🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 187

Prenovljena epizoda Pisarne pokazala povsem novo, nikoli prej videno sceno

0

Delovni prostori Pisarne so se zaprli že dolgo nazaj, saj je serija prenehala obratovati leta 2013, a nekateri bi zadevo označili za mrtvo že malce prej, saj je zadeva postala manj smešna, ko je serijo zapustil igralec Steve Carrel.

Vendar pa je Pisarna še danes hudo popularna zadeva in tega se zaveda tudi produkcijska hiša NBC, ki si lasti pravice in na svojem lastnem pretočnem servisu Peacock Pisarno rine v samo ospredje ponudbe. Na Peacocku si lahko ogledamo vse epizode, dodatno pa nas tam čakajo tudi intervjuji z igralci, smešni izsečki iz snemanja in izrezane scene.

Peacock je začel tudi obnavljati sezone in gledalci si tako lahko ogledajo razširjene epizode, ki v sebi vsebujejo izrezane in še nikoli prej videne scene. Te epizode se imenujejo Superfan Episodes, do sedaj pa smo dobili predelave prvih treh sezon, včeraj pa smo dobili tudi 4. sezono, zgoraj pa si lahko ogledate povsem novo sceno epizode Job Fair.

Posnetek v obseg sega samo dve minuti, a oboževalci Pisarne cenijo vsako sekundo novega materiala. V tej nikoli prej videni uvodni sceni se Michaelu pripeti neljuba nezgoda na WC-ju, saj mu v školjko pade telefon, denarnica in celo ključi od avta, vse to pa pripelje do zanimivega izuma, ki bi lahko preprečil tako neljube nezgode in celo vsebuje dodatek za čiščenje.

Scena je vsekakor zanimiva in smešna ter se lepo navezuje na 19. epizodo 5. sezone, kjer se Michael pohvali, da ima cel kup dobrih idej in med njimi da referenco na izum “Toilet Buddy”, ki je očitno ravno ta odrezan lopar, ki ga vidimo v zgornji sceni.

Pretočni servis Peacock pri nas žal še ni dosegljiv, a Pisarno lahko vseeno gledamo, saj se je ta po kratki odsotnosti zopet vrnila na Netflix.

Očala PS VR 2 bodo poštena nadgradnja predhodnika

Sony je včeraj priredil prav posebno konferenco v sklopu sejma CES in končno podal prve uradne specifikacije njihovega naslednjega VR sistema PS VR2, ki ga bomo lahko priklopili samo na konzole PlayStation 5.

In te so presneto impresivne. Če so s svojimi prvimi VR očali bolj kot ne samo malce tipali trg, bodo z naslednikom zagrabili precej bolj resno in PS VR bo nosil nekaj impresivnih karakteristik, ki jih ne najdemo tudi na PC VR različicah.

Tehnologija prikazovanja bo izrabljala OLED zaslone, vsak od njiju pa bo nosil ločljivost 2000 x 2040, s podporo tehnologije HDR. Poleg tega se lahko veselimo osveževanja slike med 90 in 120 Hz, dodatno pa vas bo razveselil ogromen kot gledanja, ki znaša kar 110 stopinj. Za primerjavo lahko tule postavimo očala Quest 2, ki ponujajo 90 stopinj ter Valve Index s kar 130 stopinjskim kotom, a pri slednjem je treba upoštevati tudi zasoljeno ceno, ki bo pri PS VR2 zagotovo nižja.

Očala ne bodo brezžična, tako da se bo treba na konzolo povezati preko enega USB-C kabla, k sreči pa bodo kamere za sledenje gibanja vgrajene v sama očala, tako da se ne bo treba ukvarjati z nastavljanjem nerodne kamere na televizor.

Ena od posebnosti PS VR2 bodo povratni učinki, ki jih bomo našli v samih očalih. Tresenje bo izrabljalo enako napredno tehnologijo kot v igralnih ploščkih DualSense, tako da boste lahko denimo med skrivanjem pred sovražnikom v grmovju čutili vsak list, ki vam bo spreletel čez obraz.

Za konec so pripravili tudi kratki dražilnik prve igre, ki je bila ustvarjena posebej za PS VR 2. Gre za Horizon Call of the Mountain, ki nam bo povedal povsem novo originalno zgodbo znotraj franšize Horizon, ki bo prav tako letos dobila nov del Forbidden West.

Žal ne vemo ničesar glede cene ali pa datuma izida, zadnje govorice pa pravijo, da se bomo z novimi očali lahko poigrali že koncem tega leta.

Death Stranding Director’s Cut uradno najavljen za PC

0

Skoraj ni bilo dvoma, da režiserska verzija igre Death Stranding ne bi prišla tudi na PC. Nenazadnje se je to zgodilo tudi z originalno igro, ki je sprva prispela samo na konzole PlayStation, Hideo Kojima pa je kasneje ponosno najavil, da se bodo v preizkušnji Wolt dostavljavca preizkusili tudi računalničarji.

Death Stranding Director’s Cut je izšel septembra, včeraj pa je bila tudi uradno potrjena predelava za PC. Steam stran je že postavljena, igra pa bo dostavljena tudi v trgovino Epic Games, žal pa trenutno ni še ničesar znanega glede bolj točnega datuma in pa cene. Slednja zna biti kamen spotike, saj so lastniki originalne igre na PlayStation sistemih za nadgradnjo na Director’s Cut plačali vsega 10 €, a takšna nadgradnja za PC ni potrjena. Malce skrbi dodatno vzbuja dejstvo, da bo pri PC-ju prste vmes imel založnik 505 Games, ki pri izdaji ultimativne inačice igre Control prejšnjim lastnikom ni omogočil nadgradnje, ampak je zahteval nov nakup igre.

Zanimivo bo tudi videti, kaj bo Director’s Cut predelava prinesla na PC ali pa bo zadeva enaka kot na konzoli PlayStation 5. Založnik sicer pravi, da bomo dobili podporo za ultra široke zaslone in fotografski način, a te zadeve smo imeli že v originalni igri.

Resident Evil Village je bil izglasovan za najboljšo Steamovo igro leta 2021

0

Glasovanja je konec in igralci ste se s skupnimi močmi odločili za najboljše igričarske ponudbe, ki nam jih je v letu 2021 dostavil Steam. Kljub prestavljanjem izidov je bila konkurenca še vedno velika in kategorije z nominacijami so prekipevale z zanimivimi igrami, ki so vsekakor predstavljale vrhunec lanskih igričarskih izkušenj.

Glavno nagrado najboljše igre leta 2021 je pobrala grozljivka Resident Evil Village, ki je tudi na naši lestvici pobrala zlato medaljo. Village je v glavni kategoriji premagal močne konkurente kot so New World, Valheim, Cyberpunk 2077 in Forza Horizon 5. Cyberpunk 2077 tehnično ni izšel v 2021, vendar pa se Steamove nagrade s tem preveč ne obremenjujejo in treba se je zavedati, da o nominacijah in končnih zmagovalcih odločajo samo igralci.

Zanimivi so tudi zmagovalci drugih kategorij. Najbolj inovativna igra je postala Deathloop, najbolj sproščujoča Farming Simulator 22, naslov najboljše zgodbe pa je prevzel Cyberpunk 2077. Cooking Simulator VR je po mnenju igralcev najboljša VR igra, na področju zvoka pa se je najbolje odrezal Guardians of the Galaxy.

Celoten seznam zmagovalcev si lahko ogledate tule in če vas kakšen šampion prepriča v svoj nakup, potem se splača pohiteti, saj se Steamova razprodaja zaključi že jutri, 5. januarja 2022.

Gordon Ramsay očitno ne ve, kaj je Twitch

0

Slavni kuhar Gordon Ramsay je star znanec televizije, saj ga preko njegovih raznih oddaj tipa MasterChef in Hell’s Kitchen spremljamo že 20 let. Danes jih šteje že 55, a leta mu niso vzela zagona in njegovi jezni izpadi so še danes hudo popularna stvar YouTuba in tudi Twitcha.

Še posebej na slednji platformi razni streamerji zelo radi gledajo njegove pretekle posnetke v živo in nato pred gledalci prikažejo svoje odzive. In čeprav je Ramsay ena bolj zanimivih vsebin na Twitchu, se slavni kuhar sploh ne zaveda, da ta platforma obstaja.

To presenetljivo dejstvo so gledalci spoznali na njegovi novi oddaji Next Level Chef, ki je povsem originalna oddaja, kakršne ni spočel že 12 let. Seveda se gre tudi tukaj o kuhanju, Ramsay pa skupaj z drugimi priznanimi kuharji izbere novo ekipo mešalcev juhe s potencialom.

Ena od teh izbranih je bila Tricia Wang, ki ima na Twitchu svojo kuharsko oddajo. Potem, ko je bila izbrana, jo je Ramsay povprašal, kaj trenutno dela za preživetje in Tricia mu je takoj odvrnila, da se preživlja s Twitchem, Ramsay pa je s svojim sočnim jezikom povprašal, kaj za vraga je Twitch.

Posnetek je brž postal viralen in se razširil po socialnih omrežjih, Gordon pa se je pridružil zabavi in na Twitterju sam povprašal uradni Twitch kanal, naj se mu že enkrat predstavi. Vse skupaj zna spočeti kakšno zanimivo partnerstvo in morda bo Gordon končno spoznal, da ima pod sabo še neodkrito publiko.

Ramsayju so očitno internetne zadeve še precej tuje, a kljub temu ga imajo pretočni servisi zelo radi. Eden bolj smešnih novejših posnetkov je njegovo delanje stopljenega sira na sendviču, ob katerem pa mu je spodletel edini pomembni korak recepta: topljenje sira.

GOG podarja različico igre Darkest Dungeon, le da tokrat igramo na strani slabih fantov

0

Iger, kjer bi zastopali stran zlobcev, je presenetljivo malo. Takšno temo ni enostavno izpeljati in zato nam razvijalci raje dostavljajo naslove, kjer smo pogumni heroj, kakšen RPG pa nam omogoči izbiro zlobnih dialogov in tako lahko izkusimo tudi kakšen drugačen zaključek igre.

Zadnji naslov, ki ga pomnim, da nas je že od začetka zavezal zlobni strani je bil Tyranny izpod rok razvijalca Obsidian Entertainment, v tej niši pa tiči tudi manj znana igra Iratus: Lord of the Dead. Ta igralno in grafično močno spominja na Darkest Dungeon in tudi tule boste večino časa preživljali znotraj zapuščenih temnic in grobnic, le da boste tokrat stali na strani mračnega nekromanta Iratusa.

Iratus ni lahka igra, saj spada v žanr “rouglike” naslovov, kjer je vsaka smrt razlog za prelivanje solz. Kljub temu pa je zadeva manj naporna kot pa Darkest Dungeon, tako da če vam je slednji naslov povzročal preglavice zaradi svoje težavnosti, a vam je bila igralna formula še vedno všeč, potem zna biti Lord of the Dead za vas pravilna izbira.

Ravno to igro pa trenutno brezplačno nudi digitalna trgovina GOG in to vsakemu, ki bo skočil na naslednjo povezavo in se naročil na njihovo obveščanje glede aktualnih ponudb. Po aktivaciji se bo igra preselila v vašo zbirko iger in bo tam ostala za vedno.

Ponudba je na voljo do 5. januarja, takrat pa se izteče tudi trenutna razprodaja.

PSVR 2 naj bi kmalu stopil v proizvodnjo

0

Mineva že več kot eno leto od izida konzole PlayStation 5, pa še vedno ne vemo preveč o naslednji generaciji VR očal, ki so bila najavljena že dolgo nazaj. PSVR 2, kakor se zadeva neuradno imenuje, ostaja misteriozen objekt in Sony je do sedaj samo potrdil, da zadeva res obstaja in da bo presneto bolj napredna od originalnega izdelka.

Marca lani je Sony celo prvič pokazal kontrolerje, ki bodo glede na prve slike spominjali na zadeve, ki jih ponuja Oculus. PSVR 2 bo lahko zaznal vsak prst posebej, kar bo razvijalcem VR naslovov omogočalo ustvarjanje izkušenj, ki jih na bolj šibkem drobovju konzole PlayStation 4 in originalnih očalih preprosto nismo mogli izkusiti.

PSVR 2

Od takrat je bil Sony bolj ali manj zavit v molk, očitno pa je zdaj razvoj napredoval dovolj daleč, da so se začeli načrti za masovno proizvodnjo. Do pogodbe za delo na novih očalih se je dokopalo podjetje Goertek, ki je s Sonyjem sodelovalo že pri originalnih PSVR izdelkih, prav tako pa je Goertek v partnerstvu z Meto pri delu na Questu 2.

Poročilo kitajske strani Xueqiu pravi, da bo Goertek kmalu začel masovno proizvajati PSVR 2, govorice pa pravijo, da bo zadeva prišla na fizične police trgovin nekje decembra 2022. Glede na to, da PlayStation 5 še danes ne dohiteva povpraševanja, ni težko ugibati, da bo tudi PSVR 2 razprodan instantno, tako da priporočamo, da ob prvi možnosti izpolnite vloge za prednaročila.

Prvi napovednik za še zadnjo sezono serije Peaky Blinders

0

Pripravite se na ogromno počasnih posnetkov, kjer se nekdo s cigareto v ustih sprehaja skozi megleno ulico, saj se letos vrača serija Peaky Blinders in to v svoji 6. in hkrati tudi zadnji sezoni.

Dobili smo prvi napovednik, 6. sezona pa bi po vseh pravilih morala že biti med nami, a se je žal snemanje zavleklo zaradi koronavirus krize. Prvi kadri bi morali biti spočeti marca lani, a je bilo to nato prestavljeno na neznani datum. Žal je ta zamuda odločno vplivala na razplet zgodbe, saj je aprila 2021 umrla igralka Helen McCrory, ki je v seriji odigrala vlogo odločne Polly Gray. Zaradi prestavljenega izida snemanja tako ni sodelovala pri snemanju na žalost ne bomo videli.

Vrača pa se lik Alfija Solomonsa, ki ga je odlično upodobil Tom Hardy. Govorice o njegovi vrnitvi so bile potrjene na uradnem Twitterju in res bo zanimivo videti, kako so ga scenaristi zopet obudili med žive, saj se je za Alfija dolgo verjelo, da je v 4. sezoni šel spat z ribami.

6. sezona se bo rodila v začetku tega leta, bolj natančen datum pa še ni znan. Čeprav bo s tem serije resda konec, pa se od Shelby družine še ne bomo dokončno poslovili. V izdelavi je namreč tudi film, ki pa bo svojo produkcijo začel enkrat v 2023.

Peaky Blinders so skočili tudi v svet iger. Lani avgusta smo dobili ugankarski naslov Mastermind, ki se trenutno na Steamu prodaja po znižani ceni, dela pa se tudi na VR igri, a ta projekt se je očitno zapletel v razvojni pekel, saj o njem že dolgo nismo slišali ničesar res novega.

ILL je presneto obetavna grozljivka za vse tiste, ki imate radi hektolitre prelite krvi

0

Grozljivke v igralni obliki se največkrat zanašajo na grajenju srhljive atmosfere, ki jo nato s tresočimi rokami raziskujemo s pomočjo baterijske svetilke, ki komajda osvetli centimeter sobe. Pri teh igrah boj največkrat izostane in bolj redko kdaj dobimo igro, ki uspešno združi koncept akcije in strašenja v en odličen paket, ki se nato zapiše med legendarne naslove. Sem lahko uvrstimo denimo prvi dve Dead Space igri ali pa novejše Resident Evil naslove, morda pa se jim kmalu pridruži tudi prihajajoči ILL.

Gre za prvoosebno grozljivko, ki jo ustvarja dokaj neznani studio Team Clout. Njegovi člani so prej delali na mobilnih igrah in te so jim prislužile dovolj financ, da so se lahko spravili v izdelavo novega projekta, ki je po prvih igralnih posnetkih videti presneto obetaven.

Zgoraj si lahko ogledate najnovejši posnetek igranja, ki je v bistvu samo kratek izseček, a vseeno lahko vidimo, da grafična podoba niti slučajno ne bo zastarela. Za izdelavo igre je bil izbran Unreal Engine 5 in ta je razvijalcu omogočil, da je v samo eno sceno pripeljal cel kup predmetov, ki dajo razmetani sobi unikaten izgled, poskrbljeno pa je bilo tudi za odlično osvetljavo.

ILL je pred tem dobil še nekaj drugih igralnih izsečkov, ki dejansko prikažejo nekaj bojevanja. Kakor lahko vidite Team Clout ni šparal pri krvi in izstreljeni naboji dejansko podrobno deformirajo posamezne dele telesa, orožja pa se čutijo težka in impozantna.

Žal se nam ne sanja, kdaj bo zadeva dejansko izšla. Zadnja posodobitev iz strani razvijalca, ki šteje vsega 8 članov, je izšla novembra, na svoji Patreon strani pa so zapisali, da izid ni več tako daleč stran.

Tale masažer naj bi z razgibavanjem dlani poskrbel za boljše igričarske dosežke

0

Kitajsko podjetje Bauhutte se je usmerilo izdelovanje izdelkov za igričarski trg, ki jih ne vidimo velikokrat. Bauhutte je prvič v oko javnosti stopil preko svojih igričarskih postelj, ki so v sebi vsebovale vse, razen WC-ja, pred kratkim pa so na trg poslali povsem nov izdelek, ki naj bi poskrbel za boljše igričarske dosežke.

masažer

Gre za preprost shiatsu masažer, ki vam razgiba dlani in prste ter vas tako bolj pripravi na vse virtualne izzive. Znotraj masažerja se nahaja 15 zračnih blazinic, te pa lepo zaobjamejo vaše dlani in prste in iz teh preženejo utrujenost.

Na voljo so tri različne jakosti masaž, naprava pa tudi omogoča nastavitev, ki bodisi razmiga samo dlani ali pa samo prste. Za bonus je znotraj tudi grelec, ki vam pred igranjem segreje dlani, to pa poskrbi za boljšo cirkulacijo krvi, kar je vedno dobra novica.

masažer

Morda se zdi naprava nepotrebno zapravljanje denarja, a temu ni povsem tako. Profesionalni e-športni igralci pred vsako igro uporabljajo grelnike rok, nekatere e-športne ekipe pa s sabo vlačijo pravega maserja, ki je specifično usmerjen v razgibavanje dlani in prstov.

Žal Bauhutte svoje izdelke prodaja samo na Kitajskem in to za ceno dobrih 120 €. A brez skrbi, saj lahko na Amazonu kupite podoben brezžičen izdelek in to po skoraj polovični ceni, nekaj podobnih izdelkov pa ponuja tudi slovensko podjetje UVI.

Novejše Resident Evil igre so zdaj igralne v VR-ju

Založnik Capcom je z novejšimi Resident Evil igrami zadel v polno in praktično vsak predstavnik te franšize je bil uspešnica – z izjemo predelave tretjega dela, kjer so več kot očitno sekali ovinke in zato izvrgli na koncu nedokončan izdelek. A morda je napočil čas tudi za ponovno preigravanje trojke, saj je modder Praydog izdal prvo verzijo projekta REFramework, ki v VR pogled preseli vse novejše Resident Evil naslove.

Sem noter lahko prištejemo predelavi Resident Evil 2 Remake, Resident Evil 3 Remake, podporo pa sta prejeli tudi igri Resident Evil 7 in nedavno izdani Village. Vsi naslovi si delijo isti pogon, tako da je Praydog za vse selitve uporabil isti programerski trik, vseeno pa bo vsak naslov še vedno potreboval nekaj pacanja popravkov.

Najbolj izpopolnjena sta predelavi drugega in tretjega dela. Omogočeno je igranje iz prvoosebnega ali pa tretjeosebnega pogleda, podprto pa je tudi mahanje z igralnimi ploščki, tako da bo treba dejansko dvigniti roke in nameriti v gnilo glavo zombija. Na splet so začeli prihajati igralni posnetki in zadeva je videti resnično impresivna. Seveda bo potrebno opraviti nekaj dodatnih nastavitev iz strani uporabnika, za igranje pa se priporoča tudi novejša strojna oprema, saj je takšno igranje presneto zahtevno do grafičnih kartic.

Podprti sta tudi igri Resident Evil 7 in Village, a te so še v precej zgodnji verziji. Sedmi del lahko denimo igramo samo z igralnim ploščkom, medtem ko Village podpira nekaj fizičnega premikanja in mahanja z noži, a vse to potrebuje še nekaj dodelave.

Modifikacija vas čaka na sledeči povezavi, kot bonus pa sta podprti tudi igri Devil May Cry 5 in Monster Hunter Rise, ki sta bili prav tako zgrajeni na istem pogonu RE Engine.

Takole bi bil videti Skyrim v pogonu Unreal Engine 5

1

Popularna igra Skyrim je med svojim več kot 10-letnim obstojem resda doživela cel kup predelav, a te so bile v glavnem spočete za nove sisteme in so vsebovale bolj malo tehničnih nadgradenj. Čeprav je Skyrim z modifikacijami še danes impresivna zadeva, pa se v grafični podobi vseeno čuti nekaj ostarelosti in za pravo nadgradnjo bi morali igro spraviti v povsem nov pogon.

Ravno nekaj takšnega nam je pripravil možakar z imenom Christian Gomm, ki si trenutno služi kruh pri razvijalcu Mykur Games, njegova naloga pa je ustvarjanje grafične palete okolice. Ekipa trenutno dela na igri Echoes of the End, Christian pa se je spravil delati kratki stranski projekt, ki bo lepo pasal v njegov življenjepis.

Tako je spočel dokaj impresivno predelavo Skyrima v pogon Unreal Engina 5 in tako smo lahko prvič zares videli, kako bi bila videti resnična prava nadgradnja te igre v pogon naslednje generacije.

Gomm seveda ni predelal cele igre, saj bi bil to praktično nemogoč podvig za enega človeka, ampak je raje v roke vzel samo prvo vasico Riverwood, ki jo srečamo na začetku Skyrima in to preoblekel v povsem novo grafično podobo.

Projekt mu je vzel nekaj dni, za predelavo pa je uporabil nekaj trikov. Teksture dreves in polen je ustvaril sam, za hitro ustvarjanje impresivnih dreves pa je uporabil tehnologijo Speed Tree. Prav tako je v sceno vnesel glavno prednost novega pogona Unreal Engine 5, ki se imenujejo “nanites”, ti pa lahko izrišejo bogate scene, brez večjega vpliva na strojne komponente. Ta tehnologija je razvijalcu omogočila, da je v Riverwood vpekel število poligonov, ki je doseglo tudi številko 15 milijonov.

Christian žal projekta ne bo ponudil v prenos, saj ga bo uporabil samo v namene grajenje življenjepisa, izdelavo predelave pa si lahko bolj podrobno ogledate na njegovi ArtStation strani.

Epic Games podarja kar vse tri nove Tomb Raider igre, skupaj z DLC-ji

0

Vsakodnevnega obdarovanja iz strani trgovine Epic Games je konec in založnik je v ponudbo poslal še zadnji brezplačni naslov, ki ga enkrat aktivirate in nato obdržite za vedno. Za konec pa niso pripravili samo ene igre, ampak so v ponudbo poslali kar tri naslove, ki v glavni vlogi držijo prelestno junakinjo Laro Croft.

Govorimo seveda o Tomb Raider igrah, ki so že dolgo prisotne na igričarskih njivah, založnik Square Enix pa je leta 2013 serijo ponovno zagnal in igralcem predstavil mlajšo Laro, ki ni več neka superjunakinja, ampak navadna dekla, ki se rada potika po templjih in pada iz ene težave v drugo. Ta igra je dobila še nekaj dodatkov in DLC-jev, na Epic Games platformi pa lahko preko sledeče povezave izmaknemo paket Tomb Raider Game of the Year Edition, ki v sebi drži vso vsebino.

Leta 2015 smo dobili naslednika Rise of the Tomb Raider, ki je nadaljeval zgodbo predhodnika, tudi ta igra pa je nato dobila dodatno vsebino kot je denimo bojevanje z zombiji v Lara’s Nightmare in novo misijo v Craftovi graščini. Vso vsebino najdemo znotraj paketa Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration, tega pa lahko brezplačno prevzamete tukaj.

Na koncu je leta 2018 izšel še Shadow of the Tomb Raider, ki je štorijalno lepo zaključil trilogijo in nam hkrati prinesel DLC-je v obliki sedmih dodatnih grobnic, ki za dokončanje zahtevajo nekaj platformskih izzivov in ugankarskega tuhtanja. Vse to prinaša Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition, ki vas čaka tukaj.

Za razliko od prejšnjih iger lahko to trojico iger prevzamete vse do 6. januarja 2022, nato pa nas čaka nova brezplačnica Gods Will Fall.

Ženska je s prodajanjem prdcev v kozarcih zaslužila 100k dolarjev

1

Da se da na internetu zaslužiti lep kupček denarja in se za to ni treba preveč potruditi pričajo razne zgodbe OnlyFans zvezdnic, ki so samo v nekaj tednih zaslužile toliko, da jim praktično ni treba več delati celo življenje. A za takšne zneske je navadno treba odvreči oblačila in ko daš enkrat te zadeve na splet, jih dol ne boš več dobil zlahka.

A obstajajo tudi drugi načini za polnjenje bančnega računa, saj je na svetu veliko ljudi, ki imajo dokaj nenavadne fetiše. Zlato žilo je odkrila Stephanie Matto, njena specializacija pa prodajanje prdcev v kozarcih, ki jih mora nato nek nesrečen dostavljavec prepeljati skozi pol sveta v roke končne stranke.

Stephanie je v oči javnosti najprej prišla preko resničnostnega šova 90 dni do poroke, tam pa so gledalci gledali njeno nesrečno romanco z njeno izvoljenko Eriko Owens. Par na koncu ni našel skupne poti, Stephanie pa se ni predala. Trenutno namreč nastopa v novem šovu 90 dni do poroke: samsko življenje, začela pa je tudi svoj samostojen posel, ki je prodajanje vetrov v zaprtih kozarcih.

Svoj navdih je zagotovo našla pri punci Belle Delphine, ki je na področju prodajanja bizarnih izdelkov pohotnim strankam orala ledino. Vseeno pa je Belle prodajala vodo iz svoje kopeli in je končna stranka prejela nekaj fizičnega, s čimer so nato počeli bog ve kaj. Stephanie po drugi strani dobesedno prodaja veter v kozarčkih in od tega presneto dobro služi.

Dvomljivcem je na svojem Instagram profilu pokazala zaslužek iz svoje platforme Unfiltrd, kjer je nakapljalo že dobrih 78k dolarjev, od takrat pa naj bi številka presegla 100.000 zelencev.

Stephanie je v videu tudi pokazala svojo vsakodnevno rutino, ki kaže njeno posebno dieto, ta pa ji omogoča hitrostno prdenje in res mora biti poseben občutek, ko v zraku zavohaš smrad in se ti pocedijo sline od zaslužka. Stephanie pravi, da največ njenih strank pride iz Indije, vsak kozarček pa stane 1000 $, a jih je trenutno prodajala s 50 % popustom, kar je še pospešilo dobiček.

Punca je bila seveda deležna negativnih kritik, a se na te ne ozira, saj pravi, da prdenje ni lahek posel in da lahko vsak dvomljivec sam proba prdniti večkrat na dan in bo videl, kakšen muke prestaja.

5 največjih razočaranj leta 2021

Vsako dobro pride tudi s slabim in čeprav smo v letu 2021 dobili kar nekaj dobrih igralnih zalogajev, smo na žalost dobili tudi nekaj negativnih presenečenj. Zato smo sestavili lestvico poražencev, ki pa niso ravno najslabše igre letošnjika, saj bi morali za to pogledati na Steam, kjer vsak dan izide kup cenenih igric. Tako smo raje sestavili seznam tistih naslovov, od katerih smo pričakovali veliko, a smo na koncu dobili bolj malo.


NAJVEČJA RAZOČARANJA LETA 2021


Dungeons & Dragons: Dark Alliance

Kdo nima rad skupinske akcijske zabave v družbi prijateljev in to sredi skrivnostnega sveta Dungeons & Dragons? Zdelo se je, da ima razvijalec Tuque Games v rokah zmagovalno formulo, saj so nam v igri Dark Alliance obljubljali ravno nekaj takšnega in raziskovanje temnic ter bojevanje iz tretjeosebnega pogleda se je na papirju slišalo presneto zanimivo in zabavno, a žal je razvijalec zašuštral na celi črti.

Dark Alliance je slabo zgledal že v napovednikih, saj smo gledali v bojevanje, ki se je zdelo povsem brez povratnih učinkov in videti je bilo, kot da bojevnik namesto sekire vihti kos papirja. A igra ima veliko večje probleme kot pa samo slabe animacije, saj je tu še slaba optimizacija in cela zalega hroščev, ki so ven štrleli iz vsake špranje.

Dodajte k temu še zanič umetno inteligenco, saj te je nasprotnik največkrat samo bebavo gledal, medtem ko si iz njega sekal kose mesa, zanič in premajhne stopnje ter neumne bojevalne mehanike in dobite eno največjih razočaranj tega leta.

Battlefield 2042

Razvijalec DICE je očitno potreben prevetritve, saj so zadnjih nekaj let zapravili za ustvarjanje igre, ki ima za pokazati bolj malo novega in človek se res vpraša, kaj za vraga so počeli ves ta čas.

Dejstvo, da Battlefield 2042 nima enoigralske kampanje lahko spregledamo, saj je ta del igre tako ali tako igralo bolj malo igralcev. Vendar pa bi kljub temu človek nato pričakoval, da bo igra zaradi odrezane vsebine v trgovini nosila manjšo ceno ali pa da bo vsaj večigralski del bolj izpopolnjen.

Na voljo sta samo dva igralna načina Conquest in Breakthrough, mape pa so preprosto prevelike in tako vas čaka kar veliko osamljenega tekanja po mapi. Manjka tudi karkoli res naprednega, saj se vremenskih učinkov hitro naveličamo, jadranje po zraku z letalno obleko pa nekako bolj spada v kakšen Far Cry, kot pa v Battlefield izkušnjo.

Dodajte k temu še naravnost obupno optimizacijo in grdo grafično podobo, ki je zaradi nekega razloga mestoma videti slabša od tiste iz Battlefielda 5 in nejasno prihodnost igre in na koncu dobite izkušnjo, ki si jo je najbolje privoščiti čez kako leto, ko bo igra odpravila hrošče in dobila vsaj nekaj vsebine, vse to pa si boste lahko privoščili še po znižani ceni.

The Medium

Razvijalec Bloober Team velja znotraj igričarskih krogov za sopomenko povprečja. Vse njihove igre so bile grozljivke in čeprav nobeno od teh ne bi mogel označiti za zanič naslove, so vseeno samo povprečni, včasih pa celo pod tem nivojem.

The Medium je njihova najnovejša in tudi najboljša igra, a še vedno to ni kakšno mojstrsko delo. Razvijalec nas je pred izidom prepričeval, da bo tole lep približek legendarnih Silent Hill iger in čeprav med igranjem res čutimo pridihe te franšize, celotna izkušnja vseeno ne navduši.

Igranje je sestavljeno iz preiskovanja lokacij s pomočjo statične kamere, a kakšnih akcijskih sekvenc tu ne boste zagledali. Vse je usmerjeno v mehanike počasnega sprehajanja, občasnega skrivanja z zares zanič skrivalnimi mehanikami, reševanja preprostih ugank in gledanja vmesnih sekvenc. Največja novost je obisk druge dimenzije, kjer lahko na ekranu naenkrat gledamo dve realnosti in ju istočasno tudi raziskujemo, žal pa se to zgodi redko, hkrati pa takrat v ospredje skočijo težave z optimizacijo in sličice na sekundo zgrmijo na dno.

The Medium je imel potencial, a bo moral Bloober Team še pojesti nekaj žgancev, preden se bo lahko kosal z največjimi mojstri grozljivk.

Biomutant

Biomutant je v napovednikih obljubljal luštkano avanturo v odprtem svetu, kjer bi glavne vloge igrali simpatični živalski liki in na koncu bi vse skupaj spominjalo na nekakšno izvedenko Ratchet and Clanka.

Žal pa je hitro po zagonu igre postalo jasno, da novopečenemu razvijalcu Experiment 101 manjka še veliko izkušenj in Biomutant je bila boleče povprečna izkušnja, ki bi jo kakšen manj prijazen jezik označil za preprosto zanič.

Biomutant ima veliko težav, a zagotovo najbolj izstopa odprti svet, ki je bil tule povsem nepotreben. Čaka vas veliko tekanja skozi mestoma povsem prazno okolico, ki jo prekine kakšen naključen nasprotnik, tega pa nato odpravite preko nerodnega boja. Kakšnega razloga za raziskovanja nimate, zato samo tekate med točkami zgodbe in se že po eni uri začnete spraševati o smiselnosti svojega početja.

Zgodba je medla, razvijalec pa se je odločil namesto glasovnega podajanja vnesti neko čudno žlobudranje vseh likov, od katerega imam še danes travme. Biomutant je igra, ki bi jo res rad imel rad, a ji preprosto manjka duša in čez kakšno leto se je ne bo spomnil več nihče. Res škoda.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

GTA The Trilogy je zagotovo največje razočaranje tega leta, saj bi moral razvijalec Rockstar vložiti vsaj malo truda in dobili bi predelave, ki bi jih z veseljem preigravali še dolga leta. Vendar pa je Rockstar razvoj raje prepustil nekemu tretjemu studiu, ki je imel očitno proračun za nakup ene poštene fasunge v Lidlu.

Grafična podoba je ob pravih trenutkih resda boljša, vendar pa je to s sabo prineslo ceno v obliki višanja tekstur preko umetne inteligence, kar je za posledico pustilo kup neprijetnosti v igrinem svetu. Nihče se očitno tudi ni spustil v prekomerno testiranje, saj so se te dve desetletji stare igre zatikale tudi na najmočnejših grafičnih karticah, zraven pa smo dobili še poplavo hroščev, za katere po vsem tem času preprosto ni izgovora.

Rockstar nam je s to potezo tudi dobro nakazal, kje ležijo njegove prioritete in očitno je to samo njihov sveti GTA Online, medtem ko se na originalno trilogijo, zaradi katere so tudi prišli do svojih lovorik, preprosto poserjejo. Res grdo, saj so si GTA 3, Vice City in San Andreas izkušnje zaslužile veliko več kot pa da so samo predmet hitrega in cenenega zaslužka.

Epic Games danes podarja eno najboljših prvoosebnih izkušenj

0

Deseta brezplačna podarjena igra iz strani trgovine Epic Games je postala igra, ki nas je leta 2017 naravnost očarala. Gre za prvoosebna raziskovalno streljačino Prey, katera spada v žanr imerzivnih iger tipa Dishonored in Deus Ex, mnogi pa jo smatrajo za najboljšo predstavnico tega žanra.

Naša avantura se začne znotraj vesoljske postaje Talos, ki pa je naletela na ogromne težave, saj so bili praktično vsi ljudje pobiti, njihova mesta pa so zavzela zlobna vesoljska bitja, ki se lahko preobrazijo v praktično vsak predmet in tako med raziskovanjem nikoli ne veste, ali je tista stvar v sobi samo stol, ali pa grabežljivi vesoljec, ki samo čaka, da vam skoči na glavo.

Vendar pa Prey skriva še druge trike, zaradi katerih je obveljal za eno najboljših igričarskih izkušenj. Vsebuje naravnost odlične stopnje in omogoča več poti do enega cilja. Kakšna naloga vam lahko da objektiv v eni sobi, a je ta zaklenjena z geslom. V sobo lahko pridete tako, da poiščete geslo, odkrijete kakšen skrivni jašek ali pa skozi okno izstrelite naboj, ki nato sproži gumb za odpiranje vrat.

Gre za naravnost čudovito izkušnjo, ki je še dolgo ne boste pozabili, vaš čas za aktivacijo pa se izteče že danes ob 17.00. Poleg osnovne igre boste brezplačno prejeli še dodatek Mooncrash, ki doda nekaj nove zgodbe, a v povsem spremenjenem rouge-lite igralnem načinu.

Ta preprost trik spremeni vašo Ctrl tipko v iskalca miškinega kazalca

1

Osebno si sploh več ne predstavljam dela samo za enim monitorjem in zame osebno sta nujna vsaj dva zaslona, če ne celo trije. Vendar pa je ta silna delovna površina s sabo prinesla svoj minus, ki je sicer majhen, a ga srečaš praktično vsak dan in kmalu postane prava nadloga.

Govorim o izgubljenem miškinem kazalcu, ki se velikokrat skrije v belo ozadje in včasih potrebujem kakšno sekundo da ga najdem – še posebej je to tečno, če je kakšen od monitorjev takrat ugasnjen. Temu sledi šviganje po ekranu in pozorno opazovanje za tarčo, dokler se kazalec končno pokaže ali pa ugotovimo, da smo pozabili napolniti brezžično miško.

miška

K sreči za rešitev teh tegob obstaja enostavna rešitev, ki jo lahko enostavno odpravimo preko ene nastavitve.

Pritisnite tipko Start in nato odprite nastavitve. Nato izberite zavihek “Naprave & Bluetoothm nato pa “Miška” in odprite “Dodatne nastavitve miške”. Zdaj samo še skočite pod “Možnosti kazalca” in obkljukajte “Pokaži mesto kazalca, ko pritisnem tipko CTRL”.

To je to, zdaj boste ob vsakem pritisku tipke Ctrl opazili, da se okoli kazalca izrišejo koncentrični krogi.

A obstaja še bolj enostavna rešitev v obliki Microsoftovih orodij PowerToys. Ta vam med drugim omogočajo natančno prilagajanje oken, notri pa najdemo tudi iskalca kazalca. PowerToys si lahko prenesete tule in po enostavni namestitvi boste lahko samo dvakrat pritisnili tipko Ctrl, vsi zasloni pa se bodo takrat zatemnili, vaš kazalec pa bo ovit v izstopajočo okroglo obliko, kar vam omogoči enostavno lociranje in nadaljevanje z delom.

Novi napovednik za filmski Uncharted nam končno dostavi Sullyja z brki

0

Sony je za namene selitve svojih največjih igričarskih licenc na filmska platna ustanovil prav posebno vejo PlayStation Productions, prvi rezultat te produkcije pa bo filmska predelava iger Uncharted.

Zgodba ne bo sledila dogodkom iz iger, ampak se bomo raje preselili v preteklost, kjer je bil naš glavni junak Nathan Drake še paglavec in mu je moral njegov mentor Victor Sullivan vseskozi dostavljati lekcije, ki pa jih je Nathan največkrat preslišal.

Zgodba se bo tako vrtela okoli njunega prijateljstva, seveda pa bo poskrbljeno tudi za raziskovanje starodavnih utrdb in jam, ki v sebi skrivajo nepredstavljivi zaklad. Predmet iskanja je tokrat El Dorado – mesto zlata, ki ni bilo nikoli najdeno in zanj se seveda potegujejo tudi sovražne grabežljive roke, ki jim bo tokrat načeloval Antonio Banderas.

Dobili smo drugi napovednik, ki lepo nakaže, da akcije vsekakor ne bo manjkalo, prisoten pa bo tudi tisti humor, ki je značilen za Uncharted zgodbo. Glede na videno nas lahko potolaži dejstvo, da imajo igralci med sabo nekaj kemije in da bo Sully v vsaj enem kadru nosil svoje markantne brke.

Še pred filmom igralce čaka izdaja paketa Uncharted: Legacy of Thieves za PlayStation 5, ki bo v sebi nosil igri Uncharted 4 in dodatek The Lost Legacy, obe zadevi pa bosta dobili grafično in tehnično nadgradnjo.

PlayStation Productions dela tudi na drugih projektih in naslednja izdaja bo prišla v obliki partnerstva, saj bomo na pretočnem servisu HBO Max dobili serijo The Last of Us. Dela se tudi na filmu Ghost of Tsushima, a ta projekt je še precej daleč stran, tako da o njemu ne vemo še praktično ničesar.

Uncharted bo v kina prispel 18. februarja 2022.

Vampirski Vampyr lahko samo danes prevzamete povsem brezplačno

0

Pravih vampirskih iger imamo v igralni obliki bolj malo. Edini resnejši predstavnik je Vampire: The Masquerade – Bloodlines, ki je sicer dober, a že presneto star naslov, njegovo nadaljevanje pa se je očitno ujelo v razvojni pekel.

Vampyr je bolj moderna igra, ki sicer ni napačna, a ima svoje težave. Zadevo je spočel studi Dontnod, ki je bolj znan po svojih avanturah Life is Strange, Vampyr pa je bil njihov prvi poskus ustvarjanja igre, kjer delamo še kaj drugega kot pa da se samo pogovarjamo in premikamo iz ene lokacije na drugo.

Se pa čuti, da je Dontnod predvsem mojster štorije, saj je ravno to najboljši vidik te igre. Stopili boste v vlogo zdravnika Jonathana Reida, ki se po veliki vojni vrne nazaj v London, ulice tega mesta pa so v slabšem stanju kot kadarkoli prej. Med ljudi ni namreč udarila samo lakota, ampak tudi pogubna bolezen, ki je zdesetkala populacijo in očitno je samo Reid tisti, ki lahko reši obupane ljudi. A tudi Jonathan ima svojo skrivnost, saj se pod površjem navadnega doktorja skriva vampir, ta pa mora potešiti svojo lakoto, drugače bo tudi sam nastradal.

Vampyr nam vseskozi ponuja izbiro med srkanjem krvi nedolžnih prebivalcev, lahko pa smo tudi nežna dušica in poskušamo pomagati vsem. Žal pa ima igra hudo neroden boj, kjer so se pokazale vse neizkušenosti razvijalca v oblikovanju zabavnega in naprednega pretepaškega sistema. Če vam uspe preplezati to oviro, potem boste zagotovo uživali, saj je Vampyr ena bolj atmosferičnih iger, ki smo jih prejeli v zadnjih letih.

In zdaj zadevo lahko izkusite tudi sami, saj jo Epic Games podeljuje vsakemu, ki bo obiskal sledečo povezavo. A treba je pohiteti, saj se ponudba izteče že danes ob 17.00, ko jo bo nadomestil drug naslov – šušlja se, da naj bi bil to priznani RPG Pathfinder Kingmaker.

Tudi PlayStation je zagnal večjo razprodajo iger

0

Te dni je vsaka večja trgovina zagnala svoje razprodaje in da ne bodo popustov deležni samo PC igralci je poskrbel Sony, ki je za konzoli PlayStation 4 in 5 pripravil cel kup znižanj. Vse skupaj je v akcijo bilo poslanih več kot 1.800 iger, tako da je znižan praktično vsak večji naslov, ki vas je v preteklosti zanimal, a ste čakali na nižanje cenovne nalepke.

Da bi bila izbira morda malce lažja, smo za vas pripravili manjši seznam tistih najbolj zanimivih in kvalitetnih iger, ki samo čakajo na vaš prenos iz PlayStation trgovine.

Popusti resda niso tako nori kot na kakšnem Steamu ali pa Epic Games trgovini, a po drugi strani so PlayStation igre že v osnovi dražje in polovično znižanje cene ne pomeni toliko, kot pa na PC-ju.

Razprodaja traja vse do 8. januarja 2022, celotno ponudbo pa lahko prebrskate tule.