🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 304

Desperados III – Recenzija | Ubij, umri in ponovi – po kavbojsko

Te pri zaznavi naslova Desperados ni zgrabil napad nostalgije? Potem v začetku tisočletja najverjetneje nisi imel priložnost igrati sijajne kavbojske strategije Desperados: Wanted Dead or Alive. Ta naslov je doprinesel divjezahodni vpogled na strategiranje, privedeno na sceno preko Commandos: Behind Enemy Lines. A kljub temu, da pripadata obe igri zelo svojevrstnemu žanru, se je v tega tekom časa uvrstilo tako malo iger, da podvrst nikoli ni dobila pravega imena. Običajno jo tako uvrščamo med taktične realno časovne strategije. Čeprav to tehnično drži, imajo zelo malo skupnega s tipičnimi strategijami tipa Command & Conquer in Age of Empires. Njihova igralna zanka je dosti bolj prituhnjena kombinacija ugankarstva, tiholazništva in skrite eliminacije sovražnih enot. Z možnostjo vsesplošnega strelskega obračuna, ko ti enkrat popustijo živci.

Začetek tisočletja je res bilo zlato obdobje za ta žanr, z naslovi, kot so Desperados, Robin Hood in Commandos. To so vsaj trije izmed večjih, katere sem tudi sam imel priložnost igrati, vsekakor jih je bilo še dosti več. Ampak dandanes res težko najdeš nekaj, kar bo uspelo navdušiti stratege, kot je to uspelo tem trem. Vzemimo recimo Desperados: Wanted Dead or Alive. Pričel je franšizo, ki je do leta 2007 z izidom Helldorado prejela vse skupaj tri naslove. A nato sta franšiza ter žanr na splošno doživela zatišje. Leta 2012 se je njen razvojni studio Spellbound Entertainment po stečaju preimenoval v Black Forest Games. Njihova pot se ni nadaljevala z nadaljevanjem, po katerem so kričali oboževalci prejšnjih iger. Namesto tega so se v avgustu 2017 pretvorili v hčerinsko podjetje založnika THQ Nordic, s čimer je slednji med drugim seveda dobil tudi vse pravice do Desperados imena.

Tako so ti pričeli z načrtovanjem Deperados 3, katerega razvoj so naložili studiu Mimimi. Ti so se v 2016 namreč izkazali za sposobne v tem žanru s še eno odlično realnočasovno taktično strategijo Shadow Tactics: Blades of the Shogun. Tako so bili idealni kandidat za prebuditev taktične kavbojke. V 2018 je sledilo oznanilo, da je v delu nov Desperados naslov. Zdaj, 2 leti kasneje, pa je najbolj strateška kavbojska igra na Starem zahodu dobila nadaljevanje na računalnikih in konzolah.


Razvojna ekipa: Mimimi Games
Založnik: THQ Nordic
Platforme:
PC, PS4, XOne
Steam: Link
Datum izida: 16.6.2020
Cena: 49.99€

Zvrst: Taktična realnočasovna strategija


Enostavna zgodba o kompleksnih odpadnikih

Desperados 3 je, kot si verjetno že opazil, vse do mehke sredice čistokrvni vestern. Kljub gigantu Red Dead Redemption to ameriško obdobje v koncu devetnajstega stoletja z ogromno potenciala le redko dobi pozornost. Samo pomisli – od originalne igre je minilo že 19 let! Verjetno le redkokdo pomni, zakaj se je sploh šlo v njej.

Okoliši so raznoliki in polni zanimivosti

A ni ti potrebno obremenjevati glave s takšnimi malenkostmi. Pri Desperados 3 gre za narativnega predhodnika, postavljenega 11 let pred dogajanjem v prvi igri. Vseeno med igranjem zasledimo številne znane obraze, vključno z rednim junakom Johnom Cooperjem, ki tokrat zveni kot Charlie Sheen. Sama zgodba pripoveduje o tem, kako se je pričelo odpadništvo Cooperja in njegove bande se skupaj pričelo.

A ne pričakuj preveč od zgodbe, saj je ta v Desperados 3 zelo zelo plitka. Dobesedno vse je le majhna motivacija za tiščanje v raznovrstne situacije, s katerimi si se primoran soočiti v misijah. Večkrat pride do precej nelogičnih in slabo razloženih preobratov in narativnih kavljev, ki jih je preveč in so premalo realizirani. Na kratko je vse že večkrat slišana zgodba o represiji s strani železniških mogotcev. Zgodba, kjer so običajni ljudje primorani stopiti v čevlje odrešenikov, kar na divjem zahodu pomeni odpadnike.

Ampak čeprav zgodba ni kaj prida, to še ne pomeni, da niso vložili veliko časa v gradnjo osebnosti in dinamike med junaki. Med taktiziranjem tvoji odpadniki neprestano klepetajo in izmenjujejo opazke. Pričakovano namreč nadziraš par ali vse izmed petih raznovrstnih stereotipnih odpadnikov in vsi v klasičnem stilu žanra premorejo široko paleto sposobnosti. Preko njih lahko objektive razrešiš na prituhnjen način.

Nekomu je pravkar odzvonilo B-)

Veščine in edinstvena oprema likov segajo od očitnih, recimo Hektorjeve medvedje pasti in ostrostrelske puške Doca McCoya, do bolj specializiranih, kot sta Katina spretnost z uporabo krink in zapeljevanjem moških nasprotnikov. Najbolj nenavadna je voodoo duhovnica Isabelle, ki izrablja moč dominacije iz Dishonored 2.Tako se vse, kar se naredi enemu sovražniku, kopira na drugega. To se mogoče zdi preveč znanstveno fantastično za igro, ki cilja na realizem. Vendar ton v Desperados 3 ni dovolj resen, da bi te odvrnil od zanimivih taktičnih možnosti različnih sposobnosti.

Čas za soočenje

Sovražniki imajo jasno vidne stožce, ki prikazujejo njihovo vidno površino. Povzročili bodo vik in krik ter opozorili bližnje sovražnike, če bodo opazili tebe ali katero koli truplo. Osnova, ki velja za popolni standard v tem žanru. To pomeni, da ne moraš biti le previden, ampak tudi temeljit. Ena sama napaka ali štorasti klik lahko pokvari več minut previdnega skrivanja in čakanja. Na koncu nenehno nalagaš in znova zaganjaš odsek, ker je bil tvoj reakcijski čas eno milisekundo prepočasen ali sovražnik ni reagiral po tvojih pričakovanjih. Pacifistično tiholazenje brez uporabe smrtne sile je nasploh lahko zelo zafrustrirano, saj je vse zelo občutljivo, orodja pa omejena.

Nekatera javna območja omogočajo prosto sprehajanje

Na višjih težavnostih te prav tako opazijo skorajda instantno. To vedno vodi v vsesplošni strelski obračun, kjer pride do “sijaja” slaba umetna inteligenca sovražnikov. Če se Desperados 3 želiš lotiti brez skrivalništva, premisli še enkrat. Vse postane otročje lahko, če vsaj delno veš, kaj počneš. Pristop so hoteli narediti manj učinkovit z omejevanjem streliva. Ampak tega je kljub vsemu še vedno na pretek, če le ne pretiravaš. Več kot očitno je izogibanje pozornosti pravi način igranja, če želiš igro izkusiti na način, kot so si ga razvijalci zamislili. Drugače vse hitro razpade kot stari kreker.  

Ker se težav s shranjevanjem zavedajo tudi razvijalci, so vključili odličen način za shranjevanje, ki te opozori, ko nekaj časa nisi opravil nove shranjene pozicije in nekoliko odvrne agonijo poraza. Kljub frustracijam moram reči tudi, da je vse skupaj ekstremno zadovoljujoče. Trenutek, ko tvoja ideja le uspe, kot si si jo zamislil.

Seveda igra omogoča tudi uporabo določenih predmetov, kot je recimo tale strojnica

Do vsake situacije je tako možno nastopiti na svojevrsten način. Vendar pogosto že ena sama malenkost vse skupaj pahne v katastrofo. To je problematika vseh podobnih iger že od začetka, vendar je stil delovanja na robu še posebej privlačen za “speedrunnerje”, ki bodo absolutno oboževali igro. Isto velja tudi za lovce na dosežke, saj po uspešnem teku skozi posamezne misije odkleneš bonus objektive in dosežke za ponovno preigravanje.

Soočenje štorov

To pa nas privede do največjega problema igre. Od zelo zafrknjenega stila igranja bi seveda pričakoval odličen nadzor, mar ne? Oh, ne. Nadziranje zna biti ekstremno štorasto. Računalnikova izbira poti za malo daljšo hojo je v najboljšem primeru s prejemljiva, v najslabšem pa idiotska. Če mi je kaj res žrlo živce, je to nadzor. Ta je osnoven in je prejel le minimalno nadgradnjo napram starim igram.

Showdown način bi morali v celoti prenoviti, saj je absolutno katastrofalen

Višek je tako imenovan Showdown način. Klasično ustavljanje časa, ki v teoriji omogoča načrtovanje naslednjih ukazov preko čakalne vrste. Vse lepo in prav. Če ne bi bil površen kot vrag. Torej. Lepo načrtuješ naslednji ukaz. Ampak preden ga lahko izvedeš, moraš nadaljevati igro in nato čim hitreje udariti po gumbu za akcijo. Da bi se lahko ukazi izvedli takoj po nadaljevanju? Ma, kje.

V igri, kjer na višjih težavnostih štejejo milisekunde, je to nedopustno, saj nekaterih dejanj, kot je recimo počep, sploh ni možno dati v čakalno vrsto. Ampak problemu se boš izognil vsaj na najvišji težavnosti, saj tam ustavitev časa ni možna. Potem pa je kot pika na i tu še hrošč, ki omogoča zlorabljanje Showdown načina za instanten preskok trenutne animacije, kar omogoči enostavno pokončanje parih sovražnikov na kupu brez tveganja. Res ne vem, kako je lahko šlo narobe toliko stvari okoli tega koncepta. 

Vsak karakter ima raznovrstne sposobnosti in značilnosti, kot sta hitrost in zmožnost odklepanja ključavnic

Ampak naj te ta kritika ne zavede. Z misijami, ki lahko trajajo tri ali več ur, občudujem starošolsko zavezo igre. Vsebuje tudi takšen specifičen vizualni stil s fantastično zvočno podlago in odličnimi animacijami sploh v vmesnih sekvencah. Vendar mogoče niso v popolnosti izkoristili napredek tehnologije v času od popularnosti serije. Premalo so tvegali zavoljo varnosti, ob tem pa zamudili priložnost nadgradnje določenih mehanik. Vseeno. Kar se tiče vizualne plati Desperados 3 izgleda res izvrstno, delovanje pa je prav tako na ravni, brez sesuvanj in zatikanj, z odličnim nastavitvenim menijem, ki kar poka po šivih od vseh opcij.

Razsodba

(+) Ekstremno zadovoljujoče tiholazniško taktiziranje
(+) Raznolike misije, kjer lahko uporabiš svojevrstne pristope
(+) Odlično glasovno podajanje
(+) Raznoliki liki s svojevrstnimi sposobnostmi
(+) Uporaba okolja za prikritje grotesknih umorov
(+) Dolge misije, ki nudijo precejšen izziv
(+/-) Agresiven pristop je pogosto zdaleč najbolj učinkovit
(+/-) Precej osnovna zgodba
(-) Na čase absolutno grozen nadzor
(-) Ugibanje večkrat zahteva množično nalaganje shranjenih položajev
(-) Showdown sistem se v celoti počuti nedodelano

Začela se je Steam poletna razprodaja

0

Tradicionalna Steamova poletna razprodaja je zopet pred nami in tudi letos je razvijalec Valve znižal cene celemu katalogu iger. Veliko od teh iger je bilo v preteklosti že znižanih, a če morda takrat niste imeli denarcev, ste vmes zagotovo že prihranili dovolj cekinov, da si lahko privoščite kakšen nov naslov.

Posebnost letošnje razprodaje je zadeva imenovan Points Shop. Preko nakupov boste namreč nabirali točke, ki jih boste lahko nato zamenjali za razne nalepke in ozadja v Steam trgovini. Nič posebnega torej, a dodatna vzpodbuda za zapravljanje pride prav, nabiranje točk pa boste lahko nadaljevali tudi po tem, ko bo razprodaje že konec.

Poleg tega se je Steam očitno nekaj naučil od Epic Games platforme. Za vsak nakup v vrednosti 30 €, boste prejeli kupon v vrednosti 5 €, ki ga lahko zapravite pri svojem naslednjem nakupu. Sicer je Epic ponujal veliko večje bone, a dobra novica je vsaj to, da je Steam povzel to noviteto in v prihodnosti nas znajo pričakati večji popusti.

Poglejmo si nekaj najbolj zanimivih znižanj:

Celoten seznam popustov si lahko ogledate na naslednji povezavi, razprodaje pa bo konec 9. julija.

Cyberpunk 2077 urejavalnik karakterjev bo ponujal 5 različnih tipov sramnih dlak

0

Včeraj smo se čudili novim posnetkom igre Cyberpunk 2077, a razvijalec ni prikazal tistega najbolj pomembnega. CD Projekt RED je že nekaj časa nazaj obljubil bogat urejevalnik vašega karakterja V-ja in ta urejevalnik naj bi bil tako podroben, da bomo lahko celo prilagodili velikost naših genitalij.

K sreči je spletna stran Kotaku preizkusila tudi ta izjemno pomemben del igre, ki spominja na tiste konjske testikle v igri Red Dead Redemption 2. In odgovori so navdušili.

Urejevalnik v Cyberpunk 2077 bo omogočal vse običajne stvari, preko katerih v RPG igrah oblikujemo izgled karakterja: frizura, velikost, tetovaže in barva oči. Prilagajali bomo lahko tudi naše genitalije, tako da bomo lahko izbrali med dvema različnima penisoma in vaginama. Vsem tem bomo lahko seveda prilagajali velikost. Moč bo celo urejati sramne dlake, na izbiro pa bo 5 različnih spodnjih frizuric. Sploh nisem vedel, da jih toliko obstaja, predvidevam pa, da je ena od možnosti pobritost na nulo. No, vsaj upamo da je.

Naše genitalije bodo imele vlogo tudi pri igranju. Predvidevamo, da se bodo partnerji na naš paket različno odzivali, z velikostjo penisa pa je povezan tudi en dosežek, ki se v igri imenuje “Demolition Man”, oziroma “Demolition Femme”, če bomo igrali z žensko.

Načrtovanje naših banan in breskvic bomo lahko začeli 19. novembra, ko se bo zgodil uradni izid igre.

Cyberpunk 2077 dobil cel kup novih napovednikov

2

Kdo bi si mislil, da bodo neki Poljaki skupaj spočeli studio, ki si bo za delanje ene igre vzel skoraj 10 let in da bo ta njihov projekt postal najbolj pričakovan med igralci in bo premagal celo težkokategornike kot je denimo The Last of Us?

Cyberpunk 2077 je resnično postal tako velik naslov, da bi mu te dni bil edina konkurenca novi GTA. Razvijalec CD Projekt RED je pred kratkim prestavil izid na november, včeraj pa so ta udarec malce ublažili z novimi napovedniki, ki bodo malce ublažili nekaj mesečno čakanje do izida.

Tisti uradni napovednik nosi naslov The Gig in je dolg vsega dve minuti. Prikaže nekaj najbolj zanimivih igralnih novitet, ki so strnjene v kratko obliko. Vidimo lahko nekaj streljanja in vožnje avtomobilov, pojavi pa se tudi naš stari znanec Keanu Reeves, ki bo v tej igri odigral lika z imenom Johnny Silverhand. Razvijalec je med drugim tudi potrdil, da bomo v igri lahko izbrali začetno pozicijo, kjer bomo začeli igranje. Tako bomo lahko svoje potovanje začeli kot Nomad, ki se pojavi izven mesta in bo najprej moral sploh pridobiti vstop v Night City metropolo.

Dobili smo tudi malce daljši igralni napovednik, ki prikaže novost, imenovano Brain Dance. To je nekakšen urejevalnik, ki nam omogoča bolj podrobno preučevanje scen in dogodkov. Se spomnite v Witcherju 3, ko smo sledili rdečim sledem za osumljencem? No, Brain Dance je podobna a močno bolj razširjena mehanika, ki bo pomembno vplivala na igranje.

Žal CD Projekt RED ni ponudil nekega daljšega igralnega sprehoda, a je v začetku tedna večjim medijem poslal predogledno kopijo igre in IGN je na splet poslal 15 minut neprekinjenega igranja. V posnetku lahko vidimo sistem pogovarjanja in dialogov ter stranske naloge. Špil je naravnost čudovit, v posnetku pa lahko končno vidimo, kako bo Night City mesto izgledalo tudi ponoči. Razvijalec je že potrdil podporo za ray-tracing, vendar ni znano, ali so ti posnetki vsebovali vključene napredne grafične učinke.

Cyberpunk 2077 bomo lahko zagnali 19. novembra, do takrat pa imate še čas nadgraditi svoje PC konfiguracije. Strojna oprema vas čaka v naši partnerski trgovini EIGRE.si, kjer lahko najdete znižane cene za igro Cyberpunk 2077, tam pa vas čaka tudi izjemno redka zbirateljska verzija.

Stranger Things 3 in Aer: Memories of Old brezplačna na Epic Games trgovini

0

Epic Games trgovina tudi v 2020 bije vročo bitko proti svojemu konkurentu Steamu in ena od taktik je tudi ponudba povsem brezplačnih iger, ki jih aktivirate in obdržite za vedno. Ta strategija se jim je v primeru zastonjskega GTA 5 močno obrestovala, saj so njihove številke uporabnikov celo narasle do te mere, da so se začele lahko primerjati s s Steamom.

Včeraj je napočil četrtek, kar pomeni nove brezplačne igre. Tokrat si lahko privoščimo dva zalogaja: Stranger Things 3 in Aer: Memories of Old.

Stranger Things ime poznate vsi, ki redno vzdržujte svojo Netflix naročnino. Igra sledi seriji, v kateri se skupina otrok in tudi nekaj starejših ljudi bori proti grozotam iz druge dimenzije. Serija nosi pridih 80-ih, zato je tudi logično, da je igra obarvana v retro, pikslasto podobo. Pod svoje roke lahko primemo 12 različnih karakterjev iz serije, podprto pa je tudi sodelovalno igranje za dve osebi. Vaša kopija vas čaka tule.

Aer: Memories of Old je malce drugačen naslov, saj igramo vlogo samo enega karakterja – punce Auk, ki se odpravi na dolgo potovanje v deželo Bogov. Auk lahko jadra po zraku, kar prinese nekaj zanimivih igralnih mehanik, je pa igra precej kratka. Vaša kopija vas čaka na naslednji povezavi.

Čas za aktivacijo obeh naslovov poteče 2. julija, takrat pa nas bosta pričakali dve novi darili: preživetveni Conan Exiles in ugankarski Hue.

Kreativni direktor igre Assassin’s Creed Valhalla odstopil od projekta zaradi obtožb, da je dolgo varal ženo s svojo oboževalko

0

V preteklih dneh je stotine žensk opozorilo na trend seksualnega nadlegovanja v igričarski industriji. Pod obtožbami so se znašli pomembni razvijalci in tudi streamerji, vsem pa je bilo skupno to, da ga niso mogli zadržati v svojih hlačah in da so preko svoje moči, prepoznavnosti in dobre mere alkohola poskušali ženske zvabiti v svojo posteljo ali pa so šli korak dlje in namesto opolzkega govorjenja žrtev kar posilili.

Pod obtožbami se je znašlo tudi nekaj Ubisoftovih zaposlenih in včeraj je na vrh priplavalo dejstvo, da so se neprimerno obnašali tudi tisti na najvišjih pozicijah. Tukaj govorimo o Ashrafu Ismailu, ki je bil tisti glavni mož pri razvoju, po mnenju mnogih, najboljših Assassin’s Creed iger. Razvil je namreč Black Flag in Origins, trenutno pa je delal na razvoju naslednjega dela, ki nas bo zapeljal v vikinške vode – Valhalla.

Skratka, gre za pomembnega možakarja, ki pa si je v preteklosti privoščil grob spodrsljaj. 21. junija je relativno majhna Twitch streamerka z imenom Matronedea na splet prilepila par slik iz svojih pogovorov s Ashrafom. Povedala je, da sta bila v razmerju skoraj eno leto, da pa ni vedela, da je pred njo skrival ženo in otroke. Na eni od slik lahko vidimo, kako Ashraf nosi prstan, v privatnem pogovoru pa ji je povedal, da to nosi samo zaradi svojih staršev in nima zares žene.

Potem lahko vidimo SMS sporočilo, kako na kolenih prosi streamerko, da teh skrivnosti ne razglasi javno, vendar so njegove prošnje naletele na gluha ušesa. Matronedea je na Twitterju izjavila, da če nekdo konstantno išče partnerke, ki so 8-18 let mlajše od njega in so njegove oboževalke, potem izkorišča svojo moč za nečedne namene.

Ashraf se je na Twitterju opravičil vsem in povedal, da je njegovo življenje in življenje bližnjih uničeno. Zaradi tega se bo umaknil iz Valhalla projekta, saj želi urediti domače razmere, pohvalil pa je še ostalo ekipo, ki dela na projektu in si ne zasluži biti povezana s tem.

Danes ob 18.00 bomo dobili povsem nov igralni napovednik za igro Cyberpunk 2077

0

Končno smo prispeli do 25. junija in čeprav bi po vseh pravili sedaj morali že dva meseca preigravati igro Cyberpunk 2077, se to žal še nekaj časa ne bo zgodilo. Razvijalec CD Projekt RED je namreč originalni aprilski datum zamaknil že dvakrat, tako da bo igra sedaj izšla šele novembra, saj je na njej potrebno opraviti še nekaj kodiranja.

A nič ne de, saj bomo danes vsaj dobili novi napovednik. Tega bo razvijalec v sklopu konference Night City Wire prikazal danes ob 18.00, čaka pa nas nov igralni napovednik ter intervju z razvijalci. Celotna epizoda naj bi trajala okoli 25 minut, kar ni veliko, saj smo upali na predstavitev, ki bi, tako kot nazadnje, pokazala vsaj uro neprekinjenega igranja.

A razvijalec skrbno čuva svoje skrivnosti, saj je izid še precej daleč stran in prehitro razkritje ne bi služilo ničemur. Mimogrede, če že iščete prednaročilo, si oglejte ponudbo na EIGRE.si. Tam vas čakajo fizične kopije za vse sisteme, držijo pa tudi zbirateljsko različico, ki je baje ekstremno redka.

Posebna zbirateljska verzija pride slabih 250 €, a dejansko vsebuje cel kup vsebine za zbiratelje.

Prenos v živo boste lahko spremljali preko njihovega uradnega Twitch kanala.

Nova Pokemon igra je MOBA za telefone in Nintendo Switch

0

Nintendo je za včeraj napovedal povsem novo igro v Pokemon franšizi in oboževalci so ure pred uradnim razkritjem nemirno ugibali, kaj bi ta lahko bila. Za povsem nov del glavne franšize ni bilo veliko upanja, saj je Sword and Shield pred kratkim dobil prvi del sezonske prepustnice.

Ugibanja je bilo konec včeraj ob treh popoldne, ko je razvijalec The Pokemon Company pošteno presenetil vse in najavil projekt Pokemon Unite. Gre za večigralsko 5v5 MOBA igra, ki močno spominja na League of Legends.

Razlog te podobnosti ni naključen, saj naslov razvija kitajski Tencent, ki si tudi lasti razvijalca Riot in njihovo znamko League of Legends. Igranje tako ne bo veliko presenečenje: vsaka ekipa nadzoruje eno stran simetrične mape in poskuša po poteh priti do nasprotnikove baze. Razlika je v tem, da bomo tu namesto herojev nadzorovali prisrčne Pokemone, ki jih bomo lahko ulovili tako, da bomo bodisi stali na določenih točkah ali pa jih bomo pridobili preko borbe z nasprotnikom.

V video predstavitvi smo videli Snarlaxa, Pikachuja, Venusaura in kopico drugih, zagotovo pa jih bo končni produkt vseboval še veliko več.

Unite bo za igranje brezplačen, zato pričakuje veliko mikrotransakcij in odklepanje Pokemonov preko resničnega denarja. Igra še nima datuma izida, bo pa izšla za Nintendo Switch in Android ter iOS sisteme, potrjeno pa je tudi igranje med različnimi platformami, tako da se bodo vsi igralci udarili na istih strežnikih.

Stotine žensk spregovorilo o seksualnem nadlegovanju v igričarski industriji – na obtožni klopi se je znašlo ogromno popularnih streamerjev

3

V zadnjih dneh se je MeToo gibanje uradno preselilo iz filmske industrije v igričarsko. Stotine žensk je namreč spregovorilo o svojih izkušnjah in seksualnem nadlegovanju, ki so ga tiho trpele dolga leta in na zatožni klopi se je znašlo ogromno popularnih streamerjev, ki so izkoristili svojo moč in popularnost za nečedne namene.

Spisek žensk je tako obsežen, da je nekdo na ustvaril celo tabelo, ki se sproti posodablja in te dni drži že stotine vnosov iz strani različnih žensk. Te so svoje obtožbe javno razgalile na Twitterju in tako imate v priročnem seznamu cel kup povezav do teh obtožb.

Včeraj smo že pisali o tem, kako je bil neprimernega obnašanja obtožen priznani pisec RPG iger Chris Avellone, ki je obtožbe sprejel in se tudi javno opravičil. Vendar takšne obtožbe niso nič novega, saj je bil nečesa podobnega avgusta lani obtožen tudi priznani skladatelj Jeremy Soul, vsi pa se tudi spomnimo protestov v vrstah razvijalca Riot.

A zdi se, da so ravno včerajšnje obtožbe proti Chrisu Avellonu bile tista zadnja stvar, ki je opogumila tudi ostale ženske, da spregovorijo o svojih izkušnjah nadlegovanja v igričarski industriji.

Med obtoženimi se je znašel tudi popularni Joe Vargas, ki je bolje znan pod vzdevkom AngryJoe, saj ga je streamerka “Wookiemonster” obtožila neprimernega obnašanja. Vargas naj bi izkoristil svojo moč in jo poskušal izkoristiti za seks. Joe se je na obtožbe že odzval, Wookiemonster pa je nato izjavila, da je Joe ni nikoli napadel, a da je bilo njegovo obnašanje neprimerno.

Destiny streamer SayNoToRage se je javno opravičil, ko ga je več žensk obtožilo seksualnega nadlegovanja. To ga bo zagotovo tudi udarilo po naročnikih, saj je na stran žensk stopila Vanessa Vanasin, ki trenutno dela kot direktorica PR odnosov pri razvijalcu Bungiju. Povedala je, da s streamerjem že dolgo ne delajo in med vrsticami lahko razberemo, da bo tako tudi v prihodnosti.

Streamer ActaBunniFooFoo je bil obtožen posilstva, ki naj bi se zgodilo leta 2013. Streamer se je odzval na obtožbe in zadevo označil kot za veliko napako v presoji, hkrati pa je v svojem sporočilu zapisal, da se umika iz ustvarjanja vsebine, tako da je njegova kariera zaključena.

Seksualnega nadlegovanja je bilo obtoženih tudi več Ubisoftovih zaposlenih. Založnik je povedal, da takšne obtožbe vzamejo zelo resno in da bodo sprožili notranjo preiskavo. Zadevo resno tretira tudi Twitch, ki je na Twitterju izjavil, da bo podrobno pogledal vse obtožbe in partnerje tudi odklopil od svoje platforme.

Obtožb je res preveč, da bi jih vse zapisali v tem članku, tako da je najbolje, da si ogledate sledečo temo. Vsaka povezava vas bo peljala na neko nagnusno zgodbo – kot bi videl par hroščev ob preprogi, ko pa to razkriješ, naletiš na celo gnezdo mrčesa.

George R. R. Martin, avtor knjig Game of Thrones, naj bi v 2021 končno izdal naslednji del sage The Winds of Winter

1

Po slabo sprejeti zadnji sezoni serije Igra prestolov, so si oboževalci v brk mrmrali samo eno: “Vsaj na prihajajočo knjigo The Winds of Winter se lahko zanesem.” To pisatelj George R. R. Martin piše že dolga leta in čeprav naj bi knjige pri ključnih dogodkih sledile dogodkom iz serije, se bodo določeni odseki močno razlikovali.

Oboževalci zato upajo, da bodo knjige prinesle boljšo finalno bitko ter bolj smiselno razrešitev Daenerys štorijalnega loka. Vendar je problem v temu, da je George presneto počasen pisec.

Zadnji del, Vranjo gostijo, je pisal šest let in leta 2011 je izjavil, da upa, da bo nadaljevanje spisano malce hitreje. Od te izjave mineva že 9 let, The Winds of Winter pa je še vedno v postopku pisanja.

Končen produkt bo masiven, saj bo knjiga štela okoli 3000 strani in če bo založniku to uspelo spraviti v eno samo fizično knjigo, bomo lahko z njo brez problema pobijali mamute.

George R. R. Martin je včeraj no svojem uradnem blogu zapisal, da je pisanje knjige lepo napreduje. Zaradi koronavirusa je pisec ostajal doma in pridno pisal nove strani, zapisal pa je tudi, da je zdrav in da je strah za njegovo počutje odveč. George namreč ni več mlad fantič, saj jih šteje že 71, zaradi česar je tudi velika tarča novega virusa.

George je povedal, da glede na tempo pisanja pričakuje izid knjige enkrat v letu 2021. V zadnjem času je veliko svojega pisanja namenil karakterjem kot so Cersei, Asha, Tyrion, Ser Barristan in Areo Hotas, naslednji teden pa se bo njegovo digitalno pero vrnilo na Bravos. S svojim napredkom je zadovoljen in optimistično napoveduje izid nove knjige.

Problem je, da mu nihče več ne verjame. Od leta 2011 dalje je George praktično vsako leto napovedal, da je izid za vogalom, a potem od vsega skupaj ni bilo nič. Izid se je neprestano prestavljal in maja 2019 je na svojem blogu zapisal, da če The Winds of Winter ne bo na policah do avgusta 2020, potem imajo oboževalci njegov blagoslov, da ga zaprejo na otok na Novi Zelandiji in da bo tam ostal, vse dokler ne bo dokončal knjige. Od tega očitno ne bo nič, zato tudi njegovim obljubam za leto 2021 ni ravno za verjeti.

Jurski park je po 27 letih zopet najbolj gledan film v ameriških kinih

0

COVID-19 je po žepu pošteno udaril vse kinematografe. Ti so sredi karantene bili primorani zapreti svoja vrata in priliv svežih bankovcev se je povsem ustavil, skladno s tem pa tudi snemanje novih filmov, preko katerih bi lahko kina vabila gledalce v svoj objem.

Tudi v ZDA so kino sedeži dolgo ostali prazni. AMC Theatres je največja veriga kinov v ZDA in za prvo četrtino letošnjega leta so izračunali med 2.1 in 2.4 milijard dolarjev čiste izgube. Čeprav na ameriških tleh še vedno vlada karantena, se življenje počasi prebuja in med drugimi so tudi kinematografi začeli odpirati svoja vrata.

Vendar so pri odprtju vrat naleteli na problem, saj gledalcem kakšnega večjega naslova preprosto niso imeli za ponuditi. Založniške hiše so večje projekte zaradi strahu pred koronavirusom zamaknile za nekaj mesecev. Čakajo tudi na preklic karantene, saj bo takrat obiskanost kinov večja in skladno s tem bodo prodali tudi več kart.

Kinematografom tako ni ostalo drugega, kot pa da se odpravijo v klet in iz filmskih kolutov starejših klasik popihajo prah in jih ponovno zavrtijo na velikih platnih.

Film Jurski park se je tako po 27 letih od izida zopet pojavil na samem vrhu najbolj gledanih filmov preteklega vikenda, saj je zaslužil 517.000 dolarjev dobička. Na vrhu pa ni bil sam, saj je na drugem mestu pristal film Žrelo. V prvo deseterico sta prispela še E.T. ter znanstvenofantastični Nazaj v prihodnost. Samo še Gremlini manjkajo in svet bi se v celoti vrnil za skoraj 30 let v preteklost.

Zanimivo je, da se je originalni izid Jurskega prav tako zgodil junija in film je bil leta 1993 nepredstavljiva uspešnica. V kinih se je takrat vrtel kar leto in pol in iz predvajanja so ga umaknili šele oktobra 2014. V tem času je zaslužil 912 milijonov zelencev, kar z inflacijo v letu 2020 pomeni 1.6 milijard zaslužka. Leta 2013 smo dobili predelavo v 3D tehnologijo, ki je prinesla dodatnih 118 milijonov zelencev, tako da je to postal najbolj dobičkonosen projekt režiserja Stevena Spielberga.

Neverjetno je, kako je film prestal test časa in se ga splača ogledati tudi danes. Rohnenje tiranozavra preprosto ne bo nikoli zastaralo in še danes dvigne kocine, film pa vas čaka na Netflixu.

Minecraft prenovil podzemlje preko težko pričakovane Nether posodobitve

1

Ena bolj pametnih potez Microsofta se je zgodila leta 2014. Takrat so za več kot 2 milijardi dolarjev kupili razvijalca Mojang in s tem pridobili tudi pravice do njihove igre Minecraft. Takrat se je ta nakup zdel malce nesmiseln, saj je bil sicer Minecraft popularen, a igralci smo pričakovali, da ga bo kmalu nasledil kakšen bolj napreden naslov in da bo njegovo ime počasi utonilo v pozabo.

Vendar temu ni bilo tako. Piše se 2020 in Minecraft ni samo še vedno relevanten, ampak celo bolj popularen kot kadarkoli prej. Microsoft ga pridno poriva v ospredje pri vseh svojih konferencah, nedolgo nazaj pa smo tudi dobili samostojni odvrtek Minecraft Dungeons.

Včeraj so igralci originalnega Minecrafta dobili novo, sila obsežno posodobitev, ki popolnoma prenovi podzemni del igre. Čakajo vas štirje novi bio-domovi, kot so Soulsand Valley, Basalt Deltas, Crimson Forest in Warped Forest. Vsak od njih drži svoj poseben ekosistem, ki vam bo zagotovo ponudil ure raziskovanja in odkrivanja novih mehanik.

Podzemno Nether območje je precej nevarno in preživetje ne bo lahko. Čakajo vas novi sovražniki, kot so Piglini in Hoglini, ki vas znajo hitro pomalicati. A brez skrbi, saj se jih da prepričati v zavezništvo. Hogline lahko nahranite s Crimson gobicami, Piglini pa vas ne bodo napadli, če se boste mimo njih sprehodili v zlatem oklepu. Če imate v inventarju zlate palice, lahko z njimi celo trgujete. Kdo bi si mislil, da so prašiči tako zaljubljeni v zlato.

Posodobitev je že na voljo tako za Windows 10 kot tudi za Java verzijo, tako da lahko pričnete z igranjem takoj. Polni seznam sprememb si lahko preberete na uradni strani.

Madden NFL 21 dobil igralni napovednik

0

Dva športa, o katerih vem samo tiste osnove, a se nisem nikoli spustil v preučevanje podrobnosti sta ameriški nogomet in bejzbol. Sanja se mi tudi ne, ali imata ta dva športa v Sloveniji dovolj privržencev, da bi se založniku sploh splačalo v naše kraje pošiljati kopije digitalnih iger.

Vseeno se mi zdi, da je ameriški nogomet od te dvojice pri nas malce bolj popularen in navdušenci te panoge boste veseli, da bo letošnja digitalna igra Madden NFL 21 med drugim prispela tudi na Steam.

Za igro smo dobili tudi prvi bolj obsežen napovednik, ki pa kaže vizualno podobo, ki je identična prejšnjim delom. PC-jaši bomo namreč, tako kot pri FIFA seriji, letos prejeli inačico, ki bo zasnovana na igri za konzole trenutne generacije, medtem ko bosta PlayStation 5 in Xbox Series X verziji nosili lepšo podobo.

Založnik EA za NFL 21 napoveduje kar nekaj novosti. Podaje med igralci naj bi bile bolj natančne, prav tako bo spremembe dobila mehanika nošnje jajčaste žoge. Tu je tudi X-Factor 2.0, ki bo zvezdnikom dodal več unikatnih sposobnosti.

Madden NFL 21 prihaja 28. avgusta za PC, PlayStation 4 in Xbox One.

Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise dobil nov napovednik

0

Igra Deadly Premonition je danes stara že 10 let in na prvi pogled je videti kot neka tipična nizkoproračunska avantura v katero je neizkušen razvijalec zmetal kup idej in poskušal narediti neko kohezivno izkušnjo. V 99 % primerih bi to pomenilo recept za katastrofo, a Deadly Premonition nekako uspe na koncu dostaviti slastno jed, ki je skozi leta dobila kultni status.

Razvijalec TOYBOX Inc. se je odločil, da spočne tudi nadaljevanje, čeprav za njimi niti ni bilo neke velike potrebe. Tako je bil lani najavljen projekt Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise, ob najavi pa smo vsi presenečeno gledali, ko je bila igra najavljena samo za konzolo Nintendo Switch.

Približuje se tudi datum izida in razvijalec je včeraj prikazal popoln nov napovednik, ki igralce vabi v lepo okolico mesta Le Carré v Louisiani. Drugi del bo služil hkrati kot preddel in kot nadaljevanje in igralci se bomo selili med dvema lokacijama. Glavno mesto dogajanja bo Boston, a očitno bomo skakali med različnimi časovnimi obdobji in bomo tako obiskali tudi Le Carré.

Tokrat bomo igrali v vlogah agentov Davisa in Jonesa, ki morata v tihem mestu raziskati serijo grozljivih umorov. Vrača se tudi protagonist prvega dela, posebni agent York, ki ga vedno spremlja njegov namišljen kolega Zach.

Grafično igra ne bo podirala rekordov, a to niti ni pomembno, saj bo štela tista unikatna zgodba in zanimivi karakterji, ki so krasili tudi izvirnik. Ali bo razvijalcu uspelo ponoviti uspeh predhodnika bomo videli 10. julija, ko se bo igra tudi uradno pojavila na prodajnih policah.

Za bonus prilegam svoj posnetek igranja prvega dela, ki je moj prvi poskus delanja vsebine na YouTubu. Zadeva vas zagotovo ne bo navdušila, ampak lahko vsaj vidite nekaj igralnosti.

Brezplačni GTA 5 je število Epic Games uporabnikov močno približal Steamu

1

V letu 2020 se je zdelo, da se je vojna med digitalnima trgovinama Epic Games in Steam malce umirila. Epic Games je namreč malce umiril svojo strategijo napada in za njegovo trgovino se je pojavilo nekoliko manj ekskluziv.

A potem je platforma zopet udarila in igralcem ponudila brezplačne kopije igre GTA 5. Naval je bil takrat tako velik, da je celotna trgovina odpovedala delovanje, strežniška tla pa so se zatresla na njihovi celotni strežniški infrastrukturi, saj je pritisk čutila tudi njihova igra Fortnite.

Epic je nato nadaljeval z novimi, silami privlačnimi ponudbami, saj so brezplačno podelili še igre Civilization VI, Borderlands: The Handsome Collection in Ark: Survival Evolved. Vse to je zadostovalo, da je število uporabnikov močno naraslo in po dveh letih od izida je platforma začela končno konkurirati Steamu.

Med 14. majem in 18. junijem so tako dosegli dva pomembna mejnika: platforma je zabeležila 13 milijonov unikatnih uporabnikov, v enem mesecu pa je njihovo digitalno trgovino uporabilo 61 milijonov igralcev.

Steam je seveda še vedno trdno zasidran na prvem mestu. Lani so denimo dosegli rekord, ko je njihove storitve v enem mesecu zagnalo 95 milijonov uporabnikov, dnevno pa držijo preko 24 milijonov igralcev. Vendar razlike niso več tako velike in Epic Games je dejansko začel kazati konkurenčnost. Samo da bodo še naprej deževale brezplačne igre in mi se ne bomo preveč pritoževali. Predvideva se, da je Epic Games do sedaj vsakemu igralcu podelil za okoli 2000 $ brezplačnih iger.

Kljub negativnim kritikam igralcev, The Last of Us Part II podira prodajne rekorde

0

The Last of Us Part 2 je te dni star 4 dni, a internet se še vedno trese pod pritožbami igralcev, ki so bodisi razočarani nad igro ali pa jezni na kritike, ki so se drznili igri podeliti visoke ocene.

Od našega članka včeraj se je na Metacriticu pojavilo še dodatnih 15k recenzij iz strani uporabnikov, ocena pa je celo poskočila na 4,1. Ocena iz strani kritikov še vedno stoji na številki 95 in zdi se, da se bo tam tudi ustavila.

Vsa ta drama pa očitno ni pokvarila prodaje. Nasprotno, vsa ta debata okoli te dolgo pričakovane PlayStation 4 ekskluzive je morda celo dvignila prodajo in The Last of Us Part II je postala najbolje prodajana igra ob izidu v zgodovini konzole PlayStation 4. Do sedaj je ta rekord držal še en izdelek razvijalca Naughty Doga, Uncharted 4, The Last of Us Part 2 pa je njegov dosežek izboljšal za 1 %. Igra je tudi postala najbolje prodajana igra ob izidu v letu 2020 in iz prvega mesta tako izrinila Nintendov Animal Crossing: New Horizons.

Številke so impresivne, a niti približno dokončne, saj so v te statistike vštete samo fizične kopije igre. Glede na to, da ponekod po svetu še vedno vlada karantena, so digitalno prodane kopije zelo verjetno podrle kakšen rekord, vendar to statistiko za zdaj ve samo Sony in na njih je, da javno predstavijo svoje številke.

Chrisa Avellona, priznanega pisca RPG iger, več žensk obtožilo spolnega nadlegovanja

0

Presneto težko je, ko izveš, da tvoji heroji niso tako čisti in brezmadežni kot se zdi na prvi pogled. Tako je včeraj odjeknila novica, da je priznani pisec iger Chris Avellon v preteklosti izkoriščal svojo moč v industriji in spolno nadlegoval več mlajših žensk.

Chris je imel svojo besedo pri nekaterih največjih in najbolj legendarnih izdelkih igričarske industrije. Podpisal se je denimo pod igre, kot so Fallout 2, Planescape Torment in Icewind Dale. Leta 2003 je bil eden od ustanoviteljev studia Obsidian Games, od takrat pa je spočel igre kot so Knights of the Old Republic 2, Neverwinter Nights 2 in Fallout: New Vegas. Leta 2015 je zapustil Obsidan Studios in čeprav se je najprej zdelo, da je šlo za sporazumno ločitev, je Chris nato izjavil, da je studio zapustil zaradi zamer do drugih vodilnih zaposlenih.

Včeraj so nenadoma na površje privrele obtožbe glede seksualnega nadlegovanja in to kar v komentarjih na Twitterju. IGN je objavil intervju glede prihajajoče igre The Waylanders, na kateri je delal tudi Chris, ko se je pod komentarjem oglasila Karissa in opisala svojo izkušnjo glede Chrisa.

Avellone naj bi na konferencah oprezal za mladimi ženskami in naj ne bi sploh preverjal njihove starosti. Te bi nato opil in odpeljal v svojo hotelsko sobo, naslednji dan pa naj bi se pojavil na panelih z mačkom, medtem ko je bil ekstremno neprijazen do osebja in do svojih oboževalcev.

Karissa je potem več povedala za spletno stran PC Gamer, prosila pa jih je, da prikrijejo njen priimek, saj je zaradi obtožb začela prejemati grožnje s smrtjo.

Avellon naj bi jo na eni konferenci napil s pijačo in jo nato odpeljal v svojo sobo, skupaj s še dvema prijateljema. Chris se je nato spravil na Karisso kar pred kolegoma. Ta dva sta nato pijana zapustila sobo, eden o njiju pa je naslednji dan Karissi povedal, čemu je bil prejšnji večer priča.

Karissa se ni spomnila ničesar, imela je samo bežen spomin na poljubljanje, a zdelo se ji je, da je to sanjala. Ko je stopila do Avellona ji je ta povedal, da ga je zavrnila, vendar Karissa meni, da ni prišlo do posilstva samo zato, ker je takrat imela menstruacijo.

Povedala je še, da je na isti konferenci videla, kako je na enak način zvabil kasneje dodatna dekleta in da so ga na koncu prijavili organizatorju, ki je Chrisu prepovedal vstop na konferenco.

A njegovo obnašanje se je nadaljevalo in naj bi postalo samo še hujše. Obisidan naj bi Chrisa odpustil ravno zaradi njegovega neprimernega seksualnega obnašanja, vendar se je pisec nato samo preprosto preselil na druge projekte.

Njene besede je podprla Jacqui Collins, ki je trenutno zaposlena pri Riotu in skrbi za medijske odnose pri igri Valorant. Podelila je sliko SMS sporočila iz leta 2013, ko ji je Avellone sredi pogovora napisal par hudo neprimernih besed. Jacqui pravi, da je Chrissu oprostila, a da teh besed ne bo nikoli pozabila.

Avellone se je na obtožbe odzval in povedal, da ni nikoli želel prizadeti teh žensk in da je presečen, saj je bil mnenja, da je bilo njihovo slovo srečno.

Žal je navada tako filmske kot tudi igričarske industrije, da se obtoženi nima prilike zagovarjati in Chris je bil že odpuščen iz večih projektov, pri katerih je trenutno sodeloval. Razvijalec Gato Salvaje, ki je s Chrisom sodeloval pri razvoju The Waylanders igre, je izjavil, da je bila njegova pogodba zaključena že prejšnji teden. Chris naj bi k igri prispeval bolj malo scenarija, a zaradi obtožb bo ekipa podrobno pregledala njegove prispevke in jih po potrebi tudi odstranila.

Odzval se je tudi založnik Paradox Interacitve, ki skrbi za igro Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Chris je pri tej igri na začetku spisal nekaj vsebine, a ta je bila nato skozi razvoj odstranjena in njegove besede ne boste našli v končni verziji igre.

Avellone je bil veliko bolj vpleten v nastajanje igre Dying Light 2. Razvijalec Techland je izjavil, da takšne obtožbe obravnavajo zelo resno in po interni preiskavi so se odločili, da končajo svojo partnerstvo s Chrisom.

Kakšna je bodoča pot za tega priznanega pisca je trenutno nejasna, a glede na te obtožbe ne bi bili presenečeni, če je njegove kariere nepreklicno konec.

Microsoft ugaša Mixer in stopa v partnerstvo s Facebook Gamingom

2

Microsoft je včeraj presenetil vse in nenadoma najavil, da bo njihova pretočna platforma Mixer kmalu zaprla vrata, Microsoft pa bo namesto razvoja svoje ponudbe raje stopil v partnerstvo s Facebook Gamingom.

Novica je očitno presenetila vse, tudi največje Mixer partnerje, kot sta recimo Shroud in Ninja. Microsoft je na uradnem blogu zapisal, da bosta obe njihove dve največji imeni dobili pogodbo za Facebook Gaming, a da nimata do njih nobenih več obveznosti in se lahko odpravita tudi na Twitch ali pa YouTube.

Shroud je izjavil, da je hvaležen za vse spomine in da razmišlja o svojih naslednjih korakih. Podobnega mnenja je tudi Ninja, ki je ponosen na vse dosežke svojih sledilcev in da ga čaka še kar nekaj razmišljanja glede njegove naslednje poteze. Obe izjavi kažeta na to, da sta bila partnerja presenečena nad nenadno odločitvijo Microsofta.

Phil Spencer, šef Microsoftove Xbox divizije, je njihovo odločitev malce bolje razložil v intervjuju za spletno stran The Verge. Povedal je, da so se v bitko spletnih pretočnih platform spustili precej pozno in Mixer je na koncu v primerjavi s Twitchom in YouTubom preprosto privlekel premalo uporabnikov, da bi se jim splačalo vlagati denarce v nadaljnji razvoj platforme. Rast je bila premajhna in po nekaterih poročilih je obiskanost Mixerja med koronavirus krizo narasla za manj kot 1 %, medtem ko je konkurenca beležila visoke številke.

Microsoft gledalce in naročnike spodbuja, da v mesecu juniju vsem partnerjem namenijo preostale Emberje in Sparkse, saj bodo vsem Mixer partnerjem ta mesec podvojili izplačila. Vsi naročniki, ki imajo na računu še vedno neizkoriščene Emberje, bodo dobili denarce povrnjene v obliki Xbox darilnih kartic kot v zahvalo za njihovo lojalnost platformi.

Epic Games zaradi protestov iz Fortnita odstranil policijske avtomobile

Protesti v ZDA te dni ne pojenjajo in Black Lives Matter gibanje se je iz resničnosti preselilo tudi v virtualne svetove. Priča smo bili protestnim shodom v GTA 5, v še eni Rockstarjevi uspešnici, Red Dead Redemption 2 pa je pripetilo kar nekaj incidentov, povezanih z rasizmom.

Založnik Epic Games je slab teden nazaj izdal 3. sezono igre Fortnite in igralci so med prečesavanjem nove vsebine odkrili tudi skrito zanimivost. Policijski avtomobili so namreč povsem izginili iz igre in namesto njih so se pojavili povsem običajni avti civilistov.

Epic Games odstranitev policijskih patrulj ni najavil nikjer in to spremembo boste zaman iskali v popisu popravkov in sprememb. Kaj je razlog te spremembe ni znano, a spletna stran Wall Street Journal poroča, da se je to zgodilo zaradi protestov glede policijskega nasilja in kot podpora gibanju Black Lives Matter.

Skupnost nad potezo ni ravno navdušena, saj so nekateri mnenja, da se razvijalec ne bi smel spuščati v politične vode. Poleg tega želijo nekateri igrati igre ravno zaradi tega, da se umaknejo zmedi iz vsakdanjega življenja in je takšna poteza iz strani razvijalca samo vir frustracij.

K sreči umik policijskih avtov nikakor ne vpliva na igralnost, tako da večina ljudi spremembe sploh ne bo opazila.

Crash Bandicoot 4 uradno najavljen – dobili smo tudi prvi napovednik

0

Privrženci prisrčne maskote Crash že dve desetletji čakajo na tisto pravo nadaljevanje, ki ga založnik Activision nikakor ni želel izdati. Serija Crash Bandicoot je svoje življenje začela leta 1996 in po treh delih založnik ni več vedel kaj naj z njo. Dobili smo cel kup raznih odvrtkov, noben od njih pa ni bil tako kvaliteten kot originalna trilogija.

Ime Crash Bandicoot je zopet zaslovelo leta 2017, ko smo dobili predelavo prvih treh iger v paketu Crash N. Sane Trilogy, ta pa je kar letela iz prodajnih polic. Očitno so ljudje presneto pogrešali rjavega lisjaka, zato se je predvidevalo, da bomo kmalu dobili tudi četrti del.

Tega je Activision včeraj tudi uradno najavil, dobili pa smo tudi prvi igralni napovednik. Crash Bandicoot 4: It’s About Time je uraden naslov prihajajočega projekta, na njem pa dela razvijalec Toys for Bob. Verjetno zanje še niste slišali, a gre za priznani studio, ki je naredil predelavo Spyro Reignited Trilogy ter predelavo Crash N. Sane Trilogy za Nintendo Switch.

Prvi igralni napovednik je obetajoč. Kot ponavadi se bomo podili za vrsto znanih zlobnežev, ki so tokrat pobegnili iz oddaljenega planeta, njihov pobeg pa je raztrgal povezavo med dimenzijami, tako da nas čaka kar nekaj skakanja skozi različna časovna obdobja. Zdi se, da je razvijalec ohranil tudi tisto dobro dozico humorja iz prejšnjih delov, čemur v prid priča predvsem zaključek napovednika.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time izide 2. oktobra za konzoli PlayStation 4 in Xbox One. PC verzija za zdaj še ni potrjena, je pa založnik že izjavil, da razmišlja tudi o drugih platformah, tako da se zna tam pojaviti nekoliko kasneje.