🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 321

Največji rekordi v Call of Duty Warzone

0

Call of Duty Warzone je star malo več kot mesec, a že zdaj je jasno, da je založniku Activision padla sekira v med. Warzone je trenutno ena najbolj popularnih battle royale streljačin in celo hodi v zelje tudi Fortnitu, ki se je dolgo zdel kot šampion, ki mu nihče ne bo more zbiti krone iz glave.

Kljub kratkemu obstoju na trgu je igra nabrala že kar nekaj impresivnih dosežkov in tako kot pri drugih večigralskih naslovih, igralci tudi tu tekmujejo za rekordne uboje.

Poglejmo si nekatere rekorde iz različnih kategorij.

Trenutni rekord za največ skupinskih ubojev V Trios igralnem načinu pripada skupini Call of Duty veteranov. Preston ‘Priestahh’ Greiner je v eni rundi nabral 36 ubojev, sledil mu je Bryan ‘Apathy’ Zhelyazkov s 30 in Charlie ‘MuTeX’ Saouma s 26 uboji. Ekipa je skupno nabrala kar 92 smrti nasprotnikov, kar za zdaj velja kot rekord na področju skupinske zmage.

Najboljši nastop enega igralca v Trios načinu pripada igralcu GaGOD, ki je 13. marca nabral kar 38 posameznih ubojev. Dosežek je toliko bolj impresiven, ker se je zgodil kmalu po zagonu Warzone strežnikov in še danes ga ni uspel nihče premagati.

V Duos načinu sta na vrhu trenutno igralca micka in Lymax, ki sta skupaj pobila kar 55 nasprotnikov.

Potem imamo tu še igralca PdBreezy, ki je v načinu Solo vs Squads uničil 46 nasprotnikov.

Kdo pa je na vrhu v Solos načinu? To mesto trenutno pripada igralcu HusKerrs, ki je 11. aprila iz mape sam zradiral 37 nasprotnikov ter se tako zapisal v zgodovino Warzone tekmovalne scene.

Igranje v četverici oz. Squads način je bil v igro vpeljan šele 10. aprila, tako da so dosežki v tej niši še precej mladi in bodo zagotovo kmalu postali še bolj impresivni. A to ne pomeni, da že zdaj nimamo zavidanja vrednih rekordov.

Trenutno je na vrhu četverica igralcev z imeni FataL, Fifteenie, Cruze in ManOfChicken. Fantom je 19. aprila uspelo nekaj neverjetnega, saj so skupaj nabrali kar 102 uboja ter si zagotovili mesto med najboljšimi Warzone ekipami, ki trenutno ustrahujejo strežnike.

Kot rečeno, Warzone je še precej mlada igra in če ji bo založnik Activision še naprej redno dodajal vsebino in skrbel za pravilno uravnoteženje orožij, potem bo še dolgo prisotna na večigralski sceni, kar pomeni, da nas bodo v prihodnosti doleteli novi impresivni rezultati posameznikov in ekip, ki znajo sedanje dosežke pustiti zadaj v prahu.

Twitch ustavil streamerje, ki želijo preko lažnih prenosov v živo Valorant igre pridobiti nove gledalce

0

Popularna večigralska igra Valorant je še vedno v zaprta beta stanju in za zdaj lahko igralci dobijo dostop do svojega ključa samo tako, da gledajo Twitch prenose igranja igre in upajo, da bodo v nabiralnik prejeli svojo posebno nagrado.

Na začetku ste lahko do teh ključev prišli samo preko gledanja posebnih prenosov v živo, razvijalec Riot pa je nedolgo nazaj spremenil politiko in sedaj lahko igralec pride do beta dostopa pri gledanju vsakega streamerja, če le ta igra Valorant.

Konkurenca je pri Twitch streamerjih tako narasla in glede na to, da je Valorant še vedno najbolj priljubljena igra za gledanje, so nekateri kanali začeli goljufati.

Streamer še vedno potrebuje spanec in ne more cele dneve igrati ene igre, a to seveda tudi pomeni, da v tem času izgublja gledalce. Tu prav pride en trik, ko streamer na kamerah ne predvaja igranja v živo, ampak samo posnetek preteklega igranja. S tem načeloma ni nič narobe, problem pa je nastal pri temu, da so te osebe svoje prenose v živo še vedno označevali kot “Live” prenose in Twitchu to seveda ni bilo všeč.

Platforma je tako na Twitterju zapisala, da takšne zadeve kršijo njihov pravilnik, zato bodo sedaj zaustavili vsak takšen lažni prenos v živo.

Poteze se je razveselil tudi Riot, ki je Twitch označil za odličnega partnerja in kot superiorno platformo za razvoj njihove bete.

Če ste si morda ogledali že ogromno ur Valorant vsebine, a vseeno še niste prejeli beta ključa, potem ste bili morda žrtev lažnega prenosa v živo. Bodite pozorni ob gledanju in, če je morda streamer popolnoma neodziven na gledalce, potem je morda bolje, da preklopite na kakšen drug kanal.

Fortnite dobil nov igralni način, kjer je streljanje zamenjalo druženje s soigralci

Battle royale igre od igralcev ponavadi zahtevajo samo eno: streljanje in nemilosrdno klanje, dokler na mapi ne ostane samo še en preživeli. A kaj, če na prelestnih otokih ne bi vedno vladalo nasilje, ampak bi se lahko igralec tudi mirno sprehodil skozi okolico, malce ribaril, kaj zgradil in se malce družil s svojimi prijatelji?

Ravno to je v svojo igro Fortnite pripeljal razvijalec Epic Games, ki je včeraj omogočil nov igralni način Party Royale.

Čeprav bi moral ta iziti šele jutri, se je razvijalec odločil malce presenetiti svoje privržence in je Pary Royale zagnal že včeraj.

Čaka vas nova mapa, izzivi, plesi in cel kup drugih aktivnosti. Streljanja ni, saj je poudarek na miroljubnem druženju z drugimi igralci. No, nekaj akcije vseeno je, saj se lahko med sabo streljamo z loki, ki imajo namesto puščic odčepnike, tu je pa tudi obmetavanje z barvastimi baloni ter skakanje po trampolinih.

Igralci se lahko znotraj Party Royala uvrstijo v vrsto za tisti pravi Battle Royale avtobus in morda bo vse skupaj postala ena zanimiva čakalnica pred začetki igre. Epic Games sicer pravi, da gre za časovno omejen igralni način, a če bo priljubljenost dovolj velika, ga znajo obdržati za dlje časa.

V Call of Duty Warzone lahko sedaj končno odvržete orožja

0

Najbolj vroča battle royale streljačina ta hip, Call of Duty Warzone, je včeraj dobila novo večjo posodobitev, ki je dodala kar precej nove vsebine. A morda ena bolj pomembnih je tista, ki je morda veliko ljudi na začetku sploh ne bo opazilo, a vseeno nosi veliko vlogo.

Igralci namreč lahko sedaj končno tudi odvržejo nabrana orožja, kar do sedaj ni bilo mogoče. Igralec je pred posodobitvijo lahko samo zamenjal orožje z enim drugim, sedaj pa ga lahko odvrže kjerkoli in ga potem “pinga” svojim soigralcem.

Smešno, kako lahko tako mala zadeva močno vpliva na igralno izkušnjo. To bo še posebej prav prišlo pri timskih igrah, saj si bodo igralci lahko na hitrejši način izmenjali nabrano orožje.

Žal ne morete odvreči ostale opreme, a nekje je treba začeti. Ko nakazuje zgornji posnetek, lahko odvrženo orožje zopet zlahka in neproblematično zopet poberete.

Kaj vse je spremenila ogromna posodobitev, ki je izšla tako za Call of Duty: Modern Warfare in tudi za Warzone, si lahko preberete na sledeči povezavi.

Dying Light bo dobil nov DLC, ki se bo vrtel okoli demonsko obsedenega arkadnega avtomata

0

Dying Light je star več kot 5 let, razvijalec Techland pa ga kar noče nehati podpirati z novimi DLC-ji, ki so povrh vsega še brezplačni. Njihov trud je treba pohvaliti, a za novimi dodatki ne stoji samo darežljivost, ampak tudi nekaj trženjske iznajdljivosti.

Techland namreč že dolgo dela na nadaljevanju Dying Light 2, vendar je zadeva še precej daleč od izida. Na začetku leta je dobil zamaknjen izid in po ne vemo, kdaj bo dvojka izšla na prodajne police. Razvijalec mora tako držati zanimanje publike do znamke, ki bi drugače v takšnem časovnem razponu izgubila kar nekaj pristašev.

Včeraj so napovedali nov DLC, ki se imenuje Hellraid in morda gre za njihov najbolj nenavaden dodatek do sedaj.

Premisa razširitve namreč pravi, da so prebivalci zombijevsko infestiranega mesta v kleti stavbe odkrili električne probleme. Ugotovili so, da je krivec nevšečnosti arkadni avtomat in odločili so se, da ga odvlečejo v zgornje nadstropje. A niso se zavedali, da je avtomat obseden z demoni, zato so med selitvijo skozi portale začeli masovno uletavati zlobci iz Pekla.

Sliši se zanimivo in Hellraid je bil leta nazaj Techlandov samostojni naslov, ki ga je kasneje razvijalec postavil na hladno, saj ni dosegal njihove zahtevane stopnje kvalitete. Projekt nikoli ni bil uradno preklican, a verjetno je ta dodatek edino, kar boste kadarkoli videli od Hellraida.

Novi DLC bomo dobili poleti, razvijalec pa se še ni izjasnil, ali bo zadeva za igranje brezplačna. Ugibamo, da bo.

Nekdo je ustvaril anime uvodno sekvenco za igro World of Warcraft

0

YouTuber Star Duke se je odločil za World of Warcraft pripraviti nekaj posebnega in unikatnega. Če ste se morda spraševali, kako bi heroji iz te ikonične igre izgledali v anime svetu, potem je Star Duke ravnokar odgovoril na vaša vprašanja.

Tip je namreč ustvaril uvodno sekvenco za trenutno razširitev Battle for Azeroth, kjer so pomembni liki kot so Jaina, Sylvanas in Varok spremenjeni v anime obliko in treba je reči, da zadeva izgleda precej impresivno. To sicer ni povsem originalno delo, saj je YouTuber za podlago vzel JoJo’s Bizare Adventure: Golden Wing in zadevi sta si skoraj identični, le da tu lahko vidimo Warcraft karakterje.

Komad je ustvaril japonski glasbenik Coda, imenuje pa se Fighting Gold, ki je prisoten tudi v uvodni sekvenci animeja JoJo’s Bizare Advendture. Čeprav je veliko kopiranja, pa je Star Duke v projekt vseeno vložil ogromno napora in pozorni gledalci boste v posnetku opazili marsikatero skrito pozornost.

World of Warcraft se počasi pripravlja za izstrelitev novega dodatka Shadowlands, ki trenutno velja za razširitev, ki bo pošteno spremenila igralno izkušnjo.

Ubisoft naj bi v roku par ur uradno razkril naslednjo Assassin’s Creed igro Valhalla

Posodobitev: Ubisoft se je očitno odločil za malce nenavadno predstavitev v živo.


Ne vznemirjajte se, počasi zajemite sapo in ne skakajte po postelji, saj še ni nič uradnega. Moramo pa vam zaupati, da se zna zelo kmalu pripetiti uradna najava naslednjega Assassin’s Creed naslova.

O tem se že dolgo govori, vendar smo do sedaj dobili samo govorice in ničesar konkretnega. Skoraj vsi viri se strinjajo, da se bo naslednji Assassin’s Creed preselil na mrzli sever in da bomo prvič v zgodovini te franšize stopili v škornje Vikingov.

Novega dela se je najprej oprijel naslov Ragnarok, a je nato en dober vir zatrdil, da ne bo tako. Potem je dolgo vladala tišina, ki jo je včeraj prekinil Ubisoftov uraden račun na kitajskem družbenem omrežju Weibo. Za igralce naj bi danes ob 14.00 pripravili večje presenečenje in seveda so se takoj začela pojavljati ugibanja glede naslednje Assassin’s Creed igre.

Plamene je dodatno podžgal znani vir Shinobi, ki je na spletnem forumu ResetEra potrdil, da se za danes pripravlja velika najava iz strani Ubisofta, Sonyja ali pa Microsofta. Tip je odgovoril samo z da, kar lahko pomeni novi Assassin’s Creed, ki bo izšel za obe konzoli.

assassins creed

Zadnji dokaz prihaja iz strani podjetja Gandi.net, ki registrira domene vseh Ubisoftovih iger. Zasačeni so bili pri registraciji domene assassinscreedvalhalla, kar pomeni, da bo naslednji Assassin’s Creed nosil podnaslov Valhalla.

Resnico bomo izvedeli zelo, zelo kmalu. Ubisoft je skoraj zagotovo imel pripravljeno najavo za letošnji dogodek E3, ki pa je bil zaradi koronavirusa odpovedan. Morda so se zato odločili oboževalce malce presenetiti in objavo premakniti na bolj zgodnji datum.

Počakajmo malo in videli bomo, takoj ko bo več znanega, vas bomo obvestili tudi na naši strani.

Modder spravil Bloodborne v delovanje pri 60 sličicah/sekundo na PlayStation 4

0

PlayStation 4 konzola vsebuje en kup zanimivih ekskluziv, a morda je ravno Bloodborne tista igra, ki bi si najbolj zaslužila predelavo za PC.

Razlogov za to je več, a primarni ostaja ta, da igra vse od svojega izida leta 2016 trpi za neoptimiziranostjo. PlayStation 4 ima precej šibko strojno opremo in samo navadni trdi disk, kar posledično pomeni, da je ta sicer odličen naslov obsojen na ždenje pri 30 sličicah na sekundo, manjek SSD diska pa boleče očiten pri včitavanju stopenj. In nalagalne zaslone boste gledali pogosto, saj je Bloodborne razvil FromSoftware, ki ga poznamo po seriji ekstremno zahtevnih iger Dark Souls.

Žal pa Sony ne želi svoje ekskluzive poslati izven okovov svoje konzole, tako da je upanje na predelavo skoraj ničelno. Oboževalci že dolgo čakajo, če bo FromSoftware vsaj razvil novo posodobitev, ki bi na močnejši konzoli PlayStation 4 Pro omogočila igranje pri 60 sličicah na sekundo, a njihove prošnje so do sedaj naletele na gluha ušesa.

Ustvarjanje modifikacij je zaradi PlayStation 4 zaprte arhitekture praktično nemogoče, a enemu modderju z imenom Lance McDonald je vendarle uspelo pripraviti Bloodborne, da teče pri 60 sličicah na sekundo. Lance je izkušen modder in njegov YouTube kanal vsebuje vrsto zanimivih posnetkov iz iger kot so denimo Dark Souls 3, kjer mu je uspelo ustvariti modifikacijo, preko katere lahko igralec zaigra vlogo vsakega sovražnika, vključno s šefi.

Lance je na Twitterju prikazal posnetke svojega napredka. Ko je uspel igro zagnati pri 60 sličicah an sekundo, je ugotovil, da igra ne vsebuje pravilnega časovnega razporejanja dogodkov in tako se je zdelo, da Bloodborne teče pohitreno. To mu je uspelo nato popraviti in dobili smo prvi pravi posnetek te igre, ki teče pri 60 sličicah na sekundo.

Posnetki so precej nizke kvalitete in Lance je obljubil, da bo še danes naložil videe višje kakovosti na svoj YouTube kanal. Povedal je še, da zadeva teče občutno bolje na PlayStation 4 Pro konzoli, vendar pa zadeva deluje povsem zadovoljivo tudi na navadnem PS4.

Je Origin zgradil najhitrejši PC na svetu? Tehnično gledano, ga je res

Nek inženir opri podjetju Origin se je med karanteno pošteno dolgočasil doma in med tuširanjem mu je v glavo šinila briljantna ideja: “Kaj če bi naredili zelo močan PC, ampak bi ga vgradili v mini električno Teslo ter si tako prislužili naslov najhitrejšega PC-ja na svetu?” Nato je ugasnil zvitek marihuane in začel pred ogledalom izvajati superherojske poze.

To zgoraj je samo ugibanje, a ni dvoma, da je Origin pri snovanju svojega novega izdelka moral zaužiti neko zanimivo substanco.

Projekt se imenuje Ludicrous PC in na prvi pogled izgleda kot navadna miniatura replika avta Tesla Model S, ki ga poganjamo preko akumulatorja. Vendar je Origin pod havbo implementiral pravi PC, ki ima poleg tega resnično močne komponente:

  • Procesor: AMD Ryzen 3900X
  • Grafična kartica: NVIDIA RTX 2080 Ti Founders Edition
  • Matična plošča: ASRock X570 Phantom Gaming
  • Pomnilnik: 32 GB
  • Disk: 2 TB NVMe M.2 Force Series in 2 TB Seagate BarraCuda
  • Napajalnik: 750 W Corsair SF Series

Vse skupaj hladi lepo in tiho vodno hlajenje, ne manjkajo pa seveda tudi RGB lučke, ki jih najdemo pod pokrovom avtomobila in tudi pod samim vozilom. Mimogrede, ta Tesla lahko doseže hitrost 9 km/h, zaradi česar lahko temu PC-ju upravičeno nadenemo oznako “najhitrejši” PC na svetu.

Ludicrous PC je na svojem YouTube kanalu predstavil znani Marques Brownlee, seveda pa se je ob tem izdelku treba vprašati, komu za vraga je sploh namenjen. Odgovor je seveda preprost: tistemu, ki si briše rit s 50 evrskimi bankovci.

Ni kaj, zadeva je vizualno impresivna, kar je posledica sexy vodnega hlajenja.

Ludicrous PC namreč stane dobrih 13.000 $, to povsem nepotrebno zadevo pa si lahko naročite na Originovi uradni trgovini. In ja, lahko izbirate med barvami avtomobila.

Če boste na Epic Games želeli prevzeti brezplačne igre, boste morali vklopiti dodatno varnostno zaščito

1

Jutri bo četrtek in v svetu PC igričarstva že dolgo časa pomeni, da bodo na Epic Games platformi na voljo nove brezplačne igre. Tako vam je ostalo še bore malo časa, da prevzamete brezplačno igro For the King, saj boste kmalu deležni dveh novih naslovov: Amnesia: The Dark Descent in Crashlands.

Vendar bo jutrišnji prevzem dobrot malce drugačen za tiste uporabnike, ki na platformi še vedno niso vklopili dodatne zaščite računa, oz. krajše 2FA. Epic je namreč na svoji uradni strani zapisal, da bodo uporabniki od sedaj naprej za prevzem brezplačnih iger omogočiti dodatno zaščito računa. S tem želijo svoje uporabnike vzpodbuditi k temu, da bolje poskrbijo za varnost svojih računov, saj nikoli ne veš, kdo ti bo kdaj izmaknil geslo in na tvojem profilu nato počel razne nagajivosti.

Navodila za dodatni vklop so precej preprosta in si jih lahko preberete tule. Epic je še povedal, da bodo za prevzem novih brezplačnih iger periodično zahtevali dodatno identifikacijo preko 2FA zaščite, saj se bojijo, da bi jo uporabniki po prvi avtorizaciji odstranili, saj tako na področju varnosti ne bi naredili praktično ničesar.

Gears of War 3 in Gears of War Judgement sta sedaj igralna na PC-ju preko emulatorja

0

Gears of War franšiza je precej zmedena glede svojega obstoja na PC-ju. Prve tri dele je razvil razvijalec Epic Games (da, tisti, ki sedaj služi mastne denarce s Fortnitom) in zadeva je bila ena redkih Microsoftovih ekskluziv za Xbox konzole, ki so bile dejansko kvalitetne. Nato se je zamenjal razvijalec in današnje Gear of War igre, ki se imenujejo samo še Gears, a vseeno vsebujejo numerične oznake, so našle svoj dom tako na Xboxu kot tudi na PC-ju.

Vendar PC igralci ne morejo preigrati celotne franšize na svojih mlinčkih, saj Epic nikoli ni predelal drugega in tretjega dela za PC. Razvijalec se je takrat namreč pritoževal, da zaradi velike stopnje piratstva predelava za PC nima nobenega smisla in tako je ostalo do danes. Microsoft v vseh teh letih še vedno ni vložil denarcev v uradno predelavo, zato je Gears franšiza na PC-ju rahlo škrbasta.

Saj veste, kako je na PC-ju: če založnik noče poskrbeti za nekaj, vajeti v roke prevzamejo sami igralci. Tako je že nekaj časa v aktivnem razvoju Xenia emulator, ki omogoča igranje Xbox 360 iger na PC-ju. Projekt zlagoma napreduje in tako so nekatere igre že povsem igralne, pred kratkim pa je amaterskim razvijalcem uspel nov podvig.

Na posebni veji emulatorja Xenia Canary je namreč zdaj mogoče preigrati tako Gears of War 3 kot tudi Gears of War Judgment. Zadevi ne vsebujeta večjih grafičnih hroščev in izkušnja je tako precej podobna originalni. Žal to tudi pomeni igranje v ločljivosti 720p in glede na to, da je emulator še v razvoju, lahko zabeležite tudi kakšen večji padec sličic na sekundo.

A tisti največji navdušenci, ki preprosto morate preigrati vse Gears of War igre boste to že pretrpeli. Xenia Canary različico emulatorja si lahko prenesete tule, seveda pa si boste morali igre priskrbeti sami.

Kaj pa Gears of War 2? Optimizacija še ni tam in igra dosega okoli 20 sličic na sekundo, igro v akciji pa si lahko ogledate spodaj.

Destroy All Humans! Remake dobil uraden datum izida

0

Ste si že kdaj zaželeli napadati ljudi s čudnimi vesoljskimi orožji, prevzemati kože navadnih civilistov in zraven spuščati smešne enovrstičnice?

Če je odgovor ja, potem se pripravite za igranje prav takšne igre. No, v bistvu takšna izkušnja že obstaja dolgih 15 let, saj je v 2005 izšla zanimiva igra Destroy All Humans!. A ta je za današnje razmere že malce stara in kaže arhaično grafično podobo, zato je seveda že skrajni čas, da dobimo predelavo.

Destroy All Humans! Remake vam bo podal precej preprosto nalogo: uničite vse ljudi. Igra vam bo tako v roko ponudila celo paleto različnih orodij, preko katerih boste lahko človeštvo zasužnjili in ga podredili svojemu vplivu. Poanta je, da naredite čim več kaosa, to pa boste lahko izvajali peš ali pa se boste usedli v vesoljsko ladjo in začeli sejati smrt skozi sosesko. Prevzeli boste lahko tudi neposreden nadzor nad ljudmi in jih tudi ugrabljali, zraven pa boste lahko na svoje svemirsko plovilo prenesli tudi kakšno govedo.

Destroy All Humans! Remake je dobil tudi uraden datuma izida. Ta se bo zgodil 28. julija, na Steam strani pa že lahko spočnete prednaročilo v vrednosti 29,99 €.

Star Wars Battlefront 2 bo danes dobil še svojo zadnjo posodobitev

0

Kako hitro leti čas. Že kar dve leti sta minili, odkar smo na svoje PC-je in konzole prenesli igro Star Wars Battlefront 2. Ta je ob svojem izidu dvignila tono prahu, saj je založnik v naslov, ki stane polnih 60 €, zapekel toliko nagnusnih mikrotransakcij, da je pokrov odneslo tudi tistim najbolj potrpežljivim. Battlefront 2 je tako razburil javnost, da so posamezne države začele na igre gledati kot na primere hazardiranja, EA pa je moral za nekaj časa umakniti igro iz prodajnih polic.

A to je preteklost in igra je v vsem tem času dobila ogromno nove vsebine in je po poročanju nekaterih igralcev danes povsem drugačna izkušnja kot na začetku. EA je včeraj napovedal novo vsebinsko posodobitev The Battle on Scarif, ki pa bo v bistvu tudi zadnja. Battlefront 2 bo potem dobival samo še popravke, ki bodo zakrpali varnostne luknje ter razne dogodke, nove vsebine pa ne bo več.

The Battle on Scarif si je za inspiracijo vzel film Rogue One: A Star Wars Story. Tepli se bomo na planetih Hoth, Tattoine, Yavin 4 in seveda Scarifu. Dobili bomo tudi nove preobleke ter barve žaromečev.

The Battle on Scarif posodobitev bo izšla danes, spodaj pa si lahko ogledate zadnji napovednik.

The Last of Us Part 2 in Ghost of Tsushima dobila nova datuma izida

0

Po vseh komplikacijah glede izida težko pričakovanje PlayStation 4 ekskluzive The Last of Us Part 2, smo sedaj končno dobili nov uraden datum izida.

Drugi del bi moral originalno iziti maja, vendar je Sonyju pošteno ponagajal COVID-19, zaradi česar je moral zamakniti datum izida. Do včeraj igra sploh ni imela novega datuma, saj se trenutno nikomur ne sanja, kdaj točno bo konec koronavirus krize in kdaj se bodo lahko delavci vrnili nazaj v tovarne. Čeprav Sony za prestavitev ni podal točnega razloga, veliko ljudi sumi, da je bil problem v proizvodnji fizičnih ploščkov z igro, saj za proizvodno linijo preprosto ni bilo delavcev, ki bi lahko spakirali igro in vse kar gre z njo zraven v fizične škatlice.

Ugibanja je sedaj konec in novi datum za The Last of Us Part 2 je postal 19. junij 2020. Novi datum je morda tudi posledica tega, da je nekdo včeraj na splet poslal celotno zgodbo igre, ki vsebuje močne kvarnike in Sonyju ni preostalo drugega, kot da vendarle najavi uraden datum izida.

Na žalost pa je prestavitev doživela še druga PlayStation 4 ekskluziva Ghost of Tsushima, ki bi ravno tako morala iziti originalno junija. Sony seveda ni tako neumen, da bi v istem mesecu izdal dve težko pričakovani ekskluzivi, tako da je Ghost of Tsushima bil zamaknjen na 17. julij.

Novi iPhone SE 2020 je na testu baterije povsem pogrnil

0

Apple poskuša s telefonom iPhone SE 2020 prodreti tudi na trg nizkocenovnih mobilnih naprav in v boj s svojim največjim konkurentom Samsungom se je podal precej pogumno. Pisali smo že o tem, da njihov novi izdelek morda nima najbolj napredne kamere in največjega zaslona, a šteje notranjost, v kateri bije čip A13, ki med drugim poganja tudi njihove najdražje telefone iPhone 11 Pro.

Telefon je sedaj postal dostopen tudi širši publiki in začeli so se tudi prvi neodvisni testi naprave. Enega zanimivejših je včeraj naredil YouTube kanal Mrwhosetheboss, ki ga je zanimal predvsem test baterije. Na bojno polje je postavil iPhone SE 2020, iPhone 11, iPhone 11 Pro, Samsung Galaxy S20 ter OnePlus 8.

Ta test je končno pokazal, da je Apple morda res ponudil dokaj poceni izdelek, a je hkrati sekal ovinke povsod in najbolj se to pozna pri bateriji.

Še preden je Apple uradno poslal svojo napravo na trg, se je izjasnil, da bo napravo poganjala precej osiromašena 1821 mAh baterija, ki jo v novejših telefonih nismo videli že kar nekaj let. Predvidevali smo, da bo Apple vseeno nekaj naredil na optimizaciji in da morda baterija ne bo spet takšen minus. Zmotili smo se.

Poglejmo si najprej primerjavo vseh baterij na testu:

  • iPhone SE 2020 1821 mAh
  • iPhone 11 3110 mAh
  • iPhone 11 Pro 3046 mAh
  • Galaxy S20 4000 mAh
  • OnePlus 8 4300 mAh

Test se je izvedel pri vseh napravah na enakih nastavitvah. Vse so imele nastavljeno isto svetlobo zaslona in glasnost zvočnikov, vklopljene pa so bile Bluetooth, Wi-Fi in lokacijske povezave.

Tester je nato na vseh petih napravah zagnal serijo aplikacij, kot so video posnetki ter igre in tako smo dobili rezultate iz resničnega življenja.

Izkazalo se je, da velikost šteje in iPhone SE 2020 se je odrezal naravnost katastrofalno. Kljub temu da ima veliko manjši zaslon, ki se osvežuje pri le 60 Hz, mu je med uspelo ostati prižgan samo 3 ure in 46 minut, kar je veliko razočaranje. Seveda ne bo vsak poganjal zaporedoma tako težke aplikacije, a test je pokazal, da iPhone SE 2020 ni priporočljiv tudi za tiste uporabnike, ki so nekje srednje težki uporabniki telefona. Samo prestavljajte si, koliko časa dnevno preživite denimo na socialnih omrežjih in prišli boste do ugotovitve, da boste vsaj enkrat na dan polnili baterijo.

Končna razvrstitev je naslednja in vrh lestvice je zasedel OnePlus 8, ki je takrat, ko je iPhone SE 2020 že crknil, držal še relativno zdravih 62 % soka, s tem, da mora poganjati zaslon ločljivosti 1080×2400 pri 90 Hz.

  1. OnePlus 8: 7 ur in 55 minut
  2. iPhone 11 Pro: 6 ur in 56 minut
  3. Galaxy S20: 6 ur in 31 minut
  4. iPhone 11: 5 ur
  5. iPhone SE (2020): 3 ure in 46 minut

Najnovejši Applov izdelek resda vsebuje dober čip, žal pa je takšna baterija za leto 2020 preveč zastarela tehnologija. Škoda, da niso za napajanje odšteli malce več denarja pri razvoju, saj zna ta izdelek na koncu pokopati ravno baterija, ki morda pri kupcu ne pomeni veliko, a v končni uporabi igra ogromno vlogo.

Pazite se kvarnikov: nekdo je na splet izpustil celotno zgodbo The Last of Us Part 2

0

O drugem delu ene najboljših zombie iger The Last of Us se zadnje čase nekam veliko govori, vendar niso vsi razlogi ravno pozitivni.

Najprej smo se veselili, da bomo na HBO-ju dobili povsem novo serijo The Last of Us in potem jezno preklinjali, ker je bil izid drugega dela prestavljen na neznani datum.

Sedaj je znova počilo v negativnem smislu, saj je nekdo, za katerega se govori, da naj bi bil tester igre, na splet izpustil nove posnetke igre, ki lahko gledalcu pokvarijo celotno izkušnjo igre. Posnetki namreč vsebujejo ogromne kvarnike, ki razodenejo celotno zgodbo. Razvijalec Naughty Dog in založnik Sony sta sicer odstranila vse originalne posnetke, a saj veste, ko enkrat nekaj pride na splet, je to težko oz. praktično nemogoče izbrisati.

Do posnetkov so se dokopali tudi ljudje, ki samo želijo videti svet goreti. Tako nekateri uporabniki Reddita namerno med komentarji naključno izpostavijo ogromne kvarnike, ki vas lahko ujamejo nepripravljene in vam tako pokvarijo zgodbo. Nekateri celo pošiljajo zasebna sporočila nič hudega slutečim uporabnikom in če kaj takega odpreš, boš takoj zagledal besedilo z razodeto zgodbo.

Zanimivo je, da tisti, ki so si ogledali posnetke, so nato poročali, da je zgodba precej slaba in da so nad štorijo v celoti močno razočarani. Naughty Dog je že povedal, da bo The Last of Us Part 2 govoril o sovraštvu, a morda se jim namera zanimive štorije ni izplačala.

Naughty Dog je podal tudi uradno izjavo na Twitterju in svojim oboževalcem namenil nekaj besed podpore ter jim zagotovil, da se bo končna izkušnja igranja izplačala.

The Last of Us Part 2 je pred kratkim končno dobil tudi nov uradni datum izida.

League of Legends igra s kartami Legends of Runeterra izide že 30. aprila

0

Razvijalec Riot te dni burka igričarske valove s svojo igro Valorant, tako da so igralci kar malce pozabili na njihov drugi naslov Legends of Runeterra.

Ta je, tako kot Valorant, dolge mesece preživel v beta testiranju, sedaj pa se je razvijalec Riot odločil temu narediti konec in napovedal je uradni izid finalne verzije 1.0.

In ta se bo zgodil čez pičla dva dni, saj bo Legends of Runeterra na “prodajne” police uletel že 30. aprila. No, prodajne police lahko zapišemo z narekovaji, saj bo igra za igranje popolnoma brezplačna, razvijalec pa bo služil s prodajo raznih mikrotransakcij.

Beta igralci, ki ste igro že preizkusili, boste ob 1.0 različici dobili zvrhano skledo nove vsebine. 30. aprila bo namreč izšla tudi prva razširitev Rising Tides, ki bo med drugim v igro dodala Bilgewater regijo ter predstavila 120 novih kart, zraven pa še dodala nove heroje.

League of Legends bo na voljo tudi za mobilne naprave. Razvijalec bo začel zadevo postopoma omogočati že danes in do 30. aprila naj bi dostop dobili vsi igralci, ki bi si želeli kartanje opravljati tudi udobno zleknjeni na kavču ali postelji.

Vsi igralci, ki se boste spravili igranju v prvemu tednu od izida, boste deležni tudi raznih bonusov kot so dostop do kapsule, žetonov in zlatih skrinj. Dobili boste tudi novo štartni kupček kart, za dobrote pa vam ne bo treba biti prijavljen čisto vsak dan skozi teden.

Total War: Shogun 2 je sedaj brezplačen na Steamu

0

Nekaj časa nazaj smo pisali o temu, da bosta založnik SEGA in razvijalec Creative Assembly kmalu ponudila svojo strategijo Total War: Shogun 2 popolnoma brezplačno.

Ta datum je sedaj končno res napočil in na Steamu lahko že zdaj prevzamete kopijo te igre. Ne gre za omejen preizkus, saj ko boste igro enkrat aktivirali na svojem računu, bo vaša ostala za vedno!

Shogun 2 se dogaja v 16. stoletju na ozemlju fevdalne Japonske. To si je razdelilo več različnih klanov in vsak od njih si želi zopet zavladati ter na prestol zasidrati svojega cesarja. Čaka vas veliko ogromnih in taktičnih bitk na pravem 3D polju, na zemljevidu sveta pa boste vlekli poteze kot sta premikanje vojske ter grajenje zgradb.

Špil je danes star že 9 let, ampak še danes izgleda presenetljivo moderno in njegov podoba ni znatno zastarala. Razvijalec je v tem času izdal tudi kup DLC-jev, med katerimi izstopa tudi samostojni del Fall of the Samurai.

Svoj brezplačni izvod lahko aktivirate preko naslednje povezave in to povsem preprosto, saj samo kliknete gumb Play Game.

Akcija bo tekla do 1. maja, v tem času pa so znižani tudi nekateri drugi histročini Total War naslovi kot sta denimo Total War: Empire ter Total War: Attila.

Brothers in Arms igre bodo dobile svojo TV serijo

0

Ste si kdaj zaželeli igranja igre v drugi svetovni vojni, ki bi prikazala dobro zgodbo, imela zanimive karakterje in se ne bi imenovala Call of Duty?

Takšnih iger je presenetljivo malo in ko enkrat preigrate kampanje iz Call of Duty 2, Call of Duty: World at War ter Call of Duty: WWII, vam ostane bore malo enoigralskih izkušenj. Seveda ne manjka večigralskih streljačin, a te praktično ne vsebujejo nobene zgodbe, ki bi jo bilo vredno spremljati.

Mnogo igralcev se morda danes sploh ne zaveda, da je mnogo let nazaj ravno takšno izkušnjo ponujala serija iger Brothers in Arms, ki jo je razvijalec Gearbox započel leta 2005. Da, točno tisti Gearbox, ki danes stoji za Borderlands igrami.

Brothers In Arms serija nikoli ni bila neka večja uspešnica, a je bila vseeno kvalitetna. Žal smo zadnji del, Brothers In Arms 3: Sons of War, dobili leta 2014 in še to samo za mobilne telefone. Od takrat zadeva miruje, a Gearbox jo spet poskuša oživeti, vendar ne na način, ki bi ga igralci pričakovali.

Gre za TV adaptacijo, ki bo, tako kot so to počele igre, sledila dogodkom iz resničnega življenja. Zgodba se bo vrtela okoli propadle vojaške operacije Exercise Tiger, ki je bila dolga leta zakopana v analih zgodovine. Šlo je namreč za vojaško vajo, ki je Američane poskušala pripraviti na izkrcanje v Normandiji. Uporabljalo se je pravo strelivo in pri vaji so bili prisotni vojaki, vojaške ladje in tudi tanki. Vendar so se v vajo vključili tudi nenapovedani gostje: nemške podmornice. Te so začele s torpedi obstreljevati ladje in med zavezniki je nastala velika zmeda. Začela so se obstreljevanja in pod prijateljskim ognjem je padlo veliko nedolžnih žrtev. Na koncu je umrlo 800 vojakov in poveljniki so se odločili, da operacijo zakopljejo v zgodovino in da zanjo ne sme nikoli izvedeti nihče.

Premisa je vsekakor vredna raziskovanja. Nova serija bo nastala pod taktirko Scotta Rosenbauma, kot izvršni producent pa se mu bo pridružil Randy Pitchford, ki je tudi glavar studia Gearbox.

Datuma izida za zdaj še nimamo, upamo pa da nova TV serija izrodi tudi kakšno morebitno nadaljevanje iger Brothers In Arms.

Neuradna predelava igre Resident Evil 4 lepo napreduje

0

Resident Evil 4 pri oboževalcih te istoimenske franšize velja za najboljši del še danes. Igra je originalno izšla leta 2005 za konzolo Nintendo Gamecube in od takrat doživela en kup predelav. Pred kratkim so se pojavile močne govorice, da založnik Capcom dela na popolni predelavi tipa Resident Evil 2 Remake, ki naj bi naslov moderniziral in ga preko sveže grafične preobleke približal novincem.

Ta projekt, če je resničen, je še vsaj dve leti stran. Veliko bližje izidu pa je Resident Evil 4 HD Project, ki ga izdeluje skupina navdušencev in bo ob izidu popolnoma brezplačen. Modifikacija je v izdelavi že nekaj let in ekipa za njim je polna strasti in se posveča tudi najmanjšim podrobnostim. Člani ekipe so se celo odpravili slikati različne kipe in slike, ki so jih razvijalci originala povzeli iz resničnega življenja, samo zato, da dobijo teksture višje ločljivosti.

Razvijalec je včeraj predstavil svoj napredek in prikazal predelano stopnjo iz četrtega poglavja. Skoraj uro dolgi posnetek si lahko ogledate zgoraj in grafično predelavo je doživel že lep kos igre, tako da jim je ostalo samo še zadnje poglavje.

Datum izida je neznanka, modifikacijo pa lahko sicer že igrate, a je ta precej zastarana, saj izvira iz leta 2018 in ne vsebuje vseh posodobitev, ki so jih razvijalci naredili v zadnjih dveh letih.