🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 391

Netflix dela na He-Man animirani seriji

0

Malce starejši bralci se boste zagotovo spomnili risane serije He-Man, ki nas je njega dni navduševala tudi na slovenskih televizijskih kanalih.

He-Man je svoje življenje začel v stripih, leta 1983 pa je dobil svojo risano serijo imenovano He-Man and the Masters of the Universe.

Blontni mišičnjak se bo sedaj v dobi superherojskih filmov zopet vrnil in to tako na kino ekrane kot tudi male televizijske zaslone.

V partnerstvo sta stopila Sony in Mattel in leta 2021 nas čaka povsem nov film, v kateremu bo glavno vlogo prevzel Noah Centineo.

A to ni edini izdelek, ki nas čaka iz dežele Eternite. Vmešal se je tudi Netflix, ki bo kmalu izgubil pravice do predvajanja vseh Marvel izdelkov in zato obupno potrebuje nove izdelke, ki bi zapolnili to superherojsko nišo.

Nova serija bo nastala pod režijo Kevin Smitha, imenovala pa se bo Masters of the Universe: Revelation. Ta bo nadaljevala dogodivščine iz osemdesetih in bo zaključila vse zgodbovne niti, ki so morebiti ostale nerazrešene. In ja, čaka nas ultimativna bitka med He-Manom in Skeletorjem.

Pod novo serijo se bodo podpisali pisci Eric Carrasco, Tim Sheridan, Diya Mishra ter Marc Bernardin, za animacijo pa bo poskrbel studio Powerhouse Animation, ki je nedavno ustvaril animacijo za serijo Castlevania.

Uradnega datuma izida še ni, smo pa dobili prvo sliko spodaj.

Minecraft bo dobil uradno ray tracing podporo

0

Iščete ubijalsko igro, ki bi lahko izkoristila vso moč vaše nedavno pridobljene RTX grafične kartice? Potem se lahko veselite nadgradnje Minecrafta, ki bo kmalu vpeljal ray tracing učinke in to ne preko neke modifikacije ampak bodo ti uradno podprti.

Nekaj časa nazaj smo pisali o preklicu projekta Super Duper Graphics, ki ga je razvojna ekipa opisala za preveč zahtevnega. A grafična nadgradnja nas vseeno čaka in to kar konkretna.

Za razliko od podpor v igrah tipa Call of Duty, kjer lahko ray tracing vidimo samo v odsevu naključne luže, je Minecraft grafično precej bolj zastarel in ray tracing popolnoma spremeni prikazano sliko.

Vsaj tako kaže uradni napovednik. Kocke lave bodo ustrezno osvetlile okoliško temo, prav tako pa se lahko veselite odsevov na vodnih in steklenih površinah.

Ray tracing učinkov letos še ne bomo videli, jih pa lahko pričakujemo leta 2020.

PewDiePie presegel 99 milijonov naročnikov

0

Šved Felix “PewDiePie” Kjellberg je morda izgubil vojno z indijskim kanalom T-Series za zlato kolajno YouTube kanala z največ naročniki.

A to niti ni pomembno, bolj pomembna je magična številka 100 milijonov naročnikov in ravno tej cifri se Šved vztrajno približuje.

Treba je vedeti, da sta magično številko že presegla indijski kanal T-Series, ki trenutno drži 108 milijonov sledilcev ter YouTube kanal Music, ki ima 107 milijonov naročnikov.

A PewDiePie bo prvi posameznik, ki ga bo sledilo takšno število oboževalcev in to je naravnost neverjeten dosežek. Njegov kanal dnevno dobi 50k novih sledilcev in pri takšnemu tempu, bo številka 100 milijonov dosežena v manj kot dveh tednih.

Felix se je zadnje čase osredotočil na preigravanje Minecrafta, kar mu je prineslo novo publiko, za svoj jubilej pa je obljubil 12 urni prenos v živo, kjer bo preigraval samo to priljubljeno graditeljsko igro.

Call of Duty Modern Warfare dobil nov napovednik, ki se osredotoči na tehnologijo ray tracing

0

Ray tracing še vedno čaka svojo šampionsko igro, ki bi slehernika prepričala v svojo nadmoč in očarani igralec bi nato takoj tekel v trgovino po svoj izvod grafične kartice RTX serije.

Morda bo ravno ta igra Call of Duty Modern Warfare, ki bo prelestne svetlobne učinke vsebovala že od začetka. Nvidia je v pripravi za sejem Gamescom 2019 izdala povsem svež napovednik, ki prikazuje razliko med ray tracing podprto verzijo in tisto običajno, ki jo bomo preigravali plebejci brez najnovejših grafičnih kartic.

Kaj reči glede na razlike? Zadeva izgleda solidno ampak nove učinke boste res morali iskati z drobnogledom. Predvsem je opazna razlika pri sencah, to pa je tudi nekako to.

Če bo ray tracing igral res pomembno vlogo pri podobi, bomo izvedeli 25. oktobra, ko bo Call of Duty Modern Warfare tudi uradno izšel.

Microsoft bo danes ob 17.00 razkril novi Age of Empires

0

Danes bo uradno štartal največji evropski sejem iger, Gamescom, in razvijalci so nam pripravili kar lepo število presenečenj.

Gamescom se bo odvijal skozi cel teden, a založniki so nam pred tem pripravili konference, na katerih bo razkrito marsikaj. Med njimi se je znašel tudi Microsoft, ki obljublja velike novice glede Age of Empires franšize.

A vprašanje ostaja kaj točno nam bodo prikazali. Vsi vemo, da je že nekaj časa v izdelavi četrti del, imenovan Age of Empires IV, razvija pa ga razvijalec Relic Entertainment, ki je prej spočel odlični strategiji Dawn of War ter Company of Heroes.

Vemo tudi, da je v aktivnemu razvoju predelava drugega dela, Age of Empires II: Definitive Edition, ki tudi še ni razkrila vseh svojih skrivnosti.

Vse bo znano danes ob 17.00, prenos pa boste lahko spremljali na Microsoftemu pretočnemu servisu Mixer.

Resident Evil – nov film v razvoju

0

Resident Evil je že velikokrat obiskal naša kina in franšiza je postala precej popularna tudi v Sloveniji. Kdo se ne spomni simpatične Mille Jovovich, ko je v akcijskih prizorih sekala nemrtve betice horde zombijev? Za moj okus je bil dober samo prvi del, medtem ko so kasnejši deli preveč zavili v akcijske vode in grozljivost je izginila neznano kam.

Sedaj pa je v pripravi nov film. Ta bo izšel pod taktirko režiserja Johannes Robertsa, ki pa nima ravno nekih izkušenj. Spočel je sicer filma 47 Meters Down in Forest of the Damned, ampak to nista ravno mojstrovini, zato nad izbiro režiserja nisem ravno navdušen.

Roberts pravi, da je projekt trenutno v razvoju in da bo “zelo, zelo grozljiv” ter da “se bo serija vrnila k začetkom igričarske franšize”.

Veste zakaj mi je prvi del najboljši? Samo oglejte si zaključek, skupaj z legendarno glasbeno podlago spodaj.

Mod za Skyrim vam omogoči uničevanje objektov kot so stoli, mize in sodi

0

Če je kaj manjkalo Skyrimu, je to zagotovo uničevanje različnih objektov. V igri, kjer lahko počnemo čuda stvari je izpadlo kar malce čudno, da so bili povprečni objekti neuničljive prepreke, ki niso padle niti pod zamahi meča, niti pod eksplozijami čarovnij.

K sreči imamo PC-jaši na razpolago ogromno količino modifikacij in pred kratkim je izšla ena nova, ki zna precej spremeniti naše vnovično preigravanje. Mod se imenuje Destructible Skyrim – Breakable Objects in nam omogoči, da razbijemo razne okoliške predmete kot so sodi, stoli ter mize.

Če boste svoje uničenje prinesli v okoliške pivnice ter trgovine, vas bo pričakala lepa denarna kazen. Če boste denimo uničili so, bo iz njega padla majhna vrečica, ki bo vsebovala zaklade iz skrinje, vsi uničeni predmeti pa se bodo vrnili v prejšnje stanje, ko bo preteklo 24 ur v igrinem svetu.

Treba je vedeti, da je modifikacija še v beta testiranju in razvijalec namerava pod uničenje dodati še ogromno predmetov. Do takrat si lahko snamete različico za originalni Skyrim ali pa varianto za Special Edition.

Blizzard opozarja o preveliki gneči na strežnikih za World of Warcraft: Classic

0

Še malo in kmalu se bomo lahko vrnili v pustolovščine vanilijske različice World of Warcrafta.

Blizzardova mojstrovina, ki je prerodila žanr masivnih večigralskih svetov, v Classic različici ne bo vsebovala nobenih dodatkov in igralci bodo lahko izkusili igro takšno, kot je bila ob svojemu rojstvu leta 2004.

Kot pri vsaki Blizzardovi igri, je tudi tu pričakovati kar nekaj navala. Igralci lahko že rezervirajo svoja imena in si pripravijo karakterje na različnih strežnikih. Kot vedno velja skupinski nagon in vsi hočejo tja, kjer je največ populacije.

Na ameriških strežnikih je zato velik naval na strežnik Herod in Blizzard je v blog zapisu opozoril, da naj si igralci ustvarijo karakter na sorodnem strežniku Stalagg, saj je Herod preveč zaseden.

Pričakujejo se ogromne vrste in razvijalec pravi, da se za Herod že sedaj pričakuje vrsta 10.000 igralcev, ta pa bo v prihajajočih dneh samo še narasla. Serverji lahko trenutno prenesejo veliko več igralcev kot je bilo to leta 2004, a vseeno je populacije trenutno čisto preveč.

Enako se dogaja na evropskih strežnikih, kjer je strežnik Shazzrah prenaseljen, zato Blizzard prosi igralce, da se premestijo na novo odprti strežnik Gehennas.

World of Warcraft: Classic izide 27. avgusta, za igranje pa ne bo potreben nakup, ampak zgolj mesečna naročnina.

Izšla nova napovednika za Commandos 2 HD Remastered in Praetorians HD Remaster

1

Če ste navdušenec nad predelavami starejših naslovov v izboljšano grafično preobleko, potem ste zadnja leta zagotovo en hudo srečen igralec. In predelavam ni videti konca, svoje posodobitve bosta kmalu deležna tudi legendarna naslova Commandos 2 in Praetorians.

Obe igri sta včeraj dobili nova napovednika, ki dejansko prikažeta nekaj igranja in treba je reči, da so mi ob ogledu veselo zaigrale nostalgične strune.

Commandos 2 je realistična strategija iz druge svetovne vojne, kjer moramo pripeljati našo četico specialcev globoko za sovražne vrste Nemcev. Vsaka nespametna poteza nas lahko pokoplje in lepo je videti, da se bomo po novem lahko igrali generala v izboljšani ločljivosti.

Praetorians je druge vrsta žverce, saj tokrat nadzorujemo rimske vojake v čisto pravi strategiji, kjer ne nadzorujemo samo ene skupine ampak cele čete.

Igri bosta pokazali precej več na sejmu Gamescom, izid pa naj bi se zgodil proti koncu leta 2019.

Film Doom: Annihilation dobil nov napovednik

0

Doom: Annihilation je eden tistih filmov, ki mu vsi napovedujejo propad, pa zadeva sploh še ni izšla v kinematografih. No, morda imajo prav, saj novega Dooma v kinih ne boste videli, ampak samo na DVD-jih in Blu-rayih.

Morda so ravno zato pričakovanja gledalcev in navdušencev nad franšizo precej nizka. Filmu se je celo odrekel razvijalec id Software, ki je zaslužen za rojstvo serije in na Twitterju izjavil, da pri projektu niso vpleteni.

No, zadeva se vseeno približuje izidu in pred kratkim nas je pričakal nov napovednik. Ta prikaže marince ter demone, slednjim morda manjka nekaj bolj kakovostnih CGI efektov.

Zgodba ne bo nič novega: znanstveniki na Marsu delajo bedarije, odprejo portal in čezenj na rdeči planet uletijo demoni, ki si za malico radi privoščijo človeško meso v vesoljskih skafandrih.

Kako bo zadeva izgledal bomo videli 1. oktobra, ko Doom: Annihilation uradno izide.

Napovedan King’s Bounty 2

0

Serija King’s Bounty je svoje potovanje začela leta 1990, kasneje, leta 2008 pa je založnik 1C franšizo obudil in jo v lepši grafični podobi ponudil vsem fantazijskim navdušencem. Gre za potezno RPG izkušnjo, ki močno spominja na bolj popularne naslove tipa Heroes of Might and Magic.

Založnik 1C je včeraj napovedal popolnoma nov del, ki bo precej spremenil samo zasnovo serije. King’s Bounty 2 nam bo v ponudil tri različne karakterje, vsak od njih pa bo vseboval svojo ozadno zgodbo ter različen način igranja.

To se bo tokrat odvijalo v odprtemu svetu, našega junaka pa bomo nadzorovali iz tretjeosebne perspektive. Še vedno pa bo to taktična igra, saj bo na naše bojevalne veščine vplival teren ter naše taktično razporejanje.

Naši pribočniki bodo lahko sestavljeni iz običajnih ljudi, vilincev ter drugih ras.

Prvi napovednik nam ne pokaže nič igranja, je pa napovedan izid, ki se naj bi zgodil naslednje leto.

The Witcher 3 prejel modifikacijo, ki obraz Geralta zamenja s tistim iz prihajajoče serije The Witcher

0

Vsi že verjetno nestrpno pričakujemo na novo serijo The Witcher, ki bo kmalu izšla na pretočnemu servisu Netflix. Končno smo dobili tudi prvi napovednik, vsi pa že zagotovo veste, da bo obleko klavca raznoraznih beštij v seriji nosil igralec Henry Cavill.

Tipček morda na začetku kot izbira Geralta ni navdušil vsakega, saj se od protagonista iz iger kar močno razlikuje. To niti ni presenetljivo, saj bo serija šla po korakih knjižne predloge in bo zanemarila pripoved iz videoiger.

Če se želite malce bolje pripraviti za izid serije, pa vam zna prav priti sledeči mod. Ta naredi nekaj relativno preprostega: obraz protagonista Geralta zamenja s tistim, ki ga nosi Henry Cavill.

Novi Geralt je precej dobro poustvarjen, vendar ustvarjalec opozarja, da zna novi fris vplivati na strojno optimiziranost, to pa gre na račun močno bolj podrobnega obraza.

Kakorkoli že, novo modifikacijo si lahko prenesete iz sledeče povezave, razvijalec pa priporoča, da si zraven ubodete še dva dodatna moda. Geralt on Steroids našemu junaku doda mišice, Alternative Long Hair pa mu doda svilnato sive lase.

Modifikacija Skyblivion, ki prenese igro Oblivion v pogon Skyrima, dobila nov napovednik

0

Modderska skupnost nas vedno preseneča. Včasih zaradi svoje originalnosti, včasih pa zaradi ogromnih projektov, za katere ni nikoli jasno, če bodo kdaj sploh doživeli svoj izid.

Bethesdine igre tipa Fallout in Elder Scrolls vedno doživijo napoved modifikacij, ki obljubljajo prenos prejšnjih iger v nadgrajene pogone naslednikov. Eden takšnih projektov je denimo Fallout 4: New Vegas, ki namerava prenesti celotni ostareli naslov New Vegas v izboljšan pogon Fallouta 4.

Slednji je relativno mlad mod, medtem ko so nekateri hudo starejši. Denimo Skyblivion, ki je v izdelavi vse od leta 2012. Modifikacija namerava prenesti celotno igro Oblivion iz leta 2006 v pogon Skyrima. Sicer je star tudi že Skyrim, saj bo kmalu štel že 8 let, a grafično je vseeno bolj napreden od svojega predhodnika.

Razvojna ekipa je včeraj prikazala nov napovednik, ki nam da vpogled v novosti modifikacije. Žal še vedno nimamo datuma izida, baje pa se projekt počasi vendarle približuje koncu.

Samsung naj bi pripravljal grafenske baterije, ki se lahko v celoti napolnijo v pol ure

0

Utesnjene litij-ionske baterije ostajajo osrednja slabost modernih pametnih mobilnikov. Privedle so do nastanka celotnega podpornega trga, kjer lahko uporabniki kupijo mobilne polnilne postaje, ki omogočajo polnjenje naprav tudi na poti. Vse bolj priljubljeno postaja brezžično polnjenje, ki ga podpira že večina pametnih telefonov višjega cenovnega razreda, vse to pa zgolj kaže na to, da čez-nočno polnjenje veliko uporabnikom ne zadošča do večera.

Samsung naj bi v rokavu skrival aduta, ki bi odpravil nekatere pomanjkljivosti litij-ionskih baterij in sliši na ime grafenske baterije. Le te v svojem razvojnem oddelku razvijajo že vrsto let.

Tehnologija je že vrsto let v sunkovitem razvoju. Naprimer prenosni računalniki in pametni telefoni so doživeli kar nekaj dodelav in vsebujejo vedno več dodatkov. Po drugi strani pa baterijska tehnologija bolj kot ne stagnira, kar je pripeljalo do uveljavitve zgoraj napisanih dodatkov.

Po navedbah Evana Blassa – @evleaks, naj bi litij-ionske baterije v bližnji prihodnosti. nasledile grafenske.

“Samsungov cilj je , da v 2020 ali 2021 na trg spravi prvi izdelek z grafensko baterijo, ki se bo napolnil najpočasneje v 30 minutah.”, pravi Evan.

Ob hitrem polnjenju naj bi njihova največja prednost bila višja kapaciteta (na enako površino) in nižja teža. Atributa, ki se jih ne bi branil noben uporabnik prenosnih naprav. Žal bo noviteta s seboj prinesla, vsaj v začetku, zvišanje cene naprav, ki jo bodo vsebovale.

Ashes of Creation: Testiranje bojevanja in prihod na Steam

0

Vsi dobro vemo, da trenutno ni na trgu MMORPG žanra nič kaj presunljivega. Še vedno večina ljudi se ukvarja z Azerothom, sem pa tja kdo igra ESO, BDO ali FFXIV. To so vse igre, ki niso več prav mlade in verjamem, da MMORPG žanr potrebuje precej svežine, mogoče bo prav Ashes of Creation nov princ na belem konju?

AoC namreč obljublja res velike stvari. Kot večina modernih MMORPG-jev je tudi ta začel svojo pot na Kickstarterju s to razliko, da razvijalci uresničujejo cilje in se držijo rokov, vse skupaj pa drvi proti zgodnjemu dostopu ter beta testiranju.

Če kaj sledite igri lahko veste, da so trenutno v fazi testiranja bojevanja. Skupaj z zvestimi oboževalci želijo ustvariti čim boljši način bojevanja, ki bo zadovoljiv za vsakega igralca. Za testiranje bojevanja so ustvarili svoj Battle Royale način, kjer se lahko pretepajo tisti, ki so kupili dražje pakete na Kickstarterju. Seveda so tokrat razvijalci poskrbeli, da bomo lahko boj testirali vsi. Vse skupaj se bo začelo 19. avgusta in bo trajalo do 20. avgusta. Razvijalci so tudi postali parternji s trgovino Steam, kar pomeni, da bo t.i. Ashes of Creation: Apocalypse mogoče prenesti kar od tam.

Če želite testirati bojevanje in videti v kakšnem stanju je trenutno “rešitelj MMORPG žanra” lahko to storite že 19. avgusta.

Epic Store tokrat podarja dve izjemno zanimivi igri: Hyper Light Drifter in Mutant Year Zero: Road to Eden

0

Epic Store je v zadnjem času ob tem, da njihovi trgovini še vedno manjka kup funkcij, znan tudi po pogostem deljenju kakovostnih naslovov. Tako je, govora ni o osnovnih igrah za nekaj novčičev, temveč kakovostnih naslovih, ki te lahko za več ur prikujejo za zaslon.

Tokrat podarjajo Hyper Light Drifter in Mutant Year Zero: Road to Eden – povezava na dnu.

Slednjo smo na naši strani opisali že pred nekaj meseci. Gre za potezno akcijsko strategijo, v stilu bolj poznanih serij kot sta XCOM in Wasteland 2, vendar si tokrat postavljen v čevlje mutantov med ljudmi in živalmi. Več informacij najdeš TUKAJ.

Hyper Light Drifter je akcijska avantura, s elementi RPG, ki je prejela odlične ocene tako kritikov, kot tudi navadnih smrtnikov. Krasi jo pikselkasta grafika in odlična igranost.

Povezava do EPIC STORE.

Dostojna nadgradnja japonskih samurajev? Three Kingdoms: Total War – Recenzija

Bliža se leto 230 in polja okoliških vasi so obarvana v rdeče. Ni obdobje jeseni, še nedavno tega na njih taborila mogočna armada, ki ji ni bilo videti konca. Naša najštevilčnejša in najmočnejša, kjer povelja ne bi zaupal nikomur drugemu, kot zvesti hčeri Sun Ren. Najlepša mladenka pod soncem je te temačne zime štela zgolj 23 pomladi, a kljub temu je mojemu kraljestvu prinesla nemalo zmagoslavij. Tako je z ducatom bojevniki zapustila varno zavetje Kraljestva Wu in odšla zatreti upor Rumenih Turbanov. Že leta so plenili po deželi, a vendar nisem premogel sile, ki bi naše ljudi odrešila te nesnage. Naposled je bilo sovražno kraljestvo Cao Cao poteptano, pometeno na smetišče zgodovine in čas je bil za nov zmagovalni pohod.

Nikoli ne bom pozabil trenutka, ko je neskončna vrsta mož zapuščala prestolnico v jutranji zarji. Naši najzvestejši zavojevalci, veterani z večletnimi izkušnjami. A sedaj zave praznina, upornikov je bilo več, kot je bilo moč upati. Čeravno je Sun Ren uspela zadržati nekaj naletov, slednjim ni bilo videti konca. Utrujena, rdečih lic je v zadnjem upanju na spopad izzvala He Yija, heroja upornikov. Poslednja trohica upanja je usahnila, ko ji je po nekaj minutnem boju He Yi z nasmehom odrobil glavo, jo privzdignil v zrak, po planjavi pa je bilo moč slišati hrumenje trume glasov. Tako so v junaškem boju padli vsi do zadnjega, kraljestvo pa je bilo pahnjeno v največjo krizo zadnjih let, prostora za napake preprosto ni bilo več. Črne zastave so zaplapolale v vetru in neizmerna, a nikoli pozabljena žalost je kraljestvo za naslednje desetletje pahnila v kaos. A trohnoben spomin je večen in moje maščevanje neizbežno.


Razvojna ekipa: Creative Assembly
Založnik: SEGA
Platforme: PC
Steam: LINK
Datum izida: 23.05.2019
Cena: 59.99€

Žanr: Zgodovinska strategija


Zgornjo šteje za zgolj eno izmed spoznanj, ki sem ga doživel med več kot 60 urnim igranjem. Že od nekdaj veljam za ljubitelja strategij. Ne presenetljivo med njimi prednjači prav Total War serija. Kljub skorajšnjemu izidu pa Three Kingdoms nisem pretirano pričakoval, večinoma zaradi odmika v mistične vode srednjeveške Kitajske. Sloni namreč na zgodovinski kroniki Romanca treh kraljestev avtorja Lua Guanzhonga. Žal mi niti njena zgodovina, niti pripoved nista blizu, a po zaslugi videnih tehničnih in vsebinskih napredkov sem kljub skepsi igro vseeno preizkusil.

Kot že veš, se je tokratni del osredotočil na Kitajsko začasa obdobja treh kraljestev, ki je trajalo med letoma 220 in 280. V Evropi bi jo uvrstili v čas antike, dobri 2 stoletji pred padcem Rima. Kot vodji delčka raztreščenega kraljestva ti je že na začetku razodeto bistvo igre, združitev Kitajske po pričetku kaotičnega obdobja krhkih zavezništev in konstantnih nemirov.

Prav iluzorno, saj je do tega trenutka serija najboljše momente doživljala ravno v Shogun 2: Total War, preprosto očarljivi igri, ki se odvija v za večini Evropejcev dokaj oddaljeni kulturi. A to me vseeno ni odvrnilo od igranja in čeravno ob njej nisem doživljal erekcijskih momentov, kjer nič ne premaga dobrega dvoboja vitezov v težkih oklepih, je umetna pamet delovala presenetljivo dobro, najbolje do tistega trenutka. K sreči enako velja tudi za The Three Kingdoms. Kljub pomislekom, ko sem se v prvih dveh ali treh urah le komaj spravil k igranju, te igra preprosto pogoltne, ko se seznaniš s vsemi spremenjenimi mehaniki. Serija je resnično doživela, zanjo, občutnejšo preobrazbo, ki smo jo po svoje v zadnjih letih tudi zahtevali, z dobro kombinacijo fantazijskih elementov ter zgodovinske natančnosti, kot smo je vajeni.

Kot že omenjeno je bil prvi igralni vtis žal precej bled. Že med nalaganjem se je pred menoj znašel zaslon, kjer sem poln ponosa pritisnil znalec franšize. S tem sem se želel izogniti na prvi pogled nepotrebnemu naratorju, ki novinca popelje v igro in mu predstavi različne mehanike. Redni igralci včasih postanemo pretirano naduti in čeravno tega nisem slutil, sem bil v prvih dveh urah popolnoma izgubljen. Dejansko je sam koncept igre malce drugačen od doslej znanega.

Boj je hiter in kaotičen (Romance način), k temu pa pripomorejo tudi legendarni vojščaki, ki zaidejo na bojišča. Na veliko zadovoljstvo je viden napredek napram Total War Saga: Thrones of Britannia, od čigar si je vidno sposodila kar nekaj elementov. Lahko bi praktično rekel, da gre za mešanico iger Thrones of Britannia in Warhammer, kjer sta slednja oporna stebra vseh mehanik.

V zgodbenem načinu Romance se vse skupaj vrti okoli generalov. Vse skupaj se nekoliko oddaljuje od dejanskih zgodovinskih dejstev in serija zaplava v nekoliko bolj mistične vode. Ne boš sicer upravljal zmajev iz Game of Thrones ali mrtvakov iz severa (#mods), a generali so presneto močni. Pomembnejši posamezniki so sicer zasnovani na realnih osebnostih, ampak trdno sem prepričan, da Sun Ren lastnoročno nikoli ne bi bila zmožna pokositi 500 lokostrelcev. Generali so nekakšne super enote, po moči enakovredne Hulku, a vseeno zahtevajo moder nadzor. Nikakor po taktični globini in raznolikosti ne dosegajo mističnih vladarjev iz serije Warhammer, kljub temu pa lahko dobro izučen mečevalec pokolje kar lepo število nič hudega slutečih žrtev. Sami sicer niso zmožni premagati sovražne vojske, definitivno pa bodo pankrtom življenje pošteno zagrenili.

Sami meniji in uporabljena artistika so preprosto dih jemajoči. Gre za zvrst 2D fotografij z vključenimi animacijskimi gibi, ki uspejo pričarati čudovito atmosfero. Preprosto so eni izmed najlepših in modro zasnovanih v zadnjem desetletju. Lepi in ob tem tudi pregledni, kjer točno veš, kje boš našel iskano.

Creative Asembly je končno uspel odpraviti nekatere napake, ki so kot okovi nekatere prejšnje primerke prikovali na dno, a za Three Kingdom to ne velja. Gre za labodji spev, igro, v katero so vključene vse dobre stvari, ki smo jih skozi leta izkusili v posamičnih naslovih, a nikdar imeli možnost izkusiti v celoti (vanilja različica).

Največji napredek ni viden v boju temveč v vseh spremljajočih elementih. Vse skupaj je še bolj osebno kot kadarkoli do sedaj. Družinski člani umirajo, generali dezertirajo in hčere, nedavno poročene z zavezniškim vojskovodjem, sedaj načelujejo četam, uperjenim tvojemu uničenju.

V prvem preigranju sem izbral kraljestvo Sun tega sveta. S tem v mislih se je pričela moja zgodba. Povzpetnik Zang Dong je zavladal kraljestvu.

Začetek je presneto težak. Skorajda 10 let je minilo, preden mi je uspelo okupirati nekaj okoliških točk in kraljestvo razširiti. Hitro širjenje so razvijalci poizkusili zajeziti s ponovno vključitvijo zalog, ki ob sprehodu na sovražna ozemlja pojenjajo vse hitreje, dokler vojska ni popolnoma izmučena in zdesetkana. Žal sistem v celoti ne zaživi saj sam razen ob redkih izjemah nikoli nisem imel večjih težav z neprestanim marširanjem po poljih sovragov, saj so zaloge ostajale blizu polne kapacitete.

Kot sem že omenil je tokrat največji poudarek na samih poveljnikih in družinskem drevesu. Slednje je najpodrobnejše do tega trenutka. Liki se namreč obnašajo življenjsko, kar lahko privede od prijateljstev do krvavih rivalstev in zamer. Osebnosti igrajo še večjo vlogo in presneto boš moral paziti, ob vsakem napredovanju slehernika v določeno vejo oblasti, saj je pogoj za uspešno delo dobri odnosi. Rivalstva lahko v končni fazi kraljestvo pahnejo v večletno državljansko vojno.

Drugi vidik, ki mi je nekoliko manj všečen je sam boj in bora raznolikost enot. Vsako kraljestvo ima v svojih vrstah skorajda enako paleto vojščakov kot nasprotniki. S tem trpi sama raznolikost v spopadih, saj so slednji dokaj predvidljivi. Enote namreč niso odvisne od zgradb v provincah, ampak zvrsti izbranega generala in njegovega položaja znotraj kraljestva.

Zakompliciralo se je tudi pri razmnoževanju. V vsem srdu in sli po združeni Kitajski so se plemiči na našem dvoru preprosto prenehali razmnoževati, morda zgolj niso bili deležni dovoljšnje spolne tešče? Kakorkoli, kljub več kot 30. letom čakanja, moja sinova in preminula hčera, niso bili zmožni spočeti niti enega vnuka, ki bi ga lahko dvignil visoko v zrak. Seveda me je situacija begala in zadevo sem preveril na spletu. Posameznikov s podobnimi težavami je bilo več kot ducat. Šlo naj bi za hrošča, ki sem ga sam rešil s popravkom enega izmed igralcev.

Sedaj so moja lica orosela in na obraz se je končno naselil pristen nasmeh. V roku desetletja sem prejel kar 27 vnukov, ki so jih spočeli sinovi z ženami. Oblaki so se porazgubili in na dvoru je po dolgih letih zazeval kanček upanja.

Prvič je v seriji prisoten način špijunstva, ki je na Kitajskem priljubljen še dandanes. Če sva tatove v sovražne province lahko pošiljali že v predhodnikom, so jim tokrat namenili lasten meni, ki ponuja obilico raznolikih možnosti. Poteka nekako takole, lastnega agenta napotiš v želeno provinco, kjer ga mora tamkajšnji vladar za več razpoložljivih možnosti najeti. Tako lahko izda napotke nasprotne vojske, omeji njihovo premikanje, prevzame nadzor ali celo združi obe državi, odvisno od njegovega položaja na dvoru.

Seveda ga nasprotnik ob tem nevede obravnava kot lastnega člana osebja in višje kot na hierarhiji prileze, bolj uničujoča dejanja lahko povzroči.

Da diplomacija nujno potrebuje prevetritev, je znanega že nekaj časa. K sreči je prenovo doživela ravno v opisovanem naslovu. Namesto odgovorov v stilu da in ne, je tokrat pod prag mogoče spraviti večino dogovorov. A veliko je odvisnega od odnosa, slabše kot se s posameznim vojskovodjo razumeš, dražja bo zate sklenitev dogovora. Delo znatno olajša avtomatizacija, ki izenači zahteve za dosego dogovora. Bolj realistično je obnašanje zaveznikov, čeprav mnogokrat še vedno ravnajo nespametno. Tako te zaveznik ne bo izdal brez razloga in negovanje dobrih odnosov znotraj zavezništev je vsekakor priporočljivo.

Pohvaliti moram večjo raznolikost, saj tokrat na voljo nimaš zgolj paktov o nenapadanju in zavezništev, temveč obstajajo tudi koalicije in unije, kjer več dežel začasno združi lastne interese. Vsak udeležence koalicije dobi lasten glas, pri čemer praktično vsi odločajo o vseh pomembnejših odločitvah in tudi sam boš premnogokrat začutil lastno nemoč.

Total War: Three Kingdoms je ena izmed boljših strategij v zadnjih letih. K temu pripomore njena življenjskost, saj veliko upov polaga na posameznike in njihov razvoj. Sistem bojevanja je bil za moj okus malce prehiter, a igra razprostre nove razsežnosti v vseh obdajajočih elementih. Vsak ljubitelj strategij in kitajske zgodovine bi ji nedvomno moral ponuditi priložnost.

Razsodba

+močni karakterji
+diplomacija, šoijunstvo
+sistem dvobojev
+dodelana
+izjemno všečna artistika

-počasen začetek
-raznolikost
-AI še zmeraj spominja na švicarski sir

Serija Prijatelji bo ob svoji 25. obletnici zašla v kina

0

“I’ll be there for youuuu…” Le kdo ne pozna te intro špice, ki že 25 let razveseljuje vse gledalce pred malimi televizijskimi zasloni. Serija Prijatelji je postala kultna in imena Rachel, Ross, Phoebe, Joey in Chandler so znana vsakemu, ki je vsak kdaj v roke prijel daljinec.

Kar malce težko je verjeti, da bo serija septembra letos dopolnila že 25 let. To ni majhna številka in studio Warner Bros se je odločil, da bo proslavitev nekaj posebnega.

Žal ne bo očitno nič od že leta trajajočih govoric, da se bo ikonična druščina zopet združila in posnela novo sezono ali nemara film. Bodo pa oboževalci nekaj le prejeli.

Več kot 1000 kinov po ZDA bo predvajalo 12 epizod kultne serije, karte pa bodo v predprodajo ponujene že 16. avgusta. Navdušenci si bodo lahko 23. in 28. septembra ter 2. oktobra ogledali legendarne epizode kot so The One With The Black Out, The One Where No One’s Ready in The One Where Everyone Finds Out, zraven pa bodo prisotni še ponesrečeni kadri iz snemanja ter nekateri posnetki, ki jih bo javnost videla prvič.

Nad Prijatelji so navdušeni tudi Danci in podjetje LEGO je spočelo prav posebno zbirateljsko verzijo kock, kjer so naši junaki preobraženi v Lego stričke, poustvarjena pa je tudi legendarna kavarna Central Perk, katera kar obiljuje s podrobnostmi. In ne, niso pozabili na Guntherja.

Fortnite – nova posodobitev počastila svetovnega prvaka Bugho z trofejo, ki jo lahko najdemo v igri

0

Kyle ‘Bugha’ Giersdorf je 16-letni mladenič, ki je zmagal nedavno Fortnite svetovno prvenstvo. Premagal je ostalih 40 milijonov tekmovalcev in v finalu v New Yorku, kjer se je pomeril s stotimi najboljšimi igralci na svetu, zasedel prvo mesto in si prislužil 3 milijone zelencev.

S tem je postal rekorder, saj je njegov zaslužek največji, ki ga je katerikoli prejel posameznik v e-športu.

Bugha je imel nedavno nekaj težav, saj mu je nek šaljivec na dom poslal policijske specialne enote, k sreči pa se je vse srečno zaključilo.

Včeraj je izšla nova posodobitev za Fortnite in popravek 10.10 je v igro prinesel veliko zanimivosti. Med drugim so roboti BRUTE postali malce oslabljeni, pojavila pa se je še ena, čeprav nekoliko skrita zanimivost.

Razvijalec Epic se je svetovnemu prvaku poklonil na zanimiv način. Če odidete na lokacijo Lucky Landing, boste odkrili repliko trofeje, ki jo je prejel svetovni prvak. Na pokalu je celo izrisano njegovo ime, lokacija pa je bila izbrana zaradi tega, ker je Bugha vseh svojih 6 zmagovalnih spopadov začel ravno na tej lokaciji.

Enako sta bila počaščena tudi zmagovalca “Duos” igralnega načina, Nyhrox in Aqua, njun pokal pa lahko odkrijete na lokaciji Happy Hamlet.

G2A se je odzval na obtožbe razvijalca igre Subnautica in jih označil za “žaljive”

0

Spletna platforma G2A že nekaj časa krasi naslovnice vseh igričarskih strani in nedavno je ta trgovina ponudila razvijalcem, ki so se pritoževali nad bančnimi prevarami, zanimiv izziv: dokažite goljufijo in povrnili vam bomo desetkratni znesek denarja.

Čez to dejstvo se je pritožil razvijalec Unknown Worlds, ki je slaven predvsem zaradi svoje igre Subnautica. Ustanovitelj studia je na Twitterju izjavil, da je njegovo podjetje zaradi G2A prevar izgubil 30.000 dolarjev in da mu je zaradi tega platforma dolžna povrniti 10x več denarja, torej 300k zelencev.

Sedaj se je na te obtožbe odzval tudi G2A in izjave označil za neresnične in žaljive.

Kakor pravijo v svojemu uradnemu zapisu je razvijalec takrat izgubil denar zaradi svoje igre Natural Selection 2, katera je izšla leto prej, preden je G2A sploh obstajal.

G2A je sicer leta 2013 obstajal, a pod drugim imenom. Takrat se je imenoval Go2Arena, bila pa je precej drugačna platforma od zdajšnje. Poleg tega G2A trdi, da se Natural Selection 2 pri njih takrat sploh ni prodajal.

G2A pravi, da od razvijalca pričakuje, da svojo objavo spremeni ali pa se jim kar naravnost opraviči.