🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 313

Avstralcem uspelo postaviti nov svetovni internetni rekord pri prenosu 44,2 terabajta na sekundo

Slovenci smo lahko izjemno hvaležni, da je naša internetna struktura tako razvita, da lahko tekmuje tudi največjim državam na svetu. V ZDA je denimo situacija povsem drugačna, saj so si tam večji ponudniki razdelili svoja ozemlja in zdaj zaračunavajo ogromne naročnine za mizerne povezave. Še huje je to, da imajo vsi ti večji ponudniki tipa Comcast ogromen vpliv v vladi in s svojim lobiranjem so izrinili tudi velikane tipa Google, ki je želel preko svojih Fiber povezav Američane spraviti v moderne čase. Nič čudnega, da je Musk vse skupaj poslal k vragu in začel graditi satelite, ki naj bi Američanom prinesli hitre povezave, ne da bi jih pri tem ovirali obstoječi internetni konglomerati.

Ta čip zna kmalu spremeniti internetno prihodnost.

Nekoliko boljša je situacija v Avstraliji, a tudi tam se ravno ne kopajo v bliskovito hitrih prenosih. A to se zna kmalu spremeniti, če bo nedavno uspešno opravljen test raziskovalcev iz univerz Monash, Swinburbe in RMIT našel plodna tla pri njihovih ponudnikih.

Podrli so namreč rekord v največji internetni hitrosti izven laboratorija in preko optičnega kabla so dosegli neverjetno hitrost 44,2 terabajta na sekundo. Ta neverjeten podvig jim je uspel s pomočjo “micro comb” optičnega čipa, ki vsebuje stotine laserjev za prenos podatkov in je manjši od kovanca. Še bolj navdušujoče je to, da jim je to uspelo na že obstoječi infrastrukturi. To pomeni, da se zna ta tehnologija uporabiti na relativno preprost in poceni način, ne da bi zapravljali milijone za polaganje novih kablov.

Na to je namignil tudi Dr. Bill Corcoran iz univerze Monash, ki je izjavil, da trenutno za to tehnologija čipa poteka globalna dirka in da bi jo vsi radi čim hitreje spravili na komercialno raven. Corcoran še ugiba, da bi znali to tehnologijo videti v praksi čez okoli 5 let.

Detroit: Become Human, Heavy Rain, Beyond: Two Souls prihajajo na Steam – demoti že na voljo za igranje

0

Razvijalec Quantic Dream je bil dolga leta zavezan konzolam PlayStation 3 in 4, tako da se je zdelo, da je Sony pod svoja krila dobil še en talentiran studio. Vendar so pred kakšnim letom hudo presenetili in nenadoma najavili, da bodo njihove igre ugledale tudi PC platformo.

Založnik Epic Games jim je takoj ponudil cel šop denarja za ekskluzivnost k Epic Games trgovini in Quantic je kupčijo seveda sprejel. Podpisana je bila pogodba za eno leto in ta se sedaj izteka. Razvijalec se sedaj pripravlja, da bodo igre izšle tudi na Steam platformi, kar bo seveda razveselilo veliko PC igričarjev.

Na Steamu bomo dobili njihove tri zadnje naslove, ki so tudi najbolj popularni. To so Heavy Rain, Beyond: Two Souls in Detroit: Become Human. Zadnjo igro smo opisali tudi mi in med igranjem smo se vsekakor zabavali, a očitno je bilo, da razvijalec že predolgo brenka na isto struno in da bo njihov naslednji naslov moral malce spremeniti formulo.

Quantic Dream igre namreč vsebujejo bolj malo igranja in od igralca zahtevajo bolj malo veščin. Vse se vrti okoli podrobnih in dolgih animacij in pogovarjanja ter izbiranja dialogov. Žal te naše odločitve premalo vplivajo na posledice, tako da na koncu dobimo igre, ki so sicer videti naravnost čudovite, a nosijo bolj malo substance.

Heavy Rain, Beyond: Two Souls in Detroit: Become Human že imajo svoje Steam vnose, vse tri pa držijo tudi brezplačne demote. Končni izid se bo zgodil 18. junija.

Ta World of Warcraft igralec lahko z enim udarcem porazi nasprotne igralce in celo raid šefe

0

Rextroy je en takšen prav poseben World of Warcraft igralec. Tu je tip, ki je igro že tolikokrat preigral, da mu je kljub ogromni vsebini, ki jo ponuja WoW, postalo dolgčas, zato je sam sebi postavil unikatne izzive.

Zato je poiskal svoj pri animeju One Punch Man in njegovo tehniko poraženja nasprotnika s samo enim udarcem uporabiti v World of Warcraftu. To seveda ni lahka naloga, a Rextroy je iznajdljiv igralec, ki se ne boji hoditi po meji dovoljenega in izkoriščanja hroščev za svojo dobrobit.

Igralec je svoje veščine najprej prikazal v trenutno najbolj zahtevnem raidu Ny’alotha, tam pa je s samo enim udarcem, ki je prizadel kar 115 milijonov škode naenkrat, porazil šefa Wrathiona.

Kako mu je to uspelo, lahko vidite v spodnjem posnetku, zadeva pa vključuje več korakov kot je držanje posebnega orožja Diver’s Folly ter izkoriščanje bombe Mantid Firebomb, ki lahko skupaj s posebnim “buffom” iz Catalyst ekspanzije na koncu ustvari ogromno škode naenkrat.

Rextroy je bombo Mantid Firebomb izkoristil tudi v svojem drugem podvigu, saj je po svetu ubijal igralce nasprotne frakcije in to prav tako s samo enim udarcem. Bonus točke si je tu pridobil še s tem, da je nasprotnika napadel povsem nag in pristaši Horde so lahko samo čudno gledali, kako jih napada nek nori nagec in jih porazi s samo enim zamahom orožja.

Bodite brez skrbi, saj so trenutne planjave Azerotha varne pred takšnimi napadalci. Rextroy je video izdal šele zdaj, ko je Blizzard že izdal popravek glede Mantid bombe in to lahko sedaj uporabimo samo še v tistem območju, kjer jo tudi sprva poberemo.

Family Man je igra, ki navdih črpa od serije Breaking Bad – na Steamu je že na voljo za igranje

0

Že dolgo si želim kakšno igro, ki bi mi pričarala tiste občutke iz odlične serije Breaking Bad, a se zavedam, da je moje upanje precej jalovo. Da bi ujeli zanimivo podajanje zgodbe in napete trenutke bi verjetno potrebovali velik studio, ki bi v takšen projekt vložil več let in tudi veliko denarcev in noben večji razvijalec ni zainteresiran za takšno nalogo.

A morda niti ne potrebujemo nekega velikega studia, saj je včasih dovolj zagnanost in dobra vizija. In morda bo ravno novo najavljena igra Family Man prinesla tisto kriminalno dramo, ki jo že toliko časa pogrešam.

Razvijalec Broken Bear Games na tem projektu dela že dolgih 5 let, par dni nazaj pa je igra končno doživela svoj izid. Gre za zgodbo, ki se dogaja v sončnem mestu Riverport, a to pod površjem skriva bolj mračno stran. Kot igralec bomo lahko izpolnili več ducat nalog, naša glavna naloga pa je, da v treh tednih zberemo dovolj denarja in odplačamo mafijo, preden nas ta s kiji obišče na našem domu.

Family Man obljublja, da bomo morali konstanto žonglirati med obveznostmi družine in našega kriminalnega življenja. Vse naše odločitve nosijo hude posledice in ob nespametnih potezah lahko končamo z ločitvijo in izgubo otrok.

Grafično je zadeva precej kockasta in spominja na Minecraft, a to je tu sekundarnega pomena, saj se vse vrti okoli zanimive zgodbe in reaktivnosti sveta.

Igro je že moč kupiti na Steamu po znižani ceni 14,39 €.

Nova Sherlock Holmes igra nas bo vrnila v detektivska mlajša leta

Razvijalec Frogwares skrbi za to, da vsake nekaj let dobimo novo Sherlock Holmes igro. Ta detektivska serija ni slaba, niso pa te igre neki presežek. Zadnja dva dela Sherlock Holmes: Crimes and Punishments in Sherlock Holmes: Devil’s Daughter sta bila povsem solidna izdelka, ki sta zadovoljila željo po raziskovanju in povezovanju različnih sledi.

Minila so že štiri leta, odkar smo si nazadnje nadeli detektivsko čepico in Frogwares je končno pri razvoju novega naslova napredoval do te mere, da nam lahko pokažejo kaj konkretnega.

Sherlock Holmes: Chapter One nas bo tako vrnil v Sherlockova mlajša leta, ko je najboljši detektiv na svetu star komaj 21 let. Razvijalec je povedal, da se v tej igri Sherlock zaveda svojega talenta, a je močno aroganten, zato se bo osebnostno precej razlikoval od prejšnjih iger.

Tokrat se ne bomo sprehajali po Londonu, ampak mediteranskemu otoku, naša naloga pa bo, kaj drugega kot pa, raziskovanje umorov in povezovanje različnih namigov v neko širšo sliko. Prisotno bo tudi nekaj bojevanja in izrabljanje okolice, preko katere bomo lahko nasprotnika ujeli v past. Vendar ne pričakujte preveč akcije, saj bo igranje v glavnem sestavljeno iz pozornega prečesavanja okolice in pogovarjanja s prebivalci otoka.

Dobili smo tudi prvi napovednik, Sherlock Holmes: Chapter One pa bo izšel enkrat v 2021.

Star Citizen lahko do začetka junija igrate brezplačno

0

Star Citizen je ena najbolj ambicioznih iger vseh časov, a ta njegova obsežnost zahteva svoj čas. In veliko, veliko denarja. Star Citizen je že davno tega porušil rekord igre, ki je preko denarja nabrala največ denarja za svoj razvoj in močno dvomimo, da bo kakšna igra kmalu zbila ta rekord. K sreči lahko igralci zadevo vsaj igrajo, pa čeprav gre za zdaj za zelo zgodnje verzije projekta. Bolje to, kot pa da samo gledamo napovednike.

Razvijalec Robert Space Industries se je odločil, da svojo prihajajočo igro Star Citizen ponudi povsem brezplačno za igranje vsakemu, ki si bo vzel čas in se registriral na njihovi strani. Brezplačno letanje se je sicer začelo že tri dni nazaj in ga bomo lahko izvajali vse do 1. junija.

V tem času bomo lahko preizkusili ladje iz UEE Navy vrst. Na voljo je ogromna količina vesoljskih plovil, ponudba pa se bo spremenila vsakih nekaj dni. Tako se splača dokaj redno pokukati v igro in vsake toliko preizkusiti nov vesoljski motorček.

Star Citizen je kljub večletnemu razvoju še vedno v alfa načinu. Razvijalec je pred kratkim naznanil nov načrt razvoja, ki je prestavil nekatere napovedane stvari preklical ali pa prestavil na kasnejši datum. Tudi največji zagovorniki igre počasi izgubljajo svoje potrpljenje, glede na tempo razvoja pa je izid igre še vedno leta stran.

Skyrim babica Shirley Curry se zaradi nesramnih komentarjev za nekaj časa poslavlja od YouTuba

0

O Shirley Curry, ki je internetnemu svetu bolj znana kot Skyrim babica, smo že pisali. Gre za 82-letno igralko, ki je presneto velika oboževalka igre Skyrim in je zaradi tega postala tudi hudo slavna. V svoje pisarne jo je celo povabil razvijalec Bethesda, ki je njeno podobo digitalno skeniral in tako se Shirley pojavila v naslednjem Elder Scrolls naslovu.

Svoje podvige redno prikazuje na YouTubu, nabrala pa je skoraj 900k naročnikov. Žal pa je Shirley ugotovila, da kljub velikemu številu naročnikov, njene prenose v živo gleda zelo malo ljudi. Njeni posnetki namreč naberejo med 5k do 10k gledalcev, kar je glede na naročnike zelo majhna številka. A žal je to kruta realnost ljudi, ki preko viralnosti pridejo do svojih naročnikov, saj velika večina teh ljudi nato sploh ne gleda novih posnetkov. Poleg tega je ugotovila, da večina njenih sledilcev njene video posnetke gleda povprečno samo 5 minut.

Vendar številke za Shirley niso tako pomembne, a vseeno so te cifre veliko pripomogle k njeni odločitvi, da se za nekaj časa poslovi od YouTuba. Velik del je igrala tudi njena publika, ki ji je pod komentarji konstantno govorila, kako naj pravilno igra in ne razumejo, da je Shirley tip igralca, ki uživa v igranju vlog. To pomeni, da ustvari karakter z zgodovino, ki govori neko svojo zgodbo in njeno igranje ne cilja na pol profesionalne vode, ampak želi igralcem pričarati bolj osebno potovanje karakterja.

Shirley se ne da več gledati takšnih neumnih komentarjev, ki jim mora pojasnjevati koncept igranja vlog. Prav tako je ugotovila, da ji ti komentarji povzročajo stres in višajo krvni tlak, česar si pri svojih letih ne more več privoščiti.

Povedala je še, da se počuti, kot da je neprestano pod mikroskopom in da se je veliko bolj zabavala, ko je igrala sama. Zato se je odločila, da se za 2 tedna poslovi od YouTuba in da se bo po preteku tega odločila, ali se bo ponovno vrnila na platformo. Vse to je bilo pojasnjeno v njenem zadnjem posnetku, ki pa je danes star že več kot tri tedne in od takrat nismo dobili novega posnetka. Vendar Shirley še vedno igra Skyrim, saj dokaj redno posodablja svoj Twitter profil. Upamo, da se kmalu vrne tudi v delanje posnetkov.

Assassin’s Creed Valhalla bo vseboval raperske bitke

Sem precej velik privrženec televizijske serije Vikingi, a sem trenutno nanjo kar malce jezen. Kako je lahko serija, ki je drugače precej verna vikinškim navadam, med vsemi svojim sezonami izpustila prikaz vikinških raperskih bitk?

Če se morda to sliši čudno, je to z razlogom, a je utemeljeno na resničnih dogodkih iz zgodovine. Vikingi so namreč že takrat poznali rap bitke, le da so se takrat te imenovale “Flyting“. Posedanje za mizo in popivanje je v tistih časih včasih postalo dolgočasno, zato so se nekateri spomnili, da bi bilo zanimivo nekoga povabiti na besedni spopad z rimami. Tako so začele deževati ritmične žaljivke in takšen besedni obračun je hitro popestril dogajanje za ognjem. Flyting so v vikinški mitologiji izvajali tudi njihovi Bogovi in v takšno prerekanje sta se spustila Thor in Odin, kjer je na koncu zmagal Odin.

K sreči bo flyting prisoten tudi v prihajajoči igri Assassin’s Creed Valhalla. To je nedavno najavil kreativni vodja igre Ashraf Alsmail, zraven pa je dodal tudi nekaj podobnosti.

Naš karakter Eivor bo med igranjem naletel na situacije, ko ga dejansko nekdo ne bo želel zaklati fizično, ampak samo ritmično. Naša naloga bo, da med rapanjem izberemo prave vrstice in osramotimo nasprotnika. Kako točno bo to potekalo še ni jasno, a nam se sliši, kot da bomo izbirali vrstice dialoga, za vsak odgovor pa bomo imeli omejeno količino časa. Ashraf je še povedal, da uspešnega kovača rim čaka tudi nagrada, a da bodo podrobnosti o tem znane kasneje.

Assassin’s Creed Valhalla je še precej daleč od izida, saj ga bomo lahko igrali šele nekje decembra 2020.

Ponudnik prevozov GoOpti po vsej verjetnosti zapira svoja vrata

Kot strela z jasnega se je na spletu pojavilo obsežno javno pismo, ki govori žalostno zgodbo ponudnika prevozov GoOpti.

Ta je na našem trgu prisoten že 9 let in v Sloveniji smo dolgo lahko izbirali med GoOptijevimi vožnjami in Prevoz.org ponudbami. Karantenska mrzlica je oba kandidata za nekaj časa zamrznila in sedaj, ko so se malce razkadili oblaki, se je izkazalo, da je zmagovalec samo en. To je postal Prevoz, ki te dni dosega rekordne številke, GoOpti pa je spoznal, da mu je zmanjkalo sape in zna zaradi titanskega dolga za vedno zapreti svoja vrata.

Uradne izjave še ni, a spodnje pismo sedanjih in bivših zaposlenih v podjetju GoOpti nakazuje, da se bo verjetno vrtenje njihovih koles kmalu ustavilo. Prevozni servis je zaposloval okoli 340 zaposlenih, ki so do zadnjega delali z zagonom, pa čeprav nekateri v teh časih niso dobili plače vse od januarja 2020. Žal se zdi, da je bilo njihovo čakanje, v teh hudih finančnih časih, zaman in na koncu se zna zgoditi, da bodo ostali praznih žepov.

Obsežno pismo razkrije razne grdobije. Med drugim je GoOpti obtožen delovanja, ki je podobno piramidni shemi, dolg pa te dni znaša celo 1.200.000 evrov. Natega naj bi bili deležni tudi potniki, ki naj bi bili oškodovani za okoli 800k evrov, podjetje pa jim je delilo ničvredne kode za popust.

Celotno pismo objavljamo spodaj, preberete pa si ga lahko tudi na sledeči povezavi.


Pozdravljeni,

skupina zaposlenih in do nedavnega zaposlenih pri GoOpti d. o. o. se iz obupa obrača na vas, zatem ko smo izčrpali praktično vse druge možnosti, da bi bili slišani. Zavedamo se, da naša zgodba ne prinaša novosti v slovenski gospodarski prostor, niti ni najhujša, ki se je ali se bo zgodila. Vseeno pa se nam zdi potrebno izpostaviti določene nepravilnosti, ki se v tem podjetju dogajajo, saj vpliv čutijo tudi stranke in partnerska podjetja.

V devetih letih obstoja je GoOpti postal glavni ponudnik prevozov do letališč v Sloveniji, širil pa se je tudi na druge trge, družba je v tem času relativno solidno poslovala. Leta 2017 je sledila reorganizacija, poslovilo se je nekaj sodelavcev in izvršni direktor je postal Marko Guček, ki je pridobil vso kontrolo nad podjetjem, preko zaupanja EBRD in ostalih investitorjev, ki so imeli pravico nastaviti direktorja.

Kljub nenehni rasti v vseh segmentih in na videz dobremu poslovanju, je družba ves ta čas ustvarjala relativno velik minus in v juniju 2019 smo izvedeli, da smo insolventni. Takrat je odstopila glavna računovodkinja, insolventnost pa se je prikrilo s črpanjem predplačil (takrat že v višini 400.000 evrov, kar predstavlja ok. 20% letnega proračuna podjetja in skoraj polovico predplačil). Že jeseni 2019 predplačila niso bila dovolj, družba je morala pridobiti 200.000 evrov bančnega posojila, da bi preživela zimo. Ves ta čas se v podjetju ni naredilo nič, da bi se izgubo vsaj zmanjšalo, če ne že saniralo.
Večino delavcev je predstavljala mlajša delovna sila, ki je bila pripravljena delati vse dni in ure v letu za manj od povprečne slovenske plače. Zahtevno delo so opravljali zagnano in vestno, žrtvovane so bile neštete neplačane nadure, delalo se je tudi med dopusti. Vse to, ker smo verjeli v podjetje in ekipo. Večina nas je sedaj odpuščenih, brez plačila že od februarja 2020.

Težave zaradi Covid 19 je GoOpti občutil nekoliko pred drugimi, že konec februarja, a je bil promet ta mesec vseeno izenačen z lanskim. Problem je bil v tem, da je podjetje postalo ogromna piramidna shema, ki brez svežega dotoka denarja ni moglo preživeti niti enega tedna, kaj šele meseca. Direktor Marko Guček je do 15.3. poslal na čakanje vse zaposlene, ko je bilo jasno, da bo država pomagala pri nadomestilih. Operacije so se zaključile s 16.3., saj opravljanje prevozov ni bilo mogoče. S tem ne bi bilo nič narobe, če ne bi hkrati s stornacijo vseh rezervacij do maja zaprli tudi klicnega centra, kar je zaskrbljene potnike povsem odrezalo od informacij. Dodeljene so jim bile nepravilne kode za popust, komunikacija s podjetjem pa še do danes ni omogočena. Že takrat se nam je zdelo izjemno čudno, da se tako zlahka zapravlja ugled podjetja, danes vemo, čemu.

Že v začetku marca so se začela odpuščanja, direktor vsak mesec odpusti najvišje možno število zaposlenih, kolikor lahko brez plana prestrukturiranja. Odpuščeni do danes niso prejeli na svoj račun nobenih izplačil od februarja naprej. Do danes sta bili odpuščeni dve tretjini zaposlenih, po direktorjevih besedah jih bo ostalo okoli 10 od več kot 50, med njimi direktorja Marko Guček in Tomaž Lorenzetti, direktorjeva žena in vodja marketinga Lea Šuliguj, Damjan Omerza, del računovodstva, del programerjev in peščica v operativnih oddelkih, ki dejansko edini poznajo delovanje podjetja.

Že marca se je začel boj za podjetje, oziroma bolje rečeno za programsko opremo podjetja, ki je edina večja vrednost. Medtem ko so nekateri lastniki želeli ohraniti podjetje kot je bilo, z reorganizacijo, direktor Marko Guček temu ni bil naklonjen. Našel je “investitorja” g. Stephena, (šlo naj bi za skrivnostnega posojilodajalca; op.u), ki bo s posojilom pol milijona evrov in plačilom enega evra prevzel podjetje, Marko Guček in Tomaž Lorenzetti pa bosta ostala direktorja. V tem času Marko Guček ves čas razvija nov projekt cargo, dostavo na dom, ki bi naj prinesla večjo količino prilivov. V luči dosedanjih projektov Marka Gučka nam je zaposlenim jasno, da gre za še en nasedli projekt, ki nima prave prihodnosti za GoOpti. V prejšnjih letih smo razvijali več sto tisoč evrov vredne projekte izven osnovne panoge, ki so se vsi izkazali za fiasko in pripomogli k slabemu finančnemu stanju.

GoOpti v tem trenutku dolguje bankam čez 200.000€, porabilo se je za okoli 800.000€ predplačil strank, 150.000€ manjka za plače in odpravnine od janurja, okoli 400.000€ je dolg franšizam in prevoznikom ter vsaj 100.000€ sprotnih neplačanih stroškov. Že v tem trenutku je jasno, da pol milijona posojila s strani skrivnostnega investitorja ne bo dovolj za obstoj podjetja, pokriti ne bo mogoče niti plač zaposlenih in prevoznikov.

Zaposleni smo prišli do informacije, da obstoj podjetja ni v planu. Marko Guček želi celotno skupino GoOpti s pomočjo g. Stephena prevzeti za 1 evro, nato najeti kredit s poroštvom države, zavarovan z znamko GoOpti, v višini pol milijona evrov in nato poslati podjetje v stečaj. Ob tem je potrebno omeniti, da g. Stephen kupuje nizozemsko podjetje, ki je lastnik trademarka in programske opreme, medtem ko so vsi zaposleni in dolgovi na GoOpti d.o.o.. Kot je Marko Guček sam poudaril, je edini interes tega investitorja programska oprema, ki jo potrebuje za logistično podjetje v Omanu, kjer je solastnik z nekim šejkom.

Boli nas, da se bo tako klavrno končala zgodba, ki smo jo s takim žarom gradili. Bili smo zaslepljeni s cilji, uspehi in vizijo, čeprav smo ves čas opažali, da niso vsi enako pripadni temu projektu. Že leta smo gledali direktorja na papirju in visoki plačilni listi, Tomaža Lorenzettija, ki se je v podjetju prikazal le na novoletni zabavi, hkrati pa zapravljal ogromne vsote denarja podjetja v zasebne namene. Prav tako je bila močno vidna prisotnost odvetniške pisarne mame Marka Gučka, Mire Puc (vir), ki je izstavljala več deset tisoč evrov vredne račune, čeprav smo praktično vse delali sami. Čudno je bilo tudi to, da smo vsako leto zrasli višje, kot smo pričakovali, oddelki smo bili pod planiranimi stroški, a milijonski minus je vsako leto vseeno bil. V podjetju je bilo kar nekaj ljudi z zelo visokimi plačami in dvomljivim doprinosom.

Ocenjujemo, da se je podjetje ves čas njegovega obstoja izčrpavalo s strani Marka Gučka in drugih, nas pa preseneča, da ostali lastniki tega v vseh teh letih niso opazili in ustavili.

Delno neaktivnost latnikov pripisujemo temu, da gre za večje institucije kot je npr. EBRD, ki jim tako majhno podjetje ni predstavljalo večjega interesa. Drugače si ne znamo predstavljati dejstva, da je bila za predsednico nadzornega sveta imenovana omenjena ga. Puc, zadnje finančno letno poročilo pa sega v leto 2017. Ob tem je potrebno poudariti, da smo zaposleni ves čas stremeli k čim bolj racionalni porabi denarja, vsak evro je štel. Ves čas smo tudi opozarjali, da se preveč troši in da to ni vzdržno. Kljub temu je direktor konec leta 2019, ko smo že bili v velikih finančnih težavah, zaposlil 9 dodatnih delavcev, 7 med njimi v neoperativnih oddelkih, z visokimi plačami, med drugim dodatnega direktorja Vaska Berdena. Ni potrebno posebno poudariti, da je to obremenilo mesečni proračun podjetja za več kot 25.000 evrov. G. Berden bi naj izboljšal poslovanje, a v 4 mesecih dela ni ugotovil drugega, kot da je edini prostor za prihranek v zmanjšanju plač na operativnih oddelkih in ukinitev bonusa v skupni višini 5800€ bruto, ki si ga je delilo 22 ljudi. Ves čas so bili pritiski na najnižje plače, ki da bi se morale še dodatno znižati, hkrati pa se nikoli ni nižalo najvišjih plač, ki so variirale med 3700€ in 6000€.

Podjetje je tako pričakalo Covid-19 v zelo slabem finančnem položaju in dobra rešitev ni bila mogoča. Pričakovali smo odpuščanja in nižanje plač v vseh oddelkih, a vseeno ne tako totalnega odpuščanja v operativnih oddelkih, ki zagotavljajo opravljanje storitev prevozov. Direktor Marko Guček je že ob nastopu epidemije povedal, da bo podjetje opustilo prevoz ljudi in se osredotočilo na dostavo paketov. Kljub temu se je še vedno prodajalo prevoze in tako dodatno goljufalo stranke, ki nas niso mogle kontaktirati. Zavajanje še vedno traja, saj je za direktorjev plan ključna pridobitev posojila z državnim poroštvom, kar se lahko zgodi le s pretvarjanjem, da bo podjetje storitve obudilo.

Po našem vedenju je direktor Marko Guček že prepričal večino lastnikov, da je edina možnost prodaja podjetja za en evro v zameno za posojilo. Zanimivo pri tem je, da se direktor ne trudi pridobiti posojila z državnim poroštvom, preden bi se to zgodilo, saj bi v tem primeru lahko poplačal večino terjatev takoj, ne šele v juliju. Kot že omenjeno, okoli 30 zaposlenih od februarja ni dobilo nobenih sredstev in so že v precej nezavidljivem položaju, to posojilo bi lahko rešilo vsaj njihovo zagato. Prav tako so v slabem položaju prevozniki, ki niso dobili plačanih prevozov. Vsaj eno podjetje je že v stečaju, po našem vedenju jih veliko ni moglo izplačati plač voznikom.

Izjemno slab menedžment in odtujevanje denarja iz podjetja je povzročilo direktno brezposelnost za skoraj 40 zaposlenih, hkrati pa odvzelo delo skoraj 300 voznikom in prevoznikom. Žalostno je, da direktor Marko Guček še vedno zavrača vsakršno odgovornost za nastalo situacijo, češ da gre za višjo silo, nikoli ni niti pomislil, da bi lahko bila krivda tudi na njegovi strani. Še več, zaposlenim, ki so se obrnili na delovno inšpekcijo in na izvršbe je preko skupne elektronske pošte celo grozil s tožbami, javno je blatil odpuščene, ki so se branili s pravnimi sredstvi zoper nekatere protizakonite odpovedi (odpustil je štiri delavce na očetovskem dopustu, kar je kasneje sicer storniral). Zdi se nam nedopustno, da bi se zaradi druge krize zakrilo resničen razlog težav v podjetju GoOpti, saj bi podjetje v normalni finančni kondiciji zlahka s pomočjo državnih pomoči prebrodilo to krizo.

Na medije se obračamo iz dveh razlogov. Prvi je ta, da se javno objavi, da podjetje nima namena naprej poslovati in da se stranke zaščiti pred izgubo denarja ter da stranke s kodami zahtevajo vračilo denarja, preden bo prepozno. Drugi razlog je razprodaja programske opreme za en evro. Ta programska oprema je nastajala z našim znanjem 9 let, v njej pa je tudi ogromno državnih in evropskih sredstev. Zdi se nam sporno, da bi nek omanski šejk na tako lahek način prišel do teh sredstev. Če že gre podjetje v stečaj, naj se vsaj ta sredstva proda ter poplača upnike. Moti nas tudi aroganca ga. Mire Puc, ki vehementno trdi, da instance prej kot v enem letu tako ali tako ne bodo uspele sprožiti nobenih postopkov, takrat pa to več ne bo pomembno. To se nam zdi poraz za pravno državo.

Jasno je, da veliko dokazov za naše pisanje nimamo in ne pričakujemo objave tega pisma. Vseeno pa so nekatera obremenilna dejstva neizpodbitna:

– Denarja na računih ni, predplačil in zapadlih obveznosti pa je za vsaj 1.200.000 evrov. Potniki so bili oškodovani vsaj za 800.000 evrov, dobili pa ničvredne kode za popust

– Podjetje GoOpti je bilo insolventno že junija 2019

– Direktor Marko Guček je zapravil denar iz predplačil, ki nikoli ni pripadal podjetju, saj so račune zanje izdajale franšize, ki bodo morale tudi plačati davek, čeprav tega denarja ne bodo nikoli dobile

– Zaposleni nismo dobili plač že od januarja, ko covid-19 še ni bil realnost

– Franšize in prevozniki niso dobili izplačil od februarja naprej, kljub izvedbi prevozov

– Direktor Marko Guček ni niti poizkusil pridobiti premostitvenega kredita in edina rešitev, ki jo ima sloni na skrivnostnem posojilodajalcu Stephenu, s sredstvi šejka iz Omana

– GoOpti je storniral vse skupinske prevoze potnikov od marca 2020 do konca leta 2021, čeprav je na spletni strani napisano le do decembra 2020

– Podjetje še ni in ne namerava zagnati klicnega centra za potnike niti po tem, ko bi naj že začeli prevozi

– Direktor Marko Guček je v marcu in aprilu selektivno izplačal nekaj plač ljudem, ki bi naj ostali v podjetju, medtem ko so vsi drugi ostali brez plačil

Vse to so lahko dokazljiva dejstva, ki jih lahko potrdi vsak zaposlen ali bivši zaposleni v podjetju, zelo verjetno pa tudi direktor Marko Guček ne bo mogel mimo teh dejstev, kljub temu, da se je doslej dobro izogibal odgovornosti.

Kaj boste storili s tem pismom je povsem vaša stvar, ne bomo se spuščali v vaše delo, prav pa je, da je javnost obveščena o dogajanju v podjetju, ki bo neposredno prizadelo okoli 340 zaposlenih in voznikov ter nekaj deset tisoč strank, ki so potovanja že vplačale. Upamo tudi, da se prepreči oškodovanje državnega proračuna, saj je jasno, da je pol milijona evrov bolje porabiti v podjetjih, ki si želijo poslovati naprej v Sloveniji.

Žal nam je, da si večina izmed nas izkušnje v tem podjetju ne bo z veseljem vpisala v življenjepis zaradi negativne konotacije, ki se bo držala te zgodbe, vseeno pa smo ponosni na prehojeno pot. Vemo, da smo delali dobro, v kolikor bi imeli sposobnejše vodstvo, bi bila to zgodba o uspehu.

Lep pozdrav!

Zaposleni in bivši zaposleni GoOpti

John Krasinski bo svojo YouTube oddajo Some Good News prodal televizijski mreži CBS, s tem pa je močno razburil internet

0

John Krasinski je večini bolj znan kot Jim Halpert iz serije The Office, ljubitelji grozljivk pa ga boste prepoznali tudi iz filma A Quiet Place.

Tip se je na vrhuncu karantene odločil izdati novo pogovorno oddajo Some Good News, ki jo je brezplačno ponujal na YouTubu. Format oddaje je bil precej preprost, saj je Krasinski prikazal pozitivne posnetke drugih ljudi, poklical v pogovor kakšno slavno osebo in v glavnem je bil namen širiti dobro voljo med ljudmi, ki so hudo potrebovali kakšno pozitivno novico.

Vendar se je izkazalo, da je John precej pretkana oseba, ki rada dobro zasluži. Koncepta oddaje Some Good News se je namreč spomnil že kakšnih 7 let nazaj, a ravno ta karantena se mu je zdela idealna prilika, da svojo oddajo predstavi celemu svetu.

In ni se uštel. Some Good News je v samo dveh mesecih nabral več kot 2 milijona naročnikov, vsako epizodo si je povprečno ogledalo 17 milijonov gledalcev, Krasinski pa je v tem času izdal 8. epizod. Zdaj, ko se karantena počasi povsod poslavlja, se je odločil, da s snemanjem zaključi in da pravice do oddaje proda televizijski mreži CBS.

Ta bo sedaj Some Good News ponujala v svojem pretočnem servisu CBS All-Access, ki pa je seveda plačljiv in je na voljo samo Američanom. Krasinski v novih epizodah ne bo več delal kot voditelj, ampak samo kot producent in vse skupaj je pošteno razhudilo njegove sledilce.

Gledalci se upravičeno počutijo izdano. Some Good News je delovala kot preprosta oddaja, ki je imela enostaven cilj: širiti dobro voljo med ljudi. To je počela brezplačno in po celem svetu, saj je YouTube dostopen vsakemu, ki si lasti kakršnokoli elektronsko napravo. Oddajo so ustvarjali predvsem drugi ljudje in pošteno je grdo, da bodo sedaj ravno gledalci prikrajšani za gledanje.

Po Krasinskem so preko družbenih omrežjih začele deževati negativne kritike in njegova simpatičnost in priljubljenost se je nenadoma razblinila kot milni mehurček. Veliko gledalcev se tudi sprašuje, v čem je sploh poanta nadaljnjega snemanja, če pred kamero ne bo Krasinkega, saj je veliko ljudi gledalo zadevo ravno zaradi njega.

Modifikacija, ki popolnoma predela The Witcher 3 teksture, dobila novo posodobitev in primerjalni video

0

O The Witcher 3 HD Reworked Project smo že pisali dva meseca nazaj. Gre za modifikacijo, ki je svoje življenje začela kmalu po izidu igre The Witcher 3, od takrat pa so avtorji pridno delali in skozi nove posodobitve v lepšo podobo preoblekli dobršen del igre.

Marca je izšla verzija 11.0, ki je polepšala pokrajino Toussaint iz dodatka Blood and Wine, sedaj pa je že izšla različica 12.0. Ta se je osredotočila na NPC-je oz. karakterje, ki jih srečamo skozi preigravanje. Ti nosijo cel kup različnih oblek in oklepov, in če te pogledamo bližje, lahko hitro vidimo kakšno zamegljeno teksturo. HD Reworked Project vzame vse te pomanjkljivosti in jim doda svež sloj barve. Dobra novica je, da avtorji niso delali nekih svojih izvedenk, ampak so za osnovo vzeli original in mu samo dodali potrebne detajle.

Žal The Witcher 3 HD Reworked Project 12.0 Ultimate še ni izšel, tako da se boste za zdaj morali zadovoljiti s preigravanjem prejšnje različice. Če se nameravate v kratkem podati v novo preigravanje Withcerja, potem vam svetujemo, da še malce počakate. Novosti v 12.0 različici so predobre, da bi jih zamudili, kar dodobra pokaže tudi zgornji primerjalni video.

Za vse posodobitve spremljajte uradno stran modifikacije.

To poletje si bomo lahko v Fortnitu gledali celovečerni film režiserja Christopherja Nolana

Fortnite že dolgo velja kot odlično orodje za promocijo filmskih ali pa glasbenih izdelkov. To smo nazadnje spoznali, ko si je virtualni koncert raperja Travisa Scotta ogledala številčno rekordna publika, a že prej je Fortnite redno serviral takšne ekskluzivne dogodke, ki si jih je bilo moč ogledati samo enkrat.

Spomnimo se, da je bilo eno sceno iz novega Star Wars filma moč videti samo v Fortnitu. Tudi tisti, ki so šli film ogledat v prava kina, so bili določene scene prikrajšani, samo zato, ker niso pač igralci Fortnita. Kar je precej trapasto, a številke gledalcev govorijo svoje.

Nekaj dni nazaj smo lahko v igri ogledali novi napovednik za film Tenet, ta pa bo pod režisersko taktirko Christopherja Nolana našel pot v kinih v sredini julija. Nolan pa ne bo s Fortnitom zaključil samo z enim napovednikom, saj si bomo lahko poleti v igri ogledali en čisto pravi celovečerec. Kateri film je to, za zdaj ostaja skrivnost, novico o predvajanju pa je na Twitterju najavil Geoff Keighley, ki ga med drugim poznamo kot organizatorja dogodka Summer Game Fest in velja za legitimen vir.

Nolan se je podpisal pod nekaj odličnih filmov, med njimi tudi pod trilogijo Batman filmov The Dark Knight. Epic in lastnik licence DC sta v preteklosti že sodelovala pri praznovanju Batmanove 80. obletnice in pri promociji filma Birds of Prey, tako da zna biti predvajanje filma o človeku netopirju naslednji logični korak.

Seveda ostaja vprašanje, kako uživantsko je lahko gledanje filma, medtem ko okoli tebe skačejo drugi igralci in ti motijo izkušnjo, a po drugi strani so kina že dolgo zaprta in nekateri ljudje pogrešajo skupinski ogled kakšnega filma.

Apex Legends namiguje na Steam izid

0

Igra Apex Legends je danes stara malce več kot leto in je imela za sabo precej razburkano zgodovino. Sprva so naslovu napovedovali, da je to prvi pravi ubijalec Fortnita, a razvijalec Respawn ni bil pripravljen na gromozanski uspeh igre, zato je s svojo prvo sezono pošteno zamočil. Od takrat je šla baza uporabnikov navzgor in navzdol, trenutno pa je stabilna.

A zna se zgoditi, da bo kmalu spet močno narasla. Založnik EA je konec lanskega leta napovedal, da bodo nekatere njihove igre zopet prišle na Steam. EA je namreč že leta nazaj zagnal svoj lastni servis Origin in tudi Apex Legends je prisoten samo na tej platformi. Vendar pa ta očitno ni dovolj dobičkonosna, tako da smo na Steamu že dobili Jedi: Fallen Order, sedaj pa se očitno pripravlja tudi lansiranje Apex Legendsa.

Da je nekaj na tem sta pred kratkim odkrila znana “dataminerja” Biast12 in Shrugtal, ki sta med pregledovanjem Apex Legends datotek odkrila nov vnos. Gre za sliko z imenom “v_charm_valve_potato” – okrasek, ki ga lahko nato dodamo na svoja orožja. Ta krompirjasti obesek morda ne izgleda kot kaj posebnega, a to pomeni, da niste oboževalec Valve iger. Ta krompirček, z nameščeno umetno inteligenco GLaDOs, je namreč igral vidno vlogo v njihovi igri Portal 2 – eni najbolj popularnih iger razvijalca Valve.

Žal ostajata Valve in EA zaprtih ust, pojavilo pa se je ugibanje, kdaj bi lahko Apex Legends prispel na Steam. Glede na to, da se je 5. sezona šele dobro začela, bodo verjetno razvijalci na izid na novi platformi počakali do izteka trenutne sezone. Ta se bo končala čez slabe tri mesece, tako da bi znali doživeti izid na Steamu nekje sredi ali pa celo konec letošnjega poletja.

Ubisoftu vendarle uspelo iz Android in iOS trgovin umakniti igro Area F2, ki je bila čist kopija Rainbow Six Siege

0

Če si ekipa razvijalcev vzame določen naslov za navdih, ponavadi dobimo izkušnjo, kjer je jasno, od kod so črpali ideje. S tem načeloma ni nič narobe, če potem svoji igralni izkušnji vcepijo svoje ideje in tako na koncu dobimo igro, ki je nekakšna prijetna mešanica raznih žanrov.

Problem pa nastane, če je tega zgledovanja preveč oz. če nekdo nesramno kopira celotno igro. To pomeni, da prenese tako grafiko, igralne načine in zvok, ne doda pa ničesar novega. No, razen novega naslova.

Točno to se je zgodilo v primeru igre Area F2, ki je bila na voljo samo za pametne telefone in tablice, ki so poganjali Android ali pa iOS operacijske sisteme. Mobilne igre vsebujejo polno takšnih klonov, ki pa so ponavadi premajhni, da bi bili vredni tožarjenja iz strani originalnih založnikov. Area F2 pa je bil malce drugačen, saj je začenjal dobivati na popularnosti in okoli njega se je celo nabrala skupnost.

Problem pa je bil, da je igra praktično popolna kopija popularnega večigralskega naslova Rainbow Six Siege. Ubisoft je šlo to seveda močno v nos in že nekaj časa nazaj je opozoril tako Google kot tudi Apple, da igro umaknejo iz svoje trgovine. Vendar se obe trgovini nista odzvali, zato je Ubisoft vložil tožbo proti obema podjetjema.

To je očitno zadostovalo, saj je bila igra končno umaknjena iz trgovin. Kitajski razvijalec Envy je na svojem Facebook profilu zapisal, da igra zaustavlja svoje storitve, a se ne bo predala. Area F2 bo prejel pošteno predelavo, saj bodo umaknili vso sporno vsebino in jo nadomestili s svojo. To bo dolgotrajen proces, saj je igra praktično popolna kopija in razvijalec bo moral pošteno zavihati rokave.

Več kot očitno je potreba za mobilno različico Rainbow Six Siege igre ogromna in morda je ta celotna zadeva imela celo pozitiven učinek, saj bo Ubisoft mogoče razvil povsem svojo verzijo za Android in iOS sisteme.

Igra je bila za igranje brezplačna, razvijalec pa je služil denarce preko mikrotransakcij. Vsi igralci so upravičeni do vračila denarja, več informacij pa lahko najdete na njihovi uradni strani.

Nova študija pokazala, da samo 10 % igralcev razvije odvisnost od iger

0

Odvisnost od videoiger je resnična stvar in kdo med nami se še ni zalotil, da je kakšen naslov preigraval celo do te mere, da je začel zapostavljati obveznosti iz resničnega življenja? Ravno v tej točki pa se razlikuje normalen človek od tistega patološkega igralca, saj se bo prekomernega igranja zavedal sam in bo z njim preprosto odnehal.

Koliko pa je takšnih patoloških igralcev, ki razvijejo pri igrah tisto pravo odvisnost? Ravno na to vprašanje poskuša odgovoriti nova študija, ki je za svoje ugotovitve potrebovala kar 6 let in je bila pred kratim objavljena v Development Psychology dnevniku.

Študija si takšnega letnega razpona ni izbrala po naključju, saj so raziskovalci želeli videti, kako vplivajo igre na človeka, ki je igre preigraval skozi puberteto pa vse do ameriške polnoletnosti.

Raziskava je pokazala, da 90 % igralcev ni kazalo odvisnosti od iger in tako je samo 10 % igralcev postalo odvisnih od igranja. Ti nesrečneži so pokazali večjo stopnjo depresije, agresivnosti, anksioznosti in sramežljivosti, kazali pa so tudi odvisnost od telefona.

V raziskavi je sodelovalo 385 ljudi, vsak od njih pa je čez leta izpolnil več različnih vprašalnikov, preko katerih so raziskovalci merili njihovo depresijo, tesnobo, sramežljivost, senzorično reaktivnost, prestopništvo, empatijo, tesnobo, agresijo, stres zaradi financ in problematično uporabo telefona.

Ugotovili so tudi, da imajo moški igralci, ki so odvisni od iger, velike težave pri druženju z drugimi in so tako antisocialni. 72 % igralcev ni skozi celotno študijo kazalo nobenih znakov odvisnosti, 18 % pa je kazalo nekaj simptomov, a se ti niso nato spremenili in niso peljali v tisto pravo odvisnost, ki jo je izkusilo zadnjih 10 % igralcev.

Raziskava je na koncu tudi razblinila tiste stereotipne opazke, da igralci živijo v mamini kleti in so navadni lenuhi. Tudi odvisni igralci, ki so dopolnili svoje dvajseto leto, so bili enako finančno stabilni kot tisti igralci, ki niso kazali nobenih znakov odvisnosti.

Strinjamo se s tem, kar je povedala Sarah Coyne, ki trenutno dela kot profesorica na univerzi Brigham Young:

“Mislim, da pri igrah obstaja veliko čudovitih stvari, pomembno pa je, da jih uporabimo na zdravi način in da nas ne posrkajo v patološko odvisnost.”

CD Projekt je prehitel Ubisoft in postal najbolj vreden založnik v Evropi

0

CD Projekt Group je založniška hiša, ki si med drugim lasti razvijalca Witcher iger CD Projekt RED in tudi digitalno platformo Good Old Games oz. GOG. Pisali smo že o tem, da so Poljaki nedolgo nazaj postali najbolj vredno podjetje na Poljskem, saj jim je uspelo po kapitalizaciji prehiteti tudi največjo poljsko banko. Takrat so postali drugi največji založnik v Evropi in so zaostajali samo še za Ubisoftom.

V začetku tega tedna je njihova vrednost zopet poskočila in prvič v zgodovini jim je uspelo prehiteti Francoze in si nadeti naslov najbolj vrednega založnika v celi Evropi.

Tržna vrednost Ubisofta je trenutno ocenjena na 7,82 milijard evrov, CD Projekt pa je po novem vreden 8,01 milijard evrskih kovancev. To ga postavi na prvo mesto po zaslužku, a ni nujno, da se bo tam dolgo obdržal.

Ubisoft namreč še zdaleč ni odpisan in razlog, da je krono prepustil svojemu zasledovalcu je tudi dejstvo, da že dolgo ni izdal nobenega novega naslova. Francoski založnik se je namreč zaradi slabe prodaje in kritik na račun igre Ghost Recon: Breakpoint odločil, da prestavi izid vseh svojih večjih franšiz.

Tako za to fiskalno leto načrtuje izid petih večjih iger: Watch Dogs: Legion, Rainbow Six: Quarantine, Gods & Monsters in Assassin’s Creed Valhalla. Peta igra ostaja za zdaj še skrivnost, a govorice kažejo, da naj bi bil to povsem nov del Far Cry franšize.

To so ogromne igre, ki bodo zagotovo prinesle veliko dobička, a tudi CD Projekt ne namerava počivati. Vsi vemo, da bomo 17. septembra dobili Cyberpunk 2077, okoli katerega vlada prava norija, založnik pa je še povedal, da trenutno ločena ekipa dela na še enem naslovu, za katerega se sumi, da je nov del Witcher franšize, prav tako pa bomo dobili še dva dodatka za Cyberpunk 2077.

Dirka za prvo mesto tako še zdaleč ni končana, največjo korist od nje pa bomo enkrat za spremembo imele končne stranke.

To poletje bomo dobili evrovizijsko komedijo Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga

0

Evrovizija je sicer za letos odpovedana, a to ne pomeni, da se letos ne bomo smejali raznimi čudnim pevcem v smešnih opravah. Hollywood se je namreč končno odločil pod objektiv vzeti najbolj znan pevski šov na svetu in se iz njega pošteno ponorčevati.

Tako je nekaj dni nazaj izšel napovednik za komedijo Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga, v kateri bosta glavni vlogi nosila igralca Will Ferrell in Rachel McAdams. Igrala bosta islandski dvojec pevcev, ki slišita na imeni Lars Erickssong in Sigrit Ericksdottir, naša junaka pa se bosta borila za zmago na najbolj prestižnem pevskem tekmovanju na svetu.

V filmu bosta med drugim nastopila tudi Pierce Brosnan in Demi Lovato, ta pa bi moral originalno iziti skladno z evrovizijskim tekmovanjem. To sedaj seveda ni mogoče, zato se je produkcijska hiša odločila še malce zamakniti izid, ki se bo po novem pripetil 26. junija.

Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga bo izšel ekskluzivno za Netflix, opomnik za ogled pa si lahko nastavite na sledeči povezavi.

Nekim norcem je uspelo naviti Intelov novi procesor Core i9 10900K na 7,7 GHz

3

Se zavedate, da na svetu obstajajo okrutna bitja, ki se najraje izživljajo nad strojnimi komponentami? Tem osebkom pravimo “navijači”, ki radi dvignejo delovne frekvence procesorjev, grafičnih kartic in pomnilnikov na nepredstavljive višine in s tem rušijo meje, ki jih komercialni produkti še nekaj časa ne bodo dosegli.

Eden takšnih norcev se imenuje Elmor in skupaj s svojo ekipo se je zaprl v Asusov laboratorij, tam pa je poskušal ugotoviti, do kakšne meje lahko pripelje novi Intelov procesor Core i9 10900K iz serije Comet Lake.

Gre za profesionalni podvig, ki se ga ne gre lotiti kar tako. Potrebuješ strokovne roke, veliko dobre strojne opreme in veliko, veliko hlajenja. Elmor je uporabil matično ploščo Asus ROG Maximus XII Apex, ki velja za najboljšo na področju navijanja. To je nato sparil z 8 GB DDR4-5000 Trident Z pomnilnika podjetja G.Skill, vse skupaj pa je poganjal operacijski sistem Windows XP.

Sistem je potreboval tudi dobro zalogo hlajenja in rekorderji pri svojih poskusih ne uporabljajo zračnega ali vodnega hlajenja, saj je to preprosto nezadostno. Tekoči helij je edina rešitev in tega potrebuješ veliko, saj ne bo ravno vsak poskus uspešen.

Ekipi je na koncu uspel rekordni podvig. Na vseh 10 jedrih in 20 nitih so dosegli delovno frekvenco 7.707,62 MHz pri napetosti 1,194 V, rekord pa je bil verificiran tudi na spletni strani valid.86. Visok takt je dosegel tudi pomnilnik, saj je ena palčka 8 GB DDR4 pomnilnika dosegla delovni takt 3332,7 MHz.

Ekipa je lahko ponosna na svoj dosežek, a rekorda glede najvišje frekvence enega jedra ni podrla. Na tem mestu še vedno ostaja podvig iz leta 2011, ko je eni ekipi uspelo dvigniti takt procesorja AMD FX-8150 na 8.429 GHz. Ta rekord je še danes vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov.

Fallout 4: New Vegas modifikacija dobila nov napovednik

0

Fallout: New Vegas je po mnenju mnogih najboljši in še zadnji dober Fallout naslov. Razlog za to je predvsem dejstvo, da je na njem delal razvijalec Obsidian, ki je sestavljen iz bivših članov originalnega studia, ta pa je razvil prva dva dela franšize.

Tudi New Vegas je nabral svoja leta, saj je izšel daljnega 2010 in oboževalci franšize Bethesdo že dolgo prosijo, naj vendarle odobri uradno predelavo, saj je igra za današnje čase precej težavna za igranje. New Vegas je bil že ob izidu slaven zaradi svojih hroščev in rušitev na domači zaslon, te dni pa ima težave tudi s poganjanjem na novejših operacijskih sistemih. Seveda se da veliko rešiti z modifikacijami, a teh ne zna namestiti prav vsak.

Bethesda na vse te prošnje za zdaj ostaja sluh, a nič ne de, saj so oboževalci že nekaj časa nazaj začeli delo na povsem svoji predelavi. Ta poskuša predelati celotni New Vegas v novejši pogon četrtega dela, modifikacija pa nosi naslov Fallout 4: New Vegas.

Gre za ogromen podvig in kdo ve, ali bo projekt sploh kdaj izšel v celoti. Končni izid je verjetno še leta stran, razvijalci pa so si naložili še dodatno delo, saj nameravajo na novo posneti vse zvočne dialoge. In če ste igrali New Vegas, potem veste, da je teh precej.

Pred nekaj dnevi smo prejeli nov igralni posnetek, ki končno prikaže tudi dialoge. V videu lahko vidimo karakter Oliverja Swanicka, ki se ga boste igralci originala spomnili kot tistega nadležnega tipa, ki je v mestecu Nipton zadel loterijo in se tako izognil zagotovi smrti. Novi zvočni igralec celo ni za odmet, tako da zna biti zvočno podajanje celo na visoki ravni.

Žal ne vemo še ničesar novega glede morebitnega datuma izida, tako da se naše čakanje nadaljuje.

Organizacija PETA protestno napadla igro Animal Crossing in zahtevala rešitev rib iz akvarijev

0

Animal Crossing: New Horizons je eden izmed večjih hitov letošnjega leta. Nintendo je v prvih šestih tednih od izida prodal več kot 13 milijonov izvodov igre, ta zanimiva in družinsko prijazna igra pa je začela kmalu polniti naslove člankov tudi zaradi povsem drugih razlogov, ki jih verjetno ni pričakoval niti sam razvijalec.

Animal Crossing je v bistvu preprost peskovnik, v katerem lahko lovimo živali, se bavimo z ribolovom ter opremljamo svoje hišice. Ustvarimo lahko tudi povsem svojo vsebino in nekateri so igro zato izkoristili za proteste proti kitajski vladi ali pa za ustvarjanje virtualnih pogrebov in spomenikov.

Nedavno je v igro prinorela tudi svetovno znana organizacija PETA, ki se bori za pravice živali. Te dni vlada karantena, zato je skupinsko napadanje in protestiranje prepovedano v resničnem življenju, vendar ni nihče nič rekel za virtualnega. PETA se je tako odločila, da nakupi nekaj Nintendo Switch konzol in se skupinsko spravi nadlegovati igralce v New Horizons.

Za tarčo so si zbrali virtulni muzej Blathers’ Museum, pred katerega so postavili razne transparente, ki so igralce opozarjali, da ribe ne spadajo v akvarij, ampak v morje. Nato so zgrmeli še v notranjost muzeja, kjer so med tekanjem skandirali “Izpraznite akvarije” in “Ribe so naši prijatelji”. Nato so še obstopili lastnika muzeja, virtualno sovo Blathers, ki naj bi igralce spodbujal, da vzamejo ribe iz naravnega okolja in jih preselijo v akvarije.

Vse te svoje podvige so delili preko svojega Twitter profila, tam pa so objavili tudi povezavo do vodiča za vegansko preigravanje igre Animal Crossing. Ta vodič prepoveduje lovljenje živali, gradnjo pasjih hišic in nošenje oblek iz živalskega krzna, kar nekako pomeni, da v igri ne boste ravno veliko napredovali.

Kljub vsem kritikam vidi PETA v Animal Crossing tudi pozitivne stvari. Všeč jim je denimo to, da so živali predstavljene kot žive stvari, s katerimi delimo svoj svet in jih ne bi smeli ubijati. Seveda so nato prilepili še kup Twitter objav, kjer lahko vidimo okrutno pobijanje živali, ker je to pač PETA.

Igralci nad njihovimi podvigi niso bili navdušeni. Nekateri so na Twitter objave odgovorili s slikami hamburgerji, en komik pa je prikazal uboj krave v Minecraftu.