Dark Souls je slaven po svoji težavnosti in marsikateri igralec je bil zaradi napadalnih sovražnikov in težavnih šefov pripeljan na rob obupa. A igra je v sebi nosila tudi lep kupček nevarnosti, ki niso samo načele vaše živce, ampak so lahko tudi dobesedno zdesetkale vaš operacijski sistem.
like a Trojan Horse. And more nasty stuff.
It's highly suggested to NOT PLAY ONLINE DARK SOULS 3 in it's current state. Avoid any online activity from Ds3.
In addition, if you haven't already everybody and their mother can recommend the Blue Sentinel modhttps://t.co/lposZRzbr1
Nova nevarnost prihaja iz strani hekerjev, ki že dolgo nadlegujejo večigralske strežnike vseh treh Dark Souls iger, razvijalec FromSoftware pa je nad njimi že davno dvignil roke. To varnostno praznino je zapolnila skupnost, ki je razvila modifikacijo Blue Sentinel, ta pa pridno motri večigralsko povezovanje in preprečuje hekerjem tiste najhujše napade, ki so vam lahko požrli ure življenja. Eden od primerov takšnih napadov so razni predmeti, ki so jih lahko hekerji pustili v vaši igri, ti pa so nato okvarili vaš shranjen položaj, tako da vam ni ostalo drugega, kot pa da z igranjem začnete znova.
A najhujša ranljivost je bila odkrita nekaj dni nazaj in spada v kategorijo RCE ozirom Remote Code Execution. Gre za eno najhujših ranljivosti, ki hekerjem omogoča dejanski nadzor nad vašim PC-jem. To pomeni, da so lahko na vašem operacijskem sistemu pustili hude posledice, ali pa so iz PC-ja odtegnili vaše podatke, kot so razna gesla in uporabniška imena.
Na uradnem subredditu je igralce pričakalo večje opozorilo, naj se nikar trenutno ne lotijo večigralskega igranja, saj lahko za svojo nespametnost plačajo visoko ceno. Vik in krik je bil dovolj velik, da se je končno odzval tudi razvijalec FromSoftware, ki je onemogočil strežnike za vse tri igre Dark Souls. Skrbi povzroča tudi dejstvo, da razvijalec uporablja praktično enak pogon za svoj prihajajoči naslov Elden Ring in čisto možno je, da ta ranljivost obstaja tudi v tej igre.
Strežniki trenutno še vedno ne delujejo, tako da vam preostane edino igranje povsem samotarske izkušnje, medtem ko strežniki za konzolne verzije igre niso bili prizadeti in še vedno običajno obratujejo.
Serija Živi mrtveci nas je prvič na televizijah pozdravila leta 2010 in že vse od takrat nam televizijska mreža AMC poskuša dostaviti realistično post-apokaliptično dogajanje, v katerem se zombiji še najmanjši problem in so resnična grožnja ljudje, ki so vedno v lovu za večjo močjo.
Ta manjši poudarek na nemrtvih je bil eden od glavnih razlogov, da sem sam nad serijo obupal nad gledanjem nekaj sezon nazaj, a ta ni bil edini. Preprosto sem mnenja, da se je zadeva že davno tega preveč razvlekla in postala nekakšna apokaliptična žajfnica, namesto atmosferična borba za preživetje.
To so morda končno začutili tudi ustvarjalci serije, ki so že nekaj časa nazaj najavili, da bo 11. sezona Živih mrtvecev tudi zadnja. A naša ekipa preživelih, ki je v zadnji sezoni praktično popolnoma druga kot pa tista iz prvih, se ne bo poslovila zlahka. Zadnja sezona prinaša s sabo kar 24 epizod, prvih osem pa smo prejeli že lani.
Zdaj se približuje čas za naslednji sklop osmih epizod, ki nas bo bližje seznanil z utopično naselbino Commonwealth. Ta je zagotovo najbolj napredna od vseh, ki so jih srečali naši preživeli, a pod vsem bliščem in sijajem se skrivajo temačne skrivnosti. Specifično bo tokrat pozornost prevzela guvernerka mesta Pamela Milton, ki v svojem domu prireja prave zabave, ki so v svetu Živih mrtvecev stvar zgodovine.
Drugi sklop epizod prihaja med nas 20. februarja, še letos pa nas bo pričakal tudi zaključek serije, a točni termin zaenkrat ni znan.
Hočete ali nočete, NFT-jev se ne boste znebili in zdi se, da so svoj dom našli tudi v igričarski industriji, saj čedalje več založnikov in razvijalcev pogleduje v to smer razvoja iger.
Eden od teh sliši na ime Logic Artists, ki je nedavno na Steamu izdal RPG igro Expeditions: Rome – zanimivo izkušnjo, ki nas vrne v antične čase Rima in nam preko zmesi iger Total War in poteznega boja iz Divinity: Original Sin dostavi dokaj samosvojo izkušnjo.
Veliko odpiranja šampanjca pri izidu pa Logic Artists ni zabeležil, saj je malce pred izidom najavil, da studio zapira vrata in da se bodo člani ekipe preselili v novoustanovljenega razvijalca Dynasty Studios, ki bo izdeloval NFT igre.
Logic Artists so za namen izdelave NFT naslova najprej malce potipali trg in ta se je hitro odzval in preko kampanje nabiranja prispevkov so nabrali 5 milijonov dolarjev, kar je razvijalcu dalo vedeti, da si ljudje očitno res želijo NFT iger in naslednja poteza je bila logična.
Igralci so seveda hitro izrazili skrbi glede podpore za novoizdano igro Expeditions: Rome, ki je bila med kritiki toplo sprejeta in na spletni strani OpenCritic drži spoštovanja vredno oceno 80. Razvijalec se je na skrbi odzval preko Steama in tam zapisal, da selitev v Dynasty Studios ne bo vplivala na posodobitve glede Expeditions: Rome, saj si pravice do te lasti založnik THQ Nordic. Prav tako vsi člani ekipe ne bodo skočili na drugo ladjo in očitno bo Logic Artists za sabo pustil dovolj izkušenih članov osebja, ki bodo zdaj delali na posodobitvah in DLC-jih.
Expeditions: Rome na Steamu zase zahteva 44,99 €, za preizkus pa je na voljo tudi demo verzija.
Še malo in pred nami bo nova PlayStation ekskluziva, ki jo bomo lahko tokrat igrali na konzolah PlayStation 4 in 5. Govorimo o igri Horizon Forbidden West, nadaljevanju odprtosvetne uspešnice Zero Dawn iz leta 2017, kjer smo gledali v zanimiv zaplet tehnološke prihodnosti, v kateri smo ljudje prepustili svet umetni inteligenci in mehaniziranim zverem.
Tudi v nadaljevanju bomo spremljali pogumno punco Aloy, ki je zdaj bolj odrasla, pretkana in izurjena v boju. Igralci Zero Dawna že veste, da je originala igra pustila odprta vrata nadaljevanju in razvijalec Guerrilla Games se je skozi leta veliko naučil iz predhodnika iz nas pripravil povsem novo štorijo.
Sony je nedavno na splet poslal nov napovednik, ki se malce globlje spusti v raziskovanje sveta, ki ga bo pripeljal Forbidden West. Vrnili se bodo nekateri stari prijatelji kot sta denimo Varl in Erend, videli pa bomo tudi nekaj novih obrazov, kot je denimo Tilda. Tej bo glas posodila igralka Carrie Ann Moss in ni še čisto jasno, kako točno bo njen lik oblikoval zgodbo, a zagotovo ne bo igrala samo neke stranske vloge.
Pred napovednikom smo pred kamere v intervju priklicali tudi Bena McCawa, ki je glavni režiser zgodbe Forbidden Westa in Annie Kitain, ki je bila ena od glavnih piscev. Zanju smo imeli cel kup vprašanj, a časa nismo imeli na pretek, tako da so odgovori omejeni.
Zvezdnica Matrice, Carrie-Anne Moss, bo v igri odigrala skrivnostno Tildo.
Naše prvo vprašanje se je nanašalo na šefe v igri. Zero Dawn je nekaj teh imel, a noben od njih ni bil ravno unikaten in navadno je šlo za običajne zveri, ki smo jih nato skozi igro še večkrat srečali. Annie je povedala, da bo šlo nadaljevanje v podobni smeri in razvojna ekipa je dala veliko razmislekov v epske bitke, ki bi nas spremljale večkrat skozi zgodbo, vse od njih pa naj bi se igralcu za kar še nekaj časa vtisnile v spomin. Ben je nato še dodal, da noče preveč izdati, a da bomo s šefi zagotovo zadovoljni.
V njihove besede nekako ne gre dvomiti, saj Zero Dawn resda ni vseboval nekih epskih šefetin z večimi fazami, kot jih denimo najdemo v igrah Dark Souls, a Guerrilla Games zna preko premetenega dizajna pripeljati do zapomljivih igralnih trenutkov. Spomnim se denimo originala, kjer si enkrat v daljini srečal ogromnega tiranozavrskega Thunderjawa in če si bil pameten, si se mu izognil v širokem loku. A nato te igra čez nekaj ur postavi s tem monstrumom v zaprto sobo, iz katere ni pobega in ni ti ostalo drugega kot pa panična borba za življenje.
Iz prepovedanega zahoda prihaja novo nevarno pleme, ki je zasužnjilo stroje.
Naše drugo vprašanje je letelo na samo živost sveta. Zero Dawn je bil sicer čudovit, a vasi in mesta so bila večinoma statična, tako da so prebivalci in podajalci nalog v glavnem stali na enem mestu in se premaknili samo takrat, ko jih je po ramenu potrepljala Aloy. Forbidden West naj bi na tem mestu naredil ogromne premike in Guerrilla West je ogromno razvojnega časa posvetil oblikovanju bolj organičnega sveta. Razne vasice bodo tako bolj žive, izboljšana pa je bila tudi umetna inteligenca vaščanov in meščanov in če to sparimo skupaj z naprednim zvokom, naj bi na koncu dobili zares atmosferično izkušnjo.
Za več nam je zmanjkalo časa, a tudi to bo dovolj za potešitev lakote do samega izida, ki je k sreči že res blizu, saj bo Horizon Forbidden West na prodajne police prispel že 18.februarja.
Razvijalec IO Interactive je talentiran studio, ki nam je skozi leta prinesel ure in ure zabave skozi svojo franšizo HITMAN. Žal pa jim ne gre najbolje na poslovni strani in njihove poteze pri svojih privržencih vedno sprožijo določen val ogorčenja in novo valovanje na tem področju se je ustvarilo včeraj.
Razvijalec, ki je zdaj tudi samozaložnik, je namreč po enoletni ekskluzivnosti na Epic Games trgovini, v Steam končno pripeljal tudi svojo zadnjo igro HITMAN 3. Igralci so se poleg tega veselili tudi nove posodobitve ter VR načina, ki je bil poprej na voljo samo na konzolah PlayStation.
Poleg tega je na Steamu zaživel nov skupek iger, ki so bile združene v paket HITMAN Trilogy. Znotraj tega se nahajajo vsi trije naslovi trilogije World of Assassination, kar pomeni, da boste tule našli Hitmana iz leta 2016, Hitmana 2 iz 2018 in Hitmana 3, ki je lani pozdravil konzole in Epic Games trgovino.
In tu pridemo do problema. Navadno založnik ali pa razvijalec takšne trilogije prodaja po kakšni privlačni ceni, ki naredi nakup paketa smiseln. A IO Interactive za te tri igre zahteva kar 99,99 €. To pomeni, da razvijalec želi prodati leto star naslov po polni ceni 60 €, ostali dve izdaji pa sta očitno vredni po 20 €.
Razvijalec je stvari še dodatno zapletel s ponudbo nekih trapastih paketov, tako da ti na koncu resnično ni več jasno, kaj sploh kupuješ. Tu je Deluxe Edition, Premium Add-Ons paket, Seven Deadly Sin Collection in sezonska prepustnica Hitman 2 Gold za igro Hitman 3. Če na koncu sešteješ vse skupaj in bi rad igral prav vso izdano vsebino, potem boš za svoj nakup odštel 184,88 €.
Igralci seveda nad potezo seveda niso navdušeni. Jasno je, da je IO Interactive vedel kaj počne, saj je Steam stran skrival pred javnostjo do samega izida igre. Kljub temu se besu igričarjev ni mogel povsem izogniti, saj so pritožbe začele deževati iz vseh strani. Uradni Hitman subreddit se je že zaprl, igra pa na Steamu trenutno nosi oceno Mixed.
Ne pomaga niti dejstvo, da je očitno opevani VR način poln hroščev in je bil več kot očitno narejen polovičarsko ter zahteva še cel kup popravkov, vprašanje pa je, če bo IO Interactive temu delu namenil kaj več svoje delovne sile, ki je trenutno usmerjena v klepanje nove James Bond igre.
O Battlefieldu 2042 boste danes težko našli kakšno pozitivno novico. Od izida v novembru so igralci začeli masovno zapuščati strežnike, ki jih je ob prvem dnevu poseljevalo več kot 100k igralcev, zdaj pa igra na Steamu dnevno komaj nabere 8k sodelujočih.
Ni pomagalo tudi to, da je razvijalec DICE s praktično vsako svojo potezo nase privlekel samo nov bes razočaranih igralcev. Med drugim se je razvijalec odločil odstraniti igralni način Rush, ki je bil med igralci zelo popularen. Razvijalec je sicer kasneje igralni način zopet vrnil v igro, a škoda je bila že narejena in zamere pri igralcih so se samo še poglobile.
Zdi se, da DICE ne ve točno, kako bi šel naprej in pri tako veliki večigralski igri je resnično nenavadno, da ne samo, da nima aktualne sezone in sezonske prepustnice, ampak da za ta del igre niti nima kakšnih dobro začrtanih planov.
EA is reportedly very disappointed with how Battlefield 2042 has performed and is "looking at all the options" when it comes to the title, this is including looking at Free to Play in some capacity.
Vse to seveda ni všeč niti založniku EA-ju, ki je v razvoj projekta zlil veliko denarne podpore in logično tudi je, da pričakuje nekakšen povratek v investiciji. Tom Henderson, znani insajder, je na Twitterju zapisal, da naj bi bil EA nad prodajo Battlefielda 2042 in da zdaj tuhta, kako bi zdaj povečal dobiček. Resneje naj bi razmišljal tudi o prehodu na finančni model F2P, ki bi igro spremenil v brezplačno z mikrotransakcijami. To bi zagotovo povečalo bazo igralcev, kar je dokazal tudi brezplačni vikend igranja, ki se je zgodil kmalu po izidu.
Seveda pa je treba v obzir vzeti tudi dejstvo, da model F2P ni magična rešitev vseh problemov, saj mora za njim stati kvaliteten naslov, v katerega bi se igralcu zdelo vredno vložiti nekaj evrov za nov klobuk ali pa barvo na brzostrelki.
Ta poteza pa bi znala tudi pomembno vplivati tudi na naslednje Battlefield igre in prav zna se zgoditi, da bo prihodnost te franšize zavita v model F2P.
Trenutno najbolj znana kripto menjalnica na svetu Crypto.com je v zadnjem letu prišla tudi v oko vseh tistih, ki kriptovalut sploh ne poznajo. Njihova najbolj udarna marketinška poteza je bila zagotovo odkup pravic do poimenovanja arene Staples Center, ki je bil dolgo dom košarkarske ekipe Los Angeles Lakers. Staples Center ne obstaja več in stadion se zdaj domiselno imenuje Crypto.com Arena, a menjalnica se s svojim oglaševanjem ni ustavila samo tukaj.
Na ameriških televizijah se je hitro razširil oglas, v katerem je glavno vlogo zasedal igralec Matt Damon, ta pa je v epskem napovedniku vlaganje v kriptovalute primerjal z zgodnjim raziskovanjem sveta. Oglas je hitro postal predmet norčevanj in enega bolj domiselnega od teh si lahko ogledate zgoraj.
We have a small number of users reporting suspicious activity on their accounts.
We will be pausing withdrawals shortly, as our team is investigating. All funds are safe.
Crypto.com pa je zdaj prišel tudi v takšne črne novice, ki bi se jim podjetje najraje izognilo. Menjalnica je namreč nedavno priznala, da so bile govorice resnične in da je njihova stran res utrpela obsežen hekerski napad, ki je s sabo odnesel cele milijone kriptovalut.
V intervjuju za spletno stran Bloomberg TV je direktor Kris Marszalek priznal, da je menjalnica nekaj dni nazaj zabeležila vrsto nenavadnih transakcij, ki so bile izvršene brez 2FA verifikacije. Sum je bil dovolj velik, da so 16. januarja zamrznili vse transakcije, a do takrat je bila škoda že storjena.
Some thoughts from me on the last 24 hours:
– no customer funds were lost – the downtime of withdrawal infra was ~14 hours – our team has hardened the infrastructure in response to the incident
We will share a full post mortem after the internal investigation is completed.
Oškodovanih je bilo 483 računov, napadalci pa so iz njih odnesli za skoraj 5k Ethereum kovancev, 444 Bitcoin žetonov in za 66k dolarjev drugih valut. Končna škoda je bila zaokrožena na okoli 34 milijonov dolarjev. K sreči bo podjetje škodo uporabnikov pokrilo iz svojega žepa, Crypto.com pa je glede napada objavil tudi obsežno poročilo.
Crypto.com je po napadu učvrstil svojo mrežo in vsi uporabniki so morali znova opraviti prijavo preko 2FA sistema. Prav tako bodo po novem vse transakcije, ki želijo biti opravljene na frišno registrirane naslove, zamrznjene za 24 ur. Podjetje bo s 1. februarjem spočelo tudi novo mero zaščite, imenovano WAPP, ki bo v bistvu nekakšna zavarovalna polica in bo vsakemu uporabniku, ob primeru vdora na njegov račun, povrnila do 250.000 $ izgubljenih valut.
Morda bi se komu zdela Lego videoigra zadeva, ki je namenjena samo najmlajšim in to mišljenje je sicer deloma pravilno, a ne povsem. Razvijalec TT Games namreč že dolgo dela tosortne igre in skozi čas so razvili talent za dejanske zanimive igralne mehanike, ki so zanimive prav vsakemu igralcu, dodatni bonus pa je dejstvo, da vse te igre lahko preigravamo sodelovalno in to celo na samo enem zaslonu.
V takšno smer cilja tudi Lego Star Wars: The Skywalker Saga, ki je včeraj dobil daljši napovednik in tudi datum izida. Projekt je v razvoju že dolgih 5 let in vmes se je zgodilo kar nekaj prestavitev, saj bi morala zadeva med nas priti leta 2019, a je bila od takrat kar dvakrat zamaknjena.
The Skywalker Saga bo sledila avanturam poslednje vojnozvezdne trilogije, tako da lahko pričakujete nekaj znanih obrazov kot so Rey, Finn in BB-8, seveda pa se jim bodo pridružili tudi stari znanci ko so Luke Skywalker in Obi-Wan Kenobi. Čaka vas nekaj sprehajanja po tleh, kjer bo treba za prečkanje kakšne prepreke uporabiti zanimiva orodja tipa izstreljevalnik mrežaste vrvi, ki nam nato omogoča plezane po stenah. Grafično je zadeva videti presneto slastna in vožnja Millennium Falcona zna zategadelj biti prav posebna izkušnja.
Poleg napovednika pa so na površje prilezle tudi slabe novice glede razvijalca TT Games. Spletna stran Polygon je objavila poročilo, ki se je poglobilo v delovno kulturo tega razvijalca in anonimni viri pravijo, da je bil razvoj prava zmeda in programerji so morali tedensko v pisarnah preživeti med 80-100 ur in če ti je bilo to odveč, si dobil namige na izsiljevanje. Tudi ženske so bile manj plačane od moških, poleg tega pa so vodilni ves čas spreminjali koncepte igre in nato te ideje zavrgli, kar je samo podaljševalo razvojni čas. Poročilo še pravi, da se je stanje proti koncu izboljšalo in po kriznem sestanku so delavci dobili dodatni dopust in izplačila za nadure.
Star Wars: The Skywalker Saga izide 5. aprila 2022.
Amazon nas je lani počastil s prvo uradno sliko svoje prihajajoče serije The Lord of the Rings, ki naj bi imela rekordni proračun in vsi znaki kažejo na to, da nas čaka prava fantazijska poslastica. Amazon je vložil veliko denarja v gojenje knjižnice pretočnega servisa Amazon Prime, a roko na srce temu trgovskemu gigantu pri razvijanju originalne vsebine ne gre najbolje. Od res kvalitetnih zadev mi na pamet pade le serija The Boys, medtem ko je nedavni The Wheel of Time gledalce pustil bolj ali manj ravnodušne. Vraga, dobro jim ne gre niti na igričarskem področju, kjer so v vseh teh letih spočeli samo MMO New World, ta pa je po začetnem navdušenju hitro začel izgubljati igralce.
Morda bo vse skupaj spremenila serija The Lord of the Rings, ki je včeraj dobila kratki dražilnik, ta pa je napovedal uradni naslov The Rings of Power.
Serija se bo dogajala tisoče let pred tistimi dogodki, ki jih je pisatelj J.R.R. Tolkien popisal v knjigah Gospodar prstanov in Hobit. Tako bomo sledili novim junakom, ki se bodo morali postaviti novi nevarnosti, ki tudi tokrat prihaja iz strani Mordorja.
Dražilnik sicer ne pove veliko, saj je vse sestavljeno samo iz izrisovanja naslova serije, a vseeno lahko tu najdemo nekaj zanimivosti. Prikazana sekvenca namreč ni bila računalniško generirana, ampak je nekdo fizično vlil taljeno kovino, ki so jo preko počasnih posnetkov malce obdelali in spravili v končno obliko.
Edina stvar, ki me je malce zmotila je sama govorka, ki je preprosto premalo epska in bi jo prej videl v kakšnem napovedniku za World of Warcraft dodatek kot pa za epsko delo tipa Gospodar prstanov. Samo primerjajte jo z uvodnim govorom Galadriel v filmu Bratovščina prstana in razlika je očitna.
Ali bo Amazonu končno uspelo spočeti nekaj zares epskega bomo videli 2. septembra, do takrat pa si lahko na njihovi strani ogledate interaktivni zemljevid Srednjega sveta.
Srednjeveška strategija Total War: Medieval 2 je izšla davnega leta 2006 in čeprav je razvijalec Creative Assembly spočel cel kup drugih naslovov znotraj Total War serije, je Medieval 2 še danes popularna zadeva, ki na Steamu dnevno nabere več kot 5k istočasnih igralcev. To je preprosto izjemno zabaven strateški naslov, ki ponuja ravno pravo ravnovesje med obsežnostjo, taktično globino in težavnostjo. K vsemu temu lahko prištejete še cel kup modifikacij, ki igro povsem predrugačijo in zanimivo zgodovinsko obdobje, ki pa se mu razvijalec na vse načine izogiba. Naredite že enkrat Medieval 3!
Vsa ta zabava zdaj prihaja tudi na druge platforme kot pa samo PC, saj je založnik SEGA napovedal predelavo za iOS in Android sisteme. Tako bomo lahko zdaj Medieval 2 vzeli na pot in se s strateško karto Evrope zabavali na telefonih ali tablicah, predelava pa bo vsebovala predrugačen vmesnik, ki bo prilagojen kontrolam na dotik.
Za predelavo bo poskrbel studio Feral Interactive, ki je poprej na enak način prenesel Rome: Total War. Ta zase zahteva 10 € in sumimo, da bo takšno cenovno nalepko nosil tudi Medieval 2.
Igra še nima konkretnega datuma izida, saj je založnik zaenkrat samo napovedal izid v pomladi 2022.
Če redno spremljate igričarsko industrijo, potem že zagotovo veste, da je Konami eden bolj bizarnih založnikov. Leta nazaj so praktično brez pravega razloga preklicali igro Silent Hills, lani pa so na splet poslali nogometno simulacijo PES 2022, ki so jo preimenovali v eFootball 2022, pa čeprav je PES že dolgo ustaljeno ime žogobrcarskega žanra.
Skratka, pri Konamiju nikoli ne veš, kaj pričakovati in Japonec je to znova dokazal včeraj. Že nekaj časa nazaj so najavili igro s kartami Yu-Gi-Oh: Master Duel in izid napovedali za enkrat pozimi, a bolj točnega datuma nismo dobili. Igra se je nato včeraj brez kakšne predhodne napovedi pojavila na Steamu in konzolah, igralci pa so malce bebavo gledali v nov naslov in se spraševali, če ni to kakšna pomota.
Vendar pa je Yu-Gi-Oh: Master Duel resničen in že zdaj ga lahko prenesete iz Steama. Igra je popolnoma brezplačna in glede na popularno ime tega animeja niti ni čudno, da je vse skupaj pripeljalo do hitre in velike igralne baze. Steamove številke pravijo, da je Master Duel v samo enem dnevu nabral več kot 150k igralcev, ta številka pa se bo čez vikend zagotovo še zvišala.
Glavna privlačnost Master Duela je seveda kartično bojevanje proti drugim igralcem preko interneta. Vendar pa igra ponuja več vsebine kot pa samo golo PvP-janje. Čaka vas namreč tudi nekaj zgodbe, saj boste preko kampanj spoznavali zgodovino nekaterih kart, za novince pa je tu tudi uvajalni način, ki vas bo bolje pripravil za spletne bitke.
Nova igra razvijalca FromSoftware igralca vzburja že vse od prvega napovednika in težko je verjeti, da je zadeva zdaj že praktično pred vrati. Elden Ring bo eden od najbolj pomembnih izidov v letu 2022 in trenutno na Steamu zaseda prvo mesto najbolj zaželenih iger med igralci.
Da bo čakanje na izid malce lažje je poskrbel YouTube kanal Xolara. Ta je objavil serijo novih igralnih posnetkov, ki so bili narejeni med zaprtim mrežnim testiranjem in pokažejo povsem nove zadeve, ki jih v uradnih predogledih ni bilo možno videti ali pa preizkusiti.
Poleg jezdenju konja in prečkanja ogromnega sveta lahko vidimo ogromno želvasto žival, ki spominja na nekega titana iz igre Shadow of Colosus. Xolara pravi, da je tega velikana odkril med kopanjem po igrinih datotekah in da morda ta nasprotnik sploh ne obstaja v igri.
Poleg tega si lahko ogledamo tudi borbo proti človeškemu nasprotniku Melini, spopad s čudnim rakastim nasprotnikom, nasproti pa se nam bo postavil tudi ogromen, a dosti shiran ptičji grdavž, ki se je rodil iz ene še posebej bolne domišljije umetnika.
Elden Ring je vsekakor vreden preigravanja in komaj čakamo na izid, ki se bo odvil 25. februarja. Med čakanjem se lahko tudi vrnete v svet FromSoftwarovih iger, saj trenutno poteka večji dogodek v igri Dark Souls 2, ki je bil organiziran iz strani zveste skupnosti.
Igra Cuphead nas je vse presenetila leta 2017 in to v večih pogledih. Najprej je v oči stopila ročno izrisana podoba, ki je vizualno spominjala na prastare risanke iz leta 1930. Nato pa smo še začudeno gledali v igralne mehanike, saj se je za prisrčno podobo skrivala hudo težavna platformska izkušnja, ki je zaradi jeze pri igralcih zahtevala marsikak razbit igralni plošček.
Razvijalec MDHR že dolgo dela na nadaljevanju The Delicious Last Course, ki naj bi izšlo konec junija, še pred tem pa bomo navezo Cupheada in Mugmana videli v povsem novi avanturi The Cuphead Show! na pretočnem servisu Netflix. Ta se zdaj zlagoma približuje izidu prve sezone in Netflix je včeraj na splet poslal prvi malce daljši napovednik.
Kaj reči, zadeva je zagotovo Cuphead in vidi se, da je MDHR igral plodno vlogo pri kreativnem procesu. Podoba je še vedno vrhunska, čeprav je tokrat računalniško generirana, šalčki pa se bosta zopet sprehajali po otoku Inkwell Isle, ki bo zopet postreglo s celim kupom nevarnosti.
Vračajo se nekateri znanci iz igre, kjer so nam nagajali kot šefi. V napovedniku lahko denimo vidimo žabi Ribby in Croaks, zlobnega The Devila, med drugim pa lahko ugledamo preračunljivega Kinga Dicea.
Prva sezona prihaja že 18. februarja, na žalost pa bodo epizode dokaj kratke. Vse skupaj jih bo 12 in bodo dolge vsega 12 minut.
Večigralsko streljanje te dni navadno izvajamo v načinu PvP, kar pomeni, da se na eni mapi udari več igralcev, dokler na koncu ne dobimo samo enega zmagovalca. Žanr večigralskih PvE zabav, kjer igralci skupaj sodelujejo proti umetnopametni nevarnosti pa je nekako zamrl, saj je od časov iger tipa Left 4 Dead preteklo že veliko vode.
Vendar pa se morda pripravlja manjši preporod tega žanra in zna se kmalu zgoditi, da igralci ne bomo samo še streljali drug drugega, ampak bomo preko dobrega sodelovanja vzklikali ob uspešno opravljenih ciljih in namesto zaničevanja bodo preko Discorda deževale čestitke.
Premik v to smer je napovedala igra Back 4 Blood, ki je četo izbrancev postavila naproti napadajoči zombijevski nadlogi, zdaj pa se je v to smer podal tudi založnik Ubisoft, ki je na večigralske strežnike pripeljal svežo sodelovalno streljačina Rainbow Six Extraction.
Razvojna ekipa: Ubisoft Založnik: Ubisoft Platforme: PC, PS5, PS4, XSX, XO Nakup:Ubisoft Connect Datum izida: 20. januar 2022 Cena: 39,99 €
Zvrst: prvoosebna streljanka
VIDEO RECENZIJA
Ni neka skrivnost, da je Ubisoft pri razvoju Extractiona za podlago vzel svojo večigralsko uspešnico Rainbow Six Siege. Tudi prvi igralni napovedniki so Extraction prikazali kot nekakšno večjo razširitev Siega, saj si igri delita veliko igralnih mehanik, kar je po eni strani dobra, a po drugi strani slaba novica. Igralci Siega bi znali zavihati nos nad nakupom nove igre, ki se od izvirnika vizualno ne razlikuje preveč. A po drugi strani vsebuje Extracion tudi povsem samosvoje mehanike, ki se igrajo povsem drugače in so dovolj raznolike, da vse skupaj opravičuje svojo ceno 40 €.
Extraction s sabo prinaša tudi novo zgodbo, nad katero navdušenci realističnih streljačin morda ne bodo preveč navdušeni. Dogajanje se sicer ni preselilo na kakšen drug planet, saj bomo svoje akcije še vedno izvajali na Zemlji, a ta se zdaj ne spopada več s teroristi, ampak z zavojevalci izven našega osončja. Ti se imenujejo Archaeansi in ti so se hitro naselili po raznih lokacijah po celem svetu in začeli z ustrahovanjem lokalnega prebivalstva.
Ob uspešni izpeljavi naloge boste dobili razne nagrade in izkušenjske točke vaših operatorjev.
Nasproti se je jim lahko postavi samo izurjena taktična enota Rainbow Six in tako se boste morali v navezi s še dvema prijateljema sprehoditi skozi kup dinamičnih ciljev in vmes nabrcati vesoljce v tazadnjo in jih za vedno izgnati iz našega planeta.
Sama igralna formula se v svoji srži ne razlikuje preveč od drugih naslovov PvE žanra. Najprej boste opravili kratki uvajalni del, nato pa vas čaka izbira mape. Vsaka od teh nato drži dodatne misije, ki so razdeljene skozi tri sklope, te pa ločujejo varne sobe. V praksi to pomeni, da boste na začetku vsake misije dobili tri cilje, ki se dinamično spreminjajo in niso nikoli isti, te pa nato opravljamo enega za drugim. Ko denimo opravimo s prvo tarčo, skočimo do izhoda v varno sobo, se tam pozdravimo ter naberemo strelivo in se tako napotimo v naslednji razdelek. To ponovimo trikrat in na koncu samo še pokličemo helikopter in se skupaj z nabranim plenom odpravimo v sončni zahod.
Varne sobe vam prinesejo nekaj počitka in čas za nabiranje izgubljenega streliva.
Tako zadeva izgleda na papirju, a v praksi se stvari lahko odvijejo povsem drugače. Za začetek je treba v obzir vzeti dejstvo, da je Extraction počasnejša igra kot pa je to denimo Back 4 Blood, kjer je vse usmerjeno v čim hitrejše pokanje nemrtvih. Sicer lahko tudi v Extraction v roke primemo brzostrelko in se odpravimo na pokol, a to največkrat ne bo obrodilo sadov. Naš nasprotnik namreč ni neumen in ima kar trdo obrambo in čeprav zna Rambo pristop pri začetnih misijah zadostovati, kasneje zadeve postanejo precej težje in boste ob takem igranju kaznovani že takoj na začetku.
Igranja se je tako treba lotiti taktično in to se začne že pri izbiri našega operatorja. Igralci Siega boste prepoznali nekaj starih imen, a tu so tudi novinci, vsak od njih pa ima svoja orožja, posebne sposobnosti in taktične pripomočke. Pomembno je, da izberete pravo ekipo in vedno je s sabo dobro privleči vsaj enega, ki zna zdraviti in nekoga, ki nosi puško – če stvari slučajno uidejo nadzoru.
Za igranje je tako skorajda nujen mikrofon in dva prijatelja, ki sta poslušna za sodelovano igranje. Prečesavanja sob se je treba lotiti čepe in najbolje je iz zasede pokončati sovražnika, saj tako ne boste sprožili alarma, to pa vam bo močno olajšalo nalogo. Nekatere tarče je denimo treba ujeti in če jih boste pokosili s streli, potem bo vaša naloga spodletela. Zanašati se je treba tudi na svoje tehnološke igračke, kjer še posebej prav pride kamera na koleščkih za napredno izvidnico.
Na sliki glavna zasedba nasprotnikov: eden vas strelja, drug napada od blizu, tretji pa zelo rad eksplodira.
Seveda se lahko tudi najboljši ekipi zgodi kakšna nesreča in ko kakšen sovražnik sproži alarm, se na vas hitro zgrne cel kup dreka. Archaeansi prihajajo v večih oblikah, ki jih ni ravno lahko pokončati, dodatno pa stvari zapletejo posebna gnezda, ki lahko v neskončnost rojevajo nove nevarnosti. Ko se stvari zapletejo začne po stenah in tleh plezati nevarna črna tvorba Sprawl, ki vam onemogoči tek, zapletete pa se lahko tudi v posebne organske pasti, ki na vas spočnejo posebne tumorje in če jih vaš soigralec ne odstreli, potem ti eksplodirajo in vam odvzamejo zdravje in vid.
Extraction se ne boji kaznovati igralca in če zapaničarite in vam zdravje pade na ničlo, vas lahko soigralec še enkrat oživi, če pa nato zopet umrete, ste z igranjem zaključili. Soigralci lahko nato vaše truplo prepeljejo do posebne komore za ekstrakcijo in nato pot nadaljujeta samo še dva igralca, lahko pa vse skupaj zavržete in se skupaj odpeljete s helikopterjem, a s tem se boste odrekli tudi nagradam.
Igra vam tako vedno pred nos tišči izbiro med tveganjem ali pa varno potjo, ki igranje naredi presneto bolj živčno, a ko vam kljub slabim pogojem uspe izpeljati cilj, je občutek naravnost odličen. Seveda se lahko stvari razpletejo tudi drugače in če v misiji umrejo vsi agenti, potem sledi unikatna kazen. Igralci namreč izgubijo dostop do svojega agenta in če ste v enega od teh vložili veliko napora, potem zna to biti boleč udarec. Do svojega izvoljenca se lahko dokopljete v naslednji misiji, kjer ga morate rešiti iz sluzastega zapora vesoljcev, ta naloga pa zahteva, da eden igralec vleče truplo iz prijema sovražnika, medtem ko druga dva pokata posebne tvorbe, ki se nahajajo po sobi in so zmožne regeneracije. Ta prijem reševanja izgubljenih agentov je vsekakor ena bolj unikatnih idej te igre, ki vsaki igralni rundi doda novo stopnjo napetosti.
Včasih tudi spodleti in to s sabo prinese unikatno kazen, ki vam za nekaj časa onemogoči igranje določenega operatorja.
Grafično je zadeva videti odlično in je tudi res dobro optimizirana. Stopnje imajo cel kup podrobnosti, teksture in osvetljevanje pa vas tudi ne bosta pustila na cedilu. Še posebej me je navdušila katranasta tvorba Sprawl, ki se lahko dinamično podreja našim dejanjem in igralec si lahko s streljanjem ustvari posebno pot izven nevarnosti.
Rainbow Six Extraction me je na koncu pozitivno presenetil. Zadeva sicer ni popolna, saj se kakšni objektivi hitro ponavljati in noben od njih ni tako dobro zastavljen kot pa denimo tisti v Back 4 Blood. Med igranjem sem tudi naletel na nekaj zoprnih skokov v težavnosti, ko boste s soigralcema kot za šalo pospravili prva dva objektiva, medtem ko bo nasprotnik z vami v tretji rundi dobesedno pobrisal tla.
Reševanje prej ujetih borcev je unikatno, a vprašanje ostaja, kolikokrat bo igralec lahko opravil ta podvig, preden se zadeve ne bo naveličal.
Vendar pa je tule notri cel kup potenciala in uspešno igranje vas bo naredilo čedalje bolj izkušenega in kmalu boste znali preplezati tudi tiste najbolj zahtevne prepreke. Če bo Ubisoft redno dodajal novo raznoliko vsebino, potem zna biti tole zadeva, ki bo igralce zabavala še vrsto let, cena pa je tudi dovolj nizka, da bodo strežniki vsaj nekaj časa polni igralcev, žejnih PvE vsebine.
Leto 2022 kar noče nehati dostavljati nova presenečenja in včeraj nas je presenetila nova novica, ki prihaja iz naše sosednje Italije.
Ta je, tako kot ves ostali svet, presedlala na digitalna srečanja in njihov senat pri temu ni izjema. Včerajšnje zasedanje se je vrtelo okoli transparentnosti podatkov pri političnem odločanju in je potekal preko Zooma. Sestanek je trajal že eno uro in takrat je bil za svoj govor pripravljen Nobelov nagrajenec iz fizike Giorgio Parisi, a ta ni prišel takrat do besede.
"the what, Naldush?" "The Tifa Lockhart hentai video that was accidentally shown during a ZOOM meeting of the Italian senate yesterday, that's what I said." pic.twitter.com/hBSdNguXki
Nekdo je namreč na vse zaslone poslal hentai video igre Final Fantasy 7 Remake. Gre seveda za video, ki ga ni ustvaril založnik Square Enix, ampak samostojni ustvarjalec juicyneko1, ki denarce za ustvarjanje podobnih mojstrovin služi na Patreonu. Video prikaže Tifo, medtem ko jo neznana oseba pridno obdeluje iz zadnje strani, celoten video pa je še zvočno podprt z vernim vzdihovanjem.
Seveda nikomur ni bilo takrat jasno, kaj točno se dogaja. Sestanek je vodila Maria Laura Mantovani, ki se očitno ni zavedala, da je na Zoomu pornografski posnetek. Šele ko se eden od sodelujočih zadere glede trenutnega dogajanja, je Maria spoznala, kaj se riše na zaslonu in ni ji ostalo kot pa da glasno zavzdihne in prekine prenos videa. Vse skupaj je trajalo nekje 30 sekund, malce dlje pa so nato potrebovali, da ugasnejo zvok.
Zasedanje se je nato nadaljevalo in je na koncu trajalo dobre tri ure, a na uradnem Facebook kanalu je bila zadeva izrezana ven. Sestanek je bil javno predvajan tudi preko televizijskega kanala Senato TV, tako da je zagotovo marsikakšna babica ob gledanju malce bolj široko pogledala.
Ker vemo, da vas zagotovo zanima necenzuriran posnetek, si tega lahko ogledate tule.
Legendarna igralka Betty White se je od tega sveta poslovila 31. decembra 2021 in tako ji je malo zmanjkalo in zapisala bi se med še vedno živeče leta 2022. Kljub svoji starosti je oboževalce njena smrt pretresla, saj se je zdelo, da je Betty praktično neuničljiva in v sebi zagotovo nosi kakšen kibernetski vsadek.
Igralka se je od nas poslovila samo dobra dva tedna pred njenim 100. rojstnim dnevom. Ta dan je napočil včeraj in Google se ji je lepo poklonil s prav posebnim prikazom iskalnih rezultatov.
Zadevo si še vedno lahko ogledate, če v Google iskalnik vtipkate iskalni niz “Betty White”. Pričakala vas bo lepa animacija, z besedami “Thank you for being a friend.” Te besede se seveda nanašajo na njeno najbolj slavno vlogo v seriji Zlata dekleta, kjer je Betty odigrala vlogo Rose Nylund, te besede pa so spremljale uvodno sekvenco serije.
Ko smo že pri Zlatih dekletih, zanimivo je videti razlike v starosti, ki jih televizije kažejo skozi različna desetletja. Serija And Just Like That, ponovna oživitev Seksa v mestu, v glavne vloge zopet postavi like Mirande, Charlotte in Carrie, ki so stare 54 in 55 let in ravno toliko sta bili v prvi sezoni Zlatih deklet stari Rose in Dorothy, le da so tam vse ženske že sive in uživajo pokojnino, medtem ko dekleta v And Just Like That uživajo življenje kot kakšne dvajsetletnice.
Betty White je imela začrtano večje praznovanje svojega rojstnega dneva in v te namene je bil posnet tudi daljši dokumentarec Betty White: 100 Years Young – A Birthday Celebration. Praznovanje je bilo seveda odpovedano, a v njeno čast je bil dokumentarec vseeno prikazan v več kot 900 kinodvoranah skozi ZDA in to samo za en dan. Gledalci so v dokumentarcu videli tudi še zadnje sporočilo legendarne igralke, ki ga je posnela samo 10 dni pred svojo smrtjo in v njem se je zahvalila vsem oboževalcem za njihovo neumorno podporo.
Kakor smo zapisali v prejšnjem članku, so kriptovalute začele postajati čedalje bolj vroča tema po svetu in kar nekaj držav je rudarjenje le teh preprosto prepovedalo ali pa vpeljalo večje omejitve glede njihovega trgovanja. V to smer so začele pogledovati tudi evropske države, ki se še niso povsem odločile, kako kriptovalute sploh regulirati.
Medtem, ko se EU odloča o svojih nadaljnjih korakih, pa je Španija sprožila prve zakonske omejitve glede promocije kriptovalut. 17. februarja bo tako v veljavo stopil nov zakon, ki se bo tikal predvsem vplivnežev in PR podjetij, ki bodo preko družbenih omrežjih promovirali kripto žetone.
Specifično bo šlo v tem primeru za vse tiste, ki imajo na družbenih omrežjih več kot 100.000 sledilcev. Vplivneži bodo morali v teh primerih razkriti, da so za promocijo žetonov prejeli plačilo, pred objavo videa pa bodo morali kontaktirati prav posebno komisijo za trg vrednostnih papirjev.
To morajo storiti vsaj 10 dni, preden začnejo promocijo, v videu pa morajo nato opozoriti na vse nevarnosti investicij v kriptovalute. Med drugim morajo obvezno omeniti, da ta valuta ni regulirana in da je močno nestabilna. Če tega ne bodo storili jih lahko doleti visoka finančna kazen, ki lahko doseže celo 300.000 €.
Takšne kazni so se v preteklosti v Evropi že podeljevale. Julija lani je postal slaven primer francoske vplivnice Nabilla Benattia Vergara, ki je preko Snapchata promovirala Bitcoin menjalnico in v zameno prejela 20.000 € kazni. Francija se je na splošno odločila proti kripto promocijam stopiti bolj konkretno in za te namene je bila konec lanskega leta ustanovljena prav posebna policijska enota, ki se bo ukvarjala ravno z vplivniki in njihovimi promocijami kriptovalut.
Tudi Združeno kraljestvo razmišlja o zakonskem predlogu, ki bi omejil promocijo kriptovalut. Vplivneži bi morali pred promocijo dobiti dovoljenje iz strani organa za finančno ravnanje ali pa jih bo doletela finančna kazen, a ta zakon še ni bil sprejet.
Ne, tole dejansko ni prvoaprilska šala, saj je Microsoft pravkar najavil nakup založnika Activision Blizzard in vse njegove licence. To zna biti eden največjih nakupov znotraj igričarske industrije in Microsoft je s tem prevzel cel kup igričarskih licenc, ki jih najverjetneje ne bomo nikoli več videli na PlayStation konzolah.
Today is a historic moment. We are excited to announce that the world-renowned franchises and talented people at @ATVI_AB will be joining Team Xbox!
To pomeni, da si zdaj Microsoft lasti svetovno znane franšize, kot so World of Warcraft, Call of Duty, Diablo, Starcraft, Overwatch, Crash Bandicoot in celotno ponudbo razvijalca King, kamor lahko prištejemo tudi franšizo Candy Crush. S tem je tudi močno ojačal svojo ponudbo pretočne storitve Game Pass, kamor bodo skoraj zagotovo uvrstili vse prej naštete franšize.
Microsoft je veselo novico podelil na svojem blogu, neuradni viri pa navajajo, da je bila kupčija vredna okoli 70 milijard dolarjev. Založnik je na podoben način in popolni tajnosti kupil založnika Bethesdo, a je takrat odštel vsega 7,5 milijarde dolarjev, tako da je za svoj nov nakup odštel skoraj desetkrat toliko.
Novica vsekakor ni vzpodbudna za Sony, ki bo zdaj očitno izgubil nov pritok iger iz strani samostojnih založnikov. Pojavljati so se tudi začele skrbi glede monopola na igričarskem trgu, saj si zdaj Microsoft lasti res pošten delež franšiz in razvijalcev, kar zna kvarno vplivati na industrijo. Konkurenca je vedno dobra za končnega uporabnika, a za igričarstvo spet ni dobro, da podjetje kupi praktično vse kar hoče in nato vse drži pod svojo železno pestjo.
Microsoft PR: “Bobby Kotick will continue to serve as CEO of Activision Blizzard… Once the deal closes, the Activision Blizzard business will report to Phil Spencer, CEO, Microsoft Gaming.”
Not 100% clear yet whether Bobby will stay on after the ink dries.
Bobby Kotick bo očitno še vedno direktor podjetja, vsaj dokler ne bo kupčija dokončno sklenjena, ni pa jasno, če bo na tem položaju ostal tudi po zaključenem nakupu.
Igra Dark Souls 2 je še danes črna ovca Soulslike žanra, saj je to edini naslov razvijalca FromSoftware, kjer glavni nadzornik ni bil Hidetaka Miyazaki. To se igri še kako pozna, saj se zadeva špila povsem drugače kot pa slavni izvirnik. Stopnje so manj premišljeno oblikovane, sovražnikov je več in na momente se zdi, da igra preprosto ni poštena in da vas želi samo živcirati, namesto da bi vam ponudila zahteven a pošten izziv.
A vseeno Dark Souls 2 ima svoj šarm in temu lahko tudi sam pritrdim, saj se trenutno približujem koncu igre in čeprav sem nad njo že večkrat želel obupati, zadeva vleče naprej. Dark Souls je še vedno Dark Souls in čeprav ni tako dober kot original, je še vedno boljši od cele vrste drugih posnemovalcev.
Igra ima tudi zvesto skupnost, ki je vse od izida priredila več dogodkov, ki igralce ponovno povabi v svoje naročje. Tudi za leto 2022 so pripravili nekaj takšnega in tokratni dogodek se imenuje Return to Drangleic, ki se je začel 16. januarja in bo tekel vse do konca tega meseca.
Pravila za sodelovanje niso vklesana v kamen ampak so bolj nasveti. Tako je priporočeno, da ustvarite povsem nov igralni lik in se z njim podate v novo avanturo. Poudarek je na družni zabavi, zato se preizkusite v PvP-ju, puščajte drugim igralcem sporočila ali pa nekomu pomagajte pri kakšnem še posebej zaguljenem šefu.
Za igranje se priporoča kopija predelane igre Scholar of the First Sin, a sodelujete lahko tudi lastniki originalne izdaje, vabljeni pa so tako konzolni kot tudi PC igralci.
Skupnost pripravlja podobne dogodke tudi za druge FromSoftwarove igre. 24. marca se bo začel Return to Yharnam za igro Bloodborne, 13. junija Return to Lothric za Dark Souls 3, 4. oktobra Return to Boletaria za Demon’s Souls in 24. oktobra Return to Lordran za famozni Dark Souls 1.
Fallout 76 se počasi a vztrajno približuje že svojemu 4. rojstnemu dnevu in treba je čestitati Bethesdi, da kljub klavrnemu začetku nad igro ni obupala in se lotila popravkov in dodajanja nove vsebine. Fallout 76 je tako skozi leta dobil lep kupček nove vsebine, ki je bila poleg tega za lastnike originalne igre povsem brezplačna.
Največji korak pri izboljšanju je zagotovo prinesla posodobitev Wastelanders, ki je v opuščeno okolico pripeljala živeče ljudi, ki so nam s svojimi nalogami pričarali nekaj dejanske zgodbe. To je izkušnjo približalo prejšnjim naslovom franšize in igri se danes dejansko splača ponuditi novo priložnost za igranje. Sicer zadeva še danes ni kakšna resnična mojstrovina, saj nekatere težave ostajajo in pred nedavnim preizkusom igre sem ugotovil, da ima Fallout 76 še vedno nek zoprn zamik, tako da vsako dejanje kot je denimo odpiranje omaric in skrinj drži slabo sekundo zamika.
Bethesda s posodobitvami ne namerava zaključiti niti v 2022. Na obzorju se riše obsežna razširitev The Pitt, a o njej še ne vemo veliko. Pred to pa se bomo pozabavali s posodobitvijo Invaders from Beyond, ki bo v post-apokaliptično okolico pripeljala zlobne vesoljce.
Ti se bodo na mapi pojavili vsako uro, na nebu pa se bo takrat izrisala ogromna vesoljska ladja. Vaša naloga bo takrat, da v roke vzamete puško in razstrelite tri objektive, ki se tu imenujejo Brainwave Siphons. Zadeva ne bo preprosta, saj vas bodo med potjo nadlegovali napadajoči vesoljci, na koncu pa boste pri vsakem sifonu morali odstraniti tudi trdovratnega poveljnika.
Poleg tega bo posodobitev s sabo prinesla tudi kupček drugih izboljšav. Med drugim bomo igralci končno dobili možnost, da na hrbtu skrijemo nahrbtnik, zgradili pa bomo lahko tudi piratski radio, ki nam bo omogočal poslušanje nove radijske postaje. Več o tem na uradni strani.
Invaders from Beyond je že na voljo na testnem PTS strežniku, tako da ga lahko kmalu pričakujemo tudi v polni igri.