Protesti v ZDA te dni ne pojenjajo in Black Lives Matter gibanje se je iz resničnosti preselilo tudi v virtualne svetove. Priča smo bili protestnim shodom v GTA 5, v še eni Rockstarjevi uspešnici, Red Dead Redemption 2 pa je pripetilo kar nekaj incidentov, povezanih z rasizmom.
Založnik Epic Games je slab teden nazaj izdal 3. sezono igre Fortnite in igralci so med prečesavanjem nove vsebine odkrili tudi skrito zanimivost. Policijski avtomobili so namreč povsem izginili iz igre in namesto njih so se pojavili povsem običajni avti civilistov.
Epic Games odstranitev policijskih patrulj ni najavil nikjer in to spremembo boste zaman iskali v popisu popravkov in sprememb. Kaj je razlog te spremembe ni znano, a spletna stran Wall Street Journal poroča, da se je to zgodilo zaradi protestov glede policijskega nasilja in kot podpora gibanju Black Lives Matter.
Skupnost nad potezo ni ravno navdušena, saj so nekateri mnenja, da se razvijalec ne bi smel spuščati v politične vode. Poleg tega želijo nekateri igrati igre ravno zaradi tega, da se umaknejo zmedi iz vsakdanjega življenja in je takšna poteza iz strani razvijalca samo vir frustracij.
K sreči umik policijskih avtov nikakor ne vpliva na igralnost, tako da večina ljudi spremembe sploh ne bo opazila.
Privrženci prisrčne maskote Crash že dve desetletji čakajo na tisto pravo nadaljevanje, ki ga založnik Activision nikakor ni želel izdati. Serija Crash Bandicoot je svoje življenje začela leta 1996 in po treh delih založnik ni več vedel kaj naj z njo. Dobili smo cel kup raznih odvrtkov, noben od njih pa ni bil tako kvaliteten kot originalna trilogija.
Ime Crash Bandicoot je zopet zaslovelo leta 2017, ko smo dobili predelavo prvih treh iger v paketu Crash N. Sane Trilogy, ta pa je kar letela iz prodajnih polic. Očitno so ljudje presneto pogrešali rjavega lisjaka, zato se je predvidevalo, da bomo kmalu dobili tudi četrti del.
Tega je Activision včeraj tudi uradno najavil, dobili pa smo tudi prvi igralni napovednik. Crash Bandicoot 4: It’s About Time je uraden naslov prihajajočega projekta, na njem pa dela razvijalec Toys for Bob. Verjetno zanje še niste slišali, a gre za priznani studio, ki je naredil predelavo Spyro Reignited Trilogy ter predelavo Crash N. Sane Trilogy za Nintendo Switch.
Prvi igralni napovednik je obetajoč. Kot ponavadi se bomo podili za vrsto znanih zlobnežev, ki so tokrat pobegnili iz oddaljenega planeta, njihov pobeg pa je raztrgal povezavo med dimenzijami, tako da nas čaka kar nekaj skakanja skozi različna časovna obdobja. Zdi se, da je razvijalec ohranil tudi tisto dobro dozico humorja iz prejšnjih delov, čemur v prid priča predvsem zaključek napovednika.
Crash Bandicoot 4: It’s About Time izide 2. oktobra za konzoli PlayStation 4 in Xbox One. PC verzija za zdaj še ni potrjena, je pa založnik že izjavil, da razmišlja tudi o drugih platformah, tako da se zna tam pojaviti nekoliko kasneje.
Nadaljevanje ene najbolj uspešnih serij Netflixa bo kmalu dobilo spet svoj zagon. The Witcher je decembra lani pred televizijske ekrane privabil največ ljudi v zgodovini platforme, zato niti ni čudno, da je Netflix takoj odobril snemanje 2. sezone.
Produkcija na njej je ravno dobro stekla, ko se je kar naenkrat pojavil koronavirus in zaustavil snemanje. Med drugim se je celo eden od igralcev okužil s COVID-19, tako da so ostali člani ekipe hitro pobrali šila in kopita ter se zaprli v karanteno.
Korona kriza se počasi poslavlja in produkcije na raznih projektih so zopet stekle. Tudi Arborfield Studios v Združenem kraljestvu, kjer se je nazadnje izvajalo snemanje The Witcherja, bo zopet odprl svoja vrata in produkcija bo kmalu dobila nov in svež zagon.
I’m dusting off my lute and quill, I have some news, some mead to spill: After all the months we’ve been apart It’s time for production to restart. The Witcher and his bard – who’s flawless, Will reunite on set 17 August.
Nadaljevanje snemanja je najavil uradni Twitter račun in to v obliki pesmi, ki jo je spisal smešni trubadur Jaskier. No, vsaj zdi se da bi jo on spisal, če bi obstajal v resničnem življenju in bi vedel, kaj pomeni pojem produkcija.
2. sezona bo ponovno začela s snemanjem 17. avgusta, izid pa se pričakuje enkrat naslednje leto. 2021 je bil tudi originalni datum izida, a zaradi koronavirusa se bo zgodilo kasneje v letu, kot je bilo sprva načrtovano.
Za zdaj preveč informacij glede 2. sezone nimamo, je pa bilo potrjeno, da ne bo več zmedenega skakanja po različnih časovnih obdobjih.
Razvijalec CI Games že dolgo dela na svoji seriji iger Sniper. Ti naslovi nikoli niso postali kakšni neverjetni hiti, a se prodajajo sorazmerno dobro, tako da omogočajo izdelavo nadaljevanj, ki držijo razvijalca nad vodo.
Serijo so manj kot leto nazaj razdelili na dva dela. Razlog za to je bil katastrofalni odziv igralcev in kritikov na Sniper Ghost Warrior 3, ki s sojo selitvijo v odprti svet ni pridobil novih oboževalcev. CI Games se je zato odločil, da izda manjši in bolj osredotočeni Contracts, ki je bil med privrženci serije bolj toplo sprejet.
Seek justice! Sniper Ghost Warrior Contracts 2 coming to PlayStation 4, Xbox One and PC this Fall!
— Sniper Ghost Warrior Contracts (@SGWContracts) June 22, 2020
Ni minilo še leto od izida in razvijalec je že napovedal nadaljevanje Contracts 2. O njem se ne ve skoraj nič, le to, da prihaja jeseni na PC, PlayStation 4 in Xbox One. Za zdaj imamo samo skromno uradno stran, ki pa je v bistvu samo velika slika.
Prvi Contracts je izšel novembra 2019, tako da drugi del zagotovo ne bo prinesel ogromno nove vsebine, saj je za kaj takega preteklo preprosto premalo časa. A če si želite več istega, potem verjetno hudo ne boste razočarani.
Preteklo soboto je v StageOne baru potekala hvalevredna dobrodelna akcija Pomežik soncu, kjer so večja imena balkanske streamerske scene stopila skupaj in si zastavila en cilj: zbrati čimveč denarnih sredstev, ki bi nato omogočila otrokom iz revnejših družin, da poleti tudi oni izkusijo slanost in toplino morja.
Pomežik soncu se sicer že od leta 1998 izvaja pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije, a tokrat so prvič poskušali nabrati sredstva preko prenosa v živo. In pionirski poskus se jim je več kot posrečil, saj so pridni gledalci prispevali več kot 1.500 € donacij, kar bo osrečilo marsikaterega morja žejnega malčka.
Prenos v živo je trajal kar 12 ur, in sicer od 10.00 dopoldan pa do 22.00. Zvezda predstave je bil zagotovo popularni RitterČančer, ki je gledalce zabaval ob igranju Fortnita. Vendar on ni bil edini par pridnih rok, saj so se mu pridružili tudi drugi znani obrazi kot so Wortex, JureTrsanBlond in ScorpLZ, zraven pa je stopil tudi popularni hrvaški streamer GALLASANDALLA.
Gledalci so lahko donirali preko Paypalovih nakazil, SMS sporočil, z nakupi majic ali pa z najemi računalnikov v StageOne gaming baru.
Vodja igričarskega bara Anže Plevel je bil nad dogodkom več kot navdušen:
“Vesel sem, da smo dokazali, da ima igranje iger lahko tudi dobrodelno plat“, je dejal in nam tudi zatrdil, da se bodo podobni dogodki zmeraj pogostejši.
“Zahvalil bi se radi tudi našim sponzorjem, ki so omogočili ta dogodek, ter seveda RitterČančer-ju, brez katerega danes nebi pisali uspešne zgodbe“, je Anže še dodal za konec.
Pri izvedbi dogodka sta imela zraven roki tudi UVI Gear in Anni.si ter tudi novoustanovljena E-športna zveza Slovenije. Upamo, da bo ta zadeva postala tradicionalna in da bo dogodek naslednje leto samo še večji in bogatejši.
Med pisanjem recenzije igre The Last of Us Part II se mi je zdelo, da bo igra pri izidu verjetno močno razdelila igričarsko skupnost. V ospredje so namreč porinjene ženske osebe, kar se pri tem moško centriranemu hobiju nikoli ne odnese dobro.
Igra je naposled izšla 19. junija in na Metacritic se je takoj zgrnila poplava negativnih ocen iz strani jeznih igralcev. V samo par urah po izidu je špil dobil že preko 5000 negativnih recenzij, kar pomeni, da so vsi ti igralci naravnost leteli skozi igro in podirali “speedrun” rekorde. Špil namreč za preigravanje vzame okoli 30 ur, tako da je praktično nemogoče oddati oceno samo nekaj ur po izidu. To verjetno pomeni, da je večina negativnih kritik prišla iz ljudi, ki morda igre sploh niso zagnali, ampak samo prebrali izcurljani scenarij, ki je izšel že dolgo časa nazaj. Nekateri verjetno niso naredili niti tega, ampak so iz heca podelili 0/10, ker to pač trenutno popularno.
Negativne kritike so usmerjene predvsem na zgodbo. Veliko jih je mnenja, da je celoten špil samo SJW propaganda oz. nekakšna politična izjava, drugi spet zmerjajo režiserja Neil Druckmanna za prodano, poženščeno dušo. Nekaj se najde tudi bolj razumnih recenzij, saj nekaterim ni bila všeč zgodba ali pa občutek streljanja.
Poplava negativnih kritik na Metacriticu ni nič novega. Warcraft III Reforged je denimo zaradi jeznih igralcev prejel titulo najslabše igre vseh časov, čeprav je vsakemu jasno, da to seveda ni res. Je pa v primeru The Last of Us Part II ogromna razlika med ocenami kritikov in igričarske množice. Na podlagi 97 recenzij iz strani opisovalcev jih je kar 93 pozitivnih, med njimi pa so samo 4 publikacije igro označile z mešanimi občutki. Tako igra drži skupno oceno 95.
S strani igralcev je slika povsem drugačna. V času pisanja se je nabralo že skoraj 50k kritik in kar 31k njih je negativnih in samo 16k pozitivnih. Tako igra trenutno nosi smešno nizko oceno 3.9, kar kaže na veliko razhajanje med mnenjem profesionalnega opisovalca in navadnega igralca.
Kaj je torej resnica? Komu verjeti? Smo opisovalci res samo prodane duše, ki jim je Sony stisnil kupček denarja v zameno za visoko oceno?
Kot pri vsaki oceni igre je najbolje da verjamete tistemu, ki mu zaupate. Bodisi je to naša stran, YouTube kanal ali pa prijatelj, izbrati morate tistega, s katerim si delita podobne okuse za igre in druge zadeve.
Če pogledate recimo mene – dajem poudarek na preproste stvari kot so atmosfera, zgodba in dobre mehanike preigravanja, ki omogočajo, da se kakšne naloge lotim na več načinov. Če tvoji okusi ležijo v isti smeri potem obstaja velika verjetnost da ti bo The Last of Us Part II všeč.
Metacritic ocene iz strani skupnosti niso vredne ničesar, saj 0 podeljujejo ljudje, ki zadeve sploh niso preizkusili, in čeprav lahko med ocenami najdeš kakšno veljavno kritiko, je preprosto prevelika greznica, da bi izluščil tisto pravo seme resnice. Prav tako so nekateri igralci čisto preveč obrnjeni v skrajnosti, saj zanje obstajajo samo ocene 0/10 ali pa 10/10, ostale številke pa kot da ne bi obstajale.
Ta celotna Metacritic zmešnjava je samo še enkrat dokazala, da nekateri dajejo preveč poudarka na cifre in premalo na vsebino recenzij. Upam, da se to enkrat spremeni in da bo več veljala obsežna pisana beseda in ne samo tista številka na koncu, ki velikokrat ne prikaže tiste prave slike recenzije.
Ste si kdaj želeli odigrati kakšno dobro pretepaško igro in zraven spremljati zanimivo zgodbo? Sicer nekaj takega že dolgo ponujajo Mortal Kombat igre, a tam je zgodba močno privlečene za lase in v bistvu služi samo temu, da skozi kampanjo spoznamo vse različne karakterje, ki jih lahko nato uporabimo v večigralskih obračunih.
Na Mortal Kombat tudi močno spominja Injustice: Gods Among Us iz leta 2013, le da se v tej igri pretepamo s superheroji iz DC vesolja, zgodba pa je topot celo zanimiva za spremljanje. In sedaj je ta igra postala na Steamu povsem brezplačna. Da, to pomeni, da ko si jo enkrat aktivirate, bo vaša ostala za vedno!
Sedaj boste lahko končno preverili, kdo bi zmagal v pretepu med Supermanom in Batmanom. Oziroma, če želite biti malce bolj bizarni, kdo bi zmagal med Robinom in Batmanom. Kombinacij je ogromno in prav tako superherojev, dobra novica pa je tudi to, da je brezplačna postal Ultimate edicija igre. To pomeni, da boste prejeli prav vse dodatke in pretepače v priročni ceni 0 €.
Nihče sicer ne ve, zakaj se je založnik Warner Bros. odločil za tako darežljivo potezo, a pojavili so se sumi, da želi založnik predčasno zbuditi malce zanimanja med igralci, še preden štarta dogodek FanDome. Ta se bo zgodil v soboto, 22. avgusta in Warner Bros. ga bo izkoristil za najavo novih projektov. Vse kaže na to, da bomo končno dobili najavo tiste dolgo obljubljene Batman igre, razvijalec Rocksteady pa naj bi tudi prikazal svoj dolgo delani skrivnostni projekt.
Brezplačno kopijo na Steamu si lahko aktivirate tule, Injustice pa je brezplačno na voljo tudi na PlayStation in Xbox One trgovinah. Čas za aktivacijo poteče 26. junija.
Filmi Gospodarja prstanov so krojili moje otroštvo in so eden glavnih razlogov, da imam danes rad fantazijo in se najraje zatopim v RPG izkušnje. Vendar pa me tudi vsake toliko opomnijo, da se staram in da je od njihovega izida preteklo že ogromno let.
Gospodar prstanov: Bratovščina prstanov bo kmalu dopolnil že 20 let, kar mi je naravnost nepredstavljivo. Žal čas neusmiljeno teče dalje in 19. junija se je peščena ura iztekla igralcu Ianu Holmu, ki je v Gospodarju odigral vlogo Bilbo Bagginsa.
Ian je ob svoji smrti štel 88 let, za sabo pa je pustil bogato filmsko kariero. Spomnimo se ga lahko tudi iz originalnega Alien filma, nastopil pa je tudi v Chariots of Fire.
Rest in Peace, Ian Holm. One of the greatest actors, and your portrayal of Bilbo Baggins was historic.
Igralcu se je poklonila tudi skupnost v MMO naslovu The Lord of the Rings Online. Razvijalec Standing Stones Games se je odločil podaljšati opravljanje naloge Baggin’s Birthday, v katerem morajo igralci poskrbeti za praznovanje rojstnega dneva Bilbo Bagginsa. Svoj dogodek so pripravili tudi sami igralci, ki so se zbrali na območju Bag Enda in priredili večji ognjemet in pokleknili pred njegovim karakterjem in mu voščili še zadnjo plovbo proti zahodu.
Igralcu se je z dolgim spisom na Facebooku poklonil tudi režiser Peter Jackson.
Morda se zdi zgornji naslov kot nekaj povsem vsakdanjega, a pozabljate, da konec leta izide nova generacija konzol, ki jo bosta predstavljala izdelka PlayStation 5 in Xbox Series X. Bolj napredni konzoli bosta omogočali razvijalcem, da v novo FIFA igro zapečeta napredne grafične učinke, ki jih na starejših napravah ne boste našli.
FIFA 21 je nekaj dni nazaj dobila kratki napovednik, ki pa žal ni pokazal ničesar specifičnega. Vendar je pomembno to, da je založnik EA uradno najavil nadaljevanje in zraven dodal kup dodatnih informacij. Nova igra naj bi vsebovala nov sistem osvetljevanja in bolj realistično obnašanje nogometašev, prav pa bodo tudi prišle zmogljivosti PlayStation 5 konzole in njenega novega kontrolerja DualSense, ki bo omogočal naprednejši povratni odziv na prožilnikih.
Žal pa teh novosti ne bomo mogli ob izidu izkusiti na PC-ju, saj bodo računalničarji prejeli verzijo za starejši konzoli PlayStation 4 in Xbox One. Tisti napovednik tako ni predstavljal PC različice igre, a to nas niti ne preseneča. EA namreč ob vsakem prehodu konzol na računalnikih nekaj časa vzdržuje starejšo verzijo FIFE in enako se je zgodilo ob preklopu iz konzol PlayStation 3 in Xbox 360.
Morda pa se PC-jašem vendarle nasmehne sreča in bo EA naknadno izdal posodobitev, ki bo igri nadgradila podobo na tisto iz naslednje generacije. Upanje je bolj jalovo, a zgodile so se tudi že bolj čudne stvari.
FIFA 21 bo za PC, PlayStation 4 in Xbox One izšla 6. oktobra, različica za PlayStation 5 in Xbox Series X pa še nima datuma izida.
Mortal Shell ima za sabo že burno zgodovino, pa čeprav je igra še precej daleč od izida. Najprej je presenetila vse, saj se je zdelo, kot da se je izrodila iz čiste praznine in igralci so navdušeno spremljali posnetke klona Dark Souls serije, ki pa je v sebi nosila nekaj posebnosti.
Potem je temu sledilo razočaranje, saj je razvijalec Cold Symmetry sporočil, da bo igra ob izidu in kakšno leto po tem ekskluzivno pripadala platformi Epic Games. Skladno s tem smo dobili prvi večji igralni posnetek, ki je nekatere navdušil in druge razočaral.
Mortal Shell je pred kratkim prejel še uradne sistemske zahteve in te so presenetljivo visoke. Za nižje grafične nastavitve ne boste potrebovali močnejšega stroja, a za priporočene boste morali držati vsaj približno novejše procesorje in grafične kartice.
Minimalne zahteve:
OS: Windows 10 64-bitni
Procesor: Intel Core i5 ali AMD FX 8350
Pomnilnik: 8 GB RAMa
Grafična kartica: NVIDIA GTX 970 ali AMD Radeon R9 290
Razvijalec žal ni povedal, kakšne sličice na sekundo in ločljivost lahko pričakujemo pri priporočenih zahtevah. Prav tako datum izida še vedno ostaja neznanka, vemo samo, da se bo to zgodilo enkrat letos.
Igra Baldur’s Gate 3 je skozi vikend dobila pošteno novo predstavitev, ki je prikazala kar uro dolg posnetek igranja. Razvijalec Larian Studios je pred kamere postavil vodjo studia Swena Vinckeja in ta se je lepo usedel za miško in tipkovnico in skozi neskriptiran sprehod skozi igro pokazal, kaj vse nam bo ponudil tretji del te sage.
Igralni posnetek je prikazal marsikaj novega in videli smo lahko iz prve roke, kako je razvijalec poslušal pritožbe igralcev in Baldur’s Gate 3 prilagodil njihovim željam. Pripovedovalec bo sedaj podajal potek zgodbe v sedanjiku in iz druge osebe, videli pa smo lahko tudi spremembe na sistemu metanja kock. Kot vemo, bo tretji del zgrajen na pravilniku D&D 5.0, kjer vsako vašo odločitev in posledice odrejajo kocke. Prikazani “Inspiration” sistem bo igralcu omogočal, da še enkrat vrže eno kocko, kar bo prišlo hudo prav ob tistih kritičnih momentih, ko zna nižja številka pomeniti smrt igralca.
Videli smo lahko tudi reaktivnost sveta na igralca in na njegov karakter. Vaša rasa bo pomembno vplivala na igranje, saj se bodo okoliški prebivalci na vas odzivali različno.
Grafično igra še vedno močno spominja na Original Sin 2, a lahko vidimo tudi določene posebnosti. Kot vemo, bo nova igra uporabljala potezni sistem bojevanja, ki izgleda enako slasten kot v Larianovem prejšnjem naslovu – Divinity: Original Sin 2.
Razvijalec namerava izdati Baldur’s Gate 3 najprej v načinu zgodnjega dostopa, ki naj bi štartal avgusta letos.
Če so vas zopet zaskrbeli prsti za preigravanje kakega RPG-ja, potem se morda lahko spustite v vnovično preigravanje igre Divinity: Original Sin 2, ki je pred kratkim prejel večjo posodobitev z novimi nalogami.
Po pičlih treh mesecih od izdaje, se Call of Duty Modern Warfare: Warzone vrača z že četrto sezono. Tokrat nam igra daje na razpolago še večji spekter orožja, nove mape map in novega legendarnega karakterja – kapetana Prica.
Battle Pass
Vrnila se je tudi nova izdaja popularnega sistema Battle pass, ta je pa praktično kopija enakega sistema iz igre Fortnite. Z nabavo nove prepustnice, ki znaša pičlih 9,99 € se nam takoj odklene kapetan Price. Odpre se nam pa nova vrstica objektov kot so: nova troblja za vozila, malo morje novih načrtov za naša orožja – eden izmed njih je nov CALLOUS načrt za pištolo m1911, mnogo priboljškov za zvišanje in pospeševanje naše XP stopnje itd… Priča smo raznim kozmetičnim dodatkom, ki igro kvečjemu samo popestrijo in nobenemu igralcu, ne dajo večje prednosti.
Kupimo pa lahko tudi podaljšek, ki že obstoječim Battle Pass dodatkom pospeši naš proces igranja. Odkrito vam nakup tega odsvetujem, saj si lahko skoraj vse sezonske predmete pridobite z samim igranjem igre.
V igro so dodali tudi 3 nove mape in 2 novi orožji: FENNEC in CR-56. Kmalu pa sledi poslabšanje orožja GRAU, ki je dominiralo izbiro vsakega resnega igralca. Kljub temu pa še v igri prevladujeta M4A1 in MP7 za katere se že dolgo govori, da bodo vrgli izven mete.
Zhokov Scrapyard
Tokrat se vrne mapa iz klasičnega dela Modern Warfare 2. Ta je sicer v igro že vključena in je del originalne Warzone mape Verdansk, vendar je tokrat na voljo tudi v večigralskem načinu igre.
Barakett Promenade
Na prvi pogled spominja na sceno iz Ukrajinskega mesta Pripyat ali Černobil in izvira iz originalnega dela serija Modern Warfare. Ta je nova edicija pri igralnem načinu Ground War.
Trench
Nova mapa, ki spominja na obstoj bojevanja iz prve svetovne vojne. Mapa je polna rovov, ki nam dajejo zavetje pred streli izpred drugih strani in nam ščitijo slepo stran pogleda. Za hitrejšo premikanje med rovi pa se lahko povzpnemo na pritličje dogajanja, kjer smo izpostavljeni vsaki živi duši na mapi. Tako se ustvari tvegan “high risk, high reward” način bojevanja. Samo ime pa namiguje na mapo iz originalne igre Modern Warfare 2.
Razširitev bojevanja: Warzone
Poleg navadnih dodatkov k sami igri, pa so se razvijalci še posebej potrudili k razvijanju samega Warzone načina igre. Tokrat nam v novi sezoni ponujajo še posebej zanimive dodatke, ki popestrijo način igranja preko raznih igralnih načinov in težavnostih stopenj. Menim da so se tokrat razvijalci še posebej potrudili za obstoj battle royale načina igre in za razliko od lanskega Black Ops 4 Blackouta, se Infinity Ward veliko bolj trudi z inovativnimi dodatki, ki se lahko kosajo s Fortnitom.
Jailbrake
V samo igro se je vcepil izraz Jailbrake. Ta izraz je trenutno popolnoma spremenil potek vsake Warzone igre, saj v igro vrne čisto vsakega eliminiranega igralca – ne glede na to, ali smo že porabili našo drugo priložnost v gulagu ali ne. Tokrat se ne rabimo zanašati samo na našega zadnjega prijatelja, da si ta pridobi 4500 dolarjev in nas kupi nazaj v igro.
Fire Sale
Dogodek “Fire Sale” pomeni točno to kar se sliši. Vsi priboljški v trgovini so na 80% popustu, zato vsi navalijo na trgovine, ki so tokrat še veliko bolj izpostavljene.
Supply Chopper
Novi so tudi dobrodelni helikopterji, ki popestrijo igranje z dodatnimi dobrotami. Ti se pojavijo naključno na mapi in bojevanje z nasprotniki popestrijo, saj vsi navalijo na helikopter.
Juggernaut Royale
Med igranjem Warzone igralskega načina se na Verdansku pojavijo trije paketi z Juggernaut zaščitno obleko, ki nas naredi pravzaprav neustavljivega. Seveda ob pristanku paketa vsaka živa duša navali na paket in omogoči samo še večje klanje med igralci. Celoten potek pridobivanja obleke spominja na krvavo bojevanje igralcev za Infinity Gauntlet v igri Fortnite.
Warzone Rumble(50v50)
Je nov igralski način, ki je del Warzone paketa, ki preusmeri igralce v ekipo, ki šteje petdeset članov in tako ustvari namišljeno vojno proti drugim petdesetim. Ta je sicer čista kopija enako imenskega igralskega načina iz igre Fortnite, vendar nas glede igranja spomne na nekaj iz serije Battlefield.
“Realizem“
V sami igri je že prej obstajal realistični način igranja, kateri spremeni potek igre z težjim pristopom bojevanja. Na našem ekranu je izpostavljena samo nujno potrebna informacija za naše igranje. Poleg tega pa so vsem igralcem izpostavljeni razni deli telesa. Streli v glavo in prsa so veliko bolj kritični in tako lahko nasprotnike pokosimo veliko hitreje kot ponavadi.
Edina fora vseh teh novih adicij je, da se dogodijo popolnoma naključno, z izjemo realizma, ki je na voljo kot posamičen igralni način. Obstaja velika možnost da se eden izmed dogodkov sploh ne zgodi, zato moramo dogajanje igre spremljati preko raznih sporočilnih oken.
Povzetek dodatkov:
Nov operator: Kapetan Price,
nove karakterske misije Kapetana Price,
nov operaterski skin,
nova troblja, ki je izsek iz klasične skladbe “Ride of the Valkyries”,
10% bonus pri trajanju celotne sezone,
pri stoti vrstici prepustnice si pridobimo klasični nočni skin za kapetana Prica,
malo morje novih skinov, XP prepustnic, itd..
Ena izmed velikih slabosti pa je trenutna velikost same igre. Nadgradnja je za delovanje igre je potrebna in znaša slabih 40 GB. Poleg tega pa zdaj celotna igra znaša kar 186 GB. Odkrito se mi ne sanja zakaj vsaka večja posodobitev terja skoraj velikost ene igre, vendar je ta velikost nesprejemljiva. Čeprav skoraj vsak redni uporabnik na PC-ju nosi te dni ogromne diske, je težava veliko večja na konzolah, kjer je tako razširjanje diskov težje opravilo.
Glede na dane entitete in predmete in cene se nakup nove prepustnice ultimativno splača. Vse odkar sta se razvijalec Infinity Ward in založnik Activision odločila, da standardni plačljivi podaljški ne bodo del novih iger, se je število aktivnih igralcev povečalo in popularnost Warzona je že zdavnaj prehitela lanski Blackout.
Warzone še zmeraj noro zabaven in igralnost je z izdajo podaljškov zmeraj boljša. Kljub veliki popularnosti pa je glede kompetence, igra še zmeraj tesno z igro Fortnite. Katera igra bo preživela test vzdržnosti pa je samo vprašanje časa.
The Universim je prikupna božanstvena strategija, ki se je na obronkih mojega radarja znašla že pred davnimi časi. Če smo natančni, se je to zgodilo v 2016, ko sem od razvijalcev Crytivo dobil Steam kodo za kritje zgodnje alfa različice tega projekta. Koncept se mi je zdel izredno zanimiv, ampak takratna izvedba… nedovršena, blago rečeno. Zaradi pomanjkanja vsebine sem tako kritje zamaknil za dober mesec in… Ježešna!? Je že toliko na koledarju? Človek se za trenutek zlekne in se že znajde v drugi polovici leta 2020, pa še vedno nimam ničesar za pokazati. Je že skrajni čas, da nekaj ukrenem glede tega, se ne strinjaš?
V analih zgodovine je čas izlegel posebno strateško zvrst. Se spomniš iger Populous in Black & White? Da, obe sta pripadali isti konceptualni zasnovi, kjer udejstvuješ religiozno ali nereligiozno božanstvo, ki mu je zadana skrb za razvoj in rast civilizacije majhnih podanikov preko posrednih metod. Tudi The Universim se ne igra ničkaj drugače. Svet oziroma Mati Zemlja je ravnokar pričel opravičevati svoj obstoj z nastankom tako imenovanih Ocvirkov. Tvoja naloga je, da poskrbiš za njihov razvoj. Ne, ne bomo se igrali kuharja, Ocvirki so pravzaprav ljubki majhni nesamostojni človečnjaki, ki jih imamo priložnost spremljati med evolucijo od kamene dobe pa vse do post-atomskega medzvezdnega potovanja. No, takšni so vsaj načrti, saj gre po “zgolj” štirih letih razvoja še vedno za beta različico in kljub rednim paketkom vsebine nekatere izmed Kickstarterskih obljub še vedno niso našle svoje poti v igro. A ta še vedno vsebuje kar dovolj vsebine za pošteno polento.
Razvojna ekipa: Crytivo Založnik: Crytivo Platforme: PC Steam:Link Datum izida: 28.8.2018 (EA) Cena: 27.99€
Zvrst: Menedžmentska strategija
Stvarnik ali uničevalec?
The Universim deluje na principu avtomatiziranega igranja z možnostjo nekaterih neposrednih igralčevih interakcij z okoljem in njegovim prebivalstvom. Ocvirki so precej neumna bitja s prebliski genialnosti, redkejšimi od možganskih celic v morski kumari. Deloma so sami zmožni poskrbeti za svoje osnovne potrebe. Brez tvojih navodil gradijo hiške in se reproducirajo, medtem, ko je preostala skrb, kot je varnost in infrastruktura prepuščena tebi kot Stvarniku, skupaj z manipulacijo življenjskih pogojev planeta.
Tu dobiš na voljo dva načina vodenja. Lahko uporabljaš sile uničenja, kot so meteorji, viharji in strele ter preko ustrahovanja vzbujaš vero v podanikih. Ali pa varovance ljubeče vzgajaš z daritvijo lahkotnega dežja, rodovitnostjo in skrbjo za naravno ravnovesje. Glede na tvoja dejanja te bodo prebivalci planeta vzljubili ali zasovražili. Pa ti more biti mar, kaj si mislijo o tebi? No… morda bi te moralo, pravzaprav.
Mati Zemlja. Ena izmed takoj prepoznavnih slik te občasno prečudovite igre.
Vidiš, biti Stvarnik ni tako enostavno. Resda pride s statusom božanstva kopica zanimivih moči, ampak istočasno je zmožnost njihove uporabe odvisna od sledilcev, ki pridno vzdržujejo tempelj in ti darujejo energijo. Ampak tu se pojavita dva problema. Ocvirki niso zgolj neumna, temveč tudi ekstremno lena bitja. Vsake toliko časa jim moraš dvigniti duha z motivacijsko močjo brce v zadnjico. Sicer se občasno rodijo s posebnimi predispozicijami in če so te pozitivne, ti toplo predlagam, da jih ne pahneš kar tako na žrtveni oltar.
Ampak tu se komaj začne. Nenehno so lačni. Skoraj nikoli niso zmožni zbrati dovolj hrane za lastno preživetje, kaj šele za preživetje lastnega pomladka. Dokler jih ne prepričaš v poljedelstvo ali ribarjenje, so prepuščeni nabiralništvu ironično poimenovanega okoliškega sadja, kot je recimo Krvava driska. Ko že govorimo o driski, pijejo kot ribe. Voda je vir življenja v igri in to dobesedno. Večina stavb ne more normalno funkcionirati, če se vodna kolesa pridno ne vrtijo. Tudi Ocvirek lahko umre od žeje ali, še huje, zastrupitve, v kolikor se slaboumno odloči, da bo potopil glavo v jezero namesto v lep vodnjak, ki si ga zgradil le 10 metrov stran. Kot že rečeno, Ocvirki so leni. In še pomembneje, so tupi kot kamen.
Gradnja je dokaj podobna tipičnim gradbenim simulacijam kot recimo Anno, le, da hiške Ocvirki gradijo sami od sebe in ne vedno na optimalnih mestih
Da sploh ne začnem pridigati o naravnih tegobah. The Universim vsebuje letne čase, vsak od katerih lahko prinese svoje preizkušnje in stiske. V zimskem času recimo volkovi razvijejo posebno hrepenenje po mesu in maščobi tvojih Ocvirkov in njihov življenjski namen postane, da požrejo vse do zadnjega. Svojo obrambo pred njimi lahko urediš z gradnjo obrambnih stolpov in garnizonov. Vendar mi verjemi, da je veliko bolj zabavno pavziranje igre in zloraba stvarniških sposobnosti za telepatski sadizem z zadovoljujočim metom vsakega izmed njih v širni ocean. Ne danes, volkovi. Danes meso ni na jedilniku.
Ocvirkus Teslus
Ampak preživetje je zgolj ena izmed osrednjih točk. Z rastjo populacije razvijaš nove tehnologije in napreduješ skozi obdobja, pričenši v kameni dobi. Razvoj je vezan na čas in ga lahko pohitriš zgolj s pohitritvijo tempa igre (kar pripravi se, saj boš to počel kar pogosto) ali določene manjše dejavnike, kot je vpliv na volitve za izbor znanstveno usmerjenega Ocvirka. Sumim, da Ameriškim demokratom sistem ni najbolj pri srcu, Rusija, Trump, pa te finte.
Ocvirki morajo torej čimbolj zagreto častiti tvoj obstoj, saj je to nenazadnje tudi njihov namen (nekdo je jemal precejšen navdih po grški mitologiji). Hitro po začetku igranja zgradijo tempelj v tvojo slavo in z interakcijami lahko spremeniš vizualno tematiko templja na svetlobo ali temo. Vsaka prinaša svoje nagrade in posledice, a žal moram tu omeniti, da je bilo pri testiranju te hipoteze poškodovanih kar nekaj Ocvirkov.
Tehnološko drevo ni na ravni Civilization in je precej linearno
Sistem prejšnjega naključnega odkrivanja tehnologij je zamenjalo dokaj dolgočasno, a funkcionalno tehnološko drevo. Z odkrivanjem tehnologij dobiš dostop do novih stavb in osnovnih dobrin. A vse to s sabo prinese tudi druge težave. Kmalu moraš pričeti paziti na stopnjo zadovoljstva populacije in kaznovati neposlušnost, saj nenazadnje nočeš postati vodja tolpe kriminalcev. Kasneje pa je potrebno v obzir vzeti tudi ekološki vpliv na okolje in Ocvirkom naložiti obvezno reciklažo. Ali pa se požvižgati na to in na drugi strani planeta posaditi ogromen deževni gozd, kakor komu.
Na poti tvoja dejanja komentira tudi fantastični Pripovedovalec, ki premore kar nekaj zavidljivo briljantnih in ciničnih pripomb. Kudos njemu in pisni ekipi. Majhne podrobnosti v dialogu igro popeljejo na naslednjo stopnjo in prikažejo, da je bilo v razvoj vložene veliko ljubezni. Hitro ti postane jasno, da so bili razvijalci strastni do projekta, kar pričajo tudi obširne posodobitve vsake toliko časa, ki igro oblikujejo glede na pripombe igralne baze.
Občasno te obiščejo Ocvirki v obliki znanih osebnosti, kot je recimo Nikola Tesla
Sčasoma boš preko preizkušanja in storjenih napak našel svojo nišo in civilizacijo Ocvirkov upravljal po lastnem okusu. Boš to storil z železno pestjo ali nežno roko? Oboje ti prinese vernike in več vernikov = več moči. Več moči = no … še več moči, kaj pa potrebuješ drugega. To je glavna privlačnost The Universim, vse ostalo pa je odvisno od tebe, Stvaritelj. Zato miško v roke, Ocvirke v ponev in dajmo pripraviti nekaj prav posebnega.
Razsodba
(+) Strastnost razvijalcev do projekta je vidna v vsaki podrobnosti (+) Odlična narativna spremljava (+) Izpiljen koncept božanskega nadzora lastne civilizacije skozi obdobja (+) Koncept moralnosti brez nepotrebnega moraliziranja (+/-) Ponovno igranje zna biti zelo ponavljajoče (-) Linearno tehnološko drevo ne dopušča svobode in fleksibilnosti, ki bi si jo želel (-) Včasih se tempo po polžje zavleče
Opera že dobro dvajsetletje velja za enega izmed prepoznavnejših brskalnikov na trgu. Vendarle ji nikoli ni uspelo doseči priljubljenosti IE Explorerja, Firefoxa ali Chroma. Še več, njihov tržni delež že nekaj let upada. Iz vrhunca v 2016, ko so Opero uporabljali 4% uporabnikov, je to število le v nekaj letih padlo pod 2%.
Do večjih premikov je prišlo ravno v 2016, s prodajo kitajskemu koncernu (Golden Brick Capital Management Limited). Od takrat je bila Opera podvržena nekaterim bolj odmevnim aferam, kot so predatorska kratkotrajna posojila v nekaterih manj razvitih državah, zlasti med saksonskimi uporabniki se mnogokrat pojavlja upravičen dvom v varnost zasebnih podatkov.
Kakorkoli, z Opero imava nekajletno skupno zgodovino, segajoč globoko v začetek tega tisočletja. Vseskozi so veljali za precej ustvarjalne in zahvaliti bi se jim veljalo za kopico novitet, brez katerih si sodoben brskalnik težko predstavljamo. Prvi so vključili zavihke (večna dilema z Netscape Navigator), že v 1996 omogočili shranitev zadnje brskalne seje, Pop-up bloker, lupa, podpora za torrente znotraj brskalnika in nenazadnje brskanje s kretnjami miške. Kot lahko vidiš večina zapisanih novotarij sega desetletje v preteklost, kaj so nam torej pripravili tokrat?
Proizvajalci lastnim izdelkom pre-radi dodajajo pridevnik gaming, v vseh možnih oblikah in sklonih. Razlog tiči v denarju, ki se trenutno obrača na tem področju in vse skupaj meji na groteskno – celo tako zelo, da vse več veščih kupcev izdelke s to oznako označuje za drugorazredne (mnogokrat popolnoma upravičeno).
Se Opera z GX Gaming Browser resnično poslužuje zgolj že znanih marketinških prijemov?
V kolikor si v preteklosti že uporabljal Opero, boš GX hitro osvojil. Gre za nekoliko “lažjo” različico že uveljavljenega spletnega brskalnika, ki tokrat vsebuje nekaj dodatnih bonbončkov. Že dolgo je znano, da so brskalniki, bazirani na Chromiumu, precej pomnilniško požrešni. To še kako hitro opaziš na starejših računalnikih ob odprtju kupice zavihkov in njihovem nerednem zapiranju.
Kot nalašč je ena izmed bolj oglaševanih funkcionalnosti ti. RAM and CPU omejevalnik, ki prilagodi procesorsko in pomnilniško porabo. Slednji brskalniku na razpolago ponudi le določen del resursov. Teoretično bi to lahko pomenilo izboljšano delovanje iger, v kolikor brskalnika pred igranjem ne zapreš. Zadeva v praksi deluje in omogoča nastavitev “trdih” ali “mehkih” limitov. Pri slednjih bo brskalnik poizkušal približati nastavljenim omejitvam, pri trdih pa bo samodejno zapiral starejše zavihke.
Zame daleč najuporabnejša novost je uvodni zaslon, kjer so na koledarju prikazani bodoči izidi iger, trenutne brezplačne igre in raznorazne izpostavljene akcijske ponudbe. Pod vsem tem pa najdeš tudi aktualne novice. Tako lahko že ob zagonu brskalnika prideš do nekaterih ključnih informacij, s čimer prihraniš na času.
Brskalnik ima integrirano bližnjico do Twitcha, ki omogoča spremljanje aktivnosti pretočnih vsebin priljubljenih kanalov. Na spletu je mnogo uporabnikov rešitev izpostavilo kot zelo praktično. Uporabnost sam nekoliko težje ocenim, ker Twitcha ne uporabljam.
Omeniti velja stransko vrstico in njene prilagoditve. Le ta nudi kaj nekaj personalizacije in zanimivih funkcij, kot so preklop med delovnimi okolji, nastavitve, zgodovina in prilagoditev priljubljenih strani.
Tukaj so še standardni Facebook Messenger, Instagram in WhatsApp integratorji.
Nikakor ne smem pozabiti niti na vgrajeni AD-Blocker in brezplačni VPN. Brezplačen zavračalnik oglasov zna priti prav vsem, ki brskalnik ne želijo obložiti z raznoraznimi dodatki tretjih oseb. Svoje delo opravi zadovoljivo in med preizkusom nisem čutil potrebe po snetju, sicer uporabljenega, uBlock Origina. Kakšen oglas se tu in tam vseeno izmuzne.
Enako velja za zastonjski VPN. Žal je ta resnično osnoven in znatno upočasni odzivnost ob surfanju po širnem spletu, doživiš lahko tudi do 90% upočasnitev. V dobro mu štejem eno izmed najpreprostejših konfiguracij in zadeva dejansko omogoči dostop do ameriškega Netflixa!
VPN je nekoliko napačen izraz, saj gre prej za posredniški strežnik med uporabnikom in spletom. Osrednja razlika med VPN in posredniškimi strežniki je v uporabi naprednih protokolov kriptiranja podatkov, obe storitvi pa skrijeta uporabnikov IP. Pri posredniškem strežniku se s svojega sistema povežeš na oddaljen strežnik, preko katerega nato poteka vsa interakcija s širnim spletom, čeprav te je pri določenih oblikah povezav še vedno možno izslediti. Pri VPN pa se vzpostavi direkten tunel do VPN strežnika, ki maskira celoten promet in ne samo HTTP in SOCKS zahtevkov brskalnika.
Opera sicer še vedno ne omogoča uporabo slovenščine, kar bo kar nekaj uporabnikov odvrnilo od njene rabe. Morda se to v prihodnosti spremeni.
Kot se za igričarski brskalnik spodobi, je mogoče nastaviti tudi poljubne barvne kombinacije, ki se bo prelivala s pred-nastavljeno črno barvo. V kolikor uporabljaš Razer Chroma, obstaja možnost sinhronizacije z brskalnikom.
Izven-okensko predvajanje posnetkov Youtuba ali Twitcha je še ena izmed sila uporabnih funkcij, ko se nanjo navadiš. Opera GX to omogoča brez nameščanja dodatnih vtičnikov. Tako lahko gledani posnetek spremljaš tudi med brskanjem po ostalih spletiščih.
V čem je torej težava? Brskalnik nedvomno premore kar nekaj igralcem zanimivih funkcij, a razlika napram nekaterim bolj priljubljenim alternativam precej ostaja uborna, s tem, da nekateri uporabniki poročajo o težavah z delovanjem. Nenazadnje Opera GX še ni izšel v stabilni različici. Večina sodobnih sistemov preprosto premore dovolj računske moči, da novodobnice brez težav poganja tudi z odsotnimi omejevalniki, čeravno ob tem porabijo več sistemskih resursov.
Razlogov za migracijo tako ni ravno veliko, morda pride v poštev, zgolj ob nezadovoljstvu s trenutnim brskalnikom ali silni želji po nečem novem. A to ne pomeni, da Opera GX ne kaže zametkov potenciala, še več, brskalnik je pustil soliden prvi vtis in tudi migracija priljubljenih strani je bila preprosta.
Čeprav ne gre za končen produkt, sam med večdnevno uporabo na težave nisem naletel. Pregleden vmesnik in učinkovitost znata pritegniti uporabnike, ki iščejo funkcionalen brskalnik, kateri brez dodatnega nameščanja vključuje veliko uporabnih dodatkov in je prijeten za oko. Potenciala ne manjka, videli pa bomo, ali bodo razvoj brskalnika nadaljevali v pravo smer in osvojil želeno publiko – gamerje.
(+) CPU in RAM omejevalnik (+) integracija Ad-Blockerja in Twitcha (+) sistemsko nepotraten (+) vgrajena kopica uporabnih razširitev (+) GX Corner (+/-) čeravno še ni stabilne verzije, sam težav ob rabi nisem imel (+/-) VPN, ki to ni (-) le stežka upraviči gaming predznak (-) slovenščina še vedno ni podprta (-) v kolikor si zadovoljen s trenutnim brskalnikom, ni razloga za prehod
Danes se lahko še zabavate z brezplačnim preizkusom igre Assassin’s Creed Origins, jutri pa boste ta naslov že morali vrniti v videoteko. A brez skrbi – brezplačnih dobrot ni konec, saj je čas za tradicionalno brezplačno ponudbo iz strani Epic Gamesa.
Tokrat je trgovina v akcijo spustila samo igro Pathway, ki pa se jo vseeno splača preizkusiti ali pa vsaj prenesti v svojo knjižnico. Gre za indie igro, ki se dogaja leta 1930 sredi puščavske divjine.
Čaka vas razkrivanje starodavnih temnic, pri katerih je imel prste vmes tudi zlobni kult. Podoba je pikslasta, a pisana, vaše raziskovanje grobnic pa bo popestreno tudi s poteznim bojem, v katerem boste morali nadzorovati svojo ekipo in preko njihovih orožij prelisičiti nasprotnika. Zanimivo igro si lahko aktivirate na naslednji povezavi.
Brezplačno bi morali pridobiti tudi igro The Escapist 2, ki se ukvarja z begom iz zapora, a razvijalec in trgovina sta naletela na težave, tako da bo naslov verjetno na voljo nekoliko kasneje.
The release of The Escapists 2 has been temporarily delayed.
We’re currently investigating an issue and are working to find a resolution.
We apologize for the inconvenience, and will provide an update as soon as the game is available to claim.
Leto 2020 je bilo precej brezupno. Od smrti NBA zvezdnika Kobe Bryanta smo se preselili v karanteno, pri Američanih pa je završalo rasno nemirje, ki se še dolgo ne bo pomirilo. A ne bojte se dragi internetni prijatelji, saj se je pojavila luč na koncu tunela. Ta luč vam želi za visoko ceno prodati kozarec kopalne vode, a dandanes smo veseli vsake pozitivne novice.
Govorimo seveda o Belle Delphine, ki si je na naši strani prislužila naslov “Najbolj opisane influencerke”. Za zmago tega naslova se ji ni bilo potrebno preveč pretegniti, saj je ena redkih vplivnic, za katere se mi sploh da pretegniti prste na tipkovnici.
Belle Delphine, čigar pravo ime je Mary-Belle Kirschner, je v oči igralcev stopila predvsem zaradi svoje odmevne poteze, ko je za 30 $ po komadu prodajala kozarce vode, ki je bila vzeta iz njene kopeli. Ne samo, da so ljudje to zadevo kupili, celo razprodala jo je. Na Instagramu je pridobila milijone sledilcev, a nenadoma punca začela izginjati iz javnosti.
Instagram ji je zaradi spornih seksualnih slik ukinil račun, Belle pa je avgusta lani še povedala, da se je zastrupila s hrano in nato povsem izginila. Njen Patreon račun, ki ji je prinašal mesečno ogromne kupe denarja, je potihnil in dolgo je vladala popolna tišina. Belle se je zopet pojavila oktobra, ko je izjavila, da je bila aretirana in nato zopet poniknila.
Od nje ni bilo slišati niti besede, včeraj pa se je na njenem YouTube računu nenadoma pojavil nov posnetek. Gre za rap pesem “I’M BACK”, ki je nekakšna različica 6ix9inenovega komada “Gooba”. Belle v videu napove svojo vrnitev in zraven pridno opleta z zadnjico ter poskuša rapati, čeprav ji to ne gre najbolje od rok. V bistvu celoten komad nima prevelikega smisla, tako da ne iščite kakšnih globljih pomenov, ampak se samo zabavajte ob trapastem posnetku.
Punca je svoje sledilce označila za “Simpe” in te povabila, da ji sledijo na njeni novi strani, kjer boste za poredne fotografije morali odšteti 35 $. Skladno s tem je odprla nov Instagramov račun, a ta je bil že izbrisan, saj je očitno zopet prekršila njihov pravilnik.
Belle Delphine imam rad, ker se punca točno zaveda, zakaj je na internetu in kako učinkovito prislužiti denarce. Na Patreonu ni objavila ničesar skoraj eno leto in še zmeraj tam drži več kot 1000 sledilcev, za spletno stran ladbible spočela intervju, ki je razložil njeno odsotnost.
Pred letom in pol je na splet ušel njen domači naslov in to se je nato pojavilo na zloglasni strani 4Chan. Tam so neki zelo čudni ljudje preko njenih fotografij, kjer je bilo v ozadju videno okno in s pomočjo Googlovih zemljevidov izsledili njen točni naslov. Belle je nato na internetu videla slike neznancev, kako se sredi noči slikajo pred njeno hišo in proti njenem oknu kažejo iztegnjen sredinec. Nekdo ji je celo postavil znak pred hišo, na katerem je bilo napisano “Plačaj davke”. Najbolj pa jo je prestrašil sam internet. Tam so se namreč pojavile slike umrle najstnice Biance Devins in pod slikami se je pojavil komentar “Belle Delphine je naslednja”, ki je imel več kot 1000 všečkov.
Belle se je odpravila na policijo, njeno hišo pa so odstranili iz Googlovih zemljevidov. Vse je bilo tako pripravljeno na njeno vrnitev in to je želela prikazati s posebnim skokom v bazen iz strehe, a kot vidite po spodnji sliki, se zadeva ni obnesla.
Hitra računica pravi, da ima na OnlyFans strani okoli 800 sledilcev, kar pomeni, da je v enem dnevu zaslužila okoli 25k dolarjev (stran si verjetno vzame nekaj provizije), k temu pa lahko prištejete še donacije iz Patreona in denarce iz YouTube posnetka, ki je v enem dnevu dobil več kot 2 milijona ogledov. Vrnitev je bila tako na koncu več kot uspešna.
Še nedolgo nazaj, si lahko na strani ogledal opis UVI Envy, miško srednjega cenovnega razreda. Kljub statusu novinca je večino pričakovanj uspela upravičiti. Pričakovano se nekaterim manjšim manjših pomanjkljivostim ni bilo moč izogniti.
Pri UVI se očitno niso zadovoljili zgolj z UVI Envy, temveč nameravajo v kratkem na police pripeljati nekoliko izboljšano in rahlo dražjo UVI Lust, pri kateri je glavna prodajna točka to, da tehta le 63 gramov. Že v začetku maja je priromala v moj nabiralnik in naposled je beseda stekla. Kaj si torej mislim o UVI Lust?
Napram UVI Envy miški Lust priteče nekoliko višja cena. Za ceno 59,90 €, kolikor znaša priporočena cena proizvajalca, lahko na trgu najdeš kar nekaj konkurenčnih izdelkov, kar izbiro oteži.
Tehnične specifikacije
PIXART PMW 3389 optični senzor
Do 400 IPS-a & 50G pospeševanja
Hitro nastavljivi DPI med 50 – 16.000
do 1000 Hz osveževalne frekvence
Omron stikala (50 milijonov klikov življenjske dobe)
RGB 16.8 milijonov prilagodljivih barvnih možnosti
Že takoj je moč opaziti, da embalaže pri preteklih izdelkih nisem grajal zaman. UVI Lust je bila na tem področju deležna znatne nadgradnje. Brez skrbi, zavedam se, da embalaža ni bistven sestavni del izdelka, kljub temu pa je pomembna, ker hitro razodene odnos do kupca.
Na prednji strani embalaže se nahaja slika miške v razmerju 1:1. Zraven je napis, ki obeležuje peresno lahkost, nenazadnje UVI Lust tehta zgolj 63 gramov, kar jo uvršča med najlažje miške na tržišču. Po videzu je še najbolj podobna G-Wolves Skoll SK-L3360, s katerim si delita podoben dizajn.
Tukaj sta še skici z dimenzijami na hrbtni strani in nekaj izpostavljenih glavnih karakteristik miške. Belo-rumeno-črna barvna shema je precej posrečena in vsekakor pritegne pozornost. Napredek je viden tudi v notranjosti, saj je tokrat bolje zaščitena in ne vsebuje na prvi pogled cenenih plastičnih delov.
Ne gre pa pričakovati tone dodatkov, zraven namreč prejmeš zgolj rezervni drsni plošči in gumirano nalepko za boljši oprijem.
Sirožer, ki pritegne oči množic
Sam dizajn je na oko prijeten. Na test sem prejel miško z belo-črno barvno shemo. Prehodi med barvami so lepo izvedeni, a v kolikor boš želel bolj zadržan izdelek, bo UVI Lust mogoče kupiti tudi v črni barvi.
Na prednji strani, tik ob koleščku, se nahaja napis UVI Gear. Tukaj je še vedno svetleča plastika ob koleščku. Preprosto rečeno bi miška izgledala še bolje, v kolikor bi tukaj uporabili mat barvo.
Kolešček je gumiran in napram UVI Envy nudi prijetnejši občutek. Najbolj obrvi dvigne hrbtna stran, ki jo prekriva mrežasti vzorec. Nadvse posrečena kombinacija s črno plastiko, katera se nahaja v notranjosti.
Tudi leva in desna stran sta pravcati upodobitvi švicarskega sira. Desna ob vsem tem vključuje še dva dodatna gumba. Sama izdelava plastične površine je dobra. Nikjer nisem opazil prevelikega razmaka ali drgnjenja plastike ob plastiko.
Za vse otroke po duši je UVI v Lust vgradil svetlobni trak, ki poteka ob spodnjem robu. Sam sem pragmatik in lučkam ne posvečam pretirane pozornosti. Kljub temu moram priznati, da je tu vključen premišljeno. Zaradi odboja od podlage nudi prečudovito difuzno svetlobo na podlagi, k temu pripomore tudi gladek pomik površine proti zgornjem delu. Trak miško obsega lepše kot pri UVI Envy in je tudi nekoliko ožji.
Tudi spodnji del je skoraj v celoti preboden z luknjačem. Ob opevanem Pixart 3389 tukaj najdeš še gumba za DPI in Poilling Rate, kakor tudi drsni nogi, ki poskrbita za tekoče polzenje po podlagi.
Izjemno všeč mi je v tekstil odet kabel. Ta je tokrat nekoliko bolj odebeljen in prijeten na dotik. Izgleda vzdržljiv in kvalitetno narejen, konča pa se z USB vtičem, kakšno presenečenje.
Čeravno lahka, presneto uporabna
UVI Lust je presneto lahka miška, za moj okus morda celo prelahka. Vseeno s svojo dovolj udobno ergonomijo ustrezno zaposli večje dlani. Ob brskanju po spletu ali igranju igre je občutek dober, miška pa natančno brez težav sledi premikom dlani. Večino časa sem jo uporabljal med 800 in 1000DPI.
Za razliko od UVI Envy se UVI Lust poslužuje stikala na spodnjem delu, napram dveh namenskih stikal. Tovarniško na levi in desni strani ne vsebuje gumirane obloge, temveč bo slednjo na mesta potrebno prilepiti. Vsaj tako ti priporočam, saj je drugače površina groba na otip in po dolgem držanju zna iritirati palec pri početju tega, kar palec pač običajno počne na miški.
TI. UVI Sticks te bo v škatli pričakal že ob nakupu samem, ob obrabi pa je mogoče kupiti tudi zamenjavo. Med samo uporabo večjih pripomb nisem imel. Nekoliko me je motil daljši hod stikala in neroden občutek ob pritiskanju osrednjih plastičnih gumbov. Občasno namreč prenese neprijeten občutek vibracije ob njunem pritisku. Stranska stikala so kot pri Uvi Envy povprečna in se sprožijo z glasnim klikom. Sicer delujejo ok, nudijo pa zgolj povprečen občutek.
Programska oprema
Svetlobni RGB trak je mogoče prilagoditi lastnim željam. Lahko spreminjaš intenzivnost in način osvetljave ter to tudi izklopiš. Vse to počneš v programski opremi UVI LUST, ki je prevedena v slovenščino. V testni različici sem opazil nekaj napak – neprevedenih hrvaških besed, ampak drugače je vmesnik pregleden. Želene nastavitve najdeš hitro, je pa tudi res, da barvna RGB sinhronizacija z ostalimi napravami ni podprta. V kolikor želiš nastaviti makrote, spremeniti odzivnost ali hitrost koleščka, program vsebuje vse najosnovnejše mehanike.
Programska oprema je precej preprosta, kar ji ne štejem v slabo. Snemljiva je iz uradne strani, kljub vizualni preprostosti pa omogoča vse osnovne funkcije, ki bi jih tudi pričakoval. Prvi zavihek pokriva prilagajanje RGB osvetljave in vsebuje kar nekaj učinkov ter vse barve spektra, skupno z jakostjo osvetljave in hitrostjo učinkov. Drugi pokriva nastavitve vseh osmih gumbov, tretji spremembe odzivnosti in hitrost koleščka, zadnji pa še makrote.
Razsodba
(+) konkurenčna cena (+) 5 nastavljivih gumbov (+) RGB osvetlitev (če ti je pomembna) (+) RGB osvetlitev je mogoče izklopiti (če si kot jaz) (+) primerne za večje dlani in vse prijeme (+) senzor Pixart PWM 3389 (+) v najlon oblečen kabel (+) izgled (+) omron stikala… (+/-) … ki so omejena le na osrednja gumba (+/-) malce daljši hod (+/-) brez uporabe UVI Stickerz slabši oprijem (+/-) programska oprema (+/-) povprečen občutek ob rabi koleščka (-) odsevna plastika spredaj – magnet za prah
Dogodek EA Play je obetal marsikaj, a igričarska publika je na koncu ostala bolj kot ne razočarana. Založnik preprosto ni imel za pokazati ničesar konkretnega, tako da bi bilo mogoče v bistvu bolje, da konference sploh ne bi bilo.
Ena od bolj opevanih in pričakovanih predstavitev se je tikala njihove battle royale igre Apex Legends. EA je že nekaj časa nazaj napovedal, da bo Apex zapustil Origin platformo in se pojavil tudi na Steamu. Založnik je včeraj izdal kopico novih iger na svoji nekdaj konkurenčni platformi, zato so igralci pričakovali, da je “predelava” Apexa tik pred vrati.
Žal pa ni tako, saj bo Apex na Steam prispel šele enkrat v jeseni, bolj podrobnega datuma pa nismo dobili. A razlog za zamudni izid obstaja, saj namerava razvijalec Respawn Entertainment v igro vnesti podporo za igranje med različnimi platformami. To pomeni, da se bodo lahko na enem strežniku udarili igralci iz Origin in Steam trgovine, tem pa se bodo lahko pridružili tudi igralci iz konzol PlayStation 4, Xbox One in Nintendo Switcha. Tako je, Apex Legends prihaja tudi na Nintendovo platformo.
Ni še jasno, kako namerava razvijalec uravnotežiti izkušnjo, saj vsi vemo, da lahko miška in tipkovnica prineseta nepošteno prednost pred kontrolerji in morda bo Respawn v igro vnesel podoben sistem, kot ga že dolgo uporablja Fortnite.
V vsakem primeru bo izid na Steamu igro odprl milijonom novih igralcev, tako da bodo strežniki kmalu postali veliko bolj oblegani kot do sedaj.
Saj niste morda mislili, da tudi letos ne bomo dobili nove verzije simulacije nogometa? To bi bilo naravnost neumno, saj serija FIFA založniku EA prinaša kupe denarja preko mikrotransakcij. Na včerajšnji konferenci EA Play smo tako dobili prvi dražilnik za igro FIFA 21, ki pa je pokazal bore malo.
V bistvu so imeli tako malo vsebine, da so v manj kot dve minuti dolg napovednik morali stlačiti še igro Madden NFL 21.
EA pravi, da bo naslednja generacija konzol pomembno vplivala na razvoj teh dveh iger. PlayStation 5 igralci navdušeni nad novim odzivnim sistemom v kontrolerjih DualSense, k temu pa lahko prištejete tudi nov sistem osvetlitve, bolj podrobne teksture igralcev in napredni 3D zvok, ki ga prinaša konzola PlayStation 5. Napovednik na enem mestu pokaže izjemno podroben izris potenja na igralcu, kar smo videli tudi v napovedniku za NBA 2K21. Kaj je s športnimi igrami in z vsem tem švicanjem?
EA je še izjavil, da se bodo igralci v FIFA 21 odzivali precej bolj realistično. To pomeni, da bodo bolj verno proslavljali zadetke in ob rumenih in rdečih kartonih bolj jezno postopali po igrišču. Osebno upam, da bomo lahko izvajali tudi bolj grobe prekrške in v slogu Zidana bikovsko kosili nasprotne igralce.
FIFA 21 izide 3. oktobra, na Steamu pa jo boste lahko aktivirali 9. oktobra. Madden NFL 21 izide nekoliko prej in ga bomo na Steamu zagnali 28. avgusta.
Na najbolj pričakovano igro letošnjega leta, Cyberpunk 2077, boste morali počakati malce dlje, kot je bilo načrtovano.
Kljub temu, da je razvijalec CD Projekt RED pred par tedni izjavil, da trenutno situacija s koronavirusom na njih ni vplivala in da septembrski izid drži kot pribito, so si tri mesece pred izidom nenadoma premislili.
Razvijalec je na svojem uradnem Twitter računu povedal, da igra sicer vsebuje vse igralne elemente, a si želijo vzeti še nekaj dodatnega časa za dodatno optimizacijo, odpravljanje hroščev in uravnoteženje izkušnje. Zavedajo se, da jih zna to stati zaupanja iz strani njihove publike in da je bila odločitev zelo težka, a na koncu želijo dostaviti tisti najboljši možen izdelek.
Novi datum izida je tako postal 19. november. To je že druga prestavitev izida, saj bi Cyberpunk 2077 originalno moral iziti aprila 2020, a ga je CDPR prestavil na september. Čeprav je ta še 3 mesece stran, je to očitno premalo časa in razvijalca čaka še precej dela.
Igra se bo na prodajnih policah pojavila zelo blizu datumu, ko bodo izšle tudi konzole naslednje generacije. CD Projekt RED je že potrdil, da bo Cyberpunk 2077 ob izidu podpiral samo konzoli PlayStation 4 in Xbox One, za PlayStation 5 in Xbox Series X pa bodo začeli predelavi, ko bo osnovna verzija povsem optimizirana. Ne bi nas presenečalo, če bi se premislili tudi na tem področju in bomo avgusta deležni sporočila, da želijo izdati igro za vse platforme naenkrat in da nas čaka še en zamik v 2021.
We decided to move Night City Wire to Jun 25th. We still look forward to sharing new information about CP’77, but more important discussions are happening right now and we want them to be heard. We wholeheartedly stand against racism, intolerance and violence. Black Lives Matter.