25 let staro grozljivko Čarovnica iz Blaira osebno štejem med najbolj grozljive izkušnje, ki sem jih doživel med gledanjem v ekran in velik del tega strahu je prišel na račun tega, da sem stvar gledal kot paglavec in to sredi noči, v začetku drugega tisočletja pa internet ni bil tako razširjen kot danes, zato smo mnogi verjeli, da je celotni film bil resnični dokumentarec in da je trojica amaterskih filmarjev zares izginila med raziskovanjem lokalne legende.
Danes seveda vemo, da je vse skupaj bila izmišljotina, vendar pa Čarovnica iz Blaira ni postala slavna samo na račun viralne kampanje pri oglaševanju filma: stvar je bila in še vedno je presneto srhljiva in efektivna pri višanju srčnega utripa. Zrnata slika, ki bi jo včasih gledali preko videokaset je vsebovala nekaj odličnih kadrov, k splošnemu občutku izgubljenosti sredi gozdov pa so svoje dodali tudi igralci, ki so svojo nalogo opravili odlično. Pri takšnih filmih se je treba vedno poistovetiti s tistimi, ki jih gledaš na zaslonu in res ne vem, če bi se sam v takšni situaciji, ko si izgubljen sredi gozda in s strahom gledaš v zahajajoče sonce, odzval drugače kot pa Heather, Michael in Joshua, ki jih najprej zaobjame strah, nato nastopi brezupje, dokler se zaradi slednjega sčasoma ne potopijo v norost.
Film upravičeno dandanes tretiramo za legendarnega in čeprav ni bil všeč vsem, je vseeno odigral pomembno vlogo znotraj žanra grozljivk in na svojo roko je spočel podžanr, imenovan “found footage”. Založnik je takrat postal tudi ves slinast, saj je film za ustvarjanje zahteval manj kot milijon dolarjev, po svetu pa je zaslužil 248 milijonov dolarjev.
Žal franšiza od tega fenomenalnega začetka uspeha ni bila zmožna ponoviti: leta 2000 smo dobili bizarno nadaljevanje Čarovnica iz Blaira 2: Knjiga senc, ki pa sploh ni spadalo v žanr “found footage” in je bilo tudi na splošno poceni poskus zaslužka na račun slavnega predhodnika. Malce boljše se obneslo neposredno nadaljevanje prvega dela, ki je izšlo leta 2016 in se je imenovalo preprosto Čarovnica iz Blaira, vendar pa sem ga sam sovražil. Stvar je bila preprosto preveč “čista”: liki so delali neumne poteze in celoten film je preprosto izpadel nerealistično, zaradi česar si je tudi prislužil nizke ocene.
A novi lastnik franšize nad strašenjem po gozdu še ni obupal. Založnik Lionsgate Films je na festivalu CinemaCon najavil partnerstvo s produkcijsko hišo Blumhouse, ta pa dela na novem projektu znotraj franšize Čarovnica iz Blaira. Direktor Jason Blum je v izjavi za javnost povedal, da je velik oboževalec Čarovnice iz Blaira in da brez teh filmov nikoli ne bi dobili naslednikov kot je denimo bila franšiza Paranormalno, ki je strašenju znotraj gozda preselila v domačo dnevno sobo.
Žal kakšnih dodatnih detajlov nismo dobili, je pa Blum najavil, da bo na produkciji delal Roy Lee, ki je sodeloval že pri ustvarjanju Čarovnice iz Blaira 2016, kar že takoj zagreni priokus pri najavi, vendar pa je produkcijska hiša Blumhouse po drugi strani vredna spoštovanja: spočela je denimo franšizo Paranormalno, med grozljivkami pa pod svojim okriljem nosijo še Zakleti, Sinister in M3GAN.
Ko je založnik EA nedavno najavil, da bo njihov razvijalec Motive Studio od zdaj naprej pomagal pri razvoju Battlefield franšize, je veliko igralcev samo skomignilo in šlo s svojim dnevom naprej, tisti bolj izkušeni kritiki pa smo se prijeli za glavo, saj nam je takoj postalo jasno, kaj ta najava zares pomeni. Motive Studio je namreč že dober del ekipe uporabil za delanje Iron Man igre, a nekateri smo upali, da je bil del ekipe preusmerjen na izdelovanje predelave igre Dead Space 2, ki bi nasledila odlično obdelavo prvega dela, ki ga je lani spočel ravno ta studio.
Najava dela na Battlefieldu je lahko pomenila samo eno: franšiza Dead Space je bila zopet postavljena na polico in bo tam nabirala prah, tako kot se je to zgodilo leta 2013, ko je izšel Dead Space 3 in ta preprosto ni bil zmožen doseči norih prodajnih rezultatov, ki jih je od njega zahteval založnik.
Enako kot jaz so začeli razmišljati drugi novinarji in ni trajalo dolgo, da se je na mikrofonu oglasil Jeff Grubb, ki si kruh služi pri spletni strani Giant Bomb, ta pa je najavil, da je Motive resda delal na predelavi igre Dead Space 2, vendar pa jo je nato EA preklical. To govorico je nato s sabo vzela IGN-ova novinarka Kat Bailey, ki je kontaktirala založnika, ta pa je samo povedal, da govorice niso resnične. Kat je nato iz svojih lastnih virov iz pisarn razvijalca izvedela, da tam ni trenutno kakšnega resnega apetita po tej franšizi.
EA's statement was, "We don't normally comment on rumors but there is no validity to this story." 'No validity' is pretty firm. My own sources tell me a Dead Space 2 remake was never considered. I don't currently see a strong internal appetite to remake Dead Space 2. https://t.co/fPYjOgWVmT
Na koncu se je oglasil še novinar Jason Schreier, ki pa kakšnih dobrih novic s sabo ni prinesel. Iz svojih lastnih virov je izvedel, da je Motive nekaj mesecev po izidu predelave prvega dela resda razmišljal o novi Dead Space igri, a namesto predelave drugega dela so poigravali z mislijo glede povsem novega dela. Žal dlje kot od podajanja idej niso prišli, saj EA projekta ni odobril, zato je bila razvojna ekipa preusmerjena na druge projekte.
NEW: – Yes, Dead Space is now on ice once again – EA's Motive explored ideas for a new entry early last year but none were greenlit – Chief hope was for a new game, not a remake of Dead Space 2, despite today's rumors (although both ideas were explored)https://t.co/20sAVNnpXg
Usoda franšize Dead Space naj bi bila zapečatena že prejšnjo pomlad, torej samo nekaj mesecev po izidu predelave izvirnika. Kljub dobrim kritikam prodajni rezultati niso izpolnili želja založnika, zato naj bi bilo Mrtvo vesolje zdaj ponovno mrtvo in na žalost se trenutno zdi, da nas morda zopet čaka dekada čakanja, preden iz te franšize zopet nastane nekaj novega.
Podjetje Meta svojemu naboru VR očal Quest 2 in 3 zelo rado dodaja uporabne funkcije tudi dolgo po temu, ko so se ta očala že dodobra uveljavila na trgu. Sicer smo takšnih posodobitev vajeni tudi od proizvajalcev Android in iOS telefonov, vendar pa VR izdelki dobivajo tako pomembne nadgradnje, da se včasih vprašaš, zakaj te niso bile notri že od začetka.
Uporabniki očal Meta Quest 3 so včeraj opazili, da jih je pričakala nova večja posodobitev, ta pa je pod sekcijo eksperimentalnih funkcij dodala dve večji novosti. Prva od teh vam omogoči uporabo naglavnega gizma tudi takrat, ko vas noge več ne držijo pokonci in bi si radi privoščili malce poležavanja, a bi vseeno radi VR zabavo vzeli s sabo na kavč ali pa kar v posteljo. Quest 3 je sicer že prej dovoljeval uporabo med poležavanjem, vendar pa uporaba ni bila tako enostavna in očala so se takrat največkrat kar ugasnila sama od sebe. Zdaj lahko skočite pod “Settings – Experimental” in obkljukate možnost “Use Apps While Lying Down” in v praksi bi očala morala ostati prižgana tudi med ležanjem, vi pa si lahko na ta način v miru privoščite gledanje YouTuba ali pa kakšne serije preko pretočnega servisa, če je morebiti med tem glavni televizor zaseden iz strani nekoga drugega.
Poleg uporabe med ležanjem lahko znotraj eksperimentalnih funkcij vklopite tudi podporo za uporabo zunanjega mikrofona, ki ga priklopite preko vhoda USB-C. Dodatno se zdaj vaše pretočno predvajanje preko aplikacije Meta Quest ne bo ustavilo, ko si očala snamete dol in za nekaj trenutkov skočite nekam drugam: stream bo zdaj kazal sliko naprej, medtem ko je pred tem zaslon kazal samo črnino dokler si uporabnik ni zopet očal poveznil preko glave.
Meta se je pohvalila, da je nova posodobitev prinesla tudi izboljšavo na področju “passthroughja” oziroma gledanja resničnega sveta, ki ga nato lahko parimo za navideznimi elementi. Ločljivost zunanje okolice naj bi bila zdaj boljša, izboljšane pa naj bi bi bile tudi barve in kontrast, kar naj bi pomagalo tudi pri razbiranju bolj drobnega besedila.
Nova posodobitev je v obtok prišla včeraj in tako kot je v navadi bilo do sedaj je niso prejeli kar vsi uporabniki naenkrat, ampak se bo razširila postopoma. Tako da bodite brez panike, če morda pri vklopu očal ni ne duha, ne sluha o kakšnem popravku.
Očala Meta Quest so za marsikoga postala del sestavnega življenja in če si jih še vedno niste nataknili niti enkrat na glavo, potem je vedno tu opcija najema – v Sloveniji so zdaj cene za kaj takšnega res nizke.
Že 5 let mineva odkar sta nam režiser Todd Phillips in igralec Joaquin Phoenix pokazala DC-jevega zlobca Jokerja v povsem novi luči. Gre za enega najbolj prepoznavnih likov filmske industrije, ki je sčasoma postal tudi priložnost, da talentirani igralci pokažejo ves svoj talent igranja duševnega bolnika, s slo po uničenju sodobne družbe: Jack Nicholson ga je najbolj približal stripovskim koreninam, medtem ko je Heath Ledger skupaj spravil nastop, ki ga bomo še dolgo pomnili. Jared Leto je sicer v svoji različici Jokerja pogorel, a je sloves Jokerja na novo raven spravil Joaquin Phoenix, ki je tega zlobca zopet predstavil v novi luči: kot shiranega psihopata, ki pa vseeno nosi določeno dozo karizme, ki zna iz ljudi narediti tako velike oboževalce, da bi zanj naredili vse.
Nadaljevanje Joker: Folie à Deux je bilo napovedano že dolgo nazaj, Warner Bros. pa nam je včeraj prvič predstavil prvi dražilnik, ki je dolg kar dobri dve minuti. Napovednik je pomiril strahove tistih, ki so mislili, da bo celoten film muzikal, kar je sprva napovedal Todd Phillips in tudi sam priznam, da zaradi te novice nisem bil ravno navdušen. No, Folie à Deux bo očitno nosil neke glasbene točke, vendar pa bo to še vedno temačna pripoved o Arthurju Flecku, ki je po dogodkih prvega filma pristal v zaporu Arkham, tam pa na dvorišču še vedno pridno vadi svoj psihopatski smeh.
V njegovo življenje pa nepričakovano pokuka nov žarek upanja, saj v njegovo življenje stopi zapornica Harleen Quinzel, to pa bo tokrat odigrala Lady Gaga. Res je neverjetno, kako je ta pevka že s svojo prvo vlogo leta 2018 v filmu Zvezda je rojena pokazala goro talenta za igranje, od takrat pa je prepričljivo nastopila še v filmu Hiša Gucci in tudi za vlogo Harleen je videti kot naročena.
Dražilnik nam pokaže nekaj resnično impresivnih kadrov in ni še točno jasno, ali Arthur vse te stvari res doživlja ali pa se dogajajo samo v njegovi glavi. Filmska fotografija je že v tem videu neverjetna: Harleen je v svojem kostumu videti kot psihopatka, ki bi ji ploskal sam Arthur, vse skupaj pa se zaključi z neverjetnim prizorom, ki Jokerju zopet nariše nasmeh preko zaporniškega stekla.
Joker: Folie à Deux v kina stopi 4. oktobra, nato pa ga bomo najverjetneje lahko spremljali preko pretočnega servisa HBO Max.
Ubisoft bo prvič poskusil ustvariti igro znotraj univerzuma Vojne zvezd in to se lahko konča samo klavrno ali pa bomo dobili nekaj res imenitnega: odprti svet, ki nam omogoča resnično svobodo raziskovanja vesoljskih naselbin in votlin, zraven pa bomo uživali ob epski pripovedi in dobri glasbeni spremljavi, vse to pa bo začinjeno z dobro merico humorja, ki je v tej franšizi bil skoraj vedno prisoten.
Ciniki bodo rekli, da je Star Wars Outlaws zaradi razvijalca že vnaprej obsojen na propad in res je, da je Ubisoft svojo igralno formulo začel že malce preveč ponavljati in jo je med drugim preselil tudi v igro Avatar: Frontiers of Pandora. Vendar pa je vseeno tule govora o franšizi Star Wars, ki nam je v preteklosti že prinesla nekaj odličnih igričarskih izkušenj, glede na napovednike pa razvijalec Massive Entertainment, ki se je pred tem podpisal pod prej omenjeni Avatar, še pred tem pa pod dvojec iger The Division, ve kaj dela in tudi sveži napovednik nam je vzbudil željo po čimprejšnjem preigravanju na katerega nam ne bo treba več dolgo čakati.
Outlaws bo v glavno vlogo postavil Key Vess, ki je nekakšna ženska različica Hana Solota, saj ima v roki vedno pripravljeno orožje, a svoje tarče poskuša najprej razorožiti s svojim bridkim jezikom. Key se v enem trenutku preveč zaplete v svet kriminala, zato se je želi šef podzemne združbe odkrižati, vendar pa je naša punca prefrigana in urno pobegne na druge planete, tam pa bo, s svojim srčkanim pomagačem Nixom, naletela na cel kup novih avantur.
Star Wars Outlaws je v napovedniku videti čudovito in Massive Entertainment bo na zaslone pripeljal cel kup takšnih in drugačnih vesoljcev, ki nam bodo bodisi pomagali na poti ali pa metali polena pod noge. Zdi se, da bomo pri misijah lahko izbirali med skrivalniškim pristopom, kjer bo v veliko pomoč tudi Nix ali pa bodo zapeli blasterji, nakar nas čaka še spektakularen pobeg na Hoverbiku. A morda najbolj zanimiv del napovednika se tiče Jedijev in Sithov, ki je tule preprosto ni, niti se kaj pretirano ne omenja Sile. Zagotovo bomo med igranjem naleteli na kakšnega takšnega izvežbanega junaka ali zlobca, saj nam bo Outlaws pred kamere postavil že kakšen prej viden obraz: v enem trenutku nas bo denimo ujel Jabba the Hutt, ki je ob prvem srečanju začel načrtovati novo garderobo naše junakinje.
Star Wars Outlaws izide 30. avgusta, naročniki bolj drage Gold verzije igre, ki stane 110 €, pa bodo lahko z avanturami začeli 3 dni prej.
Neslavni zaključek serije Igra prestolov bo še nekaj časa veljal kot finale epske pripovedi serije, ki se je začela pogumno, a se je končala tako klavrno, da je to ena od redkih serij, ki me niti približno ne vleče k ponovnemu gledanju. Leta 2022 se je začelo govoričiti, da bi znala grenak priokus popraviti povsem nova serija, ki naj bi temeljila na liku Jona Snega, sledili pa bi njegovi zgodbi po zaključku 8. sezone, ko je skupaj z divježi in s svojim zvestim spremljevalcem Duhom odjahal onkraj Zidu.
Vlogo Jona naj bi zopet prevzel Kit Harrington in pisatelj George R.R. Martin je to potrdil, saj je bila ideja o novi seriji njegova, s sabo pa je tudi pripeljal produkcijsko ekipo, ki bi morala HBO prepričati, da dajo Jonu priložnost za novo življenje. Oboževalci so predvidevali, da bi serija sledila njegovim avanturam v hosti Haunted Forest, ki bi zagotovo še vedno držala nekaj nevarnosti, prvič pa bi dobili tudi vpogled v dogajanje po zaključku sage Pesem ledu in ognja.
Žal pa od tega vsaj zaenkrat ne bo nič. Kit trenutno promovira svoj novi film Blood for Dust zato je spočel intervju s spletno stranjo ScreenRant, tam pa je pogovor nanesel tudi na to serijo, ki uradno še ni bila potrjena. In Kit je na žalost sporočil žalostne novice: potrdil je, da je res s svojo ekipo načrtoval novo serijo okoli Jona Snega, a da jim nikakor ni uspelo najti nekega vidika za pripovedovanje zanimive zgodbe, zato so na koncu nad vsem skupaj obupali. Dejal je, da je bila ideja postavljena “na mrzlo” in da sicer obstaja možnost, da se enkrat v prihodnosti k njej vrnejo, vendar pa zaenkrat projekt ni v aktivnem razvoju.
Projekt je bil tako več ali manj preklican in čeprav obstaja možnost, da bi se HBO vrnil k obujanju ideje, je od zaključka serije že zdaj minilo 5 let, tako da je neposredno nadaljevanje avantur Jona stvar preteklosti. Morda pa bomo enkrat ugledali njegove avanture, ko bo ta že prekaljeni vojščak, navajen vsega hudega, Kit pa bo takrat star že več kot 40 let.
HBO pa nad franšizo Igre prestolov seveda ni obupal. Za letos se pričakuje 2. sezona serije Zmajeva hiša, uradno pa je bila potrjena tudi serija Vitez iz sedmih kraljestev.
Ko je razvijalec Motive januarja lani v svet spravil predelavo legendarne grozljivke Dead Space so pristaši te franšize zopet dobili novo dozo upanja, da bo ta fenomenalna serija na novo obnovljena, odpravljene bodo stare zamere slabega tretjega dela in kdo ve, morda se bo začelo delo tudi na povsem svežem poglavju, ki bi si ga vsi vsekakor zaslužili, saj se je tretji del zaključil na presneto velikem “cliffhangerju”.
Resda je od izida predelave prvega dela minilo zgolj dobro leto, a novice glede nadaljnjega razvoja franšize že zdaj niso videti vzpodbudne. Slab znak za prihodnost je bilo že dejstvo, da se založnik EA ni kaj preveč hvalil s prodajnim rezultatom predelave prvega dela, nakar nista ne on, ne razvijalec Motive omenila česarkoli glede predelave drugega dela, ki je po mnenju mnogih najboljši v franšizi in bi bil logičen naslednji korak.
Slabi obeti so se nadaljevali, ko je Motive Studio najavil delo na igri, ki bo v glavno vlogo postavila Iron Mana, včeraj pa je EA zabil morda še zadnji žebelj v krsto upov glede igre Dead Space 2, saj je Motive zagrabil za vajeti franšize Battlefield, skupaj z razvijalci DICE, Criterion in Ripple Effect pa bodo poskušali zgraditi Battlefield univerzum, ki bo sestavljen iz enoigralskih in večigralskih naslovov.
Motive bo tako delal na dveh večjih projektih naenkrat in prostora za neko večjo predelavo v njihovih pisarnah enostavno več ni – na Battlefieldu bosta namreč delala Philippe Ducharme in Roman Campos-Oriola, ki sta pri predelavi Dead Spaca nosila vodilni vlogi.
S to novico je bilo tudi potrjeno, da bo 7. sezona Battlefielda 2042, podnaslovljena Turning Point, za to igro tudi zadnja in glede na to, da je ta izšla že prejšnji mesec, boste navdušenci nad Battlefieldom še nekaj časa stradali nove vsebine.
A boste to vsaj enkrat spet dobili, medtem ko je očitno Dead Space po ponovnem kratkem oživetju zopet bil poslan nazaj v skladišče zavrženih licenc.
Režiser Ridley Scott je svet leta 1979 šokiral z grozljivko Alien, ki smo mu pri nas nadeli prevod Osmi potnik, kar se je izkazalo za neroden naslov, saj je ime nosilo smisel samo v prvemu delu, ko se je nevarni vesoljec prismukal na palubo Nostromo in je bil tam res osmi potnik, vendar pa je stvar kasneje postala franšiza, ki je zgodbo preselila na razne planete, mi pa smo tudi vsem nadaljnjim delom še vedno natikali naslov Osmi potnik.
Verjetno tudi Ridley takrat ni pričakoval, da bo ta stvar postala takšen globalen fenomen in da bo originalna ideja spočela toliko bolj in manj uspešnih nadaljevanj. Original letos praznuje svojo že 45. obletnico, mnogi pa ga še danes označujejo za najboljši znanstveno-fantastični film vseh časov.
In space no one can hear you scream.#Alien returns to theaters for a limited time, starting April 26. pic.twitter.com/l2fXG2JNhl
Da je film še danes impresiven za gledanje je hvalevreden dosežek, saj je takšen razpon časa naravnost titanski in med tem časom je filmska industrija presedlala na CGI učinke, ki zahtevajo veliko večji proračun kot pa prostetične maske iz začetkov osemdesetih. A morda je ravno to znak kvalitetnega dela, ki ga je takrat opravil Ridley Scott in njegova talentirana ekipa, ne smemo pa seveda pozabiti tudi na švicarskega umetnika H. R. Gigerja, saj se je iz njegovega uma rodila srhljiva podoba nevarnega vesoljca z dvojnimi usti.
Težko si je predstavljati, kakšne občutke so v kinu leta 1979 doživljali gledalci, ko se je iz trebuha nesrečne posadke prvič izrodil Osmi potnik, se pa lahko temu občutku približamo. Založnik 20th Century Studios je namreč najavil, da se bo v čast 45. obletnice filma ta zdaj ponovno vrnil v kinematografe in to od 26. aprila dalje. Film bo na sporedu samo omejen čas, njegov termin predvajanja ni bil izbran naključno, saj 26. april velja za dan Aliena: to gre na račun planeta LV-426 na katerem je pristala ladja s posadko v prvem filmu in je igral pomembno vlogo tudi v nadaljevanju.
Ponovno predvajanje filma je bilo zaenkrat potrjeno samo za ameriške kinematografe, medtem za ostali svet informacij preprosto ni. Iz naših virov smo izvedeli, da predvajanje filma za Slovenijo trenutno ni potrjeno, a morda se to zna še spremeniti v naslednjih dneh, čisto možno pa je, da film zaide v kakšno drugo evropsko mesto ali pa morda tudi k našim južnim sosedom. Stvar si vsekakor splača ogledati vsaj enkrat na velikem platnu in to še posebej zaradi tega, ker naj bi v ponovna premiera originala ponudila tudi kratki, še nikoli prej viden kader iz prihajajočega filma Osmi potnik: Romul, ki ga bomo gledali od 16. avgusta dalje.
Daleč smo napredovali od tistih časov, ko je bila televizijska serija Fallout zgolj predmet govoric, nakar je nekdo iz prizorišča snemanja ukradel nekaj fotografij postapokaliptičnega bencinske črpalke, zdaj pa smo že na začetku aprila in premiera serije je v bistvu samo še dober dan stran.
Zdaj vemo, da se bo serija vrtela okoli sveže prebujene prebivalke Vaulta 33 z imenom Lucy, ki pogumno zakoraka v postapokaliptični svet, ki pa je precej bolj krut kot pa si je lahko predstavljala. Ogledali smo si že en daljši napovednik in tudi pokukali v dvo-minutni odlomek, ki je bil vzet od ene od osmih epizod, ki jih bomo lahko gledali že jutri, 10. aprila in to samo preko pretočnega servisa Amazon Prime Video.
Adventuring through the Wasteland is dangerous, take a friend along for the journey.
Join this awesome list of streamers to watch the first episode of #Fallout. LIVE on their Twitch channels April 11. pic.twitter.com/t3nbxwihY2
Za uporabo tega je seveda treba plačati mesečno naročnino, vendar pa se je Amazon odločil vsem navdušencem nad to franšizo ponuditi majhno darilce, tako da si bo premiero moč ogledati, pa čeprav si ne lastite aktivne naročnine na Prime Video.
Gledanje bo namreč omogočeno preko Twitcha, ki si ga prav tako lasti Amazon in to samo preko izbranih kanalov nekaterih najbolj priljubljenih streamerjev, ti pa so Shroud, BrookeAB, TheOnlyRyann, DEERE, CohhCarnage, KingGothalion, ThatBronzeGirl, DansGaming, SweeetTails, Elspeth, Techniq, Swiftor, GassyMexican, Tooniversal in bloodyfaster. Na tem seznamu najdemo kar nekaj velikih imen in če bi sam moral med njimi izbirati bi si najverjetneje izbral družbo CohhCarnaga, saj je to velik ljubitelj RPG-jev, ki svojo vsebino streže bolj odrasli publiki, med katero lahko verjetno prištejemo tudi pristaše te serije.
Točen čas prenosa v živo trenutno še ni znan, je pa Amazon pred kratkim najavil, da si bodo lahko naročniki servisa Prime Video serijo ogledali dan prej in sicer že jutri, 10. aprila, medtem ko bo brezplačna premiera na spored prišla 11. aprila. Na Twitchu si boste lahko ogledali samo prvi del, medtem ko bo na Prime Video premiero doživelo vseh 8 delov.
Za prihodnost te serije in njeno gledanost se nam očitno ni treba bati. Spletna stran Variety namreč poroča, da je 2. sezona že bila potrjena, snemanje te pa naj bi se preselilo v Kalifornijo.
Apple naravnost obožuje delanje filmov in serij, ki se vrtijo okoli raziskovanja vesolja, zato niti ni čudno, da so si leta 2022 izborili pravice za založništvo filma, ki se je takrat kodno imenoval Project Artemis, zdaj pa nosi uraden naslov Fly Me to the Moon.
Film se odvija leta 1960, ko sta ZDA in Rusija merili svoje moči raziskovanja vesolja, vsaka od njih pa je poskušala postati prva država, ki bi na Luno poslala bodisi astronavta ali pa kozmonavta. Vsi vemo, da so na koncu zmagali Američani, a še danes se krešejo mnenja glede tega, če je posadki res uspelo pristati na vesoljskem kamnu ali pa je bilo vse skupaj samo zaigrano na nekem odru.
Vse to bomo videli znotraj tega filma, ki bo v glavno vlogo postavil Channinga Tatuma, ki bo odigral Cola Davisa, ta pa je leta svojega življenja namenil misiji Apollo 11 in njegovi uspešni izstrelitvi proti našemu naravnemu satelitu. Načrtovanje takšnega pristanka pa ni bilo poceni in sčasoma je NASA izgubila podporo javnosti, saj so nekateri menili, da vse skupaj zahteva čisto preveč davkoplačevalskega denarja. Krizo poskuša razrešiti Kelly Jones, ki jo bo tule odigrala Scarlett Johansson, njena naloga pa je obnoviti stike z javnostjo in misijo Apollo 11 narediti zopet priljubljeno, iz članov posadke pa narediti nove Beatlese.
Fly Me to the Moon se dotakne tudi teorije zarote lažnega pristanka na Luni. V filmu bo nastopil tudi igralec Woody Harrelson, njegov lik pa Kelly Jones naroči, da mora skupaj spraviti lažen pristanek, ki bi ga na televizijo spravili v primeru, da se tisti pravi ne bi izšel po načrtih, saj si Američani enostavno niso mogli privoščiti, da bi izgubili proti Rusom. Ni treba dvakrat poudarjati, da bodo tale film vsi zagovorniki teorij zarot vzeli za svojega pa čeprav bi morala vse skupaj biti samo zabavna komedija.
Fly Me to the Moon bo v kinih zaživel 12. julija, sčasoma pa ga bomo gledali tudi na pretočnem servisu Apple TV+.
Malce zamujamo s poročilom glede našega prvega večjega turnirja, ki smo ga spočeli v letu 2024, a zamuda je upravičena, saj s sabo prinašamo tudi zajeten kup fotografij, ki si jih lahko v celoti ogledate na naši uradni Facebook strani.
Za letošnje prvo tekmovanje iz serije turnirjev, ki jih bomo v 2. sezoni zopet spočeli s trgovino Mimovrste, smo si izbrali vedno popularni večigralski fenomen League of Legends, ki je v Sloveniji že dolgo na najvišjem položaju popularnosti medmrežnega merjenja moči. Da bo to veljalo tudi za letos je nakazala že udeležba na turnirju, ki je v tekmovanje privabila nič manj kot 20 ekip, med njimi pa so si čast za udeležbo na fizični lokaciji prodajalne Mimovrste v Hali 8 kompleksa BTC City Ljubljana izborile ekipe Bronzići, Zajčje tačke, Team Epic in Sneaky Foxes.
Skozi napete bitke, ki so 30. marca potekale praktično cel dan, si je zlati pokal na koncu priborila ekipa Zajčje tačke. Ta petčlanska ekipa je po pravilniku “Best of 3” v prvem tekmovanju s prepričljivim rezultatom 2:0 najprej odpravila tim Sneaky Foxes, nakar jih je v finalu namučila ekipa Bronzići, a je ta na koncu klonila pod rezultatom 2:1.
Bronzići so si tako med sabo razdelili srebrne medalje, za tretje mesto pa je bila bitka še bolj napeta, saj se je šlo na eno samo zmago, ki jo je na koncu Team Epic iztrgal iz rok ekipe Sneaky Foxes.
Vse ekipe so si seveda razdelile tudi lepe materialne nagrade, ki so jih prispevali partnerji dogodka: med drugim so se igralci poveselili igričarskih slušalk Arctis 1 Wireless podjetja SteelSeries, tipkovnic Origins, ki jih je prispeval HyperX, cele periferije znotraj znamke Alienware, svoje dobrote pa je dostavilo tudi podjetje Logitech, ki je prispevalo kamero StreamCam, miške G Pro X Superlight 2 in slušalke G733 in Pro X 2 Lightspeed.
Obiska tudi letos ni manjkalo in na prizorišču se niso mudili samo tekmovalci, ampak tudi navijači.
Takšne nagrade so vedno lepo poplačilo za trud, ki ga vsi ti igralci skozi leto vlagajo v svojo priljubljeno igro, a še več kot to šteje samo druženje na fizični lokaciji, kjer se spletajo nova prijateljstva, vse to pa je mlin na vodo ešporta, ki je dandanes v Sloveniji čisto nekaj drugega kot pa kakšno desetletje nazaj. Ponosni smo, da smo lahko delček teh zgodb in izkušenj, obenem pa se zahvaljujemo vsem partnerjem, ki nam to omogočajo: tu je treba še posebej izpostaviti podjetja UVI, Lenovo ter Logitech ter seveda Mimovrste, ki darežljivo in vedno nasmejano odstopijo prostor za takšna druženja.
POP-UP turnirji v spremstvu Mimovrste se bodo nadaljevali tudi naprej v 2024: v sredini maja se bomo zapodili po cestah igre Assetto Corsa Competizione, o prijavah na ta turnir pa vas še obvestimo.
Delanje večjih igričarsko usmerjenih dogodkov na domačih tleh so sanje vsakega organizatorja in tudi naša stran, ki je v preteklih letih spočela že toliko igričarskih srečanj, da jih spomini med sabo že malce mešajo, je imela in še ima za takšne stvari velike načrte, ki pa jih ni tako enostavno izpeljati.
Načrte je lahko snovati, vendar pa te spraviti v prakso zahteva lepo število sposobnega osebja, dobre kontakte z raznimi večjimi razstavljavci, ki imajo dejansko nekaj za pokazati, kanček sreče, da ti ravno na tvoj izbrani datum na lokaciji množično ne odpove klima in internet ter, in to je morda najbolj pomembno, enega velikega denarnega podpornika, ki bo v vse skupaj bil zmožen zmetati cele prikolice denarja in od vsega skupaj ne bo takoj pričakoval milijonskih zneskov čistega dobička.
Ekipa Game Gang je lani storila prav to pogumno potezo in zagnala prvo poglavje srečanje Game Gang Show, ki so ga letos nasledili z 2. sezono, festival pa je tudi tokrat potekal na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani in sicer pod okriljem trgovine Big Bang.
Letos smo dogajanje prvič obiskali tudi mi in sicer pod zastavo podjetja Lenovo, ki je na sejmu odprl široko krilo za predstavitev svojih izdelkov, mi pa smo bili odgovorni za organizacijo in predstavitev njegovih prenosnikov, računalnikov in monitorjev, vse skupaj pa smo začinili s samosvojimi aktivacijami, ki so pridno vabile oči obiskovalcev proti našemu štantu.
Moram priznati, da sem se na dogodek odpravil s določeno dozo skepse. Odpiranje večjega dogodka v Sloveniji in to povsem igričarskega, je presneto pogumna poteza in to še posebej velja v času, ko ti sejmi enostavno niso več tako popularni kot nekoč: še vedno skeli novica, da je nekdaj največji sejem E3 zdaj dokončno pod rušo in tudi festival Reboot, ki ga redno prirejajo naši južni sosedi, ne nosi takšnega blišča kot pa ga je leta nazaj. Založniki iger svoje stvari raje kažejo digitalno, kar je za njih vsekakor ceneje, a s tem se kot družba čedalje bolj zapiramo sami vase, srečanja v živo pa postajajo stvar preteklosti – s tem raste tudi možnost žalostnega dejstva, da mlajša generacija sploh ne bo več vedela, kaj je LAN zabava in kako zabavno se je nasprotniku režati naravnost v obraz, namesto da ga ponižuješ samo preko mikrofona.
Kljub vsemu temu pa je treba ekipa Game Ganga pohvaliti, saj jim je uspelo skupaj spraviti tridnevni dogodek, ki mu ne manjka vsebine in ga je veselje obiskati tako sam, kot tudi v družbi istomislečih. Uspelo jim je zapolniti dve nadstropji raznovrstne zabave, ki dejansko ni sestavljena samo iz monitorjev in računalnikov, ki poganjajo Fortnite. Dobro, ta igra je seveda še vedno prisotna in tudi na Lenovem kotičku so računalniki in prenosniki Legion, skupaj s prenosnimi napravami Legion Go, večidel kazali samo to igro, saj bi brez nje mlajši igralci nad nami spočeli vsesplošni linč, vendar pa so se našle tudi druge stvari. Heineken je denimo ob nas držal zanimivo nagradno igro, kjer je zmagovalni dirkač igre F1 24 dobil možnost stiska roke Maxu Verstappenu, Rio Mare je imel fizično igro z ribiško palico, spodaj so se potile konzole Xbox Series S, raznovrstnosti iger pa prav tako ni bilo manjkalo, čeprav se je v večini primerov šlo za športne zadeve, kjer se za enim zaslonom lahko pomerita dva igralca. Spodaj so se redno vrstila tudi predavanja na raznorazne teme, tako da če si se želel malce odmakniti od vsesplošnega direndaja zgornjega nadstropja, si se tam lahko za nekaj trenutkov oddahnil in se morda po nesreči celo naučil česa novega.
S kančkom ponosa lahko zapišem, da je bila naša stojnica skoraj ves čas polna, hkrati pa smo poskušali obiskovalce pritegniti na malce drugačen način. Za zabavo obiskovalcev smo skupaj spravili manjši oder, nakar smo radovedneže potegnili na oder in jih spravili v igranje igre Just Dance. To je bil naš prvi dogodek, kjer je tale igra bila sploh prisotna in moram reči, da smo bili naravnost presenečeni nad odzivom, saj je tale virtualni ples, ki je sicer preprost za igranje, a težak za mojstrovanje, hudo efektiven za zabavanje celega spektra obiskovalcev.
Nenačrtovano smo postali tudi manjša oaza za nežnejši spol, ki je navdušeno poskakoval na in pred odrom, nakar jih je dodatno zabaval vplivnež Wortex (pripravili smo tudi presenečenje: hrvaškega YouTuberja Gallasandalla), za najboljše plesalce pa smo podelili kar nekaj privlačnih nagrad. Proti koncu je proti našemu odru sredi prenosa v živo zatavala še novinarka kanala Planet TV, odvrgla petke in se še sama zavrtela na odru in stavimo, da založnik Ubisoft zdaj malce čudno gleda, zakaj je kar naenkrat tako skokovito porasla prodaja igre Just Dance. O črni magiji, ki je od nas zahtevala, da Just Dance preko Nintendo Switch kontrolerjev povežemo na 5 televizorjev in en monitor, pa spregovorimo enkrat drugič.
Središče zabave je predstavljal glavni oder, ki je gostil e-športna tekmovanja iz raznoraznih popularnih iger tipa Valorant, FC 24 in League of Legends in tudi čez ta vidik ne morem pripomniti nobene pikre. Vse je bilo izvedeno na profesionalni ravni: od komentiranja do treh ogromnih LED prikazovalnikov, ki niso kazali samo kristalno čiste slike, ampak tudi dobro dizajnirane grafike: v napetih obračunih LoL-a so denimo ob smrti zmaja stranski zasloni izpisali animacijo Dragon, kar te kot gledalca še bolj povleče v dogajanje in ob finalu posameznih iger so bili praktično vsi sedeži polni, tekmovalci pa so bili pospremljeni z bučnim aplavzom.
Skratka, Game Gang Show smo zapustili pozitivno presenečeni, čeprav brez manjših napak ni šlo. Pod odrom je bil denimo postavljen nek fini avto, na katerega so se obiskovalci lahko podpisovali, a nihče ni predvideval, da se zna kdo nanj nasloniti, kar je sprožilo glasen alarm. Ko se je to prvič zgodilo, smo vsi začeli sumničavo gledati proti izhodu ter si zamišljati raznorazne scenarije preživetja tipa The Hunger Games, saj je znak bil podoben kakšnemu alarmu za požar, a je k sreči napovedovalec na odru hitro pomiril strahove. Prav tako bi si želel malce boljšo izbiro hrane: spodaj je sicer bil en šank s hrano, kjer si naročil hamburger, nakar je natakar izginil izza večjih vrat v Narnijo in znalo je kar trajati, preden se je vrnil z neslanim krompirčkom. Ne grajam kvalitete hrane, ampak ne bi imel nič proti bolj številčni ekipi za postrežbo.
Treba je še dodati, da je tole igričarski dogodek in beseda igričarski bi morala biti dvakrat podčrtana, saj to ni nek splošni sejem, kjer bi denimo starši spustili otroke na Fortnite pašo, sami pa bi našli svoje aktivnosti. Morda bi prihodnje poglavje prineslo malce večjo raznovrstnost na tem področju in kakšen Just Dance je denimo vsaj približen korak v to smer, a to ni lahka naloga, saj Gospodarsko razstavišče ni spet tako veliko in dodajanje nove vsebine pride na račun rezanja stare.
Splošno gledano pa so ti manjši mimosunki zgolj porodni krči in treba je ekipi čestitati že glede samo na enormni izziv, ki so si ga zastavili in ga tudi uspešno preplezali. Res upam, da Big Bang nadaljuje v tej smeri in da se je splošna računica izkazala za takšno, da bomo v 2025 dobili tudi 3. sezono tega dogajanja in morda tudi začetek povsem nove ere ustaljenih igričarskih dogodkov znotraj Slovenije.
Pisatelj George R.R. Martin je nekaj časa nazaj izjavil, da je imel HBO v enem trenutku v pečici cel kup projektov, ki bi se napajal iz njegovega epskega dela Pesem ledu in ognja, čigar najbolj znani predstavnik je prva knjiga Igra prestolov, ki je bilo nato tudi ime dolgoletne serije. Vendar pa vsi ti izdelki zelene luči za snemanje niso dobili, saj je produkcija teh stvari presneto draga in očitno priložnost dobijo samo tisti, ki že takoj kažejo veliko obetov za visoko gledanost.
HBO se je osredotočil na raziskovanje preteklosti sedmih kraljestev, zato zdaj pridno čakamo na novo sezono serije Hiša zmajev, odobreno pa je bilo tudi delo na novi seriji Vitez iz sedmih kraljestev, ki jo je Martin spisal leta 1998 in spada v zbirko novel Dunk & Egg, ki so bile nato združene v eno večjo knjigo.
Zgodba se odvija 100 let pred tistimi dogodki, ki jih srečamo v prvi sezoni serije Igra prestolov, spremljamo pa potovanje klativiteza Dunka in njegove oprode Egga, ki se po spletu naključij znajdeta na isti poti, pred njima pa se odpre širok svet, poln avantur. Na Železnem prestolu so si tisti čas riti rezali predstavniki rodbine Targaryen, a ti takrat niso več kazali tako močne vladavine kot pa so jo nekoč in že se je začelo slutiti, da bodo kmalu nastopile spremembe.
Send a raven.
Peter Claffey and Dexter Sol Ansell will star in the new @HBO Original Series, A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight, as Ser Duncan the Tall and Egg. Coming to Max. pic.twitter.com/OAXVSQKLrB
HBO je dva dni nazaj uradno najavil igralca, ki bosta prevzeli dve vodilni vlogi in splošno gledano sta to relativno neznani imeni, kar je zame osebno pozitiven znak razvoja. Vlogo klativiteza Dunka bo prevzel igralec Peter Claffey, ki je pred tem nastopil v seriji Bad Sisters, malega Egga pa bo odigral Dexter Sol Ansell, ki je svoj talent nazadnje pokazal v filmu Igre lakote: Balada o pticah pevkah in kačah.
Sam sem nad tole serijo navdušen, saj sem knjigo prebral nekaj let nazaj in zgodba sama je bila odlična. Obožujem namreč takšne pripovedi, ki se samo dogajajo v nekem izjemno podrobnem svetu, dejanja glavnih junakov pa ne bodo vplivala na cel svet, ampak na samo manjše, lokalne dogodke, ki se zaradi tega čutijo bolj osebni, Martin pa je tudi v tej povesti mojstrsko zavrtel pero, zaradi česar se ti oba lika hitro priljubita.
Serija Vitez iz sedmih kraljestev bo v 1. sezoni nosila podnaslov The Hedge Knight oziroma Klativitez, vsebovala pa bo šest epizod. Datum premiere zaenkrat ostaja neznanka.
Uspeh igre Baldur’s Gate 3 je širši igričarski javnosti po dolgem času predstavil tri koncepte, ki jim morda do nedavnega niso bili znani: da je svet D&D-ja presneto globok; da na svetu še vedno obstaja studio, ki zna spisati dobre udejanjene like in da je bojevanje iz poteznega načina lahko presneto zabavno in ni rezervirano samo za oboževalce strategij.
Od izida te igre je zdaj preteklo dovolj časa, da so igralci začeli iskati alternative in tu vam lahko nekaj potešitve prinese igra King Arthur. Gre za bolj temačno verzijo pripovedi o kralju Arthurju, ki jo je studio Neocore Games predstavil leta 2022 in nam je bila zadeva všeč, čeprav ni bila popolna. Od izida dalje je razvijalec originalno kampanjo dopolnjeval skozi posodobitve, vmes pa je plodno ustvarjal tudi prvo večjo razširitev Legion IX, ki je pred nekaj dnevi dobila nov napovednik, ta pa je izdal tudi uradni datum izida.
Za razliko od originalne kampanje tokrat ne bomo nastopali v vlogi herojev, ampak bomo zastopali rimsko legijo zlobcev Ninth Legion of Rome, ki so v bistvu nemrtvi vojščaki, ti pa se naokoli sprehajajo v frajerskem cosplayu, komandira pa jim Gaius Julius Mento. Komandir ima visokoleteče cilje, saj preko svoje nemrtve vojske želi ustanoviti novo cesarstvo Eternal Rome, to pa bo lahko naredil samo raziskovanja, nabiranja predmetov in stopnjevanja svoje partije.
Legion IX se bo igral podobno kot originalna igra, s to razliko, da bomo zdaj spremljali povsem drugačno štorijo in se sprehajali po novih lokacijah. Vsake toliko bomo sprejeli kakšno pomembno odločitev, to pa bo vplivalo na končni razplet, v katerem se Gaius lahko spremeni nazaj v človeka ali pa v zelo močnega demona.
Legion IX izide 9. maja, samo še danes pa si lahko privoščite originalni naslov po znižani ceni 17,99 €. Popust je del Steamove razprodaje #TurnBesedThursday, ta pa je znižala cene še celemu kupu drugih poteznih iger: Darkest Dungeon stane vsega 2,45 €, medtem ko je bil Darkest Dungeon 2 znižan na 21,43 €. #TurnBesedThursday se zaključi nocoj ob 19.00.
Sem velik pristaš špijunske serije iger Splinter Cell, ki je svoje življenje začela leta 2002, igra pa je bila sprva zamišljena kot nekakšen konkurenčen izdelek seriji Metal Gear Solid, le da je v njej bilo manj vmesnih sekvenc, štorija pa je spominjala na nekaj, kar bi ugledali v ameriških akcijskih filmih – saj veste, svetu pretijo zlobneži in situacijo lahko reši samo ena skrivna organizacija, ki na vsako nalogo pošlje enega hudo izurjenega specialca.
V primeru Splinter Cella je ta organizacija Third Echelon, junak pa sliši na ime Sam Fisher, ki je sodobna tehnološka ninja, izurjena za prikrito odstranjevanje nasprotnikov in razreševanje nevarnih situacij, brez da bi se sploh na koncu kdo zavedal, da je bil Fisher na lokaciji.
Splinter Cell je dostavil res imenitno skrivalniško izkušnjo, ki jih danes preprosto več ne delajo. Strelski pristop je bil na višjih težavnostih recept za gotovo smrt, zato si se preprosto moral prilagoditi situacijam in izrabiti svoj arzenal, ki je sovražnika za nekaj sekund zamotil, vi pa ste mu med tem smuknili za hrbet in nato hitro splezali čez kak odprt jašek.
Serija je nato spočela še nekaj uspešnih in manj uspešnih nadaljevanj: leta 2005 smo dobili morda najboljši del Chaos Theory, medtem ko je zadnji del Blacklist igralce pustil dokaj razočarane, zaradi česar je založnik Ubisoft ime Splinter Cell postavil na hladno in ga je ponovno omenil šele dobri dve leti nazaj, ko je prvič omenil predelavo prvega dela.
To ne bo samo rahli dvig ločljivosti, ampak polnopravna obdelava vseh pritiklin izvirnika, tako da bo tudi zgodba bolje prilagojena sodobnemu občinstvu. Žal teh popravkov ne bo delal originalni avtor, saj je polno ime igre Tom Clancy’s Splinter Cell, ta pa se je od nas poslovil leta 2013, ravno v tistem letu, ko je izšel zadnji del Blacklist.
Od najave predelave Ubisoft o projektu ni izustil nobene besede več, a morda se zna zdaj to kmalu spremeniti. Uradna Facebook stran Ubisofta iz Toronta je namreč spremenila sliko profila in časovnice na prepoznavne barve Splinter Cella, kar bi nam znalo namigniti, da nas kmalu čakajo novice glede predelave. Nekje ob istem času je založnik še najavil, da nam bodo tudi letos junija pričarali novo konferenco Ubisoft Forward, ki bo predstavila prihajajoče projekte in založnik bi znal letos dejansko pokazati nekaj konkretnega: skrajni čas je že, da slišimo kaj o novem Assassin’s Creedu, tu je njihova nova Star Wars igra, osvežitev potrebuje Far Cry in morda prenovljeni Splinter Cell dobi kakšen dražilnik. Ubisoft Forward se bo odvil 10. junija in držimo fige, da se izpolni vsaj polovica od zgoraj naštetega.
Po več kot dveh desetletjih igra Knights of the Old Republic oziroma KotOR pri marsikomu še vedno drži mesto najboljšega igričarskega naslova, ki je bil spočet znotraj univerzuma Vojne zvezd.
KotOR je bil leta 2021 najavljen kot naslednji na vrsti za polnopravno predelavo, a za razvojem ni stal originalni studio BioWare, ampak dokaj neznani razvijalec Aspyr, ki je do takrat delal samo na manjših projektih. Glede na govorice je bil tako velik projekt zanj prevelik zalogaj, zato je založnik Embracer razvoj preselil v roke studia Saber Interactive, a tudi pri tem so se pojavile komplikacije, nakar je še švedski založnik Embracer Group zapadel v ogromne finančne težave.
Zaradi vseh teh težav se je zdelo, da je usoda predelave igre zapečatena in skrbi igralcev ni odpravil niti založnik, ki na odgovore glede stanja projekta preprosto ni želel odgovarjati. A po vseh teh oblačnih dnevih se je pojavil nov žarek upanja, saj je novi intervju spletne strani IGN pomiril največje strahove.
IGN je spregovoril s šefom Saber Interactiva, ki se je od založnika Embracer pred kratkim ločil in to v kupčiji, ki je bila vredna pol milijarde dolarjev. Matthew Karch je v intervjuju potrdil, da je Saber Interactive v ločitvi s sabo odnesel okoli 3.000 zaposlenih ter 38 iger, ki so bile takrat v razvoju, med njimi pa se je znašla nesrečna predelava Knights of the Old Republic.
Matthew pravi, da je zdaj projekt v dobrih rokah in lepo napreduje, njihov cilj pa je še preseči že tako visoka pričakovanja igralcev. Kakšnih novih detajlov, vključno informacije glede potencialnega datuma izida, ni želel razodeti, a zdi se, da je zadeva še dokaj daleč stran in morda lahko samo upamo, da proti koncu tega ali pa enkrat v naslednjem dobimo kakšen igralni napovednik.
A za nekatere je dovolj že samo novica, da stvar ni bila preklicana in je še vedno v razvoju. Era Old Republic je navdušencem nad Vojno zvezd hudo zanimiva in tudi Disney je ugotovil, da se zna v pripovedovanju originalnih zgodb skrivati veliko potenciala, saj ravno zaradi tega razloga obstaja prihajajoča serija Acolyte.
Hollywood je včasih res videti kot da mu je že popolnoma zmanjkalo idej, zaradi česar iz naftalina preteklosti ponovno oživlja ideje, ki so nekaj časa močno gorele, a so nato tudi hitro ugasnile. Sem notri bi lahko uvrstili igro Blondinka s Harvarda, ki je v glavno vlogo Elle Woods postavila Reese Witherspoon, film pa je izšel ravno v času, ko so bile šale iz blondink na višku popularnosti.
Zabavna komedija je Reese Witherspoon izstrelila med zvezdnice Hollywooda in ni presenetljivo, da smo leta 2003 prejeli nadaljevanje, nakar je nekdo iz zadeve spočel še muzikal in na Disneyjev kanal postavil ločeno serijo Legally Blondes.
Po vseh teh letih bo zdaj franšiza zopet obujena, saj je pravice do nje, po nakupu MGM-a, pridobil Amazon, ta pa naj bi zdaj uradno odobril delo na polnopravni televizijski seriji. Spletna stran Deadline poroča, da naj bi pri projektu sodelovala Reese Witherspoon in njeno podjetje Hello Sunshine, čeprav še ni jasno, če bo Reese zopet stopila v petke Elle. Kot izvršna producenta naj bi delovala Josh Schwartz in Stephanie Savage, ki sta enako delo imela pri seriji Opravljivka.
Amazon naj bi razmišljal o izdelavi še ene ločene serije, ki bi ravno tako imela povezavo z univerzumom Blondinke iz Harvarda, a ta stvar je še v povojih in je bolj ideja, kot pa resničen produkt.
Amazon torej v tej franšizi vidi še veliko potenciala, vendar pa moramo priznati, da bi nas veliko bolj migala kakšna druga oživitev znotraj široke MGM knjižnice. Navdušeni bi bili nad novo serijo ali pa vsaj filmom iz franšize Zvezdna vrata, a zaenkrat glede tega ni nobenih konkretnih novic.
Zadnji večji RPG razvijalca Obsidian Entertainment je izšel leta 2019 in to pod imenom The Outer Worlds. Nam je bila igra všeč, čeprav je bilo jasno, da je studiu takrat malce zmanjkalo proračuna za stvaritev resničnega konkurenta seriji Fallout. Vseeno pa je to lep kos znanstveno-fantastične zabave, ki vsebuje kar nekaj dobro spisanih likov, nakar je Obsidian avanturo še dodatno razširil preko dodatkov Peril on Gorgon in Murder on Eridanos.
Vso to vsebino te dni brezplačno podarja trgovina Epic Games, ki je v totedensko ponudbo brezplačnic uvrstila paket The Outer Worlds: Spacer Choice Edition. Gre za rahlo predelavo na kateri Obsidian sicer ni delal in je imela sprva kar nekaj težav, a so bile te sčasoma odpravljene, igralci pa so pridobili malce boljšo grafično podobo in določene spremembe znotraj igralne formule kot je denimo neomejeno stopnjevanje vašega lika. The Outer Worlds je bil na tej platformi enkrat brezplačno že podeljen, a morda vsi takrat ponudbe niso ujeli, zato jo lahko zdaj izkoristijo preko naslednje povezave in si s tem prihranijo 60 €.
Druga brezplačnica je igra Thief, ta pa, vsaj kakor je nam znano, brezplačno še ni bila podeljena. Gre za poslednji naslov franšize Thief, a je med vsemi izdanimi igrami tudi najmanj cenjen. Igra iz leta 2014 je izgubila tisti svobodni pristop do objektivov, ki so ga omogočala prejšnja poglavja, je pa grafična podoba bolj moderna, še vedno pa je poudarek na skrivanju znotraj senc. Za ceno 0 € se na stvar vsekakor splača vsaj klikniti.
Ponudbi sta na voljo do 11. aprila, nakar na spored pride igra Ghostrunner, ki je ravno tako na Epic Gamesu enkrat že bila podeljena.
Po dolgoletnem razvojnem ciklu se nam vendarle počasi bliža izid igre Senua’s Saga: Hellblade 2, ki jo ustvarja nekdaj samostojni studio Ninja Theory, zdaj pa svoje programiranje izvaja izpod Microsoftove strehe.
Ne samo, da je razvoj bil pripeljan do te mere, da za igro dokaj redno dobivamo nove igralne izsečke, ampak se člani ekipe radi usedejo v intervjuje in se dotaknejo tehnične plati tega naslova, ki je že v prvem delu navduševal s svojo grafično lepoto, nadaljevanje pa bo vizualno samo še bolj izpopolnjen. Za spletno stran GamePro se je usedel režiser posebnih učinkov Mark Slater-Tunstill, ki je potrdil, da bo Hellblade 2 prinesel resnično podobo naslednje generacije, vendar pa bo to zahtevalo svoje kompromise.
Naslov bo izšel samo na konzolah Xbox Series S in X ter PC-ju, vendar pa se bo na konzoli treba navaditi na omejitev 30 sličic na sekundo. Na Xbox Series S in X ne bo na izbiro nobenega grafičnega načina, ločljivost pa bo dinamična in se bo prilagajala na intenziteto scen, s ciljem, da obdrži takšno stabilno raven sličic na sekundo. Mark je k temu dodal, da bodo višje sličice na sekundo, skupaj z večjo ločljivostjo, na voljo samo na PC-ju.
Mark pravi, da naj bi takšna omejitev sličic na sekundo pripeljala do bolj “kinematografske” izkušnje, kar pri takšnih omejitvah slišimo velikokrat, vendar pa bi potem po tej logiki enako morala biti omejena tudi PC verzija.
Omejitve glede sličic na sekundo smo v preteklosti že doživeli, saj je ob izidu enako trpela igra Redfall izpod studia Arkane, kar je dodobra razhudilo lep delež igralcev, razvijalec pa je mesece kasneje vendarle dodal opcijo za igranje z bolj tekočo sliko.
Senua’s Saga: Hellblade 2 izide 21. maja, izšla pa bo samo v digitalni obliki, zaradi česar se bo cena ustavila na 50 €, na voljo pa bo tudi preko servisa Game Pass.
Na igro Hollow Knight: Silksong čakamo že tako dolgo, da so nekateri nad njo že obupali in marsikdo je mnenja, da se je indie razvijalec Team Cherry ujel v neko razvojno zanko iz katere enostavno ne najde izhoda. Silksong je nadaljevanje originalne igre Hollow Knight iz leta 2017, ki je hitro ujela pozornost kritikov in igralcev, ti pa so zadevo razglasili za morda najboljši naslov znotraj žanra Metroidvania in so zato komaj čakali na nadaljevanje.
Drugi del je bil uradno najavljen leta 2019 in Team Cherry je že takrat napovedal, da bomo tokrat nastopali v vlogi povsem nove junakinje Hornet, ta pa bo imela nekako enako nalogo kot njen predhodnik: raziskati povsem novo podzemno kraljestvo, ki ga bo poseljevalo več kot 150 svežih žuželk, stopnje pa se bodo prepletale med sabo in tudi med večkratnim igranjem ne boste razkrili čisto vseh skritih predelov znotraj njih. Silksong bo predstavil tudi novo, višjo težavnost Silk Soul, ta pa se bo odklenila šele po uspešno zaključeni kampanji.
Kljub zgodnji najavi pa je Silksong nato za nekaj let povsem izginil iz oči javnosti in nazadnje je bil izid igre napovedan za prvo polovico lanskega leta, a je nato Team Cherry zadevo znova prestavil na neznani datum. Ta pa se morda zdaj končno zares približuje, saj so širom interneta pojavile nove sledi glede morebitne skorajšnjega izida.
Najprej je Microsoft na Xboxu odprl stran, kjer je zdaj zadevo moč dodati v košarico želja, kar navadno ne bi bila neka pomembna novica, če jo na X-u ne bi delil uradni Xboxov račun, nakar je še predsednica Xboxa Sarah Bond ljudi opomnila, da bodo naročniki servisa Game Pass zadevo v roke prejeli že na dan izida.
Nakar je nekdo na forumu Resetera odkril, da je Silksong v Južni Koreji že februarja prejel kvalifikacijo za starostno skupino, ki lahko igro kupi v trgovinah in ta bo odobrena od 12. leta navzgor. Ko enkrat igra prejme takšno starostno oceno, to največkrat pomeni, da je vsebina dokončana in da se na obzorju že riše potencialni izid igre.
Vprašanje zdaj ostaja, kdaj točno bi lahko prišla kakšna uradna najava. Najverjetneje bo konferenco za to pripravil Microsoft, saj je Hollow Knight že dolgo močan del njihove oglaševalske kampanje glede servisa Game Pass, znotraj katerega je dostopna tudi originalna igra.
Zgornjo X objavo je z besedami “Komaj čakamo!” komentiral tudi uradni račun festivala Summer Game Fest, ki zdaj niti ni več tako daleč stran: dogodek bo zopet organiziral Geoff Keighley in bo na sporedu 7. junija.