🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 170

Ethereum zopet zamaknil prehod na model “proof-of-stake”

0

Drugi najbolj dobičkonosen kripto kovanec Ethereum se že nekaj časa pripravlja na nov finančni model “proof-of-stake”, ki bo pošteno predrugačil obratovanje tega žetona. Prehod na POS sistem bo pomembno vplival na trg kriptovalut, saj se Ethereum pri tem ne bi več zanašal na kopanje za rudo preko grafičnih kartic, to pa naj bi omogočalo lažjo rast valute.

Eliminiranje potrebe po grafičnih karticah bi s sabo potegnilo tudi kup dodatnih faktorjev. Zaloge najnovejših grafičnih kartic bi se s tem izboljšale, skladno s tem pa bi padla tudi njihova cena. Sicer rudarji za kriptovalutami niso glavni krivec za pomanjkanje zalog grafičnih kartic, saj lahko sem notri prištejemo težave s koronavirusom in preprodajalce, ki so kupljene zaloge nato preprodajali na Ebayju po vsaj dvakratnih cenah, a tudi ti rudarji so pri snovanju ogromnih kripto farm zagotovo pristavili svoj piskrček pri pomanjkanju zalog.

Manj obratovanja grafičnih kartic bi bilo pošteno prijazno tudi za okolje, saj bi s tem zmanjšali potrebo po kurjenju elektrike, tako da bo prehod na POS sistem prinesel cel kup bonusov. A žal bomo na te morali še malce počakati, saj je bil preklop na nov model delovanja zopet prestavljen.

To se je do sedaj zgodilo že večkrat in do nedavnega je vse kazalo, da bomo v POS skočili junija letos. Žal je te obljube nedavno poteptal Tim Beiko, eden glavnih razvijalcev Ethereuma. Ta je na Twitterju zapisal, da se preskok na POS še ne bo zgodil junija, ampak nekaj mesecev kasneje, zraven pa je dodal, da so zdaj definitivno prešli v zadnje poglavje Ethereuma na starem sistem “proof-of-work”.

Cyberpunk 2077 bo svoj prvi večji dodatek prejel šele v 2023

Razvijalec CD Projekt RED je imel za izid igre Cyberpunk 2077 na začetku povsem drugačne načrte, saj naj bi najprej dobili bogato enoigralsko kampanjo, katero naj bi kmalu nasledilo cel kup dodatnih dodatkov, nato pa naj bi nas pričakala še večigralska plat, ki bi se lahko celo kosala s titani tipa GTA 5. Realnost je bila na koncu povsem drugačna in Cyberpunk 2077 je ob izidu koncu leta 2020 dobil dobre ocene, a zadeva je bila praktično neigralna na konzolah prejšnje generacije, vse verzije pa so vsebovale cel kup hroščev.

CDPR je od takrat sklonil glavo in se spravil delati optimizacije in igra je danes po vseh posodobitvah močno drugačen naslov, kot pa je bil na začetku. Optimizacije pa so zahtevale svoj davek: večigralstvo je bilo denimo povsem odrezano, dodatna vsebina v obliki dodatkov pa je bila samo medlo napovedana, brez kakšnih konkretnih informacij.

Razvijalec je v včerajšnjem finančnem poročilu končno povedal nekaj novosti in predstavil svoj delovni načrt za leto 2022. Cyberpunk 2077 bo tudi letos prejel dodatne posodobitve, razvijalec pa dela tudi na razširitvah. Žal teh letos še ne bomo ugledali, ampak šele enkrat v 2023, bo pa dodatek vpeljal novo zgodbo, za katero CDPR ni želel izdati dodatnih informacij.

Druge zanimivosti se tičejo prodaje. Cyberpunk 2077 je do sedaj razprodal 18 milijonov izvodov, kar vsekakor ni slaba številka, a ta naravnost zbledi v primerjavi z The Witcher franšizo. V celoti je ta od začetka prodala 65 milijonov izvodov, kar 40 milijonov teh pa prihaja od igre The Witcher 3: Wild Hunt. Res je, da so Witcher igre dlje na trgu, a vseeno je ta razkorak v prodaji občuten.

CDPR se je dotaknil tudi najavljene predelave igre The Witcher 3, ki bi morala iziti kmalu, a je bila pred kratkim prestavljena na neznani datum. Razvijalec je pripomnil, da predelava niti slučajno ni v razvojnem peklu in čeprav zadeva ne bo ujela izid na obljubljeni datum, dela spet ni tako veliko, da bi morali na njo čakati leto ali več.

Celotno poročilo si lahko preberete tukaj.

Age of Empires 2 dobiva nov dodatek, ki bo osredotočen na Indijo

0

Strategija Age of Empires 2 kar noče v pokoj in to upravičeno. Originalna kampanja je izšla leta 1999, od takrat pa je Microsoft poskrbel za predelavo pod imenom Definitive Edition, ta pa je bila nato naknadno obogatena z dodatki.

Do sedaj sta izšli dve večji razširitvi: Lords of the West in Dawn of the Dukes, frišnemu razvijalcu Forgotten Empires pa še ni zmanjkalo idej in včeraj je tako pogumno napovedal že tretji dodatek, ki nas bo prvič v seriji odpeljal na strateške mape Indije.

Dynasties of India nam bo predstavil tri nove kampanje, ki bodo vsebovale tri igralne civilizacije. Ljudstvo Bengalis bomo popeljali skozi goste pragozde Bengala, medtem ko bodo Dravidians poskrbeli za dogajanje v pomorskih bitkah. Tu so še Gurjarasi, ki bodo posedovali enote, katere se bodo zanašale predvsem na hitro jezdenje po prostranih območjih Indije, vsaka od teh kampanj pa bo vsebovala tudi pomembno zgodovinsko osebnost – njihove zgodbe bomo zopet spremljali skozi animirane sekvence, ki nas bodo selile med posamičnimi mapami.

Dynasties of India izide že 28. aprila, za dodatek pa boste na Steamu odšteli 9,99 €. Za igranje boste seveda potrebovali kopijo igre Age of Empires II: Definitive Edition in glej ga zlomka – ta je trenutno znižana na vsega 7,99 €.

Lenovo Legion Y25-25 – vse za sodobnega e-športnika

Naša spletna stran je organiziral že cel kup večjih dogodkov, kjer so bila med drugim prisotna tudi e-športna tekmovanja. Pri organizaciji smo na sejem zvlekli cel kup opreme in za finaliste raznih tekmovanj pripravili močne PC-je, z napredno periferijo, UVI stoli in vsem drugim, kar potrebuje sodobni e-športnik.

A pri eni stvari smo se ušteli. Pred igralce smo namreč položili tudi ogromne monitorje, s celim kupom naprednih karakteristik. Monitorji so bili široki, ukrivljeni in podprti s HDR tehnologijo, zato smo mislili, da bo vsak igralec preprosto onemel ob prikazani sliki. Vendar pa je praktično vsak igralec na koncu naredil isto stvar: sliko širokega zaslona je skrčil na pravokotnik, tako da so bile ob stranicah ogromni črni robovi, grafiko znižal na minimum, tako da HDR ni imel nekega smisla in se podal v akcijo.

Igralci so si namreč prilagodili postajo na to, kar so navajeni in kar jim da posledično tudi večjo prednost pri igranju. Ravno v tako idejo se je zatekel Lenovo s svojim minimalističnim monitorjem Y25-25, ki ponuja ravno vse tisto, kar zahteva e-športnik, v majhen, lično oblikovan paket.


Ime izdelka: Lenovo Y25-25

Premer zaslona: 62,2 cm

Maksimalna ločljivost: 1920 x 1080

Osveževanje zaslona: 240Hz

Tehnologija panela: IPS

Odzivni čas: 1 ms

HDR: Da

Nakup: EIGRE.si


Legion Y25-25 glede na obliko ni videti kaj preveč posebnega. Gre za monitor manjše velikosti, premera dobrih 62 cm, ki ni ukrivljen, kar je danes že skoraj nekaj unikatnega. Na voljo je samo v črni barvi in ima, tako kot drugi Lenovo monitorji tipa Legion G27c-10, zelo tanke stranice, kar nam ponuja maksimalno površino gledanja.

Ena od posebnosti se nahaja spredaj, saj Y25-25 dejansko vsebuje vrsto gumbov za prilagajanje funkcije, namesto da bi se zanašal samo na mali vrtljivi gumb, ki pri uporabnikih zahteva kar nekaj privajanja. Gumbi malce izstopajo in prekinjajo sicer čisto linijo monitorja in morda bi jih bilo bolje skriti pod stranico, a po drugi strani spet ponujajo hitrejši in bolj jasen dostop do vseh funkcij.

Dodatne nastavitve lahko izvajamo tudi preko gumbov in si prilagajamo svetlost glede na način uporabe.

Na zadnji strani najdemo cel kup standardnih priključkov. Tu so kar štirje USB-A vhodi, dva od teh se nahajata na spodnji zadnji strani, medtem ko še dva najdemo ob levi stranici. Tu je še vhod HDMI 2.0 ter DisplayPort 1.2, ob strani pa lahko najdemo še 3,5 mm odprtino za slušalke. Ena od posebnosti tega monitorja je plastična ročica, ki je sicer praktično nevidna, a če jo potegnemo ven, jo lahko uporabimo za priročen nosilec slušalk.

Znotraj škatle boste našli še stojalo, ki ga na preprost način namestimo na sam zaslon. Tule pridejo v poštev ravne, neukrivljene linije monitorja, saj je ta bolj prilagodljiv vsem našim potrebam. Lahko ga nagnemo za 30 ° v vse smeri, lahko pa ga tudi zavrtimo za 90 ° in tako dobimo priročen zaslon za izven e-športne dejavnosti, kot je denimo programiranje kode.

Priklopi so standardni, navdušijo pa kar štirje vhodi za priklop USB naprav.

Poglejmo si zdaj zaslon. Gre za IPS panel premera 24,5 palca oziroma dobrih 62 centimetrov, ki lahko izda maksimalno ločljivost 1920 x 1080. Morda se bo zdela ločljivost zaslona komu malce prenizka, saj igre danes na PC-ju navadno poganjamo v ločljivosti 2560 x 1440, če ne celo 4k. A spomnimo, da je tole primarno e-športni monitor, pri katerem igralci zvečine že tako zmanjšajo ločljivost in podrobnosti tekstur, v namen doseganja čim višjega sličic na sekundo. Tako je Full HD ločljivost povsem dovolj, okrasi pa jo pošastno osveževanje zaslona, ki teče kar pri 240 Hz.

Morda se sliši smešno, a tale mala palčica za slušalke nam lahko pride hudo prav.

Igranje pri tako tekoči sliki je odlično in kakšna runda Warzona, CS: GO-ja ali pa Fortnita je na povsem drugi ravni, ki opazno prekaša tudi tiste monitorje s podporo za 120 Hz. Odzivni čas je prav tako odličen: v navadnem načinu znaša 3 ms, to številko pa lahko s prestavo v Extreme način zmanjšamo na samo 1 ms.

Legion Y25-25 ponuja resnično vse, kar si želi e-športni igralec in seka stran stvari, ki mu niso potrebne. Kljub temu povsem brez dodatkov monitor ni ostal. Vsebuje denimo podporo za HDR prikazovanje slike, a najvišja svetlost znaša 400 nitov, tako da ne boste ravno gledali v kakšni res napredni podobi na ravni naprednih televizorjev. Kljub temu je tehnologija dobrodošla, dodana pa je bila tudi podpora za Nvidio G-Sync in AMD FreeSync.

lenovo legion
Igralna izkušnja je pri 240 Hz neprekosljiva in je perfektna za igre tipa CS: GO.

Lenovo Legion Y25-25 se na koncu izkaže za čistokrvni e-športni monitor, pri katerem boste težko našli kakšno napako. Svetlost bi sicer bila lahko malce višja in tako bi lahko malce bolje izkoristili tehnologijo HDR, a vse to nadoknadijo druge specifikacije, ki so preprosto priročne in kaže nekaj inovativnost. Sem noter lahko prištejemo malenkosti, kot je majhna skrita plastična ročica za pritrditev slušalk ali pa bliskovito hitro osveževanje slike pri 240 Hz.

Cena monitorja je tudi odlična. Spletna trgovina ga trži trenutno po znižani ceni 285 € in to je poštena kupčija, saj vam ta monitor ponudi res vse, kar sodobni e-športni igričar od svoje opreme tudi zahteva.

Scrat je končno ujel želod, ustvarjalec animirank Ice Age pa za vedno zapira svoja vrata

2

Animirana franšiza Ice Age, pri nas poznana pod imenom Ledena doba, letos praznuje že kar svojo 20. obletnico in skozi ta čas smo dobili kar 5 nadaljevanj, v katerih so nas spremljali stari znanci Manny, Sid in Diego. Dobili smo tudi cel kup kratkih filmčkov, kjer je velikokrat glavno vlogo prevzela navihana veverica, znana samo pod imenom Scrat.

Ta je bila prisotna v vsakem filmu franšize in čeprav je vedno nosila samo manjšo vlogo, se je gledalcem hitro priljubila in če ste v začetku tisočletja že pošiljali naokoli e-pošto, potem ste zagotovo prejeli kakšno elektronsko pismo, kjer je ravno ta veverica nosila glavno vlogo.

Originalni ustvarjalec Ledene dobe Blue Sky Studios se po dveh desetletjih risanja zdaj za vedno poslavlja. Studio je sicer kupil najprej 20th Century Fox, ta pa je nato prešel v roke Disneyja. Blue Sky Studios se je ob novem lastniku odločil, da delovanje studia nima več smisla, zato so se odločili ugasniti podjetje in njihov zadnji projekt je kratka epizodica serije Ice Age: Scrat Tales.

V njej vidimo Scrata, ki se zopet znajde pred vedno izmuzljivim želodom, ki je ne samo njemu, ampak celemu planetu povzročil ogromno težav, le da se tokrat zadeva odvije malce drugače. Scrat namreč želod preprosto poje in nato preprosto odskaklja stran. S tem se je končala njegova 20-letna avantura preganjanja za svojim plenom in s končnim izplenom je bil očitno zadovoljen.

Blue Sky Studios je na Twitterju zapisal, da so v zadnjih dnevih studia na kup zbrali manjše število ustvarjalcev in ta zadnji posnetek Scrata je nekako njihovo emotivno slovo od resnično dolgega potovanja, ki smo ga spremljali tudi vsi tisti, ki nas je Ledena dobra spremljala skozi najstniška leta.

To sicer ne pomeni, da Scrata ne bomo videli nikoli več. Disney še vedno plodno trži licenco in ravno letos je izdal nov film The Ice Age Adventures of Buck Wild. Ta je pri kritikih povsem pogorel, saj vsebuje povsem nove zvočne govorce, med katerimi denimo ni več Ray Romana, za animacijo pa je poskrbel nov studio, ki je na IMDB-ju iztržil zgolj oceno 4,5/10. A to nam spominov ne bo pokvarilo in Scrat nam bo v njih za vedno zasledoval svoj želod.

Kaj bi se zgodilo, če bi Elden Ring šefe postavil v medsebojne obračune?

YouTube kanal Garden of Eyes ima hudo zanimivo vsebino, ki se vrti predvsem okoli iger razvijalca FromSoftware. Vendar pa tule ne boste našli nobenih nekajurnih razmišljanj glede zapletene zgodbe, ki nam jo želi dostaviti Dark Souls ali pa tez glede grozot znotraj Bloodborna. Garden of Eyes namreč najraje priredi virtualne UFC spopade, kjer se v ringu spoprimejo največji šefi in tako lahko končno dobimo odgovor na vprašanje, kdo je med njimi najmočnejši in če je bilo zaradi tega naše stokratno umiranje pri določenem šefu tudi upravičeno.

Garden of Eyes je v preteklosti priredil turnirje v vseh Dark Souls igrah in je skočil tudi v Bloodborne, zdaj pa se je preselil tudi v Elden Ring. Ta izjemno popularna igra še zdaj, mesece po izidu, vlada prodajnim lestvicam in igralce bi zategadelj zagotovo zanimalo, če bi Morgott lahko premagal Rennalo oziroma kakšen bi bil epski spopad med Radagonom in Godfreyjem.

Zadeva je presneto zanimivo gledanje, saj je lepo gledati ples vseh teh impozantnih nasprotnikov, brez da ne bi zraven bili ves čas živčni zaradi naše potencialne smrti. Pretepanje je sestavljeno iz treh ali štirih rund in zanimivo je videti, da imajo sicer šefi različno zalogo zdravja, a so glede napadov in animacij nekako usklajeni in spopadi so vedno napeti in nepredvidljivi. Iz te zadeve bi lahko celo naredil stavnico in od gledalcev pobiral denar, a verjetno to založniku Bandai Namcotu verjetno ne bi bilo preveč všeč.

The Witcher 3 predelava prestavljena na neznani datum

Leto 2022 nadaljuje s prestavitvami izidov nekaterih najbolj pričakovanih iger in zamudam se ne morejo izogniti nekateri manjši projekti. Sem notri lahko prištejemo tudi predelavo igre The Witcher 3 iz leta 2015, ki je bila najavljena dobro leto nazaj in naj bi bila spočeta v sodelovanju z nekaterimi modderji, na splošno pa bi zadeva zaobjemala boljše teksture, podporo RTX osvetljevanju in optimizacije za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.

Kljub temu pa od same napovedi nismo dobili niti ene slike, kaj šele kakšnega igralnega napovednika. Razvijalec CD Projekt RED je pri zadnji posodobitvi izid postavil na drugo četrtino tega leta, nadgradnja pa naj bi bila za lastnike originala brezplačna in naj bi celo vsebovala nekaj novih predmetov, ki bi se napajali iz popularne Netflixove serije.

CDPR je včeraj končno razvozlal jezik in novice niso ravno dobre. Projekt je bil zaupan zunanjemu razvijalcu Saber Interactivu, ki je pred tem igro že predelal za konzolo Nintendo Switch, zdaj pa se je CD Projekt RED razvoj vzel iz njihovih rok in bo zanj poskrbel kar sam. Na Twitterju so zapisali, da so trenutno v fazi ocenjevanja, koliko dela je še potrebo postoriti, a da je že zdaj jasno, da začrtanega izida v drugi četrtini 2022 ne bodo ujeli, zato je bila zadeva prestavljena na za zdaj neznani datum.

Razvijalec ni sicer povedal, kaj je botrovalo njihovi odločitvi, a govorice pravijo, da naj bi bile za to krive trenutne razmere v Rusiji. Saber Interactive je sicer ameriški razvijalec, a pisarne imajo povsod po svetu in na predelavi naj bi delala njihova ruska podružnica. CDPR je poljski studio in so že na začetku ruskega napada na Ukrajino umaknili ponudbo trgovine GOG iz ruskega trga in čisto možno je tudi, da so zaradi tega prekinili stike s tem zunanjim razvijalcem.

Kljub zamudi se lahko PC igralci že zdaj pozabavate z neuradno nadgradnjo The Witcher 3 HD Reworked, ki predela praktično vsako teksturo znotraj igre, žal pa ray tracing osvetljevanja tule ne boste videli.

Novi Mass Effect je zdaj v zgodnji stopnji razvoja

0

Razvijalec BioWare je sicer že nekaj časa nazaj napovedal delo na povsem novem poglavju franšize Mass Effect, a od takrat o projektu nismo slišali praktično ničesar novega. Včeraj smo končno dobili kratko posodobitev na uradnem blogu in tam smo izvedeli, da je novi Mass Effect zdaj… Uradno v razvoju.

Torej, praktično nam niso napovedali ničesar res novega, a vseeno je glede na zapisane besede projekt doživel premik naprej. Razvoj je očitno zapustil pred-produkcijsko fazo, ki zaobjema konceptni del prihajajočega izdelka. Razvijalec se v tej fazi odloča, kaj bo prihajajoča igra sploh bila, kakšno zgodbo želijo povedati in zapisane so glavne igralne mehanike. BioWare je zdaj očitno skočil v dejansko produkcijo, kar pomeni, da se je zdaj začelo tisto pravo delo, ki zaobjema kodiranje, sestavljanje stopenj, ustvarjanje likov, animacij, tekstur in vsega tistega, kar pričakujemo od novodobnega AAA naslova.

Vse to pa ne pomeni, da bo novi Mass Effect prišel med nas kmalu in tudi sam BioWare pravi, da o novi igri ne bodo še nekaj časa govorili, saj se želijo povsem osredotočiti na razvoj.

Razvijalec trenutno dela tudi na novem poglavju franšize Dragon Age, ki je precej dlje v razvoju kot Mass Effect, a govorice pravijo, da kljub temu igre še ne bomo videli letos, ampak šele enkrat v 2023.

BioWare je v zadnjih letih šel skozi težke čase, saj je mu je igra Mass Effect Andromeda povsem spodletela, to pa je nasledil Anthem, še en slabo sprejet naslov med kritiki, ki je hitro utonil v pozabo. Razvijalec je medtem zamenjal veliko osebja in se osredotočil na svoje korenine, vmes pa se je igralcem vsaj malce odkupil z izdajo prenovljenega paketa iger Mass Effect Legendary Edition.

Umrl je znani komik Gilbert Gottfried

0

Leto 2022 nam je v krogu slavnih prineslo še eno smrt in tokrat je vrsto prišel dobro znani komik Gilbert Gottfried, ki je med svojo kariero odigral več stranskih vlog, spomnimo pa se ga predvsem po njegovem napetem in predirljivem glasu, preko katerega je svojo komedijo dostavljal na res unikaten način.

Gilbert je svojo kariero začel tam, kjer jo začne večina prepoznavnih ameriških komikov: v zabavni oddaji Saturday Night Live. Nato je skočil v več filmskih vlog, kot je denimo Policaj iz Beverly Hillsa 2, a najbolj mu je šlo od rok zvočno podajanje. Leta 1992 je zavzel vlogo papige Iagota v risanki Aladdin, njegova pot pa ga je nato odpeljala tudi skozi druge risanke kot so Superman, SpongeBob Squarepants in Ninja želve.

Gilbert se je rad pojavil tudi na odru in njegova priljubljena dejavnost so bili Roasti – komični nastopi, kjer se lahko ponorčuješ iz določene slavne osebe, brez dlake na jeziku, medtem ko te ta pridno posluša na fotelju. Sodeloval je pri roastih Hugha Hefnerja, Davida Hasselhoffa in še enega nedavno preminulega komika, Boba Sageta. Gottfried se lahko tudi pohvali za prvega slavnega komika, ki se je javno upal ponorčevati iz terorističnega napada na Dvojčka. To je storil vsega 3 tedne po 11. septembru, ko se je na odru pritožil, da ni mogel ujeti direktnega leta med New Yorkom in Kalifornijo, saj so se vmes morali ustaviti pri Empire State Buildingu.

Novico o njegovi smrti je sporočila njegova družina, umrl pa je zaradi dolgotrajne bitke z različico mišične distrofije, star pa je bil 67 let.

Blizzard bo kmalu predstavil nov dodatek za World of Warcraft – namiguje tudi na izdajo Wrath of the Lich King Classica

0

Razvijalec Blizzard še naprej dela na podpori World of Warcrafta in se počasi pripravlja na lansiranje novega dodatka, ki bi se vsaj malce odkupil vsem igralcem, kateri so bili gromko razočarani nad zadnjo razširitvijo Shadowlands. Ta je izšla dve leti nazaj in počasi je že čas za njeno upokojitev, Blizzard pa že gleda v prihodnost, katero nam bo predstavil 19. aprila preko posebnega prenosa v živo.

Kam bo gledal ta dodatek še ni znano, a na splet je že izcurljalo nekaj konkretnih informacij. Spletna stran Wowhead poroča, da bo nova ekspanzija imenovana Dragonflight in se bo vrtela predvsem okoli zmajev. O takšni sorti razširitve se med igralci šušlja že kar nekaj časa, Blizzard pa se je zdaj očitno končno narediti pravi korak v to zmajevsko smer.

Razvijalec je v preteklem tednu začel tudi namigovati na novo Classic vsebino. Blizzard je avgusta izdal ponovno izdajo originalne WoW kampanje, tej pa je v juniju 2021 sledil dodatek Burning Crusade Classsic. Tega naj bi kmalu nasledil tudi Wrath of the Lich King, ki je za mnoge še danes najboljša razširitev. Wowhead zopet poroča, da naj bi Blizzard nekaterim članom skupnosti poslal anketo, v kateri jih povprašuje po paketih nakupa, ki bi jih morda zanimali. Za 30 € bi dobili možnost dviga stopnje igralnega lika, selitev tega na druge strežnike, živali za jezdenje z Lich King preobleko in 30 dni igralnega časa. Na voljo naj bi bil tudi paket vreden 50 €, ki bo poleg vsega prej naštetega vašega izbranca dvignil na stopnjo 68 ter dodal eno igračko.

Prenos v živo se bo zgodil 19. aprila, spremljali pa ga boste lahko ob 18.00 na YouTubu in Twitchu. Blizzard bo morda to priložnost izkoristil tudi za uradno najavo Wrath of the Lich King Classica, morda pa nam povedo tudi o predelavi WoW-a za telefone, ki bo prvi igralni posnetek dobila naslednji mesec.

MythForce je rouge-lite naslov, ki se napaja iz risank osemdesetih

0

Razvijalec Beamdog je znan le po svojih predelavah starejših klasik iz RPG žanra in pod njihov življenjepis lahko prištejemo naslove kot so Baldur’s Gate: Enhanced Edition, Planescape: Torment: Enhanced Edition in Neverwinter Nights: Enhanced Edition. Vse te predelave sicer niso bile narejene povsem na novo, saj jih je Beamdog prenovil v originalnem pogonu in njihov namen je bil bolj optimizacija in neproblematično poganjanje na novejših operacijskih sistemih in celo telefonih in tablicah.

Beamdog pa ima zdaj predelav dovolj in po desetih letih dela so pripravljeni izdelati povsem originalen naslov, ki bo izšel v povsem njihovi produkciji. Tega so najavili včeraj pod imenom MythForce in treba je reči, da je zadeva videti presneto zanimivo.

MythForce se namreč vizualno napaja iz risank, ki so krasile televizijske zaslone v osemdesetih in so nosile značilno, pisano 2D podobo. Eden najbolj znanih predstavnikov te dobe je bil denimo He-Man in MythForce svojega navdiha vsekakor ne skriva, saj se bo tudi tukaj vse vrtelo okoli pestre četice superjunakov, vsak od njih pa bo nosil unikaten izgled.

Tu je denimo Maggie, ki bo čarodejka, vitezinja Victoria, zmikavt Rico in lovec Hawkins. MythForce bo sodelovalna rogue-lite pustolovščina, kjer se bodo na pustolovščino podali do štirje igralci, njihov cilj pa je zavzetje gradu, ki vsebuje polno sovražnikov, pasti in skritih sob.

Igranje bomo izvajali iz prvoosebnega pogleda in Beamdog je estetiko zadel v polno. Igra je videti dovolj razgibano, da bo vsak sprehod skozi grad edinstven. In teh sprehodov bo veliko, saj bomo ob vsaki smrti morali igro začeti na novo, stopnje pa bodo naključno generirane, tako da bodo sobe gradu ob vsakem našem obisku drugačne. K sreči bomo lahko tudi ob smrtih prejemali nadgradnje, ki nam bodo naslednje preigravanje malce poenostavile in naredile lažje.

MythForce bo izšel 20. aprila, a samo v sistemu Zgodnjega dostopa in samo v Epic Games trgovini. V tem preizkusnem načinu naj bi preživel kakšno leto, razvijalec pa bo med tem predstavljal nove stopnje in dodatne heroje.

MMO Final Fantasy XIV z novo posodobitvijo postal bolj prijazen solo igralcem

Final Fantasy 14 je imel nekaj časa nazaj tako zabite strežnike z avanturami željnimi igralci, da je preprosto za nekaj časa onemogočil registracijo novih igralcev in je tako malce olajšal igranje veteranom, ki so takrat želeli igrati novo vsebino zadnjega dodatka Endwalkerja. To je kar malce presenetljivo, saj je igra stara že skoraj 10 let, a je očitno danes bolj popularna kot kadarkoli prej.

Od takrat so se strežniki umirili in založnik Square Enix je zopet omogočil registracijo novih računov, ki bi igranje radi preizkusili tudi povsem brezplačno. Final Fantasy XIV za igranje najnovejše vsebine zahteva mesečno naročnino, a povsem novi igralci se lahko preizkusite v originalni kampanji in prvem dodatku, kar je presneto veliko vsebine. In ti se bodo zdaj lahko zabavali še bolj, saj je prispela nova posodobitev 6.1, ki med drugim prenovi tudi originalno kampanjo.

Nova posodobitev je sicer primarno namenjena vsem igralcem, ki jim je do sedaj morda že zmanjkalo vsebine. Vpeljan je bil nov raid, ki zahteva 24 igralcev, povsem nova temnica in dodatna zgodba, ki bo začela nov štorijalni lok.

A poleg vsega tega je bilo poskrbljeno tudi za staro, originalno kampanjo. Razvijalec je namreč omogočil novost z imenom Duty Support, ki vam omogoči preigravanje raznih temnic in težjih izzivov, brez da bi za to morali novačiti žive igralce. Ker je Final Fantasy XIV MMO seveda vsebuje kar nekaj vsebine, ki je preprosto pretežka, da bi jo odigrali samo, zato je bilo treba prekiniti svojo socialno sramežljivost in sodelovati z drugimi igralci. Ta potreba je bila zdaj odpravljena, saj v svojo ekipo lahko naberete računalniško vodene like, ki bodo poskrbeli za zadajanje škode, zdravljenje ali pa igranje tanka.

Duty Support je bil sicer prej že na voljo v dodatkih Shadowbringers in Endwalker, zdaj pa se je prvič preselil v originalno kampanjo, režiser igre Naoki Yoshida pa bo Duty Support vpeljal tudi v dodatka A Realm Reborn in Heavensward.

Netflix pri ocenjevanju filmov in serij zdaj ponuja dva palca navzgor

0

Pretočni servis Netflix na začetku ni bil popularen samo zaradi svoje široke ponudbe serij in filmov, ampak tudi na račun svojega algoritma, ki je gledalcu lahko, glede na njegove navade gledanja, za ogled priporočal izdelke, ki so bili podobni tistemu že ogledanemu.

Ta algoritem ni spremljal samo tistega, kar gledamo, ampak se je zanašal tudi na ocene, ki jih je uporabnik podal vsaki seriji ali filmu. Nekoč smo vsako stvar lahko ocenili po sistemu petih zvezdic, leta 2017 pa je bil ta sistem posodobljen in je postal bolj preprost. Namesto zvezdic sta bila uvedena preprosta sistema palcev navzgor in navzdol, kar je nekatere uporabnike razočaralo, saj je to precej bolj omejilo sistem kritik.

Netflix je zdaj malce razširil sistem ocenjevanja, saj boste pri vsaki seriji in filmu našli novo opcijo dveh palcev navzgor, ki bo omogočal bolj natančno prilagajanje priporočil.

En palec navzgor bo zdaj pomenil, da vam je všeč splošen žanr filma ali serije. Dva palca navzgor pa pomenita, da vam je bila zadeva resnično všeč in tako boste dobili priporočila, ki vsebujejo enake igralce ali pa istega režiserja.

Posodobitev je že živa na vseh platformah. Na brskalniku boste dva palca odkrili, če miškin kazalec za nekaj sekund obmiruje nad navadnim palcem navzgor, v aplikaciji pa je zadeva vidna v začetnem zaslonu predvajanja posameznega filma ali serije.

Battlefield 2042 je včeraj na Steamu zabeležil manj kot 1000 igralcev

Da Battlefield 2042 ni bila preveč uspešna igra je jasno vsakomur, a igralci so tudi nekako pričakovali, da bosta založnik EA in razvijalec DICE do sedaj zadevi dodala dovolj vsebine, da bi sloves franšize počasi začel obračati na bolje. A žal se je zgodilo ravno obratno, saj pol leta po izidu igralna baza pada iz dneva v dan in včeraj je na Steamu prvič padla pod samo 1000 istočasnih igralcev.

battlefield

To je kar za stokrat manj kot pa ob dnevu izida in za 20x manj od prejšnjega naslova Battlefield V. Razplet dogodkov niti ni tako presenetljiv, saj se je DICE ves ta čas boril z optimizacijo in ne z dodajanjem vsebine, kar je za vsako večigralsko “živo” igro dandanes nuja. Battlefield 2042 še vedno, pet mesecev od izida, ni dobil 1. sezone, saj je ta načrtovana šele za začetek poletja in kdo ve, če se bo takrat na strežnike preselilo vsaj 500 istočasnih igralcev.

Morda se zdi pritoževanje nad novo vsebino nepotrebno, a treba se je zavedati, da EA že od začetka pridno prodaja sezonsko prepustnico Year 1 po ceni 39,99 € in v bistvu prodaja prazen zrak, saj kupci teh paketov za svoje evre niso dobili ničesar. Morda je ravno prodaja te prepustnice tudi razlog, da EA še naprej podpira projekt, saj bi si drugače verjetno pri njemu opral roke in začel na novo.

Battlefield 2042 naj bi še ta mesec dobil večjo brezplačno posodobitev, a kdaj točno naj bi se to zgodilo še ni jasno. Jeza igralcev se medtem stopnjuje in ena peticija, ki od EA-ja zahteva vračilo denarja na vseh platformah, je zbrala že več kot 230k podpisov.

The Batman naslednji teden prihaja na HBO Max

0

Prenovljeni pretočni servis HBO Max pri nas zdaj že nekaj časa pridno deluje in kmalu bomo zabeležili njegovo največjo prednost. Ta se nanaša na dejstvo, da vsi filmi iz kinodvoran založnika Warner Bros. prispejo na platformo točno 45 dni po njihovi premieri v kinih in The Batman pri temu ne bo bil izjema.

Film, ki je od izida po svetu zaslužil 735 milijonov dolarjev, se ni dobro odrezal samo v blagajnah, ampak tudi pri kritikih. Ti so bili najprej skeptični, saj je glavna vloga hodečega netopirja bila zaupana Robertu Pattisonu, ki ni ravno znan po svojih akcijskih vlogah. A Robert je presneto dober igralec in mnenja kritikov in gledalcev so se hitro obrnila in The Batman tako na IMDbju uživa oceno 8,3/10, na Rotten Tomatoes pa 85 %.

The Batman se bo na HBO Maxu pojavil 18. aprila in navdušencem nad najbolj prepoznavnim DC-jevim herojem je ogled vsekakor priporočljiv, saj to ni edini izdelek, ki ga bomo ugledali v dotični dimenziji Batmana. Pattisonu je v filmu družbo delal tudi znani igralec Colin Farrell, ta pa je vlogo Penguina odigral tako prepričljivo, da bo ta zlobec dobil čisto svojo TV serijo. Poleg tega HBO dela na še enem televizijskem izdelku, ki bo v ospredje porinil Gothamovski policijski oddelek, lokacija dogajanja pa bo Arkham Asylum – prav tista psihiatrična klinika, ki smo jo dodobra spoznali v igri daljnega leta 2009.

Neposredno nadaljevanje Batmana sicer trenutno še ni bilo uradno potrjeno, a je skoraj zagotovo v nastajanju. Režiser Matt Reeves je že izjavil, da bi rad v nov film pripeljal Mr. Freeza, Pattison pa bi se raje osredotočil na sago Court of Owls.

Grozljivka The Quarry bo vsebovala posebni igralni način, ki bo igro pretvoril v film

Razvijalec Supermassive Games je zdaj že stari znanec grozljivk, saj imajo pod pasom kar nekaj projektov – med njimi je zagotovo najbolj znan Until Dawn. V zadnjih letih se sicer trudijo z antologijo The Dark Pictures, ki pa ni bila preveč dobra, a razvijalec je zdaj končno dobil malce večji proračun in prihajajoča igra The Quarry je zaenkrat videti kot njihov potep po poti stare slave.

The Quarry se bo igral podobno kot njihovi prejšnji naslovi, kar pomeni nekaj sprehajanja med lokacijami, cvikanje pred pošastmi v temi in sprejemanje odločitev, ki lahko pomembno vplivajo na nadaljnji razplet zgodbe določenega lika. The Quarry bo šel v pogledu interaktivnosti še dlje, saj bo ponujal ločen igralni način Movie Mode, ta pa ven izrezal vse igranje, tako da se bomo lahko samo naslonili nazaj in vse skupaj spremljali kot eno navadno grozljivko.

Movie Mode nam bo nadaljnje ponujal tri načine gledanja: Everybody Lives, Everybody Dies in Director’s Chair. V Everybody Lives bodo vsi liki preživeli, v Everybody Dies pa umrli. Director’s Cut nam bo po drugi strani omogočal oblikovanje osebnosti vsakega lika, tako da bomo med gledanjem ves čas na robu sedeža, saj nam do konca ne bo jasno, ali bo določena oseba preživela ali pa končala na kavlju.

Zadeva je vsekakor zanimiv eksperiment in da neko dodatno vredno celotni izkušnji. The Quarry bomo lahko igrali od 10. junija dalje.

Kingdom Hearts 4 uradno najavljen

0

Franšiza fantazijskih iger Kingdom Hearts te dni praznuje že svojo 20. obletnico in založnik Square Enix je to priložnost izkoristil za uradno napoved četrtega dela, ki pa žal še nima datuma izida.

Najava je prišla v obliki napovednika, ki v stanovanju pokaže našega starega junaka, ki sliši na ime Sora, ta pa se zbudi na kavču, ujet znotraj modernega mesta in dimenzije Quadratum. Ne traja dolgo, da se nato sredi mesta izrodi ogromna črna pošast, ki začne povzročati težave in Sora se hitro vrže na delo in preko spektakularnih potez skoči do tistega, kar naj bi bila glava demona in bitka se tu nekako zaključi. Nato vidimo Jako racmana in Pepeja, ki se sprehajata po temi in iščeta Sorota, a na koncu se tudi onadva soočita z nekim sovražnikom, ki jima pošlje strah po kosteh.

Kljub uradni najavi in napovedniku med igralci vlada skepsa, ki pravi, da Kingdom Hearts 4 še kar nekaj časa ne bo na spregled. To tezo podpira tretji del, ki je prav tako leta 2013 dobil prvi video, a je nato potreboval še dolgih 6 let, preden je prišel na spregled. Morda bo četrti del pri kovanju imel več sreče, saj je delan v pogonu Unreal Engine 5, kar bi znalo poenostaviti postopek ustvarjanja, upamo samo, da bo zadeva prispela tudi na PC.

Serija Kingdom Hearts je praktično od začetka zavezana konzolam PlayStation, a je k sreči celotno zbirko prejšnjih iger izdal tudi na PC-ju. To lahko dobite samo preko platforme Epic Games in igre so presneto drage, a če se želite pripraviti na izid četrtega dela, potem je preigravanje nekako nujno, saj je štorijalni lok močno povezan med sabo in če izpustite kakšno poglavje, potem vam ob novem delu ne bo kaj preveč jasno.

Nekdo je za svojo punco predelal anime Naruto in ga skrajšal na samo 135 ur

Biti navdušenec nad animeji je lep hobi, a postane težaven, ko bi rad o televizijskih dogodivščinah svoje priljubljene serije spregovoril s kom še v živo in ne samo preko forumov. Težavnost skoči na novo stopnjo, če bi rad o svoji ljubezni do japonskih animirank spregovoril s svojo ljubljeno osebo, saj, če ta že ni ljubitelj animejev, jo/ga moraš najprej prepričati v gledanje in to zahteva ogromen časovni vložek.

V takšni zagati se je znašel tudi YouTuber Oceaniz, ki je svojo deklo počasi in postopoma vpeljeval v čudoviti svet animejev. Skupaj sta si že ogledala vse tiste najbolj pomembne predstavnike, kamor lahko prištejemo JoJo’s Bizarre Adventure, Attack on Titan in My Hero Academia. Oceaniz je bil po vsem tem skupnem preživetem času postaviti tisti veliko vprašanje. Pred svojo izvoljenko je pokleknil, jo prijel za roko in vprašal: “Bi morda gledala z mano Naruta?”.

In rekla je da! No, Oceaniz je zagotovo opazil malce bolj kisel nasmešek, saj je vsakomur jasno, da je Naruto pošten zalogaj, ki ga težko prežvečijo tudi največji navdušenci premikajočih japonskih podob. Serija je znana po kvaliteti, a vsebuje tudi cel kup razvlečenih epizod in scen, ki samo goltajo ure, brez da bi prinesle kaj konkretnega.

Oceaniz se je zato odločil, da bo njuno gledanje malce olajšal. Odločil se je predelati celotno serijo in iz vsake epizode izrezati vse tiste scene, ki so po njegovem bile nepotrebne ali pa preveč razvlečene. Naloga je bila masivna, a ni se predal in po treh mesecih dela je imel pred sabo končno različico serije, imenovano Oceaniz Cut.

720 epizod je bilo predelanih in skrajšanih iz 250 ur na vsega 135 ur, kar je veliko lažje prebavljiv obrok za novega gledalca. S tem se je strinjala tudi njegova punca, s katero sta že pregledala vse epizode in zaupala mu je, da je tole presenetljivo njena najljubša anime serija do sedaj.

Oceaniz je celoten postopek snemanja zapisal v zgornjem videu, kjer je odgovoril tudi na pomembno vprašanje: “Ali si lahko zadevo ogledamo tudi drugi?”. Odgovor je seveda negativen, saj bi bila to velika kršitev avtorskih pravic, a če obiščete zgornjo Twitter objavo, boste v njej našli povezavo, ki morda v sebi skriva ravno predelanega Naruta. Mimogrede, povezava se redno spreminja, tako da če morda izgine, še enkrat preglejte njegov Twitter profil.

In ne, Boruto predelave ne bomo nikoli videli, saj Oceanizu serija preprosto tako ni všeč.

Halo Infinite lahko zdaj igrate iz tretjeosebnega pogleda

0

Če se vam je zaradi nekega razloga zahotelo igranja Halo Infinite iz tretjeosebnega pogleda, potem svojo rešitev zagate lahko najdete na PC-ju v obliki modifikacije. Ta je sicer na voljo že nekaj mesecev, a vest o njenem obstoju se je razširila šele pred kratkim, zadeva pa je videti presenetljivo dobro in je morda nekaj, kar bi razvijalec 343 Industries v igro vključil že na začetku.

Postopek namestitve žal ni tako enostaven, kot je samo kopiranje datotek v določeno mapo, saj se bo treba malce poigrati s programi in igro prelisičiti v alternativen način delovanje. Postopki so lepo razloženi v sledečem YouTube posnetku, seveda pa je zadeva na voljo samo za preigravanje enoigralske kampanje, saj bi vas v primeru večigralstva lahko hitro doletela kakšna kazen v obliki ukinitvi vašega računa. Modifikacijo si lahko prenesete tule.

Halo Infinite je pred kratkim končno izdal tudi napovednik za 2. sezono Lone Wolves, ki se bo prikazala 3. maja. Nato so oboževalci čakali presneto dolgo, saj je 1. sezona izšla lani novembra, pa še tista, razen mikrotransakcij, ni držala ravno veliko vsebine. Nov zalogaj vsebine bo s sabo prinesel 2 novi mapi in celo igralni način King of the Hill, žal pa sodelovalnega igranja kampanje še vedno ne gre takrat pričakovati. Razvijalec sicer obljublja, da bo zadeva izšla v 2. sezoni, ampak šele enkrat kasneje.

Serious Sam: Tormental je rogue-lite streljačina, ki je zapustila Zgodnji dostop

0

Kakšna je prihodnost nekdaj hudo popularne prvoosebne streljačine Serious Sam? Kdo bi vedel. Hrvaški razvijalec Croteam je bil nad sprejemom kritikov četrtega dela zagotovo razočaran in zdi se, kot da bi nekako nad Resnim Samotom obupali. Igra ima namreč po dveh letih še vedno težave z optimizacijo, te pa so še posebej boleče na konzolah, kakšnih obsežnejših popravkov pa ni nikjer na obzorju.

A morda se njihova rešitev skriva v zunanjih razvijalcih, ki znajo obuditi slastno igralno formulo prvih delov in jo ponuditi novi generaciji igralcev v bolj prečiščeni obliki. Da je nekaj na tem je pokazal samostojni naslov Serious Sam: Siberian Mayhem, zdaj pa je ven pokukal še Serious Sam: Tormental, projekt, za katerim se je podpisal novi razvijalec Gungrounds.

Gre za rogue-lite streljačino, ki se popolnoma razlikuje od glavnih Serious Sam iger. Igranje boste izvajali iz izometričnega pogleda, grafična podoba pa je bolj preprosta in lepo sovpada z vrsto naključno generiranih stopenj. Naš junak se bo tokrat moral podati skozi domišljijo glavnega zlobca Mentala, ta pa je v izziv postavil cel kup stopenj s skrivnimi predeli, že znanih sovražnikov in šefov. Čakajo vas razne dodatne naloge, treba pa bo tudi nabrati celo vrsto Serious orožij, saj se drugače ne boste prebili daleč.

Tormental je leta 2019 stopil v sistem Zgodnjega dostopa, tega pa je zdaj zapustil in na voljo je polna različica, za katero na Steamu zahtevajo skromnih 7,49 €.