🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 278

Fall Guys – 2. sezona se začne že naslednji teden

0

Fall Guys je bil hit leta 2020 in vzpona igra na vrh lestvice Steamove prodaje ni pričakoval nihče. Od takrat jo je po popularnosti presegel Among Us, a Fall Guys še niti približno ni umrl in razvijalci se pripravljajo za izstrelitev 2. sezone.

Ta bo nosila srednjeveško podobo, kar pomeni podenje po novih mapah, ki imajo barvita obzidja in veliko novih kostumov. Tako se bomo lahko oblekli v viteza, čarodeja ali pa privlačno princesko. No, kolikor je lahko majhen fižolček z lasuljo sploh lahko privlačen.

5. oktobra bodo igralci dobili še zadnjo priložnost, da urno napredujejo do maksimalne stopnje 40. Takrat bo namreč igra začela podarjati dvojno slavo oz. Fame, ki je potreben za napredovanje. Tri dni kasneje, 8. oktobra, pa se bo zgodil uraden zagon 2. sezone.

Razvijalec nam še vedno ni omogočil daljšega predogleda v naslednjo sezono avantur, tako da nam ne ostane drugega, kot da si še enkrat ogledamo dražilnik iz festivala Gamescom.

EA nas draži s predelavo Need for Speed: Hot Pursuit Remastered

Že od avgusta krožijo govorice, da bo naslednji del Need for Speed serije bil v bistvu predelava. Založnik EA in razvijalec Criterion naj bi delala na ponovnem rojstvu Hot Pursuit igre, ki smo jo originalno dobili v obliki tretjega poglavja serije, to pa se je zgodilo leta 1998. Leta 2002 je izšlo nadaljevanje, deset let nazaj pa smo dobili predelavo. Od takrat je minilo deset let in očitno se EA zdaj pripravlja izdati predelavo predelave.

Založnik je namreč na splet poslal prvo sliko, na kateri vidimo dirkalni in policijski avto. Oba se poskušata zriniti s ceste, kar pomeni, da sta ravno sredi pregona. To je velik namig na predelavo ali nadaljevanje Hot Pursuit serije, saj je bila poanta teh iger predvsem v gonji med ravbarji in žandarji. Ob strani lahko vidimo oglasno desko, na kateri cena lepo namiguje na 5. oktober, ko naj bi dobili uradno razkritje.

Nato smo dobili še eno sliko. Ta pokaže malce več, saj vidimo tipični Need for Speed zaslon: veliko barv, mini mapo z ikonami ter dva policijska avta, ki nas poskušata zriniti s ceste.

Več bomo očitno izvedeli čez dva dni in več kot očitno se je EA-ju Underground ime zamerilo do te mere, da bi prej naredil predelavo predelavo kot pa uradni Underground 3.

Mafia Definitive Edition – čudovita predelava, ki pa izgubi na vsebini

Založnik 2K se je nenadoma odločil, da franšizo Mafia nenadoma obudi, grafično nadgradi in igralce morda pripravi na morebitno izdelavo četrtega dela. Vse to se je slišalo imenitno, a od samega začetka je bilo jasno, da 2K ne namerava v predelavo vseh treh do sedaj izdanih delov vložiti preveč denarja. Tako je drugi del dobil samo manjšo grafično nadgradnjo, popravljeni pa niso bili več let stari hrošči. Trojka je po drugi strani bila praktično identična, le da ima zdaj v sebi vključene vse DLC-je.

Glavnino napora pri predelavi je bil deležen legendaren prvi del, ki ga imamo veterani za najboljši del cele serije. Kljub temu, da imam izvirnik rad, moram priznati, da se je bolj slabo postaral. Zadeva je leta 2002 veljala za eno najlepših iger, ki poleg tega vsebuje globoko štorijo in realističen model streljanja. Vendar pa bi danes nekoga bolj težko prepričal v igranje, tako da je moral razvijalec Hangar 13 povsem razdreti igro in jo s temelji vred postaviti na novo.

Rezultat? Grafično čudovita igra, ki ohrani skoraj vse, kar je krasilo izvirnik. Vendar pa bi si človek želel malce več inovacije, med predelavo pa se je izgubilo nekaj vsebine originala.


Razvojna ekipa: Hangar 13
Založnik: 2K
Platforme: PC, PlayStation 4, Xbox One
NakupSteam
Datum izida: 25.9.2020
Cena: 39.99 €
Žanr: Tretjeosebna akcijska


VIDEO RECENZIJA


Kot sem že povedal, sem velik oboževalec originala, katerega zgodbo sem večkrat preigral. Vendar pa je od igranja tega minilo zagotovo že več kot 10 let in na igro sem raje gledal z nostalgičnimi očali, kot pa da bi se podal v dejansko igranje, saj bi bil ob obujanju spominov zagotovo razočaran.

mafia
Grafično je igra naravnost čudovita in čeprav je zgrajena na istem pogonu kot Mafia 3, slednjo po lepoti močno preseže.

Popolne predelave sem se tako močno veselil in z veseljem lahko zapišem, da je razvijalcu Hangar 13 obuditev ogromnega mesta Lost Heaven v novo grafično podobo uspelo z odliko. Brez zadržkov lahko zapišem, da je to najlepši prikaz dogajanja v času ameriške prohibicije alkohola, kar sem ga do sedaj izkusil v videoigrah. Mesto Lost Heaven v novem grafičnem pogonu, ki je bil uporabljen v pogonu za izdelavo igre Mafia 3, preprosto zadiha s polnimi pljuči. S čudovito izdelanimi avtomobili iz leta 1930 se lahko zapodimo skozi mestne ulice, se sprehodimo po kitajski četrti in se celo podamo na podeželje. Okolico prevevajo podrobnosti in velikokrat se mi je zgodilo, da sem upočasnil avto in z zanimanjem gledal dogajanje na ulicah.

Treba pa se je zavedati, da je Mafia precej bolj drugačna izkušnja kot so denimo GTA igre. Na prvi pogled se sicer zdi, da gledamo v odpri svet, a ta je v bistvu lažen in služi samo nadaljnjemu podajanju zgodbe.

Slednja je ostala od originala več ali manj nespremenjena. Tudi tokrat boste spremljali življenjsko pot Tommy Angela, ki se ene noči kot taksi voznik ustavi na nepravem mestu ob nepravem trenutku. Nanj namreč naletita dva mafijca Sam in Paulie, ki ga izkoristita za pobeg pred sovražno družino. Po uspešnem pobegu se družba zateče v zatočišče Salieri družine, ki ji predseduje Don Salieri. To naključno srečanje vpelje Tommyja v svet mafije, ki mu bo ponudila precej bolj zanimivo življenje, sestavljeno iz hitrih avtov in spoštovanja iz strani vsakega civilista, ki bi se mu lahko znašel na poti. A hkrati mafijsko življenje pod površjem nosi ogromno odgovornosti, nevarnosti in odločanja med tem, kdo bo živel in kdo umrl.

mafia
Vmesne sekvence so bile prenovljene in so naravnost čudovite.

Zgodbo spremljamo skozi prenovljene vmesne sekvence, ki držijo odlično animacijo in včasih res dobiš občutek, da gledaš film. Malce se je zalomilo pri zvočnih igralcih. Razvijalec se je odločil na novo posneti zvočne vrstice vseh glavnih likov in pri nekaterih jim je to uspelo z odliko, pri drugih pa bi bilo lahko bolje. Predvsem tu izstopa Paulie, ki ima že tako tipičen mafijski glas, da včasih pomisliš, da je vse skupaj nekakšna parodija na Joe Pescija. Ne pomaga niti to, da vas skozi večino misij spremljata Paulie in Sam, ki imata precej podobna glasova, tako da včasih ne ločiš, kdo se trenutno s tabo pogovarja.

Veliko teh dialogov boste slišali med vožnjo do vaše misije. Kot sem omenil, Mafia se ne dogaja v pravem odprtem svetu. Sicer se lahko med vožnjo odločate za različne poti do cilja, a vedno se boste po mestu vozili med neko misijo in če boste preveč odtavali od cilja, vas bo igra opozorila, da se vrnete proti območju misije.

mafia
Paulijev zvočni govorec ni slab, a njegov glas je malce preveč visok.

Zadeva je res linearna in to celo bolj od originala. Velikokrat sploh ne smete zamenjati avtomobila, tako da sem v bistvu vozil ena in ista prevozna sredstva in se v svoji 12-urni izkušnji nisem niti enkrat usedel v policijski avto. Original nam je pri temu pustil malce bolj proste roke in vsake toliko si se ob koncu misije lahko malce bolj prosto zapeljal po mestu, imel pa si možnost opravljanja stranskih misij za tistega avtomehanika pod mostom. Te stranske misije so nas potem nagradile z novim avtom, kar je bila lepa popestritev. Teh stranskih misij v predelavi ni več, kar je nekako logično, saj bolj premočrtna izkušnja ne potrebuje odklepanja dodatnih avtov. Vseeno je to velika škoda, razvijalec pa se je zaradi neznanega razloga odločil ukiniti potovanje z vlakom.

Igranje je tako sestavljeno iz gledanja vmesne sekvence, nato se odpraviš v domači bazi po opremo, nakar si izbereš avto in se odpraviš proti cilju. Tam se zgodi misija in nato pogledaš še eno vmesno sekvenco in misije je konec. Ponovi isto formulo do konca igre.

Med vožnjo po mestu je treba biti previden, saj vas bodo ob Classic težavnosti ob prekrških hitro začeli loviti policisti. Žal se je razvijalec odločil pri ponovni gradnji mesta odstraniti veliko semaforjev, kar naredi izkušnjo malce lažjo. Poleg tega so policaji precej zabiti in pobegnete jim lahko tudi na višjih stopnjah, ko vam na cestah že delajo blokade.

mafia
Akcijske sekvence so tokrat veliko bolj podprte s fiziko, saj ob eksplozijah okolica razpada, trupla pa meče na vse strani.

Misije so vse povzete iz originala, le da so bile igralno nadgrajene. Lokacije in cilji teh misij so ostali enaki in tako kot v izvirniku boste morali velikokrat poprijeti za pištolo ali pa se spustiti v hiter pregon z avtomobili. Da, tista misija, ko se usedete v dirkalni avto, je enako težka tudi tukaj in internet je že poln pritožb jeznih igralcev, ki nikakor ne morejo prvi prevoziti ciljne črte.

Strelska akcija je bila nadgrajena in po novem se lahko Tommy skrije v zaklon, sam občutek streljanja pa je veliko boljši. Kar je dobro, saj je Mafia zelo težka igra. Na začetku lahko izberete težavnost in veteranom priporočam Classic možnost, ta pa želi pri predelavi predstaviti občutek težavnosti originala. To pomeni, da je za vašo smrt dovolj že samo nekaj strelov iz strani nasprotnika, poleg tega pa je treba previdno ravnati z repetiranjem orožja, saj morate porabiti vso strelivo v seržerju, drugače boste ob repetiranju zavrgli strelivo. Največ seveda štejejo streli v glavo, prenovo pa je dobil tudi sistem boja od blizu. Ta je sicer povsem preprost, a je kilometre nad tistim iz originala.

mafia
Dež je vedno priložnost za delanje odlične atmosfere in nova Mafia ga izkoristi v popolnosti.

Mafia je najboljša pri vrhunskem grajenju atmosfere in v tem pogledu je razvijalcem uspelo na celi črti. Občutek, ko se pelješ sam v avtu, nate pa se zlivajo hektolitri dežja, je preprosto neprecenljiv. Ob takih trenutkih bi si človek želel, da bi bil cilj vožnje nekoliko dlje, saj bi želel ob vožnji po dežju uživati čim dlje.Tudi tu naletimo na manjši minus, saj bi bila lahko izbira glasbe med vožnjo bolj raznovrstna. Na voljo sta samo dve radijski postaji in nobena od njiju ne predvaja tistih hitov, ki smo jih poslušali v originalu.

Mafia Definitive Edition je tako dobra predelava, a brez zamer ne gre. Večja linearnost in odsotnost stranskih misij malce pokvarijo izkušnjo, samo streljanje pa bi lahko bilo bolj odzivno in še bolj nadgrajeno. A za nove igralce je to več kot priporočljiva izkušnja za prvo srečanje s to franšizo, veterani pa se boste s solzico v očesu sprehodili skozi stare bloke, ki so vam skoraj 20 let nazaj prvič pokazali, kako je lahko videti zanimiva mafijska zgodba v igričarskem formatu.

Twitch streamerji bodo lahko zdaj med prenosi v živo vrteli glasbo, brez strahu, da bi kršili avtorske pravice

0

Predvajanje glasbe v Twitch prenosih ni nič novega, saj praktično vsak prenos v živo vsebuje kakšno glasbeno podlago, ki potem zapolni tiste nerodne trenutke tišine, ko se na zaslonu ne dogaja veliko in bi drugače poslušali zasoplo dihanje streamerja.

Vendar pa so streamerji na tej točki naleteli na velike ovire, saj nelicenčno predvajanje glasbe na Twitchu ni dovoljeno. Kakšen večji streamer je lahko dobil dovoljenje za predvajanje glasbe, kakšen manjši pa kake takšne možnosti seveda ni dobil. Twitch prenosa v živo, ki je predvajal nelicenčno glasbo, ni ugasnil, a če je posnetek nato ostal na kanalu v obliki VOD-a, potem je lahko lastnik licence proti streamerju vložil pritožbo kršenja avtorskih pravic. To se je nato poznalo na posnetku, saj so določeni deli videa ob času predvajanja skladbe utišani, streamer pa je bil lahko deležen tudi kazni. Če je denimo prejel tri kršitve avtorskih pravic, je sledila ukinitev njegovega kanala.

Tudi če je streamer dobil dovoljenje za predvajanje glasbe, potem ni smel na kanalu shraniti v obliki VOD posnetka, saj so licence za predvajanje v živo in za snemanje ločena stvar. Skratka, glasba je Twitchu povzročala cel kup legalnih glavobolov, zato se je platforma odločila za zanimivo rešitev, ki se imenuje Soundtrack.

twitch

Soundtrack je v bistvu ločena aplikacija, ki jo že podpirajo najbolj popularna orodja za pretočno predvajanje, kot so Streamlabs, OBS in Twitch Studio. V sebi vsebuje cel kup komadov iz SoundClouda in DistroKida ter sezname predvajanja za različne glasbene zvrsti. Bistvo tega je, da lahko vsak streamer izbira med različnimi skladbami, vse od njih pa so odobrene za predvajanje v živo. Bonus pri temu je, da Soundtrack predvajanje pesmi preseli na ločen avdio kanal, kar močno olajša ukvarjanje z raznimi licencami. Če streamer denimo shrani prenos v živo na Twitch in ta komad ne vsebuje licence za snemanje, potem lahko moderatorji samo izbrišejo kanal z glasbo. V praksi to pomeni, da bo bil shranjen posnetek brez spornega štiklca, a ker je bila ta na posebnem avdio kanalu, bomo streamerja še vedno lahko slišali.

Soundtrack prinaša tudi dobrote za ustvarjalce glasbe. Če streamer uporablja Soundtrack boste ob njegovem prenosu v živo spodaj levo videli ime avtorja komada ter povezavo na njegov Spotify ali pa Twitch kanal. Tako bo Twitch lahko neznane, talentirane umetnike postavil pred milijonsko Twitch skupnost, kar zna dejansko pomagati njihovi karieri in jih narediti bolj prepoznavne.

twitch

Twitchevim korakom sledi tudi Facebook Gaming, ki je na platformo vpeljal podobno storitev, le da je ta manj izpopolnjena. Do licenčne glasbe večjih glasbenikov se lahko dokopljejo samo partnerski streamerji, Facebook pa je povedal, da dela na dostopnosti te storitve za vse njihove streamerje.

Zanimivo je videti, kako je ena takšna dokaj obskurna zadeva leta in leta povzročala velike težave vsem ustvarjalcem in da se je šele zdaj začelo delati na potencialnih rešitvah. Dejstvo je, da so zakoni glede avtorskih pravic vse strožji in skrajni čas je bil, da se je na tem področju stvar premaknila naprej.

Soundtrack je trenutno na voljo za beta testiranje, a dostop ni še omogočen vsakemu. Prijaviti se je treba na čakalno listo, to pa lahko storite preko sledeče povezave.

World of Warcraft: Shadowlands dodatek prestavil izid

0

Shadowlands dodatek lahko sedaj dodate seznamu iger, ki so v letu 2020 zabeležile prestavitev izida. Razvijalec Blizzard je včeraj na svojem Twitter računu podal izjavo, v kateri je zapisano, da nova razširitev za World of Warcraft ne bo izšla 27. oktobra, kot je bilo sprva napovedano.

Razlog za prestavitev je seveda koronavirus, saj je morala razvojna ekipa svoje delo iz pisarn preseliti domov, kar je povečalo razvojni čas. A problem ni samo v delu od doma, saj Shadowlands preprosto še ni bil nared za splavitev.

Dodatek potrebuje še dodatno poliranje in uravnoteženje, veliko dela pa jih čaka tudi na končni vsebini. Vse to je pripeljalo do odločitve, da izid zamaknejo na za zdaj neznani datum, ki pa naj bi se zgodil še enkrat letos.

Novica o prestavitvi World of Warcraft igralcev ni pretirano presenetila. Na Redditu je veliko ljudi to celo pričakovalo, saj je Blizzard imel pred sabo preprosto preveč dela pri vseh popravkih, ki jih je predlagala skupnost, da bi jim to uspelo do konca tega meseca postaviti na prodajne police v nehroščati in uravnoteženi obliki. Veliko igralcev je bilo celo navdušenih, saj si bo razvijalec za dodatek vzel svoj čas in tako jih bo ob izidu pričakala veliko boljša izkušnja.

To pa World of Warcraft te dni presneto potrebuje. Zadnji dodatek Battle for Azeroth je namreč veliko igralcev razočaral in sveža vsebina bi pri tem ostarelem MMO-ju prišla hudo prav.

Vendar pa WoW igralci ne bodo ostali povsem prikrajšani. 13. oktobra bo namreč prišla večja posodobitev, ki bo igralno polje pripravila na Shadowlands. Popravek bo med drugim prinesel s sabo prenovljen sistem stopnjevanja, cel kup možnosti pri ustvarjanju karakterja, zaživela pa bo tudi nova štartna cona Exile’s Reach.

Nekomu je uspelo zagnati Skyrim na zaslonu tipkovnice

1

Igra Skyrim je znana po tem, da jo je razvijalec od njenega izida leta 2011 predelal že za vse možne sisteme. Zadeva je tako prerasla že v “meme” in posmehovanja so prispela tudi do ušesa Todda Howarda – šefa Bethesde. Ta je nato leta 2018 v intervjuju povedal preprosto misel: “Če nočete več predelav Skyrima, jih preprosto nehajte kupovati.”

Kljub tem besedam se je po predelavi za konzolo Nintendo Switch Bethesda malce umirila in za prihajajoči konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X predelava Skyrima še ni bila napovedana. No, tehnično to ni povsem res, saj bosta konzoli podpirali igranje iger iz prejšnje generacije konzol, na katerih Skyrim obstaja. Vendar pa vsaj novih uradnih predelav za polno ceno za zdaj ni bilo napovedanih.

Morda pa je Toddu dal novo idejo podjetni Reddit uporabnik Mr_Murdoc. Uspelo mu je namreč zagnati Skyrim na majhnem zaslonu SteelSeries Apex 7 TKL tipkovnice.

So, I got Skyrim running on my keyboard. from r/skyrim

Ta mali zaslon je sicer kakovosten OLED, a je zmožen prikazati samo dve barvi, tako da ne pričakujte nekega pravega igranja. Vendar pa boste znalci igre iz te zmešnjave črnih in belih pik hitro razpoznali tisto znano uvodno sceno, ko se prevažamo v kočiji.

Mr_Murdoc se je moral za uspešno prikazovanje slike poslužiti nekaj priročnih trikov. Na GitHubu je uporabil skripto, ki omogoči zrcaljenje slike iz monitorja na zaslon tipkovnice. Če si lastite SteelSeries tipkovnico z zaslonom, potem zna ta skripta priti prav tudi vam in namestitev res ni preveč zakomplicirana.

To je že drugi takšen podvig neuradne “predelave” v zadnjem mesecu. Nedolgo nazaj smo lahko gledali podvig enega junaka, ki je na nosečniškem testerju uspešno zagnal DOOM.

Apex Legends – PC in konzolni igralci boste od 6. oktobra dalje igrali na istih strežnikih

0

Včasih se je zdelo, da lahko konzolni in PC igralci igrajo na istih strežnikih samo v neki fantaziji, a zgodilo se je nepredstavljivo in tako Sony kot tudi Microsoft sta malce sprostila pravila glede svojega zaprtega ekosistema in spoznala, da vztrajanje na ostarelem modelu, kjer igralci lahko igrajo samo z lastniki istega sistema, nima več veliko smisla. Prihodnost je namreč usmerjena v povezovanju igralcev med sabo, ne glede na to, na kateri platformi se nahajajo. To je za večigralske naslove prava mana iz neba, saj bodo tako te igre tako lažje pridobile skupnost aktivnih igralcev, zaradi česar bodo tudi bolj obstojne.

Tudi v Apex Legends ne bomo več dolgo samotarili. Razvijalec Respawn Entertainment je že junija napovedal, da prihaja podpora za medplatformsko igranje in razvoj tega sistema je zdaj končno napredoval do te stopnje, da je pripravljen tudi za javnost.

A ne povsem. Igralci bodo res že 6. oktobra dobili možnost povezovanja z igralci na drugih platformah, a to za zdaj samo v beta testiranju. Očitno nov igralni sistem še ni povsem nared in Respawn pričakuje težave in hrošče, ki jih lahko odpravijo samo tako, da igralcem ponudijo možnost testiranja.

Povezovanje med igralci na konzolah in PC-ju bo na privzetih nastavitvah še vedno ločeno. Respawn namreč ne želi kar vsepovprek vreči igralce iz vseh platform, saj imajo PC lastniki veliko prednost zaradi bolj natančnega nadzora preko miške. Nov sistem bo samo omogočil konzolnim igralcem, da v svojo partijo povabijo tudi PC igralca, če se slučajno počutijo pogumni in verjamejo v prevlado kontrolerja nad navezo miške in tipkovnice.

6. oktobra bo v Apex Legends prispel tudi novi časovno omejeni igralni način Flashpoints. Ta bo iz mape Kings Canyon odstranil paketke prve pomoči in igralci bodo svoje zdravje lahko obnavljali samo preko stanja v posebnih conah. A počivati ne smejo preveč, saj se bo krog smrti neprestano ožil in tako bodo morali biti igralci vedno v gibanju ter se hkrati izogibati poškodbam.

Apex Legends bo to leto dobil še eno veliko spremembo, saj se bo igra končno pojavila tudi na Steamu. Bolj natančni datum tega prehoda še ni začrtan, bodo pa tudi Steam igralci dobili podporo za streljanje na istih strežnikih kot konzolaši.

Spletna stran Nexus Mods začasno prepovedala nalaganje političnih modifikacij

0

Če ste zvest PC igričar in vsake toliko radi malce povijačite svoje priljubljene igre in jim dodate kakšno novo vsebini, ki jo je ustvarila sama skupnost, potem zagotovo že poznate spletno stran Nexus Mods. Ta je že dolgo nazaj postala dom vseh večjih in manjših modifikacij za praktično vsako igro, ki dovoli vsaj malce dodajanja sveže vsebine.

Kot pri vsaki priljubljeni zadevi se je tudi tu razvila skupnost, ki pa seveda ne debatira vseskozi o igrah, ampak tudi o drugih zadevah, ki se trenutno dogajajo na globalni sferi. Ena bolj vročih tem trenutno so bližajoče ameriške volitve za naslednjega predsednika in očitno se na Nexus Mods strani stvar ni ustavila samo pri forumskih debatah.

Uporabniki so namreč začeli nalagati cel kup modifikacij, ki so usmerjene predvsem v bližajoče ameriške volitve. Ti novi modi so bili precej nizke kakovosti in so v bistvu služili samo temu, da razburijo uporabnike in sprožijo burne diskusije, ki so se velikokrat nato spremenile v medsebojno žaljenje.

blue lives matter

Robin “Dark0ne” Scott, ki je ustanovitelj Nexus spletne strani, se je zato odločil, da bodo preprosto prepovedali izdajanje političnih modifikacij, ta prepoved pa bo trajala, vse dokler ne bodo Američani dobili novo izvoljenega upokojenca. Robin je v uradni objavi zapisal, da njegovo osebje preprosto nima časa, želje in potrpljenja, da bi moderirala nastalo vsebino, zato so se jo odločili enostavno odstraniti. Zapisal je še, da je večina teh modifikacij bilo slabe kakovosti in da so jo ustvarili “strahopetci na novo ustvarjenih računih”.

Eden takšnih uporabnikov je denimo na stran naložil modifikacije kot sta “Synth Lives Matter” in “Blue Lives Matter”, kar je v igri Fallout 4 zamenjalo bandite z Black Lives Matter protestniki.

Amnesia: Rebirth grozljivka pokazala prvi igralni napovednik

0

Že nekaj časa vemo, da razvijalec Frictional Games dela na novem vnosu Amnesia franšize, a klub temu je Rebirth še vedno ena velika skrivnost. Vemo, da bo to preddel prvega dela The Dark Descent in da bomo tokrat igrali žensko z imenom Tasi Trianon, ki se bo podila v opuščeni alžirski puščavi.

Razvijalec nas je včeraj razveselil s prvim igralnim napovednikom in zdaj lahko celo vidimo, kako se bo zadeva igrala.

Na prvi pogled razvijalec ni preveč inoviral. Še vedno nas čaka počasno premikanje med raziskovanjem in hiter tek pred tistimi groznimi bitji, proti katerim spet očitno ne bomo imeli nobene obrambe. Tudi Rebirth bo vseboval posebno tehniko pri interakciji z okolico. Če bomo želeli odpreti vrata ali odstraniti kakšen žakelj, potem bomo morali narediti ustrezen premik z miško. To smo videli že v The Dark Descent in priznati moram, da me je tam zadeva zabavala… Za tisto prvo uro. Kasneje je to vlečenje postalo že tečno, še posebej zaradi tega, ker igra ni vnesla kakšnega naprednega igranja s fiziko, preko katerega bi si odprli pot naprej.

Rebirth bo očitno vseboval veliko ugank in pasti, tako da bo treba biti pri prečkanju stopenj presneto previden. Igralni napovednik tudi obljublja malce več raznovrstnosti pri okolici, tako da ne bomo samo stopali po zaprašenih hodnikih.

Upamo, da nam bo razvijalec v končnem izdelku dostavil bolj raznovrstne uganke in da bomo lahko kakega grdavža tudi udarili po zobeh. Če bo kaj od tega bomo videli že 20. oktobra, ko bo igra izšla za PC. Steam stran že stoji, tam pa je igra na voljo po prednaročniški ceni 22,49 €.

Silent Hill 4 je očitno naslednji Konamijev naslov, ki bo dobil ponovno izdajo na PC-ju

0

Ena večjih tragedij v igričarskih krogih je zagotovo franšiza Silent Hill. Ta prav poseben tip grozljivke, ki meša primesi azijskega horrorja z zahodnimi prijemi, je že dolgo pokopan pod zemljo, saj se založniku izdelava visokoproračunskih iger ne zdi več smiselna in vse svoje napore vlagajo v hitre predelave in poceni projekte.

Ko je Konami teden nazaj na digitalno spletno trgovino GOG poslal predelave Metal Gear Solid iger, je redkokdo ob tem dvignil kozarec v zrak. Ciniki so namreč predvidevali, da bo to predelava samo v imenu, tako da bomo v bistvu dobili iste izdelke kot vsa ta leta nazaj, le da jih bomo zdaj lahko legalno kupili.

To se je potem tudi zgodilo in zato ob novici, da je nekdo na PEGI strani za starostne oznake opazil nov vnos za igro Silent Hill 4: The Room, pri meni ne vzbuja ravno veliko navdušenja.

Četrti del Silent Hill serije je izšel leta 2004 in velja za še zadnji del razvijalca Team Silent, ki se je po izdaji te igre razpadel. Konami namreč ni bil zadovoljen s prodajo, zato je vse člane ekipe poslal delat v druge razvojne oddelke. Silent Hill 4 svoje težave vsekakor je imel, še posebej je bil tečen sistem razpadajočih orožij. A obdržal je tisto srž grozljivosti in naravnost neverjetne in tragične zgodbe, ki bi ji še danes težko našli konkurenta.

Če se predelava izkaže za resnico, potem srčno upamo, da bodo ponovno izdajo doživele tudi vse ostale igre te franšize, tisti večni optimist v meni pa upa, da morda založnik končno predela tudi Silent Hill: Downpour, ki je na voljo za igranje samo na konzolah PlayStation 3 in Xbox 360.

Cyberpunk 2077 dobil novo reklamo, v kateri par besed pove Keanu Reeves

0

Popularni in priljubljeni razvijalec CD Projekt RED je te dni padel pod negativne kritike, potem ko je bilo razkrito, da bodo njihovi delavci do izida igre Cyberpunk 2077 morali delati 6 dni na teden po 10 ur. Razvijalec je zaradi te delovne prakse, ki se v industriji strokovno imenuje “crunch”, iz strani igralcev in novinarjev že slišal par negativnih besed ob razvoju igre The Witcher 3. Novica je toliko bolj razburila igralce zato, ker se je razvijalec lani zaobljubil, da takšnega delovnega tempa nad svojimi delavci ne bo več izvajal, nato pa je obljubo grdo prelomil.

Skratka, CDPR te dni ni ravno predmet hvale in kar malo smešno je, da so danes poslali na splet nov napovednik za svojo igro Cyberpunk 2077, ta pa v sebi vsebuje igralca Keanuja Reevesa. Keanu bo v igri poskrbel za glas Johnnyja Silverhanda, ki je v bistvu nekakšna umetna inteligenca, ki bo živela v glavi protagonista.

Napovednik, ki je v bistvu reklama, ne pokaže ničesar res novega in se zdi ob tem času kot panično gašenje PR požara. Kot bi se razvijalec nenadoma zaveda: “Ojej, trenutno na nas dežujejo negativne kritike. Tu je Keanu Reeves! Se ga spomnite? Njega imate radi in mi smo še vedno dobri fantje!”

Cyberpunk 2077 izide 19. novembra in res upamo, da si bo takrat lep delež delovne sile vzel prislužen počitek. Na tisto Witcher 3 nadgradnjo bomo že počakali malce dlje.

Tista posebna epizoda South Parka je sedaj na voljo za gledanje

0

Hitro mineva čas. Zdi se kot da smo samo nekaj dni nazaj pisali o prav posebni South Park epizodi, ki bo trajala skoraj eno uro in si bo za tarčo norčevanja izbrala trenutni pandemijo koronavirusa, ki pesti cel svet, razen Nove Zelandije.

In že je oktober, kar pomeni, da se je posebna epizoda imenovana Pandemic Special odvrtela že včeraj na kanalu Comedy Central. Kaj točno se v njej zgodi vam na tem mestu ne želimo pokvariti, povedali pa bomo, da je ta epizoda res unikatna, saj sta ustvarjalca Matt Stone in Trey Parker prvič v seriji podrla četrti zid in neposredno nagovorila gledalca. Sporočilo je namenjeno predvsem Američanom, ki bodo kmalu glasovali za novega oz. starega predsednika.

Žal imamo na tem mestu slabe novice. Pandemic Special epizoda namreč ni na voljo za gledanje na uradni strani, kjer so prisotne vse epizode. Na voljo je sicer na servisu HBO Max, a tudi ta Slovencem ni dostopen. Tako vam ne ostane drugega kot pa da se ozrete po drugih rešitvah. Na YouTubu zadeve ne boste našli, saj so posnetki takoj po objavi umaknjeni, zato je brezveze, da sploh poskušate tam iskati povezave.

Psst! Ker smo dobi fantje smo za vas našli delujočo povezavo, a pozor: brez nameščenega Addblocka se na naslednjo povezavo ne odpravljajte pa še potem je previdnost na mestu!

Dobili smo prvi napovednik za Call of Duty: Black Ops Cold War Zombies igralni način

Tisti igralci, ki ste svoje igralne škornje v Call of Duty franšizo namočili šele preko brezplačnega Warzona, se morda sploh ne zavedate, da serijo že dolgo spremljajo zombiji. Kaj točno imajo nemrtva razpadajoča trupla veze s streljanko, ki precej stavi na realizem morda ni jasno na prvi pogled, a glavno je to, da je zadeva presneto zabavna.

Zombiji niso bili prisotni povsod, saj jih je uvedel razvijalec Treyarch v igri Call of Duty World at War. Od takrat je imela vsaka njihova igra svoj zombie način in lahko smo spremljali celo zgodbo, ki se je odvila skozi Black Ops, Black Ops II, Black Ops III in Black Ops 4. Ravno Treyarch dela tudi na naslednjem poglavju COD serije Black Ops Cold War in tudi tu bomo dobili nemrtve, ki jim diši samo človeško meso.

Včeraj smo dobili precej obsežen napovednik in znalci franšize boste opazili, da se bo zgodba nadaljevala, videli pa boste tudi nekaj novih likov. Zombiji bodo odličen dodatek za kampanjo in standardni večigralski način in čimveč vsebine za naš denar je vedno dobra novica.

Call of Duty Black Ops Cold War izide 13. novembra, še pred tem pa bodo igralci lahko preizkusili beta način. Prednaročniki ga boste lahko preizkusili 15. oktobra, vsi ostali 17. oktobra, testiranje pa se bo nato zaključilo 19. oktobra.

Borat 2 dobil datum izida in prvi napovednik

0

Tiste govorice o snemanju nadaljevanja legendarnega filma Borat niso bile iz trte zvite. Amazon je namreč potrdil, da film dejansko obstaja in da si ga bomo lahko ogledali ekskluzivno na njihovem pretočnem servisu Amazon Prime.

Poln naslov filma bo Borat Subsequent Moviefilm: Delivery of Prodigious Bribe To American Regime For Make Benefit Once Glorious Nation of Kazakhstan. Da, ta kilometrski naslov je povsem resničen in zanimivo bo videti, kakšen bo prevod v slovenščino. Enka je namreč nosila zanimiv naslov Borat: Učenje ameriška kultura za krasna narod Kazahstanski.

Glavno vlogo bo zopet prevzel Sacha Baron Cohen in snemanje je bilo baje zelo nevarno, saj je igralec moral večkrat obleči neprebojni jopič. Kaj točno nas čaka ni povsem znano, a kakor vidite v napovedniku, da se bo veliko dogajanja vrtelo okoli protestov in politike. Navsezadnje film izide 23. oktobra, ameriške volitve pa se bodo odvile 3. novembra.

Dobili smo tudi prva dva dražilnika, ki pa pokažeta ravno dovolj, da pri nas vzbudita zanimanje za oktobrski izid in ne spet toliko, da bi izdala tiste glavne zaplete.

Amazon Prime vas bo stal 6 € na mesec, na voljo pa je tudi enotedenski brezplačni preizkus. Več o tem na naslednji povezavi.

Originalni F.E.A.R. bo dobil grafično nadgradnjo iz strani skupnosti

0

Originalni F.E.A.R. je izšel 15 let nazaj, a če mene vprašate, igra še danes izgleda presenetljivo dobro. Razvijalec Monolith je v igro vpeljal vrhunsko podobo, poskrbel za dobro osvetljavo, vse to pa še začinil z odlično akcijo – ko v upočasnjenem načinu letijo naboji vsepovsod in za sabo puščajo svetleče iskre, nikakor nimaš občutka, da gledaš tako star izdelek. Škoda da je franšiza praktično mrtva, saj bi z veseljem odigral pravi tretji del (tisti trapasti večigralski poskus v obliki igre F3ar ne šteje).

Kljub temu, da je špil še danes videti dobro, se staranju ni mogel popolnoma izogniti. Teksture so mestoma precej meglene in ravno te napake namerava odpraviti prihajajoča modifikacija iz strani modderja Rivareza. Ta se je določil zvišati podrobnosti vseh tekstur, za to pa je uporabil Topaz A.I. Gigapixel nevralno mrežo.

To pomeni, da bo za višanje podrobnosti poskrbela umetna inteligenca, posledica tega pa je, da bodo teksture ohranile svojo podobo, ki si so jo zamislili originalni ustvarjalci, le da bodo precej manj meglene.

Žal Rivarez ni povedal, kdaj bo modifikacija na voljo za prevzem, je pa na splet poslal nekaj primerjalnih slik in razlika je očitna.

Zanimivo je, da originalnega F.E.A.R.-a na Steamu sploh ne morete več kupiti posamezno, ampak ga lahko dobite samo v kolekciji iger FEAR Complete Pack, ki pa je za ceno 54,99 € povem predraga.

Capcom je odstranil Denuvo zaščito iz igre Resident Evil 3 Remake

0

Nekaj časa nazaj smo pisali o tem, da je piratstvo na PC-ju v zadnjih izdihljajih, saj je Denuvo zaščita te dni postala praktično neobhodna, piratske skupine pa so očitno izgubile zagon ali pa je šel kakšen njihov talentirani član sedet v ječo, saj je Denuvo pri večjih igrah že dolgo nezlomljen.

Resident Evil 3 Remake je ena od iger, ki se je pirati še niso polastili. Izšla je aprila 2020 in Denuvo jo je uspešno ščitil čez tiste najbolj pomembna obdobja prodaje, založnik Capcom pa se je sedaj odločil, da iz igre sam odstrani zaščito. To niti ni preveč presenetljivo, saj so lani enako naredili z igro Resident Evil 2 Remake.

Resident Evil 3 Remake ima sedaj veliko lažjo izvršno datoteko in gusarji so tisto Steam zaščito že odpravili, tako da se je igra samo po nekaj minutah pojavila na torrent straneh.

CDPR bo prisilil delavce, da do izida igre Cyberpunk 2077 delajo 6-dnevne, 10-urne delavnike

4

Izdelovanje iger se sliši kot sanjski posel in vsekakor nosi svoje prednosti. Delavci dobijo priložnost, da sodelujejo pri gradnji nečesa res posebnega, ne škodi pa niti visoka plača. Vendar pa obstaja tudi temna stran, ki se v svetu programiranja imenuje “crunch” oz. delanje nadur.

Crunch je postal že standard v industriji videoiger. Zgodi se v ravno tik pred zaključkom razvoja, ko mora cela ekipa vložiti vse napore pri tistem še zadnjem poliranju, saj lahko samo tako ujamejo datum izida. To pomeni delanje ogromnih nadur in velikokrat se zgodi, da delavci spijo kar v pisarnah, saj bi jim vožnja domov in nazaj vzela preprosto preveč časa. To pomeni tudi velik psihološki pritisk in programerji takrat praktično nimajo življenja, saj se vse vrti okoli izdelave iger. Velikokrat se tudi zgodi, da po zaključku razvoja programerji vzamejo nekajmesečni dopust.

Crunch je prisoten pri praktično vseh večjih studiih in izognil se mu ni niti priljubljeni razvijalec CD Projekt RED. Ta je bil že med razvojem igre The Witcher 3 obtožen težkih delavnih pogojev in soustanovitelj studia, Marcin Iwiński, se je lani zaobljubil, da se bodo poskušali znebiti “cruncha”. Spletna stran Bloomberg se je včeraj dokopala do e-mail sporočila, ki pokaže, da so bile te obljube prelomljene.

Šef studia Adam Badowski je v e-mail sporočilu zapisal, da bodo delavci morali do izida igre Cyberpunk 2077 delati “tipičen” delavnik, zraven pa bodo morali žrtvovati še en dan v vikendu. To pomeni delanje 6 dni v tednu in to po 10 ur dnevno. Badowski je v sporočilu še zapisal, da se zaveda, da bodo s tem prekršili vse obljube in da odgovornost nosi na svojih plečih, a do so trenutno izčrpali vse druge možnosti glede situacije pri razvoju.

Bloomberg tudi poroča, da nekateri delajo tak brutalen delavnik že več kot eno leto.

Cyberpunk 2077 ima napovedan izid za 19. november in igra je bila že večkrat prestavljena. CDPR je že povedal, da prestavitev izida ne pomaga pri delanju nadur, saj je “crunch” preprosto preveč prepleten v razvoj iger in da se ob prestavitvi delanje nadur samo še poveča.

Hekerji izmaknili 150 milijonov dolarjev iz azijske kripto menjalnice

0

Mrzlica nakupovanja kriptovalut se je v letu 2020 malce umirila in čeprav tudi danes s težavo pridemo do novih NVIDIA 3080 grafičnih kartic, je to bolj problem zaloge, kot pa kopačev kripto valut.

Vendar pa Bitcoin ostaja in se je te dni stabiliziral. Še vedno je dobičkonosen, kar pomeni da so razne kriptovalute postale tudi tarče hekerjev, ki vedno prežijo na nezaščitene kripto račune.

Pred dnevi se je zgodil nov napad na kripto menjalnico. Tokrat je pod prsti hekerjev padla singapurska menjalnica KuCoin. Menjalnica je stranke opozorila, da je 26. septembra opazila sumljivo visoke prenose denarnih sredstev iz računov. Predsednik KuCoina je nato v prenosu v živo priznal, da je bilo iz vročih denarnic odtujenih nekaj Bitcoinov, ERC-20 in drugih kriptovalut.

Lyu je povedal, da je vsebina hladnih denarnic varna in nedotaknjena in da bo vse izgube pokrila menjalnica.

Ta izguba ni bila majhna. Kasneje je KuCoin podal več podrobnosti in izkazalo se je, da so hekerji odtujili Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Stellar Lumens, Tron in Tether kriptovalute v skupni vrednosti 150 milijonov dolarjev. Podjetje je še izjavilo, da bo pregledala vse varnostne sisteme in zakrpala varnostne luknje, med tem časom pa ne bo mogoče polagati ali prenašati kripto žetonov.

KuCoin je objavil seznam sumljivih naslovov denarnic in uporabnike pozivajo, da te dodajo na svoj seznam blokiranih naslovov.

To je že drugi večji napad na kripto menjalnice. Dva tedna nazaj je izgube utrpela menjalnica Etherbase, ki so ji hekerji preko noči izmaknili več kot 5 milijonov dolarjev. K sreči je bilo tudi tam v varnostnem fondu dovolj denarja, da so pokrili vse izgube.

Assassin’s Creed Valhalla novi napovednik nam pove več o zgodbi

Za igro Assassin’s Creed Valhalla smo dobili že nekaj napovednikov in čeprav me ti osebno niso razočarali, so me preveč spomnili na razvlečeni Odyssey, da bi ob gledanju skovikal in metal plastične vikinške čelade v zrak. Založnik Ubisoft je včeraj na splet poslal nov napovednik in priznati moram, da me je ta precej bolj navdušil nad igro in se sedaj celo veselim njenega izida.

Končno smo dobili malce več informacij glede zgodbe. Do sedaj smo v bistvu vedeli samo to, da se bo Valhalla odvijal v vikinški dobi in da bomo igrali Vikinga z imenom Eivor, ki je lahko moški ali ženska.

Zdaj vemo, da bo skozi zgodbo pomembno vlogo igral Eivorjev brat Sigurd in da bomo v kampanji srečali frakcijo Hidden Ones, ki so bili nekakšni predhodniki Assassinov.

Napovednik pokaže kar nekaj vmesnih sekvenc, ki so bile narejene s pogonom igre in te niso slabe. Pogon, na katerem bo zgrajena Valhalla, sicer že kaže svoja leta, še posebej je to opazno pri obraznih animacijah. A po drugi strani so vmesne sekvence in animacije tokrat veliko bolj brutalne in zanimive, kot pa so bile v prejšnjem delu. Kot nekdo, ki rad spremlja serijo Vikings, lahko ob vsem tem špricanju krvi samo zadovoljno pokimam.

Assassin’s Creed Valhalla izide 10. novembra za PC, PlayStation 4, Xbox One in Xbox One Series X, dva dni kasneje pa bomo prejeli še verzijo za PlayStation 5.

Activision je v ponedeljek odstranil okoli 20.000 goljufivcev iz igre Call of Duty: Warzone

0

Goljufije v igrah so velik posel. Spomnim se dni, ko smo v GTA San Andreas tipkali besede kot so “ROCKETMAN” in tako aktivirali goljufije, ki so malce popestrile že tretje preigravanje zgodbe. V tem ni bilo ničesar napačnega, saj s tem nismo oškodovali nikogar, razen jeznih pešcev mesta Groove Streeta.

Zadeva pa je drugačna, ko začnemo goljufati v večigralstvu. Ta je rak rana PC igranja že od samih začetkov, a skozi čas so razvijalci razvili rešitve, ki naredijo goljufanje precej težje kot pa prej. Prav tako so se kazni zvišale in izguba računa za igranje igre, za katero si odštel 60 €, je bilo tveganje, ki si ga ni upal privoščiti vsak nedeljski igralec.

A tudi goljufanje se je razvilo in danes več ne snameš samo nekega programa, ki ga nato zaženeš ob igri, ampak je treba za goljufanje tudi odpreti denarnico.

warzone

In proizvajalci goljufij na ta način lepo služijo. Eden takšnih servisov se imenuje EngineOwning in ta ponuja storitve za vse najbolj popularne večigralske naslove. Za goljufanje v igri Battlefield V boste morali mesečno odšteti 29,99 €, kar je smešno visoka cena za nekaj, kar bi morala biti samo obstranska zabava. Vendar pa boste od danes naprej opazili, da ob igri Call of Duty: Modern Warfare 2019 utripa oznaka “Detected” in da nakup goljufij za to igro ni več mogoč.

call of duty

To je posledica tega, da je dva dni nazaj založnik Activision močno udaril po mizi in igralce zaradi koriščenja EngineOwning servisa kaznoval. Odstranjenih je bilo več kot 20.000 računov, med njimi pa se je znašel tudi Twitch streamer Nick Wagner. Sicer ni potrjeno, da so prav vsi goljufivci uporabljali EngineOwning storitve, a zagotovo so ti predstavljali večino računov.

Activision je aprila odstranil 70.000 goljufivcev in takrat opozoril, da je bil to samo prvi val kazni. To obljubo je očitno držal in Warzone bojna polja so postala vsaj malce bolj poštena in pravična.