🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 288

DOOM Eternal – prvi DLC prejel igralni napovednik

0

Od izida DOOM Eternala je minila že ena pandemija in človek bi tako pomislil, da je to bilo več let, a motil bi se. Eternal je namreč izšel marca, pa nekaj mesecih pa je razvojna ekipa id Software za nas pripravila igralni napovednik za prvi DLC, imenovan The Ancient Gods, Part One.

Kot lahko sklepate iz imena gre za prvi del večje razširitve, ki nam bo poskušala malce bolje razložiti preteklost našega junaka, ki so ga vsi ljubosumni demoni oklicali za Doom Slayerja. Razvijalec več kot očitno želi razširiti zgodovino tega lika in mu dodati nekaj globine in nisem ravno prepričan, če si tega res želim. Poanta DOOM iger je bila vedno njihova preprostost: si jezen marinec, ki želi pokoriti horde demonov in glavna je samo akcija. DOOM iz leta 2016 je našel ravno pravo ravnovesje med akcijo in zgodbo, medtem ko je Eternal že malce preveč razpotegnil zgodbo.

The Ancient Gods nas bo tokrat popeljal pod vodno gladino, kjer bomo srečali novega zlikovca The Creator of Universe. Njegovo vojsko bodo sestavljali novi in stari demoni. Zoprni Marauderji se zopet vračajo in tokrat vas bosta istočasno napadla dva. Žal napovednik ni prikazal kakšnih novih orožij, kar je razočaranje.

Izid ni več tako daleč stran, saj bomo The Ancient Gods zagnali že 10. oktobra. Dodatek boste lahko igrali samo v primeru, da kupite sezonsko prepustnico, ki na Steamu stane 29,99 €.

Medal of Honor: Above and Beyond je VR igra, ki je dobila nov napovednik

Mlajši igralci morda sploh ne poznate serije Medal of Honor. To niti ni čudno, saj je od zadnjega dela Warfighter minilo že 8 let, pa še ta naslov ni bil ravno vrhunec kvalitete. A Medal of Honor je bil 20 let nazaj prva prava prvoosebna streljačina, ki je v okolici 2. svetovne vojne prikazala, da je lahko igralec samo delček večje skupine in da okoli njega obstajajo še drugi ljudje. Veterani se boste spomnili slavne misije izkrcanja na obali Normandije, ki je takrat predstavljala vrhunec gaming tehnologije.

Serijo je nato nasledil Call of Duty, ki še danes vlada prodajnim lestvicam, vendar pa bolj malo ljudi ve, da se je razvijalec Inifnity Ward oblikoval ravno iz nekdanjih članov Medal of Honor ekipe. Ti so imeli dovolj delanja pod EA-jem, zato so se odcepili in se odpravili v naročje Activisiona. Ostalo je zgodovina.

EA namerava svojo znamko zopet obudili in napovedali so novo igro Medal of Honor: Above and Beyond. Gre za VR naslov, ki bo zavezan ekskluzivno Oculus napravam, za katere morate po novem ustvariti Facebookov račun.

Na novem projektu tokrat dela razvijalec Respawn Entertainment, ki nam je včeraj predstavil prvi igralni napovednik. Zadeva je videti spodbudno, in kakor lahko vidimo, nam bo na voljo ogromno interakcije z okolico. Poleg streljanja bomo lahko za obrambo uporabili tudi druga orožja tipa marmorni kipi in noži in zagotovo nas bo čakala neka misija, kjer se bomo znašli za sovražnimi vrstami brez orožja in bomo morali pobegniti samo z uporabo nekonvencionalnih orožij.

Šlo bo za polno VR izkušnjo, tako da lahko pričakujete dolgo kampanjo in ne samo neko kratko VR avanturo. Datuma izida še nimamo, a igra naj bi izšla še pred koncem letošnjega leta.

Bioware podelil malce več informacij glede prihajajoče igre Dragon Age 4

0

Da dela Bioware na novem Dragon Age projektu je znano že vse od leta 2018, ko smo dobili kratek dražilnik. Na včerajšnjem festivalu iger Gamescom je na oder stopil Casey Hudson in podelil nekaj novih informacij glede njihovega težko pričakovanega nadaljevanja RPG serije, ki pa je še globoko v razvoju.

Dobili nismo nobenega novega igralnega posnetka ali pa dražilnika, saj je pred kamere stopilo več zaposlenih pri Biowaru, ki so povedali, kakšne ideje jih ženejo naprej v razvoju. V videu lahko vidimo nekaj konceptnih slik, a očitno je projekt še v tako zgodnji fazi razvoja, da nimajo dokončanih niti nekih slik, ki bi jih lahko podelili s svojimi oboževalci, ki nad njimi še niso dvignili roke.

Več kot očitno si namerava Bioware vzeti svoj čas za svojo naslednjo igro, saj ta preprosto mora uspeti. Zadnja dva projekta Mass Effect Andromeda in Anthem sta slavno propadla, zato je vprašanje, koliko časa namerava EA še vzdrževati ta studio. Po drugi strani pa čas ni vse, saj so imeli tega za Anthem več kot dovolj, a če ga ne izkoristiš plodno, potem ne bo od vsega skupaj nič.

Upamo, da za Dragon Age 4 to ne bo držalo in da imajo že zdaj močno vizijo in trdno začrtan cilj.

Call of Duty: Black Ops Cold War dobil prvi igralni napovednik, znan tudi datum izida

0

Po vsem draženju in puščanju resničnih in lažnih informacij se je založnik Activision končno opogumil in uradno napovedal naslednji del Call of Duty franšize.

Ta se imenuje Black Ops Cold War in kdo ve, zakaj se je založnik odločil, da igri preprosto ne natakne imena Black Ops 5.

Šlo bo neposredno nadaljevanje prvega dela in če morda čudno gledate, češ, kako je to mogoče, če pa smo leta 2012 dobili Black Ops 2, potem niste edini zmedeni. Vendar pa je med originalom in dvojko minilo precej let in nova zgodba bo pripovedovala dogodke ravno iz tega obdobja. Zopet bomo sledili avanturam Alex Masona, Frank Woodsa in Jason Hudsona, ki so glavne vloge igrali tudi v prvem delu, ki bo kmalu štel deset let. Kljub svoji starosti pa je zadeva še vedno presneto draga in na Steamu zanjo zahtevajo 39,99 €.

Na Cold War delata dva studia. Raven Software bo tokrat razvil kampanjo, Treyarch, ki je za zgodbo poskrbel v prejšnjih delih, pa bo tokrat razvil večigralski del. O tem ni znano veliko, a bo razvijalec 9. septembra, na obletnico originala, razodel dodatne informacije. Znano je, da bo trenutno popularni Warzone obstajal skladno z Cold Warom in igri si bosta tudi delili vsebino. To verjetno pomeni, da bo Warzone postal še bolj požrešen do prostora na vašem disku.

Dobili smo tudi datum izida. Call of Duty: Black Ops Cold War prihaja 13. novembra za PC, PlayStation 4 in Xbox One. Razvita bo tudi inačica za konzoli naslednje generacije, a ta še nima datuma izida, saj še vedno ne vemo, kdaj točno izideta PlayStation 5 in Xbox Series X. Je pa dobra novica, da je Activision že zdaj v prodajo ponudil posebno verzijo igre Cross-Gen Bundle. Ta v primeru PlayStationa stane 74,99 €, za to ceno pa boste dobili različico igre za PlayStation 4 in tudi PlayStation 5.

Igra Factorio po 8. letih zapušča zgodnji dostop

0

Factorio je nedvomno igra, ki ima že sivo brado. Iskreno povedano ne gre za tipičnega predstavnika zgodnjega dostopa, kjer je slednji namenjen samemu sebi, občutek dodelanosti je namreč prisoten že dlje časa.

Tudi na naši strani najdeš opis le te, čeravno sega v 2016, in bil nad njo navdušen. Še danes velja za eno izmed prvih priporočil za uporabnike s šibkejšimi računalniki.

Splavitev je češki razvojni studio Wube Software sprva načrtoval za 25.9, a zakaj bi čakali dlje kot je potrebno. Tako želeno različico 1.0 smo na Steamu lahko ozrli pretekli petek.

Za razvijalci je dolga pot, saj so z razvojem pričeli že v 2012. V naslednjem letu so na Indigogo pričeli z zbiranjem sredstev. Projekt je podprlo 1776 navdušencev, s čimer so zbrali razmeroma skromnih 20.000€. Izjemno dolg razvojni cikel, ki je drugače rezerviran za AAA naslove, zaradi izjemno omejenih finančnih sredstev ni bil nepričakovan. Tokrat svoje mesto najde v navidez grafično preprostem simulatorju gradnje proizvodne linije.

Vse skupaj se je spremenilo z izdajo verzije zgodnjega dostopa v 2016, ki jo je do tega trenutka kupilo več kot 2 milijona ljudi. Požela je nepričakovan uspeh in na višku dosegla celo 32.392 sočasnih igralcev, razvijalcem pa prepotrebna finančna sredstva.

Vseeno različica 1.0 ne prinaša večjih sprememb. Še zmeraj je cilj zgraditi avtomatizirano proizvodnjo linijo in jo zaščititi. V kolikor je še nisi preizkusil lahko na Steamu najdeš brezplačno DEMO različico, polna igra pa stane dobrih 25€. Za več kot 100 ur ponujene vsebine vsekakor ponudba vredna premisleka.

Mafia Definitive Edition dobila nove igralne posnetke, ki pa so precej razočarali

0

Ni minilo dolgo, odkar nas je založnik 2K presenetil in napovedal ponovno obuditev legendarne Mafia franšize. Dobili smo predelavo vseh treh izdanih delov, žal pa vsi niso prejeli enake pozornosti. Mafia II je dobila malce izboljšane teksture, tretji del pa je v bistvu ostal enak, le da so v paket dodali vse izdane razširitve. Vendar pa je razvijalec vnesel tudi nekatere nove hrošče, medtem ko še vedno niso popravili starih, ki igri tepeta že dolga leta.

Mafia Definitive Edition je po drugi strani povsem druga pesem. Original je bil namreč že tako zastarel, da se je razvijalec odločil igro ponovno zgraditi od temeljev navzgor. Kakor so prvi posnetki navduševali, pa novi igralni videi od včeraj prikažejo precej bolj drugačno sliko.

Grafično je igra vsekakor napredovala in to celo do te mere, da nekih primerjav niti ne moremo delati. A zdi se, da je razvijalec Hangar 13 preveč moderniziral naslov in izgubil se je tisti čar, ki je krasil original. Zadeva močno spominja na Mafio 3: animacije so enako okorne, vrata pa se odpirajo kot bi jih izstrelil s topom.

Spremenjen je tudi uporabniški vmesnik, saj se objektivi zdaj svetijo, da morda neumni igralec ja ne bi zgrešil poti, pri streljanju nam zdaj pomaga mini mapa, ki zariše vse nasprotnike, strelivo pa je jasno obarvano in prav bode v oči. Original je bil veliko bolj atmosferičen in vse te stvari je igralec našel sam, ne da bi mu na ekranu svetili veliki kazalniki. Upam, da bomo lahko te stvari izklopili, razvijalec pa je že potrdil, da bomo lahko pred igranjem izbrali nov ali klasični način. Slednji bo bolj realističen in veren predhodniku, tako da nas bo ob prehitri vožnji ustavila policija, kateri bomo nato morali plačati globo.

Vožnja je videti zanimivo, a ne morem mimo tega, da so mi ti posnetki v ustih pustili grenak priokus. K sreči mi na testiranje ne bo potrebno več dolgo čakati, saj bo igra postala na voljo že 25. septembra, na Steamu pa za njo zahtevajo malce nižjo ceno 39,99 €.

Nekim norcem je uspelo naviti PC do te mere, da lahko ta poganja DOOM Eternal pri 1000 fpsih

0

DOOM Eternal je hudo dobro optimizirana igra in to v bistvu tudi mora biti, saj je akcija tako hitra in bliskovita, da preprosto moraš zadevo poganjati pri vsaj 60 sličicah na sekundo, drugače bo sovražni demon ob tvojem streljanju počil od smeha in si bo tvoja črevca poveznil na glavo kot groteskno tiaro.

Razvijalec id Software je bil na optimizacijo še posebej ponosen in še pred izidom so izjavili, da ni nobene omejitve pri sličicah na sekundo ter da bi lahko njihov pogon id Tech 7 poganjal igro tudi pri 1000 fpsih, če bi seveda bil nekdo dovolj nor, da bo pri sebi imel takšno opremo.

Poljska trgovina x-kom, ki je ukvarja s prodajo strojnih komponent pa je včeraj dokazala, da takšni norci res obstajajo in na kup so zbrali nekaj najmočnejših komponent pod soncem in se spravili k potrpežljivemu višanju taktov in voltaže. Za ta podvig se niso odločili sami, saj jih je k projektu povabil založnik Bethesda, Poljaki pa so se na izziv hitro odzvali.

Po dolgotrajnem razmisleku so se odločili za naslednje komponente:

  • Procesor: Intel Core i7 9700K pri 6.6 GHz
  • Matična plošča: ASUS Maximus XI APEX
  • Grafična kartica: ASUS RTX2080Ti Strix pri 2.4 GHz
  • Pomnilnik: HyperX Predator 4000 MHz CL19 2×8 GB
  • Disk: Samsung 512 GB M.2 NVMe Evo Plus
  • Napajalnik: Be Quiet 1200 W Straight Power

A samo močne komponente niso dovolj, saj je te treba dvigniti na frekvence, ki nikakor niso bile namenjene tem strojnim delom. Zato so morali na komponente zliti bogato količino dušikovega vodika, ki je komponente držal prijetno ohlajene, saj bi se te hitro spremenile v kupček staljene plastike. Ob takšnem navijanju mora pod dušikov vodik prav vse in zaradi tega je treba olupiti tudi grafično kartico, kot lahko vidite v zgornjem posnetku.

Izziv je bil uspešno opravljen in DOOM Eternal je bil igran pri 1006 sličicah na sekundo, a za kaj takega so morali pogled usmeriti v navadno črno steno, kar je znatno dvignilo fpse. Njihovo pot do uspeha si lahko preberete na uradni strani, kjer je postopek malce bolj podrobno (in tiho) opisan.

Microsoft Flight Simulator simulira resnično vreme in igralci se tako podijo skozi približujoči hurikan Laura

0

O impresivni tehnologiji zdaj že izdane igre Microsoft Flight Simulator smo že večkrat pisali. Igra ni samo čudovita za ogled, ampak nosi tudi nekatere dobrine, ki jih v videoigrah še nismo videli.

Razvijalec Osobo Studio se je namreč odločil v igro vnesti podatke iz Microsoftovih Bing zemljevidov in teh podatkov je toliko, da jih je potrebno sproti prenašati iz njihove Azure oblačne storitve. Vendar pa Bing zemljevidi ne vnesejo samo realističnih talnih tekstur, ampak v sebi nosijo tudi sposobnost prikazovanja aktualnega vremena. To pomeni, da če se boste s frčoplanom zapodili nad Slovenijo, bo v primeru dežja v resničnem življenju, takrat padavine moč opaziti tudi v igri.

Igralci so se zato odločili zapoditi na prihajajoči hurikan Lauro, ki se je te dni ojačala na 4. kategorijo in je že dosegla ameriško celino. Pričakujejo se katastrofalne poplave, radovedneži pa so želeli videti, ali lahko tudi v igri naletimo na ta naravno katastrofo. Izkazalo se je, da lahko in Laura je tudi v igri prava nočna mora.

Igralci so naleteli na ogromen steber oblakov, ki ga prevevajo siloviti vetrovi in močne padavine. Sicer zagotovo pogoji ne simulirajo povsem istih vetrov, kot jih nosi takšen hurikan, a impresivno je že to, da lahko naletimo na takšno dinamično vreme iz resničnega življenja.

Microsoft Flight Simulator je zunaj že kar nekaj časa, vendar nosi na Steamu precej zabeljeno ceno 70 €. Zato je bolj izkoristiti akcijsko naročnino za Game Pass, kjer lahko že za 1 € en mesec uživamo v ogromni zbirki iger, med katere je vštet tudi Flight Simulator. Če pa se vam je slučajno zaželelo držati fizično kopijo, jo lahko za malce nižjo ceno dobite na spletni trgovini EIGRE.si.

Nocoj ob 20.00 štarta evropski sejem Gamescom 2020 – tokrat v digitalni obliki

0

Koronavirus je sicer resda preklical največji evropski sejem Gamescom 2020, a samo v njegovi fizični obliki. Za razliko od E3-ja, se bo Gamescom vseeno odvil, le da bo tokrat sejem potekal povsem digitalno.

In na otvoritev ne bo treba čakati preveč dolgo, saj se bo uvod zgodil že nocoj ob 20.00. V bistvu že nekoliko prej, saj se bo uvodna predstava začela ob 19.30, ob 20.00 pa se bo začela uradna ceremonija predstavitev iger.

Teh naj bi bilo kar 38, program pa bo povezoval vsem znani gik Geoff Keighley, ki nas že celo poletje zabava s festivalom Summer Games Fest. Program bo potekal v živo iz Los Angelesa, otvoritvena noč pa nas bo zabavala dobri dve uri. Geoff je povedal, da bomo med 38 igrami našli nekaj nikoli prej videnih naslovov, a da bomo večinoma dobili nove posnetke že predstavljenih iger.

Prisotna bosta tako Microsoft kot tudi Sony in zagotovo bosta z nami podelila nekaj informacij glede prihajajočih konzol PlayStation 5 in Xbox Series X. Optimisti upajo, da bo morda eden od njiju končno razodel ceno in točen datum izida, a to se zdi bolj malo verjetno.

Za zdaj so potrjeni naslednji založniki in njihove igre:

  • 2K (Mafia: Definitive Edition)
  • Activision (Call of Duty: Black Ops – Cold War)
  • Bandai Namco (Little Nightmares 2)
  • Bethesda (Doom Eternal: The Ancient Gods, Part One)
  • Blizzard (WoW: Shadowlands, Afterlives animirana serija)
  • Bungie (Destiny 2: Beyond Light)
  • Deep Silver (Chorus)
  • Devolver (Fall Guys Season Two)
  • EA (Star Wars Squadrons, Sims 4 DLC, Medal of Honor: Above and Beyond)
  • Frontier
  • Focus Home Interactive
  • Gearbox
  • Headup Games
  • PlayStation (Crash Bandicoot 4: It’s About Time)
  • Proletariat (Spellbreak)
  • Warner Bros Games (Lego Star Wars: The Skywalker Saga)
  • Xbox Game Studios

Kot vidite nas čaka kar nekaj zanimivih stvari. Medal of Honor se vrača, a tokrat v obliki VR izkušnje, zanimivo pa bo videti tudi nov Call of Duty ter Shadowlands dodatek za World of Warcraft, ki ga bo pospremila tudi nova animirana serija Afterlives.

Zagotovo nas čaka tudi nekaj presenečenj. Veliko oboževalcev upa, da bomo končno dobili kaj novih informacij glede Elden Ringa, na katerem že nekaj časa dela razvijalec FromSoftware. Ne smemo pozabiti tudi na studio Piranha Bytes, ki bodo skoraj zagotovo podelili kakšen posnetek glede njihove igre Elex 2, morda pa dobimo tudi napovednik za Gothic predelavo.

Prenos v živo boste lahko spremljali na spodnji povezavi ali pa preko Twitcha. Začuda odštevalnik pravi, da se bo predstava začela že ob 18.00, pa čeprav uradne najave kažejo na 20.00, tako da nas morda čaka še kakšna predprestava.

The Witcher: Monster Slayer je nova mobilna igra, ki precej spominja na Pokemon Go

0

Vsi se še spomnimo Pokemon Go norije, ko se je nenadoma na ulicah in naravi pojavilo trume bledoličnih igralcev, ki ne zapuščajo radi svoje igralne votline. A zapustiti so jo morali, saj so samo tako lahko v svoje šape ujeli prisrčne Pokemone, ki so se pojavili na njihovih telefonih. Norija je od takrat popustila, a že takrat smo lahko videli, da imajo lahko takšne igre na mobilnih telefonih, ki mešajo virtualno resničnost s pravo okolico, veliko potenciala.

Razvijalec CD Projekt RED se je odločil, da malce zmiga svojo oboževalsko skupnost, ki potrpežljivo čaka na nov Witcher naslov. Tega še dolgo ne bo na sporedu, a morda bo žejo vsaj malce ublažil novi projekt The Witcher: Monster Slayer, ki je AR igra, katera po mehanikah igranje spominja Pokemon Go, doda pa tudi nekaj izboljšav.

Zopet bo treba obuti pohodniške škornje in vzeti telefon v roke, vendar pa tokrat ne boste lovili prisrčnih zverinic, ampak se bojevali proti krvoločnim zverem, ki smo jih videli v The Witcher 3. Čakajo vas manjši in večji monstrumi, za večje grdavže pa bo potrebno nekaj priprav. Tako boste lahko zvarili posebna olja in celo nadgradili svojo opremo. S sabo bo potrebno vzeti tudi kaj dodatne opreme kot so zdravilni napitki in bombe, tako da bo za večje obračune potrebno nekaj predpriprav.

Kar Monster Slayerja loči od Pokemon avantur je dejstvo, da bo tu prisotna celo štorija. Nastopali bomo v vlogi novopečenega Withcerja, dogodki pa se bodo odvijali stoletja, preden je po svetu začel tekati Geralt. Naleteli boste na unikatne like, ki vam bodo podeljevali naloge, ob uspešni razrešitvi pa boste dobili izkušenjske točke.

Zadeva je videti na moč zanimiva, igrali pa jo bomo lahko na Android in iOS napravah. Razvijalec še ni napovedal datuma izida, a ta naj bi se zgodil “kmalu”.

Fortnite – 4. sezona je vendarle prispela, obarvana z Marvel superheroji

Najbolj popularna battle royale pustolovščina je pravkar dobila zajetno količino nove vsebine. Razvijalec Epic je namreč na strežnike spustili 4. sezono drugega poglavja, to pa je popestril z enim zelo popularnim partnerjem.

Govorimo o Marvelu, ki pod prsti skriva najbolj priljubljene ljudi v močno oprijetih pajkicah. V igro so tako prispeli karakterji kot so Iron Man, Wolveringe, Dr Doom, Groot, njihova naloga pa bo, da se postavijo naproti zlobnežu, ki sliši na ime Galactusu. Seveda jih ne bo nadzorovala umetna inteligenca, ampak bomo lahko samo pokupili njihove obleke in se transformirali v borca za pravico.

Bitka med dobrim in zlim je dobila ime Nexus War in skladno s tem smo dobili novo oporišče za Battle Pass, ki ga zastopa znani Hellcarrier iz Maščevalcev.

Čaka vas cel kup nove vsebine, prav tako pa je na voljo nova sezonska prepustnica. Epic je na splet poslal dva nova napovednika, strežniki pa so že nazaj na nogah, tako da lahko z igranjem začnete takoj. No, ne vsi, saj legalna bitka med Epicom in Applom še vedno traja in Fortnite na iOS napravah ostaja na tretji sezoni drugega poglavja, tako da se lastniki te platforme za novo vsebino obrišete pod nosom.

Norija glede nenošenja maska prišla tudi v Slovenijo – za danes se pripravlja pohod po trgovinah brez mask

2

Tehnično tale novica ne spada na naš portal, a poziv glede nenošenja mask se dogaja na družbenih omrežjih, kar nekako spada pod našo domeno. Poleg tega o tej zadevi nihče ne piše in se mi zdi prav, da vam predstavim trenutno norijo, ki se je očitno preselila tudi v našo podalpsko deželico.

Ko je koronavirus pred nekaj meseci prizadel celoten svet, so se ljudje v strahu začeli tepsti zaradi pomanjkanja mask. Panika je bila občutna in ljudje so masovno nabirali zaščitne maske. Ter zaradi neznanega razloga WC papir.

A kot pri vsaki stvari smo se ljudje hitro privadili na strah in ta je, skladno z okužbami, počasi začel pojenjati. Države širom sveta so začele sproščati karantene in situacija se je začela umirjati. Vendar je turistična sezona zopet dvignila okužbe in drugi val se nam počasi približuje. Vendar pa ljudje niso več tako prestrašeni in vsa varnostna opozorila in socialno distanciranje niso več tako upoštevani.

Točno, kot japonski vlak, so na površje priplezali tudi razni teoretiki zarot, ki v vsakem kotičku svojega stanovanja vidijo kamero in so za povrh prepričani, da je Zemlja ravna. Takšni junaki so samo nekaj mesecev nazaj metali molotovke na 5G stolpe, sedaj pa so se spravili tudi na maske. Da, prav na tisto edino zaščito, ki je učinkovito zajezila koronavirus, sedaj množično pljuvajo in jo označujejo za suženjski jermen naših glavarjev.

Naivno sem mislil, da ti ljudje obstajajo samo v ZDA, a ni tako. Protestniki proti nošenju mask so se preselili tudi k nam in glede na Facebook, takšnih ljudi ni malo.

Tu izstopa Nikita Xever. Naj vas ime ne zavede, saj ne gre za žensko, ampak za gospoda, ki bi glede na starost moral imeti malce več soli v glavi. Nikita je že nekaj časa očitno v pokoju in zdaj nima drugega dela, kot pa da z dvignjeno pestjo v zraku napove vojno zloglasnim maskam in k temu bodri tudi druge. Vendar pa gospodič ni sam, saj njegove podvige pridno všečka in komentira še cel kup drugih podpornikov. Nikita sebe in svoje pajdaše imenuje “borci” in to, da je sam v rizični skupini koronavirusa, njega prav nič ne moti. Ljudi, ki ne nosijo maske, imenuje civiliste, ki živijo v strahu in se bojijo življenja.

https://www.facebook.com/nxever/videos/3612234625454613/

Tudi njegovi podporniki v komentarjih pogumno izpostavijo, da se sprehajajo po trgovinah brez maske in se tako počutijo povsem osvobojeno. Gibanje je naraslo celo do te meje, da se je Nikita odločil organizirati pohode, ki se bodo zgodili vsako sredo po vseh večjih trgovinah v Sloveniji. Tako da če boste danes videli kakšnega zadihanega upokojenca, ki se premika med svojimi Apostoli kot Jezus, zraven pa vzvišeno gleda na vsakega človeka z masko, potem ste naleteli prav na vpenjajočo influencersko zvezdo Nikito.

Naš borec je zaradi svojega početja že naletel na težave. Zaradi nenošenja maske so ga brcnili iz trgovine LeClerc, sporekel pa se je tudi z Merkurjem. Z eksperimentiranjem po trgovinah nadaljuje in očitno je Špar za zdaj ostal toleranten do njegovih podvigov, verjetno pa se bo to ob naslednjem podvigu spremenilo.

Praksa nenošenja mask se je začela nevarno razširjati po Sloveniji in k takem prakticiranju so ljudi začeli nagovarjati tudi slavni. Eden takšnih je denimo Marko Potrč, ki je na svojem Instagramu napisal obširen zapis, kako na Češkem ne nosijo mask. Morda najboljši del njegove zgodbe je izpoved sina, ki ga je baje vprašal: “Ati, kaj so oni bolj svobodni od nas?” To se je seveda 100 % resnično zgodilo in Marko tega nikakor ni zapisal, samo zato, da bi iz svojih sledilcev izvabil lažne čustva. Nikakor ne.

View this post on Instagram

NI MASK. A NI APOKALIPSE IN NI PANIKE. JE ČUDOVITO MESTO IN UTRIP ŽIVLJENJA. Dva tedna nazaj smo bili v Pragi. Moral sem na snemanje. Ker želim otrokoma širiti obzorje, sva ju z Lili spet vzela zraven. Prepričan sem, da potovanja pripomorejo k širši razgledanosti. Hitro začutita utrip mesta in ljudi v njem. Si ustvarita sliko. Menim, da zaradi otroške iskrenosti, ki (še) ne pozna t.i. politične korektnosti oziroma pritiska družbe glede lastnega mnenja. In v Pragi je bil prvi komentar “Ati, kaj oni so bolj svobodni od nas?” Dobro sem razumel, kaj je bilo mišljeno s tem vprašanjem. Tam ljudje ne stopijo korak nazaj, ko pristopiš. Bližina sočloveka jih ne spravi v nelagodje. Njihov pogled ne locira sočloveka z mislijo, da se moramo bati drug drugega. Družijo se, objemajo in gojijo odnose, kot bi jih čustvena bitja naj. Tega je pri nas vse manj. To pripisujem tudi maskam. Moje mnenje. Mask v Pragi ne nosijo šoferji javnega prevoza, policisti, natakarji, osebje v kavarnah ter restavracijah s hitro prehrano, maserke, frizerke in tudi ne ogromna masa turistov. Ni mask, ni t.i. social distancinga. Zato se sprašujem, kje je apokalipsa in gore žrtev? To je ogromna testna skupina. Praga ima 1.300.000 prebivalcev, letno pa jo obišče 8 mio turistov! Vsi skupaj verjetno dosežejo skoraj številko celotne Slovenije. Še huje; gostota ljudi je tam neprimerno večja. Zakaj torej nimajo apokalipse? Ker virus tam je. Pa gnete se ljudi. Brez mask. Pa Češka vseeno ni na rdečem seznamu. Pa tudi, če bi bila, zame to ne pove veliko. Ker tam dejansko ni nobene izredne situacije. Kot je tudi na Hrvaškem zdaj ni. Če so maske res tako ključne, kako je to mogoče? In zakaj se obnašamo, kot da Praga ne obstaja? Samo na glas razmišljam… No, mi smo se imeli lepo. Morda tudi zato, ker smo lahko malo normalno zadihali. Dobesedno. Vse dobro vsem!

A post shared by Marko Potrč (@markopotrc) on

Vse to se zdi morda nedolžno, saj Marko v primerjavi z Nikito ne hodi okoli in ne stresa rok nenosilcem mask. Vendar pa njegov glas šteje, saj ima tisoče sledilcev, veliko njih pa ga kuje v zvezde in ga drži za zgled.

Vse skupaj je postala že fascinantna študija človeštva. Od nastopa pandemije je minilo komaj nekaj mesecev, pa se ob vsej tej paniki, ki jo delajo ljudje, samo zaradi tega, ker morajo nositi košček tkiva pred usti in nosom, zdi, kot da je za nami že nekaj let zombi apokalipse. Tudi če vzamemo v obzir, da je koronavirus prenapihnjen – kaj, če se motiš? Kaj če okužiš nekoga, ki zaradi tvoje malomarnosti umre? Koliko trpljenja lahko povzroči tvoja odločitev, da ne boš nosil ene krpice pred nosom ob obisku trgovine? Koliko nadaljnjih smrti in koliko se bodo takšni karantenski ukrepi še raztegnili, zaradi katerih bodo trpeli ljudje, ki dejansko nosijo maske, se obnašajo odgovorno in niso sebičneži?

Če bi bil vesoljec, varno zaprt v svoji barki nad Zemljo (mimogrede, držim fige, da bo Musk v kratkem času omogočil najem sedeža na raketi za Mars), bi te dni pridno delal zapiske za eno hudo serijo, v glavno vlogo bi postavil ravno Nikito. Ki bi se ob koncu prve sezone okužil s koronavirusom. In potem bi se odvrtela spodnja odjavna špica.

Borderlands 3 pokazal napovednik za nov DLC Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck

0

Če česa ne moremo zanikati Borderlands franšizi je to, da razvijalci pri razvoju vsebine dajo svoji domišljiji prosto pot in izvržejo kakšne res bizarne, a kvalitetne avanture. Magnum Opus drugega dela je bil dodatek Assault on Dragon Keep, kjer smo naše streljanje izvajali v kvazi D&D kampanji, novi dodatek za Borderlands 3, imenovan Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck, pa nas bo popeljal v um poblaznelega psihopata Kriega.

Ta je veteranom znan že iz drugega dela, v trojki pa bo igral prav posebno vlogo. Tip namreč v svojih možganih skriva znanje o skrivnostni in legendarni lokaciji Vaulthalla. To znanje je v norost spravilo marsikoga, Krieg pa je očitno še edini s pulzom, zato se bomo morali pomanjšati in stopiti v njegove poblaznele možgane.

Čaka nas torej precej nora in hitro spreminjajoča okolica. Boriti se bomo morali z raznimi Kriegovimi notranjimi demoni in podoživeti njegove travmatične izkušnje iz otroštva. Nagrajeni bomo z novo priročno opremo, poleg tega pa bo nov dodatek dvignil izkušenjsko stopnjo na 65, Gearbox pa pravi, da je to zadnje višanje stopnje za nekaj časa. Dobra novica je to, da bodo višjo stopnjo prejeli vsi – tudi tisti, ki ne boste kupili dodatka.

Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck nas bo zabaval od 10. septembra dalje, zase pa bo na Steamu zahteval 14,99 €.

Kitajci prisilili Activision, da spremeni napovednik igre Call of Duty: Black Ops – Cold War

0

Založnik Activision nas že celo večnost draži z novim Call of Duty naslovom. Že dolgo je znano, da se bo ta imenoval Cold War in da nas bo popeljal v obdobje hladne vojne. Activision je nekaj časa nazaj izdal tudi zanimiv dražilnik, ki prikaže govor ruskega vohuna Yurija Bezmenova, ki je prebegnil v ZDA. Špijun se je pred kamerami razgovoril in razjasnil sovjetsko taktiko pri spreminjanju miselnosti ameriškega prebivalstva, ta pa je sestavljena iz štirih temeljev: demoralizacije, destabilizacije, krize in na koncu normalizacije.

Dražilnik je zanimiv, založnik pa je posnetek popestril intervju s posnetki iz raznih večjih dogodkov, ki so zaznamovali človeško civilizacijo. Vidimo lahko utrinke iz Vietnamske vojne, za kako sekundo pa se se pojavijo tudi posnetki iz zgodovinskih demonstracij na Trgu nebeškega miru iz leta 1989.

Ta dogodek je po svetu bolj znan pod imenom “Tiananmen Square Massacre”, saj je te miroljubne proteste, ki so jih organizirali študentje, junija 1989 grobo zatrla kitajska vojska. Ta je protestnike napadla s puškami, ki v sebi niso nosile gumijastega streliva, za podporo pa je poklicala tudi tanke. Takrat so pobili nekaj tisoč protestnikov in hitro zaprli nastajajoče demokratično gibanje.

To je ena velika črna pika v zgodovini Kitajske, ki jo oblasti cenzurirajo, kjer se le da in novi Call of Duty napovednik so takoj obsodili. Kitajci so trenutno precej občutljivi na takšne posnetke, saj so trenutno v procesu masovne cenzure svojega prebivalstva in situacija močno spominja na tisto iz leta 1989.

Žal Activision ni želel izzivati Kitajcev, ki so zopet pokazali svojo moč, ki se nahaja povsod – tudi na gaming trgu. Se še spomnite Hong Kong protestov in vsega dogajanja okoli razvijalca Blizzarda, ki je utišal Hearthstone igralca zaradi njegove podpore protestom? Activision se je takrat hitro uklonil svojim kitajskim vladarjem in enako je bilo pri tem napovedniku. Po tihem so video umaknili iz YouTuba in ga nadomestili z novim, kjer so posnetki iz kitajskega pokola bili umaknjeni. Kot vidite spodaj, je novi napovednik za polovico krajši od zgornje necenzurirane verzije.

Cenzura tega napovednika je precej ironična, saj nas video opomni, da naj “ne pozabimo zgodovine”, a po drugi strani je založnik naredil ravno to in cenzuriral enega najbolj črnih dni naše civilizacije.

Activision naj bi Cold War uradno razodel danes, pričakujemo pa, da bo igra naletela na precej negativen odziv iz strani igralcev.

Oculus VR očala bodo od oktobra dalje zahtevala obvezno prijavo s Facebook računom

Morda se veliko ljudi sploh ne zaveda, da za znanimi Oculus VR napravami stoji nihče drug kot pa Facebook. Ta je to podjetje s potencialom kupil leta 2014, kupčija pa je bila vredna dve milijardi dolarjev.

Že takrat so se uporabniki začeli spraševati, ali morda to pomeni, da bo Facebook začel posegati v njihovo zasebnost. Podjetje je takrat začelo miriti kupce, da bo Oculus nadaljeval s poslovanjem kot običajno in da za uporabo nikoli ne bo treba imeti ustvarjenega Facebookovega računa.

6 let kasneje so si očitno premislili in Oculus je na svojem spletnem dnevniku objavil zapis, kjer je najavil popolno integracijo s Facebookom. Novi lastniki Oculus VR naprav boste za uporabo sistema morali ustvariti ali pa se prijaviti z že obstoječim Facebookovim računom, drugače zadeva preprosto ne bo delovala. Tisti, ki pa že imate svoje Oculus naprave, ki jih uporabljate brez Facebooka, pa boste dobili možnost pretvorbe Oculus računa v Facebookovega. Če tega ne boste storili, boste lahko še naprej uporabljali napravo, a samo za dve leti. 1. januarja 2023 boste namreč primorani v prijavo s Facebookovim računom, drugače boste izgubili nekatere funkcije naprave.

Facebook pravi, da bo ta prehod omogočal igralcem lažje povezovanje z drugimi, nadgrajena pa bo tudi sama varnost. Seveda je vse to samo marketinško opletanje, saj želi Facebook samo še razširiti svojo bazo podatkov uporabnikov. Glede na to, da informacije puščajo kot črviva ladja in jih celo prodajajo oglaševalcem, doleti pa jih samo blaga denarna kazen, potem je jasno, da jim dol visi za neko povezovanje igralcev in grajenje skupnosti. VR okolje omogoča še večje vohljanje za uporabniki, saj lahko vgrajena programska oprema spremlja vsak premik vašega očesa, kar bo prišlo hudo prav pri serviranju oglasov.

Igralci niso navdušeni. Veliko se je že odreklo Oculus napravam in so svojo lojalnost zaprisegli raznim tekmecem, kot sta denimo HTC in Valve. Podjetje pravi, da bo več informacij glede prehoda na združene račune znanih skozi naslednji dve leti.

Guild Wars 2 prihaja na Steam, pripravlja se tudi nov dodatek

0

Kar težko je verjeti, da je minilo že 8 let odkar se je na PC-jih pojavil obetajoči MMO Guild Wars 2. Razvijalec ArenaNet je že s prvim Guild Warsom pošteno razburkal MMO sceno, saj je bil takrat prvi, ki je ponudil igranje masivne večigralske igre brez mesečne naročnine. Brezplačni MMO-ji so danes stalnica, a ravno ArenaNet je dolgo nazaj oral ledino in dokazal, da lahko vzdržuješ večigralske strežnike brez mesečnega izdatka, moraš pa pridno delati na dodatni vsebini in razširitvah, ki so seveda plačljive.

Podobnega finančnega modela so se poslužili tudi v drugem delu, a navade igričarjev so se spremenili in ArenaNet je lani zabredel v velike finančćne težave. Vendar kljub odpuščanju Guild Wars 2 obratuje dalje in se bo kmalu preselil tudi na Steam.

Guild Wars 2 uporablja svoj zaganjalnik in ta se ne bo ugasnil, kljub temu, da se bo igra pojavila na Steamu. Žal obstoječi igralci svojih računov ne boste mogli pretvoriti v Steamovega, kar je velika škoda in na Steam forumu je to ena glavnih pritožb igralcev. Zagotovo bodo zaradi tega izgubili kar nekaj igralcev in ArenaNet bi moral omogočiti vsaj možnost povezovanja računov.

Razvijalec se tudi pripravlja za zagon nove razširitve End of Dragons, ki nas bo popeljala na skrivnosten otok Cantha, ki se že 200 let tiho skriva pred ostalim svetom. Zakaj takšen strah? Glede na naslov lahko sklepamo, da so imeli svoje kremplje vmes zlobni zmaji.

Guild Wars 2 se bo na Steamu pojavil novembra, novi dodatek End of Dragons pa boste lahko igrali šele v letu 2021.

EA Play naročniški servis prihaja na Steam konec avgusta – EA igre dobile Steam dosežke

0

Založnik EA je letos presenetljivo tiho in dejansko njihovi izdelki niso več tako nategunsko oderuški z mikrotransakcijami, kot so bili pred samo dvema letoma. Čeprav ob pogoltnem založniku nevedni igričar najprej pomisli na ime EA temu zdaj ni več tako. To titulo mu je prevzel Activision, ki bi rad od igralcev iztisnil še zadnji evro, pa čeprav je kot stranka že odštel 60 € za polno igro.

EA je že nekaj časa nazaj začel seliti svojo knjižnico iger iz Origin servisa na Steam platformo in s tem razveselil veliko igralcev, ki imajo radi vse igre pod eno digitalno streho. Te igre so pred kratkim dobile tudi dosežke oz. “Achievemente”, ki nam jih igre dodelijo ob dosežku določenih objektivov v igri. Čisto vse igre niso bile deležne tega blagoslova, a po novem se lahko veselimo izboljšanih inačic naslovov kot so Mass Effect 3, Dragon Age Inqusition, Titanfall 2 in Star Wars: Battlefront II. Poln seznam posodobljenih naslovov si lahko preberete tukaj.

Založnik se pripravlja tudi za zagon svojega naročniškega servisa EA Play. Ta vam bo za mesečno naročnino omogočal preigravanje praktično vseh EA iger, nekatere pa boste lahko zagnali celo pred uradnim izidom. Na voljo sta dve različici: EA Play in EA Play Pro. Bolj preprosta verzija je tudi močno cenejša, saj za pičle 3,99 € ponuja igranje lepe zbirke naslovov, a pri najnovejših boste omejeni na 10 ur igranja. Pro različica teh omejitev nima, je pa tudi dražja in boste zanjo mesečno odšteli 14,99 €.

Storitev bo na Steamu zaživela 31. avgusta, do takrat pa si lahko pogledate, kaj vse boste dobili za svoj mesečni izdatek.

The Stanley Parable Ultra Deluxe Edition prestavljen na naslednje leto

0

Zamude in prestavitve naslovov so v letu 2020 postale stalnice gaming industrije. Koronakriza je veliko razvijalcev prisilila k delu od doma, kar je seveda upočasnilo razvoj, to pa je nato tudi vplivalo na datum izida. Nevšečnostim se niso mogli izogniti tudi največji založniki, kot je Microsoft, ki je moral celo zamakniti Halo Infinite – paradni konj naslednje konzole Xbox Series X.

The Stanley Parable niti približno ni tako velik naslov kot Halo, a vseeno gre za kultni izdelek, ki ga pozna vsak pravi PC igričar. Original je izšel že dolgo nazaj in to v obliki modifikacije za Half-Life 2, leta 2013 pa smo dobili še samostojno predelavo. Razvijalec Crows Crows Crows je dve leti nazaj obljubil nadgrajeno Ultra Deluxe inačico, ki naj bi jo dobili v 2019. To se ni zgodilo, zato je bil izid postavljen na letošnje leto, a glede na nedavno objavo na Twitterju, bomo tudi letos ostali prikrajšani te izkušnje.

Crows Crows Crows je v roke vzel svoje rudimentarne Photoshop sposobnosti in najavil prestavitev izida na 2021 tako, da je izmaknil najave prestavitev od večjih igralcev tipa Microsoft in Sony ter notri zapisal žalostno vest o zamiku. Glavni krivec je koronavirus, na katerega ekipa preprosto ni bila pripravljena.

Dobra novica je, da bo Ultra Delux prinesel ogromno nove vsebine in še več različnih koncev. Če ste veselo spremljali Stanleyjeve pisarniške avanture, potem bo ta novica za vas kot mana iz neba.

Žal nekega točnega datuma še vedno nismo dobili, tako da lahko samo upamo, da se bo izid zgodil v začetku naslednjega leta.

The Irishman – primerjava digitalnega pomlajševanja z amaterskim deepfakom

0

Zgornji naslov je prava muka in še en dokaz, da moramo Slovenci zmigati riti in v tehnološki besednjak preseliti nekaj novih besed. Do takrat bodo vladale moje izmišljotine, ki, vsaj tako upam, vsaj približno prenesejo tisto, kar sem želel povedati.

Filma The Irishman se zagotovo vsi spomnite. Gre za gangstersko povest, ki je lani očarala vse kritike, na zaslon pa je še zadnjič privabila velika imena kot so Robert De Niro, Al Pacino, Harvey Keitel in Joe Pesci. Osebno mi je bil film dolgočasen, a čeprav me ni zgodba navdušila, mi je bilo zanimivo spremljati digitalno tehniko pomlajevanja. De Niro in Pesci sta namreč te dni že močno gubasta, zato režiserju Martinu Scorseseju ni ostalo drugega, da uporabi digitalne efekte in tako navidez pomladi oba igralca.

Končni rezultat je zanimiv, čeprav včasih ni izpadel najbolje. Takšno mnenje je delil tudi YouTube uporabnik Shamook. Ta je vzel nekatere scene iz filma in jih spravil skozi “deepfake” algoritem. Umetna inteligenca je v tem primeru preprosto zamenjala obraz De Nira z mlajšo različico in rezultat je presenetljivo kvaliteten – še posebej glede na to, da deepfake nikakor ne stane toliko kot digitalno pomlajševanje. Poleg tega je ta deepfake spočel samo en amater in zanimivo bi bilo videti, če bi originalna filmska ekipa uporabila to tehniko in jo nato samo malce izpopolnila.

Kakor je zadeva impresivna, se lahko vidijo pomanjkljivosti. Mimike obraza so malce manj izrazite in pri govorjenju hitro opazite, da nekaj ne štima. Vseeno pa v nekaterih primerih deepfake nadvlada original, še posebej če gledamo v predel oči, ki so v novi verziji mlajše in se bolje skladajo z igralcem.

Deepfake se konstantno nadgrajuje in nič me ne bi čudilo, če bi čez pet let zadeva postala uveljavljena tehnika snemanja v Hollywoodu. Prišel bo kmalu čas, ko se od starejših igralcev sploh ne bo treba posloviti, pa čeprav bodo že zdavnaj pod rušo.

Trgovina GOG podarja brezplačne kopije igre Serious Sam: The First Encounter

0

Hrvaški razvijalec Croteam je leta 2001 pokazal, da znamo tudi na Balkanu razvijati igre in njihov prvi naslov Serious Sam: The First Encounter je hipoma prevzel srca vseh navdušencev nad akcijskimi prvoosebnimi streljačinami.

Od takrat je minilo skoraj 20 let, Croteam pa še vedno brca. Kmalu bodo izdali četrti del Resnega Samota, za mlace promocije pa so se odločili na digitalni trgovini GOG igralcem ponuditi prvi del povsem brezplačno.

GOG sicer trenutno gosti razprodajo Harvest, ki je znižala cene nekaterih klasičnih iger. Tako lahko denimo dobite The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition za 12,59 € ali pa Divinity: Original Sin 2 za 22,49 €. Znižanih je kar 1500 iger, tako da je najbolje, da si tule ogledate polno ponudbo.

Serious Sam: The First Encounter pa je na voljo popolnoma brezplačno. Gre za originalno igro iz leta 2001, tako da vas bo pričakala visokooktanska akcija, zavita v precej ostarelo podobo. Če si želite boljše grafike, boste morali poseči po uradni HD predelavi, ki se na Steamu prodaja za 14,99 €.

A tudi original ni za odmet in vse kar morate storiti je da kliknete sledečo povezavo in na sredini strani kliknete gumb Get It FREE. Za prevzem boste potrebovali GOG račun, ki pa ga zagotovo že imate.

Ponudba ne bo trajala dolgo, saj bo akcije konec že jutri ob 20.00, zato se splača pohiteti z aktivacijo.