🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 323

Nesramna Twitch streamerka se danes že opravičuje

0

Včeraj smo pisali o Twitch streamerki InvaderVie, ki je dobila brihtno idejo, da bi do večjega števila donacij prišla tako, da začne preprosto poniževati vse svoje gledalce.

V času koronavirusa, ko ljudje ne vedno točno kako bodo plačali osnovne surovine za preživetje, se je njej zdelo pametno dvigniti svoj glas glede donacij. Med njenim razmišljanjem so bile pogruntavščine kot so “če nimaš 5 $ za donacijo ne bi smel gledati Twitcha” in “vsi, ki se pritožujete, verjetno sedite doma in divje potiho masturbirate, medtem ko se vaši starši v sosednji sobi pritožujejo, kako so razočarani med vami.”

Precej sporne izjave, a InvaderVie je povedala, da stoji za svojimi besedami in da se zanje ne namerava opravičevati.

*Zaženi Curb Your Enthusiasm glasbo*

Kar smo včeraj ugibali, to se je tudi zgodilo. InvaderVie je ugotovila nespametnost svojih besed in je danes na Twitchu izpovedala globoko opravičilo.

To je bilo izvedeno kot po scenariju. Čeprav InvaderVie ponavadi nosi bolj izzivalne obleke, se je tokrat oblekla bolj katoliško in začela izpovedovati svoje srce. Ker seveda, zadeva je resna in se je temu treba obleči primerno.

“Kar sem rekla je bilo grdo in neumno. Tisti posnetek ne izraža mojih pravih čustev in izraža stališča, ki jih jaz ne držim…” In bla bla bla bla…

Dovolite mi na tem mestu malce zabarvanega jezika.

InvaderVie, odjebi. Res, odjebi. Vrh glave imam teh streamerjev, ki končno pred kamero spregovorijo tisto, kar mislijo in potem dan kasneje, ko vidijo padec naročnin, hitro snemajo iskrena opravičila. Punca v tem opravičilu govori, kot da so jo obsedli vesoljci in ni mogla nadzorovati svojih dejanj.

Kar je bilo rečeno, je bilo rečeno in če si kreten, se vsaj sprijazni s tem, da si pač debil. To bi bilo bolje, kot pa da moram gledati neko lupino od človeka, ki z lažnim nasmeškom skriva svoja čustva.

“Rekla sem stvari, ki jih nisem mislila in so bile zlobne. Zavedam se tega.” Kaj to sploh pomeni?

Kakorkoli že, punca je v novem posnetku povsem spremenila svoje obnašanje. Nenadoma se zaveda, da je tistih 5 $ lahko za nekaterega precej pomembnih in da je naredila napako, ko je vse gledalce porinila v isti koš.

“Simpsi” bodo verjetno opravičilo svoje princese z veseljem sprejeli, res pa upam, da ostala Twitch skupnost njenih besed ne bo še kmalu pozabila in tudi oprostila.

Izvorna koda za CS: GO in Team Fortress 2 ušla na splet – Valve pomirja, da ni razlogov za paniko

0

Včeraj je širom interneta nenadoma odjeknila petarda. Nenadoma se je na spletu namreč pojavila izvorna koda iger Counter-Strike: Global Offensive ter Team Fortress 2 in igralci so množično pričeli panično zapuščati strežnike v strahu pred apokalipso.

Razlog za preplah je bil upravičen – izvorna koda namreč vsakemu razkrije vse skrivnosti in ranljivosti kode, kar zna priti prav kakšnim hekerjem. Ti nato lahko zadevo izkoristijo za proizvajanje novih goljufij, tisti bolj zlobni pa lahko celo najdejo ranljivosti in preko njih napadejo računalnike, ki trenutno poganjajo to razkrito kodo.

Dva popularna Team Fortress 2 strežnika Red Sun in Creators.TF sta začasno ugasnila svoje operacije, saj je strah narasel celo do te mere, da sta obe igri nekaj časa veljali za zlonamerno programsko opremo. Takšna ranljivost bi bila hud problem: TF 2 morda res ni več tako popularen kot včasih, a Counter-Strike med karanteno podira rekorde in potencialni napadalec bi lahko zagrenil življenje številnim igralcem.

Valve se je nato oglasil na Twitterju in začel pomirjati razburjene igralce. Pregledali so pobeglo kodo in ugotovili, da gre za omejeno CS: GO kodo, ki so jo pridobili partnerji leta 2017 in se je na spletu originalno pojavila leta 2018. Povedali so še, da igralci trenutno nimajo nobenega razloga za paniko ali pa da bi se izogibali igranju igre.

Counter-Strike: Global Offensive je namreč od leta 2018 dobil ogromno različnih posodobitev, zaradi česar naj bi izpuščena koda bila praktično neuporabna.

A nevarnost je vseeno še vedno prisotna. Team Fortress 2 namreč že dolgo stagnira in Valve zanj v zadnjih letih ni izdal nekih večjih popravkov, ki bi drastično spremenili izvorno kodo, ki je ušla na splet. Uradni Twitter račun sicer pravi, da razlogov za paniko ni, a igralci še vedno niso pomirjeni.

Več bomo izvedeli, ko Valve naredi detajlno preiskavo, obljubili pa so, da bodo redno obveščali medije o novostih.

Se bo eden najboljših negativcev v igrah, Vaas iz Far Cry 3, vrnil?

0

Far Cry 3 je danes star že kar 8 let, vendar med poznavalci te serije velja še vedno za najboljši del. Deloma si Fr Cry 3 zasluži to čast zaradi nostalgičnih razlogov, saj je Ubisoft prav s tem tretjim delom začel nekakšen preporod franšize in nadaljevanja od te začrtane formule niso pretirano odstopala.

Velik del pri uspešnosti trojke pa nosi tudi antagonist z imenom Vaas Montenegro, ki v Far Cry 3 sploh ni bil končni šef, a je vseeno prevzel srca vseh igričarjev. Zvočno ga je superiorno upodobil Michael Mando in ta je bil tako dober v svoji vlogi, da je moral Ubisoft zaradi njega spremeniti dober del igre. Vaas naj bi sprva nosil manjšo vlogo, vendar se je testerjem tako priljubil, da se mu je Ubisoft odločil posvetiti več časa na naših zaslonih. Zato so morali spremeniti zgodbo, dodati nove animacije in znova v studio poklicati zvočnega govorca. Zadeva se je splačala in Vaas je tako postal eden najbolj zanimivih negativcev iz videoiger.

Igralec Michael Mando je pred kratkim na Redditu odgovarjal na vprašanja svojih oboževalcev. Tip je od igre dalje napredoval v nastopanje v filmih in serijah: videli smo ga v Spider-Man: Homecoming, trenutno pa ga lahko spremljate v seriji Better Call Saul. Vendar nekateri njegove vloge v Far Cry 3 niso pozabili, zato je en oboževalec omenil ta lik in Michael mu je v odgovor namenil naslednje besede:

Card

“Vaas je moja duhovna žival. Ta lik mi bo vedno pri srcu, saj sem pomagal pri njegovi ustvaritvi. Še vedno me prepoznajo kot Vaasa in pri ljudeh čutim ljubezen do tega karakterja in to me naredi zelo srečnega. Kdo ve, morda se bom kmalu zopet vrnil v to vlogo?”

To je kar pošten namig, da morda Ubisoft pripravlja oživitev njegovega karakterja. Nas morda čaka nov del Far Cry franšize? Morda pa bo Ubisoft preselil Far Cry serijo tudi na TV v obliki serije? Francozi zadnje čase vedno bolj pogledujejo proti televiziji in morda bo Vaas pri tem igral večjo vlogo?

Twitch streamerka sredi prenosa v živo začela poniževati gledalce, ki ji ne donirajo

0

No dvoma, da uspešni Twitch in YouTube streamerji živijo na veliki nogi. Vsak njihov prenos v živo spremlja tisoče in tisoče gledalcev, bančni računi pa se šibijo pod donacijami.

Po drugi strani pa čedalje bolj jasno postaja, da ti ljudje nimajo ravno dobrega stika z resničnim življenjem. Nekateri mislijo, da samo zaradi tega, ker znajo igrati Fortnite, lahko postanejo tudi uspešni rapperji, medtem ko se drugi sploh ne zavedajo kaj se dogaja okoli njih.

Trenutno je cel svet zadela velika pandemija, imenovana Covid-19 oz. novi koronavirus, zaradi česar so ljudje obsojeni na bivanje v lastnem domu in veliko njih ne ve, če bodo ob koncu te krize sploh še imeli službo. Kako bodo plačali osnovne surovine, najemnino in položnice ne ve nihče, zato je trenutno pametno prihraniti vsak fičnik, saj se lahko že jutri zgodi, da pristaneš na cesti.

Twitch punčara z imenom InvaderVie se požvižga na vse to in včeraj se ji je zdelo pametno med prenosom v živo od svojih gledalcev zahtevati dodaten denar v obliki naročnin.

InvaderVie ni tujka na naši spletni strani. Sodelovala je namreč pri Twitch prenosu Slut Stream, ki je bil namenjen borbi proti spletnemu nadlegovanju. Že tam sem opazil, da ima ženska namesto možganov med ušesi samo prepih in to je potrdila v svojem najnovejšem prenosu včeraj.

Invadervie ima na Twitchu preko 140.000 sledilcev, a to ji očitno ni dovolj. Za svoje posedanje pred kamero (punca namreč ne igra ravno iger ampak raje poseda pred kamero in v kratki suknji ure in ure “priča gluposti”) si po njenem mnenju zasluži več denarja.

“Ne zahtevam od vas velikega finančnega prispevka. Nima veze koliko si reven, če imaš čas za gledanje Twitcha, potem imaš pri sebi 10 dolarjev. Če jih nimaš, potem tudi nimaš časa za gledanje Twitcha, saj bi moral delati.”

En gledalec ji je nato napisal, da gre njegov denar trenutno za hrano in položnice, drugače bi jo podprl. InvaderVie je nekaj časa mlela to informacijo v svojih reptilnih možganih in nato izpljunila, da želi samo 5 dolarjev in da to res ni veliko denarja.

Njeni gledalci so začeli obsojati njene besede, nakar je streamerki prekipelo. Vse svoje gledalce, ki ji ne donirajo, je označila za zgube, “ki masturbirajo doma čim bolj potiho, saj se v naslednji sobi nahajajo njihovi starši, ki se pogovarjajo o tem, kako so razočarani nad svojim otrokom”.

InvaderVie je močno razburila tudi ostale streamerje, ki so obsodili njene besede. Popularna streamerka Pokimane je na Twitterju zapisala, da če je 5 $ res tako zanemarljiva vsota denarja, potem teh dolarjev tudi InvaderVie ne bi zares potrebovala, če pa to zagovarja s tem, da se takšna vsota sčasoma nabere, bi se morala zavedati, da to deluje tudi obratni smeri.

Mi stavimo 5 €, da bomo v prihajajočih dneh dobili javno opravičilo iz strani InvaderVie, saj je to pri streamerjih, ki govorijo traparije in jih kasneje obžalujejo, že dolgo časa nazaj postala navada.

*Dodatek: imeli smo prav, imamo že opravičilo!

InvaderVie ni edina takšna streamerka, ki se je odločila dvigniti svoj glas zaradi ubornih donacij. Spomnimo se punce z imenom BadBunny, ki se je močno razburila, da v eni uri ni prejela niti ene donacije.

AMD najavil dva nova procesorja za plitve žepe

0

Medtem ko zaradi pandemije vsi prestavljajo izide iger in celo preklicujejo sejme ter večja zbiranja, AMD dela nekaj povsem nasprotnega. Včeraj so namreč napovedali dva nova procesorja, ki bosta namenjena tistim z bolj plitvimi žepi.

AMD kuje železo, dokler je še vroče in njihova trenutna serija procesorjev je trenutna najbolj vroča roba na procesorskem trgu. Sedaj so se odločili zapolniti ponudbo tudi na nižjem cenovnem trgu, ki ga bosta zasedla procesorja Ryzen 3 3100 in Ryzen 3 3300X.

Šibkejši od te dvojice, Ryzen 3 3100, bo vseboval taktno uro pri 3,6 GHz, ki se bo lahko dvignila do 3,9 GHz. Njegova cena je odlična, saj bo zase zahteval vsega 99 $. V Evropi bo seveda ta številka zaradi davkov nekoliko višja, a vseeno gre za pošteno ponudbo.

Ryzen 3 3300X bo malce močnejši, saj bo svoj osnovni takt držal pri 3,8 GHz, frekvenca pa se bo lahko maksimalno dvignila na 4,3 GHz. Njegova cenovna nalepka bo nekoliko višja, saj boste za en primerek odšteli 120 $.

Oba procesorja bosta služila kot zamenjavi za prejšnje generacije budget procesorjev kot sta Ryzen 5 1600 in Ryzen 5 2600. Ta dvojec sicer ima več jeder, a Zen 2 arhitektura pri Ryzen 3 3100 in Ryzen 3 3300X nudi izboljšan IPC ter višjo frekvenco procesorjev, kar se bo poznalo tudi pri bolj tekoči igralni izkušnji.

Oba nova procesorja bosta v prodajo stopila 21. maja.

The Elder Scrolls Online za en teden brezplačno ponuja vse svoje DLC-je

0

The Elder Scrolls Online je odličen MMO, kateremu se vrnem vsake toliko časa pregledati novo vsebino. In te je kar precej, saj je igra od svojega originalnega izida leta 2014 nabrala cel kup večjih in manjših razširitev, ki dodajo nova območja, predmete in naloge, razvijalec pa je preko njih tudi dodatno razširil nadaljnji potek zgodbe.

Špil za svoje igranje ne zahteva mesečne naročnine, boste pa morali vseeno kupiti osnovno igro, ki te dni na Steamu velja 19,99 €. Igralci se lahko med igranjem odločite za opcijsko naročnino ESO Plus, ta pa vam prinese kup bonusov kot je dostop do vseh do sedaj izdanih razširitev in dodatkov ter večjo vrečo, v katero lahko shranjujete nabrane predmete in surovine.

Ravno to naročnino se je razvijalec Zenimax odločil sprostiti in za en teden lahko vsi igralci uživate v vseh dodatkih in DLC-jih, ne da bi za to zapravili kakšen evro. Ponudba je na voljo samo že obstoječim lastnikom igre, tako da boste za izkoristek akcije morali vseeno najprej kupiti vsaj osnovno igro.

Za obstoječe igralce je to dobra ponudba in tako boste lahko videli iz prve roke, kaj vse zamujate, ker nimate omogočene mesečne položnice. Za vklop brezplačne naročnine se odpravite v igrino trgovino, izberite zavihek ESO Plus ter kliknite na Free Trial. Tedenska brezplačna akcija se bo takoj omogočila in v novi vsebini boste lahko brezskrbno uživali vse do 27. aprila.

The Elder Scrolls bo kmalu dobil svojo novo večjo razširitev Greymoor, ki nas bo spet vrnila v zamrznjeno pokrajino Skyrima, le da se bo ta tokrat znašla pod napadom vampirjev.

Novi dodatek bo izšel 2. junija, že sedaj pa lahko v igri preigrate uvodno poglavje Harrowstorm.

Tudi Death Stranding prestavljen na kasnejši datum

0

Potrpežljivi PC igralci, ki že kar nekaj časa čakate na predelavo igre Death Stranding, zajemite dih skozi nos in ga v mirnem pišu spustite skozi usta.

Razvijalec Kojima Productions je namreč sporočil, da bo predelava malce zamudila. Razlog je nadležni koronavirus, ki je do sedaj premaknil izide številnih iger in izjema ne bo niti Death Stranding.

Programerji so namreč zaradi trenutne krize primorani na delo od doma, kar močno upočasni efektiven razvoj. Death Stranding naj bi se originalno na PC-ju pojavil 2. junija, žal pa je ta datum stvar preteklosti. K sreči zamuda ne bo prevelika in exe datoteko boste tako zagnali 14. julija. Ravno prav za počitnice torej, saj itak nihče od nas ne gre na dopust in zakaj ne bi potem raje švicali za računalnikom?

Razvijalec je še povedal, da bo ta dodatni čas prišel prav pri optimizaciji igre. Predelava bo dobila podporo za višje sličice na sekundo, priložen pa bo tudi Photomode, ki nam bo omogočil poljubno slikanje. Zaradi nekega čudnega razloga se bodo v igri pojavili tudi nekateri predmeti iz igre Half-Life: Alyx. Kojima pač.

Epic vendarle izdal Fortnite tudi v Android trgovini Google Play

0

Popularna battle royale streljačina Fortnite je leta 2018 izšla tudi za Android pametne sisteme, a ste jo ob izidu zaman iskali v uradni Google Play trgovini. Razvijalcu Epicu namreč takrat ni bilo po godu, da bi Googlu izplačeval odstotke od prodaje samo zato, ker se igra nahaja v njihovi trgovini.

Google namreč od vsakega prodajalca zahteva, da mu izplača 30 % zaslužka od prodaje vsake igre. Fortnite je sicer brezplačen, vendar svoje denarce služi od prodaje raznih preoblek in sezonskih prepustnic, ki na koncu nanesejo lep izkupiček denarja. In kos te potice si seveda želi tudi Google.

Epic je to ravnanje označil za tatvino zato so dolgo časa vztrajali, da Fortnite ne bo nikoli izšel v Play trgovini. Enako, še bolj slavno bitko so že nekaj časa nazaj začeli tudi s Steamom, na razplet tega dvoboja pa čakamo že dolgo časa.

Epic je po dveh letih ugotovil, da tako ne bo šlo več naprej. V uradni objavi so naznanili, da Google otežuje njihovo delo in tudi delo drugih razvijalcev. Namreč vsak uporabnik, ki želi aplikacijo prenesti iz kakšnega drugega vira, ki ni Google Play trgovina, dobi najprej obvestilo, da program ni vreden zaupanja in da gre za morebitno zlonamerno programsko opremo. Uporabnik mora nato v nastavitvah odkljukati možnost za poganjanje takšnih aplikacij, in čeprav postopek ni pretirano kompliciran, je očitno dovolj zamuden, da Epic zaradi tega izgublja igralce.

Fortnite tako lahko sedaj prenesete tudi v Google Play trgovini, Epic pa je še izjavil upanje, da bo Google kmalu spremenil svojo politiko zaračunavanja obresti. To se seveda še nekaj časa ne bo zgodilo, če sploh kdaj.

Flight Simulator dobil uradne sistemske zahteve – za optimalno delovanje boste potrebovali 32 GB pomnilnika

0

Večkrat smo že zapisali, da bo Microsoftov novi Flight Simulator ena lepših iger, ki jih bomo letos dobili za PC. Razlog za to lepoto je tudi dejstvo, da bo zadeva izšla samo na računalnikih in razvijalcem se ni treba ukvarjati z optimizacijo za konzole. Nekaj takega potem, kot se je zgodilo originalnemu Crysisu.

Igra je grafično impresivna, a začelo se je tudi ugibati, kakšen strojni davek bo zahtevala od računalničarjev. Microsoft se je včeraj odločil pomiriti vse strahove in tako so izdali uradne zahteve, ki so presenetljivo nizke. No, vsaj če se ne odločite vklopiti vseh grafičnih pritiklin.

Microsoft je zahteve razdelil na minimalne, priporočene in idealne. Žal niso izdali, pri kakšnih ločljivostih in sličicah na sekundah bo tekla posamezna kategorija.

Minimalne zahteve:

  • Procesor: Ryzen 3 1200/Intel i5-4460
  • Grafična kartica: Radeon RX 570/NVIDIA GTX 770
  • Grafični pomnilnik: 2 GB
  • Pomnilnik: 8 GB
  • Disk: 150 GB
  • Internetna hitrost: 5 Mbps

Priporočene zahteve:

  • Procesor: Ryzen 5 1500X/Intel i5-8400
  • Grafična kartica: Radeon RX 590/Nvidia GTX 970
  • Grafični pomnilnik: 4 GB
  • Pomnilnik: 16 GB
  • Disk: 150 GB
  • Internetna hitrost: 20 Mbps

Idealne zahteve:

  • Procesor: Ryzen 7 Pro 2700X/Intel i7-9800X
  • Grafična kartica: Radeon VII/Nvidia RTX 2080
  • Grafični pomnilnik: 8 GB
  • Pomnilnik: 32 GB
  • Disk: 150 GB (priporoča se SSD)
  • Internetna hitrost: 50 Mbps

Minimalne in priporočljive zahteve so precej blage in verjetno imate že vsi procesorje in grafične kartice vsaj nekje na stopnji priporočenih zahtev.

Zadeva se spremeni pri najvišji kategoriji, ki zahteva najnovejše grafične kartice ter kar 32 GB pomnilnika. Zanimivo je tudi dejstvo, da pri vseh zahtevah potrebujete nujno internetno povezavo, ki se razlikuje na hitrost. Znano je že, da bo Flight Simulator vseboval impresivne realistične talne teksture, saj bodo podatke črpali iz svojih Bing zemljevidov. Teh podatkov je ogromno, zato jih boste pretočno črpali iz njihovih strežnikov, glede na to, da so prisotne zahteve po različnih internetnih hitrostih, pa sklepamo, da boste lahko prilagajali kako podrobne teksture želite pretakati preko interneta. Kljub tej tehnologiji si rezervirajte lep del diska, saj bo igra odgriznila kar 150 GB prostora.

Žal za zdaj datum izida še vedno ni znan.

Serija Peaky Blinders bo dobila svojo ugankarsko igro

0

Na Netflixu lahko že dolgo časa uživate v zanimivi gangsterski seriji Peaky Blinders. Govori o družini mafijašev, ki so leta 1919 nadzorovali ulice Birminghama ter se bojevali proti drugim razbojnikom in tudi policiji.

Zadeva se sliši kot huda podloga za videoigro, kajne? Ogledal sem si 4 sezone serije in lahko potrdim, da bi v tem svetu rad preigral kakšno igro, ki bi morda imela odprti svet in bi spominjala na legendarno Mafio.

Žal imajo razvijalci in založniki drugačne ideje. Pisali smo že o razvoju VR projekta, ki se bo dogajal v kriminalnem svetu Peaky Blinderja, včeraj pa je izšla tudi novica o povsem novem naslovu Peaky Blinders: Mastermind.

Gre za nekakšno ugankarsko igro, ki bo na pol tudi avantura. Mastermind se bo namreč zanašal na načrtovanje različnih podvigov, ki jih boste izvedli preko različnih karakterjev kot so Arthur, Finn in Polly. Tako boste z enim denimo zamotili stražarja, medtem ko se bo drugi odsmukal mimo ali pa boste z enim oropali nič hudega slutečega prebivalca Birminghama ter mu tako izmaknili pomemben predmet za napredovanje misije.

Poanta je na sestavljanju zapletenega zaporedja dejanj, ki se morajo odviti kot po tekočem traku, da uspešno izvedete akcijo. Sliši se zanimivo in upamo, da bo dokaj neizkušeni razvijalec FuturLab kos nalogi.

Steam stran je že postavljena, Peaky Blinders: Mastermind pa naj bi dobili enkrat poleti.

Bitka za Midway – Morje se spominja svojih

So pomorske bitke in je bitka za Midway. Verjetno najbolj pomembni pomorski spopad dvajsetega stoletja, ki je obrnil potek vojne in poskrbel, da je Japonska izgubila iniciativo in postopoma začela izgubljati bitke. Ne gre za prvi film, ki opisuje to zgodovinsko bitko, lahko pa brez slabe vesti rečem, da gre za najboljši izdelek, ki je zanimivo in predvsem celostno predstavil ozadje in potek te legendarne pomorske vojne.


  • Založnik: Centropolis Entertainment
  • Glavni igralci: Ed Skrein, Patrick Wilson, Woody Harrelson
  • Dolžina: 138 minut


Film nas popelje od časa pred vojno, ko pomorski ataše že sumi, da bo v primeru vojne Japonska primorana napasti ZDA. To se čez nekaj let uresniči, ko začnejo japonska letala švigati po nebu Pearl Harborja in sejati smrt pod sabo. To je bil velik udarec za Američane in velik poraz za njihovo špijonsko službo. Vojna je postala neizbežna. Američani se preizkusijo v boju z Japonci, a jih slednji na morju z boljšo opremo predvsem pa večjo vnemo brezkompromisno prevladajo. Vse kaže na to, da bo dežela vzhajajočega sonca prevzela celotni Tihi ocean, dokler ne prestrežejo in dekodirajo sporočila, da se pripravlja napad na Midway. ZDA pripravi past in Japonska je prvič poražena. Bitka, ki se je dogajala med četrtim in sedmim junijem leta 1942 je bila dobljena in ZDA so začele svoj pohod proti cesarski Japonski, ki se je predala šele tri leta kasneje.

Šef “špijonov” za prestreganje japonskih sporočil. Foto: Imdb

Vojaška tematika mi je bila v filmih vedno blizu. Predvsem 2. svetovna vojna je odličen vir inspiracij za raznolike takšne celovečerce. Vojna, kjer so se stvari odvijale dovolj hitro in prikrito, da ima malo misterija in hkrati še ni dovolj napredna, da bi se lahko odvijala zgolj iz 2×2 sobic, kjer vehementno udarjajo po tipkovnicah.

Kakorkoli že, filmi s tematiko druge svetovne vojne so nanizali ogromno uspešnic. Reševanje vojaka Ryana, Pearl Harbor, Enemy at the Gates, Letters From Iwo Jima, The Bridge On the River Kwai so samo tisti najbolj znani predstavniki. Pa tudi nekateri najboljši slovenski in jugoslovanski filmi se dogajajo v tem časovnem obdobju. Dolina miru, Ne joči Peter, Bitka na Neretvi, Sutjeska so legendarna dela, ki so se zapisale v anale ex-yugo produkcije. 

Bitka za Midway je film, ki me je pozitivno presenetil. Reševanje vojaka Ryana je klasika, ki jo imam nekako vedno v mislih, ko ocenjujem kvaliteto vojaško obarvanih filmov in Midway je prišel prekleto blizu temu visokemu standardu. Igralska zasedba, v kateri so fenomenalni Woody Harrelson, zimzeleni Dennis Quaid, dvolični Aaron Eckhart, bivši mušktir Luke Evans, postavni Ed Skrein in še kar nekaj znanih imen, je prikazala odlično igro in držala apokalitično atmosfero skozi celoten film. Težko je v zgodbi, za katero že vemo razplet, narediti dramatične točke, kjer je gledalec res šokiran. Moram pa priznati, da sem tudi tukaj bil pozitivno presenečen, saj so z izredno dobro kinematografijo in solidnim CGI ( Computer-generated imagery – računalniško generiranimi slikami) zgodbo naredili gledljivo in, kar me še posebej navdušilo, niso v njo vstavljali odvečne drame. Vsekakor je film do neke mere dramatiziran, a tega je res zgolj ščepec, da so akcijski prizori bolj impozantni, to pa je tudi to. Nobenega odvečnega balasta, nobene nepotrebne romance in drugih nepotrebnih neumnosti. 

Doolittlova ekipa, ki je bombandirala Japonsko. Slepo črevo filma. Foto: Imdb

Če bi res iskal pomanjkljivosti filma, bi morda rekel le, da nekaterih likov niso dobro razvili in se vprašaš, zakaj točno sploh so omenjeni oziroma, kaj je bil namen tega, da so jim naklonili tistih nekaj skopo odmerjenih minut na zaslonu. Tukaj mislim predvsem znanega igralca serije Vikingi, Alexandra Ludwiga in Aarona Eckharta. Njuni vlogi bistveno ne vplivata na potek filma oziroma so zgolj nekakšna zapolnitev minutaže, ki je sicer za epopejo še relativno kratka, saj boste pred ekrani sedeli slabih 140 minut. 

Film bo navdušil tiste, ki uživajo v vojnih spektaklih. Uporaba posebnih učinkov je na visokem nivoju in zgodba ima smisel in vas lepo vleče v nadaljnje dogajanje. Izdelek prikazuje obe plati medalje, ne filozofira in ne nabira politične točke, ampak brez nepotrebnega dramatiziranja in ljubezenskih zapletov postreže enega najboljših vojnih filmov v zadnjih letih.

Zanimivosti:

  • Razbitine ladij Akagi in Kaga so našli en mesec pred premiero filma.
  • Zadnji izmed Doolittlovih mož, ki je še živel, je bil njegov pomožni pilot Dick Cole, ki je umrl aprila 2019 – le sedem mesecev pred premiero filma. Njihov napad na Japonsko ni naredil praktično nobene omembe vredne škode, bil pa je izredno pomemben za moralo vojakov ZDA.
  • Glasbo za film je napisal John Williams, ki je napisal tudi glasbo za zadnjih Emmerichov vojni film Patriot (2000).

Ta električno nastavljiva gaming miza lahko v sebi vsebuje kar dva močna PC-ja

0

Pri načrtovanju estetske pisarniške mize se vedno zatakne pri postavitvi PC-ja. Bi tega postavili na tla zraven nog, a ga s tem izpostavili prahu, ali pa bi ga raje postavili kar na mizo in si s tem odvzeli nekaj pomembnega delovnega prostora. Prištejte k tem zagatam še zmedo z vsemi kabli, ki so magnet za prah in za spotikanje in dobite recept za puljenje las.

Podjetje Lian Li se ukvarja z oblikovanjem unikatnih ohišij in domislili so se morda najbolj elegantne rešitve, ki naenkrat odpravi ubadanje z vsemi prej naštetimi problemi.

Zakaj ne bi komponent in kablov zapakirali kar v eno mizo in tako dobili pisarno, ki je elegantna in hkrati močno prilagodljiva?

Ravno to razmišljanje je rodilo mizo DK-05F, ki ima v svoji notranjosti dovolj prostora, da v njo namestimo kar dva gaming PC-ja.

Sprednji del je malce pod kotom, kar vam da dovolj prostora za premikanje nog, na zadnji strani pa lahko najdemo vse priključke iz matične plošče ter ogromen izpuh, ki bo odvajal vso odvečno toploto.

Ta gaming miza je električno nastavljiva in vsebuje na vrhu 8 mm debelo ploščo iz kaljenega stekla. To seveda pomeni, da imate pod tipkovnico in miško jasen vpogled v strojne komponente, ki morajo nositi bogat razpon RGB-ja, drugače je brezveze, da sploh imaš takšno mizo. Na sprednji strani so še vhodi za USB in elegantne tipke za vklop računalnikov.

Da smo si na jasnem, gaming miza DK-05F v sebi ne vsebuje nobenih strojnih komponent, ampak miza služi kot samo ogromno ohišje, ki je nekakšen unikaten peskovnik za poustvarjanje vaših računalniških sanj. Podprte so matične plošče in vgrajeni so že nosilci za diske, grafične kartice in ventilatorje.

Morda se kdo sprašuje, zakaj za vraga bi imel v eno mizi vgrajena dva PC-ja? Razlogov je več. Morda sta oba s partnerjem igralca in bi si rada delila eno mizo, na katero bi položila dva monitorja? Stvar pride prav tudi samo enemu uporabniku: en PC je lahko namenjen urejanju video posnetkov, drugi pa je gaming mašina ali pa celo strežnik.

Takšno igračkanje z mizo pa ne bo poceni. DK-05F miza namreč stane okroglih 2.000 €, čemur morate seveda prišteti še ceno vseh komponent, ki bi jih želeli vgraditi v mizo. Lian Li ponuja cenejšo različico, ki vsebuje prostor samo za en PC, ta pa stane 1.500 €.

Ni kaj, draga zadeva tole, zato je mogoče bolje pogledati kaj cenejšega kot so denimo slovenske mize UVI Desk, ki za veliko manjšo ceno ponujajo primerljive zmogljivosti, preko razširitev pa lahko tudi skrijete PC škatlo.

Nintendo Switch lastniki pozor: takoj si vklopite dodatno zaščito računa!

0

Nintendo lastniki po celem svetu poročajo o velikemu porastu vdiranj na Nintendo račune.

Na Twitterju se je oglasil Pixelpar, ki je ustanovitelj oboževalske strani LootPots. Pixelpar je v izjavi povedal, da je čez noč v njegov račun poskušalo prodreti cel kup vsiljivcev. V svoj poštni predal je prejel kar 47 sporočil, da želi nekdo dobiti njegove podatke iz neznane lokacije.

Očitno pa on ni bil edini, saj o enakih problemih poročajo tudi drugi Nintendovi uporabniki. Pixelpar pri svojem računu ni imel vklopljene dodatne 2FA zaščite, saj na njem ni imel povezane kreditne kartice ali pa Paypal računa. Nekateri uporabniki niso imeli te sreče in našlo se je kar nekaj nesrečnežev, ki so jim zlikovci odtujili sredstva iz Paypala in preko njih nabavili Fortnite V-Bucks valuto. Ko bi vsaj denar namenili za kaj pametnega.

Napadi se vršijo iz držav kot so ZDA, Rusija in Čile.

Everyday there is a post about someone being hacked. Here is the link to setup 2 step verification. Go set it up NOW if you havent already. from r/NintendoSwitch

Prizadeti uporabniki svoje tegobe opisujejo tudi na Redditu in očitno ne gre za neke izolirane primere. Priporoča se vklop dodatne zaščite preko aplikacije Google Authenticator, ki je na voljo za Android in iOS sisteme.

Zanimivo je, da je Nintendo samo dva tedna nazaj začel opozarjati uporabnike na vklop 2FA zaščite, kot da bi vedeli, da se pripravlja nekakšen napad. Verjetno gre samo za naključje, Nintendo pa za zdaj še ni podal nobene uradne izjave, čeprav je njihov japonski Twitter račun 14 dni nazaj opozoril, da so zaznali porast nelegalnih dostopov do uporabniških računov.

Twitch streamer po nesreči povzroči pravo paniko in zaprtje trgovine

1

IRL streamerji na Twitchu imajo lahko bodisi najbolj dolgočasen ali pa najbolj razburljiv prenos v živo.

To je pač cena njihovega početja, ki je sicer razburljiv, a prinaša s sabo lepo dozo nepredvidljivih dogodkov. IRL streamerji največkrat potujejo po svetu in komentirajo okoliško dogajanje. Včasih jih oropajo opreme ali pa se povsem nedolžni znajdejo sredi pretepa, zaradi katerega nato fašejo kazen od Twitcha.

Ameriškemu zabavljaču JapadyJonesu pa se je na japonskem zgodilo nekaj presenetljivega in povsem nepričakovanega. Med prenosom v živo je kramljal z gledalci, sedel pa je pred neko trgovino. Zadeva je izgledala precej dolgočasno, a nenadoma je šlo njegovemu prenosu vse po zlu.

Njegov zvočnik je doživel nenavadno okvaro, zaradi katere je začel spuščati glasne zvočne signale, ki so prestrašili vse okoli njega. Japonci, ki se trenutno spopadajo z novim navalom koronavirusa, so zagotovo pomislili, da je napočil sodni dan. Trgovina za njim ni preveč razmišljala in je takoj spustila železne žaluzije, osebje pa je pohitelo v notranjost.

JapadyJones je ves ta čas zmedeno poskušal pomiriti prisotne in jim skušal dopovedati, da je samo Twitch prenos in ne bomba. Žal mu japonščina ne gre ravno od rok, zato mu ni ostalo drugega kot pa da pospravi opremo in se osramočen odpravi naprej.

Ustavil se je pri drugi trgovini in gledalcem še enkrat razložil, da je imel samo pokvarjen zvočnik, zraven pa se je še pošalil, da so verjetno ljudje mislili, da prihaja Godzilla.

Celoten posnetek prenosa si lahko ogledate na naslednji povezavi.

Kakor se morda zdi posnetek nenavaden, naravnost zbledi v primerjavi s streamerjem, ki se imenuje Arab Andy. Ta je s svojim zvokom donacije, ki se je slišala kot odštevanje bombe, do smrti prestrašil celo sobo študentov, kasneje pa je bil zaradi tega tudi aretiran.

Športni dokumentarec The Last Dance zavladal Netflixu

1

Pretočni servis Netflix v zadnjih mesecih ne zna narediti napačne poteze. Se spomnite kako smo samo par mesecev nazaj temu servisu napovedovali črno prihodnost zaradi konkurenčnega Disney+? Pa poglejte, kje smo zdaj: Netflix je močnejši kot kadarkoli prej, medtem ko smo na Disney izdelek kar malce pozabili.

Netflix namreč ves čas vlaga denar v nove projekte in originalne izdelke. Težko boste našli koga, ki si v zadnjem mesecu ni pogledal Tiger Kinga ali pa zmenkarske oddaje Love is Blind. Sedaj so v roko pridobili novo uspešnico: Last Dance, ki se je instanto preselil na vrh najbolj gledanih izdelkov.

Gre za dokumentarec, ki sledi zgodbi Michaela Jordana in njegovi ekipi Chicago Bulls, ko je v sezoni 1997/98 pridobila še zadnji šampionski naslov. Dokumentarec prikaže še nikoli videne posnetke, ki prikazujejo zaključek kariere morda najboljšega košarkaša vseh časov. Jordan je sicer nato nadaljeval kariero in je še danes močno prisoten v NBA svetu, a tista sezona je bila res magična in njegova ekipa sanjska.

The Last Dance ni Netflixova lastna produkcija, saj za izdelkom stoji športna hiša EPSN. Ta je prva dva dela predvajala na svojih dveh kanalih in podatki so pokazali, da so podrli svoj rekord. Prvi dve uri dokumentarca je povprečno gledalo 6.1 milijonov Američanov, kar iz The Last Dance naredi najbolj uspešen športni dokumentarec v zgodovini – pred tem je ta rekord držal You Don’t Know Bo, ki je nabral 3.6 milijonov gledalcev.

Čeprav Netflix ni zadeve produciral, je bil dovolj pameten, da je odkupil ekskluzivne pravice za predvajanje na pretočnih servisih.

Glede na Twitter so oboževalci (in tudi profesionalni NBA igralci) naravnost navdušeni in komaj čakajo nove dele. The Last Dance je sestavljen iz 10-ih epizod, trenutno pa si lahko na platformi ogledate samo prva dva dela. Dokumentarec se je tudi v Sloveniji povzpel na prvo mesto med najbolj gledanimi serijami.

Zanimivo je, da je ESPN nameraval The Last Dance izdati šele junija, a je popustil željam oboževalcev, ki so izstradani dobrih dokumentarcev in športnega dogajanja želeli gledati dokumentarec že prej. Poteza se jim je očitno več kot izplačala.

The Last Dance si lahko ogledate samo na Netflixu, ob registraciji dobite prvi mesec naročnine povsem brezplačno.

Angleška Premier liga bo od danes naprej začela prirejati virtualne tekme v igri FIFA 20

0

Se spomnite, da si včasih lahko prižgal TV in te je pričakala kakšna zanimiva nogometna tekma? To so bili dobri stari časi, dandanes pa ni koronavirus zamrznil samo nogometnih spopadov, ampak je zaustavil popolnoma vsak šport.

Čedalje več organizatorjev športnih prireditev se zato obrača na virtualne zelenice, saj želijo tako spomniti svoje gledalce in navijače, da njihov priljubljeni šport še vedno obstaja. Si predstavljate, da bi koronavirus kriza minila in ljudje ne bi več tako zavzeto spremljali nogometa? Katastrofa, padli bi dobički in Cristiano Ronaldo ne bi na bančni račun ne bi vsak dan prejemal milijonov.

Večkrat smo že omenili virtualno dirko Formule 1, ki se je odvila kot pravi prenos v živo, zraven pa so sodelovali tudi profesionalni komentatorji. Sedaj se je za isto pot odločila tudi angleška Premier liga, ki je uradno zaštartala ePremier League Invitational turnir.

Od danes pa do 25. aprila se bo v igri FIFA 20 spopadlo 20 moštev iz angleške nogometne lige v turnirju na izpadanje. Za kontroler se bodo usedla znana imena lige kot je Raheem Sterling iz ekipe Manchester City in Trent Alexander-Arnold iz Liverpoola.

Vsak dan se bodo zgodile 4 tekme, prve pa lahko začnete gledati že danes ob 13.00, ko se bosta spopadla John McGinn (Aston Villa) in Neal Maupay (Brighton & Hove Albion). Več informacij glede razporeda tekmovanja si lahko preberete na uradni strani.

Tekme bodo predvajanje v živo preko YouTuba in tudi Facebooka. Turnir bo imel tudi denarni sklad, ki bo na koncu romal na račun zdravstvenih organizacij v Združenem kraljestvu.

Games Done Quick prenos v živo zbral 400.000 $, ki bo namenjen borbi proti koronavirusu

0

Gibanje Games Done Quick se tradicionalno odvija vsako leto in vsako leto udeleženci podirajo rekorde na področju zbranih donacij.

Če vam je GDQ popolna neznanka, naj vas na tem mestu podučimo. Gre za prav poseben dogodek, ko se pod eno streho zberejo “speedrunnerji” – igralci, ki poskušajo preigrati razne naslove čim hitreje. Med igranjem komentirajo svoje trike in povejo kakšno zanimivo zgodbo, dogodek pa lahko v živo gledate preko Twitcha in zraven tudi donirate. Ves zbrani denar na koncu roma na bančni račun dobrodelnih organizacij.

Games Done Quick bi bil v teh časih presneto potreben in tega se zavedajo tudi organizatorji. Tako so skupaj staknili glave in rodila se je ideja o projektu Corona Relief Done Quick.

Ta se je včeraj zaključil in organizatorjem je uspelo preko donacij pridobiti kar 400.000 $. Ni slaba številka, še posebej glede na to, da je celoten dogodek potekal samo preko interneta, saj fizična lokacija, na kateri bi se družili igralci in njihovi oboževalci, zaradi trenutne pandemije ni mogoča.

Zbrani znesek bo v roke pridobila neprofitna organizacija Direct Relief, ki skrbi za zaloge zaščitne opreme, kot so maske in rokavice za zdravstveno osebje. Hm, morda bi se lahko kaj takšnega organiziralo tudi na naših tleh?

Corona Relief Done Quick je vseboval kar nekaj zanimiv dirk skozi igre. Celoten prenos si lahko ogledate spodaj, pokukate pa lahko tudi na uradni YouTube kanal.

Watch CRDQ, an online marathon benefiting Direct Relief – Castlevania III: Dracula’s Curse from GamesDoneQuick on www.twitch.tv

Najmanjši gaming PC na svetu vsebuje vgrajeni kontroler

0

Tudi če ste zapriseženi PC igričar, ki ne povoha nobene druge konzole in njihovih ekskluziv, morate priznati, da je Nintendo Switch presneto zanimiva igrača. Včasih se paše malce pretegniti in se preseliti iz svojega igričarskega stola v posteljo in namesto da tam strmite v strop, bi pod roko lahko vzeli prenosno konzolo.

Nintendo je s svojim izdelkom zadel v polno in tega se zavedajo tudi proizvajalci PC periferij. Pisali smo že o zanimivem Alienwarovem izdelku, ki naj bi bil nekakšen Switch z bolj močnimi strojnimi komponentami, vendar je zadeva za zdaj samo v prototipni fazi.

Zato si raje oglejmo nekaj, kar je bližje izidu in za kar dejansko vemo specifikacije. Govorimo o miniaturnem gaming PC-ju podjetja GPD, ki se ljubkovalno imenuje Win Max.

GPD je svojemu novemu proizvodu podelil titulo “najmanjšega gaming PC-ja na svetu”. Seveda nekega uradnega merila za ta naslov ni, saj bi navsezadnje lahko zgradil zadevo, ki komaj poganja 8-bitni naslov in tega poimenoval “Gaming PC”.

Win Max pa ni neko revše, saj vsebuje precej impresivne komponente za tako majhno stvarco. Zaslon meri 8 palcev in je IPS, ločljivosti 1280×800, pod pokrovom pa se nahaja res impresiven procesor. Gre za zadnjo generacijo Intelovih Comet Lake procesorjev Intel Core i5-1035G7, ki bo tekel med frekvencama 1,2 Ghz do celo 3,7 Ghz.

Temu bo družbo delalo 16 GB DDR4 pomnilnika ter NVMe SSD disk, kapacitete 512 GB.

Precej impresivne specifikacije, ki se jih ne bi sramoval tudi kakšen večji PC. Žal pa majhnost ohišja zahteva svoj davek. Win Max namreč vsebuje samo integrirano grafiko Intel Iris Plus 940, kar je velik udarec za sličice na sekundo. GPD sicer pravi, da se da priključiti zunanjo grafično kartico preko Thunderbolt 3 vhoda, a to spet nima smisla, saj omejuje udobno mobilnost, ki je na koncu celotna poanta tega izdelka.

Podjetje je na svoji spletni strani prikazalo tudi nekaj grafov iz iger in strojna optimizacija divje variira. Medtem ko lahko Overwatch poganjamo pri 81 sličicah na sekundo, Fortnite komaj doseže 45 njih.

Win Max ima nad tipkovnico nameščen celo kontroler, z dvema smernima gobica in gumbi na desni strani, prisotna pa sta celo ramenska sprožilnika R1 in L1.

Žal za zdaj cena še ni znana, GPD pa pravi, da bo njihov izdelek na prodajnih policah moč najti v prihajajočih mesecih.

Riot ponuja 100.000 dolarjev nagrade, če lahko dokažete ranljivost njihove nove zaščite Vanguard

0

Valorant je trenutno najbolj vroča tema v igričarskih krogih in to ne samo zaradi svoje težko pridobljive beta različice.

Igra namreč vsebuje napredno zaščito proti goljufivcem, ki se je je zadnje dni oprijel ljubkovalni nadimek Vanguard. Šlo naj bi za najbolj napredno zaščito vseh časov, ki naj bi zaprla poskuse hekerjev in PC večigralske spopade naredila enakopravne za vse.

Vendar so igralci ugotovili, da Vanguard za svoje delovanje morda zahteva preveč. Deluje namreč ločeno od igre Valorant in je v pogonu tudi takrat, ko igra ni prižgana. Prav tako Vanguard gonilnik teče s povišanimi privilegiji in je sistemska datoteka, ki je ne gre zapreti kar tako, saj boste ob njeni ugasnitvi primorani v ponovni zagon celotnega sistema.

Gonilnik zaščite ves čas nabira podatke o uporabniku in te pošilja nazaj Riotu. Zaradi tega je seveda nastal vik in krik glede posegov v zasebnost, a razvijalec se zagovarja, da gonilnik nabira samo kritične informacije, ki jih potrebuje za delovanje in da Riot ne dobi nobenih zasebnih podatkov uporabnika.

Seveda je na igralcu, če razvijalcu dejansko verjame in strahovi se še vedno niso pomirili. Nekateri pravijo, da je to grob poseg v zasebnost in da igranje Valoranta trenutno ni varno, drugi pa so mnenja, da je to edina prava učinkovita zaščita pred hekerji, saj vas drugače čaka Call of Duty Warzone situacija.

Riot očitno v svojo rešitev polaga veliko upov in je prepričan o njenem brezhibnem delovanju. Vanguardu zaupajo celo toliko, da bodo hekerje, ki bodo prelisičili njihov kernel gonilnik, nagradili s pošteno denarno nagrado.

Na spletni strani HackerOne so tako objavili izziv vsem hekerjem in goljufivcem, ki bi se radi spopadli z njihovim požarnim zidom. Nagrade so različne in se razlikujejo na stopnjo vdora. Če vam denimo uspe zlomiti gonilnik in se preko njega dokopati do občutljivih zasebnih podatkov, boste v žep pospravili 25.000 $. Za 100 jurjev pa boste morali izvršiti kodo na kernel stopnji preko napada na mrežo, brez da bi vmes posredoval uporabnik oz. žrtev.

Riot sicer že dolgo časa nudi takšne nagrade na HackerOne in skozi leta so podelili že več kot 2 milijona zelencev. Edina razlika pri Vanguardu je to, da malce pomirijo trenutne razburkane vode ter da igralce pripravijo na dejstvo, da bo ta zaščita našla pot tudi v League of Legends.

Microsoft izdal kup čudovitih novih slik za svojo prihajajočo simulacijo letenja Flight Simulator

0

Upam si trditi,d a bo prihajajoči simulator letenja Flight Simulator nosil najlepšo grafično podobo, kar smo jih do sedaj videli v videoigrah. Kar je čudno, saj sem za grafičnega prvaka prej pričakoval kakšno prvoosebno streljačino, ne pa neke umirjene simulacije.

Morda se mu bo robu postavil le Star Citizen, a ta je še precej daleč od izida, medtem ko Flight Simulator hitro napreduje v razvoju in se sedaj že nahaja v alfa testiranju. Obema igrama je skupno to, da bosta izšli ekskluzivno za PC in sta praktična primera, kako daleč gre lahko grafična podoba, če je ni treba optimizirati za strojno podhranjene konzole.

Flight Simulator pa ne bo držal samo čudovite grafične tunike, saj razvijalci delajo na sila impresivnih pritiklinah. Impresiven je denimo že sam svet, saj bo verno zajet celoten planet in moč bo preleteti tudi svojo lastno hišo. To omogočajo Bing zemljevidi, ki bodo v igro prenesli celotno karto sveta, skupaj z vsemi zgradbami in znamenitostmi. Ravno zato bo priporočeno igranje med povezavo na internet, saj je vseh podatkov preveč, da bi si jih igralec prenesel na disk in jih bo treba med igranjem pretakati iz strežnika.

Veselimo se lahko tudi realističnega prehajanja med dnevom in nočjo ter hudo impresivnih vremenskih učinkov. Govori se tudi o podpori za Ray tracing, razvijalec pa bi izkušnjo rad preselil tudi v VR okolje.

Microsoft je pred kratkim izdal kup novih slik iz alfa različice igre, ki so naravnost čudoviti in nihče vam ne bi zameril, če bi si kakšno od teh slik nastavili za novo ozadje namizja,

Žal za zdaj še vedno nimamo datuma izida, a skoraj zagotovo se bo ta zgodil še enkrat letos.