🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 363

Tinder pravi, da se na njihovi platformi zagotovo nahajajo spolni prestopniki

0

Ste vedeli, da si popularne aplikacije za zmenkarije kot so Tinder, OkCupid in Plenty of Fish lasti eno podjetje, imenovano Match Group?

In ta razvijalec pri registriranju svojih uporabnikov ni upošteval, da se lahko na njihovo platformo prijavijo tudi kakšni izprijenci, z nasilno seksualno preteklostjo.

To je bilo sedaj tudi potrjeno, zahvaljujoč raziskavi, ki sta jo opravili ProPublica in Columbia Journalism Investigations. Ta je pod drobnogled vzela 150 prijavljenih napadov, ki so se zgodili potem, ko se je ujemajoči parček na Tinderju našel v resničnemu svetu.

Rezultati so pokazali, da je pri 10% teh napadov bil udeležen tudi registriran spolni prestopnik. Med njimi se je znašel tudi Michael Miller, ki je leta 2015 posilil žensko, to pa je spoznal ravno na OkCupidu. Potem, ko je bil obsojen, je na OkCupidu zopet ustvaril nov račun in spet je lahko brezskrbno uporabljal njihovo platformo. Še en takšen nasilnež je Seth Mull, za katerim je bogata zgodovina. Tip ima za sabo kar 17 let nasilne seksualne preteklosti, leta 2017 pa je začel uporabljati platformo Plenty of Fish. Tam se je istega leta ujel z neko žensko, ta pa ga je kasneje obtožila posilstva.

Predstavnik podjetja Match Group se je na obtožbe že odzval. Povedali so, da obtožbe nimajo prave podlage, saj takšni seksualni prestopniki pri njih niso zaželeni, niti jih ne tolerirajo. Žal pa zaenkrat nimajo na voljo dovolj orodij, kjer bi lahko pri uporabi aplikacije od vsakega preverili njegovo zgodovino. To naj bi se z napredkom tehnologije kmalu spremenilo v prihodnosti.

Preklicani Silent Hills bi igralcem pošiljal e-poštna sporočila ali pa SMS-e v resničnem življenju

0

Če bi me vprašali, kaj se mi je v zadnjemu desetletju v igričarski industriji najbolj zamerilo, bi vam zagotovo odgovoril: “Preklic razvoja igre Silent Hills”.

Špil je namreč vseboval res velika imena kot so denimo Hideo Kojima, Norman Reedus in Guillermo Del Toro. Prav tako je Silent Hill ena mojih najljubših franšiz sploh zato je žalostno, kako znamka gnije pod gležnjem Konamija.

Da je bila zadeva grozljiva že vemo, saj smo vsaj dobili kratki demo P.T., ki še danes velja za nekaj posebnega. A bizarni um Kojime je imel za polno igro še bolj napredne plane, kateri bi nas strašili tudi takrat, ko bi že zdavnaj zaprli igro.

Ti niso uradni ampak zaenkrat bolj govorica, ki je je spočela producentka in pisateljica Alanah Pearce. Ta je slišala, da bi moral igralec pred prvim zagonom igre podpisati poseben sporazum, saj naj bi Silent Hills dobil dostop do vašega resničnega sveta. Tako bi periodično na vaš e-mail dobivali grozljiva sporočila, grozote pa bi bili deležni tudi preko SMS-ov. Podpis takšnega sporazuma bi bil logičen, saj bi tako igri dali svoje osebne podatke, kar bi bil brez pogodbe velik pravniški bav bav.

Zadeva bi bila vsekakor strašljiva in sedaj sem lahko še bolj žalosten zaradi preklica projekta. A morda je dobra novica to, da je Kojima nedavno izjavil, da namerava narediti najbolj strašljivo igro v zgodovini. Priznal je, da je gledal grozljivko The Eye, ampak mu je bila preveč strašna, da bi jo pogledal do konca. A morda bo iz nje potegnil nekaj inspiracije in le dobimo naposled neko različico Silent Hillsa.

YouTube ne bo več tako strog do nasilja v igrah

1

Na YouTubu, tako kot v bistvu an vseh platformah, morajo ustvarjalci vsebine strogo slediti pravilom. To še posebej velja za tiste, ki s svojimi posnetki služijo in želijo nabrati čim več ogledov.

Pri temu so imeli kar nekaj težav YouTuberji, ki so se preživljali tako, da so prikazovali igranje iger. Glavni problem tu je bil pri nasilnih igrah, saj je nato YouTube takšne posnetke prikazal kot neprimerne za mlajše. To je pomenilo manjši doseg videa in tako se je veliko ljudi moralo posloviti od lepe količine dodatnih denarcev ali pa igrati nekaj drugega, manj grafičnega, saj oglaševalci za nasilno vsebino niso bili zainteresirani.

Google je sedaj spremenil pravila in bo igričarsko nasilje začel tretirati kot kot vsako drugo skriptirano nasilje, kar pomeni, da bodo takšni posnetki bolj priljubljeni pri oglaševalcih in ne bodo starostno omejeni. Izjema bodo le posnetki, ki so specifično usmerjeni v grafično pobijanje kot je recimo kompilacija najhujših usmrtitev v Mortal Kombatu.

Spremembe pravilnika si lahko preberete na sledeči povezavi, sumimo pa, da se bo sedaj odprlo kar nekaj nove, nasilne igričarske vsebine na YouTubu.

Bivša zaposlena pove svojo pretresljivo zgodbo dela o Amazon skladišču

Če pogledate sliko Maureen Donnelly lahko vidite žensko, ki je v svojih 46 letih dala čez že marsikaj. Delala je kot natakarica, kmetovalka in tudi kot reševalka, kar pomeni, da je ni strah trdega dela in da drži tudi lepo dozo samodiscipline. A niti Maureen ni zdržala pritiska in pogojev, ki jih od svojih delavcev zahteva Jeff Bezos in njegovo, sedaj že slavno Amazon skladišče.

Maureen je pred kratkim za spletno stran nypost.com bolj podrobno opisala razmere v Amazonovem skladišču in te označila za nevzdržne. O delovnih pogojih pri Amazonu smo že pisali, a res je zanimivo videti vtise nekoga, ki je res delal tam in čigar žuljave roke in noge povedo povsem pristno zgodbo.

Maureen je bila sprva nad zaposlitvijo navdušena. Najprej je prestala test, ki ga je izvedla preko interneta. Ta niti ni bil preveč zahteven, saj je morala razporediti škatle na dostavnemu kamionu, nato pa jo je čakala še orientacija z drugimi izbranci.

Na orientaciji jo je navdušila ženska, ki je Amazon hvalila kot najboljše podjetje pod soncem, saj ponuja neverjetne bonuse. Samo štiridnevni delovniki, popusti ter celo pridobitev delnic podjetja se sliši kot sanjska zadeva. A če je nekaj predobro, da bi bilo res, to zagotovo velja za Amazon skladišče.

Štiridnevni delovniki ne pomenijo, da bo sedaj delavec imel samo osem urne delavnike, ampak mora zaposleni zato oddelati 12 ur v enemu dnevu. Maureen si je izbrala nočni termin in tako se je njen delavnik začel ob 17.00 popoldne in je trajal do 4.45 zjutraj.

Amazonovo masovno skladišče, kjer vsak dan delavci prelivajo znoj in solze.

Njeno skladišče se je nahajalo v Staten Islandu, to pa je bila ogromna, štiri nadstropna stavba, v katero bi lahko spravili 18 nogometnih igrišč. Takšna pošastna stavba je seveda potrebna zaradi neizmerna količine produktov, ki jih vsakodnevno razpošlje Amazon. A za delavca zna biti to presneto naporno, begajoče in preprosto nadležno, še posebej če podjetje pred zahteve delavca postavi zahteve stroja.

Prvi dan je Maureen vstopila v konferenčno sobo, kjer je bilo še 100 drugih delavcev. Pred njih so stopili nadzorniki, ki so bili vsi enaki drug drugemu. Vsak od njih je pil isto pijačo in vsi so jim želeli dopovedati, da je to najboljše delovno mesto na svetu. Maureen je tukaj dobila občutek kot da se nahaja v kultu in tega se ni mogla znebiti vse dokler ni dokončno obupala nad delom.

Pred pričetkom službe si moral najprej stopiti do svoje omarice in vanj odložiti vse osebne stvari. Na svojo postajo ti je bilo prepovedano vzeti kakršnokoli elektroniko kot so denimo mobilni telefoni ali pa slušalke, da bi med utrujajočim delom človek lahko vsaj poslušal glasbo. Razlog je, da elektronika lahko zmoti robote in ti so najbolj pomemben objekt v skladišču, seveda pa vodilni niso želeli, da delavci slikajo svoje delovne razmere.

Ko je odložila vse svoje stvari, jo je čakalo 10 minutno razgibavanje z drugimi delavci in nato se je lahko odpravila na svoje delovno mesto.

Maureenino delo je bilo precej preprosto. Do nje se je pripeljal robot, ki je bil imenovan “vodni pajek” in njena naloga je bila, da dvigne vsak izdelek iz njegove košare, ga skenira in ga odloži v pravilni razdelek v rumeni košari. Ko je bila paleta polna, je pritisnila gumb in robot se je odpeljal, nadomestil pa ga je spet drug identičen robot, z drugimi predmeti. In tako 12 ur vsak dan z neskončno vrsto rumenih palet, izpolniti pa je morala tudi dnevno kvoto, katera je bila nemogoča. Od delavca se pričakuje, da vsako minuto pospravi 12 takšnih izdelkov, kar preprosto ni bilo izvedljivo, delovna postaja pa te je vseskozi opominjala, koliko zaostajaš za povprečjem. Ni treba dvakrat reči, da te takšen nadzor pripelje na rob obupa in se prekleto veseliš malice in pavze.

In odmor je bil odmerjen res strogo. Delavcu pripadata dve, 15-minutni pavzi ter 30 minut za malico. Nadzorniki te neprestano opominjajo, da pij vodo, saj ne želijo dehidriranih delavcev, ki bi za trakom padali v nezavest. Prištejte k temu hudo vročino, saj na delovnem mestu ni bilo ventilatorjev, ker ti kvarno vplivajo na robote in dobite sliko, kjer človek bolj težko funkcionira. Neprestano pitje vode pomeni tudi veliko odhodov na stranišče, ki pa je postavljeno precej daleč stran. Maureen enkrat ni zdržala in je pred napovedano pavzo delavno postajo zapustila 5 minut, saj je preprosto morala na WC. Ko se je vrnila, je spoznala, da so ji teh 5 minut odbili od njenega naslednja odmora.

Na spletu ne boste našli realne slike skladišča, saj Amazon budno motri vsako nedovoljeno slikanje.

V Amazon skladišču šteje vsaka sekunda in vsako zamujanje ali pa neupoštevanje pravil se šteje k vašim negativnim pikam. Če v enemu letu delavec prejme 6 opozoril, to pomeni avtomatsko izgubo službe. Nihče vas ne bo prišel nadreti ali kaj podobnega, na vaši postaji boste samo zasledili računalniško generirano sporočilo, da ste bili odpuščeni in da lahko pospravite svoje stvari.

Držanje vseh teh pravil je bilo hudo naporno. Polurni odmor za kosilo se morda sliši veliko, a kaj ko je jedilnica od vas oddaljena 15 minut hoje. Maureen je imela tako dovolj časa, da v usta zbaše pol sendviča, skadi cigaret in se odpravi na 15 minutno hojo nazaj do postaje. Pazljiv je biti treba tudi pri hoji, saj je velik del rezerviran za programirane robote, ki neprestano švigajo sem in tja. Če se slučajno znajdeš na njihovi poti, zna to šteti za zamudo njihovih rotacij, kar je hud prekršek, zdrav za takojšnjo izgubo službe.

Maureen je tako na koncu zdržala samo en mesec na svojemu delovnemu mestu. Pravi da ji je služba uničila duha in jo celo pohabila. 12 ur dnevno se je lahko pogovarjala s kom samo 5 minut in to je pomnilo tudi slab spanec in razdraženost doma. Bolela so jo kolena, križ in gležnji, kateri so natekli na svojo trikratno velikost.

Nevzdržne razmere so pripeljale do protestov zaposlenih.

Zadnja kaplja čez rob je bila, ko so od nje, zaradi božičnih praznikov, zahtevali nadure. To je bilo dovolj in na koncu se je soočila s kruto realnostjo: nič delnic, hude nadure in popusti, ki so veljali samo za izdelke, ki jih proizvede Amazon.

Zadnji svoj dan je zaključila svojo smeno in sporočila vodstvu, da je našla drugo službo (čeprav to ni bilo res), vseskozi pa ji je v glavi odzvanjalo: “Jebeš Jeff Bezosa”.

Maureenina zgodba je zanimiva, a je kruta realnost, s katero se soočajo delavci v skladišču. Verjetno bi se z njeno izpovedjo lahko posvetil tudi kakšen zaposleni iz Slovenije, ki svoje dolge ure preživlja za trakom. A pri nas navsezadnje še ni tako slabo, saj tempo proizvodnje ni na takšni ravni, kjer bi se od delavca zahtevalo, da postane samo stroj s številko. Pi nas se lahko delavci vsaj pogovarjajo med sabo in ne štejejo vsake sekunde na stranišču, medtem ko želi Amazon, za slabo plačo, svoje zaposlene preoblikovati v robote, ki bi delali 24 ur brez prestanka. A morda je to prihodnost za vse takšne delavce in podjetja, ki bodo želela zaobjeti Amazonovo filozofijo izkoriščanja delavne sile.

AMD popolnoma nadvladal Intel

0

Da je AMD zadel v polno s svojimi Ryzen procesorji vemo vsi. Še pri meni, ki svojega PC-ja ne nadgrajujem ravno pogosto, sedaj v domači škatlici pridno brni Ryzen 3600, razlog za nadgradnjo pa je bila res udobna cena.

In tega mnenja nisem samo jaz, saj so procesorje rdečega tabora požegnali očitno vsi. Največji prodajalec tehnološke robe v Nemčiji, Mindfactory, je nedavno pokazal nekaj svojih prodajnih številk in te so pokazale skoraj absolutno prevlado AMD-ja nad Intelom.

Prodaja AMD procesorjev je bila že v oktobru nad pričakovanji, saj je takrat AMD zastopal 78% vseh prodanih procesorjev, novembra pa je ta delež narasel na kar 82%. To pomeni, da je Mindfactory novembra razposlal okoli 25.000 AMD produktov in le okoli 5000 Intel procesorjev.

A Nemci niso edini, kjer vlada AMD, saj tudi iz Amazonovih polic Ryzen procesorji kar letijo. Med najbolj prodajanimi procesorji prvih deset mest zasedajo samo AMD izdelki, medtem ko se Intel pojavi še le na 11. mestu z Intel Core i9-9900K in 12. z Intel Core i7-9700K.

Na Amazonu boste morali med najbolje prodajanimi procesorji kar dobro pogledati preden najdete kakšen Intel izdelek.

V prodajo najbolj letijo Ryzen R7 3700X in Ryzen R5 3600X procesorji, kar ni presenetljivo, saj ponujajo največji izkoristek denarja za svojo strojno zmogljivost.

Ryzen vlada tudi v Sloveniji, saj spletna trgovina EIGRE.si beleži lepo prodajo AMD izdelkov. Tako kot drugod so najbolj zaželeni 3600x in 3700x procesorji, kupci pa se pri njih lahko še veselijo brezplačne igre The Outer Worlds ali pa Borderlands 3.

Intel pred sabo nima lahkega dela. Še vedno niso presedlali na 10nm proizvodnjo in ta je zaenkrat napovedana za konec leta 2020, medtem ko lahko 7nm procesorje pričakujemo šele nekje v 2021 ali celo 2022. Tako modremu taboru ne ostane drugega kot pa sekanje cen ali pa jim zna konkurent povsem prevzeti trg namiznih procesorjev.

Star Citizen je sedaj zaslužil že preko 251 milijonov dolarjev zbranega denarja

0

Star Citizen je ena od iger, o kateri že dolgo pišemo in o kateri bomo tudi še dolgo tipkali po izidu, kadarkoli bo že ta napočil.

Špil, ki si je prvotno zadal zbrati 2 milijona dolarjev preko podpornikov, je ta cilj pustil v prahu že leta nazaj. Donacije so odprte še danes in prilivi denarcev se še sedaj niso ustavili.

Novembra se je odvil njihov dogodek CitizenCon in samo prejšnji mesec je razvijalec od podpornikov zbral kar 9 milijonov dolarjev. To je bilo dovolj, da je projekt presegel mejo 250 milijonov dolarjev, kar je številka, ki jo za razvoj potrebujejo največji AAA špili tipa GTA 5.

A Star Citizen se že dolgo koplje v kontroverzijah. Najbolj v oči bode dejstvo, da razvijalec že zdaj prodaja razne vesoljske križarke, ki stanejo tudi po tisoč dolarjev in zato je veliko ljudi igro označilo pod pojmom P2W. Nekateri tudi ugibajo, da bo špil ob izidu močno neprijazen do začetnikov, saj so igralci že sedaj v igro vložili ogromno denarja in bodo imeli ob uradnemu izidu veliko nepošteno prednost pred drugimi igralci.

Skrb vzbuja tudi neprestano zamikanje izidov, saj je špil imel originalni napovedan datum izida 2014, a od takrat je razvijalec neprestano dodajal novo vsebino, izid pa neprestano prestavljal. Sedaj se bliža konec 2019, špil pa je še vedno samo v alfa različici.

Dobra novica je, da je Star Citizen trenutno moč brezplačno preizkusiti, a pohitite, saj se bo ta ponudba iztekla že 5. decembra.

Vatikan ima sedaj svoj Minecraft strežnik

0

Robert Ballecer je zanimivo ime. Gre za bivšega bloggerja, ki je pisal predvsem o tehnologiji, od takrat pa si je nadel svečano črno obleko in je sedaj duhovnik v Vatikanu.

A Robert vseeno ostaja navdušenec nad tehnologijo in septembra je vse svoje sledilce na Twitterju vprašal, za katero igro naj v Vatikanu postavi kakšen strežnik. Na izbiro je dal preživetvene in ustvarjalne igre tipa RUST, Ark, Minecraft ter, presenetljivo, Team Fortress 2.

Njegovi sledilci so se spravili glasovanju in na koncu je s 64% glasovi zmagal Minecraft. Ta je nekako še najbolj “krščanska” igra, ki ne kaže golote ali pa pretiranega nasilja.

Tako ima Vatikan sedaj svoj strežnik in kakor je povedal Robert, je namen tega serverja, da igralci uživajo v okolju, ki ni toksično in je predvsem ustvarjalno. Med igralci želi splesti prijateljske vezi, zato je ogromen poudarek na grajenju skupnosti.

Če vas zadeva zanima in se želite sprostiti na bolj miroljubnem strežniku, lahko tega obiščite preko Minecraft klienta na minecraft.digitaljesuit.com.

Phoenix Point – igra originalnih ustvarjalcev serije X-Com dobila zadnji napovednik pred izidom

0

Ste oboževalec poteznega bojevanja? Obožujete nadgrajevati pisano četo svojih herojev? Je pobijanje vesoljskega mrčesa vaše glavno vodilo v življenju?

Če ste na vsa ta vprašanja odgovorili pritrdilno, potem imamo za vas veselo novico. Približuje se namreč izid igre Phoenix Point in pod pojem “približuje” mislimo dejstvo, da se bo špil na vaših digitalnih policah pojavil že jutri, 3. decembra.

Razvijalec Snapshot Games je sestavljen iz veteranov, ki so originalno spočeli serijo X-Com in tudi ta novi naslov se ne bo bistveno razlikoval od novodobnih XCom izpeljank. A vseeno razlike so in to kar precej pomembne. Čeprav bo boj potezen, bo veliko bolj razgiban, pomembno vlogo pa bodo nosili tudi naši nasprotniki. Ti bodo lahko mutirali in se dodatno razvili, to pa bo neposreden odgovor na vašo taktiko, ki jo boste uporabljali skozi igro. Tako vas na virtualnem bojišču čaka veliko preobratov in presenečenj.

Phoenix Point bo vsaj za leto dni ekskluzivno zavezan Epic Games platformi, razvijalec pa je včeraj prikazal še zadnji napovednik pred izidom.

Capcom nas draži z Resident Evil 3 predelavo

0

Steam trenutno gosti svojo jesensko razprodajo in vsi večji založniki so v ponudbo ponudili svoje igre pod močno znižanimi cenovnimi nalepkami.

Med njimi se je znašel tudi Capcom, ta pa je v ponudbo spravil svojo celotno Resident Evil franšizo. A pozorni so opazili še nekaj močno zanimivega, kar močno namiguje na predelavo Resident Evil 3.

Ta še ni uradna, a glede na to, da je bila predelava dvojke hudo uspešna in da je Capcom že sam potrdil, da bo spočel še več takih projektov, če bo odziv na Resident Evil 2 Remake vzpodbuden. Prav tako je znano, da bo Capcom imel decembra na Jump Fiesta dogodku prisoten še nenajavljen naslov, ki bo celo igralen in to zna biti ravno Resident Evil 3.

Sedaj se je nov namig pojavil na njihovi Facebook strani. Tam so namreč objavili razprodajo na Steamu, zraven pa dodali še eno zanimivo sliko. Na njej lahko vidimo vse heroje in zlikovce iz vseh Resident Evil iger, ki so na voljo na Steamu, med njimi pa boste v ospredju opazili Jill Valentine ter v ozadju pošastnega Nemesisa. Oba seveda prihajata iz tretjega dela, njuna vključitev v sliko pa je zelo zanimiva, saj trojke trenutno ni moč kupiti nikjer.

Morda je bil to prvi pravi namig na Resident Evil 3? Jump Fiesta dogodek se bo odvil 21. decembra in stavimo, da bomo takrat izvedeli več informacij.

Dobili smo prve prave slike PlayStation 5 konzole ter Dualshock 5 kontrolerja

0

Še kakšno leto nas loči od nastopa konzol naslednje generacije in za PlayStation 5 so se v preteklosti že pojavile prve slike patenta, ki so prikazovale bizarno obliko nove konzole. To je Sony kasneje potrdil za uradno, včeraj pa je na medmrežje pricurljala nova slika, ki prikaže dejansko konzolo na povsem običajni mizi.

PlayStation 5 ima vsekakor zanimivo obliko. Narejen je v obliki rimske številke 5, Sony pa je to unikatno obliko izkoristil, da je povsod namestil ventilatorje. To seveda ni čudno, saj bo naslednja generacija precej močna in dobra ventilacija je nuja proti pregrevanju. Je pa zadeva masivna, saj zaseda skoraj polovico mize, tako da tole ne bo ravno prenosljivi Switch.

A poleg same konzole smo na ogled dobili tudi novi kontroler Dualshock 5. Sony se očitno drži načela: “Če ni pokvarjeno, ne popravljaj.” DS 5 se na videz praktično ne razlikuje od predhodnika, kontroler pa naj bi imel vgrajeni mikrofon, ki naj bi nadomestil svetlečo lučko na zadnji strani.

Treba se je zavedati, da je tole samo razvijalski prototip in ni nujno, da bo takšen tudi finalni izgled konzole. Prototipi se namreč ponavadi narejeni tako, da so funkcionalni in da lahko razvijalci zanj pričnejo optimizirati igre, medtem ko se vizualna podoba oblikuje kasneje. A tudi prototipna oblika je zaenkrat navdušila igralce in morda jo Sony obdrži tudi za konec.

Da prototipni izgledi ne nakazujejo finalno podobo konzole vam pove zgornja slika prototipa PlayStation 4.

Nekaj čudnega se dogaja v Steamovi jesenski razprodaji

0

Če ste si morda že ogledali Steamovo jesensko razprodajo, ste zagotovo že na domači strani Steama opazili nekaj nenavadnega. Tam se je na začetku pojavila lepa pikslasta podoba trgovine, katera na začetku ni kazala ničesar nenavadnega. Pozorni ste zagotovo za prodajanim pultom opazili bradatega možaka, ki naj bi seveda predstavljal Gabe Newella – slavnega vodjo razvijalca Valve.

A od takrat je z vsakim dnem narisana trgovina in njena okolica postala bolj zlovešča in predvsem bizarna. Iz dneva smo se preselili v noč in prikazale so se čudne Cthulujevske pošasti. Iz jaška je pokukala ogromna lovka, ki v svoje seske pridobila nekega nesrečneža, na vrhu trgovine pa se je pojavila skrivnostna ninja, ki je glede na vizualni izgled lahko samo Sekiro. Že od začetka okoli skaklja prikupna bela zverinica Baba iz igre Baba Is You.

Trenutno je Skiro v polnem napadu na lovko, zadaj pa sta se pojavila še dva lika iz igre Children of Morta, ogromna pošast pa je vse bližje.

Seveda smo se vsi začeli spraševati, kaj za vraga naj bi vse skupaj pomenilo in zakaj so se pojavili na naslovnici ravno ti liki iz izbranih iger. Morda je Valve samo želel popestriti razprodajo, a morda se nam pripravlja nekaj večjega. Vse bo znano, ko se razprodaja zaključi, to pa se bo zgodilo 3. decembra.

zadeva je na začetku izgledala povsem nedolžno.

Vampire: The Masquerade – Coteries of New York bo malce zamudil

0

Navdušenci nad vampirji boste v letu 2020 zopet prišli na svoj račun. Poleg tega, da se dela na povsem novem naslovu Bloodlines 2, bomo pred tem dobili še nov naslov, imenovan Vampire: The Masquerade – Coteries of New York.

Slednji naslov je malce nenavaden, saj še vedno ne vemo točno, za kakšne sorte igro bo sploh šlo. Glede na vse informacije, bo Coteries of New York delno RPG, velik del pa bo sestavljen kot grafična knjiga oz. novela. Pomislite na The Walking Dead avanture iz vrst propadlega razvijalca Telltale Games in približno se vam bo začelo svitati, v kakšno smer namerava iti razvijalec iFun4all.

Za prevlado na krvosesalci se bosta borili frakciji Camarilla in Anarchs, naš lik pa bo lahko svojo pripadnost zaprisegel samo enemu. Naša odločitev bo nato nosila pomembne posledice, saj se bodo igralni liki različno odzivali glede na našo zavezanost določenemu klanu.

Vampire: The Masquerade – Coteries of New York bi moral iziti že 4. decembra, a se je razvijalec odločil malce zamakniti izid, saj želijo popraviti še tiste zadnje trdovratne hrošče. A brez skrbi, saj se je izid premaknil samo za en teden in lahko igro pričakujemo 11. decembra.

Razvijalec je izdal nov napovednik, ki predstavi vse naše kompanjone, ogledate pa si ga lahko spodaj.

Star Wars: The Rise of Skywalker dobil kupček novih dražilnikov

Še malo in nastopil bo december, kar je za oboževalce franšize Vojne zvezd pomemben mesec. Takrat namreč običajno dobimo povsem nov film in to se bo zgodilo tudi tokrat, ko bo v kino priletel The Rise of Skywalker.

To bo zaključek te dolgoletne sage in moram vam zaupati, da je to prvi Vojnozvezdni film, za katerega ne čutim prav nobenega navdušenja. Mislim, leteča princesa Leia v vesolju? Resno?!

Seveda sem morda v manjšini, a zadnja dva filma sta me pustila povsem hladna in v predzadnjemu delu sem ob ogledu enkrat celo zaspal. Glavni karakter Rey mi je povsem odveč, Adam Driver v vlogi Kylo Rena povsem zgrešena izbira in tudi ta glavni negativec se ne bo nikoli zapisal v zgodovino.

A dovolj ob mojemu pesmizmu, pripravlja se izid zadnjega dela in Disney je zagnal svojo oglaševalsko mašinerijo in na svojemu YouTube kanalu objavil nekaj zanimivih dražilnikov.

Dobili smo kratek izseček iz filma, ki prikazuje podenje po puščavi. Stormtrooperji se v dvokolesnikih in opremljeni z letečimi nahrbtniki zapodijo za našimi junaki, ki se morajo pred letečim mrčesom braniti na vse pretege.

Drugi dražilnik je imenovan “Duel” in ta nam pokaže, da ustvarjalci pri specialnih efektih niso šparali. Začetno valovanje morja bo zagotovo navdušilo vsakega, ki mu takšni valovi pošljejo paniko po žilah in celotni dražilnik nas očitno pripravlja na finalno soočenje med glavnima karakterjema.

Morda najbolj zanimiv je The Rise Of Skywalker Featurette, ki prikaže nekaj posnetkov iz ozadja snemanja prvih delov in tudi zadnje trilogije. Svoje vtise sporočijo igralci kot so Harrison Ford in Mark Hamill in zadeva vam bo zagotovo vzbudila nekaj nostalgičnih občutkov.

Star Wars: The Rise of Skywalker nas bo v kinih pričakal 19.12.

Euro Truck Simulator 2 – naslednji DLC nas bo popeljal skozi Vzhodno Evropo, napovedan tudi uradni izid

0

Euro Truck Simulator 2 je vsekakor ena od zelo posebnih iger.

Morda bi se komu zdelo, da je vožnja virtualnega kamiona kar nekaj in da tega ne bi nihče igral, a zmotili bi se. ETS morda ni najbolj popularna franšiza, a ima svoje goreče privržence, ki se radi usedejo za virtualni volan nekaj tonskega tovornjaka in se ob dostavljanju tovora neizmerno zabavajo in predvsem sproščajo. S tovornjaki se radi igramo tudi v Sloveniji in pri nas cveti modderska scena v prav tej igri.

Razvijalec SCS Software je sedaj v zadnjih stadijih razvoja naslednjega DLC-ja Road to the Black Sea, ta pa nas bo tokrat odpeljal po cestah Vzhodne Evrope.

Zapeljali se bomo lahko skozi Bolgarijo, Turčijo ter Romunijo, svoj tovor pa bomo lahko dostavili v 20 večjih mest. Ob cesti si bomo lahko ogledovali manjše vasice in znamenitosti. Na cesti nam bodo družbo delali avtomobili, po železniških tirnicah se bodo ob nami podili vlaki, zapeljali pa se bomo lahko celo na tramvaj in tako prečkali Črno morje.

Road to the Black Sea bo prinesel 11 novih podjetij, s katerimi bomo lahko sodelovali in trgovali. DLC je že na voljo na Steamu, izid pa lahko pričakujemo 5. decembra.

Razvijalec je izdal tudi novi napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj.

Lastniki grozljive igre Man of Medan lahko sedaj naslov podelijo z enim prijateljem

0

The Dark Pictures Anthology: Man of Medan je precej dolg naslov in morda komu ostaja neznanka. A zavedajte se, da je to nova epizodna igra razvijalca Supermassive Games, ki je pred tem spočel odlično grozljivko Until Dawn.

Man of Medan je prva epizoda te nove grozljive serije in igra vsebuje zelo zanimiv sodelovalni način. Naslov lahko preigravate tudi povsem sami, a res zasije šele takrat, ko v avanturo povabite še enega igralca. Sodelovalni način namreč ni takšen tipičen, kjer bi bila oba igralca vseskozi na istemu ekranu, ampak se vmes tudi ločita in njuna karakterja doživita vsak svojo zgodbo.

Sedaj bo takšno sodelovalno igranje veliko lažje, saj se je razvijalec za določen čas odločil igralcem ponuditi vstopnico Friend’s Pass. Vsak, ki si že lasti ali si bo lastil kopijo igre, bo namreč lahko v sodelovalno preigravanje povabil enega prijatelja in ta se bo lahko z vami podal skozi celotno zgodbo, brez da bi za to iz denarnice izgubil karkoli.

Vse kar morate narediti je da zaženete posodbljeno igro na Steamu in videli boste novo okno, v kateremu se nahaja poseben ključ. Tega nato pošljete prijatelju, ta ga aktivira na Steamu in že lahko začneta skupno igranje. Celoten potek aktivacije si lahko ogledate na spodnjemu posnetku.

Ponudba je omejena in ta akcija bo ostala veljavna do 6. januarja 2020.

Ljubiteljem grozljivk se zadevo vsekakor splača preizkusiti, še boljša novica pa je, da je igra trenutno znižana na Steamu za -40% na 17,99 €.

Naslednja epizoda se bo imenovala Little Hope, ta pa bo izšla enkrat naslednje leto.

Half-Life: Alyx sprožil toliko naročil VR sistemov Index, da je Valvu zmanjkalo zalog

Naslednje poglavje Half-Life franšize, podnaslovljeno Alyx, bo na voljo samo za VR sisteme. To je bilo nekako tudi logično, saj si razvijalec Valve lasti VR napravo Index in potrebujejo neki naslov, ki ne bo prodajal samo sebe, ampak tudi virtualna očala.

In naznanitev projekta se jim je vsekakor obrestovala, saj je prodaja Indexa vse od takrat skokovito narasla. Index se trenutno nahaja na samem vrhu najbolj prodajanih izdelkov in očala so tako hitro letela iz prodajnih polic, da je Valvu celo zmanjkalo zalog.

To se je zaenkrat pripetilo samo v ZDA in Kanadi, kar je močno presenetljivo. Index je vsekakor kvaliteten sistem, a zase zahteva precej zasoljeno ceno.

Poln sistem, ki vključuje očala, sledilni postaji in kontrolerje Knuckles vas bo na Steamu obral za kar 1.079 €. Če si denimo že lastite sistem Vive, lahko uporabite njihove sledilne postaji in kupite samo očala ter kontrolerje za 799 €. Če pa vam je tudi to odveč, si lahko privoščite samo očala za 539 € ali pa kontrolerje za 299 €.

Dobra novica je, da boste ob vsakemu nakupu Index sistema, pa četudi vzamete samo krmilnike, prejeli igro Half-Life: Alyx povsem brezplačno.

Več o igri naj bi izvedeli na letošnji podelitvi The Game Awards 2019, ki se bo odvila 13. decembra.

Star Wars: Jedi Fallen Order – Recenzija | Brez Sile

U – Vodnjak

V galaksiji ne tako daleč stran na planetu Zemlja sta imperjalistično oblast nad Vojno Zvezd v zadnjih letih prevzela EA na igričarskem področju in Disney na velikih platnih. Potem, ko je LucasArts leta 2012 napovedal svoj konec, se je premnogo-kateremu »superfanu« serije zameglilo pred očmi, nakar se je poskril v stanovanje, prenapolnjeno s vsemi možnimi »collector edition« fintami ter tam ždel do leta 2015. Taistega leta je Disney prišel na plan s svojim znamenitim »ču ču« vlakcem, ki nikakor ne simbolizira transporta »posebnežev« v taborišča, sploh ob predpostavi, kakšna simpatizerske tenzije je imel striček Walt do gospodov z rdečimi zastavami in črno vetrnico v sredini.

V ozvezdje je tako pripeljal prvi del tretje trilogije Vojne zvezd. Oba dosedanja dela tretje trilogije sta z vednostjo, da se tretji obeta decembra tega leta, med kritiki in občinstvom požela pozitivne reakcije. No, kaj takega pa težko rečemo za nedokončane zmazke v igrovju, ki nam jih je v preteklih letih na posranem pladnju serviral EA. Da bi lažje razumeli, zakaj »oldschool« gejmerji prezirajo novodobna skropucala založnika EA, se moramo z plovilom, na katerem je, glej ga zlomka, dobri stari »Čubaka«, z galaktično hitrostjo podati v bližnjo preteklost, ko je bil založnik iger o Jedijih in temni sili LucasArts.

Miško se kot Veliki brat bori proti zlobni Drugi Sestri !

Franšiza vojne zvezd stoji za preko sto izdelki v računalniških verzijah in nekateri izmed naslovov datirajo še v čas starih domačih konzol. Nekateri tesno sledijo filmom, drugim je skupnega le univerzum dogajanja. Kot v filmski franšizi, kjer gre za tridelne trilogije, se v virtualnem svetu odvija podobna zgodba. Ampak, če enostavno vse skupaj malo posplošimo, lahko rečemo, da obstaja čas pred, med in po LucasArtsu. Od zadnje »singleplayer« igre iz franšize je tako minilo že celo desetletje. Muka za enoigralske ljubitelje se je še toliko bolj udejstvovala, saj je krmilo galaktične flote prevzel EA in navdušence s povprečnima Star Wars Battlefront prej kot kaj drugega močno razočaral. Prav velikih pričakovanj ob preigravanju zadnjega naslova nisem imel, a sploh obstaja kakšna možnost, da sem v moč sile polagal malo premajhno upanje?


Razvojna ekipa: Respawn Entertainment
Založnik: Electronic Arts
Platforme: PC, XOne, PS4
Steam: LINK
Datum izida: 15.11.2019
Cena: 59.99€

Žanr: Akcijska RPG avantura


Štorijada – Norjenje iz planeta na planet !

Štorija nas popelje v čas tiranstva Imperija, v čas, ko je Jedijiski red razpuščen in uničen, inkvizicijska temna sila pa po galaksiji vohlja za preostankom jedijske druščine. In v vsem tem na novo ustvarjenem kaosu smo mi postavljeni v čevlje mladega padavana, ki v oni galaksiji tam daleč daleč stran sliši na ime Cal Kestis. Da bi prikril svojo pravo identiteto in veščine, ki jih premore, Cal deluje kot mehanik na eni izmed platform na planetu Brakka.

A skakanje po hangarju ne traja prav dolgo in igra nas kaj kmalu pošlje v akcijo, saj za Calov obstoj izve Imperialistična inkvizicija z glavno zlobnico v novem naslovu Druga Sestra na čelu. Čeprav je Prva Sestra verjetno še bolj strupena kot njena mlajša sestrica Cal kaj kmalu uvidi, da z njo ni dobro češenj zobati in jo kar se da hitro ucvre s svojim svetlobnim mečem na enega izmed šestih planetov, ki jih nam ponuja igra.

Tako se v druščini bivše Jedijke Cere Juda in njenega zabavnega pajdaša Greeza Dritusa na krovu ladje Mentis podajamo s planeta na planet in poskušamo kar se da potihoma nagajati Imperialističnim stvorom. Na naši poti se nam že na prvem planetu pridruži tudi prikupen mali droidek BD – 1, ki kot kak mali kužek s svojo simpatičnosti reši igro od skromnega povprečja. Skozi zgodbo spoznamo kar nekaj različnih karakterjev, s katerimi imamo daljše dialoge, ki se jih ne da preskočiti. Bog ne daj, da igre niste shranili in boste dialoge poslušali od začetka.

BD – 1 je ukradel šov ! 😀

Naš najzvestejši pomagač med igro je prav BD – 1. Pomaga nam pri odpiranju različnih vrat, saj kot za šalo scvre dratovje in glej, no, glej, vrata, ki so jih »StormTrooperji« strumno zaklenili, so sedaj odprta. Smuka se po različnih kontejnerjih ter nam priskrbi kak kozmetični popravek, s katerim lahko spremenimo barvo našega BD – 1 ter Mentisa ali pa iz umazanega kontejnerja privleče kak kos ogrinjala, ki nam služi kot novi pončo.

Igrevanje – Galaksija na gobicah !

Zgodba nas kaj hitro pritegne do te mere, da se prikleščimo na računalniški stol in na njem preživimo premnogo ur. Tudi bojevniške sposobnosti našega padavana niso slabe. Je zelo agilen, kar pove, da se je tehnike pridno veščil že kot mulec. Proti sovražnikom zelo spretno vihti svoj meč ter odbija nasproti leteče izstrelke. Skozi kampanjo se tako lahko priučimo treh dodatnih veščin. Zaustavljanje časa, ki nam pride ob premagovanju nasprotnikov oziroma objektivov še kako prav, k sebi pa lahko s silo privlačnosti oziroma odboja potegnemo kakega od ranljivejših nasprotnikov.

Ob poti se lahko za trenutek spočijemo ter v meditaciji nadgradimo svoj karakter s poljubnimi spretnostnimi točkami, ki se nanašajo na naše zdravje, spretnosti borbe ali pa eno izmed treh zgoraj omenjenih sil. Poleg nadgradnje se lahko ob mirni meditaciji tudi spočijemo ter si tako povrnemo moči, a ob tem moramo biti pazljivi saj počitek v igro vrne tudi vse sovražnike, tudi te že pokončane. Zdravje se na naši kampanji ne regenerira samo po sebi, ampak lahko ob poti stikamo za ampulcami, ki jih za nas do uporabe na varnem hrani BD -1.

Sneg, moj preljubi sneg

Svet pa bi bil precej lepši in marsikateri fant bi lažje dobil punco, če ne bi obstaja beseda ampak. Igra je ploščadnica, kar pomeni, da boste prisiljeni v veliko skakanja iz zidu na zid, ter drsenja po robovih raznih ploščati, kot to počnejo nažigači Black Ops serije v igri Klic Dolžnosti. Brez deske boste »bordali« po železnem, ledenem ali pa blatnem žlebu in kot češnja na vrhu torte so tu še gobice. Da, prav ste slišali, napihljive gobice, od katerih se boste kot Super Mario odbijali in »frčali« po zraku. Vse skupaj postane tako smešno kot zadeti telebajski, ki se valijo po hribu navzdol v upanju, da sesalnik ni pojedel vseh telekotkov.

Če odmislimo napihljive gobice, raziskovanje ponudi kar dobre zagonetke, ki jih globoko pod površjem skrivajo zgoraj omenjeni planeti. Nekako se ne morem znebiti občutka, da je pri izdelavi igre bdel tudi Disney, saj je igra namenjena tudi skoraj da nekoliko mlajšim. Če lahko orjaško podgano še prežgeš na pol, pa se ne zgodi nič grotesknega, ko pokončamo kakega zlobca z rdečim mečem. Naš svetlobni meč ne glede na nam preljubo barvo nikoli ne pusti nobenega črnega madeža na belih oklepih Nevihtnih vojakov.

Grafikalije – Mikroorganizmi v Galaksiji tam daleč stran ?

Zanimivo je dejstvo, da večji del igričarske skupnosti tarna nad različnimi hrošči, ki so prisotni v igri. No sam s tem ob preigravanju nisem imel problemov. Večji problem, ki ga je glede vizualnosti igre potrebno izpostaviti, je le grob oris tistega, kar je ozadju. In tukaj nočem biti preveč pikolovski in govoroti o oddaljenih skulbturah, ki so igračarjevemu očesu praktično nevidne. Tu je govora o planjavah ne tako daleč stran. Enostavno so celotne planjave slabo izrisane brez kakršnih koli detajlov in še kako je vidno, da igri manjka še kak mesec ali dva, da bi dosegla optimalno izkušnjo, ki bi jo nato ponudili igralcem.

Poglej brez madeža na naših belih oblačilih. To je čudež !

Poleg tega so tiste planjave ali reke nenaravno ogromne, in nikakor niso v dimenzijah igralca ter tega, kar se dogaja v naši bližini. Če se za trenutek ozremo okoli sebe, enostavno vidimo gore in reke, ki za stokrat presegajo dimenzijo v primerjavi s to, kjer smo mi. Tako se zdi, da smo mikroorganizem, ki skače po dnevni sobi in je bil vržen v slinasti svet lego igrač. Tu je kajpak še slaba optimizacija, ki se jo je EA verjetno nalezel na kaki igričarski konvenciji od kralja neoptimiziranih produktov Ubisofta. Sličice na sekundo skačejo od preko sto pa do pod trideset. Včasih se celo primeri, da se okolica in oblačila rendirajo sproti ali z zamikom in kar navadite se, da se bo vaša svetlobna sablja potopi v kakega od bližnjih predmetov, če ga boste prislonili preblizu.

Glede na izdelke preteklih let je STAR WARS Jedi: Fallen Order nekako korak v pravo smer. A le korak, kajti igra je neoptimizirana, zgodba je povprečna, ploščadništvo pa postane kmalu ponavljajoče in prevlada le tega pokvari doživetje, ki bi ga lahko dobili kot jedi padavan.

Razsodba

(+) Približek starim naslovom franšize še iz časa LucasArts
(+) Zanimivi karakterji, ki popestrijo dogajanje
(+/-) Preveč platformaščine in premalo jedijevstva
(+/-) Zanimive nadgradnje v sposobnostnem drevesu, a padavan ne premore dovolj sile
(-) Slaba optimizacija igre
(-) Pozabljeni detajli na vsem, kar ni v naši neposredni bližini

Codemasters kupil Project Cars razvijalca Slightly Mad Studios

1

Codemasters je znan predvsem po svojih dirkalnih naslovih, med katere lahko prištejemo dirkačine kot so Colin McRae Rally, Dirt in Grid, držijo pa tudi licenco za delanje iger Formule 1.

Sedaj pa bodo znani še po seriji Project Cars, saj so včeraj objavili zanimivo novico, da so pod svoje okrilje pridobili razvijalca Slightly Mad Studios. Kupčija je bila vredna 30 milijonov dolarjev, Codemasters pa ima sedaj licenco za znamko Project Cars ter za še en skrivnostni naslov, ki naj bi bil narejen po Hollywoodski uspešnico. Sumimo, da bomo končno dobili eno pravo Fast and Furios igro.

Slightly Mad Studios je svojo življenjsko pot začel leta 2009, od takrat pa so razvili dva Need for Speed naslova, nato pa so zagnali svojo serijo Project Cars. Ta trenutno vsebuje dva dela, razvijalec pa naj bi pridno delal na tretjemu poglavju.

Codemasters je nakup opravičil s tem, da se pripravljajo na novo generacijo konzol in pretočnih servisov, zato je bila ta poteza sedaj še najbolj smiselna.

Mobilna igra s fizičnimi kartami?! Predstavljamo Scratch Wars!

0

Naša spletna stran ponavadi ne pokriva mobilnih iger, saj te ponavadi ne ponujajo nekih resnih igričarskih užitkov. A to ne pomeni, da smo strogo naravnani proti take sorte špilom in če se pojavi kaj zanimivega in unikatnega, si vsekakor zasluži našo pozornost.

In ko smo slišali za mobilni naslov Scratch Wars, igro, ki združuje mobilno tapkanje z dejanskimi fizičnimi elementi, smo zadevo nemudoma morali testirati. Navsezadnje so digitalne igre eno, a vsi vemo kakšen je užitek poraziti kolega v monopoliju, kjer lahko praktično okušaš solze svojega nasprotnika.


Razvojna ekipa: Notre Game
Založnik: Notre Game
Platforme: Android, iOS
Play StoreLINK
Cena: Brezplačna

Žanr: Mobilna igra s kartami


VIDEO RECENZIJA


Scratch Wars prihaja iz Češke in nedolgo nazaj je bila igra omogočena tudi v Sloveniji. Igramo jo lahko na Android ali iOS napravah in mobilna igra je za igranje povsem brezplačna. Vendar se naslov od drugih sorodnih naslovov loči predvsem po fizičnih elementih.

Preko spletne trgovine namreč lahko naročite fizične karte in potem se igra transformira v nekaj povsem drugega, v nekaj, kar lahko igrate s prijatelji.

Zagotovo največja privlačnost igre so fizične karte, preko katerih lahko igro igrate v živo ali pa jih prenesete v aplikacijo.

Pa pojdimo po vrsti.

Potem, ko v paketu prejmete karte, odprete lično zapakiran zavojček in ven vzamete karte. Te najprej ne izgledajo nič posebnega, a počasi, saj jih je najprej potrebno spraskati. Za to se priporoča uporaba priloženega praskala in ne kovinskih predmetov kot so denimo kovanci, saj lahko s tem poškodujete karto. In tega si ne želite, saj je čisto vsaka karta unikatna. Razvijalec pravi, da na celemu planetu ne obstajata niti dve, ki bi bile povsem enaki. Podobe so morda iste, a se razlikujejo statistike in sama moč karte.

Ko smo že pri unikatnosti podobic, te se delijo tudi glede na redkost. Poleg običajnih kart obstajajo tudi takšne, katere posedujejo moč +7 ali pa celo +8. To so zelo močne karte in na celem svetu obstaja zelo malo primerkov. Če takšno zadevo dobite, jo tudi obdržite, saj predstavljajo pravo zbirateljsko vrednost, vredno veliko denarja.

Junake lahko skenirate in nato prenesete v igro, vsak od njih pa ima unikatne statistike.

Fizične karte pa niso uporabne samo za obračune v resničnemu svetu, saj imajo na sebi natisnjeno QR kodo. To skenirate preko svoje mobilne naprave in kar naenkrat vaš junak zaživi tudi v virtualnem svetu!

Igra je prevedena v slovenščino a ne povsem. Nekaj teksta je še vedno v angleščini, vendar so tiste glavne zadeve prevedene, tako da bo znal vsak odigrati igro, pa četudi mu angleški tekst ostaja neznanka.

Scratch Wars vsebuje uvajalni del, kjer igramo spopade proti umetni inteligenci. Izberete lahko svojega junaka, ga opremite z različnimi orožji in se nato podate v spopad.

Bojevanje je potezno  in glavna naloga je, da vašemu nasprotniku izbijete zdravje na 0. To lahko storite tako, da ob vsaki potezi zavrtite kolo in nato vam bo igra naključno pripiše različno dejanje. Pomembno se je zavedati, da vsak vrtljaj zahteva energijo in ko jo enkrat izberete, je na vrsti vaš nasprotnik. Kolo sreče se lahko ustavi na različnih  poljih: lahko denimo naletite na obnovo energije, past, kombinirani udarec ali pa neposredni napad.

Včasih naletite na močno izurjene igralce, ki vam znajo pokazati kakšen dodaten trik.

Igranje ni preveč zakomplicirano in za igranje se lahko poslužite različnih naprednih taktik kot je denimo postavljanje pasti ali pa kombiniranje udarcev. Veliko vlogo igra tudi del dneva, v kateremu se spopad odvije. Če denimo napadate ponoči, boste imeli različne bonuse kot pa podnevi.

Še eno pomembno dejstvo so naša orožja. V bitko lahko naenkrat vzamemo več njih in vsaka od njih vsebuje svojo moč. Napadete lahko nasprotnikovo orožje, enako pa lahko stori on vam, zato je pametno s sabo nositi rezervo. Bolj ko stopnjujete svojega junaka, več opcij boste imeli v bitkah, ki proti živim nasprotnikom niti ne trajejo predlogo. K srečo ima igra dovolj igralcev, tako da boste za iskanje spopada ponavadi porabili okoli 30 sekund, posamezno bitko pa boste lahko odigrali v manj kot desetih minutah.

Uporabniški vmesnik je preveč nametan, tako da bi mu prav prišlo nekaj sprememb.

Scratch Wars je zanimiv krajšalnik časa, ki ga lahko igrate tako na tablici kot tudi na telefonu. Uporabniški vmesnik je malce zmeden in morda bi razvijalec lahko malce bolje razložil vse igralne mehanike.

Kljub temu gre za nekaj svežega in če ste zbiratelj, ki ceni lepo obarvane sličice, potem se vam igro splača vsaj preizkusiti. Več podrobnosti lahko najdete v priloženem videu, igro pa si lahko brezplačno prenesete iz sledeče povezave.

Apple spremenil Crimea zemljevid, da je ugodil ruskim zahtevam

0

Marca 2014 je bilo na v Ukrajini precej vroče. Rusija se je namreč takrat odločila, da prevzame Crimea oz. Krim teritorij, ki je takrat pripadal Ukrajini, to pa je zbudilo obsojanje vseh drugih narodov.

A Rusi se na grde poglede niso ozirali in sedaj novo pridobljeni teritorij štejejo pod svoje ozemlje, pa čeprav tega ne priznava niti Evropa, niti ZDA.

Morda pa nihče ni pomislil, kako se bosta na spremembo odzvala tehnološka giganta Google in Apple, saj vsak od njiju drži popularni aplikaciji zemljevidov, na katerih se lahko v hipu preselimo na vsak konček sveta. Rezultati so, kot poroča spletna stran BBC, presneto zanimivi.

Google se je odločil, da Krim ne pripada nikomur, tako da je to območje dejansko brez svoje države, so pa za črkovanje mest v Krimu uporabili rusko cirilico, namesto ukrajinske različice.

V bolj vročih vodah se je znašel Apple, ki se je dolge mesece dogovarjal, pod kateri teritorij naj spada Krim na njihovem zemljevidu. Najprej so želeli iti po poti Googla in Krim označiti kot nedefiniran teritorij in to so na koncu tudi naredili, a ne povsod. V ruski različici iOS operacijskega sistema je Krim označen kot ozemlje Rusije, tako da se je Apple na koncu le podredil ruskim zahtevam. Ruske oblasti so namreč predstavnike Appla opomnile, da je označevaje Krima kot del Ukrajine grob prekršek njihovega zakonika, zato so spremembe bile nujne.

Opazite manjek meje med Krimom in Rusijo?

Apple se je tako vdal, a to ne pomeni, da je njihovih tegob konec. Rusi namreč sedaj zahtevajo, da ima vsaka pametna naprava vgrajeno tudi rusko programsko opremo, česar pa zaprti ekosistem iOS operacijskega sistema ne omogoča. Tako se lahko kmalu zgodi, da v Rusiji Apple produktov ne bo več na voljo in so bila vsa ta dogovarjanja glede zemljevida brez smisla.

Spremembe je bila deležna tudi vremenska aplikacija, ki Krim sedaj šteje pod Rusijo.