🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 60

Kingdom Come Deliverance 2 naj bi bil uradno napovedan že naslednji teden

0

Razvijalec Warhorse Studios nas je leta 2018 šokiral s svojim prvim naslovom Kingdom Come Deliverance, ki se mu je nekako posrečilo dostaviti realistično RPG izkušnjo, kjer pa nam nasproti niso stali zmaji in goblini, za obrambo in napade pa nismo izrabljali defenzivnih in ofenzivnih urokov.

Namesto tega smo skočili v leto 1403 in se bavili s političnimi aferami srednjeveške Češke, po življenju pa so nam že v uvodnih urah začeli streči kumanski najemniki, naš junak Henry pa se je iz ubogega in nerodnega sina lokalnega kovača sčasoma razvil v odrešitelja dežele, a pot do tam je bila trnava, saj smo se med igranjem morali priučiti sukanja z mečem iz prvoosebnega pogleda, streljanja z lokom brez merka in mešanja zvarkov za obnovo zdravja. Henry na začetku avanture ni znal niti brati, zato so nam bili razni zapiski in knjige samo hieroglifi, za učenje branja pa je bilo treba vložiti nekaj truda.

Takšen realizem bi znal biti za marsikakšno igro velika hiba, a Warhorse Studios je nekako spravil skupaj privlačno igralno izkušnjo, ki se je tudi dobro prodala: razvijalec je potrdil, da so prodali 6 milijonov izvodov igre in prejšnji mesec se je pojavila tudi predelava za Nintendo Switch, čeprav začuda konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X nista nikoli prejeli namenske verzije, zato je tam treba trpeti ob omejitvi 30 sličic na sekundo.

Po šestih letih od izida je zdaj očitno končno napočil čas za nadaljevanje. Razvijalec je na X-u podražil, da nas v četrtek, 18. aprila ob 20.00 čaka najava povsem nove igre, ki pa jo niso imenovali Kingdom Come Deliverance 2, vendar pa je praktično vsem jasno, da bomo najverjetneje dobili najavo nadaljevanja. To tezo potrjuje slika nekega tipa na konju, novinar Tom Henderson pa je tudi sam zapisal, da je kakšno delanje teorij tule odveč.

Najava bo spočeta preko razvijalčevih uradnih YouTube in Twitch kanalov.

Fallout 4 čez slaba dva tedna dobiva večjo posodobitev

0

Če morda niste glave potisnili meter globoko v pesek in ste v zadnjih nekaj dneh povsem preslišali dogajanje znotraj filmskega sveta, potem ste gotovo te dni že docela siti novic glede franšize Fallout. Žal nam Bethesda še vedno ni dostavila povsem nove igre iz te serije in tega verjetno ne bo naredila še kar nekaj let, vendar pa se je pred kratkim izrodila televizijska serija na pretočnem servisu Prime Video, ta pa je glede na ocene kritikov in vtise gledalcev dejansko presneto dobra.

Bethesda seveda želi zdaj to ponovno navdušenje nad franšizo še nekaj časa ohraniti v naslovnicah medijev, zato je za svojo večigralsko igro Fallout 76 v obtok spravila novo sezono, naročniki servisa Prime Gaming pa lahko uživate v igri Fallout Tactics: Brotherhood of Steel ter preko pretočnega servisa Luna igrate Fallout 3 in Fallout: New Vegas.

Zdaj smo končno dobili tudi nove informacije glede manjše predelave igre Fallout 4, ki je bila prvič najavljena leta 2022, takrat pa je Bethesda praznovala 25. obletnico celotne franšize. O nadgradnji igre takrat nismo vedeli veliko, nakar je tudi 2023 minilo brez kakršnihkoli novic, zato smo predvidevali, da želi razvijalec novice glede razvoja podeliti skladno z izidom serije.

In to se je tudi nekako uresničilo, saj je Bethesda včeraj napovedala, da bo Fallout 4 svojo obljubljeno nadgradnjo dobil 25. aprila, tako da bo premiero serijo zamudil samo za nekje dva tedna.

Nadgradnja je prvotno namenjena konzolam PlayStation 5 in Xbox Series X, kjer je sicer Fallout 4 deloval, a samo v načinu združljivosti za nazaj. Nadgrajena verzija bo zdaj na teh konzolah omogočala večjo ločljivost in podporo za 60 sličic na sekundo, malce pa naj bi bila izboljšana tudi grafična podoba. Vse te dobrote se bodo preselile tudi na PC, kjer bodo igralci pozdravili podporo za široke zaslone in njihova razmerja stranic, popravljeni bodo nekateri hrošči, boljša bo stabilnost in igra bo za naprave Steam Deck končno prejela tudi oznako za polno združljivost.

Nova vsebina prihaja v obliki modov, ki jih je Bethesda odobrila za svojo trgovino Creation Club. Tako se boste zdaj lahko po novem preoblekli v oklep frakcije Enclave in v roko poprijeli tudi njihova orožja, čaka pa vas tudi nova naloga Echoes of the Past v kateri jim boste morali preprečiti, da svojo bazo ustanovijo znotraj pokrajine Commonwealth.

To niso edine dobrote, ki nas ta mesec čakajo iz Fallout sveta: že 24. aprila nas čaka tudi izdaja gromozanskega moda Fallout: London, ki bo igranje prvič preselil iz okovov ZDA.

Serija Melrose Place se vrača

0

Vsi tisti, ki ste večino svojega odraščanja naredili v devetdesetih, se zagotovo še vedno spomnite serije Melrose Place. Bila je to hudo popularna zadeva, ki se je rodila leta 1992 in je bila zamišljena kot ločena veja serije Beverly Hills 90210, le da se stvari niso vrtele okoli najstniških romanc, ampak stanovanjskega kompleksa Melrose Place, ki pa se je ravno tako nahajal v Los Angelesu, stanovanja pa so ponujala domove vrsti zanimivih likov.

Preko sedem sezon smo gledali v celo vrsto prijateljskih navez, izdaj, romanc in celo nasilnih soočenj, te zaplete pa smo pridno spremljali tudi pri nas, saj je bil Melrose Place redno na sporedu slovenskih televizijskih kanalov. Serija se je zaključila leta 1999, zdaj pa jo CBS Studios namerava zopet oživeti in jo trenutno ponuja v nakup raznoraznim pretočnim servisom.

Na čelu serije tokrat ne bo stal originalni ustvarjalec Darren Star, ampak bo za to poskrbela Lauren Gussis, ki je pred tem delala na serijah Dexter in Insatiable, zdaj pa je spisala novo zgodbo, ki bo v dogajanje zopet potegnilo nekatere stare obraze originalne serije. Spletna stran Deadline pravi, da se v serijo vrača trio igralk Heather Locklear, Laura Leighton in Daphne Zuniga, te pa so v originalni pripovedi igrale like Amande Woodward, Sydney Andrews in Jo Reynolds.

Nova štorija pravi, da je eden od bivših stanovalcev kompleksa Melrose Place umrl, zaradi česar so se na pogrebu zbrali vsi stari znanci in ne traja dolgo, da na površje splavajo stare zamere, ljubezni in poznanstva, kar izrodi nove zaplete, ki jih bomo spremljali v 1. sezoni. Deadline je dobil informacije, da se znajo v prerojeno serijo vrniti tudi nekatera druga znana imena, a da je vse odvisno od začetnega uspeha prve sezone.

Melrose Place je vsekakor zanimiva oživitev, še posebej na račun dejstva, da ne bomo gledali nekih novih junakov, ampak tiste, ki smo jih spremljali 20 let nazaj. Pretekli igralci zdaj niso več v srednjih letih tako kot prej, ampak se že nagibajo proti upokojitvi: Heather Locklear je denimo zdaj stara že 63 let in na splošno je njena vrnitev presenečenje, ki je imela v zadnjih letih kar nekaj težav z alkoholom, a se je zopet pobrala na noge in v svetu Hollywooda še ni rekla zadnje.

Remnant 2 še ta mesec dobiva svoj drugi večji DLC

0

Igra Remnant 2 se pri svojem igranju veliko naslanja na večigralski vidik, vendar pa tole ni takšna izkušnja, ki bi vsakih nekaj mesecev dobivala svežo vsebino preko sezon, dodatno pa bi vas razvijalec Gunfire Games oklestil za celo vrsto DLC-jev.

Na zadevo je bolje gledati kot na nekakšno verzijo Dark Soulsa, le da namesto mečev in sekir v rokah držimo puške in pištole, stopnje pa so večidel generirano naključno, zaradi česar je pri vsakem igralcu preigravanje kampanje nekoliko drugačno. A Remnant 2 je ob izidu vseeno tržil sestavni del vsakega večigralskega naslova, ki ga poznamo pod imenom sezonska prepustnica, ta pa je za svojo ceno vsem igralcem obljubila tri dodatne DLC-je.

Prvega smo že dobili pod imenom The Awakened King, šlo pa je za spodobno zabavo, ki so ji nekateri očitali, da je v sebi vsebovala preveč ponavljanja elementov in okolice, ki smo jo že srečali v osnovni kampanji. Tudi drugi dodatek The Forgotten Kingdom se bo dogajal v regiji, ki smo jo že videli prej in sicer je to čudoviti gozd Yaesha, temu pa bo grozila nova nevarnost, ki jo bomo morali seveda mi odpraviti.

DLC s sabo prinaša nove sovražnike in mini ter večje šefe, mnogo od teh pa do sedaj igralci še niso srečali. Poražencem bodo iz riti padali novi kosi opreme, dodatek pa nam bo omogočil tudi preigravanje novega razreda The Invoker, ki jih v tej igri uvrščamo pod oznako Archetype, novinec pa se bo zelo rad povezal z naravo in v svoje namene izrabili moči pragozda.

The Forgotten Kingdom bo prinesel za nekje 4 ure dodatne igralne vsebine, tako da se bo po dolžini kosal s prejšnjim DLC-jem, moč pa ga je kupiti ločeno po ceni 10 €, skupna sezonska prepustnica pa zase zahteva 25 €.

Gunfire Games bo o novem igralnem razredu več povedal 15. aprila, The Forgotten Kingdom pa bomo igrali od 23. aprila dalje.

Že naslednji mesec na spored prihaja novi Prince of Persia

0

Franšiza iger Prince of Persia je počivala 14 let, nakar se je založnik Ubisoft spomnil, da bi jo bilo morda pametno oživeti, zato smo januarja letos dobili zanimiv, od strani gledani platformski naslov The Lost Crown, že naslednji mesec pa se napoveduje izid povsem novega naslova The Rogue Prince of Persia.

Tudi tega bomo nadzorovali od stranskega pogleda, vendar pa bo tole precej drugačna igra, ki je sploh ne izdeluje Ubisoft, ampak manjši indie razvijalec Evil Empire, ki je pred tem ustvaril DLC za igro Dead Cells, zdaj pa mu je bil v roke zaupan nekoliko večji projekt.

Glede na vizualno podobo je takoj jasno, da tole ne bo nosilo tako visokega proračuna kot The Lost Crown, a s tem ni nič narobe, če bo le igralnost na mestu. Za njo se nam najbrž ni treba bati, saj je Evil Empire pri razvoju dodatka za Dead Cells svojo nalogo opravil z odliko, tudi The Rogue Prince of Persia pa bo spadal v žanr naslovov “roguelite”. To pomeni, da bo smrt reden spremljevalec igranja in vsak pogin nas bo vrnil na sam začetek igre, tako da bo treba že premagane stopnje in sovražnike zopet premikastiti, a ob vsakem preigravanju ta naloga postane malce lažja, saj naš junak ob ponovnem igranju postane bolj iztreniran in tudi sam igralec pridobi nove veščine.

The Rogue Prince of Persia v glavno vlogo postavi neznanega junaka, ki se mora zoperstaviti nevarnim Hunom, že od mladosti pa v svojih rokah drži poseben magični predmet, ki ga ob vsaki smrti vrne na varno točko, ki se tule imenuje The Oasis. Predvidevamo, da bo ta oaza nekakšna domača baza, kjer bomo lahko na novo razporedili kakšno začetno veščino in predmetovje, preden se bomo znova podali v izziv, ta pa nam bo na pot postavil cel kup vojakov in nevarnih pasti v obliki vedno pretečih krožnih žag, ki nikoli nočejo ostati pri miru.

The Rogue Prince of Persia bo to franšizo prvič porinil v žanr “roguelite”, Ubisoft pa bo s tem naslovom naredil tudi nekaj, česar se je ogibal zadnjih nekaj let: igra bo namreč izšla 14. maja v sistemu Early Access in to samo na Steamu, kar je sprememba marketinške strategije, saj je ta založnik svoje naslove sprva nudil samo znotraj svoje trgovine in preko platforme Epic Games.

V izdelavi je novo poglavje franšize Čarovnica iz Blaira

0

25 let staro grozljivko Čarovnica iz Blaira osebno štejem med najbolj grozljive izkušnje, ki sem jih doživel med gledanjem v ekran in velik del tega strahu je prišel na račun tega, da sem stvar gledal kot paglavec in to sredi noči, v začetku drugega tisočletja pa internet ni bil tako razširjen kot danes, zato smo mnogi verjeli, da je celotni film bil resnični dokumentarec in da je trojica amaterskih filmarjev zares izginila med raziskovanjem lokalne legende.

Danes seveda vemo, da je vse skupaj bila izmišljotina, vendar pa Čarovnica iz Blaira ni postala slavna samo na račun viralne kampanje pri oglaševanju filma: stvar je bila in še vedno je presneto srhljiva in efektivna pri višanju srčnega utripa. Zrnata slika, ki bi jo včasih gledali preko videokaset je vsebovala nekaj odličnih kadrov, k splošnemu občutku izgubljenosti sredi gozdov pa so svoje dodali tudi igralci, ki so svojo nalogo opravili odlično. Pri takšnih filmih se je treba vedno poistovetiti s tistimi, ki jih gledaš na zaslonu in res ne vem, če bi se sam v takšni situaciji, ko si izgubljen sredi gozda in s strahom gledaš v zahajajoče sonce, odzval drugače kot pa Heather, Michael in Joshua, ki jih najprej zaobjame strah, nato nastopi brezupje, dokler se zaradi slednjega sčasoma ne potopijo v norost.

Film upravičeno dandanes tretiramo za legendarnega in čeprav ni bil všeč vsem, je vseeno odigral pomembno vlogo znotraj žanra grozljivk in na svojo roko je spočel podžanr, imenovan “found footage”. Založnik je takrat postal tudi ves slinast, saj je film za ustvarjanje zahteval manj kot milijon dolarjev, po svetu pa je zaslužil 248 milijonov dolarjev.

Žal franšiza od tega fenomenalnega začetka uspeha ni bila zmožna ponoviti: leta 2000 smo dobili bizarno nadaljevanje Čarovnica iz Blaira 2: Knjiga senc, ki pa sploh ni spadalo v žanr “found footage” in je bilo tudi na splošno poceni poskus zaslužka na račun slavnega predhodnika. Malce boljše se obneslo neposredno nadaljevanje prvega dela, ki je izšlo leta 2016 in se je imenovalo preprosto Čarovnica iz Blaira, vendar pa sem ga sam sovražil. Stvar je bila preprosto preveč “čista”: liki so delali neumne poteze in celoten film je preprosto izpadel nerealistično, zaradi česar si je tudi prislužil nizke ocene.

A novi lastnik franšize nad strašenjem po gozdu še ni obupal. Založnik Lionsgate Films je na festivalu CinemaCon najavil partnerstvo s produkcijsko hišo Blumhouse, ta pa dela na novem projektu znotraj franšize Čarovnica iz Blaira. Direktor Jason Blum je v izjavi za javnost povedal, da je velik oboževalec Čarovnice iz Blaira in da brez teh filmov nikoli ne bi dobili naslednikov kot je denimo bila franšiza Paranormalno, ki je strašenju znotraj gozda preselila v domačo dnevno sobo.

Žal kakšnih dodatnih detajlov nismo dobili, je pa Blum najavil, da bo na produkciji delal Roy Lee, ki je sodeloval že pri ustvarjanju Čarovnice iz Blaira 2016, kar že takoj zagreni priokus pri najavi, vendar pa je produkcijska hiša Blumhouse po drugi strani vredna spoštovanja: spočela je denimo franšizo Paranormalno, med grozljivkami pa pod svojim okriljem nosijo še Zakleti, Sinister in M3GAN.

Na žalost smo imeli prav: franšiza Mrtvo vesolje je zdaj ponovno spet mrtva

0

Ko je založnik EA nedavno najavil, da bo njihov razvijalec Motive Studio od zdaj naprej pomagal pri razvoju Battlefield franšize, je veliko igralcev samo skomignilo in šlo s svojim dnevom naprej, tisti bolj izkušeni kritiki pa smo se prijeli za glavo, saj nam je takoj postalo jasno, kaj ta najava zares pomeni. Motive Studio je namreč že dober del ekipe uporabil za delanje Iron Man igre, a nekateri smo upali, da je bil del ekipe preusmerjen na izdelovanje predelave igre Dead Space 2, ki bi nasledila odlično obdelavo prvega dela, ki ga je lani spočel ravno ta studio.

Najava dela na Battlefieldu je lahko pomenila samo eno: franšiza Dead Space je bila zopet postavljena na polico in bo tam nabirala prah, tako kot se je to zgodilo leta 2013, ko je izšel Dead Space 3 in ta preprosto ni bil zmožen doseči norih prodajnih rezultatov, ki jih je od njega zahteval založnik.

Enako kot jaz so začeli razmišljati drugi novinarji in ni trajalo dolgo, da se je na mikrofonu oglasil Jeff Grubb, ki si kruh služi pri spletni strani Giant Bomb, ta pa je najavil, da je Motive resda delal na predelavi igre Dead Space 2, vendar pa jo je nato EA preklical. To govorico je nato s sabo vzela IGN-ova novinarka Kat Bailey, ki je kontaktirala založnika, ta pa je samo povedal, da govorice niso resnične. Kat je nato iz svojih lastnih virov iz pisarn razvijalca izvedela, da tam ni trenutno kakšnega resnega apetita po tej franšizi.

Na koncu se je oglasil še novinar Jason Schreier, ki pa kakšnih dobrih novic s sabo ni prinesel. Iz svojih lastnih virov je izvedel, da je Motive nekaj mesecev po izidu predelave prvega dela resda razmišljal o novi Dead Space igri, a namesto predelave drugega dela so poigravali z mislijo glede povsem novega dela. Žal dlje kot od podajanja idej niso prišli, saj EA projekta ni odobril, zato je bila razvojna ekipa preusmerjena na druge projekte.

Usoda franšize Dead Space naj bi bila zapečatena že prejšnjo pomlad, torej samo nekaj mesecev po izidu predelave izvirnika. Kljub dobrim kritikam prodajni rezultati niso izpolnili želja založnika, zato naj bi bilo Mrtvo vesolje zdaj ponovno mrtvo in na žalost se trenutno zdi, da nas morda zopet čaka dekada čakanja, preden iz te franšize zopet nastane nekaj novega.

Očala Meta Quest 3 dobila posodobitev, ki omogočajo uporabo tudi med ležanjem

Podjetje Meta svojemu naboru VR očal Quest 2 in 3 zelo rado dodaja uporabne funkcije tudi dolgo po temu, ko so se ta očala že dodobra uveljavila na trgu. Sicer smo takšnih posodobitev vajeni tudi od proizvajalcev Android in iOS telefonov, vendar pa VR izdelki dobivajo tako pomembne nadgradnje, da se včasih vprašaš, zakaj te niso bile notri že od začetka.

Uporabniki očal Meta Quest 3 so včeraj opazili, da jih je pričakala nova večja posodobitev, ta pa je pod sekcijo eksperimentalnih funkcij dodala dve večji novosti. Prva od teh vam omogoči uporabo naglavnega gizma tudi takrat, ko vas noge več ne držijo pokonci in bi si radi privoščili malce poležavanja, a bi vseeno radi VR zabavo vzeli s sabo na kavč ali pa kar v posteljo. Quest 3 je sicer že prej dovoljeval uporabo med poležavanjem, vendar pa uporaba ni bila tako enostavna in očala so se takrat največkrat kar ugasnila sama od sebe. Zdaj lahko skočite pod “Settings – Experimental” in obkljukate možnost “Use Apps While Lying Down” in v praksi bi očala morala ostati prižgana tudi med ležanjem, vi pa si lahko na ta način v miru privoščite gledanje YouTuba ali pa kakšne serije preko pretočnega servisa, če je morebiti med tem glavni televizor zaseden iz strani nekoga drugega.

Poleg uporabe med ležanjem lahko znotraj eksperimentalnih funkcij vklopite tudi podporo za uporabo zunanjega mikrofona, ki ga priklopite preko vhoda USB-C. Dodatno se zdaj vaše pretočno predvajanje preko aplikacije Meta Quest ne bo ustavilo, ko si očala snamete dol in za nekaj trenutkov skočite nekam drugam: stream bo zdaj kazal sliko naprej, medtem ko je pred tem zaslon kazal samo črnino dokler si uporabnik ni zopet očal poveznil preko glave.

Meta se je pohvalila, da je nova posodobitev prinesla tudi izboljšavo na področju “passthroughja” oziroma gledanja resničnega sveta, ki ga nato lahko parimo za navideznimi elementi. Ločljivost zunanje okolice naj bi bila zdaj boljša, izboljšane pa naj bi bi bile tudi barve in kontrast, kar naj bi pomagalo tudi pri razbiranju bolj drobnega besedila.

Nova posodobitev je v obtok prišla včeraj in tako kot je v navadi bilo do sedaj je niso prejeli kar vsi uporabniki naenkrat, ampak se bo razširila postopoma. Tako da bodite brez panike, če morda pri vklopu očal ni ne duha, ne sluha o kakšnem popravku.

Očala Meta Quest so za marsikoga postala del sestavnega življenja in če si jih še vedno niste nataknili niti enkrat na glavo, potem je vedno tu opcija najema – v Sloveniji so zdaj cene za kaj takšnega res nizke.

Joker: Folie à Deux pokazal prvi dražilnik

0

Že 5 let mineva odkar sta nam režiser Todd Phillips in igralec Joaquin Phoenix pokazala DC-jevega zlobca Jokerja v povsem novi luči. Gre za enega najbolj prepoznavnih likov filmske industrije, ki je sčasoma postal tudi priložnost, da talentirani igralci pokažejo ves svoj talent igranja duševnega bolnika, s slo po uničenju sodobne družbe: Jack Nicholson ga je najbolj približal stripovskim koreninam, medtem ko je Heath Ledger skupaj spravil nastop, ki ga bomo še dolgo pomnili. Jared Leto je sicer v svoji različici Jokerja pogorel, a je sloves Jokerja na novo raven spravil Joaquin Phoenix, ki je tega zlobca zopet predstavil v novi luči: kot shiranega psihopata, ki pa vseeno nosi določeno dozo karizme, ki zna iz ljudi narediti tako velike oboževalce, da bi zanj naredili vse.

Nadaljevanje Joker: Folie à Deux je bilo napovedano že dolgo nazaj, Warner Bros. pa nam je včeraj prvič predstavil prvi dražilnik, ki je dolg kar dobri dve minuti. Napovednik je pomiril strahove tistih, ki so mislili, da bo celoten film muzikal, kar je sprva napovedal Todd Phillips in tudi sam priznam, da zaradi te novice nisem bil ravno navdušen. No, Folie à Deux bo očitno nosil neke glasbene točke, vendar pa bo to še vedno temačna pripoved o Arthurju Flecku, ki je po dogodkih prvega filma pristal v zaporu Arkham, tam pa na dvorišču še vedno pridno vadi svoj psihopatski smeh.

V njegovo življenje pa nepričakovano pokuka nov žarek upanja, saj v njegovo življenje stopi zapornica Harleen Quinzel, to pa bo tokrat odigrala Lady Gaga. Res je neverjetno, kako je ta pevka že s svojo prvo vlogo leta 2018 v filmu Zvezda je rojena pokazala goro talenta za igranje, od takrat pa je prepričljivo nastopila še v filmu Hiša Gucci in tudi za vlogo Harleen je videti kot naročena.

Dražilnik nam pokaže nekaj resnično impresivnih kadrov in ni še točno jasno, ali Arthur vse te stvari res doživlja ali pa se dogajajo samo v njegovi glavi. Filmska fotografija je že v tem videu neverjetna: Harleen je v svojem kostumu videti kot psihopatka, ki bi ji ploskal sam Arthur, vse skupaj pa se zaključi z neverjetnim prizorom, ki Jokerju zopet nariše nasmeh preko zaporniškega stekla.

Joker: Folie à Deux v kina stopi 4. oktobra, nato pa ga bomo najverjetneje lahko spremljali preko pretočnega servisa HBO Max.

Ubisoftov Star Wars Outlaws v novem napovedniku predstavil datum izida

0

Ubisoft bo prvič poskusil ustvariti igro znotraj univerzuma Vojne zvezd in to se lahko konča samo klavrno ali pa bomo dobili nekaj res imenitnega: odprti svet, ki nam omogoča resnično svobodo raziskovanja vesoljskih naselbin in votlin, zraven pa bomo uživali ob epski pripovedi in dobri glasbeni spremljavi, vse to pa bo začinjeno z dobro merico humorja, ki je v tej franšizi bil skoraj vedno prisoten.

Ciniki bodo rekli, da je Star Wars Outlaws zaradi razvijalca že vnaprej obsojen na propad in res je, da je Ubisoft svojo igralno formulo začel že malce preveč ponavljati in jo je med drugim preselil tudi v igro Avatar: Frontiers of Pandora. Vendar pa je vseeno tule govora o franšizi Star Wars, ki nam je v preteklosti že prinesla nekaj odličnih igričarskih izkušenj, glede na napovednike pa razvijalec Massive Entertainment, ki se je pred tem podpisal pod prej omenjeni Avatar, še pred tem pa pod dvojec iger The Division, ve kaj dela in tudi sveži napovednik nam je vzbudil željo po čimprejšnjem preigravanju na katerega nam ne bo treba več dolgo čakati.

Outlaws bo v glavno vlogo postavil Key Vess, ki je nekakšna ženska različica Hana Solota, saj ima v roki vedno pripravljeno orožje, a svoje tarče poskuša najprej razorožiti s svojim bridkim jezikom. Key se v enem trenutku preveč zaplete v svet kriminala, zato se je želi šef podzemne združbe odkrižati, vendar pa je naša punca prefrigana in urno pobegne na druge planete, tam pa bo, s svojim srčkanim pomagačem Nixom, naletela na cel kup novih avantur.

Star Wars Outlaws je v napovedniku videti čudovito in Massive Entertainment bo na zaslone pripeljal cel kup takšnih in drugačnih vesoljcev, ki nam bodo bodisi pomagali na poti ali pa metali polena pod noge. Zdi se, da bomo pri misijah lahko izbirali med skrivalniškim pristopom, kjer bo v veliko pomoč tudi Nix ali pa bodo zapeli blasterji, nakar nas čaka še spektakularen pobeg na Hoverbiku. A morda najbolj zanimiv del napovednika se tiče Jedijev in Sithov, ki je tule preprosto ni, niti se kaj pretirano ne omenja Sile. Zagotovo bomo med igranjem naleteli na kakšnega takšnega izvežbanega junaka ali zlobca, saj nam bo Outlaws pred kamere postavil že kakšen prej viden obraz: v enem trenutku nas bo denimo ujel Jabba the Hutt, ki je ob prvem srečanju začel načrtovati novo garderobo naše junakinje.

Star Wars Outlaws izide 30. avgusta, naročniki bolj drage Gold verzije igre, ki stane 110 €, pa bodo lahko z avanturami začeli 3 dni prej.

Jon Snow serija je bila preklicana

0

Neslavni zaključek serije Igra prestolov bo še nekaj časa veljal kot finale epske pripovedi serije, ki se je začela pogumno, a se je končala tako klavrno, da je to ena od redkih serij, ki me niti približno ne vleče k ponovnemu gledanju. Leta 2022 se je začelo govoričiti, da bi znala grenak priokus popraviti povsem nova serija, ki naj bi temeljila na liku Jona Snega, sledili pa bi njegovi zgodbi po zaključku 8. sezone, ko je skupaj z divježi in s svojim zvestim spremljevalcem Duhom odjahal onkraj Zidu.

Vlogo Jona naj bi zopet prevzel Kit Harrington in pisatelj George R.R. Martin je to potrdil, saj je bila ideja o novi seriji njegova, s sabo pa je tudi pripeljal produkcijsko ekipo, ki bi morala HBO prepričati, da dajo Jonu priložnost za novo življenje. Oboževalci so predvidevali, da bi serija sledila njegovim avanturam v hosti Haunted Forest, ki bi zagotovo še vedno držala nekaj nevarnosti, prvič pa bi dobili tudi vpogled v dogajanje po zaključku sage Pesem ledu in ognja.

Žal pa od tega vsaj zaenkrat ne bo nič. Kit trenutno promovira svoj novi film Blood for Dust zato je spočel intervju s spletno stranjo ScreenRant, tam pa je pogovor nanesel tudi na to serijo, ki uradno še ni bila potrjena. In Kit je na žalost sporočil žalostne novice: potrdil je, da je res s svojo ekipo načrtoval novo serijo okoli Jona Snega, a da jim nikakor ni uspelo najti nekega vidika za pripovedovanje zanimive zgodbe, zato so na koncu nad vsem skupaj obupali. Dejal je, da je bila ideja postavljena “na mrzlo” in da sicer obstaja možnost, da se enkrat v prihodnosti k njej vrnejo, vendar pa zaenkrat projekt ni v aktivnem razvoju.

Projekt je bil tako več ali manj preklican in čeprav obstaja možnost, da bi se HBO vrnil k obujanju ideje, je od zaključka serije že zdaj minilo 5 let, tako da je neposredno nadaljevanje avantur Jona stvar preteklosti. Morda pa bomo enkrat ugledali njegove avanture, ko bo ta že prekaljeni vojščak, navajen vsega hudega, Kit pa bo takrat star že več kot 40 let.

HBO pa nad franšizo Igre prestolov seveda ni obupal. Za letos se pričakuje 2. sezona serije Zmajeva hiša, uradno pa je bila potrjena tudi serija Vitez iz sedmih kraljestev.

Očitno lahko kar pozabimo na predelavo igre Dead Space 2

0

Ko je razvijalec Motive januarja lani v svet spravil predelavo legendarne grozljivke Dead Space so pristaši te franšize zopet dobili novo dozo upanja, da bo ta fenomenalna serija na novo obnovljena, odpravljene bodo stare zamere slabega tretjega dela in kdo ve, morda se bo začelo delo tudi na povsem svežem poglavju, ki bi si ga vsi vsekakor zaslužili, saj se je tretji del zaključil na presneto velikem “cliffhangerju”.

Resda je od izida predelave prvega dela minilo zgolj dobro leto, a novice glede nadaljnjega razvoja franšize že zdaj niso videti vzpodbudne. Slab znak za prihodnost je bilo že dejstvo, da se založnik EA ni kaj preveč hvalil s prodajnim rezultatom predelave prvega dela, nakar nista ne on, ne razvijalec Motive omenila česarkoli glede predelave drugega dela, ki je po mnenju mnogih najboljši v franšizi in bi bil logičen naslednji korak.

Slabi obeti so se nadaljevali, ko je Motive Studio najavil delo na igri, ki bo v glavno vlogo postavila Iron Mana, včeraj pa je EA zabil morda še zadnji žebelj v krsto upov glede igre Dead Space 2, saj je Motive zagrabil za vajeti franšize Battlefield, skupaj z razvijalci DICE, Criterion in Ripple Effect pa bodo poskušali zgraditi Battlefield univerzum, ki bo sestavljen iz enoigralskih in večigralskih naslovov.

Motive bo tako delal na dveh večjih projektih naenkrat in prostora za neko večjo predelavo v njihovih pisarnah enostavno več ni – na Battlefieldu bosta namreč delala Philippe Ducharme in Roman Campos-Oriola, ki sta pri predelavi Dead Spaca nosila vodilni vlogi.

S to novico je bilo tudi potrjeno, da bo 7. sezona Battlefielda 2042, podnaslovljena Turning Point, za to igro tudi zadnja in glede na to, da je ta izšla že prejšnji mesec, boste navdušenci nad Battlefieldom še nekaj časa stradali nove vsebine.

A boste to vsaj enkrat spet dobili, medtem ko je očitno Dead Space po ponovnem kratkem oživetju zopet bil poslan nazaj v skladišče zavrženih licenc.

V čast 45. obletnice se film Osmi potnik ponovno vrača v kino

0

Režiser Ridley Scott je svet leta 1979 šokiral z grozljivko Alien, ki smo mu pri nas nadeli prevod Osmi potnik, kar se je izkazalo za neroden naslov, saj je ime nosilo smisel samo v prvemu delu, ko se je nevarni vesoljec prismukal na palubo Nostromo in je bil tam res osmi potnik, vendar pa je stvar kasneje postala franšiza, ki je zgodbo preselila na razne planete, mi pa smo tudi vsem nadaljnjim delom še vedno natikali naslov Osmi potnik.

Verjetno tudi Ridley takrat ni pričakoval, da bo ta stvar postala takšen globalen fenomen in da bo originalna ideja spočela toliko bolj in manj uspešnih nadaljevanj. Original letos praznuje svojo že 45. obletnico, mnogi pa ga še danes označujejo za najboljši znanstveno-fantastični film vseh časov.

Da je film še danes impresiven za gledanje je hvalevreden dosežek, saj je takšen razpon časa naravnost titanski in med tem časom je filmska industrija presedlala na CGI učinke, ki zahtevajo veliko večji proračun kot pa prostetične maske iz začetkov osemdesetih. A morda je ravno to znak kvalitetnega dela, ki ga je takrat opravil Ridley Scott in njegova talentirana ekipa, ne smemo pa seveda pozabiti tudi na švicarskega umetnika H. R. Gigerja, saj se je iz njegovega uma rodila srhljiva podoba nevarnega vesoljca z dvojnimi usti.

Težko si je predstavljati, kakšne občutke so v kinu leta 1979 doživljali gledalci, ko se je iz trebuha nesrečne posadke prvič izrodil Osmi potnik, se pa lahko temu občutku približamo. Založnik 20th Century Studios je namreč najavil, da se bo v čast 45. obletnice filma ta zdaj ponovno vrnil v kinematografe in to od 26. aprila dalje. Film bo na sporedu samo omejen čas, njegov termin predvajanja ni bil izbran naključno, saj 26. april velja za dan Aliena: to gre na račun planeta LV-426 na katerem je pristala ladja s posadko v prvem filmu in je igral pomembno vlogo tudi v nadaljevanju.

Ponovno predvajanje filma je bilo zaenkrat potrjeno samo za ameriške kinematografe, medtem za ostali svet informacij preprosto ni. Iz naših virov smo izvedeli, da predvajanje filma za Slovenijo trenutno ni potrjeno, a morda se to zna še spremeniti v naslednjih dneh, čisto možno pa je, da film zaide v kakšno drugo evropsko mesto ali pa morda tudi k našim južnim sosedom. Stvar si vsekakor splača ogledati vsaj enkrat na velikem platnu in to še posebej zaradi tega, ker naj bi v ponovna premiera originala ponudila tudi kratki, še nikoli prej viden kader iz prihajajočega filma Osmi potnik: Romul, ki ga bomo gledali od 16. avgusta dalje.

Premiero serije Fallout si lahko brezplačno ogledate preko Twitcha

0

Daleč smo napredovali od tistih časov, ko je bila televizijska serija Fallout zgolj predmet govoric, nakar je nekdo iz prizorišča snemanja ukradel nekaj fotografij postapokaliptičnega bencinske črpalke, zdaj pa smo že na začetku aprila in premiera serije je v bistvu samo še dober dan stran.

Zdaj vemo, da se bo serija vrtela okoli sveže prebujene prebivalke Vaulta 33 z imenom Lucy, ki pogumno zakoraka v postapokaliptični svet, ki pa je precej bolj krut kot pa si je lahko predstavljala. Ogledali smo si že en daljši napovednik in tudi pokukali v dvo-minutni odlomek, ki je bil vzet od ene od osmih epizod, ki jih bomo lahko gledali že jutri, 10. aprila in to samo preko pretočnega servisa Amazon Prime Video.

Za uporabo tega je seveda treba plačati mesečno naročnino, vendar pa se je Amazon odločil vsem navdušencem nad to franšizo ponuditi majhno darilce, tako da si bo premiero moč ogledati, pa čeprav si ne lastite aktivne naročnine na Prime Video.

Gledanje bo namreč omogočeno preko Twitcha, ki si ga prav tako lasti Amazon in to samo preko izbranih kanalov nekaterih najbolj priljubljenih streamerjev, ti pa so Shroud, BrookeAB, TheOnlyRyann, DEERE, CohhCarnage, KingGothalion, ThatBronzeGirl, DansGaming, SweeetTails, Elspeth, Techniq, Swiftor, GassyMexican, Tooniversal in bloodyfaster. Na tem seznamu najdemo kar nekaj velikih imen in če bi sam moral med njimi izbirati bi si najverjetneje izbral družbo CohhCarnaga, saj je to velik ljubitelj RPG-jev, ki svojo vsebino streže bolj odrasli publiki, med katero lahko verjetno prištejemo tudi pristaše te serije.

Točen čas prenosa v živo trenutno še ni znan, je pa Amazon pred kratkim najavil, da si bodo lahko naročniki servisa Prime Video serijo ogledali dan prej in sicer že jutri, 10. aprila, medtem ko bo brezplačna premiera na spored prišla 11. aprila. Na Twitchu si boste lahko ogledali samo prvi del, medtem ko bo na Prime Video premiero doživelo vseh 8 delov.

Za prihodnost te serije in njeno gledanost se nam očitno ni treba bati. Spletna stran Variety namreč poroča, da je 2. sezona že bila potrjena, snemanje te pa naj bi se preselilo v Kalifornijo.

Komedija Fly Me to the Moon se loti prvega človeškega pristanka na Luni

0

Apple naravnost obožuje delanje filmov in serij, ki se vrtijo okoli raziskovanja vesolja, zato niti ni čudno, da so si leta 2022 izborili pravice za založništvo filma, ki se je takrat kodno imenoval Project Artemis, zdaj pa nosi uraden naslov Fly Me to the Moon.

Film se odvija leta 1960, ko sta ZDA in Rusija merili svoje moči raziskovanja vesolja, vsaka od njih pa je poskušala postati prva država, ki bi na Luno poslala bodisi astronavta ali pa kozmonavta. Vsi vemo, da so na koncu zmagali Američani, a še danes se krešejo mnenja glede tega, če je posadki res uspelo pristati na vesoljskem kamnu ali pa je bilo vse skupaj samo zaigrano na nekem odru.

Vse to bomo videli znotraj tega filma, ki bo v glavno vlogo postavil Channinga Tatuma, ki bo odigral Cola Davisa, ta pa je leta svojega življenja namenil misiji Apollo 11 in njegovi uspešni izstrelitvi proti našemu naravnemu satelitu. Načrtovanje takšnega pristanka pa ni bilo poceni in sčasoma je NASA izgubila podporo javnosti, saj so nekateri menili, da vse skupaj zahteva čisto preveč davkoplačevalskega denarja. Krizo poskuša razrešiti Kelly Jones, ki jo bo tule odigrala Scarlett Johansson, njena naloga pa je obnoviti stike z javnostjo in misijo Apollo 11 narediti zopet priljubljeno, iz članov posadke pa narediti nove Beatlese.

Fly Me to the Moon se dotakne tudi teorije zarote lažnega pristanka na Luni. V filmu bo nastopil tudi igralec Woody Harrelson, njegov lik pa Kelly Jones naroči, da mora skupaj spraviti lažen pristanek, ki bi ga na televizijo spravili v primeru, da se tisti pravi ne bi izšel po načrtih, saj si Američani enostavno niso mogli privoščiti, da bi izgubili proti Rusom. Ni treba dvakrat poudarjati, da bodo tale film vsi zagovorniki teorij zarot vzeli za svojega pa čeprav bi morala vse skupaj biti samo zabavna komedija.

Fly Me to the Moon bo v kinih zaživel 12. julija, sčasoma pa ga bomo gledali tudi na pretočnem servisu Apple TV+.

Tule je razvrstitev našega prvega turnirja v 2024!

Malce zamujamo s poročilom glede našega prvega večjega turnirja, ki smo ga spočeli v letu 2024, a zamuda je upravičena, saj s sabo prinašamo tudi zajeten kup fotografij, ki si jih lahko v celoti ogledate na naši uradni Facebook strani.

Za letošnje prvo tekmovanje iz serije turnirjev, ki jih bomo v 2. sezoni zopet spočeli s trgovino Mimovrste, smo si izbrali vedno popularni večigralski fenomen League of Legends, ki je v Sloveniji že dolgo na najvišjem položaju popularnosti medmrežnega merjenja moči. Da bo to veljalo tudi za letos je nakazala že udeležba na turnirju, ki je v tekmovanje privabila nič manj kot 20 ekip, med njimi pa so si čast za udeležbo na fizični lokaciji prodajalne Mimovrste v Hali 8 kompleksa BTC City Ljubljana izborile ekipe Bronzići, Zajčje tačke, Team Epic in Sneaky Foxes.

mimovrste

Skozi napete bitke, ki so 30. marca potekale praktično cel dan, si je zlati pokal na koncu priborila ekipa Zajčje tačke. Ta petčlanska ekipa je po pravilniku “Best of 3” v prvem tekmovanju s prepričljivim rezultatom 2:0 najprej odpravila tim Sneaky Foxes, nakar jih je v finalu namučila ekipa Bronzići, a je ta na koncu klonila pod rezultatom 2:1.

Bronzići so si tako med sabo razdelili srebrne medalje, za tretje mesto pa je bila bitka še bolj napeta, saj se je šlo na eno samo zmago, ki jo je na koncu Team Epic iztrgal iz rok ekipe Sneaky Foxes.

Vse ekipe so si seveda razdelile tudi lepe materialne nagrade, ki so jih prispevali partnerji dogodka: med drugim so se igralci poveselili igričarskih slušalk Arctis 1 Wireless podjetja SteelSeries, tipkovnic Origins, ki jih je prispeval HyperX, cele periferije znotraj znamke Alienware, svoje dobrote pa je dostavilo tudi podjetje Logitech, ki je prispevalo kamero StreamCam, miške G Pro X Superlight 2 in slušalke G733 in Pro X 2 Lightspeed.

mimovrste
Obiska tudi letos ni manjkalo in na prizorišču se niso mudili samo tekmovalci, ampak tudi navijači.

Takšne nagrade so vedno lepo poplačilo za trud, ki ga vsi ti igralci skozi leto vlagajo v svojo priljubljeno igro, a še več kot to šteje samo druženje na fizični lokaciji, kjer se spletajo nova prijateljstva, vse to pa je mlin na vodo ešporta, ki je dandanes v Sloveniji čisto nekaj drugega kot pa kakšno desetletje nazaj. Ponosni smo, da smo lahko delček teh zgodb in izkušenj, obenem pa se zahvaljujemo vsem partnerjem, ki nam to omogočajo: tu je treba še posebej izpostaviti podjetja UVI, Lenovo ter Logitech ter seveda Mimovrste, ki darežljivo in vedno nasmejano odstopijo prostor za takšna druženja.

POP-UP turnirji v spremstvu Mimovrste se bodo nadaljevali tudi naprej v 2024: v sredini maja se bomo zapodili po cestah igre Assetto Corsa Competizione, o prijavah na ta turnir pa vas še obvestimo.

Obiskali smo Game Gang Show in ga zapustili pozitivno presenečeni

1

Delanje večjih igričarsko usmerjenih dogodkov na domačih tleh so sanje vsakega organizatorja in tudi naša stran, ki je v preteklih letih spočela že toliko igričarskih srečanj, da jih spomini med sabo že malce mešajo, je imela in še ima za takšne stvari velike načrte, ki pa jih ni tako enostavno izpeljati.

Načrte je lahko snovati, vendar pa te spraviti v prakso zahteva lepo število sposobnega osebja, dobre kontakte z raznimi večjimi razstavljavci, ki imajo dejansko nekaj za pokazati, kanček sreče, da ti ravno na tvoj izbrani datum na lokaciji množično ne odpove klima in internet ter, in to je morda najbolj pomembno, enega velikega denarnega podpornika, ki bo v vse skupaj bil zmožen zmetati cele prikolice denarja in od vsega skupaj ne bo takoj pričakoval milijonskih zneskov čistega dobička.

Ekipa Game Gang je lani storila prav to pogumno potezo in zagnala prvo poglavje srečanje Game Gang Show, ki so ga letos nasledili z 2. sezono, festival pa je tudi tokrat potekal na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani in sicer pod okriljem trgovine Big Bang.

Letos smo dogajanje prvič obiskali tudi mi in sicer pod zastavo podjetja Lenovo, ki je na sejmu odprl široko krilo za predstavitev svojih izdelkov, mi pa smo bili odgovorni za organizacijo in predstavitev njegovih prenosnikov, računalnikov in monitorjev, vse skupaj pa smo začinili s samosvojimi aktivacijami, ki so pridno vabile oči obiskovalcev proti našemu štantu.

Moram priznati, da sem se na dogodek odpravil s določeno dozo skepse. Odpiranje večjega dogodka v Sloveniji in to povsem igričarskega, je presneto pogumna poteza in to še posebej velja v času, ko ti sejmi enostavno niso več tako popularni kot nekoč: še vedno skeli novica, da je nekdaj največji sejem E3 zdaj dokončno pod rušo in tudi festival Reboot, ki ga redno prirejajo naši južni sosedi, ne nosi takšnega blišča kot pa ga je leta nazaj. Založniki iger svoje stvari raje kažejo digitalno, kar je za njih vsekakor ceneje, a s tem se kot družba čedalje bolj zapiramo sami vase, srečanja v živo pa postajajo stvar preteklosti – s tem raste tudi možnost žalostnega dejstva, da mlajša generacija sploh ne bo več vedela, kaj je LAN zabava in kako zabavno se je nasprotniku režati naravnost v obraz, namesto da ga ponižuješ samo preko mikrofona.

Kljub vsemu temu pa je treba ekipa Game Ganga pohvaliti, saj jim je uspelo skupaj spraviti tridnevni dogodek, ki mu ne manjka vsebine in ga je veselje obiskati tako sam, kot tudi v družbi istomislečih. Uspelo jim je zapolniti dve nadstropji raznovrstne zabave, ki dejansko ni sestavljena samo iz monitorjev in računalnikov, ki poganjajo Fortnite. Dobro, ta igra je seveda še vedno prisotna in tudi na Lenovem kotičku so računalniki in prenosniki Legion, skupaj s prenosnimi napravami Legion Go, večidel kazali samo to igro, saj bi brez nje mlajši igralci nad nami spočeli vsesplošni linč, vendar pa so se našle tudi druge stvari. Heineken je denimo ob nas držal zanimivo nagradno igro, kjer je zmagovalni dirkač igre F1 24 dobil možnost stiska roke Maxu Verstappenu, Rio Mare je imel fizično igro z ribiško palico, spodaj so se potile konzole Xbox Series S, raznovrstnosti iger pa prav tako ni bilo manjkalo, čeprav se je v večini primerov šlo za športne zadeve, kjer se za enim zaslonom lahko pomerita dva igralca. Spodaj so se redno vrstila tudi predavanja na raznorazne teme, tako da če si se želel malce odmakniti od vsesplošnega direndaja zgornjega nadstropja, si se tam lahko za nekaj trenutkov oddahnil in se morda po nesreči celo naučil česa novega.

S kančkom ponosa lahko zapišem, da je bila naša stojnica skoraj ves čas polna, hkrati pa smo poskušali obiskovalce pritegniti na malce drugačen način. Za zabavo obiskovalcev smo skupaj spravili manjši oder, nakar smo radovedneže potegnili na oder in jih spravili v igranje igre Just Dance. To je bil naš prvi dogodek, kjer je tale igra bila sploh prisotna in moram reči, da smo bili naravnost presenečeni nad odzivom, saj je tale virtualni ples, ki je sicer preprost za igranje, a težak za mojstrovanje, hudo efektiven za zabavanje celega spektra obiskovalcev.

Nenačrtovano smo postali tudi manjša oaza za nežnejši spol, ki je navdušeno poskakoval na in pred odrom, nakar jih je dodatno zabaval vplivnež Wortex (pripravili smo tudi presenečenje: hrvaškega YouTuberja Gallasandalla), za najboljše plesalce pa smo podelili kar nekaj privlačnih nagrad. Proti koncu je proti našemu odru sredi prenosa v živo zatavala še novinarka kanala Planet TV, odvrgla petke in se še sama zavrtela na odru in stavimo, da založnik Ubisoft zdaj malce čudno gleda, zakaj je kar naenkrat tako skokovito porasla prodaja igre Just Dance. O črni magiji, ki je od nas zahtevala, da Just Dance preko Nintendo Switch kontrolerjev povežemo na 5 televizorjev in en monitor, pa spregovorimo enkrat drugič.

Središče zabave je predstavljal glavni oder, ki je gostil e-športna tekmovanja iz raznoraznih popularnih iger tipa Valorant, FC 24 in League of Legends in tudi čez ta vidik ne morem pripomniti nobene pikre. Vse je bilo izvedeno na profesionalni ravni: od komentiranja do treh ogromnih LED prikazovalnikov, ki niso kazali samo kristalno čiste slike, ampak tudi dobro dizajnirane grafike: v napetih obračunih LoL-a so denimo ob smrti zmaja stranski zasloni izpisali animacijo Dragon, kar te kot gledalca še bolj povleče v dogajanje in ob finalu posameznih iger so bili praktično vsi sedeži polni, tekmovalci pa so bili pospremljeni z bučnim aplavzom.

Skratka, Game Gang Show smo zapustili pozitivno presenečeni, čeprav brez manjših napak ni šlo. Pod odrom je bil denimo postavljen nek fini avto, na katerega so se obiskovalci lahko podpisovali, a nihče ni predvideval, da se zna kdo nanj nasloniti, kar je sprožilo glasen alarm. Ko se je to prvič zgodilo, smo vsi začeli sumničavo gledati proti izhodu ter si zamišljati raznorazne scenarije preživetja tipa The Hunger Games, saj je znak bil podoben kakšnemu alarmu za požar, a je k sreči napovedovalec na odru hitro pomiril strahove. Prav tako bi si želel malce boljšo izbiro hrane: spodaj je sicer bil en šank s hrano, kjer si naročil hamburger, nakar je natakar izginil izza večjih vrat v Narnijo in znalo je kar trajati, preden se je vrnil z neslanim krompirčkom. Ne grajam kvalitete hrane, ampak ne bi imel nič proti bolj številčni ekipi za postrežbo.

Treba je še dodati, da je tole igričarski dogodek in beseda igričarski bi morala biti dvakrat podčrtana, saj to ni nek splošni sejem, kjer bi denimo starši spustili otroke na Fortnite pašo, sami pa bi našli svoje aktivnosti. Morda bi prihodnje poglavje prineslo malce večjo raznovrstnost na tem področju in kakšen Just Dance je denimo vsaj približen korak v to smer, a to ni lahka naloga, saj Gospodarsko razstavišče ni spet tako veliko in dodajanje nove vsebine pride na račun rezanja stare.

Splošno gledano pa so ti manjši mimosunki zgolj porodni krči in treba je ekipi čestitati že glede samo na enormni izziv, ki so si ga zastavili in ga tudi uspešno preplezali. Res upam, da Big Bang nadaljuje v tej smeri in da se je splošna računica izkazala za takšno, da bomo v 2025 dobili tudi 3. sezono tega dogajanja in morda tudi začetek povsem nove ere ustaljenih igričarskih dogodkov znotraj Slovenije.

Serija Vitez iz sedmih kraljestev, ki bo preddel Igre prestolov, najavila glavna igralca

0

Pisatelj George R.R. Martin je nekaj časa nazaj izjavil, da je imel HBO v enem trenutku v pečici cel kup projektov, ki bi se napajal iz njegovega epskega dela Pesem ledu in ognja, čigar najbolj znani predstavnik je prva knjiga Igra prestolov, ki je bilo nato tudi ime dolgoletne serije. Vendar pa vsi ti izdelki zelene luči za snemanje niso dobili, saj je produkcija teh stvari presneto draga in očitno priložnost dobijo samo tisti, ki že takoj kažejo veliko obetov za visoko gledanost.

HBO se je osredotočil na raziskovanje preteklosti sedmih kraljestev, zato zdaj pridno čakamo na novo sezono serije Hiša zmajev, odobreno pa je bilo tudi delo na novi seriji Vitez iz sedmih kraljestev, ki jo je Martin spisal leta 1998 in spada v zbirko novel Dunk & Egg, ki so bile nato združene v eno večjo knjigo.

Zgodba se odvija 100 let pred tistimi dogodki, ki jih srečamo v prvi sezoni serije Igra prestolov, spremljamo pa potovanje klativiteza Dunka in njegove oprode Egga, ki se po spletu naključij znajdeta na isti poti, pred njima pa se odpre širok svet, poln avantur. Na Železnem prestolu so si tisti čas riti rezali predstavniki rodbine Targaryen, a ti takrat niso več kazali tako močne vladavine kot pa so jo nekoč in že se je začelo slutiti, da bodo kmalu nastopile spremembe.

HBO je dva dni nazaj uradno najavil igralca, ki bosta prevzeli dve vodilni vlogi in splošno gledano sta to relativno neznani imeni, kar je zame osebno pozitiven znak razvoja. Vlogo klativiteza Dunka bo prevzel igralec Peter Claffey, ki je pred tem nastopil v seriji Bad Sisters, malega Egga pa bo odigral Dexter Sol Ansell, ki je svoj talent nazadnje pokazal v filmu Igre lakote: Balada o pticah pevkah in kačah.

Sam sem nad tole serijo navdušen, saj sem knjigo prebral nekaj let nazaj in zgodba sama je bila odlična. Obožujem namreč takšne pripovedi, ki se samo dogajajo v nekem izjemno podrobnem svetu, dejanja glavnih junakov pa ne bodo vplivala na cel svet, ampak na samo manjše, lokalne dogodke, ki se zaradi tega čutijo bolj osebni, Martin pa je tudi v tej povesti mojstrsko zavrtel pero, zaradi česar se ti oba lika hitro priljubita.

Serija Vitez iz sedmih kraljestev bo v 1. sezoni nosila podnaslov The Hedge Knight oziroma Klativitez, vsebovala pa bo šest epizod. Datum premiere zaenkrat ostaja neznanka.

Dodatek Legion IX za igro King Arthur dobil datum izida in svež napovednik

0

Uspeh igre Baldur’s Gate 3 je širši igričarski javnosti po dolgem času predstavil tri koncepte, ki jim morda do nedavnega niso bili znani: da je svet D&D-ja presneto globok; da na svetu še vedno obstaja studio, ki zna spisati dobre udejanjene like in da je bojevanje iz poteznega načina lahko presneto zabavno in ni rezervirano samo za oboževalce strategij.

Od izida te igre je zdaj preteklo dovolj časa, da so igralci začeli iskati alternative in tu vam lahko nekaj potešitve prinese igra King Arthur. Gre za bolj temačno verzijo pripovedi o kralju Arthurju, ki jo je studio Neocore Games predstavil leta 2022 in nam je bila zadeva všeč, čeprav ni bila popolna. Od izida dalje je razvijalec originalno kampanjo dopolnjeval skozi posodobitve, vmes pa je plodno ustvarjal tudi prvo večjo razširitev Legion IX, ki je pred nekaj dnevi dobila nov napovednik, ta pa je izdal tudi uradni datum izida.

Za razliko od originalne kampanje tokrat ne bomo nastopali v vlogi herojev, ampak bomo zastopali rimsko legijo zlobcev Ninth Legion of Rome, ki so v bistvu nemrtvi vojščaki, ti pa se naokoli sprehajajo v frajerskem cosplayu, komandira pa jim Gaius Julius Mento. Komandir ima visokoleteče cilje, saj preko svoje nemrtve vojske želi ustanoviti novo cesarstvo Eternal Rome, to pa bo lahko naredil samo raziskovanja, nabiranja predmetov in stopnjevanja svoje partije.

Legion IX se bo igral podobno kot originalna igra, s to razliko, da bomo zdaj spremljali povsem drugačno štorijo in se sprehajali po novih lokacijah. Vsake toliko bomo sprejeli kakšno pomembno odločitev, to pa bo vplivalo na končni razplet, v katerem se Gaius lahko spremeni nazaj v človeka ali pa v zelo močnega demona.

Legion IX izide 9. maja, samo še danes pa si lahko privoščite originalni naslov po znižani ceni 17,99 €. Popust je del Steamove razprodaje #TurnBesedThursday, ta pa je znižala cene še celemu kupu drugih poteznih iger: Darkest Dungeon stane vsega 2,45 €, medtem ko je bil Darkest Dungeon 2 znižan na 21,43 €. #TurnBesedThursday se zaključi nocoj ob 19.00.

Junija bi znali končno dobiti novice glede predelave igre Splinter Cell

0

Sem velik pristaš špijunske serije iger Splinter Cell, ki je svoje življenje začela leta 2002, igra pa je bila sprva zamišljena kot nekakšen konkurenčen izdelek seriji Metal Gear Solid, le da je v njej bilo manj vmesnih sekvenc, štorija pa je spominjala na nekaj, kar bi ugledali v ameriških akcijskih filmih – saj veste, svetu pretijo zlobneži in situacijo lahko reši samo ena skrivna organizacija, ki na vsako nalogo pošlje enega hudo izurjenega specialca.

V primeru Splinter Cella je ta organizacija Third Echelon, junak pa sliši na ime Sam Fisher, ki je sodobna tehnološka ninja, izurjena za prikrito odstranjevanje nasprotnikov in razreševanje nevarnih situacij, brez da bi se sploh na koncu kdo zavedal, da je bil Fisher na lokaciji.

Splinter Cell je dostavil res imenitno skrivalniško izkušnjo, ki jih danes preprosto več ne delajo. Strelski pristop je bil na višjih težavnostih recept za gotovo smrt, zato si se preprosto moral prilagoditi situacijam in izrabiti svoj arzenal, ki je sovražnika za nekaj sekund zamotil, vi pa ste mu med tem smuknili za hrbet in nato hitro splezali čez kak odprt jašek.

Serija je nato spočela še nekaj uspešnih in manj uspešnih nadaljevanj: leta 2005 smo dobili morda najboljši del Chaos Theory, medtem ko je zadnji del Blacklist igralce pustil dokaj razočarane, zaradi česar je založnik Ubisoft ime Splinter Cell postavil na hladno in ga je ponovno omenil šele dobri dve leti nazaj, ko je prvič omenil predelavo prvega dela.

To ne bo samo rahli dvig ločljivosti, ampak polnopravna obdelava vseh pritiklin izvirnika, tako da bo tudi zgodba bolje prilagojena sodobnemu občinstvu. Žal teh popravkov ne bo delal originalni avtor, saj je polno ime igre Tom Clancy’s Splinter Cell, ta pa se je od nas poslovil leta 2013, ravno v tistem letu, ko je izšel zadnji del Blacklist.

Od najave predelave Ubisoft o projektu ni izustil nobene besede več, a morda se zna zdaj to kmalu spremeniti. Uradna Facebook stran Ubisofta iz Toronta je namreč spremenila sliko profila in časovnice na prepoznavne barve Splinter Cella, kar bi nam znalo namigniti, da nas kmalu čakajo novice glede predelave. Nekje ob istem času je založnik še najavil, da nam bodo tudi letos junija pričarali novo konferenco Ubisoft Forward, ki bo predstavila prihajajoče projekte in založnik bi znal letos dejansko pokazati nekaj konkretnega: skrajni čas je že, da slišimo kaj o novem Assassin’s Creedu, tu je njihova nova Star Wars igra, osvežitev potrebuje Far Cry in morda prenovljeni Splinter Cell dobi kakšen dražilnik. Ubisoft Forward se bo odvil 10. junija in držimo fige, da se izpolni vsaj polovica od zgoraj naštetega.