🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 178

Tale modifikacija za Elden Ring vam omogoča pavziranje igre

0

Elden Ring se sicer od prejšnjih igrah razvijalca FromSoftware v nekaterih pogledih pošteno razlikuje, saj je tole njihov prvi naslov v odprtem svetu, a sama sredica ostaja ista in se vrti okoli igralnih mehanik iger Dark Souls.

To pomeni brutalno nevaren in neizprosen svet, kjer se nevarnost skriva za vsakim ovinkom in nikjer nisi varen. V skladu s tem si ne morete res privoščiti počitka kjerkoli in kadarkoli, saj igre ni zmožno zapavzirati. Ta funkcija bi nam prišla hudo prav, še posebej sredi kakšnega šefovskega obračuna, ko se preprosto moraš malce odpočiti in zbrati misli, preden se spet spustiš v pretepanje.

Pavziranje pa bi prišlo prav tudi v bolj praktičnem smislu, saj nas kdaj zmotijo dejavniki iz resničnega življenja in takrat moraš preprosto takoj odnehati z igranjem in če si ravno sredi akcije, to pomeni zagotovo smrt.

K sreči so tu na pomoč priskočili modderji in za PC si lahko zdaj prenesete modifikacijo, s preprostim imenom Pause the Game. Namestitev je preprosta, za uporabo pa samo stisnete tipko P in igra se zapavzira, z isto tipko pa nato zopet sprožite akcijo. Zadeva zaenkrat ne podpira igralnih ploščkov, tako boste za uporabo nujno ob strani potrebovali tipkovnico, a avtor modifikacije pravi, da se zna kmalu zgoditi tudi podpora za kontrolerje.

Na žalost zadeva ni idealna, saj modifikacijo lahko uporabljate samo v načinu brez mrežne povezave. Delovanje se namreč zanaša na DLL datoteko, uporaba te pa onemogoči Easy Anti-Cheat zaščito, kar hkrati onemogoči internetno povezovanje.

Igra Ghostwire: Tokyo dobila brezplačno vizualno novelo

0

Glede na nedavno izdani igralni napovednik je Ghostwire: Tokyo sicer videti hudo zanimivo, a vseeno smo ostali po razlagi štorijalnih dogodkov nekam zmedeni. To stvar bo zdaj poskušala razrešiti vizualna novela Ghostwire: Tokyo – Prelude, ki se odvije pol leta pred tistimi dogodki, ki jih bomo videli znotraj igre.

V Preludu bomo spremljali zgodbo detektiva KK-ja, ki je že veteran policijskih poslov in se je znašel pred novo uganko. Raziskati mora namreč primer izginulega prijatelja in KK hitro ugotovi, da se tokrat ne bo soočal samo z nasprotniki iz mesa in krvi, ampak da ga čaka tudi nekaj srhljivega in paranormalnega.

Prelude je razvil drug studio kot pa originalna igra, vizualna novela pa bo sicer prežeta z grozljivostjo in živimi urbanimi legendami, a za razliko od same igre bo atmosfera tokrat bolj sproščena. To gre na račun tega, da tukaj pač ne bomo gledali nekih akcijskih vložkov, prav tako pa v Prelude nevarnost še ni povsem zajela ulice Tokia, tako da bomo gledali v postopni razvoj dogodkov, ki je nato pripeljal do resnične žive more.

Ghostwire: Tokyo – Prelude je zdaj že na voljo za konzoli PlayStation 4 in 5, igranja pa se lahko lotite povsem brezplačno. Lastniki PC-jev boste na svoje kopije morali počakati malce dlje in sicer vse do 8. marca.

Ghostwire: Tokyo v celoti izide 25. marca.

Ustvarjalec Pisarne razmišlja o ponovnem zagonu serije, a na malce drugačen način

0

Od finalne epizode serije Pisarna bo kmalu minilo že 10 let, zaradi pretočnih servisov je zadeva dandanes bolj popularna kot kadarkoli prej. Pravice za predvajanje si lasti pretočni servis Peacock, ki sicer dela na novi vsebini, a vsem je jasno, da večina ljudi plačuje naročnino samo zaradi te serije, ki jo k sreči v naših koncih še vedno lahko spremljamo preko Netflixa.

Serija je sicer plod dela uma Rickyja Gervaisa, ki jo je najprej spočel za trg v Združenem kraljestvu, a zadeva je res živela šele s predelavo za ameriški trg, kjer je glavno besedo nosil Greg Daniels. Tega ubožca od zaključka zadnje sezone Pisarne lastnik pravic NBC nenehno lovi in sprašuje po ponovnem zagonu, se je Daniels bolj kot ne držal stran in je do sedaj spočel samo razširjene verzije epizod, ki jih na Peacocku gledamo pod oznako “Superfan Episodes”.

Zdaj pa se bo morda Greg vrnil v svet Dunder Miffilina bolj konkretno. Za spletno stran Collider je v intervjuju povedal, da ima zdaj morda idejo, kako bi se zopet vrnil v svet Pisarne, a da ni prepričan, da bi bil ta način oboževalcem tudi všeč.

Razmišlja namreč o ločeni seriji, ki pa bi se še vedno dogajala v istem vesolju kot Pisarna. Svojo idejo je predstavil kot nekakšnega Mandaloriana, ki je podaljšek Vojne zvezd.

Greg pravi, da v potencialni novi seriji verjetno ne bomo spremljali istih likov kot prej, a projekt seveda tako ponuja možnost, da bi se vsake toliko v epizodi pojavil kakšen star lik ali pa vsaj referenca nanj.

Zaenkrat tako še ni nič uradnega, a Daniels pravi, da se mu za snemanje ni treba obremenjevati, saj bi NBC tak projekt odobril takoj. Na to je namignil že lani, ko je za Deadline izjavil, da samo čakajo, da je Greg Daniels pripravljen na izdelavo takšne serije.

Tiny Tina’s Wonderlands prejela 20 minut novega igranja

Oboževalci franšize Borderlands se boste lahko kmalu pozabavali v povsem novem delu, čeprav ta ne bo Borderlands 4. Slednji je sicer zagotovo v izdelavi, a še pred tem se bomo pozabavali v samostojni igri Tiny Tina’s Wonderlands, ki bo post-apokaliptično pokanje in iskanje zakladov preselila v bolj fantazijsko okolico.

Tako se bomo znašli znotraj namizne igre Bunkers and Badasses, ki je nekakšna Borderlandsova različica D&D-ja, glavno besedo pri naši avanturi pa bo nosila Tiny Tina. Sama akcija je sicer dokaj tipični Borderlands, a vseeno bomo v igralni formuli naleteli na nekaj pomembnih razlik.

Te lepo nakaže novi, kar 20 minut dolg napovednik, ki nas najprej postavi na interaktivno mapo, kjer naše junake spremljamo iz izometričnega pogleda. Naša odprava si najprej poišče zadajalca nalog, ko pa se sprehodimo do končnega cilja, se pogled elegantno preseli v prvoosebnega in zabava se lahko začne.

Kot rečeno, ta na prvi pogled od Borderlands formule ne odstopa kaj preveč, tako da bomo še vedno veliko streljali, se izmikali izstrelkom in poslušali zvočne vrstice črnega humorja. Za popestritev bodo poskrbeli različni igralni razredi, ki jih bo tokrat pest, vsak od njih pa bo ponujal različen pristop do igranja. Clawbringer je denimo tipični tank, ki se zanaša na zamahovanje kladiva, Stabbomancer pa je zmikavt, ki največ škode povzroči iz zasede. Tako se boste morali pri igranju morali zanašati tudi na posebne sposobnosti, ki lahko hitro spremenijo potek bitke, za dodatno zabavo pa bodo poskrbela tudi orožja, ki bodo tokrat nekam bolj unikatna.

Na koncu igralnega posnetka lahko vidimo tudi spopad s šefom, ki sicer ni videti preveč težak, a igranje je vseeno videti zabavno, še posebej če se v to avanturo podate še s kakšnim prijateljem.

Tiny Tina’s Wonderlands izide še ta mesec in na konzolah in PC platformi Epic Games jo bomo lahko igrali že 25. marca.

GTA: The Trilogy prejel ogromno posodobitev, ki popravi cel kup tekstur

Rockstar si pri predelavi iger GTA 3, Vice City in San Andreas ni nakopal veliko privržencev. Razvoj je bil zaupan nekemu tretjemu studiu in ti so bili bolj slabo plačani, tako da je bil končni rezultat pravi polom, ki pa se je zaradi slavnega imena vseeno zelo dobro prodal. Rockstar bi sicer lahko vse skupaj pustil pri miru, a pri njem smo vseeno našli nekaj srca, saj se je razvijalec zaobljubil, da bo zadevo popravil, plod te prisega pa je nedavno izdana posodobitev.

Ta je res velika in vsebuje celo listo popravkov, ki bi se najbolje počutila v Excelovi razpredelnici in si jo lahko v celoti preberete na uradni strani. Zanimivo pri teh popravkih je njihova podrobna razlaga, saj se jih veliko tika specifičnih tekstur, ki jih je pred tem v višjo ločljivost spravila umetna inteligenca, a ta dela ni opravila popolno, tako da je zadaj ostalo ogromno slovničnih napak.

Te je moral Rockstar zdaj ročno popraviti, zraven pa se je lotil tudi nekaterih hroščev, ki so bodisi prekinili igralno izkušnjo ali pa so izpadli preprosto smešno. Zdaj denimo v Vice Cityjevi misiji Hit the Courier znotraj tovarne ne bo več padal dež, v San Andreasu pa je bila popravljena frizura z imenom High Fade.

Posodobitev je zdaj že na voljo za prenos na vseh platformah in morda je zdaj končno res napočil čas, da spomine podoživimo na pravi način.

Lenovo predstavil novo serijo igričarskih prenosnikov IdeaPad Gaming 3

1

Podjetje Lenovo pri nas čislamo predvsem zaradi njihove široke ponudbe, ki zaobjema vse dele cenovne ponudbe. Njihovi izdelki so namreč izjemno dobro optimizirani in ponujajo res veliko za svojo ceno, tisti, ki pa si želite najboljšo opremo, pa lahko vedno odštejete malce več evrov in si privoščite kaj iz njihove Legion ponudbe.

Pri včerajšnji predstavitvi novih izdelkov pa se je Lenovo osredotočil bolj na trg srednje zmogljivih prenosnikov, ki ga zastopa nova linija izdelkov IdeaPad Gaming 3. Ta je v primerjavi s prejšnjo verzijo kar poštena nadgradnja, tako da zna biti izdelek zanimiv tudi tistim, ki se morda še vedno držite modela iz leta 2020.

IdeaPad Gaming 3 bo podpiral tako Intel, kot tudi AMD procesorje, vsaka od teh inačic pa pod pokrovom skriva nekaj razlik in podobnosti. Na Intelovi strani boste našli procesorje 12. generacije, ki jo na najvišji ravni zastopa Core i7-12700H, do 32 GB pomnilnika in 1 TB NVMe disk. Za grafiko bo skrbel RTX 3060, ta pa bo lahko skrbel za dve različici zaslonov, ki znašata 15,6 ali pa 16 palcev in vsebujeta QHD zaslone, maksimalne ločljivosti 2560 x 1600.

Na AMD strani glavno razliko najdemo pri procesorju, ki ga bomo lahko nadgradili do Ryzena 7 6800H, grafična kartica pa bo malce šibkejša, saj bomo znotraj prenosnika tu našli RTX 3050. Količina pomnilnika in disk ostajata enaka, malce drugačen pa je ekran, ki sicer ponuja enako ločljivost, le da bo sestavljen iz WQHD zaslona.

Prodaja bo stekla kmalu. 15,6 palčna Intelova izvedenka izide aprila in bo stala 989 dolarjev, 16 palčna verzija pa prihaja junija po ceni 1.489 dolarjev. Manjši zaslon z AMD-jevim procesorjem pride maja in to po ceni 929 dolarjev, za večji zaslon pa boste morali počakati do junija in pripraviti 1.139 ameriških bankovcev.

Nova modifikacija omogoča preigravanje The Witcherja 3 iz prvoosebnega pogleda

0

Medtem, ko čakamo, da razvijalec CD Projekt RED med nas prinese prenovljeno verzijo igre The Witcher 3, ki naj bi izšla še enkrat letos, se lahko pozabavamo z novo modifikacijo, ki pošteno spremeni igralnega mehanike in dostavi praktično povsem svežo izkušnjo.

Gre za mod, ki preigravanje in izkušnjo magičnega sveta prestavi iz tretjeosebnega v prvoosebni pogled. To poveča izkušnjo zatopljenosti in imerzije, ki v The Witcherju 3 nosita pomembni vlogi. Jahanje skozi gozdove postane bolj uživantsko, raziskovanje temne jame s plamtečo baklo v roki pa nas lahko hitro spomni na kakšen Skyrim.

V novo perspektivo je bilo postavljeno tudi bojevanje, ki zdaj malce spomni na Kingdom Come: Deliverance. Sam boj sicer v originalni ni bil preveč napreden in se je v glavnem zanašal na valjanje po tleh, občasne zamahe z orožje, temu pa so nato spet sledili novi prevali. Seveda bi kaj takega v prvoosebnem pogledu hitro postala recept za slabost igralca, zato modifikacija uvede nekaj sprememb.

Prevali so tako onemogočeni in so zamenjani s skoki. Prav tako vas sovražniki zdaj ne morejo zbiti na tla, ampak vas samo omamijo, pri padcih z višin pa zdaj ne boste naredili prevala za zmanjšanje poškodb, ampak vam bo igra samo preprosto zbila določen procent zdravja.

Vse te spremembe si lahko preberete na uradni strani modifikacije, ki pa ni popolna. Pri nekaterih igralnih segmentih boste vseeno morali za kratki čas omogočiti tretjeosebni pogled, tega pa boste morali uporabiti tudi za gledanje vmesnih sekvenc – avtor sicer ponuja možnost preklopa v prvoosebni pogled, a ta funkcija je še v fazi testiranja.

Nintendo uradno napovedal Pokemon Scarlet in Pokemon Violet

0

Igra Pokemon Arceus je v naših spominih še vedno sveža, Nintendo pa se že pripravlja za izstrelitev naslednika, ki bo tudi prvi z 9. generacijo Pokemonov. Založnik je tako včeraj napovedal igro Pokemon Scarlet in Pokemon Violet preko napovednika, ki pokaže tudi nekaj utrinkov znotraj igre.

Napovednik pokaže novo mesto ter tri nove začetne Pokemone, ki se tokrat ne bodo imenovali “starterji” ampak “partnerji”. Trojica novih Pokemonov zastopa barve različnih elementov. Tu je Sprigatito, ki je travnata mačkasta različica Pokemonov, Fuecoco spominja na ljubkega krokodila, ki zastopa ogenj, na koncu je pa tu še račkasti Quaxly, ki seveda nosi barve vode.

pokemon

Kakšnih dodatnih informacij glede prenovljenih igralnih mehanik nismo prejeli, vemo pa, da na novi igri še vedno dela razvijalec Game Freak in da bo Pokemon Scarlet in Pokemon Violet izšel še enkrat v 2022.

Nintendo poleg tega dela na še enem Pokemon naslovu in sicer nasledniku Detective Pikachuja, ki je bil sprva napovedan leta 2019, a od takrat o njem nismo slišali ničesar. To tišino je zdaj prekinil razvijalec Creatures Inc. in sicer na svoji uradni strani, kjer je eden od programerjev potrdil delo na projektu.

Valve najavil novo igro v Portal vesolju za njihovo napravo Steam Deck

0

Od Portala 2, nadaljevanja ene najboljših iger vseh časov, je minilo že 11 let in razvijalec Valve je zgodbo čudovito zaključil in od takrat pustil franšizo počivati v zasluženem pokoju. V njo pokuka samo preko krajših tehnoloških demov, kot sta denimo The Lab in Aperture Hand Lab za VR napravo Index, to pa sta izjemno kratki igralni izkušnji, namenjeni prikazovanju sposobnosti nove naprave.

V to smer bo šel tudi Aperture Desk Job, novo napovedana igra, ki jo je Valve razkril včeraj, brez nekega pompoma. Šlo bo za novo izkušnjo v Portal vesolju, ki naj bi prerodila žanr “walking simulatorjev” in nam ponudila malce bolj interaktivno izkušnjo. Nagovarjal vas bo nek robot z zares namazanim jezikom, naša naloga pa bo očitno nadzor proizvodne linije znotraj Aperture laboratorija.

Valve že vnaprej pravi, da naj ne pričakujemo preveč, saj je vse skupaj samo namenjeno predstavitvi funkcij nedavno izdanega prenosnega PC-ja Steam Decka. Kljub temu pa bomo igro lahko brezplačno igrali tudi na navadnih računalnikih, izkušnja pa bo povsem brezplačna.

Aperture Desk Job se odklene za igranje 1. marca, Valve pa je na uradni strani Steama z odebeljenimi črkami zapisal, da tole ni Portal 3, zanimivo pa je, da igranje s tipkovnico in miško ni podprto in boste za zabavo obvezno potrebovali igralni plošček.

Konami pozabil obnoviti domeno silenthill.com in zdaj jo je prevzel nek šaljivec

Da bo grozljiva serija Silent Hill še kdaj oživela v igralni obliki je bolj malo verjetno. Navkljub celemu kupu govoric, zaradi katerih se je med zvezdnike za 15 minut slave izstrelil nek indie razvijalec, a potem od tega ni bilo nič, založnik Konami pa s to franšizo očitno noče imeti prav ničesar.

Silent Hill jim celo tako malo pomeni, da se jim ne da niti plačevati za uradno domeno silenthill.com. Za to je leta 2019 enkrat potekla domena in se za hip pojavila za nakup po ceni dobrih 9 tisočakov dolarjev, a takrat ni bil nihče dovolj hiter, da bi jo izmaknil, tako da jo je nazaj prevzel sam Konami. Ta domena je zdaj zopet potekla in tokrat je nekdo celo odštel dolarje in ter jo izmaknil založniku, namesto prejšnje vsebine pa zdaj lahko ob obisku strani naletimo samo na sliko Tweeta, ki ga je objavil Masahiro Ito – eden od glavnih mož za ikonično igro Silent Hill 2.

Ito je na Twitterju zapisal željo, da ne bi nikoli dizajniral Pyramid Heada, enega od najbolj prepoznavnih likov serije Silent Hill. Pyramid Head je v drugem delu nosil zelo pomembno vlogo, saj je bil utelešenje krivde glavnega junaka, ki se želi vedno kaznovati. Ta unikaten dizajn je nato Konami porival tudi v druge igre in filme, kar pa ni bilo smiselno, saj ga je Ito ustvaril specifično za Jamesa Sunderlanda iz igre Silent Hill 2. Ravno zaradi tega je Ito jezen, saj je to vrivanja Pyramid Heada pocenilo originalno sporočilo.

Med časom pisanja je domena še vedno okrašena s to sliko, kar je malce čudno, saj bi se moral Konami vsaj toliko stegniti, da bi zaščitil svojo intelektualno lastnino. Morda bo Silent Hill res počasi potonil v pozabo, a njegovi ustvarjalci še vedno delajo na novi vsebini. Režiser prve igre Keiichiro Toyama dela na novi grozljivki Slitterhead, za njo pa se je združil z glasbenikom in še enim pomembnim članom Silent Hill franšize, Akiro Yamaoko.

John Carpenter razmišlja o nadaljevanju grozljivke The Thing

0

The Thing je zame osebno ena najboljših grozljivk vseh časov in ta film iz leta 1982 sem si ogledal že tolikokrat, da ga znam že praktično na pamet. Režiser John Carpenter je sestavil mojstrovino, ki postavi četico raziskovalcev v zmrznjeno in izolirano postajo sredi Antarktike, ti pa so povsem nepripravljeni naleteli na zlobnega vesoljca, ki lahko prevzame obliko vsakega živega bitja in tega tudi prepričljivo oponaša.

Kar iz The Thinga naredi klasiko je ravno ta občutek nemoči vseh preživelih, ki jo dodatno popestri še misterij vesoljskega bitja, o katerem tudi na koncu ne izvemo ničesar. Celotno gledalno izkušnjo so še začinili nagnusni a spektakularni monstrumi, ki so bile fizično zgrajene lutke in niso bili računalniško generirani.

The Thing je sicer dobil eno predelavo, a ta ni imela praktično ničesar od tistega, kar je krasilo original. Morda pa vsa ta leta kasneje vendarle dobimo dostojnega naslednika, nato pa je namignil kar originalni režiser John Carpenter.

Ta je v intervjuju s spletno stranjo Fandom namignil, da ima The Thing še kar nekaj prostora za nove zgodbe in da bi se rad vrnil v njegov svet. John je bil sicer v intervjuju dokaj skrivnosten, a je puščal ogromno namigov – tudi tega, da se zna v film vrniti mogoče igralec Kurt Russell, ki je v originalu nosil glavno vlogo.

Carpenter se bo morda povezal tudi z režiserjem Jasonom Blumom. Ta je leta 2020 najavil delo na ekranizaciji novele Who Goes There, ki je služil za podlogo filma The Thing. Morda so se od takrat načrti spremenili, Carpenter pa je samo izjavil, da bo morda tudi on sodeloval pri temu projektu.

State of Decay 2 nova posodobitev prenovi grafiko

0

Če ste se naveličali preganjanja zombijev v dokaj povprečnem Dying Lightu 2, potem je morda čas, da pogledate v svet še ene odprtosvetne in hkrati enako povprečne pobijalčine nemrtvih State of Decay 2. Ta je izšla že leta nazaj, a prav tako ponuja sodelovalno igranje, razvijalec Undead Labs pa ji ves čas dodaja novo vsebino in razširja igralne mehanike.

Igra je tako nedavno dobila že svojo 29. posodobitev, ta pa je v igro vpeljala cel kup zanimivosti. Zagotovo najbolj pomembna je grafična prenova treh originalnih map Cascade Hills, Drucker County in Meagher Valley. Vse tri se zdaj ponašajo z bolj naprednimi teksturami, veliko sprememb pa je doletelo tudi osvetlitev, tako da je zdaj celokupno slika veliko bolj živa in tudi realistična.

Poleg tega je Undead Labs poskrbel tudi za večji FOV oziroma razpon vidnega polja, ki ga zdaj lahko navijete do stotice in pogled tako veliko bolj oddaljite izza hrbet svojega trenutno nadzorovanega heroja.

Vse to je super, a skrajni čas bi že bil, da nam razvijalec pove tudi kaj več o nadaljevanju State of Decay 3. Ta je julija 2020 dobil prvi dražilnik, a od takrat o zadevi nismo izvedeli praktično ničesar, razen da na njem dela večja ekipa in da razvoj podpira tudi Xbox Game Studios.

STALKER 2 bo zagotovo zamudil, saj je njegov razvijalec trenutno bombardiran iz strani Rusije

0

Vse od začetka koronavirus pandemije pride trenutek v dnevu, ko se zaustavim in se vprašam: “Čakaj, se tole zares zdajle dogaja?”. In ravno ko sem se na takšno razmišljanje navadil in sem na situacijo s korono postal nekoliko že otopel, so Rusi zame pripravili novo presenečenje in spočeli dejansko vojno v Evropi proti Ukrajini.

Ni treba dvakrat omenjati, da bo zaradi te vojne uničenih nepredstavljivo število družin, posledice pa bomo čutili tudi vsi tisti, ki v ta konflikt nismo vpleteni. Tudi industrija videoiger bo trpela, saj Ukrajina vsebuje kar nekaj talentiranih studiev, ki imajo svoje pisarne znotraj glavnega mesta Kijeva. Najbolj znan med njimi je GSC Game World, ki dela na težko pričakovani streljanki STALKER 2: Heart of Chernobyl in je bil tudi eden prvih razvijalcev, ki se je po napovedi vojne javno oglasil in na Twitterju zapisal obsežno pismo.

GSC Game World je razložil njihovo strašljivo trenutno realnost in pozval je vse novinarje, vplivnike in vsakega z glasom, da razširi njihov klic k pomoči in da preko denarnih nakazil pomaga ukrajinskim vojaškim enotam. Za konec so zapisali, da se ne bodo predali in da bo Ukrajina, tako kot vedno, zmagala.

Res živimo v bizarnih časih, ko se morajo člani tvojega priljubljenega studia dejansko oborožiti in tvegati življenje za svojo domovino. Ukrajina je nedavno prepovedala odhod moških iz svojih meja in samo v Kijevu je bilo med civiliste razdeljenih okoli 10k pušk, za katero je verjetno prijel tudi kakšen član GSC Game Worlda.

Oglasil se je tudi Frogwares, znan po svojih Sherlock Holmes igrah in tudi ta prihaja iz Ukrajine. Na Twitterju so zapisali, da se poskušajo čuvati, a to je vojna in nikjer ni nobenih garancij za njihovo varnost. K temu so še dodali, da so Ukrajinci miren narod, a znajo kljub temu njihova življenja biti uničena.

Tudi ešport ni bil tiho. Država ga je leta 2020 priznala za uradni šport, Ukrajinske ekipe pa so vidni igralec v svetu ešporta. Iz njihovega ozemlja prihaja popularna ekipa Natus Vincere oziroma krajše NAVI, ta pa je zapisala, da so nad ruskim napadom šokirani in da poskušajo trenutno poskrbeti zase in za svoje bližnje.

Podporo Ukrajini so izrazili tudi studii, ki se ne nahajajo znotraj te države. Najbolj viden igralec na tem področju je poljski 11 Bit Studios, ki je izdelal igro This War of Mine, ta pa se bavi ravno z grozljivimi posledicami vojne. Na Twitterju so po ključnikom #fuckthewar zapisali, da bodo vsi dobički od njihove igre in DLC-jev v naslednjih sedmih dneh romali na račun ukrajinskega Rdečega križa, njihovim naporom pa se je pridružila tudi trgovina GOG, ki bo svoje prihodke igre This War of Mine ravno tako namenila ukrajinskemu Rdečemu križu.

Knockout City bo kmalu postal povsem brezplačen

0

Zabavna igričarska varianta Med dvema ognjema Knockout City je na začetku nabrala kar obsežno skupnost, a žal te ni mogla obdržati. Steam pravi, da se v igri trenutno zabava vsega 120 igralcev in čeprav sem notri niso všteti igralci na konzolah, takšne številke igri zagotovo ne morejo biti ravno v ponos.

Kritiki so si sicer enotni, da je zadeva zabavna, a da bi po vsej verjetnosti morala iziti v brezplačni obliki in potem denarce za razvoj služiti preko mikrotransakcij. Knockout City se je s F2P modelom spogledoval že od začetka, saj lahko igralci v igri uživajo povsem brezplačno do stopnje 25, a nato je treba odpreti denarnico. Ta poslovni model se očitno ni izkazal za uspešnega zato se je razvijalec Velan Studio odločil za korenite spremembe.

Na uradni strani so zapisali nekaj statistik glede trenutne 5. sezone igre in igralcem sporočili veselo novico, da bo 6. sezona tudi ukinila cenovno nalepko. Razvijalec upa, da bo s to potezo v Knockout City privabil milijone novih igralcev, vsi tisti, ki pa so igro že kupili, bodo v zahvala dobili poseben paket dobrot, ki bo vseboval nekaj unikatne kozmetike, 2k Holobuxov in pospešitve pri nabiranju izkušenj.

Zanimivo je tudi to, da se bo Velan Studio s tem tudi ločil od založnika EA-ja, ki je igro izdal po znamko indie samostojnih naslovov EA Originals. Velan se je sicer sodelovanju z založnikom zahvalil in zapisal, da izid brez njih ne bi bil mogoč, a da želijo s F2P modelom sami skrbeti za vse finančne operacije igre.

Se bo Knockout Cityju prerod obrestoval? Za kaj takšnega je zaenkrat prezgodaj za govoriti, saj za novo sezono in prehodu na F2P model še nimamo konkretnega datuma.

Assassin’s Creed Valhallo lahko zdaj brezplačno igrate vse do ponedeljka

V februarju nam res ne manjka iger, a če ste morda privrženec odprtih svetov in Vikingov, a še vedno niste kupili igre Assassin’s Creed Valhalla, potem je zdaj končno napočila vaša priložnost. Ubisoft namreč vse od danes pa do ponedeljka, 28. februarja, igro ponuja v brezplačni preizkus.

Ta je na voljo na čisto vseh platformah, tako da lahko preprosto obiščete sledečo povezavo in iz seznama izberete svojo preferirano konzolo ali pa PC ter se spustite v raziskovanje starodavne Anglije. Za preigravanje je na voljo celotna igra, a seveda je bolj malo možno, da boste v tem vikendu prišli do zaključne sekvence. Osnovna kampanja vam bo vzela vsaj nekje 50 ali 60 ur, a dobra novica je vsaj to, da boste lahko nato ves napredek prenesli v kupljeno verzijo igre – če boste za to seveda pripravljeni odšteti evre.

K sreči je igra med tem časom dobila tudi pošten popust in za PC verzijo Ubisoft trenutno zahteva vsega 24 €.

Če si boste po preigrani originalni kampanji zaželeli še nekaj dodatne zabave, potem si lahko aktivirate še dva dodatka, ki vas bosta odpeljala v Irsko in Pariz, Ubisoft pa za 10. marec pripravlja še ogromno razširitev Dawn of Ragnarok, ki je pa založnikovih besedah najbolj ambiciozen dodatek v njihovi zgodovini.

Microsoft naj bi razmišljal o delu na igri Fallout: New Vegas 2

0

O novem, enoigralskem Falloutu lahko te dni samo sanjamo, saj ima Bethesda polne roke z izdelavo Starfielda, nato pa pride na vrsto še nov del serije Elder Scrolls. A morda bo tule v pomoč končno priskočil Microsoftov denar, ki si očitno želi za te franšize malce več rednih izdaj novih delov kot pa da dobimo nekaj novega vsakih deset let.

Novinar Jeff Grubb zdaj poroča, da zna res nekaj biti na temu in v svoji oddaji Grubbsnax je povedal, da naj bi se znotraj pisarn začeli pogovori o nadaljevanju zdaj že legendarne igre Fallout: New Vegas. Seveda so vse skupaj zaenkrat govorice, a Microsoft naj bi resno začel razmišljati o projektu z imenom New Vegas 2, za razvoj pa obstaja veliko zanimanja, saj naj bi kodiranje spočel slavni studio Obsidian Entertainment, ki je spočel tudi original, tega pa mnogi označujejo za najboljšo Fallout igro vseh časov.

S tem bi se tudi izpolnile mokre sanje vsakega navdušenca nad to franšizo, ki New Vegas še danes, po 12. letih od izida originala, redno zaganjajo in nanj nameščajo modifikacije. Grubb sicer opozarja, da je takšen morebiten projekt še leta stran od realizacije, a dobra novica je vsaj to, da se je o njem začelo plodno razmišljati.

Če si morda kaj nove Fallout vsebine želite že zdaj, potem je morda smotrno pogledati v smer večigralske igre Fallout 76. Ta je nedavno dobila načrt prihajajočih posodobitev v letu 2022 in bo v jeseni dobila večjo štorijalno razširitev The Pitt.

Trumpovo družabno omrežje Truth Social ima že cel kup problemov

0

Bivši predsednik ZDA Donald Trump je bil dobro leto nazaj odstranjen iz praktično vseh družbenih omrežij in njegovi privrženci vse od takrat potrpežljivo čakajo, da se njihov heroj vrne na internet in z njimi spet podeli kakšno politično mnenje. Ravno zaradi tega razloga se je Trump odločil zgraditi svoje lastno družabno omrežje Truth Social, to pa je dva dni nazaj izšlo na vseh iOS sistemih.

Žal pa rojstvo ni šlo povsem po načrtih in težave z omrežjem so se začele že lani, med omejenim testiranjem. Takrat je nek šaljivec ustvaril račun z imenom “donaldjtrump”, za sliko pa je objavil prašiča, ki je ravno sredi velike potrebe.

Teh težav se omrežje ni rešilo tudi pri svoji nedavno izdani končni različici aplikacije. Uporabniki poročajo o ogromnih čakalnih vrstah za registracijo, saj strežniki očitno ne morejo dohitevati povpraševanja in ti so se v nedeljo tudi zrušili in to kar za 13 ur. Administratorji so zdaj omejili število novih registracij in uporabnike postavili v čakalnice, ki naj bi zdaj obsegale kar 500k čakajočih delivcev resnice. Kljub temu pa registracije ne potekajo tako kot bi morale, saj zamujajo e-poštna sporočila, ki vsebujejo povezavo za potrditev računa, če pa ta že pride, pa je povezava potekla.

Nekateri uporabniki tudi poročajo o veliki cenzuri Truth Sociala, kar je v nasprotju z originalno idejo tega omrežja, ki naj bi omogočal proste pogovore o vseh temah, brez da bi uporabnike cenzurirali razni moderatorji, kot je to denimo na Twitterju. Pravilnik je precej bolj strog in iz platforme ste lahko odstranjeni za vsako vsebino, ki bi znala biti zavajajoča ali pa po mnenju moderatorjev ni objektivna.

trump

Zanimivo je tudi to, da je aplikacija zaenkrat na voljo samo za iOS sisteme in nekdo je zadevo seveda izkoristil za promocijo svoje lažne aplikacije, ki se je pojavila v Googlovi trgovini pod imenom Maga Hub – Truth Social Trump. Ta aplikacija je tam sicer na voljo že od avgusta lani, a seveda je zdaj nenadoma dobila veliko na popularnosti, v samo nekaj dneh je tako nabrala 100k registriranih uporabnikov, lastnik aplikacije pa je tako nabiral tudi mastne denarce v obliki mikrotransakcij v vrednosti 28,99 $.

Težav tule še ni konec, saj se je družabno omrežje zapletlo tudi v avtorske pravice glede logotipa. Uporabniki so namreč odkrili, da ta nosi sumljivo veliko podobnosti z angleškim podjetjem Trailar in kakor lahko vidite, sta logotipa resnično skoraj identična. Trump Social se je na obtožbe glede kraje intelektualne lastnine že odzval in sporočil, da zadevo trenutno preiskuje, Trailar pa je zapisal, da je lepo videti Trumpovo podporo do njihovega podjetja, a da bi jih lahko naslednjič prej vprašal za dovoljenje.

Oboroženi moški v Applovi trgovini zahteval 200 milijonov € odkupnine v kriptovalutah

0

Tudi roparski podvigi danes niso več takšni, kot pa smo jih vajeni iz filmov. V mestecu Leidseplein znotraj Amsterdama so bili v torek policisti opozorjeni na oboroženega moškega, ki se je znašel sredi Applove trgovine, ta pa ni samo pograbil telefonov in zbežal s svojim plenom, ampak je imel večje načrte.

Pod roko si je vzel moškega talca, saj mu očitno rop ni šel po načrtih, trgovino pa je nato obstopila policija. Sledilo je kar nekaj napetih ur, kjer so vsi premišljali o svoji naslednji potezi, zvečer pa se je situacija začela hitro spreminjati. Talec se je nekako izvil iz prijema svojega napadalca in začel je bežati čez cesto, ropar pa se je podal v kričeč lov za njim. Vse skupaj je na koncu razrešil črn BMW, ki je napadalca preprosto povozil, ta pa je zaradi posledic te nesreče na koncu tudi umrl.

Spletna stran Reuters poroča, da motivi 27-letnega napadalca še niso znani, je pa ta zahteval za kar 200 milijonov evrov odkupnine, hkrati pa si je želel, da mu policija nato pusti prosto pot do pobega. Seveda se na koncu situacija ni obrnila njemu v prid in 44-letni talec jo je odnesel brez poškodb.

Koncept odkupnine v kriptu je vsekakor zanimiv, saj bi se napadalec na ta način lahko elegantno izognil težavam pri pranju resničnega denarja, ki že od vedno pestijo tiste “klasične” roparje.

Elden Ring je že ena najboljše ocenjenih iger vseh časov

0

Izid Elden Ringa je po vseh teh letih čakanja samo še nekaj ur stran, prve recenzije pa so se na spletu pojavile že včeraj. Mi naše kopije še nismo prejeli, tako da bo opis nekoliko zamudil, a glede na vtise tujih publikacij se nam za zabavo ni treba bati.

Kritiki so si enotni, da je nov naslov razvijalca FromSoftware preprosto ena velika mojstrovina, ki jo bodo pozdravili vsi navdušenci nad Dark Souls igrami. Praktično edine opazne kritike se dotikajo dejstva, da je morda zadeva malce preveč podobna Dark Souls naslovom in da optimizacija na PC-ju ni perfektna. Vse kar se tiče igralnih mehanik, raziskovanja in različnih pristopov do bojevanja pa je FromSoftware izpilil do najvišje stopnje in komaj čakamo, da zadevo primemo v roke.

Te visoke ocene pa se znajo tudi zapisati v zgodovino, saj je Elden Ring trenutno ena od najbolje ocenjenih iger vseh časov. Na Metacriticu drži različica igre za PlayStation 5 visoko oceno 97, višjo oceno pa so si do sedaj prislužile le Soul Calibur, Grand Theft Auto 4, Tony Hawk’s Pro Skater 2 in Zelda: Ocarina of Time, ki se na prvem mestu ponaša z oceno 99.

elden ring

Na OpenCriticu pa je Elden Ring uvrščen še višje, saj tudi tam drži oceno 96, tako da je premagal zgolj Super Mario Odyssey z oceno 97.

Seveda je treba vzeti v obzir, da so te ocene še sveže in da zna končna številka pasti ali pa zrasti, ko bodo svoje vtise podelili še drugi kritiki, ki so si za preigravanje vzeli svoj čas.

Elden Ring se bo na Steamu odklenil nocoj, točno ob polnoči.

BioWare zagotavlja dober potek razvoja igre Dragon Age 4, medtem ko studio zapušča nova pomembna figura

0

Od zadnjega Dragon Aga so minila štiri leta in nihče ne ve točno, koliko časa razvijalec BioWare dela na novemu delu. Je pa jasno, da njihova pot do te točke ni bila tlakovana z rožicami. BioWare je namreč med tem časom izdal dve igri, tako Mass Effect: Andromeda in Anthem pa sta bila razočaranji. Studio je medtem pošteno preoblikoval svoj kader in način dela, tako da bi morala biti njihova prihodnost zdaj bolj svetla.

Razvoj na naslednjem delu Dragon Age serije zdaj lepo napreduje, to pa je v uradnem blog zapisu povedal šef studia Gary McKay. Igra naj bi se trenutno nahajal ravno sredi produkcije, kar pomeni, da člani ekipe zdaj gradijo svojo začrtano vizijo in ustvarjajo vse, kar pripada današnjim AAA igram, kar pomeni ogromne stopnje, vmesne sekvence in zanimive ter globoke like. McKay je v blogu nekaj besed namenil še novemu Mass Effectu, ki pa je v razvoju precej bolj zadaj in člani ekipe zaenkrat še testirajo prototipe, tako da je izid verjetno še kar nekaj let stran.

Žal pa vse niso dobre novice. BioWare je v zadnjih letih zapustilo že kar nekaj pomembnih figur in zdaj studio zapušča izvršni producent Christian Dailey. Ta se je BioWaru pridružil leta 2018 in poskušal obuditi Anthem, a je nato EA nad celotno igro dvignil roke. Nato je svoje talente posodil pri delu na Dragon Age 4, a očitno tudi tu ni našel svojega mesta in se zdaj za vedno poslavlja od pisarn.

Dailey je sicer na Twitterju zapisal, da je Dragon Age 4 v odličnih rokah in da komaj čaka na rezultate, a glede na vse odhode iz BioWarovih pisarn je težko biti optimističen do končnega izdelka. O novi igri ne vemo še praktično ničesar, je pa razvijalec priznal, da se ne namerava vrniti v temačno obdobje prve igre Origins, ki jo mnogi smatrajo za najboljši del serije.