🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 280

RuneScape po skoraj dvajsetih letih prihaja na Steam

0

Ko se kak MMO igralec bobna po prsih in okoliškim igralcem razlaga, da je veteran tega žanra, saj je svojo kariero začel leta nazaj z originalnim World of Warcraftom, ga bo prevzel val odobravanja in zavidanja. A vedno se bo v kotičku našel nekdo, ki se bo s spuščeno kapuco nad očmi pritajeno začel hehetati, njegov smeh pa bo narasel do te stopnje, da se bo začel izmučeno odkašljevati, iz ust pa bo prišel samo stotine let star prah. Govorimo seveda o RuneScape igralcu, ki je svoje MMO avanture začel že davnega leta 2001, ko smo igro lahko preigravali preko navadnega brskalnika.

RuneScape se je od tistih dni precej spremenil in pridobil ogromno nove vsebine, ki pa ni navdušila vseh igralcev. Ravno zaradi tega se je pred časom izrodila posebna veja igre Old School RuneScape za vse tiste, ki v svoji igri ne želijo imeti dinozavrov, ampak hočejo samo uživati v druženju z drugimi igralci.

Razvijalec Jagex se je sedaj odločil, da je čas, da njihova igra vidi tudi druge platforme. Za naslednje leto se pripravlja izid mobilne verzije, ki jo bomo lahko igrali na iOS in Android sistemih, še prej pa bo igra prispela tudi na Steam.

Igra ob prehodu na Steam ne bo doživela večjih sprememb. Igralci bodo veseli dosežkov in kart za trgovanje, ki pospremijo praktično vsak nov izid na Steamu, a kakšnih igralnih sprememb ne bomo dobili. Bomo pa lahko stari račun povezali s Steamom in tako nemoteno nadaljevali avanture z našim starim likom.

Stran je na Steamu že postavljena, igranje na novi platformi pa bomo lahko začeli že 14. oktobra.

Amazon najavil svoj pretočni servis iger Luna

0

Zdi se, da se bo igranje v naslednji generaciji korenito spremenilo in ostareli igričarji, ki se še spomnimo nameščanja iger iz spraskanih CD-jev, bomo morali spremeniti svoje navade.

Vse se namreč seli na internet in morda prihaja tudi čas, ko iger sploh ne bomo več plačevali, ampak bomo zanje plačevali samo še mesečno naročnino. Da je nekaj na tem je naznanil Google s svojim servisom Google Stadia, žal pa je ta platforma danes v bolj slabem stanju. Je pa njeno izročilo odlično izkoristil Microsoft in njihov servis Game Pass je v zelo kratkem času narasel na 15 milijonov uporabnikov. Ponudbo so nedavno še nadgradili z vključitvijo storitve xCloud, ki omogoča pretočno igranje iger na PC-ju, tablicah in telefonih.

Da se bo v to dirko vključil tudi Amazon je že dolgo znano. To gigantsko podjetje že nekaj časa razmišlja, kako bi Twitch skupnosti ponudilo še nekaj poleg gledanja streamerjev in doniranja socialne pomoči Pokimane. Rezultat njihovega dela je bil predstavljen včeraj in dobili smo prve informacije glede njihovega prihajajočega servisa Luna.

Ta bo, tako kot xCloud, igralcem ponudil dostop do več kot 100 iger, ki jih boste lahko ob močni internetni povezavi lahko igrali kjerkoli boste želeli. Med igrami bomo našli kakovostne naslove, kot so A Plague Tale: Innocence, Metro Exodus, The Surge 2, Control in Resident Evil 7. Poleg tega se je Amazon združil z Ubisoftom, ta pa bo ponujal specifičen kanal za pretočno igranje njihovih najnovejših iger. Zdi se, da boste morali za to plačevati dodatno naročnino, a morda bo tako Amazon ustvaril različne kanale, v katerih bo vsak založnik posebej lahko ponudil za igranje samo in le svoje naslove.

Igre bodo podpirale ločljivost 4K in 60 sličic na sekundo, v nakup pa bo ponujen tudi prav poseben kontroler. Ta bo vseboval podporo za Alexo in bo omogočal hitro preklapljanje med gledanjem na Twitchu in igranjem iger. Ena od posebnosti Lune bo namreč ta, da bodo igralci lahko gledali svojega streamerja med igranjem igre, in če se bo ta v Lunini knjižnici, bodo lahko samo preko enega pritiska gumba začeli igranje istega naslova. Zanimivo oblikovan kontroler bo zase zahteval precej visokih 49,99 $.

Luna bo najprej izšla v načinu Zgodnjega dostopa, zase pa bo ob uvodu zahtevala 5,99 $ na mesec, kasneje pa se bo cena seveda zvišala. Amazon je še povedal, da bosta na enem računu lahko istočasno igrala dva uporabnika, tako da boste za družno zabavo plačevali samo eno naročnino.

Datuma izida še nimamo, je pa Američanom preko naslednje povezave na voljo prijava za testiranje. Vse skupaj se sliši dobro in res upamo, da bo ponudba omogočena tudi v Sloveniji, saj so nas do sedaj vsi večji igralci v poslu pretočnih servisov (Nvidia, Google in Microsoft) nesramno ignorirali.

Left 4 Dead 2 razveselil igralce z novim dodatkom The Last Stand

0

Zombijaška večigralska igra Left 4 Dead 2 je danes stara že 11 let in oboževalci so že zdavnaj obupali, da bo razvijalec Valve kdaj odobril delo na nadaljevanju. Vendar pa je igra na svojo stran pridobila lepo število ustvarjalcev modifikacij in ena od njih, The Last Stand, je pokazala toliko potenciala in kakovosti izvedbe, da je Valve razvojno ekipo amaterjev povabil k sodelovanju.

Ti so seveda vabilo svojih idolov sprejeli in rezultat skupnega dela je dejstvo, da je bil The Last Stand vključen v igro kot uradno izdani dodatek, ki je povrh vsega še popolnoma brezplačen.

Razširitev prinaša ogromno nove vsebine. V ospredje je postavljena povsem nova kampanja, ki je zasnovana na originalni mapi. Če je vaša ekipa uigrana in zna hitro poskrbeti za horde razpadajočih trupelc, potem boste z lahko opravili glavno nalogo pobega na varno. Tu vam bosta v pomoč priskočili tudi dve novi orožji za boj od blizu: vile in lopata.

Dobili smo tudi 26 novih map, štiri nove arene in kup manjših posodobitev, kot je izboljšan vmesnik, nove animacije in povrnitev izrezane vsebine. Tudi nasprotniki so dobili osvežitev, saj boste med igranjem naleteli na nove zombije iz prvega dela, ki bodo zagrenili življenje tudi veteranom.

The Last Stand je že na voljo za igranje vsem lastnikom igre. Valve se je odločil ponudbo še obogatiti in igra je na Steamu brezplačna za igranje vse do ponedeljka, med tem časom pa bo tudi znižana za 80 % na vsega 1,63 €.

Dodatni disk za Xbox Series X vas bo stal 240 €

0

Tako Microsoft kot Sony sta pri svoji naslednji generaciji konzol najbolj ponosna na svoja diska. Konzolni igralci bodo končno ugotovili, kakšno magijo in spremembo lahko do igranje prinese hiter SSD disk.

Xbox Series X diski bodo v sebi nosili tehnologijo Xbox Velocity Architecture, ta pa bo omogočala hitro nalaganje stopenj in instantno prehajanje med več zagnanimi igrami. Tudi za dovolj veliko prostornost bo poskrbljeno: Xbox Series X bo v sebi nosil 1 TB velik disk, manjši bratec Series S pa bo pri velikosti 512 GB za pol manjši.

Microsoft je že dolgo nazaj povedal, da bomo lahko obema konzolama dokupili še en dodatni disk. A v konzolo ne boste mogli vgraditi tistega SSD diska, ki se vam valja po predalu, saj bo moral podpirati Xboxove specifikacije. Microsoft se je zato združil s podjetjem Seagate in včeraj so v svoji spletni strani omogočili prednaročilo 1 TB velikih diskov, ki jih boste lahko vgradili v konzoli Xbox Series S in X.

Te diske bodo začeli strankam razpošiljati skladno z zidom konzole, kar se bo zgodilo 10. novembra, zanj pa na nemški Microsoftovi strani zahtevajo 239,99 €.

Cena je morda visoka, a po drugi strani gre tudi za izjemno hiter SSD disk. Primerljiva PC komponenta, kot je denimo SAMSUNG SSD 970 EVO 1TB, resda stanejo okoli 40 € manj, a jih ne boste mogli vgraditi v prihajajoči Xbox.

Vgradnjo diska lahko vidite na zgornjem posnetku in kot vidite komponento preprosto vtaknete v zadnjo stran konzole. A z nakupom se vam vsekakor ne mudi. 1 TB, ki ga ponuja Xbox Series X, bo za začetek več kot dovolj, je pa res, da bodo čez leta velikosti iger gotovo nabreknile, a s tem bo tudi padla cena SSD diskov. Series S ima po drugi strani manjši disk, a Microsoft pravi, da bodo tudi igre zanj precej manjše.

Grozljivi The Medium prikazal več podrobnosti o svoji zgodbi

0

O The Medium smo že pisali in v prejšnjem članku smo igro označili kot grozljivko, ki precej spominja na serije Silent Hill. Kar je dobro, saj je to ena mojih najljubših franšiz, ki obupno potrebuje kakšen nov del ali pa vsaj predelavo starejšega.

The Medium je včeraj prejel nov napovednik, ta pa se tokrat osredotoči na zgodbo. Od bližje vidimo glavnega sovražnika The Maw, katerega bo zvočno upodobil znani igralec Troy Baker. The Maw je bitje, ki je bilo izrojeno iz nepredstavljive žalosti in upravičeno se lahko ob takšnem zapletu spomnite na Silent Hill 4. Poleg tega vidimo tudi razpadli Niwa Hotel, po katerem se potika zamaskirana deklica, znana samo kot Sadness.

Za hip lahko vidimo tudi prehajanje med dvema dimenzijama. To bo ena od posebnosti tega naslova, saj bomo lahko prehajali med različnimi svetovi povsem brez nalagalnih zaslonov, kar je posledica hitrega SSD diska v konzoli Xbox Series X. Kljub temu bomo igro lahko zaganjali tudi na PC-jih, ki v sebi nosijo povsem običajne trde diske.

Znane so tudi sistemske zahteve, ki si jih lahko ogledate spodaj. Te so presenetljivo nizke – to še posebej leti na velikost, saj bo The Medium zasedel samo 30 GB diska.

MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE

  • OS: Windows 10 64-bitni
  • Procesor: Intel Core™ i5-6600 / AMD Ryzen 5 2500X
  • Pomnilnik: 8 GB RAM
  • Grafična kartica: za 1080p ločljivost – NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon R9 390X
  • DirectX: verzija 11
  • Disk: 30 GB prostora

PRIPOROČLJIVE SISTEMSKE ZAHTEVE

  • OS: Windows 10 64-bitni
  • Procesor: Intel Core i5-9600 / AMD Ryzen 7 3700X
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: za 1080p ločljivost: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti / Radeon RX Vega 56 | za 4K NVIDIA GeForce RTX 2070 / Radeon RX 5700 XT
  • DirectX: verzija 12
  • Disk: 30 GB prostora
  • NVIDIA GeForce® RTX 2080 za 4K in ray tracing igranje

Čeprav uradno datum izida še ni bil povsem uradno potrjen, se pričakuje, da bo The Medium izšel skladno s konzolo Xbox Series X, to pa se bo zgodilo 10. novembra.

Rocket League je zdaj brezplačen in za prevzem igre boste prejeli 10 €

0

Da bo Rocket League postal brezplačen je znano že dolgo. Razvijalca Psyonix je namreč kupil Epic Games in avtomobilski nogomet hitro zavezal samo svoji trgovini. Hkrati je založnik najavil, da za Rocket League od zdaj ne bo treba več odšteti denarja in da bo igra postala za igranje povsem brezplačna.

Ta dan je zdaj končno prišel in Rocket League lahko že zdaj aktivirate v Epic Games trgovini in takoj začnete igranje. Igra je v bistvu postala brezplačna že včeraj, a je bilo obleganje strežnikov tako veliko, da so ti podlegli silnemu pritisku. Situacija se je zdaj umirila in vsi sistemi delujejo normalno.

Bo pa igra po novem zanimiva tudi že obstoječim kupcem. Rocket League je namreč dobil novo sezono, tekmovalne turnirje in sezonsko prepustnico Rocket Pass, Epic Games je igralce presenetil z dodatnim presenečenjem. Če boste namreč igro aktivirali na svojem računu do 23. oktobra, boste nagrajeni s kuponom v vrednosti 10 €, ki ga lahko nato porabite pri nakupu iger v Epic Games trgovini. Žal trenutno ne poteka nobena večja razprodaja, a vseeno je popust več kot dobrodošel, in če ga prilepite na že znižane naslove, dobite ven lepo kupčijo. Red Dead Redemption 2 si lahko tako privoščite za 30 €, kar je hudo privlačna cena. Kuponom poteče veljavnost 1. novembra 2020.

Če si lastite igro na Steamu, potem lahko nemoteno nadaljujete igranje, novi igralci pa lahko od zdaj naprej svojo kopijo pridobite ekskluzivno na Epic Games trgovini.

Among Us 2 preklican

0

Eno največjih presenečenj letošnjega leta je zagotovo igra Among Us. Ta je izšla leta 2018 povsem neopažena, zaradi neznanega razloga pa je igra pred kakšnim mesecem naravnost eksplodirala v priljubljenosti.

Razvijalec Innesloth tega uspeha vsekakor ni pričakoval in lahko so samo začudeno gledali, kako igralci masovno oblegajo njihove strežnike, ki so bili nato hitro deležni nadgradnje, a še danes povzročajo težave. Among Us se je hitro povzpel na vrh Steamove lestvice in je po prodaji zaostajal samo za še enim letošnjim presenečenjem – igro Fall Guys.

A ni trajalo dolgo, da je prehitel tudi to in se zavihtel na sam vrh prodaje, kjer ga najdemo tudi danes. Temu je verjetno botrovalo tudi dejstvo, da je Among Us vreden samo 3,99 €, medtem ko Fall Guys zase zahteva 19,99 €. Kljub temu je padec Fall Guys igre občuten in zdi se, da se danes o tem naslovu govori precej manj kot prej. Igralci so se morda malce naveličali vsebine ali pa čakajo na drugo sezono.

Innesloth je zaradi nenadnega uspeha hitro napovedal delo na nadaljevanju, saj so poskušali kovati železo, dokler je bilo to še vroče. Vendar pa so včeraj na svoji spletni strani zapisali, da so se premislili. Delo na nadaljevanju te dni ne bi imelo preveč smisla, saj bi tako razdrobili svojo bazo igralcev. Vse napore bodo raje vložili v izboljševanje in nadgrajevanje originala. Razvijalec je povedal, da je to v bistvu še težja naloga kot pa izdelava nadaljevanja. Among Us ima namreč precej neoptimizirano bazo podatkov in popravilo te bo zahtevalo veliko truda in delovnih ur. Poleg tega jih še čaka optimizacija strežnikov, ki še vedno ne zna prenašati takšnega navala igralcev.

Bo pa Among Us prejel kar nekaj posodobitev. Razvijalec dela na povsem novi mapi, dodali pa bodo tudi sistem dodajanja prijateljev za lažje povezovanje v igri.

No Man’s Sky dobil ogromno novo brezplačno posodobitev Origins

0

Ne bi se čudil, če bi enkrat v prihodnosti dobili kakšen film, ki prikazuje razburljiv razvoj igre No Man’s Sky. Ta je pred svojim izidom obljubljala ogromno stvari in lahkoverni igralci so se gnetili pred virtualnimi blagajnami za izvod svoje kopije. Te so leta 2016 končno izšle na prodajne police in igralci so masovno vlekli iz interneta gigabajte in se podali v raziskovanje ogromnega vesolja, polnega potenciala.

Trajalo pa je samo en dan, da so igralci ugotovili, da ima No Man’s Sky zelo malo vsebine. Začetno navdušenje se je spremenilo v nepredstavljivo jezo in sploh nočem vedeti, koliko groženj s smrtjo je takrat dobil razvijalec Hello Games. Ta se je po izidu, skupaj s svojo vodjo Seanom Murrayjem, hitro skril pod zemljo in potrpežljivo čakal, da jeza igralcev mine.

A ta čas so izkoristili plodno in začeli so delati na dodatni vsebini. Čez leta so izdali cel kup brezplačnih posodobitev, ki so igri dodale ogromno nove vsebine. Včeraj se je na strežnikih pojavil Origins – morda največja posodobitev do sedaj in No Man’s Sky je zdaj končno tisti naslov, ki so nam ga obljubljali na začetku. Škoda samo, da je Hello Games za to potreboval dolga štiri leta.

Origins doda veliko novih stvari. Igralci boste našli povsem nove planete, ki jih naseljujejo unikatna bitja, ki jih niste videli še nikoli prej. Zagotovo najbolj izstopa ogromen peščeni črv, ki ga lahko vidite ob koncu napovednike. Tu so tudi nove zgradbe, vesoljske ladje in prenovljen sistem vremena, ki bo zdaj zadel samo določene dele kontinentov in ne bo razširjen kar preko celega planeta. Veselite se lahko tudi posebnih vremenskih pojavov, kot so denimo uničujoči tornadi, na nebu pa boste ob jasnem vremenu lahko videli meteorni dež, končno pa se bomo lahko pogreli tudi ob bruhajočih vulkanih.

Kot rečeno, Origins je povsem brezplačna posodobitev, ki si za nalogo zada v igro pripeljati več raznolikosti. Glede na napovednik jim je to več kot uspelo, vse te novosti pa že lahko tudi praktično preizkusite. Zdaj je končno napočil pravi čas, da igri ponudite novo priložnost in če morda naslova slučajno še nimate, potem si ga te dni lahko po začasno znižani ceni privoščite na Steamu.

The Talos Principle 2 ni bil preklican

0

Če ste morda navdušenec nad ugankarskimi igrami in med svoje najljubše naslove pripisujete obe Portal igri, potem vam srčno priporočam, da vsaj poskusite odlični The Talos Principle. Ta je izšel leta 2014, pod njega pa se je začuda podpisal razvijalec Croteam, ki je pred tem izdal tri poglavja Serious Sam serije.

The Talos Principle je povsem drugačen od razbijaškega in vulgarnega Resnega Sama. Vse se namreč vrti okoli ugank, ki jih rešujemo iz prvoosebnega pogleda. Zbudite se v čudni prihodnosti kot android in takoj opazite, da so vsi ljudje iz mesa in kosti izginili neznano kam. Preko reševanja zanimivo zastavljenih ugank, poslušanja zvočnih zapiskov in odklepanja sob začnete razpletati štorijalni klobčič, ki je veliko bolj zanimiv kot se zdi na prvi pogled.

Igra je kmalu dobila tudi svojo oboževalsko skupnost in ta si je želela nadaljevanja. Dobili smo sicer en dodatek, Croteam pa je leta 2016 obljubil, da je The Talos Principle 2 v razvoju.

Žal v štirih letih nismo dobili nobene nove informacije, Croteam pa je med tem časom pridno delal na igri Serious Sam 4. Včeraj so za spletno stran PCGamer spočeli nov intervju in dotaknili so se tudi vprašanja glede skrivnostno odsotnega nadaljevanja.

Razvijalec je povedal, da The Talos Principle 2 definitivno ni bil preklican, vendar pa so se v zadnjih letih osredotočili na Serious Sama. Drugi del ugankarske serije je bil tako malce zapostavljen, a ima že spisano zgodbo, malo pa se je delalo na predprodukciji. Načrti za nadaljnji razvoj so tako postavljeni, a The Talos Principle 2 bo stopil v polni razvoj šele takrat, ko bo Serious Sam 4 uradno prispel na prodajne police.

K sreči na to ne bo treba več dolgo čakati, saj bo Serious Sam 4 izšel že danes ob 15.00.

Razvijalec je v intervjuju tudi povedal, da je bilo pisanje zgodbe za The Talos Principle 2 dokaj velik izziv, saj je prva igra nekako zaključila vse štorijalne niti. A povedali so tudi, da ima dvojka kljub temu zanimivo zgodba in da bo veliko bolj ambiciozna igra od predhodnika. Razvoj The Talos Principle 2 naj bi bil tudi precej lažji kot pa za Serious Sama 4, saj se razvijalcu ni treba ubadati s stotinami sovragov na ekranu in akcija je veliko bolj umirjena. To je seveda res, a tudi razvoj ugankarske igre brez akcije ni mačji kašelj, saj mora razvijalec ustvariti dobro zamišljeno uganke, drugače igralec izgubi potrpljenje in opusti igranje.

O kakšnem datumu izida je seveda prezgodaj govoriti, tako da nas zagotovo čaka še nekaj let čakanja, med tem pa si lahko ogledate izvirno igro na Steamu.

The Game Awards – podelitev nagrad najboljšim igram – dobila datum izida

1

Podelitev nagrad The Game Awards je v zadnjih letih začela pridobivati na veljavi in ti igričarski Oskarji so postali zanimivi ne samo zaradi nagrajevanja najboljših iger preteklega leta, ampak tudi zato, ker na njih dobimo kakšno zanimivo najavo prihajajočih naslovov.

Tudi letos bo za organizacijo tega dogodka poskrbel najbolj znani gik Geoff Keighley, ki nas je skozi poletje zabaval z raznimi predstavitvami v slopu Summer Game Festa. Letošnjo podelitev nagrad si je zamislil malce drugače, saj po svetu še vedno vlada koronavirus kriza in organizacija prireditve, na kateri bi se zbralo več sto ljudi, preprosto ni bila mogoča.

Zato je imel pri organizaciji malce bolj proste roke in prišel je do ideje, da bi predstavitev speljal iz različnih lokacij po svetu. Navdih je dobil iz igre Death Stranding, ki želi igralcem predstaviti idejo povezovanja ljudi z različnih koncev opuščenega sveta. Geoff je v tem naslovu odigral tudi manjšo vlogo.

Prireditev se bo tako odvila iz treh lokacija: Los Angelesa, Tokia in Londona. Dobili smo tudi datum podelitve, ta pa se bo odvil v četrtek, 10. decembra. Točno uro podelitve bomo dobili nekoliko kasneje.

Letošnja konkurenca za najboljše igre bo zelo velika. Izšlo je cel kup dobrih iger, izidov pa še zdaleč ni konec. Novembra nas čaka Cyberpunk 2077, ki bo skoraj zagotovo pobral cel kup lovorik, izid novih konzol pa bo s sabo prav tako potegnil nekaj zanimivih izdelkov. Lani je nagrado za igro leta pobral Sekiro: Shadows Die Twice, letos pa razvijalec FromSoftware ni dostavil nobenega kandidata. No, morda zna predelava Demon’s Souls dejansko tako navdušiti, da bo originalni japonski razvijalec zopet kovan v zvezde, morda pa nas tudi presenetijo in ravno na The Game Awards pokažejo več informacij glede Elden Ringa.

Baldur’s Gate 3 malce zamaknil izid – dobili smo uradne strojne zahteve

0

Razvijalca Lariana poznamo predvsem po dvojcu odličnih PRG izkušenj Divinity: Original Sin in ekipa je zdaj nabrala dovolj izkušenj, da jim je bil zaupan razvoj tretjega dela legendarne serije Baldur’s Gate.

Baldur’s Gate 3 je že nekaj časa v razvoju, a dela še zdaleč ni konec. Razvijalec se pripravlja za skorajšnji izid igre, ki pa se bo zgodil v načinu Zgodnjega dostopa. To pomeni, da bodo igralci lahko preigrali prvi akt igre, se soočili z igralnimi mehanikami in hrošči, vsi ti njihovi vtisi pa bodo Larianu močno pomagali pri uravnoteženju igre in optimizaciji.

Early Access bi se moral zgoditi konec tega meseca, a razvijalec je včeraj v svoji Twitter objavi zapisal, da so naleteli na nekaj nepričakovanih zapletov. Zato so izid zamaknili za nekaj dni in ta se bo po novem zgodil 6. oktobra.

Igra je bila deležna veliko testiranja, a še vedno igralna formula ni idealna in čaka jih še veliko dela. Naleteli so tudi na težave pri prevodu v različne jezike, kar je prav tako vplivalo na prestavitev izida. Vendar pa so glede prihodnosti optimistični in igralcem obljubljajo, da je to zadnja prestavitev izida.

Kakor se vse to sliši spodbudno, se je obenem treba zavedati, da je razvoj še daleč od zaključka. Zgodnji dostop zna trajati tudi eno leto, tako da se nakup splača samo tistim, ki radi večkrat preigrajo začetek igre in ustvarijo več različnih karakterjev. Če ste eden takšnih junakov, potem tistih 60 € na Steamu ne bo preveč boleč udarec.

Kot posledica vsega tega testiranja je Larian dobil tudi uradne sistemske zahteve za PC. Te so morda za piko previsoke, a razvijalec pravi, da se znajo zahteve skozi razvoj in optimizacijo igre tudi precej zmanjšati.

MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE:

  • Procesor: Intel i5-4690 / AMD FX 4350
  • Pomnilnik: 8 GB RAM
  • Grafična kartica: Nvidia GTX 780 / AMD Radeon R9 280X
  • DirectX: verzija 11
  • Disk: 70 GB prostora

PRIPOROČLJIVE SISTEMSKE ZAHTEVE:

  • Procesor: Intel i7 4770k / AMD Ryzen 5 1500X
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: Nvidia GTX 1060 6GB / AMD RX580
  • DirectX: verzija 11
  • Disk: 70 GB prostora

Bomo danes končno dobili nove novice glede Elden Ring igre?

0

V septembru se je zgodilo veliko stvari. Videli smo novo serijo Nvidia grafičnih kartic. Razkriti sta bili ceni in datuma izida novih konzol. Videli smo prihodnost založnika Bethesda, potem ko je tega kupil Microsoft. Dobili smo vpogled v naslednjo generacijo iger, ki bodo čez pičla dva meseca začele izhajati na konzolah Xbox Series X in PlayStation 5.

A ena zadeva se nam neprestano izmika. Gre za igro Elden Ring, ki jo je razvijalec FromSoftware, znan po svoji seriji Dark Souls, napovedal lani na dogodku E3. Gre za njihov najbolj ambiciozen projekt do sedaj, saj so pri ustvarjanju sveta združili s priznanim piscem knjig Pesmi ledu in ognja, George R. R. Martinom, ki je znan po svojem kvalitetnem delu in po tem, da za eno knjigo potrebuje celo večnost.

FromSoftware od napovednika lani ni o igri povedal ničesar novega. Oboževalci potrpežljivo čakajo novice, a so vedno znova razočarani. Čez poletje se je odvil kup dogodkov, a prav nikjer ni bilo ne duha, ne sluha o Elden Ringu.

Leto gre počasi koncu in večjih konferenc bo kmalu zmanjkalo. Ravno danes, čez nekaj ur, štarta morda še zadnji dogodek, ki drži potencial, da bi na njem vendarle videli Elden Ring. Gre za TGS 2020 oz. Tokyo Game Show, ta pa bo potekal med 24. in 27. septembrom.

Na konferenci bo prisoten bo založnik Bandai Namco, ki bo tudi založil Elden Ring, a ta je svojo predstavitev iger že napovedal in med njimi ni omembe Elden Ringa. Oboževalci več upov zato polagajo v Microsoft. Elden Ring je bil lani na E3 dogodku prvič predstavljen ravno med njihovo predstavitvijo in morda se podobno zgodi tudi tukaj. Prav tako je bil Dark Souls 3 predstavljen na TGSu 2015 in to med Bandai Namcovo prezentacijo, pa čeprav je založnik že prej napovedal urnik predstavitve in na njem ni bil zapisan Dark Souls 3. Se nam kaj podobnega obeta tudi za letos?

Microsoft je v začetku meseca povedal, da se bo njihova konferenca osredotočila na japonske ustvarjalce iger, kar FromSoftware vsekakor je. A po drugi strani so tudi zapisali, da ne bomo videli novic glede konzole Xbox Series X. Če je Elden Ring še daleč od izida, potem bi zagotovo targetiral ravno to konzolo.

Na odgovore ne bomo več dolgo čakali. TGS 2020 se začne že danes ob 13.00, prvi pa bo na sporedu ravno Microsoft. Prenos v živo si boste lahko ogledali na zgornji povezavi in če ne bomo videli informacij glede Elden Ringa, nam ostane še Bandai Namco. Ta bo svojo predstavitev speljal 26. septembra ob 6.00 zjutraj, prenos v živo pa vas čaka spodaj.

Microsoft še ni končal s kupovanjem perspektivnih založnikov in razvijalcev

Igričarski svet še še zdaj ni pomiril od potresa, ki ga je pred nekaj dnevi sprožil Microsoft, ko je javno naznanil, da je kupil založnika ZeniMax Media in tako v enem zamahu podse spravil veliko novih razvijalcev in slavnih licenc iger.

V nedavnem intervjuju za spletno stran Cnet pa sta direktor Microsofta Satya Nadella in šef Xboxa Phil Spencer povedala, da ta nakup še ne pomeni nujno, da je tehnološki gigant zaključil s svojim nakupovanjem. Satya je namreč izjavil, da bo Microsoft še naprej oprezal za perspektivnimi založniki in razvijalci, ki bi lahko obogatili Xbox divizijo. Zraven je še povedal, da ne moreš kar preko noči ustvariti studia, ki bi ustvarjal igre. Za to je potreben čas, a s kupovanjem studiev ne želijo samo na svojo stran dobiti razvijalcev in ekskluziv, ampak je končni cilj svojim strankam ponuditi čim več vsebine.

Ta bo z roko v roki hodila z njihovim naročniškim servisom Xbox Game Pass, ki je zdaj prilezel že na 15 milijonov naročnikov. Vse prihodnje igre založnika ZeniMax boste lahko že takoj ob dnevu izida igrali preko tega naročniškega servisa, ta pa ima za razumljivo ceno ta hip res ogromno vsebine.

Pomen vsebine je potrdil tudi Phil Spencer, ki je izjavil, da so preko nakupa ZeniMaxa podvojili člane svoje ustvarjalne divizije. Prav tako je zagotovil, da se Microsoft ne bo preveč vtikal v delovanje Bethesde in vseh ostalih razvijalcev, saj jim želijo pri delu pustiti proste roke. A spremembe so se že začele dogajati in to na bolje. Razvijalec Arkane je denimo že začel najemati nove delavce za dva neimenovana projekta in oboževalci upajo, da bosta to Dishonored 3 in Prey 2. Igralci prav tako vzklikajo po novem Fallout naslovu, ki bi ga izdelal razvijalec Obisidan Entertainment, na spletu pa se je pojavilo tudi ogromno slik, na katerih se končno srečata Master Chief in Doom Guy.

Kam vse bo Microsoft zapeljal ikonični franšizi The Elder Scrolls in Fallout bo zanimivo videti in morda bo ta finančna injekcija pomagala, da bomo Bethesdine igre začeli videvati bolj pogosto. Zdaj pa naj Microsoft samo še kupi razvijalca Piranha Bytes in mu da dovolj sredstev za razvoj novega Gothic naslova pa bom srečen igralec do konca mojih dni.

Primerjava Crysis Remastered z brezplačno grafično modifikacijo za originalno igro

0

Nekaj dni nazaj je izšla težko pričakovana predelava Crysis Remastered, ki pa je skupnost precej razočarala. Sicer igra ni popolna katastrofa in prinaša nekaj koristnih posodobitev, a vsi se lahko strinjamo, da bi razvijalec Crytek na tem področju postoril veliko več.

Originalni Cryisis je takoj ob svojem izidu začel prejemati razne modifikacije. Veliko se jih je takrat spravilo optimizirati igro, našlo pa se je tudi nekaj ustvarjalcev, ki so poskušali grafični nivo igre še bolj dvigniti. Nekaj mesecev nazaj se je pojavila nova grafična nadgradnja Enchanced Edition, ki jo je veliko igralcev označilo za najbolj izpopolnjeno do sedaj. YouTube kanal Digital Dreams se je zato odločil obe verziji postaviti ramo ob ramo in tako smo dobili primerjavo uradne predelane različice s tisto, ki jo je nadgradila skupnost.

Razlike so več kot očitne. Crysis Remastered vsebuje novo tehnologijo osvetljevanja SVOGI, ki naredi scene veliko bolj realistične. Še posebej se to pozna znotraj stavb, kjer modifikacija Enhanced Edition izpade pretemno in preprosto čudno. Remastered prav tako vsebuje ray tracing učinke, ki naredi odseve bolj realistične, čeprav se zdi, da v videu ne vidimo teh na najvišjih možnih nastavitvah, zaradi česar odsevi v morju izpadejo podpovprečno.

Tako Remastered kot tudi Enhanced verzija vsebujeta 8K teksture, a modifikacija se je očitno ujela v tisto past, v katero se ujame veliko ustvarjalcev grafičnih modifikacij. Teksture so mestoma preprosto preveč ostre in tako motijo artistični vidik scene. Remastered v tem pogledu izpade veliko bolje in manj naporno za oči.

Po drugi strani pa tudi modifikacija nosi svoje prednosti. Ascension misija ni bila izrezana in vidimo lahko boljše učinke pri fiziki. Rastline in grmovja se realistično upogibajo, prav tako so eksplozije veliko bolj podrobne.

Tako Remastered, kot modifikacija ponujata svoje prednosti in res bi bilo lepo videti, če bi lahko na koncu dobili mešanico obeh verzij. Enhanced Edition je res v osnovi brezplačen, a za tiste podrobne 8K teksture boste morali odšteti nekaj evrov na njihovem Patreonu. Lahko pa vsaj originalni Crysis poganjate na Steamu, kjer je za desetaka cenejši od uradne predelave, ki je na voljo samo na Epic Games trgovini.

Prve tri Metal Gear igre naj bi se kmalu pojavile na PC-ju

0

Serija Metal Gear Solid se je začela že davnega leta 1987. Prvi del se je imenoval preprosto Metal Gear in se je igral iz ptičje perspektive. Če bi igro videli danes, bi bolj težko verjeli, da je ta skromni naslov izdal cel kup nadaljevanj, pod katera se je s črnim peresom podpisal enigmatični Hideo Kojima.

Metal Gear Solid serija je že od začetka pripadala konzolam in prvi del si lahko igral samo na ostarelem NES sistemu. Nadaljevanji Metal Gear Solid in Metal Gear Solid 2: Substance smo lahko zagnali tudi na PC-ju, a ti predelavi sta bili narejeni bolj polovičarsko. Danes jih je praktično nemogoče zagnati, če vam jih uspe sploh kje najti. Iger namreč ne boste našli v nobeni digitalni trgovini, in če se že dokopljete do svojega izvoda, boste potrebovali cel kup popravkov iz strani skupnosti, da igro sploh zaženete.

Založnik Konami nam želi prihraniti glavobole in pred kratkim je se je na spletnem forumu Resetera pojavil dobro podprt namig, da se nam približuje predelava prvih treh naslovov. Kasneje je spletna stran Gematsu opazila, da je tajvanska ocenjevalna komisija vnesla vnose za Metal Gear, Metal Gear Solid in Metal Gear Solid 2: Substance za PC.

Te tri igre bodo tako končno postale za nakup, ampak ne pričakujte nekih večjih predelav. Govorimo o Konamiju, ki ni izdal dobre igre že vsaj 5 let in čeprav ima razvijalec pod prstom veliko priznanih licenc, se zdi, da se mu gre te dni samo za hiter zaslužek. Zato pričakujemo, da bodo vse tri igre dobile tisto minimalno podporo, ki bo omogočala zagon igre na PC brez dodatnih popravkov, za kakšne nadgrajene teksture ali celo polne predelave v slogu Resident Evil 2 Remake pa se lahko bržkone obrišemo pod nosom.

The Division 2 bo ta vikend zopet brezplačen

0

Založnik Ubisoft redno prireja brezplačne vikende svojih večigralskih iger in potem, ko smo dobili prvo poglavje serije The Division povsem brezplačno, je nastopil čas, da se brezplačnmo pozabavamo tudi v nadaljevanju.

The Division 2 smo nazadnje lahko brezplačno preizkusili februarja, novi brezplačni vikend pa se bo zgodil že ta konec tedna. Če ste že sodelovali v prejšnjem preizkusu, potem bodite brez skrbi. Ves vaš napredek se je obdržal in svoje avanture boste lahko nadaljevali prav od tam, kjer ste nazadnje nehali igrati.

Brezplačni vikend ima seveda svoj namen. Igra je namreč dobila ogromno posodobitev, ki je brezplačna za vse igralce, tisti, ki si lastite dodatek Warlord of New York pa ste bili deležni dodatnih dobrot. Pozabavate se lahko v novi, 3. sezoni, ki prinaša novo pogodbo ter povsem nov igralni način The Summit. Ta igralce postavi v zgradbo, ki šteje točno 100 nadstropij, vsako od njih pa predstavlja svoje izzive. Na vrhu vas bo nato dočakala posebna bitka z unikatnimi nagradami.

Brezplačni preizkus se bo začel v četrtek ob 9.00 in se bo zaključil v ponedeljek ob 16.00. Ponudba bo na voljo tako za PC kot tudi za konzolne igralce. Za predčasni prenos gigabajtov se odpravite na uradno spletno stran.

Tudi Xbox Series X predprodaja ni šla po maslu

1

Letošnji september je bil presneto naporen za denarnico vsakega, ki si je želel nadgraditi svoj PC ali pa kupiti eno od dveh novih prihajajočih konzol. A pri večini kupcev so evri ostali na domačih bančnih računih, saj je bil naval na te izdelke tako velik, da stranke sploh niso dobile priložnosti za nakup.

Norost se je začela pri prodaji grafičnih kartic NVIDIA RTX 3080, ko je zaloga pošla v nekaj sekundah, saj so na spletne strani digitalnih trgovin masovno uleteli preprodajalci z računalniško vodenimi boti, ti pa so nato izdelke takoj ponudili na Ebayu pod višjimi cenovnimi postavkami. Nič drugače se ni zgodilo pri prednaročilu konzole PlayStation 5, včeraj pa se je začelo prednaročilo Xbox Series X konzol, ki je bila ravno tako precejšna katastrofa.

Spletna stran Kotaku poroča, da se je v ZDA dogajala prava zmešnjava. Microsoft je teden nazaj najavil, da bodo kupci dobili točen čas, kdaj bodo lahko v trgovinah oddali svoje prednaročilo in da naj ne skrbijo. Seveda se je zgodilo ravno obratno in skrb je bila upravičena.

Prednaročila je začela uradna Microsoftova stran sprejemati ob 11.00 in takoj so se začele pojavljati težave s strežniki. Stranke so nepotrpežljivo osveževale stran in ta se je začela rušiti ali pa je postala povsem neodzivna.

Kupci so se zato obrnili na druge večje trgovine. Wallmart se dejansko ni zrušil, a če si se preveč mudil pri vnašanju podatkov za dostavo, si naletel na sporočilo, da je zaloge zmanjkalo. Popularni Gamestop se je na norijo bolje pripravil. Kupce je postavil v vrsto in jim zapovedal, da naj strani osvežujejo, saj bodo tako izgubili svoj položaj v koloni in da naj bodo potrpežljivi. Prošnje so naletele na gluha ušesa, saj se je tudi Gamestop spletna stran zrušila.

Kupci so imeli malce več sreče na Amazon in Best Buy straneh, kjer je zaloga trajala dlje časa. Kljub temu si moral neprestano osveževati stran in igrati loterijo, da ti vendarle uspe zaključiti nakup. Tudi tam so zaloge zdaj pošle.

Ebay je seveda obogaten s ponudbami preprodajalcev, ki želijo hitro zaslužiti. Tam so cene seveda navite in za konzolo boste preplačali vsaj 100 €. Raje še malce potrpite, saj bo Microsoft v trgovine kmalu poslal novo zalogo, ki jo bo dejansko mogoče tudi kupiti navadnemu smrtniku.

Halo 3: ODST lahko zdaj igramo na PC-ju

0

Razvijalec 343 Industries pridno predeluje celotno Halo knjižnico za PC. Paket iger The Master Chief Collection je do sedaj na Steam pripeljal prva tri Halo poglavja in tudi preddel Halo: Reach, sedaj pa je napočil čas, da predelavo doživi najbolj unikatni del franšize.

Gre za Halo 3: ODST, ki je prav posebno poglavje te serije. Namreč enkrat za spremembo ne igramo Master Chiefa, niti ne kakšnega od drugih Špartancev. Tokrat si nadenemo čelado običajnega brezimnega vojaka, ki je začetnik v vrsti borcev ODST oz. daljše Orbital Drop Shock Trooper.

To pomeni, da nimamo nekih posebnih moči in smo precej manj odporni proti poškodbam. Originalni razvijalec Bungie je nameraval v ODST prikazati bolj osebno zgodbo, zavito v “noir” atmosfero. Naša naloga je manj obsežna kot v ostalih delih in končno nam ni treba skrbeti za reševanje vesolja, ampak le preživeti vesoljsko invazijo svojega domačega planeta.

Igra je tudi nekoliko krajša od ostalih poglavij, kar se odraža tudi na ceni. Halo 3: ODST namreč na Steamu zase zahteva samo 4,99 € in če ste preigrali že vse druge dele Halo serije, je morda čas, da izkusite nekaj novega.

343 Industries je zdaj uspešno predelal vse starejše naslove in naslednja tarča je Halo 4, ki so ga zgradili povsem sami. Veliko igralcev je sicer mnenja, da 343 Industries vnosi ne sežejo Bungijevim izdelkom, a takšna katastrofa spet niso in če boste želeli izkusiti zgodbo prihajajočega Infinite poglavja v popolnosti, so za preigravanje nekako nujni.

Nov Dirt 5 napovednik pokaže slastno preganjanje po blatni progi

0

V dirkačinah se moje najljubše dirke odvijajo na blatnih progah. Preprosto je nekaj hudo uživantskega, ko drviš skozi ovinke in blato šprica vsepovsod, poleg tega pa vsake toliko naletiš še na kakšen hribček, ki te pošlje visoko v zrak.

Dirt 5 bo preganjanje po blatu seveda vseboval, saj bi drugače njegovo ime imelo bolj malo smisla. Razvijalec Codemasters pridno izdaja nove napovednike in v vsakem vidimo največ dirkanja ravno na blatnih stezah, to pa zato, ker to lahko nato sparijo z eno hudo zanimivo novostjo: dinamičnim vremenom.

V zgornjem videu lahko vidite drvenje po stezi v Maroku in sredi dirke se nam začne počasi približevati peščena nevihta. Vidljivost se zato močno zmanjša in med vožnjo se bo treba malce zanesti tudi na svoje instinkte, saj nas drugače čaka hitro srečanje z bližnjo steno. Sicer igranje še ni povsem naslednjegenracijsko, a zagotovo bomo kmalu dobili dirkačine, ki bodo tako podrobne, da bomo lahko na stezi videli odtise gum.

Dirt 5 bi moral že iziti oktobra, a se je razvijalec odločil prestaviti izid, da bo ta bolj blizu rojstvu novih konzol. Tako ga bomo na trenutnih konzolah in PC-ju dobili 6. novembra.

AMZS v igro Assetto Corsa prenesel progo na Vranskem in pripravlja karting turnir z lepimi nagradami

0

Zagotovo ste se vsaj enkrat do sedaj usedli že v kart dirkalnik in ste se zapodili po nekem dirkališču. Osebno lahko pričam, da je takšno dirkanje hudo zabavno in veliko ljudi se ne zaveda, da vas začnejo po nekaj minutah zaradi volaniziranja hudo boleti roke. Ali pa sem samo jaz prekleto šibek.

Prihajajoči spletni turnir iz igre Assetto Corsa pa bo odpravil te bolečine, saj se boste tokrat usedli v virtualni dirkalnik in vse kar bo trpelo so vaši prsti na tipkovnici ali kontrolerjih. No, tisti bolj resni boste poprijeli za kakšen dober volan, kot je Logitech G923 in si s tem takoj pridobili prednost pred konkurenco.

23. septembra bomo obeležili Dan slovenskega športa in AMZS v sodelovanju z nedavno uradno priznano E-športno zvezo Slovenije pripravlja spletno karting dirko v igri Assetto Corsa. To je prvi takšen podvig AMZS-ja in z veseljem lahko zapišemo, da so se v projekt zagnali s polno paro.

Preko modifikacije so namreč v igro Assetto Corsa prenesli natančno poustvarjeno virtualno stezo AMZS-jevega centra varne vožnje na Vranskem. Tekmovalci se bodo usedli v 125 kubične gokarte in se pomerili v sposobnosti lovljenja ovinkov, najboljših 5 pa čakajo privlačne nagrade. Zmagovalec se bo namreč lahko udeležil Drift akademije na Vranskem, ostali tekmovalci pa bodo prejeli po dve brezplačni karting vožnji v AMZSjevem centru kartinga na Ptuju.

Pred-kvalifikacije so se začele že včeraj, a se bodo nadaljevale tudi danes in jutri. Glavni dogodek se bo odvil jutri ob 20.00, ko se bo 14 najboljših dirkačev iz predkvalifikacij udarilo za naslov prvaka virtualnega kartinga.

Prenos v živo lahko spremljate na Stage1esports Twitch kanalu ali pa na AMZS Facebook strani. Da ne boste poslušali samo brnenja motorjev in cviljenja gum bosta poskrbela izkušena komentatorja Aljoša Novak in Andraž Zupančič.

Čas za prijavo je še vedno na voljo in če vas takšno merjenje moči zanima, potem oddajte prijavnico na uradni spletni strani. Za tekmovanje boste seveda potrebovali kopijo igre Assetto Corsa, ki na Steamu stane 19,99 € ter modifikacijo proge na Vranskem, ki jo lahko dobite tule.

Več informacij vas čaka na strani dogodka.