🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 333

Sony predstavil specifikacije PlayStation 5 konzole

0

Včeraj je pred kamere stopil Sony in končno povedal nekaj besed glede njihove prihajajoče konzole PlayStation 5. Mnogi so sumili, da bo prenos v v živo prikazal nekakšen odgovor Microsoftovi predstavitvi naslednjega Xboxa. Ti so bili verjetno precej razočarani, saj je Sony naredil zelo tehnično predstavitev, ki ni bila za vsakega. V bistvu je bila ta verjetno namenjena za sejem GDC, a ker je bil ta odpovedan, so ga prikazali kar preko prenosa v živo.

Pred mikrofon je stopil Mark Cerny in nam s svojim nežnim glasom v skoraj uro dolgem posnetku razložil, kaj je Sony kot podjetje pri razvoju nove konzole najbolj upošteval in kje točno ležijo njihovi cilji.

Predstavitev nam je predstavila sledeče komponente:

  • Procesor: 8 jedrni Zen 2 pri 3,5 Ghz
  • Grafični čip: 36CU RDNA 2 pri 10,3 TFLOPov
  • Pomnilnik: 16 GB GDDR6 pri 448 GB/s
  • Disk: NVMe SSD velikosti 825 GB
  • Moč razširitve z dodatnimi NVMe diskom, ki ga mora odobriti Sony
  • Moč razširitve z USB trdim diskom za PS4 igre
  • Optična enota: Blu-ray
  • Video: podpora za 4K ločljivosti pri 120 Hz, podpora za 8K ločljivost
  • Zvok: Tempest Engine 3D Audio

Kakor je povedal Cerny, je največji napredek prisoten pri SSD disku. V tega je Sony vložil precej naporov, saj so želeli ustvariti disk s takšno hitrostjo, ki odpravi potrebo po nalagalnih zaslonih. Uspelo jim je ustvariti izdelek, s prenosom 5,5 GB/s, ki lahko 2 GB podatkov prenese samo v 0,27 sekunde. Za primerjavo: tradicionalni disk v PS4 je za takšen prenos potreboval debelih 40 sekund.

Sony bo, tako kot naslednji Xbox, omogočal razširitev hrambe. Lahko boste vgradili namenski SSD disk, a Cerny je med predstavitvijo opozoril, naj stranke še ne kupujejo diskov, saj bodo morali biti ti enako hitri kot tisti, ki so vgrajeni v konzolo, prav tako morajo fizično držati prave dimenzije, tako da jih boste lahko vgradili v konzolo. Tako bodo podprti samo nekateri diski drugih proizvajalcev in te mora uradno odobriti najprej Sony. Lahko boste priključili tudi povsem navaden trdi disk preko vhoda USB, a nanj ne boste mogli nalagati PlayStation 5 iger, ampak boste lahko poganjali samo PS4 naslove.

Na procesorskem in grafičnem področju bodo bivali AMD izdelki, tako kot je to pri novem Xboxu.

Grafični čip RDNA 2 bo vseboval 36 računskih enot, tiktakal pa bo pri največ 2,23 Ghz. Vse to bo zadostovalo za TFLOPov računske moči. To je precej manj od novega Xboxa, ki bo držal 56 računskih enot in bo zmožen preko 12 TFLOPov moči. A Cerny opozarja, da merjenje moči na tak način ni primerljivo, saj lahko manj računskih enot pri višjih frekvencah prinese boljše rezultate kot pa več računskih enot pri nižjih frekvencah.

Procesor Zen 2 bo držal 8 jeder, ta pa bo lahko izdal največ 3,5 Ghz procesorske moči.

Veliko je bilo poudarka tudi na novem zvočnem pogonu, ki ga Sony imenuje Tempest Engine 3D. Gre za nekakšno alternativo Dolby Atmosu in bo omogočala virtualni obkrožujoči zvok na slušalkah ali pa zvočnikih. Moč bo nastavljati tudi HRTF profile, ki nadzorujejo, kako se zvok odbija po uporabniških ušesih. Ker imamo vsi različne uhlje bo Sony na začetku podpiral 5 HRTF profilov, a kasneje znajo to razširiti. Omenjeno je bilo celo skeniranje uporabniškega ušesa, ki bi ga igralec poslal Sonyju, ta pa bi nato zanj ustvaril poseben HRTF profil.

Xbox je glede na specifikacije močnejši, a že PS4 je pokazal, da mišice ne pomenijo nič, če nimaš bogate zaloge kvalitetnih iger.

Žal konzole še vedno nismo videli, a Cerny je povedal, da bo še dovolj časa za prikaz iger in tudi same konzole v prihodnosti.

Tako novi Xbox kot tudi PlayStation 5 bosta izšla nekje decembra 2020.

Overwatch razkril novega heroja

0

Blizzardova večigralska streljanka Overwatch bo kmalu dobila povsem novega heroja.

Z njim nas je razvijalec dražil že lani, sedaj pa se očitno približujemo skorajšnjemu izidu, zato se je Blizzard odločil junaka razkriti celemu svetu. Šlo bo za še eno robotsko pojavo, ta bo tokrat nosila ime Echo.

Echo se je najprej pojavil leta 2018 v vmesni sekvenci McCreeja, prejšnji teden pa je razvijalec prikazal osebni dnevnik Mine Liao. Prav ona naj bi bila naslednji heroj, kar dokazuje tudi zgornji video, ki prikazuje zgodovino novega karakterja. Kakor izgleda je zdravnica umrla v eksploziji, Echo pa bo njeno ponovno rojstvo v obliki robota.

Kdaj bomo v igri prejeli novega heroja zaenkrat še ni znano. Čakamo na nadaljnje informacije, ki bodo prikazale posebne sposobnosti in igralni stil.

Gabe Newell v intervjuju povedal par besed glede Half-Life franšize in prihodnosti podjetja

Gabe Newell je ime, ki ga pozna vsak pravi igričarski oboževalec. Gre za očeta Steama, velikega poglavarja razvijalca Valve in veliko ljudi mu pripisuje zasluge, da je PC igričarstvo rešil pred propadom, ko so na začetku tisočletja na računalniške igričarje vsi založniki grdo gledali, saj so nas imeli za umazane pirate.

Gabe se v intervjujih ne pojavi velikokrat, saj se mu v bistvu niti ni treba. Steam namreč služi takšne denarce, da neke promocije niti ne potrebuje, Valve pa tudi zelo redko izda kakšno igro.

A samo še nekaj dan nas loči od naslednjega velikega dogodka. Prihaja namreč Half-Life: Alyx – povsem novo poglavje te franšize, na katero so igralci čakali več kot desetletje. Da je navdušenje na vrhuncu priča že dejstvo, da je Valve razprodal vse svoje VR sisteme Index, kateri stanejo več kot tisoč evrov.

Zato se je Gabe odločil spočeti nov intervju, v kateremu je povedal kar nekaj zanimivih stvari glede Half-Life franšize, par besed pa je povedal tudi glede preteklih projektov.

Half-Life igre zanj niso igre, pri katerih bi šlo za zaslužek, ampak za projekte, ki lahko rešujejo zanimivo zastavljene probleme in ponudijo iznajdljive rešitve. Alyx naj bi bilo nekaj najboljšega, kar so naredili do sedaj. Igralcem želijo pričarati občutek navdušenja ob vsaki igri in Alyx naj bi strankam dala občutek, da je tista Valve magija še vedno tam in po njegovem, so pri Alyx zadeli v polno.

Priznal je tudi, da so v preteklosti delali napake in da so bili včasih neumni. Med te napake prišteva strojno opremo Steam Machines ter igro Artifact, za katero je priznal, da je bila ogromno razočaranje.

Celotni intervju je dolg skoraj pol ure in je hudo zanimiv za vsakega, ki ga zanima PC industrija malce globlje.

Ali vse te trditve držijo, bomo izvedeli 23. marca, ko se bo zgodil tudi uraden izid igre Half-Life: Alyx.

MapleStory 2 zapira svoja vrata

0

Še en MMO bo šel kmalu rakom žvižgat in tokrat bo to korejski MapleStory 2.

Ta je v svoji domovini izšel leta 2015 in je potreboval kar tri leta, preden se je v zahodnem svetu pojavil oktobra 2018. Igralci nad novincem niso bili ravno navdušeni, saj je bil ta precej drugačen od svojega predhodnika. Originalni MapleStory je bil namreč ustvarjen v 2D pogledu, za nadaljevanje pa so se ustvarjalci odločili, da zvišajo proračun in igro preselijo v celoti v 3D.

Nova podoba in igralnost ni navdušila igralcev in razvijalec je danes na svoji spletni strani oznanil žalostno novico, da bo MapleStory 2 27. maja za vedno zaprl svoja vrata. Igra preprosto ni nabrala in obdržala dovolj velikega števila igralcev, da bi se jim splačalo še naprej vlagati trud v nadaljnji razvoj, seveda pa morate temu prišteti še vzdrževanje strežnikov.

Igrine valute Blue Merets in Meso Tokene ni več moč kupiti, razvijalec pa namerava do izklopa strežnikov organizirati še nekaj dogodkov.

MapleStory 2 se tako poslavlja, medtem ko se MMO trg krči iz dneva v dan in se projekti ugašajo en za drugim.

Pokemon Mystery Dungeon: Rescue Team DX – Očarljiva pustolovščina v nostalgijo

Pokemon – vedno, ko slišimo to besedo je naša prva asociacija Pikachu, otroštvo, nostalgija, Gameboy, risanke in za nekatere tudi karte – a Pokemon je bistveno več kot le to. Zdi se mi, da danes težko najdeš osebo pod 50, ki še ni slišala zanje, saj zadeva obstaja že od leta 1996 in je nepresenetljivo največja medijska franšiza na svetu, z vrednostjo skoraj 100 milijard dolarjev.

Pokemoni so igralcem najbolj poznani po svojih Gameboy igrah, kjer na začetku izbereš eno izmed 3 začetnih “žepnih pošasti” in se podaš na zanimivo pustolovščino. Formula Pokemon iger se od leta 1996 ni kaj veliko spremenila – in tudi ne vidimo razloga, zakaj bi se, saj so njihove igre v slabih 25 letih prodale skoraj 250 milijonov kopij. A danes ne bomo govorili o igrah iz tiste glavne serije ampak o malo manj poznanem, a prav nič slabšem odvrtku, imenovanem “Pokemon Mystery Dungeon”.


Razvojna ekipa:  Spike Chunsoft
Založnik: Nintendo
Platforme: Nintendo Switch
LinkLINK
Datum izida: 6.3.2020
Cena: 59.99 €

Žanr: RPG


Pokemon Mystery Dungeon igre so svojo pot začele leta 2005, ko je Nintendo izdal prvi dve ediciji imenovani Pokemon Mystery Dungeon Blue Rescue Team in Red Rescue Team. Igri sledita povsem enaki zgodbi in se razlikujeta le v dostopnosti nekaj Pokemonov in seveda konzoli, ki jo potrebujete za igranje. Red Rescue Team je izšla za Game Boy Advance, medtem, ko je Blue Rescue Team izšla za Nintendo DS. Kljub temu, da je so se igre povsem razlikovale od standardnih Pokemon naslovov, je Pokemon Mystery Dungeon čez noč postal uspeh.

Zaradi zelo dobre prodaje smo čez 2 oziroma 4 leta dobili nadaljevanje imenovano Explorers of Time and Explorers of Darkness ter Explorers of Sky, ki do danes velja kot najboljša igra v seriji Pokemon Mystery Dungeon. Tako smo vsi komaj čakali 3 nadaljevanje v seriji, tokrat imenovano Gates to Infinity, a na žalost smo bili zelo razočarani. Razvijalec je spremenil ogromno stvari in igra ni niti približno imela istega občutka kot njegova prednika in je zato pogrnila na celotni črti.

Najnovejša igra ima preprosto čudovit grafični stil.

Kljub slabi prodaji, so se pri podjetju odločili, da še enkrat poskusijo svojo srečo in tako smo leta 2015 dobili zadnjo igro v seriji Pokemon Mystery Dungeon, imenovano Pokémon Super Mystery Dungeon. Igra je služila kot zaključek seriji in izgledalo je, da zaradi nemožnosti doseganja uspeha prvih dveh naslovov, Nintendo zaključuje z to serijo iger.

Minilo je skoraj 5 let in pri podjetju Pokemon so se odločili, da stvar poskusijo še enkrat. In kako najlažje prepričaš vse stare navdušence serije v ponovni nakup po vseh teh letih? Predelava seveda – ja kaj pa drugega. Na začetku letu 2020 smo nepričakovano dobili novico, da pripravljajo predelavo prve igre z imenom Pokémon Mystery Dungeon: Rescue Team DX. Igra združuje izvirna naslova Red & Blue Rescue Team s povsem predelano 3D grafiko in manjšimi spremembami same igralnosti. Čas je, da zaključimo s poučno uro zgodovine in pogledamo kaj nam prinaša najnovejša izdaja za Nintendo Switch.

Na začetku lahko izbiramo med pisano paleto Pokemonov.

Način igre bi najlažje opis kot neki hibrid RPG-ja ter raziskovanja temnic, največkrat poimenovanega kot “Roguelike”. Večino časa boste preživeli v raziskovanju enih izmed 40+ ječ. Kljub temu da na prvi pogled igralnost deluje ponavljajoče, mehanika, da je vsaka stopnja v ječi naključno ustvarjena ob prihodu, igro naredi bistveno bolj dinamično in zanimivo.

Bojevanje je potezno, še posebej zabavni so šefovski spopadi.

Na pustolovščino se odpraviš z največ tremi Pokemoni. Kot smo že navajeni iz ostalih iger ima vsak Pokemon svoj tip, sposobnost, 4 različne napade ter unikatno sposobnost, ki zagotavljajo dodatne začasne nadgradnje za celotno ekipo. Bitke v temnicah so potezne, kjer svoj napad izbereš s klikom na kombinacijo gumbov. Vsakič, ko premagaš enega izmed nasprotnikov, pa obstaja možnost, da se ta nato pridruži tvoji ekipi. Po vsaki končani misiji prejmeš posebne točke, ki služijo višanju čina tvoje reševalne ekipe. Z višanjem čina dobiš posebne redke predmete, dodatne nadgradnje in kasneje prav poseben kip, ki poleg estetiki služi kot tista nujna stvar pri pridobitvi posebnega Pokemona.

Začetek zgodbe je vsem igralcem Pokemon Mystery Dungeona precej znan. Glavni junak, v tem primeru navadni človek, se nekega jutra zbudi brez spomina in v telesu Pokemona. Kot že pri originalni igri iz leta 2005 nas najprej v igri čaka test osebnosti, ki določi kateri izmed 16 začetnih Pokemonov najbolje predstavlja vašo osebnost. Na srečo lahko tokrat v primeru nestrinjanju z izbrano možnostjo po želji izberemo svoj lik. Sledi izbira partnerja in potem že skočimo v samo igro.

Ljudi ni, kar zna biti na začetku malce bizarno, a se na novi svet hitro privadiš.

Svet Mystery Dugeona je za razliko od standardne Pokemon igre primarno razlikuje o dejstvu, da v igri ni nobenih ljudi. Tako smo priča Pokemon družbi, kjer brata Keldeo vodita svojo trgovino, Persin skrbi za denar vseh Pokemonov v svoji banki, Kangaskhan ponuja shranjevanje predmetov in Pelipeji služijo kot poštarji. Celotno delovanje sveta je res zanimivo in precej drugačno od tistega, ki smo ga vajeni v glavnih naslovih serije. Kot že samo ime igre “Mystery Dungeon Rescue Team” pove, se glavna zgodbe igre vrti glede tvoje reševalne ekipe, ki pomaga drugim Pokemonom z njihovimi težavami – pa naj bo to reševanje v misterioznih ječah, pri iskanju posebnih predmetov oziroma delo varnostnika pri raziskovanju.

Celotna zgodba igre Mystery Dungeon Rescue Team DX se dogaja okoli naravnih katastrof, ki ogrožajo vsakodnevno življenje Pokemonov ter dejstvu, da si bil včasih človek in se moraš sedaj soočiti z novo realnostjo. Stvari se s časom stopnjujejo in neprestano je prisoten občutek, da če naravne katastrofe ne bodo ustavljene, bo sledil konec sveta. Kot glavni karakter si seveda postavljen v sam center zgodbe in breme celotnega sveta sloni na tvojih ramenih. Dobra novica je, da skozi pustolovščino srečamo vse Pokemone iz prvih treh generacij, kot tudi njihove evolucijske linije iz kasnejših generacij.

Vmesne sekvence so prava poslastica za Pokemon oboževalce.

Poleg standardnega raziskovanja temnic igra poskrbi za zabavnost s številnimi šefovskimi bitkami. Te imajo zelo všečno animirane vmesne sekvence, ki dajo svetu še dodatni pridih svežega zraka.

Za preigranje glavne zgodbe boste porabili nekje med 25 in 30 ur, medtem ko vas bo vsebina po zaključeni štoriji zaposlila še za dodatnih 50 do 100 ur – odvisno od tega, kaj vse želite opraviti. Kljub temu, da Mystery Dungeon iger nisem igral že vsaj 10 let, je naslov takoj pritegnil mojo pozornost in kljub skoraj 70 odigranim uram še vedno komaj čakam, da se odpravim na naslednjo pustolovščino.

Bi pa rad poudaril dejstvo, da igra definitivno ni za vsakega. Če niste ljubitelj RPG-jev oziroma se hitro naveličate ponavljajočih se stvari, vam zna igra po koncu glavne zgodbe kaj kmalu postati dolgočasna. To dejstvo drži še toliko bolj, če niste navdušenec Pokemon franšize. Kljub 100+ uram zabave zna mnoge igralce na žalost odvrniti tudi cena, saj za 60 € lahko namesto predelave skoraj 15 leto stare nišne igre, kupite kakšen novejši Nintendov naslov, kot je The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Super Mario Odyssey, Super Smash Bros. Ultimate oziroma Pokemon Sword ali Shield. Vendar Pokemon navdušenci že veste, da boste igro preprosto morali kupiti zato so vam takšna opozorila povsem odveč.

Slovenski streamer ScorpLZ pretepen v resničnem življenju zaradi spora v igri Counter-Strike

3

“Saj ne moreš verjet’, ampak je res,” je pregovor, ki bi ga človek za včerajšnje dogajanje na slovenski streamerski sceni.

YouTuber ScorpLZ, ki je med drugim zmagal naše tekmovanje za Top Slovenski YouTuber 2019, je imel za sabo zelo burno noč.

Včeraj se je s svojo ekipo spravil preigravati igro Counter-Strike: Global Offensive, pred tem pa so se vsi sodelujoči zbrali v Discord kanalu. Med vsemi znanci je bil tudi neki neznanec, ki pa je bil veliko bolj izurjen igralec od drugih. Nosil je namreč rang Global Elite, medtem ko so bili ostali, med njimi tudi ScorpLZ Master Guardian rang.

Kot se ponavadi zgodi, bo tisti bolj izkušen zaničeval vse pod sabo. ScorpLZ je bil delež lepe doze žaljivk tipa “noob”, a ta se ni dal in je tipu odgovoril, da mu je antipatičen. Zmerjanje se je nadaljevalo in ScorpLZ je imel vsega dovolj in se je želel že posloviti iz Discorda. To bi moral narediti, a preden je ugasnil slušalke, mu je njegov sogovornik pribil, da je “jokica”.

Tule se zgodba zasuka in namesto da bi popularni YouTuber vse skupaj zaključil in ignoriral, je sogovornika pozval, da naj mu to pove v obraz. Ta je izziv prejel in ScorpLZa poprosil za telefonsko in naslov, da se pomenita v živo. Zdaj, tule bi se moralo takšno spletno prepiranje zaključiti, saj nihče ni tako neumen, da bi nekemu neznancu dal svoj naslov in številko. A to ne velja za ta primer, saj je nespametni ScorpLZ dal tako številko kot svoj naslov, njegov spletni nasprotnik pa se je usedel v avto in se iz Ljubljane pripeljal v Mengeš. Ker pač to je pameten razlog za kršenje karantene in da se 20 minut pelješ po cesti zaradi prepira v igri.

ScorpLZ je nato dobil klic in se odpravil dol, z namenom, da se s tipom preprosto pogovori. Temu do izmenjavanja besed ni bilo in na obritoglavca so začeli padati udarci. Napadalec ga je nato prijel za vrat, ScorpLZu pa je vmes uspelo spustiti vanj dva udarca. Ta dva nista naredila neke škode, a sedaj se streamer lahko vsaj pohvali, da se je tepel in ne da je bil samo tepen.

Nato je priletel na beton in to je bilo to. Vse skupaj se je zgodilo ob 23.00 včeraj in ScorpLZu ni ostalo drugega, kot pa da odide domov in v ogledalo gleda svojo zapoznelo maškaradno opravo. Nato se je odpravil na urgenco, poklical pa je tudi policijo, saj je moral podati prijavo. A kakor je povedal, sedaj živi v strahu, da ga bo njegov napadalec čakal za naslednjim ovinkom.

ScorpLZ je celotno dogodivščino opisal na spodnjem posnetku in na epilog še čakamo.

Nauk? Ne pretepajte se v živo ampak raje samo preko spleta. Idealna priložnost za to je naša serija turnirjev Lockdown, ki se bodo odvili v prihajajočih dneh. Trenutno še poteka glasovanje za igre, iz katerih bi izpeljali turnirje, zato hitro kliknite na naslednjo povezavo, sodelujete v zabavnih igrah in zmagajte lepe nagrade.

Popularna streamerka Kaceytron odstranjena iz Twitcha – razlog je nespoštljiv komentar do starejših ljudi in koronavirusa

0

Kaceytron je Twitch streamerka in tudi partnerka, a punca si je včeraj privoščila eno zelo neumno potezo.

O dotični streamerki smo že pisali. Gre za precej kontroverzno osebnost, brez dlake na jeziku. Nedolgo nazaj je spregovorila o spletnem spolnem nadlegovanju na prenosih v živo, od takrat pa si je na svojem kanalu nabrala okoli 500.000 sledilcev.

In vsi ti so izginili čez noč, ko je na RajjPatel podkastu podelila svoje mnenje glede koronavirusa.

Voditelj jo je vprašal preprosto vprašanje, če bi poljubila nekoga, ki bi bil okužen s tem virusom, njen odgovor pa je bil sledeče:

“Da, poljubila bi se in potem zapustila karanteno in poskušala razširiti virus med čimveč ljudi, saj bi bil svet boljši brez starih in revnih ljudi.”

Da, te besede so dejansko zapustile njene ulice in ostali udeleženci so njene začeli obsojati, Kaceytron pa se je odzvala z besedami: “Rekla sem, kar sem rekla.”

Seveda je zagnalo cel vik in krik med Twitch skupnostjo in na njene nespametne besede je bil opozorjen sam Twitch. Ta se glede svojih pravil ne zafrkava, to je tudi dokazal že večkrat v preteklosti. Kaceytron in njeno obnašanje je bilo označeno kot nasilno proti eni osebi oz. skupini ljudi. Njen kanal je bil tako popolnoma odstranjen iz platforme. Njihov pravilnik pojasnjuje, da je to grob prekršek in da je kazen navadno odstranitev računa za vedno.

Da je njena kariera končana, je Kaceytron sporočila na Twitterju, v prejetem e-poštnem sporočilu pa lahko ajsno vidimo, da je njena odstranitev trajna. Streamerka bi svoj kanal dobila samo s pritožbo, a dvomimo, da bi njeni prošnji Twitch ugodil – še psoebej zato, ker ima precej burno zgodovino.

Navadno, ko kakšen popularen streamer stori kakšno neumnost, ponavadi dobimo solzno opravičilo na YouTubu – spomnimo se denimo tistega tipa, ki je med prenosom v živo ustrelil s pištolo. Kaceytron tega ni naredila, a je v Twitterju zapisala, da ne podpira sovraštva do nobene osebe in da je bil njen komentar slab odsev njene osebnosti.

Njeni sledilci so seveda močno vznemirjeni in že so se pojavile obtožbe, da želi Twitch odstraniti LGBTQ skupnost, saj želi ubiti “kraljico gejev”. Kaceytron še ni povedala, ali želi svojo kariero nadaljevati na sorodnih servisih tipa YouTube ali Mixer, svoje sledilce poziva k potrpežljivosti.

Assassin’s Creed Odyssey boste lahko med 19. in 23. marcem igrali povsem brezplačno

0

Ubisoft se je odločil malce popestriti te naše temne dneve in zato bo omogočil brezplačno igranje njihovega zadnjega Assassin’s Creed poglavja, Odyssey.

Ta je zdaj star 2 leti in od takrat smo prejeli dve večji razširitvi: Legacy of the First Blade in The Fate of Atlantis. Vsaka od teh razširitev je prejela po tri epizode in tako smo zadnjo frišno vsebino dobili julija lani. Ubisoft je tako igri dodajal kisik skoraj eno leto, kar je spoštljivo za naslov te velikosti.

Med 19. in 23. marcem bomo lahko preizkusili osnovno igro Assassin’s Creed Odyssey povsem brezplačno – seveda brez dodatkov, kar je nekako logično. V tako kratkemu času namreč nikomur ne bi uspelo splezati na tako visoko stopnjo, s katero bi se lahko odpravil raziskovati DLC-je.

A brez skrbi, že samo temeljna izkušnja vas bo stala desetine ur, če ne celo stotine. Odyssey vsebuje naravnost titansko karto, v kateri lahko raziskujemo podrobno izrisano antično Grčijo. Nam je bila igra precej všeč in splača se je preizkusiti vsakemu, saj je pač zadeva zastonj.

Bodite pozorni, da gre za omejeni brezplačni preizkus. Torej, ko se čas izteče, boste za nadaljnje igranje morali igro kupiti. Dobra novica je, da je špil trenutno znižan za kar 67 % na 19,80 €, vaš napredek pa se bo iz brezplačne verzije prenesel tudi v polno igro.

Čeprav se igra odklene šele jutri, lahko že začnete prenašati podatke. Ponudba velja tako za konzole kot tudi PC, več informacij pa lahko najdete tule.

Call of Duty: Warzone lahko sedaj igrate v solo načinu

0

Call of Duty: Warzone je postal pravi hit letošnje pomladi in ta brezplačna battle royale streljačina bo založniku Activision zagotovo navrgla ogromno evrov.

Ta seveda poskuša kovati železo, dokler je še vroče in v igro prinaša nove igralne novitete. Včeraj so končno izdali solo način, tako da se v akcijo lahko podate povsem sami. Ta igralni način denimo še vedno zaradi neznanega razloga manjka pri konkurentu Apex Legends, Warzone pa je ta novo izkušnjo preigravanja dobil v samo enem tednu od izida.

Kar je čudovita novica. Vsi ne želijo igrati v ekipi in se radi proti celemu svetu postavijo sami. Poleg tega vam solo način omogoča igranje pri svojem tempu. Za raziskovanje mape, eksperimentiranje z orožji in preučevanje različnih taktik si lahko sedaj vzamete čas, ne da bi s tem bili nadležni preostalim članom ekipe.

Glede igranja se ni spremenilo nič, saj se boste še vedno spustili na mapo, streljali nasprotnike in se trudili ostati zadnji preživeli na mapi. Activision je na svoje blogu spočel večji zapis z nasveti za solo igralce. Igralce pozivajo, da več vlagajo v izvidniške taktike za razkrivanje drugih igralcev in naj se prepričajo, da je padli igralec res mrtev, saj so tudi v solo načinu prisotni paketi za oživljanje.

Nova posodobitev je že zaživela na strežnikih, tako da kar pridno v akcijo.

Zabavni Goat of Duty si lahko pridobite brezplačno na Steamu

0

Vemo, da sedaj vsi preigravate Call of Duty: Warzone in kdo bi vam zameril. Zadeva je namreč zastonj, vsebuje odlično grafično podobo, poleg tega pa je to COD, ki bo vedno pridobil igričarsko bazo.

A če ste se morda te franšize naveličali ali pa imate na splošno dovolj resnih streljačin, potem lahko svoj pogled usmerite v zabavni naslov, imenovan Goat of Duty.

Ta je izšel julija lani v sistemu Zgodnjega dostopa in v njem se nahaja še danes. Gre za preprosto večigralsko streljačino, ki poseduje bojno polje s kozami. Te na svojih plečih nosijo impresivno orožarno in obožujejo hektolitre krvi svojih nasprotnikov. Za razliko od novodobnih večigralskih iger, Goat of Duty spominja na arensko pobijanje v slogu iger Quake 3 in Unreal Tournament. Kakšnega posebnega učenja tehnik se vam ne bo treba učiti, saj lahko vsak stopi v akcijo kar takoj.

Goat of Duty navadno na Steamu velja 10 €, a trenutno razvijalec nudi 100 % popust, tako da si jo lahko aktivirate povsem brezplačno. Ko bo enkrat v vaši knjižnici, bo tam ostala za vedno, akcije pa bo konec 1. aprila.

The Division 2: Warlords of New York – vrnitev v dobre in slabe stare čase

The Division je zame precej zanimiva serija. Prvi del me je s prvim napovednikom tako navdušil, da sem kar odšteval dneve do končnega izida. Ko se je ta zgodil, sem bil kar malce razočaran. The Division je bila namreč ena tistih prvih iger, preko katerih je Ubisoft začel kazati nerealno sliko končnega izdelka. Čeprav špil ni bil vse tisto, kar so obljubljali, nihče razvijalcu ni mogel očitati odlično poustvarjenega opustelega in zasneženega New Yorka.

To je bila zame tista najbolj privlačna lastnost igre, saj naravnost obožujem takšne temačne okolice, v katerih kar kipijo podrobnosti. Ko smo se v The Division 2 preselili v sončni Washington, sem nekako povsem izgubil zanimanje in z mano se strinja velika večina igralniške baze.

Tega se zaveda tudi Ubisoft, zato so dolgo delali na večji razširitvi Warlords of New York, ki nas odpelje nazaj v New York, zraven pa so obljubljali še veliko predelavo celotnega sistema igranja drugega dela. Sedaj je razširitev med nami in postavlja se samo eno vprašanja: se splača The Division 2 ponuditi še eno priložnost?


Razvojna ekipa: Massive Entertainment
Založnik: Ubisoft
Platforme: PC, PS4, XOne
LinkLINK
Datum izida: 3.3.2020
Cena: 29.99 €

Žanr: Tretjeosebna strelska


Morda se zdi to čudno vprašanje, saj si je The Division 2 pri nas zaslužil visoko oceno, a ni dvoma, da je bila igričarska skupnost precej razdeljena. Nekateri so od nadaljevanja dobili ravno to kar so pričakovali, medtem ko so drugi grdo gledali na premalo novosti in premajhno spremembo formule. Slednji od dodatka Warlords of New York ne boste dobili želenega, saj se dodatek zopet vrača v prejšnjo okolico New Yorka, poleg tega pa se v igro vrnejo nekatere mehanike igre z začetkov The Divisiona.

V New York se ne vrnemo kar tako, saj zopet težave povzroča naš stari znanec iz izvirnika, Aaron Keener. Ta je pod sabo zbral še štiri poveljnike in vsi skupaj so dobili briljantno idejo, da začnejo sredi Velikega jabolka začenjati povzročati težave. Roko na srce, zgodba tudi tokrat ni vredna Oskarja in štorijalna nit je imela vedno v The Divisionu velik potencial, a na koncu sem vedno razočaran. Zakaj se je pet bivših agentov The Divisiona obrnilo proti krovni organizaciji? Pač ker so se. Njihove motive lahko spoznamo skozi okoliške “ECHO” hologramske posnetke, a ti ravno niso nekaj preveč globokega, zato vsi ti poveljniki izpadejo precej mlačno glede svojega odhoda na “temno” stran.

Aaron Keener se je vrnil s svojimi pribočniki. Škoda, da ni njegova zgodba bolj podrobna in udarna.

K sreči je bojevanje proti njim pravi užitek. Ne bom vam preveč pokvaril izkušnje, če vam povem, da boste pred glavnim šefovskim spopadom s Keenerjem, najprej morali poraziti njegove poveljnike. A spet preden dobite dostop do njih, boste morali opraviti serijo takšnih in drugačnih nalog, ki niso kakšna nadgradnja osnovne igre. Čaka vas torej veliko streljanja in tekanja po mapi, preden vas čaka spopad s poveljnikom. Dobra novica je, da ti niso samo običajni sovragi, ki nosijo veliko zdravja, ampak je spopad z vsakim nekoliko poseben. Navsezadnje so to bivši agenti, zato je tudi prav, da imajo posebne sposobnosti, ki malce prevetrijo formulo streljanja in ponudijo izziv. Vsak od teh mini šefov ima svoje unikatne sposobnosti, tako da je bojevanje proti njim užitek in vedno drugačno, pa čeprav je bila težavnost precej navita.

Streljanje ni izgubilo svojega šarma, strelski pohodi pa so tokrat še bolj razgibani.

Warlords of New York ima precej težje nasprotnike, saj dodatek v igro zopet vrne tisto mehaniko iz začetkov prvega The Divisiona, kjer so sovražniki nenormalno odporni na svinčene metke. To je vidno pri običajnih sovragih, šefi pa so pravi tanki, ki so na višjih težavnostih že komično odporni porti poškodbam. V nasprotju z njimi je vaš karakter postal pravi slabič. Na višjih težavnostih vas zna pospraviti že samo en strel šefa, kar zna pri kom povzročiti razbijanje tipkovnice.

Division 2 Warzone of New York. Part 2. from r/thedivision

K sreči nam dodatek hitro dostavi novo opremo in tudi nova izboljšana orožja, a spet to nekako poceni vse tiste preživete ure iz osnovne igre, ko smo mukoma nabirali vso opremo, zdaj pa v dodatku skoraj takoj dobimo boljše pokalice. Kljub močnejši orožarni smo še vedno izjemno šibki, zato bi bilo tu na mestu nekaj uravnoteženja. Rad imam težavnost, a samo, če je ta pravična. Višanje točk zdravja nasprotnika se zdi poceni, še posebej če mi ostanemo na isti ravni kot prej, medtem ko to za nepridiprave ne velja.

Dodatek se je na žalost znebil snega, ki je bil zame najbolj privlačna lastnost originala in sedaj raziskujemo vojno opustošeni New York. A kljub temu je Ubisoftu uspelo pričarati odlično okolico. Massive ima pri sebi še vedno hudo talentirane ustvarjalce, ki so pri podrobnostih pravi mazohisti. Ulice poseljujejo zapuščena božična drevesca, okoli tekajo zapuščeni psi in res se nam zdi, da smo stopili nekam, kjer se je čas zaustavil sredi vojne in se sprehajamo skozi zamrznjen trenutek apokalipse.

Mapa je malce manjša in je povsem ločena od osnovne igre. Razvijalcu je zato uspelo v okolico zapakirati več podrobnosti.

Razvijalec je ustvaril manjšo mapo od osnovne igre, zato mu je vanjo uspelo stlačiti cel kup podrobnosti. Raziskovanje je zato pravi užitek in ne boste samo čudili lepim grafičnim podobam, ampak boste ob pozornem pretikanju kotičkov tudi nagrajeni. Odklenili si boste lahko razne bližnjice, skakanje in plezanje pa vam zna prinesti tudi kakšen skrit zaklad.

Ubisoft je poskrbel, da se lastniki dodatka lahko takoj vržete v akcijo. Na začetku lahko izberete opcijo ustvaritve karakterja stopnje 30, kateri se lahko takoj odpravi raziskovati opustošeni New York. Najvišja stopnja je sedaj 40 in ko to dosežemo, lahko vlagamo točke v cel kup novih sposobnosti. Za tiste prave “hardcore” igralce se bo zabava začela šele ob najvišji stopnji in čeprav ne moremo zanikati, da so veščine takrat res zabavne, si vzemite čas in uživajte celo potovanje do štiridesetice.

Snega ni več in čeprav ga pogrešam, moram razvijalcu priznati, da je ustvarjanje okoliša opravil z odliko.

Skupno gledano je Warlords of New York priporočljiva izkušnja. Ubisoft se res trudi igro predelati v nekaj, kar bi zopet privabilo bivše in nove oboževalce igre. Čeprav je nekaj težav glede uravnoteženja in štorija ni ravno dobila nadgradnje, gre za lepo dopolnitev izkušnje. Veterani boste dodatek seveda takoj pograbili in razočarani ne boste, a se bo potrebno navaditi na višjo težavnost, ki zna včasih pričarati občutek nepravičnosti.

Resident Evil 3 Remake bo 19. marca dobil dobil demo

0

Počasi, a vztrajno se približuje čas, ko bomo na zapuščenih ulicah iskali še zadnje surovine in se izmikali ponorelim napadom ljudi, ki jih je prevzela krvoločnost in žeja po človeškem mesu. Ne, ne govorim o sprehodu skozi Citypark, ki se zaradi koronavirusa spreminja v nekakšno postapokaliptično različico serije The Walking Dead ampak o igri Resident Evil 3 Remake.

Ta bo na prodajnih policah izšla 3. aprila in ni me sram priznati, da gre za eno mojih najbolj pričakovanih iger tega leta, ki se lahko brez vsakega problema postavi ob bok velikanu kot je denimo The Last of Us Part II.

Še preden napoči april pa se bomo lahko poigrali v kratkemu demu. Da bo ta izšel ni nobena skrivnost, saj se je enako zgodilo za njegovega predhodnika Resident Evil 2 Remake, založnik Capcom pa je že nekaj časa nazaj napovedal, da se bo podobno zgodilo tudi pri nasledniku.

Demo nas bo postavil v vlogo Jill Valentine, ta pa bo skupaj s kompanjonom Carlosom Oliveriom poskušala rešiti civiliste pred hordami nemrtvih. A to ne bo lahka naloga, saj ji bo vseskozi za petami neuničljivi mutant Nemesis, ki bo držal adrenalin na visoki stopnji. Po mapi bo razsejano tudi 20 kipcev Mr. Charlie, ki jih bodo vztrajni igralci lahko polovili in si tako odklenili vse dosežke.

Za razliko od Resident Evil 2 Remake dema, ta ne bo časovno omejen, tako da si boste za preigravanje lahko vzeli svoj čas, igranje pa boste lahko začeli 19. marca.

Predčasno bo moč preizkusiti tudi večigralsko komponento Resistance. Odprt beta test bo na voljo vsem igralcem, ki si bodo 27. marca vzeli čas za igranje, v večigralskem načinu pa se bodo štirje igralci postavili naproti zlobnemu Danielu Fabronu. Odprte bete bo konec 3. aprila, ko se bo zgodil polni izid igre.

Ko bo demo na voljo, vam bomo zagotovo sporočili na naši spletni strani. Bi bili radi bolje obveščeni o najnovejših novicah? Potem si prenesite našo HOPsi aplikacijo, ki vas bo opozorila o najnovejšem dogajanju iz sveta igričarstva!

Naslednji Xbox končno pokazal svoje skrivnosti – v bistvu gre za močan PC v obliki konzole

Včeraj nas je Microsoft pošteno presenetil, saj je končno na ogled postavil svoj naslednji Xbox, ki nosi ime Xbox Series X. Na svoji uradni spletni strani so zapisali uradne tehnične specifikacije, v svojo pisarno pa so povabili YouTuberja Austin Evansa, ki si je konzolo pogledal bolj od blizu.

Ta je nato naredil zanimiv posnetek in končno smo lahko novi Xbox videli v delovanju.

Kar najprej stopi v oči je njegova oblika. Microsoft se je odločil, da bo njihova naslednja konzola nosila oblika PC stolpa, a končni izdelek je nekoliko manjši, kot smo si predstavljali iz prvih slik. A zunanjost tu ni pomembna, saj Microsoft največ stavi na notranjost in naslednji Xbox bo v sebi vseboval zavidljive specifikacije, primerljive s kakšnim naprednim PC-jem.

Kot že vemo, bo za procesorsko in grafično moč poskrbelo podjetje AMD. Tako bo procesor sestavljen iz osmih jeder, ki bodo tiktakale pri 3,8 GHz ali pri 3,66 GHz – v slednjem primeru bo vključen “multi-threading”. Glede na moč lahko Xbox procesor postavimo ob bok Ryzen 7 3700X, kateremu srce bije pri 3,6 GHz, a upoštevati moramo, da takšen PC procesor stane 350 €. Kje so potem še stroški grafične kartice in vseh drugih komponent, ki sestavljajo močnejši PC.

Novi Xbox bo vseboval grafični čip, ki bo zasnovan na arhitekturi RDNA 2, ta pa bo dostavil 12 TFLOPov moči, kar ga naredi primerljivega z močnejšimi grafičnimi karticami. Čip bo držal osnovno uro pri 1605 MHz ter tisto bolj nabrito pri 1755 MHz, vse skupaj pa bo poganjalo 8 GB DDR6 pomnilnika. Spet lahko grafično moč primerjamo z AMD grafično kartico 5700 XT, ta pa denimo stane slabih 500 €.

A novi Xbox bo imel še druge zanimivosti. Med njimi izstopa disk, ki bo tokrat 1 TB NVMe SSD. Ta bo poskrbel za bliskovito hitro nalaganje iger, Microsoft pa je omogočil tudi instantno preklapljanje med naslovi. Zame osebno je to morda še največji tehnološki preskok in tiste trditve, da se znamo v naslednji generaciji konzol skoraj popolnoma znebiti nalagalnih zaslonov, znajo končno držati nekaj vode. Še posebej zaradi tega, ker igre v posnetku niso bile še optimizirane za Xbox Series X.

Xbox One X vs Xbox Series X Loading Times Tech Demo from r/xboxone

Disk bomo lahko tudi razširjali, saj bomo lahko na preprost način priklopili dodatne razširitve, ki naj bi bile enako hitre kot vgrajeni NVMe SSD. Preko vhoda USB 3.2 lahko dodamo tudi zunanji disk, a Microsoft opozarja, da ta ne bo tako hiter kot tisti vgrajeni.

Novi Xbox Series X želi igralcem ponujati igranje pri 60 sličicah na sekundo pri ločljivosti 4k in to naj bi jim tudi uspelo pri prikazani igri Gears 5. Sicer se mi zdi, da slika ni ravno tekla pri tej hitrosti, a morda je tu bila težava pri snemanju. Spet, v zakup je treba vzeti dejstvo, da igra še ni bila optimizirana za novo konzolo, Microsoft pa naj bi omogočal igranje tudi pri 120 sličicah na sekundah v ločljivosti 1080p.

Spremenjen je bil tudi kontroler, ki sicer močno spominja na predhodnika, a vsebuje nekaj dodatkov. Spredaj se bo pojavil gumb za delitev posnetkov ali slik, zadnji sprožilniki pa so dobili boljši oprijem. Izboljšani so tudi križni gumbi na levi strani, še vedno pa bodo za napajanje skrbeli dve AA bateriji.

Skratka, vse skupaj je videti kot močan PC, ki je zapakiran v nekako obliko konzole. Seveda je vprašljiva cena, saj če bi vse te komponente sestavili v PC, bi vaš strošek hitro presegel jurja, medtem ko Microsoft verjetno načrtuje igro prodajati za okoli 500 €.

Tako, Microsoft je prvi prikazal svojo konzolo bolj podrobno in sedaj je žoga na Sonyjevi strani.

GOG ravno ob pravem času gosti spomladansko razprodajo

0

Medtem ko Steam podira rekorde glede sočasnih uporabnikov, se je GOG domislil, da bi bil zdaj ravno pravi čas za eno pošteno razprodajo. Ogromno ljudi namreč ostaja doma in nima za početi nič drugega, kot pa da preigrava igre. Zakaj torej takšnim igralcem ne bi ponudil večjega znižanja cen in jim tako razširil knjižnico?

Spomladanska razprodaja je znižala cene več kot 2500 igram, za vas pa smo spodaj zbrali tistih nekaj najbolj zanimivih naslovov. Posebno izpostavitev si zasluži XCOM 2, ki je prvič prispel na GOG in je zaradi tega tudi pošteno znižan, prav tako so sekanje cen doživeli vsi njegovi dodatki.

Razprodaje bo konec 30.3., celotno akcijo pa si lahko pregledate na naslednji povezavi.

2. sezona Witcher serije zaustavila snemanje zaradi skrbi glede koronavirusa

0

Nov dan, nova preklicana zadeva zaradi zoprnega koronavirusa. Tokrat je roka te bolezni našla grla produkcijske ekipe, ki je trenutno zaposlena s snemanjem druge sezone hudo popularne serije The Witcher. Netflix se je namreč odločil, da bo produkcijo zaustavil in vsem zaposlenim ponudil možnost, da se odločijo, kako naprej.

Snemanje naslednje sezone se dogaja v Združenem kraljestvu, ki za zdaj grožnje koronavirusa ne jemlje tako resno. Netflix je že zaustavil snemanje vseh svojih izdelkov v ZDA, zdaj pa bo očitno enako storil tudi drugje po svetu.

2. sezona je za zdaj še precej skrivnostna. Vemo samo, da bo karakter Vesemirja igral igralec Kim Bodnia, pa čeprav so si ustvarjalci za to vlogo hudo želeli Mark Hamilla. Poleg tega je znano, da bo naslednja sezona precej bolj linearna od prejšnje, ki je precej rada skakala med različnimi dogodki, v različnih časovnih obdobjih.

Kljub temu da se je snemanje že začelo, bo druga sezona izšla nekje leta 2021. Videli bomo, ali bo koronavirus znatno vplival na prestavitev izida.

GOG ponuja brezplačne Witcher dobrote

0

Preden se preveč razveselite: ne, ne boste nenadoma dobili The Witcher 3 igre brezplačno.

A nekaj zastonjskih dobrot iz Witcher vesolja boste vseeno prejeli. Tako si lahko v svojo knjižnico prenesete brezplačne dodatke za vse Witcher igre, dobili pa boste tudi nekaj bombončkov iz tiste igre s kartami Thronebreaker.

Gre v bistvu za razne videe, ki prikazujejo nastajanje vseh treh naslovov, v dar pa boste prejeli tudi stvari kot so digitalne knjige s slikami, intervjuje, vodiče za celotno igro, zemljevide ter glasbo iz iger.

Vse kar morate narediti je, da obiščete sledečo povezavo in kliknete na sredini zaslona gumb “Get it FREE”.

Če ste si morda zaželeli kaj bolj konkretnega, potem imate srečo. Spletna trgovina GOG namreč trenutno drži spomladansko razprodajo, med katero najdete kupček znižanih naslovov – med njimi tudi nekaj iz Witcher franšize.

Borderlands 3 dodatek dobil daljši igralni posnetek

0

Guns, Love and Tentacles: The Marriage of Wainwright and Hammerlock je presneto dolg naslov za DLC, a nenazadnje je to dodatek za igro Borderlands 3, tako da mora biti določena merica norosti prisotna tudi pri naslovu.

To je že drugi dodatek za Borderlands 3, ta pa bo govoril o ljubezenski aferi med karakterjema Wainwrightom in Hammerlockom, mesto dogajanja pa bo tokrat zmrznjeni planet Xylourgos. Lokacija bo vsebovala ogromno čudnih pošasti, ki malce spominjajo na tiste grozljive pojave iz Lovecraft univerzuma. Nič čudnega potem, da sta si glavna junaka ravno ta planet izbrala za mesto poroke.

Poleg celega kupa novih orožij, modifikacij in kozmetičnih dodatkov nas čaka tudi zelo zanimiva zgodba, ki bo našemu pobijanju hord nepridipravov celo dala smisel.

Guns, Love and Tentacles: The Marriage of Wainwright and Hammerlock izide 26. marca, če pa si slučajno še ne lastite originalne igre, je ta pred kratkim izšla na Steamu in se trenutno prodaja pod močno znižano ceno.

Razvijalec Gearbox je včeraj izdal tudi daljši igralni napovednik, ki prikaže 12 minut akcije.

Nenavadno prijateljstvo: DOOM X Animal Crossing

0

Po uspešnici, ki je bila DOOM (2016) se nam zelo kmalu obeta nadaljevanje pod imenom DOOM Eternal, ki izide 20. marca. Poleg tega pa naključno na enak datum prispe nova igra v težko pričakovani franšizi Animal Crossing s podnaslovom New Horizons.

Igri sta si glede na žanr in ciljno publiko popolnoma različni, vendar so oboževalci obeh iger kljub svojim razlikam stopili skupaj in ustvarili nenavadno prijateljstvo oz. zavezo do skupnega izida.

Kmalu po tem, ko je izid obeh iger postal znan, se je na različnih spletnih portalih pojavil skupek umetnin, z glavnima maskotama obeh iger. Tako sta DOOM Slayer in Isabelle (maskota Animal Crossing-a) postala najboljša prijatelja v očeh oboževalcev obeh serij.

O presenetljivem dogajanju se je na družabnem omrežju Twitter, odzval tudi uraden račun igre Doom, kateri je dregal uraden Animal Crossing račun, ta mu pa pogleda ni vrnil. Poleg spogledovanj uradnih računov so v zavezo vstopile tudi različne trgovine z igrami.

Ne glede na to katero igro boste ultimativno izbrali za nakup (najboljše da kar obe) vam priporočan, da se odpravite na lov za smešnicami, ki jih je z vsakim dnem več in upam, da boste v izbrani igri uživali.

Hekerji napadli bolnišnico v Češki in s tem zaustavili testiranje koronavirusa

0

Da smo ljudje lahko podli, ni treba posebej poudarjati. Ob praktično vsaki naravni katastrofi se bo našel kup posebnežev, ki bi radi od tragedije zaslužili mastne denarce in nič drugače ni ob koronavirusu.

Po medmrežju so se v zadnjih dneh razpasli spletni kriminalci. Ti poskušajo žrtve pridobiti preko lažnih elektronskih pošt ali pa ustvarjajo aplikacije oz. strani, ki naj bi v živo prikazovale okužbe iz celega sveta, vendar ko nekdo obišče tako stran, poleg informacij prejme lepo dozico zlonamerne kode.

Pred kratkim so se neki hekerji spravili celo nad bolnišnico. Njihova tarča je postala bolnišnica na Češkem, ki se nahaja v Južnomoravskem okraju. Osebje tam od izbruha bolezni opravlja 20 testov na dan, pri njih pa se zdravi tudi 84-letna ženska, ki je zbolela za koronavirusom.

Predstavnik bolnišnice Pavel Zara je povedal, da so se hekerji spravili nad njihove računalniške sisteme in te paralizirali. Medtem ko se je z reševanjem situacije spopadala njihova tehnična ekipa, osebje ni smelo zagnati oz. uporabljati računalnikov. Pri reševanju situacije je sodeloval tudi Nacionalni center za kibernetsko varnost.

Zaradi vseh teh težav so morali začasno odnehati s testiranjem novih bolnikov, paciente pa so preusmerili v druge bolnišnice. Gre za drugo največjo bolnišnico na Češkem, ki je do sedaj zabeležila 117 potrjenih primerov s koronavirusom, do sedaj pa so opravili samo 2.300 testov.

Strokovnjaki za varnost opozarjajo, da se bodo takšni napadi vršili tudi v prihodnosti. Bolnišnice in osebje trenutno svojo pozornost usmerja na druge spektre delovanja in tega se napadalci dobro zavedajo in te luknje pridno izkoriščajo.

NVIDIA prosi igralce, da svoje grafične kartice posodijo boju proti koronavirusu

0

Že kar nekaj časa nazaj smo pisali o hvalevrednem projektu Folding@home, ki je nekakšna izpeljanka rudarjenja za kriptovalutami, samo da tu mišice svoje grafične kartice posodite v raziskavo iskanja rešitve različnih bolezni.

Te dni nas povsod utruja nadležni koronavirus, zato lahko moč svojih PC komponent ponudite v boj proti točno tej bolezni. Katere podatek točno bo računala vaša grafična kartica smo razložili v prejšnjem prispevku in zadeva se do zdaj ni spremenila.

Spremenilo pa se je to, da je k temu gibanju igralce pozvalo podjetje NVIDIA. Igralce je preko Twitterja pozvalo, da računsko moč svojih grafičnih kartic posodi v boju proti koronavirusu in njen klic je bil deljen več kot deset tisočkrat.

Če se želite pridružiti gibanju, potem obiščite sledečo povezavo in si prenesite program. Bodite brez skrbi – zadeva je močno prilagodljiva in lahko nastavite točno koliko moči naj program porabi ali pa da deluje samo takrat, ko računalnik ne poganja iger ali drugih zahtevnih aplikacij.