🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 169

Godzilla in King Kong prihajata v Call of Duty: Warzone

Kaj je točno smisel, da Activision Blizzard v svojo popularno igro Call of Duty: Warzone vpeljuje navezo Godzille in King Konga ni povsem jasno. Istoimenski film je namreč izšel leto nazaj, tako da kakšna promocija trenutno ni smisla, a kdo sem jaz, da se bom vtikal v logiko marketinški kampanj.

Skratka, ogromen plazilec in gorila ste bosta pojavila v sklopu dogodka Operation Monarch. Razvijalec ni šparal na proračunu in za ta namene spočel res kvaliteten CGI napovednik, kjer se titana srečata v epski bitki in se zaključi ravno v trenutku, ko bo Kong Godzilli primazal eno pošteno klofuto.

Kaj točno bo par delal znotraj igre ni znano, a morda se bosta pretepala v ozadju, medtem ko bodo igralci uživali v drugi vsebini, ki jo prinaša 3. sezona Vanguarda, ki se tokrat imenuje Classified Arms. Na uradni strani lahko vidimo, da je Monarch v bistvu samo majhen del nove sezone, ki bo s samo prinesla nove točke zanimivosti, dodatno gulag mapo ter tri nove premium preobleke, ki se napaja iz izročila King Konga, Godzille in Mechagodzille.

Epska bitka med titanoma se bo začela 11. maja.

Outriders bo kmalu dobil ogromno razširitev Worldslayer

0

Igra Outriders nam je ob izidu postregla z odlično strelsko izkušnjo, a njen čar je ležal drugje. To je namreč naslov, ki močno spominja na Destiny 2, a ni “live-service” igra. To pomeni, da razvijalec People Can Fly ni neprestano dostavljal neke manjše DLC-je in posodobitve, ampak si v osnovno kampanjo vložil tistih 50 ali več ur, si nabral najboljšo opremo in se nato odpravil igrati nekaj drugega. To obožujemo, saj igra tako ne postane neka sekundarna služba, ki bi jo moral ves čas preigravati, ampak raje novo vsebino dostavi v obliki večjih dodatkov, prvi od teh pa je včeraj dobil večjo predstavitev.

Imenoval se bo Worldslayer in je namenjen vsem tistim igralcem, ki so v osnovni kampanji prilezli do maksimalne stopnje in opreme ter zdaj iščejo novo vsebino. Dodatek bo namenjen likom stopnje 30, dobili pa boste tudi možnost samodejnega dviga frišnega junaka ravno na to stopnjo, ta dvig pa boste lahko uporabili neskončnem številu likov.

Razširitev nas bo odpeljala v nov del sveta Enoch, ki je bolj zimsko obarvan. Grozila nam bo nova frakcija upornikov Ereshkigal, ki imajo za človeško raso svoje načrte, mi pa jim bomo zle namene seveda hoteli preprečiti.

Worldslayer ne bo vnesel samo nove lokacije, ampak tudi nove nasprotnike in nekje 100 kosov dodatne opreme. Vsak igralni razred bo lahko sestavil po dve legendarni opremi, novost pa je tudi možnost razvoja dodatnega drevesa veščin, ki bo vsakemu igralnemu razredu dodal po dva podrazreda. Skratka, zadeva bo prava poslastica za veterane, ki so preizkusili že vso vsebino in so pripravljeni na nove kombinacije veščin.

Ko boste enkrat dosegli maksimalno stopnjo, zabave ne bo konec. Vse izkušnje se bodo nato prelile v novi sistem napredovanja Path to Ascension, pri katerem lahko naberemo 200 dodatnih točk, za to pa bo potrebno stotine ur vsebine, a pridni igralci bodo nagrajeni z boljšo vzdržljivostjo in drugimi bonusi.

Spremembe se bodo zgodile tudi na samem koncu igre, saj bomo zdaj lahko odklepali posebne težavnosti, imenovane Apocalypse Tiers, te pa nam bodo dostavile prav posebno opremo, ki bodo omogočale namestitev tretje modifikacije orožja.

Skratka Worldslayer bo pošteno predrugačil podobo igre in k sreči nam na dodatek ne bo treba nanj čakati predolgo, saj izide že 30. junija.

GOG podeljuje brezplačne kopije igre Postal 2

0

V žanru resnično nasilnih iger je od vedno vladalo ime Postal. Gre za franšizo, ki si ni nikoli dala opravka s kakšno dobro zastavljeno zgodbo, zanimivimi stopnjami ali pa naprednimi strelskimi mehanikami, saj razvijalec Running With Scissors najbolj uživa pri dostavljanju nasilne in nagnusne vsebine, ki nima ravno smisla, a v tem je ravno njen čar.

Postal je zaradi te svoje brezbrižnosti do družbe vedno nase vlekel kritike iz strani tistih, ki so igre označevali za nič drugega kot pa trening samomorilskih teroristov. Tako je bilo v originalu in ta sloves je prevzel tudi naslednik Postal 2 iz leta 2003, kjer smo zopet nastopili v vlogi možaka, preprosto imenovanega The Dude, ta pa se enega jutra zbudi v prikolici in se odpravi po svojih opravkih.

Naše naloge zajemajo preproste stvari kot je vnovčenje čeka, odhod na banko in obisk trgovine, kjer moramo pobrati mleko. Vsako od teh opravil ponuja več poti in vse od njih niso nasilne, a seveda igra računa na to, da bomo z orožjem začeli terorizirati okolico in na koncu uprizorili pravo apokalipso.

Če imate radi streljanje naključnih sprehajalcev, rezanje človeškega mesa preko motorne žage, lulanje v obraz nedolžnih civilistov in polivanje bencina po ulicah ter zažiganje vsakega nesrečneža, ki se je takrat znašel na vaši poti, potem je nemara Postal 2 ravno pravšnji za vas. Grafično gledano je sicer zadeva danes zastarela in animacije so res smešne, vendar pa to ne bo motilo vsakega. Poleg tega pa Postal 2 ponuja nivo svobode, ki je v svetu odprtih iger redkokdaj srečamo in tako je igra še danes vredna zagona.

In zdaj lahko to naredite popolnoma brezplačno. Trgovina GOG namreč trenutno tala kopije igre na naslednji povezavi, vse kar morate storiti je, da se prijavite v svoj račun in sredini strani kliknete gumb za prevzem igre. S tem se boste tudi naročili na novice iz strani GOG-a, a to lahko kasneje preprosto prekličete. Za prevzem se splača pohiteti, saj bo ponudba na voljo samo še danes, nato pa bo za njo treba odšteti 9,99 €.

Baldur’s Gate 3 potrjen za 2023

0

Baldur’s Gate 3 je bil prvič najavljen leta 2019 in igralci smo takrat navdušeno vzklikali, saj na tretji del te franšize čakamo že dve desetletji, za razvojne vajeti pa je poprijel Larian, ki je nazadnje spočel odlični RPG poslastici Divinity: Original Sin 1 in 2.

Larian se je pri razvoju držal izročila prejšnjih iger, kar pomeni, da je Baldur’s Gate 3 stopil v sistem Zgodnjega dostopa, v katerem se nahaja še danes. Igralci lahko že zdaj skočijo na Steam in raziščejo prvo poglavje igre, vam bo prineslo kar nekaj zabave, saj je to obsežno in omogoča kombiniranje različnih igralnih razredov.

Razvoj je lepo napredoval in med igralci je tlelo upanje, da bo morda Baldur’s Gate 3 še letos zaključil z razvojem in igralcem dostavil celotno izkušnjo. A veliko bolj verjetno je bilo, da bo igra izšla enkrat v 2023 in ravno to je Larian včeraj tudi potrdil preko novega videa.

Ta v prvi polovici vsebuje nek smešen skeč, kasneje pa končno dobimo uradni štempelj izida, ki se bo zdaj zagotovo zgodil enkrat v 2023. Tolaži vas lahko vsaj to, da Larian ves razvojni čas pridno izkorišča in igra je danes precej drugačna od njenega začetka v 2019, to pa je najbolj opazno pri izboljšavah uporabniškega vmesnika in tudi same grafične podobe, ki je zdaj preprosto za prste obliznit.

Elden Ring popravek je enega zaguljenega šefa naredil še težjega

Razvijalec FromSoftware je za svojo huronsko popularno igro Elden Ring spočel obsežno posodobitev 1.04, ki je glede vseh popravkov in uravnoteženj največja doslej. Seznam sprememb si lahko preberete na uradni strani, a bodite opozorjeni, da vas pri branju čaka ogromno besedila, zato se je morda najbolje osredotočiti na tiste največje spremembe.

Ena od teh zelo verjetno ni bila namerna, ampak je nov hrošč. Igralci so namreč kmalu po posodobitvi odkrili, da je eden najtežjih šefov, Malenia, Blade of Miquella, postal še težji in ga zdaj lahko premagajo samo tisti najbolj napredni igralci.

Malenia ni težka samo zaradi svojih nepredvidljivih napadov, ki lahko za sabo pustijo celo razdejanje na našem zdravju, ampak ima tudi posebno sposobnost, preko katere ji vsak uspešno zadan udarec povrne nekaj zdravja. Igralci so zdaj odkrili, da se ji zdravje obnavlja tudi takrat, ko vas sploh ne zadane, tako da boj dobi novo dozo nevarnosti in v bistvu tekmujete s časom.

K sreči se zdi, da je tole samo hrošč, ki se pojavi takrat, ko v svojo igro povabite še enega živega igralca. To je dokazal tudi igralec Klein “LMSH” Tsuboi, ki je v svetu Elden Ringa postal samosvoja legenda. Kleinov lik namreč nosi ime “Let Me Solo Her” in ta redno pomaga drugim igralcem pri soočenju z Malenio, igralcem pa se je vtisnil v spomin zaradi svoje smešne pojave, saj je popolnoma gol, le na glavi nosi glineno posodo in v vsaki roki drži eno katano.

A tudi Let Me Solo Her je imel pri njej težave in čeprav jo je na koncu, s pametnim izmikanjem in napadanjem, na koncu le pokončal, je za to potreboval kar 15 minut živčnega igranja.

FromSoftware in Bandai Namco zaenkrat morebitnega hrošča nista komentirala, a Malenia je postala težja tudi zaradi drugih sprememb, ki jih je vpeljal popravek 1.04. Med drugim je bila zmanjšana učinkovitost krvavitev, na katere je bil dotični šef še posebej občutljiv, tako da je Malenia, namerno ali nenamerno, trenutno ena največjih nevarnosti Elden Ring sveta.

Saints Row pri ustvarjanju herojev ne bo imel nobenih omejitev glede spolov

0

Kreiranje junaka je eden od najbolj pomembnih vidikov vsakega RPG-ja in MMO-ja. Bolj ko je zadeva napredna, več časa bomo preživeli med finomehaničnim preoblikovanjem vsakega centimetra naše virtualne kože, dokler ne dobimo bodisi mojstrovine ali pa nekega mutanta, ki ga je med igranjem pravo veselje opazovati.

Ni pa ustvarjalnik likov zavezan samo RPG-jem, saj ga najdemo tudi v drugih žanrih. Serija iger Saints Row se že dolgo ponaša z naprednim oblikovanjem igralnih junakov in je tudi ena od prvih iger, ki je igralcem pri ustvarjanju pustila povsem odprte roke.

Sicer so tudi starejše igre pri oblikovanju dovolile veliko svobode in omogočale veliko sprememb, a zataknilo se je pri spolih. Ženske frizure smo denimo lahko nataknili samo ženskemu spolu, pobrite glave pa so bile zavezane moškim. Tako smo se morali posloviti od bujne zlatolase prinčeske, ki bi krasile naše barbare, Saints Row pa je tem zadevam naredil konec in omogočil resnično ogromno število novih kombinacij.

V to smer bo šlo tudi nadaljevanje, ki tokrat ne bo nosilo številke, saj gre na nek način za ponovni zagon serije. Novi Saints Row bo tako vseboval kar nekaj sprememb v primerjavi s predhodniki, a znotraj bomo našli tudi kar nekaj podobnosti in sem notri lahko prištejemo ustvarjalnik likov.

Ta bo najbolj podroben doslej in poleg standardnega nabora frizur, brad, nosov in oči bomo notri našli tudi bolj nore kombinacije ličil, kože, zob, umetnih okončin in celo spolov. Svoj lik boste lahko cenzurirali ali pa naokoli tekali povsem slečeni in sami se boste odločali, kaj boste našli pod in nad pasom. Zadeva bo šla celo tako daleč, da boste bradavice lahko popolnoma odstranili ali pa si za cenzuro izbrali eno od 30 različnih ikon, ki bodo na simpatičen način skrile vaš mednožni zaklad.

Na voljo bo tudi 80 različnih vozil in tudi te bomo lahko prilagajali in barvali po svojih željah. Omogočeno bo tudi kombiniranje orožij in res se zdi, da bo Saints Row največ stavil na raznoliko zabavanje v odprtem svetu. Upamo samo, da pri temu ne bodo povsem zanemarili misij in glavne zgodbe.

Saints Row prihaja med nas 23. avgusta, razvijalec Volition pa je namignil, da znamo še pred izidom dobiti ločen ustvarjalnik likov, ki nam bo nato ob izidu omogočal vnos predčasno ustvarjenega junaka.

Dolgoletni MMO TERA zapira svoja vrata

0

Vse od začetka koronavirus pandemije je dolgo zapostavljen žanr MMO iger doživel manjši preporod. Ljudje so preprosto želeli pustiti skrbi resničnega sveta ob strani in se za nekaj časa preseliti v fantazijske dežele, kjer je bil glavni problem pobijanje podgan v bližnji kleti v zameno za piskrček zlatnikov in izkušenj.

Vendar pa vsi MMO-ji na žalost niso bili deležni enako velikega obiska igralcev in pri teh je najbolj kratko potegnila igra TERA. Gre za korejski MMO, na katerem je delal razvijalec Bluehole in si je na pestrem trgu izmenjaval udarce s konkurenco dolgih deset let, žal pa mu je po vsem tem času zmanjkalo sape in TERA bo kmalu zaprla svoje strežnike.

Žalostno novico je preko Twitterja sporočil založnik Gameforge, ki je zapisal, da Bluehole preprosto noče več delati na igri, založnik pa bo spoštoval njihovo odločitev in bo 30. junija, ob 10.00 dopoldan za vedno zaprl igrine strežnike.

Ugašanje igre se bo izvajalo postopoma. 31. maja bo onemogočeno registriranje novih računov in kupovanje Tera valute, založnik pa bo tudi delno povrnil denar vsem tistim igralcem, ki so nakupili naročnino Tera Club, a le če bo ta presegala 30. junij.

Za slovo bo Bluehole pripravil več večjih dogodkov, ki bodo igro na spoštljiv način poslali v večna lovišča. Več informacij glede ugašanja strežnikov lahko najdete na uradni strani.

Resident Evil 4 VR dobil dodatek The Mercenaries

Resident Evil 4 je oktobra lani dobil vnovično predelavo in tokrat je zaplaval na VR naprave. Žal zadeva ni izšla povsod, saj je bila ekskluzivno zavezana Oculus Meta Questu 2, kar je tudi poteptalo upe, da se bo do igre dokopala pridna modderska skupnost. Ti tako niso mogli na lastno roko popraviti eno večjih pomanjkljivosti igre, saj predelava ni vsebovala čisto vse vsebine, s katero se je leta nazaj ponašal original.

Zaradi tega si je igra pri nas prislužila malce nižjo oceno, razvijalec Armature pa je pol leta po izidu igri končno dodal manjkajočo vsebino. Specifično gre tule za igralni način Mercenaries, ki igralca zapelje skozi iste mape, ki smo jih srečali v izvirni kampanji, le da se zdaj vse vrti okoli akcije. Bojevati se je treba proti valovom nasprotnikov in za povrh je treba te kombinirano uničevati, kar nam zvišuje tudi točke. Te bomo lahko zdaj vrgli tudi na lestvico in svoje znanje pokanja zombijev primerjali z drugimi igralci po svetu.

Posodobitev s sabo prinaša tudi druge dobrine. Zdaj se lahko pozabavamo v dvajsetih različnih izzivih, kot je denimo streljanje nemrtvih sredi teme, uspešno opravljene naloge pa nam prinašajo dobrine v obliki novih preoblek za like in orožja, preko njih pa bomo odklenili tudi igralne sisteme tipa Classic Horror Mode in Big Head Mode.

Najboljše pri vsemu skupaj je dejstvo, da je posodobitev povsem brezplačna in je zdaj že na voljo, tako da je morda zopet čas, da se zopet preselimo v utrujene škornje Leona S. Kennedyja.

Sin Kim Kardashian med igranjem Robloxa naletel na oglas za njen seks video

0

V svet Kardashianov se do sedaj nisem še potopil in nič kaj me ni mikalo, da bi to sploh kdaj postoril. A nedavni dogodek je bil tako zabaven, da ga preprosto moram popisati in tako imamo zdaj na HOPsi-ju prvi članek, kjer je v naslovu zapisana Kim Kardashian.

The Kardashians je nova serija na pretočnem servisu Hulu in zadeva je imela precej razburljiv začetek. Prva epizoda, simpatično imenovana “Burn Them All To The Fucking Ground”, prikaže člane družine za mizo, nakar nenadoma v sobo stopi sin Kim Kardashian, ki mu je nek šaljivec nadel ime Saint.

Fantek nato svoji mami pokaže, da je med igranjem Robloxa na tablici nenadoma naletel na njeno sliko in ime, več kot očitno pa se je šlo za oglas nekega “Experienca”, ki ga je ustvaril nek uporabnik. Kim je najprej mislila, da je to lik njenega sina v igri, a nato se ji je posvetilo, da gre za oglas, ki je preko povezave obljubljal slavni Kimin seks video.

Kim je bila zgrožena in v epizodi prisegla, da bo preprosto tožila Roblox za nelicenčno izkoriščanje njene podobe. Seveda je bilo ob tem cel kup solz in dramatičnih posnetkov, kot se za resničnostni šov takšnega kova tudi spodobi. Veliko ljudi je zaradi tega Kim obtožilo, da sina izkorišča za večanje ogledov svoje nove serije, a vse skupaj je bil tudi lep opomin, da Roblox nima nekih resnih filtrov kar se tiče odrasle vsebine.

Kar je nenazadnje hud problem, saj igra šteje kar 30 milijonov uporabnikov, ki so stari pod 13 let. Roblox sicer pravi, da seksualne vsebine ne tolerirajo, a filter za odraslo vsebino privzeto ni vključen, moderatorji pa imajo ogromne probleme pri nadzorovanju vse neprimerne vsebine, ki se redno pojavlja na platformi.

No, Roblox se bo očitno izognil vsaj tožbi. Predstavnik podjetja je potrdil, da je res nekdo ustvaril izkušnjo, ki je imela Kimino sliko in povezavo, a da ta ni res peljala na seks video in da je bila izkušnja odstranjena, njen ustvarjalec pa odstranjen iz Robloxa.

Najavljena World of Warcraft Dragonflight in Wrath of the Lich King Classic

0

Blizzard se je končno odločil uradno napovedati naslednje poglavje svoje dolgoletne MMO igre World of Warcraft, vendar pa mu napoved ni šla povsem od rok. Že tedne prej so na splet izcurljale informacije, da se bo novi dodatek osredotočal na zmaje in se bo tako imenoval Dragonflight.

Govorice so se izkazale za resnične in Blizzard je uradno najavo pospremil s pet minut dolgim videom, ki pa nas ni ravno odpihnil. K sreči je razvijalec vsemu skupaj dodal tudi nekaj igralnih podrobnosti, ki bodo veterane zagotovo bolj navdušile, kot pa gledanje nekega kamnitega velikana, ki se počasi vzpenja po stopnicah.

Dragonflightova najbolj pomembna novost se tiče povsem nove rase, ki se bo imenovala Dracthyr Evokers. Gre za novoprišleke, ki v večni vojni med Hordo in Zavezništvom igrajo nevtralno vlogo, tako da se lahko pridružijo eni ali pa drugi strani, pri stvaritvi lika pa bodo že na začetku nosili stopnjo 58. Gre za morda najbolj unikatno raso v zgodovini World of Warcrafta, saj bodo igralci lahko preklapljali med dvema oblikama – zmajevsko za bojevanje in bolj humanoidno za namene pogovarjanja z naokoli stoječimi NPC-ji.

Poleg nove rase nas čaka seveda tudi povsem novo območje in cel kup novih temnic in ječ. Blizzard se je odločil tudi predelati nekatere obstoječe mehanike igranja, kamor spadajo prenovljen sistem napredovanja veščin, izboljšani poklici in obnovljen in optimiziran uporabniški vmesnik.

Žal Dragonflight še ni dobil datuma izida, kar je malce nenavadno, saj Blizzard takšne najave izkoristi tudi za pobiranje prednaročil. To zna pomeniti, da je dodatek še kar daleč stran in samo upamo lahko, da ga bomo izkusili še enkrat letos.

Bomo se pa med tem časom lahko zabavali v še eni najavi. Razvijalec je namreč najavil tudi dolgo govoričen dodatek Wrath of the Lich King Classic, ki nas bo vrnil v, za mnoge igralce, zlata leta World of Warcrafta. Vrnili se bomo na zamrznjen sever in požugali zlobnemu Arthasu in obiskali legendarne lokacije kot sta Howling Fjord in Borean Tundra. Wrath of the Lich King Classic bodo dobili vsi naročniki popolnoma brezplačno, novim igralcem, ki se niso ukvarjali s prejšnjim dodatkom The Burning Crusade, pa bo ponujena stvaritev lika stopnje 70. Pri razširitvi je najbolj zanimivo dejstvo, da ta ne bo vključevala samodejnega iskalca drugih članov za ječe in raide, saj Blizzard želi ohraniti socialni aspekt igre, ki temelji na druženju in pogovarjanju med igralci.

Tudi Wrath of the Lich King Classic nima točnega datuma izida, a vemo vsaj to, da ga bomo videli še enkrat letos.

Snoop Dogg je zdaj igralen lik v Call of Dutyju

Kakor je bizarno, da se je Snoop Dogg pojavil v igri Call of Duty: Warzone, je še bolj čudno to, da to ni njegovo prvo uradno srečanje s franšizo Call of Duty. Snoop je namreč že davnega leta 2014 svoj glas posodil hitro pozabljenemu naslovu Ghosts, a takrat je bil prisoten samo v obliki občasnih enovrstičnic, medtem ko je tokrat njegova vloga bolj konkretna.

Activision je namreč v Warzone prenesel tako glas, kot tudi stas slavnega raperja. Snoop je tako postal čisto pravi igralni lik, ki ga odlikuje njegova markantna suhljata postava, ki se po bojišču rada sprehaja z dimom za sabo. Na žalost zvitkov marihuane znotraj igre ne bomo našli, tako da se bo treba zadovoljiti s cigaro, Snoop pa vsebuje tudi tri legendarna orožja, vsako od njih pa namiguje na njegove travnate avanture iz resničnega življenja.

Tako boste lahko v roke poprijeli za brzostrelko West Coast Bling, ostrostrelsko puško Bong Ripper in SMG s pomenljivim imenom The Shiznit. Nekako imamo občutek, da je za vsa poimenovanja poskrbel Snoop kar sam, vsej tej opremi pa lahko dodamo zlato orožje Mellow Medal, sprej High Art, značko The Original Gangsta in posebno usmrtitev Finishizzle Movizzle.

Snoopov lik boste lahko preko opravljanja izzivov tudi nadgrajevali in na stopnji 20 boste lahko odklenili dve preobleki, kjer se ena od njiju imenuje Tha Doggfather.

Več o tem skupku dobrot si lahko preberete na uradnem blog zapisu.

Cene grafičnih kartic so v Evropi končno začele padati na normalno raven

Norost nenormalnih dragih grafičnih kartic se morda končno približuje h koncu. Proizvajalcem čipov je uspelo dobaviti dovolj zaloge po celem svetu, da za nove AMD-jeve in Nvidijine grafične rešitve ni treba na prodajni pult postaviti ledvice, ampak neko normalno ceno, ki se je začela nižati tudi v Evropi.

Tako poroča spletna stran 3DCenter, ki je pod drobnogled vzela največje nemške trgovine z elektronsko robo in prišla do zanimivih ugotovitev. Na začetku tega leta so se cene najnovejših grafičnih kartic začele zmanjševati in so zdaj v aprilu dosegle svojo najnižjo stopnjo.

Splošno gledano gre najbolje AMD-jevi ponudbi, kamor spada serija grafičnih kartic RX 6000. Cene teh so zdaj vsega 12 % iznad maloprodajne cene, kar je precejšnja razlika v primerjavi z decembrom lani, ko so te cene bile višje za kar 83 %.

grafične kartice

Nvidia za svoje izdelke računa še vedno malce več, a tudi tu se je cena nekoliko stabilizirala. Serija RTX 3000 je zdaj samo 19 % nad maloprodajno, medtem ko je decembra lani ta znašala kar 87 %.

Ta trend nižanja cen se je preselil tudi v Slovenijo. Poglejmo si slovensko trgovino EIGRE.si, ki med drugim ponuja tudi priročno orodje za spremljanje sprememb cen. RTX 3070 8 GB je decembra lani zase zahtevala 1.514 €, trenutno pa se trži po ceni 814 €. RTX 3080 10 GB je prav tako pošteno izgubil kilažo – lani decembra se je tržil po ceni 2.349 €, zdaj pa zanj zahtevajo 1.253 €.

grafične kartice

AMD Radeon RX 6800 XT 16 GB je po drugi strani svoj rekordni znesek dosegel januarja 2022 pri ceni 1.827 €, zdaj pa je ta cena padla na 1.174 €. Radeon 6600XT je bil januarja 913 €, zdaj pa je ta cena padla na veliko bolj ugodnih 602 €.

Glavni problem slovenskih trgovin je seveda zaloga, saj se ta ne more primerjati z nemškimi, a dejstvo ostaja, da so cene pošteno padle – ponekod tudi za več kot polovico in zdaj je morda končno napočil tudi čas, da si osvežite svoj izmučeni PC.

Pisec iger Portal bi rad začel delo na tretjem delu

0

Če bi po igričarskih spletnih forumih povprašali, katera je tista igra v zadnjih 20 letih, ki bi jo obvezno moral preigrati vsak, bi se bržkone na prvem mestu pojavilo ime Portal. Ta mojstrovina razvijalca Valve je leta 2007 igralce pustila povsem očarane, leta 2011 pa smo dobili še nadaljevanje 2011, ki je po mnenju mnogih izvirnik še prekašala.

Zgodba je bila tule zaključena, saj Valve od takrat ni pokazal kakšnega zanimanja za tretji del in igralcem ni ostalo od takrat drugega, kot pa da si naložijo kakšno modifikacijo, seveda pa nobena od teh ni bila resničen tretji del, ki bi nas odpihnil iz nog.

Čakanja ima očitno dovolj tudi Erik Wolpaw, eden glavnih piscev zgodb Portala 1 in 2. Erik se je glede Valovih iger razgovoril na Kiwi Talkz podcastu, tam pa se je dotaknil svojih preteklih projektov, ki ne obsegajo samo Portal iger, saj je Erik delal tudi na Half-Life 2: Episode One in Two, Left 4 Dead, nazadnje pa je pero posodil pri VR igri Half-Life: Alyx.

Na koncu se je dotaknil tudi igre Portal 3, na kateri bi delal takoj, če bi le kdo pri Valvu odobril projekt. Povedal je, da sicer ima v Valvu nekaj vpliva, a ta razvijalec zaposluje 300 ljudi in vsak od njih dela na neki svoji strani. Tako bi moral sprožiti manjšo revolucijo in na svojo stran privabiti nekje 70 ljudi in šele takrat bi morda iz vsega skupaj na koncu celo dostavilo neko igro v podobi Portala 3.

Erik je na koncu še dostavil, da je projekt treba zaštartati zdaj, saj dejansko ni več mlad dečko in kmalu se zna zgoditi, da bo za pisanje prestar. To je sicer malce pretiravanja, saj je Erik danes star 55 let in je več kot zmožen spisati dobro zgodbo, a če bo Valve še mencal nadaljnjih deset let, se zna situacija hitro spremeniti.

Portal bo sicer letos prejel manjšo predelavo v obliki Portal: Companion Collection, ki bo obe igri združila v en paket in jo ponudila na voljo lastnikom konzole Nintendo Switch.

Rockstar je iz GTA 5 odstranil transfobično vsebino

0

Razvijalec Rockstar ima že kar nekaj prakse glede odstranjevanja sporne vsebine, ki je v igrah Grand Theft Auto povzročila nemalo razburjenja. Morda najbolj odmeven je primer Hot Coffee, ko so modderji pri igri San Andreas znotraj datotek odkrili zaklenjeno kodo, preko katero je naš junak CJ lahko seksal s svojimi puncami. Zadeva je takrat postala izjemno odmevna in je Rockstarju povzročila nemalo preglavic, saj so morali iz prodajnih polic potegniti vse kopije igre, odstraniti sporno vsebino in zadevo na novo ponuditi v prodajo, tokrat z višjo starostno oznako.

Rockstar je takšne spremembe izvajal tudi kasneje, a bolj potiho. Iz predelave GTA Trilogy so pri enemu liku odstranili podobo konfederacijske zastave, ki jo je nosil na majici, ta zastava pa je bila odstranjena tudi iz nekaterih lokacij petega dela serije. Rockstar je pred kratkim naredil še eno manjšo spremembo, ta pa se je pojavila zaenkrat samo na predelavi GTA 5 za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.

Pozorne oči igralce so opazile, da ena arkadna igralnica v novi verziji nosi malce drugačno podobo. Eden od plakatov je kazal podobo akcijske figurice Captain Spacetoy, ta pa je omogočala menjavanje genitalij. V predelavi tega oglasa ni več in na tem mestu lahko najdemo samo generičnega možakarja, ki ne izstopa po ničemer žaljivem.

Spremembo je najprej opazil nek uporabnik Reddita, vodja skupnosti GTAnet Kirsty Cloud pa je na Twitterju zapisala še nekaj dodatnih sprememb. Iz igre so namreč očitno bili odstranjeni “drag queeni”, ki so se pojavili izven kluba Cockatoos. Ta del igre je šel še posebej v nos skupnosti Out Making Games, ki je Rockstarju napisala odprto pismo in se v njem zgražala nad Rockstarjevim odnosom do LGBTQ+ skupnosti. Drag queeni ki so se pojavljali na temu mestu so imeli celo unikatne vrstice dialoga in igralna junaka Franklin in Michael sta te osebe nagovorila z vrsticami tipa: “Živjo, gospod, mislim gospa, mislim karkoli že si” in “Hej, še naprej moraš jemati hormone!”.

Te zadeve so zdaj prav tako bile odstranjene in jih lahko najdemo samo preko načina Director Mode, a reference na njihov spol in seksualnost so bile odstranjene.

Rockstar se je tako očitno odzval na zahteve Out Making Games, ki je v pismu tudi zapisal, da ima Rockstar s svojo popularnostjo velik doseg in lahko tako prispeva k zmanjšanju nasilja do transspolnih oseb.

The Elder Scrolls Online lahko igrate en teden povsem brezplačno

0

Dolgoletni MMO The Elder Scrolls Online je v preteklosti že večkrat ponujal svoja brezplačna obdobja in zdaj je stopil v novo tosortno akcijo. Najdete jo na Steamu, igro pa lahko tako snamete in brezplačno igrate vse do 26. aprila. Ponudba je na voljo tudi na konzolah PlayStation.

Zabave vam v tem času zagotovo ne bo zmanjkalo, saj je Elder Scrolls Online na trgu že nekaj časa in v tem času je v digitalno obliko predelal pošten del pokrajine Tamriel. Večino tega ozemlja lahko preizkusite med brezplačnim obdobjem, razvijalec Zenimax Online pa je v ta paket preizkusa vključil tudi dobro sprejet dodatek Morrowind, ki nam ponuja še možnost obiska otoka Vvanderfell.

Na splošno pa se boste zabavali v celem kupu glavnih in stranskih nalog, ki jih odlikuje dobro zvočno podajanje in nekaj zanimivih razpletov štorijalnih niti. Ena večjih pomanjkljivosti The Elder Scrolls Online je sicer pomanjkljiv boj, ki čez čas preprosto postane dolgočasen, animacije pa bi si zaslužile že poštene prenove. A če vas takšne stvari preveč ne motijo in bi radi samo uživali v bogati zgodovini Elder Scrolls sveta, potem se zadevi vsekakor splača ponuditi priložnost.

Med akcijskim obdobjem je igra na Steamu tudi pošteno znižana. Osnovno igro si lahko pridobite za vsega 5,99 €, z nakupom Blackwood poglavja pa boste pridobili tudi vse razširitve Morrowind, Summerset, Elsweyr, Greymoor in Blackwood, igra pa ne zahteva mesečne naročnine.

The Elder Scrolls Online ima svetlo prihodnost, saj bo igra junija dobila novo obsežnejšo razširitev High Isle.

Soulslike igra Steelrising pokazala 5 minut novega igranja

0

Razvijalec Spiders bo z igro Steelrising prvič zaplaval v žanr soulslike iger. To je žanr naslovov, ki se igralno napajajo pri neusahljivem izviru Dark Souls iger, to pa s sabo potegne napreden boj, brutalno težavnost, omejeno zdravljenje poškodb in zanimive, mestoma prepletene stopnje. Skozi leta je soulslike nabral že cel kup posnemovalcev, a nihče od njih ni prekašal mojstrovin, ki nam jih je dostavil japonski razvijalec FromSoftware.

Temu verjetno ne bo uspelo niti Spidersom, studiu, ki je do sedaj vedno spočel povprečne igre, a z vsakim naslovom so svojo formulo nadgradili in jo naredili bolj privlačno. Tako je bilo tudi v primeru njihove zadnje igre Greedfall, ki bi jo lahko skoraj priporočili vsakemu, Steelrising pa bo glede na nov igralni napovednik vseboval še bolj izpopolnjen boj.

Igranje se bo dogajalo v alternativnih dogodkih francoske revolucije, v kateri kralj Louis XVI ni končal pod giljotino, saj je skrival asa v rokavu v podobi armije mehanizirane vojske. Ta je zasužnjila vse prebivalce in na našem junaku, robotu Aegisu, stoji usoda cele Francije in morda celo sveta.

Steelrising bo glede na igranje precej spominjal na Bloodborne, saj bo Aegis na moč okreten junak. Boj se bo zanašal na veliko izmikanja in zamahovanje s pahljačo, lahko bo skakal čez prepade in se s pomočjo kavlja zavihtel na težko dostopne predele. Akrobatičnost bo prav prišla pri zahtevnih nasprotnikih in tudi šefih, ki bodo nosili zanimiv dizajn, s hitrimi napadi pa nas znajo pokončati v samo nekaj udarcih.

Igralni napovednik sicer kaže, da je igra v še dokaj nedokončanem stanju. Animacije teka so smešno okorne, sličice na sekundo pa občasno padejo proti dnu. Boj je prav tako videti nekam zmedeno, saj ne vidiš točno, kdaj je nasprotnik zamahnil in med mahanjem se model Aegisa in nasprotnika vizualno ne loči dovolj nazorno.

Vseeno je Steelrising videti obetajoče in razvijalec ima še nekaj mesecev, da popravi tiste največje napake. Igra bo med nas prispela 8. septembra.

Weird West – bizarna avantura na Divjem zahodu

Igra Weird West za sabo ni imela veliko oglaševanja, tako da ni bilo ravno veliko igralcev, ki so ob njenem izidu dirjali proti digitalnim trgovinam, kjer so divje klikali po gumbu za prenos. A kar nekaj nas je bilo, ki smo kljub temu pridno čakali na izid in smo imeli od projekta kar nekaj pričakovanj. Sem notri z lahkoto prištejem tudi sebe, saj sem velik oboževalec francoskega razvijalca Arkane, ki se je podpisal pod nekaj mojih najljubših iger tipa Dishonored in Prey, bivši člani tega studia pa tvorijo novega razvijalca Wolfeye, ki je na koncu tudi spočel Weird West.

Na žalost prvi projekt novega studia ni izpolnil vseh mojih pričakovanj in čeprav Weird West vsekakor ne bi označil za naravnost slabo igro, je tole naslov, ki ima ogromno ambicij in zanimivih idej, a vse skupaj se na koncu preprosto ne sestavi v neko celovito sliko, zaradi katere bi lahko igro priporočil čisto vsakemu.


Razvojna ekipa: WolfEye Studios
Založnik: Devolver Digital
Platforme: PC, PS5, PS4, XSX, XO
Nakup: Steam
Datum izida: 31. marec 2022
Cena: 39,99 €

Zvrst: izometrični RPG


Weird West je v svoji srži RPG, ki ga nadzorujemo iz izometrične perspektive, a če ste pričakovali kakšno zadevo v slogu Pathfinderja ali pa Disco Elysiuma, potem boste razočarani. Weird West namreč poskuša združiti prvine RPG-ja in še enega žanra, ki sliši na ime “immersive sim”. Ta poskuša igralcu vtisniti občutek igranja v živem svetu, kjer se lahko objektivov lotimo na različne načine in do njih vodi več poti. Tosortne igre navadno igramo iz prvoosebnega pogleda, medtem kot Weird West poskuša zamenjati perspektivo in to se mu ravno ne obrestuje.

Preklop v ptičji pogled nam sicer da širši pogled na mapo, ampak zaradi tega trpi zatopljenost v ta sicer bizaren, a hkrati čudovit svet Divjega zahoda, ki ga do sedaj v igrah še nismo videli. V kavbojkah navadno gledamo šerife, bandite, indijanska plemena in krvoločne kojote, Weird West pa v formulo vpelje nekaj grozljivosti. Tako boste med sprehodom skozi prostrano puščavo naleteli na ljudožerce, čarovnice in druge pošasti, vse to pa celemu svetu doda nov nivo čudnosti.

Zaklenjena vrata vrata v tej igri niso prepreka, ampak samo ovira.

Weird West se ne poigra samo z ustaljenimi koncepti Divjega zahoda, ampak tudi malce razgiba podajanje zgodbe. Skozi poglavja boste zamenjali različne protagoniste, vsak od njih pa s sabo prinese svojo osebno štorijo, ki se tudi prepleta z drugimi. Avanturo začnemo z Jane Bell, ki jih zlobna tolpa iz domače farme odnese moža in Jane si zopet oprta revolverje in se poda na lov. Vendar pa bo med svojim pregonom naletela na cel kup zapletov in nepričakovanih preobratov, ki vas bodo zagotovo velikokrat pustili presenečene. A Jane je samo prvi del avanture, saj kasneje v roke primemo čisto pravega prašičevca z imenom Pig Man. Nesrečnež je imel to smolo, da ga je preklela čarovnica in ga spremenila v spako, poleg tega pa ubožec zdaj lahko govori samo še v rimah. Temu nato sledi Indijanec Across Rivers, ki se zanaša na svoj lok in poskuša Zahod počistiti zlobnih kavbojskih zavojevalcev in Desiderio Rios, volkodlak, ki je hkrati pripadnik kulta, kateri išče skrivnostni artefakt Blood Moon.

Vsak od teh likov se igra drugače, čeprav določene podobnosti med njimi ostajajo. Z vsakim od njih boste velikokrat skočili v razna mesta, tam pa vas čaka zamudno prodajanje opreme, najemanje novih spremljevalcev, počivanje in spravljanje denarja v banko. S sabo lahko trogate različna orožja, tem dokupujete strelivo ali pa nase navesite kakšen košček boljšega telovnika, vse to pa pride v poštev tudi za vaše spremljevalce.

weird west
Med igranjem boste nabrali cel kup opreme in nepotrebne krame, tako da vas čaka kar nekaj skakanja po inventoriju.

Mesta so tudi glavna lokacija sprejemanja glavnih in stranskih nalog. Občasna opravila zajemajo denimo lovljenje raznih tarč, ki vam prinesejo lep izplen denarja pri lokalnem šerifu, tu so pa tudi kakšne globlje podnaloge, ki nas pošljejo na drug konec mape po kakšen predmet ali reševanje zapornika. Opravljanje teh ciljev ponuja različne pristope, pot pa vas bo največkrat vodila čez gore sovražnikov. Te bo seveda treba odpraviti in tega se lahko lotite skrivalniško ali pa v roke primete pištole in se zadeve lotite bolj glasno. Roko na srce je skrivanje presneto naporno, saj boste največkrat hitro opaženi in potem bo treba začeti streljati. In ravno tu se zatakne: boj je namreč preprosto neroden in nezabaven, streljali pa se boste veliko.

Za pokanje morate nameriti v sovraga, a ta seveda ne bo samo stal pri miru, zato ga je treba neprestano loviti z merkom, ki ni samodejen. Še posebej začne ta težava motiti, ko se na ekranu naenkrat pojavi več tarč in takrat samo moliš, da boš sploh kaj zadel, izdatno pa vam lahko pri tem pomagajo tudi vaši kompanjoni.

Pig Man je preprosto odličen lik, z zanimivo zgodbo.

K sreči ima vsak od likov svoje posebne sposobnosti, ki vam malce poenostavijo igranje. Bell lahko denimo nastavlja eksplozivne pasti, Pig Man pa se najraje znajde v boju ob blizu, za obnavljanje zdravja pa se lahko zateče tudi k ljudožerstvu. Med streljanjem lahko denimo tudi izvedemo posebno potezo izmikanja, kar zna biti ravno dovolj, da obdržite glavo na ramenih. Stopnje vsebujejo tudi veliko naokoli postavljenih sodov z eksplozivi ali pa s strupom, kar nam zna ob pravem času in mestu priti hudo prav za masovno pobijanje nasprotnikov.

Žanr “immersive sim” bo lepo popestril naše raziskovanje. Obiščemo lahko praktično vsako hišo in če je ta zaklenjena, lahko skočimo vanjo skozi bližnje okno, poiščemo ključ ali pa v ključavnico preprosto vlomimo. Vaše raziskovanje bo vedno prineslo neke rezultate, pa naj bo to košček novega orožja, karte za nadgradnjo vaših sposobnosti ali pa zlatnike. Pobrali boste tudi cel kup krame, ki jo lahko nato v mestih izmenjate za zalogo zlatnikov, ki jih v tej igri ni nikoli dovolj.

Mape so si med sabo preveč podobne, a vsake toliko naletimo na kakšno posebnost, ki si jo še kako zapomniš.

Weird West se ponaša tudi s svojo svobodo in v igri lahko praktično ubijete kogarkoli, pa naj bodo to sovražniki ali pa prijatelji. Iztrebite lahko denimo celo mesto, s šerifom vred in če zadevo preživite, lahko nadaljujete z igranjem, a to zna biti težje. Med menjavo likov boste podedovali tudi rezultate igranja prejšnjega junaka, tako da če ste denimo z enim pobili vse v mestu, boste pri obisku istega mesta z drugim likom naleteli na prazne hiše, morda pa so se ta čas v njih zaredili banditi.

Weird West se na koncu izkaže za lep pehar zabave, ki bo navdušil predvsem tiste, ki imate radi podrobnosti in se radi lotite nalog na različne načine. Žal se preklop v izometrični način pogleda ni ravno posrečil in stavim, da bi zadeva v prvoosebnem pogledu bila veliko bolj zabavna. Boj je obupen, zamori pa tudi resnično zanič umetna inteligenca nasprotnikov, ki jim je velikokrat vseeno za bližnjo smrt njihovega prijatelja in vas ne opazijo, pa čeprav stojite praktično pred njimi.

Med različnimi mapami se selite preko karte sveta. Priporočamo, da si čim prej nabavite konja, ki močno skrajša čas potovanj.

Skupno gledano je tole pogumen naslov, z nekaj res zanimivi idejami, ki pa bi potreboval še nekaj poliranja igralnih konceptov. Ne morem se znebiti občutka, da bi s še enim letom razvoja pod sebe dobili resnično napredno igro, ki bi se nam za dolgo vtisnila v spomin, tako pa se mi zdi, da bo Weird West, kljub svojim idejam, hitro utonil v pozabo.

The Elder Scrolls Online – nova razširitev nas popelje na nikoli prej viden otok

Založnik Bethesda in razvijalec Zenimax Online Studios sta nam nedolgo nazaj ponudila zaseben vpogled v njihovo dolgoletno MMO igro The Elder Scrolls Online, ki je skozi leta nabrala celo goro vsebine, zdaj pa se pripravljajo na lasniranje povsem novega dodatka High Isle.

Ta se bo malce razlikoval od prejšnjih dodatkov, saj se je razvojna ekipa tokrat osredotočila na ozemlje, ki ga v Elder Scrolls igrah še nismo videli. Tako je bil Zenimaxu zaupan razvoj kosa mape, ki je bil do sedaj v glavnih Elder Scrolls naslovih samo na hitro omenjen, a Zenimax je povsem sam razvil okolico ter politične zaplete, ki vladajo v tem ozemlju.

Kakor nam je v prenosu v živo zaupal kreativni režiser igre Rich Lambert, je bila to za njih velika čast in nov dokaz, da jim krovni založnik in razvijalec Bethesda povsem zaupa. Zenimax se je tako pogumno odpravil raziskati domače ozemlje rase Brentonov – otok High Isle in provinco High Rock.

Osebno do sedaj sploh nisem vedel, da so Bretoni nekakšna posebna rasa, saj sem jih vedno prišteval k navadnim ljudem, le da so bolj nadarjeni za magijo. To je napaka, saj so v bistvu na pol vilinci, kar pojasni njihovo nadarjenost za magične uroke in zdaj bomo lahko malce bolje raziskali tudi njihovo politično ozadje.

Zgodba bo tokrat bolj prizemljena, tako da se nam ne bo treba boriti proti božanstvom, vojna med tremi stranmi, v igri imenovana Three Banners War, pa bo porinjena bolj v ozadje. Vse se bo vrtelo okoli dveh frakcij: Ascendant Order in Society of the Steadfast – vsaka od njih pa bo imela svoje ambicije in skrite motive, ki jih bo tekom igranja razkril igralec.

Rich je bil navdušen tudi nad novimi NPC spremljevalci, ki jih bomo lahko odklenili in jih nato vzeli s sabo na avanture po celem svetu. Novinca bosta dva: Isobel Velois, vitezinja, ki se rada bori za pravico, a ima tudi karakterne napake in Ember – Khajit, pretkana ulična bojevnica, ki je nadarjena tudi za magijo.

V prenosu v živo je največ pozornosti dobila igra s kartami Tales of Tribute, ki pa je bila še v precej zgodnji fazi.

Novosti tule še ni konec, saj bo Zenimax z novo razširitvijo v igro vpeljal tudi kvartopirsko mini igro Tales of Tribute. Gre za igro s kartami, ki spominja na Hearthstone, le da je zadeva presneto bolj komplicirana. Rich nam je zadevo sicer želel detajlno razložiti, a veliko mehanik mi je šlo čez glavo in tole zagotovo ne bo neka preprosta zadeva, ampak se je bo treba naučiti. Zenimax obljublja, da bomo lahko nabrali cel kup kart in da bo ta mini igra, ki jo bomo lahko igrali proti drugim igralcem ali pa NPC-jem, vsebovala nekaj svoje zgodbe, karte pa bomo lahko dobivali samo preko igranja in ne preko mikrotransakcij.

Zgodba bo tokrat bolj politično obarvana.

Rich si je vzel tudi čas za nekaj naših vprašanj in nas je osebno zanimalo, če ima Zenimax kakšne načrte za bolj optimiziran način podajanje pretekle zgodbe. The Elder Scrolls Online ima namreč osnovno kampanjo in cel kup dodatkov, zgodbe pa si ne sledijo zaporedoma, ampak skačejo med sabo kar po naključju. Novi igralci bodo z ustvaritvijo frišnega heroja avanturo začeli na ozemlju zadnjega dodatka, tako da se jim sploh ne sanja o originalni kampanji ali pa drugih dodatkih. To je problem za vse tiste, ki bi zgodbo radi izkusili od začetka. Rich je povedal, da so na to vprašanje naleteli že večkrat, a da trenutno nimajo kakšnih načrtov za spremembo podajanja zgodbe. Ena od prednosti njihovih dodatkov je dejstvo, da lahko vsako zgodbo izkusimo brez potrebe po znanju preteklih dogodkov, tako da se jim ne zdi trenutno potrebno v to vlagati kakšnega dodatnega napora.

Dodatek High Isle prihaja med nas 6. junija na PC, pri konzolah pa se bo to zgodilo 21. junija.

Končno smo dobili slovenski prevod za Witcherja

In ta se glasi Veščec. No, vsaj tako pravi prevajalec Klemen Pisk, ki bo za založbo Mladinsko knjigo kmalu spočel prevod prve knjige poljskega avtorja Andrzeja Sapkowskega, ta pa se bo pri nas imenovala Zadnja želja. Klemen je tako naredil konec dolgoletnemu ugibanju na spletnih forumih, kjer so nekateri poudarjali, da je Witcher po naše Čarodejec ali pa nekaj povsem drugega.

Klemen je za spletno stran Student.si povedal, da je po dolgi analizi poljskega izvirnika besede Wiedźmin, Veščec še najbolj smiseln in čeprav v slovenskem slovarju za to besedo že obstaja zapis, ki označuje okoli leteče žuželke, bodo Veščeci v knjigi posebna kasta borcev, tako da morda ime izpade malce nenavadno, a tudi beseda Witcher je račun svoje čudnosti nase privabila poglede.

Knjiga Zadnja želja je sicer zbirka sedmih kratkih zgodb, ki v glavno vlogo postavi našega starega znanca Geralta. Sapkowski je nato na podoben način spisal še knjigo Sword of Destiny, ki vsebuje šest kratkih zgodba, nato pa se je začela tista “glavna zgodba”, ki v dogajanje potegne tudi Ciri. Štorija se tako nadaljuje skozi knjige Blood of Elves, Time of Contempt, Baptism of Fire, The Tower of Swallows, Lady of the Lake in Season of Storms. Sapkowski je leta 2018 najavil delo na še eni knjigi znotraj The Witcher vesolja, a žal od takrat kakšnih novih informacij o tem projektu nismo dobili.

Mladinska knjiga bo prevedla vse do sedaj izdane knjige, pri vseh pa bo glavno besedo nosil Klemen Pisk. Zadnja želja je zdaj na voljo za prednaročilo po ceni 29,69 €, izšla pa bo 13. maja 2022.

Epic Games podarja igro XCOM 2

0

Taktična igra XCOM 2 nas je prvič pozdravila leta 2016 in nam je hitro prirasla k srcu, pa čeprav je vsebovala določene pomanjkljivosti, kot so denimo zoprno časovno omejene misije. Nekatere napake je nato odpravila čudovita razširitev War Of The Chosen, ki ni dodala samo novih stvari, ampak je predelala tudi staro kampanjo in to naredila začetnikom bolj prijazno, veteranom pa hkrati ponudila nove izzive.

Osnovni XCOM 2 je bil v preteklosti večkrat pošteno znižan, založnik 2K pa ga zdaj v trgovini Epic Games ponuja popolnoma brezplačno. Igro lahko prevzamete na naslednji povezavi in čeprav je ponudba vsekakor privlačna, vam še bolj priporočamo nakup nadgradnje Collection Upgrade za 8,99 €. Ta v igro vpelje vse do sedaj izdane DLC-je, ki vključuje tudi kampanjo War of the Chosen in to je definitivno tisti priporočljiv način preigravanja originalne kampanje.

Poleg XCOM-a Epic Games podarja tudi indie naslov Insurmountable. Ta se vrti okoli plezanja skozi gore in čeprav je zadeva grafično videti nekam zastarelo, vsebuje v sebi dovolj naprednih mehanik, da si je preko njih na Metacriticu zaslužila oceno 75, ravno včeraj pa je igra dobila tudi večjo posodobitev 2.0. Svojo kopijo si lahko rezervirate tule.

Obe igri bosta brezplačni do 21. aprila, Epic Games pa bo nato ponudbo nadomestil z novimi privlačnimi priboljški: igrama Amnesia: Rebirth in Riverbond.