🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 292

Nek oboževalec je spočel čudovito kinematografično sekvenco, ki nas spomni na najlepše čase World of Warcrafta

1

Če bi naključnega World of Warcraft igralca vprašali, kaj je bila njegova najljubša razširitev, bi dobili cel kup različnih odgovorov. Nekateri bi kot iz topa ustrelili Wrath of the Lich King, drugim pa je bil bolj po godu prvi dodatek The Burning Crusade. Mlajši igralci, ki so svoje avanture začeli z Legion razširitvijo, pa sploh ne bi vedeli, kaj odgovoriti, saj prvih dodatkov niso imeli priložnosti izkusiti in s tem so zamudili tudi delček zgodovine.

Osebno mi je v spominu najbolj ostal The Burning Crusade, saj sem ravno takrat vstopil v World of Warcraft igro in v MMO vode na splošno. Tisti občutek, ko zapustiš začetno cono in se pred tabo odpre cel svet avantur je bil neprecenljiv kot je bila tudi tista izkušnja, ko si končno dosegel najvišjo stopnjo in si se podal v lov za opremo v prvo temnico.

Eden mojih prvih raidov je bil Black Temple, kjer si lahko našel cel kup zanimivi šefov in tudi nekaj štorijalne vsebine. In ravno ta spomin je v moderno obliko prenesel en zanesen oboževalec z imenom Hurricane, ki je precej izurjen v uporabi orodij za ustvarjanje prepričljivih kinematografičnih izkušenj.

Kar je Hurricanu uspelo narediti je naravnost neverjetno. Za svoj video je vzel World of Warcraft 3D modele iz igre ter te pošteno obdelal s programom Cinema 4D, dodal nove animacije in v Adobe After Effect poskrbel za še tiste fine podrobnosti. Končni izdelek je neverjetno impresiven in čeprav se morda ne more kosati s tistimi najbolj izpiljenimi Blizzardovimi filmčki, bi razvijalec moral tipa zagotovo povabiti v svojo ekipo.

Kar je morda še najbolj navdušujoče pri posnetku je to, da lahko med ogledom vidimo, da je Hurricane zagotovo tudi večkrat preigral Black Temple, saj se spozna na mehanike in na nekatere šale, ki so veljale davnega leta 2007, ko je bil dodatek Burning Crusade še aktualen. Na koncu celo lahko vidimo T6 oklep z očesi na ramenih, ki jih je takrat nosil moj Hunter!

Hurricane je v preteklosti že spočel podobna videa za Ahn’Qiraj in Naxxramas raida, ki sta prav tako impresivna. Njegov YouTube kanal je prava zakladnica in vas čaka na sledeči povezavi.

Na splet ušel igralni posnetek naslednje Need for Speed igre

0

Nekdo je pri založniku EA preveč vohljal po pisarnah in iz njih odtujil nekaj, česar ne bi smel. Ta nekaj je igralni posnetek prototipa naslednje Need for Speed igre in kakor lahko vidite, je zadeva še v zelo zgodnji fazi razvoja.

EA je dva meseca nazaj izdal kratki dražilnik za naslednjo Need for Speed igro. Na njej dela razvijalec Criterion, ki je znan predvsem po svoji razbijaški seriji Burnout, novi NFS pa naj bi izšel samo za konzoli naslednje generacije. Datum izida je tako vsaj še leto stran, glede na igralni posnetek, ki je iz verzije, spočete junija letos, pa nas morda čaka še malce več čakanja.

Iz videa je bolj težko potegniti neke resne zaključke, saj zadeva več kot očitno ni niti v alfa stanju. Vseeno pa je precej zanimivo videti projekt v tako zgodnji fazi razvoja, kjer okolice sploh še ne prekrivajo teksture ampak lahko vidimo gole 3D modele. Več kot očitno je, da bo novi Need for Speed arkadna dirkačina, ki ne bo preveč spreminjala koncepta slavnih predhodnikov. To je pogumna poteza, saj se zdi, da vsi prihajajoči naslovi poskušajo kopirati Forza mehanike.

Kot rečeno, datum izida je še velika neznanka, prav tako ne vemo podnaslova prihajajoče igre. Zadnje poglavje Need for Speed Heat je izšlo lani, te dni pa je na Originu znižano za 60 % na 23,99 €.

The Elder Scrolls Online trenutno brezplačen za igranje – nov napovednik za DLC Stonethorn

0

Vedno, ko pišem novico za MMO The Elder Scrolls Online poudarim, da se je igra precej spremenila od svojega nekako šibkega začetka. Razvijalcu Zenimax je uspelo v vseh teh letih v igro vnesti bogato količino dodatne vsebine in že osnovna igra vam bo vzela cel kup prostega časa, preden boste dočakali konec zgodbe.

Ni minilo dolgo, odkar smo dobili večjo razširitev Greymoor, ki smo ji prisolili solidno oceno, že bomo dobili nov DLC. Stonethorn bo je v bistvu DLC za Greymoor in bo nadaljeval zgodbo dodatka, ki je snežno deželo Skyrima ovil v vampirske vode.

Krvosesi bodo tudi tokrat zopet v ospredju, saj bomo spremljali zgodbo vampirske dinastije, na čelu katere je Lady Thorn, tej pa bo pomagal nori alikimist Arkasis. Čakajo nas nova orožja, oklepi in drugi predmeti ter dve novi temnici Castle Thorn in Stone Garden. Zadeva se bere kot standardni MMO-jevski DLC in tudi je, priporočljivo pa je, da pred igranjem Stonethrona preigrate vsebino Greymoora, saj bosta drugače precej zgubili na zgodbi. Seveda omejitev ni in če morate vedno igrati najbolj svežo vsebino, se lahko takoj preigravate v preigravanje DLC-ja. Stonethorn bo izšel 24. avgusta za PC in Stadio, PlayStation 4 in Xbox One igralci pa boste primorani počakati do 1. septembra.

Dobra novica je tudi to, da se trenutno odvija festival QuakeCon pod okriljem založnika Bethesde. V proslavitev tega je The Elder Scrolls trenutno mogoče igrati povsem brezplačno na Steamu. Sledite naslednji povezavi in kliknite gumb Play Game, osnovna izkušnja pa je trenutno znižana za -50 % na 9,99 €. Brezplačno igranje se bo zaključilo 19. avgusta, tako da je pred vami več kot teden zastonjske zabave.

Razvijalec Rocksteady uradno dela na Suicide Squad igri

0

Razvijalec Rocksteady je do svoje prepoznavnosti prišel zaradi svojih odličnih Batman iger. Od njih smo dobili tri poglavja: Arkham Asylum, Arkham City in Arkham Knight. Vsaka od teh iger je poskušala nadgraditi svojega predhodnika in čeprav je Knight bil precej slabo sprejet, saj se je na PC-ju tako grdo zatikal, da je razvijalec moral umakniti igro iz digitalnih trgovin, jo popraviti in potem ponovno vrniti na prodajne police, smo vsi pričakovali, kaj bo njihova naslednja igra.

Namigovanj in govoric je bilo ogromno, vendar nismo dobili nič konkretnega. Minilo je že 5 let od njihovega zadnjega naslova in nedavno smo končno dobili tudi uradno potrjeno novico o njihovem naslednjem projektu.

Rocksteady očitno ne namerava še zapustiti DC vesolja in njihov naslednji projekt je igra Suicide Squad. Žal je to praktično vse kar vemo o tej igri, saj bomo za več informacij morali počakati na 22. avgust, ko bo naslov bolj podrobno razkrit na dogodku DC Fan Dome 2020. Takrat nas bo verjetno pričakal tudi nov napovednik, a s tem DC dobrot še ne bo konec.

Založnik Warner Bros. nas že dolgo draži s povsem novo Batman igro in tudi to naj bi razkrili na tem dogodku, kar je odlična novica za navdušence nadsuperjunaki. Suicide Squad je v kinih precej slavno pogorel,a gre za projekt, ki vsekakor ima potencial. Samo upamo lahko, da bo tokrat Joker res tisti pravi in ne neki klovn, ki se na vse pretege trudi biti slaba kopija Heath Ledgerja.

Kitajska bo od svojih igralcev zahtevala, da za igranje iger registrirajo svoja prava imena

1

Kitajska je najboljši približek kakšni epizodi serije Black Mirror in njihov glavni cilj je popoln nadzor nad svojim prebivalstvom, katero bo kmalu za odhod na WC potrebovalo 3 žige iz strani višjih uradnikov. In to govorimo samo za malo potrebo, za tisto večjo je pa bolje, da se zmenite za osebni sestanek s predsednikom medvedom Pujem.

Šalo na stran, o Kitajskem vohunjenju za svojimi državljani smo že pisali in dolga roka oblasti je posegla tudi v življenja igralcev. Igranje iger je pri njih sila neželeno početje, saj bi lahko med tem časom njihovi prebivalci namesto sproščanja raje počeli kaj bolj koristnega, kot je denimo kopanje za rudo v bližnjem rudniku. Zato lahko mladoletni za igranje skozi teden dnevno porabijo samo 90 minut, med vikendi in dopusti pa so malce bolj darežljivi in je meja začrtana pri treh urah.

Problem je seveda v tem, da ima Kitajska veliko ljudi in da trg igralcev nenehno narašča. Koronavirus je veliko ljudi prisilil v čepenje doma in takrat se je tudi povečala prodaja. Špili so tako zabeležili porast za 22 % na 19,9 milijarde dolarjev, to pa je rezultiralo tudi v povsem novih igralcih.

Kitajska vlada zato želi na vsak način vsakega registriranega igralca povezati z njegovo osebno identifikacijsko številko. Kitajski Steam je dober primer tega, kako povsem zatreti “nedovoljeno igranje”. Največja založnika iger na Kitajskem, Tencent in NetEase, sta v svoje igre že vpekla svoje variacije verifikacije vsakega igralca in ljudje so začeli uporabljati lažne osebne izkaznice ali pa so odhajali na arkadne avtomate ter se tako izognili omejitvam. Hudo popularna mobilna igra Honour of Kings denimo zahteva od vsakega igralca, da poskenira svoj obraz in samo tako bo lahko opravil registracijo in užival ob igranju igre.

Sedaj namerava vlada vpeljati bolj strikten sistem verifikacije, ki bo obveljal za vse igre na njihovem ozemlju. Ta sistem je že nekaj časa v gradnji, razvijalci pa bodo postopoma povabljeni vanj in svoje igre bodo morali prilagoditi novim regulativam. Igralci bodo morali nato za registracijo uporabiti svoje pravo ime in priimek ter vse skupaj povezati z identifikacijsko številko svojega osebnega dokumenta.

Kako točno bo deloval celotni sistem še ni znano, a njegova splavitev ni daleč stran, saj naj bi ga Kitajska začela uporabljati že od septembra dalje.

Horizon Zero Dawn Complete Edition – čudovita zmes mehanskih dinozavrov in apokaliptične okolice

Ko so kakšno leto nazaj začele krožiti govorice o predelavi igre Horizon Zero Dawn za PC, so se te zdele tako nore in zapretiravane, da jim ni verjel nihče. Sam sem se pri takšnih čenčah že prevečkrat opekel, tale pa je imela vse znake, da si jo je nekdo preprosto izmislil in tako skušal priti do slave. Priča temu je dejstvo, da je bil vir govorice neki ruski novinar in da Sony nikoli ni predelal kakšne svoje PlayStation ekskluzive na PC.

A leto 2020 je vsekakor posebno in vsem nam je zaprlo usta, ko je razvijalec Guerrilla Games resnično napovedal predelavo svoje kritično dobre sprejete igre Horizon Zero Dawn, še bolj pa smo debelo gledali, ko je prvi napovednik pokazal, da to ne bo samo nek hiter in neoptimiziran projekt, ampak da je bilo vanj vloženo kar nekaj truda.

Več kot očitno je, da je Sony preko te igre poskušal malce potipati PC trg in po preigravanju Horizon Zero Dawna na računalniku lahko rečem, da če bodo še naprej delali tako kvalitetne predelave, potem naj kar nadaljujejo z otipavanjem.


Razvojna ekipa: Guerrilla Games
Založnik: Sony
Platforme: PC
LinkSteam
Datum izida: 7.8.2020
Cena: 49,99 €

Žanr: Tretjeosebni RPG v odprtem svetu


VIDEO RECENZIJA


Guerrilla Games je več kot desetletje delal samo na Killzone seriji, za katero je veljalo, da ni nič posebnega, a da pričara čudovito grafično izkušnjo, ki res pokaže mišice PlayStation konzole. Ko je razvijalec potem nenadoma napovedal povsem novo igro Horizon Zero Dawn, nihče ni pričakoval ničesar drugega kot pa samo en nov prikaz grafične zmogljivosti PlayStationa 4, zapakirano v pozabljivo igralno izkušnjo.

Vendar je razvijalec presenetil vse po spisku in zadeva bi bila primerljiva z neko hudo privlačno Instagramovo zvezdnico, ki se nenadoma loti programiranja. Nihče ne bi verjel vanjo, a ko bi po nekaj letih izvrgla hudo napredno aplikacijo, bi vsem po vrsti zaprlo usta.

Ni kaj, igra je še danes videti čudovito.

Horizon sem sam preigral že nekaj časa nazaj na PlayStation 4 konzoli, vendar pa sem od takrat pozabil že veliko, poleg tega pa se nikoli nisem lotil preigravanja dodatka Frozen Wilds. Predelava za PC mi je tako dala idealen izgovor, da se ponovno vrnem v ta unikatno zamišljen svet, ki so mu leta komajda začela kazati starost.

Ena največjih privlačnosti igre je spajanje zanimive zgodbe, ki da povod za ustvaritev resnično unikatne okolice. Zgodba pravi, da se je pred dolgimi leti zgodil velik spopad med ljudmi in stroji, ki jih je nadzorovala umetna inteligenca. Bojevanje je bilo brutalno in na koncu so prevladali stroji, ljudje pa so opustili tehnologijo in se vrnili v plemenski način življenja. Civilizacija se je razpršila na več manjših plemen, vsem pa je skupno to, da je elektrika zanje nekaj bogoskrunskega in za svoje preživetje se zanašajo na lov ter nabiranje gozdnih jagod. Vendar pa so sledi starega sveta ostale in tehnologija, ki je pripeljala do propada civilizacije še vedno obstaja v obliki podzemnih oporišč. Takšne lokacije so strogo prepovedane, ljudje pa so se tudi zatekli k vraževerju in čaščenju boginje, ki jo plemena imenujejo All-Mother. Ta jih je že in jih tudi bo rešila pred napadom mehanskih pošasti, ki so praktično prevzele cel svet. Umetna pamet strojev je namreč izničila skoraj vse večje živali in jih nadomestila s svojimi. V praksi to pomeni, da boste med sprehajanjem skozi svet naleteli na mehanske zebre, antilope, noje in večje zadeve. Nekatere zverine so miroljubne in se bojijo ljudi. Kakšen sabljasti tiger pa se človeka ne ustraši, po svetu pa se sprehajajo tudi večje zadeve, ki samo z enim korakom lahko zatresejo okolico.

Razvijalcem gre čestitati za čudovito oblikovane mehanske živali.

V takšno dogajanje se rodi naša junakinja Aloy, ki je pripadala plemenu izobčencev. Za njeno odraščanje skrbi njen krušni oče Rost, ki ji nikakor noče povedati, zakaj sta izobčena in kdo je bila njena prava mati. Aloy začnemo spremljati v njenih najstniških letih in uvod služi kot lepa predstavitev igralnih mehanik in da tudi dobro iztočnico za spremljanje zgodbe, začetek pa tudi prikaže, da je Aloy že pri majhnih nogah punca, ki je drugačna, trmasta, odporna in močno simpatična. Nato odraste v pogumno dekle, ki se odloči raziskati svojo preteklost in zraven še rešiti svet pred mehansko invazijo.

Vidite, koliko sem se razpisal glede sveta in naše glavne protagonistke? To je pač nuja tega opisa, saj je treba izpostaviti, kako zanimiv je svet in tudi zgodba, ki je lepo tempirana in vsebuje veliko prepletov in preobratov, da nas vedno pelje naprej.

Horizon Zero Dawn se dogaja v odprtem svetu in na splošno vsebuje vse pritikline, ki smo jih že vajeni od tosortnih iger. Tu je velika mapa, plezanje po pečinah, skakanje v vodo, nabiranje surovin, pretepanje ljudi in mehanskih beštij ter seveda kampi banditov, ki jih je treba počistiti zalege. Prav ta taborišča so standard od standarda: lahko se jih lotimo skrivalniško in pospravljamo enega sovraga za drugim ali pa napadalno, a takrat tvegamo, da sovražnik pokliče okrepitve. Če ste se morda ob tem spomnili na Assassin’s Creed igre, potem je to upravičeno in čeprav si Horizon s to igro deli marsikaj, se tudi v mnogočem razlikuje.

Klepetanja ne manjka in izbiramo lahko tudi vrstice dialoga. Le ne pričakujte neke resne RPG izkušnje.

Svet je nekajkrat manjši od Assassin’s Creed iger in zamudnih opravil je veliko, veliko manj. Če je to za vas minus, potem ste eden tistih igralcev, ki se radi izgubijo v široki in ponavljajoči se okolici. Zero Dawn ima morda res manjši svet, a je ta veliko bolj raznovrsten in zanimiv. Igra sicer ponuja sistem teleportiranja med različnimi točkami, a boste za to morali držati posebne potovalne pakete, ki jih lahko dobite samo pri trgovcih. Tako se velikokrat raje odločimo za tek do končnega cilja, kar nam nikoli ne vzame preveč časa, vmes pa lahko naberemo še kakšno surovino. Pobiranje lesa, rož in drugih stvari iz trupel naših sovražnikov je nujno, saj lahko samo tako nakovačimo puščice, pasti in zdravilne napitke, ki so hudo potrebni za preživetje v mehanski divjini. Te stvari tudi potrebujemo za trgovanje in izboljševanje svoje opreme.

Horizon Zero Dawn pričakovano vsebuje primitivna orožja. To je ena redkih iger, kjer je lok in streljanje puščic bolj učinkovita strategija kot pa boj od blizu. Aloy sicer lahko vihti sulico in z njo sproža rahle in težje udarce, vendar je tako tudi veliko bolj blizu poškodbam. Arzenal lahko razširimo z dodatnimi orožji kot so bolj točen lok, frača, izstreljevalnik pasti na vrvico in nekakšna primitivna brzostrelka, žal pa nobeno od dodatnih orožij ni preveč zanimivo, tako da sem se najraje zanašal na dobri in zvesti lok. Prav tako pri bojevanju ni veliko raznovrstnosti: pač zamahuješ, se izogibaš in upaš, da bo stroju kmalu zmanjkalo elektrike.

Pot nas zanese tudi v podzemlje, kjer se skriva izvor mehanskih nasprotnikov.

Dobra opremljenost je ključna pri bojevanju, ki ga je veliko. Naša glavna tarča bodo že prej opisane mehanske zveri, ki se pasejo na različnih delih mape. Razvijalec je poskrbel za lepo raznovrstnost favne in med igranjem bomo naleteli na unikatno oblikovane mehanske izpeljanke resničnih živali. Vendar pa ti živalski stroji nosijo na sebi velik oklep, proti kateremu se naše puščice samo žalostno odbijejo. Kakšno strojno antilopo že zbiješ, a kaj boš naredil, ko ti pred oči stopi hitri krokodil ali pa celo titanski tiranozaver?

Takrat je treba v roke vzeti nekaj taktike in ta v Horizon Zero Dawn pride v obliki posebne napravice Focus. To je Aloy našla že v svoji rani mladosti v nekem bunkerju, omogoča pa nam, da vidimo stvari, ki so skrite navadnim očem. Pri bojevanju lahko s Focusom najprej ocenimo vsako zver in odkrijemo njene šibke točke ter hkrati vidimo njeno začrtano smer premikanja. Prav tako nam Focusov uporabniški vmesnik lepo izpiše proti čemu je določen sovražnik odporen in na kaj ne, kar vpliva na naši izbiro orožja za dano situacijo. Odstranjevanja sovražnikov pa se lahko lotimo tudi drugače, saj dobimo možnost hekanja živali in te tako dobimo na svojo stran. Preprogramirano zebro lahko nato zajahamo, ostale živali pa lahko s hekanjem pridobimo na svojo stran in tako v boju dobimo novega zaveznika.

Svet je manjši kot v Ubisoft igrah, a to ne pomeni, da mu manjka aktivnosti.

Focus igra veliko vlogo pri reševanju nalog. Horizon namreč nosi tudi RPG primesi, kar seveda pomeni veliko stranskih nalog. Te po mehaniki spominjajo na The Witcher 3, saj nas okoliški prebivalci največkrat pošljejo na neko lokacijo, kjer nato vklopimo svoj Focus, to pa nam omogoči detektivsko pregledovanje okolice in sledenje kakšnemu nesrečnemu izgubljencu. Čeprav se ta mehanika bistveno ne spremeni do konca, naloge vsaj nosijo zanimive mini zgodbe in pri nekaterih lahko ob izbiri dialogov dobimo različne razplete.

Grafično je igra čudovita, pa čeprav je osnovna podoba stara zdaj že tri leta. Potožil bi samo čez nekoliko plastične obraze nekaterih prebivalcev, vsake toliko pa lahko opazimo tudi slabšo animacijo ustnic ob govorjenju. Gre pa za kakovostno predelavo, saj je zadeva optimizirana in višje število sličic na sekundo je v primerjavi s PlayStation 4 konzolo več kot dobrodošlo. Med igranjem sem naletel na nekaj čudnega utripanja megle, a je AMD že izdal posodobitev gonilnikov. Dinamično vreme in cikel dneva in noči je še danes čudovito in res se včasih vprašaš, kako je ta zadeva sploh tekla na osiromašeni PlayStation 4 opremi.

Focus je tisti “Witcher” vid, ki ga uporabljamo praktično povsod.

Horizon Zero Dawn vsebuje tudi svoje minuse. Raznovrstnost orožij sem že omenil, želel pa bi si tudi malce bolj živ in dinamičen svet. Prebivalci vasi in enega večjega mesta bolj kot ne samo stojijo na svojem mestu, kar vzbudi občutek statičnega sveta. Bojevanje bi bilo prav tako lahko boljše, saj včasih težko vidiš, koliko škode si utrpel in ko te kar od nekod doleti hud udarec, ki rezultira v smrti, se počutiš malce opeharjenega. Prečkanje sveta zna včasih prav tako najedati, še posebej če ste se navadili Assassin’s Creed mehanike, kjer se lahko povzpnemo na vsako oviro. Aloy namreč lahko spleza samo po vnaprej pripravljenih točkah in ko teh ni, nam ostane samo nerodno skakanje po kamnih. Omeniti moram še čudno stvar glede optimizacije. Pred prvim zagonom bo igra preklopila v optimiziranje vaše igre, a to zna celo trajati do deset minut. Prvič še preživiš, a takšno optimiziranje se zgodi pri vsaki posodobitvi gonilnikov za grafično kartico. Res je, da ne boste gonilnikov posodabljali vsak teden, a še vedno gre za omembo vredno pomanjkljivost.

Shranjujete lahko samo ob tabornih ognjih, ki služijo tudi kot točka teleportacije.

Kljub tem minusom pa je to izkušnja, ki jo mora preigrati vsak ljubitelj enoigralskih iger z dobro zgodbo. Še posebej to velja za tiste, ki imate radi odprte svetove in ste že nekoliko naveličani Ubisoftovih izkušenj. Horizon Zero Dawn drži na Steamu tudi nekoliko nižjo ceno, kar je dodaten plus, izkušnjo pa vam bo dodatno podaljšal že vključeni dodatek Frozen Wilds. Preigrajte, uživajte in začnite šparati kovance za nakup konzole PlayStation 5, saj bo nadaljevanje Forbidden West izšlo samo tam. Pretkano Sony, ni kaj.

Humble Bundle ponuja Ubisoftove igre po znižanih cenah

0

Danes se skoraj ne splača več kupovati iger ob izidu, saj v roku enega meseca dobimo naslov že za vsaj 25 % manj. Takšni popusti so nekaj običajnega na PC-ju, saj imamo več različnih platform, vsaka od njih pa prireja svoje razprodaje. Tokrat svojo gosti trgovina Humble Bundle, v ponudbo pa so postavili Ubisofte naslove, ki so znižani vse do 80 %.

Poglejmo si nekaj najbolj mamljivih ponudb.

Če malce bolje pomislim, sem sedaj naštel praktično vse igre, ki so na razprodaji, razen tistih nekih posebnih in zbirateljskih verzij. Če si lastite naročnino Humble Choice, potem boste pri vsakem naslovu dobili dodatne 3 € popusta.

Vse igre so registrirane za Uplay platformo, saj Ubisoft svojih izdelkov ne prodaja več na Steamu.

Akcije bo konec v ponedeljek, 10. avgusta.

Logitech Pro X slušalke sedaj na voljo tudi v brezžični verziji

0

Sam sem se pred kratkim osvobodil skoraj vsega nadležnega kablovja pri svoji periferiji in povedati vam moram, da se nikoli nisem počutil tako svobodnega. Ko imaš enkrat pred sabo brezžično tipkovnico, miško, kontroler in slušalke dobiš povsem nov občutek neobremenjenosti. Sedaj lahko vstaneš, brez da bi ti kabel izrinil slušalke iz glave, sam pa sem imel vedno probleme pri tem, da sem kabel večkrat povozil s svojim stolom.

Brezžičnost je prihodnost in tega se je začelo zavedati tudi podjetje Logitech. Njihova G e-športna veja se je odločila pod svoje izvijače vzeti impresivne Pro X slušalke iz leta 2019 in te narediti povsem brezžične. Tako se je pred nami znašel nov produkt s polnim imenom Logitech Pro X Wireless Lightspeed.

Razlik v primerjavi s “predhodnikom” je bolj malo. Glavna je seveda brezžičnost in v paketu slušalk dobimo tudi 2,4 Ghz USB sprejemnik, ki lahko lovi tudi impresivno razdaljo do 13 metrov. Ogrodje in barva sta več in manj enaka kot pri žični verziji, boste pa na Lightspeed školjkah našli nekaj novosti. Na levi slušalki boste zraven odstranljivega mikrofona odkrili gumb za nastavitev glasnosti in utišanje zvoka. Te gumbe najdete tudi na žični verziji, a so se tam te opcije nahajale na kablu.

Kar si zasluži hvalo je polnjenje preko vhoda USB-C. To je prednost pred konkurenco, ki se še vedno zanaša na polnjenje preko Micro USB vhoda, ki je seveda počasnejše. Tako kot pri inačici iz leta 2019 imamo tudi pri brezžičnem tipu možnost menjavanje pene slušalk. Logitech je tako poskušal zagotoviti, da se bodo slušalke prilagodile vsakemu uhlju, kar je pohvalno, saj velikokrat naletimo na na videz udobne slušalke, ki pa čez čas zaradi tesne pene postanejo neudobne.

Cena znaša 199 €, kar je veliko več od žičnega predhodnika, ki stane skoraj še enkrat manj. A morate se vprašati, koliko res cenite svojo brezžično svobodo in hitrost polnjenja. Če sta vam te dve stvari pomembni, potem bo za vas Logitech Pro X Wireless Lightspeed ugoden nakup.

Nove slušalke naj bi strankam začeli odpošiljati že ta mesec za naročilo si oglejte njihovo uradno stran.

Žalostno preminuli Reckful je sedaj za vedno ovekovečen v igri World of Warcraft v obliki NPC-ja

0

Dober mesec mineva, odkar si je svoje življenje vzel komaj 31. let stari popularni streamer Byron Bernstein, ki ga je Twitch skupnost poznala pod imenom Reckful. Byron je bil veliko ime Twitch skupnosti, saj je bil eden prvih večjih streamerjev in njegova smrt je sprožila velike valove skozi celotno streamersko skupnost.

Reckful je bil najbolj znan po svojem igranju igre World of Warcraft in igralci so se mu poklonili v prav posebnem dogodku, ki ga je organizirala sama skupnost. Sedaj se ga je spomnil tudi razvijalec Blizzard in igralcu v prihajajočem dodatku Shadowlands priredil prav poseben spomenik.

Reckful bo od sedaj naprej delil nasvete živim igralcem v cerkvi Cathedral of Light. Tam ga boste našli zraven stebra v vijoličasti in črni opravi v obliki Rouge Trainerja. Blizzard mu je celo namenil nekaj zvočnih vrstic in z njim se lahko tudi pogovarjamo. Ob kliku nanj vam bo povedal, da ne trenira Assassination Rogueov, to pa je lep poklon zgodovini.

Ob izidu dodatka The Lich King so vsi igrali Assassination Rogua, Reckful pa se je temu uprl in želel je dokazati, da je še vedno lahko dober igralec, pa čeprav ne igra najbolj močnega razreda. Na voljo pa tudi opcija, da mu poveste, da ga je lepo spet videti. Reckful za to trenutno še nima odgovora, kar je verjetno posledica tega, da je igra še v beti in morda mu bo Blizzard še dodal kakšen odgovor.

Vsekakor lepa poteza Blizzarda, ki je v preteklosti že večkrat tako počastil smrt kakšne slavne osebe ali nekoga, ki je igral veliko vlogo v svetu gaminga.

World of Warcraft: Shadowlands še nima točnega datuma izida, se pa pričakuje, da bo razširitev na prodajne police prispela enkrat v jeseni, trenutno pa je v beta testiranju.

Serious Sam 4 prestavil izid na september

0

Hrvaški razvijalec Croteam že dolgo, dolgo pripravlja četrti del serije Serious Sam, ki je svoj prvi del spočela leta 2001. Jezni Samo bi moral pridrveti že ta mesec, a očitno še ni bil povsem pripravljen za svojo premiero.

Razvijalec se je zato odločil prestaviti izid na 24. september. Razloga za prestavitev niso navedli, a glede na trenutno situacijo na Hrvaškem glede koronavirusa, lahko sklepamo, da je razvoj upočasnilo delo od doma. Kot znak opravičila smo dobili kratki zabaven posnetek, ki napove novi izid.

Razvijalec je pri novem poglavju najbolj ponosen na nov Legion sistem, ki nam bo lahko naenkrat pred oči narisal tisoče sovragov. Ena od primerljivih iger je denimo DOOM Eternal, ki prav tako stavi največ na golo akcijo, a pri njem je število hkratnih nasprotnikov precej manjše, saj je poudarek na dobri sestavi stopenj in trdoživosti sovražnikov, ki za svojo odstrelitev potrebujejo kar nekaj nabojev. Serious Sam 4 se bo po drugi strani zanašal na velike številke, ki vas znajo na bojišču hitro preplaviti.

Vse to se sliši v redu, a kljub temu se me glede Serious Sama 4 drži zoprn občutek, da nas čaka samo povprečna izkušnja. Kot prvo je tu humor, ki je te dni že nekako zastarel in Samove enovrstičnice lahko začnejo hitro najedati. Druga stvar pa so sami igralni posnetki. Sestava stopenj se mi zdi na moč pusta, saj bomo očitno stali sredi gozda ali pa nekih ruševinah z ogromnim odprtim prostorom, brez velike količine podrobnosti. Če že toliko hvalijo Legion sistem, kje so potem ogromne horde navaljujočih nasprotnikov, saj vse do sedaj spominja kvečjemu na prejšnji del?

Upam, da se motim in da dobimo 24. septembra izkušnjo, vredno četrtega dela franšize. Dobra novica je tudi to, da bo Serious Sam 4 nekoliko cenejša na Steamu, igrali pa jo bomo lahko tudi preko pretočnega servisa Google Stadia.

Popularni Dr Disrespect se je po mesecu odsotnosti vrnil na sceno – nocoj nas čaka njegov prvi stream na YouTubu

0

Junija se je zgodil na Twitch sceni velik in skrivnosten dogodek, saj je praktično čez noč neznanokam poniknil eden najbolj popularni streamerjev, ki sliši na ime Dr Disrespect.

Nikomur ni bilo jasno nič in ne Twitch ne Dr Disrespect, s pravim imenom Guy Beahm, nista želela podati nobenega komentarja. Dobili smo samo neka šušljanja in govorice, dejstvo pa ostaja, da še danes ne vemo, kaj točno se je zgodilo.

Vendar pa popularni brkatež še vedno ni rekel svoje zadnje besede. V svojem zadnjem intervjuju je povedal, da tudi on ne ve razloga za svojo odstranitev iz Twitcha, a da v ozadju že pridno delajo odvetniki. Med drugim je tudi povedal, da je razmišljal o streamanju na povsem svoji platformi, kjer bi lahko delal po svojih pravilih, a nič ni bilo začrtano v kamnu.

Včeraj pa se je zgodilo nekaj presenetljivega, saj je Dr Disrespect nenadoma zagnal svoj Instagram Live in v posnetku smo lahko slišali glasovno sporočilo, da se zna zvezdnik kmalu vrniti na sceno.

Še isti dan je zaživel njegov YouTube kanal, kjer smo dobili glasbeni video in če je ena stvar jasna, je to, da doktor ni ravno za petje. Vendar pa je bilo vsekakor lepo gledati retro astetiko iz 80-ih, ki preveva njegovo celotno osebnost. Nato je zagnal posnetek v živo, kjer lahko vidimo bencinsko postajo in na tem trenutno še vedno stoji zadeva.

Dr Disrepect je svojo vrnitev nato napovedal tudi na svojem Twitter profilu in njegov prvi prenos v živo si bomo lahko ogledali nocoj ob 21.00.

Njegov kanal sedaj vsebuje tudi gumb za naročanje in za 4,99 € mesečno boste dobili dostop do posebnih emotikonov.

Leto 2020 je bilo za streamerje hudo nestabilno. Dr Disrepect drama se je zgodila ravno v času, ko so se v streamerki skupnosti začela pojavljati obotoževanja zaradi seksualnega nadlegovanja in veliko večjih igralcev je za vedno zaprlo svoje kanale. Malce zatem se je zaprl pretočni servis Mixer in vedno popularni Ninja je začel hitro iskati nov dom, ki ga pa še vedno ni našel.

Borderlands 3 bo naslednjih nekaj dni brezplačen za igranje

0

Če iščete nekaj brezmožganske akcije, v kateri je vaša glavna naloga streljanje in pobijate cele horde napadalcev, zraven pa si na rame oprtate celo paleto različnih orožij, potem zagotovo že poznate Borderlands franšizo.

Trenutno aktualen tretji del je izšel lani, a še vedno dobiva novo vsebino, založnik 2k in razvijalec Gearbox pa sta se ga odločila za nekaj časa ponuditi povsem brezplačno.

Ponudba velja za obe konzoli in tudi PC, a ni povsem enaka. Na Xbox One bo igra postala brezplačna nocoj ob 21.00, na PlayStation 4 ob 18.00, PC lastniki pa lahko v njej že uživate. Prav tako bo na konzolah akcija trajala samo do 9. avgusta, na Steamu pa boste lahko brezplačno igranje izvajali vse do 12. avgusta.

5 dni je po mojem dovolj časa, da s hitrim igranjem obrnete celotno kampanjo, vendar se boste za takšen dosežek res morali zlepiti s svojim stolom in igrati praktično po cele dneve. Dobra novica je, da Borderlands 3 podpira tudi sodelovalno igranje, tako da vam lahko v pomoč priskoči kakšen kolega in s skupnimi močmi bosta hitro odbrzela skozi celotno zgodbo.

Tudi če vam podvig ne uspe, je igra trenutno znižana za 50 % na 29,99 €, če si pa osnovno igro že lastite, lahko kupite tudi sezonsko prepustnico za 39,99 €.

Diablo Immortal dobil nov igralni napovednik

0

Ko je razvijalec Blizzard leta 2018 na svojem sejmu BlizzCon najavil igro Diablo Immortal, so ljudje naravnost ponoreli, ampak ne od veselja. Igralci so namreč pričakovali napoved novega Diablo poglavja za PC-je in konzole, dobili pa so predstavitev mobilnega naslova. Da je ta dejansko kazal dobro podobo in precej spominjal na Diablo 3 takrat ni bilo pomembno, saj je vse preglasila jeza in neodobravanje igralcev.

Razvijalec se je zato odločil, da Immortala na BlizzConu 2019 praktično ne pokažejo, saj je takrat vso pozornost prevzel četrti del Hudičevca. Razvoj pa je med tem časom dalje in na včerajšnjem največjem kitajskem gaming sejmu ChinaJoy smo videli 2 minuti dolg napovednik za igro Diablo Immortal.

Video prikaže igranje z različnimi igralnimi razredi, kot so Barbarian, Necromancer, Crusader, Demon Hunter, Wizard in Monk, kar so vse klase, ki smo jih videli v tretjem delu. Manjka edino Witch Doctor, a morda ta izide naknadno.

Igranje je dejansko videti zanimivo in očitno je šlo v razvoj kar nekaj truda, saj zdaj delajo na projektu že vsaj tri leta. Mogoče je zdaj napočil čas, da damo Immortalu končno pravo priložnost, saj je igranje hitro, bitke napete in šefi veliki. Med drugim lahko vidimo Balla, ki smo ga upokojili v drugem delu Diablo serije.

Diablo Immortal za zdaj še nima datuma izida, upamo pa, da se letos začne vsaj beta testiranje.

Braid bo dobil uradno predelavo

0

Leta 2008 so igralci konzole Xbox 360 prejeli prijetno presenečenje v obliki majhne indie igre Braid, ki je igralce navdušila s svojo prijetno, ročno ustvarjeno podobo in odlično glasbeno podlago. Zanimivo je bilo tudi igranje, saj smo z junačkom v obleki s kravato iz strani gledanega pogleda peljali skozi različne ovire, uporabljali zanimivo mehaniko vrtenja časa nazaj, zraven pa tudi spremljali globoko in precej osebno zgodbo. Ustvarjalec Jonathan Blow je z Braidom pokazal, da za razvoj zanimive in tudi dobro prodanega naslova ne potrebuješ ogromne ekipe, kar je takrat dalo pogum ostalim indie razvijalcem.

Braid je še danes videti lepo, a Jonathan meni, da bi lahko izboljšali podobo. Zato je bil včeraj napovedan projekt Braid: Anniversary Edition, ki bo popravil zamazane teksture ter zraven še dodelal stopnje. Vrača se originalni grafični ustvarjalec David Hellman, ki bo na novo zrisal praktično vse stopnje, dobili pa bomo tudi opcijo igranja s komentarji razvijalca.

Glede na napovednik bomo dobili bolj jasno grafično podobo, če pa ste zaradi nekega razloga oboževalec stare slike, boste lahko poljubno preklapljali med novo in staro podobo kar med igranjem s stiskom enega samega gumba.

Braid: Anniversary Edition še nima čisto točnega datuma izida, ga pa lahko pričakujemo v začetku 2021.

Control dobil dražilnik za dodatek AWE, ki bo v igro vrnil enega starega znanca

0

Control sem preigral že nekaj časa nazaj in čeprav mi je bila igra zanimiva, je treba priznati, da je tudi presneto begajoča. Konec me ni ravno navdušil in res bi si želel, da bi razvijalec vsaj za nekaj časa opustil nadnaravne zadeve in spočel kakšno neuradno nadaljevanje Max Payna, ki bi se verjetno razprodalo v sekundi.

Vendar pa so Finci te dni usmerjeni samo v Control, ki bo kmalu dobil že drugi dodatek AWE. Za tega se že dolgo ve, da bo nosil nekakšno povezavo z igro Alan Wake, ki jo je Remedy spočel leta 2010. Uradno to sicer ni bilo potrjeno, včerajšnji napovednik pa je končno naredil to povezavo, pa čeprav tega ni napisal z velikimi črkami.

V napovedniku najprej slišimo zvok tipkovnice, kar je ogromna referenca, saj je Alan Wake pisatelj, sredi napovednika pa našega starega junaka tudi za nekaj sekund vidimo. Od svojih prejšnjih avantur se je malce postaral in glede na to, kar je videl, bi se tudi meni na obrazu izrisala kakšna dodatna gubica, tu pa tam podkrepljena s sivim lasom.

AWE prinaša kar nekaj nove vsebine. Podali se bomo v nov sektor, ki je bil zaradi grozne nesreče popolnoma zapečaten že nekaj let nazaj. Naša junakinja Jesse seveda tega ne bo trpela in bo poskušala območje prevzeti nazaj od nekega bitja, ki že dolgo straši po hodnikih sektorja.

V pomoč nam bo novo orožje Surge, ki je nekakšen metalnik granat, le da bomo lahko bombo sprožili naknadno s stiskom gumba. Ponagajal nam bo tudi nov tip sovražnika, ki bo streljal s puško in bo lahko celo letel, nov “poseben” predmet pa nam bo omogočal preigravanje starih šefovskih obračunov.

Remedy je namignil tudi na to, da znajo kmalu povezati vse svoje igre v eno vesolje. To pomeni, da bi se Control, Alan Wake in pozabljeni Quantum Break dogajali v eni resničnosti, kar bi zagotovo dalo povod za nove zgodbe.

AWE dodatek izide 27. avgusta, še ta mesec pa bo igra izšla tudi na Steamu, saj je do sedaj pripadala samo trgovini Epic Games.

NBA 2K21 dobil prvi igralni posnetek

0

Za NBA 2K21 smo do sedaj dobili en kratek dražilnik, ki je v bistvu pokazal samo potenje igralca Ziona Williamsona. Včeraj smo dobili bolj konkretni napovednik, ki pokaže novo poglavje košarkaške 2K serije v vsem svojem sijaju.

No, skoraj v vsem svojem sijaju saj je napovednik narejen iz tiste trenutne različice igre, ki jo bomo dobili za PC in PlayStation 4 ter Xbox One, tista za naslednjo generacijo konzol pa je za zdaj še skrita pred očmi.

Napovednik je v bistvu isti kot za vsako igro iz 2K serije: veliko vzdušne glasbe, gledanja košarkarjev med preigravanjem ter proslavljanja. Neke revolucije pri igranju ne pričakujte, saj bo razvijalec verjetno samo še bolj izpilil igralne mehanike in posodobil nabor ekip ter zraven vpeljal nov karierni način, ki bo skoraj zagotovo vseboval zanič zgodbo. Zanimivo bi bilo videti, če bi NBA 2K21 naredil nekakšen odsev resnične situacije in da bi nas zaradi koronavirus karantene namesto navijačev iz mesa in krvi na tribunah pričakali samo video zasloni. Žal se to verjetno ne bo zgodilo.

Kot se tudi verjetno ne bo zmanjšala količina nagnusnih mikrotransakcij. NBA 2K20 je bil v tem pogledu naravnost nagnusen in nikoli ne bom pozabil napovednika, ki je dejansko proslavljal mehanike hazardiranja. Ta je preprosto preveč slasten, da ga ne bi še enkrat prilepil spodaj.

NBA 2K21 izide 4. septembra.

Popularna Pokimane se za nekaj časa poslavlja od streamanja

1

Popularna Imane Anys, ki jo internetno občinstvo pozna pod imenom Pokimane, je včeraj na Twitterju izdala obsežno pismo, ki je v bistvu služilo kot začasno slovo od njenega medmrežnega življenja.

Pokimane je začela svojo Twitch potovanje leta 2013, ko je preigravala popularni igri League of Legends in Fortnite. Hitro je prerasla v ljubljenko občinstva in donacije so začele deževati iz vseh strani. Punca je skozi leta pridno nabirala nove sledilce in obdržala tudi stare, lani pa je nekaj svojih prispevkov namenila tudi drugim, saj je univerzi v Kaliforniji donirala 50.000 dolarjev.

V svojem včerajšnjem pismu je med drugim povedala, da si ni vzela premora vse odkar je 6 let nazaj opravila maturo. Napočil je čas za dopust, saj si mora napolniti baterije in zraven poskrbeti še za svoje duševno zdravje. Želi se vrniti v svoje prejšnje stanje, ko je delala vsebino z veseljem, za to pa bo najprej potreben en dolg počitek.

Pokimane in njeno delo se morda zdi enostavno in na neki način tudi je. Kdo ne bi nekaj ur na dan igral iger, se pogovarjal o aktualnih temah in zraven služil velike denarce? Vendar pa si kot javna oseba tudi pod velikim pritiskom, saj si neprestano pred kamero in vsak tvoja napačna beseda lahko zbudi orkan neodobravanja in kopanje v kontroverzijah. Pod podobnim pritiskom se je denimo nekaj časa nazaj znašal PewDiePie, ki se je prav tako moral za nekaj časa odklopiti od javnega življenja. Njegov dopust je takrat trajal en mesec in glede na njeno Twitter objavo, tudi njo čaka podobno dolg izostanek.

Tisti, ki si pa želite uspeti v internetni slavi pa ne odlašajte. Naš projekt Top YouTuber Slovenija 2020 še vedno sprejema prijave! Pohitite, saj bomo te nehali sprejemati že čez dober teden, nato pa se bo že začelo glasovanje!

Call of Duty Modern Warfare na PC-ju sedaj zasede več kot 220 GB prostora

0

Nedavno smo dobili 5. sezono za igro Call of Duty Modern Warfare, ki je te dni popularna predvsem zaradi svoje brezplačne battle royale komponente Warzone. Založnik Activision je tako pod eno streho spravil plačljive uporabnike in tudi tiste, ki radi za svoje večigralske avanture ne odštejejo niti centa. Vendar pa so oboji uporabniki včeraj prišli do krutega spoznanja: Call of Duty sedaj zaseda več kot 220 GB diska.

To je naravnost nepredstavljiva količina podatkov in kar malo smešno je, da lahko samo ena igra efektivno zasede en cel SSD disk. Igralci so malce čudno gledali že na začetku, ko je velikost presegalo 100 GB, sedaj pa se ob dvakratni velikosti ne smeje nihče več. Razvijalec Infinity Ward očitno ne verjame v kompresijo podatkov, igre pa ne želijo razdeliti na več delov. Ko je Activision še izdajal svoje naslove na Steamu, je veljala elegantna strategija, ko smo lahko bodisi sneli samo večigralski ali pa štorijalno kampanjo. Odkar pa so njihove igre na voljo samo na Battle.net platformi, pa je ta opcija žalostno poniknila, čeprav je začudoma še vedno na voljah na konzolah.

Te številke so sedaj že malce zastarele in so bile veljavne za januar 2020. Od takrat je Modern Warfare narasel za okoli 50 GB.

Uporabniki poročajo o različnih velikostih. Nekateri imajo na diskih vključeno možnost stiskanja podatkov, s čimer malce prihranijo na prostoru. A nekateri tega ne uporabljajo in pri njih je velikost narasla celo na 239 GB.

Diski so danes resda poceni in padla je cena tudi hitrejšim SSD diskom in morda nas želi Activision prisiliti v dolgo preloženo nadgradnjo naših strojnih komponent. Razvijalec je sicer za 5. sezono obljubil optimizacijo in manjše velikosti novih popravkov, a igralci pravijo, da je bilo to že večkrat rečeno, pa nikoli ni bilo nič od tega.

Zanimivo, kako je Activisionu malo mar za velikost njihove igre, saj po drugi strani razvijalec Bungie naravnost reže vsebino igre Destiny 2, saj je ta postala preveč obilna za vzdrževanje. Zagotovo s tem izgubljajo tudi nekatere igralce, zato je res čudno, da še kar napihujejo velikost svoejga najbolj uspešnega Call of Duty izdelka.

Samsung prikazal svoj največji telefon do sedaj: Galaxy Note 20 Ultra

0

Podjetje Samsung je včeraj razkrilo kup izdelkov, med katerimi pa so izstopali predvsem trije produkti.

Povsem nova serija S30 je še daleč stran, vendar nič ne de, saj Samsung ni nadgradil še čisto vse svoje linije. Včeraj so tako na svoj račun prišli vsi tisti oboževalci mobilnikov in tablic, ki stavite predvsem na velikost.

Tako smo končno prvič dobili vpogled v Galaxy Note 20. Note serija je vedno veljala kot za neki hibrid med tablico in mobilnikom, saj je velikost ravno dovolj velika, da lahko zadevo še pospraviš v žep in da lahko hkrati na njej delaš opravila, kot so zapiski ter navadne klice. Galaxy Note 20 bo naše žepe pošteno raztegnil, saj je to Samsungov največji telefon do sedaj.

Kot je že v navadi, bomo lahko Note kupili v dveh izvedenkah.

Običajni Note 20 bo vseboval Snapdragon 865 Plus procesor, 8 GB pomnilnika ter 128 GB prostora. Zaslon FHD+ bo v premer meril 6,7 palcev in se bo ponašal z ločljivostjo 2400 x 1080, vse skupaj pa bo poganjala 4300 mAh velika baterija. Priporočena cena je za zdaj 949 €.

Note 20 Ultra bo po drugi strani vseboval kar nekaj nadgradenj v primerjavi s svojim bratcem. Najprej je tu QHD+ zaslon velikosti 6,9 palcev ločljivosti 3088 x 1440, ta pa se bo lahko osveževal s 60 ali pa 120 Hz frekvenco. Osveževanje je odvisno od prikazane vsebine in tista najvišja bo zagotovo rezervirana za kakšne bolj napredne igre tipa Fortnite ali pa PUBG, če pa bo telefon poganjal manj zahtevne aplikacije, se bo zmanjšalo tudi osveževanje in s tem se bo prihranilo na porabi baterije. Tudi Ultro bo poganjal procesor Snapdragon 865 Plus, naprava pa bo vsebovala kar 12 GB pomnilnika. Baterija bo prav tako malce večja, saj bo velikosti 4500 mAh, prostora pa bo 128 GB, vendar pa bo naprodaj tudi 512 GB različica, obe pa bosta ponujali tudi možnost nadgrajevanja s SD karticami. Priporočljiva cena za 128 GB bo 1299 € ali pa 1399 € za 512 GB.

Poglejmo še primerjavo kamer.

Note 20:

  • 12 MP glavni objektiv
  • 12 MP ultraširoki objektiv
  • 64 MP teleobjektiv
  • 10 MP sprednja kamera
  • 3x optično zoomiranje
  • 30x povečava

Note 20 Ultra:

  • 12 MP glavni objektiv
  • 108 MP ultraširoki objektiv
  • 12 MP teleobjektiv
  • 10 MP sprednja kamera
  • 5x optično zoomiranje
  • 50x povečava

To sta dva glavna telefona, ki bosta v trgovine prispela 21. avgusta, prednaročila pa se odprejo nocoj ob 18.00 na njihovi uradni strani.

A to nista bila edina izdelka, ki ju prikazal Samsung.

Svojo luč pod reflektorji je doživela tudi nova tablica Galaxy Tab S7. Tako kot Note bo tudi ta prišla v dveh izvedenkah: Tab S7 in Tab S7 Plus. Navadna verzija bo držala 11-palčni WQXGA zaslon ločljivosti 2560 x 1600, bolj napredni Plus pa 12,4-palčni AMOLED WQXGA zaslon ločljivosti 2800 x 1752. Obe tablici bosta podpirali 120 Hz osveževanje in bosta v sebi držali napredne 4 zvočnike AKG, ki podpirajo Dolby Atmos tehnologijo. Priporočena navadnega modela bo okoli 550 € in Plus 720 €.

Za konec so tu še nove slušalke Galaxy Buds Live, ki bodo tokrat malce spremenile oblike. Mini fižolčki obljubljajo nadgrajeni zvok, prvič pa nam bodo te slušalke ponudile tudi aktivno dušenje zvoka. Baterija naj bi trajala do 8 ur, polnilna škatlica pa bo topot malce manjša kot pri predhodnikih. Cena se bo vrtela okoli 200 €, v prodajo pa stopijo že danes.

Mortal Shell izide že ta mesec, dobili smo tudi nov napovednik

0

Razvijalec Cold Symmetry nas je včeraj prijetno presenetil. V letu 2020 smo že vajeni vsega hudega, med drugim pa so nastradale tudi igre, ki konstantno doživljajo prestavitve. Vendar pa je Mortal Shell igra odporna na zlobni koronavirus in razvijalcu je uspelo razvoj pripeljati že do te stopnje, da bo izid napočil že čez slaba dva tedna!

Mortal Shell je vzbudil pozornost igralcev s svojim prvim napovednikom, ta pa je bil poln gotske arhitekture in ogromnih nasprotnikov, ki se jim je zdelo naše zamahovanje z mečem kot pikanje z zobotrebcem. Jasno je, da si je Cold Symmetry za vzgled vzel serijo Dark Souls in formulo praktično v popolnosti prekopiral. A nihče ni zaradi tega nanje preveč jezen, saj novih Dark Souls iger ne bomo dobili, razvijalec FromSoftware pa skrbno skriva svoj naslednji projekt Elden Ring.

Posebnost Mortal Shella je sistem lupin. Vsaka od njih pripada določenemu igralnemu razredu in lahko jih nadgrajujemo in uporabimo tudi v boju. Ta igralna prvina je v pisani besedi zmedena in treba jo je praktično preizkusiti. In to je veliko igralcev tudi storilo, saj je igra nedolgo nazaj stopila v odprti beta preizkus, ki ga je na svoje računalnike preneslo preko 350k igralcev.

Cold Symmetry je včeraj tudi uradno napovedal izid, ki se bo zgodil že 18. avgusta. Žal samo za Epic Games trgovino, saj bo na Steamu igra izšla šele naslednje leto. Dobra novica je, da za Mortal Shell ne boste odšteli polne cene, saj kljub prikazani kakovosti ne gre za AAA naslov, tako da lahko za 29,99 € pričakujete nekoliko krajšo izkušnjo. A te dni bomo vzeli vse, kar nam je ponujeno in že se veselim vnovičnega preklinjanja, ki mi ga vedno prinesejo Soulslike naslovi.