🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 127

HTC predstavil nova VR očala, ki naj bi tekmovala z Meta Questom

HTC je že stari znanec VR industrije in njega dni je bil največji konkurent Oculusa, saj so preko svojega izdelka Vive pošteno premešali štrene Oculus Rifta. Vendar pa so bili tisto drugi časi, saj je HTC takrat še sodeloval z Valvom, slednji pa se je nato odpravil ustvariti svoja lastna očala Index, medtem ko je Oculus dostavil brezžična očala Meta Quest.

HTC se sicer ni predal in v zadnjih letih so izdali več novih VR očal, žal pa nobena od teh niso dosegla stare slave. Tepla jih je predvsem cena, ki preprosto ni bila konkurenčna, a morda bo rešila bilka prišla v obliki novo najavljenih očal Vive XR Elite.

Gre za popolnoma brezžična VR očala, ki bodo vsebovala tudi možnost mešanja AR prvin, le da te ne bodo tako razvite kot pa pri konkurenčnem Meta Questu. Tehnične specifikacije so impresivne, saj bo vsaka od leč ponujala ločljivost 2K, 110 stopinjski kot gledanja in 90 Hz osveževanje slike. Znotraj očal se bo nahajal procesor Qualcomm Snapdragon XR2, ki ga najdemo tudi v Meta Questu 2, a je šibkejši od tistega v Quest Pro-ju. Dodanih bo še 12 GB pomnilnika in 128 GB prostora za shranjevanje podatkov.

Zanimiv je dizajn očal. Vive XR Elite tehta 625 gramov, a to je z dodano baterijo, ki se nahaja na zadnji strani in jo lahko po želji tudi odstranimo. Takrat se teža zmanjša na samo 240 gramov, a seveda boste primorani v tem primeru zadevo priklopiti na neko drugo napajanje, kot je denimo PC. Baterijo boste lahko povsem sneli iz naprave, kar je dobro, saj bo eno polnjenje zadostovalo samo za 2 uri neprekinjene zabave, tako da bo pametno pri roki imeti še kakšno rezervno baterijo, ki jo lahko preprosto zamenjate in nadaljujete z igranjem, potrošeno pa ta čas priklopite na polnjenje.

HTC pravi, da bo Vive XR Elite kasneje dobil še dva opcijska dodatka, ki bosta omogočala sledenjem očem in obrazu, vendar pa tega ne boste dobili v izvirnem paketu, ki bo vseboval očala, eno baterijo in dva kontrolerja.

Vive XR Elite obljublja veliko, vendar pa se zatakne pri ceni, saj HTC zanj zahteva 1.449 €. To je veliko več od očal Meta Quest 2, ki se pri nas prodajajo po ceni 549 €, a je ceneje od Meta Quest Pro-ja, ki na uradni strani stane 1.799 €. Kje točno se bo ustalil XR Elite bomo še videli, a na prve recenzije ne bo treba čakati dolgo, saj zadeva izide že 15. februarja, prednaročila pa so zdaj že odprta.

Sony pokazal nov kontroler, ki je namenjen osebam s posebnimi potrebami

0

Ena bolj pohvalnih stvari iz igričarske industrije, ki se je razvila predvsem v zadnjih dveh letih, je skrb za vse tiste osebe s posebnimi potrebami, ki bi se rade zabavale v igranju iger, a jim je to onemogočeno, saj imajo velike težave pri nadzornih shemah – pa naj bodo to miška in tipkovnica ali pa običajni igralni plošček.

Takšni igralci so se za svojo zabavo največkrat morali zanašati na posebej prirejene izdelke iz strani tujih podjetij, a so se pri tem pojavljale tudi težave glede prilagodljivosti, saj je vsaka taka oseba potrebovala posebej prirejene nadzorne sheme, to pa ni bilo ravno poceni.

Led je pri temu oral Microsoft, ki je leta 2018 izdal posebej prirejeni igralni plošček Xbox Adaptive Controller. Ta ni samo prilagodljiv, ampak se ponaša tudi z ugodno ceno, saj ga Microsoft te dni prodaja za vsega 100 €, kar je v primerjavi s prejšnjimi rešitvami, ki so med drugim vključevale tudi 3D printane dele, vsekakor več kot ugodna ponudba.

Z nekaj zamude se je zdaj po isti poti odločil odpraviti tudi Sony in včeraj so najavili svoj prvi projekt za osebe s posebnimi potrebami, ki nosi ime Project Leonardo.

Ta posebej oblikovan igralni plošček nosi nekam želvasto obliko, kar je zanimiva asociacija na ime Leonardo, ki je tudi eden od znanih predstavnikov Nindža želv.

Barvna paleta je enako črna bela kot igralni plošček Dual Sense, kar je logično, saj je Leonardo namenjen konzolam PlayStation 5, a upanje obstaja, da bo podprt vsaj še PC. Ločena lupina vsekakor nosi unikaten dizajn, saj so gumbi veliki in so tudi malce drugače ukrivljeni – R2, ki je na DualSensu sprožilnik, tukaj nosi bolj izbočeno obliko za lažje proženje orožij.

kontroler

Vse te gumbe bomo lahko vstavljali in odstranjevali po mili volji, zanimivi pa sta tudi gobici, ki ju bomo lahko približali ali oddaljili od lupine – kar bo pač lažje končnemu uporabniku. Kontroler bo vseboval tudi štiri 3,5 mm AUX vhode, kar bo prišlo hudo prav za priklop kakšnih dodatnih, od prej posebej prirejenih delov igralne nadzorne sheme, ki bodo nato tudi združljivi z Leonardom.

Uradni blog prispevek pravi, da bomo lahko naenkrat v virtualno nadzorno shemo povezali do dva Leonardo kontrolerja in en DualSense, kar bo prišlo izjemno prav za sodelovalno igranje večih igralcev ali pa za tiste igralne seanse, ko bo igralec na Leonardu potreboval dodano pomoč drugega preko DualSensa. Vse skupaj bomo lahko premešali med sabo, izjemno stopnjo prilagodljivosti pa prinaša še programska oprema, preko katere bomo lahko spreminjali funkcijo vsakega gumba ter si celo nastavljali profile.

Blog prispevek sicer ne omenja možnost naprednega tresenja, ki so ena glavnih karakteristik novih igralnih ploščkov DualSense, nič pa ni bilo povedanega tudi o ceni in datumu izida, saj je Project Leonardo še vedno izdelek, ki je v aktivnem razvoju.

Film Gran Turismo dobil dražilnik, igra pa bo prejela brezplačno nadgradnjo za PS VR2

1

Ko je Sony najavil, da bo njihova serija dirkaških iger Gran Turismo doživela selitev na kino platna, kakšnega posebnega vzklikanja od veselja ni bilo, saj česa takšnega ni nihče pričakoval ali pa sploh zahteval. Večina igralcev je ob najavi projekta samo zavila z očmi in nihče vas ne bi krivil, če bi imeli od tega projekta res nizka pričakovanja.

Vse pa ni tako negativno, saj je Sony v izpeljavo filma vložil kar nekaj proračuna in na snemalni oder pripeljal veliko talenta. Izdelek bo režiral Neil Blomkamp, ki se je najbolj izkazal s filmom District 9, pred kamerami pa se bosta preizkusila Orlando Bloom, ki se ga najbolj spomnimo kot Legolasa iz filmov Gospodar prstanov in David Harbour, ki je eden od prepoznavnih obrazov serije Stranger Things.

Oba igralca se pojavita tudi v prvem dražilniku, ki pokaže kar nekaj dirkaške akcije, ta pa bo sledila “resnični zgodbi” mladega dirkača, ki je cestne sposobnosti pridobil doma v kleti, kjer je po cele dneve nabijal igro Gran Turismo, te sposobnosti pa je nato preselil v resnični svet. V filmu bo to vlogo zapolnil dokaj neznani igralec Archie Madekwe, ta pa se bo v vsaj enem kadru strastno poljubljal z neko žensko, tako da bo film očitno vseboval tudi nekaj romance.

Orlando v napovedniku doda, da je bil ta film res ustvarjen za prikaz v kinu. Zvočni učinki motorjev so vsekakor dobri, snemalna ekipa pa bo dirkanje celo prikazala iz več zornih kotov kamere, ki spominjajo na tiste, ki jih lahko vidimo tudi v igri. Kakšen bo končen izdelek bomo videli v kinih, to pa se bo zgodilo 11. avgusta.

Dobre novice prihajajo tudi za igro Gran Turismo 7, ki bo ob izidu novega VR sistema PS VR 2 za PlayStation 5 prejela tudi brezplačno nadgradnjo za igranje v navidezni resničnosti. Igra se bo tako pridružila zbirki 30 naslovov, ki jih bo ta sistem prejel ob svojem rojstvu 22. februarja, takrat pa bo zanj treba odšteti dobrih 600 €.

Ogromen mod za Dark Souls 3 pokazal 15 minut igranja

0

Medtem, ko potrpežljivo čakamo, da razvijalec FromSoftware odpre usta glede kakšnega dodatka za njihovo igro Elden Ring, igralci, žejni Dark Souls igranja za svojo potešitev gledajo v druge smeri. To neusahljivo žejo zna pogasiti ogromen mod Archthrones za igro Dark Souls 3, ki je v izdelavi že kar nekaj časa, razvojna ekipa pa je včeraj dostavila obsežni igralni napovednik, ki pokaže za kar 15 minut akcije.

Večji modi za igre Dark Souls so prava redkost, saj ti naslovi ne vsebujejo namenskega orodja za moddanje, kot je to v primeru Elder Scrolls naslovov, zato je razvijalec omejen pri temu, kaj lahko sploh dostavi. Archthrones in Nightfall za Dark Souls 1 sta tako edina večja projekta, ki bosta dostavila povsem sveži kampanji, pri obeh pa lahko pričakujete veliko stopenj in okolic, ki so bile prenesene iz originalnih kampanj, le da so tule malce predrugačene.

Archthrones bo šel v tem pogledu še korak dlje, saj bo vseboval tudi nekatere stvari, ki jih najdemo v drugih FromSoftwarovih naslovih. Archthrone of the Old Gods je praktično ista stopnja kot Heide’s Tower of Flame iz igre Dark Souls 2, medtem ko si je War-Torn Village marsikaj sposodil iz Sekira. Na takšen način je bilo prenesenih tudi nekaj sovražnikov in malce čudno izpade, ko se v bolj počasni igri tipa Dark Souls 3 spopadaš z nasprotniki iz Sekira, ki pri napadih praktično ne poznajo pavze.

Podobnosti je resda cel kup, a vseeno je Archthrones videti kot presneto zabaven za igranje in bo zagotovo v izziv tudi veteranom serije Dark Souls. Šefi so videti konkretni in vsebujejo več faz, mod pa bo v končni fazi ponujal pet različnih svetov, med katerimi se bomo selili preko centralne sobane Nexus of Embers, ki je sposojena iz Demon’s Soulsa.

Kljub obilnemu prikazu igranja še vedno nimamo datuma izida. Če vam je bilo prikazano všeč, potem lahko avtorjem namenite kakšen evro podpore na njihovem uradnem Patreonu.

Naughty Dog podelil prvo konceptno risbo večigralskega projekta The Last of Us

0

Razvijalca Naughty Doga že dobro poznamo, saj ta Sonyjev studio že dolgo izdaja eno uspešnico za drugo. Nase so sprva opozorili s franšizo Uncharted in se kasneje ustoličili kot eden od najbolj cenjenih razvijalcev z igro The Last of Us, ki je v 2020 dobila tudi nadaljevanje Part 2.

2023 bo za slednjo franšizo kar burno leto, saj marca na PC prihaja predelava prvega dela The Last of Us Part 1, 15. januarja pa nas bo pričakala tudi premiera serije, ki jo bomo lahko gledali na pretočnem servisu HBO Max.

Oboževalcem tega sveta se torej dobro piše, a ne moremo mimo dejstva, da je vse skupaj nekakšno pogrevanje stare juhe. Tako predelava za PC, kot tudi 1. sezona serije bosta bolj in manj govorili zgodbo prve igre, ki nam je skozi leta in tri vnovične izdaje postala še kako znana in res bi bil čas za nekaj novega. K sreči Naughty Dog dela tudi na tem, to pa bo večigralski projekt, ki se bo dogajal znotraj sveta The Last of Us.

O tej igri se govori že dolgo, saj je bila najprej zamišljena kot večigralska veja igre Part 2, a se je kasneje tako razširila, da je postala ločen projekt, ki zaenkrat še nima uradnega imena, a neuradno ga vsi kličemo Factions.

Projekt je sicer še vedno zavit v skrivnost, je pa vodja studia Neil Druckmann na Naughty Dogovem blogu podelil prvo konceptno risbo, ki je vsekakor videti kot nekaj, kar bi pripisali The Last of Us svetu. Vidimo lahko opuščeno ulico, skupaj z ogromno križarko in vse skupaj je potencial za kar nekaj razburljivega streljanja med igralci.

the last of us

Neil je dodal, da kljub temu, da bo tole večigralski projekt, bo kljub temu vseboval vse tiste prvine, po katerih je znan Naughty Dog. To vključuje dobre igralne mehanike, neverjetne zgodbe in zanimive like. To nam da misliti, da ta nova igra ne bo samo divje PvP streljanje, ampak zna vsebovati tudi kar nekaj PvE vsebine, morda pa na koncu dobimo nekakšno različico igre The Division, le da bo tule štorija malce bolj izpopolnjena.

Datuma izida še nimamo, a Neil pravi, da bodo več podrobnosti podelili kasneje v tem letu. Junija se pripravlja praznovanje 10. obletnice franšize, tako da morda takrat dobimo celo kakšen igralen posnetek.

Louisiana za gledanje pornografske vsebine zahteva verifikacijo preko osebnega dokumenta

0

Obiskovanje strani s pornografsko vsebino je za večino uporabnikov interneta stvar vpisa URL-ja, nakar je treba klikniti na opozorilo, da štejete več kot 18 let in že sledi 10-minutna zabava, kateri sledi instantno brisanje zgodovine. Večina uporabnikov pri obiskovanju takšnih strani na svojem PC-ju ali telefonu ne želi pustiti niti ene sledi, kaj šele, da bi na njih ustvarjali kakšne račune in pornografskim stranem zaupali morebitne osebne podatke.

No, ravno v takšno realnost so se v letu 2023 zbudili prebivalci Louisiane, ki je s 1. januarjem prejela nov zakon, ki za obisk strani s pornografsko vsebino od vsakega obiskovalca zahteva dodatno identifikacijo preko osebnega dokumenta. Louisiana je tako postala prva ameriška zvezna država, ki nad svojimi državljani izvaja takšno stopnjo nadzora in zanimivo bo videti, če bodo temu zgledu sledile tudi kakšne druge.

Zakon, ki ga lahko v obliki PDF-ja preberete tule, od vseh spletnih strani, ki ponujajo več kot 33,3 % vsebine, ki bi bila škodoželjna mladoletnikom, pri uporabnikih zahteva dodatno identifikacijo – bodisi preko osebne izkaznice ali pa digitalne aplikacije LA Wallet, ki v sebi drži podatke o vozniškem dovoljenju. Zakon pravi, da je zaradi napredka tehnologije čedalje več mladeži podvrženih nemoralni vsebini, zaradi česar se lahko pri nekaterih najstnikih pojavijo duševne motnje in nizka stopnja samozaupanja. Ker do sedanji ukrepi teh spletnih strani glede preverjanja polnoletnosti niso zadostni, bo nov zakon poskrbel, da bodo takšno vsebino lahko konzumirali samo odrasli.

To ni neka obrobna zadeva, ki bi jo lahko spletne strani ignorirale, ampak uveljavljen zakon in spletne strani, kot so Youporn, Redtube in Pornhub so dodatne verifikacije že implementirale. Seveda so bolj vešči internetni uporabniki te težave že zaobšli z namestitvijo VPN-a, ki internetni strani sporoči IP naslov lokacije, kjer ta zakon ni v veljavi. A VPN-a ne zna uporabljati vsak, ki je kdaj skočil na internet in tistim ne bo ostalo drugega, kot pa da tem pornografskim stranem zaupajo svoje osebne podatke.

Po ZDA se je hitro zagnal vik in krik glede vdora v zasebnost državljanov, skrbi pa se pojavljajo tudi glede varnosti, saj zna kakšen hekerski napad hitro izmakniti močno občutljive podatke uporabnikov. Pornhub sicer zatrjuje, da nova verifikacija ne bo sledila aktivnostim uporabnika, a to so bolj prazne besede, ki ne vzbujajo ravno veliko zaupanja. Še več – spletna stran TechCrunch je v intervjuju z raziskovalko univerze UCLA ugotovila, da bi Louisiana lahko tako sledila in targetirala pripadnike LGBTQ-ja, ki bi nato postali žrtve nadlegovanja in še višjega nadzora.

Hitman 3 bo spremenil ime v Hitman: World of Assassination in bo vseboval vse tri igre

0

Nova trilogija Hitman iger izpod prstov razvijalca IO Interactive je vsekakor dobra, a ta danski studio se je povsem zapletel pri izdaji različnih verzij iger, saj vsaka od njih vsebuje svoje Deluxe verzije, dodatne DLC-je in mikrotransakcije, tako da mora potencialni kupec narediti pravo študijo, kaj sploh kupiti, da bo za svoje denar prejel čim več vsebine.

Da je to problem je spoznal tudi IO Interactive, ki je včeraj najavil bolj poenostavljen nakup iger, ki po novem ne bo več tako zmeden. Glavna sprememba bo doletela igro Hitman 3, ki bo spremenila ime v Hitman: World of Assassination, ta pa bo po novem vsebovala kampanje prvega, drugega in tretjega dela.

Pod eno streho bodo združili tudi vse do sedaj izdane DLC-je. No, skoraj vse. Hitman: World of Assassination bo namreč vključeval vse DLC-je za igro Hitman 1, medtem ko bo za Hitman 2 vseboval samo standardno prepustnico. Če si boste zaželeli še vsebine izpod prepustnice Hitman 2 Expansion Access Pass in DLC-je, ki jih ponuja tretji del, potem bo World of Assassination ponujal ločen nakup Deluxe Pack. IO ne bi bil IO, če ne bi vsaj malce kompliciral pri nadgradnjah.

Obstoječi lastniki igre Hitman 3 boste nadgradnjo na World of Assassination prejeli brezplačno, zato je zdaj idealen trenutek za nakup tretje igre, ki bo še posebej prav prišla novincem, ki si ne lastijo prav nobene od teh treh iger. In glej ga zlomka, Hitman 3 se trenutno na Steamu prodaja s popustom -65 % po ceni 20,99 €. Glede na prihajajočo vsebino, ki bo vključevala tudi prvi dve Hitman igri, je ta kupčija izredna – še posebej glede na dejstvo, da Hitman 3 ob svojem prehodu na novo ime tudi zvišal svojo ceno na 70 €.

Če se spravljate v nakup, potem časa za obotavljanje nimate več preveč. Steamova zimska razprodaja se zaključi že jutri, 5. januarja ob 19.00.

NVIDIA pretočni servis GeForce Now nadgrajuje na kartice RTX 4080

0

Oderuške cene grafičnih kartic so nekatere igralce prisilile do tega, da so začeli gledati v alternativno igričarsko zabavo, saj si nekateri za nadgradnjo preprosto ne morejo privoščiti plačevanja tisoče evrov. PC-jašem te dni res nihče ne bi zameril, če bi vsaj za nekaj časa opustili računalniško igranje in si za veliko manj denarja privoščili kakšno konzolo, vedno pa je tu tudi opcija pretočnega igranja.

Tu ne govorimo o Stadii, ki jo je Google nedavno spravil pod rušo, ampak o še enem pretočnem servisu, ki ga že dolgo ponuja NVIDIA. Beseda teče o servisu GeForce Now, ki je postal na voljo tudi v Sloveniji in ponuja tri stopnje naročnine: Basic, ki je brezplačna a omogoča samo uro igranja, preden vas strežnik ne izklopi; Priority, ki stane 10 € mesečno in dostavi kar nekaj kvalitetne zabave, a samo v ločljivosti 1080p; ter Ultimate, ki zase zahteva 20 € mesečno, to pa vam prinese igralne seanse, ki trajajo do 8 ur, ločljivost 4K in igranje pri 120 sličicah na sekundo.

NVIDIA namerava zdaj Ultimate izkušnjo še izboljšati, saj bodo njihovi strežniki doživeli nadgradnjo grafičnih kartic iz RTX 3080 na RTX 4080. Zabava bo tako skočila na novo stopnjo, saj se bodo lahko naročniki lahko zabavali v ray tracing učinkih pri višjih ločljivostih, prav tako pa bo nova meja sličic na sekundo impresivnih 240. Izkusiti bo moč tudi tehnologijo DLSS 3, zahvaljujoč orodju Reflex pa bo zamik znašal manj kot 40 milisekund, kar naj bi bil nov dosežek v svetu igranja preko oblaka.

Poskrbljeno bo tudi za tiste igralce na ultra širokih monitorjih, saj bodo po novem podprte ločljivosti 3440 x 1440 in 2560 x 1080.

Cena ostaja ista in naročniki Ultimate stopnje boste samodejno nadgrajeni na nove grafične kartice, vendar pa bodo te nadgradnje centrov zahtevale svoj čas in dokler se to ne zgodi, boste še vedno primorani v igranje na RTX 3080. Zabave ne bo hitro zmanjkalo, saj katalog iger GeForce Now zdaj zaobjema več kot 1.500 naslovov, med njimi pa najdemo tudi novejše zadeve kot sta denimo igri Marvel’s Midnight Suns in novo izdana predelava igre The Witcher 3.

Najboljši mod leta je postal Entropy: Zero 2, ki pove drugo stran igre Half-Life 2

0

Originalni Half-Life se meni osebno ni priljubil samo zaradi zanimive kampanje, kjer smo skozi hodnike laboratorija Black Mesa pohajkovali v vlogi Gordona Freemana, ampak tudi na račun enega vidika, ki pri prvi igri ni veliko opevan: zgodbe. Prvi Half-Life nam je navrgel zanimivo premiso, ampak je igralca ves čas tudi malce držal v temi, tako da ti nikoli ni bil povsem jasen celoten zaplet dogodkov in zakaj so zli vesoljci sploh napadli zemljo, še bolj pa si se čudil temu, da te zaradi nekega razloga napadajo ameriški marinci, ki ti niso sploh pustili do besede.

Skozi igranje si zaradi tega ves čas na trnih, saj počasi razpletaš klobčič zgodbe, hkrati pa nikoli ne veš, kaj te čaka za naslednjim vogalom. Nato smo dobili še dve razširitvi, ki sta zgodbo povedali iz drugačnih smeri: Opposing Force nam je razložil zgodbo vojaka Sheparda, Blue Shift pa varnostnika Barneyja.

Za Half-Life 2 takšnih dodatkov, kjer bi zgodbo izkusili iz druge plati, nismo dobili nikoli, zato bo to praznino poskušala zapolniti modderska skupnost. In ta se je letos odrezala odlično, saj smo avgusta prejeli projekt Entropy : Zero 2, mod pa s sabo prinaša bogato kampanjo, sestavljeno iz sedmih poglavij, preigrali pa jo bomo v vlogi Combat Elite vojaka, ki bo s svojo posadko poskušal ujeti znanstvenico Judith Mossman.

Entropy : Zero 2 ponuja raznovrstne stopnje, ki nas bodo popeljali tudi po poti Freemana in zadeva je videti kot resnični profesionalni produkt. Mod ne dostavi samo odlične strelske izkušnje, ampak ponudi tudi stvari, ki jih v originalu nismo mogli izkusiti, kot je denimo poveljevanje četi vojakov in vihtenje unikatnih orožij tipa granata, ki v nek vrtinec posrka nasprotnike, ven pa izvrže nove nevarnosti.

Avtorji so tudi izboljšali umetno inteligenco nasprotnikov ter dodali nekaj miselnih orehov, zgodba pa se očitno napaja tudi iz Portal vesolja, saj v roke primemo tiste samostoječe strojnice, vsake toliko pa naletimo na znane spremljevalne kocke.

Spletna stran Modbb je Entropy : Zero 2 izglasovala za najboljši mod leta 2022, kar so vsekakor visoke hvale – enako nagrado je lani prevzela odlična modifikacija The Chronicles Of Myrtana: Archolos. Mod lahko namestite kar preko Steama, za igranje pa potrebujete v knjižnici držati licenčno kopijo igre Half-Life 2.

Ste vedeli, da je v 2022 potekal turnir iz igre Call of Duty 1?

0

Call of Duty: Modern Warfare II je morda res spet rušil rekorde v prodaji in Warzone 2.0 vsebuje polne strežnike igralcev, vendar pa nekaterim igralcem novejša formula CoD naslovov enostavno smrdi. Nekateri še vedno prisegajo na začetke franšize – večina je navdušenih nad igro Call of Duty 2, a tudi čisto prvi del iz leta 2003 vsebuje svoje privržence, ki se 20 let kasneje še vedno zadržujejo na strežnikih.

Prvi Call of Duty resda ne vsebuje igralnih novitet, ki so jih prinesla mnogoštevilna nadaljevanja, ta pa med drugim vključujejo sodobno grafično preobleko, nadgrajevanje orožij, ogromne mape, nagrade za zaporedne uboje oziroma “killstreake” in celega kupa igralnih načinov. Original ne omogoča niti šprintanja po mapi, saj je vse usmerjeno v bolj počasno in taktično preudarno igranje, tukaj pa šteje vsak strel.

Veterani serije so zato prepričani, da sta edino prva dva Call of Dutyja vredna igranja, saj nagrajujeta pameten pristop, igralec pa se ne more zanašati na nič drugo kot pa samo na svojo sposobnost hitrih reakcij in natančnega merjenja. In takšnih igralcev ni malo – ravno nasprotno, nabralo se jih je dovolj, da smo lani na Balkanu dobili večji turnir ravno iz te igre, navdušenci nad to igro pa so se lahko pozabavali z bogatimi nagradami.

Turnir se je odvil novembra in sicer v Zagrebu, tam pa se nahaja prav poseben igričarski center zabave HOG oziroma Hall of Game. Na stole se je usedlo 16 pet-članskih ekip in to iz kar 11 različnih držav, na koncu pa je slavila ekipa TMO oziroma The Myth of, ki so pobasali v roke pokal, si v plastične kozarčke natočili nekaj šampanjca in v denarnice pospravili tudi nekaj denarja. Turnir je vseboval denarni sklad v vrednosti 2.300 €, zraven pa je bilo podeljene tudi nekaj opreme, v vrednosti 1.000 €.

Galerijo slik in več informacij najdete na organizatorjevi strani turnirja. Hrvatom lahko zavidamo, saj so lani spočeli več takšnih turnirjev v živo, medtem ko v Sloveniji e-športna scena sameva. Veliko vlogo pri temu sicer igra samo prizorišče, saj je HOG pravi igričarski center, z več kot 40 PC-ji, konzolami in vso pripravljeno periferijo, medtem ko pri nas nečesa takšnega preprosto nimamo. Sicer smo leta nazaj poskušali v Ljubljani vzpostaviti gaming bar StageOne, žal pa se je tisti projekt od začetka tepel s finančnimi problemi, dokler na koncu ni šel pod rušo.

Mi pa ne nameravamo počivati in tudi v letu 2023 se vračamo s našimi Lockdown spletnimi turnirji, GAMING-POPup dogodki in dodatni presenečenji. Na našem forumu pa se je odprla razprava o ešportnih dogodkih v Sloveniji.

Payday 3 dobil prvi dražilnik

0

Tretji del franšize Payday je bil sicer razkrit že leta 2016, a igre 6 let kasneje še vedno ni na spregled. Za zamudo tokrat ni kriv samo razvijalec Overkill, ampak tudi švedski založnik Starbreeze Studios, ki je bil nekaj let nazaj praktično pred bankrotom, zato je potreboval kar nekaj časa za reorganizacijo svojih finančnih sredstev, zdaj pa so se te stvari očitno nekoliko umirile in končno je nastopil čas, da Payday 3 postane realnost.

Franšiza je svoj prvi del Payday: The Heist izvrgla leta 2011 in takrat sicer pridobila nekaj slave, a tisti pravi uspeh je prišel šele v nadaljevanju, kjer je bila igralna formula izpopolnjena, igralci pa so v igri rade volje zapravljali stotine ur. Payday namreč vsebuje hudo zasvoljivo formulo sodelovalnega igranja, kjer igralci prevzamejo različne vloge roparskega kartela in si nataknejo maske likov Dallasa, Hoxtona, Houstona, Chainsa in Wolfa, nato pa se spravijo v pogumne tatinske podvige skozi različne lokacije, kot so denimo banke in kazinoji.

Payday 2 je izšel leta 2013, vendar pa je igra še danes hudo popularna – samo v decembru jo je na Steamu istočasno igralo več kot 70k igralcev. Razvijalec Overkill je v teh desetih letih tudi pošteno zaslužil, saj je izdal kopico DLC-jev, teh pa je zdaj že toliko, da je treba za pregled seznama malce zavrteti kolesce na miški.

payday 3

Zakaj toliko pleteničim okoli prejšnjih delov serije, če pa je članek naslovljen s tretjim delom? No, Overkill je resda izdal prvi dražilnik za Payday 3, a v njem ne vidimo praktično ničesar, razen novega in uradnega logotipa. Razvijalec o vsebini tretjega dela zaenkrat molči – vemo samo to, da bo tokrat ustvarjen na pogonu Unreal Engine in da bo tokrat mesto dogajanja New York. Vseeno pa dražilnik na koncu vsaj navrže datum izida, ki se naj bi zgodil enkrat v 2023.

Za več informacij in kreganje na forumih lahko obiščete uradno stran na Steamu.

Prihaja predelava igre Sam & Max: The Devil’s Playhouse

Serija hecnega detektivskega para Sam & Max se je sprva rodila v devetdesetih, za njeno kreacijo pa je bil takrat zaslužen LucasArts, ki je za tiste čase veljal kot kralj žanra avantur. Leta 2007 je za licenco zopet poprijel razvijalec Telltale Games, ki je avanture dvojca izdal po epizodah in to v treh ločenih sezonah, nato pa je ta franšiza nekako zaključila z obratovanjem, Telltale se je razširil v podajanje zgodb iz drugih licenc, si na koncu navlekel preveč dolgov in bankrotiral.

Vendar pa sta Sam & Max zopet vstala iz groba. Zasluge za to ima razvijalec Skunkape Games, ki je leta 2020 spočel predelavo prve sezone Save the World, leta 2021 pa še drugo sezono Beyond Time and Space. V letu 2023 se pripravljajo za predelavo še tretje sezone, ki se imenuje The Devil’s Playhouse, v njej pa se bomo ukvarjali s še bolj bizarnimi stvarmi kot prej, ki med drugim vključuje tudi magične igračke in zlobne vesoljce in njihove bogove.

Morda se do sedaj s Samom in Maxom še niste srečali in nihče vam tega ne bi zameril – še posebej če ste mlajši igralec. Skunkape Games se namreč ni ravno dobro odrezal glede promocije teh predelav, saj sem tudi sam šele letos izvedel, da že obstajata dve predelavi. Telltale je za igre spočel dokaj originalno vizualno podobo, ki se ni preveč zastarala, Skunkape Games pa je samo poskrbel za boljše teksture in nadgrajeno osvetlitev scen. Prav tako so na novo posneli zvočne vrstice nekaterih likov, ta poteza pa ni ravno po godu veteranom serije.

Sam & Max v svoji biti posedujeta lastnosti starošolskih avantur, začinjena pa sta z dobro dozo črnega humorja. Večino igranja sestavlja razmišljanje o ugankah, ki so včasih malce čudno zastavljene in čisto vse rešitve niso ravno produkt logičnega razmišljanja. Vseeno pa so to zabavne igre, ki jih bodo cenili še posebej tisti, ki imajo radi dobro zastavljene dialoge.

Sam & Max: The Devil’s Playhouse izide enkrat letos, zaenkrat pa še nimamo bolj točnega datuma.

Netflix po samo eni sezoni preklical serijo 1899

Slab začetek novega leta za vse privržence serije 1899, ki je premiero svoje 1. sezone prejela 17. novembra 2022. Ustvarjalca Baran bo Odar in Jantje Freise sta na Instagramu zapisala žalostno vest, da se je Netflix odločil za ukinitev serije.

Baran je pripisal, da si je res želel povedati celotno zgodbo, ki bi bila dokončana skozi izdajo 2. in 3. sezone, tako kot je bilo to v primeru serije DARK. Ta nemška serija je gledalce naravnost odpihnila in je tudi eden od redkih primerov Netflixove produkcije, ki je postala svetovno slavna, navkljub temu, da je bil dialog govorjen v nemškem in ne v angleškem jeziku.

Žal pa 1899 ne bo nikoli dosegel slave DARK-a, saj je zgodba preprosto nedokončana. 1. sezona se namreč konča na najhujši stvari, ki lahko doleti preklicano serijo: nedokončanem koncu, ki namiguje na nadaljevanje, temu pa po domače rečemo dobri, stari “cliffhanger”. 1899 tako ne more stati na svojih lastnih nogah in ogled zaradi tega niti ni priporočljiv, saj boš kot gledalec samo jezen in razočaran nad nerazpletenim klobčičem zgodbe, ki bo zdaj za vedno ostala nerazrešena.

Baran v Instagram zapisu ni povedal, kaj je točno botrovalo ukinitvi serije, ampak je samo zapisal, da je takšno pač življenje. Tudi gledanost ni bila videti slava, saj je 1899 ob izidu skočil na 2. mesto trenutno najbolj gledanih serij, spletna stran Variety pa pravi, da je serija v štirih dneh nabrala za dobrih 79 milijonov gledanih ur.

Vendar pa to očitno ni bilo dovolj in tudi ni ravno jasno, po čem Netflix sodi obnovo serij. Nekateri pravijo, da za Netflix gledane ure niso dovolj, ampak da veliko polaga tudi v to, koliko ljudi sezono sploh pogleda do konca. Ravno tu je morda tičal tisti glavni problem 1899, saj ta pri prvih epizodah gledalca ni ravno povlekla vase. Baran in Jantje sta stavila na počasen razvoj in razplet skrivnosti, tako kot sta to storila pri DARK-u, a morda je bil tukaj ta pristop napačen. Prav tako se zdi, da 1899 ni bil ravno poceni za snemanje, saj je ta serija vsebovala veliko CGI učinkov, za snemanje pa so v Nemčiji zgradili prav poseben oder, ki pa zdaj ne bo imel priložnosti pokazati vsega svojega potenciala.

Baran in Jantje morda tudi nista bila pripravljena na aktualne vojne med pretočnimi servisi. Te dni vsi po vrsti zategujejo pasove in dražijo naročnine: HBO je denimo preklical cel kup svojih serij in jih celo povsem odstranil iz kataloga, Netflix pa je vpeljal naročnino z oglasi in bo kmalu začel tudi preprečevati deljenje gesel med uporabniki. Čas za počasne in eksperimentalne serije, kot je bila 1899, je tako za nami in kdo ve, če se bo kdaj sploh še vrnil.

Raising the Bar: Redux pokaže alternativno zgodbe igre Half-Life 2

0

Half-Life 2 je leta 2004 presenetil z marsičem, saj ni dostavil samo vrhunske strelske izkušnje, ki se je bila toliko bolj zabavna zaradi impresivnih učinkov realistične fizike, ampak tudi poseben vizualni izgled stopenj in okolice, ki sta se stilsko povsem razlikovala v primerjavi z originalom. Prvi Half-Life nas je popeljal skozi bolj zaprte stopnje znanstvenega industrijskega kompleksa Black Mesa in tam je vse skupaj spominjalo na tipično ameriško firmo, kjer smo tudi pokali ameriško obarvane marince.

Drugi del pa nas je preselil v arhitekturni slog vzhodne Evrope, kar je marsikoga presenetilo, a Evropejci smo ravno zaradi tega skakali od sreče. Veliko zaslug pri temu je pobral Viktor Antonov, ki je pri Half-Life 2 zavzel vlogo umetniške vodje, kasneje pa je svoje znanje preselil tudi k razvijalcu Akrane in njihovi igri Dishonored. Če ste se kdaj spraševali, zakaj sta si Half-Life 2 in Dishonored stilsko tako podobna, je razlog morda ravno Viktor.

No, dovolj govoričenja o zgodovini Half-Lifa 2, saj smo tu, da povemo nekaj besed o obetavnem modu Raising the Bar: Redux. Gre za res zanimivo modifikacijo, ki nam namerava dostaviti izvirno vizijo razvijalca Valva, ki je sprva želel v Half-Life 2 povedati nekoliko drugačno štorijo, ki ne bi botrovala taki spremembi vizualnega stila.

Sicer je zgodba ohranila tiste svoje glavne prvine, vendar pa Raising the Bar dostavi kar nekaj sprememb. Drugačna je denimo že Alyx Vance, ki tokrat nosi bolj ameriški izgled, medtem ko Eli Vance v tej igri ni več njen oče, ampak nosi ime Elix Maxwell in se ponaša z veliko brado.

Igralni elementi sicer ostajajo večidel nespremenjeni, saj nas spet čaka ogromno streljanja in nastavljanja pasti v Ravenholmu, a vse to se dogaja v alternativno zamišljenih stopnjah. Drugačna so tudi orožja, saj nam mod v roko porine brzostrelko AK-47, gravitacijska puška nosi drugačen izgled, v napovedniku pa lahko za hip tudi vidimo avto, ki bo tokrat na sprednji strani nosil priročni valjar. Razvojna ekipa si teh stvari ni kar izmislila, ampak je temelj za njih knjiga Half-Life 2: Raising the Bar, ki jo je spisal David Hodgson, ta pa vsebuje polno konceptnih idej in risb, ki so jih nato razvijalci uporabili za razvoj te modifikacije.

Raising the Bar: Redux je videti impresivno in to gre verjetno na račun tega, da se je razvoj začel že leta 2012, a ga je ekipa leta 2016 opustila, nakar so kodo pograbili drugi in ji nataknili ime Redux. Žal datuma izida zaenkrat še nimamo, a splača se pozorno spremljati uradno stran moda, poigramo pa se lahko tudi s kratko demo verzijo.

Profesorji zaskrbljeni, saj zna umetna inteligenca zdaj pisati tudi spise

0

Umetna inteligenca se vse bolj uriva v naša življenja in hočeš nočeš bo ta tehnologija nosila čedalje bolj pomembno vlogo, zna pa tudi spočeti tudi cel kup preglavic. To je denimo dokazala že tehnologija “deep fake”, ki zna premo umetnopametnih algoritmov obraze na video zamenjati s prepričljivo kopijo, ki je skoraj neločljiva od originala. Zadeva je bila že na začetku fascinantna in celo malce zastrašujoča, a k sreči ima še vedno nekaj napak, tako da lahko človeško oko še vedno prepozna, da nekaj na videu ne štima.

Vendar pa to ne bo trajalo dolgo, saj je čar umetne pameti ravno to, da se ta ves čas uči in se tako izboljšuje. Umetno pamet se zna izrabiti tudi bolj praktično, kar je pred kratkim dokazal umetnopametni bot ChatGPT. Do tega ima dostop vsak in širom interneta je kmalu postal viralen, saj je tehnologija naravnost fascinantna.

Čar ChatGPT-ja je dejstvo, da ga lahko vprašamo karkoli ali pa mu naložimo kakšno nalogo, ven pa bomo dobili prepričljiv in skorajda človeški odziv. Če botu denimo naložimo nalogo, da nam spiše kratki članek o prihajajočem Starfieldu, bomo dobili ven prepričljiv tekst, ki bi ga zlahka lahko uvrstili na kakšno igričarsko stran. Zadeva sicer ni popolna, saj ChatGPT ne zna notri vstaviti kakšnih osebnih mnenj, a če se vam gre za golo naštevanje dejstev in bi radi na spletno stran izvrgli čim več vsebine, je to več kot primerno orodje.

Zadeva pa je že začela povzročati probleme v resničnem življenju. Spletna stran New York Post poroča o profesorju Darrenu Hicku iz Južne Karoline, ki je svojim študentom naložil nalogo pisanja 500 besed dolgega spisa, ki se tiče filozofa iz 18. stoletja Davida Huma in paradoksa grozljivk. En študent mu je nato oddal spis, ki pa se je Darrenu zazdel malce sumljiv. Spis ni vseboval napačnih informacij, a stil pisanja se mu je zdel preveč čist, zato se je spustil v raziskovanje.

Darren ima nekaj računalniškega znanja, zato je posumil v umetno inteligenco ChatGPT. Ustvarjalci bota so spisali posebno verzijo programske opreme, ki zna razbrati, ali je bilo besedilo spisano iz strani ChatGPT-ja. Ko je Darren tja notri vnesel tekst, je orodje potrdilo 99,99 % ujemanje z nečim, kar je spisal ChatGPT. Darren se je nato spustil v samo uporabo ChatGPT-ja, ki mu je zastavljal podobna vprašanja, ki mu jih je verjetno postavljal tudi študent. Dobil je podobne odgovore, a ne čisto iste, saj ChatGPT vsako nalogo opravi unikatno.

Na koncu mu ni ostalo drugega, kot pa da študenta direktno vpraša glede uporabe ChatGPT-ja in ta je na koncu priznal in ta bo zdaj moral odgovarjati dekanu. A lahko preprosto zadeve ne bi priznal in Darren mu zločina ne bi mogel dokazati.

ChatGPT je tako nakazal nekam temačno obliko prihodnosti in čeprav je Darren na koncu prišel do goljufije, se večina profesorjev zagotovo ne bi tako globoko spuščala v raziskovanje, saj umetnopametnega tipkanega besedila preprosto ne bi opazili. Darren pravi, da ga zadeva preprosto straši, saj ChatGPT vsak dan postaja pametnejši, po drugi strani pa mu je umetna pamet tudi neskončno fascinantna.

Streamer Cr1tikal za najhitrejše preigravanje te neznane igre ponuja 10.000 $ nagrade

0

O popularnem streamerju Cr1tikalu smo nazadnje pisali nekaj mesecev nazaj, ko je igričarski skupnosti postavil ogromen izziv iz preigravanja igre Halo 2, zdaj pa se je zopet vrnil s povsem novo nalogo, ki zna biti celo bolj zanimiva od prejšnje.

Cr1tikal je velik oboževalec hitrostnega preigravanja iger, gre pa za unikatno panogo, kjer poskuša igralec na čim hitrejši konec priti do konca igre, pri tem pa lahko izkorišča razne trike, ki ga denimo pošljejo skozi nevidne zidove ali pa si preprosto zapomni najbolj optimizirano pot skozi stopnje, brez da bi vmes izgubljal čas z nadgrajevanjem svojega lika ali pa z nabiranjem opreme.

Za speedrunning obstaja ogromno popularnih iger, kjer lahko vidimo mestoma naravnost neverjetne podvige, Cr1tikal pa si je za svoj izziv izbral praktično popolnoma neznano igro, ki jo je do sedaj igrala samo peščica ljudi. Gre za igro Amok Runner, tretjeosebno detektivsko igro, ki je izšla v novembru in jo je razvil indie razvijalec Gamedeus. Grafično zadeva niti ni videti napačno, vseeno pa je tole praktično popolnoma neznan izdelek, na katerem ni ničesar res posebnega.

Vse do sedaj, saj je Cr1tikal ravno to igro izbral za svoj posebni izziv. Tistemu, ki mu bo uspelo Amok Runnerja preigrati najhitreje, čaka denarna nagrada v višini 10.000 $.

Pri izzivu veljajo standardna pravila. Seveda je prepovedano goljufanje ali pa kakršnakoli uporaba zunanjih programov, celoten podvig pa mora biti posnet od začetka do konca. Cr1tikal je sicer povedal, da bi najraje videl, da bi bilo igranje tudi predvajano v živo na Twitchu ali YouTubu, a se bo zadovoljil tudi s preprostim video dokazom, ki ga bodo nato natančno prečesali.

Prijave lahko oddate na sledeči povezavi, seznam najboljših trenutnih časov si lahko ogledate tule in nekomu je že uspelo vse skupaj preigrati v pičle pol ure. Ta čas bo zagotovo samo še padel, saj se izziv zaključi nekje 10. januarja.

K sreči je Amok Runner te dni tudi znižan, tako da ga lahko na Steamu izmaknete za 8,99 €.

Emulator za konzolo PlayStation 4 prvič pognal 3D igro pri višjih sličicah na sekundo

0

Nedavno smo pisali o lepem dosežku emulatorja RPCS3, ki zna zdaj zagnati čisto vse do sedaj izdane igre, ki so njega dni izšle na konzoli PlayStation 3. Ob tem smo pripomnili, da je v zadnjem času razvoj emulatorjev res bliskovit in to je zdaj dokazal tudi fpPS4 – najbolj napredni emulator konzole PlayStation 4.

fpPS4 je sicer na trgu že kar nekaj časa in amaterskim razvijalcem je do sedaj uspelo kar nekaj zavidljivih dosežkov. Kljub temu, da je fpPS4 še v zgodnjih stadijih razvoja, zna pognati že kar nekaj iger. Uradni Github pravi, da igra poseduje že 68 iger z oznako “Playable”, kar pomeni, da te igre lahko na emulatorju zaženemo in jih igramo, se bomo pa ob tem srečali z vrsto problemov, kot so padajoče sličice na sekundo ali pa grafične napake.

Razvijalcu pa je pred kratkim uspelo doseči nov mejnik. Igro Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas so spravili v delovanje pri skorajda normalnih sličicah na sekundo, kar je huronski uspeh, saj je Oceanhorn čistokrvna 3D igra. Kot lahko vidite na igralnem posnetku ima igra še vedno ogromno problemov glede manjkajočih tekstur in drugih grafičnih učinkov, a sličice na sekundo v odprtem svetu velikokrat skočijo nad številko 20, v bolj zaprtih prostorih pa celo več kot 30.

Kot rečeno, to je velik dosežek za fpPS4, saj so 3D igre za delovanje veliko bolj zahtevne od bolj preprostih 2D naslovov. Pri nekaterih od teh se fpPS4 že zdaj odreže odlično – Sonic Mania denimo teče pri stabilnih 60 sličicah na sekundo.

Emulator je sicer še daleč od popolnega, a glede na njegov bliskovit razvoj se zna kaj kmalu zgoditi, da bomo na PC-ju igrali zadeve kot so Ghost of Tshushima ter Bloodborne in to na višjih sličicah ter ločljivostih, kot pa jih je zmogla prebaviti originalna konzola.

fpPS4 si lahko prenesete tule, za igre pa boste seveda morali poskrbeti sami.

Andrew Tate aretiran, vsega pa je kriva Greta Thunberg

1

Leto 2022 je dobilo silo zanimiv epilog, ki ga ni pričakoval praktično nihče. Na Twitterju sta se namreč udarila kontroverzni Andrew Tate in podnebna aktivistka Greta Thunberg, posledica njunega spopada pa je pripeljala do res neverjetnega zaključka, ki se zdi praktično že zrežiran, tako je nepričakovan in eksploziven.

Vse se je začelo dva dni nazaj, ko je Tate, znan po svojih nategunskih internetnih shemah in kontroverznih izjavah, objavil sliko sebe, medtem ko polni gorivo v svojega Bugattija, zraven pa je na Twitterju označil Greto in ponosno zapisal, koliko ima doma avtomobilov in kako kvarno vsa ta vozila vplivajo na podnebje. Greto je poprosil po njenem e-mailu, saj ji je želel poslati seznam svojih 33 avtomobilov, nakar se je zgodil internetni umor.

Greta, ki je zdaj stara že 19 let, mu je navrgla, naj ji seznam pošlje na naslov [email protected], s čimer ga je obtožila, da ima majhno hlačno sabljo in da nima življenja. Samo ta odgovor preko 3 milijona všečkov in to je seveda Tata hudo razburilo.

V odgovor je spočel daljši video, kjer se je repenčil nad Greto, to pa je bila hudo nespametna poteza. Tate je namreč že v preteklosti priznal, da se je preselil v Romunijo, saj je zapleten v kar nekaj legalnih bitk in je bil sam mnenja, da ga bodo tam težje kazensko preganjali, prav tako pa bi mu bilo lažje podkupiti policijo.

No, izkazalo se je, da je tip tudi v Romuniji zelo iskan človek. Aprila letos je bil v tej državi obtožen prekupčevanja z ljudmi, zaradi česar je policija tudi že preiskala njegov dom, a Tata takrat ni bilo v njem.

Na tem mestu zgodba postane malce zmedena in informacije niso povsem verodostojne, a zdi se, da je Tate pri bentenju nad Greto v svojem videu tudi jedel pico, škatle te pa so pripadale romunski restavraciji Jerry’s Pizza. Romunski časopis Gândul pravi, da je policiji bil to v dokaz, da se Tate trenutno nahaja v svojem domu v Romuniji, zato je bila k njemu brž napotena posebna enota in ta je notri našla Tata in tudi njegovega brata Tristana.

Oba sta bila aretirana in se bosta morala soočiti s kar velikimi obtožbami. Glede na izjavo direktorata za preiskovanje organiziranega kriminala in terorizma se je preiskava Andrewa začela že lani, ko so ga začeli sumiti pripadnosti organizaciji, ki se ukvarja s trgovanjem žensk, ki so nato preko spletnih kamer prisiljena v ustvarjanje pornografske vsebine.

To so hude obtožbe, ki ne bodo tako zlahka razrešene in čeprav se je Tate zaradi Elona Muska šele pred kratkim spet vrnil na Twitter, ga zdaj očitno spet nekaj časa ne bomo gledali na internetu.

Še zadnja brezplačna igra iz strani Epica je Dishonored: Definitive Edition

0

No, pa smo vendarle prišli do konca 15-dnevnega brezplačnega obdarovanja, ki nam ga je pripravila digitalna trgovina z igrami Epic Games. Zadnja poslastica je bila znana že včeraj, a vse do pete ure popoldan nismo točno vedeli, ali se bomo zabavali v prvem ali pa nemara v drugem delu franšize Dishonored.

Ugibanja je zdaj konec, saj je Epic Games ponosno zapisal, da je naša zadnja brezplačna igra božičnega obdarovanja Dishonored: Definitive Edition.

To je v bistvu paket iger, saj se notri nahaja originalna igra, zraven pa dobimo dostop do kopice DLC-jev. Izvirni Dishonored je izšel leta 2012, izdelal pa ga je razvijalec Arkane Studios, ki nam je deset let nazaj pričaral res odlično igralno izkušnjo. Dishonored je v bistvu skrivalniška igra, ki zaradi prvoosebne perspektive spominja na franšizo Thief, vse skupaj pa je začinjeno s posebnimi močmi našega junaka, ki se zna brž teleportirati na različne točke, prevzeti nadzor nad trumo podgan ali pa za nekaj časa celo skočiti v um človeškega nasprotnika. Poanta je v skrivanju, a če želimo, lahko kadarkoli preklopimo tudi na brutalno bojevanje od blizu z noži ali od daleč s priročno pokalico.

Gre za igro, ki je pokazala talent razvijalca pri oblikovanju vrhunskih stopenj, to znanje pa so kasneje prenesli tudi na Dishonored 2, Prey in nenazadnje tudi v Deathloop. Definitive Edition poleg originalne kampanje prinaša DLC-je Dunwall City Trials, The Knife Of Dunwall in The Brigmore Witches. Prvi DLC ni nič posebnega, ostala dva pa dodata nekaj nove zgodbe, saj se vrtita okoli morilca Dauda.

Mimogrede, če si morda lastite naročnino Amazon Prime, si lahko ta mesec na ta račun pridobite igro Dishonored 2, ključ pa boste vnovčili na platformi GOG. Tako lahko v enem mesecu praktično dopolnite svojo Dishonored zbirko – manjkal vam bo le samostojni dodatek Death of the Outsider.

Dishonored: Definitive Edition lahko prevzamete tukaj, Epic Games pa podarja tudi mošteveno večigralsko streljanko Eximius: Seize the Frontline, ki je ravnokar skočila v svojo 3. sezono in ponuja nekaj zanimivih obračunov v načinu 5v5. Kopija za ta naslov je na voljo tule.

Za razliko od prejšnjih brezplačnic imate za prevzem Dishonoreda malce več časa, saj akcija traja vse do 5. januarja 2023. Takrat se ponudba zamenja in na voljo boste dve privlačni igri: Kerbal Space Program in samostojni dodatek Aiko’s Choice za igro Shadow Tactics.

Disney+ dela na dokumentarcu o Stanu Leeju

0

Ko razmišljamo o tistih največjih ikona Marvela, nam misli praktično takoj nanesejo na legendarnega ustvarjalca Stana Leeja. Govorimo o človeku, ki je zaslužen za soustvarjanje stripovskih ikon kot so Ant-Man, Iron Man, Spider-Man, Black Panther, podpiše pa se lahko tudi pod četico junakov X-Men in The Fantastic Four.

Stan Lee, čigar pravo ime je bilo Stanley Martin Lieber, se je rodil leta 1922 in je imel dokaj burno življenje. Govorimo o človeku, ki je šel trudi skozi obdobje 2. svetovne vojne in dejaven je bil vse do svoje smrti, ko se je v 95. letu dokončno poslovil od nas. Navdušenci nad Marvelom se ga zagotovo spomnite iz filmov, saj je vsak večji film vseboval vsaj eno njegovo skrito vlogo, to pa lepo nakaže tudi prvi dražilnik za njegov prihajajoči dokumentarec, imenovan preprosto Stan Lee.

Zanimivo bo bilo videti, kako globoko se bodo producenti spravili v raziskovanje in razlaganje njegove zgodovine. Stan je šel v svojem življenju tudi skozi več kontroverziji: obsežen članek na spletni strani Esquire se je ob njegovi smrti leta 2018 dotaknil marsikakšnega vidika njegove zgodovine, v kateri so ga nekateri obtoževali kraje idej, ki jih je nato predstavil kot svoje, kot pa je v navadi pri slavnih, pa so se tudi tule pojavile obtožbe glede seksualnega nadlegovanja. Direktor doma za ostarele je namreč leta 2018 trdil, da je Stan seksualno nadlegoval čisto vse sestre, ki so bile poslane k njemu na dom, Stan pa je te obtožbe kategorično zanikal.

No, dvomimo, da bo novi dokumentarec raziskal čisto vse podrobnosti njegovega življenja, saj na njej dela Disney, ki želi ohraniti družinsko podobo, prav tako pa so pred kratkim licencirali Stanov obraz za prodajo zabaviščnih parkov in druge robe

Stan Lee prihaja na Disney+ enkrat v 2023, takrat pa bi legendarni ustvarjalec praznoval svoj 100. rojstni dan.