Nov teden, nova brezplačna igra na Epic Games trgovini. Prejšnji teden smo se v zastonjski obliki poigrali z igro Horace, danes pa je brezplačna postala še ena indie platformščina The Bridge.
Ta vsebuje res unikatno podobo, saj okolica izgleda kot da bi jo nekdo izrisal z navadnim svinčnikom. Igralci boste morali za premagovanje preprek spreminjati perspektivo in tudi gravitacijo. V bistvu je The Bridge kot nek ugankarski naslov in njegova grafika izgleda presenetljivo dobra še danes, glede na to, da je špil originalno izšel leta 2013.
Za svojo kopijo se odpravite na sledečo povezavo, naslednji četrtek pa bomo dobili novo ponudbo v obliki popularnega Farming Simulatorja 2019. Ta simulacija kmetijstva je huronsko popularna tudi v Sloveniji in takoj ko bo ponudba na voljo, jo bomo objavili tudi na naši spletni strani.
Dvojec iger Knights of the Old Republic je den tistih izdelkov, ki bi si zagotovo zaslužil predelavo v bolj moderno preobleko. Originalni igri sta danes še vedno povsem igralni, a nihče se ne bi branil nadgrajene grafične podobe in posodobljenih mehanik kot je denimo pospravljanje orožja, ko stopimo v pogovorne sekvence.
Govoric o predelavi je bilo že veliko, nazadnje smo o njih slišali leta 2015, a potem od vsega skupaj ni bilo nič. Sedaj pa spletna stran cinelinx poroča, da naj bi bila predelava Knight of the Old Republic zopet na jedilniku, informacije pa naj bi pridobila iz dveh dokaj zaupljivih virov.
Novi projekt naj ne bi bil popolna predelava, ampak v bistvu neke sorte nadaljevanje. Razvijalec naj bi vzel zgodbo prvih dveh delov in ju predelal na način, ki bi ustrezal trenutnemu “canonu”, ki ga drži Disney. To se morda sliši kot nekaj slabega, a mi smo samo veseli, da bomo morda zopet dvorili Bastili Shan.
EA naj bi končno Star Wars licenco izkoristil še za kaj drugega kot pa za delanje Battlefrontov. Da se ne bojijo enoigralskih iger so že dokazali z Jedi: Fallen Order, ki se je dobro prodal in razvijalec Respawn naj bi že delal na nadaljevanju.
Govorica o predelavi Knight of the Old Republic je podprta tudi iz drugih strani. Karakter Revana je bil nedolgo tega uradno sprejet v Star Wars zgodovino, mesece nazaj pa so krožile govorice, da namerava Disney v obliki filmov raziskati KOTOR vesolje, po temu ko bo Skywalker zgodba dokončno zaključena.
Kdaj bo EA razkril kaj novic je zaenkrat samo ugibanje, če seveda sploh delajo na kakšnemu KOTOR projektu. Morda nas presenetijo na letošnjemu E3 sejmu ali pa priredijo prav svoj Star Wars dogodek, ki bo razkril vse večje prihajajoče projekte.
Če bi dobro pogledali igralni posnetek igre Nioh, bi jo tisti bolj nepozorni zlahka označili za samo še en Dark Souls klon kot je bil to denimo Lord of the Fallen. A špil je bil veliko več kot to. Kot prvo, je bila tematika povsem drugačna, saj smo svoje avanture zganjali po predelih fevdalne Japonske, katera je bila v igri obarvana s fantazijskimi elementi.
Poleg tega pa smo imeli tu zgodbo. Tisto pravo, z vmesnimi sekvencami, kjer so se karakterji pogovarjali ter našemu junaku dajali stranske naloge.
Zadeva je pridobila zvesto občinstvo in se prodala v dovolj veliki količini, da je založnik Koei Tecmo razvijalcu Team Ninja ukazal klepanje nadaljevanja in to je sedaj tik pred vrati.
Štorijalno se bo zgodba odvila pred dogodki enke, igrali pa bomo vlogo skrivnostnega križanca med človekom nadnaravnim Yokai bojevnikom. Čaka nas temačen svet Dark Realma, kjer se za vsakim ovinkom skrivajo smrtonosni demoni, katerim jim je vaša topla kri še posebej okusna.
Založnik je včeraj izdal tudi novi napovednik, ki prikaže bolj malo igranja in veliko vmesnih sekvenc. Ne moremo mimo zvočnega podajanja, ki je tokrat izvršen v angleščini in zadeva preprosto ne paše v to igro. Zvočni govorci niso ravno prepričljivi, glede na obrazne mimike pa je jasno, da gledamo sinhronizacijo. Upamo, da bo obstajala možnost preklopa na japonske govorce.
Nioh 2 izide 13. marca, zaenkrat pa je to ekskluziva za PlayStation 4.
Forge je ime novega junaka, ki ga bodo igralci priljubljene battle royale streljačine Apex Legends kmalu spoznali v prihajajoči 4. sezoni. Ta se uradno imenuje Assimilation in Forge je morda njena največja novost.
Gre za ogromnega tipa, ki rad stvari opravi s svojimi ogromni pestmi. Ena od rok je mehanska, tako da lahko vsekakor pričakujemo, da bo preko nje moč izkoriščati posebne sposobnosti kot je denimo močan animejevski udarec ob tla, ki bo nasprotnike nato z valom kinetične energije pometal na vse strani.
To je seveda samo ugibanje iz naše strani, saj razvijalec Respawn ni šel v prevelike podrobnosti pri svojem zadnjem posnetku. Smo pa izvedeli nekaj novih stvari glede četrte sezone.
Nova Battle Pass prepustnica bo prinesla 100 legendarnih preoblek, Apex Packe, nalagalne zaslone ter skupke muzičnih komadov.
Razvijalec je povedal tudi nekaj podrobnosti glede 3. sezone Ranked igralnega sistema. Pred restiranjem bomo po novem igrali 6 tednov “Ranked” načina, dodali pa bodo tudi Master Tier, kjer bodo Apex Predatorji postali tistih 500 najboljših igralcev na platformo.
Nova sezona štarta 4. februarja, vsak igralec pa bo na tisti dan prejel posebno darilo, ki bo proslavilo prvo leto obstoja te igre.
Dishonored igre pri meni veljajo za nekaj posebnega. Žal bomo po dveh že izdanih delih morali kar nekaj časa čakati na naslednika. Razvijalec Arkane Studios je namreč dal serijo na hladno, saj se očitno drugi del ni prodal v dovolj veliki količini, ki bi pri založniku Bethesdi upravičil nadaljevanje.
Se bomo pa na temačne ulice mesta Dunwall kmalu lahko podali v novi namizni igri, ki se imenuje preprosto Dishonored.
Na njej dela Modiphius Entertainment, ki je znan po svoji namizni igri Star Trek Adventures. Pri Dishonored so spočeli kampanjo, katera bo razdeljena v štiri poglavja, ta pa bomo raziskovali preko metanja 2d20 kock, ki dajejo več poudarka na akcijo.
Za razliko od iger bomo tu lahko ustvarili povsem svoj karakter, tako da ne bomo obsojeni samo na igranje morilca, ampak se bomo lahko podali tudi v druge igralne razrede kot je denimo raziskovalec.
Modiphius je pri ustvarjanju sodeloval z Arkane razvijalcem, kar bo zagotovo pridodalo noto tistega morečega občutka, kateri je preveval igre. Upamo tudi, da bo cena kitovega olja ohranila svojo ceno.
Dishonored bo na naše mize prispel letos poleti, kupci pa boste dobili tudi 300 strani dolgo knjigo, katera bo bolje razložila svet, v katerega nameravate pravkar vstopiti.
Informacij glede prednaročil in cene zaenkrat ni, je pa možna naročitev na njihove novice preko sledeče povezave.
Witcherjev prihod na televizijo je bil popoln uspeh. Netflix serija je še pred prvim prikazanim delom že dobila drugo potrjeno sezono, uspeh na TV-jih pa je spodbudil dodatno prodajo knjig, igralci pa so se masovno začeli vračati igranju igre The Witcher 3: Wild Hunt.
Netflix je navdušen, saj je bila gledanost prve sezone takšna, da je to morda njihova najbolj uspešna serija v zgodovini. Zato se držijo izreka “kuj železo, dokler je vroče” in včeraj so uradno napovedali nov projekt v Witcher svetu.
The rumors are true, a new Witcher story is in the works! The anime film, The Witcher: Nightmare of the Wolf, will take us back to a new threat facing the Continent. Brought to you by the Witcher team @LHissrich and @BeauDeMayo, and Studio Mir the studio behind Legend of Korra.
Tokrat bo to anime filme The Witcher: Nightmare of the Wolf, na njej pa bo delala ustvarjalka serije Lauren S. Hissrich, pridružila pa se ji bo scenaristka Beau DeMayo, ki je v The Witcher seriji spisal epizodo Betrayer Moon.
Za produkcijsko plat bo poskrbel južnokorejski Studio Mir, kateri je najbolj znan posvoji seriji The Legend of Korra. Kvaliteta njihovega dela ni slaba, upamo samo, da bodo lahko ujeli atmosfero in temačnost Witcher sveta. Zgodba naj bi tokrat na kontinent pripeljala novo nevarnost, tako da bomo morda končno dobili nekaj originalne vsebine, ki bo šla naprej od knjig.
To je to zaenkrat od informacij, tako da nimamo datuma izida ali pa potrjenih zvočnih govorcev. Lepo bi bilo, če bi anime izšel še letos, saj bi bil to dober zalogaj medtem ko čakamo na drugo sezono The Witcher serije.
Vsekakor bo zanimivo videti, kako bo Geralt izgledal v anime podobi. Spodaj si lahko ogledate The Legend of Korra in z malce mentalne gimnastike lahko notri vidite belolasega klavca pošasti.
Zdaj že vsi vemo, da morda najbolj pričakovana igra Cyberpunk 2077 ne bo izšla to pomlad, kakor je nekaj mesecev nazaj slavno napovedal Keanu Reeves. Izid je bil par dni nazaj prestavljen na september, razvijalec CD Projekt RED pa je za razlog navedel kompleksnost igre, ki zahteva par mesecev dodatnega dela.
Poljak Borys Niespielak pa je včeraj razkril nove informacije, ki naj bi jih pridobil iz studia, te pa narišejo drugačno resnico. Zamuda naj bi šla na račun trenutne generacije konzol, katere naj bi bile preprosto prešibke, da bi zadovoljivo poganjale igro.
Na temu področju naj bi jim največ težav delala konzola Xbox One. To ni za CDPR nič novega, saj je njihov prejšnji naslov The Witcher 3 na PlayStationu in Xboxu ogromne težave z optimizacijo, te pa so nato odpravili z naknadnimi posodobitvami.
Pri Cyberpunku 2077 želijo očitno takoj pustiti dober vtis in tako so namesto kasnejših popravkov raje vzeli opcijo prestavitve igre.
Ni še jasno, ali lahko zaradi tega pričakujemo v igri slabšo grafiko, ki bi nato bolje tekla na konzolah. CDPR je padel pod močne kritike, ko je finalna verzija The Witcher 3 posedovala opazno slabšo podobo kot pa tisto, ki so jo kazali pred tem v napovednikih in ravno zato dolgo časa niso želeli prvega napovednika za Cyberpunk 2077 prikazati širši javnosti.
Vse skupaj je morda zvito iz trte, saj nekako dvomimo, da bi si CD Projekt RED samo za optimizacijo vzel skoraj pol leta.
Intervju, kjer je Borys razkril informacije si lahko ogledate spodaj, priporočamo, da imate ob strani poljski slovar, saj je vse v poljščini brez opcije podnapisov.
Da Kitajska rada izvaja cenzuro nad svojimi prebivalci ni več nobena skrivnost. V zadnjemu letu se je ta država spremenila v nekaj, kar bi zlahka uvrstili v kakšno epizodo serije Black Mirror in jasno je, da vlada ne želi svojim prebivalcem razodeti prav vseh informacij.
A ta cenzura in zatiranje informacij se je morda pojavilo ravno v najhujšemu času. Kitajsko namreč te dni pesti smrtonosni virus 2019-nCoV oz. koronavirus. Ta napade respiratorni sistem in je zaenkrat v mestu Vuhan okužil okoli 400 ljudi in povzročil 17 smrti. Razširil se je že na Tajsko, Južno Korejo in Japonsko, pred kratkim pa so prvi primer zabeležili tudi v ZDA.
The first human infection with new #coronavirus (#2019-nCoV) has been reported in the US in a person who recently traveled to Wuhan, China. Additional cases in travelers have been reported in Thailand, Japan, and The Republic of Korea. https://t.co/bbH7gGPuyhpic.twitter.com/cGvFc4DYDZ
Novica, da se je virus pojavil tudi v ZDA je na Twitterju vzbudil porast označbe “patientzero”. Patient Zero je popularna oznaka za zombie filme, pomeni pa tistega prvega človeka, pri kateremu se je pojavil smrtonosni virus, ki se je potem naglo razširil in spremenil svet v apokalipso.
Gre seveda za pretiravanje, a pojavile so se skrbi, če Kitajci poročajo o resnosti situacije. Skrbi so upravičene, če v zakup vzamemo kitajsko cenzuro interneta, nekateri pa se še vedno spomnijo SARS situacije, ko je Kitajska počasi izpuščala nove informacije glede bolezni, ki je na koncu ubila 800 ljudi.
Vuhanska komisija za zdravstvo je tokrat o izbruhu bolezni poročala tri tedne po temu, ko so zabeležili prvi primer koronavirusa. Kitajski znanstveniki so teden kasneje identificirali patogen in genomsko sekvenco tega delili tudi s Svetovno zdravstveno organizacijo.
To je pohvalno, a skrbi ostajajo glede cenzure na družbenih omrežjih.
Vuhanska zdravstvena komisija redno obvešča uporabnike glede novosti na svoji spletni strani, a nekatere informacije morda Kitajska želi zadržati zase. Dolgo časa so namreč vztrajali, da je virus omejen samo na mesto Wuhan in šele ko so mediji Hong Konga začeli pisati o primerih okužb izven mesta, so priznali, da je virus zadel tudi druge province. Številke okužb naj ne bi bile niti približno točne, saj Imperial College London poroča, da naj bi bilo do 18. januarja okuženih vsaj 4.000 ljudi, zdaj pa je številka verjetno že močno višja.
Vlada na družbenih omrežjih budno pregleduje objave in tudi spletne članke. Do sedaj je policija v Vuhanu raziskala 8 ljudi, ki naj bi širili lažne informacije glede resnosti virusa. Objave na Weibo platformi označene z #WuhanSARS so hitro izbrisane.
Bolnice vsebujejo cele vrste prestrašenih ljudi, ki v paniki letijo na zdravstveno oskrbo.
Med njimi se je znašel tudi 32-letni arhitekt Kyle Hui. Njegova mama je umrla zaradi pljučne bolezni prejšnji teden, a ni bila nikoli uradno testirana za koronavirus. Na Weiboju je nato objavil svojo zaskrbljenost, da morda vlada ne poroča vseh primerov smrti, a je bila njegova objava hitro pobrisana.
V Šanghaju zadeva že spominja na zombie situacijo. Na cestah špricajo plin proti okužbi, na javnih železnicah pa so se pojavili vojaki, v bojni opremi.
Kitajska vlada je tudi dolgo držala jezik za zobmi glede širjenja virusa. Šele ko so Hong Kong mediji razkrili okužbe izven mesta, je bil v Vuhan poslan zdravnik Dr. Zhong, kateri je znan po temu,d a stvari pove naravnost, brez ovinkov. Tako je v ponedeljek presenetil vse, ko je razkril, da se virus lahko prenaša med ljudmi in da je samo en pacient okužil 14 medicinskih delavcev.
Situacija je sedaj narasla do te mere, da je celotni Wuhan trenutno pod karanteno. 11 milijonov prebivalcev trenutno v strahu čaka, kaj se bo zgodilo. Železniške postaje in letališča so zaprta in na cestah so blokade, ki preprečujejo prebivalcem, da bi zapustili mesto.
Žalostno je to, da bodo v karanteni najbolj nasrkali revni. Ti si ne morejo priskrbeti primerne zdravstvene oskrbe in virus se bo najhitreje razširil ravno med njimi.
Silent Hill navdušenci lahko zadnje čase samo ljubosumno pogledujete proti nekdaj konkurenčni Resident Evil franšizi. Medtem ko založnik Capcom dela na predelavi tretjega dela, ki zaenkrat izgleda odlično in v svojih pisarnah skoraj zagotovo razvija tudi Resident Evil 8, je Silent Hill zaenkrat popolnoma mrtev.
Licenca spada pod založnika Konami, ta pa zaenkrat raje svoje napore vlaga v igralne avtomate, medtem ko mu igričarska industrija ne diši preveč. Zadnji obetavni projekt Silent Hills je bil zaradi spora z razvijalcem Hideo Kojimo preklican, njegov obetavni demo P.T. pa izbrisan iz PlayStation 4 trgovine.
A morda, samo morda namerava Konami zopet oživiti ime Silent Hill. Zaenkrat ni nič potrjenega in informacije prihajajo iz dveh neuradnih virov, ki pa nista povsem brez kredibilnosti.
franchise, the other an episodic TellTale/Until Dawn-style game to go alongside the reboot. I don't know anything more than that though, but I sure do hope Konami's given it the appropriate budget and found the right developer to make those games succeed.
Prvi vir je ResetEra uporabnik AestheticGamer, ki je dve leti nazaj slišal, da Konami išče razvijalce za dva nova Silent Hill projekta. Eden naj bi služil kot ponoven zagon celotne franšize, drugi pa naj bi deloval v epizodnemu formatu, ki bi spominjal na avanture razvijalca Telltale. Povedal je še, da bi znala biti projekta najavljena še letos, a da za to ne goji preveč upanja. AestheticGamer je enkrat prej že pravilno razkril informacije glede Resident Evil iger, tako da bi znalo biti na temu kaj resnice.
To govorico je nato dodatno potrdila spletna stran relyonhorror, ki naj bi od še enega samostojnega vira slišala, da je novi Silent Hill trenutno v aktivnem razvoju.
Upamo, da bo kaj iz tega, želimo pa si tudi, da bo Konami projektu namenil dovolj časa in proračuna, saj ne želimo na koncu dobiti samo igre, ki želi samo zaslužiti na račun slavnega imena.
Project Mara je nova igra, na kateri dela priznani razvijalec Ninja Theory. Ta si je pod pas nabral že lepo število iger, igričarski skupnosti pa je znan predvsem zaradi svojega naslova Hellblade: Senua’s Sacrifice.
Ta je postal znan zaradi dveh stvari. Prvič: razvijalec je izdal visokoproračunski naslov brez finančnega zaledja večjega založnika. In drugič: je ena redkih iger, kjer ima igralni protagonist duševno motnjo.
Glavna junakinja v Hellblade: Senua’s Sacrifice se je ubadala s problemi psihoze in Ninja Theory želi v formatu videoiger raziskati še druge duševne motnje. Zato so napovedali svoj naslednji projekt in temu nadeli ime Project Mara.
Šlo bo za eksperimentalno igro, ki bo na realistični način prikazala vse grozote, katere lahko spočne človeški um nam samim. Razvijalec želi predstaviti mentalne težave na čim bolj realistični način, v to pa so vložili ogromno časa in raziskovanja.
Ninja Theory pravi, da bi to lahko postal nov mehanizem za pripovedovanje zgodbe. To bo naprej gnal en karakter, celotno dogajanje pa se bo odvilo na samo eni lokaciji.
Sliši se hudo zanimivo in razvijalec je izdal tudi kratki napovednik, ki naj bi vsaj približno orisal, kaj imajo zamišljeno. Moram priznati, da sem se v videu počutil malo nelagodno in glede na ogledano je očitno, da naš lik ne bo znal več razločiti realnosti od fikcije.
Datuma izida še nimamo, a glede na to, da si razvijalca sedaj lasti Microsoft, lahko naslov verjetno pričakujemo na PC-ju in konzoli Xbox One.
Originalni Wasteland je izšel davnega leta 1988 in čeprav igra velja za mejnik v RPG zgodovini, se jo je danes spraviti preigravati presneto naporno.
Tega se zaveda tudi razvijalec InExile, zato je leta 2018 napovedal predelavo prvega dela in ta se sedaj počasi približuje zaključku. Čeprav imamo od naslova zaenkrat samo par slik in nobenega napovednika, se razvoj zaključuje in uraden datum izida je postal 25. februar.
Če pogledate spodnjo primerjavo je jasno, da je špil doživel znatno vizualno nadgradnjo, vprašanje pa je, če bo predelana tudi igralna plat. Navsezadnje je imel Wasteland 2 uživantski potezni način, zato bi kaj takega lahko vnesli tudi v vizualno nadgrajeno enico.
Ta bo izšla tako za PC kot tudi Xbox One. To ni presenetljivo, saj je razvijalca lani kupil Microsoft, ta pa je sedaj vložil dodatne denarce v razvoj Wasteland 3, ki je v aktivni produkciji od leta 2016, ko je na Kickstarterju zbral zavidljivih 3 milijone zelencev. Tretji del ima trdno zakoličen datum 19. maj in očitno bo letošnja pomlad zavita v post-apokaliptične RPG vode.
Oboževalci “Grand” strategij ste zagotovo že seznanjeni z razvijalcem in založnikom Paradox. Ta se je namreč specializiral za izdelovanje strategij, ki bolj malo stavijo na vizualno podobo in vse vložijo v globoke, strateške mehanike, katere vam znajo hitro pogoltniti ure prostega časa.
Razvijalec je znan tudi po temu, da svoje igre po izidu obogati s celim kupom DLC-jev. Ti posamično niso preveč dragi a jih je kot mravelj in ko jih sešteješ vse skupaj, dobiš res visok cenovni davek.
Njihova igra Europa Universalis IV danes šteje že 7 let in v temu času je nabrala toliko DLC-jev, da bi za verzijo z vsemi dodatki danes plačali 238,34 €. In to je z vključenim 10% popustom!
Zato so pred kratkim potihem izdali posodobitev 1.29.4. Ta navidez ni dodala ničesar novega, a v datotekah je skrit novi naročniški model, ki bo sprva na voljo za testiranje peščici izbrancev.
Paradox priznava, da je težko uvesti nove igralce v njihove naslove, saj se ti ustrašijo skupne cene vseh DLC-jev. Naročniški model naj bi predlagali sami igralci in sedaj je ta postal realnost, pa čeprav je zaenkrat samo v testiranju.
Če bo zadeva uspešna, bo postala na voljo tudi za druge njihove igre. Crusader Kings 2 se denimo sooča z istim problemom, ki ga je Paradox lani poskušal omiliti s tem, da je osnovno igro spremenil v brezplačno ponudbo.
Da bo naslednji Xbox, ki se imenuje Xbox Series X, a ne čisto zares, dobil vlogo škatle, katera spominja na PC stolp, že vemo. Microsoft je naslednjo generacijsko konzolo razkril na podelitvi The Game Awards, a takrat smo dobili samo pazljivo izrisan virtualni model konzole.
Sedaj pa je konzolo slikal nek srečnež, ki je očitno prototip odnesel domov in ga postavil na preprogo. Slikana je sprednja in zadnja stran, slednja pa prikaže nekaj zanimivosti.
Na sprednji strani se nahaja en SUB vhod, zadnja stran pa vsebuje dva. Prav tako je moč videti priklop za HDMI, internetni kabel in električno napajanje. Vidimo lahko tudi neko skrivnostno režo, katera verjetno še nima nobenega pravega namena. Očitno gre za precej zgodnji prototip, saj prototip nosi ime Xbox Product Name Placeholder namesto Series X.
A slike so resnične, saj lahko vidimo tudi serijsko številko. Zaradi nje bo nekdo pri Microsoftu pošteno nasrkal, saj bo preko tega zlahka lahko izslediti tistega, ki mu je bil dodeljen prototip in ki je potem veselo slike delil z internetom.
@aarongreenberg@XboxP3 please don't ban me, but I registered that serial number to my Microsoft account just messing around. I have removed it after it actually worked. pic.twitter.com/17AKArYYPK
Da ni vse skupaj izmišljotina je dokazal en šaljivec, ki je serijsko številko registriral na svoj račun. To je nato odstranil, saj je želel zadevo samo testirati in je hkrati prosil Microsoft, da mu ne ukine računa.
Naslednji Xbox je uradno še precej daleč stran, saj ga lahko pričakujemo šele konec leta in ni nujno, da bomo na koncu dobili točno takšno podobo konzole, kot jo vidimo na teh slikah.
Nominacije za glavno in stransko vlogo, ki jih je film prejel, so me spodbudili k njegovemu nenačrtovanemu ogledu. K temu je nesporno pripomogla plačana naročnina za Netflix, saj je bila vatikanska zgodba na dosegu roke. Zgolj par klikov, nakar prikovan v naslonjaču dobesedno požiram naslednjih 125 minut odlične igre velikega Hopkinsa in »Visokega vrabca« (Jonathan Pryce).
Tematika filma je na prvo žogo za dober del gledalcev morda malo odbijajoča. Če malce pomislim je je v zadnjem času dejansko nastalo, kar nekaj odličnih izdelkov, kjer je glavno vlogo odigral »sveti sedež«. Pred leti smo Toma Hanksa spremljali v Angeli in demoni, sledil je Jude Law v Mladi papež in letos smo dočakali še nadaljevanje te serije, ki nosi ime Novi papež. Med te odlične »vatikanske« izdelke lahko brez slabe vesti uvrstimo tudi film Dva papeža.
Scenografija je fantastična.
Sir Anthony Hopkins je prevzel vlogo kardinala Rantzingerja oziroma papeža Benedikta XVI. medtem, ko je v čevlje kardinala Bergoglia torej papeža Frančiška stopil izvrstni Jonathan Pryce. Igralca že brez maske rahlo spominjata na svoja lika, zato se v film brez težav vživimo. Zgodba spremlja pot papeža Frančiška od jezuitskega duhovnika do škofa Rima, kot je eden od nazivov njegove svetosti.
Skozi film spoznamo predvsem ozadje Frančiška, nekaj manj Benedikta XVI., sicer prvega papeža po 15. stoletju, ki se je živ umaknil iz najvplivnejše cerkvene pozicije. Čeravno so po besedah stvariteljev dejanja v filmu resnična, fikcijski so zgolj dialogi med papežema – oziroma so stvar kreativne svobode. Kljub temu, da pogovori niso resnični izpadejo odlično in nadvse naravno. Kemija, ki se splete med glavnima junakoma gledalca potegne vase in film od začetka do konca, z rahlimi »kucli« lepo teče. Tudi scenografija je osupljiva, saj so snemali tako v Argentini kot Rimu, kjer so dobili vrhunske posnetke in ambient.
Hopkins ni več mlad poba, tako da si je potrebno vzeti čas za njegove izdelke, dokler je še med nami.
Ustvarjalcem je uspelo narediti film, ki je gledljiv za vse, tudi nekatolike in ateiste. Dva papeža je eden izdelkov mnogoterih vprašanj, kajti gledalca uspe spodbuditi k razmišljanju, hkrati pa ponudi dobri dve uri dolgo potovanje po življenju trenutnega papeža Frančiška s precej zanimivo preteklostjo.
Med samim ogledom filma so me zmotile občasne pre-razvlečene sekvence, ki so delovale prisiljeno (predvsem »flashbacki«). A izvrstna igra Hopkinsa in Pryca bo za zaslon prikovala še koga, razen zagretih klerikalcev. Filmi so svojevrstna umetnost, kjer vedno ni potrebno ostajati v coni udobja, sledeči lastnim preferencam in prepričanjem. Pa je tako tudi tukaj? Dva papeža ni spektakel, katerega ogled je nujen, nedvomno pa bo adaptacija zadovoljila apetite ljubiteljev drame in zgodovine. Tukaj se znajo najti še ljubitelji dobrih dialogov, ki bi rad o papežu Frančišku izvedeli kaj več, ali si zgolj popestrili mrzle zimske noči.
Zanimivosti:
Pryce je ob razglasitvi papeža Frančiška zaradi vizualne podobnosti dobil ogromno šaljivih sporočil, kako to da je postal papež.
Tudi režiser filma je za igralca prvič izvedel, ko je na internetu iskal slike Frančiška in videl kako ljudje primerjajo igralca in papeža.
Igralca sta povezana tudi preko franšize o Jamesu Bondu. V filmu Jutro nikoli ne umre bi moral vlogo Elliota Carverja igrati Hopkins, a je vlogo zavrnil zaradi kaotične produkcije. Vlogo je potem odigral Pryce.
Ker so vedeli, da ne bodo smeli snemati v Sikstinski kapeli, so v studio postavili neverjetno repliko, ki bi jo le stežka ločili od originala. Bojda je bila replika celo malenkost večja od originala, da so notri lažje postavili opremo.
Kmalu bomo potrebovali AddBlockerja tudi za povsem navadne aplikacije, ki se trenutno nahajajo v Windows operacijskih sistemih.
Spremembo so opazili pri preizkusni različici Oken, ta pa se je pojavila v programu WordPad. Roko na srce sem že pozabil, da ta program sploh obstaja, saj za manjše zapiske uporabljam beležnico, za tista bolj profesionalna opravila pa se poslužim Office orodij.
A WordPad obstaja in ponuja nekaj funkcij za bolj napredno rokovanje z dokumenti kot denimo beležnica. Microsoft se je odločil, da bo v zgornji del vključil reklamno pasico za Office izdelke kot so Word, Excel ali pa PowerPoint.
BREAKSCLUSIVE: Microsoft WordPad is getting a new feature! An ad for Office web apps!
Zadeva niti ni preveč vsiljiva, a marsikoga zna zmotiti dejstvo, da se ti ob delu izpisujejo reklamne ponudbe, pa čeprav gre v temu primeru za Microsoftove lastne rešitve.
Če se vam kolca po reklamni ponudbi, lahko to že omogočite v svoji različici Oken. Odpravite se na sledečo povezavo in prenesite orodje mach2. Vsebino nato razširite v mapo mach2 na C disku (lahko seveda tudi drugam, a to so najbolj praktična navodila). Nato poženete ukazno vrstico z administratorskimi pravicami in vtipkate cd /d c:\mach2, nato pa še mach2 enable 23834136.
Razvijalec Valve pa se sooča z dilemo. Od zadnjega Half-Life naslova je namreč preteklo že 13 let in od takrat se je zamenjala že cela generacija igralcev. Tako mlajši špilavci sploh ne vedno več, kaj je Half-Life in zakaj je tako pomemben v igričarskih krogih.
Razvijalec se je zato odločil za precej zanimivo potezo in na Steamu celotno Half-Life franšizo ponudil popolnoma brezplačno. Alyx igralci bodo v novi izkušnji veliko bolj uživali, če bodo poznali zgodovino serije, veteranom pa tudi ne bi škodilo, da si obnovijo znanje.
A treba je vedeti, da ponudba ne velja za vedno, saj bodo igre brezplačne samo do izida Half-Life Alyx. Vseeno pa vam to da skoraj dva meseca, da preigrate štorije, ki spet niso kdo ve kako dolge.
Ko smo prvič videli napovednik za igro Temtem, smo instantno dobili močno asociacijo na bolj znane Pokemone. In ko je razvijalec napovedal, da bo zadeva izšla za praktično vse sisteme, smo takoj vedeli, da bo zadeva kar letela iz prodajnih polic.
Temtem je včeraj uradno izšel v Early Access obliki na Steamu in zgodil se je naravnost masovni naval igralcev na strežnike. Ljudje so očitno močno izstradani Pokemon avantur, ki bi jih izvajali še kje drugje kot pa samo na Nintendovih konzolah in Temtem jim je z veseljem ustregel.
Igra svojega navdiha ne skriva, saj je praktično vsak vidik igre enak kot v Pokemnih. Na začetku celo obiščete profesorja in izbirate med tremi šolami Temtemov, kjer ima vsak svoje moči in slabosti proti drugim tipom prikupnih zverinic.
Za razliko od Pokemon iger pa je Temtem MMO, tako da vse avanture doživljamo v ogromnem, odprtem svetu. In če smo se kaj naučili v preteklosti glede zagona MMO-jev, je to, da ti nikoli ne potekajo tekoče.
Tako je bilo tudi v temu primeru, ko so prvi igralci naleteli na ogromne čakalne vrste in pogoste izpade strežnikov. Pojavila so se tudi zatikanja in nekateri karakterji so se ujeli v neskončne zanke animacij, katerim je pomagal samo ponoven zagon igre.
Razvijalec se je na krizno situacijo hitro odzval in izdal manjši popravek, ki je vsaj za silo odpravil tiste najhujše zrušitve strežnikov. Igralci se boste še vedno morali ubadati z dolgimi vrstami, a to je ob rojstvu popularnega MMO-ja tudi pričakovano.
Razvijalec je nekaj dni nazaj spočel tudi uradni anime napovednik in verjetno je samo še vprašanje časa, da zaradi hude popularnosti Temtem gledamo tudi televizijskih ekranih.
Da je The Witcher serija hudo popularna smo vedeli vsi. Prva sezona je izšla ravno ob pravemu času, ko je Game of Thrones izstradano in razočarano občinstvo iskalo nekaj novega in mišičasti Geralt, ki ga igra Henry Cavill, jim je še prerad ustregel.
Nad serijo je navdušen tudi Netflix, ki ima na trgu pretočnih servisov serij in filmov praktično vsak dan že novega konkurenta, zato mu vsak izdelek, ki je masovno privlačen gledalcem, še kako prav pride.
V nedavnem poročilu za investitorje so prikazali nekaj številk za zadnjo četrtino leta 2019. V prvih štirih tedna od izida je The Witcher serijo pogledalo 76 milijonov gledalcev, kar zna iz serije narediti njihovo najbolj uspešno produkcijo do sedaj. Popularnost se je razširila tudi izven okovov televizijskih zaslonov, saj se je posledično dvignila tudi prodaja knjig, igra The Witcher 3 pa je zabeležila višje številke istočasnih igralcev kot pa ob izidu izpred petih let.
Za primerjavo je Netflix pokazal še nekaj številk. Serija The Crown je v svoji tretji sezoni zabeležila 40% več gledalcev in tekočo sezono si je ogledalo 21 milijonov gledalcev, medtem ko je druga sezona You prinesla 54 milijonov uporabnikov.
Nič čudnega potem, da je bila druga sezona The Witcherja napovedana še preden se je zadeva sploh pojavila na televiziji, naslednje poglavje Geraltovih avantur pa lahko pričakujemo enkrat v 2021.
Razvijalec Epic se je odločil močno spremeniti tekmovalna pravila za igro Fortnite in nad spremembami niso navdušeni ravno vsi.
Največ sprememb se je zgodilo na področju prepovedanega sodelovanja med igralci, ki niso skupaj v ekipi ampak so si v bistvu nasprotniki. “Collusion” je sedaj strogo prepovedan in čeprav je Epic na tako stvar grdo gledal že prej, je sedaj zadeva postala tudi uradna.
Nasprotni igralci na turnirjih si sedaj tudi ne smejo pošiljati signalov, kot so to počeli do sedaj preko zamahovanja krampov, skakanja in kazanja emotikonov. Epic bo pozorno pregledal vse takšne prekrške in če bo igralec ujet pri takšnemu signaliziranju, bo njegov račun odstranjen.
I can see where epic is coming from, as a spectator seeing teams and players rotating and not shooting and swinging pick axes can seem odd but with no rotation items at all professional players understand when the time to fight actually is. Also, jumping? Best way to dodge snipes pic.twitter.com/NenfqxdK12
Nad potezo niso navdušeni vsi, nekaj besed glede tega je izjavil tudi slavni streamer Ninja. Pravi, da Epicovo potezo razume, a se je spotaknil ob prepoved skakanja, saj je to po njegovem mnenju najboljši način, da se izogneš ostrostrelcem.
Epic pravi, da ni nikomur treba skrbeti, da bi zaradi novih pravil dobil nepošteni ban, saj bo to veljalo samo za tiste primere, kjer je res očitno prepovedano sodelovanje med igralci.
FIFA 20 je precej dobra nogometna igra, a pravi nogometni navdušenci gotovo pri njej pogrešate kaj eksplozivnosti. Med driblanjem manjkajo počasni posnetki in pri vsaki večji brci bi se morala v zraku izrisati hologramska podoba tigra, ki napove res močan udarec proti golu.
K sreči bo za vse to poskrbela novo napovedana igra Captain Tsubasa: Rise of New Champions, katero trenutno razvija Bandai Namco. Gre za arkadno nogometno igro, zavito v barve mange, tu pa namesto realističnega obnašanja žoge več šteje eksplozivnost in nadnaravne poteze nogometašev.
Zadeva celo izgleda kot da zna vsebovati nekaj zgodbe, kar bi bilo vsekakor nekaj zanimivega za športni žanr. To za pričujočo igro, ki izhaja iz serije mang Captain Tsubasa iz leta 1981 niti ne bi bilo preveč čudno.
Zaenkrat Captain Tsubasa: Rise of New Champions zaenkrat še nima točnega datuma izida, vemo samo, da prihaja enkrat letos za PC, PlayStation 4 in Nintendo Switch.