Ko pomislimo na prvoosebne zombijaške zabave nam najprej spominske celice naseli ime Dying Light, ki je nedavno dobilo nadaljevanje. A morda ta franšiza ne bo edina, ki nam bo ponudila lomljenje nemrtvih betic, saj naj bi po zadnjih govoricah letos izšlo še eno nadaljevanje priznane zombijaške serije Dead Island 2.
Ta franšiza ima zanimivo zgodovino. Prvenec je razvil Techland, ki se je nato odpravil po svoji poti, ta pa je na koncu izrodila Dying Light. Dead Island je ostalo v rokah založnika in ta je razvoj nadaljevanja zaupal razvijalcu Yager Developmentu, ki je z delom začel leta 2014. A zadeva očitno ni šla po načrtih, zato je založnik Deep Silver zamenjal razvijalca in kodo porinil v roke Sumo Digitalu. Žal pa tudi ta ni dosegel njihovih zahtev, zato je Deep Silver ustanovil svoj lastni studio Dambuster in leta 2019 razvoj porinil k njim.
Dambuster naj bi končno dosegel tiste standarde, ki jih zahteva Deep Silver. Vsaj tako pravi Tom Henderson, znani insajder, ki ima znotraj industrije kar dobre vire. Po njegovih informacijah naj bi razvoj Dead Islanda 2 potekal zelo dobro in kmalu naj bi dobili frišen igralni napovednik, datum izida pa naj bi bil začrtan za zadnjo četrtino tega leta, razen če se stvari zakomplicirajo.
Henderson je dobil tudi nekaj podatkov glede začetka zgodbe. Uvodna sekvenca naj bi nas postavila na letalo, ki ga nenadoma napadejo zombiji. Stavimo, da bomo ustvarjanje našega lika naredili v WC-ju, medtem ko se bomo gledali v ogledalo in že vidimo sekvenco, ko bomo kukali skozi špranjo v vratih, medtem ko nemrtvi povzročajo kaos med sedeži. Skratka, na koncu se bo letalo zrušilo sredi Hollywooda in treba bo nekako preživeti.
Dve leti nazaj je na splet ušla verzija igre iz leta 2015 in zadeva je že takrat bila videti presneto zabavna, zato upamo, da bo tudi končni izdelek narejen v tej smeri.
“Good news, everyone”, so besede, ki so se v spomin vtisnile vsakemu, ki je na začetku tisočletja spremljal televizijo in očaran strmel v epizode animirane serije Futurama. To je ustvarila ustvarjalna naveza Davida X. Cohena in Matta Groeninga, ki sta želela poleg Simpsonovih narediti tudi nekaj povsem novega. Tako je nastala Futurama, a ta za razliko od Simpsonovih, ni imela tako lahkega življenja.
Serija je bila namreč po štirih sezonah preklicana, a si je vmes nabrala zveste privržence, ki so zahtevali njeno vrnitev. To se je nato tudi zgodilo v podobi štirih filmov, ki so bili nato predelani v peto sezono. Nato je zopet nastopilo zatišje, dokler ni Comedy Central med letoma 2010 in 2013 zopet spočel dve sezoni in veliko nas je verjelo, da je bil to tudi dokončni zaključek serije.
A zmotili smo se, saj je pretočni servis Hulu, ki si ga zdaj lasti Disney, včeraj napovedal povsem novo sezono, ki naj bi še tam mesec začela s produkcijo, na televizijah pa jo bomo gledali naslednje leto. Za novo sezono zopet stojita David in Matt, ki sta nad njo naravnost navdušena, enako pa so veseli tudi glavni zvočni podajalci. Vračajo se vsi naši stari junaki, ki jih bodo zopet uglasili Billy West, Katey Sagal, Tress MacNeille, Phil LaMarr in David Herman. Žal pa tu niso vsi. Manjka namreč John DiMaggio, ki je poskrbel za glas Benderja. Kaj je razlog njegovega izostanka še ni znano, govorice pa pravijo, da produkcija upa tudi na njegovo vrnitev, saj bodo drugače vlogo Benderja morali podeliti komu drugemu. John na pozivanja oboževalcev ni gluh in je na Twitterju namignil, da je trenutno v pogajanju, tako da držimo fige na vrnitev dobrega, starega Benderja.
Thanks for the concern and the props, everyone. I really appreciate it. Don’t worry, I’ll keep you posted, but until then… CHEESE IT! #bendergate
Problem za Slovence je trenutno dejstvo, da pretočni servis Hulu pri nas še ni na voljo, vendar pa se bo to spremenilo še letos. Disney bo namreč Hulu katalog splavil tudi v Evropi in to v podobi pretočnega servisa Star. Ta je v nekaterih evropskih državah že na voljo, Slovenci pa naj bi dostop dobili nekje v sredini 2022, kar bo ravno pravi čas za ogled vseh preteklih epizod Futurama, tako da bomo pripravljeni za povsem novo sezono.
Razvijalec Telltale Games nam je leta 2013 predstavil izjemno avanturo The Wolf Among Us in igralci smo bili naravnost očarani. Telltale je bil takrat ravno na vrhuncu svoje slave, saj so za sabo imeli prvo sezono odličnega The Walking Deada in še niso pod roke vzeli celega kupa dragih licenc, ki so se zanašale na ene in iste igralne prijeme, zaradi česar je studio nazadnje leta 2018 zaprl svoja vrata.
Tisto so bili bolj nedolžni časi, ko je imel Telltale ogromno dobrih idej in te je plodno izrabil v igri The Wolf Among Us, ki je v bistvu povzeta po stripih. Igra nas je postavila v vlogo Bigsbyja, ki je v bistvu šerif, ta pa mora paziti na vsa pravljična bitja iz bajk in povesti, ki so znane tudi v naših krajih. Trnuljčica, Sneguljčica, Rdeča kapica in podobni junaki so v tem svetu prave osebe, ki pa morajo varovati svoje identitete in se čimbolj neopazno vklopiti v sodobno družbo. Vse skupaj varuje Bigsby, ki je pod površjem zlobni volk iz Rdeče kapice in njegova naloga ni enostavna, saj se pravljični junaki neprestano selijo iz ene težave v drugo.
Kar je pri The Wolf Among Us unikatnega je dejstvo, da se zadeva ne ustraši nasilne in krvave vsebine in predstavi te otroške junake bolj zrelemu občinstvu. Prva sezona iz leta 2013 je bila v tem pogledu naravnost slastna in zdaj po enem desetletju med nas končno prihaja nadaljevanje.
Tega zopet dela Telltale Games, ki se je po bankrotu prerodil, a v bolj skromni podobi. Njihov prvi projekt bo ravno The Wolf Among Us 2, ki se bo dogajal pol leta po dogodkih iz originala, Bigsby pa ima pred sabo novo nalogo. Seveda o zgodbi ne vemo preveč, vemo pa, da bo tudi drugi del prihajal v obliki epizod, a razvijalec pravi, da bodo vse dokončane pred izidom S02E01.
The Wolf Among Us 2 izšel enkrat v 2023, razvijalec pa ima v peči še en projekt: igro, ki bo povzeta po knjigah in seriji The Expanse.
Igre Atomic Heart imam počasi vrh glave. Razvijalec Mudfish je namreč ta obetavno različico Bioshocka, zavito v sovjetsko podobo, najavil že leta nazaj in ravno ko vsakih nekaj let pozabimo na njen obstoj, se Mudfish zopet oglasi z novim napovednikom, ki ne pove praktično ničesar in nato zopet izgine.
A morda je zdaj tega čakanja in prestavljanja končno konec, saj smo včeraj dobili najbolj obsežen napovednik do sedaj, na koncu pa nas je pričakal tudi datum izida. No, približno okno izida, saj se je izrisala številka 2022, mesec pa je skrivnostno začrtan kot ######ber, kar lahko pomeni mesece september, oktober, november ali pa december.
Video med drugim pokaže nekaj igranja, ki meša nekaj streljanja s posebnimi močmi tipa streljanje elektrike. Zadeva si bo očitno res ogromno sposodila od Bioshocka, z izjemo zvočnega podajanja. To je resnično zanič, vidi pa se, da razvijalec animacij ustnic ni prilagodil za angleško izgovorjavo, tako da je končni vtis gledanja nekakšne sinhronizacije. Res upamo, da bomo lahko med igranjem izbrali ruske govorce ali pa da bo Mudfish vsaj ustrezno prilagodil obrazne animacije.
Nintendo je včeraj zagnal novo predstavitev Direct in veliko igralcev je držalo fige, da bo založnik najavil povsem novi Mario Kart. Ta franšiza je svoj zadnji del dobila davnega leta 2014, ko je Mario Kart 8 izšel za konzolo WiiU, tega pa je nato Nintendo predelal še za Switch v podobi Deluxe.
Čeprav je devetica zagotovo v razvoju, Nintendo še ni zaključil z dodajanjem vsebine za osmi del. Ta je trenutno najbolj prodan naslov na Switchu, zato niti ni čudno, da želi založnik iz njega izcuzati še poslednji možni evro.
V te namene so napovedali sezonsko prepustnico Booster Course Pass, ki bo v igro prenesla kar 48 predelanih prog iz prejšnjih Mario Kartov. Te proge bodo izšle v šestih valovih, vsak od njih pa bo vseboval osem predelanih dirkaških izzivov. Prvi val prihaja 18. marca, vseboval pa bo proge kot so Tokyo Blur iz Mario Kart Toura, Choco Mountain iz Mario Karta 64 in Coconut Mall iz Mario Karta Wii. Valovi se bodo nato nadaljevali skozi mesece, zadnji sklop pa bomo prejeli ob koncu naslednjega leta.
Booster Course Pass bo zase zahteval 24,99 € in je že na voljo za prednaročilo, vsi naročniki servisa Nintendo Switch Online+ pa boste zadevo prejeli brezplačno.
Svet kriptovalut je leta 2016 pretresel ogromen hekerski napad na kripto menjalnico Bitfinex, ki je s sabo odnesel okoli 120k Bitcoinov, v skupni vrednosti 3,6 milijarde dolarjev. Denar je bil prenesen na digitalno denarnico, tam pa se je nekako sled za storilcem izgubila.
Preiskovalci pa so ugotovili, da se je v zadnjih petih letih iz denarnice preneslo 25k Bitcoinov, ti pa so skozi serijo transakcij končali na računih, ki so jim lahko pripeli imena. Tako se je izkazalo, da sta za hekerskim podvigom stala Ilya Lichtenstein in njegova žena Heather Morgan.
Parček je bil že aretiran in ju zdaj čaka zaslišanje pred sodnikom. Vendar pa tu zanimivosti glede tega primera še ni konec. Ilya je glede na svoj LinkedIn profil dokaj tipični navdušenec nad tehnologijo, blockchain izumi in investitor, a njegova žena Heather ima precej bolj burno zgodovino.
Punca je namreč na vsak način želela postati slavna v svetu glasbe in se je tam predstavljala pod raperskim vzdevkom Razzlekhan. Kar je najboljše pri vsej stvari je dejstvo, da je ženska povsem brez posluha. Njene rime so katastrofalne in velikokrat nimajo smisla, glasbena spremljava je prav tako na psu in vse skupaj je na trenutke videti kot nekakšna parodija, če se Heather ne bi jemala tako presneto resno.
Še en dokaz, da ti tudi ogromno denarja ne more pomagati, če si povsem brez talenta. A morda bo Heather, tako kot največji rap umetniki tipa Tupac Shakur, svojo inspiracijo našla izza rešetk. Časa za snovanje albuma bo imela na pretek, saj ji v primeru obsodbe grozi tudi do 25 let zapora.
Ameriška vojska je bila leta 2002 že eno leto znotraj Afganistana in poveljniki so se takrat začeli spraševati, kako bi mlajše prepričali v služenje vojaškega roka v zameno za nevaren dopust sredi puščave. Takrat se je nekomu porodila genialna ideja, da bi bilo pametno pogledati v smer iger, ki so 20 let nazaj ravno dobro začele svoje večigralsko življenje in ni trajalo dolgo, da je ameriška vojska sproducirala svojo prvo igro, imenovano America’s Army.
Vsakemu je bilo takoj jasno, da je zadeva samo orodje za rekrutiranje novincev v vojsko, a vsi so bili presenečeni, da je bila igra dejansko hudo zanimiva za igranje. Ena od posebnosti America’s Army je bilo dejstvo, da si za sodelovanje v večigralskih spopadih moral opraviti cel kup enoigralskih izzivov, ki niso bili ravno lahki. Poleg tega so igralci znotraj igre morali poslušati predavanja okoli nudenja prve pomoči in o vožnji terenskih vozil, česar druge igre takrat preprosto niso ponujale. Zadeva se morda sliši dolgočasna, a je bila v resnici zanimiva in je dejansko ponudila nekaj učnih lekcij, ki so si jih igralci še dolgo zapomnili.
Igra se je kot orodje za novačenje novih vojakov vsekakor izkazala, zato je ameriška vojska spočela več iteracij originala – zadnje od teh je izšlo leta 2015 v podobi igre America’s Army: Proving Grounds. Ta je denimo od igralcev zahtevala, da se registrirajo na uradni strani in tam pustijo svoje podatke za kontakt, kar je vojski omogočilo še lažji dostop do rekrutov. Tudi ta ideja se je obrestovala, saj se je na ta način na spletno stran prijavilo več kot 13 milijonov igralcev.
Ameriška vojska pa je nedavno najavila, da je bila misija uspešna in čas je, da se America’s Army za vedno poslovi. Na uradni strani so se zahvalili vsem igralcem in zapisali, da se podajajo v nove izzive, strežniki igre pa se bodo ugasnili 5. maja.
Zdaj je jasno, da si igralci res želijo povsem frišne MMO izkušnje, v kateri bi začeli novo življenje in se znova podali v avanturo, ki bi jim vzela leta življenja. Dokaz za to je denimo Amazonov MMO New World, ki je bil igralno dokaj reven, a je bil hkrati tudi edini projekt iz strani večjega založnika, tako da je zadeva na dan izida nabrala kar 900k istočasnih igralcev. Številke so od takrat dramatično padle, a igralci si vseeno želijo novega MMO-ja, na kar nakazuje nedavno izdani Mortal Online 2.
Za oboževalce večigralskih svetov zdaj prihaja nova uspešnica, ta pa sliši na ime Lost Ark. Igra ni nova, saj jo je ustvaril korejski razvijalec Smilegate RPG in jo že nekaj časa ponuja na domačem trgu. Zdaj pa je nared predelava za zahodni trg, ki jo bo založil Amazon Games in igralci se dobesedno slinijo za novo avanturo.
Lost Ark je malce drugačen MMO, saj dogajanje spremljamo iz izometrične perspektive in nihče vam ne bi zameril, če bi zadevo zamenjali za neko različico Diabla. Vendar pa bo Lost Ark veliko globlji, saj vam ne bo ponujal samo preganjanje za novo opremo, ampak tudi vse druge značilnosti MMO-ja, kot so posebni raidi, sodelovanje v cehih in drugo.
Skratka, zadeva je močno pričakovana in včeraj so igro lahko zagnali vsi tisti, ki so pred tem kupili Founder’s Pack po ceni 14,99 € in navzgor. V samo nekaj urah so se Steamovim strežnikom začela šibiti kolena, saj se je na njih zgrnilo več kot pol milijona igralcev, vsak od njih pa je zahteval svoje gigabajte. Steamov mrežni promet je tako dosegel več kot 45 Tbps, a strežniki so vzdržali pritisk, istočasno pa se je v igri zabavalo več kot 532k igralcev.
A najtežja naloga še ni za Steamom. Lost Ark bo namreč svoj polni izid doživel 11. februarja, ko bo postal brezplačen in si ga bo lahko prenesel vsak. Razvijalec že zdaj opozarja, da imajo nekateri strežniki čakalne vrste, te pa bodo verjetno za vikend postale praktično nevzdržne.
Od 5. sezone serije Better Call Saul bosta kmalu minili dve leti in gledalci že dolgo pogrešajo avanture šarmantnega in prevarantskega odvetnika Jimmyja McGilla, ki bo svoj epilog doživel v še zadnji, 6. sezoni.
Ta je med snemanjem naletela na kar nekaj preglavic. Ena od teh je bil seveda koronavirus, ki je zamešal štrene produkciji, še večji problemi pa so se zgodili lani poleti, ko je zaradi infarkta skupaj padel glavni igralec Bob Odenkirk, a ta si je k sreči opomogel. Zdaj je produkcija očitno dovolj napredovala, da je produkcijska hiša AMC spočela prvi kratki dražilnik.
Ta nam ne pove preveč, saj vidimo samo dvojčka družine Salamanca, ki se sprehodita skozi sceno, ki je ravno sredi policijske preiskave. Dvojčka sta prispela v Lalovo graščino, ki je bila center eksplozivnega zaključka 5. sezone in seveda nevaren dvojec brez odgovorov preluknjane vile ne bo zlahka zapustil.
Žal napovednik ne vsebuje datuma izida, a pozorne oči gledalcev so opazile eno podrobnost, ki zna namigniti na izid spomladi. V videu namreč lahko vidimo, da so policijski raziskovalci razne dokaze po tleh označili s tablicami, te pa navadno nosijo številke, a v napovedniku sta to črki D in R. Če gremo po abecedi to po ameriškem datumu nanese 4 in 18, kar naj bi pomenilo 18. april. AMC je nato namignil tudi v Twitterju, kjer je zapisal “označite koledarje”.
O zadnji sezoni se ne ve veliko, je pa potrjeno, da bo razdeljena na dva dela, tako kot je bilo to v predhodniku Breaking Bad. AMC je bil leta 2012 naravnost krut, saj se je prva polovica 5. sezone zaključila ravno takrat, ko je Hank odkril zloglasno knjigo na straniščni školjki, gledalci pa so nato morali počakati skoraj eno leto na zaključek serije. Upamo, da bomo tokrat vse odgovore dobili prej.
Elizabeth Holmes je ena hudo zanimiva oseba, ki bi jo po njeni nenadni slavi zlahka postavili ob bok Josephu Maldonado-Passagu iz Tiger Kinga. Gre za žensko, ki je investitorje prepričala o revolucionarni novi napravi, ki je lahko samo iz ene kapljice krvi spočela cel kup testov glede bolezni. Elizabeth je bila videti kot človek, ki ve kaj govori, za komunikacijo z ljudmi pa se je oblačila v črne puli puloverje, ki so bili videti izmaknjeni iz Jobsove garderobe, govorila pa je tudi z globljim glasom, zaradi česar so jo vsi jemali bolj resno.
Vse to je bilo dovolj, da je iz žepov investitorjev pobrala okoli 700 milijonov dolarjev in tako je nastalo podjetje Theranos. Žal pa je bila vse skupaj igra dima in ogledal, saj je naprava za jemanje testov sicer obstajala, a je velikokrat pokazala napačne rezultate. Theranos je bil leta 2018 obtožen prevare in podjetje se je še isto leto zrušilo, Holmesova pa je bila letos obtožena prevare in jo zna dočakati celo 20 let zaporne kazni.
Sodba ji bo podana septembra, a še pred tem si bomo lahko njeno življenje ogledali na televizijskem ekranu v podobi serije The Dropout. Ta bo sledila Holmesovi zgodbi in njenemu bivšemu fantu Sunnyju Balwaniju, ki je bil bivši predsednik Theranosa. Zadeva je včeraj dobila prvi napovednik in treba je reči, da je Amanda Seyfried, ki bo zaigrala glavno vlogo, precej dobro zadela obnašanje Holmesove. Uporabila je celo globlji glas, kar je ena glavnih karakteristik te neslavne prevarantke, ki jo ima Hollywood zelo rad. Apple namreč prav tako dela na filmu o njenem življenju, ta pa se bo imenoval Bad Blood.
The Droput bo prve tri epizode prejel 3. marca, zadeva pa bo predvajana samo na pretočnem servisu Hulu. Ta pri nas ni dosegljiv, imamo pa HBO in tam si lahko ogledate odlični dokumentarec The Inventor: Out for Blood in Silicon Valley, ki je pred kamere privabil resnično Elizabeth Holmes.
Vsaka generacija konzol s sabo prinese tudi kup izboljšav na področju grafike in animacije, tako da so današnje igre po vizualni plati že zelo blizu realnosti. Žal pa tega ne moremo reči za umetno inteligenco, ki je danes enako tumpasta kot nekaj generacij nazaj in moje sanje o odprtem svetu, kjer se prebivalci živijo svoja življenja in se vse ne vrti samo okoli igralca, so zaenkrat samo to: sanje.
Rešitev tega problema ni lahka, saj je delanje verne umetne inteligence presneto težka naloga, poleg tega pa takšna funkcija v igri zahteva kar veliko procesorske moči, ki jo razvijalec raje porabi za kovanje bolj verne grafične podobe. A morda se bodo na tem področju končno naredile spremembe.
Čedalje več podjetij je začelo vzpostavilo posebne razvojne oddelke, ki se ukvarjajo ravno z razvojem napredne umetne inteligence, ta pa zdaj lahko najde svojo pot tudi v igre in to preko oblaka, zaradi česar je razvijalcu prihranjeno ukvarjanje s procesorsko močjo.
Na rezultate takšnega razvoja nas zdaj pripravlja Sony, ki je na splet poslal kriptični dražilnik, ki bo pokazal sodelovanje med AI divizijo in razvijalcem Polyphony Digitalom, ki trenutno dela na dirkačini Gran Turismo 7. Kaj ta zadeva je zaenkrat še ni znano, a več kot očitno bo povezana z igro Gran Turismo 7.
Zanimivo je, da smo nedavno spočeli intervju z razvijalcem in povprašali smo ga ravno okoli vidika umetne inteligence, šef studia Kazunori Yamauchi pa je povedal, da so na tem vidiku veliko delali, saj želijo igralcem predstaviti verne umetnopametne nasprotnike, ki se bodo obnašali kot resnični vozniki. Morda je ravno to tudi razlog, da bo Gran Turismo vseskozi zahteval povezavo na internet, saj bo umetno pamet računal preko oblaka.
Sony nam bo zadevo uradno predstavil že enkrat jutri.
Pretočni servis Netflix nas je nekaj časa razvajal z izjemno napetimi dokumentarci, ki smo si jih pogledali vsi in se nato o njih pogovarjali še dolgo po zaključku ogleda. Najbolj slavni predstavnik tega trenda je bila zagotovo Tiger King, ki je bil tako uspešen, da je celo spočel film in samostojno nadaljevanje, med uspešnice pa lahko prištejemo še Fyre: The Greatest Party That Never Happened in Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes.
Vmes smo dobili nekaj zatišja, zdaj pa se Netflix vrača z novo uspešnico, ta pa nosi hudo zabavno in originalno ime The Tinder Swindler.
Ta skoraj dvourni dokumentarec nam pove zgodbo izraelskega prevaranta z imenom Shimon Hayut, ki se je na popularni aplikaciji Tinder predstavljal kot Simon Leviev – sin ruskega tajkuna Leva Levieva.
Shimonova prevara je bila precej elegantna, saj možakar ni bil revež in je lahko svoje žrtve zabaval z nastanitvijo v hotelu s petimi zvezdicami, vožnjami s privatnimi letali in večerjami v zasebnih restavracijah. Po nekaj tednih, ko so mu ženske začele zaupati, pa je jih je Hayut poklical na pomoč, saj se je zaradi preprodajanja diamantov znašel v nevarni situaciji. Nič hudega sluteče ženske so mu seveda poslale denar, Hayut pa je nato izginil.
Prevarant je iz tega sestavil pravi poslovni proces, saj je ukradeni denar od prejšnje žrtve uporabil za varanje nove žrtve in v tem je bil uspešen kar nekaj časa. Kako se zadeva razplete vam bomo prihranili, saj je zgodbo najbolj izkusiti preko lastnega ogleda na Netflixu.
Zadeva je očitno tudi pri nas izjemno popularna, saj je to trenutno najbolj gledana vsebina v Sloveniji.
Kar je pri vsemu še najbolj zanimivo je to, da je imel Hayut še do nekaj dni nazaj aktiven Instagram profil, kjer je svojim več kot 100k sledilcem kazal svoje lažno življenje, a zdaj po izidu dokumentarca, je profil poniknil v neznano.
Razvijalec Star Vault je leta 2010 spočel MMO igro Mortal Online, katera je dosegla skromen uspeh, saj jo je igralo samo malce več kot 1000 ljudi. A to je bilo dovolj, da si je Star Vault nabral nekaj izkušenj in slovesa in ko je bil zagnan Mortal Online 2 je vse to prišlo še kako prav. A pri vsem skupaj so se malce ušteli, saj je nadaljevanje v enem mesecu prebilo mejo 100k prodanih izvodov igre, to pa je posledično močno obremenilo strežnike.
Mortal Online 2 je namreč malce poseben predstavnik MMO žanra. Igranje izvajamo iz prvoosebne perspektive in bojevanje se zanaša na pravočasno zamahovanje in blokiranje udarcev. Prav tako je velik poudarek na kovačenju, bojevanje proti drugim igralcem pa je zelo živčno, saj vam lahko ob porazu zmagovalec iz vašega telesa odtuji prav vsak košček vaše opreme.
Dodatna zanimivost je obljuba razvijalca, da bodo vsi igralci živeli v samo enem svetu, na enem strežniku. To bi še nekako delovalo ob 1000 igralcih, a ko se jih nabere x100, zadeva postane praktično nemogoča.
Really loving this Mortal Online 2 gameplay. Have been playing for about 36 hours straight and haven't even logged in 🙂
Strežnik je tako zadela ogromna čakalna vrsta in igralci so v tej morali stati tudi po 36 ur. Dodaten zaplet pri vsemu skupaj je dejstvo, da igra tistih igralcev, ki so AFK, ne brcne iz strežnika, tako da bi se naredil prostor za nove, aktivne igralce. Tako se nekateri preprosto ne odjavijo iz igre, to pa seveda samo še podaljšuje čakalne vrste. Živce kravžljajo še nenapovedani ponovni zagoni strežnikov, tako da se ne moreš postaviti v vrsto in medtem iti spat, saj lahko nenadoma izgubiš svoje mesto v vrsti.
Zaradi vsega tega je ocena igre na Steamu padla na Mixed in glavna pritožba so ravno te čakalne vrste. Mortal Online 2 zahteva tudi plačevanje mesečne naročnine, a k sreči dobiš en mesec ob nakupu igre brezplačno, tako da se igralcem vsaj ni treba ukvarjati z zamujenim časom plačane naročnine.
Razvijalec je pred kratkim obljubil odpiranje novih strežnikov, ki gre sicer v nasprotju z originalno idejo igre, a druge rešitve zdaj preprosto nimajo.
Razvijalec Grinding Gears nas je s svojo igro Path of Exile začel zabavati leta 2013 in takrat je bila zadeva videti kot nekakšna brezplačna različica Diabla 3, le da je bila neprimerno bolj igralno globoka. Obe igri danes še vedno dobivata novo vsebino, a tehtnica se je pošteno prevesila na stran Path of Exila, ki ne dobiva samo nove sezone, ampak cele razširitve in zadnja od teh, Siege of the Atlas, je izšla nedavno nazaj.
Nov dodatek se osredotoči predvsem na sam konec igre, kjer si igralci želijo največ izziva. Zdaj si bodo zaključek igre prilagodili svojim željam in tako se bodo spopadali s sovražno favno in šefi, ki si jih želijo največ gledati na zaslonu. Grinding Gears je seveda doprinesel tudi nekaj novih nevarnosti in ti sta prišli v obliki dveh ultra težkih šefov The Searing Exarch in Eater of Worlds, ki sta ju najbolj napredni igralci že pokončali in to povsem samostojno, brez pomoči drugih.
Over the weekend, we launched Path of Exile: Siege of the Atlas. We're pleased to report that deployment was extremely smooth with no major issues! We also hit a new record for peak concurrent players at 270,260!https://t.co/5Z05EfnZHPpic.twitter.com/IC0RvkUCn6
Siege of the Atlas je bil za razvijalca očitno ogromen uspeh. Kot prvo je bil zagon dodatka povsem neproblematičen in igralci so se čudili dejstvu, da niso v prvem dnevu zaznali nobenih težav s povezovanjem ali pa padcev strežnikov. To je bilo vsekakor pričakovano, saj je Siege of the Atlas v igro prinesel cel kup novih igralcev in na koncu je bil dosežen tudi nov rekord, saj se je istočasno v igranju zabavalo 270.260 igralcev.
Več o spremembah, ki jih prinaša dodatek, si lahko preberete na uradni strani, igra pa vas skupaj z dodatkom čaka brezplačno na Steamu.
Ko zaženete Netflix vas pod naslovom “Continue Watching” najprej pozdravijo serije, ki ste jih pred kratkim opustili in s stiskom enega gumba se lahko tako hitro vrnete v nadaljnje gledanje serije ali pa filma. A tu se pojavi problem, saj v tej vrstici najdemo tudi zadeve, ki smo jih samo na hitro zagnali, videli da zadeva ni za nas in smo tako posledično zapustili gledanje. Vendar pa je težava v temu, da serija še vedno stoji tam in Netflix zaradi nekega čudnega razloga vse do sedaj ni omogočal brisanja vnosa.
Zadeva je še posebej problematična za vse tiste, ki smo kdaj pogledali kakšen del zadeve, ki se je drugače v javnosti sramujemo in ko pred televizor nato povabiš prijatelje, morda ne bi ravno želel vsem povedati, da naravnost obožuješ gledati Emily in Paris.
Netflix je zdaj to težavo končno odpravil in uporabniki lahko zdaj pod možnostmi za predvajanjem in ali pa všečkanjem kakšnega dela najdejo tudi novi gumb Remove from row, ki zadeva preprosto in neboleče odstrani iz vašega seznama za nadaljnje gledanje. Zadeva je na voljo na brksalnikih in tudi aplikacijah – pri slednjih najprej izberete serijo in nato pod možnostjo za avdio in podnapise izberete opcijo “Remove from Continue Watching”.
Kot mlad pobec sem rad preigraval Serious Sam igre, saj so te nudile izpopolnjeno in čistokrvno prvoosebno strelsko akcijo, kjer lahko pustiš možgane na paši, se ne obremenjuješ z neko globoko zgodbo, ampak se samo osredotočiš na streljanje stotine zlobnih vesoljcev, ki jih ne poteši nič drugega kot pa vroč svinec iz naših orožij.
Žal se je hrvaški razvijalec Croteam po prvih treh odličnih delih nekam izgubil in leta 2011 so z izdajo igre Serious Sam 3 želeli markantnega Resnega Samota narediti bolj realističnega, mu izpopolniti zgodbo in ga postaviti v moderno okolje. Magija se je s tem izgubila in Serious Sam 3 je bil eno veliko razočaranje, še bolj pa je v depresijo spravljal nedavno izdani četrti del, ki je bil nekako še slabši od predhodnika.
Tako se je zdelo, da je z Resnim Samom konec, a ušteli smo se, saj smo končno, po več kot desetih letih, zopet dobili kvalitetno Serious Sam igro in to na dokaj presenetljiv način.
Razvojna ekipa: Timelock Studio, Croteam Založnik: Devolver Digital Platforme: PC Nakup:Steam Datum izida: 25. januar 2022 Cena: 19,99 €
Zvrst: prvoosebna streljačina
VIDEO RECENZIJA
Hrvaški Croteam se je namreč za namene razvoja samostojnega dodatka Siberian Mayhem združil z rusko ekipo Timelock Studios, ta je pa sestavljena iz bivših modderjev, ki so v preteklosti delali na Serious Sam igrah. In ta naveza je spočela dejansko zabavno igro, ki vrne nekaj tiste privlačne strelske formule, ki so jo ponujale prve igre v tej franšizi, tako da je akcija zopet zanimiva, izzivalna in privlačna za igranje.
Da smo si na jasnem: Siberian Mayhem ni zdaj nekakšna mojstrovina, ki bi postavila nove mejnike v žanru prvoosebnega streljanja. Je pa to kvaliteten naslov in frišen razvijalec je pokazal, da se je Croteam preprosto preveč ukvarjal z bedarijami kot so neki stranski liki in zgodba, ki bi dala našemu streljanju neki širši pomen. Če nimaš dobrih piscev, potem je bolje, da takšne stvari pustiš ob strani in se raje osredotočiš na tisto, kar ti je vedno šlo od rok: adrenalinsko streljanje, skupaj z zanimivimi stopnjami in dobro uravnovešeno težavnostjo.
Tale čeladasti velikan je eden od novincev igre, ki ga boste med igranjem srečali večkrat.
In Syberian Mayhem ponuja ravno nekaj takšnega. Osnovni zaplet Resnega Samota pošlje v Sibirijo, saj mora tam storiti… Nekaj. Pošteno povedano, zgodbe sploh nisem nekaj spremljal preveč, saj prejšnjega dela nisem nikoli dokončal, Syberian Mayhem pa naj bi se dogajal nekje ob koncu štirice. Vendar zaradi svojega neznanja nisem preveč izgubil in tudi igra si ne da preveč z razlaganjem ozadnih dogodkov, saj ti v bistvu samo zapove: pojdi sem in pobij vse na poti.
In deratizacije vesoljcev ne bo hitro konec, saj se akcija začne takoj ob našem pristanku na obali in v bistvu nikoli ne popusti do konca te nekako 10 urne izkušnje. Sovražniki so v glavnem stari znanci iz prejšnjih delov, kamor lahko prištejem vedno zabavne samomorilske kamikaze z bombami, navaljujoče bike, zaporniške spake z železnimi kremplji, škorpijone s strojnicami in nadležne laserske drone. Tem se občasno pridruži kakšen večji nebodigatreba, vsem sovražnikom pa je skupno to, da nimajo veliko zdravja in dokaj hitro padejo, a jih je veliko in vas znajo hitro ujeti v kot.
Tale soseska z bloki spomni tudi na kakšno slovensko ulico.
Kar Siberian Mayhem razlikuje od predhodnika so ravno ti spopadi. Igra se vas ne boji postaviti sredi ogromnega praznega polja in na vas spustiti cele trume nasprotnikov. Tu dejansko pride do izraza tehnologija Legion, ki omogoča, da se naenkrat na bojišču znajde stotine besnih sovražnikov in včasih sploh ne veš, kje bi začel z radostno destrukcijo.
K sreči se lahko svojega napada lotiš na različne načine, temu pa pripomore tudi pestra izbira orožij. Veliko od teh smo srečali že v prejšnjih igrah, a najdemo tudi nekaj novincev. Poleg standardnih pištol, ki jih lahko vihtimo tudi v dvojini, so tule dve različic puške, kjer ima ena možnost izstreljevanja granat, bazuka, samostrel in novinec v obliki kalašnikova, ki je bilo zame eno najbolj uporabnih orožij.
Pri bojevanju veliko šteje pametno izmikanje in dejansko boste za preživetje na normalni težavnosti primorani v taktično razmišljanje. Osebno sem največkrat s hitrim tekom vse sovražnike pripravil tako, da sem si jih spravil za hrbet, nato sem naredil malce razdalje in jih začel množično odstranjevati. Ne samo da je to boljša taktika, kot pa streljanje na vse smeri, kjer te lahko sovražniki hitro preplavijo, ampak je tudi brutalno zabavno ko z dobro poslano raketo razstreliš 10 vesoljcev naenkrat, da si moraš ostanke črevesja še en teden kasneje pobirati iz las.
Ogromna polja z maso jeznih kamikaz – to je dobri, stari Serious Sam.
Siberian Mayhem poskrbi tudi za nekaj mešanja igralnih pristopov. V enem momentu streljate stotine sovražnikov, nato skočite na snežne sani in malce raziskujete s snegom obdano pokrajino, nato sledi spet malce peš akcije, vmes pa še skočite v ogromnega robota, ki ne nosi samo raket, ampak tudi ogromno motorno žago. Vse to je zabavno že v samotarskem načinu in postane še bolj smešno, če na odpravo preko sodelovalnega načina povabite kakšnega prijatelja.
Kot rečeno, Siberian Mayhem ima tudi nekaj svojih problemov. Grafično gledano je zadeva zastarela in treba bi bilo še kaj narediti na optimizaciji, saj se na slabših sistemih igra zna malce zatikati. Prav tako sem opazil, da ima igra težave s pravočasnim izrisovanjem tekstur v vmesnih sekvencah. Teh je zopet kar nekaj in spet so katastrofalne, z obupnim zvočnim podajanjem in praktično neobostoječimi obraznimi mimikami.
Siberian Mayhem vsebuje tudi cel kup skrivnosti in nenavadnih šefov.
A morda je to zdaj že postal šarm teh iger? Serious Sam se namreč drži iste formule, ki si jo je začrtal v začetku tisočletja in medtem ko so denimo DOOM igre svojo formulo začinile z dodatnimi igralnimi prijemi, Serious Sam ostaja trmasto pri svojem, tako da se še vedno zanaša na “quicksave” shranjevanje in leseno skakanje, kjer se glavni lik ne more oprijeti roba, da bi se potegnil navzgor.
Bi si želel malce več razvoja igralne formule? Seveda bi si, a po drugi strani je treba občudovati Croteam, da se ne da in vztraja pri svojem, njegova trma pa je končno pripeljala do dejansko zabavne igre, ki za svojo ceno ponuja ogromno kvalitetne krvave akcije.
Avtomobili bodo kmalu postali pravo medijsko središče v katerega se bomo lahko usedli in zabavali, brez da bi se morali sploh voziti. Na tem področju je veliko sprememb naredilo podjetje Tesla, ki preko svojih ogromnih zaslonov ponuja tudi igranje iger tipa Cuphead in The Witcher 3, zdaj pa so se odločili svoje voznike zabavati tudi preko karaok.
Tesla je tako v prodajo poslala mikrofone TeslaMic, ki se povežejo z Leishi KTV vmesnikom in tako lahko izberete različne skladbe in se spravite v karaoke petje. Ob nakupu paketa TeslaMic dobite dva mikrofona, tako da lahko skupaj s svojim zmenkom kakšno zajodlate, pametno pa bi bilo, da pred tem najprej nekje parkirate.
TeslaMic stane nekje 160 €, a na žalost je trenutno dostopen samo na Kitajskem. Če se vam morda zadeva zdi neumna, potem imate očitno drugačne poglede od Kitajcev, ki so na uradno trgovino navalili masovno in spletna stran se zaradi prekomernega obiska ruši že od začetka prodaje.
Tesla je dva tedna nazaj vložil patent za prodajo avdio izdelkov tudi na teritoriju ZDA, tako da se znajo TeslaMici pojaviti tudi kje drugje, kot pa samo na Kitajskem.
Vsem nam je jasno, da razvijalec Rockstar dela na novem delu serije GTA, saj je to preprosto neusahljiv pritok denarja. GTA 5 bo kmalu dopolnil svoje 10. leto in je danes bolj popularen kot kadarkoli prej, njegov večigralski del GTA Online pa služi nepredstavljive količine denarja. Ravno zavoljo tega si je Rockstar vzel svoj čas, saj se mu preprosto nikamor ne mudi z delom na novim poglavjem.
We look forward to sharing more as soon as we are ready, so please stay tuned to the Rockstar Newswire for official details.
On behalf of our entire team, we thank you all for your support and cannot wait to step into the future with you!
A ta je vseeno v razvoju in Rockstar je danes prvič uradno potrdil njegov obstoj. Zadeva je bila najavljena precej preprosto, preko Twitter objave. Znotraj te je zapisano, da se razvijalec zaveda, da oboževalci že dolgo čakajo na nov del GTA franšize, a ta zahteva svoj čas, saj želi Rockstar z vsakim GTAjem premikati meje odprtih svetov in tako bo tudi v primeru GTA 6, ki ni nujno, da se bo tako imenoval, ampak zna imeti tudi kakšen podnaslov.
Žal kakšnih dodatnih informacij nismo dobili in Rockstar je zapisal, da bo z nami podelil dodatne informacije. Izid je tako verjetno vsaj še kakšno leto stran, a po drugi strani morda kaj dobimo že letos, glede na to, da je Rockstar končno pripravljen govoriti o novem delu. Nekaj dobre reklame bi si vsekakor želeli po katastrofalnem izidu predelave GTA The Trilogy – The Definitive Edition, veliko kritik pa je letelo tudi na njihovo predelavo GTA 5 za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.
Ko smo že pri teh, Rockstar je o njih povedal nekaj novega na svojem blogu. GTA 5 bo na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X vseboval hitrejše nalaganje stopenj in podporo ray tracing osvetljevanju, igranje pa bomo lahko izvajali tudi v ločljivosti 4K.
Igralci bodo lahko na novi konzoli prenesli svoj shranjen napredek iz prejšnje generacije konzol, hkrati pa se lahko lastniki PlayStation 5 in Xbox Series X veselijo nove samostojne izdaje GTA Online, ki bo prve 3 mesece brezplačna in če boste zadevo med tem časom aktivirali, bo na vašem računu ostala za vedno. GTA 5 bo na te konzole pridrvel 15. marca.
Kar malce težko verjamemo, da je igra League of Legends danes stara že kar 13 let. To je dovolj velika doba, da franšize med tem časom prejmejo že več delov in dodatkov, a League of Legends je pri temu izjema, saj igra sicer dobiva redne posodobitve, vendar pa ostaja igralna izkušnja enaka, kar pomeni vrhunsko uravnoteženost igralnih razredov in brezplačnost, tako da se v igranje lahko poda čisto vsak.
Kar je še posebej presenetljivo je dejstvo, da igralci ostajajo zvesti temu naslovu in ni nas malo, ki smo z igranjem začeli deset let nazaj in čeprav se nam je življenje vmes zagotovo spremenilo, je v njem ostala ena stalnica in to je ljubezen do te, zdaj ji tako lahko že rečemo, legendarne igre.
Takšna igralna postaja se lepo vklopi v prav vsako okolico.
In ne samo, da je League of Legends ostal kvaliteten, njegova popularnost postaja samo še višja. Razvijalec Riot je nedavno na Netflix poslal serijo Arcane, ki se štorijalno napaja iz League of Legends sveta, igra pa še vedno kraljuje v svetu e-športa.
Skratka, League of Legends se še ne bo kmalu poslovil in tega se zaveda tudi podjetje Logitech. To ima z Riotom že dolgo lepo partnerstvo, pred kratkim pa so spočeli novo serijo periferije, ki je odeta v logotipe in barve League of Legendsa.
Za začetek si oglejmo tipkovnico G Pro, ki je seveda mehanična, saj samo to zadostuje napetim večigralskim spopadom. Tipkovnica je tipa TKL, tako da manjka desni numerični del, zaradi česar jo lahko spravimo tudi na manjše mize ali pa na površine, kjer morate narediti prostor tudi za druge strani.
G Pro tipkovnica uporablja GX-Brown stikala, ki ponujajo lep odziv ob pritisku, hkrati pa tipke niso tako glasne, da bi prekinile vsak pogovor na LAN zabavah. RGB osvetlitev je seveda nepogrešljiva, nastavitve osvetljave pa lahko spreminjate preko programske opreme G Hub, tipkovnica pa na svoj notranji pomnilnik omogoča shranjevanje razne tipe statične osvetlitve.
Tipkovnica vsebuje GX-Brown stikala in je tipa TKL.
V prenovljeni izdaji se lahko veselite tudi prepoznavne modro-zlate kombinacije, ki je prepoznaven znak igre League of Legends.
G Pro tipkovnici dela družbo odlična miška G Pro Wireless, ki bo izpolnila želje vsakemu, ki bi rad pod roko držal dobro in odzivno miško, brez da bi se zraven zapletal v kable.
Brezžična miška je elegantna, dokaj majhna in tehta vsega 80 gramov, krasi pa jo napredni Hero 25k senzor, ki omogoča občutljivost DPI-ja vse do številke 25.600. Vse skupaj boste na miški našli 8 gumbov, kar vključuje tudi pritisljivo kolesce, na spodnji strani miške pa najdete predalček, kamor lahko elegantno skrijete USB sprejemnik, če boste slučajno miško vzeli na pot. Bonus pri vsemu skupaj je izjemna baterija, saj boste miško ob izklopljeni RGB osvetlitvi lahko uporabljali tudi do 60 ur, preden jo bo zopet treba pripeti na napajanje.
Miška G Pro Wireless je ekstremno lahka, a je hkrati zmogljiva.
Tudi miška je odeta v prepoznavne barvne kombinacije League of Legendsa, na desnem miškinem gumbu pa si boste lahko prebrali tudi logotip igre.
Veterani League of Legendsa boste znali povedati, da posameznikova moč ne šteje veliko, če nimaš ob sebi uigrane ekipe. Za lažjo koordinacijo bodo tako poskrbele slušalke Pro X, ki jih preko odličnih PRO-G 50 mm gonilnikov ne odlikuje samo dober zvok, ampak tudi udobnost. Slušalke so dovolj velike, da se vaši uhlji ne bodo počutili ujeti, dobra pa je tudi prepustnost zraka, tako da ob igranju v vročih prostorih ne boste čutili polzenja znoja po nosu in se boste tako lažje osredotočili na igro. K vsemu temu lahko dodate še odlični mikrofon z Blue Voice tehnologijo, ki poskrbi za dobre in jasno izgovorjene strateške ukaze.
Slušalke so izjemno udobne, v paketu pa dobite še dodatni par blazinic.
Tudi Pro X slušalke so dobile lepotni tretma. Prevladuje modra barva, ki jo ob robovi prekinjajo zlati odtenki, na vrhu slušalk pa lahko najdete vtisnjene besede League of Legends, prav tako pa se vsaka od slušalk ponaša z vidnim logotipom igre.
Ponudbo zaključuje še ogromna podlaga G840 XL, velikosti 400 x 900 mm. Zadeva je dovolj velika, da jo zlahka razprostrete čez celo mizo. Veliko platno se ponaša z dobro površino za slednje miškinih gibov, zbiratelji pa boste zagotovo navdušeni nad prelestno pokrajino Runeterre. Za bonus je Logitech dodal še prelestno poslikano tubo, v katero lahko zvijete podlago in jo tako priročno prenašate med LAN zabavami.
Prelepa podlaga je dovolj velika, da prekrije pošten del vaše mize.
Logitech je z novo kolekcijo periferije dostavil LoL igralcem ravno tisto, kar hočejo: kvalitetne izdelke, z dobrimi karakteristikami, ki od vas ne bodo zahtevali celega premoženja. Takšna igralna postaja je preprosto čudovita za ogled in otip in ko se bodo LAN zabave zopet začele leta 2027, boste nase privlekli cel kup poželjivih pogledov, ki vam bodo dvignili samozavest in vam tako pomagali do boljših rezultatov v igri.
Po sedmih letih razvoja in celem kupu prestavitev je Dying Light 2 končno nared za igranje. Razvijalcu Techlandu se je zagotovo odvalil kamen od srca in priliv denarja jim bo zagotovo zakrpal nekaj bojnih ran. Žal pa se zdi, da razvoj ni potekal brez zapletov in igra ob izidu ni požela devetic in desetic, ampak se je ustavila nekje na bolj povprečni oceni.
Kritiki so ji povprečno namenili oceno 76 %, kar ni slabo, a Techland je zagotovo pričakoval več. Kritiki se sicer strinjajo, da je samo igranje in tekanje po mestu z zombiji zabavno in če ste bili pristaš prve igre, potem vam bo tudi nadaljevanje najbrž všeč.
Vendar pa je zgodba očitno zanič in kljub temu, da se je razvijalec hvalil z bolj bogato štorijo, ki se bo razpletla različno glede na vaše odločitve, je bilo vse to samo prazno hvalisanje, saj je pot skozi igro samo ena.
A morda najbolj kritična je tehnična plat. Nekdo je spočel obsežno primerjavo med igralnim napovednikom iz leta 2019 in končnim izdelkom in slika je vsekakor drugačna. Tri leta nazaj je bil Dying Light 2 videti bolj temačno, medtem ko je končni izdelek veliko bolj svetel in je nekoliko izgubil na sami atmosferičnosti.
Slaba je tudi optimizacija. Igra podpira ray tracing osvetljevanje, a je bila delana tudi za konzole prejšnje generacije, kar je s sabo očitno potegnilo cel kup problemov. Na PC-ju je sicer zadeva razmeroma dobro optimizirana, a če vsebujete grafično kartico tipa 1060, potem se pripravite na igranje pri 30 sličicah na sekundo, lastniki ray tracing kartic pa nujno vklopite ta tip osvetljevanja, saj to povsem preobrazi igro. Kljub temu lahko na ray tracing pozabite na AMD grafikah, saj vse skupaj pride do izraza samo ob podpori DLSS tehnologije, ki pa jo ponuja samo NVIDIA.
Na konzolah je slika precej slabša. Za ray tracing igranje na Xboxu Series X in Playstationu 5 boste morali igro poganjati v ubožni 1080p ločljivosti in to pri 30 sličicah na sekundo. Za 60 sličic na sekundo boste igro prav tako poganjali v 1080p, a boste to plačali s slabšo grafično podobo. O kakšni ločljivosti 4K lahko na konzolah trenutno pozabite.
Tu je še cel kup hroščev, za katere je IGN pri svojem opisu rezerviral cel razdelek. Hrošči segajo od nedelovanja igralnih mehanik, pokvarjenih nalogah, nekomu pa se je celo pokvaril shranjen položaj in je vrgel stran ure igranja. Techland je sicer izjavil, da je današnja posodobitev odpravila več kot 1000 hroščev, a pred njimi je še veliko dela, tako da je morda bolje da svoje prvo igranje preložite za kak mesec.