🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 61

Nobody Wants to Die je nova noir detektivka, ki se dogaja znotraj futurističnega New Yorka

0

V igričarski industriji nam manjka visokoproračunskih futurističnih iger, ki bi jih lahko uvrščali v žanr kiberpanka in noira, zato bo to vrzel zdaj poskušal zapolniti poljski studio Critical Hit Games. Poljaki so očitno zaljubljeni v izrisovanje kibernetično orisanih ameriških velemest, saj nam je takšno izkušnjo nazadnje pričaral studio CD Projekt RED preko igre Cyberpunk 2077, naslov Nobody Wants to Die pa bo skočil v New York in to v malce bližjo prihodnost leta 2329.

V Nobody Wants to Die bomo nastopali v vlogi detektiva Jamesa Karre, ki je na sledi nevarnemu serijskemu morilcu, ki pobija najpremožnejše figure New Yorka. Na poti mu bo pomagala mlada policistka Sara Kai, par pa bo moral skupaj navigirati skozi nevarne ulice mesta prihodnosti, ki ljudem ni omogočil samo vsaditev naprednih kibernetskih rok in nog, ampak se je tehnologija razvila do te mere, da lahko svojo zavest preselimo v digitalno sfero in jo nato selimo med telesi. Vendar pa ta stvar ni poceni in si jo lahko privoščijo samo tisti, ki so zmožni plačevati naročnino – če bi ugibali gredo ravno takšni premožneži na živce igrinemu serijskemu morilcu.

Critical Hit Games je za svoj prihajajoči naslov spočel impresivni izgledajoči napovednik ter nekaj slik, ki so ravno tako videti čudovito. Razvijalec je očitno dovolj iztreniran v pogonu Unreal Engine 5, da nam za grafično plat ni treba skrbeti, ne vemo pa še točno, kako se bo zadeva igrala in če bo tole samo linearna avantura ali pa bomo lahko tudi prosto raziskovali ulice futurističnega New Yorka.

Nobody Wants to Die izide za PC ter aktualno generacijo konzol enkrat v 2024.

System Shock najavljen za konzole

Lanskoletna predelava igre System Shock nam ni tako spodnesla nog kot pa večini drugih kritikov širom interneta, saj smo sicer priznali, da je razvijalec Nightdive Studios delo prenove opravil z odliko, vendar pa je hkrati samo igralnost pustil nedotaknjeno, ta pa je za današnje čase zastarana in mestoma preprosto nezabavna. Tavanje po enih in istih labirintastih stopnjah je bil povod za kar nekaj večjih frustracij, bojevanje in hekerske mini igrice pa niso ravno odtehtale ostale zamere.

Zdaj bodo vse to lahko podoživeli tudi igralci na konzolah, saj je Nightdive včeraj najavil predelavo igre tudi za konzole PlayStation 4 in 5 ter Xbox One in Series X/S, zraven pa za te nove platforme spočel tudi prvi napovednik.

Konzolaši bodo igro na aktualni generaciji konzol lahko poganjali v ločljivosti 4K in to pri 60 sličicah na sekundo, za povrh pa bodo prejeli tudi lep niz nadgradenj in popravkov. Razvijalec je sicer podporo za kontrolerje omogočil tudi v PC verziji, vendar pa za takšno igranje ni prilagodil uporabniškega vmesnika. To se bo zdaj spremenilo in tako bodo igralci na konzolah lahko uživali v bolj prijetni izkušnji, dodatno pa bo obnovljen še zaključek igre, kjer se igralec sreča s svojim poslednjim nasprotnikom. Vse te nadgradnje in popravki bodo prešli tudi na PC verzijo in to preko posodobitve 1.2, a ta še nima datuma izida.

Vemo pa, kdaj se bo System Shock pojavil na konzolah, saj se bo to zgodilo že 21. maja, cena pa zaenkrat še ni znana, a če bo sledila zgledu na Steamu, bomo za njo odšteli med 40 in 50 €.

RTV Slovenija je na dan žena izdal pesem, ki se norčuje iz nasilja nad ženskami

0

RTV Slovenija bo očitno nadaljeval s tempom bizarne in sporne vsebine, ki so jo nakazali že 1. januarja, ko so v eter spustili katastrofalni silvestrski program. Očitno v njihovih vrstah tiči nek urednik, ki se je odločil okvariti vsak večji praznik leta 2024 in tako je nekaj dni nazaj postal tarča tudi 8. marec oziroma dan žena.

9. marca je namreč na spored prišla nova epizoda oddaje Kaj dogaja, ki je že sama po sebi ena najbolj bizarnih oddaj slovenskega televizijskega programa nasploh. Na sporedu je že celo večnost in to ob sobotah ob 21.00, stvar pa vedno opaziš šele takrat, ko televizijo pustiš kot ozadni zvok in se pred spanjem osredotočiš na telefon, nakar po nekje 15 minutah vendarle spet opaziš televizor, saj nek nastopajoči že celo večnost poka cringe šale, kjer je navadno tarča premier Golob. Nakar hitro zamenjaš kanal in na oddajo pozabiš vse do naslednjega tedna, ko se cikel ponovi.

Enaka stvar se je ponovila tudi prejšnji teden, le da so tokrat moje roke niso instantno segle po daljincu, saj se kar nisem mogel nagledati bizarnega skeča, ki so ga predvajali na naši nacionalki. V segmentu (S)hit tedna – že iz tega naslova vam je lahko jasna raven humorja, ki ga proizvaja tale oddaja – nastopajoči dobre dve minuti poje o temu, kako je 8. marec sveti praznik in zaradi tega ne bo pretepel svoje žene. Iztočnice “Ampak če pol vidim sam en usran kozarec, tokrat zadržal bom udarec” in “Pol domov te bom odpeljal in če kam drugam bi šla, tokrat te bom razveselil, tokrat ne bo šamarja” naj bi bile najbrž smešne, vendar vse skupaj izpade bizarno in sproži vprašanja, če je takšna stvar resnično primerna za neko oddajo, ki se predvaja na nacionalni televiziji.

Sem zagovornik črnega humorja, a ne moreš kar pokati nekih neokusnih šal in se iti satire, če tega ne znaš delati. Dober primer satire je recimo film Idiocracy ali pa Chaplinov The Great Dictator, kjer se ustvarjalci brijejo norca iz neke teme, gledalec se pri temu smeje, a se na koncu še vedno zamisli nad tem, kar je pravkar videl. Sporočilo teh filmov je vedno jasno: Idiocracy nam predstavi neumnost človeštva, ki nas čaka v prihodnosti, Chaplin pa v svojem zadnjem govoru še danes pošilja srh po telesu.

Skeč iz kaj dogaja kakšnega sporočila ne nosi. Je zgolj dvominutno opevanje norčevanja iz nasilja nad ženskami in to v času, ko je takšno medpartnersko nasilje v Sloveniji v porastu in se včasih konča s tragičnimi posledicami za enega ali oba partnerja, da sploh ne omenimo psiholoških muk otrok, ki so takšnemu nasilju velikokrat priča.

Zgornja pesem bi morda dobila nekaj vrednosti, če bi vmes kamera skočila na kakšnega soseda, ki bi moževo nasilje nad partnerko slišal skozi stene, a bi stvar ignoriral in še bolj zvišal glasnost televizije. Nakar bi ga v finalnem kadru videli, kako je začuden, da se je sosed enega dne tako znesel nad svojo ženo, da je ta končno zbrala pogum in polomljena odšepala do policije. Na koncu bi lahko za bonus kdo zapisal sporočilo, da je medpartnersko nasilje v Sloveniji velik problem in zraven dodal telefonsko številko za anonimen klic na pomoč.

A zgornji skeč ne naredi ničesar takšnega in v bistvu naredi več škode kot pa koristi. Ni napačno razmišljanje, da bi takšno oddajo gledal kakšen moški, ki takšno nasilje aktivno izvaja in čeprav se morda zaveda, da njegovo početje ni pravilno, bi se ob videu počutil bolje, češ: “Glej, saj ni tako hudo, če se iz tega delajo norca na televiziji, očitno vsi to delamo”. In po mojem mnenju takšna napačno izvedena satira lahko hudo škoduje ravno tisti temi iz katere se norčuje: v tem primeru ženskam vzame človečnost, partnersko nasilje pa začne delati družbeno sprejemljivega.

Masivni Dark Souls 3 mod bo že čez nekaj dni dobil demo

0

Navdušenci nad igrami razvijalca FromSoftware te dni potrpežljivo čakajo na junij, ko bo igra Elden Ring končno prejela svojo prvo in najbrž edino razširitev Shadow of the Erdtree, medtem pa so na lovu za nečim, kar bi jim popestrilo vmesni čas. In že čez nekaj dni bodo dobili želeno, saj je modderska ekipa The Archthrones Team pred kratkim napovedala, da bo njihov pionirski projekt Dark Souls: Archtrones že čez nekaj dni dobil demo, tako da bomo tole impresivno izgledajočo kreacijo, o kateri smo že večkrat pisali, končno lahko tudi praktično preizkusili.

Štorijalno se bo Archthrones odvijal pred tistimi dogodki, ki smo jih ugledali v igri Dark Souls 3, kar je priročen izgovor, da nas bo modderska ekipa zapeljala skozi nekatere že prej videne stopnje, ki pa bodo v modu predrugačene in poseljene z novimi in starimi nasprotniki. Vsi igralni posnetki do sedaj so nakazali malce hitrejši tempo igranja, tako da se bo treba pri igranju pametno izmikati in morda bo pri tem modu bolj izkoristiti hitrejša orožja, saj znajo ogromni dvoročni meči biti preprosto prepočasni za urne nasprotnike.

Grafično gledano je modifikacija videti odlično, a to je bilo tudi pričakovano, saj je Dark Souls 3 še danes videti odlično, ogromne peščene sipine, ki poseljuje na pol razpadajoče stavbe, pa kar kličejo po raziskovanju njenih misterijev.

Mod Dark Souls: Archthrones bo demo dobil 15. marca, razvijalec pa še ni razkril dokončnega datuma izida. Za igranje boste potrebovali licenčno kopijo igre Dark Souls 3 in njegova uradna dodatka Ashes of Ariandel in The Ringed City.

PUBG se seli v Unreal Engine 5 in dobiva bolj realistično fiziko

7 let stari PUBG ima za sabo dovolj kilometrine, da je med fazo svojega razvoja zamenjal tudi ime, saj je bila igra nekoč znana kot Player Unknown’s Battleground, nakar je razvijalec Krafton spoznal, da je kratica PUBG veliko bolj privlačna, zato je stvar tudi uradno začel klicati po krajšem vzdevku.

PUBG je skozi čas narasel v pravega velikana in še danes drži praktično neulovljiv rekord istočasnih igralcev na Steamu, ki se mu je najbolj približal letošnji fenomen Palworld, a tudi ta je bil za njegovimi številkami v globokem zaostanku. Kljub svoji starosti je to še vedno ena najbolj igranih battle royale streljačin na svetu, ki je privlačna predvsem za tiste, ki ne marajo preveč barvite grafike Fortnita in imajo pri svoji večigralski zabavi raje malce več realizma.

Za Krafton bo tudi v 2024 PUBG najbolj pomemben priliv denarcev, zato so nedavno predstavili načrte letošnjih posodobitev in ti so konkretni. Zagotovo najbolj pomembna nadgradnja letošnjika bo selitev na pogon Unreal Engine 5, kar s sabo ne bo prineslo samo boljše optimizacije, ampak tudi spremembo igralnih elementov. Igralci bodo po novem preko bolj realistične fizike uničevali teren in ga s tem spreminjali, Krafton pa pravi, da bi to znalo spremeniti potek igranja in ga narediti bolj taktičnega. Z izstrelkom si boš lahko v tleh naredil luknjo, to nato s krampom še razširil, nakar samo še potrpežljivo počakaš na nekega nič hudega slutečega nasprotnika in skočiš iz luknje kot krt, ki mu je nekdo pod ritjo prižgal indukcijsko ploščo.

Testiranje takšnega uničenja terena se bo začelo z aprilom, razvijalec pa načrtuje spremembe tudi na drugih področjih. Ustvariti želijo bolj mobilno igro in dela se tudi na igralnem načinu, kjer bi uporabniki sami ustvarjali svojo vsebino, kar že nekaj časa uspešno ponuja Fortnite. Prav tako je za Krafton izjemno pomembna zaščita proti goljufanju, ki bo prav tako prejela nadgradnjo, tudi v letu 2024 pa lahko pričakujemo cel kup novih orožij in preoblek.

PUBG že dolgo ni plačljiva igra in jo lahko že ta hip brezplačno prevzamete iz Steama.

Risani film Super Mario Bros. dobiva nadaljevanje, še letos pa bomo deležni novih Mario igričarski avantur

Samo vprašanje časa je bilo, da je Nintendo po huronsko uspešni selitvi Maria v filmske vode napove nadaljevanje Brata Super Mario film 2 in to se je tudi zgodilo včeraj, ko so vsi privrženci tega desetletja starega brkatega heroja praznovali tradicionalni Mario dan.

Najava je prišla preko X računa Nintendo of America in jo je spisal nihče drug kot Shigeru Miyamoto, ki je že dolgo na čelu franšize Mario in je imel plodno vlogo tudi pri oblikovanju prvega filma. Tudi drugi del bo spočet v sodelovanju s studiem Illumination, Miyamoto pa ima za sekvel velike načrte, saj želi razširiti Mariov svet, a še vedno bo vodilna ideja pripoved zabavne zgodbe. Film, ki še nima uradnega naslova, je najavljen za 3. april 2026, gledali pa ga bomo v kinih.

Nintendo je včerajšnje praznovanje izrabil tudi za datumsko najavo dveh že napovedanih naslovov. Prva bo na vrsti predelava Paper Mario: The Thousand-Year Door, ki izide 23. maja 2024, kar pomeni, da jo bomo preigravali kar dve desetletji po izidu originala, ki nas je pozdravil na starodavni konzoli GameCube.

Svoj datum je dobila tudi predelava Luigi’s Mansion: Dark Moon, ki je prvič izšla leta 2013 na prenosni ročni konzoli 3DS, zdaj pa jo bomo lahko v nadgrajeni grafični podobi preigravali preko Nintendo Switcha in to od 27. junija dalje.

Franšiza Watch Dogs naj bi dobila svoj film

0

Kakšna je prihodnost Ubisoftove franšize Watch Dogs zaenkrat ne ve nihče. To je serija, ki je bila polna vzponov in padcev: prvi del je danes star 10 let in razvijalec se je zanj hvalil, da bo nosil naravnost spektakularno grafično podobo, kar je bilo nakazano tudi v napovedniku, a končna verzija igre je bila videti precej slabše, izneverile pa so se tudi obljube, da bo Watch Dogs ubijalec igre GTA 5.

Najboljši je bil drugi del, ki je izšel leta 2016 in to samo na račun tega, da se je jemal samo na pol resno, tretji del Legion pa je danes star štiri leta in je vseboval cel kup idej, ki so na papirju dobro delovale, v praksi pa nekoliko manj.

Spletna stran Deadline poroča, da Ubisoft nad franšizo še ni povsem obupal, saj naj bi se iz mrtve točke premaknilo snemanje filma, ki je bilo obljubljeno več kot 10 let nazaj. Glede na poročilo Ubisoft v snemanje ni privabil nekih res velikih Hollywoodskih imen: glavno vlogo naj bi prevzela Sophie Wilde, ki je nazadnje posnela film Talk To Me, scenarij bo spisala Christie LeBlanc, režiral pa bo Mathieu Turi, ki je pred tem posnel grozljivko Hostile. Nobeno od teh imen se ni podpisalo pod kakšen res odmeven izdelek, a morda jim bo skupaj uspelo spočeti nekaj gledljivega, za produkcijo pa bo poskrbelo podjetje New Regency, ki je v filmsko obliko predelalo tudi film Assassin’s Creed.

Deadline kakšnih dodatnih podrobnosti ne omenja, zato se zdi, da bo tale film, če govorice res držijo, izid načrtoval nekje v letu 2026.

The Thaumaturge – neizpolnjen potencial

Depresivne pripovedi in okolice znotraj iger naravnost obožujem, bonus pri temu pa je slovanski pridih dogajanja, ki se mi nato še bolj vtisne v spomin. Grajenje takšne depresivne atmosferičnosti je izjemno težka naloga, ki jo je v zgodovini uspešno opravilo zgolj nekaj razvijalcev, a ko so ti uspešno premagali vse izzive smo iz tega dobili legendarne naslove tipa Stalker: Shadow of Chernobyl, Disco Elysium in dvojec iger Gothic.

Sveži naslov The Thaumaturge je že pred izidom kazal ogromno potenciala za uspešnico, ki bi se lahko vsaj približala zgoraj omenjenim naslovom. Za razvojem namreč stoji poljski studio Fool’s Theory, ki je pred tem izdal samo en naslov Seven: The Days Long Gone in zdaj so se bili pripravljeni zares dokazati s Thaumaturgom, ki je na področju originalnih idej resda dostavil kar nekaj impresivnih dosežkov, a na splošno je tole naslov, ki se ne bo zapisal v anale igričarske zgodovine.


NAPOVEDNIK


Razvojna ekipa: Fool’s Theory
Založnik: 11 bit studios
Platforme: PC
Nakup: Steam
Datum izida: 4. marec 2024
Igrano na: PC


The Thaumaturge nas postavi v vlogo detektiva Wiktorja, ta pa se znajde sredi alternativne zgodovine 20. stoletja, kjer je Rusija razširila svoje cesarstvo tudi skozi Poljsko in njena prestolnica Varšava je zdaj zapadla pod ruski vpliv. Trmasti Poljaki novih lastnikov ne marajo preveč in ta nenaklonjenost je obojestranska, zaradi česar se širom dežele čuti lakota, pomanjkanje zaupanja do soseda in na splošno je vse skupaj videti kot sod smodnika, ki samo čaka na prižig in ogromno državljansko uporništvo, ki bi proizvedlo cel kup civilnih žrtev.

Naš junak Wiktor sicer nima nekih resnih političnih ambicij, saj pripada redu thaumaturgov, to pa so nekakšni detektivi, ki svoje sledi in sklepanja ne delajo samo na podlagi logike, ampak jim pri tem izdatno pomaga tudi magija. Wiktor lahko pregleda predmete in iz njih izlušči čustva, ki jih je ob njihovem držanju imel nek NPC, nakar iz tega sestavljamo sledi, dokler na koncu ne pridemo do nekega zaključka, čemur sledi pogovor z osebo, ki jo trenutno raziskujete.

The Thaumaturge
Grafična paleta živobarvnih odtenkov ne pozna, kar je v skladu s splošno turobno atmosfero.

Detektivka je daleč od kakšnega resnega raziskovanja v stilu igre Return of the Obra Dinn, vendar pa vseeno vsaj malce popestri začetno dogajanje, ki je presneto počasno in je sestavljeno v bistvu iz veliko branja okoliških knjig in dnevnikov, pogovarjanja z osebami in iskanja sledi. Kramljanje z raznimi osebami ponuja različne dialoge in pri teh se lahko odločamo, ali bomo do določene osebe nesramni ali prijazni, kar nam nato odklepa ali zaklepa nadaljnji potek pogovora. Čvekanje je sicer daleč od globine kakšnega Disco Elysiuma in vtis občasno pokvarijo glasovni igralci, ki so slišati naravnost amatersko in se ob določenih trenutkih ne morejo točno odločiti, v katerem naglasu bi tokrat vrteli besede.

Raziskovanje in pogovarjanje je tako zgolj povprečno, kar je pri tej zadevi problem, saj The Thaumaturge resda vsebuje tudi potezno bojevanje, a tudi to je zgolj zadostno in pri njem ne boste razvijali kakšnih taktičnih bitk, ki bi jih prilagajali raznim vrstam nasprotnikov. Nasproti stoječi sovragi so namreč premalo raznovrstni, saj tole ni čisto fantazijski RPG, tako boste v večini primerov pretepali navadne ljudi, ki so pač malce drugače oblečeni in vihtijo različna orožja. The Thaumaturge je v svoji srži RPG in med igranjem boste nabirali izkušnje, ki jih boste nato vlagali v različna razvojna drevesa kot so Mind, Deed, Word in Heart, s tem pa boste vplivali na pogovarjanje in boj. Vendar pa kljub temu bojevanje ni preveč vznemirljivo, saj se odločate med lažjimi in težjimi udarci, ti pa se razlikujejo na hitrost in kdaj ste lahko na vrsti znotraj linije poteznega izmenjavanja napadov.

The Thaumaturge
Boj je dokaj preprost, kakšne večje raznolikosti nasprotnikov pa ni na spregled.

K sreči boj lahko popestrijo demoni Salutorji, ki jih boste nabirali tekom igranja, vsak od teh pa ima svoje prednosti in slabosti. Nasprotniki sicer niso preveč brihtni, tako da vam niti ni treba preveč mešetariti s Salutorji, a včasih se lahko zaplete, ko nam pot prekriža sovražni Thaumaturge in takrat bitke vsaj malce pridobijo na ostrini. Salutorji so mi bili zagotovo največja privlačnost tega naslova, saj so oblikovani izjemno domišljavo in se razlikujejo glede na kulturo trenutnega Thaumaturga, ki jih vihti: v praksi to pomeni, da bodo na eni strani stali poljski demoni, ki bodo nato napadali Djinna iz islamsko obarvane zapuščine.

Sama zgodba nas sicer lepo pelje skozi okvirno 15 urno potovanje, ki pa bi lahko imelo malce več stranskih nalog oziroma česarkoli, ki bi razbilo monotonijo pogovarjanja, iskanja sledi, sklepanja in vnovičnega pogovora, ki ga občasno nato prekinejo nevznemerljivi boji. Se je pa Fool’s Theory odlično odrezal pri grafični podobi, saj nam The Thaumaturge navrže izjemno depresivno okolico, kjer je kakšen živobarven odtenek bolj posledica hrošča kot pa namenske odločitve razvijalca. Med raziskovanjem boste naleteli na mnogo naravnost depresivnih elementov in zamorjenih NPC-jev, ki rešitve svojih problemov vidijo na koncu vrvi z zanko.

Glasovno igranje bi lahko bilo boljše.

The Thaumaturge bi tako označil za povprečen naslov, ki od igralca zahteva kar nekaj potrpežljivosti in zaradi tega zna marsikdo nad igranjem obupati še preden razišče vse igralne mehanike. Ob igranju sem naletel tudi na nekaj manjših težav z zatikanjem, a te stvari bodo verjetno sčasoma odpravljene preko posodobitev, saj igra sčasoma načrtuje prehod tudi na konzole. V prid ji govori tudi cena 35 €, kar za dobrih ducat ur igralne izkušnje ni slabo, morda pa se splača počakati na še bolj celokupen paket, ki bo vseboval kak dodatek in boljšo optimizacijo.

Napovedan Outward 2

0

Razvijalec Nine Dots Studio nam je leta 2019 pripeljal izjemno zanimiv RPG Outward, ki smo ga na naši strani označili za nekakšnega naslednika iger Gothic. S to legendarno franšizo si je lastil marsikakšno podobnost, kot je denimo širen svet, poln skrivnosti, realističen boj, manjko pokazateljev zato si moral lokacije odkriti preko dejanskega raziskovanja okolice, k vsemu temu pa je dodal še nekaj svojih unikatnih prijemov, kot je denimo nošnja nahrbtnika z nabrano kramo, ki nas je med bojem ovirala in smrt, ki ni bila dokončna, ampak nas je samo preselila v globine jame goblinov iz katere je bilo nato treba pobegniti.

Je pa stvar vsebovala tudi svoje tečnosti, saj denimo hitrega potovanja ni bilo, zato si moral velikokrat peš prečkati ogromne razdalje, vmes pa nisi imel za videti praktično ničesar, navigacija pa je bila otežena tudi na račun tega, da na zemljevidu ni bila označena lokacija, kjer se trenutno nahajaš.

Te manjše minuse bo Nine Dots Studio poskušal popraviti v nadaljevanju Outward 2, ki so ga dražili dober teden. V bistvu je ta razvijalec, za katerega smo predvidevali, da je še vedno majhen, v enem dnevu najavil kar tri naslove: istočasno delajo še na roguelike igri Lost in Prayer in sodelovalnem “dungeon crawlerju” Witherbloom.

Kar veliko dela za en studio, vendar pa je že zdaj jasno, da jim bo največ pozornosti vzel Outward 2, ki je dobil prvi napovednik iz pred-alfa stanja igre. V primerjavi z originalom je drugi del dobil grafično nadgradnjo, razvijalec pa obljublja, da bo glasovno igranje tokrat celo poslušljivo, saj je bilo v prvem delu naravnost obupno.

Dvojka se bo štorijalno odvijala 50 let po dogodkih iz prvega dela, boj naj bi bil izboljšan, Nine Dots pa je hkrati dodal, da namerava ohraniti vse tiste prvine originala, s tem da bo svet zdaj še globlji in bolj živ. To pomeni, da se sodelovalno igranje ne bo poslovilo, kar je dobra novica, saj sodelovalnih enoigralskih RPG-jev, ki hkrati vsebujejo napredne mehanike boja, preživetja in razvoja lika ni ravno na pretek.

Žal Outward 2 še nima niti okvirnega datuma izida, je pa na Steamu že na voljo uradna stran, kjer si lahko igro dodate na seznam želja. Sočasno z najavo je prvi del, ki je dve leti nazaj dobil nadgradnjo Definitive Edition, te dni znižan za -85 % na vsega 5,99 €, ta popust pa bo na voljo vse do 13. marca.

Pacific Drive – zanimiva, a mestoma tečna roguelite izkušnja

Ko sem ugledal prvi napovednik za igro Pacific Drive, prvenec razvijalca Ironwood Studios, sem bil takoj očaran. Takoj mi je bilo namreč jasno, da gledam v izdelek, ki mi bo poskušal predstaviti sveže ideje, saj bolj redko izkusimo enoigralski naslov, kjer večino časa prebijemo znotraj avtomobila in tega upravljamo skozi prvooseben pogled.

Napovednik je bil resda udaren, a ob omembi besede roguelite sem takoj kislo pogleda, saj tole ni ravno moj omiljeni žanr, še olj pa se mi je priskutilo dejstvo, da bo Pacific Drive vseboval preživetvene mehanike, kar pomeni veliko nabiranja surovin za namene kovačenja, kar v igrah spet ni moj priljubljen hobi.

In ti vtisi so se na koncu izkazali za pravilne, saj je Pacific Drive sicer izjemno atmosferična pustolovščina, ki pa ji igralne mehanike večkrat ponagajajo in zato sčasoma stvar postane najedajoča za igranje in se je tako izneverila mojim dokaj visokim pričakovanjem.


VIDEO RECENZIJA


Razvojna ekipa: Ironwood Studios
Založnik: Kepler Interactive
Platforme: PC, PS5
Nakup: Steam, PS5
Datum izida: 22. februar 2024
Igrano na: PC


Začetek avanture je sicer vzpodbuden, saj se znajdemo za volanom karavana, ki vozimo po umirjeni cesti, vmes pa poslušamo glasbo in tako doživljamo meditacijsko vožnjo skozi borovce. Prostor za naše volaniziranje je bil sicer malce nerodno izbran, saj se vozimo blizu lokacije Olympic Exclusion Zone, to pa je na moč čuden predel severne Amerike, kjer se je v preteklosti, zaradi eksperimenta znanstvenikov, zgodilo nekaj čudnega, zato so območje zagradili in tako nihče ne ve točno, kaj se tam notri sploh dogaja. Tudi naš neimenovani in nemi junak nima ravno namena obiskati te zone, vendar pa ima to nesrečo, da ga v dogajanje posrka čuden vrtinec in nato se kar naenkrat znajdemo sredi velikih težav, kjer nam je nevarnost ves čas za petami, za preživetje pa se lahko zanesemo samo na tek in našega zvestega karavana, ki je kar nekaj stopenj pod črto odobravajočega tehničnega pregleda.

K sreči v zoni nismo sami, saj nam začne preko radio kmalu pomagati trojica neznancev, ki nas pripelje do garaže in ta se po naključju nahaja kot nekakšen ločen žep od drugih dimenzij, ki je hkrati edini z nekakšno konsistenco. To tako postane naša domača baza, kjer načrtujemo svoje naslednje odprave, naš končni cilj pa je pobeg iz Olympic Exclusion Zona nazaj v resnično življenje, vendar pa se nikomur ne sanja, kako točno bi lahko to sploh dosegli.

Pacific Drive
V bistvu boste dlje časa preživeli peš, kot pa znotraj avta, saj surovin drugače ne bo možno nabrati.

Naši radijski znanci se strinjajo, da odgovor tiči v drugih dimenzijah, tam pa bomo morali nabirati izjemno cenjena “sidra”, ki pa jih ne bo enostavno doseči. Zato je treba najprej nadgraditi naš avto in v delavnici zanj spočeti vrsto nadgrajenih delov kot so boljše gume, bolj odporna vrata in kakšen prijeten dodatek kot je večja shramba za kramo in bencin, vse to pa lahko dosežemo samo preko nabranih surovin, te pa se, uganili ste, skrivajo zopet v ločenih dimenzijah.

In to je ta glavna zanka igre: popravljanje in nadgrajevanje avta, izbira naslednje točke na mapi, vožnja do cilja, ki ga prekine nalagalni zaslon, nabiranje surovin in vračanje nazaj v bazo, kjer spet vse ponovimo in si preko postopnega jačanja karavana odklenemo poti na bolj nevarne odseke ceste, ki pa skrivajo tudi večja bogastva, skladno s tem pa se razvija tudi dokaj zanimiva zgodba.

Pacific Drive
Okolica je mrtva, a še vedno presneto nevarna, saj se boste morali ukvarjati z raznimi anomalijami.

Odprave po zoni so presneto vzdušne, saj mestoma res dobimo občutek, da raziskujemo nekakšno varianto Zone iz Stalkerja, le da je svet tule bolj izoliran in mu manjka stvari, ki vsebujejo srčni utrip. To ne pomeni, da so te odprave dolgočasne, saj nevarnosti tičijo praktično na vsakem koraku in to preko raznoraznih anomalij, ki nas velikokrat ujamejo nepripravljene. Med vožnjo lahko denimo iz tal skočijo električni stebri, ki nam potem znotraj avta povzročijo nemalo težav, kot je denimo preobremenitev akumulatorja, zaradi česar nam ne delujejo žarometi, kar je sredi nepredirne teme kar velika težava. Potem so tu denimo bizarni letečneži, ki nam preko magneta avto zapeljejo daleč stran ali pa tečneži, ki se prisesajo na karavana in iz njega začnejo cuzati moč, ubožec pa medtem lahko samo stiska trobljo, dokler se stvari ne rešimo preko raznih orodij, ki so nam takrat na voljo.

Pri odpravah je tako treba biti previden, a ne morem se znebiti občutka, da sem večkrat zapadel v težave in to ne po svoji krivdi in mi je bil potek dogodkov vzet izven moje kontrole. K nevarnosti prispevajo še razne nevihte, ki se jim je treba izogibati, to pa zna biti težava, če ravno takrat poskuša karavana izbiti iz rok najedajočega sovražnika. Ko smo enkrat zadovoljni z nabranim bogastvom, to pa vključuje tudi pobiranje prej omenjenih sider, ki nam dvigajo moč, nakar lahko odpremo portal nazaj do garaže, kar pa destabilizira dimenzijo in sproži battle royalsko krčenje kroga, ki mu je treba ubežati.

Pacific Drive
Naš štirikolesnik sčasoma postane nekaj, kar spominja na tisti slaven avto iz filma Izganjalci duhov.

Problem je, da ta zanka nabiranja surovin in bežanja iz dimenzij proti sredini igre postane presneto težavno in takrat vas res lahko ubije vsaka najmanjša napaka. Začne se čutiti repetivnost enih in istih opravkov in na splošno v avtu preživite bolj malo časa, saj se bo ves čas treba ukvarjati z razdiranjem monitorjev, televizorjev, ostarelih avtomobilov in pregledovanjem zabojnikov, saj samo ti vsebujejo surovine, ki nam omogočajo še kako potrebne nadgradnje avta. Igranje mi je proti sredini igre postalo že malce tečno in res sem preklinjal noči, ko sem ostal brez vsega in sem se moral spotikati skozi temo samo zato, da sem lahko našel pot do cilja in pobeg iz sovražne okolice. Nakar se komaj privlečeš do garaže in spoznaš, da si nabral ravno toliko stvari za kovačenje enega koščka nove opreme, tečneži pa so ti medtem tako zbombali preljubi avto, da tega enostavno ne moreš popraviti in se moraš v naslednjo odpravo spustiti že od začetka prikrajšan.

Tehnična stran igre sicer ni slaba. Pacific Drive sem igral na PC-ju in tam nisem naletel na kakšne optimizacijske neprilike, čeprav slišim, da je zgodba na konzolah drugačna. Grafična podoba malce spominja na igro Firewatch, k temu pa je dodano tudi odlično glasovno podajanje, kar je še ena podobnost s prej omenjeno igro, saj tudi tam nisi videl nobene žive osebe, ampak si se moral zanesti samo na druženje preko radio pogovorov. Pacific Drive na ta način mojstrsko zgradi občutek izoliranosti, kar je hvalevreden dosežek, ki velikokrat spodleti tudi marsikakšnemu režiserju filmov.

Pacific Drive
Avto vas ščiti pred nevarnostmi, hkrati pa znotraj njega najdemo edino mapo, ki nam omogoči navigacijo skozi negostoljuben svet.

Pacific Drive mi na koncu ni ravno dostavil tistega, kar sem od njega pričakoval in sprašujem se, če ni bila morda roguelite formula tule napaka, saj igralni elementi tega žanra tule ne delajo uslug in bi bilo nemara bolje, da bi šel ustvarjalec po poti Firewatcha, kar pomeni bolj linearno in manj ponavljajočo enoigralsko izkušnjo, ki pa je zaradi tega bolj prijetna za igranje. Ko zaobidemo vse preživetvene mehanike in dejansko nastopijo glavni štorijalni dogodki, ti presneto dobro sunejo, zaradi česar je škoda, da je pot do njih prepredena z nezabavnimi in mestoma kar naravnost tečnimi opravki.

Test Drive Unlimited Solar Crown dobil nov igralni napovednik

Licenca iger Test Drive Unlimited bo zopet obujena in to izpod povsem novega razvijalca in založnika Nacona. Franšiza Test Drive se je sicer rodila že daljnega leta 1987, v bolj moderno dobo pa prestopila preko serije Unlimited, ki jo je leta 2006 ustvaril razvijalec Eden Games, ta isti pa je v 2011 ustvaril tudi nadaljevanje Unlimited 2. Kljub popularnosti je nato serija zamrla in bo letos, po več kot desetletju, dobila nadaljevanje, podnaslovljeno Solar Crown.

Nacon je pred kratkim za igro predstavil nov igralni napovednik, ki pokaže nekaj vožnje izven ustaljenih asfaltnih cest in stvar niti ni videti napačno. Jasno je, da si bo Solar Crown marsikaj izposodil iz Microsoftove dirkaške franšize Forza Horizon, a Solar Crown bo vreden preigravanja že zaradi tega, da igranje ne bo vsaki dve minuti prekinjalo čebljanje nekega čisto preveč optimističnega NPC-ja, Solar Crown pa se bo ravnal tudi po izročilu prejšnjih iger, tako da bomo dobili res ogromno mapo otoka Hong Kong Island in to kar v razmerju 1:1. To pomeni, da znajo nekatere dirke trajati tudi po 20 minut, kar je v svetu odprtosvetnih dirkačin prava redkost.

Test Drive Unlimited Solar Crown je bil že večkrat prestavljen in bi moral iziti v prvi polovici leta 2024, a novi napovednik na koncu ne izda nobenega datuma. Razvijalec je naknadno na Steamu zapisal, da jih čaka še kar nekaj dela, saj morajo optimizirati samo igro in tudi njene strežnike, zaradi česar bodo še naprej prirejali zaprte teste, a zaenkrat še niso zmožni izdati trdno zakoličenega datuma izida.

Ko Test Drive Unlimited Solar Crown izide, bo na voljo zgolj za PC, PlayStation 5 in Xbox Series X, razvijalec pa očitno načrtuje tudi nekakšno verzijo igre za Nintendo Switch, čeprav ta, tako kot datum izida, v zadnjem napovedniku ni bil omenjen, a je še vedno prisoten na uradni strani.

Mike Tyson in Jake Paul najavila boksarski obračun

0

Jake Paul se je že dolgo nazaj iz YouTuberja spremenil v boksarja in po seriji dvobojev, kjer je v ringu pričakal nasprotnike, ki so bili zanj prestari ali pa preprosto niso znali boksati, se je končno malce zresnil in na dvoboj dobro leto nazaj vpoklical resničnega boksarja Tommyja Furryja proti kateremu je doživel svoj prvi poraz. Jake je nato izjavil, da je ta šport zdaj začel jemati resno, a da ne bo nikoli odklonil kakšnega dvoboja, kjer bi mu nekdo ponudil kupe denarja.

In zgodilo se je ravno to, saj je na sceno stopil Netflix, ki želi na področju prenosov v živo ponuditi kaj takšnega, kar bi naenkrat pred televizorje privabilo ogromno oči in rešitev so našli v boksarskem obračunu, kjer si bosta nasproti stala Mike Tyson in Jake Paul.

Vsak, ki je vsaj bežno kdaj pogledal proti športu boksa ve, da je Mike Tyson legendarni pretepač, ki ga mnogi naštevajo kot najboljšega boksarja vseh časov. V svojih zlatih letih je bila to prava zverina in čeprav je Mike bil velikokrat manjši od svojih nasprotnikov, zaradi česar je imel tudi manjši domet, je bil tako hiter in njegovi udarci tako siloviti, da je v svoji karieri doživel 50 zmag – 44 od teh obračunov se je končalo z “knockoutom” nasprotnika.

Zato so sovražniki Paula ob najavi obračuna postali že vsi slinasti, saj bo po mnenju mnogih Mike pobrisal tla z YouTuberjem, a pri tem veliko ljudi pozabi, da je pretek časa neusmiljen in ga do sedaj še nihče ni mogel premagati. Mike Tyson je trenutno star 57 let, na dan obračuna pa jih bo dopolnil 58, medtem ko jih Jake šteje 27. 30-letna razlika med dvema borcema je tako gromozanska, da je verjetno ne more preplezati niti Mike, za katerega veliko ljudi pozablja, da je proti koncu izgubil obračune tudi takrat, ko je bil še aktivni boksar.

Kljub letom pa je Mike še danes videti v dobri formi in nedavno je po X-u zaokrožil posnetek njegovega treninga, kjer je še vedno uren kot strela. V uradnem obračunu med njim in Paulom bo verjetno manj krvoločen, saj bo tole verjetno bolj šov za gledalce – tako kot je bil tisti iz leta 2020, ko mu je nasproti stal Roy Jones Jr.

Boksarski obračun je napovedan za 20. julij v AT&T Stadium, za ogled pa je dovolj aktivna naročnina na Netflixu.

Anime svet žaluje: umrl je Akira Toriyama, oče serije Dragon Ball

Danes zjutraj je anime svet pretresla šokantna novica, saj je bila najavljena smrt legendarnega anime in manga ustvarjalca Akire Toriyame, ki se je od nas poslovil star 68 let. Novica je bila objavljena na uradni strani franšize Dragon Ball, v dolgem pismu pa lahko vidimo, da je Akira v bistvu umrl že teden prej, 1. marca, pogreb pa je bil rezerviran za ožje člane družine, saj ta ni želela okoli vsega tega delati medijskega cirkusa in tudi zdaj želijo žalovati v miru.

Akira je seveda najbolj znan po seriji Dragon Ball, a možakar je v svetu animejev in mang deloval 45 let in medtem je svoje talente preselil tudi drugam. Bil je dejaven tudi v igričarskem svetu, saj je oblikoval like za igre Blue Dragon, Chrono Trigger in Dragon Quest, kljub svoji starosti pa ni razmišljal o upokojitvi, saj je še vedno delal na kopici projektov in kdo ve koliko od njih bo zdaj prepeljanih čez ciljno črto.

Vpleten je bil tudi pri razvoju nove anime serije Dragon Ball Daima, ki bo izrisana v “chibi” slogu, Akira pa je pisal povsem nove originalne dogodivščine Gokuja in njegovih zvestih spremljevalcev. Daima izide enkrat v jeseni in prepričani smo lahko, da so mu avtorji znotraj epizod spisali kakšno posvetilo, ki ga bomo ugledali v uvodni ali pa odjavni špici.

Anime svet seveda žaluje in na X-u se je hitro zvrstilo cel kup poklonov, saj je Akira s svojimi stvaritvami vplival na veliko ljudi. Med njimi je nekaj lepih besed zapisal tudi Christopher Sabat, ki je v Dragon Ballu uglasil lika Vegeta in Piccolo.

EA je na Steam poslal cel kup svojih starejših legendarnih iger

0

Po silnih odpuščanjih, ki so prizadela celotno igričarsko industrijo so založniki začeli iskati možnosti dodatnega zaslužka tudi v smereh, ki so jih dolga leta zavračali. Sony se je denimo za letos odločil spočeti dodatne predelave ekskluziv za PC, EA pa je včeraj brez kakšnih predhodnih najav ali draženj na Steam pripeljal cel kup starejših iger, ki so bile do sedaj rezervirane samo za njihov lastni servis Origin oziroma EA App in GOG.

Prehod je na en mah doživelo resnično veliko igričarskih klasik – med njimi najdemo denimo čisto cel serijo strategij Command & Conquer, ki vključuje tudi trilogijo iger Red Alert in Tiberium Wars ter čisto vse dodatke. Celotno zbirko, ki je podimenovana The Ultimate Collection, lahko trenutno kupite po znižani ceni 9,88 €, kar je res veliko strategiranja, za igranje pa ne potrebujete vpisovanja v ločenj EA-jev račun.

Skok na Steam so doživele tudi nekatere druge igre kot so SimCity 3000 Unlimited, trojica iger Populous, dvojec naslovov Dungeon Keeper, Sid Meier’s Alpha Centauri Planetary Pack in igra The Saboteur, ki vsebuje unikaten zaplet – dogaja se v alternativni zgodovini v kateri so Nemci sredi 2. svetovne vojne osvojili Pariz, vi pa nastopate v vlogi francoskega upornika, celotno dogajanje pa krasi črno-bela grafična podoba.

Vse zgoraj omenjene igre so trenutno tudi močno znižane, akcija pa se bo zaključila 21. marca.

Classified: France ’44 – Nevarnost, težave in taktične možnosti

Ko sem se pred dobrim mesecem prvič potopil v igro Classified: France ’44, sem pričakoval le zabavno različico XCOM-a, ki me bo za nekaj ur potisnila v vrvež zasedene Francije tik pred usodnim D-dnevom. Ampak, o, kako sem se motil! Ta igra je bila kot past s skritim eksplozivnim sredstvom – izkušnja, ki me je vrgla na rit in povzročila, da sem še nekaj časa preklinjal nacistične barabe. Kljub nekaj tehničnim težavam in časovnim zastojem sem bil deležen solidnih odmerkov zabave med vodenjem svoje čete vojakov skozi številne nevarnosti, ki jih prinaša obdobje druge svetovne vojne.

In zdaj je končno prišel čas za polni izid, kar pomeni, da sem kot fan taktičnih iger pripravljen, da se potopim globlje v srce te igre in razkrijem vse njene skrivnosti. Skratka, pripravi se na vožnjo skozi eno najbolj napetih in intenzivnih obdobij zgodovine – 2. svetovna vojna! Ampak ne skrbi, ne bomo samo brskali po ozadju, temveč bomo tudi raziskali igro, od pomanjkljivosti pa vse do izjemnih pozitivnih aspektov. Torej, pripni si padalo, saj smo pripravljeni na spust v okupirano Francijo!


Razvojna ekipa: Absolutely Games
Založnik: Team17
Platforme: PC, XBox Series X/S, PS5
Steam: Povezava
Datum izida: 5. marec 2024
Cena: 34,99 €

Zvrst: Potezna strategija


Igra se začne s tremi hrabrimi padalci, ki pristanejo v zasedeni Franciji, z nalogo, da najdejo lokalno odporniško gibanje. Ampak kaj kmalu se zgodi zaplet – eden izmed članov ekipe je ločen od ostalih dveh, kar vodi v serijo nalog, kjer se trudimo najti izgubljenca, obenem pa te naloge služijo kot obsežen set vaj za spoznavanje igralnih mehanik.

Čeprav zgodba nikoli ni zares zagrabila moje pozornosti, mi je vsaj dala nekaj konteksta za vsako nalogo in prispevala k razvoju celotnega zapleta v času pred D-dnevom. Vendar sem si kljub temu želel več pozornosti za vsakega posameznega člana ekipe, da bi jih naredile bolj žive in privlačne. Ampak, glede na to, da me ta pomanjkljivost ni resnično odvrnila od igranja, se glavna težava skriva nekje drugje.

Glede na grafiko, igra morda ni popolna, ampak poglejmo s pozitivne plati – vsaj se dogaja sredi 2. svetovne vojne, tako da tisto pusto in brezživljenjsko okolje, v katerem se znajdemo, vsaj ustreza zgodovinskemu obdobju. Pa vendar, bi si želel malo več raznolikosti in podrobnosti, še posebej, ko se približam akciji.

No, vsaj osvetlitev in senčenje sta videti odlično! Nič ni bolj vzpodbudnega kot rdeče opozorilne luči, ki trepetajo v ozkih hodnikih med napadom na oporišče, ali pa taborni ogenj, ki meče zlovešče sence na mojo izmučeno skupino borcev. Zagotovo atmosfera svetlobe in senc prispeva k temu temačnemu, zatirajočemu vzdušju.

In potem je tu glasba – primerno napeta za časovno obdobje, v katero je igra postavljena. Gre za vrsto grandioznih orkestralnih tem, ki bi jih pričakovali v vsaki spektakularni igri iz obdobja druge svetovne vojne. A včasih komaj slišiš, kaj liki govorijo, drugič pa te bodo bolela ušesa od njihovega kričanja! In ne začnimo sploh o tem, kako zavezniki in sovražniki pogosto preglasijo drug drugega. Razumem, da je v vojni hrupno, ampak res bi bilo prijetno, če bi lahko slišal, kaj se pravzaprav dogaja.

No, se spomniš tistega problema, o katerem sem govoril proti začetku? Čas je zanj, saj smo prišli do tehnične plati igre. Čeprav se mi igra ni nikoli sesula, sem vendarle naletel na nekaj problemov. Na primer, premikanje vojakov je počasno kot polž na pomirjevalih, brez možnosti za pohitritev. Vsak premik moraš trpeti v realnem času, od začetka do konca, kar lahko hitro postane mučno, še posebej, ko prečkamo ogromne stopnje. Ampak, hej, to ti vsaj da čas za razmislek o naslednji potezi, kajne?

Osnovne mehanike delujejo kot pri večini drugih iger v poteznem taktičnem žanru. Vsak lik se lahko premika, napada, postavi v “položaj opazovanja” in tako dalje, imaš tudi določene posebne spodobnosti, ki so odvisne od klase vojaka. Ko tvoji reveži porabijo vse točke v dani potezi, se le ta konča. Nasprotniki nato storijo isto, naprej in nazaj, dokler ena stran ni popolnoma uničena ali dokler ne opraviš ciljev in jo podurhaš iz zemljevida.

Čeprav osnovna igralna zanka ne bo prejela nobenih nagrad za inovacijo, Classified: France ’44 nudi veliko v smeri načrtovanja in taktiziranja. Še posebej na višjih težavnostnih stopnjah to ni sprehod skozi podeželsko Francijo, in nacisti so željni krvi. Seveda lahko vedno enostavno shraniš igro pred riskantno potezo in nato… ponoviš vse skupaj (saj ne, da bi sam to kadarkoli storil, za koga me pa imaš :O), toda taktični puristi bodo tu našli dober izziv.

Večina misij se začne v prikritem načinu, s priložnostjo, da tiho eliminiraš nekaj sovražnikov. Izvedba tihih umorov, preden kdo opazi tvojo prisotnost, poveča kazalnik napada. Ko se ta napolni, prejmeš dodatno potezo, z izboljšano natančnostjo za vse člane skupine. To je vredno izkoristiti, saj je tvoja štiričlanska ekipa pogosto soočena z večjim številom sovražnikov. Ko si na ofenzivi, boš moral biti previden, ne samo, da noben od tvoje ekipe ne bo poražen, ampak tudi, da bo njihova morala ostala visoka! Lik, ki izgubi vso moralo, postane “zlomljen”, kar ga pusti nesposobnega in ranljivega za napad. Ampak, ne skrbite, saj imaš vedno možnost, da jih spraviš nazaj v boj!

S številnimi liki vsak spada v različen razred. Določeni vojaki bodo lahko zdravili zaveznike, nekateri se lahko približajo in so boljši ob boju na blizu, medtem ko so drugi bolj primerni za dolg domet. S tem je treba vzeti v obzir tudi drevesa nadgradenj. Število možnosti za nadgradnje je presenetljivo veliko! Igra ti omogoča, da prilagodiš svojo ekipo v učinkovit nacistični oddelek smrti in to je več kot dobrodošlo.

In še zadnja stvar, med misijami lahko ne le nadgrajuješ like, temveč tudi izboljšuješ in spreminjaš njihovo opremo ali pa sodeluješ v raznih opravilih. To so kratki pogovori med člani ekipe, ki ti ne dajo le malo več vpogleda v vsak lik, ampak tudi izboljšajo njihove statistike. Prav tako boš lahko na zemljevidu izbral svojo naslednjo nalogo, uspešno reševanje katerih zviša tvoj odnos s tremi različnimi frakcijami ter ti da na voljo več opreme za tvoje vojake. Gre za zadovoljujoč krog igranja, ki ti nudi dovolj motivacije, da vztrajaš naprej.

Razsodba

(+) Zabavna izkušnja za ljubitelje taktičnih iger in 2. svetovne vojne
(+) Velika raznolikost likov in možnosti nadgradenj
(+) Zanimiva mehanika tihega odkrižanja sovražnikov
(+) Sodobna izvedba zgodovinskega obdobja, ki ustvarja atmosfero in vzdušje
(+/-) Ne povsem popolna izvedba grafike in tehničnih vidikov igre
(-) Počasen tempo med nekaterimi misijami lahko zmanjša navdušenje in vzdušje
(-) Prinaša le malo novosti in veliko že videnega

Predelava trilogije Stalker iger je resnična in že na voljo za igranje

Včeraj smo poročali o dokaj kredibilnih govoricah, ki so se zdaj izkazale za skoraj povsem točne. Microsoft je za včeraj pripravil večjo konferenco, ki je bila namenjena predstavitvi izdelkov zunanjih partnerjev in eden od njih je bil tudi ukrajinski razvijalec GSC Game World, ta pa je priložnost izkoristil za najavo paketa iger Stalker: Legends of the Zone Trilogy.

Skupek obsega igre Shadow of Chornobyl, Clear Sky in Call of Pripyat, ki so bile zdaj prvič v zgodovine preseljene iz PC-ja na konzole. Glede na napovednik je tole direktna selitev originalnih iger, čeprav se zdi iz prvih igralnih posnetkov, da je bila grafika vseeno malce nadgrajena – morda me spomin vara, a iz originala na PC-ju se ne spomnim tako prepričljivih senc. Prvi vtisi igralcev pravijo, da se igre ne zatikajo in so dobro optimizirane, na konzoli PlayStation 5 pa naj bi vsi naslovi tekli v ločljivosti 4K in to pri 60 sličicah na sekundo.

Kako lahko igralci že delajo prve vtise, če je pa najava prišla šele včeraj? No, to je ena od tistih stvari, ki v včerajšnjih govoricah niso držale, saj se je izid napovedal za junij, GSC Game World pa je trilogijo v nakup in igranje ponudil že včeraj. Legends of the Zone Trilogy je na voljo na konzolah Xbox One in Xbox Series X, ni pa tole ekskluziva, saj igre najdemo tudi znotraj trgovine PlayStation. Posamezni naslov stane 19,99 €, možno pa je kupiti celotno trilogijo po znižani ceni 39,99 €.

Pc Version could get controller support and achievements in the future (Super_PropheT is the community manager of GSC Game World)
byu/Quicksafe1 instalker

Konzole inačice iger se od PC-jevske razlikujejo v dveh pomembnih elementih: dosežkih in podpori za kontrolerje. GSC Game World uradno ni najavil, če se bodo nemara te dobrote preselile tudi na PC verzijo, a na Steamu se je oglasil vodja skupnosti, ki je namignil, da se znajo te stvari preseliti tudi na računalnike.

Legends of the Zone Trilogy bo preko naknadnih posodobitev prejel tudi podporo za mode, vse skupaj pa je lep posladek pred septembrom, ko se bo končno rodilo polnopravno nadaljevanje Stalker 2: Heart of Chornobyl.

Igra The Sinking City dobiva nadaljevanje

0

Razvijalec Frogware, najbolj znan po seriji detektivskih iger Sherlock Holmes, nam je leta 2019 predstavil nov naslov The Sinking City, ki je obdržal nekatere detektivske prvine njihovih drugih iger in jim primešal nekaj primesi grozljivosti pisatelja H.P. Lovecrafta. Rezultat je bila v redu tretjeosebna avantura, ki ni ni zares izstopala in bi bila v bistvu kmalu po izidu lahko pozabljena, a Frogware se je nato spravil v dolgoletno bitko z založnikom Naconom od katerega je šele nedavno končno pridobil nazaj avtorske pravice do te igre, temu pa je včeraj sledila prva predstavitev nadaljevanja.

The Sinking City 2 bo govoril ločeno zgodbo od prvenca, a se bo še vedno odvijal blizu leta 1920 znotraj ZDA. Nastopali bomo v vlogi novega protagonista, vzdušje pa bo tokrat nagnjeno v grozljivost, medtem ko bodo detektivski elementi postali bolj opcijski in bodo tam samo zato, da boste lahko razkrili več podrobnosti zgodbe, a če vam ne bo do iskanja sledi potem vam to ne bo blokiralo nadaljnjega preigravanja rdeče niti.

Igra bo tokrat zgrajena znotraj pogona Unreal Engine 5, tako da lahko igralci pričakujemo nadgrajeno grafično podobo, kar je dobra novica, saj je prvi del na temu področju izpadel malce revno. Prvi napovednik vsekakor obeta in proti koncu videa lahko sredi neba opazimo titansko Cthulhu grozoto, ki je res videti kot nekaj iz nočnih mor.

The Sinking City 2 izide šele enkrat v 2025, tako da razvijalce čaka še kar nekaj dela. Ukrajinski studio pravi, da bodo del podpore poiskali preko Kickstarter kampanje, ki bo omogočila razvoj še nekaterih dodatnih igralnih dobrot in bo hkrati služila kot varnostna mreža za vse njihove delavce, ki jih topot ne pestijo samo množična odpuščanja ampak tudi bolj konkretne nevarnosti – Frogwares je namreč eden redkih razvijalcev, ki ni zapustil Ukrajine in še naprej dela znotraj Kijeva.

Tudi v 2024 bomo z Mimovrste spočeli cel kup turnirjev in prvi je na vrsti League of Legends!

Leto 2023 smo orisali s serijo turnirjev POP-UP, ki smo jih spočeli z našim partnerjem Mimovrste in pri tem smo se tako zabavali, da smo se odločili vajo ponoviti tudi letos! S to novico tako uradno najavljamo 2. sezono turnirjev Gaming Terminal, ki jih bodo sestavljale štiri popularne večigralske igre, takšna dogajanja pa so vedno zanimiva in dinamična, tako da se ne bi nič čudili, če se namera v vse to dogajanje vrine še kakšno dodatno tekmovanje.

Serijo turnirjev bomo odprli z vedno popularno igro League of Legends, ki je sicer morda resda stara, a je še vedno izjemno popularna – ne samo po svetu, ampak tudi v Sloveniji. Razvijalec Riot je nato to silno popularnost razširil še v televizijski svet in za letošnji november že zdaj težko pričakujemo 2. sezono serije Arcane, pred tem pa se bomo pozabavali v turnirju 5v5 znotraj strežnikov EU West za katerega so prijave zdaj že odprte.

Tekmovanje bo izvedeno preko platforme 360clash in sicer najprej preko kvalifikacij, ki se bodo odvile že v soboto, 23. marca ob 14.00. Za priprave imate tako na voljo še slabe tri tedne, nakar vas čaka burna bitka za najboljša mesta, top štiri ekipe pa se bodo nato kvalificirale na zaključni turnir, ki se bo odvil v soboto, 30. marca ob 10.00 in sicer na prevzemnem mestu Mimovrste BTC Ljubljana, tam pa se bodo ekipe potegovale za materialne nagrade v skupni vrednosti 1.500 €.

Kot rečeno, prijave so zdaj že odprte in jo lahko izvedete tule, kapetani ekip pa morajo biti prisotni tudi na 360clash Discordu – pravila tekmovanja vas čakajo na sledeči povezavi.

League of Legends bo samo prvi turnir letošnjika, saj se bo karavana spletne zabave 18. maja preselila na igro Assetto Corsa Competizione, 7. septembra bo preskočila na Fortnita, tako kot lani pa bo zadnja igra Counter-Strike 2, čigar tekmovalci bodo na oder stopili 7. decembra.

Več o tem dogodku in celotnem seznamu turnirjev si lahko preberete na uradni strani.

Ghost of Tsushima končno uradno najavljen za PC

0

Nekaj dni nazaj so se pojavile govorice, da se bo Sony, zaradi bolj ubogega urnika v 2024, vendarle opogumil in najavil predelavo igre, ki smo jo pričakovali vsaj kakšno leto ali dve nazaj, dobili pa jo bomo v 2024. Gre za odprtosvetni Ghost of Tsushima, ki ga je razvijalec Sucker Punch spočel leta 2020 in to je bila ena tistih iger, ki je med prvimi pokazala resnično moč konzole PlayStation 5.

Zdaj stvar tudi uradno prihaja na PC in s sabo prinaša vrsto impresivnih nadgradenj, ki jih bo vesel vsak pravoveren PC-jaš. Sony je na svojem blogu zapisal, da bo računalniška verzija vsebovala cel kup grafičnih nastavitev, podporo za raznorazne ločljivosti in razmerje stranic 21:9, 32:9 in 48:9, za povrh pa bo poskrbljeno za preračunavanje slik preko tehnologij DLSS 3, XeSS in FSR 3 – slednje podpore bodo še posebej veseli lastniki prenosnega Steam Decka.

Za selitev bo poskrbel studio Nixxes, ki je specializiran za PC predelave in se je pri tej nalogi že večkrat dobro odrezal. Podpora za miške in tipkovnice je logična, a Ghost of Tsushima na PC-ju bo držal tudi podporo za kontroler DualSense, ki ga najdemo na konzoli PlayStation 5, kar pomeni, da bomo vse tisto verno tresenje lahko začutili tudi preko računalnika.

Gre za predelavo Director’s Cut inačice igre, tako da bomo poleg osnovne kampanje našega junaka Jina preselili tudi na otok Iki Island, ločen večigralski del Legends pa bo ravno tako vključen v paket, zaradi česar bo njegova igralna baza zagotovo pridobila lepo število novih igralcev.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut na PC prihaja 16. maja in bo zase zahteval 59,99 €. Prednaročilo lahko izpolnite na Steamu ali trgovine Epic Games Store, to pa vam bo v igri prineslo nekaj manjših dobrot v obliki dodatne preobleke in posebnega konja, ki ga lahko preigravate med preigravanjem New Game+.

Bo Xbox nocoj res napovedal predelavo trilogije iger STALKER za konzole?

Legendarna serija iger STALKER se je rodila še v tistih časih, ko so bili izidi iger mestoma strogo razdeljeni na tiste, ki so izšli samo na konzolah, nekaj pa je bilo tudi takšnih, ki smo jih našli zgolj na PC-jih. Sem notri se je uvrstila trojica iger STALKER, ki smo jo na računalnikih preigravali v časih konzol PlayStation 3 in Xbox 360, razvijalec GSC Game World pa je bil očitno takrat mnenja, da je bilo drobovje teh prešibko za kakšno predelavo, pri kasnejši generaciji pa je studio padel že v takšne finančne težave, da je bil praktično že tik pred prepadom.

Časi so se od takrat korenito spremenili in prihajajoči Stalker 2: Heart of Chornobyl bo že ob izidu na voljo na PC-ju in konzoli Xbox Series X, hkrati pa bo vključen znotraj ponudbe Game Pass. Zdaj pa so se pojavile konkretne govorice, da bomo kmalu ugledali tudi predelavo originalnih treh iger in sicer za prejšnjo in aktualno generacijo konzol.

Na nekaterih japonskih trgovinah kot so Neowing, Biccamera in Rakuten Books so se pojavili zapisi glede prednaročila igre STALKER: Legends of the Zone Trilogy, ta pa v sebi vsebuje predelave iger Shadow of Chernobyl, Clear Sky in Call of Pripyat. Vsi trije zapisi so za verzijo igre na konzoli PlayStation 4, a skoraj zagotovo bo paket na voljo tudi na konzoli Xbox One in aktualni generaciji, kjer bo zadevo najbrž možno poganjati pri višjih sličicah na sekundo in boljši ločljivosti. Trgovina Rakuten Books ob zapisu vsebuje tudi nekaj sličic, vendar pa so te videti identično obstoječi PC verziji in kakšne razlike glede uporabniškega vmesnika niso vidne.

Trilogija predelav STALKER: Legends of the Zone Trilogy naj bi izšla že 27. junija in to po ceni okoli 40 €. Stvar je videti praktično potrjena in stavimo, da bo uradno najavljena že nocoj. Microsoft namreč ob 19.00 pripravlja 30-minutno predstavitev iger svojih partnerjev in med njimi se bo zagotovo znašel tudi GSC Game World. Prenos v živo boste lahko spremljali preko zgornjega okenca, na voljo pa bo tudi preko Twitcha.