🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 298

Bloodborne morda res še ni na PC-ju, zato so oboževalci poskrbeli za svojo predelavo

0

Govorice o Bloodborne predelavi iz konzole PlayStation 4 za PC so bile nekaj časa nazaj zelo glasne, a žal iz tega ni bilo nič. Morda se glede tega res še kaj spremeni v prihodnosti, še posebej zaradi nedavne investicije Sonyja v Epic Games trgovino, trenutno pa boste za to igro morali prižgati PlayStation 4 in se zabavati ob 30 sličicah na sekundo.

Enem oboževalcu pa je bilo čakanja dovolj, zato je zgradil svojo različico igre in jo poimenoval Yarntown. A Max Mraz je samo en razvijalec, zato seveda ni mogel poustvariti popolne predelave v kakšnem Unreal Engine pogonu, ampak se je raje poslužil pogona Solarus ter tako ustvaril simpatično, od zgoraj gledano predelavo, ki spominja na starejše Zelda naslove.

Kljub relativno preprostosti gre za hudo impresiven projekt. Igro začnemo v območju Hunter’s Dream ter se nato odpravimo raziskovat okolico. Na mapi nas čakajo stari sovražniki, le da so tokrat malce izgubili na svoji gibčnosti. Naš lovec lahko celo nadgrajuje orožja in samega sebe, pobira epruvetke krvi za zdravljenje in pretepa velike šefe.

Poleg tega je še bolj impresivno, da je projekt že končan in ga lahko že zdaj prenesete in začnete z igranjem.

Worms Armageddon je po več kot dveh desetletjih prejel nov popravek

0

Leta 1999 je bilo večigralstvo precej bolj drugačno kot pa danes. Sicer je internet obstajal, a ni bil niti približno tako razširjen, tako da smo se igralci za družno streljanje morali malce namučiti. Izbire so bile dve: bodisi si do prijateljev zvlekel tono težko PC kišto in katodni monitor ter se z igralci zabaval preko LAN povezave ali pa si našel igro, ki je podpirala dva igralca na eni tipkovnici.

Ena takšnih iger je bila Worms Armageddon, ki je bil majhen naslov, ki pa je ponujal ure in ure skupne zabave. Poanta igranja je bila, da ste v 2D od strani gledanem pogledu poskušali razstreliti svojega nasprotnika in svoje črva obdržali kot zadnjega preživelega. Kar je Wormse priljubilo igralcem je cela paleta zanimivih orožij in dejstvo, da zaradi njih noben spopad ni bil isti.

Špil je danes vsekakor star in grafično ni ravno najlepši, a tista srž igralnosti ostaja enako zabavna kot pred dvema desetletjema. In sedaj smo za igro celo dobili novo posodobitev 3.8. Ta popravi animacije in število sličic na sekundo in igro naredi bolj tekočo. Poleg tega smo pridobili 70 novih lastnosti, ki jih lahko prilepimo na igrano mapo in z njimi prilagodimo nivo fizike.

Worms Armageddon na Steamu velja 14,99 €, razvijalec pa pripravlja tudi nov del Worms Rumble, ki bo igro zapeljal celo v battle royale vode.

Darksburg – Predogled | Si upaš preživeti ta kruti svet?

0

Prekrasno mesto Darksburg se je znašlo v resnih težavah. Njegovo zmedeno in zombificirano prebivalstvo nenehno nadlegujejo štirje nadležni junaki, ki jim ni niti malo mar za dobrobit lokalne ekonomije. Niso prijazni ali ustrežljivi. Raje lovijo, streljajo in razkosavajo skupine popolnoma neškodljivih mrtvih vaščanov, ko pa bi jih lahko enostavno poprosili po navodilih za pot iz mesta. Delajo galamo, povzročajo nepopisno ekonomsko in socialno škodo in kratijo pravice razpadajoče lokalne fevdalne gospode ter s tem podpihujejo rasno nestrpnost do zombificirancev. Ah, ja. Najnovejši akcijski naslov studia Shiro Games morda res nima najbolj izvirne premise, a ta kombinacija League of Legends in Left 4 Dead vseeno poskrbi za zabavno norost, vsaj dokler se jo drži vonj svežine.

Razvojni studio Shiro Games je tekom več let obstoja v svoji razvojni kolekciji nabral zanimivo zbirko neodvisnih iger. Od svojevrstnih Evoland iger pa do zelo cenjene taktične vikinške strategije Northgard. Tako je bil moj interes ob zasledenju dražilnika za najnovejšo igro Darksburg večji kot pri marsikateri visoko-proračunski “zagotovljeni” uspešnici. Že pred izidom se je okoli tega projekta zbralo kar nekaj neumornega šepetanja zainteresiranih igralcev, ki jih je dajala volčja lakota po kosu francoske pogače. Pa saj jim niti malo ne zamerim. V vrsti sem se znašel tudi sam – a brez skrbi, saj sem seveda prakticiral varnostno razdaljo (jao, ta šala se bo postarala slabše kot Keith Richards)! Nekaj je na tem zanimivemu animiranemu vizualnemu stilu, ki skupaj z zasvajajočo zanko preboja skozi horde zombificirane topovske krme z raznovrstnim naborom svojevrstnih osebkov enostavno pritegne.


Razvojna ekipa: Shiro Games
Založnik: Shiro Games
Platforme:
PC
Steam: Link
Datum izida: 12.2.2020 (EA)
Cena: 19.99€

Zvrst: Kooperativna akcijska roguelite igra


Vsaka pot se prične z enim samim korakom

Žal se ta bajka prične z žalostnim uvodnjakom. Zaradi nezmožnosti držanja dolgoročnega interesa, problematika, s katero se pogosto srečujejo večigralske igre, se Darksburg trenutno sooča s precej uborno bazo igralcev. Ne pomaga niti dejstvo, da so dali promocijo na čevelj, saj je trenutno fokus raje na zadržanju obstoječih igralcev in gradnji novih sistemov ter dodatni vsebini, kot je recimo nov roguelite igralni način, ki je zamenjal vse tri obstoječe.

Debela gospa sicer še ni izrabila glasilk. Ne bi bilo prvič, da bi se igra po istem poslovnem principu uspela povzpeti po popularnostni lestvici tudi dalj časa po izidu (nenazadnje je to storil tudi Fortnite). Upam le, da jim bo uspelo. Vsekakor je Darksburg dovolj izpiljeno in zabavno igralno izkustvo, da si tega zasluži.

Zakaj pa se torej sploh gre? Darksburg v svoji mehki sredici predstavlja izometrično kooperativno PvE udejstvovanje Left 4 Dead. Predstavljaj si ga v kombinaciji s herojsko akcijsko igro, kot je recimo Overwatch. Vsak potop v temne ulice istoimenskega naselja se tako začne na isti način. Na kup se zberejo do štirje zainteresirani igralci. Vsak si izbere enega izmed petih igralnih junakov, kjer ima vsak pasivno značilnost ter tri običajne in eno ultimativno sposobnost.

Uvrščajo se v klasične MMO vloge, kot so varuška, škodonapravljalec in trdovratna beštja. V stilu kooperative je možna tudi zamenjava igralcev z računalniškimi pomagači, a kljub kompetentnosti le teh vsi vemo, da to enostavno ni to. Na koga pa se boš spravil, ko vam bo tekla voda v grlo.

Volk in rdeča čarovnica

Kar se tiče junaške zasedbe, Darksburg v trenutni obliki vsebuje pet raznolikih herojev. Najprej imamo tu Rose, strokovnjakinjo za povzročanje škode iz razdalje. Njen veveričji hišni ljubljenček jezno praska in žveči vsakega bližnjega sovražnika, da ga lahko ostrostrelka s pomočjo samostrelskega strela v sredino čela dokončno pokonča, nato pa se zavihti na varno, proč od sovražnikovih šap.

Runolf je drugi po vrsti, prevzame pa podporno vlogo polnjenja trebuščkov in s tem začasnega zdravja, paniranja sovražnikov in vodenja gostij. Kot prvovrstni kuhar se zaganja v največje kupe sovražne nesnage in nase vleče njihov bes, ob tem pa neprizadeto zbira gobe in z njimi pita svoje sotrpine. Ramsay bi bil ponosen.

Varag je idealen za ljubitelje kosmatincev. Volkodlak, ki je od nekje privlekel lesena vrata, katera uporablja kot ščit pred udarci in projektili. Verige, ki so ga nekoč držale, zdaj služijo kot improviziran bič, ki temu človečnjaku pomaga pri povzročanju ogromne količine škode. Ko pa ob zadostni količini jeze pride v stik s svojo živalsko stranjo, postane resnično odporen kujon, sposoben odvračati škodo bolje kot mops dobre gene.

Četrta je tu Abigail, redovnica, ki pleše naokoli z lesenim razpelom. Sovražnike nervira z zvonjenjem, nato pa jih odreši trpljenja preko laserskega žarka, ki ga pričara od neznano kje. Kot pristna oklepna nuna se ne osredotoča na blagoslavljanje sotrpinov, temveč se povsem zadovolji s povzročanjem čim večje količine škode iz bližine. Pazi le, ker ni znana po trdi koži…

Nazadnje imamo v repertoarju še nedavno dodano Doloroso, alkemistko, ki preko strupov… khm… hočem reči zdravil, ovira gibalne sposobnosti sovražnikov in jih ozdravi zombifikacije… PREKO SMRTI. Njena glavna vloga v ekipi je špeganje iz ozadja in nadlegovanje sovražnikov preko raznih strupov in zvarkov.

Vsak junak z ubijanjem sovražnikov prejema izkušnje in z njimi stopnje ter priložnost za specializacijo v določno smer. To lahko izboljša katero izmed sposobnosti na unikaten način ali zgolj doda večjo škodo ter hitrost zamahov. Napredovanje je povsem nov sistem, ki skupaj z relikvijami služi označevanju napredka in prilagajanja vsakega junaka svojemu okusu.

Lokalna vaška gospoda je nazaj

Darksburški zemljevidi so postavljeni v različnih okrožjih mesta. Popeljejo te po ulicah in poljih, do vrha prekritimi z neumrlimi prebivalci. Za napredovanje na naslednjega se je potrebno prebiti skozi njih vse do izhoda. To vključuje neprestano prizadevanje za odpravo sovražnikov iz vseh smeri. Pri višji težavnosti je skupno sodelovanje ključnega pomena za preživetje, saj ekipo drugače horde mrličev v trenutku preplavijo.

Medtem, ko so običajni zombiji precej duhomorni in naporni zgolj v večjih skupinah, Darksburg za pravšnjo mero zraven njih vrže tudi povratnike. Oh ja, grdavži na kvadrat. V bistvu gre za zombificirane različice junakov, vsaka pa pride s svojevrstno temo in spretnostmi. Dajmo iti kar po vrsti, kot pri herojih.

Grobjan je kaznovan zapornik, ki se s telesno maso kot “Charger” iz Left 4 Dead zažene v skupino ter z malo sreče prepriča kakšnega preživelega v zastonjsko potovanje do najbližjega zidu; Rabelj lahko z zanko zvleče tarčo v temačno ulico ali pa instantno usmrti koga na nizki količini zdravja preko rabljeve sekire. Ribar meče harpune, ki ponesejo junaka par metrov v smeri meta, in pa mreže s sposobnostjo imobilizacije. Krokarjev mojster zmore nadzirati krokarje in z njimi nadlegovati ter oslepiti sovražnike, zadnja Goreča čarovnica pa zmore metati ognjene krogle in zažigati vse okoli sebe. Kar posrečena skupina, ki ti dostojno oteži mestno življenje.

Računalniško vodene različice povratnikov opravijo dostojno delo in izvajajo nekaj dodatnega pritiska, vendar so v nekaterih vlogah seveda boljše kot v drugih. Poleg njih Darksburg vsebuje tudi velikega zlobneža Barona, ki deluje kot šefovski spopad. Odvisno od težavnosti ga je možno zlahka obvladati – dokler so vsi igralci dobro usklajeni v boju proti njemu – ali pa bo moštvo med soočenjem potisnil na rob zmožnosti, ko bo hkrati skušalo obvladati njega ter hordo neumrlih in povratnikov.

Repete, prosim

Trenutni roguelite igralni način je le malo več kot linearni tek skozi vse zemljevide, enega za drugim. Žal vsi vsebujejo enih in istih pet variant osnovnih sovražnikov. Kje je variacija? Kje se skriva ta slast, ki bi prekinila ure in ure enega in istega početja brez predaha in presenečenja? Navadni zombiji niso dovolj raznoliki, da bi igro ohranjali svežo po več ur in povratniki so v primeru koordinirane ekipe mala malica. Vsi razpoložljivi zemljevidi vključujejo potiskanje po mestnih ulicah, razlikujejo se zgolj v stranskih nalogah, kjer čakaš na trajekt ali iščeš različne predmete.

Igra uporablja tudi sistem označevanja, ki pride prav sploh ob igranju z računalniškimi pomagači. S klikom na gumb odpreš posebni meni, preko katerega lahko ekipi namigneš določene predmete. Medtem ko so vse to koristna orodja za komunikacijo v odsotnosti glasovnega klepeta, ob napadu velike množice zombijev ponavadi kaotične razmere ne omogočajo pravočasne reakcije na pomoč soigralcem, ki panično izdajajo klice na pomoč, medtem, ko jih rabelj vleče stran od preostanka ekipe.

Darksburgova mešanica MOBA in Left 4 Dead je izjemno zabavna predvsem v ekipi, kjer igralci usklajujejo napade in si medsebojno pomagajo. Vendar se trenutno bori z ohranjanjem dolgoročnega interesa. Čeprav sem se na daljših sejah trudil sedeti za ekranom in sem precej časa moral čakati na potencialne igralce za kooperativno igranje preko spleta, saj prijatelje nikakor nisem mogel pritegniti do igranja, je bilo vračanje v Darksburg za kakšno urico ali dve vedno dobra zabava. Uspeh v višjih težavnostih daje občutek zmagoslavja, ki gre z roko v roki s povečanim napredkom, vsi izmed petih junakov pa imajo svojevrsten šarm.

Razsodba

Čeprav je relativno pomanjkanje vsebine razumljivo, saj Darksburg je šele pred kratkim odprl svoja vrata zgodnjega dostopa, igra krvavo potrebuje več vsebine in morda bolj dosleden sistem napredovanja – ali kakšno drugo obliko spodbude za igranje. Le tako si lahko zagotovi dolgo življenjsko dobo. A ne bom zanikal, da vsebuje odlične ideje in veliko potenciala. Prvih nekaj ur je resnično zabavnih, a žal kmalu po tem vse zapade v rutino brez presenečenj. Tako da previdno priporočilo – trenutno je igra namenjena predvsem tistim, ki so pripravljeni podpreti in dati povratne informacije razvijalcem.

(+) Odličen vizualni stil
(+) Svojevrstni junaki
(+) Zanimiva kombinacija igralnih stilov
(+/-) Majhna baza igralcev
(-) Krvavo potrebuje veliko več vsebine
(-) Ponavljajoči se zemljevidi
(-) Kooperativno spletno igranje brez čakanja je možno samo v popularnih urah

Izjemno redka kopija igre Super Mario Bros. podrla rekord za najdražjo prodano igro v zgodovini

0

Kdo od vas ne pozna Maria? Praktično ni ga človeka, pa čeprav ni nikoli v roke prijel kontrolerja, ki ne bi slišal za okoli poskakujočega brkatega vodovodarja, ki mu družbo dela malce manj znani brat Luigi. Mario pa ni do svoje slave prišel kar tako, saj je moral ob svojem rojstvu premagati marsikakšno oviro. Poglejmo si malce poučne zgodovine.

Pisalo se je leto 1985 in samo dve leti prej je trg videoiger doživel zlom. Takrat je bil Atari glavni igralec in trg so preplavili s poceni izdelanimi igrami, ki so hitro izgubile veljavo pri strankah. Tako so ljudje preprosto prenehali kupovati nove naslove, Atariju pa je ostalo v skladiščih tisoče kartuš in konzol, s katerimi si niso mogli pomagati veliko. Leto kasneje se je zgodil slavni pokop iger, ko je Atari na smetišče poslal med 10 in 20 tovornjakov, ki so bili polni Atarijevih konzol in kartuš iger E.T., ki velja za največjo finančno katastrofo v zgodovini videoiger. Mimogrede, ta del zgodovine odlično pokrije dokumentarec Atari: Game Over.

Skratka, leto 1985 za igre ni bilo prijazno, še posebej na ameriškem trgu. Ravno takrat pa je japonski Nintendo želel narediti znatne premike izven svojih meja. Pod roko so imeli novo konzolo NES ter hudo zanimivo igro Super Mario Bros. A na trg niso želeli stopiti prehitro, zato so najprej testirali vode. V New York in Los Angeles so poslali omejeno količino izvodov igre, saj so najprej želeli videti, kako dobro se bo prodajala. Natisnjenih je bilo od 2.000 do 10.000 kartuš in te so, za razliko od navadnih kopij igre, na sebi nosile črno nalepko. Praktično vse kopije teh iger so bile od takrat odprte, saj so jih lastniki seveda želeli preizkusiti. A ne čisto vse in sumi se, da je v originalnem pakiranju grabežljive roke preživelo samo 12 izvodov igre.

In ena od teh se je teden nazaj prodala v rekordnem znesku. Na dražbi se je prodala skoraj perfektno ohranjena kopija igre Super Mario Bros., ki je bila zapakirana v originalno folijo, poleg tega pa je šlo za zgodnje izdano kopijo igre, ki ima na hrbtni strani še karton, ki je bil namenjen temu, da se obesi na kavelj police trgovine. Nekemu zbiratelju se je zdelo vredno za to kopijo odšteti 114.000 dolarjev, s čimer je ta prodan izvod postal rekorder kategorije najdražje prodanih iger v zgodovini. Prejšnji rekord je držala še ena kopija igre Super Mario Bros., ki pa je bila v malce slabšem stanju in se je februarja 2019 prodala za dobrih 100.000 $.

Kako takšna kopija igre približno izgleda si lahko pogledate na posnetku oddaje Pawn Stars. Tam je možakar zanjo zahteval kar milijon zelencev, to ponudbo pa je Rick takrat pametno zavrnil.

Death Stranding na PC-ju razkril, da glavni junak pri lulanju ne potegne ven penisa

0

Naslov je čuden, vem, zato pustite, da vam ga najprej razložim.

Kot vemo je igra Death Stranding precej nenavaden naslov. Režiser Hideo Kojima je želel iz dostavljanja paketov po apokaliptični okolici spremeniti v nekaj kar bi bilo dejansko zabavnega. Poleg tega je želel v igro vpeljati nekatere preživetvene elemente. Tako se zna zgoditi, da se zna naš junak Sam Porter malce preveč napiti Monster napitkov, nakar mora hitro odkriti kakšen zaseben kotiček, kjer se lahko olajša.

Ker igranje izvajamo iz tretjeosebnega pogleda, so igralci takoj začeli sukati kamero, saj so seveda perverzneži želeli videti, če Sam v roki drži penis. Razvijalec je seveda to predvideval in tako kamera ne omogoča sukanja pogleda na sprednjo stran. Vidite lahko samo rumeni lok urina, iz katerega na koncu zraste mušnica.

Na splošno ne morete nikakor videti Samovega paket, tudi med njegovim tuširanjem. Če boste denimo preveč nadležno gledali v njegovo mednožje, vam bo Sam stisnil pest med zobe. Zaradi tega so bili igralci še bolj radovedni, kaj za vraga se skriva pod njegovimi hlačami in nedavna predelava za PC je igralcem omogočila, da uporabijo hekerska orožja in odklenejo kamero.

Žal je rezultat precej razočaral. Enemu igralcu je končno uspelo odkleniti kamero in ob sukanju pogleda lahko vidimo, da Sam v rokah ne drži ničesar, s čimer je razvijalec zamudil priložnost za kakšen smešen “Easter Egg”. Morda še ni vse izgubljeno in Kojima je ravno dovolj velik norec, da zna na skrivaj izdati kakšno naknadno posodobitev in tako presenetiti igralce.

Ni pa vse tako negativno. Nekatere igralce je zanimalo, kaj točno so tiste lebdeče črne pojave in ob bližjem pogledu lahko vidimo, da je to Sam, le iz drugih dimenzij, kjer ga nadzirajo drugi igralci.

RockyNoHands je boljši od marsikaterega Call of Duty Warzone igralca, pa čeprav je kvadriplegik in lahko igra samo z usti

0

Če se boste morda znašli v igranju Warzona in vas bodo pokosili streli igralca z imenom RockyNoHands, potem vas je ubil nekdo, ki zaradi svoje invalidnosti ne more uporabljati rok in lahko igra samo z usti preko posebne naprave Quadstick.

A to ne pomeni, da bi vas moralo biti sram, saj je ta igralec, s pravim imenom Rocky Stoutenburgh, premagal v svojem življenju težke ovire in njegova trma in ljubezen do iger ga je pripeljala do točke, da je samo preko igranja z usti postal boljši igralec, kot pa marsikdo, ki lahko uporablja obe roki in ima pred sabo najnovejšo gaming opremo.

RockyNoHands je leta 2006 doživel tragično nesrečo, ki ga je pustila paraliziranega od vratu navzdol. To je bil zanj seveda močan udarec in v takšnem stanju ne moreš početi skoraj ničesar, praktično nemogoče je tudi posedanje in igranje videoiger. K sreči je imel Rocky ob sebi brata Andrewa in ta je začel raziskovati, kako bi lahko svojemu bratu pomagal in mu omogočil izvajati priljubljeni hobi.

Tako je naletel na prav poseben kontroler Quadstick, ki omogoča, da preko ust pošiljamo komande v igro. Tako lahko z nekaj vaje premikamo igralca, merimo in tudi streljamo. Rocky je velik ljubitelj večigralskih iger in Quadstick mu je omogočal, da je lahko začel preigravati PUBG. Andrew je sicer dvomil, da bo lahko v večigralstvu zmagal kakšno igro, a Rocky je pridno treniral v Offline načinu, nato pa se je spravil na Twitch in prvič v živo odigral spopad z drugimi igralci. In uspelo mu je, na koncu je zmagal, pa čeprav je imel skozi igro samo en uboj, je bil ta dovolj za tisti prepotrebni dvig samozaupanja.

Od tam se je zgodba RockyNoHandsa samo še stopnjevala. V Guinnessovi knjigi rekordov ima zapisana dva dosežka: največ zmag v igri Fortnite pri igranju z usti in največ ubojev v igri Fortnite pri igranju z usti. Njegove podvige so začeli spremljati tudi gledalci in RockyNoHands ima na Twitchu in na YouTubu preko 50.000 naročnikov.

Vendar pa se RockyNoHands ne misli ustaviti. Sedaj 33-letni igralec najraje preigrava Call of Duty Warzone in tam najraje igra ostrostrelca. V eni igri je celo nabral 13 ubojev, pravi pa, da bo ta dosežek kmalu prekašal in da se namerava še enkrat vpisati v Guinnessovo knjigo rekordov.

Takole bi izgledal Diablo 2 v 4K ločljivosti pri 60 sličicah na sekundo

0

Legendarni akcijski RPG Diablo 2 je nedolgo nazaj dopolnil 20 let in kar malce smešno je, da je bila igra tako velik hit in da smo v dveh desetletjih dobili samo eno pravo nadaljevanje, ki je sprva naletelo na negativne ocene iz strani kritikov. Govorice o uradni predelavi drugega dela krožijo že nekaj časa, vendar pa Blizzard za zdaj ni napovedal ničesar, razen dela ne četrtem delu, ki pa je še dolgo stran.

Diablo 2 ima še danes svoje zveste igralce, a ni dvoma, da je špil vizualno precej zastarel. Sam grafični slog je še vedno slasten in tako zamorjeno gotsko okolico, ki jo poseljujejo demonska bitja iz izkrivljene domišljije nekega grafičnega artista boste težko našli še kje drugje. Tehnično pa ima zadeva kar nekaj težav: ločljivost je zaklenjena na 800×600, igra pa teče pri maksimalno 25 sličicah na sekundo.

To pri sodobnih grafičnih karticah in ogromnih monitorjih pričara precej slabo izkušnjo in igri bi se nedvomno obrestoval kakšen pošten obliž glede optimizacije. Žal Blizzard takšnih načrtov nima, zato čakamo na skupnost, da ta ponudi svoje rešitve.

YouTube uporabnik Michael Reznor je pred kratkim prikazal prototip, kako bi Diablo 2 lahko izgledal pri ločljivosti 4K in 60 sličicah na sekundo. Tole ni modifikacija, saj je za posnetek uporabil nevronsko mrežo za višanje ločljivosti ter tehniko interpolacije gibanja. Končni rezultat lahko vidite spodaj in če se vam morda posnetek ne zdi nič posebnega, potem bodisi še nikoli niste igrali igre Diablo 2 ali pa na naslov gledate z nostalgičnimi očali.

Za zdaj ni na vidiku nobene predelave iz strani skupnosti. Nazadnje smo pisali o projektu višanja ločljivosti tekstur, a to ne bo popolna predelava in gre v bistvu samo za prototip. Je pa razvijalec od takrat izdal demo, ki si ga lahko ogledate na sledeči povezavi.

Zanimiva spletna stran WindowSwap vam ponudi razgled skozi okno naključnega uporabnika

0

Koronavirus nas je bolj kot ne zaprl v naša lastna stanovanja, zaradi česar smo bili primorani pregledati celotno Netflixovo knjižnico in si poiskati zanimivo vsebino na YouTubu. Ko je enkrat zmanjkalo filmov pa smo lahko samo še zdolgočaseno gledali skozi okno in si zamišljeno predstavljali oddih na morju.

Če ste se morda naveličani gledanja ene in iste okolice iz svojega okna, potem imamo za vas eno sila zanimivo spletno stran WindowSwap, ki vam ponuja gledanje razgledov skozi okna naključnih ljudi iz celega sveta.

Zadeva je zelo preprosta za uporabo: uporabniki so na svoja okna in balkone namestili kamere ter posneli kratki video. Na vas je, da na naslednji povezavi preprosto kliknete gumb “Open a new window somewhere in the world” in že se boste preselili na naključno izbrano kamero nekega uporabnika in dobili vpogled v njegov svet.

WindowSwap ponuja zelo pomirjajočo izkušnjo in res je čudno, kako lahko dolge minute samo gledate skozi okno in odklopite vso zunanjo okolico. Vsa okna zgoraj izpišejo tudi ime uporabnika ter lokacijo. Sam sem sprva naletel na London in prijeten prizor mi je ponudil pogled na Temzo in oblačno nebo velemesta.

Tudi sami lahko prispevate k temu projektu. Na spletno stran [email protected] pošljite 10-minutni video, ki je lahko posnet vertikalno ali pa horizontalno. Zraven pripišite svoje ime ter lokacijo in morda boste med naslednjim pregledovanjem oken naleteli na prav svoj razgled, le da bodo sedaj v njem lahko uživali tudi drugi.

Dr Disrespect končno spregovoril o svoji odstranitvi iz Twitcha

1

Odstranitev slavnega streamerja Dr Disrespecta je bil eden bolj nenavadnih pripetljajev letos in glede na to, kako je bilo do sedaj noro leto 2020, to pove veliko.

26. junija je njegov kanal nenadoma izginil iz Twitcha in vsi so se praskali po glavi, kam je izginil popularni doktor, čigar pravo ime je Herschel “Guy” Beahm IV. To je bilo še posebej čudno, saj je Amazonova platforma pred samo dvema mesecema podpisala z njim ekskluzivno pogodbo in po odhodih Ninje in Shrouda je doktor pri mnogih postal glavno ime Twitcha.

Uradnega pojasnila ni bilo, saj je Twitch samo izjavil, da si pridržujejo pravico odstraniti kogarkoli, ki krši njihov pravilnik. Zato so se hitro začele pojavljati raznorazne teorije, ki so segale od seksualnih obtožb do podpisovanja pogodbe s Spotifyem. Vendar je vsem tem govoricam bilo skupno to, da so bila samo ugibanja, brkatež pa je bil tiho.

Dr Disrespect je včeraj vendarle pretrgal tišino in za spletno stran PCGamer spočel obsežen intervju. Torej, kaj je bil resnični razlog bana? Zakaj bi Twitch po vsem tem času odstranil enega svojih najbolj dobičkonosnih kreatorjev vsebine in to kar čez noč?

Dr Disrepect pravi…. Da ne ve.

Bivši Twitch zvezdnik je povedal, da je bila njegova odstranitev enako šokantna kot za vse njegove oboževalce in Twitch mu še zdaj ni povedal, zakaj točno so ga brcnili na pločnik.

Zanimivo je, da so ga v intervjuju vprašali, ali je morda razlog za njegovo odstranitev bilo njegovo govorjenje o 5G tehnologiji in teorijah zarote. Doktor je odgovoril, da misli da ne, a tu je intervju prekinil njegov publicist, ki je povedal, da so zakorakali na nevarno ozemlje in da zaradi legalnih razlogov ne sme na tem področju povedati ničesar več.

Legalna kolesa so v polnem pogonu in zaradi njih je bil tudi dolgo odstoten iz družbenih omrežij, saj ni smel izjaviti ničesar, kar bi mu lahko škodovalo v morebitnem sodnem procesu. Povedal je še, da je njegova Twitch kariera definitivno zaključena in da tudi razmišlja o tožbi te platforme. Po intervjuju je na Twitterju objavil kratki video z besedilom, da so “stvari izven njegovih rok, ampak da je še vedno v kontroli in da mu nikoli ne morejo vzeti duše.”

Njegova prihodnost je trenutno še nejasna. Izjavil je, da je razmišljal o nadaljevanju kariere na YouTubu ali pa Facebook Gamingu, zna pa se zgoditi, da vsem večjim igralcem pokaže sredinec in začne prenose v živo izvajati na svoji domači strani championsclub.gg. A Dr Disrepect zagotovo še ni rekel svoje zadnje besede, samo potrebuje čas, da se odloči za pravo potezo.

Assassin’s Creed Valhalla dobil nov posnetek, ki se osredotoči na glavnega karakterja Eivorja

0

Dobili smo že kar nekaj bližjih ogledov igre Assassin’s Creed Valhalla, a začuda je v vseh njih nastopal ženski glavni karakter. Kot že vemo, bomo lahko v novem poglavju izbirali med moškim ali pa ženskim karakterjem, oba pa bosta nosila isto ime: Eivor. Začetna izbira ne bo tudi končna, saj bomo lahko kadarkoli med igranjem zamenjali spol, kar je malce čudna odločitev. Sicer je to napredek v primerjavi z igro Odyssey, a po drugi strani smo po tihem upali, da bo izbira spola vplivala tudi na zgodbo, žal pa bo očitno pot za Eivorja enaka, ne glede na to kaj mu binglja med nogami.

Ubisoft je izdal nov napovednik, ki tokrat pokaže malce več o moški različici Eivorja. Igralni posnetek sicer prikaže sveže scene iz igre, a nič česa takega, kar ne bi vedeli že prej. Eivor bo lahko sodeloval pri napadih na trdnjave, pomagal vihteti ovna za vdor skozi vrata, držal sekire v vsaki roki ter z zapestnim nožem instantno ubijal nasprotnike.

Valhalla me s svojim prikazom še ni preveč navdušila, a dobrodošla bo vsaj sprememba okolice, saj se končno ne bomo potikali po sončnih paradižih, ampak se bomo preselili v mračno, deževno in z meglo prepojeno gozdno okolico, ki mi je veliko bolj domača. Ob koncu napovednika lahko vidimo tudi fizično škatlo Gold edicije igre, kar pomeni, da bo tudi ta del serije prejel nekaj dodatkov po izidu.

Assassin’s Creed Valhalla izide 17. novembra, kar je samo dva dni pred gigantom Cyberpunkom 2077.

Igralec Henry Cavill, oz. Geralt iz serije The Witcher, se je spravil zgraditi svoj gaming PC

Hollywood je trenutno bolj ali manj zamrznjen, tako da imajo igralci več kot dovolj časa, da pridno posedajo v svojih vilah in na Instagramu objavljajo svoje podvige. Nekaterim gre karantena bolje kot drugim, saj je recimo pevka Cardi B povsem obupana, ker mora doma jesti kosmiče, namesto da bi v restavraciji malicala suši.

Igralec Henry Cavill pa takšnih težav nima. Znano je, da je tip en ogromen geek, ki ni tipična Hollywoodska zvezda. Je zelo velik navdušenec nad igro World of Warcraft in ravno zaradi ene vročične seanse pri preigravanju tega naslova je skoraj izgubil priložnost za igranje glavne vloge filma Superman.

Močno se je priljubil tudi PC igralcem, saj je v intervjuju, kjer mu je bila ponujena izbira med Xboxom in PlayStationom, brez pomisleka izbral PC. Dvakrat je preigral igro The Witcher 3, nazadnje pa je izjavil, da mu trenutno čas jemlje igra Total War: Warhammer 2, ki naj bi preigral že krat šestkrat.

Karantena mu je zato ponudila idealno priliko, da obkljuka že eno dolgo začrtano nalogo: sestavljanje prav svojega PC. Svoj podvig je delil na Instagramu in posnetek je v času pisanja nabral že več kot 3 milijone ogledov.

Morda se bo komu zdelo čudno, da posnetek vsebuje erotično glasbo, ampak to je pač standardni komad, ki si ga zavrti vsak, ko sestavlja svojo PC mašino. Henry med grajenjem tudi večkrat pozorno pregleda navodila, kar je tudi običaj pri vsakem devičniškem sestavljanju konfiguracije.

In kakšne komponente uporablja Geralt? Imena teh so zamegljena, tako da je malce težko razločiti točne strojne dele, vendar pa to ni prevelika ovira za trenirano oko:

  • Ohišje: Fractal Design Define 7
  • Procesor: AMD Ryzen 9 3900X
  • Pomnilnik: G.Skill Trident Z RGB 32GB DDR4-3600 CL16 (2 x 16GB)
  • Grafična kartica: GeForce RTX 2080 Ti 11 GB ROG Strix
  • Disk: Samsung 970 Pro 1 TB SSDs x 2
  • Napajalnik: Seasonic Prime TX-1000
  • Matična plošča: Asus ROG Crosshair VIII Hero
  • Hladilnik: NZXT Kraken Z73
  • Tipkovnica: Razer Huntsman Elite
  • Slušalke: Steelseries Arctis Pro Wireless
  • Monitor: Asus PG279Q ROG Swift

Ni kaj, Geralt si je za svoj PC strojček izbral kar impresivne komponente. Časa za preigravanje pa žal ne bo imel ravno veliko, saj naj bi se že naslednji mesec ponovno začelo snemanje 2. sezone The Witcher serije.

Torchlight 2 je sedaj brezplačen na Epic Games trgovini

0

Dobre novice za vse oboževalce akcijskih RPG-jev, ki imate že dovolj preigravanja Diablo iger ali pa vam Path of Exile preprosto ne leži. Trgovina Epic Games Store je danes začela vsem uporabnikom pošiljati brezplačne kopije igre Torchlight 2 in ko jo enkrat aktivirate, bo vaša ostala za vedno.

Torchlight 2 vsebuje naključno generirane mape in cel kup opreme, ki jo lahko navesite od enega od štirih različnih razredov, ki jih izberete pred začetkom svoje avanture. Kar Torchlight 2 loči od konkurence je živa in barvasta podoba in nekaj komedije, tako da celotna odprava ni preveč resna.

Torchlight 2 je že malce stara igra, saj je izšla že davnega leta 2012, a njena formula sekanja pošastkov in nabiranja opreme ni zastarala. Svojo kopijo lahko prevzamete na naslednji povezavi, čas za aktivacijo pa se izteče 23. julija. Razvijalec Runic Games se je končno spravil delati tudi nadaljevanje in to je že napredovalo v način Zgodnjega dostopa.

V četrtek bo Epic Store umaknil igro in jo nadomestil z igrama Next Up Hero ter Tacoma.

Neuradna PC predelava igre Mario 64 dobila čudovite 4K teksture

0

Starejši igralci se zagotovo zavedate tistega zoprnega občutka, ko se spraviš igrat neko starejšo igro, ob kateri si pred leti užival in se divil njeni čudoviti grafični podobi. Sam se spomnim, ko sem si rekel, da nikoli ne bomo videli boljše grafike kot v igri Mafia 1. Ko pa se razvajen od sodobnih iger in prelestnih učinkov vrneš v starejši naslov hitro spoznaš da se je igra precej postarala in da je nosila lepo podobo samo v tvojem spominu.

To seveda ne velja za vse igre in obstajajo projekti, ki jim zob časa ne more do živega. Ena takšnih mojstrovin se imenuje Mario 64, ki je leta 1996 izšla samo za konzolo Nintendo 64. Igra je maja doživela neuradno predelavo za PC in računalničarji smo bili navdušeni nad igranjem v 4K ločljivosti pri 60 sličicah na sekundo. Mario 64 je še vedno izgledal lepo, a videlo se je, da ob višjih ločljivosti začne kazati svojo ostarelost. K sreči je na PC-ju vedno prisotna skupnost, ki se preko modifikacij spravi nadgraditi praktično vsako igro in izjema ni bila niti ta predelava.

16 prostovoljcev se je tako spravilo predelat vse zamegljene teksture v igri in tem povišalo ločljivost za 10x in tudi večkrat. Rezultat je naravnost čudovit in pred sabo imamo izdelek, ki je videti kot uradna predelava. Podoba ohrani duh izvirnika, saj avtorji niso spreminjali tekstur, ampak jih samo nadgradili v bolj čisto, a vseeno živahno podobo. Modifikacija vas čaka na naslednji povezavi.

Ni pa to edina predelava, saj so nekateri zapregli umetno inteligenco za izboljševanje tekstur, a so hkrati povsem zamenjali nebo, kar ni ravno v duhu izvirnika.

Za preigravanje boste morali kodo predelave sestaviti sami, saj Nintendo ne dovoli že sestavljene igre na strežnikih. Za igranje se odpravite na naslednjo povezavo.

No Man’s Sky dobil novo veliko posodobitev Desolation, ki igri doda grozljiv ton

0

Osebno je zame prvak na področju grozljivk v obliki iger serija Dead Space. Žal je njen razvijalec Visceral že pod rušo, založnik EA pa nima nobenih načrtov za morebitni četrti del ali pa vsaj predelavo. Zato iščem potešitev in nadomestke, kjerkoli jih lahko najdem in včeraj je svoj grižljaj grozote prispevala… Igra No Man’s Sky?

Ta naslov vsi poznamo, saj je pred izidom obljubljal ogromno, a leta 2016 so igralci spoznali, da lahko razvijalec govori kar hoče, pa se zna zgoditi, da od vsega skupaj ne bo nič. K sreči pa je razvijalski studio Hello Games sestavljen iz ljudi, ki jim ni vseeno za njihov sloves in tako že 4 leta za svojo igro izdajajo brezplačne posodobitve in sedaj je No Man’s Sky povsem drugačna izkušnja kot pa vsa ta leta nazaj.

Včeraj je izšla nova posodobitev, tokrat poimenovana Desolation. Glede na napovednik lahko vidite, da se bomo tokrat s planetov preselili v vesoljsko črnino, tam pa nas čakajo zapuščene križarke, ki jih poseljujejo čudna bitja. Pri raziskovanju teme in poslušanju odmeva vaših kovinskih korakov vas bo zagotovo prešel tisti Dead Spaceovski klavstrofobičen občutek, ki je znan vsem, ki so preigrali prvi del te serije.

Pri raziskovanju boste lahko nabrali surovine, Hello Games pa pravi, da se splača ta zapuščena plovila preigrati v družbi drugih, saj boste tako močno bolj varni. Da bi bila grozljiva izkušnja popolna, boste v kakšnem kotičku našli košček dnevnika, v katerem so zapisane zadnje misli nekega člana posadke.

Več o posodobitvi si lahko preberete na uradni strani, Desolation pa je brezplačen za vse lastnike igre.

Bitcoin goljufi prevzeli Twitter račune Bill Gatesa, Appla, Uberja in Elon Muska

0

Slovenci nikoli nismo zares posvojili Twitterja, kar je škoda, saj je to družbeno omrežje res priročno za hitro širjenje svojih misli. Tako da vas veliko verjetno sploh ni opazilo, da so se pri Američanih močno zatresla tla, saj so večji Twitter računi nenadoma postali žrtve hekerjev, ki so preko spletne goljufije in kriptovalut v žep pospravili ogromno denarja.

Kaj točno se je zgodilo, še zdaj ni jasno, a večji računi so včeraj nenadoma objavili statuse, da bodo zaradi koronavirus krize postali radodarni in da bodo za določen čas podvojili vse nakazane zneske na njihov naslov kriptovalut. Seveda je šlo za nateg, a ta je bil dobro zamišljen. Hekerji so si namreč izbrali račune bogatunov, za katere je jasno, da imajo pod palcem ogromno denarja. Med vdrte račune tako lahko najdemo Elona Muska, Billa Gatesa in Barracka Obamo. Vdrli so tudi na račune večjih podjetij kot so Apple, Uber, padla pa je tudi menjalnica kriptovalut Gemini.

Twitter je hitro priznal napako, a te še vedno niso povsem odpravili. Za nekaj časa so onemogočili vse preverjene račune in čeprav se situacija počasi vrača nazaj v normalno stanje, Twitter opozarja, da se še vedno zna zgoditi, da kakšne funkcije prenehajo z obratovanjem.

Več kot očitno je šlo za obširen napad in posledice še niso jasne. Spletna stran The Verge poroča, da je na prevaro padlo ogromno ljudi in da se je na lažne Bitcoin naslove zlilo tisoče in tisoče dolarjev.

Zanimivo je tudi, da ta napad ni samo izkoristil neke baze ukradenih gesel, ampak je bil napad precej bolj sofisticiran. Gemini denimo poroča, da je imel njihov račun vklopljeno 2FA zaščito, pa jim to ni pretirano pomagalo. Nekateri zato ugibajo, da so napadalci izkoristili kakšno luknjo v Twitter orodjih za planiranje objav, vendar so to povsem nepreverjene informacije.

Smešno, da vedno aktualni Twitter račun Donalda Trumpa ni bil tarča hekerjev, to pa verjetno zato, ker mu nihče ne bi verjel, da želi komu podariti denar.

Microsoft Flight Simulator bo v fizični obliki vključeval 10 DVD-jev

0

V današnji digitalni dobi si že malce težko predstavljamo, da bi se izvod kopije igre odpravili v trgovino in tam nabavili fizični izdelek. Za konzole še nekako gre, saj Xbox One in PlayStation 4 vrtita Blu-ray ploščke, na PC-ju pa je situacija povsem drugačna. Računalniki Blu-raye nikoli niso res posvojili in tako se je pot fizičnih ploščkov tam ustavila na DVD-jih, ki seveda nosijo veliko manjšo kapaciteto.

Sicer se igre na PC-ju še vedno prodajajo, a ob nakupu ponavadi dobimo samo škatlo s kodo za aktivacijo na digitalni platformi, včasih pa se notri nahaja tudi DVD, ki drži namestitvene datoteke za Steam, igro pa si nato prenesemo iz interneta.

Microsoft pa se je za svoj simulator letenja Flight Simulator odločil, da bo igralcem ponudil kar polno igro in jih obenem zasul z DVD ploščki. Lično zapakiran paket bo tako vseboval kar 10 DVD-jev, kar bo zadostovalo za 85 GB podatkov in ogromno potratne plastike. Zadeva bo zagotovo zanimiva za zbiratelje, zraven pa boste dobili tudi uporabniški priročnik, ki so bili včasih reden spremljevalec fizičnih kopij iger, nato pa so skoraj povsem izginili. Kar je velika škoda, saj ste včasih ob nakupu kakšne RPG igre zraven dobili obsežno knjigico ter celo zemljevid.

Kljub nakupu fizične kopije boste vseeno potrebovali internet. DVD-ji bodo namreč pomagali tistim s slabšo internetno povezavo, a povezavo boste potrebovali za prenos vseh prihajajočih posodobitev. Poleg tega bo Flight Simulator pri ustvarjanju realističnih talnih kart črpal podatke iz svojih strežnikov, kjer se nahaja široka baza podatkov Bing zemljevidov.

Microsoft Flight Simulator bo stopil v zaprto beta testiranje 30. julija, polni izid pa nas čaka 18. avgusta.

PES 2021 bo samo posodobitev prejšnjega dela, saj se je razvijalec osredotočil na PES 2022

Založnik Konami je praktično povsem izginil iz igričarske scene in edina stvar, zaradi katere ga še obravnavamo kot razvijalca iger je njegova serija nogometa PES. Oziroma ta se sedaj zaradi neznanega imenuje eFootball Pro Evolution Soccer. Konami je malce zmeden in enako so bili nejasni pri nedavni najavi nadaljevanja PES 2021.

Založnik je najprej izjavil, da bo letošnje nadaljevanje malce drugačno kot pa prejšnja leta. Decembra nas namreč čaka nova generacija konzol in treba bo nadgraditi grafično podobo. Konami se je odločil, da bo preklopil iz Fox pogona na Unreal Enginov pogon, vendar pa bo to zahtevalo svoj čas in tudi sredstva. Tako naj bi PES 2021 izšel v obliki večje posodobitve igre PES 2020, ki bi poskrbela za nekatere aktualne spremembe v nogometnih ekipah.

Iz tega smo najprej sklepali, da bo šlo za nekakšno brezplačno posodobitev, a ne bo tako. PES 2021 bo še vedno samostojen naslov, za katerega boste morali odšteti evre, le da bo nadgradnja veliko manjša kot pa v prejšnjih delih. Da se kupci ne bi čutili preveč nategnjeno, bo igra PES 2021 nosila manjšo ceno, kar je dobra novica, če ste res velik navdušenec te serije in morate imeti v svoji knjižnici prav vsak del.

Tisto pravo nadgradnjo bomo tako dobili šele z igro PES 2022, ki bo tekla na Unreal Engine pogonu, razvijalec pa obljublja nadgrajeno grafično podobo in boljše animacije, pričakujemo pa jo lahko šele v drugi polovici leta 2021. Dobili smo tudi kratki napovednik, ki izriše hudo podrobnega Messija in njegovo uniformo, za kakšen igralen posnetek pa je trenutno še veliko prezgodaj.

Snemanje Uncharted filma se je vendarle začelo

0

Sony nam obljublja Uncharted film že vse od leta 2007, ko se je zgodil tudi izid originalne igre Drake’s Fortune. Žal pa projekt nikakor ni mogel dobiti kril in v 13 letih od prve napovedi se je zamenjal že kup režiserjev.

Originalno bi moral na režiserskem stolčku sedeti David O. Russell, ki je poskrbel za filma Silver Lining’s Playbook in The Fighter, glavno vlogo Nathan Draka pa naj bi leta 2010 odigral Mark Wahlberg. Žal se je David takrat odločil zapustiti projekt, nakar so zamenjali še trije režiserji: Neil Burger, Seth Gordon in Dan Trachtenberg.

Leta 2020 se je zdelo, da je film končno dobil svojega šefa, a tudi Travis Knight se je odločil, da od tega ne bo nič, tako da se je zgodila še zadnja (tako upamo) menjava režiserja in trenutno na filmu dela Ruben Fleischer, ki je denimo poskrbel za oba Zombieland filma.

Vse to menjavanje je zahtevalo svoj čas in Mark Wahlberg se je v desetih letih že tako postaral, da ni več primeren za igranje glavne vloge. A v filmu bo vseeno nastopal, le da v vlogi Sullyja, ki je v igrah nekakšen mentor Draku in je velikokrat glas razuma. Glavno vlogo je prevzel Tom Holland, ki ga poznamo iz Spider-Man filmov in ravno Tom je na Instagramu razkril, da se je snemanje vendarle pričelo.

View this post on Instagram

Day one #uncharted

A post shared by Tom Holland (@tomholland2013) on

Tom je objavil sliko svojega stola ter zraven pripisal, da je nastopil prvi dan snemanja filma Uncharted. Film je bil sprva napovedan za 8. oktober 2021, a se je Sony odločil, da se bo to zgodilo malce prej in tako ga bomo gledali že 16. julija 2021. Upamo, da koronakriza do takrat ne bo še uničila vseh kinematografov.

Uradnega napovednika nimamo, zato se lahko pozabavamo ob neuradnem kratkem filmčku, ki ga je dve leti posnel igralec Nathan Fillion.

Gamer punca Belle Delphine v nekaj urah razprodala vse kondome, ki stanejo 10 $ po komadu

0

Belle Delphine, ki jo poznamo pod vzdevkom “kraljica simpov”, se je po nedavni enoletni odsotnosti odmevno vrnila na sceno preko videospota, preko katerega je najavila tudi svoj novi OnlyFans račun. Nanj se je zgrnilo tisoče potrebnežev, ki lahko za mesečno naročnino 35 $ vidijo Belle v pomanjkljivih oblekah.

Tik Tok zvezdnica je v gaming vodah zaslovela predvsem zaradi svoje sporne poteze, ko je potrebnežem zaračunavala visoke cene za kozarčke vode iz njene kopeli. Ne da so se našli norci, ki so zadevo celo kupili, povpraševanje je bilo tako veliko, da je podjetna punca razprodala celotno zalogo v samo nekaj urah. Mimogrede, nek junak je kupil njen kozarček in se ga spravil testirat in v njem ni bilo nobenega sledu človeškega DNA-ja. Tako da se sumi, da je Belle samo zmešala nekaj vode s šamponom in to poslala vsem svojim strankam.

A oboževalci se s tem ne obremenjujejo in vse njene navdušence je včeraj razveselil njen novi video, ki je domiselno imenovan “eat my ass”. Posnetek vsebuje veliko miganja z ritjo, zanič petja in smešnih kotov kamere. A komad niti ni toliko pomemben, saj je bolj pomembna odjavna špica pesmi, v kateri je Belle napovedala novo serijo kondomov za vse potrebne igralce. Zraven je seveda še napisano, da lahko na njenem OnlyFans računu vidijo necenzurirano verzijo posnetka, kar seveda ni res. Belle se namreč zaveda, da bo takoj, ko bo pokazala svojo češpljo, njena vrednost globoko padla. Celoten zaslužek je zasnovan okoli draženja svojih sledilcev in to prekleto dobro obvlada.

Gamergirl kondome je bilo moč kupiti samo na njeni trgovini, za enega pa ste morali odšteti 10 $. Pišem v pretekliku, saj se je zadeva, kljub nategunski ceni, razprodala v samo nekaj urah. Kdaj bo izdelek spet na zalogi, a situacija ni rožnata. Namreč prav vsem izdelkom na njeni trgovini so pošle zaloge, tako da boste morali do svojega kondoma priti po kakšni drugi strani. Morda preko kakšnega preprodajalca, a sumimo, da boste tam morali odšteti še dodatne evre.

Belle Delphine je nakupe še dodatno podžgala s svojo Twitter objavo, na kateri napihne kondom. Mimogrede, njen Twitter račun ima polno zanimivih objav, kot je denimo razbijanje jajca na svojem telesu ali pa polivanje same sebe z neko belo barvo. Subtilno, ni kaj.

Serious Sam 4 dobil nov igralni posnetek

0

Še en mesec nas loči od avgusta, takrat pa bo na naše zaslone po devetih letih zopet prispel nov del Serious Sam franšize. Hrvaški razvijalec Croteam in založnik Devolver sta zato začela igralcem kazati nove napovednike in včeraj smo dobili nov video, ki je v bistvu namenjen Stadia igralcem.

Serious Sam 4 bo namreč poleg PC-ja in konzol izšel tudi na Googlovi pretočni platformi, ki obupno potrebuje nove igre. Novi napovednik je sicer dolg samo minuto, a v njem lahko vidimo nekaj novih zadev, kot so ogromni, strupeno pljuvajoči mutanti. Croteam je v igro zapakiral kar tri različne puške, samo zaradi tega, ker so vse tri preprosto hudo zabavne. Brez skrbi, ne bo vam treba zadaj puščati sejal smrti, saj je Serious Sam 4 ena tistih iger, kjer lahko s sabo nosimo vsa nabrana orožja in potem med bitko med njimi poljubno preklapljamo.

Vse te pokalice nam bodo prišle hudo prav, saj bo igra imela vgrajen Legion sistem, ki bo omogočal, da se nam na zaslonu naenkrat izriše tisoče navaljujočih sovragov. Eni od teh so nekakšni mutirani zaporniki in ni vrag, da si niso ideje za njihovo oblikovanje sposodili iz še ene hrvaške uspešnice SCUM.

Serious Sam 4 prihaja avgusta, na bolj točen datum izida pa še čakamo.