🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 158

V Zagreb prihaja CoD 1 turnir, z nagradnim skladom v vrednosti 2.500 €

0

Franšiza Call of Duty bo naslednje leto praznovala že svojo 20. obletnico in založnik Activision je med tem časom iz CoD imena spočel eno najbolj dobičkonosnih franšiz, ki je vsako leto dobila en nov del in bo pri tem izjemo naredila, ironično, ravno na svojo veliko obletnico.

Čeprav je med tem obdobjem izšlo ogromno delov, se nekateri še vedno z ljubeznijo spominjajo tistega čisto prvega dela iz leta 2003, ki je bila takrat predstavljen kot nekakšna konkurenca seriji Medal of Honor, ta pa je že dolgo tega šla pod rušo. Kar je CoD-u takrat pomagalo pri nadvladi nad konkurenco ni bila samo enoigralska kampanja, ampak tudi hudo zanimiv večigralski del, ki je nato spočel še bolj popularno nadaljevanje Call of Duty 2 in legendarne mape tipa Carentan še vedno živijo v našem spominu.

Dovolj je bilo zgodovine, poglejmo si kaj se s prvim delom dogaja v letu 2022. Ta ima namreč kljub svoji starosti še vedno zvesto bazo igralcev in ravno ti so vabljeni na prihajajoči Call of Duty Overlord Lanparty turnir v Zagrebu, ki se bo zgodil pod pokroviteljstvom slovenskega proizvajalca stolov in igričarske periferije UVI in v sodelovanju z organizacijo Clanbase.

Tekmovanje bo potekalo v Zagrebu in sicer v njihovem namenskem igričarskem centru Hall of Game Arena, ki se mu na kratko reče HOG, to ime pa je spočelo tudi namensko oblikovan, prašičje obarvan logotip.

Tekmovanje bo držalo 16 ekip, ki štejejo po 5 igralcev, ob maksimalni prijavi ekip pa bo nagradni sklad znašal 2.500 €, temu pa lahko dodate še stotine evrov v obliki bonov, ki se bodo razdelili za nakup UVI izdelkov. Vse tekme bodo prenašane preko Twitcha, finale pa se bo odvil na čisto pravem odru, dogajanje pa bo pospremil priznani komentator Skelly oziroma TheUnluckyMan.

Prijavnina za vsako ekipo znaša 250 €, kar v eni ekipi nanese nekje 50 € na igralca, a takšna je pač cena takšnih večjih turnirjev. Trenutno je za turnir zainteresiranih nekje 14 ekip, tako da se s prijavo splača pohiteti in jo lahko opravite na uradnem Discord kanalu.

Registracije so že odprte, več informacij glede tekmovanja pa najdete na uradni strani. Turnir bo potekal med 12. in 13. novembrom 2022.

Red Bull suspendiral voznika Formule 2, potem ko mu je med igro Warzona ušla rasistična opazka

0

Biti popularen streamer ni lahka naloga, saj tvojega dela ni nikoli konec, poleg tega pa si ves čas pred kamerami in moraš paziti na vsako svojo besedo. To nekaterim bolj ali manj skozi leta treninga uspe, težava pa se pojavi pri tistih, ki so slavni zaradi kakšne druge dejavnosti in svojega jezika pred kamero nimajo iztreniranega.

Nekaj takšnega se je pripetilo pri nedavnem prenosu v živo, ki sta ga organizirala Liam Lawson in Juri Vips, oba pa si kruh služita z dirkanjem v Formuli 2, pod pokroviteljstvom ekipe Red Bulla. Lawson in Vips sta skočila na Twitch in skušala odigrati nekaj rund igre Call of Duty Warzone, a stvari so hitro začele uhajati izpod nadzora.

Težave so se začele še pred prvim zagonom igre. Lawson je pred kamero poskušal podati Juriju rožnato kapo, a jo je ta zavrnil, češ da je preveč gejevska zanj. Lawson je svojega ekipnega kolega hitro opozoril, da takšnih stvari ne sme izreči pred kamero in celotno zadevo hitro pomesti pod preprogo.

Tista glavna bomba pa je nato padla sredi napetega obračuna. Kamera je bila sicer usmerjena v Lawsona, a Vips se je z njim pogovarjal preko mikrofona in sredi igranja je ta naenkrat izrekel rasistično opazko, ki je pri Twitch gledalcih hitro sprožila burno reakcijo. A po toči zvoniti je bilo prepozno in vsem je bilo jasno, da bo Vips zaradi svoje besede plačal ceno.

Estonski dirkač se je kasneje zaradi svoje besede opravičil na Instagramu in izrazil svoje obžalovanje, vendar ga to ni rešilo. Red Bull ga je namreč takoj suspendiral iz svoje ekipe in proti njemu sprožilo preiskavo, zraven pa je še obsodil njegova dejanja.

Ali bo Vips za vedno odstranjen iz ekipe še ni znano, a brez dvoma je to zanj huda kazen. Formula 2 je še zadnji korak pred nastopom v elitni družbi Formula 1 dirkačev in Vips se zna zaradi ene besede odpovedati svojim sanjam, za katere je garal dolga leta. A to je pač cena nepazljivega jezika, ki včasih terja visoko ceno.

Studio, ki je razvil grozljivko Alien: Isolation, pokazal svojo naslednjo igro Hyenas

Razvijalec Creative Assembly je znan predvsem po svoji sagi strategij Total War, 8 let nazaj pa so nas presneto presenetili z izdajo grozljivke Alien: Isolation, ki nas je popeljala v zlata leta Osmega potnika in v to franšizo končno uvrstila izdelek, ki je bil vreden svojega slavnega imena.

Žal pa se zadeva ni dobro prodala in založnik SEGA ni odobril dela na nadaljevanju, ampak je ekipi naložil izdelavo povsem novega naslova. Ta je bil včeraj tudi razkrit pod imenom Hyenas, s predhodno igro tega studia pa si deli samo to, da se dogaja v črninah vesolja.

Gre namreč za (še eno) večigralsko ekipno streljačino, kjer se pet ekip, ki štejejo po tri člane, spopadejo na mapi sredi vesolja, v trudu, da bi izmaknili čim več zakladov. Zgodba namreč pravi, da so se bogati ljudje iz Zemlje preselili na Mars, v orbiti pa so pustili cel kup nabranega bogastva, ki je sedaj cilj naših grabežljivih prstov. Vse skupaj se sliši kot podlaga za battle royale streljačino, a Creative Assembly je zatrdil, da Hyenas to ni.

Igra nosi risano podobo in spominja na nekakšen združek Watch Dogs 2, Fortnita in Saints Rowa. Liki so odštekani in veliko je poudarka na komediji, igranje v breztežnosti pa naj bi popestrilo večigralsko formulo in dostavilo nekaj unikatnega.

Odzivi igralcev nad prikazanim so zaenkrat bolj negativni, saj nekateri Hyenas označujejo za tipični večigralski naslov, ki bo crknil po kakšnem mesecu od izida. Vendar pa za igro stoji kar nekaj talenta, ki nas zna na koncu celo presenetiti.

Razvijalec na uradni strani pobira prijave za igranje alfe, polni izid pa je postavljen v leto 2023.

Heker od zbiratelja izmaknil za 2 milijona dolarjev CS:GO priboljškov

0

Digitalno zbirateljstvo ima svoje prednosti in slabosti, razni vdori v kripto in NFT trezorje pa jasno kažejo, da je pri digitalnem lastništvu največji problem varnost. To je nedavno spoznal tudi en zvesti zbiratelj digitalnih priboljškov iz igre Counter-Strike: Global Offensive, saj mu je nek heker izmaknil celotno bogastvo, vredno nekaj več kot 2 milijona dolarjev.

Novico o spletni kraji je na spletu objavil še en zbiratelj takšne robe – ohnePixel. Ta je na Twitterju zapisal, da je tole zagotovo bil najbolj dragocen ukraden inventorij vseh časov, napadalec pa je med drugim izmaknil sedem AWP Dragon Lore skinov, vsak od teh pa na straneh s predprodajo pa lahko doseže vrtoglavo ceno 56.000 $. A to je še poceni, saj med ukradeno robo najdemo tudi “no-star” karambit in “#1 blue gem” verzijo karambit noža, ki je vreden nekje 1,4 milijona dolarjev.

Napadalec naj bi zbiratelju prejšnji teden vdrl v račun in mu spremenil ime ter povezan e-mail, vse to pa je storil povsem prikrito, tako da zbiratelj niti ni vedel, da se je zgodilo kaj nenavadnega. Preden je zagnal alarm je heker že prodal polovico inventorija, drugo polovico pa je preposlal na svoj sekundarni Steam račun in zadeva zdaj tam stojijo in čakajo prodajo. Heker kakšnega posebnega truda v prodajo ni vložil in jih je razposlal po ceni, ki jih določa tržna vrednost na Steamu.

ohnePixel poziva vse, ki imajo kakršnekoli vire pri Valvu, da ga kontaktirajo, saj zdaj lahko pomaga edino še lastnik Steama. Valve je že sprožil postopek pregleda in očitno so nekateri kupci ukradenih predmetov bili odstranjeni iz platforme.

Igra Fall Guys je zdaj povsem brezplačna, a je hkrati izginila iz Steama

Kar je bilo pred časom napovedano, se je zdaj tudi zgodilo. Huronsko popularna večigralska igra Fall Guys: Ultimate Knockout je postala povsem brezplačna in si jo lahko zdaj vsak prenese iz trgovine Epic Games. Slednji je namreč kupil razvijalca Mediatonic in njihov presenetljivo popularen naslov spremenil v brezplačnega in tako ima zdaj Epic Games pod roko dva naslova, ki sta popularna predvsem pri mlajših igralcih: Fortnite in Fall Guys.

Slaba stran tega je dejstvo, da je Fall Guys zdaj izginil iz Steama in si ga na tej platformi ni možno več aktivirati. Za že obstoječe lastnike je strah odveč, saj bodo igro še vedno lahko poganjali preko Steama in bodo v bodoče prejemali enake posodobitve kot igralci na Epic Gamesu, a novi igralci bodo morali za svojo zabavo obiskati Epic Games.

Lastniki originalne igre, ki se je prodajala po ceni 20 €, boste za svojo zvestobo nagrajeni z Legacy Packom, ki s sabo prinaša sezonsko prepustnico za 1. sezono, ki se imenuje Free For All. Mediatonic je prehod na brezplačni model pospremil tudi z resetiranjem vseh sezon, tako da gremo na potovanje od začetka, s prvo sezono.

Novoprišleki bodo nad prenovljeno igro vsekakor navdušeni, saj je Fall Guys med svojim obstojem nabral cel kup vsebine, kamor lahko prištejemo nove mape, igralne načine in preoblekice, ki jih lahko nataknemo na svoje smešno hodeče pajace. Dobra novica je tudi to, da je Fall Guys zdaj moč igrati na PC-ju in praktično vseh konzolah, vsi pa lahko med sabo igrajo na istih strežnikih, vse račune pa lahko zvežete v enega in tako svoj napredek sinhronizirate preko različnih naprav.

Naval na novo brezplačno verzijo je bil konkreten in Fall Guys je imel na začetku kar nekaj težav s strežniki, ki jih razvijalec počasi odpravlja.

World of Warcraft: Dragonflight izide še letos

0

Razvijalec Blizzard je sicer že nekaj časa nazaj najavil nov dodatek za igro World of Warcraft in igralci so preko vzdušnega napovednika spoznali, da jih bo Dragonflight popeljal na skrivnostno otočje Dragon Isles, tam pa se bomo največ ukvarjali z zmaji. Preko štirih različnih pokrajin Waking Shores, Azure Span, Ohn’ahran Plains in Thaldraszus bomo spoznavali zgodovino teh mogočnih bitij, ki v svetu Azerotha že od samega začetka nosijo pomembno vlogo.

Dragonflight bo s sabo prinesel cel kup sprememb, ki se bodo tikale spremenjenega sistema talentov, spremenjenih poklicev in popolnoma prenovljenega uporabniškega vmesnika, ki bo omogočal enostavno razporejanje posameznih elementov, tako da se nam ne bo več treba toliko zanašati na razne modifikacije iz tretjih strani.

Pomembno vlogo bo igrala tudi povsem nova rasa Dracthyr, ki bodo nekakšni kuščarji, ti pa se bodo lahko kadarkoli prelevili v zmaja in se dvignili v nebo. Vsebovali bodo svojo začetno startno cono, tako da jih boste lahko že od začetka malce bolj intimno spoznali, to pa bo več kot potrebno, saj bodo Dracthyrji vsebovali unikatne napade s svojimi kremplji, za rezervo pa bodo lahko uporabili tudi svoje bruhanje ognja.

Spremenjen bo tudi sistem jezdenja zmajev in zdaj bomo lahko pri šviganju skozi zrak izvajali razne kaskaderske podvige, tako da vse skupaj ne bo samo sestavljeno iz držanje tipke W.

Blizzard je včeraj presneto presenetil z napovedanim datumom izida, saj bo Dragonflight izšel še enkrat v 2022. Bolj natančnega datuma nismo dobili, Dragonflight pa naj bi zaživel enkrat pred 31. decembrom.

Več informacij o igri lahko najdete na uradni strani, prednaročila pa so odprta za tri različne verzije igre: Epic, Heroic in Base Edition. Za osnovni paket boste odšteli 49,99 €, na voljo pa je tudi zbirateljska različica, ki zase zahteva 129,99 €, ta pa vsebuje fizične priboljške kot je mapa in razne figurice.

Tiny Tina’s Wonderlands prispe jutri na Steam

Če imate radi franšizo Borderlands, a ne prenesete trgovine Epic Games, potem so pred vami lepši časi. Tiny Tina’s Wonderlands, samostojna igra, ki se dogaja znotraj Borderlands vesolja, se namreč po samo treh mesecih ekskluzivne zavezanosti trgovini Epic Games zdaj seli tudi na Steam.

Prehod se bo zgodil 23. junija, razvijalec Gearbox pa pravi, da bo igra na Steamu nekaj časa prodajana pod nižjo ceno, kakšna pa bo ta bila, zaenkrat še ni znano. Igralci bodo lahko izbirali med nakupom standardne verzije in dražje inačice Chaotic Great Edition, ki poleg osnovne igre v sebi drži še sezonsko prepustnico. Priporočamo nakup standardne verzije, ki smo ji podelili dokaj visoko oceno, vsi naknadno izdani DLC-ji pa so bili eno veliko razočaranje in za svojo ceno ponujajo kriminalno malo vsebine.

Skladno z izidom na Steamu bo igra dobila tudi nov DLC, imenovan Molten Mirrors, ta pa bo s sabo prinesel povsem nov igralni razred The Blightcaller, ki bo preko strupa in raznih urokov sejal kaos po bojišču. Novi igralni razred boste lahko uporabili v kombinaciji z že izbranimi razredi, saj je Tiny Tina’s Wonderlands neke vrste RPG, ki omogoča takšno mešanje igralnih prvin.

Tiny Tina’s Wonderlands je odlična igra, z zares zabavnimi glavnimi in stranskimi nalogami ter odličnim zvočnim podajanjem. Zaplete se edino pri orožjih in občutku streljanja, ki nekako ni na ravni predhodnika Borderlands 3, a ta je spet šepal na področju zgodbe in preveč nadležnih likov.

Jezen igralec Diablo Immortala zapravil 15.000 € za en dragulj in nato protestno izbrisal svoj lik in igro

0

Blizzard je z izidom igre Diablo Immortal pošteno razburil igralce po celem planetu, saj ti preprosto od tega razvijalca niso pričakovali tako velike pogoltnosti pri mikrotransakcijah. Te so bile seveda pričakovane, saj je Diablo Immortal navsezadnje brezplačen naslov, ki je povrh tega primarno namenjen mobilnim igralcem. Vendar pa so navdušenci nad Hudičevcem še vedno pošteno jezni, saj je Blizzard prelomil obljubo, ki jo je izdal samo nekaj tednov pred izidom, takrat pa je izjavil, da Immortal definitivno ne bo “Pay 2 Win” igra.

Ta trditev se je kasneje izkazala za laž, zato je tudi bes igralcev do določene mere upravičen. Immortal je kmalu začel na Metacriticu polzeti navzdol in trenutno nosi smešno nizko oceno 0,3, streamer Quin69 iz Nove Zelandije pa je svoje razočaranje jasno nakazal v svojem nedavnem prenosu v živo, ko je znotraj igre spočel prav poseben protest.

Quin69 je svoj igralni lik pripeljal do stopnje 60 in se začel ukvarjati z nabiranjem najboljše opreme in ravno tu se pokaže največja požrešnost Blizzarda, saj se vse vrti okoli dragocenih draguljev s petimi zvezdicami, te pa lahko dobite samo ob nakupu Legendary Crestov, ki vam nato med napredovanjem skozi Elder Rift temnice omogočajo pridobitev tega dragulja. Trik je v temu, da vam ti dragulji niso zagotovljeni, zato je treba nakupiti kar nekaj Crestov, preden se končno dokopljete do želenega.

V primeru Quin69-a je ta za te Creste zapravil dobrih 15.000 €, preden se mu je končno izpolnila želja in je v košaro dobil 5-zvezdni dragulj. A Quin69 zadeve ni proslavljal, ampak je takoj odstranil igro iz diska, malce kasneje pa se je spomnil, da bi vmes moral narediti še posnetek zaslona. Igro je nato ponovno namestil, vmes pa se je odločil, da dragulj uniči, izbriše svoj lik in med držanjem sredinca kameri še enkrat dokončno izbriše igro.

Cena 15k evrov za en dragulje je seveda neverjetna, še bolj pa je absurdno dejstvo, da lahko en lik naenkrat nosi 6 takšnih draguljev, tako da je bil v bistvu Quin69 šele na začetku svoje poti. Analitiki so izračunali, da bi za popolnoma nadgrajeno opremo moral igralec odšteti več kot 110k evrov, Blizzard pa je najavil, da je igra v dveh tednih od izida prislužila več kot 24 milijonov dolarjev zaslužka.

Igro Outriders lahko brezplačno igramo vse do četrtka

Poljski razvijalec People Can Fly nas je dobro leto nazaj presenetil s svojo streljačino Outriders, ki je v bistvu spadala v žanr iger “looter shooter” in je bila nekakšna mešanica iger Borderlands in Destiny. Igralci so tako dobili dolgo kampanjo, ki so jo lahko brez problema opravili povsem enoigralsko, a ponujena je bila tudi možnost sodelovalnega opravljanja izzivov.

Outridersi so bili meni osebno presneto zabavni, pa čeprav v enem letu ni dobila kakšne resne dodatne vsebine. Razvijalec se je namreč raje odločil, da bodo za igro dodajali večje razširitve in prva od teh, podnaslovljena Worldslayer, se bo med nami pojavila že 30. junija.

Založnik Square Enix se je zdaj odločil igralce malce opomniti, da imajo dotično igro v knjižnici ali pa novice vzpodbuditi k temu, da ji morda ponudijo novo možnost. Outriderse lahko tako trenutno na Steamu aktiviramo in igramo povsem brezplačno, ta akcija pa se izteče v četrtek.

Igra bo med tem časom tudi znižana in to za kar 45 %, kar ceno poseka na 21,99 €. Ves napredek iz brezplačnega preizkusa se bo prenesel tudi v polno igro, tudi to znižanje cene pa se izteče 23. junija.

Sony naj bi naslednji teden najavil tri nove igričarske slušalke in dva monitorja

0

Sony naj bi se pospešeno pripravljal na razkritje cele linije novih fizičnih izdelkov, ki bodo zadišali predvsem PC igralcem. Poročali smo že o temu, da naj bi Sony delal na “pro” različici svojega igralnega ploščka DualSense, novinar Tome Henderson pa zdaj pravi, da to ni edina stvar, ki se je v zadnjih mesecih ustvarjala znotraj japonskih laboratorijev.

Sonyju je namreč hudo zadišal PC trg in to ne samo na področju digitalnih iger, ampak nameravajo plodno konkurirati tudi na področju periferije. Sony sicer že zdaj izdeluje premijske slušalke, tako da je bilo samo še vprašanje časa, da svojo roko preizkusijo tudi na PC “gaming” področju in za te namene bodo predstavili povsem novo znamko INZONE.

Spletna stran 91mobiles se je že dokopala do prvih slik in informacij teh novih slušalk, ki jih bo moč kupiti v treh različicah: H3, H7 in H9. Vse tri slušalke bodo vsebovale 360 stopinjski zvok, polnjenje preko USB-C vhoda, H3 pa bodo edine, ki jih boste uporabljali žično. Slušalke H7 in H9 bodo brezžične, H9 pa bodo najdražje in bodo svojo ceno upravičile tudi z možnostjo aktivnega preklica zvoka.

Sony pa se ne bo ustavil samo tukaj, ampak namerava skočiti tudi v monitorske vode. Dva nova monitorja bosta prav tako izšla izpod znamke INZONE in bosta namenjena tako PC kot tudi PlayStation 5 igralcem. Prvi monitor bo ponujal ločljivost 4K in osveževanje slike pri 144 Hz, znotraj bo bomo našli tudi podporo za DisplayHDR600. Drugi monitor bo ponujal manjšo ločljivost 1080p, a bo to nadgradil z osveževanjem slike pri 240 Hz, tudi ta pa bo ponujal DisplayHDR400.

Oba nova monitorja bosta omogočala vklop spremljanja raznih statistik kot so denimo sličice na sekundo in spremljanje preživetih ur znotraj iger. Zamik naj bi znašal samo 1ms, konzolni igralci pa boste pozdravili podporo tehnologije VRR. Vse to se sliši super, a po drugi strani je še vedno nekoliko smešno, da konzole PlayStation 5 še vedno ne podpirajo ločljivosti 1440p, ki je postala že nekakšen standard PC trga. Kdo ve, morda bo prihod novih monitorjev s sabo prinesel tudi podporo za novo ločljivost.

Nič od tega ni bilo še uradno potrjenega, a glede na vir in prve slike je očitno nova znamka INZONE resnična. Sony naj bi uradno predstavitev zagnal naslednji teden in takrat odgovoril tudi na najbolj žgoči vprašanji: cena in datum izida.

Sony naj bi ukinil predplačniške kartice za PlayStation Plus

0

Samo še pičla dva dneva nas ločita od prenovljenega servisa PlayStation Plus, ki bo po novem ponujal tri stopnje naročnine, te pa bodo s sabo prinesle cel kup dobrot; med drugim bomo v Sloveniji prvič dobili dostop do pretočnega servisa PlayStation Now in možnost igranja iger iz prejšnjih generacij konzol.

Preklop na novi naročniški servis še vedno ostaja nekoliko zmeden, saj denimo ni čisto jasno kako točno potekajo nadgradnje in kaj se denimo zgodi, če že zakupljeno letno naročnino nagradiš na Extra ali Premium in si vmes premisliš in želiš skočiti nazaj na osnovno raven. Je to sploh možno? Nekako dvomimo.

Sony se je odločil zmanjšati zmedo vsaj na trgu predplačniških kartic, ki smo jih lahko kupili v fizičnih trgovinah ali pa preko preprodajalcev ključev na spletu. Te kartice so bile velikokrat znižane in lahko smo si tako privoščili naročnino za leto, pol leta, 3 ali 1 mesec po manjši ceni kot pa tisti, ki jo je ponujala uradna Sonyjeva trgovina, a zdaj je očitno teh časov konec.

Poljska spletna stran XGP poroča, da so te kartice začele izginjati iz večjih trgovin kot so ameriški Walmart, BestBuy in Newegg, zmanjkuje pa jih tudi na Amazonu. V poljskih fizičnih trgovinah so kartice že skorajda povsem izginile, podobno pa se dogaja drugod po Evropi, novih zalog pa očitno ne bo več. V Sloveniji v trgovinah najdemo 12-mesečne kartice, a vprašanje ostaja, koliko časa bodo te še na zalogi.

Darilne kartice bodo sicer še vedno obstajale, saj jih Sony namerava nadomestiti s takšnimi, ki na sebi nosijo določeno vrednost evrov, te pa boste nato znotraj digitalne trgovine vnovčili za nakup iger in naročnin. Uporabniki bodo sicer zdaj morali storiti še en dodaten korak pri pridobivanju naročnine, vendar pa bo to očitno postalo neko nujno zlo.

Poteza je sicer dokaj logična, saj žongliranje predplačniških kartic za tri različne naročnine doda k zmedi, še posebej če zraven prištejete dejstvo, da vsaka država po svetu drži svoje verzije valut in omejitve, kjer lahko določene kartice vnovčiš samo v specifični državi. A hkrati to pomeni, da teh naročnin ne bo več tako enostavno in poceni kupovati iz strani preprodajalcev ključev, kar bo storitev zagotovo zamerilo marsikomu.

Igra Dragon’s Dogma 2 končno tudi uradno napovedana

0

Capcom je v zadnjih tednih začel nekam glasno govoriti o svoji igri Dragon’s Dogma, ki nikoli ni bila neka blazna prodajna uspešnica, a je na račun svojih zanimivih igralnih mehanik in dobrega boja dobila kultni status in danes ji veliko igralcev nadeva naslov “nebrušen diamant”. Skoraj vsi se strinjajo, da je Dragon’s Dogma imela res zanič zgodbo, ki je skozi napredovanje skozi igro postajala samo še bolj zmedena, a se je odkupila z dobrim koncem, največjo prednost pa je kazala preko svoje boja. Na voljo je več igralnih razredov in vsak od teh nudi svoje sposobnosti, nasproti pa nam včasih stopijo titanski nasprotniki, na katere lahko splezamo in jim tako zabijemo bridko sekiro naravnost v lobanjo.

Založnik Capcom se je sicer zavedal, da je Dragon’s Dogma popularna, a uradnega nadaljevanja kar ni bilo na spregled, smo pa med tem časom dobili več sezon animirane serije na Netflixu, v 2015 pa se je rodil MMO Dragon’s Dogma Online, ki pa je bil prisoten samo na azijskem trgu, pa še tam so mu v 2019 ugasnili strežnike.

Vsi zvesti oboževalci pa boste zdaj končno dobili svojo glavno nagrado. Capcom je namreč praznovanje 10. obletnice obeležil tudi z uradno napovedjo nadaljevanja Dragon’s Dogma 2, na katerem bo zopet glavno vlogo igral Hideaki Itsuno, režiser prvega dela, ki se je podpisal tudi pod serijo iger Devil May Cry. Hideaki je napoved drugega dela pripravil za sam konec praznovanja obletnice in si frajersko odpel jopič in razkril majico z logotipom igre Dragon’s Dogma 2, najavo pa pospremil z besedami: “Žal nam je, da smo vas pustili čakati.”

Kakšnega igralnega napovednika ali pa datuma izida nismo dobili, a oboževalcem je že dovolj novica, da je zadeva zares v razvoju. Capcom je kasneje potrdil, da bo Dragon’s Dogma 2 zgrajen v pogonu RE Engine, ki je zaslužen za nove igre serije Resident Evil in ga najdemo tudi v Monster Hunter Rise.

Če morda originala niste nikoli zagnali, potem je morda trenutna suša z igrami idealna priložnost, da pokukate vanj. Igra je trenutno na Steamu znižana na vsega 4,79 €, akcija pa se izteče 23. junija.

Jon Snow naj bi dobil povsem svojo serijo

0

Serija Igra prestolov se je resda zaključila bolj revno in oboževalci so še vedno besni nad 8. sezono, ki bi jo nekateri najraje izbrisali iz spomina. Po spletu so se celo pojavile peticije, ki HBO pozivajo, da zadnjo sezono posname še enkrat in oboževalcem dostavi tisto, kar si tudi zaslužijo.

HBO kaj takšnega nima v načrtih, a se brez dvoma zaveda, da ima pod prsti pomembno franšizo, ki ima za razne zgodbe toliko potenciala kot Vojna zvezd. Trenutno naj bi bilo v izdelavi kar 7 projektov, kamor lahko prištejemo filme, serije in animirane izdelke, pisatelj George R.R. Martin pa je na svojem blogu opozoril, da ni nujno, da bodo vse te zadeve tudi prišle na ekran in znajo biti preklicane med razvojem.

Spletna stran Hollywood Reporter poroča o eni takšni seriji, ki naj bi sledila Jonu Snowu, enemu najbolj znanih pankrtov znotraj Zahodnjega, ki je v zadnji sezoni zapustil civilizacijo in se skupaj z Divježi odpravil onkraj porušenega Zidu. Kar je najbolj zanimivo pri tem projektu pa je dejstvo, da se bo ta serija dogajala po dogodkih iz Igre prestolov. Tako se morda HBO ne bo vseskozi vrtel okoli ene ere, kot je bilo to v primeru Vojne zvezd in Luka Skywalkerja, ampak bomo celo dobili nadaljevanje zgodbe, ki je imela odrezav zaključek, ki je poleg tega pustil cel kup odprtih vprašanj.

Hollywood Reporter je še zapisal, da je igralec Kit Harington že pripravljen ponovno nadeti črno ogrinjalo, a še vedno se čaka, da bo serija tudi uradno odobrena. HBO je v zadnjih mesecih pod novim vodstvom odsekal cel kup predragih projektov, a seveda je franšiza Igra prestolov povsem druga liga in v njo se splača zliti veliko finančne podpore.

Na novo vsebino pa nam medtem ne bo treba več čakati dolgo. 21. avgusta bomo dobili že prve epizode serije Zmajeva hiša, ki nam bo bližje predstavila zgodovino družine Targaryen, George R.R. Martin pa je tik pred tem, da izda svojo novo knjigo The Winds of Winter. Tole zadnje je bila seveda neokusna šala, saj Martin to piše že 11 let in še vedno o njenem izidu ne vemo ničesar.

Final Fantasy 7 Remake bo v bistvu trilogija, naslednji del prihaja konec naslednjega leta

Založnik Square Enix je pred kratkim obeležil 25. obletnico franšize Final Fantasy z nekaj kratkimi, a slastnimi napovedmi glede prihajajočih projektov tega japonskega RPG-ja, ki je danes še bolj popularen kot v svojih ranih začetkih.

Največ pozornosti je bilo namenjene predelavi igre Final Fantasy 7 Remake, ki je izšla aprila 2020, a v nedokončani obliki. Dobili smo namreč samo del igre in en DLC, Square Enix pa je zdaj pojasnil, da bo celotna predelava razdeljena v tri poglavja. Drugi del se bo imenoval Rebirth in bo seveda nadaljeval zgodbo predhodnika, a režiser Tetsuya Nomura pravi, da bodo za drugi del poprijeli tudi vsi tisti, ki niso nikoli zagnali originala, kar je za trilogijo ene zgodbe definitivno nekam bizarna izjava in zanimivo bo videti, če bomo lahko v Rebirth lahko prenesli napredek iz prve igre. Rebirth je še dokaj daleč stran, saj ga lahko pričakujemo šele pozimi 2023, zanimivo pa je, da bo izšel samo za konzolo PlayStation 5, medtem ko je bilo predhodnika igrati tudi na PlayStation 4.

Final Fantasy 7 Remake je po novem skočil tudi na Steam, saj je bil do sedaj zavezan trgovini Epic Games. Žal pa vse niso dobre novice, saj ta več kot 2 leti stara igra zase zahteva kar 80 €, a si jo lahko do 23. junija privoščite po znižani ceni 56,79 €.

Square Enix je hkrati napovedal predelavo igre Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion, ki je leta 2007 izšla samo za prenosno konzolo PSP. V glavni vlogi tokrat nastopa Zack, zgodba pa se dogaja pred tisto iz Final Fantasyja 7 in če vam morda konec slednje igre ni bil povsem jasen, zna tančico zmede odpraviti ravno Crisis Core. K sreči bo ta predelava izšla malce prej, saj je napovedana že za to zimo, kar je pa še posebej smešno je dejstvo, da bo na PC-ju izšla samo na Steamu, medtem ko Epic Games sploh ni omenjen.

Halo Infinite naj bi svoj prvi štorijalni DLC dobil šele enkrat v 2025

0

Razvijalec 343 Industries je imel pred izidom igre Halo Infinite polne žepe obljub glede prihodnosti franšize Halo, saj naj bi bil ravno Infinite peskovnik, v katerega bi v naslednjih desetih letih lahko zlili nepredstavljivo količino vsebine, igra pa bi tako redno dobivala novo vsebino in bi se vedno čutila sveža.

Zdaj pa je jasno, da je razvijalec v žepih skrival tudi dve figi in čeprav je Infinite po letih razvoja in prestavitvah izidov vendarle izšel, je to storil v bolj ubogem stanju. Kampanja je bila pošteno okleščena in se je dogajala v praznem odprtem svetu, 343 Industries pa več kot pol leta po izidu še vedno ni dostavil obljubljenega sodelovalnega načina, ki naj bi prispel enkrat avgusta. Tudi na večigralskem polju jim ne gre ravno dobro, saj je igra po dobrem začetku zaradi pomanjkanja vsebine in ubožnih sezon danes le še bleda senca samega sebe in povprečno dnevno dosega manj kot 10k igralcev.

Nove govorice pravijo, da bo Halo Infinite še nekaj časa v slabem stanju. Vir tokratnih čenč je YouTuber Sean W, ki sicer velja za srednje dober vir informacij, tako da je morda njegove besede treba jemati z malce rezerve. Sean pravi, da bo Infinite sicer dobil novo vsebino za kampanjo, a je ta še v ranih začetkih in naj bi jo dobili šele enkrat v 2025. To so debela tri leta stran, kar je dovolj časa za razvoj praktično popolnoma nove igre, a morda 343 Industries nekaj takega tudi načrtuje, saj Infinite trenutno ni na dobrem glasu in pada iz ene težave v drugo. DLC naj bi bil po velikosti enako obsežen kot originalna kampanja in se naj bi dogajal na povsem novem planetu.

Izid DLC-ja v 2025 se sicer zdi malce smešen, vendar pa je jasno, da pri 343 Industries nekaj ne štima. V nedavni Microsoftovi konferenci Halo praktično ni bil omenjen, kar je hudo bizarno, saj je to eno največjih imen Xbox-a, ki je vedno stalo v centru pozornosti in je pred kratkim zagnalo tudi prvo sezono televizijske serije, ki pa je prav tako bila deležna slabih kritik.

Dark Souls: Archthrones je nova večja modifikacija za igro Dark Souls 3

0

Dark Souls veterani smo vedno na lovu za novo vsebino in zdaj, ko je bil Elden Ring že dodobra preigran, se nas je začelo veliko spogledovati s ponovim preigravanjem starejših naslovov. Pri tem je sicer nekaj težav, saj strežniki iger Dark Souls 1, 2 in 3 na PC-ju še vedno ne obratujejo, razvijalec FromSoftware pa je sicer napovedal delo na popravkih, a datum izida teh še vedno ni znan.

Pridna modderska skupnost pa vmes ne počiva in počasi se približuje izid nove obsežne modifikacije Dark Souls: Archthrones, ki je v izdelavi že nekje 2 leti in bo namenjena igri Dark Souls 3. Ta je sicer prejela že dve večji modifikaciji Cinders in The Convergence, ki sta pošteno spremenili stopnje, nasprotnike in šefe, a kakšne štorijalne vsebine nista dodali. Ravno to pa bo naredil Archthrones, ki ga razvijalec imenuje za neko različico neuradnega DLC-ja, saj bo predstavil preoblikovane stare lokacije, tem pa bo dodal povsem nove mape, šefe, nasprotnike in prijateljske NPC-je. Štorija se bo odvijala pred dogodki iz Dark Soulsa 3, igranje pa bo malce spominjalo na Demon’s Souls.

Tako kot v prej omenjeni igri bomo namreč svoja potovanja začenjali iz lokacije Nexus of Embers, tam pa se bomo lahko nato teleportirali na 5 različnih map. Eno od teh vidimo v dražilniku in nosi ime Consumed Cathedral in ni vrag, da me niso samo po enem kadru zasrbeli prsti po igranju.

Žal modifikacija še nima datuma izida, namerava pa razvojna ekipa v svet poslati demo, ki pa prav tako še nima časovnega okvirja.

Predelava igre The Elder Scrolls II: Daggerfall zdaj na voljo za igranje

0

Elder Scrolls 6 je po zadnjih podatkih še leta stran in če imate trenutno že vrh glave vedno novega igranja Skyrima, a si še vedno želite nekaj Elder Scrolls vsebine, je morda zdaj napočil čas, da se vrnete v zgodovino.

Natančneje v leto 1996, ko je na svet privekal drugi del serije Daggerfall, ta pa je služil kot podlaga za razvoj Morrowinda, ki je nato serijo Elder Scrolls izstrelil med najbolj prepoznavna imena igričarske industrije. Daggerfall je danes bolj kot ne samo arhivski primerek igre, ki ga zaganjajo samo največji nostalgiki, saj nosi cel kup tehničnih omejitev, grafično pa je zadeva videti resnično zastarano.

Vendar pa k sreči obstajajo modderji, ki so pripravljeni žrtvovati ves svoj prosti čas za delanje na obsežnih projektih, za katerega ne bodo dobili niti evra, a to jih preveč ne moti. Takšni istomiselni junaki so se več kot 10 let nazaj združili pod projektom Daggerfall Unity, ki je celotno igro prenesel v bolj moderen pogon Unityja, zdaj pa je ta nehuman podvig končno prispel do ciljne črte.

Predelava prenovi vse teksture znotraj igre in te naredi bolj podrobne, tako da okoli ne stojijo samo zamegljene osebe, ampak veliko lepši modeli, ki pa še vedno niso povsem v 3D. Daggerfall Unity vsebuje še prenovljeno osvetlitev in veliko boljše kontrole, vsemu temu pa lahko dodamo še nekaj sprememb igralne formule, ki bodo prišle prav vsem novejšim, bolj “razvajenim” igralcem.

Za igranje modifikacije je najlažje skočiti na GOG, kjer si lahko brezplačno prenesete igro Daggerfall Unity – GOG Cut in za igranje vam ni treba narediti ničesar drugega, kot pa pognati bližnjico na namizju. Zadevo je možno igrati tudi na Steamu, a tam bo treba narediti malce več korakov – postopek namestitve si lahko ogledate na uradni strani.

The Quarry – odličen recept za starošolsko grozljivko

Priznam, da sem razvijalca Supermassive Games praktično že skoraj povsem odpisal. Gre za studio, ki se je proslavil leta 2015, ko je na trg izvrgel odlično grozljivko Until Dawn, a od takrat je izgubil bogato finančno zaledje Sonyja ter se spravil na vkup spravljati antologijo The Dark Pictures Anthology, ki je bila že od štarta pod povprečjem, dno pa so dosegli z zadnjim delom House of Ashes, ki je bil preprosto zanič.

A glej ga zlomka, Supermassive Games je z igro The Quarry dokazal, da imajo v rezervoarju še nekaj bencina in nova igra je skorajda popolno nasprotje njihovih zadnjih treh naslovov. The Quarry je odlična vrnitev k formuli Until Dawna in kaže tudi na nekakšen prerod “slasher” grozljivk, ki ga je letos v kino izvedbi dostavil tudi film Krik.


Razvojna ekipa: Supermassive Games
Založnik: 2K
Platforme: 
PC, PS5, XSX
Nakup: Steam
Datum izida: 10. junij 2022
Cena: 59,99 €

Zvrst: Tretjeosebna grozljivka


VIDEO RECENZIJA


Tako kot v Until Dawn, nam The Quarry predstavi kopico najstnikov, ki pa so se tokrat znašli sredi tabora Hackett’s Quarry in to ravno pri zaključku njihove mentorske vloge skozi poletje. Otroci so se poslovili in čas je, da tudi mentorji pospravijo svojo opremo, si še zadnjič stisnejo petko in se odpravijo proti domu. A vmes poseže usoda in zaradi pokvarjenega kombija obtičijo v kampu. Odločijo se, da prespijo še eno noč, a njihov šef, znan pod vzdevkom Mr. H., zaradi te odločitve postane nenavadno živčen in se nenadoma usede v avto in se odpelje domov, še pred tem pa vsem zabiča, naj se skozi noč zaklenejo v kočo in naj te v nobenem primeru ne zapustijo.

Žal pa so bile te besede izgubljene v vetru, saj govorimo o zasedbi potrebnih najstnikov, ki so se naenkrat znašli sredi divjine brez nadzora in še preden žarometi Mr. H-a izginejo za ovinkom že začnejo vlamljati ključavnico za skladišče, kjer se skriva zaloga piva. Prizorišče je tako pripravljeno za grozljivo avanturo, ki vsebuje pošasti, bizarne domačine in veliko sprehajanja skozi temo, medtem ko v grmovju slišimo “nekaj”.

Ena od opcij “igranja” je filmski način, kjer vse skupaj gledamo kot film, vsakemu liku pa predtem prilagodimo osebnost.

The Quarry nosi klišejsko izročilo slasher grozljivk s ponosom, a res nikoli ne pričara kakšne dolgočasne izkušnje in rad dostavi nepričakovane zaplete, ki so presenetili tudi mene, veterana grozljivk, ki je tosortne igre močno pogrešal. Igra je razdeljena na več poglavij, prvi dve od teh pa služita spoznavanju odlično zamišljenih likov, ki so spet malce klišejski, še posebej če ste že kdaj gledali kakšno ameriško slasher grozljivko. Tu je Jacob, atlet, ki zagotovo igra ameriški nogomet in se rad spravlja na malce šibkejše od sebe. Vlogo razvajene lepotičke zastopa Emma, Nick je avstralski študent na izmenjavi, Abigail pa je sramežljiva umetnica. Oseb je še veliko več in tekom igranja boste podrobno spoznali vse, nekateri od njih se vam bodo hitro priljubili, druge boste zasovražili.

A skupno jim je to, da so vsi odlično spisani, scenarij pa je glede kvalitete glede na From the Ashes kot noč in dan. Dialogov sicer ne moremo preskakovati, a tega niti nočemo, saj preprosto uživamo v filmski izkušnji, ki s sabo potegne kar nekaj humorja. In to dobrega humorja, ne nekaj v stilu Borderlandsa, kjer liki več ali manj žebrajo “cringe” vrstice in bi igralec najraje izključil zvok. Tu sem se parkrat nasmejal na glas in res kar ne morem prehvaliti scenarija, ki me je vlekel vse do konca nekje 9-urne izkušnje.

the quarry
Interaktivnega igranja je bolj malo in v teh segmentih se boste v glavnem sprehajali in občudovali različne predmete.

Poskrbljeno je tudi za tehnični vidik, čeprav tu ne gre brez zapletov. Grafično je zadeva superiorna, proti teksturam ne morem reči nobene žale, dobro je tudi igranje svetlobe s sencami. Potožil bi edino nad temačnostjo, saj je igra velikokrat preprosto pretemna in mestoma sploh ne vidiš, kje hodiš. V oči malce zbodejo obrazne animacije, a začuda le na začetku in samo na nekaterih likih. Kasneje v igri se zdi, kot da so razvijalci nekako bolj ujeli osvetlitev senc, obrazne mimike pa takrat dobesedno oživijo in včasih sem se resnično ujel, da nisem več ločil med igro in filmom, igra pa se je takrat izenačila z obraznimi mimikami težkokategornikov tipa The Last of Us Part 2.

Igranje ostaja standardno izročilo Supermassive iger. To pomeni, da bomo največkrat spremljali dialoge in se občasno z nerodnimi kontrolami sprehajali skozi scene s statično kamero. Kakšnega res naprednega igranja ali ugank ne boste našli – mislim, da sem v celi igri moral 2x poiskati neko geslo ali predmet za nadaljevanje, pa še to ni bilo nujno. Nekatere stopnje se zdijo včasih malce preobilne, saj ne delamo drugega kot pa tiščimo gumb za naprej, vmes pa lahko poberemo kakšno Tarot karto, ki jih od nas zahteva ločena pripovedovalka zgodbe, ki jo najdemo med prehodi poglavij in ta igra eno od vlog v zgodbi, ki sama po sebi ni ravno preveč originalna.

Grafično zadeva na trenutke izpade smešno zanič…

Med igranjem največ štejejo naše odločitve in teh bomo sprejeli cel kup. Večinoma teh bomo naredili med dialogi in tako bomo pomembno vplivali na razplet dogodkov. Ena takšnih scen se zgodi že takoj na začetku, ko se seznanimo s čudaškim policistom, ki spominja na tistega iz Teksaškega pokola z motorko. Lahko ga ubogamo ali pa se mu upiramo, vse te odločitve pa bodo pripeljale do rezultatov, ki se bodo izkazali veliko kasneje v zgodbi. Teh prepletov je resnično ogromno in nas napeljujejo k večkratnemu preigravanju zgodbe, saj bodo zaradi naših odločitev nekateri umrli ali pa preživeli.

Crknemo lahko tudi sredi igranja, saj bomo morali ob pravem trenutku premakniti gobico na igralnem ploščku in če zadeve ne opravimo pravočasno, temu lahko sledi groba kazen, ki je lahko tudi smrt. Prisegel bi, da sem parkrat zamočil samo zaradi tega, ker igra preprosto ni pravilno zaznala gumba, k sreči pa igra omogoča, da si te QTE sekvence olajšamo s pomagalniki, ki dopuščajo več možnosti za napako. Če kdo vseeno slučajno umre, ga lahko oživimo s ponovnim življenjem, a skozi celo igro imamo samo tri takšna ponovna rojstva.

A ob pravi osvetlitvi scene postanejo praktično filmske.

The Quarry je lahko tudi odlična družna zabava. Sodelovalno igranje pomeni, da si igralci med sabo podajajo igralni plošček in vsak odigra določen segment igre, na voljo pa je tudi Movie način, ki je v bistvu samo film. V tem načinu lahko vsakemu od likov prilagodimo osebnost in jih nato spustimo skozi dogodke v igri in zanimivo je gledati, kdo na koncu preživi in kdo je brutalno pokončan.

The Quarry me je resnično presenetil in igro lahko brez problema priporočim vsem ljubiteljem grozljivk. Cena je resda nekam visoka, a če vam ni tuje večkratno preigravanje scenarijev in ste navdušenec nad “slasher” žanrom, potem vam denarja ne bo žal. Tole je preprosto odlična izkušnja, ki se jo splača podoživeti, zatakne se ji samo pri nekaterih igralnih segmentih in pri koncu, ki je narejen nekam preveč odsekano.

Adobe bo prek brskalnikov omogočil dostop do brezplačnega Photoshopa

0

Najbolj popularno orodje za urejanje digitalnih slik Photoshop zna kmalu postati še bolj razširjeno. Podjetje Adobe je v zadnjih letih začelo delati na spremembi finančne modela za vse svoje obstoječe programske rešitve in tako lahko zdaj njihovo ponudbo uživamo v zameno za mesečno naročnino, kmalu pa bomo Photoshop uporabljali povsem brezplačno.

Zadeva je trenutno na voljo samo v Kanadi in do nje lahko dostopamo preko brskalnika, tako da nam ni treba ničesar prenašati. Spletni Photoshop je sicer postal na voljo že lani jeseni, a je bil ta močno omejen in je omogočal samo nekaj osnovnih funkcij in je bil bolj namenjen deljenju slik med uporabniki. Nova verzija pa bo precej močnejša in bo omogočala kar nekaj naprednih funkcij, a seveda ne čisto vseh.

Adobe upa, da bo preko brezplačne verzije razširil bazo uporabnikov, ti pa bodo nato morda kasneje razmislili o prestopu na naročniški model. Brezplačna verzija bo seveda vsebovala svoje omejitve, a vseeno bo preko nje mogoče narediti kar nekaj naprednih modifikacij, ki bodo prišle prav vsem tistim, ki niso ravno grafični oblikovalci.

Adobe še ni povedal, kdaj bo zadeva na voljo tudi še kje drugje kot pa samo v Kanadi. Skladno z brezplačno različico so napovedali tudi nov filter, ki omogoča obnovo ostarelih fotografij, ki so morda porumenele in na sebi nosijo poškodbe. Če filter nato združimo z obnovo barve, potem lahko črno-bele fotografije v hipu oživijo, a pri nekaterih je potem potrebno postoriti še nekaj minimalističnih popravkov.

Razvijalec Obsidian predstavil zanimivo detektivsko igro Pentiment

0

Razvijalec Obsidian trenutno paca vsaj dva večja AAA projekta in to sta Awoved in The Outer Worlds 2, pod njihovih veteranskim vodstvom pa so v razvoju tudi manjši projekti. Na enem od teh že nekaj časa dela Josh Sawyer, ki je pomembno vlogo nosil pri razvoju iger Pillars of Eternity in Fallout: New Vegas, zdaj pa je predstavil svoj novi naslov Pentiment.

Že glede na vizualno podobo nam je takoj jasno, da je tole manjši projekt, Josh pa se je delo na njem odločil po tem, ko je preigral odlični Disco Elysium. Pentiment si bo tako s tem naslovom delil kar nekaj idej, glavna od teh pa bo podajanje zanimive detektivske zgodbe, ki pa se bo v Pentimentu odvijala sredi 16. stoletja.

Prevzeli bomo vlogo Andreasa Malerja, umetnika, ki je tik pred tem da postane prepoznavno ime in svoje zadnje študije opravlja znotraj opatije. A glej ga zlomka, zgodi s umor in razreši jo lahko samo Andreas, kar pomeni, da ga čaka veliko pogovarjanja in iskanja sledi, dokler na koncu ne dobimo glavnega krivca. Posebnost Pentimenta je dejstvo, da nam igra nikoli ne bo povedala, kdo je v resnici bil morilec, kar pomeni, da bo zadeva spočela celo vrsto forumskih razprav.

Če ste si morda od vedno zaželi podoživeti knjigo Ime rože v igralni obliki, potem zna to biti za vas prava poslastica. Pentiment celo izide še letos – na PC-ju in konzolah Xbox ga pričakujemo enkrat v novembru.