Ena največjih ameriških skupnosti igričarskih vplivnikov sliši na ime FaZe Clan. Gre za ogromen klan, ki je med svojim 12-letnim obstojem med sabo privabil nekaj velikih imen, med investitorji pa najdemo denimo pevca Pitbulla in raperja Snoop Dogga.
Vendar pa je FaZe Clan znan tudi po svojem deležu kontroverznih dogajanj. Nekateri njihovi člani so namreč popularni zaradi nekaterih spornih izjav in samo leto nazaj so enega morali odstraniti, saj je ta na vse načine želel svoje sledilce prevarati z najnovejšo kripto investicijo, ki je bila seveda namenjena samo polnjenju njegovega žepa.
Happy Pride Month! Sending love to our LGBTQ+ friends, family, and community 🏳️🌈❤️ pic.twitter.com/mZL3GnqT09
Zdaj se je FaZe Clan zapletel v nove težave. Junija se je začelo vsakoletno praznovanje Pride Month, ki v ospredje postavi transspolno skupnost, znano tudi z okrajšavo LGBTQ+. FaZe je na Twitterju spočel preprosto objavo, ki je vsem pripadnikom te skupnosti zaželela veliko ljubezni, a že za stavek je pri nekaterih sledilcih sprožil alergijsko reakcijo.
To niti ni tako presenetljivo, saj fraza LGBTQ+ v igričarskih krogih velikokrat sproži veliko jeze. Nekateri transspolnih oseb preprosto ne razumejo, drugi pa jih naravnost sovražijo. Tretji izražajo skrb, da LGBTQ+ miselnost spreminja vsebino iger, saj naj bi nekateri razvijalci v svoje naslove prisilno vrivali transspolne osebe, samo zato, da se ne bi zamerili LGBTQ+ skupnosti. Največji dokaz takšne nestrpnosti se je pokazal v igri The Last of Us Part 2, kjer so nekateri šli celo tako daleč, da so glasovni igralki Lauri Bailey, ki je v igri odigrala lik Abby, pošiljali resnične grožnje s smrtjo.
They said they have freedom of speach but when it come on there interest they force him to delete his tweet wow pic.twitter.com/uDqoGQMeQV
Skratka, LGBTQ+ gibanje ima v igrah pred sabo še dolgo pot, proti njemu pa niso nastrojeni samo sledilci, ampak tudi člani klana FaZe. Malce po Twitter objavi iz strani FaZe Clana se je oglasil njegov član Talal “Virus” Almalki – profesionalni Call of Duty igralec, ki ima na YouTubu več kot milijon naročnikov. Ta je v svoji objavi zapisal, da osebno ne podpira LGBTQ+ skupnosti, saj je on Musliman.
Ta izjava je seveda sprožila nov val jeze iz strani LGBTQ+ skupnosti in Virus je kasneje objavo izbrisal. A s tem je spet podžgal še vse nasprotnike transspolne skupnosti, ki so FaZe obtožili cenzure in zatiranja svobode gibanja. Vse skupaj je sprožilo ogromno prerekanja iz strani predstavnikov obeh taborov in verjetno je obema udeležencema kmalu postalo jasno, da je včasih najbolje biti preprosto tiho.
Sonyjeva prihajajoča VR naprava PlayStation VR 2 obljublja veliko, zdaj pa smo končno tudi videli, kako bodo na njih videti same igre. Razvijalec Guerrilla Games je namreč za svoj prihajajoči naslov Horizon Call of the Mountain pokazal prvi igralni napovednik in ta je preprosto čudovit.
Call of The Mountain se bo odvajal v svetu Horizona, ki je do sedaj prejel že dva naslova: Zero Dawn in nedavno izdani Forbidden West. V tej VR igri enkrat za spremembo ne bomo spremljali potovanja junakinje Aloy, ampak bivšega pripadnika kulta Shadow Carja, z imenom Ryas. Ta si je za življenjski cilj zadal nalogo, da se odkupi za zlobne namere svojega bivšega delodajalca in tako kmalu naleti na novo grožnjo, ki grozi kraljestvu Sundoma.
Call of the Mountain bo tako predstavil povsem novo zgodbo, ki ga bodo pospremili tudi povsem novi stranski liki. A bodite brez skrbi: med igranjem boste naleteli na veliko starih obrazov in čaka vas tudi bližnje srečanje z rdečelaso Aloy.
Samo igranje bo očitno vsebovalo veliko plezanja in streljanja z lokom – slednje je v VR svetu vedno priljubljeno in igre Horizon so kot naročene za natančno izstreljevanje puščic. Poleg grafične lepote bo novi VR sistem ponujal tudi 3D zvok in napredne učinke tresenja na samih očalih, kar pomeni, da boste dejansko lahko čutili pulz glavnega junaka, igra pa bo tudi spremljala premikanje vaših oči za bolj poglobljeno igralno izkušnjo.
Sliši se slastno, žal pa še vedno ne vemo datuma izida naprave PlayStation VR 2, kar seveda tudi pomeni, da je datum za Call of the Mountain zaenkrat neznanka. Guerrilla Games je predstavitev pospremil s še eno dobro novico, saj je igra Horizon Forbidden West prejela zajetno posodobitev, ki optimizira delovanje na konzoli PlayStation 5, hkrati pa je uvedla vnovično možnost igranja na New Game+.
Ne vemo točno, kaj te dni Ubisoft počne, a več kot očitno v njihovih pisarnah ne poteka vse tako, kot bi moralo. Če izvzamemo franšizo Assassin’s Creed, vse druge njihove igre neprestano doživljajo zamike izidov, nekateri naslovi pa se že leta od prvega napovednika valjajo v razvojnih težavah in o njihovem izidu se nam še zdaj ne sanja. Sem notri lahko denimo prištejemo piratsko igro Skull & Bones, ki je bila originalno zamišljena kot nekakšen duhovni naslednik Assassin’s Creed: Black Flag iz leta 2013, pa zadeva po vseh teh letih razvoja še vedno ni zunaj. Da sploh ne omenimo igre Beyond Good and Evil 2, za katero se sploh več ne ve, kaj v bistvu je in če bo izšla v tem desetletju.
Ubisoft ima težave tudi z razvojem manjših in, vsaj na prvi pogled, enostavnih projektov. Leta 2020 so najavili predelavo igre Prince of Persia: The Sands of Time, izid pa bi se moral zgoditi v 2021. Temu je nato sledila prestavitev v 2022, nato še enkrat v prvo četrtino 2023, zdaj pa je Ubisoft izjavil, da igre ne pričakujejo zunaj v fiskalnem letu 2023, ki se za založnika zaključi koncem marca. V skladu s tem so igro tudi umaknili iz fizičnih polic in vsem prednaročnikom ponujajo vračilo denarja.
Razvoj predelave je bil zaupan indijskima vejama založnika Ubisoft Pune in Ubisoft Mumbai. Projekt je bil nato vzet iz njihovih rok in je romal v objem Ubisofta Monteral, ki je bil tudi zaslužen za razvoj originalnega Princa. Ta je pregledal obstoječe delo in sklenil, da zadeve preprosto ne morejo hitro dokončati in da bodo za svojo nalogo potrebovali dodaten čas.
Sands of Time zna vseeno iziti naslednje leto, a glede na to, da je založnik preklical prednaročila pri drugih trgovcih, zna biti, da ima predelava pred sabo še dolgo pot.
Po večletnem spancu se žanr preživetvenih grozljivk zopet prebuja. EA trenutno pridno dela na predelavi igre Dead Space, Capcom pa nam bo naslednje leto pripeljal ponovno oživljeni Resident Evil 4. A vse strašenje se ne bo nahajalo samo znotraj predelav, saj bo med nas že letos udarila igra The Callisto Protocol, na kateri dela Glen Schofield – originalni oče serije Dead Space.
Zato niti ni preveč presenetljivo, da The Callisto Protocol močno spominja na Dead Space in to priznava tudi Glen. Vendar pa bo nova grozljivka nosila tudi svoje originalne ideje, eno od teh pa bo samo mesto dogajanja.
Naš junak se bo znašel na Jupitrovi luni Callisto, ki gosti obsežen zaporniški kompleks, tega pa nenadoma naselijo zli vesoljci. No, gre v bistvu za hudo mutirane ljudi, ki jim družbo delajo morilski roboti, vse to pa je dovolj, da protagonist Jacob Lee sklene svoje naslednje korake, ki je v bistvu usmerjen v iskanje proste vesoljske ladje, ki bi ga odnesla stran od te nočne more.
Ta pot pa ne bo lahka in vmes se bo treba odkrižati kar nekaj mutiranih gnusob. Jacob ni vojak, a bo vseeno znal prijeti za orožje, prvi igralni napovednik pa kaže malce bolj običajno orožarno, kot pa tisto iz iger Dead Space. The Callisto Protocol bo vseboval tudi nekaj bojevanja od blizu, saj lahko vidimo vihtenje železne cevi, ki mutirancem nazorno razpoči lobanje, lahko se jim bomo odkrižali tudi preko ploščenja glave z našimi škornji.
The Callisto Protocol je vsekakor videti izjemno krvavo, nagnusno in naravnost čudovito. V igranje te nove avanture se bomo lahko spravili 2. decembra letos, igra pa bo izšla za PC in za aktualno in prejšnjo generacijo konzol.
PC igralci se včasih ne zavedate, kakšne vse prednosti ponuja igranje na računalniku. Res je, da boste samo za eno komponento odšteli toliko kot za celo konzolo, vendar pa ta cena s sabo prinaša cel kup prednosti. Z izbiro dobrih strojnih delov boste namreč lahko poganjali novejše in starejše igre brez zatikanja, za povrh pa boste igralno formulo lahko začinili z raznimi modifikacijami in tako dobili možnost doživetja naslovov na povsem nov način.
Konzolni igralci teh možnosti nimajo, a situacija se počasi obrača na bolje. Nekatere igre so začele podpirati modifikacije tudi na konzolah, strojne mišice PlayStationa 5 in Xbox Series X pa so končno omogočile prehod iz 30 na 60 sličic na sekundo, hkrati pa se lahko občasno pozabavamo v ločljivosti 4K.
Problem pa ostajajo starejše igre, ki so bile v obtoku, še preden so trenutne konzole sploh obstajale. Za te naslove je treba narediti dodatno optimizacijo, saj drugače sicer delujejo, a samo pri 30 sličicah na sekundo. Takšno nadgradnjo je nedavno dobila tudi igra Assassin’s Creed Origins, ki jo zdaj lahko na konzolah Xbox Series X in Playstation 5 poganjamo pri čudovitih 60 sličicah na sekundo.
You've been waiting, and now the winds of Egypt are calling….
Tako vse tri igre iz nove trilogije Assassin’s Creed na trenutnih konzolah tečejo pri 60 sličicah na sekundo, tako da se lahko zdaj brez skrbi pozabavate v Originsu, Odysseyju in Valhalli, vse to pa vam bo vzelo veliko, veliko ur. Origins je od teh novejših iger še najbolj dostopen, saj je njegova mapa manjša in vsebuje tudi manj obstranskih aktivnosti, svet starodavnega Egipta pa je naravnost čudovit – pomaga tudi to, da je Bayek morda najbolj zanimiv protagonist.
Ubisoft s klepanjem novih Assassin’s Creedov seveda ne bo zaključil. Govorice pravijo, da bo naslednja igra podnaslovljena Rift, ki bo nekoliko manjša od ostalih iger, spremljali pa bomo avanture junaka Basima. Ubisoft medtem dela tudi na novem glavnem delu serije Assassin’s Creed Infinity, ki naj bi bil največji doslej in naj bi nosil večigralsko komponento, spremljali pa naj bi več časovnih obdobij, ki bi ves čas dobivala novo vsebino. O datumih izidov se nam trenutno ne sanja, a skoraj zagotovo bo Ubisoft več razkril enkrat poleti.
Ne vem, kaj je na seriji HoMM, da ima gromozansko število oboževalcev med državami stare Jugoslavije in Sovjetske zveze. Ni nobena skrivnost, da mednje sodim tudi sam. HoMM 3 in 4 sta predstavljali eni najboljših doživetij za otročiča, ki ju je pridno izrabljal za izpopolnjevanje strateških sposobnosti.
A kot ve vsak pravi ljubitelj, serija že mnogo let ni dobila vrednega naslednika. Ubisoft jo je malone pahnil v pogubo in po sedmici enostavno rekel “dosti je bilo herojev, franšiza nima več zagona in čisto nič nismo krivi, da smo jo razmesarili in spremenili v packarijo. Gremo raje ustvariti novega Tom Clancya, ki bo nedvomno masovni hit.”
Razvojna ekipa: Lavapotion Založnik: Coffee Stain Publishing Platforme: PC Steam:Povezava Datum izida: 10. maj 2022 Cena: 29,99 €
Zvrst: Potezna strategija
Pojavitev novega izzivalca!
Pred nekaj dnevi je dih življenja prišel iz popolnoma druge strani. Upi za Songs Of Conquest so bili ogromni, čemur je ogromno pripomogla transparentnost razvijalcev, ki so redno delili razvojni napredek. Nedavno pa je igra končno prešla tudi v zgodnji dostop.
Naravna stvar jo je neposredno primerjati s HoMM. Pri obeh nenazadnje gre za strateško igro z zbiranjem dobrin in razvijanjem mest ter urjenjem vedno naprednejših enot, vtkanim v potezno raziskovanje in bojevanje.
Tako je tudi Songs of Conquest razdeljena na dve perspektivi. V prvi raziskuješ velike in prekrasne fantazijske svetove s svojimi junaki, obiskuješ na ducate raznovrstnih zgradb, ruševin in zanimivih drugih lokacij z upom, da boš tam našel tisti ščepec draguljev, ki ti še manjka za izgradnjo graščine. Obe igri vsebujeta tudi fiksne sile nevtralnih sovražnikov, ki blokirajo nove prehode in pogosto dragocenosti.
Ena od najbolj privlačnih stvari na Songs of Conquest je bogata postavitev; sam svet, izročilo in različne frakcije, ki jih vežejo kompleksni medsebojni odnosi in katere se potegujejo za nadzor nad omejenim ozemljem. Songs of Conquest odlično ujame te stvari preko zgodbe, dialoga med liki in sveta, ki je bil čudovito stkan in priveden v življenje.
Razvijalci Lavapotion so igro s svojim presenetljivim in čudovitim slogom slikovnih pik, združenim z 2,5D pristopom uspeli narediti popolnoma unikatno in naravnost omamno. Zemljevid sveta je priveden v življenje z različnimi zgradbami, starodavnimi kraji moči, točkami zanimivosti in čudovitimi in skrivnostnimi značilnostmi terena.
Oblikovanje likov je prav tako prekrasno za vse štiri različne frakcije, ki jih je mogoče igrati, pa tudi za številne druge sovražnike in bitja, ki naseljujejo to vesolje. Poleg tega je prav tako prijetno zvočno ozadje, ki resnično pomaga zaokrožiti občutek celote.
Ni pomembna velikost, temveč tehnika
Songs of Conquest ima precej standardni sistem delovanja, tako, da se dajmo raje poglobiti v tisto, za kar menim, da jo ločuje od drugih iger v žanru in ji pomaga, da resnično zasije.
Gradnja naselij je ena prvih takšnih stvari. Sistem poselitve in gradnje mesta je kraj, kjer se začne taktika Songs of Conquest; tisto, kar ima ogromen vpliv na sestavo tvoje armade. Vsako naselje ima določeno velikost, kar vpliva na število gradbenih mest. Izbiral boš med več zgradbami, ki imajo lasten pomen in funkcionalnost in v stilu HoMM IV boš moral izbirati, katere zgraditi, ker vseh ne bo možno plokniti na tla.
Želiš zgraditi grad (srednje velika zgradba)? Kot zahtevo boš potrebovali kmetijo (majhno zgradbo). To skupaj z omejenim številom gradbenih ploščic na naselje naredi izbire pomembne in hkrati skrbi, da upravljanje gospodarstva/cesarstva ne postane monotono.
Druga raznolika stvar je samo sestavljanje armade. Vsak junak oziroma “Nosilec posebnega voditeljskega žmohta” lahko s sabo nosi število enot, ki je omejeno s stopnjo junaka. Dodatno je tudi število posameznih vojačkov v enoti omejeno, torej se ne boš srečeval z absurdnimi situacijami, kjer se na bojišču istočasno nahaja po par deset tisoč vojakov.
Boj v Songs of Conquest je še eno področje, ki je očitno vložilo veliko razmišljanja in namenov. Bojni zemljevid uporablja sistem, ki temelji na heksih, z dodatkom povišanega terena. Ta ni samo za izgled, temveč daje vojakom na visokem terenu prednosti med bojem in celo omogoča strelcem, da streljajo dlje in učinkoviteje. Boj je hiter, krvav in brutalen, še posebej, ko se spopadeš z drugim Nosilcem žmohta.
Zadnja in največja stvar, zaradi katere Songs of Conquest resnično izstopa, je čarobni sistem. Kot Nosilec imaš na voljo veliko različnih urokov različnih “šol” esence, vendar je to bistvo vezano na čete pod tvojim poveljstvom. Obstajajo dodatni načini za proizvodnjo esence, na primer z artefakti, vendar je glavni dohodek v sestavi tvoje vojske.
Od srednjeveških vil do suženjskih žabonov
Ker ima vsaka frakcija svoj raznolik seznam vojakov, lahko pričakuješ, da se bo vsaka igrala popolnoma raznoliko.
V času pisanja je Songs of Conquest v zgodnjem dostopu z dvema narativnima kampanjama, ki sta na voljo za dve od štirih frakcij. V prvi kampanji igraš kot Arleon, človeška frakcija, ki se močno osredotoča na enote srednjeveškega tipa, kot so vitezi in mečevalci, zraven pa izrablja tudi bajeslovne enote, kot so vile in vilinski plemiči. To je prva kampanja in deluje kot uvodnica v igro, izročilo sveta in tiste, ki ga naseljujejo.
V drugi kampanji igraš kot Rana, antropomorfna rasa dvoživk in plazilcev, ki se upre svojim zatiralskim zasužnjevalcem. Pripovedovanje spominja na slog 90., ki ga ljubeče posnema, vendar ima globino in občutek zadovoljstva, ko se rešiš ukov in izvedeš to, kar je William Wallace skušal že pred leti.
Poleg tega ima Songs of conquest tudi možnosti za večigralstvo v lokalni in spletni obliki, kar ti omogoča prijazno tekmovanje s prijatelji in skupnostjo kot celoto. Obstajajo tudi orodja za urejanje scenarijev in zemljevidov, ki ti dajejo svobodo pri ustvarjanju lastnih izzivov s skoraj vsemi enakimi orodji kot razvijalci. Skupaj vse predstavlja več kot dobrodošlo noviteto v svet poteznih strategij, ki bo sčasoma verjetno postalo zgolj še boljše.
Razsodba
(+) Odličen grafični stil (+) Bogat svet, poln zanimivih likov in nacij (+) Taktični sistem, ki se poigra z že videno formulo (+) Zanimive in svojevrstne nacije (+) Velik potencial za kreacije s strani igralcev (-) Dejanske zgodbene vsebine je zaenkrat še precej malo (-) Manjše število frakcij napram klasikam je še kako očitno
Z načrtom, ki predvideva, da bo Song of Conquest naslednje leto v zgodnjem dostopu, ima Lavapotion dovolj časa, da zgladi majhne neravnine, ki se trenutno še nahajajo v zanki igranja. Pri skoraj 10 urah predvajanja ob pisanju tega predogleda sem imel samo par manjših problemov.
Glavni je bil ta, da je postalo igranje po dobrih 10 urah precej enolično, kar je bilo razvidno sploh pri bojevanju. Količina poliranja na tej stopnji bi morala služiti kot primer za prihodnje naslove zgodnjega dostopa, ne bi pa imel prav nič proti kakšni dodatni frakciji ali dvema.
Franšiza iger Assassin’s Creed je od svojega originalnega izida leta 2007 ohranila igralne prvine, bojevanje pa je šlo čez nekaj konkretnih sprememb. V originalih je bilo več poudarka na skrivanju in prikritem odstranjevanju nasprotnikov, v novejši trilogiji pa je pretepanja veliko več, vrhunec tega pa je zadnje izdani naslov Valhalla, ki je v bistvu čistokrvna akcijska igra, kar ni tako čudno, saj glavno vlogo zastopajo krvoločni Vikingi.
Boj je tako postal še bolj kaotičen in čeprav ni ravno težaven kot v kakšnem Dark Soulsu, je tudi veliko bolj nepredvidljiv, saj se glavni junak lahko hitro kam zatakne, pade iz pečine ali pa ga od nekje potepta velika sekira. Smrt je tako stalni spremljevalec teh iger in zato je dosežek igralca z imenom Hayete Bahadori toliko bolj impresiven.
Bahadoriju je namreč uspelo preigrati 12 glavnih iger znotraj Assassin’s Creed franšize in to brez da bi vmes utrpel kakršnekoli poškodbe. Ne samo to, vse to mu je uspelo z igranjem na najtežji možni stopnji, med igranjem pa si je zastavil še dodatne izzive. Glavna naloga je, da igralnemu liku zdravje nikoli ne sme pasti izpod 100 %, izjema pri temu so le skriptirane sekvence, ki se jim ni možno izogniti. Če junaka vmes zadane udarec nasprotnika ali pa morda pade iz previsokega previsa, je igranja konec in treba je iti spet od začetka. Nalaganje shranjenih položajev je prepovedano in vse je treba opraviti v enem šusu.
Bahadorijevo impresivno potovanje skozi igre si lahko ogledate na njegovem uradnem YouTube kanalu, njegov naslednji izziv pa bo serija iger God of War.
Leto 2022 je spočelo trend prenosnega PC igranja. Pomemben korak v to smer je spočel razvijalec Valve, ki je z napravo Steam Deck dokazal, da je povpraševanja po takšnem izdelku ogromno, saj je bila zaloga razprodana v samo nekaj urah in če zadevo naročite zdaj, boste na svoj izvod čakali do konca leta.
Podjetje Zotac cilja na podoben tip igralcev, le da so se osredotočili na precej manjšo nišo. Virtualna resničnost je danes sicer precej bolj priljubljen trg kot pa na začetku, saj imamo zdaj na izbiro vrsto različnih naprav, vsaka od njih pa ponuja svoje pluse in minuse. Največji delež trga nadzoruje naprava Meta Quest 2, ki ne vsebuje samo nizke cene, ampak se je znebila tudi kablov in potrebe po namenskem PC-ju, tako da zadevo preprosto poveznete preko glave in v minuti začnete igranje.
Meta Quest 2 pa vseeno vsebuje en minus in sicer dejstvo, da vse skupaj poganja mobilni čip, ki seveda ne more izrisati tako napredne grafične podobe kot namenski PC. Quest 2 sicer lahko zvežemo s PC-jem in tako igramo bolj grafično močne igre, a s tem izgubimo na svobodi, saj moramo biti pripeti na kabel nekje v bližini PC-ja.
Ravno ta minus želi zapolniti Zotac, saj je njihova naprava VR Go 4.0 v bistvu PC, le da ga lahko nase navesimo kot nek nahrbtnik in ga vzamemo s sabo na pot. Tako dobimo najboljše iz obeh svetov: prenosljivost in strojne mišice PC-ja, kar je za VR navdušence prava mana iz nebes.
VR Go 4.0 vsebuje zanimive specifikacije. Za procesorsko plat bo skrbel Intel Core i7-11800H, za grafiko pa RTX A4500. To grafično kartico navadno najdemo v delovnih postajah in se navadno ne uporablja za igranje iger, dobra plat te izbire pa je enormna količina pomnilnika, saj A4500 nosi kar 20 GB spomina. Znotraj nahrbtnika najdemo še 16 GB DDR4 pomnilnika in 512 GB SSD disk ter cel kup vhodov za priklop naprav. Standardnega napajalnika tule notri ne bomo našli, nalogo napajanja nadomeščata dve ogromni bateriji, z zmogljivostjo 6.000 mAh. Bateriji poskrbita za nekje 50 minut igranja in jih lahko prosto menjamo, tako da lahko z nakupom dodatnih močno podaljšamo zabavo.
Zadeva je vsekakor zanimiva, a zagotovo ne bo poceni. Uradna spletna stran sicer ne navaja datuma izida in cene, a skoraj zagotovo bo stala nekje v rangu 2 tisočakov evrov. K temu strošku prištejte seveda še nakup VR naprave, a vsaj to lahko na spletni strani EIGRE dobite po nižji ceni.
Capcom igre Resident Evil 4 kar noče spraviti k počitku in zadeva je od svojega originalnega izida leta 2002 dobila cel kup predelav – za eno od teh so poskrbeli kar igralci sami. Dolgo se je tudi šušljalo, da založnik pripravlja večjo predelavo, ki bi ta danes že nekoliko ostareli naslov spravila na novejši pogon RE Engine, to pa bi s sabo prineslo lepšo grafično podobo in izboljšane igralne mehanike.
Vse to je Capcom tudi uradno predstavil preko prvega napovednika in predelava je tako postala tudi uradno potrjena. Za razliko od prejšnjih predelav drugega in tretjega dela, štirica ne bo nosila podnaslova. Resident Evil 4 bo sicer okvirno nosil enako zgodbo kot original, a Capcom bo podajanje zgodbe malce spremenil in vnesel nekaj novih scen. To lahko vidimo že v napovedniku, saj se v originalu glavni junak Leon S. Kennedy nikoli ni pogovarjal z ameriškim predsednikom, medtem ko nam bo predelava postregla ravno s takšno vmesno sekvenco. Naša glavna naloga bo očitno še vedno reševanje predsednikove hčerke Ashley, ki je po spletu naključij pristala sredi evropske vasice, polne okuženih prebivalcev.
Čeprav bodo nekatere stvari spremenjene, Capcom pravi, da bo predelava ohranila vse tisto, kar smo vzljubili v originalu. Sem notri vsekakor spada tista prva vasica s kresom v sredini, ki je tudi prva večja lokacija, ki jo srečamo v igri, v prenovljenem pogonu pa je zadeva videti naravnost fantastično. Dobrodošla bo tudi sprememba bojevanja, saj smo v izvirniku lahko z orožjem merili v nasprotnika samo takrat, ko smo se popolnoma ustavili, kar je vsekakor zastarana formula.
Žal bo na igranje treba še malce počakati, saj je datum izida postavljen na 24. marec 2023, takrat pa bo zadeva izšla na PC-ju ter konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.
Sony je v nedavnem finančnem poročilu zapisal, da namerava letos preko predelav za PC ustvariti 300 milijonov dolarjev dobička. Kaj vse bo botrovalo tem silnim denarcem ni še povsem znano, a zagotovo bo kar nekaj drobiža prispevala predelava igre Spider-Man iz leta 2018, ki zdaj končno prihaja tudi na računalnike.
Predelava je rezultat sodelovanje med originalnim razvijalcem Insomniac Games in novo kupljenim studiom Nixxes Software, ki ga je Sony kupil ravno zaradi njegovega talenta pri selitvi iger iz ene platforme na drugo. Spider-Man je resda star 4 leta, a je kasneje dobil nadgradnjo za konzolo PlayStation 5, kar je s sabo prineslo tudi ray tracing osvetljevanje in podporo za višje ločljivosti. Že original je bil čudovit, stavimo pa, da bo predelava za PC grafično lepoto pripeljala na naslednjo stopnjo.
Uradni blog zapis pravi, da bomo več informacij dobili naknadno, a že zdaj je bila napovedana podpora za miško in tipkovnico, PC igralci pa se bodo lahko pozabavali tudi v množici grafičnih nastavitev, med katerimi bomo svojim strojnim zmogljivostim prilagajali tudi ray tracing učinke.
Spider-Man Remastered bo vključeval tudi DLC The City That Never Sleeps in se bo med nas zavihtel 12. avgusta. Brez skrbi, Sony ni pozabil na samostojno nadaljevanje Spider-Man: Miles Morales, ki bo prav tako doživel svojo selitev na PC, le da se bo to zgodilo nekoliko kasneje in sicer enkrat v jeseni.
Razvijalec Insomniac Games medtem dela na polnopravnem nadaljevanje Spider-Man 2. Za tega smo dobili samo en napovednik, pričakujemo pa ga lahko enkrat naslednje leto.
Razvijalec MachineGames je leta 2014 zopet obudil legendarno franšizo Wolfenstein in z njo tudi junaka B.J. Blazkowicza, ki že vse od izvirnika tepta zlobne nacistične čelade. Ponovno rojstvo igre je bilo malce manj realistično od predhodnikov, saj je bilo več poudarka na krvavi akciji, ki je mešala skrivanje in brutalne akcijske vložke, rezultat pa je bila na koncu izjemno zabavna prvoosebna streljačina, ki se jo še danes splača preigrati.
The New Order odlikujejo odlično tempirani igralni vložki. Dogajanje je preseljeno v alternativne dogodke 2. svetovne vojne, kjer je nacistični imperij zaradi svoje tehnološke dovršenosti premagal zaveznike in samo B.J. lahko leta 1960 zopet obudi uporniško gibanje, to pa bo naredil skozi veliko streljanja, ki vključuje vihtenje ene pokalice v vsaki roki in tudi skrivalne vložke, saj se lahko skozi stopnje presmukamo neopaženi in opremljeni z nožem nacije koljemo iz zasede. Skrivanje sicer ni preveč napredno, saj lahko zgolj počepnemo in se počasi premikamo sovražniku za hrbet, če pa nas odkrijejo, se sproži alarm in takrat smo v težavah, dokler se ne odkrižamo poveljnika.
Vso to zabavo lahko zdaj podoživimo popolnoma brezplačno, saj je New Order nova zastonjska igra tega tedna v digitalni trgovini Epic Games. Prevzamete jo lahko preko naslednje povezave, ponudba pa se izteče 9. junija, ko jo bo nasledila nova, zaenkrat nerazkrita igra.
MachineGames je kasneje spočel še samostojni dodatek The Old Blood, polno nadaljevanje Wolfenstein II: The New Colossus in malce bizarno sodelovalno igro Wolfenstein: Youngblood. Od takrat dalje franšiza počiva in MachineGames je trenutno zaposlen z izdelavo igralnega Indiana Jonesa, a morda na skrivaj dela tudi na tretjem delu, ki bi bil vsekakor dobrodošel.
Od prvega napovednika za Final Fantasy 16 kakšnih novih informacij glede projekta nismo dobili. Vse to se je spremenilo včeraj, ko je v sklopu dogodka State of Play pred kamere stopil producent igre Naoki Yoshida in se zahvalil vsem igralcem za podporo ter zraven sporočil, da se njegova ekipa med temi težkimi časi po svetu koncentrira na tisto, kar znajo najbolje delati: igre. Z novim napovednikom za Final Fantasy XVI tako Naoki upa, da nam bo vsaj malce popestril dneve in malce ublažil čakanje na nov del te dolgoletne sage.
Napovednik nam prikaže nekaj igranja glavnega junaka Cliva, ki se bo oborožen z mečem in posebnimi sposobnostmi sprehajal skozi srednjeveško okolico in tam sekal humanoidne in demonske nasprotnike. Final Fantasy XVI bo s sabo zopet prinesel dokaj zakomplicirano zgodbo in v tem svetu se bodo za politično oblast teple različne stranke, vsaka s svojo vizijo prihodnosti.
Veliko vlogo bodo igrali Eikoni, ki so nekakšni ogromni titani, te pa bo lahko priklical sam igralec. Nosili bodo unikatna imena Phoenix, Titan, Garuda, Ramuh, Shiva, Odin, Bahamut in Ifrit – slednji bo očitno še posebej pomemben, saj bo na nek način prepleten z glavnim junakom Clivom.
Zadeva je vsekakor videti spektakularno, a žal jo letos ne bomo igrali, temveč bo izšla poleti, v že tako zabasanem urniku leta 2023.
Ruskega razvijalca Owlcat Games poznamo zaradi dvojca Pathfinder iger Kingmaker in Wrath of the Righteous, ki sta oživela kar malce pozabljeni žanr klasičnih cRPG-jev, kjer nadzorujemo široko druščino herojev, tem pa razvijamo sposobnosti skozi globok in razvejan sistem veščin in jih vodimo skozi realnočasovne bitke, ki jih spremljamo iz izometričnega pogleda.
Owlcat trenutno še vedno dela na vsebini za Pathfinder: Wrath of the Righteous, kak teden nazaj pa so začeli namigovati na svoj naslednji projekt. Slike so kazale na dogajanje v črvinah vesolja in veliko ljudi je zato ugibalo, da delajo na Starfinderju – nekakšni različici Pathfinderja, le z znanstvenofantastičnim pridihom.
A vsi so se motili in Owlcat je igralce ujel povsem nepripravljene z najavo igre Warhammer 40,000: Rogue Trader.
Nova igra se bo, tako kot vsi Owlcatovi projekti, napajala iz namizne igre Rogue Trader. Skočili bomo v neraziskan del Imperiuma, Koronus Expanse. Zastopali bomo vlogo Rogue Traderja, ki so prav posebni trgovci, ki zaradi posebne klavzule Warrants of Trade lahko zaobidejo striktna pravila Imperiuma, ta pa načeloma prepovedujejo trgovanje z vesoljci in nabiranje izgubljene tehnologije. Našo svobodo bomo izkoriščali za nabiranje bogastva, seveda pa bomo ob tem naleteli na kar nekaj preprek, ki jih bomo lahko rešili samo preko bojevanja.
Owlcat pravi, da je tole prvi cRPG znotraj Warhammerja in glede na prvi dražilnik zadeva precej spominja na Pathfinder igre, le da bomo seveda tule veliko večkrat streljali z laserskimi puškami. Vmesne sekvence bodo očitno narejene v slogu risank iz osemdesetih, kar je malce čudna izbira, ki se nekako ne ujema z grafično podobo igre, ki zopet spominja na tisto iz Pathfinderja.
Warhammer 40,000: Rogue Trader se za razliko od prejšnjih Owlcatovih iger ne bo zanašal na nabiranje sredstev preko Kickstarterja in bo ob izidu polna igra. Kdaj bo zadeva izšla ni znano, ponuja pa razvijalec prednaročilo digitalne verzije igre po ceni 39,99 €.
Če smo lani bone izkoriščali za rezervacijo poletnih počitnic, vlada letos računa, da bomo svoj dopust doživljali virtualno. To glede na cene goriv in pobezljane vrednosti najema apartmajev niti ni tako nora ideja, zato se splača izkoristiti ponudbo digitalnih bonov, ki bodo v veljavo stopili od 15. junija dalje.
Vaše trenutno stanje bona in ali ste upravičeni do digitalnega bona lahko preverite v naši aplikaciji (klikni me).
Boni v vrednosti 150 € so del novega zakona o spodbujanju digitalne vključenosti, saj želi vlada v digitalni svet odpeljati čedalje več odraslih, ki jim računalniška tehnologija predstavlja velik problem in brez obvladanja teh v sodobnem svetu skoraj ne moreš več obstajati. Napredek tehnologije te dni je bliskovit in praktično dnevno spreminja naša življenja. Bankomate uporabljajo samo še dinozavri, saj vse plačujemo s karticami ali telefoni, nekatere delovna mesta pa so zaradi koronavirusa za stalno preskočila na opravljanje iz varnega zavetja svojega doma.
Kdo je do bonov sploh upravičen?
Uradna spletna stran pravi, da so do digitalnega bona upravičeni osnovnošolci 7., 8. ali 9. razredov, dijaki in študentje, med katere lahko prištejemo tudi vse tiste, ki študij opravljate izredno. Sem notri spadajo tudi vsi tisti starejši od 55 let, a ti se bodo morali najprej udeležiti izobraževanja na področju digitalne pismenosti. Seznam izobraževanj še ni bil objavljen, saj je bil razpis za izbor izvajalcev objavljen šele 20. maja – ko bo enkrat postopek izbora zaključen, bodo izvajalci objavljeni na uradni strani Gov.si, to pa naj bi se predvidoma zgodilo konec julija.
So boni prenosljivi?
Tako kot lanskoletni boni, so tudi letošnji digitalni prenosljivi, a z določenimi omejitvami. Sestre, polsestre, bratje in polbratje lahko bone združite med sabo in tako lahko en par naenkrat vnovči popust v vrednosti 300 €, kar lepo odseka ceno kakšnemu prenosniku ali samostojnemu PC-ju. Boni pa niso prenosljivi od tistih, ki so starejši od 55 let. Kot rečeno, do tega se bodo ti dokopali samo preko opravljanja specifičnega izobraževanja, zato bi bilo nato podeljevanje bona nekomu drugemu precej nesmiselno.
Kaj z boni kupiti in kje jih vnovčiti?
Razpon izdelkov, za katere lahko uporabimo digitalni bon, je precej obsežen. Z novim popustom si lahko kupite prenosni ali namizni računalnik, monitor, tipkovnice, miške, spletne kamere, slušalke, skenerje in celo 3D tiskalnike.
Bon lahko vnovčite v trgovinah, ki takšno opremo seveda sploh ponujajo. Zakaj potem ne bi ponudbe izkoristili za nakup povsem novega igričarskega monstruma, kot je denimo naš frišni HOPsi PC?
Za takšne popuste lahko denimo tudi izkoristite trgovino EIGRE.si, ki ponuja vse na zgornjem seznamu ali pa trgovino UVI.gg, ki poleg stolov in miz ponuja tudi računalniško periferijo in tako si lahko s popustom dokupite kvaliteten paket, ki zaobjema miško, mehanično tipkovnico in slušalke.
Digitalni boni bodo na voljo od 15. junija dalje, takrat pa boste lahko na spletni strani eDavki z vnosom svoje davčne številke na enostavno preverili, če ste do bona upravičeni. Digitalnim bonom bo veljavnost potekla 30. novembra 2022. Vaše trenutno stanje bona in ali ste upravičeni do digitalnega bona lahko preverite v naši aplikaciji (klikni me).
Upamo, da ste si kupili telefone, saj je mobilna igra Diablo Immortal po letih razvoja vendarle izšla in si jo lahko brezplačno izmaknete v Android in iOS trgovinah, beta verzija pa je na voljo tudi na PC-ju.
In kljub temu, da so zadevo ob najavi popljuvali praktično vsi, je očitno končni rezultat presenetljivo zabaven. Prvi igralci in kritiki se strinjajo, da ima Immortal sicer pričakovane težave glede mikrotransakcij, ki od vas na vsak način želijo odtegniti resnične denarce, a pod vsem tem se skriva zabavna izkušnja klanja demonov in okostnjakov, ki ji na mobilnih platformah trenutno ni para.
With everything downloaded, looks like this game is 12.35GB on my iPhone
Za svojo zabavo boste na telefonu morali žrtvovati nekaj prostora, saj Immortal požre 12 GB shrambe, a v zameno za to boste dobili dobro grafično podobo, profesionalne zvočne podajalce in dobrimi zvočnimi učinki. Vse skupaj pa krasi slastna igralna formula, ki je tista tipična Diablovska gonja za močnejšo opremo. V tem pogledu se Immortal bistveno ne razlikuje od tretjega dela, tako da je bojevanje presneto zadovoljivo, razvijalcu Blizzardu pa je uspelo vso to akcijo preseliti tudi na kontrole na dotik, na telefonih pa je podprto tudi igranje s kontrolerjem.
Osnovno kampanjo lahko preigrate v celoti brezplačno, a bodite pripravljeni na to, da vas bo igra spodbujala k nakupu mikrotransakcij in sezonske prepustnice. Če imate močno voljo in se temu lahko uprete, potem vas čaka cel kup brezplačne zabave, a sumimo, da če boste v igranje vložili stotine ur, potem boste morali slej kot prej odšteti kakšen evro.
Vendar se bo zapravljanje verjetno začelo proti koncu, ko boste začeli dobri, stari “grind” za boljšo opremo. Do takrat se boste lahko pozabavali v šestih igralnih razredih, ki jih zastopajo Barbarian, Wizard, Monk, Crusader, Necromancer in Demon Hunter, vse te junake pa boste lahko sprehodili skozi osem različnih območij, ki jim bo razvijalec pridno dodajal tudi novo vsebino.
Sony bo s tem mesecem pošteno prevetril svojo ponudbo servisa PlayStation Plus, a še preden se to zgodi, bo napočil čas za novo trojico brezplačnih iger, ki jih vsi naročniki prejmejo za vsak mesec zvestobe. Roko na srce, junijska ponudba res ne izstopa preveč in se bolj zdi kot nekaj, kar je bilo narejeno zato, da je bila izpolnjen do sedaj začrtan kriterij “nečesa brezplačnega v zameno za denar”.
Pri ponudbi najbolj izstopa igra God of War, sicer odličen naslov iz leta 2018, ki pa je bil v ponudbi PlayStation Plus že ponujen, tako da ni čisto jasno, zakaj ga je Sony znova vrnil tukaj notri. Razlog zna biti promocija, saj naj bi nadaljevanje God of War Ragnarok kmalu dobilo datum izida, ki se naj bi zgodil že septembra in založnik zato želi spočeti čim več vnovičnega zanimanja za to franšizo.
Poleg God of Wara bodo naročniki lahko prevzeli tudi animejevsko igro Naruto to Boruto: Shinobi Striker, zraven pa se bo moč pozabavati tudi v pretepačini Nickelodeon All-Star Brawl. Zanimivo je to, da noben od teh naslov ne pripada ekskluzivno konzoli PlayStation 5, kar je bila v zadnjih mesecih ponudbe že stalnica.
Junijske igre bo moč prevzeti od 7. junija dalje, Sony pa za nocoj ob 23.59 pripravlja obsežnejšo predstavitev iger v sklopu dogodka State of Play.
Simracing je že nekaj časa priljubljena zvrst za preživljanje prostega časa, v zadnjih letih pa se čedalje bolj razvija tudi tekmovalna komponenta v panogi. Na voljo so številna prvenstva z izjemno bogatimi nagradami, kar pomeni da imajo udeleženci možnost zaslužiti kar nekaj denarja. Seveda pa je to zelo težko storiti na lastno pest, zato so se (tudi v Sloveniji) začele pojavljati profesionalne dirkaške ekipe, ki se udeležujejo prvenstev na svetovnem nivoju.
Z nami je danes Matevž Baš, manager ekipe SRT.
Matevž, simracing je zdaj med ljubitelji verjetno že dovolj dobro razširjen, da nama ni potrebno posebej razlagati podrobnosti. Vzpostavile so se številne skupnosti kot tudi prvenstva in sistemi za organizacijo dirk, posledično so nastale tudi organizirane ekipe, kot je SRT.
Nam poveš nekaj več o samih začetkih ekipe?
Društvo slo-racing.com je neformalno svojo ekipo ustvarilo okoli leta 2015, formalno pa je ekipa SRT nastala proti koncu leta 2020, ko smo znotraj društva slo-racing sestavljali ekipo za tekmovanje na prvem državnem prvenstvu v digitalno krožnih dirkah, digitalnem kartingu in pa digitalnem reliju.
Kakšna je struktura vodstva ekipe, koliko voznikov imate trenutno?
Predsednik društva slo-racing Matjaž Murn mi je ponudil vodstvo ekipe. Matjaž je še vedno vključen pri upravljanju, hkrati skrbi tudi za finance ekipe, Tomaž Eržen skrbi za pogodbe in ostalo papirologijo. Vsi iz vodstva tudi vozimo kolikor nam to čas dopušča, imamo pa 21 dirkačev.
Kar impresivne številke… kakšna pa je struktura članov v ekipi? So to najstniki, mlajše osebe (študentje), zreli vozniki?
V simracingu je za razliko od drugih računalniških iger starost igralcev oz. dirkačev v povprečju nekoliko višja, saj si verjetno mlajši težje privoščijo simulatorje. Tako da je v naši ekipi povprečna starost okoli 30 let. Se pa trend v zadnjih letih spušča in je tudi med najboljšimi veliko najstnikov.
V katerih simulacijah in organiziranih prvenstvih se najbolj udejstvujete?
Najbolj smo aktivni v Assetto Corsa Competizione (ACC), ki je uradna simulacija prvenstva GT World, DiRT Rally 2.0, Assetto Corsa, Automobilista 2 in pa rFactor 2. V ACC se naši fantje poleg državnega prvenstva udeležujejo največ tekmovanj v organizaciji SIMGRID-a, ki je eden večjih ali celo največji organizator raznih prvenstev v tej simulaciji. Udeležili smo se prvenstva Coach Dave 1000 km, kjer je na sporedu 5 dirk z dolžino 1000 km. Imamo 2 ekipi v PRO skupini kjer je vsa “smetana” v simulaciji ACC in 2 v Silver (prva in druga liga tekmovanja). Po dveh odpeljanih dirkah v PRO skupini zasedamo 24 in 47 mesto, v Silver pa 24 in 32 mesto. Za nami je tudi Coach Dave Super Sprint kjer smo v Silver skupini zasedli visoko 6. mesto. V ostalih simulacijah pa v drugih ligah kot na državnem nivoju ne tekmujemo. Tukaj bi s ponosom poudaril, da je dvakratni državni prvak SDP ACC prav tako član naše ekipe ter da je bilo med najboljšimi desetimi vozniki v sezoni 2021/2022 kar šest članov SRT.
Zelo impresivno. Sklepam, da je za doseganje pomembnejših rezultatov potrebno kar nekaj treninga?
Tako je. Potrebno je kar nekaj treninga, še več časa pa naši dirkači posvetijo nastavitvam avtomobilov. V več urnih dirkah (vozijo se tudi 24-urne dirke) pa je veliko časa potrebno tudi za strategijo in razporeditev kdo in koliko časa bo vozil. Če ocenim čas, ki ga porabimo za priprave na dirko je nekje med 15 in 40 urami na posameznega voznika.
Ker organizacija zahteva določen čas in trud, najverjetneje prvenstva niso brezplačna. Nam poveš nekaj več o tem?
Čedalje več prvenstev je plačljivih. Na najvišjem nivoju praktično ne najdeš več prvenstev, ki bi bila brezplačna, saj če hočeš imeti organizacijo in dirkanje na visokem nivoju moraš imeti žirijo tekmovanja, stream in komentatorja, pa server in še bi lahko naštevali. Cene tekmovanj, ki imajo več dirk pa se gibljejo od 50 do 500€.
Ko sva že pri stroških… ima morda ekipa tudi kakšne sponzorje? Kako vam pomagajo, finančno ali morda tudi materialno (ali kako drugače)?
S sponzorji v simracingu je zelo težko saj še vedno večina ljudi vidi simracing kot “otročarijo za računalnikom”. Trenutno imamo 3 sponzorje, katerim smo zelo hvaležni. Dva od njih nam pomagata finančno to sta Sim Racing Cockpit, ki je portale z nasveti kako priti v svet simracinga, drugi je BARS računovodsko podjetje. Zadnji pa skrbi za poslikavo in dizajn avtomobilov. To je THRD Tilen Horvat Racing Designs.
Kaj pa lahko sponzor pričakuje od vas, da na finančni ali drugi način pomaga neki ekipi v simracingu? Verjetno tudi oni želijo videti določene rezultate… Seveda je vsak sponzorski dogovor obojestranski. Z Sim Racing Cockpitom imamo pogodbo da razširimo njihovo ime in skupnost, da lahko pomaga čim več ljudem pri vstopu v svet simracinga in podobno pogodbo tudi s podjetjem Bars. Seveda pa so njihovi logotipi in povezave do spletnih strani predstavljeni na naši spletni strani kot tudi na poslikavah naših avtomobilov. Podoben dogovor imamo tudi s sponzorjem THRD.
Kako pa je na splošno z razvojem simracinga v Sloveniji? Kdo se največ udejstvuje na tem področju?
Največ dogajanja je seveda na največji slovenski skupnosti slo-racing.com. Poleg organizacije državnih prvenstev pod okriljem EŠZS, AŠ2005 in AMZS, organizirajo tudi lastna prvenstva, skozi celo leto pa so na sporedu tudi dirke, katerih se lahko udeleži kdorkoli, ne glede na predznanje. V zadnjih nekaj letih rasteta tudi skupnosti SF1L ter GTSS. Poskušajo pa se vključevati tudi ostali deležniki. Organizacija Woop občasno organizira turnirje, kot je npr. WOOP SIM Challenge, ne smemo pozabiti niti na slovenske proizvajalce gaming opreme. Pri UVIju, so razvili svoj simracing cockpit, Simmaster pa lasten sekvenčni menjalnik.
Matevž, hvala za tvoj čas in za izčrpne odgovore. Hvala tebi in upam da bo ta intervju navdušil še koga da se nam pridruži. Lep pozdrav.
Igričarski junak Sonic je bil v nevarnosti, da pade v totalno pozabo, saj založnik SEGA nikakor ni mogel izgruntati igralne formule, ki bi tega junaka preselil v 3D svet in da bi bil ob tem tudi zabaven za igranje. Pred to pogubo sta ga rešila dva dobra filma, ki sta v blagajne nakapljala dovolj denarcev, da se je SEGA odločila modremu ježu ponuditi še eno priložnost in zdaj bo ta prejel povsem novo avanturo Sonic Frontiers, ki glede na prvi dražilnik najbolj ambiciozna doslej.
Frontiers se bo očitno dogajal v odprtem svetu, raziskovali pa bomo otok Starfall Islands, ki vsebuje sila različne ekosisteme. Nekaj časa bomo brzeli skozi zeleno obarvane pragozde, se nato preselili v puščavo, vsake toliko pa bomo naleteli na širne travnike, ki jih bodo prekinjale skalne pečine in previsi.
Vsa ta okolica bo seveda večino časa zamegljena, saj bo še vedno poudarek na Sonicovi hitrosti, ki ne bo tekal samo po tleh, ampak bo skočil tudi v nebo in se tam drajsal po ogromnih tirih, vse to pa bo počel z namenom nabiranja zlatih obročkov, ki so že dolgi spremljevalec serije. Vmes bomo naleteli tudi na nasprotnike, ki bodo očino robotski in jih bo najlažje odpraviti s hitrim tekanjem in zaletavanjem v njihove občutljive točke.
Videti je zanimivo, a Frontiers s sabo nosi izročilo prejšnjih Sonicovih iger, kar pomeni, da je lahko presneto dobra ali pa obupno zanič.
Na rezultat nam ne bo treba čakati predolgo, saj Sonic Origins izide že 23. junija.
Nova sezona Formule 1 je v polnem teku in založnik EA je to izkoristil za prvo obsežnejšo predstavitev letošnje digitalne simulacije, ki bo tokrat nosila nepresenetljivi naslov F1 22.
Nova dirkačina ne bo bistveno spreminjala igralne formule predhodnikov, ampak jo bo zgolj nadgradila. Zopet se bomo lahko pozabavali v grajenju svoje dirkaške kariere, skočili bomo v prenovljeni My Team in celo zaplavali v ligo F2. Na voljo bo nov trening, ki nam bo preko pokazateljev zaviranja in pospeševanja omogočal bolj preudarno sukanje volana, tu pa je tudi večigralstvo, ki bo zopet omogočalo dirkanje dveh igralcev preko razdeljenega zaslona.
Pomembne so tudi malenkosti. Pred dirko se bo treba pravilno zaustaviti na startnem položaju, zanimiv pa bo tudi obisk Pit Stopa, saj se mehanikom lahko kaj zalomi pri menjavanju gum, kar nas zna stati dragocenih sekund, igralni plošček pa zna ob takih trenutkih poleteti skozi celo sobo.
Poleg dirkanja bomo lahko našega dirkača tudi preoblačili, razvijalec Codemasters pa je vložil nekaj truda v razvoj socialnega aspekta, tako da bomo lahko kupovali superšportnike in se nato z njimi zapeljali skozi progo.
F1 22 bo že od začetka vseboval tudi podporo za VR igranje, a žal zaenkrat samo na PC-ju. Škoda, da so lahko spočeli tako dolg napovednik, a si niso vzeli vsaj sekunde časa, da bi pokazali utrinek VR igranja.
Izboljšav glede na predhodnik je še cel kup. Izpostavitve je denimo vredna umetna inteligenca, ki naj bi se dinamično prilagajala našim sposobnostim ter prenovljen sistem nadzora, ki naj bi bil bolj realističen.
Sliši se zabavno in F1 22 bo med nas prispel že 1. julija. Če vam dirkaške želje vmes ne bodo dale miru, se lahko preizkusite v našem dirkaškem turnirju WOOP! SIM Challenge, za katerega se te dni izteka rok za prijavo, s sabo pa prinaša bogate nagrade.
Če kaj založnik THQ Nordic res obvlada, je svojim predelavam natikati res domiselne naslove. S to navado so začeli leta 2019, ko je izšla predelava Darksiders II: Deathinitive Edition, nato pa smo dobili še bisere kot so SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated in Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning.
Dve leti nazaj so predelali tudi igro Destroy All Humans!, kjer glavno vlogo zastopa zlobni sivi vesoljček Crypto, a ta predelava začuda ni prejela neke zabavnega naslova. To pa k sreči ne velja za nadaljevanje, saj bo drugi del ponosno nosil naziv Destroy All Humans! 2 – Reprobed.
Gre za predelavo igre iz leta 2006, Crypto pa bo zopet sejal smrt po celi Zemlji. Čaka nas pet različnih mest, eno od njih nas bo popeljalo celo na Luno. Naša naloga bo seveda povzročanje vsesplošnega kaosa, ki ga bomo lahko povzročili z vihtenjem različnih orožij in čeprav bo Reprobed zvesta predelava izvirnika, nas čaka tudi nekaj novosti. Crypto se bo namreč lahko usedel tudi v svoj leteči krožnik in od tam naredil še več škode, igra pa bo vsebovala tudi večigralsko plat v obliki DLC-ja Clone Carnage.
Ta bo omogočal sodelovalno igranje preko razdeljenega zaslona, štirje igralci pa se bodo lahko povezali na strežnike in tam tekmovali med sabo.
Destroy All Humans! 2 – Reprobed bo med nas prispel 30. avgusta, THQ Nordic pa ga bo tržil po nižji ceni 39,99 €.