražen. Razvijalec Rockstar se namreč z njim preveč ubadal, zato je delo zaupal zunanjemu studiu, ta pa je nato vsem teksturam dvignil ločljivost preko algoritmov umetne inteligence, zaradi neizkušenosti in slabega proračuna pa je stvar kazala še cel kup drugih minusov – od hroščev, zatikanj in bizarnega dežja, ki je bil v igri prisoten v obliki bizarnega filtra.

No, trojica predelanih iger GTA 3, GTA: Vice City in GTA: San Andreas je od takrat pridobila kar nekaj posodobitev, tako da je danes dejansko priporočljiva za igranje, v takšni obliki pa zdaj prihaja tudi na Netflix. Tako kot vse prejšnje Netflixove igre boste tudi GTA The Trilogy lahko igrali samo preko telefonov in tablic, ki podpirajo operacijska sistema Android in iOS, igranje pa bo mogoče preko Netflixove aplikacije, vsako od teh iger pa bomo lahko prenesli tudi ločeno znotraj trgovin izbranega ekosistema.

Zgodnje GTA igre niso imele preveč zakompliciranega nadzora, zato bi moral biti prenos nadzorne sheme na telefone in tablice dokaj enostaven, čeprav zadeve zaenkrat še nismo videli v akciji.

Trojica GTA-jev bo za preigravanje postala na voljo 14. decembra letos. Najava prenosa teh iger je sicer prišla v idealnem času: Rockstar nam namerava v začetku decembra končno ponuditi prvi pravi vpogled v GTA 6, tako da se bo cel mesec govorilo samo o tej franšizi, kar bo Netflix premeteno izkoristil za svoje namene.

Originalni Beyond Good & Evil dobiva predelavo, a ta je po prvih slikah videti obupno

0

Igra Beyond Good & Evil iz leta 2003 je igralce očarala s svojimi temami in privlačnimi liki in v bistvu tega takrat ni nihče pričakoval od povsem frišne franšize založnika Ubisoft. Zaradi dobrih kritik se je kmalu začelo razmišljati o nadaljevanju, vendar se je to ujelo v enega največjih razvojnih peklov, kar jih poznamo v igričarstvu in navkljub temu, da je bil drugi del najavljen že leta nazaj, stvar še vedno ni izšla in kakor je videti ni temu niti blizu.

Po vsem tem času bi bilo edino logično, da Ubisoft projekt prekliče, vendar pa Francozi zaradi nekega razloga zelo neradi ukinjajo projekte – samo poglejte še eno takšno njihovo igro Skull & Bones, ki prav tako redno prestavlja datume izidov, čeprav je nazadnje bila že v fazi zaprtega testiranja.

Med tem ko čakamo na kakšno novo novico glede drugega dela pa se nam pripravlja predelava prvenca, to pa je bilo najavljeno na presneto neroden način. Namreč še pred uradno najavo se je v Xboxovi trgovini pojavil vnos za igro Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition, ki so ga naročniki servisa Ubisoft+ dejansko lahko prenesli iz interneta in se povsem brez omejitev spravili v igranje.

In rezultat je bil katastrofalen, saj je predelava bila videti grozno. Primerjave med slikami si lahko ogledate na nekaterih slikah, še več pa se jih nahaja na forumu Resetera. Slabe teksture in nikakršna osvetlitev so pri marsikomu sprožile praskanje po glavi zato so se igralci začeli spraševati, ali nemara gledajo v nedokončano verzijo igre ali pa je morda stvar res tako zanič. Ubisoft se je sicer pri eni takšni prvi predstavitvi predelave že opekel: vsi se spomnimo originalne najave za predelavo igre Prince of Persia: The Sands of Time, ki je bila že v napovedniku tako katastrofalna, da je Ubisoft projekt preklical in ga začel povsem na novo.

No, Ubisoft je nekaj časa iz YouTuba brisal igralne posnetke, nakar je uradno priznal, da se res pripravlja predelava, a je zraven dodal, da je bila izdaja igre napaka in da so igralci res gledali v nedokončano verzijo igre. K temu so še dodali, da je izid načrtovan za začetek 2024 in da se zahvaljujejo za vso podporo.

Cinik v meni pravi, da Ubisoft ne govori cele resnice in ne morem si kaj, da si ne bi mislil, da je bila to res finalna verzije igre, ki je bila načrtovana za izdajo še ta mesec ali pa v začetku decembra, saj original praznuje svoje 20-letno obletnico ravno v novembru. A potem, ko je Ubisoft uvidel reakcijo igralcev se je brž premislil, izid interno prestavil in vse skupaj izgovoril na ponesrečen predčasni izid. Bomo videli v 2024, če bo stvar videti kaj boljše ali pa nemara sledi še ena prestavitev.

Dragon’s Dogma 2 z obširnim napovednikom potrdil marčevski izid

0

Dragon’s Dogma je eden od tistih RPG-jev, ki se mi je ob izidu izmuznil med prsti. Igra je izšla leta 2012 in je bila takrat na voljo samo za konzoli PlayStation 3 in Xbox 360, jaz pa sem se takrat zabaval ekskluzivno na PC-ju. Igra je za svoj prehod na Steam potrebovala kar nekaj let in ko se je ta v 2016 v podobi paketa Dragon’s Dogma: Dark Arisen vendarle le zgodil, je bila igralna formula že malce zastarana in čeprav sem zadevo vseeno želel preigrati vsaj enkrat, me stvar enostavno ni potegnila toliko vase, da bi v njej preživel več kot 2 uri.

Kljub temu pa se veselim igranja nadaljevanja Dragon’s Dogma 2, ki ga je založnik Capcom najavil že kar nekaj časa nazaj, a je vse do včeraj skrival datum izida. Te skrivnosti je zdaj konec, saj smo dobili novo, širšo predstavitev igre, ob koncu te pa je zapisan tudi datum izida, ki se bo zgodil 22. marca 2024.

Na voljo je en krajši napovednik in en daljši, ki pokaže kar nekaj izsečkov igranja in to je videti kot nekakšna nadgradnja tistega iz originala. Še vedno bo to akcijski RPG, ki ga bomo nadzorovali iz tretjeosebne perspektive, med bojevalnimi mehanikami pa bomo lahko izkusili mečevanje, streljanje z lokom ali pa vihtenje magije. Boj je videti dokaj preprost, pri sekanju sovražnikov pa nam bodo ob strani zopet stali Pawni, ki so nekakšni unikatni pomagači, saj jih ustvarijo sami igralci, nakar jim preko interneta in posebnih kamnov delimo z drugimi. Pawni bodo tudi tokrat očitno enako gobezdavi kot v originalu in iz njihovega neprestanega čvekanja se je kmalu po izidu na PC-ju začel norčevati ves internet, Capcom pa je nato v igro vgradil možnost njihovega utišanja. Pri snovanju igralnega napovednika je bila ta opcija definitivno izklopljena, saj gledamo v impresiven spopad s titanskim kamnitim velikanom, celoten vtis pa nato pokvarijo Pawni, ki niso tiho niti za 5 sekund.

Daljši napovednik nam predstavi tudi nekaj zgodbe, ki se bo zopet odvijala znotraj fantazijsko srednjeveškega okoliša, kjer bomo slišali iztočnice tipa: “Show me the path thou wouldst walk!”. Igra naj ne bi imela direktne povezave s prvencem in v bistvu se zdi, da bo Dragon’s Dogma 2 nekakšna predelava originala, saj je začetek, kjer vam zmaj ukrade srce, praktično identičen, a Capcom pravi, da se bo zgodba odvijala v alternativni dimenziji. Slišati je tole kot nekakšen izgovor, da v bistvu naredijo predelavo prvega dela, a hkrati niso želeli preveč razburiti privržencev prvega dela.

Medtem ko čakate na nadaljevanje se lahko preizkusite tudi v prvem delu, ki je del Steamove jesenske razprodaje in je trenutno znižan na samo 4,79 €.

Bethesda poskuša igralce na Steamu prepričati, da dajo Starfieldu še eno priložnost

0

Starfield je veljal za eno od najbolj pričakovanih iger priznanega razvijalca Bethesda, ta pa je tudi sama stvar pred izidom označevala kot njihov najbolj ambiciozni izdelek doslej, ki ga prej ni bilo moč izdelati, saj leta nazaj tehnologija enostavno ni bila dovolj zrela, da bi lahko izpolnila vse njihove zastavljene cilje. Žal pa se je ob izidu pokazalo, da je kar nekaj teh obljub ostalo neizpolnjenih, zaradi česar si je igra marsikje, med njimi smo tudi mi, prislužila zgolj povprečne ocene.

Začetna zaljubljenost je popustila tudi pri igralcih in tako je začela igrina ocena na Steamu zlagoma povzeti navzdol. Skoraj 81k kritik in ocen je igri nataknilo oceno “Mixed”, med najbolj popularnimi pa so daljše negativne kritike. Bethesda se je zdaj odločila proti slabi ocenam boriti na dokaj unikaten način, saj je razvijalec nagovoril tiste najbolj izpostavljene rdeče ocene in te igralce poskušal prepričati, da igri ponudijo še eno možnost.

Najbolj popularna negativna kritika enega igralca pravi, da je raziskovanje vesolja zreducirano na klikanje po menijih in da je naša vesoljska ladja v bistvu samo skladišče za opremo, ki ga nato lahko selimo med različnimi lokacijami. Bethesda pravi, da mora igra nalagati ogromne mape, ti nalagalni časi pa trajajo manj kot 3 sekunde, kar igralce ne bi smelo motiti med uživanjem vsebine, ki so jo kreirali znotraj igre. Nakar igralcu svetuje, da je Starfield ogromna igra, ki vsebuje glavne in stranske misije, te pa ponujajo stotine ur igranja in da bi bilo nemara dobro, da ustvari svež lik in preko njega izkusi poti, ki jih pri prejšnjem igranju ni izbral.

Nek drug igralec se je nato potožil, da je raziskovanje planetov dolgočasno in ponavljajoče, a Bethesda pravi, da so opustošeni planeti in lune del dizajna in situacijo primerja z resničnimi planeti, ki so desetletja nazaj obiskali Luno, te avanture pa takrat niso označili za dolgočasno.

Deli teh zagovorov se nato začnejo ponavljati, saj Bethesda nato vsakemu igralcu preko identičnega teksta svetuje, naj igri ponudi še eno priložnost.

V bistvu s takšnim zagovarjanjem založnika in razvijalca ni nič narobe – potezo bi celo označili za dobrodošlo, saj nam razvijalec preko tega sporoča, da je v stiku s svojo skupnostjo in da mu je mar za njene kritike, zaradi česar izpade bolj človeški. Je pa poteza vseeno malce nenavadna in mnogi so začeli ugibati, da je Bethesdo k temu spodbodla ocena “Mixed”, ki na Steamu zna vplivati na prodajo, preko teh zagovorov pa morda upajo, da bodo lastniki teh kritik igro res še enkrat zagnali in morda nato svoje mnenje spremenili na pozitivno.

Xbox za letošnjo podelitev nagrad The Game Awards pripravlja “velike najave”

0

Podelitev nagrad The Game Awards se nam hitro približuje in igralci zdaj na uradni strani že volijo za svoje najbolj priljubljene naslove letošnjika, med njimi pa po zadnjih informacijah vodi Baldur’s Gate 3, sledi mu Cyberpunk 2077 in njegov dodatek Phantom Liberty, na tretjem mestu pa je zaenkrat zakoličena The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.

Vendar pa je podelitev nagrad samo en del te izkušnje, saj je to še zadnji večji dogodek na katerem lahko založniki in razvijalci predstavijo svoje izdelke in nas tako pripravijo na novo leto zabave.

Lani je na tem področju manjkal Microsoft, čigar prisotnost na podelitvi nagrad je bila bolj revna, saj niso imeli za najaviti praktično ničesar, niti se njihovi izdelki niso potegovali za tiste najbolj mične nagrade. Vendar pa je vmes veliko spremenilo, saj je nakup založnika Activisiona končno bil odobren in zdaj ima Microsoft pod sabo veliko več studiev in licenc, ki samo čakajo na uradno razkritje.

Na letošnji podelitvi bo tako Microsoft močno bolj prisoten, kar so tudi podelili preko e-pošte, ki so jo včeraj prejeli vsi tisti, ki so registrirani na njihovi strani Xbox Live. Sporočilo nas vabi na ogled podelitve The Game Awards, ki bo vsebovalo tudi “večje najave in novice” iz sveta Xboxa.

xbox

Sliši se vznemirljivo in Microsoft vsekakor ima dovolj zaloge nerazkritih naslovov, da bi lahko samo preko njih gledali eno uro napovednikov. Še vedno čakamo na pravi igralni posnetek igre Fable, potem je tu dolgo odsotni State of Decay 3, težko pričakovani STALKER 2, nove vpoglede pa bi lahko dobili tudi v igri kot so Hellblade 2 in Avowed.

Da sploh ne omenjamo razvijalcev, ki sploh še niso razkrili na čem točno trenutno delajo. Lepo bi recimo bilo dobiti vpogled v prihodnost franšiz Gears of War in Halo, morda pa se pojavijo tudi kakšne novice o predelavah, med katerimi že dolgo kroži govorica o nadgrajeni verziji igre The Elder Scrolls: Oblivion.

Microsoft ima letos v bobnu tudi nekaj iger, ki se potegujejo za različne nagrade: največ nominacij je pobrala igra Hi-Fi Rush, med nominiranci pa najdemo tudi igri Forza Motorsport in Starfield.

Podelitev The Game Awards 2023 se bo začela 8. decembra in sicer ob 1:30 zjutraj.

Fallout televizijska serija pokazala prve uradne slike

0

Da bo franšiza Fallout kmalu doživela tudi prehod na televizijske ekrane se ve že dolgo, saj so se kmalu po najavi na spletu razširile nezakonito vzete slike iz prizorišča snemanja, nakar je tudi sam založnik Bethesda za zaprtimi vrati pokazal prvi dražilnik, ki je nato prav tako našel svojo pot na splet, a je bil na račun tega, da je zadevo nekdo posnel preko telefona, dokaj nizke kakovosti.

Po zaslugi spletne strani Vanity Fair pa smo zdaj končno postali priča prvim uradnim slikam visoke ločljivosti, kar je tako postal prvi pravi vpogled v to serijo, ki jo Bethesda dela v partnerstvu z Amazonom in bo zato izšla ekskluzivno na pretočnem servisu Amazon Prime.

Največ slik si je prislužila igralka Ella Purnell, ki bo v seriji nastopila v vlogi Lucy in to bo očitno naša glavna junakinja, ki bo izstopila iz podzemnega Vaulta in se bo nato morala soočiti s kruto realnostjo post-apokaliptične Amerike. Zgodba bo tako vsaj približno sledila tisti, ki smo jo izkusili skozi več Fallout iger, za produkcijo pa bosta skrbela Todd Howard in Jonathan Nolan, ki se je v svetu televizije že preizkusil preko serije Westworld.

Serija bo tako s sabo prinesla izkušeno ekipo, ki bo želela ohraniti duh Fallouta: torej temačno pripoved, ki pa bo vsebovala tudi nekaj humorja in nasilja. Todd je v intervjuju povedal, da je steklo veliko pogovorov na temo uravnoteženja vseh teh štorijalnih primesi, ki so ključnega pomena za grajenje privlačne zgodbe.

Veliko vlogo bodo igrali tudi vojaki znotraj ceha The Brotherhood of Steel, ki so s svojimi ogromnimi oklepi Power Armor skozi leta postali zaščitni znak te franšize. Na eni sliki lahko vidimo ogromnega vojaka, ki ga spremlja mali paž Maximus, tega pa bo odigral Aaron Moten.

Umanjkali ne bodo niti zombijaški ghouli, ki so imeli to nesrečo, da so se sončili v soju jedrskih bomb, zaradi česar se jim je dobesedno stopila koža. V vlogi enega od njih bo nastopil popularni igralec Walton Goggins, ki je bil res rojen za to vlogo, čeprav je maska v seriji videti nekoliko čudna. Ghouli bi morali biti zares nagnusni, a tule je Waltonov lik videti povsem plastično in edina res groteskna stvar je barva njegove kože in dejstvo, da so mu odsekali nos.

Malce več bomo znali povedati, ko bomo ugledali prvi napovednik, ki pa bo izšel kdo ve kdaj. Premiera serije je medtem začrtana za 12. aprila 2024.

Ubisoft podarja igro Assassin’s Creed: Syndicate

0

Založnik Ubisoft se počuti nekam praznično, zato se je igralcem odločil podariti igro Assassin’s Creed: Syndicate, ki jo mnogi označujejo kot zadnjega predstavnika stare garde Assassin’s Creed naslovov, saj se je nato serija prelevila in s skokom v Origins zaobjela RPG mehanike, nakar se je razvijalec z vsakim novim delom bolj oddaljeval od prvotne ideje skrivanja med množicami in odstranjevanjem tarč in se je bolj osredotočil v akcijske vode, ki so nato zašle tudi v čisto prave fantazijske vode.

Če morda še nikoli prej niste izkusili predstavnika “stare garde” potem je zdaj za to nastopil perfekten trenutek: preprosto skočite na naslednjo povezavo in si stvar aktivirajte v svoji knjižnici – seveda se bo za to treba najprej prijaviti v Ubisoftov račun. Ponudba bo na voljo vse do 6. decembra in ko enkrat zadevo aktivirate, bo v vašem naboru iger ostala za vedno oziroma vse do tedaj, dokler se Ubisoft ne odloči ugasniti lastne trgovine, kar pa se verjetno ne bo še zgodilo tako kmalu.

Assassin’s Creed: Syndicate je zanimiv naslov. Dogajanje je preseljeno na ulice Londona in to sredi industrijske revolucije, tako da pričakujte veliko parnikov, kočij in črnega smoga. Nastopamo v vlogi Jacoba in njegove sestre Evie, med njima pa lahko prosto menjavamo in se tako poskušamo znebiti zlobnežev, ki nadzorujejo London, med tem pa bomo lahko ustanovili lastne tolpe pomagačev. Igranje je sicer repetivno, saj bomo morali zavzemati različne predele mesta in to preko ponavljajočih se nalog, a sama srž igranja je še vedno dobra in če se prav spomnim sta mi bila oba protagonista pri srcu. Izkušnjo lahko še dodatno nadgradite preko DLC-jev, ki jih ta igra vsebuje kar nekaj – v enem od njih nam pot prekriža zloglasni serijski morilec Jack the Ripper.

Syndicate bo privlačen tudi vsem tistim, ki ste privrženci serije Peaky Blinders, le da igra vsebuje precej manj frajerskih herojev, ki se okoli sprehajajo s cigareto v ustih, a po drugi strani tekom igre dobimo kavelj z verigo, ki nam omogoča prečkanje mesta kot nek starodavni Spider-Man, to pa je nekaj, česar Tommy Shelby in njegova tolpa nikoli niso doživeli.

King Arthur: Knight’s Tale dobiva dodatek, ki bo v igro pripeljal nemrtve Rimljane

0

Igra Baldur’s Gate 3 je vse lepote poteznega bojevanja predstavila širši javnosti, vendar pa smo se znalci v podobnih mehanikah zabavali že lani, ko smo se poigrali z igro King Arthur: Knight’s Tale. Razvijalec in založnik NeocoreGames nam je predstavil temačno pripoved o Kralju Arthurju in tole je bil res naslov za vse tiste, ki v igrah ne marajo niti kančka humorja, saj mora biti vse prevlečeno s pustimi barvami in zamorjeno do te mere, da se ti zdi še igra Blasphemous živahna popestritev.

NeocoreGames je od izida igri ves čas dodajal nove posodobitve in izpopolnjeval igralno formulo, zdaj pa se je odločil v igro dodati večjo razširitev, imenovano Legion IX. Ta je bila napovedana včeraj preko kinematografičnega napovednika in čeprav bi si želeli vsaj kakšen kader, ki bi bil vzet iz igranja, smo veseli že tega, da je očitno originalna igra prodala dovolj naklade, da se založniku vanjo splača vlagati nadaljnja sredstva.

Dodatek bo v kraljestvo Avalon pripeljal novo nevarnost, saj so od mrtvih vstali Rimljani oziroma njihova 9. legija, ki je odkrila pot do skrivnostnega otoka, zdaj pa se vojska vstalih nemrtvih pripravlja na invazijo. Trik dodatka pa je v tem, da te zlobne vojske tokrat ne bomo poskušali poraziti, ampak bomo dejansko prevzeli nad njimi nadzor in se preizkusili v vlogi slabih fantov.

To je ena stvar, ki jo pri igrah hudo pogrešam, saj smo največkrat zastopnik pravičnežev in nikoli ne ugledamo zgodbe iz strani zlobnežev. Morda pa imajo oni svoje probleme in imajo opravičljive razloge za svoja dejanja in teh nikoli ne ugledamo. Sicer smo v igrah že nekajkrat stopili na temačno stran in te izkušnje so bile vedno zanimive že samo zaradi svoje drugačnosti: v igri Warcraft 3 smo denimo preko Undeadov dobili vpogled v njihove razloge za prevzem Azerotha, v Tyranny pa smo stopili v RPG svet, kjer je zlo že zmagalo in se v bistvu samo še ukvarja z birokracijo.

Tem izbranim naslovom se bo zdaj pridružil še dodatek Legion IX, ki izide enkrat zgodaj 2024, za igranje pa boste potrebovali nameščeno kopijo originala, ki se trenutno na Steamu prodaja po ceni 26,99 €.

Razvijalec predelave igre Silent Hill 2 miri in pravi, da razvoj poteka po načrtih

0

Od prve najave predelave igre Silent Hill 2 je zdaj minilo že dobro leto in razen enega napovednika nam razvijalec Bloober Team med tem časom pokazal ničesar res novega. V bistvu že dobro leto nismo slišali nobenih novic glede te igre, ki je težko pričakovana, saj originalni Silent Hill 2 po dveh desetletjih še vedno nosi lovorike ene od najboljših grozljivk, njena posebnost pa je dejstvo, da se ne zanaša na hektolitre krvi in razpadajoče zombije, ampak na človeško psiho in demone, ki si jih ljudje ustvarimo sami.

Silent Hill 2 se je tako bavil s kar globokimi temami in zato se je veliko igričarskega občinstva spraševalo, ali je Bloober Team dorasel temu izzivu. Ko je razvijalec prvič najavil predelavo je bilo v zraku čutiti, da je delo že blizu konca in da znamo igro prvič zagnati že enkrat v 2023. To se zdaj očitno ne bo zgodilo, a vseeno bi lahko glede igre dobili vsaj kakšno besedo, sliko ali pa nemara igralni posnetek, ki bi predstavil novo igranje – to bo tokrat tretjeosebno in se ne bo več zanašalo na statične kamere.

Da je morda malce frustriran tudi sam razvijalec je bilo začutiti teden nazaj, ko je njegov uradni X račun zapisal, da je Konami založnik igre in da je komunikacija z igralci definitivno njihovo delo. Iz tega teksta ni težko razbrati nekaj pasivne agresije, zato so se igralci začeli spraševati, da se niso morda začele pojavljati razpoke med razvijalcem in založnikom.

Bloober Team se je nato dva dni znova oglasil in zapisal bolj prijazno izjavo, v kateri je ponosen, da je del Konamijevih načrtov za prihodnost in da razvoj trenutno poteka brez zapletov in po načrtih. Igralce prosijo za še malce potrpežljivosti, znova pa so v izjavi zapisali, da je Konami založnik in da bo on delil več novic glede tega projekta.

Zanimivo je, da Bloober Team originalnega karanja založnika še vedno ni izbrisal iz X-a, tako da očitno stojijo za svojimi besedami. Zadnja izjava in besede “še malce potrpežljivosti” morda namigujejo tudi na to, da bomo morda informacije dobili že v naslednjem mesecu – podelitev The Game Awards je namreč že praktično pred vrati in morda jo založnik izkoristi za prikaz daljšega igralnega napovednika, ki bi lahko imel na koncu zapisan tudi datum izida.

Partis… Se vrača?

0

O priljubljeni spletni strani in torrent portalu Partisu nismo spisali že ničesar vse od junija. Takrat se je namreč pripetila nepričakovana smrt lastnika portala, s tem pa se je tudi nekako zaključila zgodba te priljubljene spletne strani, ki se je dolgo borila s težavami glede financ, to pa je nato vplivalo tudi na delovanje strežnikov. Štafetno palico je nato prevzelo bivše osebje Partisa, ki se je združilo pod imenom Infire in začelo hitro pridobivati nove uporabnike, ki jih je zdaj že 94k, tako da jim je v samo nekaj kratkih mesecih uspelo med sebe zvabiti skoraj 100k spletnih piratov, kar je vsekakor zavidljiva števila.

Vendar pa smo o Infire že pisali – zakaj torej zopet omenjamo Partis? No, v bistvu je podlaga tega članka opozorilo iz strani bralca, ki nas je opozoril na novo dogajanje znotraj Partisovega univerzuma, ki je staro že nekaj tednov in smo ga v bistvu čisto spregledali. Nekdo se je namreč polastil domene Partis.si in namerava na njej spočeti novo spletno stran, kaj točno pa bo ta nudila zaenkrat ni znano.

partis

Domača stran trenutno vsebuje samo obvestilo, da se bo Partis vrnil in to točno takrat, ko bo Alfi odpel zadnji refren pesmi Silvestrski poljub. Čaka nas nov izgled in funkcionalnost in to je v bistvu vse, kar nam je zaenkrat znanega. Drobni tisk spodaj nam še obljublja neko bizarno žrebanje, kjer bodo podeljene “brezplačne vstopnice za ogled najljubših kino vsebin”. Kaj točno ta nagrada pomeni je težko razbrati: bodo morda lastniki portala pri Cineplexxu rezervirali dobropis, kjer si bom lahko nato sam izbral film, ki me trenutno zanima? To je edina logična pot, saj pač lastniki enostavno ne morejo vedeti kaj vsak od izžrebancev šteje za svojo “najljubšo kino vsebino”. Morda je bilo mišljeno najbolj popularno kino vsebino?

partis

Moja zgornja vprašanja so najverjetneje brca v temo, saj imam občutek, da novi portal ne bo stari Partis, ampak neka verzija “streaming” servisa, ki bo plačljiv in tako je v bistvu nagrada brezplačen dostop do te “kino vsebine”.

Čisto mogoče pa tudi je, da dobimo povsem nov torrent portal, ki bo, tako kot na stare dni, za uporabo povsem brezplačen. To teorijo podpira slika, ki jo je nekdo delil na Infire Discord strežniku in ta naj bi kazala novi Partis, ki bo še vedno deloval preko torrentov, čeprav je že iz te slike vidno, da mu bo manjkalo kar nekaj funkcij, ki jih je nekdaj vseboval bivši portal.

infire

Osebje spletne strani Infire se glede novega rojstva Partisa ne obremenjuje preveč, saj so podali uradno pojasnilo, da očitno želi nekdo samo nekaj zaslužiti na račun znanega imena in da dobro spletno stran oblikujejo samo uporabniki in osebje, to pa se zdaj nahaja pod njihovo streho. Da bi nekdo prevzel bivšo domeno znanega imena in z njo poskušal nekaj zaslužiti je sicer stalna praksa in nekaj podobnega se je zgodilo s popularno igričarsko stranjo Joker, saj na Joker.si zdaj najdemo novice o kriptovalutah, namesto da bi se zabavali ob zabavnih besedilih najbolj prekaljenih slovenskih igričarskih novinarjev.

Kljub temu pa novega portala ne gre kar tako ignorirati, saj je Partis še vedno ime, ki v slovenskih vodah nekaj šteje in res bo zanimivo videti razkritje, ki naj bi se pripetilo ob novem letu. Že zdaj je jasno, da se bo ob prehodu na 2024 zgodila ena od teh treh opcij: nič, dejansko razkritje novega portala ali pa bomo dobili opozorilo 404, saj se bo stran zaradi prevelikega navala enostavno zrušila.

Na spletu se je pojavila prototipna verzija Shreka

0

Je res originalni Shrek danes star že več kot 20 let? Čas res neusmiljeno teče naprej in kar težko verjamemo, da je od te odlične animiranke, ki je spočela ogromno nadaljevanj in je naredila kar precejšnjo revolucijo na področju animiranih filmov, minilo že dve desetletji, saj je animacija še danes videti dobro in jo je v bistvu šele zdaj začel nažirati zob časa.

Razlog za dolgoživost je tudi neverjetno glasovno podajanje, a bolj malo ljudi, da so bile originalne ideje za Shreka malce drugačne, kot pa smo jih dobili na koncu. Zgodba ohlapno sledi predlogi knjige Shrek, ki jo je leta 1990 spisal William Stieg, ideja o animiranem filmu pa je začela nastajati sredi devetdesetih.

Iz teh časov prihaja tudi testna verzija prvega filma, ki je bila zasnovana povsem drugače in jo je na YouTube naložil The Zoom Art Studio, nakar je nekdo obdelal posnetek in izboljšal zvok, finalni rezultat pa si lahko ogledate zgoraj.

Pol minute dolgi video pokaže Shreka med sprehajanjem po ulici, nakar ga zasači nek ropar, a njegova namera ne gre po načrtih, zato se ga zeleni oger hitro odkriža. Shrek je v tej testni verziji videti precej bolj groteskno kot pa ga je nato leta 2001 poustvaril DreamWorks in ta njegova grozovita pojava se verjetno ne bi dobro obnesla pri mlajšem občinstvu za katere je bil film primarno targetiran, čeprav so ga potem ob izidu pozdravili tudi starejši. Kljub arhaični podobi pa lahko iz posnetka že začutimo nekaj DNK-ja, ki je nato napajal tudi končni film: tule je za ščepec temnega humorja, v ozadju pa slišimo pesem I Got You od Jamesa Browna in vsi vemo, da je prvega Shreka odlikovala tudi odlična glasbena podlaga.

Zanimiv pogled v alternativno zgodovino je tole, a to ni edina sprememba, ki je bila originalno načrtovana za ta risani film. Za vlogo Shreka je bil namreč najprej vpoklican igralec Chris Farley, a je ta nato leta 1997 tragično umrl, nakar je njegovo delo prevzel Michael Myers, ta pa je s svojim odličnim škotskim naglasom iz Shreka naredil legendo, ki je še dolgo ne bomo pozabili.

Evropsko prvenstvo v nogometu prihaja v FC 24 v obliki brezplačne posodobitve

0

Na to, da moramo novo serijo EA-jevih simulacij nogometa po novem klicati FC namesto FIFA, se še nismo povsem navadili. Pri novinarjih se je sicer novo ime že uveljavilo, a glede na komentarje navadnih igralcev, ki smo jih slišali pri našem zadnjem dogodku znotraj Citypark Ljubljana, večina ljudi letošnjo verzijo še vedno kličejo “tanova FIFA”.

Kar je malce ironično, saj je ravno krovna organizacija FIFA tista, ki je verjetno v FC igrah še dolgo ne bomo videli, saj sta se založnik EA ter organizacija FIFA razšla zaradi predrage licence, ki jo je FIFA zahtevala za svoje ime. EA se mora zdaj zanašati na druge partnerske povezave in dve od teh sta vsakoletno tekmovanje Liga prvakov, prav pa pride tudi UEFA in njihovo evropsko prvenstvo v nogometu.

To pride na spored poleti naslednje leto, kar Slovenci dobro vemo, saj smo se preko spektakularne zmage proti Kazahstanu na prvenstvo kvalificirali tudi mi, zato z zadržanim dihom pričakujemo prvo sodnikovo piščalko, ki jo bomo slišali 14. junija 2024. Stvar je še daleč stran, zato bo treba biti malce potrpežljiv, vendar znamo evropsko prvenstvo virtualno preizkusiti že prej, saj je založnik EA nedavno napovedal, da turnir uradno prihaja tudi v igro FC 24 in to v obliki povsem brezplačne vsebinske posodobitve.

Privržence tega evropskega tekmovanja čakajo tudi nagrade, saj bodo vsi igralci, ki se bodo FC 24 zagnali med 18. decembrom in 16. januarjem, prejeli enega nogometaša, ki ga bodo nato lahko uvrstili v svojo zbirko Ultimate Team. Na voljo bo 6 nogometašev, ti pa so:

  • Virgil Van Djik (Nizozemska)
  • Florian Wirtz (Nemčija)
  • Jack Grealish (Anglija)
  • Ousmane Dembélé (Francija)
  • Alvaro Morata (Španija)
  • Federico Chiesa (Italija)

Končno bomo tako v FC 24 prevzeli nadzor tudi nad Slovenijo, ki je v tej igri slabo zastopana. Med evropskimi ekipami Slovenije namreč ni na seznamu, prav tako pa so iz igre umanjkali tudi vsi naši klubi.

Že ta vikend se začnejo kvalifikacije za turnir iz igre Counter-Strike 2!

Sredi novembra smo najavili epilog letošnje serije turnirjev POP-UP, ki smo jih spočeli v partnerstvu s trgovino Mimovrste in ta bo prišel v obliki zaključnega tekmovanja iz igre Counter-Strike 2, ki jo poznavalci e-športa naslavljamo kar z okrajšavo CS 2.

PRIJAVA NA TURNIR

Od takrat sta minila že slaba dva tedna in zdaj smo že vstopili v tisti teden, ko se bodo odvile kvalifikacije, te pa so za udeležbo povsem brezplačne. Prijave na turnir so še vedno odprte, tako da se na tekmovanje še vedno lahko prijavite – pogoj je edino to, da imate ob sebi še četvorico ekipnih igralcev, ki jim zaupate in se nato skupaj z njimi uspešno prebijete skozi kvalifikacije vse do finala, ki se bo zopet odvilo znotraj trgovine Mimovrste.

Pred kvalifikacijami si je pametno najprej prebrati navodila, ki obsegajo tudi potek tekmovanja in sam format izločanja, ki bo tokrat “Single Elimination”. Za namene turnirja se bomo tokrat sprehodili skozi mape:

  • Anubis
  • Mirage
  • Inferno
  • Ancient
  • Nuke
  • Vertigo
  • Overpass

Kvalifikacije se bodo začele 3. decembra ob 13.00 in se bo izvajal na platformi Faceit, nakar bodo najboljše ekipe povabljene na zaključni turnir “v živo”, ki se bo pripetil 9. decembra ob 10.00, za igralce pa bo na voljo tudi denarni sklad v vrednosti 1.500 € materialnih nagrad.

Za vsa vprašanja vam je na voljo tudi uradni 360Clash Discord.

Prodaja konzol Xbox Series X v Evropi močno upadla

2

Spletna stran IGN je nedavno s stranjo GI.biz spočela zanimiv prispevek glede prodaje konzol Xbox Series X v Evropi, ki ne samo da je slaba, ampak se je popolnoma porušila. Sicer je že dolgo znano, da stara celina skoraj v celoti pripada Sonyju in njihovi znamki konzol PlayStation, Microsoft pa je z Xboxom držal majhen a zvesti delež uporabnikov.

Vendar zdaj je začel upadati celo ta delež in to tudi v Združenem kraljestvu, kjer je Microsoft lahko vsaj približno držal neko uravnoteženo razmerje s Sonyjem. Zdaj so se stvari spremenile tudi tam.

Številke glede prodaje kažejo za Sony rekordne dobičke, saj je prodaja konzol PlayStation 5 letos oktobra bila za kar 143 % višja kot lani in konkurenca jim ni niti blizu. Nintendo je v primerjavi z lani utrpel za 20 % slabšo prodajo, a to je nekako pričakovano, saj je Nintendo Switch zdaj star že 7 let in v bistvu zdaj vsi samo še pričakujejo naslednika, ki naj bi izšel enkrat v 2024. Tega izgovora pa si ne more privoščiti Microsoft, saj je njihova konzola Xbox Series X v primerjavi z lani utrpela za kar 52 % slabšo prodajo. Še ena statistika pravi, da je prodaja konzol PlayStation 5 iz septembra na oktober zrasla za 11 %, tesno pa ji sledi Nintendo Switch, ki je prav tako pridobil 10 % zvišanje prodaje. Xbox Series X je medtem v razmaku enega meseca utrpel zmanjšanje prodaje za skoraj 20 %.

Dobički so upadli tudi na trgu Združenega kraljestva, kjer sta konzoli Xbox Series X in S prodali za kar 23 % manj izvodov kot pa leto prej.

Vprašanje je seveda, zakaj vidimo tako enormno razliko dveh konkurenčnih konzol in mnenja so različna. Prva stvar na katero pomisli večina igralcev so ekskluzive, ki jih Microsoft preprosto dolgo ni imel, ko pa so stvari vendarle izšle se na trgu niso obnesle po pričakovanjih. Najbolj tu izstopa igra Redfall, ki se je pri kritikih odrezala res klavrno, čeprav bi ravno ta igra morala pokazati vse zmožnosti konzole Xbox Series X. Nakar se je malce bolje odrezala igra Forza Motorsport, ki pa je imela nekaj težav z optimizacijo, igri Hi-Fi Rush in Pentiment pa sta bili odlični, a nista ravno prodajalki konzol.

Še najbolje se odrezal Starfield, ki je hitro po izidu nabral 10 milijonov igralcev, vendar tudi ta igra očitno ni nagnila tehtnice na pozitivno stran, saj je stvar izšla septembra in kakor smo videli od zgornjih statistik se konzole Xbox kljub temu niso nič kaj bolje prodale.

Drugi problem je oglaševanje, ki je ponekod v Evropi neobstoječe. To velja tudi za Slovenijo, kjer konzola Xbox Series X še vedno ni uradno podprta, enako pa so prikrajšane tudi nekatere druge države kot so Hrvaška, Romunija, Bosna in Hercegovina in Srbija. Sicer se je Microsoft vsaj na tem mestu malce premaknil in omogočil pridobitev naročnine Game Pass, a manjka možnost Game Pass Ultimate, ki prenese širši katalog iger, ki jih lahko nato igramo na PC-ju in konzoli, hkrati pa dobimo še opcijo pretočnega igranja.

Zgoraj omenjeni članek ugiba, da je ravno Game Pass tista stvar, na katero se bo Microsoft v prihodnosti najbolj osredotočil. Zdaj, ko je prevzem založnika Activision dokončno zaključen, se bo katalog te ponudbe zagotovo še bolj obogatil, a to se bo zgodilo šele enkrat v 2024. Microsoft zna zaradi tega v Evropi raje targetirati PC trg, ki je pri nas hudo razširjen in kjer ima Microsoft že dolgo prezenco, medtem ko bo borbo na trgu konzol opustil, saj bi znala to biti trenutno samo potrata časa in denarja.

A kdo ve, kaj za nas skriva prihodnost. Preko nedavno razkritih dokumentov je postalo jasno, da namerava Microsoft za naslednje leto osvežiti konzoli Xbox Series X in S, za leto 2028 pa načrtuje izid naslednika in morda bo z naslednjo generacijo Microsoft začel resneje vlagati v svojo prisotnost preko cele Evrope.