🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 105

Film Ferrari prejel prvi dražilnik

0

Zdi se, da smo v zadnjih letih dobili kar nekaj avtobiografskih filmov glede največjih imen v dirkaškem svetu in sam pravim, da je Hollywood dobrodošel pri delanju novih takšnih izdelkov, saj so bili praktično vsi kvalitetni in vredni ogleda. Letos v kina prihaja nov takšen celovečerec pod imenom Ferrari, ta pa bo pod drobnogled vzel Enzo Ferrarija in njegovo življenjsko potovanje do ustanovitve ene najbolj prepoznavnih in uspešnih avtomobilskih znamk na svetu.

Film bo režiral Michael Mann, v glavni vlogi pa bo nastopal Adam Driver, ki ima dirkaško žilico že v svojem priimku in tip se je očitno specializiral za igranje italijanskih mogotcev, saj smo ga v podobni vlogi gledali znotraj filma Hiša Gucci. Tokrat bo nastopal v malce starejši vlogi, zato so mu lasje posiveli, v kadre pa gleda izjemno resno. Kako tudi ne bi, saj se film dogaja v ključnem obdobju Enzojevega življenja leta 1957, ko se pripravlja na slovito dirko Mille Miglia. Ferrari je sicer takrat bil že dobro uveljavljeno ime dirkaškega sveta, vendar pa se je Enzo še vedno boril s problemi, saj je bil Ferrari takrat udeležen v večji avtomobilski nesreči, ki je zahtevala kar nekaj smrtnih žrtev, Enzo pa je bil zaradi tega celo obtožen umora.

Težave pa ni imel Enzo samo na dirkališču ampak tudi v osebnem življenju. V njegovi karieri je pomembno vlogo igrala njegova žena Laura, ki jo bo tokrat odigrala Penélope Cruz, Enzo pa ni vsega kar je želel dobil doba, zato je tolažbo iskal tudi v objemu svoje ljubimke Line Lardi, to pa bo k življenju poskušala obuditi igralka Shailene Woodley.

Dražilnik pokaže ravno dovolj, da nam vzbudi željo po ogledu in že iz teh kratkih kadrov je jasno, da bo tale stvar zahtevala močne zvočnike, ki jih je najbolje slišati znotraj kinodvorane. Tam bomo film gledali letos in sicer enkrat med decembrskim rajanjem.

Igralci so jezni na Bethesdo, saj naj bi ta v Starfieldu omejevala raziskovanje planetov

4

Od izida Starfielda nas zdaj loči samo še nekaj dni in logično je, da vsake toliko ven izcurlja neka nova informacija tistega, ki je predčasno pridobil kopijo igre za recenzijo, a se preprosto ni mogel zadržati in na splet poslati nekega posnetka ali slike, ki mu je prinesla vsaj nekaj začasne slave. Enega od teh pogumnežev so nedavno celo aretirali, čeprav je tip počel veliko hujše reči kot pa samo nalaganje prepovedanih posnetkov Starfielda na splet.

Igralci pa so zdaj razburjeni zaradi omejevanja pri raziskovanju planetov, ki naj bi ga Bethesda vgradila v Starfield. Na nekem kitajskem forumu se je najprej prikazala slika, ki kaže igralce pri raziskovanju neznanega planeta, na zaslonu pa se mu je izpisalo opozorilo, da je dosegel mejo tega dela planetoida in da se lahko zdaj obrne nazaj, odpre mapo ali pa se instantno teleportira nazaj na svojo ladjo.

Da je nekaj na tem je nato razkril še igralni posnetek, ki je bil hitro pobrisan iz YouTuba, a se ga na določeni straneh še vedno da ogledati. V posnetku je prikazan astronavt, ki v pohitrenem videu raziskuje puščavski svet, nakar po samo 10 minutah doseže nevidni zid, ki mu preprečuje nadaljevanje hoje, na zaslonu pa se izpiše enako opozorilo kot v zgornji sliki.

Stvar se morda res zdi kot brezvezno ustvarjanje drame, vendar pa hkrati ponudi zanimiv vpogled v različne percepcije, ki so jih igralci pridobili med oglaševalsko kampanjo igre. Ko je Bethesda sprva najavil igra je obljubila več kot 1.000 različnih planetov, ki jih bo igralec lahko obiskal po mili volji. Vsakemu izkušenemu igralcu je takoj postalo jasno, da ni niti najmanjše možnosti, da bodo vsi vsebovali neke res zapomljive lokacije in morda celo naloge, to pa je nato potrdil tudi sam Todd Howard, ki je v intervjuju povedal, da bo življenje na sebi nosilo samo okoli 10 % planetov. Ostali so tam zato, da je igralcem ponujena možnost raziskovanja in na njih bomo našli samo surovine in kilometre ponavljajoče okolice.

Vendar pa očitno nekaterim igralcem ta svoboda, kjer lahko na enem planetu hodiš ure v eno smer in čeprav vmes ne boš našel skoraj ničesar omembe vrednega, je nekaterim pomembno že zgolj to, da obstaja možnost tosortnega raziskovanja. Ki bo glede na zgornji posnetek najverjetneje res omejena z umetnimi zidovi, kar sicer ljubiteljev RPG-jev, ki večji poudarek dajejo na zgodbo in igralne mehanike ne bo preveč motilo, znajo pa grdo pogledati tisti, ki obožujejo naslove tipa No Man’s Sky. Takšnim je Pete Hines samo teden nazaj na X-u zatrjeval, da bodo lahko po mili volji raziskovali vsak košček izbranega planeta.

Kako točno je s temi stvarmi glede omejevanja svobode bomo izvedeli že kmalu, saj se bodo prve recenzije na spletu pojavile že jutri, 31. avgusta.

Nek troll je eno leto vztrajal v World of Warcraft Hardcore gildi, samo zato, da jih je lahko skoraj vse pobil v raidu

0

Blizzard je nedavno zagnal uradne strežnike za verzijo igre World of Warcraft Hardcore, ta pa se v sami srži igra precej drugače od klasične izkušnje. Namreč ko enkrat umreš na strežniku Hardcore svojega lika ne moreš več oživeti, kar je lep recept za prave igričarske drame ko nekdo podleže po stotinah urah igranja, včasih pa za svojo smrt ni kriv sam.

Sledeča zgodba sicer ne prihaja iz uradnih Hardcore strežnikov, saj se je skupnost na takšni verziji igre zabaval že prej, le da so to počeli preko vtičnika, medtem ko so se za stalno smrt dogovorili vsi sodelujoči – razlika tule je le dejstvo, da je moral igralec nato sam izbrisati lik iz strežnikov, medtem ko na uradnih serverjih za to poskrbi igra sama.

Na takšen način je delovala tudi določena gilda, ki je pridno stopnjevala člane in nabirala opremo, po skoraj letu truda pa so prišli do točke, ko so se spravili v opravljanje Naxx raida. V ta težaven izziv se je spravilo 40 članov ceha, ki je uspešno premagalo več izzivov, nakar so se ustavili pri štirih konjenikih. Tu je bila potrebna izjemna natančnost, saj jih je treba razdeliti na različne konce sobe, saj so skupaj preprosto prevelik zalogaj. Nihče ni tule pričakoval večjih zapletov, a hkrati se igralci niso zavedali, da imajo v svojih vrstah izdajalca, ki je dolge mesece čakal na svojo priložnost. Igralec tinyviolin je zastopal vlogo tanka in ta je nalašč enega od konjenikov privabil direktno do drugih članov raida, čemur je sledila instantna smrt kar 36 igralcev, medtem ko so na koncu pokol preživeli samo štirje srečneži.

Celotna situacija je res unikatna, saj člani ceha te izdaje niti približno niso pričakovali. Igralec tinyviolin je z ekipo namreč preživel res veliko ur, saj so člani skupaj nabirali opremo za izziv v Naxxu, tinyviolin pa je z njimi celo igral druge igre in nikjer ni pokazal kakšnega namena, da bi jih rad zabodel v hrbet.

Vendar pa je ta igralec WoW skupnosti že dolgo znan in to ravno na račun svojega nadlegovanja drugih igralcev, znanega bolj kot “griefing”. Leta 2021 je bil bannan iz igre, saj je naenkrat nadzoroval 16 ločenih računov, igralce pa je izseljeval za denar, drugače so bili podvrženi njegovemu nadlegovanju.

Člani ceha so se sicer zavedali njegove preteklosti, a tinyviolin jim je zagotovil, da se je med tem časom spremenil, skozi večmesečno sodelovanje pa si je pridobil zaupanje drugih, samo zato, da bi na koncu dobil svoje želeno maščevanje. tinyviolin je kasneje spočel intervju in svoja dejanja zagovarjal s tem, da je skozi čas uvidel, da je gilda pokvarjena do obisti in da jo je bilo preprosto treba kaznovati. Svoje maščevanje je tako le dosegel, a morda bi bilo bolje, da bi še malce počakal na uradne strežnike, saj so se člani ceha pritožili in njihove prošnje so bile uslišane, tako da so vsi lahko oživeli svoje like in nadaljevali z igranjem – tokrat seveda brez tinyviolina.

Na uradnih Hardcore strežnikih pa je medtem en igralec prvi dosegel stopnjo 60. Gre za majhnega Twitch streamerja VitochieR1, ki je svojega gnome Frost čarodeja kot prvi na svetu pripeljal do stopnje 60, za ta podvig pa je potreboval 69 ur, 53 minut in 34 sekund.

Prijave za POP-UP Fortnite turnir zdaj odprte!

1

Sredi naslednjega meseca se bo odvil naš že tretji turnir, ki ga delamo v navezi s trgovino Mimovrste, ki bo tokrat za tekmovanje zopet predstavil novo igro. Na premieri POP-UP-a smo kurili gume v igri Assetto Corsa Competizione ter se ritmično gibali znotraj Beat Saberja, nakar smo na drugem turnirju gledali v mojstrsko prvoosebno streljanje privržencev Valoranta.

Zdaj je prišel na vrsto Fortnite, ki je že dolgo nazaj presegel meje žanra battle royale streljanja in postal nekakšna kulturna ikona, ki je velik del promocije novih iger, filmov in sezon raznih serij. Zaradi tega in njegovih različnih igralnih načinov se v njem zabavajo stari in mladi, ki zaradi možnosti deljenja strežnikov preko različnih platform, kot so Android telefoni, konzole in PC-ji tekmujejo med sabo in se s pomočjo hitro priučljive formule brezskrbno zabavajo.

Čeprav je Fortnite enostaven za igranje, je vseeno zahteven za mojstrovanje in ravno ti igralci vedno iščejo nove turnirje z bogatimi nagradami. Takšnega bomo zdaj ustvarili tudi mi in sicer sredi septembra, ko se bodo odvile kvalifikacije, v teh pa boste lahko tekmovali kar iz svojega doma. Prijave so zdaj že odprte zato pohitite in si rezervirajte svoje mesto med tekmovalci.

Gre za turnir iz igralnega načina Fornite Duos, tako da boste za sodelovanje potrebovali še enega prijatelja, lahko pa si poiščete kakšnega partnerja na našem uradnem Discord kanalu, kjer si boste lahko v sobi #fortnite-duos izmenjavali vprašanja in odgovore ter morda spoznali koga, ki ga boste lahko povabili na sodelovano igranje turnirja. Kvalifikacijski del se bo odvil v načinu Duos Battle Royal Custom Games in za igranje bo obvezna uporaba Discorda, saj nam bo pri izvedbi pomagal Yunite bot, točkovanje pa bo enako kot na uradnih Fortnite tekmovanjih Fortnite Champion Series oziroma FNCS.

PRIJAVA NA TURNIR

Pravila glede tekmovanja si lahko preberete na sledeči povezavi, udeležba spletnega dela kvalifikacij, ki se bodo odvile 17. septembra ob 14.00, pa je povsem brezplačna.

Po kvalifikacijah bomo objavili rezultate, nakar se bo 20 najboljših ekip prebilo v naslednji krog, ta pa se bo 23. septembra ob 11.00 odvil na fizični lokaciji Mimovrste BTC Ljubljana, kjer so se odvili že vsi prejšnji “offline” zaključki. Tako kot prej bo sodelovanje na tem fizičnem dogodku plačljivo in bo znašalo 30 €, tako da bo vsak od udeležencev dvojic moral prispevati 15 €. Prijavnina nam zagotovi, da se ekipe nato res pojavijo na turnirju, denarci pa bodo romali v denarni sklad, ki bo znašal 1.500 € v obliki fizičnih nagrad, čisto vsak od tekmovalcev pa bo domov odnesel vrečico priboljškov, ki bo vsebovala vrednost prijavnine.

Na lokaciji vas bo čakala vsa potrebna oprema, tako da vam ne bo treba s sabo vlačiti PC-ja ali kakšnega titanskega monitorja. Igranje boste izvajali na Lenovo Legion računalnikih in Lenovo monitorjih, ki se bodo osveževali pri 240 Hz. Za periferijo v obliki mišk, tipkovnic in slušalk se priporoča, da poskrbite sami in pač igrate na tistem na čemur ste navajeni, vas bo pa tam čakala tudi periferija podjetja UVI, tako da res nihče ne bo ostal prikrajšan.

Tako, zgoraj so naštete vse tiste najbolj pomembne informacije, za dodatna vprašanja pa vam je vedno na voljo Discord. Oddajte prijavo ter se spravite v trening, med tem časom pa si lahko ogledate ponudbo novega partnerja dogodka Western Digital, ki ta hip na Mimovrste ponuja diske z lepimi popusti. Seznam partnerjev naših dogodkov je vsakič daljši in kdo ve, koga bomo dopisali na našem finalnem dogodku za Counter-Strike 2.

Novi film Davida Fincherja The Killer dobil prvi napovednik

0

Kot velik oboževalec del režiserja Davida Fincherja vedno dvignem ušesi, ko se približuje čas izida njegovih projektov. Kako tudi ne bi, če pa je tip ustvaril morda moj najljubši film Zodiak in mojstrovine kot so Sedem in Ni je več, hkrati pa je za Netflix spočel odlično serijo Mindhunter in še vedno sem jezen, da ta očitno nikoli ne bo dobila 3. sezone.

Ni pa Fincher zaradi tega prekinil pogodbe z Netflixom, saj za njih zdaj ustvarja nov film imenovan preprosto The Killer. Ta bo ustvarjen po francoski seriji stripov z istim imenom, ki jih je ustvaril Alexis Nolent, zgodba pa govori o profesionalnem najetem morilcu, ki ima za sabo zgodovino uspešnih umorov, a pri eni nalogi gre nekaj narobe, zaradi česar se mora morilec soočiti sam s sabo, hkrati pa se bo zapodil za svojim bivšim delodajalcem.

The Killer je dobil več napovednikov in takoj je razvidno, da sta tako originalni strip kot tudi filmska priredba navdih potegnila iz več različnih virov. Zgodba spominja na neko mešanico dogodkov iz Jason Bourna, medtem ko sam morilec spominja na Agenta 47 iz iger Hitman. Uvodna scena napovednika po drugi strani v spomin instantno prikliče film Profesionalec iz leta 1995, v katerem je Antonio Banderas na podoben način ure in ure potrpežljivo čakal, da se pred merek ostrostrelske puške sprehodi njegova tarča.

The Killer bo v glavno vlogo postavil Michaela Fassbendera, ki je svoj zadnji film X-Men: Dark Phoenix posnel leta 2019, ta pa je bil tako slabo sprejet, da se je tip kar poslovil od igralskih odrov in je raje skočil v svet profesionalnega dirkanja. Tam bi verjetno ostal do danes, a ko te v glavno vlogo vpokliče sam Fincher, potem se ti prioritete spremenijo, zato je vse prerad sprejel ponujeno, saj bo dobro poskrbljeno tudi za scenarij, ki ga je spisal Andrew Kevin Walker, ki je isto nalogo opravil v filmu Klub golih pesti.

Film The Killer bo omejen izid v kinih dobil 28. oktobra, a že 10. novembra ga bomo gledali tudi na Netflixu.

Nek tip je na spletu predčasno objavil posnetke igre Starfield in je bil zdaj aretiran

3

Opisovalci iger iz večjih igričarskih strani se zdaj že en teden zabavajo v preigravanju Starfielda. Med temi srečneži se mi nismo znašli, saj smo za Microsoft še vedno tretjerazredna država, ki igre še vedno preigrava na Commodorjih in se okoli prevaža z Lada Nivami, tako da bomo mi svoj ključ pridobili šele v začetku septembra.

A niso samo kritiki tisti, ki so se predčasno dokopali do zgodnje kopije igre. Tako igralci, kot tudi sam založnik Bethesda so bili pošteno presenečeni, ko se je prejšnji teden na spletu pojavil igralni posnetek nekoga, ki se očitno požvižga na podpisane NDA pogodbe. Igralni posnetek je bil dolg kar 45 minut in Bethesda ga je urno začela brisati iz interneta in čeprav ga zdaj bolj težko najdemo, še vedno ni bil povsem pobrisan iz obličja spleta.

Seveda je založnik želel tipa tudi čim prej izslediti, a ta se v bistvu ni preveč skrival. V bistvu je želel izkoristiti svojo nenadno popularnost, zato se je pod imenom memphian94 začel pojavljati na družabnih omrežjih in govoriti o svojih izkušnjah z igro. Skupnosti se je celo malce priljubil z izjavo: Todd, brez zamere, ampak to je res dobra igra”, vendar pa se je skozi dneve izkazalo, da tip ni tako nedolžen kot se je zdelo na prvi pogled.

Memphian94, s pravim imenom Darin Tyrone Harris, namreč ni noben igričarski kritik, ampak nekdo, ki mu je iz nekega skladišča uspelo ukrasti cel kup iger, nakar jih je prodajal na omrežju Mercari. Prodajal ni samo Starfielda in to po ceni 200 $ za kos, ampak tudi druge igre in opremo kot so SSD diski in GoPro kamere. A najbolj dobičkonosen mu je bil zagotovo Starfield, ki so ga nekateri celo kupovali po tako napihnjenih cenah, saj so lahko tako začeli z bolj zgodnjim igranjem, Darin pa se je celo snemal, ko je zadeve pakiral v kuverte in jih razpošiljal preko FedEx-a.

No, policiji ni bilo treba dolgo, da so tipa izsledili in 24. avgusta je bil že aretiran. Darin je imel pri sebi kar nekaj prepovedane robe, saj so pri njemu našli tudi zaloge marihuane ter kar 67 kopij igre Starfield – ena od njih je bila že v kuverti in je bila pripravljena na razpošiljanje.

Darin se zagovarja, da kopij igre ni ukradel ampak jih kupil od nekoga drugega, trenutno pa je na prostosti, saj je plačal varščino v višini 10.000 $, že 28. avgusta pa bo moral zopet stopiti pred sodnika.

Prenosna konzola Legion Go naj bi stala 799 €, izid pa je načrtovan že za oktober

0

Da se namerava podjetje Legion prav tako udobno namestiti na trg ročnih prenosnih konzol, ki so v bistvu miniaturni PC-ji, smo že pisali. Takrat smo večino informacij dobili iz strani Windows Report, ta ista spletna stran pa ima očitno zelo dobre vire in nekoga, ki je blizu razvoja naprave, saj so zdaj v roke dobili večji dokument, ki vsebuje cel kup informacij glede strojnih specifikacij, prvič pa je bila razodeta tudi cena.

Legion Go, ki bo vizualno dokaj podoben tekmecema Steam Decku in ROG Allyju naj bi vseboval tudi odstranljiva kontrolerja, to funkcijo pa si je sposodil od Nintendo Switcha. Napravo bo poganjal operacijski sistem Windows 11, ki bo vseboval tudi 3-mesečno naročnino na Microsoftov servis Game Pass Ultimate.

legion go

Znotraj ohišja se naj bi nahajale najbolj impresivne specifikacije na trenutnem trgu prenosnih konzol, saj bo igre poganjal procesor AMD Ryzen Z1 Extreme, 16 GB LPDDR5X pomnilnika, medtem ko bomo na področju shranjevanja podatkov lahko izbirali med NVMe M.2 pogoni, kapacitete od 256 GB pa vse do 1 TB.

Tudi zaslon bo večji od konkurence, saj bomo gledali v 8,8 QHD+ palčni ekran, ki bo znal izdaviti ločljivost 2560 x 1600 in se bo osveževal pri 144 Hz. Steam, Deck in ROG Ally vsebujeta zgolj zaslon premera 7 palcev, tako da bo Legion Go proti njima pravi titan, a vprašanje ostaja, kako bo vse to prenesla baterija in kakšna bo vzdržljivost le te.

legion go

A Lenovo se ni ustavil samo pri ustvarjanju prenosnega PC-ja, saj bomo tega lahko uporabljali v navezi z AR očali Lenovo Legion Glasses, ki bodo vsebovala OLED zaslončke, ti pa bodo na vsako oko znali izgotoviti ločljivost 1920 x 1080, osveževanje pa bo omejeno na nekam ubogih 60 Hz. Zdaj imajo tisti odstranljivi kontrolerji malce več smisla, saj bomo na ta način te izrabili v tudi v AR okolici, kar je v bistvu presenetljivo dobro ideja – če bo le funkcionirala, tako kot mora. Malce skrbi povzroča že dejstvo, da AR očala ne bodo brezžična ampak jih bo treba uporabljati skupaj s kablom.

Lenovo naj bi obe napravi uradno predstavil 1. septembra in jih nato v prodajo poslal že enkrat oktobra. Cena Legion Go-ja naj bi znašala 799 €, očala Lenovo Legion Glasses pa se bodo prodajal posebej in sicer po ceni 499 €.

Modderji za igro Dark Messiah of Might and Magic dobili blagoslov Ubisofta

0

O 17 let stari igri Dark Messiah of Might and Magic se spomnim le to, da je ta vsebovala zanimiv prvoosebni boj od blizu in da si sovražnike lahko z brcami zabijal v okoli razporejene bodičaste pasti, na nekaterih stopnjah pa si jih lahko na ta način brcnil kar dol iz pečine, kar jih je seveda instantno usmrtilo. Dark Messiah ni bil prodajna uspešnica, a kakor je pri teh rečeh v navadi je skozi leta postal kultna klasika, ki ima danes še vedno radoživo moddersko skupnost.

Ekipa navdušencev pod imenom wiltOS Technologies ima ta ostareli naslov celo tako zelo rada, da so se spravili oblikovati namenska modderska orodja, ki bi nato delo modifikacij poenostavila tako njim, kot tudi vsem drugim modderjem, ki bi se spravili v oblikovanje svoje vsebine, a seveda je to brez orodij skoraj nemogoča orodja. Oblikovanje tega programske opreme, imenovane SDK, je titanski podvig, ki zahteva ogromno znanja, njihovi dosedanji napori pa niso ostali neopaženi in so celo pritegnili pogled založnika Ubisofta.

Ta je namreč lastnik te licence in igra je leta 2006 nastala v partnerstvu z razvijalcem Arkane Studios, ki ga danes bolje poznamo po igrah Dishonored, Prey in Redfall. Skoraj dve desetletji nazaj je bil Arkane samostojen razvijalec in je imel priložnost delati tudi na takšnih igrah kot je Dark Messiah, za tiste čase pa je bila to ena redkih iger, ki je bila ustvarjena na pogonu Source – istem motorju, ki je pred tem poganjal Half-Life 2.

Skratka, Ubisoft je podal polno podporo amaterskim razvijalcem, kar so ti ponosno zapisali na svoji ModDB strani. Ubisoft je ekipi sporočil, da jih ne bodo omejevali pri ničemer, tako da imajo proste roke pri delu, eden večjih njihovih trenutnih ciljev pa je podpora ray tracing učinkov, za te namene pa so ustvarili konceptni video. NVIDIA je sicer ravno za te namene spočela lastno orodje RTX Remix, ki ray tracing vpelje v starejše igre, a te morajo delovati v načinu DirectX 7, medtem ko se Dark Messiah of Might and Magic s to izbrano grafično knjižnico vedno zruši.

Ekipa wiltOS Technologies tako trenutno dela ravno na podpori tega izbranega grafičnega načina, zraven pa nameravajo v enoigralsko kampanjo vnesti še sodelovalno igranje za več igralcev. Kdaj bodo te stvari prešle iz konceptne faze še ni znano, zato za posodobitve spremljajte njihovo ModDB stran in uradni YouTube kanal.

Oktobra v Zagreb prihaja največji turnir iz igre Call of Duty 1 doslej!

Medtem, ko se Activision te dni pripravlja na oglaševalsko kampanjo za Call of Duty Modern Warfare 3 in za te namene zapravlja milijone dolarjev, obstaja skupnost igralcev, ki se požvižgajo na novejše CoD-e in vztrajajo na tisti prvi igri, ki je izšla davnega leta 2003. Ta je bila tisti čas tako popularna, da smo jo uvrstili v naš seznam najbolj popularnih iger izpred 20 let, očitno pa je uspešno prestala test časa, saj jo nekateri še danes pridno preigravajo.

In to ni samo peščica osamljenih nostalgikov, ampak kar lep delež igralcev, ki so se nato začeli združevati v čisto prave e-športne ekipe. Stvar je nenormalno popularna tudi pri nas in na celotnem Balkanu, zaradi česar je lani društvo Clanbase priredilo prvi turnir iz igre Call of Duty, ta pa je hitro nabral 16 ekip, ki so se nato spustile v medsebojno tekmovanje na lokaciji Hall of Game v Zagrebu.

Turnir je bil tako zabaven in uspešen, da ga namerava društvo ponoviti tudi letos in čeprav je ta še slaba dva meseca stran so prijave že zdaj zapolnila vsa razpoložljiva mesta. Tako kot lani se je namreč že zdaj nabralo 16 ekip, a organizator zdaj že razmišlja, da bi razširili nabor na 24 ekip, če bo le dovolj interesa za udeležbo. Prijave so tako še vedno odprte, imejte pa na umu, da prijavnina znaša 300 € in da je ena ekipa sestavljena iz petih igralcev. Nagradni sklad trenutno znaša 2.500 €, ki mu je dodano še 300 € periferije UVI Gear, ki je skupaj s podjetjem Lenovo glavni partner dogodka. Te nagrade se bodo v primeru 24 ekip seveda še povišale, tako da znajo najboljši domov odkorakati z nabreknjenimi denarnicami.

Dogodek se bo, tako kot lani odvil v Hall of Game areni znotraj Zagreba, za igranje tega ogromnega turnirja pa bo rezerviranih kar 40 Legion PC-jev izpod podjetja Lenovo, medtem ko bodo za sliko skrbeli Samsungovi monitorji Odyssey G7, ki so zmožni poganjati sliko pri 244 Hz osveževanju. Sedeli boste na stolih UVI Chair in pod roko držali periferijo UVI Gear, seveda pa lahko na turnir prinesete tudi svojo lastno opremo, če ste mnenja, da vam bo ta dala prednost pred konkurenco.

Posebnost letošnjega dogodka je datum, ki se bo pripetil ravno na 20. obletnico prvega Call of Duty-ja. Turnir se bo tako odvil 28. in 29. oktobra, na dogajanje pa niso vabljeni samo tekmovalci, ampak tudi vsi tisti, ki bi zlate dni CoD 1 scene podoživeli v živo, za tiste, ki pa radi takšne zadeve gledate od doma pa bo poskrbljen prenos v živo preko Twitcha.

Za več informacij obiščite uradno stran društva Clanbase ali pa skočite na njihov Discord kanal.

Obetavni mod Gothic 2: History of Khorinis preklican

0

Ime kultne evropske RPG izkušnje Gothic je v zadnjih letih znova oživelo in to na račun napovedane predelave prvega dela ter naravnost vrhunskega moda The Chronicles of Myrtana: Archolos, ki je bil tako dober, da je bil celo izglasovan za mod desetletja.

Vendar pa Archolos ni bil edini takšen večji mod, saj oboževalci že dolgo čakajo na še en mod imenovan History of Khorinis, ta pa bi ravno tako moral iziti za igro Gothic 2. Gre za enega največjih projektov v modderskem svetu, ki je v nastajanju že vse od leta 2008, amaterska ekipa razvijalcev pa je v prvem napovedniku obljubljala veliko. Sprehodili naj bi se po novem otoku Vaduzu, tam pa bi nadzorovali povsem novega junaka, ki bi se lahko pridružil dvema cehoma, štorija pa bi se navezovala na dogodke iz obeh Gothic iger.

Ne samo, da bi sprehodili čez povsem nove lokacije in obiskali tudi tiste, ki smo jih srečali v originalni kampanji. Modderji so se celo povezali z nekaterimi glasovnimi igralci, ki so v Gothic 2 kampanji poskrbeli za sinhronizacijo v poljščino, medtem ko naj bi bilo poskrbljeno tudi za profesionalni prevod v druge jezike, skupaj z glasovnim podajanjem, kar v svetu Gothic modov vidimo bolj redko.

Vse te visokoleteče obljube pa bodo žal ostale neizpolnjene. Projekt se je že nekaj časa nazaj začel soočati s problemi glede razvojne ekipe, ki se je sporekla in razdelila. Tisti najbolj podjetni so se odpravili kovati svoj projekt, ki je na koncu postal ravno prej omenjeni The Chronicles of Myrtana: Archolos, medtem ko je ostala ekipa nadaljevala na delu za History of Khorinis.

Oziroma vsaj take so bile uradne besede, medtem ko se v ozadju ni v bistvu veliko ustvarjalo. Maja letos se je ekipi pripetil večji škandal, saj je na splet prilezla trenutna verzija moda, ta pa je bila še hudo daleč od tega, da bi bila dokončana in je bila veliko bolj prazna, kot pa bi pričakovali od projekta, ki je v razvoju že 15 let. Kmalu za tem se je oglasil razvijalec in povedal, da delo poteka naprej, a njihovim besedam je verjel bolj malokdo.

Včeraj pa je History of Khorinis dobil svoj epilog, saj je razvijalec na svoji uradni Facebook strani zapisal, da je projekt preklican. Razlog naj bi bile težave v komunikaciji – še posebej naj bi bil neodziven vodja projekta, v prispevku pa so nenavadno veliko besed posvetili tudi težavam z glasovnimi igralci, čeprav bi večina Gothic oboževalcev zadevo preigrala pa čeprav sploh ne bi bilo glasovnega podajanja. Na koncu so še čestitali ekipi Archolosa in zapisali, da gredo zdaj razvijalci po svoji poti, kaj pa se bo zgodilo že z vso ustvarjeno vsebino pa niso želeli izdati.

Dune: Part Two prestavljen na marec 2024

0

Žal se letos ne boste mogli pozabavati v gledanju drugega dela epske pripovedi Dune, ki smo ji pri nas nadeli naziv Dune: Peščeni planet, zaradi česar ima drugi del zdaj trapasto raztegnjen naslov Dune: Peščeni planet, 2. del. Zakaj smo obdržali predpono Dune in nismo filmu nadeli preprosto ime Peščeni planet? Navsezadnje takšen naziv nosi prevedena knjiga iz leta 2018?

Kakorkoli že, Dune: Peščeni planet, 2. del je bil sprva začrtan za 3. november, a zdaj ta datum več ne drži. Razlog za prestavitev ni nekakšna domislica režiserja Denisa Villeneuva, ki bi rad peščene sipine naknadno naredil še bolj sipinaste in titanskim črvom včrtal še kakšnega dodatnega sekalca, ampak je bolj marketinške nravi. Hollywoodski igralci so namreč še vedno sredi stavke, kar ne pomeni samo tega, da jim je prepovedano snemati nove stvari, ampak se ne smejo niti udeleževati promocij že posnetih filmov in serij.

To je velik del promocije novonastalih filmov, ki se ga preprosto pri večmilijonskih projektih ne da spregledati. Spletna stran The Hollywood Reporter poroča, da sta Warner Bros. in Legendary Entertainment čakala do zadnjega, da bi se morda stavka razrešila, a glede na to, da bi se promocija morala pričeti že nekje v začetku septembra, štrajk pa je še daleč od razrešenega, jim ni ostalo drugega kot pa da izid prestavijo na marec 2024 in upajo, da se bodo do takrat stvari spremenile.

Protest Hollywoodskih igralcev ima več ciljev, ki za sklenjene roke potrebujejo veliko dogovorov. Skrbi jim povzroča umetna inteligenca, ki zna verno animirati njihove obraze tudi po njihovi smrti in jih pomlajševati ter prepričljivo glasovno oponašati, a težave so tudi drugje. Pretočni servisi tipa Netflix naj bi si odgriznili prevelik del pogače, teži pa jih tudi dejstvo, da nekateri filmi sploh ne izidejo v kinih, ampak zgolj na pretočnih servisih, zaradi česar jim je odvzeta možnost potegovanja za Oskarje.

Warner Bros. bo prestavil tudi še dva dodatna filma, za katera dejansko sploh nisem vedel, da sta v nastajanju. Prvi je Godzilla x Kong: The New Empire, kjer bosta opičnjak in reptilec združila moči v boju proti novi grožnji, ki bo po novem izšel 12. aprila, drugi pa je animirani film Lord of the Rings: The War of the Rohirrim, ki temelji na liku Helma Hammerhanda, kralju Rohana, ki se na Helm’s Deepu bori proti armiji Dunlendingsov, dogajanje pa se odvija 183 let pred tisto znano obrambo, ki smo jo gledali v filmu Gospodar prstanov: Stolpa. Vsekakor je že premisa zgodbe dovolj zanimiva, da si zasluži ogled, to pa bomo po novem lahko naredili 13. decembra 2024.

Uradno so zaživeli strežniki za World of Warcraft Classic Hardcore

0

Za tiste, ki se res sovražite in v svojih igričarskih avanturah zahtevate največjo stopnjo izziva je razvijalec Blizzard pripravil nov obrok, ob katerem boste prebili ure veselja in hkrati pretočili kup solz, medtem ko se boste ob kritičnih smrtih začeli režati kot Joker in se spraševati, kaj za vraga počnete s svojim časom. Nakar boste po vsem tem znova zagnali igro in se še enkrat spravili v izziv.

Po nekaj mesečnem testiranju so namreč zaživeli strežniki za različico igre World of Warcraft Classic Hardcore, ki ponudijo klasično WoW izkušnjo s to razliko, da je vsaka smrt stalna in če podležete sovražnikovim udarcem med raziskovanjem sveta ali pa znotraj temnice oziroma raida bo rezultat enak – vaš igralni lik, v katerega ste vložili ure pazljivega stopnjevanja in nabiranja opreme je za vedno mrtev, k rakom pa je šla žvižgat tudi vsa njegova nabrana oprema.

Kako točno se ta stvar igra si lahko preberete na uradnem blogu, glavni namen tega igralnega načina pa je stalna smrt. Ko enkrat umrete se ne morete več oživiti na klasične načine, torej bo odveč tekanje do duhca na pokopališču, hkrati pa ne bo pomagalo niti moledovanje ostalih igralcev, da vas oživijo preko namenskega uroka. V svetu boste obstajali samo še kot duh, ki pa bo lahko še vedno kramljal s svojimi prijatelji, hkrati pa bo lahko poskrbel za kakšne birokratske stvari, kot je denimo predajanje uzd gilde nekomu drugemu.

Vaš mrtvi lik lahko nato še vedno preselite na kakšen drug strežnik, ki ni Hardcore, nakar se tam lahko oživite na klasičen način, vendar pa vam bo pot nazaj na stari strežnik zaprta dokler tam ne ustvarite novega junaka in se z njim zopet podate na izzivalno potovanje, ki bo zaradi Hardcore nravi malce drugačno kot pa na klasičnih strežnikih. Blizzard je denimo umaknil PvP način Battlegrounds, a še vedno se lahko spopadete z drugimi igralci in to še na bolj brutalen način. Če vnesete ukaz /makgora se lahko spustite v resničen legendaren dvoboj, kjer bo poraženec za vedno ostal na tleh, zmagovalec pa se bo okoli sprehajal z oznako, ki bo povedala koliko takšnih dvobojev je v preteklosti dobil, zaradi česar lahko nekdo postane resnični strah in trepet Azerotha.

Igra The Darkness bi znala dobiti predelavo

Leta 2007 je razvijalec Starbreeze Studios spočel zanimivo prvoosebno streljanko The Darkness, ki je bila narejena po istoimenskem stripu in so jo radi imeli tudi kritiki, nakar smo v 2012 dobili še nadaljevanje izpod povsem drugega razvijalca, od tu dalje pa igričarskih projektov za to franšizo nismo več prejeli. Najbrž je pri tem igrala vlogo sama prodaja, ki skoraj zagotovo ni bila rekordna in ne bi se čudil, če mlajši igralci sploh ne vedo, kaj je The Darkness.

Po pravici povedano imam na prvo igro tudi sam bežne spomine, ponovno preigravanje tega naslova pa ni tako enostavno. Leto 2007 se je precej razlikovalo od dandanašnjih igričarskih navad in takrat nekateri razvijalci zadev preprosto niso izdali tudi za PC, saj se jim to ni zdel dovolj dobičkonosen trg, saj je takrat Steam šele počasi začel pridobivati na popularnosti.

Originalni The Darkness smo tako lahko igrali samo na konzolah PlayStation 3 in Xbox 360, tam pa smo izkusili dokaj zanimivo igralno izkušnjo, saj smo nastopali v vlogi Jackija Estacadota, ki ga obsede zla moč, znana kot samo The Darkness, nakar se lotimo poti maščevanja, saj nam je mafijski stric ubil dekle in ga je zdaj treba naučiti kozjih molitvic. Nastopamo tako v vlogi nekakšnega antiheroja, ki ga vedno ob poti spremljajo temačne jegulje in mali impi, te pa pa lahko naščuvamo proti našim sovražnikom, vsake toliko pa lahko izničimo tudi kakšnega nič hudega slutečega civilista.

Skratka, The Darkness je bila prav fajn zadeva, ki bi na PC-ju zagotovo lahko dobila novo življenje, a do sedaj smo za kaj takšnega morali poseči po emulatorjih. To se zna kmalu spremeniti, saj je Stephen Kick, direktor razvijalca Nightdive Studios, na X-u zapisal, da je The Darkness “na seznamu” njihovih bodočih predelav. Nightdive Studios sicer nato zadeve ni uradno potrdil ali napovedal, a glede na to, da govorimo o studiu, ki je specializiran ravno za takšne projekte, lahko Stephenove besede vzamemo za praktično potrditev projekta.

Nightdive ima sicer trenutno že polne roke dela. Potem, ko so po letih razvoja končno dokončali predelavo System Shocka in nato v bolj moderno preobleko spravili še Quake 2, so nedavno napovedali dva prihajajoča projekta. Pridno namreč obnavljajo igro Star Wars: Dark Forces iz leta 1995, prenovo pa bo dobila tudi igra Turok 3: Shadow of Oblivion, ki je izšla leta 2000. Čisto možno je, da je ekipa pod okrilje vzela še tretji projekt, a ta bo, če res obstaja, izšel po izdaji zgoraj omenjenih prenov.

Zdaj tudi konzola Nintendo Switch vsebuje zaščito Denuvo, ki bo preprečevala emulacijo iger na PC-ju

0

Emulacija Nintendo Switch iger na PC-ju je v zadnjih letih postala tako napredna, da nekateri legitimno kupujejo igre in jih nato namesto na konzoli Nintendo Switch raje poganjajo pri boljši ločljivosti in višjih sličicah na sekundo. Tako je bilo v primeru skoraj vseh večjih izdaj, kamor lahko prištejemo igre kot so Super Mario Odyssey, Zelda: Breath of the Wild in Zelda: Tears of the Kingdom. Nazadnje je takšen prehod doživel Red Dead Redemption, ki ga lahko na emulatorjih Yuzu in Ryunjinx poganjamo pri višjih ločljivostih in 60 sličicam na sekundo, zaradi česar je ta neuradna PC verzija še najboljša platforma za preigravanje.

Nintendu gredo te stvari seveda v nos, saj svoje igre ne selijo izven svojih konzol z razlogom. Ko emulatorji igre poganjajo bolje kot pa na domači konzoli s tem trpi ugled Nintendo Switcha, vsakemu pa je tudi jasno, da nekateri na takšen način igre poganjajo s pomočjo piratstva in ukradenih kopij iger. Nintendo je pri vsem tem do sedaj imel zavezane roke, saj so emulatorji povsem legalni, kar pomeni, da Nintendo na sodišču ne bi zmagal.

Emulacija pa zna oziroma skoraj zagotovo bo postala veliko trši oreh. Podjetje Irdeto, ki si lasti zloglasno protipiratsko zaščito Denuvo, je včeraj najavilo, da so stopili v partnerstvo z Nintendom, tako da bodo svoje rešitve zdaj ponujali tudi razvijalcem iger na Nintendo Switchu. Ti bodo zdaj pri razvoju iger lahko uporabili zaščito Denuvo, ta pa bo emulatorjem preprosto blokirala možnost delovanja. Irdeto pravi, da bodo preko tega razvijalci lahko zaščitili svoje igre ob izidu, kar je najbolj pomemben čas preprečevanja piratiziranja, saj se takrat zgodi največja prodaja kopij. Denuvo ne bo prisoten na vseh igrah, saj se mora za njegovo implementacijo odločiti sam razvijalec in občutek imamo, da bo Nintendo še kako rad zadevo vgradil v vse svoje ekskluzive.

Denuvo že dolgo povzroča težave PC piratom, saj je ta zaščita sicer bila že nekajkrat zlomljena, a jo je nato Irdeto vedno zakrpal nazaj, lomljenje zaščite pa je tako z vsako posodobitvijo postalo težje. V bistvu zna Denuvo dandanes zlomiti samo še ena piratska skupina in tudi ta potrebuje mesece preden se prebije skozi vse obrambne mehanizme Denuvota. Zaradi tega so se nekateri pirati raje poslužili emulatorjev, saj če je igra izšla hkrati na PC-ju in konzoli Nintendo Switch in je na računalnikih vsebovala Denuvo, so gusarji raje zagnali emulator, kjer je igra delovala brez te zaščite. Zdaj so se zaprla tudi ta vrata, kar ni udarec samo za pirate ampak tudi za povsem legalne stranke, ki bi samo rade poganjale Nintendove igre pri višji ločljivosti, utrpela pa bo tudi prezervacija vseh takšnih iger, saj Denuvo zagotovo ne bo večen in se zanaša na delovanje strežnikov, ko pa bodo ti izginili, se bodo z njimi potopile tudi igre s to zaščito.

Kar 87 % ameriških najstnikov prisega samo na telefone iPhone

0

Telefoni so dandanes statusni simboli, pa če nam je to všeč ali ne. Ne vem sicer, kako točno nam je Apple vsilil razmišljanje, da si samo tisti bolj premožni lahko privoščijo telefone iPhone in ure Watch, a zdaj smo kjer smo in te stvari so se preselile v vsak vidik našega življenja.

Zlasti so k takšnemu razmišljanju podvrženi najstniki, saj ti vsak dan spremljajo razne vplivneže in TikTokerje, vsak od teh pa bodisi tipka po prenosniku Mac ali pa dela posnetke na iPhonu, zaradi česar seveda želijo tudi sami nositi te naprave, kakšen Android pa uporabljajo samo tisti, ki nimajo denarja za kaj drugega ali pa so preprosto prestari, da bi sodelovali v tehnologiji generacije Z.

Leta nazaj nas je na takšno razmišljanje opozarjal South Park, ko je Cartman na vsak način želel tablico iPad, medtem ko mu je njegova mama želela kupiti nekaj cenejšega, zaradi česar Eric doživi praktično živčni zlom. Stvari se od takrat, vsaj pri Američanih niso bistveno spremenile. V bistvu so najstniki te dni še bolj navezani na Applove izdelke, saj je zadnja raziskava banke Piper Sandler, ki je vprašalnike zastavila 5.690 najstnikom, postregla z res zanimivimi rezultati.

iphone

Glede na podatke je Apple v zadnjih letih pridno nabiral rast najstniških uporabnikov. Delež med Androidom in Applom je leta 2012 je bil v prid Androida, ki ga je takrat uporabljalo 60 %. A ta številka se je močno spremenila že leta 2014, ko je že kar 67 % mlajših prisegalo na telefone iPhone, lani pa je ta številka narasla na kar 87 %. 88 % najstnikov je pri tem dodalo, da bo njihov naslednji telefon ravno tako iPhone.

Med mlajšimi Američani se je tako uveljavilo mnenje, da Androide uporabljajo samo tisti, ki so stari okoli 50 let. Na takšno noto namiguje članek iz strani Wall Street Journal, ki pokaže stanje v družinah, kjer morajo mlajši veliko bolj razmisliti o svojem naslednjem telefonu, saj boš ob odločitvi, da se ti bo po žepu svaljkal Android, od sošolcev deležen čudnih pogledov, kar se bo preselilo tudi med pogovore preko SMS-ov, saj so v iPhonih tisti, ki posedujejo Androida, označeni z zloglasnimi zelenimi oblački, proti ukinitvi katerih se Google bori že leta.

Vendar pa je Apple na njihove prošnje gluh in to niti ni presenetljivo, saj so ravno preko takšnih potez prilezli do svojega statusnega simbola.

Zgornji podatki veljajo za ZDA, medtem ko je slika drugod po svetu malce drugačna. Spletna stran Statcounter pravi, da je delež na svetovni ravni močno nagnjen v korist Androida, ki drži 71 % delež uporabnikov, medtem ko jih je Apple k sebi privabil zgolj 28 %, vendar pa ta statistika ne upošteva zgolj najstnikov. Za Slovenijo Statcounter izdavi podobne številke: skoraj 75 % uporabnikov prisega na Android, medtem ko se za iOS zavzema zgolj dobrih 24 % uporabnikov. Vendar pa tudi pri nas sumimo, da je številka pri najstnikih obrnjena v povsem drugo smer in res bi bila zanimiva kakšna takšna študija tudi za domača tla.

Ob teh številkah bi pričakovali, da je tudi naša stran HOPsi nagnjena v korist operacijskih sistemov iOS, saj predvidevamo, da nas obiskujejo mlajši, a temu ni tako. Podatki za zadnjih šest mesecev namreč pravijo, da si našo stran preko Androida ogleda 63 % obiskovalcev, preko iOS-a pa zgolj 11 %, medtem ko 24 % poberejo PC-ji in prenosni računalniki na katerih teče operacijski sistem Windows.

NVIDIA predstavila DLSS 3.5, ki bo deloval na vseh RTX grafičnih karticah

0

Dnevi, ko smo igro zagnali na neki ločljivosti in je ta nato tekla pri kot britvica ostri sliki so v svetu videoiger daleč za nami. Sicer lahko tudi danes igre poganjate na neokrnjenih ločljivostih, a boste za to največkrat morali plačati davek v obliki nizkega števila sličic na sekundo, saj so se tudi razvijalci začeli zanašati na preračunavanje slike preko tehnologij DLSS, FSR in XeSS, včasih pa se na te stvari malce preveč zanašajo, zaradi česar smo na PC-jih v zadnjem letu dobili kar nekaj naslovov, ki jih je krasila obupna optimizacija.

Te tehnologije so nova realnost in na njih se bo še naprej gradilo nove igralne izkušnje, zato se od njih še nekaj časa ne bomo poslovili. NVIDIA je nedavno predstavila naslednjo verzijo svoje tehnologije DLSS 3.5, ki je na prikazane rezultate močno impresivna in AMD ter Intel se bosta morala presneto potruditi, če želita FSR in XeSS približati novim standardom.

To za tekmeca ne bo lahka naloga, saj je NVIDIA v DLSS 3.5 vnesla preračunavanje ray tracing osvetljevanja preko umetne inteligence, na področju AI-ja pa so milje pred zasledovalci. DLSS 3.5 bo sicer hitrejši od prejšnjih različic, a bolj pomembna je kvaliteta slike, ki bo tule znatno izboljšana. Ena glavnih pritožb glede teh tehnologij je mnogokrat premalo ostra in zamegljena slika, kar bo zdaj odpravila umetna inteligenca, ki je bila natrenirana pri prepoznavanju zamegljenih pikslov, nakar iz večih sličic lahko sestavi bolj jasno sliko.

Kar je najboljše pri celi zadevi je dejstvo, da bo DLSS 3.5 deloval na čisto celi seriji RTX grafičnih kartic, medtem ko je DLSS 3 zaradi tehnologije Frame Generation deloval samo na četrti seriji RTX-ov. NVIDIA je za predstavitev tehnologije spočela dva videa in eden od njiju se loti igre Cyberpunk 2077 in njenega dodatka Phantom Liberty, saj je to ena od redkih novodobnih iger, ki podpira tehnologijo osvetljevanja Full Ray Tracing, zdaj pa bo tudi očitno prva igra, ki bo podpirala tehnologijo DLSS 3.5. Od prihajajočih naslovov bosta novo preračunavanje podobe podpirala tudi Alan Wake 2 in Portal with RTX.

Twitch streamerji bodo lahko kmalu nadležnežem preprečili gledanje streamov

0

Dobre novice se pojavljajo na obzorju za vse Twitch streamerje, ki si želijo pri svojih prenosih v živo dobiti malce več kontrole nad svojim občinstvom, saj obstajajo ljudje, ki jim je v največje veselje spletno nadlegovanje drugih. Streamerji za nadzor svojega kanala navadno zasužnjijo moderatorje, ti pa nato budno motrijo pogovorno okno in če je nekdo preveč nadležen in kljub večkratnim opozorilom kar ne da miru, ga lahko moderatorji utišajo in mu s tem efektivno preprečijo nadlegovanje streamerja.

Vendar pa takšni nadležneži še vedno lahko spremljajo prenos v živo, a kaj kmalu se lahko zgodi, da bodo streamerji podeljevali bolj stroge kazni. Novico o tem je na X-u podelila Twitch partnerka Lowco, ki je v nadzorni plošči Twitcha opazila novo možnost, ki odstranjenemu uporabniku hkrati prepreči spremljanje prenosa v živo, zadeva pa naj bi ob bannanju takoj stopila v veljavo, tako da bi tečni uporabnik instantno ostal brez dostopa do streama.

Nova možnost preprečevanja gledanja še ni na voljo vsem, a Lowco pravi, da se bo to spremenilo že naslednji mesec. Takšen uporabnik bo sicer imel še vedno dostop do ogledov VOD-ov oziroma do raznih izrezkov, ki se pojavijo na Twitchu, a se zna kmalu spremeniti tudi to.

Twitch namreč načrtuje še dodatne funkcionalnosti pri odstranjevanju in blokiranju gledalcev. Uporabnik, ki je bil od kanala bannan lahko namreč še vedno gleda prenos v živo če se iz spletne strani odjavi ali pa se vanjo prijavi pod drugim uporabniškim računom, a Twitch naj bi razmišljal tudi o bannanju IP-jev, kar bi še otežilo življenje nadležnežu. Seveda znajo tisti najbolj trmasti zaobiti tudi takšne kazni, a bi se pri tem morali malce bolj potruditi, včasih pa jim zna takšen pristop močno zagreniti vsakdan – če se kdo denimo spravi tečnariti streamerju med brezdeljem v pisarni zna biti IP ban malce bolj trd oreh kot pa če ban dobi na domači mreži.

God of War Ragnarok naj bi dobil večji DLC

0

Če ste preigrali igro God of War Ragnarok povsem do konca, potem veste, da je zgodba Kratosa in njegovega sina Atreusa bolj ali manj zaključena. Ragnarok je bila take sorte igra, da si ob koncu res nisem želel kakšne dodatne vsebine, saj je že osnovna kampanja ponudila res veliko vsebine, ki se je mestoma zdela že malce preveč razvlečena, zato sem ob koncu dobil podoben občutek kot ob končanju igre Assassin’s Creed Odyssey: “Tole je bilo dobro, a hvala Bogu, da je zadeve konec”.

S to tezo se je po izidu strinjal tudi režiser Eric Williams, ki je v intervjuju povedal, da so v Ragnarok vložili vso ustvarjeno vsebino, zato studio Santa Monica ne razmišlja o kakšnih DLC-jih oziroma dodatkih, ampak se želi preseliti na naslednjo igro, ki naj bi bila povsem drugačna. Na njej dela režiser Cory Barlog, ki je leta 2018 ustvaril prvi God of War, novi naslov pa naj bi skočil v znanstveno-fantastične vode.

Znani leaker The Snitch pa je včeraj najavil, da so se vmes očitno načrti razvijalca Santa Monica spremenili in da naj bi se vendarle začelo delo na DLC-ju oziroma razširitvi, ki jo bo prejel God of War Ragnarok. The Snitch pravi, da naj bi bil skrivnosten dodatek razvit do nekje 60 % in ne bo izšel še letos, zaenkrat pa ni prepričan ali bo to samo DLC ali pa nemara samostojno razširitev kot je bil denimo Spider-Man: Miles Morales.

The Snitch je sicer dobro znani leaker, ki je imel v zgodovini kar nekaj pravilnih napovedi, a govorice pravijo, da je vmes prodal svoj Twitter račun nekemu španskemu streamerju, tako da njegove besede niso več tako zanesljive. No, ta “novi” Snitch trdi, da je njegov vir zanesljiv, saj je ta isti, ki je razkril slike iz igre Rise of the Ronin in zraven napovedal za to igro še datum izida, te informacije pa naj bi bile legitimne.

Dodatek morda res nima smisla za tako z vsebino polni naslov, vendar pa je čisto možno, da je od izida igre tudi sam Sony malce spremenil strategijo. Zadnja konferenca State of Play je napovedala bolj malo ekskluziv in od večjih naslovov je zaenkrat uradno napovedan samo Spider-Man 2, medtem ko so ostali studii, ki si jih lasti Sony, čudno tiho. Očitno vse tiste večje igre potrebujejo dodaten čas za razvoj in se je Sony odločil zapolniti luknjo z dodatkom, ki se bo samo zaradi svojega imena zagotovo dobro prodal, s tem pa se bo morda naredila tudi naveza na prihajajočo televizijsko serijo na kateri naj bi delal Amazon.

Stalker 2 pokazal akcijsko obarvan igralni napovednik

0

Žal leto 2023 ne bo tisto, ki nam bo prineslo drugo poglavje franšize Stalker, ki je bilo doslej večkrat prestavljeno. Ukrajinski razvijalec GSC Game World namreč z eno roko programira, z drugo pa se v resničnem življenju upira ruskemu vojaškemu napadu na Ukrajino, kar je seveda vplivalo na razvoj igre. Studio se je sicer preselil v Prago, a to ni rešilo vseh njegovih težav, saj so nekateri člani ekipe poprijeli za orožje in se šli borit za svojo domovino, zaradi nasprotovanja vojni pa je studio postal tarča za ruske hekerje, ki so jim celo vdrli na strežnike in jim odtujili izvorno kodo.

Skratka, če komu lahko upravičimo večkratne zamude, potem je to zagotovo studio GSC Game Worlda, za katerega se čudimo, da v takšnih pogojih sploh lahko dela na AAA projektu. Vendar pa je treba kljub vojni treba zaslužiti za kruh in denarce za tega si bo studio zagotovo prislužil, saj je v novem napovedniku za Stalker 2 akcija videti naravnost slastno in vredna čakanja.

Igralni napovednik Bolts & Bullets se tokrat osredotoči predvsem na akcijo, ki je v tej igri, ki rada izpostavi grajenje prepričljive atmosfere, zagotovo ne bo manjkalo. Z lepo zalogo orožij se bomo lotili mutirancev, ki smo jih sicer srečali ž v prejšnjih Stalker naslovih. Tu so nadležni psi, ki se za nami najraje zapodijo v krdelu ter srhljivi Bloodsuckerji, ki ne samo, da udarijo kot kamion, ampak so zraven še nevidni. Seveda bo tu tudi zalega vojakov iz nasprotnih frakcij, ki jih bo zaradi hranjenja s strelivom najbolj pametno ustreliti direktno v glavo, po življenju pa nam bo stregla tudi okolica. Tako kot prej se namreč še vedno nahajamo v skrivnosti Zoni, ki je izrodila cel kup bizarnih anomalij, te pa ob sebi rade skrivajo zaklade, a so hkrati za nas instantna usmrtitev. Odkrivamo jih s pomočjo vijakov, ki jih mečemo naokoli povsem brezskrbno, saj iz riti vedno lahko potegnemo ven novega, zaradi česar je preprost šrauf serijska oprema vsakega pravega Stalkerja.

Stalker 2 je torej videti odlično, vendar pa ga letos ne bo na spregled. GSC Game World je napovednik izrabil tudi za najavo novega datuma izida, ki se bo po novem zgodil v prvi četrtini 2024, takrat pa boste igro lahko prevzeli na PC-ju, konzolah Xbox Series X, vključena pa bo tudi v naročnino Game Pass.

Originalni Broken Sword dobiva predelavo, najavljen pa je tudi 6. del franšize

0

O avanturah Broken Sword sem v zadnjih dveh desetletjih slišal že marsikaj dobrega, a niti ene od teh iger nisem tudi praktično preizkusil. Za to franšizo v mojem življenju ni bilo pravega trenutka, da bi se spravil v njeno igranje: prvi del je izšel leta 1996, kar je bilo celo zame malce prezgodaj, medtem ko je zadnji, peti del Broken Sword 5: The Serpent’s Curse, izšel leta 2013, a takrat si človek reče, da če že ni igral prejšnjo kvadrologijo, potem se ne bo spravil niti v preigravanje frišnega dela, saj bo v štoriji bolj kot ne izgubljen.

Za serijo že od začetka skrbi studi Revolution Software, ki ga vodi Charles Cecil, ta pa je moral tekom tridesetih let praktično vse odpustiti, v zadnjih letih pa je zopet začel nabirati ekipo in sredstva za ponovno obuditev franšize. In tako je nekaj dni nazaj napovedal kar dva nova projekta: eno predelavo in hkrati povsem frišen del avanture Broken Sword.

Predelava se bo lotila izvirnika The Shadow of Templars, ki bo v prenovljeni verziji dobila podnaslov Reforged. Spremljali bomo začetek avanture, ki se vrti okoli glavnega junaka Georga Stobbarta, ki se odpravi na dopust v Pariz, nakar se pojavi morilski klovn, ki z bombo razstreli bližnjo gostilno in skoraj pokoplje našega junaka. George ne samo da preživi ampak tudi združi moči s simpatično novinarko Nico Collard, par pa se nato odpravi raziskovati zaroto, ki je veliko globlja, kot sta pričakovala.

Vse Broken Sword igre so pustolovščine, kar pomeni, da jih nadzorujemo iz statičnega pogleda, nakar se s klikanjem sprehajamo po lokacijah, nabiramo predmete, čvekamo s prebivalci in poskušamo razrešiti uganke, ki so v tej seriji dokaj logične. Nič od tega se ne bo spremenilo v predelavi, ki bo v bistvu poskrbela samo za grafiko višje ločljivosti, ta pa je bila narejena v kombinaciji s predanimi umetniki in umetno inteligenco. Revolution Software namreč priznava, da brez umetne inteligence predelava ne bi bila možna, saj bi zahtevala preveč denarja, ekipa pa ima trenutno samo šest zaposlenih. Glede na prve slike je projekt trenutno na pravi poti, saj je Reforged videti odlično, datum izida pa je postavljen v začetek leta 2024.

Napovedan je tudi povsem svež 6. del franšize, ki se bo imenoval Parzival’s Stone. Ta bo popolnoma 3D in bo zgrajen znotraj pogona Unity, George in Nico pa imata pred sabo novo nalogo, saj bosta poskušala izvohati sled za izmuzljivim svetim gralom. Ta igra bo zahtevala malce več proračuna in tudi časa, zaradi česar še nima datuma izida.

Revolution Software pravi, da upa na dobro prodajo predelave, saj bi jim ta omogočila tudi predelavo drugega dela The Smoking Mirror.