Protipiratska zaščita Denuvo je še danes strah in trepet vseh spletnih gusarjev, saj sorazmerno dobro ščiti vse novejše PC igre vsaj tistih prvih 14 dni, ko je prodaja največja in si založniki obetajo največje dobičke. Pirati sicer sčasoma vedno nekako odkrijejo luknjo in zaščito zlomijo, a s tem še vedno niso zmagali, saj igre nato večkrat dobijo večje in manjše posodobitve, te pa zopet ščiti nova verzija Denuva, tako da morajo krekerji vsakič na novo pregledovati kodo in iskati morebitne nove luknje.
Podjetje Irdeto je zdaj napovedalo novo fazo boja proti piratom, saj so že razvili novo verzijo svoje zaščite Denuvo SecureDLC, ta pa bo ščitila dodatno vsebino vsake igre, ki to v obliki DLC-jev doda ob izidu igre ali pa nekoliko kasneje.
Dosedanja zaščita ta vsebine je bila namreč praktično neobstoječa, saj jo je zlomil lahko vsak, ki si je snel datoteke CreamAPI in spremenil nekaj vrednosti v Beležnici. Uporabniki so tako lahko brez plačila odklenili cel kup dodatne vsebine, ki je segala od manjših bombončkov za prednaročnike do celo večjih vsebinskih razširitev, ki so originalni kampanji dodale nekaj ur igranja.
Vse to naj bi bilo zdaj bolje zaščiteno in glede na uradno najavo, nekatere igre to zaščito že vsebujejo in očitno ne bo omejena samo na Steam ampak tudi na druge digitalne trgovine. Novica prihaja ravno ob času, ko je Ubisoft najavil izklop nekaterih svojih strežnikov za verifikacijo DLC-jev, zaradi česar bodo ti postali neigralni.
SecureDLC zaradi tega vzbuja nove skrbi glede ohranjanja obstoječih iger in zadeva bo zagotovo s sabo prinesla nekaj porodnih krčev, ki jih je imel tudi osnovni Denuvo.
Založnik Ubisoft se je odločil, da je vzdrževanje strežnikov za svojo knjižnico starejših naslovov preprosto predrago, zato jih bo preprosto izklopil. To bo prizadelo kar nekaj njihovih naslovov, ki so v sebi vsebovali določene večigralske komponente, zadeva pa bo kvarno vplivala tudi na nekatere DLC-je, ki se zanašajo na verifikacijo preko strežnikov.
Ubisoft je zadevo bolj podrobno razložil na svoji uradni strani, novost pa bo izključila nekatere DLC-je pri igrah Assassin’s Creed 2, 3, Brotherhood in Liberation HD, poleg tega pa bo dodatna vsebina izginila pri igrah Far Cry 3, Silent Hunter 5, Prince of Persia: The Forgotten Sands in Driver San Francisco.
Vse zgoraj naštete igre so vsebovale tudi nekaj večigralskih prvin in v tem pogledu bosta nastradali tudi Splinter Cell: Blacklist in Anno 2070. Morda najbolj prikrajšana pri vsemu skupaj bo igra Space Junkies iz leta 2019, ki ji bodo preprosto izključili strežnike, a Ubisoft jo še vedno prodaja na Steamu – je pa tam zdaj, zaradi Steamove poletne razprodaje, trenutno znižana na 4,99 €.
Vse skupaj bo omrežno povezljivost izgubilo 15 iger, datum izklopa pa je napovedan za 1. september.
Ubisoft je podobno potezo storil že lani, ko je izklopil strežnike za igre Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 1 in 2, Far Cry 2 in Splinter Cell Conviction, a tokratno število izklopljenih naslovov je veliko večje.
Pametne ure so dosegle nekakšen tehnološki strop in dokler podjetja Apple, Samsung, Huawei in podobni ne izgruntajo kakšnega hologramskega izrisovanja, večje revolucije pri njih ni za pričakovati. Vendar pa bodo proizvajalci kljub temu vsako leto na trg izvrgli novo verzijo in tudi Apple za to jesen pripravlja že 8. generacijo svoje pametne ure Apple Watch, ta pa bo na sebi skrivala nekaj, česar konkurenca še nima.
Vir govoric je tokrat novinar Mark Gurman iz spletne strani Bloomberg, ta pa je prišel do informacij, da bo nova ura vsebovala senzor temperature telesa. Gurman sicer pravi, da zadeva še ni čisto zagotovo potrjena, saj naj bi morala prestati vse Applove teste kakovosti, ki pa naj bi bili uspešno zaključeni. Senzor temperature sicer ne bo hudo podroben, a naj bi bil dovršen vsaj do te mere, da vam bo ura znala povedati, kdaj je pametno obiskati zdravnika ali pa pogoltniti kakšen Lekadol.
Gurman je sicer še dodal, da kakšnih drugih večjih novosti Apple Watch Series 8 ne bo vseboval. Že dolgo se sicer govori, da naj bi ura znala pomagati tudi sladkornim bolnikom, a ta funkcija naj bi bila še daleč v prihodnosti. Bi pa naj Apple v 8. generaciji vpeljal različico ure, ki bo bolj odporna na udarce in poškodbe, ta pa bi prav prišla vsem tistim bolj ekstremnim športnikom ali ljudem, ki službe opravljajo večja fizična dela.
Apple naj bi novo uro razkril in v prodajo poslal septembra, nekateri pa napovedujejo tudi osvežitev dve leti stare linije ur Apple Watch SE.
Silent Hill 2 danes šteje že kar 21 let, kljub svoji starosti pa igralci kar nočejo pozabiti na ta igričarski biser, v katerega je ob izidu verjelo bolj malo igralcev, vključno z založnikom Konamijem. Vendar pa je igra na račun svoje turobne atmosfere in srhljivosti prestala test časa, zdaj pa se je skupnost odločila zadevo tudi malce predelati in jo bolje optimizirati za sodobne PC-je.
O projektu Silent Hill 2: Enhanced Edition smo že pisali, prostovoljna ekipa kovačev kode pa je nedavno izdala verzijo modifikacije 2.0, ki odpravi kar nekaj dodatnih zamer originalnega izida na PC-ju. Ta je namreč imel na začetku kar nekaj težav, saj so manjkali razni grafični učinki, težave pa so se tikale tudi optimizacije, ki je skladno s časom postajala še hujša. Največ težav je od vedno povzročal zvok, ki je bil tudi razlog za redno rušenje igre. Modderji so tako skoraj popolnoma na novo prepisali pogon zvoka, saj se je ta prej zanašal na delovanje samo ene sredice procesorja, to pa je sčasoma obremenil na 100 %, dokler se igra ni obesila in na koncu zrušila.
Silent Hill 2: Enhanced Edition to težavo odpravi, verzija 2.0 pa ni samo popravila zvoka, ampak je tudi izboljšala vmesne sekvence in dodala možnost inštalacijskega programa, tako da je namestitev modifikacije zdaj samo stvar nekaj klikov. Prenesete si jo lahko tule.
Na koncu ostane samo še en problem, ki ga modderji ne bodo mogli odpraviti: kje igro sploh pridobiti? Silent Hill 2 se namreč zaradi nekega nepojasnjenega razloga ne prodaja v nobeni digitalni trgovini in na legalen način lahko do njega pridete samo preko nakupa fizičnih kopij, ki pa jih za PC ni ravno lahko izvohati.
Morda se Konami sčasoma spametuje in končno igro pošlje v digitalne štacune, že dolgo pa se govori o polni predelavi, za katero naj bi poskrbel razvijalec Bloober Team.
Tehnologijo “deepfake” poznamo predvsem po zaslugi YouTube posnetkov, v katerih umetna inteligenca preko zapletenih algoritmov obraz igralca predrugači v nekoga drugega in razen manjših minusov, svojo nalogo opravi prepričljivo dobro. Veliko ljudi pa morda ne ve, da lahko “deepfake” uporabimo tudi na zvočnih posnetkih in svojo verzijo malce srhljive prihodnosti je pokazal Amazon na svoji vsakoletni konferenci MARS.
Kratki demo je bil spočet preko pametnega hišnega asistenta Echo Dot, ta pa v sebi vsebuje umetno inteligenco Alexa. Po novem bo zdaj ta zmožna oponašati glasove naših umrlih sorodnikov, umetna inteligenca pa bo za učenje novega govora potrebovala samo okoli minuto govora iz ust “originala”.
Demo nam pokaže fantka, ki od Alexe zaprosi, da naj mu preko babičinega glasa dokonča zgodbo za lahko noč. Alexa se nato instantno preobrazi v dokaj prepričljiv glas babice in čeprav zadeva ni povsem prepričljiva, je dovolj dobra, da z nekaj dodelavami zadeve ne boš več mogel ločiti od resničnega govorca.
Amazon pravi, da bo takšna tehnologija pomagala ljudem ohraniti sorodnike dlje časa v svojem spominu. Demo je bil očitno bolj ali manj test za odzive gledalcev in internetna publika je nad prikazanim dokaj ogorčena, saj zna takšna tehnologija umrle ljudi spremeniti v digitalne lutke. Ravno zato morda Amazon še ni uradno najavil, ali bo ta tehnologija prešla tudi v splošno uporabo.
Kakor je morda zadeva rahlo bizarna, bi jo nekateri ljudje zagotovo izrabili za morda poslednje pravo slovo od svojega bližnjega. Dve leti nazaj je denimo srca trl posnetek južnokorejske televizije MBC, v katerem se je mati preko VR izkušnje poslovila od svoje navidezno ustvarjene hčerke, ki je ob svoji smrti štela samo 7 let. Jang-Ji Sung je kasneje povedala, da je to storila povsem prostovoljno in ji je pomagalo pri celjenju duševnih ran.
Ponudba digitalnih bonov za nakup računalniške periferije je trenutno v polnem teku in police Applovih AirPod slušalk pri nas še nikoli niso bile tako izropane. Vlada je od 15. junija vsakemu osnovnošolcu od 7. razreda navzgor, dijaku ali študentu podelila unikaten bon v vrednosti 150 €, tega pa lahko izkoristijo za nabavo računalniške periferije, ki bi morala primarno omogočati enostavnejše učenje na daljavo.
Veliko ljudi pa je zadevo izkoristilo za nakup gaming opreme, tako da so računalniki tipa naš HOPsi v2 priročno postali znižani za 150 €. A trik pri teh bonih je, da jih ni treba izkoristiti naenkrat, ampak ga lahko razdelite po različnih izdelkih, za različne trgovine. V praksi to pomeni, da si lahko recimo nekje kupite slušalke za 35 €, ostalo pa nato porabite nekje drugje za nakup tipkovnice. S pametno razporeditvijo nakupov si lahko tako pridobite več izdelkov, zna pa postati naporno spremljanje vseh teh nakupov in koliko bona imate sploh še na razpolago.
Zato smo na naši strani spočeli enostavno rešitev. Na naslednji povezavi vtipkate svoje osebne podatke in s klikom na gumb Preveri ne boste samo izvedeli, ali ste do digitalnega bona sploh upravičeni, ampak vam bo zadeva tudi lepo prikazala, koliko denarja še imate na svoji digitalni polici. Zadeva je res priročna in enostavna za uporabo, hkrati pa je povsem anonimna, tako da je strah pred kakšnim nabiranjem podatkov odvečni, saj se vnesene informacije preko API-ja pošljejo na portal eDavki, ta pa nato nazaj izvrže točne rezultate glede razpoložljivega stanja digitalnega bona.
Digitalni bon lahko izkoristite vse do 30. novembra 2022.
Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin je bila ena bolj bizarnih iger, ki pa nam je vseeno prirasla k srcu. Gre za nekakšen združek pripovedi iz Final Fantasyja z bolj naprednim bojem iz Dark Souls naslovov, razvijalec Ninja Theory pa je notri začaral še nekaj svojih prijemov iz svojih prejšnjih iger Nioh. Največja prednost osnovne igre je bil zagotovo boj, ki je preko zmedenih vmesnikov ponujal čuda kombinacij, medtem ko je bila zgodba dokaj klišejska, a jo je naprej vlekel protagonist Jack, ki ni imel preveč potrpljenja za čvekanja z raznimi princesami, saj je želel le izničiti svojega glavnega nasprotnika Chaosa.
— Emmett Watkins Jr can't stress how he love y'all (@Ejsponge61) June 30, 2022
Stranger of Paradise je včeraj najavil prvi DLC Trials of the Dragon King in to na dokaj nenavaden način. Obiskovalci uradne strani igre so opazili so pri kliku na razširitev naleteli na potegavščino “rickroll”, saj so namesto napovednika gledali v dobro znani spot Never Gonna Give You Up.
Kasneje je bil Rick umaknjen in nadomestil ga je uradni napovednik, ki prikaže nekaj izsečkov bojevanja proti težkim nasprotnikom. Nasproti nam bo stal Bahamut, stari znanec franšize Final Fantasy, pridružil pa se mu bo tudi Warrior of Light, originalni protagonist Final Fantasyja. Poleg pretepanja bo razširitev s sabo prinesla nekaj nove zgodbe in cel kup dodatne opreme, tako da se bo spet treba ustavljati vsako minuto in nase ali naše sopotnike natakniti nove rokavice, ki so za malenkost boljše od prejšnjih.
Trials of the Dragon Knight prihaja 20. julija, igra pa bo nato prejela še dva DLC-ja: Wanderer of the Rift in Different Future. Vse to je na voljo samo preko sezone prepustnice, ki pa v trgovini Epic Games zaenkrat še ni na voljo.
Activision je nekaj časa nazaj ponovno poskušal obuditi serijo skejterščin Tony Hawk’s Pro Skater in to preko dobro sprejeti predelav prvih dveh delov in naravnost obupnega polnopravnega nadaljevanja. Prodajni rezultati so bili očitno dovolj vzpodbudni, da se je za podobno potezo odločil tudi založnik EA, ki namerava znova zagnati svojo serijo Skate, ta pa je svoj zadnji, tretji del dobila davnega leta 2010.
Skate 4 je včeraj dobil svoj prvi igralni napovednik, ki je bil vzet iz zares zgodnje verzije igre. Nov del ne bo oštevilčen in bo nosil bolj frajersko ime skate., igralni napovednik pa je v glavnem sestavljen iz prikaza stopenj in animacij, ki so še daleč od končanih in v večini primerov sploh še ne vsebujejo tekstur. Samo bolj proti koncu dobimo približno podobo igre, ki ni videti slaba, a bo skozi razvoj še zagotovo dobila na podrobnostih.
skate. se ne bo zanašal samo na kaskaderske potezo z desko med nogami, ampak bo razvijalec v igro vpeljal tudi nekaj mehanik parkour-ja, kar bo na koncu izrodilo mutanta “skarkour”. To pomeni, da bomo v stopnjah lahko tekali po površini zidov, skakali med prečkami in vmes skočili na skejt, vse to pa nam bo prineslo višje število točk – če seveda vmes ne bomo zgrmeli po tleh, kakor smo dolgi in široki.
Vse skupaj je zanimiv vpogled v zgodnji stadij razvoja, ki ga pri večjih založnikih ne vidimo pogosto. EA se je za podobno potezo odločil pri razvoju predelave igre Dead Space, ki se sedaj približuje zaključni kodi, medtem ko je skate. od svojega cilja še kar daleč.
EA je odprl prijave za zaprto beto na katero se lahko prijavite tukaj, skate. pa bo ob svojem izidu na voljo samo na PC-ju.
Suša večjih naslovov je trenutno kar konkretna, zato je zdaj morda napočil čas, da preizkusite igre, ki jim navadno ne bi dali priložnost. To je dober recept, da odkrijete nekaj povsem novega in kdo ve, morda sproti naletite na povsem nov igralen žanr, ki ga doslej niste obiskali.
In najboljši način za tako raziskovanje je preko brezplačnih iger, trgovina Epic Games pa ta teden podarja kar tri takšne dobrote.
Največji naslov izmed teh je Hood: Outlaws & Legends, ki je za razvoj porabil tudi največ proračuna. Gre za večigralsko srednjeveško obarvan naslov, v katerem se razdelimo po dve ekipi, ki štejeta po štiri člane, nato pa se preko mečev, sulic in lokov spustimo v lov za zakladom, ki ga moramo izpleniti stražarjem, te pa vodi umetna inteligenca. Gre za zanimivo verzijo PvE igranja, kjer lahko seveda tudi pošteno ponagajamo nasprotni ekipi, bitke pa znajo biti presneto krvave. Vaš brezplačni izvod se nahaja na naslednji povezavi.
Brezplačen je tudi Geneforge 1: Mutagen, ki pa vsebuje veliko bolj preprosto grafično podobo. Igranje spremljamo iz izometrične perspektive, v svoji srži pa je tole RPG naslov z dokaj globokimi igralnimi mehanikami, ki ponujajo vrsto pristopov do oblikovanja sveta. Igrate čarodeja, ki pripada kasti Shapers, vaša moč pa je k življenju priklicati zveri in cele vojske, ki jih nato pošljete proti svojim sovražnikom, ki jih kar noče zmanjkati. Vaša kopija vas čaka tule.
Za konec je tule še Iratus: Lord of the Dead, različica igre Darkest Dungeon, le da tule zastopate stran zlobnežev, saj boste zastopali vlogo Iratusa, nekromanta, ki lahko iz tal dvigne vojsko nemrtvih, ki bo nato preprečila nespametnim herojem, da bi vaš brlog zapustili živi. Za igranje skočite semkaj.
Vse tri igre bodo brezplačne do 7. julija, takrat pa jih bosta namestila nova naslova Killing Floor 2 in Ancient Enemy.
Nova Logitechova miška MX Master 3S navduši že s svojo obliko, še posebej če se boste s serijo MX srečali prvič. Tisti, ki si že lastite prejšnjo verzijo MX Master 3 večje vizualne razlike sicer ne boste opazili, saj je v tem pogledu 3S skorajda identičen svojemu predhodniku in svoje nadgradnje skriva pod pokrovom.
Tehnične specifikacije:
Logitechov optični senzor Darkfield
DPI med 200 – 8.000
7 neodvisnih nastavljivih gumbov
Brezžična povezava prek Bluetooth ali Logitech Bolt
Logitech je novo serijo zapakiral v dve novi različici, ki pa barvno ne izstopata preveč, saj sta na voljo samo grafitni in svetlo sivi barvi. MX Master 3S prav tako ne vsebuje prav nobene RGB osvetlitve in jasno je, da Logitech z njo ne cilja na igralce, ampak bolj na vse tiste, ki bi radi pod roko držali vsestranskega mišona, ki se s svojimi številnimi gumbi prilagodi vsaki pisarniški nalogi.
Kot smo že omenili ima MX Master 3s vsekakor unikatno obliko, ki se lepo prilagodi vaši roki. Na levi strani miške se nahaja ‘vdolbina’, kamor lahko položite svoj palec, tu pa se nahaja še nekaj uporabnih gumbov, ki jih je možno nastavljati in jim spreminjati funkcije prek programske opreme Logitech Options+. Poleg dveh stranskih gumbov, ki sta sicer malo nerodno postavljena, se tu najde še kolesce, ki ga lahko uporabljamo za horizontalno pomikanje recimo po razpredelnicah in pa gumb za geste, ki prinaša obilico funkcionalnosti, kot recimo upravljanje medijskih vsebin kar prek miške. Vse te gumbe in različne funkcije, ki jih omogočajo je možno nastavljati in spreminjati v programski opremi Logitech Options+.
Oblika vsekakor ni klasična in je primerna tudi za večje dlani.
Seveda sta tu še glavna gumba: levi in desni miškin klik, ki pa sta povsem tiha. Logitech se hvali, da jim je v MX Master 3S uspelo zmanjšati glasnost tipkanja kar za 90 % in to se definitivno pozna. Tako kot pri ergonomski miški Logitech Lift je klikanje praktično neslišno, kar bo nekaterim po godu, drugim spet ne. Kakšen igralec se zna pritožiti nad pomanjkanjem povratnega odziva in morda bi bila tule na mesto primerjava med mehansko in membransko tipkovnico. Sta pa gumba morda malce preobčutljiva na klik in pri počivanju dlani na miški se mi je kdaj pripetil nenamerni desni klik.
Posebne omembe je vredno tudi napredno kolesce Smartwheel, ki omogoča stopinjsko premikanje navzdol in navzgor, a če kolesce zavrtite hitro lahko preklopimo na bliskovito hitro premikanje, brez zatikanja. To lahko preklopimo tudi z namenskim gumbom nad kolescem, to hitro vrtenje pa zna priti prav pri kakšni res obilni razpredelnici, kjer morate naenkrat prevrteti tisoče vrstic.
Na levi strani najdemo še stranska gumba, dodatno kolesce, ki vam lahko pride prav za Photoshop ali Excel, ter gumb za geste.
Na spodnji strain miške najdemo gumb za vklop in izklop ter dodatni gumb za preklapljanje med različnimi napravami. MX Master 3S namreč vsebuje tehnologijo EasySwitch, ki poskrbi, tako da lahko eno miško uporabljamo na treh različnih napravah, s tehnologijo Logitech Flow pa lahko med temi napravami tudi prenašamo dokumente. Miško lahko na računalnik povežemo preko Bluetootha ali priloženega Logi Bolt USB konektorja, ki poskrbi za varnejšo in zaneslivejšo povezavo.
MX Master 3S nosi gumijast oprijem, ki je enak tistemu na ergonomski miški Lift, ali predhodniku, miški MX Master 3. Zadnja stran je malce rebrasta, kar poskrbi za boljši oprijem in na splošno je občutek držanja več kot udoben. Zadovoljen nisem bil samo z otipom, ampak tudi z drugimi fizičnimi karakteristikami miške. Teža znaša 141 gramov, tako da tole ni vsekakor ni med lažjimi miškami na trgu, a nekateri imamo pod roko raje nekaj teže. Tudi velikost je obilna in tole je ena redkih mišk, ki lahko praktično popolnoma zaobjame mojo malce večjo dlan, čeprav bi si želel, da bi bila zadeva še malce bolj obilna. Pod roke sem tako končno dobil miško na katero sem lahko položil čisto celo dlan, brez da bi ob premikanju moral del dlani drsati po podlagi.
Zaradi svoje unikatne oblike lahko MX Master 3S uporabljajo samo desničarji.
Dobra je tudi baterija. Delovanje se zanaša na notranji akumulator, tako da se vam ni treba ukvarjati z menjavanjem AA baterij, ampak zadevo preprosto polnite preko USB-C vhoda in priklopa na USB-A vhod na PC-ju. Dobra novica je tudi to, da lahko miško med polnjenjem nemoteno uporabljamo naprej, takrat pa zasveti tudi edina zelena lučka, ki se nahaja ob sekundarnem kolescu. Logitech na uradni strani pravi, da eno polnjenje zadostuje za 70 dni, a ta številka je močno zapretiravana, saj sem osebno ob redni uporabi zabeležil nekje mesec delovanja, preden sem moral zadevo spret priklopiti na napajanje. Tudi ti rezultati niso slabi, a so vsekakor vredni omembe.
Za prilagajanje nastavitev boste uporabljali program Logi Options+. Ta vam omogoča prilagajanje gumbov za različne funkcije, tam pa lahko nastavite tudi DPI občutljivost. Ta je privzeto nastavljena na 1.000 DPI, a to lahko zvišate vse do številke 8.000. Logitech pravi, da sodobni grafični oblikovalci uporabljajo vse bolj napredne monitorje z visokimi ločljivostmi in hitrostmi osveževanja, zato je tudi razširil razpon DPI-ja. Zame osebno je DPI 4.000 več kot dovolj, a kot vedno pozdravljam možnost višanja postavk.
Logi Options+ omogoča veliko nastavitev – med drugim ponuja tudi možnost odklepa 8K DPI-ja.
Pod črto potegnjeno je Logitech MX Master 3S odlična miška, pri kateri lahko najdemo res bolj malo minusov. Pozoren je treba biti na dejstvo, da je miška na voljo samo v desničarski izvedbi in ima takšno razporeditev gumbov in obliko, ki jo levičarji preprosto ne morejo uporabljati. Glavna gumba sta morda malce preobčutljiva in nekateri se znajo pritoževati nad manjkom povratnega odziva, a če iščete nekaj, kar bi bilo vsestransko za delo in igranje iger, hkrati pa po svetu hodite z malce večjimi dlanmi, potem vas MX Master 3S ne bo razočaral. Cena 129,99 € tudi ni tako pretirana, trenutno pa živimo tudi v svetu digitalnih bonov, ki se ga vsekakor splača uporabiti za kvalitetnega mišona, ki vam bo brez dvoma služil še mnoga leta.
Izmed vseh iger razvijalca FromSoftware, ima morda Elden Ring še najlažji začetek, saj znotraj njega celo najdemo kratko uvajalno stopnjo Stranded Graveyard, ta pa vam na koncu nasproti postavi prvega pravega šefa Soldier of Godrick, ki je smešno lahek in vas hkrati navda z upanjem, da boste morda preživeli dežele Elden Ringa. Te upe vam nekaj minut kasneje potepta Tree Sentinel, a vsaj nekaj časa se lahko počutite slaboritno.
Okoli Soldierja of Godricka se je kasneje oblikovala prav skupina oboževalcev, ki pravijo, da je premalo spoštovan in da si je zaslužil več. Eden od igralcev si je denimo nadel njegovo opremo in se spustil v pretep z Malenio, ki pri mnogih velja za enega najtežjih šefov znotraj igre. Soldier of Godrick jo je naravnost odpihnil in to tako, da ni izgubil niti ene točke zdravja.
Zanimiva je tudi zgodba YouTuberja Amazing Chest, ki je organiziral tekmovanje, vredno 2.500 $, tekmovalci pa so morali v eni uri pobiti čim več šefov. Ena od prijav je prišla iz rok igralca YungBreezyGawd, ki se je s Soldierjem meril dobro uro, vmes je umrl vsaj 60-krat, a ga je na koncu le premagal. Amazing Chest je kasneje izjavil, da sicer ni prepričan, če se ni YungBreezyGawd samo norčeval, a vseeno je to lep prikaz Souls skupnosti, ki se nikoli ne preda in vedno vztraja do zmage.
Vendar pa je pri Soldier of Godricku še vedno nekaj manjkalo in to je povsem njegova vmesna sekvenca. Namreč praktično vsak večji šef vsebuje svojo predstavitev, ki ga prikaže v vsej njegovi veličini, hkrati pa ta uvod služi temu, da igralcu nažene strah v kosti. To krivico se je odločil popraviti Reddit uporabnik Jaown9, ki je za Soldierja ustvaril prav posebno vmesno sekvenco, ki je dejansko daljša od samega pretepa. Žal sekvenci manjka zvok in zadeva ni na voljo za prenos, a zagotovo bo slej kot prej to popravil nek moddder.
Nova South Park vsebina kaplja v posameznih epizodah ali pa malce večjih filmih in res bi nam prav prišla že ena obsežna sezona, ki bi za gledanje zahtevala vsaj nekaj ur. Dokler ta ne pride se bo treba zadovoljiti z manjšimi obroki in eden od teh se imenuje South Park: The Streaming Wars Part 2, ki je včeraj dobil kratki dražilnik in datum izida.
Tole bo spet malce daljša epizoda, ki bo nadaljevanje tiste, ki smo jo dobili na začetku junija. Zgodba The Streaming Wars se vrti okoli mase pretočnih servisov tipa Netflix, HBO Max in Disney+, ki se tepejo za ekskluzivne pravice do raznih serij in filmov, vse to pa počnejo z namenom bogatenja baze naročnikov, ki jim nato vsak mesec redno izplačujejo naročnino.
Kako točno bo Part 2 povezan z originalom ni točno znano. Uradni opis pravi, da je v mesto South Park prišla suša, ki je prebivalce pripeljala do roba katastrofe. Dražilnik tudi ni preveč zgovoren, saj v glavnem kaže Randyja, ki se bo spremenil v jezno mamo srednjih let, tem pa v ZDA ljubkovalno rečejo Karen. Randy bo z besedami: “Želim govoriti z vašim nadrejenim” naravnost odpihoval svoje nasprotnike, tečen pa bo očitno tudi sredi trgovin.
South Park: The Streaming Wars Part 2 izide 13. julija, žal sprva samo za pretočni servis Paramount+, ki pri nas še ni na voljo, a naj bi ga dobili že enkrat letos. Zadeva bo izšla kasneje tudi na South Parkovi lastni strani, kjer vse epizode lahko gledamo brezplačno, a z znatnim zamikom.
XIII je ime, ki se ga danes spomni bolj malo igričarjev. Original je namreč izšel debelih 19 let nazaj in ni bil neka prodajna uspešnica, saj je bila zgodba malce zmedena, prvoosebna strelska akcija pa zgolj povprečna. Vendar pa je igra imela nek svoj šarm, ki jo je dopolnjeval unikaten, stripovski grafični slog, tako da se je okoli XIII kmalu nabralo nekaj kultnih privržencev, ki so nato dve desetletji čakali na kakšno nadaljevanje.
Leta 2020 se jih je usmilil francoski založnik Microids, a potrpežljivi oboževalci niso bili nagrajeni z novo igro, ampak samo s predelavo. Ki pa je bila žal skoraj popolna katastrofa in si je pri nas, in tudi pri kupu drugih igričarskih strani, prislužila nelaskavi naslov ene od najslabših iger leta 2020.
Pri predelavi je šlo praktično vse narobe, saj je grafična podoba dejansko postala slabša, razvijalec PlayMagic pa je celo spreminjal nekatere igralne mehanike, čeprav to sploh ni bilo potrebno. Zadeva je bila takšna katastrofa, da je moral razvijalec izdati opravičilo, v njem pa je priznal, da igra ni dosegla njihovih standardov kakovosti, za glavnega krivca pa so obtožili Covid-19.
XIII je bil tako spet pozabljen, a založnik Microids nad njim še ni obupal. V novi izjavi so zapisali, da je novi razvijalec Tower Five zadnje leto delal na ogromni posodobitvi, ki bo popolnoma prenovila igra in na koncu bodo igralci prejeli izkušnjo, ki so je tudi vredni. Predelana bo grafika, zvok, uporabniški vmesnik in celo umetna inteligenca, lastniki konzol PlayStation 5 pa bodo lahko uživali v igranju s 60 sličicami na sekundo.
Posodobitev bo seveda brezplačna, pričakujemo pa jo lahko 13. septembra.
Zakaj bi mesečno plačevali samo za goro pretočnih servisov, če bi lahko enako delali tudi za družabna omrežja? Takšna ideja se je porodila v glavah uradnikov, ki nadzorujejo družabno omrežje Snapchat, plod te ideje pa je nova naročnina Snapchat+, ki bo namenjena tistim najbolj strastnim uporabnikom te platforme.
V zameno za 4 € mesečno boste na začetku sicer prejeli bolj malo in zdi se, da v bistvu Snapchat malce testira vode alternativnih finančnih modelov. Trenutno skoraj ves dobiček dobivajo od oglasov, a v zadnjih časih so padli v malce večjo krizo in za nekaj časa so zaustavili najemanja novih delavcev, vrednost njihovih delnic pa je nekje aprila začela dramatično padati.
Čas je torej za spremembe in Snapchat+ naročniki bodo lahko spremenili ikono na domačem zaslonu telefona, omogočen pa jim bo tudi vpogled vseh tistih, ki so si ponovno ogledali njihov Story. Poleg tega bodo na seznamu prijateljev enega od teh pripeli na vrh, z oznako BFF. To je nekako to in za mesečni izkupiček res ne boste dobili veliko, a kot rečeno je naročnina namenjena največjim privržencem Snapchata.
Zadeva ni na voljo povsod, saj jo je Snapchat najprej omogočil v ZDA, Kanadi, Združenem kraljestvu, Franciji, Nemčiji, Avstraliji, Novi Zelandiji in Savdski Arabiji, ostale dežele pa naj bi prišle naknadno.
Twitch streamer Dimitri “Greekgodx” Antonatos se je pred kratkim zapletel v težave, ki bi se jim moral znati izogniti. Gre namreč za veteranskega streamerja, ki je skozi leta nabral več kot milijon in pol sledilcev, od Twitch kariere pa se je vmes malce poslovil, saj sej želel znebiti odvečnih kilogramov, leta 2020 pa je zopet začel s prenosi.
Greekgodx was banned on Twitch after a bizarre sexist rant where he demanded any woman he dates would quit streaming and be "in the kitchen"
Včeraj pa se je Greekgodx spustil v bizaren seksističen govor, ki je bil usmerjen predvsem proti ženskam. 29-letnik je vsem ženskim streamerkam, ki bi ga rade povabile na zmenek, zabičal, da bo v tem primeru njihove spletne kariere takoj konec, saj bodo njihove naloge zaobsegale samo še kuhanje, čiščenje in skrb za njegove otroke.
Greekgodx je takšno razmerje označil za skupno sodelovanje in da je to preprosto njegova mantra, ne glede na to, kaj porečejo drugi. Njegov govor je očitno nekatere pošteno razburil in ni dvoma, da so administratorji Twitcha zabeležili cel kup pritožb glede izrečene seksistične vsebine.
yeah this is what i got banned for. no problem i dont need to use my body for content i have my personality! ill be back in 72hrs
Greekgodx je bil malce po zaključka prenosa tudi odstranjen iz platforme. Razlog kazni sicer ni znan, a Greekgodx pravi, da za njo ni bil zaslužen njegov govor, ampak twerkanje, ki ga je izvedel pred kamero in da se bo na platformo vrnil čez 72 ur, ritne plese pa bo prihranil raje za svoj TikTok.
Kar je bilo nekaj časa samo predmet govoric, se je sedaj tudi uresničilo. Sony je namreč včeraj uradno predstavil svojo novo znamko Inzone, ta pa bo na začetku pod sabo skrivala dva monitorja in trojico slušalk, vsi ti izdelki pa so primarno usmerjeni v PC igralce.
Najbolj zanimiva sta zagotovo monitorja, ki bosta prišla v dveh izvedenkah. Vrh ponudbe predstavlja Inzone M9, ki je predstavljen kot prvi monitor, specifično ustvarjen za konzolo PlayStation 5, seveda pa boste nanj lahko priklopili tudi PC. Ponašal se bo z velikostjo 27 palcev ter 144 Hz frekvenco osveževanja in bo podpiral napredni DisplayHDR 600, ki se bo ob priklopu konzole PS5 vklopil samodejno, prav tako pa bo takrat preklopil na način z nizko latenco. M9 bo podpiral tehnologiji VRR in G-Sync, kar bodo pozdravili tako PC kot tudi konzolni igralci in na splošno je tole videti kot spodoben monitor, ki pa bi mu Sony lahko primaknil še kak palec velikosti. Zadeva ne bo poceni, saj Sony zanjo na uradni strani zahteva 1.099 €, na voljo pa bo enkrat poleti.
Drugi monitor sliši na ime Inzone M3, ki bo prav tako podpiral VRR in G-Sync, a bo pri funkcijah malce bolj okleščen. Velikost bo še vedno znašala 27 palcev, ločljivost pa bo zreducirana na FullHD. Tudi HDR bo nekam slabši, saj M3 podpira samo standard DisplayHDR 400, a k sreči vse ni šlo samo navzdol, saj je frekvenca osveževanja skočila na 240 Hz. Sony za ta model še ni razkril cene in datuma izida, a to naj bi se zgodilo kmalu, pri Američanih pa bo cena 529 $.
Predstavljena je bila tudi trojica povsem novih slušalk, ki zopet nosijo svoje bonuse in minuse, vse to pa se tudi sklada s ceno. Na najnižji ravni vas čakajo slušalke Inzone H3, ki stanejo 100 € in so tudi edine, ki jih lahko uporabljamo samo preko kabla. Stopnjo navzgor čakajo slušalke Inzone H7, ki v zameno za 230 € ponujajo brezžično svobodo in 360 stopinjski zvok, od vseh treh pa tudi vsebujejo najboljšo baterijo, ki ponuja 40 ur uporabe. Na najvišji stopnji se nahajajo slušalke Inzone H9, ki svojo ceno 300 € poskušajo opravičiti z aktivnim preklicem zvoka in bolj udobnimi gobicami, ki dajo bolj premium občutek nošenega.
Vse tri slušalke je že možno prednaročiti, datum izida pa se bo zgodil enkrat v naslednjih dveh mesecih.
Sony pospešeno seli svoje igričarske licence na televizijska in kino platna, v naslednjih letih pa se bo pošteno osredotočil predvsem na zabavo preko pretočnih servisih. Na domačih sprejemnikih bomo tako lahko spremljali serijo God of War, v kinih pa, in ta je dokaj bizarna, Gran Turismo. Dirkaška serija bo sledila življenju igralca, ki je preko Gran Turisma zmagal več turnirjev, nato pa se je začel ukvarjati z dirkanjem v resničnem življenju. Film bo režiral Neill Blomkamp, v kinodvoranah pa ga bomo gledali 11. avgusta 2023.
Here is the crew for Horizon 2074. This confirms the name as well as filming in Toronto. As I reported previously, the show will likely be set in Toronto as per conditions of tax incentives. https://t.co/J20WWdtRN6
— Jeff Grubb, No. 3 games journalist (@JeffGrubb) June 27, 2022
Preporod v televizijske vode bo doživela tudi igra Horizon, ki jo je spočel razvijalec Guerrilla Games, do sedaj pa smo dobili dva dela: Zero Dawn in Forbidden West. Ta projekt še ni uradno potrjen, a dobro znani novinar Jeff Grubb je izbrskal spletno stran Directors Guild of Ontario, tam pa je film tudi uradno zapisan pod imenom Horizon 2074, med drugim pa lahko vidimo tudi nekatera imena, ki bodo plodno sodelovala pri stvaritvi filma.
Ime 2074 verjetno namiguje na letnico dogajanja, kar hkrati pomeni, da se zna serija odvijati v dveh časovnih obdobjih. Zgodba iger se namreč dogaja tisoč let v prihodnosti, ko so svet prevzele robotske živali, proti njim pa se borijo posamezna plemena ljudi, ki so tehnološko ostala daleč zadaj. A ta robotska favna ni naključna, saj je posledica nespameti človeške civilizacije, ki je leta 2066 pri obravnavanju umetne inteligence storila usodno napako, to pa je na koncu pripeljalo do apokaliptičnih posledic. Horizon 2074 zna tako spremljati dogodke pred in po apokalipsi, kar lahko izvrže izjemno zanimiv scenarij.
Kakih dodatnih informacij zaenkrat ni na voljo, bi pa naj Horizon 2074 izšel na Netflixu. Zdaj lahko samo še čakamo na Sonyjevo uradno potrditev projekta in nemara tudi kak dražilnik.
Ron Gilbert je aprila razveselil vse tiste, ki so predani oboževalci pustolovsko obarvanih ugankarskih iger, saj je napovedal nov del sage Monkey Island, ki bo tokrat nosil ime Return to Monkey Island, glede na napovedi Rona pa bo to hkrati tudi zaključek zgodbe zmedenega pirata Guybrusha Threepwooda.
Na včerajšnji konferenci Nintendo Direct pa smo dobili tudi prvi igralni napovednik. Igranje se bo začelo v zabaviščnem parku, na isti lokaciji, kjer se je zaključil drugi del Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge, Guybrush pa bo zopet igral glavno vlogo. A zdi se, da bomo nadzor vmes dobili tudi nad nekaterimi drugimi liki, ki so že stari znanci franšize, sem notri pa lahko prištejemo vsaj Elaine Marley, ki ji bodo družbo delali še govoreča lobanja Murray in seveda dobri, stari LeChuck.
Igra bo vsebovala tudi poseben sistem namigov, kar je nekaj, česar noben prejšnji del še ni imel. Ron pravi, da je takšen sistem za današnje ugankarske igre nuja, saj dandanes vsak igralec ob prevelikem mučenju ob zagonetki po rešitev preprosto skoči na internet, kar nekako na koncu izniči ustvarjeno igralno izkušnjo.
Vsi pa niso navdušeni nad novim grafičnim slogom, ki je že od prvih slik deležen veliko kritik. Ta je precej drugačen od prejšnjih delov serije, Ron pa negodovanja oboževalcev ni ravno toplo sprejel in je bil dokaj jezen nad zaničevanjem grafičnega sloga, ki je njemu osebno zelo všeč in ga je ustvarila ekipa strastnih animatorjev, oblikovalcev in programerjev.
Return to Monkey Island izide enkrat v 2022, a bolj točnega datuma žal nismo dobili. Zadevo bo moč igrati na PC-ju in tudi na konzoli Nintendo Switch. Več informacij najdete na domiselno oblikovani uradni strani.
Halo igre so ene redkih, ki izkušnjo igranja na višjih težavnostih naredijo zanimivo in pošteno do igralca. Razvijalec Bungie se leta nazaj namreč ni sprijaznil samo s tem, da je sovražnikom nadel več zdravja in jih naredil bolj odporne na poškodbe, ampak so nasprotniki postali bolj agresivni in so med z medsebojnim sodelovanjem prisilili igralca k spremembi taktike. Igranje na Legendary težavnosti je tako unikatna izkušnja in ko jo enkrat uspešno opravite, si lahko zadevo brez problema zapišete v svoj življenjepis med svoje največje dosežke v življenju.
Kakor je zadeva težka, pa jo lahko naredimo še težjo in jo celo spravimo do takšne stopnje, ki jo za igranje naredi nemogočo. V privih Halo igrah namreč lahko za opravljanje kampanje izberemo opcijske izzive, ki nam nato še dodatno otežijo igranje. Ti izzivi se imenujejo lobanje, vsaka od njih pa s sabo prinese dodatno težavnost, kot so denimo bolj smrtonosni in nevidni nasprotniki, manjek uporabniškega vmesnika, nevidno orožje igralca in izklopljeni ščiti, ki si jih lahko povrnemo samo tako, da s fizičnim udarcem počimo sovražnika.
Iz tega je nastal izziv Halo 2 LASO oziroma Halo 2 Legendary All Skulls On. Gre za enega od največjih podvigov v igričarstvu, kjer mora igralec vklopiti vse lobanje, igrati na Legendary težavnosti in kampanjo opraviti brez ene same smrti. Halo 2 je že na normalni stopnji zahtevna igra, ob vseh teh izzivih pa postane praktično nemogoča naloga, še posebej zaradi pogoja, da je treba ob vsaki smrti igranje začeti od začetka.
Tega se zaveda tudi YouTuber Cr1tikal, ki je na svojem kanalu poskušal opraviti LASO izziv, a je hitro spoznal, da od te moke ne bo kruha, saj mu po večih poskusih ni uspelo zaključiti niti prvih dveh sob, kaj šele cele kampanje. Zato je vsem Halo 2 mojstrom postavil unikaten izziv in sicer vsak, ki mu bo poslal dokaz, da je uspešno preigral Halo 2 LASO, bo na svoj račun prejel 5.000 ameriških dolarjev. Tekmovalci morajo celotni izziv streamati preko izbrane platforme in nato shraniti VOD posnetka. Obrazec vas čaka na naslednji povezavi.
Halo 2 LASO je izjemen izziv in Cr1tikal pravi, da je glede na njegove podatke ta izziv do sedaj uspešno zaključil samo igralec Jervalin, ki je zadevo nato tudi naložil na splet. Vendar pa Cr1tikal pravi, da to še vedno ni bil popoln LASO, saj je Jervalin imel vklopljeno lobanjo “Envy”, ta pa igralca naredi nevidnega, namesto da bi imel samo svetilko. Tako da boste za Cr1tikalov izziv morali “Envy” izklopiti, kar seveda naredi še za stopnjo težjo.
Ko se pogovarjamo o streamerskih zvezdah nam največkrat na ustnice pridejo imena kot so Ninja, Asmongold ter xQc in čeprav so to res velika imena, med najbolj popularnimi kanali najdemo tudi ljudi, za katere bržda niste nikoli slišali. Govorimo namreč o špansko govorečih streamerjih, ki niso neka manjšina, ampak pravi titani, enemu izmed njih z imenom Ibai pa je nedavno uspelo celo zrušiti rekord Twitcha.
Ibai Llanos Garatea je postal znan zaradi svoje komentatorske vsebine in v preteklosti je ustvarjal vsebimo za G2 Esports, na Twitchu pa je enostavno eksplodiral. Njegov največji uspeh se je zgodil maja 2021, ko je organiziral svoj prvi boksarski dogodek, takrat pa so se pred kamerami v ringu spopadli največji španski vplivneži. Strežniki Twitcha so takrat pošteno sopihali in dogodek si je takrat istočasno ogledalo 1,5 milijona gledalcev.
HISTORIA
Congrats to @IbaiLlanos on setting a new Twitch record with a peak of over 3.3M concurrent views during today’s boxing and entertainment event, La Velada del Año II. pic.twitter.com/5WUKrz0FkF
Dobro leto kasneje se je Ibai odločil izpeljati nadaljevanje dogodka, ki mu je nadel ime La Velada Del Año II in ta je po popularnosti presenetil tudi sam Twitch. Na stream se je namreč naenkrat zgnetlo kar 3,3 milijona gledalcev, kar je v istočasni gledanosti absolutni rekord. 27-letni Španec je s tem dosežkom dobesedno porušil prejšnji rekord, ki je znašal 2,5 milijona istočasnih gledalcev, zanimivo pa je, da je tudi tega držal španski streamer z imenom TheGrefg.
Ibai je tekom dogodka pridobil tudi 400k novih sledilcev, s tem pa je prehitel streamerja xQc-ja in Tfue-ja ter tako skočil na 4. mesto. Na Twitchu med prvih 5 zdaj najdemo kar 3 Špance, a na vrhu je še vedno Ninja, ki drži kar 18 milijonov zasledovalcev.