Te dni se nam vsem pijavkam tresejo hlače zaradi prihajajočega sodnega dneva, ko bo Netflix tudi v Sloveniji onemogočil deljenje gesel izven ožjega družinskega doma, zaradi česar bodo vsi tisti, ki si filme in serije sposojajo od prijatelja, prisiljeni v nakup dodatnega članstva ali pa si na mesečno položnico naložiti novo breme v obliki svoje lastne naročnine.
Jeza ob najavi prepovedi deljenja gesla je bila nepopisna, zato je Netflix začel delati tudi na temu, da bi se nam malce prikupil. Medtem ko vsi konkurenčni servisi te dni svoje storitve dražijo ali pa iz njih umikajo filme in serije, je šel še vedno vodilni pretočni servis v obratno smer in je v več kot 30 državah čez noč znižal cene naročnin, te pocenitve pa so prispele tudi v Hrvaško in Slovenijo.
Pred pocenitvijo smo v Sloveniji za osnovni plan Basic plačevali 7,99 €, za Standard 9,99 € in za Premium 11,99 €, zdaj pa Basic stane 4,99 €, Standard 7,99 € in Premium 9,99 €. Netflix je tako mesečni položnici odrezal ceno 2 €, kar na letni ravni prinese kar nekaj dodatnega drobiža, s tem pa se je cenovno bolj približal konkurenci.
Slovenija ima namreč zdaj kar nekaj dodatnih ponudnikov in vsi od njih so bili cenejši od Netflixa. Disney+ denimo vsebuje samo en plan, ki stane 7,99 € mesečno, HBO Max pa je s svojimi 6,99 € mesečno še cenejši. Novinec SkyShowTime je med njimi še najcenejši, saj mesečno zase zahteva vsega 5,99 €.
Prav tako je v obzir treba vzeti dejstvo, da Netflix verjetno še vedno načrtuje zaračunavanje dodatnega članstva za vse tiste, ki si račune sposojajo in za te bo morda lažji prehod na svoj račun, če ta pride z nižjo cenovno nalepko.
Zaračunavanje dodatnih članov izven družine je pred kratkim že zaživelo v Kanadi in Novi Zelandiji, kjer je za vsakega takšnega gledalca treba doplačati dodatnih 8 dolarjev, v Portugalski 4 € in v Španiji 6 €, za Slovenijo pa te cene zaenkrat še niso znane.
Legendarna grozljivka Silent Hill 2 resda dobiva uradno predelavo, vendar pa vsi ne zaupajo razvijalcu Bloober Team, ki je sicer v preteklosti spočel že kar nekaj naslovov, a noben ni požel tako univerzalne slave, kot pa si jo je zaslužil Silent Hill 2.
K sreči nam originala nihče ne more izpuliti iz rok, a tega je dandanes malce težko igrati na novodobnih PC-jih. Založnik Konami je sicer že leta 2001 poskrbel za PC verzijo, a računalniška verzija ni bila dorasla konzolni, saj je več kot očitno največ napora šlo v oblikovanje izkušnje na konzoli PlayStation 2. Tako so se PC-jaši morali ukvarjati z manjkajočimi učinki megle in slabo podporo za miško ter tipkovnico, težave pa so se pojavljale tudi na zvočnem oddelku.
Vse te neprilike po več kot dveh desetletjih odpravlja mod Enhanced Edition, ki se sicer ni spravljal v predelovanje grafične podobe, ampak si je za cilj zadal izdati moderno verzijo drugega dela, ki bi odpravila vse hrošče originala, zraven pa prinesla še vse tiste dobrote, ki si jih ugledal samo na verziji za PlayStation 2, a si moral ob tem trpeti ob nizki ločljivosti.
Mod je pred kratkim dobil še eno novo, zajetno posodobitev, ta pa je prinesla cel kup izboljšav. Igralni ploščki zdaj delujejo bolje in četudi med igranjem enega odklopite in tega zamenjate, lahko nato nemoteno nadaljujete s preigravanjem. Dodana je bila tudi podpora za miško, ekipa pa je vnesla tudi možnost preklopa med tekom in hojo, vdelan pa je bil celo filter, ki prikazano sliko obarva v nekaj, kar smo leta nazaj gledali na katodnih monitorjih.
Vendar zagotovo največja pridobitev je podpora za 60 sličic na sekundo. Ta je zahtevala kar precej dela, saj jo je bilo možno omogočiti že prej, a igrina fizika je bila vezana na 30 sličic na sekundo, zato je takšna sprememba prinesla kar nekaj hroščatih posledic. Megla se je denimo premikala še enkrat hitreje, enako pa se je zgodilo z učinki valovanja vode ter nekaterimi zvočnimi posnetki. Vse to je bilo zdaj odpravljeno, tako da lahko legendarno igro preigrate resnično tako, kot si tudi zasluži.
Silent Hill 2: Enhanced Edition vas čaka tule, na isti povezavi pa najdete podrobna navodila namestitve.
V poplavi vseh letošnjih naslovov se je znašel tudi naslov Sons of the Forest, ki je naslednik igre The Forest iz leta 2018. Ta si je nabrala kar lepo igralno bazo, ni pa bila neka svetovna uspešnica, zaradi katere bi grmele blagajne.
Razvijalec Endnight Games je vse svoje izkušnje in nabrane denarce nato vložil v razvoj Sons of the Forest, ki je že pri prvih slikah nazorno pokazala, da bo drugi del te preživetvene serije nosil veliko višji proračun. To se je videlo po sami grafiki in animacijah, zaradi katerih so lokalni kanibali na zapuščenem otoku postali še bolj grozljivi in težko ostane ravnodušen, ko se nato spusti nek nag domorodec, ki mu hlače pokonci držijo čreva neke neznane žrtve.
Sons of the Forest je bil večkrat prestavljen in bi še ta mesec moral dobiti nov zamik, a se je razvijalec premislil in je igro, tako kot se je to zgodilo z originalom, raje porinil v sistem Zgodnjega dostopa po ceni 28,99 €. In to se je izkazalo za hudo pametno potezo, saj so igralci zadevo zagrabili tako lačno, kot da letos stradamo kvalitetnih naslovov.
Igra je brž skočila na vrh Steamove lestvice najbolj prodajanih iger in tam še vedno vztraja na prvem mestu. To ni majhen podvig, saj se trenutno bojuje proti veliko višje proračunskim igram kot so Atomic Heart, Hogwarts Legacy, Company of Heroes 3 in celo Destiny 2, ki je pred kratkim izvrgla svež dodatek Lightfall.
Hey Everyone,
Thanks to those who have joined us in our Early Access journey into ‘Sons Of The Forest’ We have sold over 2 million copies in the first 24 hours, and are very excited for what we have in store for players in the coming weeks.
Da je prodaja vzpodbudna je priznal tudi Endnight Games, ki je na Twitterju zapisal, da je v prvih 24 urah od izida Sons of the Forest posvojilo več kot 2 milijona igralcev. To je za tako majhno ekipo naravnost neverjeten uspeh in če bo prodaja še naprej tako dobra, zna kmalu v blagajne priteči še nekaj dodatnih milijonov.
Sons of the Forest je izšel 24. februarja in naval na strežnike je bil tako ogromen, da je celo Steam zabeležil nekaj težav pri obratovanju in nekaterim se preprosto ni želela izrisati stran z igro. Zadeva je tudi obnorela streamerski svet, saj so take preživetvene zadeve vedno zanimive za gledanje – še posebej, če jih lahko igrajo družno, kjer jim v prenosu v živo družbo dela še kakšno dodatno slavno streamersko ime.
Skoraj štiri leta minevajo od izida 2. sezone priznane serije Mindhunter, ki je meni osebno nekaj najbolj slastnega, kar je kadarkoli prišlo iz Netflixovega hleva. Že tako sem navdušenec nad turobnimi detektivkami, kjer po neki ameriški deželi straši serijski morilec, režiser David Fincher, znan po fenomenalnih izdelkih tipa Zodiak, Ni je več in Sedem, pa je svojo ljubezen do finomehaničnih podrobnostih vsake scene iz filmov prepeljal v serijo, kar nam je dalo ure in ure odlične vsebine.
Žal pa je David Fincher perfekcionist in v vsak svoj izdelek je pripravljen vložiti mesece in celo leta življenja. Pri filmih to nekako še gre, saj tudi tisti najdaljši ne dosežejo štirih ur, pri seriji, kjer vsako sezono sestavlja vsaj nekje osem epizod, pa je tak delo izredno mučno – še posebej, če na koncu ni ne vem kako popularno.
To je leta nazaj priznal tudi Fincher, ki je razlog za prekinitev snemanja 3. sezone navedel svojo izmučenost, zraven pa je še pripomnil, da zadeva ni poceni, za snemanje potrebuje ogromno truda in da pri Netflixu ni pritegnila toliko občinstva, da bi se jim še splačalo delati na novi sezoni. Netflix in Fincher serije sicer nista izrecno preklicala in sta pustila odprta vrata za morebitne nove avanture detektivov Holdena in Tencha, a po vseh teh letih je zdaj že vsem jasno, da od 3. sezone ne bo nič.
To je zdaj dokončno potrdil tudi sam Fincher, ki se je razgovoril za francosko spletno stran Le Journal du Dimanche in v intervjuju povedal, da je izjemno ponosen na dve sezoni Mindhunterja, a da je bilo snemanje 3. sezone za Netflix predrago za občinstvo, ki ga je serija pritegnila. Fincher Netflixu ne zameri, saj mu je omogočil produkcijo črnobelega filma Mank, a da z Netflixom enostavno nista imela istih želja, zaradi česar se je treba posloviti od 3. sezone.
Morda bi bilo komu čudno, da je Mindhunter tako drag za snemanje, saj v bistvu gledamo osebe, ki se bolj in manj samo pogovarjajo, a resnica je povsem drugačna. Fincher je namreč znan po temu, da v svoje izdelke vnese kup posebnih efektov, le da teh gledalec sploh ne opazi. Zgornji video lepo pokaže, kaj vse je treba spremeniti samo za en kader – pa naj bo to popolnoma prenovljena ulica ali pa samo nekaj dreves, ki jih je treba posejati po sceni. Primerjava “gole” scene in predelane je izjemno zanimiva in kaže na Fincherjev ustvarjalen proces, ki v kakšnem nedolžnem kadru zahteva zaplato snega, čeprav te verjetno sploh ne opazimo.
Fincher z Netflixom ni prekinil vezi, saj trenutno pridno dela na filmu The Killer, tega pa bomo na Netflixu lahko gledali od 10. novembra dalje.
Letošnjo podelitev igričarskih nagrad The Game Awards je najbolj zaznamoval incident, ki se je zgodil praktično čisto na koncu. Takrat je bila namreč podeljena glavna nagrada za najboljšo igro leta, ki jo je pričakovano dobil Elden Ring, razvijalcu FromSoftwaru pa se je na odru pridružil nek bizaren najstnik, ki se je na mikrofonu zahvalil Billu Clintonu in takrat se je gledalcem kolektivno zazdelo, da so skočili v neko bizarno novo dimenzijo.
Po podelitvi se je izkazalo, da tale najstnik ni bil ravno med povabljenimi in organizator dogodka je zaradi tega vpada tudi poklical policijo. Internet se je seveda brž začel delati norca iz bizarnega incidenta, ki ima za sabo kar nekaj zanimive zgodovine.
Najstniku je ime Matan Even in v svojem življenjepisu ima zapisanih kar nekaj primerov nenapovedanih nastopov na večjih dogodkih, ki so se odvijali v živo. Leta 2019 je denimo na Blizzconu skočil pred pogovorno mizo World of Warcrafta in začel glasno zahtevati svobodo za Hongkong, nakar je ponagajal še NBA-ju in v prenosu v živo pokazal majico, ki se je prav tako zavzemala za pravice Hongkonga.
Matan je dokaj cringe oseba, ki je zdaj začela zasledovati tudi streamerje. Nekaj dni nazaj sta se popularna streamerja KaiCenat in xQc odpravila raziskovati Universal, nakar ju je začel zasledovati nek čudak v črni opravi. Izkazalo se je, da je to bil ravno Matan in streamerja sta mu komajda ubežala, vmes pa je stopil tudi osebni stražar KaiCenata.
Vendar pa nerodnih trenutkov še ni bilo konec. Kasneje se je dvojcu spet približala ena oseba z masko, ki je zaprosila za sliko in ko je Kai privolil, se je pod masko in kapuco spet skrival ravno Matan. Zopet je moral posredovati varnostnik, ki je nadlegovalca odpeljal stran in Matan tako nikoli ni mogel spoznati svojih idolov.
Nadležni najstnik se sicer svojih podvigov ne sramuje, ampak jih ima ponosno zapisane pod svojim Twitter profilom, na Twitchu pa se rad sprehaja po ulicah in snema prenose v živo, ki so povsem brez repa in glave.
Ko so na površje priplavale govorice, da bo prihajajoči Suicide Squad: Kill the Justice League vseboval zajetne mikrotransakcije ter da bo tole za povrh še “live service” naslov, so srca oboževalcev DC vesolja potonila na dno Marianskega jarka. Za razvojem te igre namreč sedi razvijalec Rocksteady Studios, ki se nam je priljubil na račun trojice iger Batman Arkham in čeprav je poslednji njihov naslov Batman Arkham Knight imel ob rojstvu na PC-ju ogromne težave z optimizacijo in so sekcije vožnje z Batmobilom marsikoga pogrele, je bila igra na splošno še zmeraj dobra in vsi smo navdušeno čakali na Rocksteadyjev naslednji naslov.
To je postal Suicide Squad: Kill the Justice League in že od samega začetka pušča dvome. Medtem ko so bile Arkham zadeve striktno enoigralski naslovi, je Suicide Squad družna avantura, kjer se v igranje lahko spustimo preko večigralstva. Nekaj takšnega je bil nedavno izdani Gotham Knights, zato ni čisto jasno, zakaj je založnik Warner Bros. zahteval dve igri, ki ciljata na iste igralne mehanike, a zdaj je kar je in prepozno je, da bi Suicide Squad resneje spreminjal igralno formulo.
To je bolj detajlno prikazal včeraj preko Sonyjeve konference State of Play in ob prikazanem se je slišal kolektivni izidih razočaranja vseh Rocksteadyjevih podpornikov, ki na njihov nov izdelek čakajo že dolgih 8 let.
Kill the Justice League je namreč videti kot vsaka tretjeosebna streljačina, ki smo jih v zadnjih letih videli že čisto preveč. Nadzorujemo lahko Captaina Boomeranga, Deadshota, Harley Quinn in Kinga Sharka, a vsi se igrajo praktično enako. Igralni napovednik nam prikaže že stokrat videno zgodbo, kjer so superjunaki postali zlobneži, tako da Flashu, Supermanu in Batmanu oči zdaj svetijo vijoličasto, naša tolpa pa jim mora preprečiti plane. Rocksteady je za prikaz igralnih mehanik prikazal neko stopnjo, kjer skačemo po zraku in streljamo vijoličaste tumorje na nekem ogromnem topu, igralni liki pa so praktično neprepoznavni. Captain Boomerang ne vrže enega bumeranga, hodeči morski pes King Shark pa kljub ogromnim čeljustim ne ugrizne enega nasprotnika, ampak samo poka z brzostrelko, ki je za povrh vsega slišati zanič.
Vmesne sekvence so sicer videti vzpodbudno, a igranje je videti prežvečeno in naravnost dolgočasno. Rocksteady je nato še ponosno potrdil, da bo igra vsebovala mikrotransakcije za razne preobleke, tu bo tudi sezonska prepustnica, za povrh pa je bil omenjen tudi “Gear Score”, tako da lovijo očitno pritikline igre Destiny 2. Rocksteady je postal zdaj očitno čisto drugačen studio kot pa njega dni in čisto možno je, da sta ga zaradi tega konec lanskega leta zapustila ustanovitelja Sefton Hill in Jamie Walker.
Vse skupaj je zaenkrat videti kot eno veliko razočaranje in bolj slabo slovo zna to biti za Kevina Conroyja, ki je tule še zadnjič odigral vlogo Batmana.
Suicide Squad: Kill the Justice League izide 26. maja.
Oboževalci franšize Baldur’s Gate bodo za svojo potrpežljivost kmalu izdatno nagrajeni. Tretji del tega legendarne serije RPG-jev je bil sprva najavljen leta 2019, a igralci na morebitni zaključek trilogije čakajo že veliko dlje, saj se je drugi del Shadows of Amn rodil debelih 23 let nazaj in čeprav je takrat veljal za eno od najbolj kvalitetnih RPG izkušenj, je lastnik licence Wizards of the Coast potreboval dobri dve desetletji, preden je franšizo zaupal kakšnemu novemu razvijalcu.
In to je leta nazaj postal studio Larian, ki se je proslavil z dvojico naslovov Divinity: Original Sin, kvaliteta teh pa je bila dovolj vzpodbudna, da so si prislužili čast razvoja tretjega poglavja Baldur’s Gate.
Igra je sicer že dolgo na voljo v igralni obliki, a samo preko sistema Zgodnjega dostopa, ki je za preigravanje ponudil prvo poglavje igre, razvijalec Larian pa je odziv igričarske publike sprejel kot za podlago za uravnavanje vseh igralnih elementov Baldur’s Gate 3. Za razliko od prvencev se bo tretji del odvijal izključno v poteznem načinu, grafično pa je zadeva videti naravnost fenomenalno. Larian je sicer pripoved v svojih prejšnjih naslovih pustil bolj v ozadju in se je bolj osredotočil na poliranje igralnih mehanik, Baldur’s Gate 3 pa bo to spremenil, saj bomo gledali v dobro režirane vmesne sekvence, ki imajo presenetljivo izrazite obrazne mimike.
V zadnjem napovedniku lahko vidimo, da je bilo v Baldur’s Gate 3 vloženega veliko proračuna, saj nam bodo glasilke razveselili tudi profesionalni zvočni govorci. Med njimi je pred mikrofon stopil tudi J.K. Simmons, ki bo odigral Ketherica Thorna, tega Hollywoodskega igralca pa se spomnimo iz vrste zapomljivih vlog – v mojih očeh bo vedno zapisan kot Vernon Schillinger iz serije Oz.
Včerajšnji napovednik je nastal v sklopu Sonyjeve prezentacije State of Play in je prvič bolj podrobno prikazal sodelovalno igranje, ki bo možno tudi za enim samim zaslonom, dobili pa smo tudi datum izida. Baldur’s Gate 3 bo v finalni obliki prispel 31. avgusta in to na PC ter, malce presenetljivo, tudi konzolo PlayStation 5, medtem ko verzija za Xbox Series X še ni bila najavljena.
Razvijalec Bungie se pripravlja na zagon povsem novega dodatka Lightfall, ki bo prispel na njihovo velecenjeno igro Destiny 2 že 28. februarja, da pa igralci v njem ne bodo preveč izgubljeni, pa je dobrosrčno omogočil preigravanje razširitve Witch Queen, ki pojasni nekatere pretekle dogodke v zgodbi in pripravi igralce za nove nevarnosti, ki jih bodo srečali v Lightfallu.
Destiny 2, ne glede na to, da je to večigralska “live service” igra, s sabo nosi bogato štorijalno ozadje. Tega je dandanes nemogoče v celoti preigrati, saj je Bungie v preteklosti odstranil originalno kampanjo in nekatere dodatke, tako da je za novince še najbolj pametno, da obiščejo YouTube kanal My name is Byf in se v nekajurnem videu seznanijo z vsemi pomembnejšimi dogodki, nato pa se spravijo v preigravanje v kakšnega od novejših ekspanzij.
Witch Queen v glavno vlogo postavi zlobnico Savathûn, ki je pravi antični bog, uspelo pa ji je izmakniti moč entitete The Traveller, ki se po vesolju premika v obliki ogromne bele žoge, njegova moč pa je bila do sedaj rezervirana samo za posebne bojevnike Guardians, med katere spadamo tudi mi. Verjetno vam je jasno, kdo bo glavni nasprotnik tega dodatka, ki s sabo prinaša tudi nove stopnje, nasprotnike, eksotično misijo Vox Obscura in seveda cel kup močne opreme, ki vam bo še kako prav prišla v Lightfallu.
Ena od večjih privlačnosti Witch Queena je sama zgodba, saj je Bungie pri pripovedovanju štorije na tem vidiku prestavil v višjo prestavo in kampanja naj bi bila tako dobra, da se celo lahko kosa s tistimi, ki smo jih vajeni iz enoigralskih naslovov. Poleg dobrih strelskih vložkov boste namreč gledali tudi v vrhunsko režirane vmesne sekvence, kampanja pa vsebuje tudi nekaj nepričakovanih presenečenj.
The Witch Queen expansion, its unforgettable campaign, and all 14 powerful Exotics are now available for free until February 26.
Witch Queen lahko zdaj brezplačno preizkusite na vseh platformah, ki podpirajo Destiny 2 in se v njeni vsebini zabavate vse do nedelje, 26. februarja, ko se bo ob 18.00 vsebina zopet zaklenila. Če boste med tem časom zaslužili kakšen košček opreme, ki je rezerviran samo za ta dodatek, potem ga boste lahko obdržali tudi po preteku brezplačnega obdobja, za igranje pa vam ni treba prenašati nobenih dodatnih datotek, saj se vsebina samo preprosto odklene v igri in vam v igranje ponudi novo misijo.
Stopili smo šele v drugi mesec leta 2023 in pred mano se je že znašla igra, ki je kandidat za nekaj najbolj bizarnega, kar so moje roke preizkusile letos. Atomic Heart je namreč zadeva, ki se sicer zelo rada zgleduje po nekaj največjih uspešnicah žanra “immersive sim” in si določene vidike sposoja tudi od drugih iger, a pri vsaki mehaniki je jasno, da za kodiranjem izkušnje niso sedele ameriške ali pa evropske roke, ampak ruske.
Frišni razvijalec Mundfish je v ustvarjanje tega naslova vsekakor zlil ogromne količine ljubezni, vendar pa jih je neizkušenost pri nekaterih vidikih oblikovanja tako velikega naslova kot je Atomic Heart prikrajšala tistih najvišjih ocen in res upam, da bo prodaja tega naslova dovolj velika, da bo razvijalec v svojem naslednjem naslovu odpravil teh nekaj napak in se postavil ob bok svojim zahodnim tovarišem.
Razvojna ekipa: Mundfish Založnik: Focus Entertainment Platforme: PS5, PC, XSX, PS4, XO Nakup:59,99 € Steam; 56,34 € PS5, XSX Datum izida: 20. februar 2023 Igrano na: PS5
VIDEO RECENZIJA
Prva ura igranja je presneto naporna. Igra namreč ne vsebuje kakšnega uvodnega videa, ampak vas samo posadi v neko čudno vodno plovilo, vaš junak, major Sergey Nechayev pa si v prvoosebnem pogledu ogleduje sovjetsko mesto Facility 3826, ki je nastalo v alternativno zgodovinskem letu 1955, v katerem je Sovjetska zveza prevladala nad svetom, komunizem pa je podal rojstvo napredni robotiki, ki nosi izrecno sovjetski stil.
Kar se tiče štorijalnega in okoliškega izročila, se Atomic Heart napaja predvsem iz franšize Fallout, le da tule ne gledamo v post-apokaliptično okolico jedrske vojne, ampak v sprva mirno sobivanje robotskega in človeškega življenja, dokler se zaradi politike ne zgodi preobrat in kreator vse te silne robotike Dr. Sechenov v umetno inteligenco Kollektiv vrine nekaj zlobne kode, zaradi česar pločevinarji povsem ponorijo in radostno pobijejo svoje nekdanje vladarje.
Preobrat uboge ljudi ujame popolnoma nepripravljene, zaradi česar organskega življenja skozi celotno preigravanje ne boste spet uzrli nekje do polovice kampanje. Do takrat boste večino časa kramljali s svojim edinim sopotnikom, ki se v obliki umetne inteligence z imenom Charles nahaja znotraj vaše rokavice. Če ste zaradi tega stavka obudili spomine na nedavno izdani Forspoken, ki je imel enako čvekavo zapestnico, potem vas lahko kar takoj pomirim: stvar je tukaj veliko, veliko slabša.
Med igranjem boste naleteli tudi na nekaj lahkih ugank.
Morda je nastal kakšen problem v prevodu, ampak Atomic Heart ima tako zanič dialoge, da sem praktično samo zaradi tega skoraj obupal nad igranjem. Najhujše je v prvi uri, ki je v bistvu samo kup sekvenc, kjer vam igra vzame nadzor iz rok in lahko samo malce sukate glavo, vmes pa poslušate obupne vrstice. Stvar se bistveno ne spremeni niti kasneje in najhuje je, da je naš glavni junak totalen kreten, ki bi se ga kot znanca v resničnem življenju na ulici ognil v širokem loku. Ves čas je tečen in zadirčen tudi na čisto popolnoma nedolžne stvari, kot je denimo v enem momentu, ko mu Charles sporoči, da mu je začrtal pot do naslednjega objektiva, tipu pa se popolnoma sname. Govorjena beseda je mestoma tudi polna kletvic, ki so tam včasih samo zato, da pokažejo kako slaboriten je glavni junak, čeprav je verjetno frajer samo v lastni zblojeni glavi.
Situacija se skozi igranje malce popravi in Sergey postane malce manj tečen, vendar pa se kakovost bistveno ne izboljša. Zgodba na splošno mi je kmalu postala kup nesmislov in res bi prav prišla kakšna vmesna sekvenca več, ne pa da vam rokavica med igranjem brblja po cele minute in razodeva ozadje sveta in dogodkov, vi pa bi medtem samo radi nadaljevali z igranjem, namesto da stojite pri miru in poslušate razlago motivov nekaterih tretjih oseb, ki jih nikoli niste srečali.
Gravitacijski dvig nasprotnikov je urno postala moja najljubša veščina.
K sreči je samo igranje veliko boljše in se močno napaja iz BioShocka. Facility 3826 ponuja ogromno raziskovanja znotraj podzemnih laboratorijev, ki vsake toliko vsebujejo kakšna zaklenjena vrata, te pa rešimo preko dokaj zabavnih mini igric, naleteli pa boste tudi na kakšno bližnjico. Zaradi robotske revolucije so sobane zapuščene, a obilujejo s podrobnostmi in med igranjem se boste velikokrat ustavili in občudovali izume, ki bi se lahko rodili samo v alternativni sovjetski zgodovini.
Igra ni striktno linearna, čeprav so misije večinoma sestavljene od pobiranja predmetov, ki jih je treba nato odnesti do neke druge lokacije. Vmes se pot velikokrat loči v kakšne stranske sobane, tam pa preko gravitacijske rokavice na unikaten način preiščete omarice ter mize, kar vam prinese unikatne surovine, ki jih nato uporabite za nadgrajevanje orožij ali pa posebnih sposobnosti, ki vam jih navrže Charles.
Nadgrajevanje opravljate na bizarnih hladilnikih, ki so nenavadno potrebni in ob njihovem pohotnem flirtanju človek ne ve ali bi se jokal ali smejal. Dobra novica je, da ti hladilniki niso vedno tako napadalni, kar je dobro, saj jih je treba obiskati velikokrat, saj lahko samo tam odlagate odvečni tovor in nadgrajujete orožja. Ta so dokaj tipična, saj boste v rokah držali sekiro, električno in navadno pištolo, bazuko in seveda avtomatsko puško Kalašnikov, vse od tega pa lahko nadgrajujemo in natikamo gor razne dodatke, ki jih pridobimo preko opcijskih naokoli razposajenih posebnih oporišč.
Mini igrice za odklepanje vrat so presenetljivo zabavne.
Sprehajanje po kompleksu pa seveda ne bo brez nevarnosti, saj morilski roboti niso šli počivat, ampak v patruljah samo čakajo na svež košček človeškega mesa. Pretepanje z njimi je na začetku, ko ste še brez prave opreme, dokaj težavno in brkati androidi vam bodo v prvih urah povzročali veliko težav. Raznovrstnost sovragov bi bila lahko sicer boljša, vendar pa so si robotki med sabo dovolj različni, da je med njimi treba prilagajati taktiko, tako da dolgčasa ni. Vsake toliko boste naleteli tudi na kakšen šefovski spopad, ki včasih zahtevajo malce več okretnosti, kot pa jo je zmožen Sergey, a zadeva ni tako težka kot kakšen Dark Souls, da bi pri šefu zapravili ure življenja.
Atomic Heart je najbolj dober takrat, ko posnema BioShock, takrat pa se znajdemo na neki stopnji, ki je linearna in čeprav omogoča nekaj raziskovanja, vas vedno naprej vodi ena pot, ki za vsakim ovinkom skriva neko presenečenje. Formula pa se poruši ko stopimo na odprte stopnje, saj te ne nudijo praktično nobene prednosti, razen da je treba prečkati ogromno pot do nove, bolj zaprte linearne stopnje. Izven laboratorijev se je treba ogibati robotskim patruljam in kameram, hitro pa se lahko zapletete v neizhodno situacijo. Za vsakega ubitega robota v zrak vzleti leteči dron, ki nato poraženca zopet sestavi skupaj in teh dronov je praktično neomejeno število. Nekaj časa sem se še trudil z eliminiranjem nevarnosti v odprtem svetu, a kasneje sem raje samo stekel mimo, saj sem za boj zapravil več surovin kot pa sem jih pri zmagi nad roboti prislužil.
Odprti svet ne ponuja neke blazne dodatne vrednosti.
To sem sicer storil nerad, saj je bojevanje hudo zabavno. Na konzoli PlayStation 5 je sicer merjenje nekam nerodno in traja kar nekaj časa preden se spraviš v nek ritem, vmes pa te iz zagat rešijo posebne moči tipa elektro šok in gravitacijski sunek, ki vse grdavže dvigne naenkrat v zrak in jih nato zabije v tla. Slednjega se nikakor nisem mogel naveličati in če vse skupaj dobro skombiniraš med sabo, lahko kmalu na bojišču delaš pravi kraval.
Atomic Heart je dobra igra, mestoma je celo odlična, vendar pa vedno na tiste trenutke veselja doživiš nekaj, kar ti izkušnjo okvari. Naj bo to kakšen slab dialog, zatik v kakšen predmet iz katerega ni pobega ali pa tečen protagonist, ki bi res potreboval kakšen obisk psihiatra. Po drugi strani pa je tole res unikatna igralna izkušnja, ki je zaradi sovjetske estetike in korenin razvijalca ne vidiš pogosto. Združek vsega skupaj pripelje do zadovoljive izkušnje, ki te kljub frustracijam vedno privabi v vnovično igranje, a minusov ne gre spregledati, zaradi česar tudi manjka tista najvišja ocena.
Dirkaški navdušenci za letos težko pričakujejo naslednje poglavje franšize Forza Motorsport in to upravičeno. Glede na prikazano bo tole tehnološka poslastica, saj bo tole prva dirkaška franšize izpod Microsoftovih rok, ki se ji ne bo treba ukvarjati z združljivostjo za prejšnjo generacijo konzol in končno bomo videli vse mišice, ki jih pod pokrovom skriva Xbox Series X.
Do takrat zna preteči še kar nekaj vode, saj novi Motorsport še nima datuma izida, zato se bo treba zadovoljiti s frišno vsebino za Forza Horizon 5, čigar razvijalec Playground Games je včeraj napovedal povsem nov dodatek Rally Adventure.
Ta bo, tako kot je jasno že iz samega imena, igralce popeljal na reli avanturo in sicer na povsem nov del mape, ki se nahaja na severu in se imenuje Sierra Nueva. Razvijalec je za relijaške potrebe razvil povsem nov teren, ki nas bo popeljal skozi gosto podrast gozdov in peščene sipine puščave. Da se ne bomo zatikali prav na vsakem mestu se bodo drevesa pod našim štirikolesnikom rušila kot za stavo, pred raznimi nevarnostmi na progi pa nas bo opozarjal naš sovoznik, ki pa se ne bo nahajal v avtu, ampak nas bo spremljal v helikopterju, tiste večje ovire pa bodo na mapi označene s posebno ikono.
Ekspanzija s sabo prinaša tudi deseterico novih avtomobilov, med katerimi se bo znašel tudi legendarni Ford Focus, nov del mape pa bo vseboval 27 različnih dirk, ki naj bi bile težje od tistih, ki smo jih našli v originalni kampanji.
Rally Adventure se sliši kot zajetna razširitev, ki bo prinesla kar nekaj zabavnih ur igranja in bo priskrbela manj naporno čakanja na Forzo Motorsport. Dodatek se bo rodil 29. marca, za igranje pa boste seveda potrebovali namestiti osnovno in licenčno kopijo igre Forza Horizon 5.
Mišljenje, da je žanr MMO iger povsem mrtev, ni napačno, ni pa tudi povsem pravilno. Ta teza namreč velja za zahodni svet, kjer že dolgo na vrhu gledamo ene in iste igre, ki so World of Warcraft, The Elder Scrolls Online in Final Fantasy XIV, tem pa število igralcev pada. Korejski svet pa je povsem drugačen, saj tamkajšnji igralci naravnost obožujejo zapravljanje časa znotraj ogromnih MMO-jev, najraje pa cele dneve vložijo v ponavljanje enih in istih opravil, ki jim v svetu iger pravimo “grindanje”.
Koreja tako vsebuje kar nekaj MMO-jev, ki niso nikoli doživeli prevoda za angleško govoreči svet, temu pravilu pa se bo izognil prihajajoči naslov Throne and Liberty. Založil ga bo NCSoft, ki je nam poznan zaradi svojega MMO naslova Guild Wars 2, pred kratkim pa so sklenili dogovor z Amazonom, ki bo poskrbel za predelavo igre Throne and Liberty v angleški jezik. Amazon se uri v delanju nove MMO vsebine, saj imajo na trgu svoj lastni New World, nakar so na zahodni trg pripeljali še en korejski MMO Lost Ark in ta prehod je bil več kot uspešen, saj je Lost Ark že dolgo ena od najbolj obiskanih iger na Steamu.
NCSoft je pred kratkim predstavil daljši napovednik in treba je reči, da je Throne and Liberty presneto impresivna zadeva. Grafična podoba in animacije so na ravni enoigralskih AAA iger, svet tega srednjeveško obarvanega MMO-ja pa je barvit, ogromen in obljublja ogromno vsebine. Že ustvarjanje lika je tako podrobno, da pri temu vidiku težko najdeš konkurenco, razvijalec pa je celo omogočil vnos slike iz resničnega življenja, nakar bo umetna inteligenca predelala obrazne grimase v teksture, ki se bodo skladale z ostalo grafično paleto igre.
Throne and Liberty obljublja še vrsto drugih zanimivosti. Okolica se bo denimo dinamično prilagajala ciklu dneva in noči, prisoten bo boj med igralci in razvijalec obljublja dobro optimizacijo, ne glede ali igramo na PC-ju ali pa konzolah, podprto pa bo tudi pretočno igranje preko telefona.
Vse skupaj je slišati skoraj predobro da bi bilo res in tudi najbrž je. Kakor je prikazano impresivno, se je vseeno treba zavedati, da je tole korejski MMO, kar s sabo prinaša prej omenjeno “grindanje” in finančni model, ki bo skoraj zagotovo nagnjen v služenje preko mikrotransakcij, korejski naslovi pa so znani po naklonjenosti do Pay2Win mehanik.
Throne and Liberty je bil sprva zamišljen kot nov del znotraj franšize MMO-jev Lineage, a se je kasneje NCSoft premislil in lani zapustil Lineage ime in se namenil ustvariti nekaj povsem novega. Throne and Liberty zaenkrat še nima datuma izida, a naj bi izšel še enkrat letos, večjo predstavitev pa si lahko pregledate na uradni strani.
Res bi nam prav prišla kakšna igra, ki je bila že od začetka zgrajena na takšen način, da je celotna osvetlitev scen narejena povsem preko ray tracinga. Dokler se to ne zgodi, se bo treba zanašati na razne predelave, kot je denimo prenovljeni Portal, ki ga je pri izdelavi podprla Nvidia ali pa se bo treba zadovoljiti z raznimi modi, ki jih delajo prostovoljci.
En takšen primer prihaja iz strani modderja Sultim Tsyrendashieva, ki nas že dolgo draži z olepšano verzijo legendarne igre Half-Life. Skupnost je v preteklosti to igro že dvignila v prenovljeno grafično preobleko preko moda Black Mesa, ki je celotno izkušnjo predelal v grafični pogon drugega dela, projekt Half-Life: Ray Traced pa je malce drugačen, saj ohrani grafiko enako kot je bila ob izidu leta 1998, vse skupaj pa zdaj razsvetljuje ray tracing.
Rezultati so fenomenalni in res je kar malce presenetljivo, kako lahko samo verna igra svetlobe in senc igri vlije povsem novo življenje. Za razliko od kakšnih novodobnih iger, kjer moraš ray tracing iskati v kakšni naključni luži, je tule zadeva zaradi preprostih tekstur in stopenj, ki so navadno samo gole stene s kakšnim zabojem, veliko bolj izpostavljena. Vidimo lahko denimo počasi premikajočega zombija, ki ga spodaj preko rešetk osvetljuje podtalna luč, streljanje z railgunom pa ustvari pravo svetlobno predstavo. Igralci poročajo tudi o drugih podrobnosti: eden od YouTube komentarjev vsebuje presenečenega igralca, ki je ob prvem srečanju s stražarjem Barneyjem v njegovi čeladi lahko videl veren odsev Gordona Freemana.
Half-Life: Ray Traced je zdaj že na voljo, prenesete pa si ga lahko preko Githuba. Za igranje potrebujete nameščeno kopijo igre Half-Life 1, nato pa samo še sledite dokaj enostavnim navodilom.
Syndicate velja za eno bolj spregledanih iger znotraj franšize Assassin’s Creed, čeprav si tega slovesa ne zasluži. Ta igra je namreč nasledila slab priokus, ki jih je Assassin’s Creed imenu dostavil Unity, ta pa je bil za svoje čase čisto preveč hroščat in slabo optimiziran, da si bi prislužil višje ocene. Syndicate je imel tako pred sabo težko nalogo, ki bi franšizi zopet vrnil ugled, a ker se od predhodnika ni dovolj razlikoval, je bil bolj kot ne spregledan. Tisto pravo spremembo je za njim prinesel Origins, vendar pa to nikakor ne pomeni, da je Syndicate slaba igra.
Nasprotno, gre v bistvu še za zadnjega predstavnika tiste stare formule Assassin’s Creeda, kjer v igrah nismo imeli RPG prvin in je bil večji pomen na prikritem smukanju po zakotnih ulicah Londona. Syndicate prav tako dostavi redko obiskano časovno ero in okolico, ki si jo deli s prepoznavno serijo Peaky Blinders in če ste pristaš slednje, potem se boste v tej igri zagotovo zabavali.
Je pa imel Syndicate dolgo en velik problem, ki je glavobole povzročal vsem tistim na konzoli PlayStation 5. Igra sicer ni nikoli dobila namenske predelave za nove konzole, saj je zadeva danes stara 8 let in je že zdavnaj zapustila urnik rednih posodobitev, a igranje je bilo še vedno možno zaradi podpore za prejšnjo generacijo konzol. Vendar pa je imela igra problem z osvetlitvijo, specifično so v verziji za PlayStation 5 sence popolnoma ponorele. Igranje je bilo sicer še vedno mogoče, ampak seveda ob takšnem bliskanju senc dolgo nisi mogel vztrajati pri igranju in založnik Ubisoft je kmalu po izidu konzole napako priznal in napovedal popravek.
We're happy to announce that Assassin's Creed Syndicate will receive an update tomorrow, February 23, on PlayStation 4.
Te dni je bore malo ljudi verjelo, da bo napaka kadarkoli odpravljena, a Francozi so presenetili. Za danes je namreč napovedana posodobitev, ki bo to 8 let staro igro spravila v takšno stanje, kot si ga tudi zasluži in popravek naj bi odpravil ponorele sence. Igralci sicer prikrito upajo, da bo morda Ubisoft prikrito dodal še podporo za igranje pri 60 sličicah na sekundo in to pri večji ločljivosti, kot je to storil naknadno tudi za Assassin’s Creed Origins. Za kaj takšnega je sicer bolj malo upanja, a pustimo se presenetiti – posodobitev bo zaživela danes ob 12.00, Syndicate pa je del ponudbe znotraj naročnine PlayStation Plus Extra.
Če ste pristaš grozljivk in želite te podoživeti v VR načinu, potem je PlayStationov sistem PS VR že dolgo hudo privlačna zadeva. To gre na račun serije Resident Evil, ki je svoj sedmi del predelala za prvi PS VR, založnik Capcom pa je včeraj spočel še posodobitev za Resident Evil Village, ki ga od zdaj naprej lahko igramo znotraj očal PS VR2.
Takšno podporo bo dobil tudi prihajajoči Resident Evil 4 in to ne prvič. Četrti del je namreč že doživel prehod na očala Meta Quest 2, a tisto je bila stara verzija igre, medtem ko se bodo igralci na konzoli PlayStation 5 pozabavali v grafično olepšani verziji, ki bo bržkone imela tudi boljšo podporo za VR pritikline. Sem notri lahko prištejemo verno rokovanje z orožji, pobiranje predmetov in nadgrajen sistem inventorija.
Capcom je novico o VR podpori potrdil včeraj in zraven še primaknil, da se je razvoj na podpori za PS VR2 pravkar začel. To najbrž pomeni, da igra ob izidu še ne bo podpirala skoka v VR okolico, saj takšen podvig zahteva več kot samo en mesec – še posebej to velja za Resident Evil 4, ki ga bomo v celoti preigravali skozi tretjeosebno perspektivo, medtem ko je bila predelava Villagea bržkone lažja, saj igro že v osnovi igramo skozi prvoosebni pogled.
Prepričani smo tudi, da bo ta VR predelava zopet ekskluzivna za konzolo PlayStation 5. Capcom namreč ni nikoli dodal PCVR podpore za Resident Evil 7 in tudi o Village ni slišati ničesar uradnega. Igralci na PC-ju so sicer sami poskrbeli za svoje predelave, a seveda te niso tako izpopolnjene kot pa tiste uradne iz strani Capcoma, ki med drugim predelajo tudi elemente uporabniškega vmesnika.
Resident Evil 4 bo v predelani obliki izšel 24. marca, za VR inačico pa za zdaj še nimamo nobenega datuma. Sony namerava v nocojšnji predstavitvi State of Play predstaviti še pet novih PS VR2 naslovov in morda nam namenijo kakšen kader iz igre Resident Evil 4.
Razvijalec Rovio Entertainment nam je leta 2009 preko igre Angry Birds pokazal, da je mobilno igranje stopilo v novo dimenzijo. Telefoni, ki smo jih takrat začeli upravljati na dotik, namesto da bi pritiskali fizične tipke, so tako ponudili možnosti nove interakcije z igrami in te kontrole je takrat najbolje izkoristil ravno Angry Birds.
Premisa igranja je bila enostavna: na eni strani si imel vrsto ptičev, ki si jih preko frače izstrelil v utrdbe s prašiči, preko realističnih učinkov fizike pa si nato poskušal porušiti vse bloke trdnjave in zraven še pokopati vse prašiče. Igralna zasnova je bila preprosta, a od igranja se enostavno nismo mogli odtrgati, Rovio pa je s tem načel delo na bogati franšizi, ki je od tistega leta prejela naravnost nepregledno število nadaljevanj. Wikipedia pravi, da je od originala dalje nastalo kar 21 nadaljevanj, k temu pa lahko prištejemo še 7 ločenih odvrtkov ter celo dva filma in animirane serije.
Skratka, Angry Birds je še danes pomembna zadeva, Rovio pa je včeraj najavil, da se bomo morali kmalu za vedno posloviti od tistega čisto prvega dela. Prva igra je kasneje sicer dobila novo ime Rovio Classics: Angry Birds, ta pa bo v četrtek, 23. februarja za vedno izginila iz platforme Android. Navdušenci nad originalom boste lahko ptiče izstreljevali še naprej na iOS platformi, tam pa bo dobila novo ime Red’s First Flight.
Please read below for an important announcement regarding the availability of Rovio Classics: Angry Birds. pic.twitter.com/a4n4bU5gQJ
Razlog za odstranitev je skrajno trapast in je zavit v veliko olepšanih besed, iz katerega moramo sami izluščiti pravi pomen. In ta je to, da originalna igra zase zahteva 1 €, medtem ko so drugi Angry Birdsi brezplačni in Rovio pri njih služi preko mikrotranskacij. Založniku gre očitno v nos, da so ljudje še vedno igrali original, ki igralcem v zameno za tisti evro ni vrivala oglasov in mikrotransakcij, zaradi česar je seveda trpel dobiček, ki je bil veliko večji pri vseh brezplačnih nadaljevanjih. Zato je treba original zakopati, skoraj prepričani pa smo, da bo Red’s First Flight postal brezplačen in bomo v njem po novem gledali reklame. Da je nekaj na temu je potrdil tudi moderator na Discordu, ki je priznal, da jim originalna igra trga dobiček iz nadaljevanj.
K sreči lahko original še vedno obdržite, saj če igro kupite zdaj in si jo namestite, potem bo ostala na vašem telefonu funkcionalna tudi po četrtku, ko bo zadeva za vedno izginila iz trgovine Google Play in kdo ve enkrat v prihodnosti zna biti Android telefon s takšno nameščeno igro predmet, ki ga bodo iskali zbiratelji.
Microsoft se še naprej trudi prepričati vse regulatorje, ki trenutno nasprotujejo njegovemu nakupu založnika Activision Blizzarda, da ta poteza v svetu konzol ne bo monopolna. Tako se želijo pokazati kot čim bolj ubogi, zaradi česar je iz njihovih ust v zadnjem letu prišlo kar nekaj šokantnih izjav.
Med drugim so priznali, da ima PlayStation boljše ekskluzive od Xboxa, nedavno pa smo tudi slišali priznanje, da vsak naslov, ki se pojavi v njihovem naročniškem servisu Game Pass, nato trpi v prodaji za vsaj nekje 10 mesecev. To je bilo sicer pričakovano, saj nihče ne bo igre dodatno kupil, če jo lahko dosti bolj poceni preigra preko naročnine, a Microsoft ni želel povedati, kakšne kupčije sklene z vsakim založnikom, ki nato svoj naslov porine na Game Pass. Sklepamo, da so pogodbe zajetne in pokrijejo tiste stroške, ki nato nastanejo zaradi manjka prodaje izven naročnine.
Microsoft je včeraj sklical novo konferenco in to kar v Bruslju. Tam je na oder stopil predsednik Microsofta Brad Smith, ki je predstavil nekaj konkretnih številk glede nastopa na evropskem trgu. Konzola PlayStation naj bi nadzorovala kar 80 % evropskega trga, medtem ko si je tule Xbox odrezal le 20 % pogače. Japonski trg za Xbox praktično ne obstaja, saj si ga lasti samo 4 % igralcev, medtem ko so vsi drugi zavezani PlayStationu. Svetovno gledano naj bi bila tehtnica močno nagnjena v Sonyjevo korist, ki naj bi nadzoroval kar 70 % svetovnega igričarskega trga proti Xboxovim ubornih 30 %.
Ta razmerja sicer niso povsem realna, saj v njih ne najdemo Nintendovega deleža, a Microsoft pravi, da jim to japonsko podjetje ne predstavlja konkurence, niti ne nasprotuje njihovemu nakupu Activisiona, zato je bilo izključeno iz te primerjave, ki niti ni tako presenetljiva. Xbox namreč v kar lepem številu držav v Evropi, med katerimi je tudi Slovenija, nima uradne podpore in je še najbolj prisoten v Nemčiji in Združenem kraljestvu.
We’ve now signed a binding 10-year contract to bring Xbox games to Nintendo’s gamers. This is just part of our commitment to bring Xbox games and Activision titles like Call of Duty to more players on more platforms. pic.twitter.com/JmO0hzw1BO
Smith je na odru poskrbel tudi za malce bolj teatralen nastop. Po zraku je mahal s svežnjem A4 listov in povedal, da kamorkoli gre ima v žepu vedno kuverto s pogodbo, ki jo je Microsoft poslal Sonyju dva dni pred božičem. Pogodba je nepodpisana, a Smith pravi, da jo je še vedno pripravljen podpisati s Sonyjem – bodisi na papir ali pa na neko verzijo Microsoft Worda.
Brad Smith je včeraj prav tako najavil, da so zavezani h temu, da franšizo Call of Duty, kljub nakupu založnika Activision Blizzard, pripeljejo tudi na konkurenčne sisteme. Microsoft je tako včeraj podpisal pogodbo z Nintendom, ki obljublja vsaj 10-letno podporo Nintendovim konzolam, ki bodo uživali v vseh izdanih Call of Dutyjih in ti bodo vsebovali enako vsebino kot na PlayStationu in Xboxu. Ni sicer čisto jasno, kako namerava založnik predelati igre, ki zahtevajo trikrat več prostora kot pa celotna shramba na Nintendo Switchu, a morda tukaj ciljajo na oblačno igranje ali nenajavljeni Switch 2.
We have signed a 10 year agreement with NVIDIA that will allow GeForce NOW players to stream Xbox PC games as well as Activision Blizzard PC titles, including COD, following the acquisition. We´re committed to bringing more games to more people – however they choose to play.
Včeraj se je oglasil tudi šef Xbox divizije Phil Spencer, ki je na Twitterju najavil podpis pogodbe z Nvidio, ta pa obljublja enako 10-letno podporo za pretočni servis GeForce NOW. Microsoft je želel s to potezo pokazati, da CoD ne bo ekskluziven niti pri pretočnih servisih, kar je bila še ena od večjih pritožb Sonyja.
Kaj točno danes dela razvijalec id Software ni znano, a potihem vsi upamo, da je to neko novo poglavje DOOM-a. Navsezadnje se je zadnji izdani naslov DOOM Eternal iz leta 2020 prav dobro prodal in nam dostavil adrenalinsko prvoosebno akcijo, ki ji do danes še nisem našel para. Govorice pravijo, da naj bi id Software v naslednjem projektu poskušal obuditi franšizo Quake, DOOM, vsaj prvoosebni, pa bo moral na začasni počitek.
Če vam vseeno ni za živeti brez demonske krvi, ki bi vas prekrivala od glave do pet, potem vas zna morda zadovoljiti včeraj napovedana igra Mighty Doom, za katero pa ne stoji id, ampak razvijalec Alpha Dog Games, ki ga je Bethesda kupila leta 2019 in mu takrat naložila izdelavo novega Doom naslova, le da bo ta tokrat bival v mobilnih vodah.
Jasno je, da je samo beseda “mobilna” takoj odvrnila marsikoga izmed vas, vendar pa je Mighty Doom glede na prvi napovednik videti dokaj zabavno. Estetika se je sicer povsem spremenila, saj bomo tukajle igrali Doom Slayerja, ki je oživel v obliki majhne igrače, njegova naloga pa bo rešitev zajčka Mini Daisy, ki je padel v roke zlobnih demonov.
Ker je prenovljeni junak videti kot živa Funko-pop figura, je vse skupaj videti bolj srčkano in nedolžno. Videz pa lahko vara, saj bomo tudi tukaj gledali v rožljanje prepoznavnih orožij, kot so puška, plazmatsko bljuvalo izstrelkov, bazuko in vedno priročni top BFG. Akcijo bomo tokrat nadzorovali iz zgoraj gledanje perspektive, naši izstrelki bodo demone puščali v mlakah krvi, glede na kratke kadre iz napovednika pa lahko vidimo, da bomo na nekaterih lahko spočeli tudi tiste prepoznavne usmrtitve, ki smo jih vajeni iz obeh novodobnih DOOM-ov.
Mighty Doom izide 21. marca, igrati pa ga bo moč tako na Android kot tudi na iOS napravah. Bethesda že zdaj ponuja vnaprejšnjo registracijo za obe platformi, predčasna prijava pa vam bo prinesla tudi nekaj unikatnih oblekic in dobrot, ki vam bodo med strelsko akcijo prišle hudo prav.
Od zadnje obsežne PlayStation predstavitve, ki jim je Sony nataknil ime State of Play, je minilo že čisto predolgo časa. Tako Sony, kot tudi Microsoft sta namreč v zadnjih nekaj mesecih pokazala bore malo glede svojih prihajajočih večjih naslovov, to pa naj bi šlo na račun regulatorjev, saj se vsak od njiju skuša pokazati čim bolj ubogega, kar naj bi bila voda na mlin za sprejetje oziroma zavrnitev nakupa Activisiona iz strani Microsofta.
State of Play is back! Tune in Thursday at 1pm PT for: ☑️ Five new PS VR2 titles from partners ☑️ Hot indie and third-party reveals ☑️ An extended look at Suicide Squad: Kill the Justice Leaguehttps://t.co/kMPyPpMhSkpic.twitter.com/mu8RX0ZJFk
Sony se je zdaj odločil, da nekaj vendarle mora pokazati, zato je za jutri, 23. februarja, napovedal novo konferenco State of Play. To smo nazadnje dobili septembra lani in na njej je bila prvič najavljena igra Tekken 8, za tole februarsko pa je zaradi zatišja kar nekaj večjih pričakovanj.
Sony sicer že vnaprej poskuša malce pomiriti strasti, saj očitno ne bomo dobili vpogleda v nobenega od njihovih lastnih AAA iger, ampak bo predstavitev usmerjena na igre iz strani drugih založnikov, kjer si bo 15 minut predstavitve odrezala igra Suicide Squad: Kill the Justice League, ki je zaradi nedavno predčasno izpuščenih slik zašla v nekaj PR težav.
Videli bomo tudi peterico povsem novih naslovov za frišni sistem PS VR2, ki prihajajo iz rok partnerjev. Raja ugiba, da naj bi dobili razkritje predelave Half-Life: Alyx, ki še danes velja za najbolj izpopolnjen VR naslov, ki bi v nakup tega VR sistema prepričal marsikoga.
Predstavitev se bo zgodila jutri ob 22.00, zadevo pa bomo lahko spremljali na uradnem YouTube ali Twitch kanalu.
Poljska streamerka Sidneuke je nekaj dni nazaj prišla do svetovne slave, a verjetno ne način, ki si ga je predstavljala niti v najhujših nočnih morah. Streamerka, ki je na Twitchu nabrala okoli 7.000 sledilcev, se je 17. februarja peljala v avtu in medtem, ko je gledala pogovorno okno na svojem telefonu, nenadoma povozila psa.
Posnetek incidenta je brž postal viralen in priporočamo vam, da si ga ne ogledate. Sicer video ne pokaže kakšne krvi, ampak cviljenje ubogega psa traja skoraj eno minuto in je lahko presneto travmatično. Kaj se je s štirinožcem zgodilo ni znano, informacij pa ni podelila niti Sidneuke, ki se je nato usedla v avto in preprosto odpeljala stran.
Kar je še posebej moteče pri temu posnetku je dejstvo, da je streamerka nekaj sekund pred usodnim incidentom opazila, da se okoli nahaja nenavadno veliko število psov, a kljub temu si preprosto ni mogla pomagati, da ne bi gledala v telefon. Brskanje po telefonu med vožnjo je v Poljski seveda zakonsko prepovedano, krši pa tudi zakonik Twitcha. Ravno zaradi njega je verjetno bila Sidneuke tudi odstranjena iz platforme, ob obisku njenega kanala pa še ni jasno, ali je tole začasna prepoved ali pa je njena kariera na Twitchu za vedno zaključena.
Oddajanje v živo med vožnjo je praksa, ki ni omejena samo na Twitch in YouTube. Redno se je poslužujejo tudi vplivneži, pri čemer Slovenija ni izvzeta. Čeprav nekateri infulencerji takšno vožnjo zagovarjajo, saj naj ne bi vplivala na njihovo varnost, so to bedarije, saj med takšno vožnjo enostavno nisi dovolj pozoren na cesto, pogovorno okno sledilcev pa ti hitro vzame tistih nekaj kritičnih sekund pozornosti, ki lahko za vedno spremenijo življenje streamerja, kakšne izpuščene živali ali pa se nemara celo zgodi nalet na drugo vozilo.
Sony nadaljuje svojo obsežno marketinško kampanjo in čeprav na Balkanu nismo nikamor zasadili kakšne ogromne Kratosove sekire, se tudi pri nas dogaja nekaj promocije, pa čeprav večinoma samo preko družabnih omrežij. Naši južni sosedi pa bodo naredili korak dlje, saj je med Sonyjem in hrvaško pošto nastala unikatna promocija, ki ji zavida tudi marsikdo izven njihove države.
Plod tega partnerstva so unikatne znamke, ki na sebi nosijo like iz nekaterih najbolj popularnih franšiz na PlayStationu. Znamke je oblikovala hrvaška dizajnerka Alenka Lalić, na njih pa bomo lahko našli Ratcheta in Clanka iz istoimenske franšize, Ellie in Joela iz The Last of Us, Aloy iz franšize Horizon ter dvojec Kratosa in Atreusa iz iger God of War.
Hrvaška pošta namerava natisniti okoli 50.000 tosortnih znamk, ki bodo primerne za vsa pisma, ki tehtajo do 50 gramov in jih bo moč uporabiti za mednarodni promet. Izdelati nameravajo tudi posebno kuverto, ki bo nosila PlayStation oznake, kakšna pa ta bo zaenkrat še ni znano. Promocija je nekaj res zanimivega in je zagotovo pritegnila pozornost zbirateljev po celem svetu, ki pa bodo očitno za nakup znamke morali obiskati kakšno fizično poslovalnico znotraj Hrvaške. Znamke bodo stopile v prodajo jutri, 22. februarja.
To je dobra novica za hrvaške igralce, ki so teh več kot potrebni. Zaradi prehoda iz kun na evre namreč Hrvati že skoraj dva meseca ne morejo kupovati iger preko kreditnih kartic, ampak samo preko preko predplačniških darilnih kartic. Sony je na strani za podporo navedel, da sicer pridno delajo na prehodu na drugo valuto, a vse igre znotraj hrvaške PlayStation trgovine še vedno kažejo cene v kunah, kdaj pa bodo inženirji opravili svojo nalogo in uspešno naredili pretvorbo denarnih valut pa zaenkrat še ni znano.