🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 101

Streamer xQc podpisal pogodbo s streaming platformo Kick, vredno kar 100 milijonov dolarjev

1

Zadnji, ki je probal iz nič spočeti konkurenčni streamerski servis, je bilo podjetje Microsoft. Mixer je sprva veliko obetal in Microsoft je celo odštel 50 milijonov dolarjev za veleznanega Ninjo, a tudi to ni pomagalo prinesti želenega dobička, zato se je platforma samo leto po podpisu te pogodbe zaprla, Ninja pa se je moral vrniti na Twitch.

Na sceni pa se je zdaj pojavil nov izzivalec, znan pod imenom Kick. Ta nima Microsoftovega denarja, a nič ne de, saj je ustanovitelj te platforme Ed Craven hkrati tudi lastnik internetnega kazina Stake.com, kar pomeni ogromen priliv denarja, ki je praktično neusahljiv. Spletno hazardiranje je pač zasvojljiv hobi, ki bo v svoje prste čisto vedno ujel neke nove nedolžne žrtve s polnimi žepi, tako da se Kicku še nekaj časa ne bo treba bati za svoje finance.

Platforma je zdaj na široko odprla denarnico in po poročanju spletne strani New York Times je zdaj za nabavo znanega streamerja Felixa “xQc” Lengyela stiskala pogodbo, vredno 70 milijonov dolarjev, z bonusi, ki bi to številko v dveh letih dvignila na kar 100 milijonov dolarjev. Za primerjavo si lahko ogledamo nedavno podpisano pogodbo NBA legende LeBrona Jamesa, ki bo za dve dodatni leti nošnje dresa Los Angeles Lakersov zaslužil 97,1 milijona dolarjev.

Kar je morda najbolj presenetljivo pri tej pogodbi ni samo vrtoglava cena, ampak dejstvo, da pri njej ni zapisana ekskluzivna zavezanost Kicku. xQc namreč lahko še vedno streama pri konkurenčnih servisih in že sam je izjavil, da se od Twitcha ne poslavlja, a bo na njem manj prisoten, saj bo nekaj časa moral nameniti tudi Kicku. Tam je med časom tipkanja tega članka njegov kanal nabral že nekaj več kot 145k sledilcev, včeraj pa je že zagnal svoj prvi prenos v živo.

Kick velja za malce kontroverzno platformo. Za razliko od konkurenčnih servisov na njem ni nekih strogih pravil, če pa že pridejo kakšne kazni, pa so te izjemno blage. Streamerji lahko uživajo tudi v bolj pravični delitvi prihodku, saj Kick od transakcij pobere samo 5 %, medtem ko Twitch zahteva kar 50 % in je šele pred kratkim uvedel malce bolj pravično razdelitev na 30 %, a je ta rezervirana samo za tiste streamerje pri koritu.

The Callisto Protocol dobiva še svoj zadnji DLC

0

Grozljivka The Callisto Protocol je od svojega izida dalje prejela kar nekaj večjih posodobitev in tudi peščico manjših DLC-jev, ki jih je razvijalec Striking Distance Studios moral spočeti, saj so za igro prodajali sezonsko prepustnico. Igra je bila za nas eno veliko razočaranje, saj ob izidu ni vsebovala samo velikih težav z optimizacijo, ampak je bil tudi igralno prekratka, boj preveč zmeden in zgodba pozabljiva, tako da nas nič kaj preveč ne veseli ponovni obisk zaporniške kolonije, ki so jo zasedle mutirane zveri.

Vendar pa nas Striking Distance Studios vseeno vabi na še ene počitnice, saj se pripravlja izid še poslednjega DLC-ja, imenovanega Final Transmission. Za razliko od prejšnjih posodobitev bo tale zadeva prinesla nekaj nove zgodbe, saj razvijalec DLC imenuje kot razburljivo zadnje poglavje igre. To se sliši, kot da nam bo igra nemara pričarala nekakšen alternativni konec, kar je dobro, saj je glavna kampanja stvari pustila dokaj nedorečene. V kratkem dražilniku vidimo nekega večjega mutirana, kar verjetno pomeni še en šefovski boj in upamo, da bo ta vsaj malce bolj zabaven od vseh tistih, ki smo jih srečali v originalni kampanji.

Final Transmission izide 29. junija, igralci na konzolah PlayStation 5 pa boste z igranjem lahko pričeli 48 ur prej.

Film Sedem bo prejel predelavo v ločljivost 4K

0

Eden najboljših in hkrati pikolovskih režiserjev vseh časov David Fincher je na konferenci Tribeca Film Festival potrdil, da bo njegova mojstrovina Sedem, v angleščini znana pod bolj frajerskim imenom Se7en, dobila uradno predelavo v ločljivosti 4K.

Film Se7en se je rodil leta 1995 in še danes velja za eno najboljših detektivk vseh časov. Fincher je pričaral zares atmosferično pripoved o morilcu, ki se je zgledoval po krščanskih naukih sedmih smrtnih grehov, skrivnost pa poskušata razkriti dva detektiva: mladi David Mills, ki se poskuša dokazati in veteranski William Somerset, ki je tik pred pokojem. Film je bil znan tudi zaradi svoje igralske zasedbe, saj sta si scene delili legendi kot sta Brad Pitt, Morgan Freeman, za tisti čas pa je bil Kevin Spacey spoštovanja vredno ime.

Se7en se splača še danes ogledati, a Fincher je mnenja, da si ta filmska legenda zasluži predelavo, ki je zdaj v izdelavi in jo bo nadzoroval sam. Režiser pravi, da se bo obdelave lotil s spoštovanjem in da ne namerava drastično posegati v film, tako da ni za pričakovati, da bodo policisti namesto pištol zdaj držali svetilke. S tem se je obregnil na slavni primer filma E.T., ki je na svojo obletnico ravno tako prejel predelavo, režiser Steven Spielberg pa je takrat vsem policistom iz rok vzel orožja in v njih posadil walkie-talkije.

Fincherja bolj motijo podrobnosti v ozadju scen, ki na današnjih televizorjih izpadejo poceni in nedodelano. Na starih katodnih televizorjih teh stvari sploh nismo opazili, a današnja tehnologija je drugačna, tako da bo lahko v nekatere scene vnesel tudi nekaj CGI-ja. Fincher je namreč znan po temu, da v svoje izdelke rad zapeče cel kup posebnih učinkov, a to so stvari, ki samo dodelajo scene in jih sami sploh ne bi opazili.

Film Sedem v ločljivosti 4K bo tako kmalu postal resničnost, zaenkrat pa še ni nobenega potencialnega datuma izida.

Diablo 4 streamer zaradi hrošča izgubil lik, na katerem je delal 172 ur

0

V preigravanje iger, ki v sebi vsebujejo možnost “Hardcore” ali “Ironman”, se spravijo samo tisti igralci, ki vsebujejo jeklene živce ali pa nečloveško merico potrpljenja. Ti igralni načini vam namreč ob smrti ne ponudijo nalaganja shranjenega položaja, ampak morate igro začeti povsem na novo, zaradi česar gre lahko po zlu desetine ali pa celo stotine ur življenja.

Večina takšnih igralcev smrt sprejme dobrovoljno, saj že od začetka vedo, v kaj se spuščajo. Vendar pa lahko upravičeno znorijo, ko je smrt posledica hrošča ali izpada strežnika, kar pa je vedno past takšnih preigravanj.

Točno to se je nedavno pripetilo Twitch streamerju Quin69, ki te dni, tako kot večina sveta, preigrava Diablo 4. Streamer se je spravil v preigravanje znotraj posebnega Hardcore načina, kar pomeni, da je vsaka smrt tudi finalna, kar pri igranju doda lepo dozo adrenalina. Quin je s svojim Druidom, stopnje 91, ravno zaključil eno temnico, nakar se je začel teleportirati nazaj v domačo bazo, igra pa je nato sredi nalagalnega zaslona zamrznila. Igralec je nato zopet zagnal igro, a ko se je prijavil noter, ga je pričakalo obvestilo, da je njegov heroj bil poslan v Hall of Fallen Heroes in da mora igranje pričeti z novim likom.

Streamer je seveda znorel, saj je bil njegov lik ubit sredi nalagalnega zaslona, ko nad njim ni imel nadzora. Quin69 je vse storil prav: teleportacijo je pričel na nekem osamljenem mestu, ko ni bil pod napadom in med žarčenjem se je okoli njega ovil mehurček, ki bi moral heroja zaščititi pred poškodbami.

Vendar pa se je očitno med tem postopkom nekaj zalomilo in čeprav ni točno jasno, kaj ga je ubilo, je najbolj popularna teorija, da je lik zadela neka strela iz okolice, vmes pa je mehurček izginil, še preden je bila teleportacija zaključena.

Po zlu je šel tako Druid, v katerega je bilo vloženega skoraj 173 ur igranja, a zanimivo je, da to sploh ni prvi takšen primer smrti lika. Streamer Souaïb ‘cArn’ Hanaf je bil prvi igralec na svetu, ki je v hardcore načinu dosegel stopnjo 100, nakar je njegov Barbarian umrl samo zaradi tega, ker je strežnik sredi bitke odpovedal in njegovega heroja za vedno poslal pod zemljo. Neslaven konec legende in še en dokaz, da je Blizzardova ideja o neprestani povezljivosti iger na strežnike zgrešena, saj tehnologija v takšnih primerih ne bi smela tako grdo odpovedati.

Reddit protesti se nadaljujejo, potem ko je v javnost izcurjal interni e-mail direktorja

1

Morda ste v zadnjih dnevih opazili, da spletna stran Reddit, ki se sama oglašuje kot prva stran interneta, ne deluje tako kot bi morala. Reddit je namreč trenutno sredi množičnega protesta proti vodstvu, ki je aprila napovedalo dvig cen svojega protokola API, ki je tista temeljna stvar, zaradi katere sploh lahko delujejo neuradne aplikacije tipa Apollo. Te aplikacije si novih cen, ki bi letno znašale milijone dolarjev, preprosto ne morejo privoščiti, zaradi česar je Apollo napovedal, da bo 30. junija prenehal z obratovanjem, to pa se bo zgodilo samo dan pred tem, preden bodo začeli veljati novi ceniki.

Nova cena API-ja je bržkone posledica tega, da želi Reddit večino uporabnikov preseliti na svojo lastno uradno aplikacijo, kar bi jim seveda dvignilo dobičke. Reddit se uradno brani s tem, da je dvig cen posledica umetne inteligence, podjetji Google in OpenAI pa naj bi tako na enostaven način učili svoji umetni inteligenci na račun Redditove vsebine. Novi cenik jih pri tem zagotovo ne bo preprečil, a bo od tega vsaj Reddit nekaj zaslužil, namesto da vsebino razdaja praktično zastonj.

Reddit: We’re “Sorry”
by u/Dacvak in gaming

Zaradi ugašanja zunanjih aplikacij pa je na spletni platformi završal cel vihar kritik in zaradi njih so tako uporabniki kot tudi moderatorji napovedali večdnevni protestni izklop najbolj popularnih vej Reddita. Ti subredditi tipa r/videos in r/gaming vsebujejo milijone uporabnikov, a glede na nedavno izcurljani e-mail iz strani direktorja Steve Huffman, se vodstvo glede tega ne obremenjuje preveč.

Huffman je v e-mailu priznal, da je jeza uporabnikov očitna, a da bo kot vsaka jeza na Redditu tudi ta protest sčasoma minil. K temu je dodal, da bodo nove cene API-ja obveljale, pa naj se zgodi karkoli.

Razkriti e-mail je samo še dodatno podžgal moderatorje, ki so protestni shod načrtovali do 14. junija, zdaj pa so nekateri napovedali, da bodo subreddite zamrznili za nedoločen čas.

A vsi se ne držijo protestnih smernic. Nekatere večje veje kot so r/gaming in r/awww so se že vrnile, seveda pa lahko administratorji kadarkoli brcne moderatorje obstoječih subredditov, zaposli nove in zmrznjene veje zopet omogoči na svojo roko. Tega verjetno zdaj še ne bodo naredili in vse je odvisno od tega, koliko dolgo bo še trajala jeza uporabnikov in če nemara Reddit naredi kakšno spremembo, a zaenkrat se zdi, da je njihova taktika čakanje, da vihar mine, nakar se bo spet vse vrnilo na stare tirnice.

Nek čudak je prepotoval več kot 1.000 km, samo da je streamerki zažgal avto

0

Biti streamer je morda res sanjska služba marsikakšnega mladca ali mladenke, a ta posel vsebuje tudi svoje pasti. Generalno velja tudi tule pravilo, da bolj ko boš uspešen, več oči boš nase privlekel, med temi gledalci pa se slej ali prej najde nek čudak, ki svojega heroja časti malce preveč resno.

To je nedavno dobro spoznala tudi Twitch streamerka Kyle Carter, ki je svojemu občinstvu znana pod psevdonimom “justfoxii”. 25-letna Kyle ni največja zvezdnica Twitcha, a si je skozi igranje iger Fornite in CS: GO nabralo zdravo občinstvo zasledovalcev, ki po obsegu šteje dobrih 600.000 članov. Sredi maja pa je naletela na eno hudo neprijetno presenečenje, ki jo je v bistvu presenetilo sredi noči.

Kyle živi v zvezni državi Ohio, a je bila sredi maja ravno na dopustu, ob dveh zjutraj pa je prejela klic od prestrašene mame, ki ji je sporočila, da je nek neznanec pristopil do njenega doma in zažgal njen avto. Kyle je imela na svoj štirikolesnik usmerjene kamere in na njih se je jasno videl posnetek moškega, ki je zažgal havbo avta in nato preprosto odkorakal stran.

Požar so kasneje pogasili gasilci, spletna stran Fox19 pa se je nato dokopala do informacij, da je policija v bližini požara našla 28-letnega moškega Farhana Jamija, ki je bil nato hitro aretiran.

Razlog za požar še ni znan, a posledice njega bi bile lahko veliko hujše, saj se je ogenj začel kmalu širiti na bližnjo ograjo in bi lahko skočil tudi na hišo, v njej pa so takrat bile mama streamerke in hišni ljubljenčki. Kylee je naknadno razložila, da Farhan Jami živi v New Yorku in je samo za namene tega požara prepotoval 1.100 km, tako da se mu je morala streamerka očitno pošteno zameriti.

Fahran je trenutno v priporu in trenutno čaka na sojenje.

Lies of P dobil demo in že je tu mod, ki notri vnese orožje in oklep iz igre Bloodborne

0

Iger, ki poskušajo kopirati formulo franšize Dark Souls se je v letih nabralo že toliko, da se je za takšne naslove oblikoval prav poseben žanr imenovan “soulslike”. Čeprav je bilo posnemovalcev veliko, je bolj malo iger kopiranje uspešno izvedlo. Osebno bi med temi naslovi na prvo mesto postavil igre The Surge, slab pa ni bil niti Steelrising, a oboje se niti približno ne more kosati z mojstrovinami, ki nam jih je dostavil razvijalec FromSoftware.

Vendar pa v bližnji prihodnosti prihajata dva večja projekta, ki zaenkrat obljubljata marsikaj in to sta igri Lies of P in The Lords of the Fallen. Pri temu dvojcu bo Lies of P izšel prvi, razvijalec Round8 Studio pa je za igro že izdal prvi demo, ki je dokaj obširen in ne omogoči samo raziskovanja okolice ampak tudi soočenje z nekaj šefi, kar vam prinese kar nekaj ur igranja.

Za Lies of P, ki je nekakšna temačna rekreacija pripovedi o Ostržku, je že od začetka jasno, da se močno zgleduje po igri Bloodborne in čeprav je založnik Neowiz obtožbe kopiranja zavrgel, saj naj bi bile po njihovo vse similarnosti zgolj naključje, je vsakemu igralcu jasno, kje je Round8 našel svoj navdih in to ne samo glede temačnega viktorijanskega stila igre, ampak tudi glede bojevanja in dizajna šefov.

Ker je demo izšel na PC-ju so modderji hitro poprijeli za delo in tako je ekipa Garden of Eyes spočela prvo modifikacijo, ki je v Lies of P prenesla orožje in opravo Hunterja, ki ju dobimo na začetku igre Bloodborne. Zadevi se odlično ujameta s splošno estetiko igre, kar je v bistvu še en dokaz, da se je Round8 res močno zgledoval po tej FromSoftwarovi mojstrovini, za katero še vedno čakamo nadaljevanje ali pa vsaj predelavo.

Mod je zaenkrat na voljo samo preko Patreona in je zanj treba plačati 5 €, a modderska ekipa pravi, da ta cena velja samo za ta zgodnji dostop, ko pa bo igra izšla v celoti, bo tudi razširjeni mod vseboval več vsebine in takrat bo postal brezplačen za vse.

Tako se splača biti še malce potrpežljiv, saj Lies of P izide že 19. septembra.

High on Life najavil dodatek High on Knife

0

Prvoosebna streljanka High on Life je vsekakor nekaj posebnega, saj je to zadeva, ki je namenjena vsem oboževalcem straniščnega humorja, še bolj specifično pa je usmerjena v množične oboževalce risane serije Rick and Morty. Za razvoj je poskrbel studio Squanch Games in igra je ob izidu naletela na dobre in povprečne ocene, ni pa bila všeč vsem, saj ti za uživanje v tej avanturi mora ustrezati dotični humor, ki je sestavni del igralne formule.

Squanch Games se zdaj pripravlja za izdelavo prvega obsežnejšega dodatka, ta pa bo nosil ime High on Knife. V glavni vlogi bo tokrat nastopal nož Knifey, ki smo ga v originalni kampanji slišali na začetku, nato pa bolj poredko. High on Knife nas bo v tej razširitvi odpeljal na novo štorijalno pot, ki bo dokaj drugačna od originala, saj zadeva že malce spominja na grozljivko, čeprav ne bo vmes pozabila na humor.

Poleg Knifeyja bomo v dodatku gledali novi orožji Harper, ki je bivša vojaška pištola, ki poskuša pozabiti svojo preteklost in BALL, ki izstreljuje majhne kaotične in brbljajoče izstrelke. Tudi Knifey bo dobil pomembno nadgradnjo, nova orožarna pa nam bo prišla izjemno prav, saj nam na poti stoji novi in titanski šef Mux.

Dodatek bo vsekakor drugačen kot pa je bilo sprva načrtovano. Od izida igre so se namreč pojavile grde obtožbe proti Justinu Roilandu, ki je bil letos obtožen nasilja proti anonimni partnerki, zaradi tega pa je bil leta 2020 tudi aretiran. Justin je pravico dosegel na sodišču in marca so bile obtožbe proti njemu opuščene, a škoda v karieri je bila že narejena. Adult Swim ga je med tem časom odpustil od serije Rick and Morty, poslovil pa se je tudi od studia Squanch Games, kar je bil velik udarec za razvoj dodatka, saj je Justin glasovno upodobil cel kup likov in orožij.

High on Knife zaenkrat še nima datuma izida, a ga lahko pričakujemo enkrat jeseni.

Dead Island 2 bo dobil še dva večja dodatka

Igra Dead Island 2 je bila eno lepših presenečenj leta 2023. Ne samo da je dokaj neznani razvijalec Dambuster uspel kodo te igre, ki je bila dolgo ujeta v razvijalskem peklu, pripeljati do uspešnega zaključka, zadeva je bila celo presneto zabavna za igranje in čeprav ni dostavila ničesar res novega, je vsaj deovala brez problemov, kar je za AAA naslove v te letu že pravi dosežek.

Dambuster z razvojem še ni zaključil in skupaj z razvijalcem Deep Silverjem sta pred kratkim napovedala načrt nadaljnjih izdaj vsebine. Igra je bila namreč prodajana skupaj s sezonsko prepustnico, tako da so igralci upravičeni do dodatne zabave, nekaj od te pa so prejeli že danes.

Dead Island 2 je tako prejel prvi DLC, ki se imenuje Cosplay, ta pa se odklene takrat, ko dokončamo nalogo Call The Calvary. DLC nam omogoči natikanje novih preoblek, ki jih lahko kupimo v obliki Premium Character Packov znotraj digitalne trgovine, kolekcija Till Dawn pa je brezplačna za vse igralce in za vsakega od Slayerjev prinese eno unikatno preobleko. Cosplay ne bo bistveno spremenil igralne formule, saj so te kožice namenjene tistim, ki jim je dejansko mar za izgled svojega junaka, čeprav celo igranje izvajamo iz prvoosebne perspektive in se tako nikoli zares ne vidimo.

Bolj zanimiva bosta večja dodatka, ki bosta s sabo prinesla nekaj nove zgodbe, območja in misije. Prva večja razširitev se bo imenovala Haus, ki bo spremljala zgodbo nekega milijarderja, ta pa se je dolgo pripravljal na apokalipso preko techno obarvanega kulta, ki se prav rad kopa v slapovih krvi.

Hus izide v zadnji četrtini 2023, na drugi dodatek SOLA Festival pa bo treba počakati do druge polovice 2024. Tudi ta razširitev se bo vrtela okoli množičnih, zabav in drog, preko katerih bomo lahko svet rešili v “tipičnem slogu Los Angelesa”.

Dead Island 2 je bil za Deep Silver uspešnica, saj se je v samo treh dneh od izida prodal v milijon primerkih. Tega uspeha je vesela tudi krovna firma Embracer Group, ki je nedavno napovedal množična odpuščanja, preklic iger in celo zapiranja nekaterih studiev.

Obetavna potezna pustolovščina The Lamplighter’s League dobila datum izida ter nov napovednik

0

O igri The Lamplighter’s League smo enkrat že pisali in novi projekt razvijalca Harebrained Schemes, ki je nazadnje spočel igro Battletech, čeprav se ga osebno raje spomnim po trojici naslovov Shadowrun, je v prvem napovedniku vsekakor dostavil zanimivo premiso. Namreč ne vidimo ravno pogosto iger, ki bi za štorijalno podlogo vzele tisti pustolovski, Indiana Jones stil iz leta 1930 ter iz njega poskušale ustvariti pripoved, ki doda nekaj unikatnih konceptov.

The Lamplighter’s League bo spremljala zgodbe večih protagonistov, ki so vsi po vrsti lopovi dobrega srca, ekipo pa bo treba popeljati skozi stopnje, polne sovražnikov in to v poteznem načinu. Tisti, ki so zadevo že preizkusili pravijo, da je tole nekakšna mešanica pristopov iger XCOM in Desperados, kar pomeni dobro in globoko taktično preizkušnjo, ki je popestrena z zanimivimi liki, vsak od teh pa nosi svojo osebnost.

Igra je pred kratkim prejela frišni igralni napovednik, ki pokaže raznovrstno akcijo na terenu. Pred vsako misijo se bo pametno malce skrivati po terenu in odstraniti nasprotnike po tihem, saj ko nas enkrat opazijo bo pred nami stala veliko lažja naloga. Poleg streljanja in uporabljanja veščin bo treba na terenu pametno izrabljati razne naokoli postavljene predmete, saj pač rdeči sod, poln nafte, ob srečanju z našim metkom za nasprotnika vedno naredi eksplozivno presenečenje.

The Lamplighter’s League je skladno z novim videom dobil tudi datum izida, ki bo vrinjen v izjemno pestro jesen, saj bomo igro zaganjali od 3. oktobra dalje, na Steamu pa razvijalec že sprejema prednaročila.

Dragon’s Dogma 2 bo imel 4x večjo mapo od predhodnika

0

V zadnjem mesecu je imel praktično vsak večji založnik svojo lastno konferenco iger in med njimi je svoje prihajajoče naslove pokazal tudi Capcom. Japonci imajo zagotovo v pečici cel kup različnih naslovov, vendar na včerajšnji konferenci niso pokazali kakšnih večjih projektov. Novo poglavje franšize Resident Evil je očitno še leta stran, tako da je trenutno njihov največji napovedani naslov Dragon’s Dogma 2, za katerega je režiser Hideaki Itsuno podelil nekaj novih informacij.

Med temi je najbolj bistvena tista, ki se tiče same velikosti sveta. Igra bo tekla na pogonu RE Engine, to pa je razvijalcu omogočilo kreiranje veliko večjih map, ki jih ne bodo prekinjali nalagalni zasloni in bodo po sebi imele posejan cel kup prijateljskih in neprijateljskih zveri, to pa nam bo pričaralo živ svet. Itsuno je zelo ponosen ravno na ta aspekt igre, saj želi ekipa pričarati globoko in verno izkušnjo, ki bo ponujala ducate ur preigravanja. Že original ni bil tako majhen, drugi del pa bo pričaral kar štirikrat večjo površino, za katero upamo, da bo gosto poseljena z dobrimi stranskimi misijami in šefovskimi boji.

Ostale informacije so tiste, za katere smo že vedeli. Nastopali bomo v vlogi Arisena, temu pa bodo družbo delali trije pomagači, ki so v tem svetu imenovani Pawni. Glavnega pomagača bomo oblikovali sami, ostala dva kompanjona pa bomo najeli iz vrst nabornikov, ki so jih oblikovali drugi igralci.

Kratki izsečki igranja so videti impresivno, saj je jasno, da sta grafika in animacija v primerjavi z originalom skočili na novo stopnjo. Po monstrumih bo spet možno plezati in jim tako zadati uničujoče udarce, čakajo pa nas novi nasprotniki kot so Meduza in drugi.

Itsuno je bil z informacijami bolj skop, kar gre bržkone na račun tega, da Dragon’s Dogma 2 še vedno nima datuma izida.

Still Wakes The Deep je zanimiva grozljivka, ki se dogaja na naftni ploščadi

0

Naftne ploščadi so lokacije, ki jih v igrah ne vidimo pogosto, kar je v bistvu čudno, saj je to idealno mesto za pripovedovanje atmosferičnih grozljivk. Na internetu lahko najdete veliko zgodb delavcev, ki so na teh izoliranih lokacijah sredi oceana videli in slišali veliko bizarnih dogajanj, ki se jih drži pridih nadnaravnega, zato bi bilo logično, da bi se te zgodbe prenesle tudi v svet videoiger.

To bo poskušal narediti razvijalec The Chinese Room, ki ima v življenjepisu zapisane zanimive igre, kot so Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs in Everybody’s Gone to the Rapture. Vsi ti naslovi spadajo v žanr sprehajalnih simulatorjev, kjer se v bistvu samo sprehajate iz ene lokacijo na drugo ter spremljate dogajanje okoli vas, nova igra Still Wakes the Deep pa je videti kot prehod na novo stopnjo, saj je videti kot prava grozljivka, ki jo bo dejansko treba interaktivno igrati.

Znašli se bomo v vlogi delavca na naftni ploščadi Beira D, ki se nahaja ob škotski obali, leta 1975 pa se zgodi velika nevihta, ki začne lomiti in poplavljati vse pred sabo. Naša naloga je rešiti naše sodelavce, a morski valovi niso edina nevarnost, ki nas čaka v izoliranih hodnikih. V globočinah morja se je prebudila neka neznana nevarnost in tudi ta je začela nagajati, tako da bo igra dobila tudi elemente, ki se napajajo iz grozljivih pripovedi, ki jih je stoletja nazaj spisal H. P. Lovecraft. Komunikacija z zunanjim svetom je bila prekinjena, tako da nas čaka slastna in atmosferična pripoved, ki malce spomni na film The Thing.

Still Wakes the Deep žal še nima datuma izida, več informacij pa vas čaka na uradni strani.

Po dveh letih od zadnjega napovednika je Hellblade 2 pokazal samo novo vmesno sekvenco

0

Šest let že mineva odkar je takrat samostojni razvijalec Ninja Theory spočel resnično unikaten naslov Hellblade: Senua’s Sacrifice in svetu pokazal, da lahko tudi AA igre nosijo čudovito grafično podobo ter superiorno glasovno podajanje. Igra se je bavila tudi z dojemanjem psihoze, zaradi česar glavna junakinja tekom raziskovanja vikinške mitologije nikoli ne ve, ali so stvari pred njo resnične ali pa samo rezultat halucinacij.

Od izida prvega naslova je bil Ninja Theory kupljen iz strani Microsofta in brž po zaključeni kupčiji so najavili nadaljevanje Senua’s Saga: Hellblade 2. Igra je bila prvič najavljena leta 2019 in takrat smo predvidevali, da bo tole še vedno manjši naslov, ki bi moral iziti v roku nekje dveh let, a očitno namerava Ninja Theory zadevo zdaj bolj izpopolniti, saj se jim ni treba obremenjevati s financami.

Igra je leta 2021 dobila prvi igralni napovednik, ki je bil impresiven, saj se je Senua borila proti večjemu trollu, grafično pa je bila zadeva videti naravnost neverjetno. Igralci vse od takrat čakajo na potencialni izid ali pa nov prikaz igranja in čeprav se je Ninja Theory pojavil na letošnji konferenci Xbox Games Showcase, so za igro Senua’s Saga: Hellblade 2 pokazali samo eno daljšo vmesno sekvenco.

Ta je sicer grafično in zvočno impresivna, a ne moremo si kaj, da ne bi po vsem tem času pričakovali nekaj bolj konkretnega, saj v bistvu vidimo samo kakšni dve sekundi dejanskega igranja, preostali čas pa poslušamo šepetanje glasov in čeprav video traja dobre štiri minute, se začne proti koncu že vleči kot dolg ponedeljek.

Senua’s Saga: Hellblade 2 potrebuje še nekaj kodiranja zato izid pričakujemo v 2024, igra pa bo izšla samo za PC in Xbox Series X.

Ustvarjalci igre We Happy Few napovedali nov naslov

0

Razvijalec Compulsion Games je eden tistih studiev, ki znajo preko napovednika dobro zrajcati igričarsko publiko, a paziti se je treba nato končnega izdelka, ki zna biti podpovprečen. Compulsion Games se je namreč rodil leta 2009 in je zagotovo najbolj znan po svoji igri We Happy Few, ki je imela hudo originalno idejo, zaradi katere smo vsi pričakovali nekakšno različico BioShocka, nakar smo na koncu dobili samo še eno preživetveno igro, ki je bila za povrh še izjemno slabo optimizirana in ni bila nikoli zares popravljena.

Njihov novi projekt nosi ime South of Midnight in stvarca je na Microsofotovi predstavitvi Xbox Games Showcase dobila intriganten napovednik, ki je v bistvu bolj dražilnik. Preko unikatne animacije, ki je videti kot nekaj, kar bi spočel um Tima Burtona, lahko vidimo ostarelega gospoda, ki je praktično okostnjak, med igranjem kitare, nakar se mu približa temnopolto dekle, ki ga povpraša za veliko pošastjo, ta pa se nato začne dvigati izza nje in je glede na senco naravnost titanska.

Dekle, ki ji je ime Hazel in bo tudi protagonistka tega naslova, se nato obrne in začne preko unikatne magije, imenovane Weaving, pripravljati močan urok, tu pa se dražilnik tudi konča. Iz videa smo tako dobili bolj malo informacij, se je pa režiser David Sears nato malce bolj razgovoril za spletno stran Xbox Wire in za njo objasnil, da se bo igra dogajala znotraj magične različice ameriškega juga, tako da ni za pričakovati visokih blokov in stavb, ki pripadajo velemestom, ampak zapuščene kolibe ter močvirje, polno aligatorjev ter magičnih zveri.

South of Midnight ni dobil prav nobenega datuma izida, tako da potrpežljivo čakamo na vsaj prvi igralni napovednik.

Assassin’s Creed Mirage pokazal nekaj praktičnega igranja

Na današnji konferenci Ubisoft Forward je postalo jasno, da so naslednja prava poglavja franšize Assassin’s Creed bržkone še leta stran, zato se bo za nekaj časa treba zadovoljiti s polnadaljevanjem Mirage, ki je bil nekdaj zamišljen kot dodatek za igro Assassin’s Creed Valhalla, a je kasneje postal svoj lastni naslov, ki bo zdaj poskušal zapolniti čas do naslednjega večjega poglavja.

Mirage bo spremljal zgodbo našega starega znanca Basima, v tej igri pa bomo spremljali njegovo odraščanje in njegov postopni trening, zaradi katerega je na koncu postal svetovno slavni morilec.

Našo avanturo bomo tokrat podoživeli znotraj mesta Bagdad, ki bo vsebovalo veliko visokih stavb, ulic, hiš in večjih palač, vse to pa izjemno prav pride najetemu morilcu, ki se želi stopiti s sencami, odstraniti svojo tarčo in jo nato čimprej popihati iz mesta zločina.

Mirage bo pošteno predrugačil igralno formulo in se bo znebil RPG razvoja lika ter izbiranju dialogov, razvijalci pa želijo preko njega poustvariti izkušnjo originalnih iger, kjer je bil poudarek na skrivanju in dejanskih umorih izbranih tarč.

V skoraj 8 minut dolgem igralnem posnetku lahko vidimo Basima med tekanjem po mestu, hitrem odstranjevanjem tarč ter uporabi raznoraznih pripomočkov. Sovraga bomo lahko zamotili z dimnimi bombami, mu nastavili past, najbolj pa se bo obnesel skok iz previsa, ki bo preko zapestnih nožev poskrbel za hitro deratizacijo. Basim se v igralnem posnetku niti enkrat ne zaplete v kakšen večji pretep, saj samo enkrat blokira udarec z mečem, nakar hitro zbeži stran. To zna pomeniti, da nas zna sovražnik hitro ubiti, na zgornji levi strani pa lahko vidimo, da bodo razne naloge vsebovale tudi podmisije tipa “opravi nalogo brez ene same poškodbe”.

Grafično je zadeva sicer videti malček zastarelo, kar je posledica tega, da bo Mirage tekel tudi na konzolah Xbox One in PlayStation 4 in to je najverjetneje tudi zadnji Assassin’s Creed, ki ga bodo te konzole še prejele. V igranje se bomo spustili že 12. oktobra, na PC-ju pa bo igra na voljo samo preko servisov Ubisoft Connect in Epic Games.

Star Wars Outlaws pokazal več kot 10 minut igranja

0

Morda najbolj razburljiva igra na kateri trenutno dela Ubisoft je Star Wars Outlaws, ki je bila najavljena včeraj na Microsoftovi konferenci Xbox Games Showcase, danes pa ji je francoski založnik namenil levji delež pozornosti, saj jo je prihranil za sam konec svoje lastne konference Ubisoft Forward.

Dobili smo vpogled v igranje, tako da smo se malce bolj intimno lahko spoznali z glavno junakinjo Kay Vess, ki bo kot najemnica in prebrisana tatica malce spominja na Hana Solota, le da je dekle veliko bolj gibčna in ne čaka, da jo kdo prvi ustreli s svojim blasterjem.

Družbo ji bo vedno delal srčkani mali Nix, za katerega že vidim, da ga bo ščitil na vse možne načine in gorje tistemu, ki bo proti majhnemu bitju nameril orožje ali grdo besedo. Ob strani nam bo stal še robot z imenom ND-5, ki mu očitno ne bo do šal in bo na sebi nosil frajerski plašč, kar je obleka, ki je na droidih ne vidimo pogosto.

Igralni posnetek na pokaže Kay, ki se tihotapi skozi opuščeno imperijsko bazo in vidimo lahko, da bomo nasprotnika lahko odstranili potiho, v nekaterih situacijah pa nam bo lahko pomagal tudi Nix, ki bo zmožen sprožiti razne oddaljene naprave ali pa bo za kratek čas zamotil nasprotnika. Šunjanje se v tem primeru ni obneslo, saj Kay opazijo, nakar se začne divja akcija, sestavljena iz streljanja ter boja od blizu. Naša junakinja na koncu skoči na speederbike, se odpelje do bližnje baze, kjer zaključi nalogo, a še pred tem zavrne ponudbo oficirke Imperija, kar nam na koncu prinese večjo denarno nagrado, a za kazen se za nami zapodi roka pravice, ki nas nato zasleduje celo v vesolje. Imperij se za nami zapodi celo s TIE Fighterji, kar je malce nenavaden odziv za preprosto tatico, ki je zavrnila dajanje podkupnine, a morda ima Kay do takrat že pošten sloves med imerijskimi enotami.

Tudi v vesolju ne bomo nemočni, saj bo naša ladjica, z zaenkrat neznanim imenom, lahko ustrelila nazaj in čeprav vsemirske bitke niso videti tako vznemirljive kot prej pokazana akcija na tleh, Ubisoft vseeno trdi, da bo tudi ta del tvoril velik del naše izkušnje in da bomo lahko med potovanjem med zvezdami lahko tudi raziskovali okoli zapuščene vesoljske postaje.

Star Wars Outlaws je videti spodobno in ustvarjanje odprtega sveta znotraj Vojne zvezd so mokre sanje marsikakšnega privrženca te filmske franšize. Na igranje bo treba še malce počakati, saj je igra napovedana za enkrat v 2024.

Avatar: Frontiers of Pandora močno spominja na Far Cry

0

Založnik Ubisoft je na svoji današnji konferenci Ubisoft Forward največ časa posvetil svoji igri Avatar: Frontiers of Pandora, kar niti ni tako presenetljivo, saj je tole prvi pravi naslov, ki se dogaja znotraj vesolja Avatar in glede na to, da je ta franšiza po letih izostanka letos končno dobila svoj drugi del in je spet podirala rekorde pri kino blagajnah, licenca za kreiranje svoje zgodbe znotraj sveta Jamesa Camerona zagotovo ni bila poceni.

Da Ubisoft dela na igri vemo že dolgo, a danes smo prvič dobili igralni posnetek, ki je delo razvijalca Massive Entertainment pokazal v praktičnem smislu. Dobili smo v bistvu dva napovednika, od katerih je eden pokazal nekaj dejanskega igranja in treba je reči, da je Avatar: Frontiers of Pandora čudovit naslov, ki pa igralno ne bo prinesel neke revolucije.

Zanimivo je, da bomo igranje izvajali iz prvoosebne perspektive, igra pa bo v tretjeosebni pogled preskočila samo med jezdenjem talnih in zračnih živali. Svet je čudovit in če zna Ubisoft nekaj narediti prav je to oblikovanje širnih planjav, ki vsebujejo polno zelenja in zanimive, tokrat nezemeljske favne. Oboževalci Avatarja se boste tule zagotovo počutili kot doma, mapa pa bo razdeljena na različne predele, s svojimi lastnimi ekosistemi in plemeni Navijev.

Igranje pa je videti hudo podobno franšizi Far Cry. Čaka nas veliko strelske akcije, ki jo bomo lahko izvajali preko orožij, ki jih bomo izmaknili ljudem, moč pa bo uporabiti tudi lastne sulice in puščice, ki bodo tule presneto močne. Ta primitivna orožja so očitno dovolj močna, da kot za šalo odstranjujejo večtonske robote, v enem kadru pa Navi preko ene puščice zruši kar cel helikopter kar izpade malce nenavadno.

Potem je tu lov za živalmi, kovačenje in nadgrajevanje opreme, kuhanje naokoli pobranih sadežev in seveda osvobajanje sovražnih taborov iz rok sovražnih Homo Sapiensov, vse to pa bo pomagalo k celjenju Pandore.

Avatar: Frontiers of Pandora je videti kot sanjska igra za vse oboževalce Avatarja, a če ste morda že zdaj prenažrti formule igre Far Cry je morda pred nakupom pametno počakati na prve recenzije. Igra izide 7. decembra in je eden prvih Ubisoftovih naslovov, ki ne bo podpiral prejšnje generacije konzol.

Avowed pokazal prvi igralni napovednik in ta ni tisto, kar smo pričakovali

1

Avowed je morda moja najbolj pričakovana igra, ki jo v rokah drži Microsoft in moje mnenje si deli še veliko drugih igralcev. Zadeva namreč nastaja v rokah razvijalca Obsidian Entertainment, ki velja za enega najboljših ustvarjalcev RPG-jev vseh časov in to je njihov prvi večji projekt, odkar jih je pokupil Microsoft, zaradi česar so končno lahko zavrgli skrbi glede financ in se osredotočili samo na ustvarjanje odlične igralne izkušnje, ki se bo, tako kot njihovi pretekli projekti, igrala še dolgo po njenem izidu.

Avowed je bil prvič uradno najavljen leta 2020 in po treh letih smo zanj končno dobili tudi igralni napovednik, ki pa nas je večino ujel dokaj presenečene. Tisti prvi dražilnik izpred treh let nam je namreč najavil odraslo igro, ki bo nekakšna izpopolnjena kopija Skyrima, le da bo vsebovala bolj napredno štorijo, po čemer je Obsidian navsezadnje tudi najbolj znan. Odrasla zgodba je navsezadnje tudi logična, saj se bo Avowed štorijalno napajal iz iger Pillars of Eternity, ki so polne političnih spletk in odraslih tem tipa: v deželi se je pojavila nova kuga, ki novorojenčke oropa duš.

Prvi igralni posnetek pa navrže dokaj risankast, morda že malce komičen ton, ki bi ga prej pripisali kakšnemu poglavju franšize Fable, kot pa odraslemu RPG-ju, ki naj bi bil Avowed. Ob prvem izrisu pokrajine in posejanih vijoličastih cvetlicah sem se spomnil na Obsidianov prejšnji naslov The Outer Worlds, ki je po mnenju mnogih njihova najslabša igralna izkušnja do sedaj.

Nekaj manjka tudi animacijam, saj lahko vidimo kadre bojevanja, tam pa je mahanje sekir videti brez potrebne težine in je celo videti malce slabše od 12 let starega Skyrima po katerem naj bi se Avowed zgledoval. Mimogrede, to zdaj ne velja več. Feargus Urquhart, ki je trenutni šef Obsidiana, je za PCGamer potrdil, da je Avowed bil sprva zamišljen kot njihova verzija Skyrima, a skozi čas so se zavedali, da je njihova moč v ustvarjanju globokih RPG-jev in ne odprtih svetov. Avowed je zaradi tega bolj podoben igri The Outer Worlds po kateri pa so se nemara zgledovali malček preveč.

Seveda znajo biti slabe slutnje takoj odpuščene, če bo Obsidian dostavil globoko zgodbo, z dobrimi RPG mehanikami in s svetom, kjer bodo naše odločitve nosile resnične posledice. Če jim bo vse to uspelo bomo videli enkrat v letu 2024.

Po treh letih od najave je Fable le dobil prvi igralni napovednik

0

So res že minila tri leta, odkar nam je Microsoft na sejmu E3 prvič pokazal kratki napovednik za ponovno obuditev franšize Fable? Čas res hitro mineva in razvijalec Playground Games, ki je znan po svoji seriji dirkačin Forza, med tem obdobjem o igri ni podal prav nobenih novih informacij. Zaradi tega so se začele pojavljati govorice, da je projekt padel v težave, Playground pa je skrbi vsaj malce pomiril s prvim igralnim napovednikom.

Komična nota teh iger očitno ostaja, saj je prenovljeni Fable videti kot tretjeosebna akcijska igra, ki se jemlje samo na pol resno, a res ne rabimo, da čisto vsak RPG pred nas pripelje odraslo štorijo. Da se bo vse vrtelo okoli dobrega humorja napove že uvodni obraz, ki pripada igralcu Richardu Ayoadeju, tega pa se spomnimo predvsem iz komične serije The IT Crowd. Richard tule igra nekega velikana, ki ga neznana junakinja obišče ko spleza na vrh fižolove bilke, nakar se začne divja akcija, ki se za našo junakinjo konča bolj klavrno.

Grafično je novi Fable videti spektakularno, saj lahko vidimo res visoko stopnjo podrobnosti izrisanih mečev in okvirjev, animacije med sabljanjem in šviganjem ognjenih urokov pa so videti nekaj, kar resnično pripada naslednji, no zdaj že trenutni generaciji konzol. Sumimo sicer, da bomo glavnemu junaku sami izbrali spol in obraz, saj je nastopajoča junakinja v napovedniku videti kot nekaj, kar je bilo narejeno znotraj ustvarjalnika likov in ne kot nekaj, kar bi bilo obraz te franšize.

Novi Fable nam je dolžan še kar nekaj odgovorov, na katere pa bo treba še počakati. Tako kot Clockwork Revolution izpod razvijalca inXile Entertainmenta tudi Fable nima prav nobene omembe datuma izida, tako da ga letos verjetno še ne bomo igrali.

Starfield je v skoraj uri dolgi predstavitvi videti resnično impresivno

Ko nam je Bethesda leto nazaj pokazala prvi igralni posnetek igre Starfield, na kateri na takšen ali drugačen način delajo že dve desetletji, so bila med igralci mnenja deljena. Po eno strani je obljuba o tisoč različnih planetih, ki jih lahko prosto raziskujemo hudo privlačna za vse navdušence znanstvene fantastike, po drugi strani pa je bilo videti, da je treba na igri narediti še veliko dela, saj je bilo streljanje videti hudo povprečno, sličice na sekundo pa nikakor niso bile videti stabilne.

Od takrat je preteklo eno leto in Bethesda je zopet stopila pod žaromete, tokrat pa je za nas pripravila skoraj uro dolg igralni posnetek, ki je od prejšnjega prikaza močno bolj impresiven.

Bethesda se je res spustila v podrobno predstavitev igralnih sistemov in čez čas smo se začeli spraševati, če ni morda vse skupaj že malce predobro, da bi bilo res. No, skoraj prepričani smo, da tista hvala o 1000 različnih planetih res drži, a skoraj prepričani smo, da bo na večini njih možno samo pristati, pobrati kakšne surovine in se nato odpeljati na enega od peščico planetov, ki bodo dejansko držali štorijalne elemente.

Začetek igralnega posnetka ni ne vem kako navdušujoč, saj sem ob skeniranju planetov in laserskemu vrtanju za surovinami dobil asociacijo na No Man’s Sky, ki je ravno tako veliko obljubljal, na koncu pa dostavil samo veliko plehke vsebine.

A bolj ko se je Bethesda začela spuščati v globine igralne formule, bolj so se moje oči širile od navdušenja. Tu so ogromni planeti, ki ponujajo cel kup okoli hodečih NPC-jev, ki nam bodo nudili glavne in stranske misije. Pri raziskovanju bomo lahko naleteli na skrite naselbine, ki bodo skrivale svoje dodatne naloge in zaklade. Potem je tu boj, ki je videti veliko bolje od prej. Različni planeti bodo ponujali svojo gravitacijo, kar bomo lahko izkoristili za boj, saj bomo preko raketnega nahrbtnika lahko frčali naokoli ali pa za raziskovanje težko dosegljivih predelov. Razvijalec je šel celo tako daleč, da nas bo sunek orožij v breztežnosti odrinil nazaj, poskrbljeno pa bo tudi za tiste, ki bi radi zavrgli akcijski pristop za nekaj bolj skrivalniškega.

A s tem smo se dotaknili samo stvari, ki se dogajajo na tleh. Moč bo tudi opremljati svojo vesoljsko ladjico in tudi z njo bomo lahko raziskovali bližnje vesoljske postaje, se po njih prosto sprehajali in trgovali, pretikali pa bomo lahko tudi kabine lastnega plovila, se pogovarjali s svojimi kompanjoni in pletli prijateljske vezi in celo romance. Ladjico bo moč tudi nadgraditi in ji pripasati bolj napredne sisteme, kot je denimo močnejši pogon, preko katerega bomo dosegli bolj oddaljene predele, nagrajevanje orožij pa nam bo pomagalo nasprotnika hitro spremeniti v vesoljski prah. A tudi tu bomo imeli izbiro, saj nam nasprotujočih ladij ne bo treba vedno uničiti, saj jih lahko raje spravimo v svojo lastno zbirko flote, nakar jih lahko shranimo ali pa prodamo za mastne denarce.

Igrali bomo lahko dobričino ali pa vesoljskega gusarja, oboje pa bo prineslo svoje prednosti in slabosti. Skladno s tem bo treba skrbeti za razvoj svojega astronavta, izbira naše zgodovine pa nam bo pomagala pri raznih dialogih in razpletih nalog.

Starfield je videti hudo impresivno in če je bila včasih Halo tista franšiza, ki je prodajala konzole Xboxe, je v trenutnem svetu to nalogo nedvomno prevzel Starfield. Microsoft ima končno pod roko neko ekskluzivo, ki bo pristašem Sonyjevih konzol sprožila lepo merico ljubosumja, Xboxaši pa so toliko bolj lahko veseli, saj bodo igro preko naročnine Game Pass poganjali že od prvega dneva izida. Vse niso samo pozitivne novice, saj bo tole še en naslov, ki bo na konzoli Xbox Series X dosegel maksimalno 30 sličic na sekundo. Dodatni minus so obrazne mimike, ki včasih niso dorasle sicer impresivni grafični podobi, a to bo morda razvijalec do izida še nekoliko izboljšal.

Ta je zdaj res hudo blizu, saj se bo pripetil že 6. septembra, poleg konzol Xbox Series S in X pa bo ta dan igra izšla tudi na PC-ju.