🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 121

Ne morem nehati gledati igričarskega videospota, ki ga je posnel Jack Black

0

Za igralca Jacka Blacka ste do sedaj zagotovo že slišali. Debelušni možakar se je sprva proslavil z nastopi v nekaterih zdaj že legendarnih komedijah kot so Šola rocka in Tropic Thunder, tip pa je tudi hudo talentiran pevec, kar je dokazal z raznimi skeči, nato pa je skočil v partnerstvo s še enim pevcem in igralcem Kylom Gasom in skupaj sta ustanovila duo Tenacious D, ki je bil podlaga za čisto pravi film Tenacious D and the Pick of Destiny, ki je leta 2006 dobil kultni status.

Jack pa je tudi velik oboževalec igričarstva in v tej industriji plodno sodeluje. Leta 2009 je denimo v partnerstvom z razvijalcem Double Fine izdal igro Brütal Legend, nakar se je pojavil tudi v igri Psychonauts 2, ki jo je prav tako razvil Double Fine. Nakar je skočil še v delanje igričarskih posnetkov in na kanalu JablinskiGames lahko vidite nekaj njegovih posnetkov, ki bi sicer lahko bili bolj pogosti, a so dobro producirani, zaradi česar ima kanal skoraj 5 milijonov naročnikov.

Jack Black nas je včeraj presenetil z novo produkcijo, ki je morda najbolj kakovostna do sedaj. Na splet je namreč prispel novi videospot Video Games, pod njega pa sta se podpisala tako Jack Black kot tudi Kyle Gass.

Premisa videospota je dejstvo, da Jack Black ne igra več videoigre, nakar začne delati izjeme in imensko omeni zadeve, kot so Fallout 4 in Red Dead Redemption 2, nakar se pojavi še v vlogah iger Zelda, Minecraft, Street Fighter, Sonic the Hedgehog, Team Fortress 2, Mega Man in na koncu še Super Mario Bros. In da, v zadnjih kadrih predelani Mario namesto gobice zraste zaradi penisa.

Animacija je res vrhunska in za njo je poskrbel Oneyplays, medtem ko sta videospot režirala Adam Paloian in Chris “Oney” O’Neill. Pesem je res nalezljiva za poslušanje in si je v samo nekaj urah prislužila milijon in pol ogledov, tako da bo ta številka zrasla še visoko navzgor.

To ni edina slavna pesem, ki jo je v zadnjih mesecih ustvaril Jack Black. Svoj glas je posodil tudi v animiranem filmu Brata Super Mario, v njem pa je odigral Bowserja, za film pa je posnel tudi pesem Peaches, ki je celo splezala na ameriško lestvico Billboard Hot 100 in se tam ustalila na 83. mestu.

Nocoj starta še zadnji test igre Diablo 4, ki bo odprt za vse

Igra Diablo 4 je bila včasih samo predmet govoric, zdaj pa smo prišli od prvega napovednika in kratkih igralnih posnetkov do samega datuma izida, ki samo še nekaj pičlih tednov stran. Za razliko od prejšnjih Diablo iger bo četrti del močno bolj odvisen od internetnega povezovanja in druženja z drugimi igralci, zaradi česar je moral razvijalec Blizzard poskrbeti za močnejše strežnike, zdaj pa vse navdušence nad demoni vabijo, da se udeležijo nocojšnjega testiranja strežnikov.

Ta beta preizkus se imenuje Server Slam in njegov namen je preprost: preizkusiti vzdržljivost strežnikov in se prepričati, da bodo ti vzdržali začetni naval igralcev, ki bo zagotovo nepopisen. Beta test vam bo omogočil preigravanje uvoda in celotnega prvega poglavja znotraj pokrajine Fractured Peaks, na voljo pa bodo igralni razredi Barbarian, Rogue, Sorcerer, Druid in Necromancer, vse od teh pa boste lahko pripeljali do maksimalne stopnje 20.

Poleg samotarskega igranja se boste lahko preizkusili tudi v sodelovalnem igranju. Preko spleta se bo v eno partijo lahko povezalo do štiri igralcev, na voljo pa bo tudi možnost “couch co-op”, ki omogoča dvema igralcema, da se zabavata na samo enem zaslonu.

Blizzard je od prejšnjega beta testiranja vnesel tudi nekaj večjih sprememb. Temnice bodo zdaj bolj optimizirane in bodo omogočale lažji izhod, spremenjena pa je bila tudi težavnost šefov. Ob določenih urah se boste med testiranjem lahko spravili tudi na unikatnega šefa, imenovanega “World Boss”, ta pa bo za svoj poraz zahteval uigrano ekipo, saj je tole eden najtežjih izzivov tega beta testiranja. Igralci bodo za svoj trud prejeli tudi nekaj novih nagrad v obliki novih nazivov in kozmetičnih predmetov, seveda pa se vaša stopnja lika in njegov nabrani zaklad ne bosta prenesla v polno verzijo igre.

Server Slam se začne nocoj, 12. maja ob 21.00 in se bo zaključilo ob istem času 14. maja. Testiranje bo na voljo tako na konzolah, kot tudi na PC-ju – na slednjem boste za prenos datotek in igranje morali obiskati svoj Battle.net zaganjalnik.

Messenger bo na Applovih urah izgubil funkcijo odgovarjanja na sporočila

Vaša napredna ura Apple Watch bo kmalu izgubila eno pomembno funkcijo, saj naj bi podjetje Meta ukinilo namensko aplikacijo Messenger, ki vam je do sedaj omogočala omejeno interakcijo s sogovornikom. Messenger na uri sicer ni omogočal direktnega tipkanja, smo pa lahko na pogovore odgovarjali z zvočnimi posnetki ali pa preko emotikonov. Namen aplikacije je bil bolj v temu, da smo lahko na hiter način sogovorniku dali vedeti, da smo opazili njegovo sporočilo, a včasih telefon ni pri roki ali pa se nahajamo v situaciji, ko tapkanje po telefonu izpade nevljudno.

Spletna stran MacRumors zdaj poroča, da se bo ta funkcionalnost od ure poslovila že 31. maja. Nekateri uporabniki naj bi obvestilo o umiku aplikacije iz ure že dobili, novico pa je Meta nato tudi uradno potrdila za spletno stran Reviewgeek.

Na Messenger sporočila tako ne bo več možno odgovarjati, bomo pa še vedno lahko dobivali obvestila glede pogovor, le da bo za interakcijo treba v roke pograbiti telefon. Žal Meta svoje poteze ni želela pojasniti in je novinarjem samo navrgla, da lahko uporabniki za uporabo Messengerja še vedno uporabijo aplikacije na telefonih ali pa skočijo v brskalnike, ki jih imajo na PC-jih.

Razlogov za ukinitev aplikacije je lahko več. Podjetje Meta se sooča z masovnim odpuščanjem delavcev in zaradi tega je na določenih mestih treba zategniti pasove, zato sekajo stvari, v katere ni pametno vlagati ne denarja, ne časa. Messenger za Apple Watch se očitno ne uvršča v kategorijo izdelkov, ki bi jih bilo vredno podpirati in tudi na splošno je veliko podjetij iz pametnih ur umaknilo svoje izdelke. Meta je že leta 2018 umaknila podporo za Instagram, že prej pa so svoje aplikacije umaknili Twitter, Trello in Slack.

Del krivde leži tudi na Applu, ki želi ure Watch preobraziti v izdelek, ki je bolj namenjen spremljanju zdravja in fitnesa, medtem ko želi samo interakcijo z uro pustiti v preteklosti. Zaradi tega naj bi prihajajoči operacijski sistem WatchOS 10 naredil spočel ogromne spremembe glede upravljanja ure, ki se bo bolj zanašala na opomnike in obvestila in manj na tapkanje po majhnem ekranu.

The Elder Scrolls Online: Necrom nam v novem napovedniku pokaže veliko lovk

Približuje se čas za novo razširitev MMO-ja The Elder Scrolls Online, ki bo naslednje leto praznoval že 10. obletnico in je lepa tolažba za vse tiste, ki si želijo novega poglavja franšize Elder Scrolls, a glede na to, da je ta leta stran, se lahko vmes zabavamo vsaj z raznimi zgodbami, ki jih vsebuje ta fantazijska dežela Tamriela.

Novi dodatek se bo imenoval Necrom in v njem se bomo morali prvobitno ukvarjati z Daedric princi. V tej razširitvi bo med njimi največjo vlogo igral Hermaeus Mora, ki smo ga nazadnje srečali v Skyrimu, razvijalec Zenimax pa se je tako potrudil, da je tudi za ta dodatek v sodelovanje vpoklical istega glasovnega igralca.

Hermaeus ima za nas novo nalogo, saj je dobil neko vizijo in to želi zdaj preprečiti. Pri tem mu lahko pomagamo samo mi, zato nam odpre portal do njegove dimenzije Apocrypha, kjer se bomo malce pretepali s tentaklasto obarvanimi pošastmi, nakar moramo obiskati mesto v Morrowindu, ki so ga okupirale zlobne sile, ki jih sestavljajo Daedre.

Ta MMO je danes resda že malce star in to se pozna tudi po nekaterih animacijah znotraj novega napovednika, a podobo rešujejo zanimivo zasnovane in obarvane stopnje, skoraj vse pošasti pa vsebujejo neke lovke, kar da Necromu pridih grozljivk, ki jih je leta nazaj spisal pisatelj H. P. Lovecraft. V napovedniku lahko celo opazimo neko ogromno, plavajočo stvar, za katero se smatra, da je nek nov Deadric princ, a Zenimax nam njegovega imena še ni želel razkriti.

The Elder Scrolls Online: Necrom izide 5. junija za PC, na konzolah pa ga bomo igrali od 20. junija dalje.

Google začel blokirati razširitve za blokiranje oglasov na YouTubu

0

Ena od prvih stvari, ki jih človek naredi pri sveže nameščenem operacijskem sistemu je sinhronizacija brskalnika z vašim računom, ki med drugim prenese tudi vtičnike, med temi pa sta najbolj pomembna tista za blokiranje oglasov na spletnih straneh in tudi YouTubu. Kako pomembna sta vtičnika tipa uBlock Origin in Adblock Plus se zavedamo šele takrat, ko zaženemo brskalnik, ki ju ne vsebuje in prej čiste spletne strani nas preprosto preplavijo z raznoraznimi oglasi, ki so včasih tako vsiljivi, da zaradi njih sploh ne vidiš vsebine spletne strani.

Med Googlom in uporabniki je tako dolgo veljal obojestranski sporazum, da lahko spletni gigant na YouTube rine kolikor hoče oglasov, če bo le pustil, da vtičniki te reklame še naprej blokirajo. Zdaj pa se zdi, da zna biti ta pogodba kmalu prekinjena, saj je nek uporabnik Reddita pred kratkim opazil, da je pri vstopu na YouTube naletel na opozorilo, da blokiranje oglasov ni več dovoljeno.

Apparently Ad Blockers are not allowed on Youtube. Is this a new thing they’ve implemented?
by u/Sazk100 in youtube

Zadeva je hitro pritegnila pozornost, saj bi takšna poteza iz strani Googla resno spremenila navade gledanja marsikakšnega uporabnika. K sreči je na takšno sporočilo naletela le peščica uporabnikov, Google pa je nato uradno potrdil, da je bil tole samo eksperiment kateremu je bil podvržen manjši krog uporabnikov. Panika tako zaenkrat ni potrebna, a po drugi strani je zdaj jasno, da je Google začel gledati v smer preprečevanja blokiranja oglasov tudi na PC-jih.

Jasno je, kaj želi Google s tem doseči, saj želi ljudi prepričati, da se naročijo na njihovo storitev YouTube Premium, ki oglase odstrani na vseh napravah in doda še nekaj dobrin. Premium se je izkazal za dobičkonosno storitev, ki ima dejansko nekaj vrednosti. Poleg izničenja oglasov na YouTubu omogoča tudi enostaven prenos videoposnetkov, zraven pa dobite še dostop do glasbene knjižnice YouTube Music Premium, vse to pa stane 7,19 €. Storitev je še toliko bolj privlačna za tiste, ki večino časa preživijo med gledanjem YouTuba na pametnih televizorjih, tablicah ali telefonih, saj tam nimamo na voljo tako enostavnega blokiranja oglasov kot na brskalnikih in brez mesečne naročnine vam ne ostane drugega kot pa trpljenje ob gledanju reklam.

Zanimivo bo videti končni razplet Googlovega pristopa blokiranja YouTube oglasov na PC-jih, saj čeprav je bil tole samo eksperiment, imamo občutek, da je bil to samo njihov prvi korak v takšno smer.

Google in Adobe bosta združila orodji umetne inteligence za ustvarjanje unikatnih slik

Umetna pamet ni že dolgo samo podlaga za ure dolge pogovore z botom ChatGPT-jem, saj se je naselila tudi v svetu ustvarjanja slik. Podjetje OpenAI, ki je spočelo ChatGPT, je za te namene ustvarilo dodatno orodje Dall-E, od prvega razkritja pa se konkurenca trudi ujeti vse te njihove izdelke.

Najbolj voda v grlo teče Googlu, ki je pri razkritju ChatGPT-ja in integraciji tega v iskalnik Bing ostal spuščenih hlač, nakar so začeli pospešeno delati na svoji lastni umetni inteligenci, ki so ji nataknili ime Bard, prva predstavitev te pa je bila katastrofalna, saj je Bard pri enostavnem vprašanju podal nepravilen odgovor, zaradi česar je bil Google deležen kar nekaj zasmehovanja.

Vendar pa se je delo na Bardu medtem nadaljevalo in Google je na svoji včerajšnji konferenci I/O najavil, da so stopili v partnerstvo s podjetjem Adobe, njuno sodelovanje pa bo spočelo partnerstvo umetnih pameti Bard in Firefly.

Firefly je Adobov lastni produkt, ki deluje na enak princip kot Dall-E. Programu zapovemo nekaj tekstovnih komand, umetna inteligenca pa nato v Fireflyju ustvari unikatno generirano podobo. Adobe ima tule nekaj prednosti pred konkurenco: njegova umetna inteligenca se je učila na milijonih njihovih lastnih slik, prav tako pa se je učila na podobah, ki posedujejo odprto licenco, zaradi česar ni strahu, da bi končni izdelek kakšne avtorske pravice.

Bard Demo 03 Image Generation v10

Druga prednost so njihove izkušnje, saj Firefly ponuja enostavno urejanje slik, uporabniški vmesnik in funkcije orodja pa so veliko podedovale od dolgoletnih urejevalnikov tipa Photoshop in Illustrator. Na voljo bo tudi Adobe Express, ki je namenjen urejanju slik na telefonih, kar nato prav pride za razne objave na družabnih omrežjih.

Google je pokazal nekaj malega glede integracije Barda in Fireflyja in zadeva je videti dokaj enostavna: v okno boste vtipkali svoje želje glede svoje slike, nakar vam bo umetna inteligenca zgenerirala nekaj podob, ki jih bomo lahko kasneje še malce uredili. Datumsko zadeva še ni določena, a naj bi več izvedeli v prihajajočih tednih.

Bard Demo 01 image search v13

Google je tudi razkril večjo dostopnost do Barda, ki je po novem na voljo v več kot 180 državah in teritorijih. Številka je malce zavajajoča, saj med naštetimi novimi območji najdemo bolj teritorije tipa Norfolk Island, medtem ko so iz seznama izključene večje države kot so Francija, Nemčija oziroma celotna Evropska unija, manjka pa tudi Kanada. Celoten seznam držav in teritorijev najdete tukaj, verjetno pa ni treba dvakrat omenjati, da na njem ne boste našli Slovenije.

Majevska ponudba servisa PlayStation Plus Extra bo konkretna

0

Sony bo tudi v tem mesecu poskrbel za lepo dopolnitev svojega servisa PlayStation Plus, ki je razdeljen na tri različne kategorije: Essentials, Extra in Premium. Tokrat se je razgovoril o stopnjah Extra in Premium, ki bosta čez slab teden prejeli več kot 20 novih iger.

Pri igralcih je najbolj popularna stopnja Extra, ta pa bo ta mesec prejela kar nekaj zanimivih iger. Če morda do sedaj še niste skočili v novo ponudbo Tomb Raider iger potem boste lahko na enostaven način preigrali celo trilogijo, ki jo sestavljajo igre Tomb Raider Definitive Edition, Rise of the Tomb Raider in Shadow of the Tumb Raider. Med starejšimi igrami je dobro izpostaviti še igre Dishonored 2 in samostojen dodatek Dishonored: Death of the Outsider, The Evil Within 2 in Conan Exiles.

Majevska ponudba pa prinaša tudi nekaj novejših naslovov. Med njimi je zagotovo najbolj pomembna ekskluziva Ratchet & Clank: Rift Apart, ki je bila ena izmed tistih iger, ki so pokazale resnično moč konzole PlayStation 5. Poleg te se boste lahko pozabavali še v igri Watch Dogs Legion, ki sicer kritikov ni odpihnila, a kakšno kratko preigravanje je priporočljivo in kdo ve: morda boste eden tistih redkih, ki se boste zaljubili v njene igralne mehanike.

Poln seznam iger je sledeč:

  • Ratchet & Clank: Rift Apart
  • Humanity
  • Watch Dogs Legion
  • Dishonored 2
  • Dishonored: Death of the Outsider
  • Sakuna: Of Rice And Ruin
  • Tomb Raider Definitive Edition
  • Rise of the Tomb Raider
  • Shadow of the Tomb Raider
  • Bus Simulator 21
  • The Evil Within 2
  • Wolfenstein Youngblood
  • Thymesia
  • Rain World
  • Lake
  • Conan Exiles
  • Rune Factory 4
  • Story of Seasons: Friends of Mineral Town
  • Soundfall

Tudi naročnina Premium s sabo prinaša nekaj naslovov, ki jih najdete v PlayStationovi knjižnici klasik:

  • Syphon Filter: Logan’s Shadow
  • Blade Dancer: Lineage of Light
  • Pursuit Force
  • Ghostbusters: The Video Game Remastered

Vse te igre bodo v veljavo stopile 16. maja in bodo lep obrok, preden nas Sony razveseli s svojo naslednjo konferenco, ki naj bi se zgodila že čez nekje 2 tedna.

Dragon Age Dreadwolf je od izida oddaljen vsaj še eno leto

0

Naslednje poglavje fantazijske sage Dragon Age je zdaj v razvoju že precej dolgo časa in to niti ni tako presenetljivo, saj si razvijalec BioWare res ne more privoščiti še enega spodletelega projekta. Po slabo sprejeti igri Mass Effect Andromeda in nato še hujšem Anthemu je visela usoda studia na nitki, založnik EA pa jim je nato ponudil še eno priložnost in obudil delo na novih poglavjih franšiz Dragon Age in Mass Effect.

Projekt je bil nekaj časa znan samo kot Dragon Age 4, nakar mu je razvijalec nadel uradno ime Dreadwolf, zanj pa do sedaj, razen enega predčasno ekstremno kratkega videa, nismo videli še niti enega igralnega posnetka. Mnogi so ugibali, da bi se naj to spremenilo letos in nekateri so tudi upali, da se morda v 2023 pripeti tudi potencialni izid.

Veliko teh upov je včeraj poteptal založnik EA, ko je v finančnem poročilu nanizal izide v fiskalnem letu 2024, ki se konča aprila naslednje leto. Med vsemi temi naslovi Dreadwolf ni nikjer omenjen, kar v praksi tudi pomeni, da zadeve vsaj še eno leto ne bo na spregled. EA tule ne poskuša biti prebrisan in nato na nek prikrit način izdati novo poglavje franšize Dragon Age, saj sta v poročilu specifično omenjeni dve še nerazkriti igri: en dirkaški naslov in ena igra, ki spada pod branžo EA Sports.

To sicer ne pomeni, da letos ne bomo dobili kakšnega igralnega napovednika, a to je seveda odvisno od EA-jeve marketinške kampanje in kdaj se bo ta spravila v zagon. Zadnja uradna posodobitev glede projekta je bilo njegovo stanje, saj je Dreadwolf stopil v alfa fazo razvoja, kar pomeni, da je celotna zadeva igralna od začetka do konca, a seveda je treba postoriti še veliko kodiranja, preden bo igra pripravljena za prodajo.

Kar strah nas je pomisliti, kdaj bo potem prišel naslednji del sage Mass Effect. Tudi ta je v aktivnem razvoju, a naj bi bil še v predprodukciji, tako da smo verjetno od njegovega izida še leta stran. Kar težko je verjeti, da je BioWare leta 2009 izdal Dragon Age: Origins, leta 2010 Mass Effect 2, leta 2011 Dragon Age 2 in leta 2012 Mass Effect 3, s tem da je vmes leta 2011 pripravil izid še MMO-ja Star Wars: The Old Republic.

Hollow Knight: Silksong je bil očitno prestavljen

0

Razvijalec Team Cherry nas je leta 2017 nepričakovano razveselil s svojim pionirskim projektom Hollow Knight, tega pa so pozdravili tako kritiki, kot tudi igralci. Platformsko nadzorovanje majhnega žužka, ki si postopoma odklepa nove sposobnosti je nabralo kultno skupnost, ta pa že dolgo čaka na nadaljevanje, ki je bilo sprva mišljeno kot razširitev za originalno igro, nakar je zadeva nabreknila in Team Cherry se je odločil iz nje narediti polnopravno nadaljevanje z imenom Silksong.

In zadeva je zdaj v razvoju že nekaj poštenih let, datum izida pa kljub temu ostaja neznanka. Razvijalec o igri bolj redko spregovori, saj raje svoje moči usmerja v kovanje kode, zato smo zadnji napovednik videli lani poleti, ko je na junijski konferenci E3 Microsoft najavil, da bodo vse prikazane igre izšle v roku enega leta.

Zaradi tega so igralci upravičeno pričakovali, da bo Hollow Knight: Silksong izšel najkasneje junija 2023, upanje za ta datum pa je nato začelo z vsakim mesecem povzeti navzdol. Team Cherry ni namreč vmes izdal nobenega novega napovednika ali pa vsaj kakšne slike, od junija pa nas zdaj loči manj kot mesec dni.

Včeraj smo končno dobili neko novo informacijo in novice niso ravno dobre. Na Twitterju se je oglasil Matthew Griffin, ki pri Team Cherryju skrbi za marketing in povedal, da je ekipa načrtovala izid igre v prvi polovici 2023, vendar pa so ta datum precenili, saj razvoj igre še vedno ni zaključen. K temu je še dodal, da je razvijalec navdušen nad trenutnim potekom razvoja in da je igra postala kar velika, zato si želijo vzeti ves potreben čas, da bo končni izdelek karseda dober.

Matthew sicer ni izredno zamaknil izida igre, a Silksong nekega datuma že tako ni imel, tako da mu niti ni bilo treba uradno naznaniti zamika. Vendar pa njegove besede jasno pokažejo, da igre junija ne bomo igrali in vprašanje ostaja, če ni Silksong vmes že skočil na izid v 2024.

Nekateri igralci so se spotaknili tudi ob njegove besede, da je igra postala kar velika, saj je bila ena od pritožb glede originala dejstvo, da bi bila zadeva lahko malce krajša, saj se je proti koncu zdela že malce razvlečena in ponavljajoča.

Med čakanjem se lahko pozabavate z vrsto modov. Eden od njih je denimo dodal zvočno igranje za vsako srečano žuželko, kar je zagotovo dober izgovor, da se lotite ponovnega preigravanja.

Že tako nor film Meg bo dobil še bolj odštekano nadaljevanje Meg 2: The Trench

0

Film The Meg iz globin si ni prislužil prav nobene nagrade in tudi njegove ocene iz strani kritikov so pomilovanja vredne. Vendar pa smo očitno ljudje naravnost nori na gromozanske morske pse, ki radi grizejo človeško meso. To je leta nazaj dokazal film Žrelo in to je leta 2018 ponovno dokazal The Meg, ki je po blagajnah celega sveta prislužil več kot 530 milijonov dolarjev. Kljub temu uspehu smo morali čakati kar 5 let na eventualno nadaljevanje Meg 2: The Trench, za katerega je režiser Ben Wheatley potreboval sedem mesecev, da je skupaj sestavil neko kohezivno zgodbo.

Ta se bo zdaj seveda spet vrtela okoli ogromnih, prehistoričnih morskih psih megalodonih, ki so živeli še v času dinozavrov in prvi napovednik nam lepo pokaže, da so bili že takrat strah in trepet celega sveta. Beštija v enem kadru skoči iz morja in pohopsa kar tiranozavra, nakar se dogajanje spet preseli v sodobni svet, kjer nedolžni turisti niti približno ne vedo, kakšna nevarnost jim preti.

Za razliko od prvenca bomo v nadaljevanju namesto enega gledali v vsaj tri ogromne morske pse, očitno pa jim bodo družbo delale še nekatere druge pošasti Marianskega jarka, saj se v enem trenutku iz vode dvignejo lovke in turiste razmečejo na vse strani.

Rešitev človeštva bo spet lahko prišla samo iz ene smeri: ekipe znanstvenikov, ki se je z megalodonom spopadla že v prvem delu. Spet jih bo vodil Jonas Taylor, ki ga bo zaigral Jason Statham in film se bo spet očitno jemal samo na pol resno. Dokaz tega je denimo srečanje Jonasa z megalodonom, ki ga pogumni znanstvenik ustavi s svojim škornjem, čeprav smo malce prej gledali spopad gromozanskega morskega psa s tiranozavrom in slednji ni imel najmanjše možnosti za preživetje, a je hkrati res, da ni imel obutih škornjev.

Meg 2: The Trench v kina prihaja 4. avgusta, moč pa si ga bo ogledati tudi v 3D obliki.

Grozljivka Bird Box dobiva nadaljevanje, ki nas bo tokrat preselilo v Barcelono

0

Pri grozljivkah obožujem zaplete, kjer se protagonisti in tudi sami gledalci ne zavedajo točno s čim se spopadajo in kako velika nevarnost jim stoji nasproti. Od vedno sem bil pristaš teze, da je strah veliko večji, če nikoli ne dobiš jasnega pogleda na tisto, kar naj bi te strašilo in ravno zaradi tega so bile grozljivke kot so Čarovnica iz Blaira in Paranormalno tako veliki uspešnici.

Tudi film Bird Box se je ravnal po podobnih smernicah. Grozljivka iz leta 2018 je nastala po knjigi, ki jo je spisal Josh Malerman, zgodba pa sledi postapokaliptičnim dogodkom, ki so praktično izbrisali civilizacijo. Širom planeta so se namreč nenadoma začeli vrstiti množični samomori in nikomur ni bilo na začetku jasno, zakaj se nenadoma ljudje prostovoljno ubijajo. Šele kasneje se razve, da so povod neka skrivnostna bitja, ki so tako bizarna, da če jih človek pogleda to pri njemu takoj zbudi histerijo zaradi katere si na koncu vzame življenje. Preživelim tako ne ostane drugega kot pa da si zavežejo oči in se za premikanje po svetu poslužujejo drugih čutov, za opozarjanje pred nevarnostjo pa povsod namestijo ptice v kletkah, ki jim ta bitja ne morejo do živega.

Bird Box se je rodil ekskluzivno na Netflixu in čeprav film ne nosi ravno nekih visokih ocen, so bili gledalci naravnost očarani, saj si ga je samo v prvem tednu od izida skupno ogledalo preko 45 milijonov računov.

Glede na takšen uspeh je malce čudno, da Netflix ni nikoli napovedal uradnega drugega dela, a morda pri temu igra vlogo dejstvo, da Josh Malerman nikoli ni spisal nadaljevanja. A novih avantur v tem zanimivo zastavljenem svetu bomo vseeno deležni, saj je pretočni servis včeraj izdal prvi napovednik za film Bird Box Barcelona, ta pa ne bo nadaljevanje, ampak bolj “spinoff”, ki bo dogajanje izven ZDA preselil v Evropo.

Bird Box Barcelona se bo odvil ravno med splošno paniko delanja samomorov in gledalci bomo priča počasnemu propadu civilizacije. Dražilnik pokaže nekaj utrinkov znotraj pisarn, nakar nam izda en napet trenutek, ko nekdo želi odkleniti avto, a še preden se usede noter, ga nekdo prehiti do sedeža. Ni sicer še jasno ali bo celoten film v španščini ali pa bomo gledali neko mešanico jezikov, saj nam napovednik pojasni dogodke v angleščini, nakar se karakterji pogovarjajo v španskem jeziku.

Zadeva je videti zanimivo, film pa bomo na Netflixu gledali od 14. julija dalje.

Doom 2 RPG je zdaj igralen na PC-ju

0

Morda se boste v tem članku prvič seznanili z igro Doom 2 RPG, kar niti ni presenetljivo, saj se je ta igra rodila dobrih 10 let nazaj in uradno nikoli ni bila na voljo za PC. Doom 2 RPG je bil, tako kot prvenec, razvit izključno za iOS sisteme – v primeru drugega dela je bil ta narejen specifično za telefon iPhone in glasbeni predvajalnik iPod Touch.

RPG verzija si sicer s PC verzijo deli podobo prvih dveh Doom naslovov, ki sta nas razveselila sredi devetdesetih, vendar pa sta si igralno zadevi povsem različni. Še vedno se bomo sprehajali po hodnikih vesoljskega podjetja UAC in se spopadali z demoni, a namesto hitre strelske akcije nas tule čaka prvoosebni potezni boj, kjer si z nasprotnikom izmenično poskušata zbiti zalogo zdravja.

Igranje je tako sestavljeno iz izmeničnega streljanja in uporabljanja predmetov, saj si bo treba vmes obnoviti točke zdravja, med raziskovanjem stopenj pa boste lahko čvekali z drugimi osebami, si nabirali strelivo, orožje in oklep, kar so vse pritikline žanra RPG.

Modderska ekipa GEC.inc se je odločila, da je pravi greh, da teh iger ne moremo igrati drugje kot pa na originalnih platformah, ki zdaj zagona teh iger sploh več ne podpirajo, saj nihče ni poskrbel za primerne nadgradnje, ki bi igri naredili združljivi s sodobnimi iOS operacijskimi sistemi. Zato so najprej poskrbeli za predelavo prve igre, pred kratkim pa je enako obdelavo doživel tudi Doom 2 RPG.

Modderji so pri predelavi poskrbeli za podporo igranja preko igralnih ploščkov, miške in tipkovnice, če pa morda imate pri roku zaslon na dotik se lahko celo poslužite originalnih kontrol, ki so bile povsem odvisne od tapkanja po zaslonu.

Predelava je seveda brezplačna, prenesete pa jo lahko na spletni strani DoomWorld. Igra kakšnih posebnih zahtev nima – pozorni bodite le na to, da pred zagonom namestite tudi program OpenAL, ki poskrbi za pravilno predvajanje glasbe.

Kje in kako spremljati letošnjo Evrovizijo?

Spet je nastopil tisti čas v letu, ko se celotna Evropa združi pred televizorji in skupaj spremlja tekmovanje Pesem Evrovizije, ki je postalo tako popularno, da je Hollywood iz njega sproduciral uradno glasbeno komedijo v kateri je glavno vlogo nosil Will Ferrell. Tudi letos bo tekmovanje razdeljeno na več faz, saj je tekmovalcev preveč in vsi od njih se pač ne morejo uvrstiti v finale.

Letošnje tekmovanje bo potekalo v Liverpoolu, a ne zaradi tega, ker bi Združeno kraljestvo lani osvojilo prestižno lovoriko, saj je ta čast pripadla Ukrajincem in njihovi glasbeni skupini Kalush Orchestra. Gledalcem seveda ne bi bilo preveč všeč, če bi med gledanjem nastopov morali trepetati za življenja, saj je Ukrajina sredi aktualne vojne, zato je bilo dogajanje preseljeno v Liverpool, tam pa se bodo nocoj odvile prve kvalifikacije.

V prvih kvalifikacijah bo nastopilo 15 držav, a med njimi ne bo Slovenije, ki se bo letos poskušala prebiti vsaj do finala, zastopala pa nas bo fantovska skupina Joker Out. Bo pa med nastopajočimi kar nekaj zanimivih kandidatov – med njimi so denimo Hrvati, njihovi predstavniki Let 3 pa bodo na odru odigrali dokaj kontroverzno pesem, ki ni všeč ravno vsem, saj se zopet vrti okoli Ukrajine in Rusije. Med 15. predstavniki bo ob samem koncu nastopila tudi Finska, ki je ena od letošnjih favoritk za zmago.

Prve kvalifikacije se bodo odvile nocoj, 9. maja ob 21.00, nastope pa bomo lahko spremljali preko kanala RTV Slovenija 2, a če vam gre morda na živce slovensko komentiranje se lahko poslužite tudi uradnega YouTube kanala, kjer vam ne bo treba poslušati prevajalca.

Druge kvalifikacije se bodo odvile 11. maja in to spet ob 21.00, na teh pa bo nastopilo 16 držav. Joker Out bo na oder skočil kot 10. nastopajoči in srčno upamo, da se letos prebijejo vsaj do finala, medtem ko jim nekateri napovedujejo celo boj za kolajne. Tako kot prejšnje kvalifikacije, bomo tudi te lahko spremljali na RTV Slovenija 2 in preko prenosa na YouTubu.

Vse skupaj bo pripeljalo do 13. maja, ko se bo ob 21.00 odvil glavni finale, tega pa bomo lahko spremljali na enak način kot kvalifikacije – edina sprememba tule je dejstvo, da bo finale na RTV Slovenija 1.

Organizacija, ki skrbi za Pesem Evrovizije, že nekaj časa ponuja tudi uradno aplikacijo, ki je na voljo za iOS in Android sisteme, ta pa omogoča kar nekaj zanimivosti, ki jih bodo pozdravili vsi navdušenci tega pevskega šova. Lahko si denimo sestavite svojo lestvico nastopajočih in nato to primerjate s svojimi prijatelji. Aplikacija vam omogoči tudi dostop do uradnega glasovanja, a to ni brezplačno, saj se aplikacija v bistvu samo poveže s telefonsko storitvijo za klice in SMS-e, te stvari pa vam ob glasovanju odbijejo nekaj evrskega drobiža.

evrovizija

Na stavnicah je trenutno na prvem mestu Švedska, ki je po predvidevanjih daleč pred vsemi in ima tako za zmago kar 43 % možnosti, na drugem mestu pa je Finska z 22 %, na tretjem mestu pa so Francozi, ki jim nekateri za zmago pripisujejo 7 % možnosti. Slovenija je na stavnicah šele na 18. mestu, a seveda so vse skupaj predvidevanja, saj Pesem Evrovizije rada preseneti, zato bo končni razplet znan šele v soboto

Sony naj bi še ta mesec spočel večjo predstavitev PlayStation iger

0

Predstavitev iger PlayStation Showcase je ogromen dogodek, ki se zgodi samo enkrat na leto, včasih pa od tega preteče še dlje časa. Zadnji takšen Showcase smo tako videli leta 2021, Sony pa je takrat najavil kar nekaj zanimivih zadev kot so denimo Spider-Man 2, Wolverine in predelavo Star Wars: Knights of the Old Republic.

Skrajni čas je tako za nekaj novega in glede na zadnje konkretne govorice naj bi bil naslednji PlayStation Showcase samo še nekaj tednov stran. Prvi se je oglasil novinar Jeff Grubb, ki je od svojih virov izvedel, da naj bi se Showcase zgodil že ob koncu maja, medtem ko se je prej govorilo o juniju, ko bi se moral zgoditi festival E3, preden ni bil ta grobo preklican.

Grubb pravi, da je 25. maj skrajni datum, ko naj bi se zgodila ta predstavitev, a zna se zgoditi celo prej – morda že 21. maja. Njegove besede je nato potrdila tudi spletna stran VGC, ki je iz svojih lastnih virov izvedela, da se bo PlayStation Showcase zgodil ob koncu maja ali pa v začetku junija, kar bi znalo držati vodo, saj bi Sony na ta način elegantno prehitel Microsoft, ki svojo lastno konferenco načrtuje za 11. junij.

PlayStation Showcase se bo tako skoraj zagotovo zgodil v prihajajočih tednih, vprašanje pa ostaja, kaj vse bo na njem pokazal Sony. Založnik se je pri izdajanju ekskluziv za trenutno generacijo konzol odrezal bolje od Microsofta, a zdaj je nekako vodnjak presušil in od uradno napovedanih iger je trenutno znan samo Spider-Man 2. Pričakovanja so zato visoka in Sony vsekakor ima kar nekaj studiev, ki delajo na projektih, ki jih trenutno še niso razkrili. Tu je denimo razvijalec Naughty Dog, ki dela na neki večigralski varianti The Last of Us, za Spider-Man 2 bi lahko dobili kakšen igralni napovednik, nihče pa tudi ne ve, s čim se trenutno ukvarja studio Bluepoint Studios, ki naj bi delal na svojem prvem originalnem projektu, za tega pa nekateri pravijo, da naj bi bil Bloodborne 2 in predelava prvega dela.

Lastnik spletne strani VGC, Andy Robinson, je iz lastnih virov izvedel, da naj bi bil na PlayStation Showcase vključen tudi Konami, ki naj bi franšizo Silent Hill zavezal ekskluzivno konzoli PlayStation 5.

Skratka, prihajajoči tedni bodo polni napovedi iger, saj bo junija tudi Ubisoft spočel svojo lastno konferenco Ubisoft Forward na kateri bomo končno dobili vpogled v nove igre znotraj franšize Assassin’s Creed.

Saints Row danes dobiva svoj prvi DLC in ogromno posodobitev

Zadnje poglavje franšize Saints Row nas je pričakalo lani, igra pa bi morala služiti kot nekakšen nov začetek serije, ki bi se vrnil na bolj realna tla, razvijalec Volition pa bi na ta način igralcem predstavil novo četico junakov, ki so se nato preganjali po novem mestu Santo Ileso.

Žal splavitev igre ni šla po načrtih in nekateri kritiki so igro naravnost raztrgali, medtem ko je nam bila samo povprečna, vsi pa smo se strinjali, da je bilo ob izidu hroščev čisto preveč. Volition je od takrat delal na popravkih, a slaba prodaja naslova je botrovala k temu, da bo razvijalec sčasoma združen z založnikom Gearboxom, še pred tem pa bodo za Saints Row izdali večjo brezplačno posodobitev in trojico DLC-jev.

Volition in Gearbox igro podpirata iz dveh razlogov. Razvijalec bi si namreč rad vsaj malce popravil svoj sloves, razvoj DLC-jev pa je posledica tega, da je bila igra prodana skupaj s sezonsko prepustnico, zaradi česar mora založnik izdati dodatke, saj se je k temu pogodbeno zavezal.

Skratka, danes je napočil čas za vso to obljubljeno vsebino. Prvi DLC bo nosil ime The Heist and The Hazardous in nas bo poslal na pot maščevanja za filmskim zvezdnikom Chrisom Hardyjem, ki je našo posadko Saintsov izdal in jo nato popihal stran.

Ta DLC bo sicer plačljiv, a poleg njega bomo dobili še brezplačno razširitev Sunshine Springs. Ta bo s sabo prinesla povsem nov del mape, ki bo vseboval svoje trgovine in misije, posodobitev pa bo predelala tudi orožja in sam občutek streljanja, ki naj bi zdaj postal močno bolj užiten. Manj bo stradanja za strelivom, sovražnikom pa je bila zmanjšana zaloga zdravja, kar naj bi strelske segmente naredilo bolj dinamične in zanimive.

Tako The Heist and The Hazardous kot tudi Sunshine Springs izideta danes ob 17.00, Volition pa bo še naprej delal na dodatni vsebini. Julija se pričakuje še ena večja brezplačna posodobitev, ta pa bo hkrati prinesla drugi plačljivi DLC Doc Ketchum’s Murder Circus, zadnji dodatek pa še nima imena, a izide enkrat v avgustu. Tisti mesec se bo izteklo tudi eno leto, odkar je igra izšla eksluzivno v trgovini Epic Games in na Steamu so že bili opaženi prvi vnosi te igre v podatkovno zbirko.

Detektivka The Case Of The Golden Idol dobila razširitev

0

Ena najboljših iger leta 2022 zna biti naslov, za katerega sploh niste nikoli slišali. Imenuje se The Case of the Golden Idol in je prva igra razvijalca Color Gray Games, na Steamu pa se ponaša z oceno Overwhwelmingly Positive.

Gre za prav posebno igralno izkušnjo, ki bi jo lahko uvrstili v žanr detektivk in to takšnih pri katerih je treba uporabljati možgane, saj moramo iskati sledi, logično razmišljati in si nato preko tega sestaviti celotno sliko dogajanja. V kampanji smo na ta način morali razrešiti 12 umorov, vsak od teh pa ostane zamrznjen ravno sredi umora ali pa direktno po njem, takrat pa moramo kot anonimni gledalec pozorno preiskati sceno, prevohati žepe vseh nastopajočih in nato iz vsega skupaj pokazati prst na tistega glavnega morilca.

Kot rečeno, igra se je pri igralcih zelo dobro obnesla in tudi kritiki so ji na Metacriticu podarili skupno oceno 86. Nič čudnega potem, da se je Color Gray Games spravil v delanje prvega DLC-ja, ki je zdaj na voljo za nakup, imenuje pa se Golden Idol Mysteries: The Spider of Lanka.

Dodatek je v bistvu nekakšen preddel glavne kampanje in nas vrne v leto 1741 znotraj izmišljene dežele Kingdom of Lanka. Tam nas čakajo trije povsem novi umori, na igralcu pa je, da odkrije zlobni veleum celotnega dogajanja, ki je znan pod vzdevkom Spider of Lanka. Ker je tole preddel boste med igranjem naleteli na nekaj obrazov, ki ste jih že srečali v polni igri, vsi trije primeri pa naj bi bili najtežji do sedaj, zato boste morali za razrešitev uporabiti vse svoje detektivske veščine.

Golden Idol Mysteries: The Spider of Lanka stane 5,30 €, za preigravanje pa si morate lastiti originalno igro, ta pa trenutno stane 14,39 € in ponuja tudi demo.

Film Oppenheimer dobil obsežen nov napovednik

Eden največjih filmov letošnjika bo zagotovo Oppenheimer, ki ga bo režiral Christopher Nolan, ta pa je v sodelovanje zvabil cel kup prepoznavnih Hollywoodskih imen, ki se bodo postavila v glavne in stranske vloge.

Zgodba bo sledila napetim dogodkom ob koncu 2. svetovne vojne, ko so se Američani in Nemci spustili v dirko ustvarjanja prve atomske bombe. Nacisti so sicer imeli nekaj časovne prednosti, a na ameriški strani je stal briljantni fizik J. Robert Oppenheimer, kateremu je ameriška vojska namenila vsa možna sredstva, da bi lahko čimprej dokončal svoj izum, ta pa bi med drugim lahko hitro prinesel zaključek vojne, a to bo seveda s sabo prineslo nove nevarnosti.

Oppenheimer se bo nato odpravil po svetu iskati največje fizike, ki jih bo skušal pripeljati na svojo stran, nato pa bodo njihovi skupni napori pripeljali do slavnega testa Trinity. Gre za prvo eksplozijo atomske bombe, ki so jo Američani izvedli 16. julija 1945, nakar so samo mesec kasneje, 9. avgusta preko bombe Fat Man, ki je eksplodirala nad Nagasakijem resnično zaključili še zadnji odpor japonskih sil.

Oppenheimerja bo v filmu zaigral Cillian Murphy, temu pa bo družbo delalo še kup drugih imen. Generala Leslija Grovesa bo odigral Matt Damon, v napovedniku pa lahko vidimo še igralce Emily Blunt, Roberta Downeyja Jrja in Florence Pugh, v filmu pa bo nastopila tudi Rami Malek in Josh Peck.

Nolan pravi, da je bil tole zagotovo najbolj zahteven projekt v njegovi karieri, kar gre na račun rekreacije testa Trinity, ki naj ne bi bil samo produkt računalniško ustvarjenih učinkov.

Oppenheimer prihaja v kina 21. julija, glede na tematiko pa je to zagotovo eden tistih filmov, ki si ga je res najbolje ogledati znotraj kinodvorane.

Stalker 2 pokazal dobrih 10 sekund novega “igranja”

0

Po vseh teh letih razvoja je igra Stalker 2 končno prilezla do faze, da smo za njo dobili nekaj igralnih napovednikov in zdaj nam ne ostane drugega kot pa samo še čakanje na uradni datum izida. Ta zaenkrat še ne obstaja, saj je ukrajinski razvijalec GSC Game World izid zaenkrat postavil v leto 2023, o kakšnem točnem mesecu pa ne vemo še ničesar.

Povsem brez novic pa nismo ostali in tako nas je nedavno pričakal nov dražilnik za igro, ki pa v obseg traja vsega 14 sekund. To je res malo, a za igro Stalker 2 bomo veseli vsakega posnetka, pa če je ta še tako kratek… In bizaren.

Novi posnetek namreč ne pokaže drugega kot pa našega junaka, ki odpre pločevinko pijače in jo nato preko vernih animacij tudi spije, s tem pa se je očitno tudi pozdravil neke tegobe.

Vse skupaj je v bistvu promocija za novo najavljeno partnerstvo z energijska pijačo Non Stop, ki obstaja tudi v resničnem življenju. Zanimivo je tudi to, da pijačo spijemo pred stavbo, ki bo Stalker veteranom nekaj znana in to upravičeno, saj stojimo pred Yavinom – lokacijo iz prejšnjih Stalker iger, v njej pa je med nasprotniki različnih frakcij vladalo premirje, saj je bilo to nevtralno območje, kjer se je lahko vsak obiskovalec Zone vsaj malce okrepčal.

Energijska pijača Non Stop ima povezave že s prejšnjimi Stalker igrami – specifično z originalom Shadow of Chernobyl. Namreč tudi v tej igri smo lahko pili energijsko pijačo, a pločevinke te so v nekaterih vzhodnoevropskih državah tipa Belorusija in Moldavija nosile avtentično nalepko podjetja Non Stop, medtem ko smo drugod po svetu gledali v pločevinke, ki so na sebi nosile samo logotip Stalkerja.

Tokrat bomo očitno v Non Stop nalepke gledali povsod po svet in zdi se, da si je razvijalec s tem zagotovil nekaj dodatnega sponzorskega denarja, tako kot je to leta nazaj naredil Kojima, ko smo v igri Death Stranding gledali pločevinke podjetja Monster.

Nova postapokaliptična serija Silo doživela vzpodbuden začetek

Sem velik privrženec postapokaliptičnega žanra in čeprav imam iz njega na izbiro veliko izdelkov tako v svetu filmov, kot tudi v igrah, je bolj malo izdelkov, ki res zadostijo vsem mojim zahtevam. Pri tem žanru sem se sicer že davno naveličal gledanja prežvečenih zombijev in imam veliko raje kakšne originalne zaplete, ki človeštvo na svoj unikaten način postavijo pred največje izzive.

Ravno zaradi tega sem pri igrah tako velik privrženec iger Horizon Zero Dawn in Horizon Forbidden West, saj tema lahko očitate marsikaj, a originalnost zapleta in podajanje same štorije sta bolj redkokdaj deležna kritik. Med takšne originalne zaplete sodi tudi knjižna serija Silos, ki jo je leta 2011 započel takrat neznani pisatelj Hugh Howley. Silos se je začel s kratko zgodbo Wool, nakar je ta eksplodirala v popularnosti, Hugh pa je nato začel pisati nadaljevanja, dokler ni vse skupaj združil v ogromno zbirko zgodb Silo, ki je z imenom Silos doživela tudi slovenski prevod.

Apple se je pred kratkim odločil iz teh pripovedi ustvariti novo serijo, ta pa je 5. maja doživela premierno epizodo in požela visoke ocene. Na IMDb-ju se prvi dve epizodi ponašata z oceno 8,2, medtem ko so si na strani Rotten Tomatoes tako kritiki, kot gledalci enotni z oceni 91 %.

Pretočni servis Apple TV+ si je očitno pridobil novo uspešnico, čigar zgodba sledi človeštvu, ki se je v prihodnosti preselilo v ogromen silos, ta pa pod zemljo nosi kar 144 nadstropij. Na površju se namreč ne da živeti več, saj je površina radioaktivna, od te apokalipse pa so minile generacije, tako da se v bistvu nihče več niti ne spominja, kaj je bil sploh razlog za vso to radioaktivnost. O razlogih se sicer ne sme javno preveč razpravljati, saj če začneš preveč dvomiti v razloge za čepenje v Silosu, si lahko hitro obsojen na smrt, nakar te pošljejo sčistiti zunanje kamere, ki so še edini vpogled v zunanji svet, to pa je za čistilca tudi usodno. Ali pa morda ne? Po Silosu so se namreč začele širiti govorice, da tiste kamere v bistvu ne kažejo realne slike in da je površina povsem normalna, nekdo drug pa želi ljudi zaradi svoji razlogov zadržati v Silosu.

Kot vidite vas čaka res unikaten zaplet, ki ga v televizijski predelavi nadzoruje Graham Yost, tega pa se spomnimo po vodenju serije Justified. Yost se je odločil zvesto slediti dogodkom iz knjig, tako da boste že v prvi epizodi napeto gledali v dogodke, saj se že takoj na začetku eden od likov odloči zapustiti bunker in dokazati, da je zunaj vse v najlepšem redu, pa čeprav mora za kaj takšnega tvegati življenje.

Prva sezona serija bo sestavljena iz desetih epizod, zadnjo od teh pa bomo ugledali 30. junija. Na pretočnem servisu Apple TV+ lahko trenutno pogledate prvi dve epizodi, tretja pa na spored pride 12. maja.

Darkest Dungeon 2 danes izide v polni verziji

0

Originalni Darkest Dungeon iz leta 2016 velja za eno od tistih iger, ki so sistem Zgodnjega dostopa izkoristile na pravilen način, saj je razvijalec Red Hook Studios čas med testno fazo izkoristil za piljenje izdelka, ki je bil nato ob polnem izidu bil deležen nekaj kritik, a skozi pridno dodajanje vsebine in popravljanje uravnoteženosti je Darkest Dungeon postajal samo še boljši.

Nekaj takšnega se pripravlja tudi za nadaljevanje Darkest Dungeon 2, ki ga je je Red Hook Studios dve leti nazaj izdal samo na platformi Epic Games, od takrat pa nabira hvale in pritožbe igralcev, poliral igralno formulo in se pripravljal na poln izid, ki se bo pripetil danes, 8. maja.

Darkest Dungeon 2 je imel že v Zgodnjem dostopu veliko vsebine, a polna različica bo vsebino povsem dopolnjena in bo prinesla tudi epilog. Na voljo nam bo 5 poglavij, ki jih bomo raziskovali skozi 12 igralnih razredov, vsak od teh pa bo vseboval svoje zgodbe in veščine. Eden od teh herojev bo na voljo samo v polni različici igre, ki bo, za razliko od Zgodnjega dostopa, na voljo tudi preko Steama.

Drugo poglavje raziskovanje temnic ima naravnost čudovito podobo, saj se je Red Hook res dobro odrezal pri prenosu 2D slik v bolj izpopolnjene 2,5D animacije, ki pa so še vedno ohranile turobno in grozljivo estetiko prejšnje igre. Vendar pa nekateri veterani niso ravno navdušeni nad prenovljenimi igralnimi mehanikami, saj se zdaj okoli vozimo s kočijo in se poskušamo prebiti na vrh, kar je za nekatere povsem nepotreben dodatek znotraj igre. Prav tako ni več tiste vasice, ki ste jo nato v originalu pridno nadgrajevali in vam je služila kot nekakšna baza, saj boste tule nabirali samo sveče, ki vam nato nadgradijo like za naslednji “naskok”.

Red Hook Studios je že zdaj napovedal, da bo Darkest Dungeon 2, tako kot originalno poglavje, po izidu prejel še polno vsebinskih nadgradenj, kamor verjetno lahko prištejemo tudi plačljive dodatke. Razvijalec namerava dodati še nove pošasti in tudi močno podporo za mode, ki je veliko vsebine pridodala tudi originalu.

Darkest Dungeon 2 bo iz Zgodnjega dostopa stopil danes ob nekje 18.00. Do takrat ga lahko kupite na Epic Gamesu po ceni 23,99 € ali pa še malce počakate in si ga privoščite na Steamu.