🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 207

Death Stranding Director’s Cut – realistična simulacija Wolt dostavljavca

Za sabo imam kar nekaj igričarske kilometrine, a moji zgodnji začetki so bili zavezani samo PC-ju, konzole pa sem prvič spoznal šele leta kasneje. To je pomembno vplivalo na moje dojemanje igričarske industrije, saj sem preskočil generaciji PlayStation 2 in 3 iger, ki so takrat držale mnogo ekskluziv, ki jih drugje preprosto ni bilo mogoče igrati.

Vse to je pripeljalo do tega, da nikoli nisem zares izkusil Metal Gear Solid serije in bil podvržen izumom ustvarjalca Hidea Kojime, ki ima preko interneta pravo kultno oboževalsko skupnost. Mnogi ga častijo in obravnavajo za genija, drugi pa ga imajo za človeka, ki je povsem precenjen.

Z Death Stranding Director’s Cut sem tudi sam si končno oblikoval mnenje o njem in vsekakor je to poseben človek, s pogumnimi idejami, ki pa potrebujejo še nekaj poštene dodelave.


Razvojna ekipa: Kojima Productions
Založnik: Sony
Platforme: PS5
Nakup: PlayStation trgovina
Datum izida: 24. september 2021
Cena: 59,99 €

Zvrst: tretjeosebna avantura


VIDEO RECENZIJA


Death Stranding je sprva na svet pokukal leta 2019 in igralce takoj razdelil na dva tabora. Ideja dostavljanja paketov v postapokaliptičnem svetu ni bila všeč ravno vsem, a ni dvoma, da je ideja presneto originalna. Igra je v bistvu rezultat propadlega projekta Silent Hills, ki je Kojimo prvič postavil na čelo grozljivke, ta pa je v sodelovanje pritegnil še igralca Normana Reedusa ter priznanega režiserja Guillerma Del Tora. Konami je preklical projekt, a ni razdrl prijateljstva in ekipa se je odločila izpeljati povsem nov originalen projekt, ki so mu nadeli ime Death Stranding.

Igra nas takoj na začetku spozna z glavnim junakom Sam Bridgesom, ki je že v prvem kadru naveličan življenja. Glede zgodbe vam v uvodu ne bo jasno veliko in tudi sam sem se bolj kot ne praskal po glavi. A ni vrag, da me zadeva ni potegnila vase in že prvi uri so se mi po glavi motala zanimiva vprašanja: Zakaj se vsi bojijo dežja? Kdo je Fragile? Zakaj v svetu ne najdemo nikogar živega? Kdo so te nevidne pošasti od katerih na tleh vidimo samo odtise rok?

Če nimate radi virtualnega sprehajanja in vse polagate na akcijo, potem Death Stranding ni za vas.

Odgovore na vsa ta vprašanja boste dobili, a ne vse naenkrat in vsi ne bodo jasni povsem do konca igre, pa še takrat bodo obstajale nejasnosti. Vendar vas do tam loči še ogromno dolge poti, ki jo boste morali opraviti peš, na motorju ali pa drsajoč na hrbtu.

Svet so namreč napadla čudna, nezemljska bitja, ki so praktično povsem uničila civilizacijo. Amerike ni več in vsi so se preselili pod Zemljo, na površju pa so ostali samo še redki pogumneži, ki si upajo za plačilo prestati ogromne razdalje in dostaviti ljudem tisto, kar hočejo. Če vas je vse to spomnilo na lansko situacijo s koronavirusom, ko smo vsi kot po stavi naročali dostave preko Wolta, potem niste edini in čeprav je primerjava nekam smešna, je nekako tudi upravičena.

Naš junak Sam Bridges je namreč dostavljalec, ki z ene lokacije na drugo dostavlja težke pakete, ki vsebujejo različne surovine in je edini, ki lahko zopet vzpostavi povezave med razdrobljenimi frakcijami ljudi in jih zopet skupaj poveže v neko vrsto civilizacije.

Zaplet je vsekakor zanimiv in tudi nadaljnje razpletanje zgodbe nas lepo vleče naprej. Vmesne sekvence niso za nepotrpežljive, vendar so polne odličnega igranja, glasovnega podajanja in dobro zamišljenega scenarija. Nekaj mimosunkov sicer obstaja, saj ima punca Fragile nekaj neumnih enosvrstičnic, a na splošno je štorija in tudi sama prezentacija na vrhu igričarske ponudbe takšnih izkušenj.

Goram se včasih ne moremo izogniti in takrat samo lahko molite, da ste s sabo vzeli dovolj lestev.

Death Stranding zna tudi zgraditi temačno atmosfero, kjer v splošnem vlada brezupje, a vmes najdemo tudi nekaj humorja in kanček upanja. Svet, ki ga moramo prečkati je poln gora, kamnov, blatnih potk, potokov in dih jemajočih razglednih točk. Okolica ne vsebuje nobenega drugega živega bitja, kar je tudi v skladu z zgodbo in rezultat je samoten sprehod skozi naravo, ki vas dejansko zna sprostiti. Dodajte k temu še čudovito grafično nadgradnjo na konzoli PlayStation 5, ki vam omogoči kristalno čiste teksture v ločljivosti 4K pri 60 sličicah na sekundo in Death Stranding zlahka postane postapokaliptičen izlet, ki ga v takšni lepoti še niste izkusili.

Vendar pa se zatakne pri samem igranju. Namreč vse kar boste v Death Stranding počeli je dostavljanje paketov iz ene lokacije na drugo. V RPG igrah takšnim nalogam rečemo “Fetch Questi” in so nujno zlo, ki jih pretrpimo samo zato, da na koncu dobimo kakšen nov kos opreme ali pa nekaj izkušenj. Death Stranding igralna izkušnja pa se vrti le in samo okoli teh nalog in variacije je bolj malo.

Uporabniški vmesnik in mapa sta preveč natrpana z večidel nekoristnimi informacijami.

Tipična naloga se glasi takole: pridete do baze, kjer vam hologram naloži novo nalogo dostave. Nato nase navlečete vse pakete, te razporedite po hrbtu, rokah in nogah, odprete mapo in označite lokacijo ter se odpravite na pot. Ko paket dostavite, dobite oceno uspešnosti ter všečke iz strani skupnosti in vse skupaj znova ponovite do naslednje lokacije.

To je v bistvu to in čeprav igra poskuša naše sprehode malce popestriti, se sama srž igranja ne spremeni do konca. Skozi igranje denimo dobimo dostop do grajenja posebne opreme, ki nam omogoča prenašanje večje teže, nato dobimo dostop tudi do prevoznih sredstev, ki se napajajo preko elektrike, Director’s Cut pa vse to še popestri z robotskim spremljevalcem, ki lahko kar namesto nas dostavi do konca paket in topom, ki nam omogoči izstreljavanje paketa do določene točke.

Dojenček igra pomembno vlogo vaše avanture – ne samo igralno, ampak tudi štorijalno.

Med vašimi potovanji se bo treba tudi izogibati nevarnim pošastim, ki jih najprej napove oblačno vreme in dež, dokončno pa se zavedamo, da smo v dreku, ko začne piskati naša oprema. Ta je povezana na dojenčka, ki je naš redni spremljevalec, saj lahko samo on zazna nevarna nevidna bitja in takrat se je treba potuhniti in se počasi, z zadržanim dihom, preplaziti skozi okolico. To ne deluje vsakič in ko nas enkrat opazijo, nam ostane samo še divji beg a če nam ne uspe, potem se znajdemo v breznu dreka, s katranastim bazenom in ponorelimi hodečimi tentaklastimi bitji. Kot da ni to dovolj nas občasno napadejo tudi razbojniki, ki pa so k sreči manj nevarni in relativno klonejo našim udarcem ali pa strelnim orožjem.

Vendar pa nič od tega ni preveč zabavnega. Mučno je denimo že sprehajanje, saj moramo ves čas paziti na ravnotežje in če se spotaknemo, moramo zopet pobirati pakete. Še posebej je to tečno pri prečkanju gora, kjer si lahko pomagamo z letvami, a teh nimamo s sabo neomejeno število in treba jih je uporabiti preudarno. Če pademo v globino se poškoduje naša vzdržljivost, uničimo pa lahko tudi paket, tako da gre lahko cela dostava po zlu. Vse to opotekanje mi je začelo najedati že po nekaj urah, do konca igre pa sem imel vsega poln kufer. K sreči lahko kasneje zgradimo serijo “zipline” povezav, kar nam močno poenostavi premikanje, vendar pa s tem po drugi strani zaobidemo samo srž igranja, ki je v bistvu sestavljena ravno iz tega dolgega pešačenja.

Motor je samo eno od vozil, ki vam poenostavi dostavo paketov, a z njim ne boste mogli prečkati bolj grobega terena.

Tudi bojevanje je povsem osnovno in nič kaj preveč zadovoljujoče. To že tako ne more biti, saj imamo na hrbtu vedno celo skladišče zaloge, tako da smo že v osnovi neokretni in se moramo vseskozi loviti za ravnotežje, zdaj pa k temu dodajte še opletanje z orožjem in dobite lep recept za nočno moro. Srečanje s pošastmi po drugi strani najprej vliva strah v kosti, a ko se že desetič ujameš v tisti katran in izgubiš pakete, grozo zamenja nadležnost in kmalu sem samo še zavijal z očmi, saj sem moral spet pobirati poškodovane pakete.

Director’s Cut razširitev doda nekaj izboljšav, ki so namenjene predvsem boljši strojni opremi konzole PlayStation 5. Igralni plošček DualSense je dobro izkoriščen, grafika pa je pripeljana do maksimuma. Dodane je bilo tudi nekaj nove vsebine, kot je denimo dirkanje z avti po progah, a tisto je bolj kot ne “krneki”, štorijalne razšitive pa je bolj malo – a je po drugi strani res, da je konec malce bolj razširjen.

Death Stranding se je na koncu izkazal kot igra, ki ni bila namenjena meni in to nekako odraža tudi končna ocena. Vendar pa samo idejo Kojime spoštujem in če bi bila zadeva manj tečna za igranje, bi tudi iz mene naredil novega oboževalca. Žal temu na koncu ni bilo tako, a vsekakor mi je Kojima Productions vzbudil željo, da preizkusim tudi njihove prihodnje naslove.

Tiger King – 2. sezona dobila kratki dražilnik

0

Pretočni servis Netflix je lani marca odpihnil gledalce s svojim dokumentarcem Tiger Kingom. Zadeva je prišla ravno takrat, ko smo jo obupno potrebovali: ljudje smo v strahu pred koronavirusom iskali kakršnokoli domačo zabavo in Tiger King jo je vsekakor dostavil.

Dokumentarec o nenavadnem krotilcu tigrov Joe Exoticu je postala ena najbolj gledanih zadev v zgodovini Netflixa in logično je bilo, da bo pretočni servis začel delo na nadaljevanju. Seveda pa to ni ravno lahka naloga, saj je Joe Exotic trenutno v zaporu in bolj težko je narediti novo sezono, brez da bi v njej gledali glavnega junaka prejšnje.

A ta prihaja in Netflix jo je tudi prvič uradno potrdil in za njo pripravil kratki dražilnik. Ta sicer pove bolj malo, saj vidimo samo nekaj utrinkov in v enem od njih nas pozdravi tudi nasmejan obraz Exotica, ki pa je pred kamere stopil samo izza rešetk.

2. sezona naj bi bila enako nora kot prva, kar so vsekakor visokoleteče obljube. Kakšen bo končen izdelek bomo videli kmalu, saj naj bi novo sezono ugledali še pred iztekom leta 2021.

Vrni odslužen telefon v Telekomovo trgovino in pomagaj čebelam

0

Leto 2021 je za Slovenijo pomemben mejnik, saj smo točno 30 let nazaj prvič v Sloveniji izkusili mobilno telefonijo. Uporabniki so takrat prvič lahko pogledali v prihodnost, saj so se znebili verig doma in so telefoniranje lahko opravljali kjerkoli in kadarkoli.

Seveda je bila izkušnja povsem drugačna kot pa danes, saj so bili prvi mobilniki prave opeke, za katero si moral pred prvo uporabo opraviti kakšen trening v fitnesu, saj so bile naprave težke tudi več kot kilogram. Skozi leta in leta razvoja pa so mobilniki postali sestavni del našega življenja in bolj težko boste našli koga, ki v žepu ne prenaša Android ali iOS naprave.

Na naših tleh sta na področju mobilne telefonije ledino orala Telekom in Mobitel in če se slučajno spomnite telefonov Mobi Čuk in Reglja, potem na vas zagotovo najdemo kakšno sivo dlako in utrujen križ.

Telekom Slovenije se je odločil obletnico obeležiti na prav poseben način. Trend izdajanja novih telefonov je se je zaostril in dandanes vsako večje podjetje vsako leto izda novo serijo mobilnikov, kar pomeni, da se naši predali že šibijo pod težo odsluženih telefonov. Te zdaj lahko odnesete v katerokoli Telekomovo trgovino ali center in tam bodo poskrbeli za njegovo pravilno reciklažo, hkrati pa boste za svoj trud nagrajeni. V zameno za telefon boste prejeli Treecelet zapestnico, ki so jo v Sloveniji izdelali posamezniki s posebnimi potrebami.

telekom

Telekom Slovenije se je za namene gibanja Zelena prihodnost povezal tudi s Čebelarsko zvezo Slovenije in tako bodo v sklopu te akcije skupaj zasadili 1000 medovitih dreves. Medovite rastline namreč čebelam in ostalim opraševalcem zagotavljajo kakovostno hrano za preživetje, kar je tudi neverjetno močno orožje v boju s podnebnimi spremembami. To je sila pomembno gibanje, saj čebele in ostali opraševalci človeštvu zagotavljajo tretjino vse hrane in ni treba posebej poudarjati, da smo od teh majhnih bitij zelo odvisni za preživetje.

Več informacij o zeleni prihodnosti najdete na naslednji povezavi.

King’s Bounty II – Recenzija | Saj to je regicid!

King’s Bounty je taktična franšiza igranja vlog, ki jo razvija in objavlja 1C Entertainment. Nekdaj priznano strateško ime, ki ga je prvotno ustvaril Jon van Caneghem leta 1990. Vse od King’s Bounty: The Legend igre te serije smatram za ene mojih najljubših taktičnih strateških izkustev z unikatnim pristopom do starošolske formule. Kljub premnog napakam, ki jih nervirajo kot srednje nadležen komar, se kot toliko drugih oboževalcev enostavno nisem mogel kar tako odcepiti od preizkusa vsakega novega izida. A dolgo časa je že minilo, odkar sem se lahko v Dark Side kot zlobnež izživljal nad lokalnimi plebejci in kot nalašč je serija zdaj prejela popolno predelavo.

V avgustu smo namreč končno prejeli dolgo pričakovano nadaljevanje in fant, o fant, gre za prav posebno stvar. King’s Bounty II je popolna odcepitev od formule, ki je franšizo naredila tako uspešno. Tu se moram vprašati – kdo si je sploh želel te preobrazbe? Spremembe kultnega izometričnega nadzora v nekaj popolnoma drugačnega? So razvijalci videli uspeh tretjeosebnih RPG-jev in se zamislili, da bi tudi oni želeli kos te pogače? Karkoli je že prevagalo v to odločitev, upam, da je odgovorni osebek na poti domov doživel prav prijetno srečanje s tisto prisrčno demonko z BDSM fetišem iz Dark Side.


Razvojna ekipa: 1C Entertainment
Založnik: 1C Entertainment, Prime Matter
Platforme: PC
Steam: Povezava
Datum izida: 24. avgust 2021
Cena: 49,99 €

Zvrst: Potezna strategija/Igranje vlog


Tako kot drugi vnosi v franšizo je tudi osnovno igranje King’s Bounty II sestavljeno iz nadzemlja, kjer raziskuješ okolje in sprejemaš naloge NPC-jev ter se podajaš v potezne bitke na šestkotni mreži. Bitke še vedno odvijajo na klasični mreži, a tradicionalni risani slog nadzemlja iz prejšnjih iger je nadomestil popolnoma tridimenzionalen svet, kar s sabo prinese določene prednosti in slabosti.

Glavne izmed prednosti so, da je svet čudovito upodobljen, možno pa ga je raziskati na delno nelinearen način. Okolja izgledajo impresivno, čeprav sem pogrešal barvit in odštekan minimalizem prejšnjih iger. Razvijalci so si dali tudi več duška z animacijami in popolnim glasovnim uporabljanjem glavnih likov. To je sicer na dokaj solidni ravni, a po zaslugi štorastih animacij, ki se nekako počutijo ceneno, vživetje morda ni na pričakovani ravni.

Igra več kot očitno jemlje navdih iz naslovov, kot sta The Witcher 3 in Skyrim. Le, da raziskovanje glavnega sveta ne uspe narediti niti približno enako zadovoljujoče. Resda imam rad iskanje vseh skritih kotičkov, da bi našel tiste predragocene dobrine in zvitke, ki jih skrivajo. Ampak svet se počuti precej omejeno, saj tvoj glavni lik ne premore niti poskoka v zrak.

Namesto prostega potikanja in raziskovanja se večkrat počutiš zaklenjen v vnaprej določena področja z kakšnim stranskim območjem tu in tam. Taktika je seveda popolnoma pričakovana v 2D naslovih, ampak tridimenzionalna pretvorba ne uspe izkoristiti dodatne svobode tretjeosebne perspektive.

Tema se spušča po svetu Nostria. Zarote, sabotaže in nekromantija mečejo sence na kraljestvo, ki smo ga obiskali v prvem delu. Odrešenik se najde v zaporniku (oziroma zapornici), ki je bil ironično tja zaprt zaradi obtožb o spletkah proti samemu kralju.

Zgodba v King’s Bounty II je dokaj stereotipna fantazijska avantura (še pot pričneš v zaporu, kot je to značilno za Elder Scrolls naslove), ampak resda nič ne odstopa od tega, kar je trenutno na voljo pri konkurenci. Poleg glavne naloge imaš pogosto tudi možnost reševanja sekundarnih in terciarnih nalog ter v tem procesu pridobiti zlato, predmete in enote. Seveda so te naloge značilnega tipa “reši vas pred zlikovci” ali “sčisti temnico vse nesnage”.

Med preigravanjem sem opazil tudi ponavljajočo se dinamiko, kjer so dialogi v popolnosti linearni. Možnost zastavljanja vprašanj ali dajanja različnih odgovorov (oziroma istega odgovora na drugačne načine) nimaš. Možnost izbire imaš zgolj na nekaterih ključnih trenutkih, izbira pa je navadno precej enostavna – postavi se na eno ali drugo stran, moraliteta vsake izbire pa je popolnoma predvidljiva.

Vsa dinamika moralnosti je razdeljena na štiri preproste dele, isto pa velja tudi za vse enote v igri. Določene označene odločitve te povedejo bližje določeni moralnosti, kar lahko sčasoma vodi v to, da se bo tvoj lik odločal kar v tvojem imenu glede na svojo pripadnost. Glede na pripadnost boš vzpodbujen k specializacijo v enote ene izmed štirih moralnih pripadnosti, kar je velik korak nazaj glede na široko dinamiko okoli enot iz prejšnji iger.

Čeprav se je poslovilo precej starih mehanik, kot so “jeza” in raznolike vrste artefaktov, je izbira klas ostala enaka kot poprej. Bojevnik vihti najbolj trdožive bojevnike, čarodejka najmogočnejše coprnije, paladinka pa se lahko šopiri z največjim številom podanikov. Drevo talentov je zgolj eno in omogoča nadgrajevanje po želji, klasa določa zgolj določene spremembe v dialogu in začeten nabor sposobnosti in karakteristik. Vse smrdi po poenostavljenosti. Gre za trend modernega časa, kjer se razvijalci skušajo prilagoditi čim širšemu krogu priložnostnih igralcev, a pri tem zapostavijo vse, ki prisegajo na kompleksnost.

Prav žalosti me ves neizkoriščen potencial, ki sem ga opazil med igranjem. Največja žalost je nov bojni sistem, ki je zgolj bleda kopija starega. Bojišča so manjša, enote manj raznolike z manjšim naborom sposobnosti, umetna inteligenca pa še zmerom rada počne razne bedarije. Najhuje pa je, kakšna suhoparnost se najde, ko vržemo oči na število razpoložljivih enot.

Zame je bil najboljši del serije vedno odštekanost in zmožnost kombiniranja. Do Dark Side se je selekciji skupno pridružilo že več kot 100 raznolikih vojščakov raznih pripadnosti. Seveda je to privedlo do raznih kombinacij, ki so enostavno močnejše od vsega ostalega. Uravnovešenost nikoli ni bila popolna. A celoten sistem mi je vedno bil fantastičen.

S sabo je pripeljal nešteto možnosti svobode in nepredvidljivih kombinacij, saj so bili najboljši vojščaki pogosto številčno omejeni ali kako drugače nedosegljivi. King’s Bounty II je iz tega vidika… katastrofalen. Vsaka izmed štirih pripadnosti premore zgolj 6-10 vrst vojščakov in vsi so precej standardni in samoumevni. Groza. Najboljši aspekt franšize je bil reduciran na poenostavljeno selekcijo golih osnov, ki ni ne tič, ne miš.

Žal moram tako reči, da razvijalci svoje naloge niso opravili, kot bi morali. Želeli so popolno predelavo formule, dostavili pa poenostavljen RPG, ki ne doseže standardov prejšnjih iger, tudi, če pustimo na strani štorast nadzor s tipkovnico in miško, kar je absolutno nedopustno za včasih ekskluzivno PC franšizo.

Razsodba

(+) Lepši izgled kot poprej
(+) Govorna podpora glavnega dialoga
(+) Ravnovesje med enotami je boljši, možnost za “zlorabo” pa manj
(+/-) Stereotipska fantazijska RPG zgodba
(+/-) Poenostavljenost bo novincem všeč, veterane pa bo odvrnila
(-) Predelan sistem moralitete enot je en velik fuj
(-) Bojni sistem je naredil velik korak nazaj
(-) Absolutna abominacija nadzora z miško in tipkovnico

Serija You dobila prvi napovednik za 3. sezono

0

Po tem, ko smo končno dobili datum izida za 3. sezono serije You, nas je Netflix razveselil tudi s prvim uradnim napovednikom.

Joe in njegova izvoljenka Love imata zdaj otroka in se preselita v prijazno sosesko. A družinska idila ne traja dolgo, saj naš antiheroj Joe pade v stare navade in postane obseden z novo sosedo Natalie.

Očitno pa mu Natalie njegove ljubezni ni vrnila in v napovedniku Joe zopet zaviha rokave in se spravi kopati luknjo za novonastalo truplo. Vendar pa mora Joe tokrat upoštevati tudi Love, ki ob njegovi obsedenosti ne namerava sedeti s prekrižanimi rokami, saj tudi njo mučijo psihopatske misli. Parček svoje težave poskuša rešiti pred psihologinjo, kateri v smešnem dialogu zatrjujeta, da sta povsem normalni osebi.

Napovednik pričara nekaj zanimivih kadrov, med katerimi zagotovo izstopa zakopavanje trupla, medtem ko ob strani pridno čaka nedavno rojeni pomladek.

3. sezona serije med nas prihaja 15. oktobra, naročniki Netflixa pa si lahko prvi dve sezoni ogledate tule.

Logitech G435 – brezžična zabava, ki vas ne obtežuje

0

Pri slušalkah vedno polagam največ na njihovo brezžičnost in zato najraje priporočim izdelke, kjer uporabnika nase ne vežejo nadležni kabli. A po drugi strani se tudi zavedam, da noče vsak v svojo brezžično rešitev položiti več kot 100 € in se raje zaveže s kablom ter tako pri svojem nakupu dobi vsaj ugodno ceno.


VIDEO RECENZIJA


Logitech pa je s svojimi zadnjimi izdelki dokazal, da lahko dobimo najboljše iz obeh svetov. Potem, ko so slušalke G335 pripeljale dobro gaming izkušnjo za ugodno ceno vsem žičnatim uporabnikom, so z novimi G435 dokazali tudi to, da lahko za manj kot 100 € dobiš dobro zvočno izkušnjo, brez da bi vas pri njej obremenjeval kabel.

Slušalke povežemo preko USB sprejemnika, pred uporabo pa ne potrebujemo nobene dodatne programske opreme.

G435 so na voljo v treh barvnih paletah: modro beli, modro rožnati in pa črno rumeni. Sam sem v test dobil črno izvedenko, ki me je s svojimi svetlo rumenimi podtoni malce spomnila na Cyberpunk 2077. Kakšni dodatni okraski niso možni, saj slušalke ne vsebujejo RGB osvetljave.

Dizajn je preprost, morda celo še bolj kot tisti pri G335. Te brezžične slušalke namreč ne vsebujejo kakšnega izstopajočega mikrofona, saj je ta prisoten samo v obliki odprtine na desni strani. To naredi iz G435 izjemno privlačen produkt, ki ga lahko brez skrbi s sabo vzamete tudi na pot – seveda pa imejte v mislih, da so slušalke namenjene primarno uporabi pod streho, saj ne vsebujejo zaščite pred nenadnim dežjem.

Malce skrbi mi je povzročala sestava izdelka in njegova čvrstost. Slušalke lahko prilagajamo preko obroča in lahko elegantno drsijo gor in dol. Vendar pa je ta povezava obroča s slušalkami videti nekam šibka, tako da sem zadevo v roko prijemal bolj previdno. Dobra novica je, da je 22 % slušalk narejena iz recikliranih materialov, tako da se lahko med uporabo ponosno počutite, da pomagate planetu.

Mikrofon je v bistvu samo ena luknja, ki se obnese dovolj solidno, da vas bo sogovornik lepo slišal.

Na levi slušalki lahko najdemo še nekaj gumbov: vklop slušalk, vklop mikrofona ter nastavitev glasnosti. Gumbi dajo nekam plastičen občutek, ki me ni ravno navdušil. Me je pa presenetila zračna spominska pena na slušalkah, ki je na prvi pogled izgledala nekam majhno, a so se nato slušalke udobno namestile na moja ušesa in me niso motile tudi med večurnimi igralnimi seansami. Tu se pokaže še ena velika prednost G335: njihova izjemna lahkost. Že G335 so bile peresne, Logitech pa je šel z G435 še korak dlje, saj tehtajo vsega 165 gramov. Tako se mi je dejansko pripetilo, da sem vmes celo pozabil, da jih imam sploh na glavi.

Na zvočnem področju so se slušalke odrezale solidno. 40 mm gonilniki poskrbijo za jasen zvok, ki se izkaže predvsem pri poganjanju iger. Zatakne se samo pri basih, saj pač takšna lahkost s sabo prinese nekaj žrtev. Slušalke na PC povežemo preko dodatnega Bluetooth sprejemnika in kljub brezžičnosti v igrah nisem zabeležil nobenega večjega zamika. Povezava je celo tako solidna, da lahko od sprejemnika odstopite dobrih 10 metrov in še vedno boste slišali vse dogajanje. Sprejemnik lahko vtaknemo tudi v konzolo PlayStation 5 ter tako uživamo v Sonyjevi tehnologiji Tempest 3D zvoka, žal pa Xboxi po drugi strani niso podprti. Možna je tudi povezava na telefone, vendar morate za te namene ročno sprožiti iskanje Bluetooth povezave, a tega postopka ne boste našli na sami škatli izdelka, kar bi pri novih uporabnikih zagotovo zmanjšalo zmedo. Nasvet: za nekaj sekund istočasno držite gumb za prižig in mikrofon in ga spustite, ko začne utripati modra lučka.

Slušalke so najprej videti nekam majhno, a se lepo usedejo na ušesa.

Dobra novica je, da slušalke polnimo preko USB-C povezave, tako da se napolnijo izjemno hitro in z enim polnjenjem dobite nekje 18 ur zabave. Žal pa slušalk ne morete uporabljati žično: tudi če jih povežete preko USB-C povezave v PC, ven zvoka ne boste dobili, dokler jih ne povežete brezžično.

G435 je najbolje uporabljati v bolj mirnem okolju, saj prepuščajo malce zvoka, mikrofon pa, čeprav je drugače povsem soliden, pobere kar nekaj ozadnega zvoka, tako da izkušnja ob brnečem televizorju za vašega sogovorca ne bo ravno idealna.

Velikost prilagajamo preko obroča, po katerem slušalke elegantno drsijo.

Logitech G435 so tako presneto zanimiv produkt. Res je, da pri njih najdemo nekaj kompromisov, a po drugi strani vse odtehta brezžičnost in neverjetna lahkost, ki vam omogoča resnično svobodo premikanja, vse to pa zdaj dobite po res dobri ceni. Dodajte k temu še podporo za PlayStation 5 konzole ter možnost povezave na telefon in dobite slušalke, ki so resnično vsestranske in jih lahko brez težav priporočimo večini igralcev.

Slušalke izidejo še v tem mesecu, tako da pozorno spremljajte trgovino EIGRE.si.

Novi zakon Evropske unije naj bi na iPhone končno pripeljal vhod USB-C

1

Leto 2021 je res že skrajni mejnik, da vsi presedlamo na vhode USB-C in imamo tako za vse sodobne naprave en sam kabel in napajalnik. To ne bi bilo samo zelo praktično, ampak tudi koristno za okolje, saj bi s tem zmanjšali elektronski odpad, ki ga je v današnjem tehnološkem svetu vsak dan več.

S tem se strinjajo praktično vsi, razen Appla, ki v kotu trmasto s sklenjenimi rokami vztraja na svojem Lightning vhodu. Medtem, ko je celotna industrija presedlala na USB-C, je Apple v bistvu naredil samo to, da pri novih telefonih ne vključuje več napajalnika, kar naj bi dovolj pomagalo okolju, da jim vhoda ne bi bilo treba menjati. Jabolčnik ima za svojo odločitev tudi druge razloge, saj označujejo poenotenje enega vhoda za neko vrsto zaviranja razvoja inovativnih idej.

Evropska unija ima očitno zdaj njihovega mešetarjenja vrh glave. V pripravi je namreč nov zakon, ki bo za vse bodoče elektronske naprave zahteval le in samo USB-C priklop. Med drugim je v poročilu zapisano, da je komisija dala proizvajalcem dovolj časa za prehod na novi standard in da je zdaj napočil čas za legalno pot. EU se je še potrkal po prsih in zapisal, da so zaradi njihovega truda zmanjšali število polnilcev iz 30 na 3.

Apple je verjetno začutil, da bo moral kmalu vendarle opustiti svoj Lightning priklop. Zadnji Mac prenosniki in nekatere iPad tablice so že presedlale na USB-C priklope, morda pa bo naslednje leto ta korak storil tudi iPhone 14.

Prihaja Mario film in glavno vlogo bo odigral Chris Pratt

0

Zadnji Mario film je bil takšna katastrofa, da je Nintendo opustil načrte, ki bi pripeljali priljubljenega vodovodarja na filmska platna, zraven pa je še poskušal pozabiti na izdelek iz leta 1993. Vendar pa se je očitno založnik po uspehu Pokemon filma premislil in včeraj je Shigeru Miyamoto presenetil vse in napovedal povsem nov Mario film, ki bo očitno imel za sabo kar nekaj proračuna.

Glavno vlogo Maria bo tokrat odigral Chris Pratt, ki se ga spomnimo iz serije Parki in rekreacija, še bolj slaven pa je postal v vlogi Star-Lorda iz dvojca filmov Varuhi galaksije. Chris je zanimiva izbira, saj je to vsekakor karizmatičen in zabaven igralec, a ne vem, kako se bo odrezal v takšni specifični vlogi.

Nintendo je tudi v druge vloge postavil Hollywoodska zvezdniška imena. Luigija bo tokrat igral Charlie Day, glavnega zlobneža Bowserja pa bo prevzel Jack Black. Slednji je že stari znanec igričarske industrije in trenutno snema podoben projekt, saj bo v Borderlands filmu odigral vlogo nadležnega Claptrapa.

Zanimive so tudi malce manjše vloge. Peach bo odigrala Anya Taylor-Joy. Donkey Konga Seth Rogen in Toada vedno zabavni Keegan-Michael Key.

Dobra novica je, da bo tole animacija in ne izdelek z živimi igralci. Za te namene se je Nintendo povezal z animacijskim studiem Illumination, ki je v preteklosti poskrbel za Despicable Me filme.

Novi Mario film izide 21. decembra 2022.

Bayonetta 3 končno pokazala nekaj igranja

0

Tretji del serije Bayonneta je bil najavljen dolga štiri leta nazaj, od takrat pa je razvijalec PlatinumGames o projektu povedal bolj malo. Včeraj smo na predstavitvi Nintendo Direct končno dobili prvi napovednik in zadeva je vsekakor videti kot Bayonetta na steroidih.

Vrača se naša priljubljena junakinja, ki bo v trojki nosila novo modno pričesko, punca pa kljub pretečenim letom ni izgubila talenta za pretepanje. Novi napovednik nam predstavi nekaj naprednih specialk ter veliko streljanja, glavno vlogo pa igrajo ogromne pošasti, ki bodo tokrat razdejale okolico Tokia.

Vizualni spektakel je na nivoju, saj ne manjka norih idej tipa ognjeni tornado, ki je hkrati sestavljen iz okoliško razmetanih avtomobilov, vsa ta zapretiravanost pa je tudi srž Bayonetta serije. Kje drugje boš med vsem tem vrvežem videl glavno junakinjo, ki v enem trenutku pleše, v naslednjem pa nadaljuje z izvajanjem kaosa. Pozorne oči igralcev so ujele tudi zanimiv zadnji kader napovednika, kjer se pojavi skrivnostna figura s katano na hrbtu, ki močno spominja na Vergila iz serije Devil May Cry. Se nam morda obeta prepletanje teh dveh franšiz?

Odgovor na to bomo dobili enkrat v 2022, ko Bayonneta 3 izide za konzolo Nintendo Switch.

Warhammer 40.000: Space Marine dobil po desetih letih nadgradnjo

0

Franšiza Warhammer ima že toliko iger, da je vse že malce težko pisati, kaj šele spremljati njihov razvoj. Vsi izdelki niso bili uspešnice, a dobili smo tudi nekaj odličnih naslovov, kot je denimo serija strategij Total War: Warhammer, leta 2011 pa smo preigravali tudi igro Warhammer 40.000: Space Marine.

Gre za tretjeosebno streljačino, ki se ne boji pokazati nekaj krvi. Ob izidu je dobila igra povprečne ocene, vendar pa igralci te dni na ta naslov gledajo z malce večjo naklonjenostjo. Dobrih tretjeosebnih streljačin trenutno močno manjka, še posebej takšnih, kjer lahko uporabljaš raketni nahrbtnik in preko motornega meča delaš iz nasprotnikov dobro začinjen golaž.

Založnik SEGA se je odločil deseto obletnico igre obeležiti s ponovno izdajo, ki tokrat nosi podnaslov Anniversary Edition. Ta vsebuje osnovno igro ter vse do sedaj izdane DLC-je. Žal med temi ne boste našli kakšne dodatne štorijalne vsebine, saj se vsi vrtijo okoli dodatnih oklepov in orožij, a podarjenemu konju se ne gleda v zobe.

Anniversary Edition je namreč za lastnike originala povsem brezplačna nadgradnja, tisti, ki pa igre še niste izkusili, pa si jo lahko zdaj privoščite po znižani ceni 15,29 €.

Discord začel testirati novo funkcijo – gledanje YouTuba skupaj s prijatelji

0

Popularni program za čvekanje Discord je pred nekaj tedni močno razžalostil uporabnike, ko je onemogočil popularna The Rythm Discord Bot in Groovy Bot. Očitno pa je bila ta poteza del širšega načrta, saj je Discord nedavno začel omejeno testiranje integracije z YouTubom.

Zadeva je trenutno na voljo samo na omejenih strežnikih, glavni namen pa je družno gledanje YouTube posnetkov. Uporabniki se lahko družijo v eni sobi in istočasno gledajo video ter poslušajo glasbo, ustvarjajo sezname predvajanje in med sabo klepetajo. Tisti, ki gosti gledalno zabavo lahko tudi omogoči funkcijo nadzora, tako da lahko ostali Discord uporabniki vrtijo posnetek naprej in nazaj ali pa ga povsem zaustavijo.

Seveda boste še vedno videli tudi reklame in ni še jasno, ali se tem lahko izognemo, če ima gostitelj Premium YouTube račun. Zadeva je trenutno v omejen testiranju, a kmalu naj bi dobili širšo beto, nato pa bodo dostop dobili vsi. Discord naj bi planiral inačico 1.0 vsem uporabnikom dostaviti do nekje konca oktobra.

Samo še danes lahko Titan Quest Anniversary Edition brezplačno prevzamete na Steamu

0

Založnik THQ Nordic praznuje svojo 10. obletnico in v sklopu tega so na Steamu uprizorili gigantsko razprodajo svojih iger. Med znižanji lahko najdemo izjemno zanimive kupčije, kot je denimo celotna kolekcija Gothic iger za vsega 1,99 €, poskrbeli pa so tudi za nekaj povsem brezplačne ponudbe.

Tako si lahko zdaj aktivirate igro Titan Quest Anniversary Edition – akcijski RPG, ki je originalno na svet privekal davnega 2006. Igra se takrat ni kaj preveč razlikovala od konkurence, a skozi leta si je zadeva prislužila nekakšen kultni status. Igralci so bili namreč navdušeni, da smo enkrat za spremembo klanje izvajali v antični Grčiji in se borili proti mitološkim beštijam.

Igra je kasneje dobila tudi dva dodatka Ragnarok in Atlantis, Anniversary Edition pa je nekakšna predelava, ki je v en paket spravila vso do sedaj izdano vsebino ter poskrbela za prenovljeno večigralstvo, podporo višjim ločljivostim in na splošno boljšo optimiziranost za sodobne sisteme. Res je skrajni čas, da THQ Nordic odobri delo na nadaljevanju, do takrat pa se lahko v brezplačni verziji pozabavate tule.

Akcija se zaključi danes ob 19.00, zato pohitite z aktivacijo. Za bonus si lahko do istega časa brezplačno privoščite še Jagged Alliance 1: Gold Edition – začetek serije, ki je pred kratkim dobila napovedan tretji del.

Fortnite se očitno še dolgo ne bo vrnil na Apple naprave

0

Razvijalec in založnik Epic je lani avgusta čez noč naredil eno zelo pogumno, in po mnenju mnogih, tudi neumno potezo. V svoji igri Fortnite so namreč igralcem na iOS sistemih omogočilii nakup izdelkov preko svoje trgovine in s tem so povsem zaobšli Applovo trgovino, ki si drugače od vsake transakcije odtrga 30 %. Apple se je seveda hitro odzval in Fortnite odstranil iz svoje trgovine, Epic pa je bil že pripravljen s tožbo.

Ta se je vlekla po sodiščih eno leto in šele pred kratkim smo dobili končno razsodbo. Rezultat je šel v večini v prid Applu, saj je sodnik odločil, da je Epic kršil sklenjeno pogodbo in da je Apple povsem upravičen do pobiranja obresti. Vendar pa je Epic vseeno eno točko dobil v svojo korist, saj Apple ne sme več onemogočati razvijalcem, da v svojih igrah ponujajo alternativne oblike plačila. Epic se je na odločitev pritožil, tako da se bo pravdanje nadaljevalo, založnik pa je že začel gledati, kako bi se Fortnite po svoji odsotnosti zopet vrnil v iOS naročje.

Epic je Applu plačal 6 milijonov dolarjev odškodnine ter obljubil, da se bo od zdaj naprej ravnal po njihovih navodilih. Vendar pa Jabolčniki niso pozabili pravdanja na sodiščih in so Epic zavrnili. To je bilo nekako tudi pričakovano, saj je res, da se večji igralci v igričarski in tehnološki industriji ves čas pravdajo, a Epic je pranje tega umazanega perila postavil v luč javnosti, kar Applu zagotovo ni bilo všeč.

Epicov direktor Tim Sweeney je na Twitterju pokazal namero njegovega podjetja, da z Applom zakoplje bojno sekiro in njihov odgovor. Apple Fortnitu ne bo dovolil vrnitev v svoj ekosistem, vse dokler ne bodo zaključene vse sodniške poravnave. Kot vemo so sodni mlini počasni in Tim ocenjuje, da zna vse to pravdanje trajati tudi do 5 let, Applovo zavrnitev pa je označil kot še en znak njihove moči, ki lahko sama izbira zmagovalce in poražence.

Pokemon Unite lahko zdaj igramo tudi na telefonih

0

Pokemoni tiskajo denar in Nintendo se tega še predobro zaveda. Medtem ko igralci potrpežljivo čakajo na nov del glavne serije, ki bo tokrat nosil podnaslov Arceus, se nekateri že nekaj časa zabavajo ob brezplačni MOBA igri Unite, ki smo jo do sedaj lahko igrali le na konzolah Nintendo Switch.

Založnik se je sedaj odločil zabavo preseliti tudi na mobilne telefone in tablice,kar jim bo omogočalo doseči nov krog igralcev, to pa bo s sabo prineslo nov priliv financ preko mikrotransakcij. Teh je seveda v Pokemon Unite polno, a zabavamo se lahko tudi brez vlaganja evrov. Seveda na ta način ne bomo povsem tekmovalni z vsemi tistimi, ki so v mikrotransakcije vložili stotine evrov.

Predelava za telefone prihaja z novo Battle Pass prepustnico, vpeljana pa je bila tudi nova igralna mehanika Unite Squads. Ta omogoča igralcem, da se združijo z enako mislečimi v nekakšne klane, kar bo seveda popestrilo ekipno zabavo. To je navsezadnje MOBA igra nalik League of Legendsu, tako da je veliko poudarka na pravilno sestavljenih ekipah, ki zna pravilno zaigrati proti nasprotnemu moštvu.

Dobra novica je tudi to, da je Nintendo poskrbel za navkrižno igranje, tako da boste lahko svoj napredek iz Switcha prenesli na telefone, hkrati pa bo omogočeno igranje med igralci na Switchu in mobilnikih.

Pokemon Unite je zdaj na voljo na Android in iOS trgovinah.

Call of Duty: Vanguard ima že zdaj hekerje in goljufivce

0

Pojma Call of Duty in hekerji sta neločljiva že dolga leta, saj Activision nikakor ne more vpeljati neke zaščite, ki bi dejansko bila na PC-ju učinkovita. V preteklosti to ni bil tako velik problem, saj smo vsako leto dobili nov COD in igralci so se preprosto preselili na nov del, medtem ko je prejšnji počasi utonil v pozabo.

A zdaj je drugače. Brezplačni Call of Duty Warzone prinaša založniku ogromne količine denarja in vsakoletni nov plačljivi del mora biti nekako združljiv z Warzonom, saj si obe igri delita nekaj vsebine in tudi igričarske baze. Zato je problem goljufivcev toliko večji, saj mora zaščita pred njimi delovati na obeh igrah, kar pa ni tako enostavno.

Prihajajoči Call of Duty: Vanguard naj bi ob svojem izidu vseboval prenovljeno zaščito, ki bi morala vsaj za nekaj časa otežiti življenje vsem goljufivcem. Do takrat pa Vanguard še vedno deluje na stari kodi, kar pomeni, da lahko hekerji izkoriščajo enake varnostne luknje kot prej. To je nedavno pokazala tudi odprta beta za Vanguard, ki je trajala samo nekaj dni, a že v tem kratkem časovnem oknu so se pojavili prvi goljufivci.

Goljufije so nekako enake kot v Warzonu, kar pomeni samodejno merjenje in spremljanje gibanja nasprotnikov skozi stene. Hekerji, ki svoje trike celo prodajajo preko spleta, so Vanguard celo izkoristili za promocijo. Po njihovih besedah naj bi nove goljufije delovale celo bolje kot prej, obljubljena pa je tudi podpora za novo mapo, ki jo bomo dobili v Warzonu skladno z izidom Vanguarda.

Call of Duty: Vanguard izide 5. novembra in upamo, da bo nova zaščita res pomagala pri ustvarjanju bolj poštenega igralnega polja.

Schumacher dokumentarec zdaj na voljo na Netflixu

0

Ni dvoma, da je Michael Schumacher eno najbolj znanih imen dirkalnega športa. Sedemkratni prvak Formule 1 je na dirkaških stezah skoraj vedno navdušil in njegovi oboževalci so glasni tudi danes, pa čeprav je slavni Nemec karavano zapustil že skoraj deset let nazaj.

Michael je imel veliko sreče v življenju, a ta se je na žalost iztekla leta 2013, ko je med smučanjem v Franciji utrpel hudo poškodbo možganov. Prepeljan je bil v bolnico in tam padel v komo, a se je iz te prebudil, nato pa je bil prepeljan v osebno oskrbo domov. Vse od takrat je njegovo stanje skrivnost, saj družina varuje njegovo zasebnost in o njegovem stanju ne želi spregovoriti javno.

Tančico te skrivnosti bo malce razkril novi dokumentarec s preprostim imenom Schumacher, ki si ga lahko zdaj ogledate na Netflixu. Skoraj dve uri dolg film nam poda vpogled v nekatere nikoli prej videne posnetke iz Michaelovega zasebnega življenja, seveda pa bomo videli tudi nekatere njegove največje dosežke na dirkalni stezi. Pred kamere je stopila Michaelova žena Corinna Schumacher ter njegov sin Mick, ki je danes star 22 let in je prav tako dirkač.

Dokumentarec ne bo pokazal slik ali pa posnetka trenutnega stanja Michaela, a dokumentarec se bo v zadnjih 20 minutah dotaknil tudi tega dela in pripravite se na emotivno izpoved Micka, ki bo s svojimi besedami marsikoga spravil v jok.

Michael je danes star 52 let in čeprav ga morda nikoli več ne boste javno videli, je morda bolje, da se ga spominjamo kot legendo, ki ni bil zmagovalec samo na dirkalnih pistah ampak tudi v zasebnem življenju.

ELEX 2 novi napovednik je videti smešno zanič

1

Štiri leta minevajo odkar nas je razvijalec Piranha Bytes, slavni evropski studio, ki se ga spomnimo po njihovih slavnih RPG igrah Gothic, razveselil s svojim najnovejšim projektom ELEX. Ta se je za razliko od njihovih prejšnjih naslovov dejansko prodal dobro in delo na nadaljevanju je bilo nekako logično.

Tega je razvijalec nedolgo nazaj tudi uradno potrdil in dobili smo celo igralni napovednik, ki pa igralcev ni preveč navdušil. Glejte, sam se smatram za enega večjega oboževalca Piranha Bytes iger, a tudi sam sem nad novim napovednikom gledal malce postrani. Igra je namreč videti skoraj identično kot predhodnik in bojevanje je še vedno videti naravnost obupno. Kaj točno je Piranha delala zadnja 4 leta mi ni povsem jasno, a zadeva ne obeta preveč.

Te sume je še dodatno okrepčal zadnji napovednik, ki predstavi nekaj zgodbe. Glavni junak Jax je zamenjal zvočnega govorca in tip je zdaj videti kot neka izstradana hijena. Prav tako je bizarno vse ostalo: izbira neke epske glasbe preprosto ne sodi sem, animacije pa bi potrebovale še kar nekaj dodelave, saj je vse videti že presneto leseno. Jax bo imel v novem delu tudi otroka, kar je samo še ena dodatna bizarnost, ki nekako ne sodi v Piranha Bytes naslove.

Razvijalec je nedavno nekaterim večjim streamerjem omogočil dostop do beta verzije in igralni posnetki ne obetajo. Predvsem v oči bode grafična podoba, ki je videti celo slabša kot v prvem delu. Seveda obstaja možnost, da bo grafika pred izidom dobila še dodatno nadgradnjo, ampak v tem primeru je res čudno da je razvijalec sploh poslal v obtok ta demo, saj prvi vtisi resnično niso najboljši.

Upamo, da bo končni rezultat povsem drugačen. Kdaj bomo tega dobili še ni znano, a vodja studia Björn Pankratz je v enem prenosu v živo izjavil, da bo ELEX 2 bolj težko ujel izid v 2021.

Tom Hanks bo v filmu Finch, skupaj z robotom in psom, poskušal preživeti apokalipso

0

Apple s svojim pretočnim servisom Apple TV+ zadnje čase ne more zgrešiti. Pod streho so zvabili nekaj hudih ustvarjalcev in igralcev, kar jim je pri zadnji Emmy podelitvi prineslo kup nagrad.

Apple TV+ nam bo v jeseni prinesel tudi cel kup znanstveno fantastičnih izdelkov in med njimi zagotovo izstopa film Finch, ki bo v glavno vlogo postavil znanega igralca Toma Hanksa.

Finch nam bo predstavil dogajanje v postapokaliptičnem svetu, ko je celotna Zemlja zaradi nenadnega sončevega sija izgubila dostop do elektrike. Zaradi tega ni samo crknil Instagram, ampak se je človeštvo vrnilo praktično v srednji vek, naš junak Finch pa se je vse nezgodam izognil tako, da se je zaprl v bunker, skupaj s svojim psom Goodyearom. Finchu je bilo dovolj pogovarjanja s pasjimi ušesi, zato si je zgradil androidnega pomočnika, trojica pa mora zaradi peščenih neviht zapustiti zavetje in se odpraviti iskati srečo drugam.

Finch se vsekakor sliši zanimivo in samo upamo lahko, da pes tokrat ne bo umrl. Film bo izšel na Apple+ platformi 5. novembra, pred tem pa se lahko veselimo še dveh znanstvenofantastičnih izdelkov, ki jih je prav tako proizvedel Apple. 24. septembra nas čaka Foundation, ki bo zgrajen po zgodbi pisatelja Isaaca Asimova, 22. oktobra pa bomo pogledali še Invasion.

RIP Gearbest

0

Trg spletnih trgovin je izjemno konkurenčen in iz danes na jutri se zna zgoditi padec tudi takšnih velikanov, za katere si človek nikoli ne bi mislil, da bi lahko šel pod rušo.

A to se je v bistvu skozi noč pripetilo popularni trgovini Gearbest, ki smo jo čislali tudi Slovenci. Zadeva je bila celo tako priljubljena, da je naša spletna stran dolga štiri leta nazaj z njimi spočela partnerstvo, a samo leto kasneje je Gearbest začel po popularnosti drseti navzdol.

Glavna privlačnost te spletne trgovine so bile nizke cene, ki jim ni mogel konkurirati niti Amazon. Leta 2018 pa so začele cene zlagoma rasti in ena večjih znanilk sprememb se je zgodila julija, ko je podjetje ukinilo brezplačno poštnino.

Uporabniki spletne strani niso začeli beležiti samo porast cen, ampak tudi pomanjkanje zalog. Da težave niso začasne se je pokazalo junija, ko je kitajsko podjetje Shenzhen Globalegrow E-Commerce Co., ki tudi stoji za znamko Gearbest, vložilo prošnjo za stečaj. Nekaj dni nazaj je po spletu zaokrožil posnetek direktorja Gearbesta, ki je medijem razlagal, da trgovina preprosto ne more več plačati dobaviteljem in pri uporabnikih so začeli odzvanjati alarmi.

In teh ni malo, saj je Gearbest pri zadnjem štetju imel nekaj več kot 50 milijonov registriranih uporabnikov, veliko od teh pa je še nedavno imelo odprta naročila in veselo so pričakovali svoje pakete. Ali bodo zdaj te kdaj sploh dobili ni znano, saj je Gearbest spletna stran čez noč izginila, tako da kupci sploh ne morejo več preveriti stanje svojih naročil.

Ni še uradne besede, ali je Gearbest za vedno propadel in morda se na koncu zgodi čudež in se priljubljena trgovina vendarle reši iz zagate. Vse je seveda odvisno od tega, ali bo podjetje lahko odplačalo dobavitelje, a glede na to, da je izginila tudi trgovina SammyDress.com, ki si jo prav tako lasti Shenzhen Globalegrow E-Commerce, upanja ni ravno veliko.

Outcast po več kot 20 letih dobiva nadaljevanje

0

Outcast je bila ena mojih prvih videoiger, a na njo imam samo nekaj medlih spominov. Spomnim se, da me je igra njega dni navdušila s svojo naravnost čudovito podobo v ogromnem odprtem svetu, zgodba pa se je vrtela okoli enega človeka, ki so mu vesoljski domorodci planeta Adelpha nadeli ime Ulukai.

Kot rečeno, na igro sem skoraj popolnoma pozabil, saj sta od mojega originalnega igranja minili celi dve desetletji, prvi del pa nikoli ni dobil nadaljevanja ali pa vsaj dodatka. Vendar pa Outcast med vsem tem časom ni popolnoma miroval, saj smo nekaj let nazaj dobili predelavo Outcast: Second Contact, založnik THQ Nordic pa je nedavno najavil tudi delo na uradnem drugem delu.

Ta se bo imenoval Outcast 2: A New Beginning in zgodba bo zopet sledila Ulukaiju, čigar pravo ime je Cutter Slade. Možakar se bo zopet mudil na Adelphi, ki se je zdaj znašla pred novo nevarnostjo: zlobne korporacije namreč želijo planet izropati naravnih bogastev in naš junak se bo moral v tretjeosebni perspektivi zopet združiti z domorodci in zlobne zavojevalce poslati nazaj med zvezde.

Prvi napovednik predstavi solidno podobo in kakor vidimo, se bomo zopet sprehajali po širnem svetu, ki bo zavit v zapuščene templje in zgradbe, ki jih je preraslo zelenje. Dobra novica je tudi to, da na drugem delu zopet dela originalni razvijalec Appeal, za katerega sem bil prepričan, da je že zdavnaj šel pod rušo.

Datuma izida še nimamo in zato tudi sumimo, da igre letos še ne bo na spregled.