🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 285

RollerCoaster Tycoon 3 bo ta mesec izšel v predelani verziji

0

Biti nadzornik zabaviščnega parka se morda ne sliši kot zadeva, ki bi bila zanimiva za igranje. Vendar pa po drugi strani ljudje množično igrajo naslove, ki so v bistvu služba v virtualni obliki. Med takšne igre lahko denimo prištejemo Euro Truck Simulator, Nemci pa sploh obožujejo ta žanr in dejansko lahko igraš simulator viličarja.

Leta 1999 je mali naslov z imenom RollerCoaster Tycoon dokazal, da ima igra povsem preprosto grafično podobo, a če ima globoko in razvejano igralnost, lahko igralca hitro zasvojiš in v tistih časih je veliko ljudi prišlo na jutranjo izmeno službe s podočniki, ki so bili posledica dolgotrajnega nočnega igranja.

Založnik Atari je nato izdal še dve nadaljevanji in nekaj odvrtkov, a serija se je pri glavnih delih ustavila pri tretjem poglavju. To je izšlo davnega leta 2006, leta 2018 pa je RollerCoaster Tycoon 3 nenadoma izginil iz prodajnih polic. Razvijalec Frontier in Atari sta namreč stopila v legalno bitko glede licence, ki pa je sedaj očitno zaključena. Frontier je namreč napovedal novo izdajo igre, ki bo tokrat nosila ime RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition.

Gre za rahlo predelavo, ki bo po novem podpirala široke zaslone in bo pripeljala boljši nadzor. Poleg tega boste v paketu dobili obe razširitvi, po novem pa boste lahko naslov igrali tudi mobilno na konzoli Nintendo Switch.

RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition izide že ta mesec in sicer se bo to zgodilo 24. septembra.

Xbox Series S uradno razkrit – prihaja novembra, cena pa bo 299 €

0

Xbox Series S je ena najslabših čuvanih skrivnosti letošnjega leta. Že dolgo namreč okoli letajo prepričljive govorice, da bo Microsoft izdal tudi nekoliko manjšo in cenejšo različico konzole Xbox Series X.

Podjetje se je končno odločilo, da je izid dovolj blizu in da je čas za uradno najavo konzole. To so naredili kar preko Twitterja, kjer je bila konzola uradno napovedana, dobili pa smo tudi njeno ceno. Xbox Series S bo zase zahteval 299 € in ga lahko na prodajnih policah pričakujemo že enkrat novembra.

A s tem novic ni konec. En uporabnik Twitterja se je dokopal tudi uradnega napovednika, ki pove malce več o zmogljivosti konzole. Kot lahko vidite, bo Series S za 60 % manjši od Series X, pri njem pa boste zaman iskali optični pogon za poganjanje fizičnih ploščkov. Kljub svojih majhnosti bo prinesel vse, kar pričakujemo od konzole naslednje generacije: bliskoviti hiter NVME disk, ray tracing podporo in poganjanje iger pri 60 sličicah na sekundo pri ločljivosti 1440p.

Spletna stran windowscentral je iz dobrih virov izvedela, da bo Xbox Series X stal 499 €, obe konzoli pa naj bi se v trgovinah pojavili že 10. novembra. Poleg naj bi Microsoft ponujal možnost obročnega odplačevanja, ki naj bi za Xbox Series S stalo 25 €, za Xbox Series X pa 35 € mesečno.

Microsoft je očitno naredil prvo potezo in zanimivo bo videti odziv Sonyja. Za PlayStation 5 se namreč že dolgo sumi, da bo precej dražji izdelek, a tudi Sony namerava izdati cenejšo različico konzole, pri kateri ne boste našli optičnega pogona.

Cyberpunk 2077 večigralstvo bo vsebovalo plačljive mikrotransakcije

0

Razvijalec CD Projekt RED je močno priljubljen pri PC igralcih in zato obstajata dva dobra razloga. Prvi od njiju sliši na ime The Witcher 3, ki je s svojo kakovostjo očaral lepo dozo igralcev. Drugi pa je samo obnašanje razvijalca do svojih strank.

Ko je The Witcher 3 leta 2015 izšel na prodajnih policah, je bila gaming industrija povsem predana v prodajanje mikrotransakcij, na PC-ju pa je težave povzročal še sistem zaščite Denuvo, ki naj bi na računalniškem trgu pometel s pirati. The Witcher 3 je po drugi strani še po izidu ponujal brezplačne DLC-je, dobil dva obsežna dodatka in ni vseboval praktično nobene zaščite proti piratom. Vse to ga je močno priljubilo igralcem in CDPR je postal primer nesebičnega založnika, ki ga v današnji industriji najdemo vse preredko.

Ko je CD Projekt RED nedavno priznal, da bo večigralski del vseboval plačljive mikrotransakcije, je vzkipljiva gaming industrija burno reagirala. Jih je založnik izdal? Bo CDPR postal eden od tistih, ki se jim gre samo za denar? Resnica je nekje na sredini.

Kot prvo se je treba zavedati, da bo Cyberpunk 2077 povsem ločena izkušnja od enoigralske igre, ki prihaja šele enkrat v letu 2022 in samo ta večigralski del bo vseboval plačljive mikrotransakcije. To je potrdil tudi uraden Twitter kanal, nedavno pa je razvijalec tudi izjavil, da ne bo šel po poti drugih založnikov in bo igra še vedno stala 60 € s tem pa bomo dobili tudi nadgradnjo na naslednjo generacijo konzol. Poleg tega bomo, tako kot v primeru The Witcher 3, dobili brezplačne DLC-je, teh pa bo pri Cyberpunku 2077 še več. Veselimo se lahko tudi večjih razširitev, ki bodo prinesle bogato dodatno vsebino.

Po drugi strani je direktor razvijalca Adam Kicinski malce čudno izrazil sistem mikrotransakcij. Pravi, da ne želijo biti v tem pogledu agresivni in da želijo biti pri njih pošteni do igralcev, hkrati pa hočejo pri nakupu ustvariti občutek vrednosti. Tole zadnje se je slišalo kot nekaj, kar bi povedal kakšen predstavnik založnika EA.

Cyberpunk 2077 za zdaj še vedno pridno drži začrtani datum izida, ki se bo zgodil 19. novembra.

NVIDIA in njen demo Marbles at Night prikažeta nore učinke ray tracing osvetljevanja

0

Prav zanimivo je gledati napredek grafične podobe v igrah, ki je šla od samih začetkov skozi več stopenj. V devetdesetih se je začelo vlagati najprej v realistične teksture, potem pa je bil trud vložene v delanje realističnih senc. V 2020 in še posebej naslednje leto pa bomo stopili v dobo realističnega osvetljevanja s pomočjo ray tracinga.

Sicer je bila ta tehnologija na voljo tudi v prejšnji generaciji grafičnih kartic RTX, vendar pa so razvijalci to tehniko vpeljali v igre bolj kot popestritev in naši zasloni ob tem osvetljevanju niso doživeli ravno revolucije. A to se bo kmalu spremenilo, saj nova generacija konzol prinaša ray tracing osvetljevanje, RTX 3000 serija pa bo to tehnologijo še bolj optimizirala.

Kako bo torej videti grafika prihodnosti? Za vrhunsko grafično podobo namreč niso dovolj samo teksture visoke ločljivosti, saj morate v sceno vnesti tudi smisel za oblikovanje predmetov ter osvetljevanje. Ko vse skupaj združite in poleg tega še zaženete v visoki ločljivosti, lahko dobite nekaj neverjetnega in grafično podobo pripeljete do stopnje, ko se morate že res potruditi, da ločite virtualnost od resničnosti.

To je nedavno dokazala sama NVIDIA, ko je na YouTube poslala demo Marbles at Night, ta pa prikaže, česa vsega bodo zmožne njihove nove RTX grafične kartice. Video prikaže kotaljenje frnikol in raytracing osvetljevanje, ki se verno odbija od vsake površine. Naenkrat je na sceni stotine različnih virov svetlobe in preko sto milijonov poligonov, kar pričara resnično fotorealistično izkušnjo.

Demo je bil zagnan na eni kartici RTX 3090 na ločljivosti 1440p in pri 30 sličicah na sekundo. Dvomimo sicer, da bo ta demo postal na voljo širši javnosti, a dovolj je že samo gledanje te umetnine.

Za posladek vam spodaj pripenjamo še posnetek, ki pokaže, kako je Marbles at Night demo sploh nastal in iz prve roke lahko vidite, koliko truda je šlo v oblikovanje vsakega 3D modela, ki ga najdemo v posnetku.

Treba je reči, da je NVIDIA opravila promocijo naslednje generacije grafičnih kartic z odliko in težko boste naleteli na koga, ki se ni začel zanimati za nadgradnjo. 17. septembra bodo v trgovine RTX 3080 grafične kartice in res bo zanimivo videti, ali je nadgradnja med generacijama tako velika kot obljublja NVIDIA ali pa bomo podjetje ujeli pri prenapihovanju.

Dirt 5 zopet prestavljen

1

Razvijalec in založnik Codemasters bi na moral Dirt 5 pripeljati na naše zaslone že 9. oktobra, a so se že nekaj časa nazaj odločili, da bodo naslov zamaknili za dober teden na 16. oktober. Vendar pa tudi ta datum ni bil dovolj dober in tako bo igra zamudila še en slab mesec in se bo v trgovinah pojavila 6. novembra.

Razlog prestavitve je nekoliko nenavaden in na Twitterju so zapisali, da so igro zamaknili zato, da bi lahko bolje izkoristili moč konzol naslednje generacije, ki naj bi se pojavile nekje ob istem času. Morda Codemasters ve nekaj, česar mi ne, saj Xbox Series X in PlayStation 5 še vedno nimata točnega datuma izida ali pa cene in morda je bil to namig, da lahko izid obeh pričakujemo nekje v novembru?

Dirt 5 je po drugi strani videti kot igra, ki bo nosila morda največ sprememb v seriji. Igralci bomo lahko v kariernem načinu spremljali dejansko zgodbo, v njej pa bosta nastopila zvočna igralca Troy Bake (Joel iz The Last of Us) ter Nolan North (Drake iz Uncharted). Gre za dva profesionalna zvočna govorca, tako da je očitno Codemasters kar veliko investiral v zgodbo.

Poleg tega se bo v Dirt 5 prvič pojavil Playgrounds igralni način, ki bo igralcem omogočal sestavo svojih dirkalnih prog, te pa bomo lahko nato delili z drugimi igralci. Če ste navdušen dirkač in se hitro naveličate dirkalnih stez, potem bo to za vas prava poslastica.

Codemasters bo več informacij podelil skozi prihajajoče mesece. Če radi preganjate ovinke in želite ob tem imeti dobro izkušnjo, potem vam zna biti zanimiva naša recenzija volana Logitech G923. Igre založnika Codemasters so namreč ene prvih, ki so začele podpirati tehnologijo povratnega odziva TrueForce in ni vrag, da ne bi te podpore dobil tudi Dirt 5.

POSTAL: Brain Damage napovedan za 2021

0

POSTAL igre niso bile nikoli kakšen presežek, saj so se vsi deli zanašali na smešne in nagnusne stvari, ki ste jih lahko počeli iz prvoosebnega pogleda. Praktično vsak naslov vas postavi v mesto, ki nosi odprto mapo in od tam naprej imate proste roke pri delanju karnaže. Lahko streljate prebivalce, nataknete mačka na puško, urinirate v obraze sprehajalcev in se jim smejete, ko začnejo zaradi tega bruhati.

Formula se je nekako utrudila že v POSTAL 2, razvijalec Running witch Scissors pa je nato spočel še tretji del in trenutno dela že na četrtem poglavju. Vendar pa je POSTAL očitno postala že tako velika franšiza, da dobiva že svoje odvrtke. Tako je bil včeraj napovedan nov naslov Brain Damaged, ta pa se bo od osnovnih delov serije precej razlikuje.

Tokrat se bo naš junak The Dude znašel v umobolnici. Medicinska sestra The Big Bad Nurse je vsem bolnikom začela nuditi neke smešne tablete, zaradi katerih se je vsem zmešalo. No, zmešalo še bolj kot prej. Naša naloga bo, da pobegnemo iz hladnih hodnikov bolnice in da spet zadihamo svež zrak.

Kar Brain Damage razlikuje od predhodnikov je sam način igranja. Tokrat nas namreč ne bo pričakala odprta okolica, ampak premočrtna prvoosebna streljanka. Tako bo poudarek na akciji in streljanju pacientov, na koncu pa bomo poračunali tudi s šefom v obliki medicinske sestre.

Celotna izkušnja bo zavita v retro grafično podobo, ki jo bodo lahko preigravali samo PC igralci in to enkrat v letu 2021.

System Shock Remake prikazal nov napovednik

0

Če se vam zdi, da je predelava prvega System Shocka v razvoju že celo večnost, potem se ne motite. Razvijalec Nightdive Studios je za projekt nabral denar preko Kickstarterja in pridno oblikuje kodo že vse od leta 2016. Vendar so vmes naleteli na težave: projekt je prerasel začetne cilje, vmes pa so še zamenjali pogon na Unreal Engine 4.

Po hitri reorganizaciji celotnega obsega igre, je ekipa zopet nazaj na delu in projekt zlagoma napreduje. Včeraj je Nightdive izdal nov napovednik, ki prikaže igranje v Cyberspacu. To je nekakšno hekersko okolje, v katerega se bomo lahko med igranjem preklopili in poskušali zaobiti sistem. Vendar pa imamo na voljo samo omejen čas, saj nam je za petami umetna inteligenca SHODAN in če se čas izteče, bomo utrpeli hude poškodbe v “resničnem” življenju.

Glede na prikazano je Cyberspace ena od stvari, ki jih ne bi pogrešal, če bi jih razvijalec povsem opustil. Vizualno zadeva ni napačna in malce spominja na Johnnyja Mnemonica. Vse ostalo pa je videti, da bo samo najedalo: zmedena kamera, zanič streljanje in begajoča okolica.

Datuma izida še vedno nimamo in ne bi držal sapo, da bo tole izšlo letos. Si pa lahko na Steamu dodate igro med seznam želja in si prenesete demo.

Kingpin Reloaded – primerjava originala in predelave

0

Mlajšim igralcem se verjetno niti približno ne sanja, kaj točno je Kingpin in zaradi tega ne smete biti žalostni. Ko je namreč igra izšla davnega leta 1999 niti ni bila kdo ve kako popularna, vendar pa je bil Kingpin za svoj čas precej zanimiv naslov.

To je bila močno brutalna igra, ki se je požvižgala na cenzuro. Praktično vsak izrečen stavek je vseboval vsaj eno “f” kletvico in za tiste čase je bilo takšno preklinjanje v igrah dokaj nenavadno. Danes izpade malce smešno, saj se zdi, da so avtorji poskušali v igro stlačiti čimveč veliko porednih besed, brez nekega pravega konteksta.

Založnik 3D Realms je mnenja, da je čas obuditve Kingpin znamke in igra se bo tako kmalu zopet pojavila na prodajnih policah v obliki predelave Reloaded. Ne bo šlo za popolno predelavo, saj bo razvijalec Slipgate Ironworks samo nadgradil teksture, medtem ko bo tista osnovna podoba ostala enaka. To pa ne pomeni, da Reloaded ni prejel vloženega truda, saj je razvijalec celotno igro ponovno poustvaril v Unity pogonu.

Predelava bo prinesla podporo za 4k ločljivost in boljše teksture. Za puriste bo na voljo tudi “Classic” igralni način, ki odpravi vse te nadgradnje in vam ponudi originalno izkušnjo. Glasbena podlaga bo ostala nedotaknjena, kar je super, saj se originala najbolj spomnim po njegovi odlični muziki in Cypress Hillu.

Kingpin Reloaded še nima datuma izida, a naj bi ga dobili še enkrat letos, Steam stran pa je že na voljo.

Logitech G923 – nadgradnja že tako odličnega volana

Eden najbolj zanimivih žanrov v gamingu je zagotovo dirkanje, saj ta k sebi pritegne privržence arkadnih in simulacijskih izkušenj in čeprav bi človek pomislil, da so si ti igralci med sabo podobni, se v bistvu močno razlikujejo.

Arkadni vozači radi posežejo po kakšni Forzi, v roke vzamejo kontroler in se preprosto zapodijo po stezi. A pripadniki simulacijskega dirkanja so povsem druga stvar. Največkrat so to igralci, ki tudi v resničnem življenju radi pritisnejo na plin, religiozno spremljajo razna dirkaška tekmovanja, njihov priljubljen hobi pa je redno servisiranje svojega avtomobila v domači garaži.

Takšni dirkači za svojo virtualno izkušnjo dirkanja brez izjem sedejo za volan, ki je opremljen tudi pedalkami, tisti bolj resni pa nato dokupijo tudi fizični menjalnik. In takšni dirkači vam znajo povedati, da Logitech na tem področju že dolgo ponuja skupka volanov G920 in G29, ki sta kvalitetna, trpežna in finančno ugodna dela pri sestavi domačega dirkalnega simulatorja.

Logitech se zaveda, da je s prejšnjo generacijo zadel v polno in novo izdana serija volanov G923 zasnove predhodnikov ne spreminja preveč. Včasih je dobro, da že dobrega izdelka ne spreminjaš in ga samo nadgradiš in ravno to jim je uspelo z novim G923.

Če ste že seznanjeni s to serijo volanov, potem vam bo ob G923 v oko najprej padla njegova zunanjost. Volan je sedaj v popolnosti oblečen v elegantno črno barvno paleto, ki jo prekinejo samo barvni gumb in lučke raznih pokazateljev. Logitech se je za novo generacijo odločil, da odpravi različni poimenovanji za konzole. Tako ime G923 velja tako za PlayStation 4 kot tudi za Xbox One, vseeno pa bodite pred nakupom pazljivi, za katero različico ste se odločili, saj ima vsaka konzola svoje gumbe. To je v bistvu tudi edina prava razlika med volanoma, saj sta drugod povsem identična, obe verziji pa delujeta tudi na PC-ju.

Tehnologija TrueForce je odličen primer evolucije volana. Škoda da novost ne podpira več iger.

Sam volan je sedaj prekrit s finim vezanim usnjem, ki se lepo usede v vaše dlani in je tako primeren tudi za potne roke. Kar izstopa v primerjavi s predhodnikom je čvrstost celotnega kompleta. Volan in pedalke dajejo občutek kvalitete in vzdržljivosti. Še posebej navdušijo aluminijaste pedalke, ki imajo svojo težo in spominjajo na nekaj, kar bi našli v pravem dirkalniku. Tudi gumbi na volanu se zdijo bolje učvrščeni in se ne razmajejo ob daljši uporabi, medtem ko je menjalnik na volanu identičen predhodniku, le da tokrat nosi temno črno barvo.

Priklop ni preveč težak. Volan odvijačimo in na spodnjem delu najdemo že priklopljeno kablovje, ki ga nato priklopimo v USB vhod konzole ali računalnika, pri roki pa je pametno imeti tudi električno vtičnico, ki služi napajanju volana. Na konzolah se programska oprema samodejno prenese, na PC-ju pa moramo za dodatne nastavitve prenesti Logitechovo programsko opremo G Hub. Ta potem omogoča nastavljanje raznih profilov za vsakega uporabnika posebej, prilagodimo pa lahko še malo morje možnosti: od trdote volana do odzivnosti hoda stopalk. G Hub je res enostaven za uporabo in močno prilagodljiv, kar je v svetu programske opreme bolj redka kombinacija. Volan ob straneh drži tudi dve ročici za pritrjevanje na mizo in te so, za razliko od vsega drugega v tem kompletu, čudno nekakovostne. Dajejo poceni občutek in čeprav verjetno svojo nalogo opravijo solidno, bi morala biti kvaliteta tu boljša, saj se vse skupaj zdi nekako razmajano in ne daje občutka stabilnosti. K sreči teh težav nisem imel, saj sem svojo testno verzijo namestil na dirkalni simulator UVI Racing, na katerega se G923 usede kot ata na mamo.

Ko imamo vse nameščeno, se lahko končno podamo v dejansko dirkanje. Največja posebnost G923 se imenuje TrueForce, gre pa za močno bolj izpopolnjeno tehnologijo povratnih učinkov. Ti niso bili slabi v predhodnikih, tu pa je šel Logitech še korak dlje, saj je TrueForce sinhroniziran z vsako igro, kateri razvijalci vnesejo to podporo tresenja. Tako se vibracije dejansko odzivajo na vsak sunek motorja, koles in zaviranja, kar da močno bolj avtentično izkušnjo dirkanja. TrueForce ne podpirajo vse igre in če boste zagnali denimo Forzo Horizon, potem boste deležni standardnega učinka tresenja, ki ni slabo. A če zaženete lanskoletni GRID, ki ima v popolnosti vgrajeno TrueForce podporo, potem se vaša stopnja dirkanja dvigne na naslednji nivo. Čutili boste vsako bankino in podrsavanje gum, če pa se boste odleteli, se vam bo volan hitro iztrgal iz rok. Logitech je v svoji reklamni kampanji TrueForce močno hvalil in čeprav sem najprej mislil, da gre za navadno pretiravanje, sem ob izkušnji GRID-a, svoje mišljenje hitro spremenil. Gre za res impresivno tehnologijo, ki zaradi svoje mladosti še nima preveč razširjene podpore, kar je trenutno manjši minus. Zagotovo bo ta odpravljen, ko bodo podporo vnesle še druge igre, a med mojim testiranjem sta TrueForce imeli vgrajeni samo igri GRID in Assetto Corsa Competizione.

Pedalke so odlične in Logitech je še posebej izboljšal občutek pri zaviranju.

G923 je tako izdelek, ki ponuja vse, kar bi od njega zahtevali resni in manj resni dirkači. Cena 400 € na EIGRE.si se zdi morda veliko, a tisti pravi dirkači že veste, koliko je vreden tisti kakovostni občutek dirkanja. Če vse skupaj sparite še dirkalnim simulatorjem in igro, ki podpira TrueForce povratne učinke, potem pa sploh dobite nepozabno izkušnjo, ki je varna tudi za prihodnost. G923 bo namreč moč uporabiti tudi v prihajajočih konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X, kar je samo še en bonus že tako odličnega izdelka.

Na splet ušel igralni posnetek večigralske akcije iz Call of Duty: Black Ops Cold War

0

Založnik Activision je že uradno razodel naslednji del COD serije, ki se bo uradno imenoval Call of Duty: Black Ops Cold War. Šlo bo za neposredno nadaljevanje prvega dela Black Ops serije in zgodba nas bo popeljala v obdobje hladne vojne, videli pa bomo stare znance, kot sta Alex Mason in Frank Woods. Štorija se bo osredotočila na pripovedovanje najbolj pomembnih dogodkov iz zgodovine in kot poseben agent bomo dobili pogled v zakulisje zgodovine.

Za razvoj kampanje bo poskrbel Raven Software, večigralski del pa bo tokrat oblikoval Treyarch. O medmrežnem streljanju nismo dobili še nobenih informacij, saj Activision načrtuje uradno predstavitev ta mesec. A kot je že v navadi jim je načrte zmešal nekdo drug – tokrat je bil to Twitch streamer z imenom DougisRaw.

Večigralsko akcijo je prikazal kar v prenosu v živo in oddajanje je trajalo sedem minut, nato pa je bilo predvajanje prekinjeno, saj je verjetno Activision zahteval takojšnjo ukinitev prenosa. V posnetku smo lahko videli nov igralni način 6v6, v katerem moramo VIP osebo pospremiti do določenega cilja.

Kakšnih posebnih zaključkov posnetek ne prinaša, je pa podoba videti precej bolj pisano kot pa predhodni Black Ops deli.

Kakorkoli že, na uradno predstavitev večigralstva ne bomo čakali več dolgo, saj se bo ta odvila 9. septembra, igra pa nas bo nato na prodajnih policah pričakala 13. novembra.

Crysis Remastered prikazal prvo sliko na najvišjih PC nastavitvah

0

Razvijalec Crytek je že pokazal uradne sistemske zahteve, ki jih bomo potrebovali za uspešno poganjanje njihove predelave Crysis Remastered. Te so povsem razumljive in za razliko od izvirnika iz leta 2007 ob igranju ne boste zažigali svoje grafične kartice.

Pa vendar je Crytek eno zadevo skril pred nami. Igra bo namreč vsebovala različne stopnje grafičnih nastavitev in najvišja od njih se bo imenovala “Can it Run Crysis?”. Ta bo vključila čisto vse možne grafične učinke, med katerimi se še posebej veselim ray tracinga, ki bo zaradi magije programerjev deloval tudi na grafičnih karticah, ki ne nosijo predpone RTX.

Datum izida se približuje in razvijalec Crytek je na svojem Twitter profilu objavil prvo sliko iz PC verzije igre, ki je bila spočeta na najvišjih grafičnih nastavitvah v ločljivosti 4K. in treba je reči, da je zadeva presneto impresivna. Meja izrisovanja je naravnosti gromozanska in očitno se bo cela okolica pred nami izrisala naenkrat. Poleg tega bodo objekti v daljavi metali svoje sence, česar original ni bil zmožen.

Remastered.
Original.

Nek uporabnik Reddita je nato spočel primerjavo z originalom in kot lahko vidite je razlika vidna takoj. Remastered verzija izvrže takšno podobo kakršno jaz vidim, ko se z nostalgičnimi očali v mislih ozrem proti originalu.

Crysis Remastered je tako močno popravil tisti prvi vtis, ki je močno razočaral vse igralce in igra je pri meni močno poskočila na lestvici pričakovanja. K sreči bo čakanja kmalu konec, saj se bo igra v trgovinah pojavila že 19. septembra.

GRAVEN je neuradno nadaljevanje Hexen iger, ki vsebuje zanimive igralne mehanike

0

Založnik 3D Realms je najbolj znan po svoji seriji iger Duke Nukem, vendar pa je podjetje danes povsem drugačno od njega dni, njihova najbolj znana licenca pa zdaj pripada razvijalcu Gearbox. 3D Realms se je tako odločil obrniti v povsem drugo smer. Združili so se z razvijalcem Slipgate Ironworks in skupaj sta začela delati na oživitvi prvoosebnih retro streljank.

Včeraj so tako nenadoma napovedali povsem nov projekt, ki nosi ime GRAVEN. Gre za prvoosebno igro, ki močno spominja na ancientne igre Hexen. Čaka nas hitra srednjeveška akcija, tako da bomo vihteli hladna orožja, kot so meči in sekire, nasprotnike pa bomo lahko napadali tudi od daleč s pomočjo samostrela. V pomoč nam bo priskočil tudi uničujoči sistem magije, ki je videti močno zabaven.

Ne bo pa vse samo na streljanju. GRAVEN nam bo ponudil tudi globoko izkušnjo raziskovanja sveta. Imeli bomo različne naloge, a pot do izpolnitve njih ne bo jasno začrtana. Tako lahko pozabite na jasno označene cilje, saj boste za navodila morali povprašati meščane in se orientirati po okolici. Igra namerava tako združiti prvine prvoosebne akcije z globokimi RPG elementi, kar zna rezultirati v hudo zanimivi izkušnji ali pa v popolni katastrofi.

Posebna je tudi grafična podoba, ki nosi retro obarvano podobo. Ta je moderna in hkrati zastarela, kar da res unikaten videz. Videli bomo, kakšen bo končni rezultat a priznati moram, da je zadeva za zdaj videti močno privlačno.

Datum izida je za zdaj postavljen v leto 2021, a jasno je, da je 3D Realms odkril res zanimiv žanr retro iger, ki jih lahko z nekaj posodobitvami prenesejo tudi v moderni čas. Poleg GRAVEN-a trenutno delajo tudi na predelavi Kingpin: Reloaded, zanimivo pa bo videti, če za nas skrivajo še kakšno presenečenje.

Steam stran že stoji in igro si lahko dodate na seznam želja.

EA pošteno razjezil igralce, saj je v UFC 4 dodal čisto prave reklame

1

Ko že pomislim, da se je založnik EA popravil in da bo dejansko začel delati v korist igralcev me presenetijo s kakšno polomijo. Zle slutnje je dvignil Madden NFL 21, ki je pošteno razhudil vse igralce, sedaj pa so naredili še eno polomijo v igri UFC 4.

Vendar pa je ta veliko bolj zlobna kot v Maddenu. Slaba igra je pač slaba igra in to nato pokažejo tudi ocene, EA pa je v UFC 4 uporabil eno prikrito zvijačo. V igro so namreč vpeljali čisto prave reklamne bloke, ki se prikažejo takrat, ko je spopad prekinjen in potrebujemo nekaj sekund, da se pretepača zopet postavita na svoje mesto. EA je dobil briljantno idejo, da bi lahko v ta kratki čas stlačili kakšen reklamni blok, kakor vidite na spodnjem primeru.

EA decided to add full-on commercials in the middle of gameplay in a $60 game a month after it’s release so it wasn’t talked about in reviews from r/assholedesign

Kar pa je še bolj nagnusno, je dejstvo, da teh reklam ni bilo ob izidu igre. Založnik je pridno počakal, da so razni opisovalci podali svoja mnenja in ocene ter nato prikrito vpeljal oglasna sporočila in se tako izognil negativnim kritikam.

Skupnost je bila seveda takoj jezna. Takšne reklame bi morda sodile v kakšen brezplačen mobilni naslov, a UFC 4 zase zahteva polnih 60 €, potem pa moraš med igranjem gledati še reklame. Igralci so zato z obtožbami preplavili družabne profile založnika in ta je zaradi pritiska popustil. Spletni strani Eurogamer so posredovali objavo, v njej pa so povedali, da igralci več kot očitno ne želijo teh reklam v UFC športni igri. Ne ga srat Sherlock.

Zaradi negativnega odziva so onemogočili oglasna sporočila in se ta ne bodo več pojavljala v prihodnosti.

DOOM in DOOM 2 sta dobila novo uradno posodobitev

1

Razvijalec id Software je uspešno prenesel formulo svoje DOOM serije tudi v leto 2020 in zato se že lahko veselimo prihajajočega DLC-ja za DOOM Eternal. Vendar pa tudi originalni dve igri niti slučajno nista tako zastareli, da še danes ne bi našli njihovih privržencev v gaming industriji.

Še več, za njih razni modderji delajo dodatno vsebino, med katero zagotovo izstopa modifikacija Brutal Doom. Zdaj se je zmigal tudi založnik Bethesda in tako sta originala nedavno dobila novo posodobitev, ki vnese kupček zanimive dodatne vsebine.

Čaka vas kar nekaj tehničnih izboljšav. Igri sedaj podpirata široke zaslone, tako da se lahko podate v igranje, ne da bi vas ob stranicah monitorja motili grdi, črni robovi. Razvijalec je dodal tudi dinamičen merek, ki spreminja barvo glede na to, če se pred njim nahaja sovražnik ali pa kaj drugega, to možnost pa lahko seveda tudi izklopite.

Bolj pomembna je nova težavnost Ultra-Violence+, ki vam omeji orožja na tista iz Deathmatcha, sovražniki pa so napadalni kot na Nightmare stopnji. To je dobra popestritev za vse tiste igralce, ki so obe igri preigrali po dolgem in počez in obupno potrebujejo nov izziv.

Tako DOOM kot tudi DOOM 2 imata zdaj uradno Steam podporo in lastniki originalnih iger boste sedaj v knjižnici našli nova zapisa iger. DOS verzije so še vedno na voljo, a sedaj boste privzeto zagnali posodobljeni verziji iger.

Kaj vse je novega si lahko preberete na naslednji povezavi, igranje prenovljenih verzij pa lahko začnete že zdaj.

The Witcher 3 bo dobil uradno grafično nadgradnjo + ray tracing – za PC igralce brezplačno

0

Ko ste že mislili, da ste opravili s preigravanji igre The Witcher 3, pride razvijalec CDPR in vam pred obrazom, v slogu košarkarja Dikembe Mutomboja, pomiga s kazalcem. Razvijalec je resda te dni zelo zaposlen z razvojem igre Cyberpunk 2077, a vmes si bodo vzeli čas in grafično olepšali še The Witcher 3, ki jih je s svojim prodajnim uspehom izstrelil v igričarske superzvezdnike.

Tako so napovedali predelavo naslova za naslednji generaciji konzol PlayStation 5 in Xbox Series X, zraven pa bodo igri še močno dvignili vizualno podobo. Kaj točno nas čaka še ni povsem jasno, a uradna spletna stran pravi, da nas čakajo grafične izboljšave, hitrejši nalagalni časi in podpora za ray tracing. Že se slinim ob odsevanju luž v močvirnatem predelu igre, njam.

Dobra novica je, da bomo PC, Xbox One in PlayStation 4 igralci dobili to nadgradnjo povsem brezplačno, če le držimo v svoji knjižnici kopijo igre The Witcher 3.

Žal se še ne ve, kdaj točno bomo prejeli tole nadgradnjo, a stavimo, da se bo to zgodilo enkrat v 2021. Če ste nepotrpežljivi ali pa če se prvič spravljate k preigravanju te igre, vam priporočamo uporabo modifikacije HD Reworked Project, o kateri lahko več preberete tule.

Necronator: Dead Wrong – Recenzija | Pot nekromantov je posejana s stolpiči

Kot lahko sklepaš iz precejšnjega števila strateških recenzij izpod mojih rok, sem kar velik ljubitelj tega žanra. Ah, še zmerom mi je v spominu specifičen dan. Dan, ko sem na bolšjem sejmu za tisočaka zdaj zastarelih tolarjev dobil v roke piratski CD kultnega Warcraft 3. Zraven te mojstrovine sem prve korake v svetu iger preživljal pretežno ob HoMM, Age of Empires, Age of Mythology, Emperor: Battle for Dune in Art of Magic in ni čudno, da se štejem med zaprisežene stratege. Ampak čas je marsikaj spremenil. Dandanes strateške igre nekako ne sodijo več v ospredje. Precej pripadnikov mlajših generacij želi vse servirano na pladnju in premišljeno taktiziranje nekako ne sodi sem.

A nekateri razvijalci še zmerom pridno razvijajo igre, ki strategiranje potiskajo v nove višave. Pa četudi to pogosto vključuje mešanje z drugimi žanri in mutiranje v nove podžanre. Tako je nastala tudi dotična kombinacija, ki koncept parjenja koristi izjemno dobro – kvartopirski roguelike. Gre za akcijske strategije, kjer se v več fazah srečuješ s sovražniki in med potjo dograjuješ svoje sposobnosti. Značilno je tudi, da ob smrti izgubiš ves ali vsaj večino napredka. Prva zelo popularna kombinacija po tem receptu je bila Slay the Spire. Glede na njen izjemen uspeh na trgu pa ni nič čudnega, da številne igre skušajo ponoviti to tiskarno novcev, hkrati pa ohraniti ponos in nedotaknjeno jedro strateškega igranja. Necronator: Dead Wrong je ena izmed njih.


Razvojna ekipa: Toge Productions
Založnik: Modern Wolf
Platforme:
PC
PS4 Trgovina: Link
Datum izida: 30.7.2020
Cena: 16.99€

Zvrst: CCG realno-časovna strategija


Znotraj smo vsi zgolj bitja mesa in krvi

Si kdaj postal med igranjem katere izmed tistih iger branjenja baze preko stolpičev in se vprašal, kdo točno stoji za na videz neskončnimi neutrudnimi legijami bedakov. Tepčkov, ki se praktično mečejo v mesoreznico tvoje stoične obrambe? No, Necronator: Dead Wrong, ki je pred nedavnim oživel iz “blaginje” zgodnjega dostopa, da odgovor na to vprašanje. Enostavno rečeno so prevetrili standardni koncept želvarjenja s spremembo perspektive na napadalčevo. Z okostnjaki, orki, zlobnimi plišastimi medvedki in zmožnostjo maničnega krohotanja zapovrhu. No, žal slednjega v igri ni, ampak upanje umre zadnje, mar ne?

Necronator tako združuje elemente kvartopirstva in strategiranja v realnem času. V interesantni in izrazito drugačni izkušnji, ob kateri si boš vedno znova in znova želel več. Zaplet sledi podvigom mladega hudobca, ki je pred kratkim diplomiral na akademiji Neumrlih z neustavljivo željo postati največji Necronator (ultimativni junak neumrlih) v precej ironično imenovanem fantazijskem svetu Livmore. S škrlatno-vijoličnim krilatim debelušnim tovarišem na rami se tako moraš prebiti skozi deželo. Ob tem je tvoj cilj pokončati vse tri vladarje njenih raznovrstnih pokrajin. A ne bodo se dali tako zlahka. Za njihovo uničenje bo potrebno zmagovati v zahtevnih strateških bitkah, nabrati vojsko zlobnih podanikov, zbrati čim večje število starodavnih artefaktov in v glavnem pustiti sled smrti in uničenja, kjerkoli se boš potikal.

Za ta podvig imaš na izbiro dva protagonista. Prvega, viteza smrti, lahko izbereš takoj po zagonu igre. Druga, mojstrica lutk, pa je odklenjena po dovoljšnjem uspehu z viteškim sotrpinom. Kmalu bi naj prišel še tretji junak, a točen izid zaenkrat še ni znan. Večja variacija bi vsekakor bila dobrodošla. Z zgolj nekoliko drugačnimi interakcijami v kampanji veliko večji raznovrstnosti poudarek med junaki leži na kartah. Vsak protagonist ima namreč edinstvene sposobnosti in karte, kar mu daje dostop do raznovrstnih pristopov do igranja. Res navdušujoče je, kako popolnoma drugače vse poteka glede na to, koga imaš pod konicami svojih prstov.

Medtem, ko se vitez smrti osredotoča bolj na direkten pristop preko klasične zlobne pehote z odličnim ojačevalnim potencialom, mojstrica lutk sledi povsem drugačnemu stilu igranja. Njene lutke so pretežno obrambni stolpi, ki držijo nazaj horde pravičnikov. Medtem počasi sestavlja ofenzivo preko kart z zmožnostjo ustvarjanja hord pogrešljivih soldatov. Vsaj to se mi je zdel najučinkovitejši pristop, saj te izbira ne omejuje povsem in popolnoma svobodno lahko eksperimentiraš z drugimi pristopi.

Dobro je biti slab

Karte in sposobnosti pridejo do izraza v bojnih odsekih, kjer “igraš” coprnije ali vojščake podobno kot pri Clash Royale. Slednji pohlevno samostojno odkorakajo proti nasprotni bazi ter sprotno osvajajo ozemlje in se spopadajo s sovražniki. Na poti do zmage se ti pridruži več vrst večinoma nemrtvih podanikov, z nekaj zelenokožcev in fantazijskih bitij za dobro mero. A kdor pričakuje izjemno variacijo, bo nekoliko razočaran. Raznovrstnih kart ni toliko, kot bi si jih želel in po dveh preigravanjih boš videl praktično vse, kar igra v trenutni obliki nudi.

Tvoja trenutna “roka” je prikazana na dnu zaslona in vsaka karta potrebuje določeno količino energije za aktivacijo. Ta se proizvaja samodejno, hitrost tvorbe pa lahko pohitriš tudi z zavzetjem sovražnih obrambnih stolpičev. To pomeni, da je nagrajeno predvsem hitro in agresivno igranje. A posledično vodi tudi v učinek snežne krogle, kjer je skoraj nemogoče izgubiti, ko enkrat zasežeš stolpič.

Če si igral Slay the Spire, Necronator uporablja podoben osnovni koncept za napredek. Začneš z osnovnim kupčkom kart z uroki in bitji, ki ga sproti nadgrajuješ z uničenjem vsakega naselja in živega bitja na tvoji poti. Vsaka pokrajina ima naključno ustvarjeno zbirko križišč, po katerih se z vojsko nemrtvih premikaš od ene točke do druge. Razvejan zemljevid prikazuje križpotja vse do končnega šefovskega boja. Med potovanjem pa lahko najdeš tudi taborne ognje za počitek, zdravljenje in nadgradnjo kart; tržnice, kjer lahko kupuješ karte, in naključne dogodke, ki vodijo do raznih pozitivnih ali negativnih razpletov.

Čeprav je začetnih nekaj stopenj skoraj neverjetno enostavnih. Rešljive so s pošiljanjem čim večjega zmazka vseh tvojih enot, a kmalu sledi dvig težavnosti. Za preseganje poznejših ravni je tako potrebno imeti določeno strategijo, se seznaniti s posameznimi statistikami in lastnostmi kart ter taktično pošiljati enote v njihovo prezgodnjo smrt. Sploh pomembno je pametno izbiranje novih kart za kupček, saj ti neprimerna karta velikokrat predstavlja zgolj mrtvo težo v roki. A težavnost nikoli ne preseže meje, kjer bi se vse skupaj počutilo pretežko. Čeprav se znaš tu in tam soočiti z nemogočim sovražnikom za izbrano selekcijo kart.

A ne glede na to, kako si zamisliš taktiko, se bitke še vedno deloma zanašajo na naključje. Karte, izbrane za vstop v roko so v le to poslane naključno in enako velja tudi za sovražnika. Kljub temu, da je strategiranje nesporno učinkovito, ta naključnost prepreči igralcu, da postane preveč samozavesten. Kljub ponavljajoči se igralni zanki ohranja vsako bitko svežo in vznemirljivo, včasih pa tudi rahlo nepošteno. Sploh glede na to, da te poraz postavi takoj na začetek. Po pretvorbi vsega tvojega napredka v karakterne izkušnje in potencialno nove karte in artefakte.

Poleg pridobivanja kart za okrepitev kupčka uspeh na bojnem polju podeljuje tudi “duše”, ki jih lahko porabiš za nadgradnje. Karte lahko kupiš tudi neposredno v trgovinah. Vsake toliko časa postaviš tudi tabor, kjer je nadgrajevanje obstoječih kart skoraj vedno najboljša izbira izmed treh opcij. S počitkom za regeneracijo zdravja in možnostjo odstranitve ene same karte iz kupčka kot drugima dvema opcijama.

Poleg boljše statistike izboljšane karte odklenejo nove vizualne nadgradnje za enote, ki se zdaj lahko pohvalijo z vidno trpežnejšim oklepom ali bolj grozečim orožjem v rokah. To zelo pripomore k dobremu občutku napredka. Prav užival sem v tem, da sem lahko videl, kako moje čete skozi igranje postajajo močnejše.

RNGesus, podari mi svoj blagoslov

eprav sta splošen koncept in vizualna zasnova igre briljantna, bi še vedno bilo potrebnega kar nekaj dela in mislim, da bi igra potrebovala več časa v fazi zgodnjega dostopa. Med igranjem sem naletel na precej manjših težav, kot so napake in sitnosti, ki znajo pokvariti zabavno igranje. Na primer, težavni skok na določenih ravneh še ni popolnoma uravnotežen. Ena stopnja je popolnoma enostavna, že naslednja pa bo sovražniku dodelila izjemno močne artefakte in te kaznovala za vsako malenkost. Nekako vseeno uspeš zmagati v tej stopnji in že naslednja bo spet enostavna… ali pa tudi ne, kdo bi vedel. Vprašaj RNGezusa.

To je še bolj frustrirajoče zaradi dejstva, da na vsaj na videz sovražniki ne uporabljajo energije za ustvarjanje enot. Le te namreč ustvarjajo naključno. V določenih misijah sovražnik prav tako nenadoma začne drsteti enote eno za drugo in zelo hitro te lahko preplavijo. Ali pa zaradi posameznih artefaktov nenadoma pričnejo neumorno teči proti tvoji bazi kot Flash Gordon, ob tem pa tolčejo po tvojih nemočnih podanikih kot Hulk. Gre za izjemno mešan sistem, kjer je en nivo popolnoma v redu, potem pa se lahko po spletu okoliščin vse postavi proti tebi. Problematična je tudi ponovljivost. Kljub drugače zanimivi risenkasti grafični podobi se po par urah igranja vse začne ponavljati. Pa tudi med tipi misij ni kaj preveč variacije, saj obstajajo zgolj tri.

Razsodba

(+) Všečen grafični stil
(+) Zasvojljivo sestavljanje armade
(+) Zanimivo in enostavno taktiziranje
(+/-) Veliko je prepuščeno naključju
(-) Ponavljajoče se igranje
(-) Dosti premalo vsebine za ta žanr
(-) Težavnostna neuravnovešenost
(-) Skupek manjših nevšečnosti

Netflix najavil drugo sezono grozljivke The Haunting of Hill House

0

Te dni bolj težko zase najdem kakšno kvalitetno grozljivko, saj sem kot veteran horror žanra naveličan že vsega. Težko je odkriti kakšen kakovosten film, iskanje serije pa je sploh obsojeno na propad. American Horror Story je v prvih dveh sezonah kazala potencial, vendar je kasneje izgubila svoj čar in se spremenila v kar nekaj.

A pred dvema letoma me je presenetil Netflix, ko je izdal povsem novo mini serijo The Haunting of Hill House, ki je bila posneta po knjižni predlogi avtorice Shirley Jackson. Serija ne sledi povsem knjigi, a spremljanje dogodkov družine v dveh časovnih obdobjih je bilo dovolj grozljivo, da mi je bilo zato bolj malo mar. Konec je trdo zapečatil usodo vseh karakterjev, tako da je bilo upanje na nadaljevanje jalovo.

Netflix pa je vseeno dal zeleno luč novi sezoni, ki pa bo govorila povsem drugo zgodbo. The Haunting of Bly Manor bo prav tako narejena po knjižni predlogi, le da se bo serija tokrat osredotočila na zbrana dela Henryja Jamesa. Vračata se Mike Flanagan, ki je ustvaril The Haunting of Hill House ter producent Trevor Macy. Na naše zaslone se vračajo tudi vsi igralci iz prve sezone, le da bodo igrali tokrat druge vloge in če ste kdaj gledali American Horror Story, potem ste na kaj takega že navajeni.

Zgodba se ne bo preveč spremenila in spet se bo center dogajanja odvijal v vili, ki je zakleta in v sebi skriva grde skrivnosti iz preteklosti. Čaka nas zanimiva paleta likov, ki bodo na prvi pogled videti običajno, a so hkrati ravno dovolj bizarni, da jim ne boste želeli obrniti hrbta. Seveda ne smemo pozabiti tudi na otoške lutke, ki nikoli ne ostanejo na tistem mestu, na katero smo jih odložili.

The Haunting of Bly Manor bomo lahko gledali od 9. oktobra dalje, opomnik za gledanje na Netflixu pa si lahko nastavite tule.

HBO pripravlja posebno epizodo Princa z Bel-Aira

0

Pretočni servis HBO se je odločil, da gre po stopinjah svojega konkurenta Peacocka, ki že dolgo obljublja ponovno združitev igralcev serije Prijatelji in naredi nekaj podobnega na svoji novi platformi HBO Max.

Posegli so globoko v preteklost in se odločili ponovno združiti ekipo znane komične serije Princ z Bel-Aira. Ta prav posebna epizoda bo začela svoje snemanje 10. septembra, saj je na isti datum 30 let nazaj Princ z Bel-Aira prvič bil prikazan na televizijskih zaslonih.

Za produkcijo bo poskrbel produkcijska hiša Wesbrook Media, ki je pod lastništvom nekdanjega zvezdnika serije Will Smitha. Poleg njega se bodo v epizodi pojavili tudi vsi ostali igralci, kot so Karyn Parsons, Alfonso Ribeiro, Tatyana Ali, Joseph Marcell, Daphne Maxwell Reid ter zabavni DJ Jazzy Jeff. Manjkala bosta samo dva igralca. James Avery, ki je igral strica Phila je leta 2014 umrl star 65 let, pri projektu pa ne bo sodelovala niti igralka Janet Hubert. Ta je v seriji odigrala originalno Vivian, a je bila zaradi prepirov med snemanjem odpuščena.

HBO pravi, da bo ta posebna epizoda vsebovala tudi posebne glasbe, dobro glasbo in veliko plesanja. Upamo, da zopet uprizorijo znani Apache Jump ples iz serije.

To ni edini projekt, ki se tiče Princa, saj Will Smith in njegova produkcijska hiša delata tudi na predelavi te serije v odraslo dramo, ki se bo imenovala preprosto Bel Air.

Žal HBO Max v Sloveniji ni na voljo, tako da se boste morali za svoj ogled te unikatne epizode uporabiti druge vire. Serijo v Sloveniji lahko spremljamo na Netflixu.

Grafična modifikacija The Witcher 3 HD Reworked Project 12.0 Ultimate izide 19. septembra

0

The Witcher 3 je še danes čudovita igra, a modder Halk Hogan meni, da obstaja prostor za izboljšave. Zato že nekaj let trudno poustvarja teksture v igri, tem doda nekaj dodatnih podrobnosti in jim hkrati zviša ločljivost. Dela ima veliko, saj je igra titanska in takšen projekt je za samo enega človeka ogromen zaloga. A razvijalec se ne preda in čez leta je njegova modifikacija napredovala do že 12 različice, ki jo bomo lahko preizkusili še ta mesec.

Kako mod deluje v akciji lahko vidite v zgornji primerjavi, kjer so razlike očitne. The Witcher 3 je tudi brez modifikacije čudovit naslov, a vsake toliko naletimo na kakšno zamegljeno teksturo, ki zna tiste grafične puriste razočarati. Ravno takšne stvari poskuša popraviti HD Reworked Project, ki nosi še eno posebnost, saj je zadeva močno dobro optimizirana in ne bo zahtevala višjih PC specifikacij. Tako da če že igro poganjate na najvišjih grafičnih možnostih, potem boste to lahko počeli še naprej ob nameščeni modifikaciji, le da vas bo pričakal še bolj izboljšana grafična podoba.

The Witcher 3 HD Reworked Project 12.0 Ultimate bo na voljo 19. septembra, če pa ste že zdaj nestrpni, si lahko naložite tudi prejšnjo verzijo, ki vas čaka na naslednji povezavi.

Crysis Remastered dobil uradne sistemske zahteve

0

Ko je razvijalec Crytek najavil predelavo svoje najbolj znane igre Crysis, sem se pošteno veselil pogleda na uradne sistemske zahteve. Original je bil namreč slaven po svoji požrešnosti do strojnih komponent in ob izidu leta 2007 igre niso mogle pri najvišjih nastavitvah poganjati niti najbolj močne grafične kartice.

Vendar me je Crytek v sorazmeroma kratkem času razočaral že drugič. Najprej me niso navdušili s tistim prvim napovednikom za predelavo, sedaj pa pri uradnih zahtevah. Pričakoval sem namreč, da bodo nadaljevali izročilo in za priporočljive zahteve našteli vsaj kartico RTX 3090, če ne že kar naslednje generacije grafičnih rešitev. Žal so uradne zahteve precej optimizirane in razumne. Dolgčas.

MINIMALNE ZAHTEVE

  • OS: Windows 10 64-bitni
  • Procesor: Intel Core i5-3450 / AMD Ryzen 3
  • Pomnilnik: 8 GB
  • Disk: 20 GB
  • Direct X: DX11
  • Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon 470
  • Pomnilnik grafične kartice: 4 GB za ločljivost 1080p

PRIPOROČENE ZAHTEVE

  • OS: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i5-7600k / AMD Ryzen 5 or higher
  • Pomnilnik: 12 GB
  • Disk: 20 GB
  • Direct X: DX11
  • Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 1660 Ti / AMD Radeon Vega 56
  • Pomnilnik grafične kartice: 8 GB za 1080p ločljivost

Zanimivo pri teh zahtevah je dejstvo, da bo Crysis Remastered podpiral ray tracing osvetljevanje, a za to ne bo potreboval RTX grafične kartice. Ray tracing je moč poganjati tudi na povsem običajnih karticah, a če te nimajo Tensor jeder, boste gledali diapozitive. Cryisis se je tej oviri izognil tako, da je ray tracing vpeljal na programski ravni Direct X-a.

Kar pomeni, da je naš HOPsi računalnik, ki za svojih 959 € izpolni prav vse postavke priporočljivih zahtev, idealen za poganjanje te igre, poleg tega pa se boste zraven pozabavali še z ray tracing tehnologije. Če vas zanima nakup dobre PC postaje, potem odklikajte na naslednjo povezavo.

Crysis Remastered nas bo zabaval že čez en teden, saj izide že 19. septembra.