🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 62

CD Projekt RED podelil posodobitev glede vseh iger, ki jih ima trenutno v razvoju

0

Poljski razvijalec CD Projekt RED, najbolj znan po svojih franšizah The Witcher in Cyberpunk 2077, je na včerajšnjem finančnem klicu podelil nekaj podrobnosti glede vseh projektov, ki jih imajo trenutno v razvoju.

Studio je bil njega dni dovolj velik samo za produkcijo enega večjega naslova, a CDPR je zdaj ugotovil, da morda ni pametno polagati vsa jajca v samo eno košaro, zato dela istočasno na več kot samo enem večjem projektu, v razvoju pa je trenutno najbolj napredoval Project Polaris, ki je kodno ime za prvo igro nove The Witcher trilogije.

Na tem naslovu zdaj trenutno dela več kot 400 ljudi, kar je dovolj velika ekipa, da se bo kmalu začela tista prava produkcijska faza. Da je Project Polaris še vedno samo v pred-produkcijski fazi je malce presenetljivo, saj je Cyberpunk 2077 zdaj star že štiri leta, to pa je bil zadnji večji naslov tega razvijalca. Vendar pa ta med tem časom ni samo sedel na rokah, saj je ogromno financ vložil v popravljanje te igre, vmes pa je za njo spočel tudi edino razširitev Phantom Liberty. To je bila pametna poteza, saj je CD Projekt RED ponosno izjavil, da je ta igra do sedaj prinesla 750 milijonov dolarjev dobička.

the witcher 4

Project Polaris bo v polno produkcijo stopil v drugi polovici tega leta, tako da bi znali novega Witcherja, če razvoj ne bo potekal brez zapletov, ugledati še v aktualni generaciji konzol – če ugibamo, bi morda stvar lahko izšla enkrat v 2026 ali 2027. Razvoj zna biti pohitren glede na dejstvo, da je CD Projekt RED zdaj preklopil na pogon Unreal Engine 5, ki zna povzročati manj preglavic kot pa njihov lastni REDengine.

Nova trilogija ni edini Witcher izdelek na katerem trenutno delajo Poljaki. Project Sirus je nekakšna večigralska zadeva, ki jo delajo v navezi s studiem The Molasses Flood in je ravno tako v predprodukciji, na tem naslovu pa trenutno dela 47 ljudi. Tu je še predelava prvega Witcherja, ki je delan v partnerstvu z razvijalcem Fool’s Theory, a ta je za zdaj še v konceptni fazi.

V izdelavi je tudi novo poglavje franšize Cyberpunk, zaenkrat kodno imenovano Orion, a tudi to je še v konceptni fazi, CDPR pa načrtuje tudi izdelavo povsem nove intelektualne lastnine, ki pa je v fazi načrtovanja, kaj naj bi ta sploh bila.

Guild Wars 3 uradno najavljen

0

Franšiza Guild Wars se je rodila leta 2005 in tisti čas je praktično vsak večji založnik gruntal, kako bi izmaknil idejo World of Warcrafta in tudi sam preko naročnin za svoj lastni MMO služil bajne denarce. Ta želja po naročninah ni usahnila do danes, ko nam želijo vsi v mesečne izdatke vriniti plačevanje mesečne naročnine, a skoraj 20 let nazaj je razvijalec ArenaNet naredil povsem nepričakovano potezo: za Guild Wars od igralcev niso zahtevali nobenega mesečnega izdatka – dovolj je bil nakup originalne igre, medtem ko so dodatne denarce zaračunavali preko izdaj dodatkov.

Ta finančni model je bil za tisti čas nepredstavljiv, vendar ga je ArenaNet dovolj dobro tržil in preko privlačne vsebine napredoval do izdaje nadaljevanja Guild Wars 2, ki je na prodajne police uletel leta 2012, vse od takrat pa dobiva svežo vsebino.

Večigralske navade in žanri so zdaj postali drugačni, zato tudi Guild Wars 2 ne privablja več toliko igralcev kot nekoč, zato je marsikdo obupal nad tem, da bomo kdaj videli tretji del. A ta je bil zdaj najavljen in to brez kakšnega napovednika ali pa vsaj uradne najave na X-u iz strani založnika NCSofta ali pa razvijalca ArenaNet.

Korejska spletna stran Inven poroča, da je NCSoft včeraj držal sestanek delničarjev, ki se ga ni udeležil direktor Kim Taek-jin, a je v njegovem imenu govoril Park Byeong-moo. Ta se je na kratko dotaknil poslovanja zahodne veje založnika NCSoft in pri njej izpostavil razvijalca ArenaNet in njihovo franšizo Guild Wars in da zdaj ti pridno delajo na tretjem delu.

To je bilo od najave vse, a že te besede so privržencem Guild Wars poslale srh po telesu. Guild Wars 3 zdaj ni več predmet govoric, ampak uradno potrjen naslov, seveda pa najava za sabo pušča cel kup vprašanj, glavni med njima pa sta: kdaj stvar izide in v kakšni obliki? V današnjih finančnih navadah težko vidimo nov MMO, ki bi zopet služil samo preko dodatkov in tudi Guild Wars 2 je moral vmes zamenjati finančni model, saj je osnovna igra te dni za igranje povsem brezplačna.

So se pa na spletu že pojavile govorice, da naj bi ArenaNet že nekaj časa svoje delavce učil ustvarjanja znotraj pogona Unreal Engine 5, ki je v zadnjih časih postal priljubljen pogon korejskih razvijalcev MMO-jev.

Marvel Rivals je videti kot Overwatch z Marvelovimi superheroji

0

Ta mesec je rodoviten za vse privržence Marvel univerzuma, saj smo v igričarskih vodah nedavno dobili presenetljivo najavo igre Marvel 1943: Rise of Hydra, ki je videti kot visokoproračunska enoigralska kampanja z res fantastično grafično podobo, ponoči pa se je zgodila tudi najava večigralskega projekta Marvel Rivals.

Že iz napovednika v nekaj sekundah postane jasno, v katero smer se bo gibala tale igra. Gre za večigralsko skupinsko streljačino/pretepačino, ki sodi v žanr “hero shooter”, najbolj prepoznavni predstavnik tega pa je Overwatch. To pomeni, da se bomo pred začetkom spopada odločili za svojega omiljenega heroja in njegove posebne sposobnosti, nakar se bomo v skupinskih arenskih bitkah borili za najvišji izkupiček točk.

Marvel Rivals bo omogočal bitke 6v6, v glavnih vlogah pa bodo tule seveda nastopali superjunaki, ki se bodo napajali iz bogate zgodovine Marvela. Razvijalec NetEase je najavil, da bomo ob izidu lahko izbirali med 16 različnimi superjunaki, kot so Storm, Magneto, Black Panther, Doctor Strange, Loki, Mantis, Namor, Peni Parker, Scarlet Witch, Spider-Man, Star-Lord, The Punisher, Groot, Hulk, Iron Man in Rocket Raccoon, vsaka sezona pa bo s sabo prinesla nove heroje. Marvel ima dobesedno tisoče superherojev, tako da je to ena igra, kjer se razvijalcu za dodajanje nove vsebine vsekakor ni treba bati.

Glede na napovednik se bo Rivals resda igral podobno kot Overwatch, a igra vseeno vsebuje nekaj bistvenih sprememb. Bojevanje bomo očitno lahko izvajali samo preko tretjeosebne perspektive, Rivals pa vsebuje tudi posebnost v obliki timskih navez “Dynamic Hero Synergy”. V praksi to pomeni, da se bosta lahko dva superjunaka lahko v določenih trenutkih povezala in tako spočela uničujoče napade, pari pa bodo logični in bodo sledili navezam iz stripovskega in filmskega sveta. Rocket bo lahko tako skočil na hrbet Groota, Hulk pa bo Iron Manu pomagal do bolj smrtonosnih laserskih izstrelkov.

Marvel Rivals je v prvem napovedniku videti obetajoče, plus pa je tudi fizika, saj bomo lahko okolico do določene mere uničili in si tako na bojišču priborili kakšno taktično prednost. Igra je za zdaj najavljena samo za PC, prvo testiranje zaprte alfe pa se bo začelo v maju – prijavnico lahko izpolnite na uradni strani.

Embracer bo Gearbox prodal založniku Take-Two in to za ceno 460 milijonov dolarjev

Kolaps švedskega založnika Embracer Group, ki je bil samo dve leti nazaj tako velik, da je lahko kupil celo pravice za franšizo Gospodar prstanov, se nadaljuje. Po propadu pogodbe, ki naj bi jo Švedi lani sklenili s Savdsko Arabijo in katera je bila vredna nekje 2 milijardi dolarjev, so se začela množična odpuščanja, zapiranja studiev in preklici iger. Samo lani je Embracer odpustil 1.400 delavcev in tudi za letos je napovedal ogromne spremembe znotraj svojega poslovanja.

Založnik je prejšnji mesec odprodal razvijalca in tudi založnika Saber Interactive in to za ceno 247 milijonov dolarjev, že dolgo pa se je govorilo tudi o prodaji hiše Gearbox Interactive. Embracer je tega leta 2021 kupil za vrtoglavi znesek 1,3 milijarde dolarjev, včeraj pa je najavil prodajo založniku Take-Two in to za precej manjšo ceno 460 milijonov dolarjev.

Da je kupec Take-Two niti ni takšno večje presenečenje, saj je najbolj znana franšiza Gearboxa zagotovo serija Borderlands, to pa je založil 2K, ki prav tako spada pod Take-Two. Kupčija je bila tako logična in nenazadnje tudi pričakovana, vseeno pa je malce presenetljivo dejstvo, da je Take-Two stvar dobil v roke za manj kot polovično cene tiste, ki jo je Embracer izplačal samo tri leta nazaj.

Ni pa Take-Two prevzel čisto vsega, kar je pod sabo držal Gearbox, saj ta že dolgo ni samo razvijalec, ampak je postal tudi sam založnik. Novi lastnik ima sedaj nadzor nad franšizo Borderlands in tudi serijami Brothers in Arms, Duke Nukem, Homeworld in Risk of Rain. Je pa Embracer obdržal licence, ki jih je imel Gearbox Publishing San Francisco, kar vključuje franšizi Remnant in Hyper Light Breaker.

Vsi vpleteni v kupčijo se strinjajo, da je tole najboljša pot za Gearbox in njegove licence, a vprašanje ostaja, ali je zdaj Embracer končno splezal na vsaj približno zeleno vejo ali pa se bodo odpuščanja in zapiranje studiev nadaljevalo tudi še v nadaljnjih mesecih tega leta.

Osnovni PlayStation Plus ta mesec prinaša igri Immortals of Aveum in Minecraft Legends

0

Sony je na svojem blogu uradno razkril vse dobrote, ki jih bodo v mesecu aprilu prejeli vsi naročniki servisa PlayStation Plus Essentials in čeprav te niso tako privlačen kot tiste, ki so nas razveselile v marcu, vas nič ne stane, če jih vseeno vsaj ne aktivirate.

Od trojice iger je največji proračun zagotovo vseboval naslov Immortals of Aveum, a žal mu vsi ti silni denarci niso pomagali, da zadeve ne bi označili za eno od naših največjih razočaranj leta 2023. Igra je bledo izgledala že v napovednikih, saj razvijalec Ascendant Studios očitno ni točno vedel, v katero smer naj bi sploh razvil ta naslov. Na koncu smo dobili zmedeno prvoosebno akcijo, kjer nismo vihteli orožij, ampak magične izstrelke, ti pa so se obnašali praktično enako kot vsa strelna orožja, zato je šel ta unikatni vidik igre hitro po vodi. Razvijalec je kasneje priznal slabe prodajne številke in za to okrivil nesrečno izbrano okno izida, a izgovorom navkljub založnik EA usmiljenja ni pokazal in odpustil 45 % delež vseh zaposlenih v tem studiu.

Bolj zanimiva je igra Minecraft Legends, ki se vizualno napaja iz kockastega izvirnika, igralno pa se stvar spremeni v akcijsko strategijo, kjer se boste morali sami ali pa v navezi z drugimi igralci sprehajati po svetu, nabirati nekaj surovin, nakar vas čakajo ogromne bitke proti piglinsom, ki želijo zavzeti celotni svet. Legends ni neka revolucionarna stvar, a za družno zabavo večih igralcev je več kot primer, še posebej pa ji bodo naklonjeni vsi tisti, ki so že tako ali tako privrženci Minecrafta.

Na koncu vas čaka še indie naslov Skul: The Hero Slayer, ki vsebuje zanimivo premiso. Tole je od strani gledan roguelite, ki vsebuje čudovito pikslasto podobo, tokrat pa v igri ne nastopate kot heroj ampak kot njegov večni sovražnik okostnjak. Že ta zaplet je dovolj unikaten, da se Skulu splača ponuditi priložnost, skozi igranje pa boste poznavalci bolj prepoznavnega Hades naleteli na kar nekaj podobnosti, saj tudi v Skulu sami odpirate poti naprej in po vsaki smrti postanete vsaj malce močnejši.

PlayStation Plus Essentials k ponudbi doda še The Overwatch 2 Mega Bundle in bo na voljo od 2. aprila dalje, do 1. aprila pa še vedno lahko aktivirate marčevsko ponudbo EA Sports F1 23, Sifu, Hello Neighbor 2 in Destiny 2: Witch Queen.

Na splet ušle slike konzole Xbox Series X, ki je namenjena samo digitalnim igram

0

Ko se je podjetje Microsoft lani močno glasno pretepalo za pravice do nakupa založnika Activision Blizzard se je moral med drugim tudi pravdati na sodišču, ob tem pa je na splet ušla gora dokumentacije, ki niti približno ni bila namenjena javnosti, a jo je ta vseeno pridobila in nato pregledala z mikroskopsko natančnostjo.

Iz razkritih dokumentov se je izvedelo marsikaj zanimivega, a zagotovo najbolj zanimiv del se je tikal konzol Xbox Series X, ki naj bi kmalu prišla v povsem novi različici.

Konzola je nosila kodno ime Codenamed Brooklin in je bila, tako kot original, ovita v črno barvo, a oblika se je spremenila v cilinder, kar je takoj pritegnilo pozornost igralcev, saj so se ti spraševali, kam naj bi v novi izdelek lahko vtaknili fizične ploščke iger. No, izkazalo se je da nikamor, saj Codenamed Brooklin ni namenjen fizičnim igram, ampak naj bi bil povsem digitalen, s čimer bi lahko Microsoft malce prihranil pri proizvodnji in morda novo konzolo na trg ponudil po malce nižji ceni.

Spletna stran Exputer je prejšnji mesec potrdila, da ta digitalna različica konzole še vedno prihaja in da naj bi bila znižana od 50 do celo 100 $ manj kot pa aktualni Xbox Series X, svoje trditve pa so včeraj potrdili tudi s prvimi javno razkritimi slikami, ki naj bi kazale dejanski končni izdelek.

Če so slike resnične – in novinar Tom Warren pravi, da so – potem digitalni Xbox na žalost ne bo nosil cilindrične oblike, ampak bo to bela škatla, ki je praktično identična izvirniku, le da ji manjka reža za vstavljanje fizičnih ploščkov. Razkritje nas tako ni ravno odpihnilo, je pa Exputer še dodal, da bo novi Xbox vseboval razne nadgradnje komponent in da bo prenovljeno tudi hlajenje.

Digitalni Xbox Series X naj bi na prodajne police prispel že junija ali pa julija, tako da nas verjetno kmalu čaka kakšna večja Microsoftova konferenca, ki bo vsebovala tudi uradno razkritje konzole.

Ninja ima raka

0

V zadnjih dveh mesecih kar ni konca šokantnih diagnoz z rakom, ki jih javno razodevajo slavni. Najprej smo v začetku februarja slišali za žalostno vest, da je angleški kralj Karel III. zbolel za rakom, nakar je marca o enaki diagnozi spregovorila princesa Kate.

Zdaj žalostna novica prihaja iz streamerskega sveta, saj je 32-letni ameriški Twitch streamer Tyler “Ninja” Blevins svoje sledilce presenetil z izjavo, da je tudi on obolel za rakom.

Diagnozo je dobil med rednim pregledom materinih znamenj, na dnu stopala pa so našli sumljivo črno piko, ki so jo nato testirali, rezultat pa je bila diagnoza za melanom, ki je vrsta kožnega raka in je največkrat posledica ultravijolične svetlobe sonca, ki pade na nezaščiten del telesa.

Ninja je seveda šokiran, a je navdan z optimizmom, saj naj bi rakavo znamenje odkrili še dovolj zgodaj, preden se je to razširilo na ostale dele telesa. Svojim sledilcem svetuje naj hodijo na redne preglede k dermatologu – še posebej so v rizični skupini tisti, ki imajo svetlejšo polt, večje število materinih znamenj in zgodovino kožnega raka ostalih članov družine.

Ninja je na X-u zapisal, da so melanom že odstranili in okoli odstranili še nekaj dodatne kože, zdaj pa upajo, da bo ta preostali del pokazal negativni rezultat, kar bi pomenilo, da se rakovo znamenje ni razširilo.

Fallout 76 prejel večjo posodobitev, ki s sabo prinese cel kup nove vsebine

Vsake toliko se zalotim, kako naravnost pogrešam novo enoigralsko izkušnjo znotraj franšize Fallout in se nato opomnim, da nam Bethesda iz tega sveta še vedno dostavlja novo vsebino, le da je treba sprejeti zraven večigralsko plat igre Fallout 76. Ta je od svojih začetkov, kjer se je iz nje norčeval čisto vsak, narasla v spodobno medmrežno zabavo, ki je skozi leta nabrala res veliko vsebine, sama srž izkušnje pa je takšna, da lahko v njej uživaš tudi povsem samotarsko.

Bethesda je med našim spanjem v obtok spravila novo večjo posodobitev, ki na Steamu tehta dobrih 17 GB in je tako obsežna, da si je celo prislužila svoj čisto lastni naslov America’s Playground. Uradno je tole tudi že 16. sezona te igre, preko nje pa se bomo zopet vrnili v mesto Atlantic City, ki smo ga obiskali decembra lani preko razširitve Atlantic City – Boardwalk Paradise.

Zdaj bomo tole mesto lahko prosto raziskovali, zraven pa se bomo pozabavali ob kopici novih nalog. Tista glavna bo spremljala pot družine Russo, njeni člani pa so pravi posebneži in potrebujejo našo pomoč. Napovednik obljublja zanimivo zgodbo in ta nas bo popeljala tudi na originalno mapo Appalachie, kjer nas čakajo še nevidene zanimivosti, Bethesda pa je nekaj sprememb naredila tudi na igralni formuli, saj bodo po novem sezone spominjale na nekaj iz Fortnita, tako da boste opravljali dnevne in tedenske izzive, to pa vam bo prineslo nagrade, ki jih boste lahko zdaj prevzeli tudi preko pridnega igranja, prej pa so bile na voljo samo naročnikom servisa Fallout 1st.

Fallout 76 je dandanes res skoraj drugačna izkušnja kot pa tista, ki smo jo prejeli ob igrinem izidu. Morda je čas, da ji tudi sam ponudim novo priložnost, a ko sem zadevo testiral dobro leto nazaj, se nikakor nisem mogel navaditi manjši zamik, ki se je pripetil pri vsakem mojem dejanju, pa naj bo to streljanje ali pa pregledovanje omaric nekega zapuščenega doma. Zamik gre na račun konstantne komunikacije s strežniki in glede na kratko Google poizvedbo se te težave zavedajo tudi veterani igre, rešitve problema pa ni: bodisi se na stvar navadiš ali pa nad igranjem skozi čas obupaš.

Kljub tej težavi se stvar definitivno splača vsaj preizkusiti: najbolj poceni način je preko storitve Game Pass.

Bad Boys 4 dobil prvi uradni napovednik

0

Osebno na franšizo Podli fantje gojim lepe spomine, saj sem ob spektakularnih eksplozijah drugega dela, ki nam ga je leta 2003 predstavil režiser Michael Bay, naravnost zijal v ekran, nakar sem se še glasno smejal ob smešnih dogodivščinah detektivskega dvojca Mika Lowreyja in Marcusa Burnetta, ki sta ju od vedno zastopala igralca Will Smith in Martin Lawrence.

Franšiza je po drugem delu zamrla za skoraj 20 let in je nato zopet oživela leta 2020 v podobi filma Podli fantje za vedno, za tega pa nisem gojil veliko upanja. Navsezadnje so takšne ponovne oživitve narejene zgolj po iskanju hitrega dobička na račun obujanja spominov, a film je presenetil, saj ob izidu ni prejel res slabih ocen, zaslužek pa je bil bajen: več kot 426 milijonov dolarjev in to v času koronavirusa, ko so kinodvorane obratovale zgolj po naključju.

Mike in Marcus se zdaj ponovno vračata v četrtem filmu Ride or Die in zagotovo se promocijska ekipa te dni tolče po glavi, saj bi bil idealen naslov Bad Boys 4 Life, a žal so to ime izrabili za tretji del. Novo poglavje bo zopet sledilo slavnima detektivoma, ki bosta tokrat poskušala oprati ime policijskega načelnika, vmes pa se bosta sama ujela v velike težave, tako da bosta postala prebežnika pred roko pravice.

Ride or Die ne namerava izumljati tople vode, tako da bomo tudi tukaj spremljali cel kup napetih avtomobilskih in tokrat tudi helikopterskih pregonov, obilo strelske akcije pa bo spremljal vedno prisotni humor, ki se bo napajal tudi iz medsebojne kemije glavnih dveh igralcev. Tako kot prejšnji del bosta tudi tega režirala Adil El Arbi in Bilall Fallah, glede na napovednik pa dvojec enostavno razume, kaj je iz te franšize v začetku drugega tisočletja naredilo tak spektakel.

Bad Boys: Ride or Die v kina prispe 7. junija.

Cities: Skylines 2 dobil prvi plačljivi DLC, ki pa je igralce samo še bolj razjezil

2

Igra Cities: Skylines 2 je imela dokaj enostavno nalogo: nadgraditi formulo originalne igre, ki je skozi leta dobila ogromno dodatne vsebine in vse naučene lekcije iz razvoja prvega dela izrabiti za izdelavo resnično napredne simulacije gradnje mesta, z nadgrajeno grafično podobo in mejo izrisovanja za povrh.

Vendar pa so se že pred izidom na obzorju začeli risati temačni oblaki, saj je razvijalec Colossal Order začel igralce opozarjati, da jim pred izidom igre ni uspelo dovolj optimizirati, a da bodo stvar vseeno poslali v obtok. In s slabo optimizacijo se niso hecali, saj se je stvar znala zatikati tudi na grafični kartici RTX 4090, razvijalec pa je naknadno izjavil, da je njihov cilj na PC-ju igralno izkušnjo optimizirati za 30 sličic na sekundo.

Od tega nerodnega izida je minilo slabega pol leta, razvijalec pa je vmes celo res malce popravil težave z delovanjem, a splošna kampanja je še daleč od tega, da bi se lahko primerjala z originalom. Založnik Paradox Interactive je navkljub temu vztrajal, da Colossal Order v svet pošlje prvi DLC Beach Properties in ta je zdaj postal na voljo, že tako jezni igralci in lastniki originala pa so ob njem postali še bolj besni.

DLC je namreč izjemno reven in v bistvu ponudi samo nekaj različnih stavb, radio postajo, štiri drevesa in novo območje za gradnjo ob obali. Za ceno 9,99 € ne boste dobili niti izbire peščene obale, kar bi bilo iz imena tega DLC-ja tudi logično, dodatek pa ne vpelje nobene nove igralne novitete, tako da v bistvu plačujete samo za neke 3D modele, ki sami po sebi res ne nosijo neke vrednosti.

Ni treba dvakrat omenjati, da je DLC na Steamu takoj dobil negativne recenzije in 562 ocen je dodatku podelilo oznako “Overwhelmingly Negative”.

Niso pa vse samo slabe novice, saj je Cities: Skylines 2 prejel podporo za mode, kar je bil velik razlog za dolgoživost originala. Moddanje se sicer nahaja v beta verziji in zaenkrat ustvarjalcem ne omogoča uvoz lastnih modelov, Paradox pa je tudi vsebino modov preselil na svoje lastne strežnike in platformo, tako da jih ne bomo več prenašali iz Steam Workshopa kot poprej.

Vse je pripravljeno za finale turnirja League of Legends v trgovini Mimovrste!

Naša ekipa že nekaj let pridno organizira raznorazne turnirje iz večigralskih iger in vedno me preseneti dejstvo, da je League of Legends kljub svoji starosti in konkurenci, ki jo je vsak dan več, v Sloveniji še vedno tako presneto popularen. LoL v zgodovini slovenskega ešporta igra pomembno vlogo in jo bo očitno igral tudi v prihodnosti, kar se je znova izkazalo za pri kvalifikacijah za turnir Gaming Terminal, ki ga delamo v navezi s trgovino Mimovrste.

Kvalifikacije so se odvile 23. marca in naval ekip je bil resnično impresiven, saj se je v tekmovanje za naslov najboljše ekipe v Sloveniji spustilo kar 20 ekip. Glede na to, da vsaka od njih šteje 5 članov, to pomeni, da se je v kvalifikacijah zabavalo 100 igralcev, kar je za Slovenijo velik uspeh in nov dokaz, da je pri nas ešportna scena dokaj majhna, a vsebuje goreče privržence takšnega tekmovanja.

Tekmovanje po pravilniku “Best of 1” je skozi napete tekle privedlo do sledeče razporeditve ekip, celotno razporeditev pa si lahko ogledate na strani turnirja 360Clash.

  1. Bronzići
  2. Sneaky Foxes
  3. Zajčje tačke
  4. Team Epic

Te štiri ekipe so se kvalificirale na zaključni dogodek, ki se bo odvil v soboto, 30. marca ob 10.00 v trgovini Mimovrste, ki se nahaja na naslovu Hrvaška ulica 4 v Ljubljani oziroma v Hali 8 kompleksa BTC City. 20 tekmovalcev se bo borilo za privlačne materialne nagrade v vrednosti 1.500 €, a veliko več od tega pomeni krona aktualnega Gaming Terminal League of Legends prvaka!

Kot vedno ste k obisku vabljeni tudi navijači, ki boste lahko na enem mestu kramljali o svoji najljubši igri, se družili z enako mislečimi in se čudili popustom, ki bodo tisti dan na voljo znotraj trgovine Mimovrste.

Bethesda nas ob 30. obletnici franšize The Elder Scrolls zopet malce draži z naslednjim poglavjem

Franšiza RPG-jev The Elder Scrolls te dni praznuje že svojo 30. obletnico, saj se je prvi del Arena rodil leta 1994, od samega začetka pa za njo skrbi razvijalec Bethesda Softworks, ki se nikoli ni izneveril svoji viziji dostavljanja ogromnega sveta, tega pa lahko igralec raziskuje po svojih lastnih željah.

Serija naslovov je skozi leta šla skozi določene transformacije: nekateri igralci še danes pravijo, da je Morrowind najboljši del serije, saj je omogočal tisto največjo svobodo, hkrati pa je od igralca zahteval, da se zanaša na svojo iznajdljivost pri prečkanju ogromne mape. Spet drugi pravijo, da ta titula pripada nasledniku Oblivionu, ki je poenostavil navigacijo in imel preprosto tako legendarne stranske misije, da so te postale nepozabljive. Tretji tabor pa pravi, da je zadnji del Skyrim vrhunec serije, saj je tu podpora za mode največja, hkrati pa je igra tehnološko najbolj izpopolnjena.

Mnenja glede najboljšega dela serije tako niso enotna in forumi so še danes polni prerekanja glede te teme, vse to pa nam pove, kako pomembna je še danes ta franšiza. In tega se zaveda tudi Bethesda, ki je preko X-a podelila dolgo pismo in samo serijo označila za neverjetno potovanje in medtem ko je rasla ta, je rasel tudi sam razvijalec.

Pismo ob koncu omeni tudi The Elder Scrolls 6 – skrivnosti naslov, ki je bil preko kratkega dražilnika napovedan leta 2018, od takrat pa o njem nismo slišali ničesar več. Bethesda je zdaj potrdila, da je šesti del še vedno v razvoju in da nekateri od ekipe lahko že dostopajo do zgodnjih verzij igre, rezultati teh testiranj pa so obetajoči.

O kakšnem datumu je seveda prezgodaj govoriti, vendar pa ste lahko privrženci te franšize zdaj lahko pomirjeni vsaj s tem, da je Elder Scrolls 6 zdaj končno postal glavni fokus tega razvijalca. Dandanes sicer takšnega navdušenja nad Elder Scolls 6 ni več čutiti kot pa takrat, ko smo dobili tisti slavni dražilnik: Skyrim je namreč danes star že 13 let, Starfield pa igralcev ni odpihnil in sproža žolčne debate glede tega, ali je morda Bethesda izgubila tisto magijo, ki je krasila njene prejšnje naslove.

Cyberpunk 2077 lahko ta vikend na konzolah preizkusite brezplačno

0

Igra Cyberpunk 2077 bo pri nekaterih vedno takoj spočela kisel nasmešek, saj je ta ogromni RPG priznanega razvijalca CD Projekt RED ob izidu res nosil veliko potenciala, a se je kopal v hroščih in težavah z optimizacijo, zaradi česar je bil na prejšnji generaciji konzol enostavno neigralen. Poljaki so za krpanje in ustvarjanje posodobitev porabili ogromno časa in denarja, vendar pa se jim je splošno gledano ta naloga izplačala: Cyberpunk 2077 je dandanes v povsem drugem stanju kot pa je bil leta nazaj, razvijalec si je povrnil nekaj ugleda, vendar pa mu igralci vseeno pri naslednjih izdajah iger ne bodo več tako zaupali, tako kot so mu leta nazaj.

CD Projekt RED je zdaj napovedal brezplačno testiranje igre, ki se ga bodo lahko udeležili vsi lastniki konzol PlayStation 5 in Xbox Series X, medtem ko prejšnja generacija ni nikjer omenjena. CDPR bi jo zagotovo najraje pozabil, saj je večino naporov usmeril v optimizacijo za aktualne konzole, te pa bodo med 28. marcem in 1. aprilom do igre lahko dostopale brezplačno.

To je kar široko okno testiranja, a žal v tem času tudi najbolj podjetni igralci ne boste obrnili kampanje. Brezplačno igranje je namreč omejeno na 5 ur igralnega časa, kar je dovolj, da se sprehodite skozi uvod igre in opravite nekaj stranskih misij znotraj mesta Night City, nakar bo za nadaljnje igranje treba odpreti denarnico. Naročniki servisa PlayStation Plus Premium lahko na konzolah PlayStation 5 že zdaj igrate 5 ur trajajoči demo, zdaj pa bo ta funkcija za omejen čas postala na voljo vsem, za igranje pa ni treba držati prav nobene naročnine.

Fajn bi bilo, če bi ob tem testiranju CDPR tudi znižal ceno igre, a zaenkrat o tem ni informacij. Za osnovno kampanjo je treba odšteti 49,99 €, paket Cyberpunk 2077: Ultimate Edition, ki vsebuje še dodatek Phantom Liberty, pa stane 69,99 €.

Razvijalec CD Projekt RED se je po dolgoletnem krpanju originala zdaj na polno vrgel v razvoj nadaljevanja, ki ga zaenkrat poznamo pod kodnim imenom Project Orion. Kdaj bo ta izšel ni znano, saj ima studio obenem tudi polne roke dela z razvojem naslednje trilogije znotraj franšize The Witcher.

World of Warcraft naj bi še vedno držal okoli 7 milijonov naročnikov

0

Če ste se v igričarski sferi v začetku drugega tisočletja zabavali večigralsko, potem ste zagotovo vsaj približno seznanjeni z igro World of Warcraft. Blizzardov MMO je bil takrat tako velik, da so se z njim poigrali tudi tisti, ki jim druženje preko strežnikov navadno ni ustrezalo, takrat pa se je začelo pisati o pravi odvisnosti od videoiger, saj so nekateri preprosto začeli zanemarjati resnično življenje, saj je bilo tisto v Azerothu veliko bolj privlačno.

Skozi leta so tudi drugi založniki poskušali poustvariti to, kar je takrat uspelo Blizzardu in čeprav so nekateri od teh izzivalcev danes še vedno živi in sodobni MMO-ji kažejo grafično podobo, ki je zdaj kilometre na WoW-om, nikomur od njih ni uspelo zrušiti kralja, ta pa je obdržal igralno bazo in to kljub temu, da nikoli ni postal brezplačen tako kot to velja za večino njegovih konkurentov.

World of Warcraft dandanes morda res ni tako popularen kot pa dve desetletji nazaj, a je daleč od tega, da bi bil mrtev. Na nedavni konferenci Game Developers Conference je na oder stopil Blizzardov John Hight in spregovoril nekaj besed o tej franšizi, ki je od svojih začetkov spočela že cel kup večjih in manjših dodatkov.

world of warcraft

Te razširitve so vplivale tudi na rast in padec naročnikov in Blizzard je skozi čas opazil, da vsak dodatek s sabo prinese predvidljivo gibanje igralne baze: ko dodatek izide je očiten nenaden poskok naročnikov, nakar začnejo številke upadati in se vsakič malce dvignejo, ko izide kakšna večja posodobitev. Številka doseže dno, ko se začne iztekati življenjska doba aktualnega dodatka, nakar številke zopet poskočijo, ko izide nova ekspanzija. Te skoke in padce je malce premešala izdaja klasičnih strežnikov za World of Warcraft Classic, ki sčasoma dobiva svojo lastno vsebino, a vse te številke so prištete v isti graf, saj ena naročnina plačuje za sodobno in klasično verzijo strežnikov.

Hight je ob svojem govoru na projektorju izrisal graf, ki je kazal krivuljo vzponov in padcev, a ob to ni pripisal številk. YouTuber Bellular Warcraft pa trdi, da se da iz tega grafa izluščiti dejanske številke, saj jih je zgolj treba primerjati s tistimi uradnimi ciframi, ki jih je Blizzard izpovedal ob izidu dodatka Legion, zraven pa je prištel še nekatere druge javne finančne rezultate.

Bellular pravi, da je World of Warcarft najnižjo bazo naročnikov imel leta 2018, ko se je med nami pojavil dodatek Battle for Azeroth – takrat naj bi se na strežnikih zadrževalo zgolj 4,05 milijona igralcev, pri predzadnji ekspanziji Shadowlands pa številke niso bile navdušujoče, saj je bilo naročnikov 4,5 milijona. Vendar pa je očitno Blizzard od takrat naredil nekaj pametnih stvari, saj so poslušali skupnost in med razvojem zadnjega dodatka Dragonflight upoštevali njihove želje, zaradi česar naj bi aktualno število igralcev zdaj znašalo okoli 7,25 milijona.

To je presenetljivo visoka številka in čeprav je Blizzard rekord dosegel z dodatkom Wrath of the Lich King, ko je držal več kot 12 milijonov igralcev, za 20 let star MMO, ki nikoli ni zvišal cene naročnine, se mu takšnih številk zagotovo ni treba sramovati, hkrati pa je jasno, da se World of Warcraft še dolgo ne bo odpravil v pokoj.

Lani se je v vlogo režiserja te franšize vrnil Chris Metzen, ta pa je skoraj takoj napovedal tri nove ekspanzije, ki bodo skupaj tvorile eno ogromno zgodbo The Worldsoul Saga. Še letos bo izšlo prvo poglavje The War Within, tega pa bodo nato nasledili še poglavji Midnight in The Last Titan.

Serija The Penguin prejela prvi dražilnik

0

Novi Batman je bil resda zamaknjen za debelo leto in ga bomo v kinih ugledali šele oktobra 2026, a vmes bomo lahko spremljali vsaj serijo The Penguin, kjer bo glavno vlogo zastopal Oswald Cobblepot, ki ga bo tudi tokrat odigral Colin Farrell.

Pingvina smo spoznali že v prvem Batmanu iz leta 2022, porednež pa je Batmanu ponagajal že v prejšnjih filmih – morda najbolj slaven primer je iz filma Batman se vrača, ko ga je odigral Danny DeVito. Nova različica Pingvina pa ni tako stripovska in pretirana kot pa desetletja nazaj, saj je Cobblepot tokrat precej bolj resen in v bistvu spominja na neko različico Tonyja Soprana.

Serija bo neposredno nadaljevanje filma in kaže Cobblepotov vzpon na vrh imperija kriminala, ki vedno je in bo pestil nesrečno mesto Gotham City. Kratki dražilnik nam pokaže z monologom, kjer se Cobblepot spominja starošolskega gangsterja Rexa Calabreseja, ki je doživel infarkt, a ni nikoli iz rok izpustil svoje cigare. Mesto ga je označevalo za legendo in mu ob smrti priredilo parado, Cobblepot pa si želi, da bi tudi sam zbujal tako veliko spoštovanje.

HBO ni na serijo navesil kar ena imena, ampak je celi zadevi podaril zajeten proračun. Matt Reeves, ki je režiral Batmana iz leta 2022, bo pri seriji delal kot izvršni producent, prve tri dele pa bo režiral Craig Zobel, ki je pred tem pri HBO-ju kot izvršni producent delal pri seriji Mare of Easttown.

The Penguin bo vse skupaj vseboval 8 epizod, premiero pa bomo ugledali enkrat v jeseni, seveda samo preko pretočnega servisa HBO Max.

Naslednji večji DLC za Final Fantasy 16 prihaja že naslednji mesec

0

Osebno sem se pri igranju Final Fantasy 16, ki je izšel junija lani, kar konkretno zabaval, čeprav mi je bilo že takrat jasno, da tale igra ne bo vsem po godu – še posebej starošolskim privržencem te serije, ki so bili leta in leta navajeni poteznega boja, 16. del pa dostavi urno borbo, ki spominja na nekaj iz franšize Devil May Cry.

Vendar pa je formula zdaj ustaljena in čeprav originalna kampanja še ni zaključila s pridobivanjem nove vsebine, se ta v prihajajočih DLC-jih ne bo drastično razlikovala od tega, kar že imamo. Final Fantasy 16 je lani že prejel svoj prvi večji DLC Echoes of the Fallen, zdaj pa se nam približuje izdaja naslednjega poglavja vsebine, ki bo tokrat podnaslovljeno The Rising Tide.

Že iz naslova vam je lahko jasno, da nas bodo tokrat nove avanture odpeljale na morsko stran – tokrat v pokrajino Mysidia, kjer bomo preko glavne štorije in stranskih misij spoznali tragično usodo starodavnega ljudstva, za povrh pa na odrešitev čaka novi Eikon of Water.

Dodatek bo treba začeti z izkušenim likom, glavno vlogo pa bo tudi tokrat zasedal Clive, ki se bo sprehodil skozi novo regijo, nabiral nove sposobnosti, orožja in se preizkusil v novem igralnem načinu Kairos Gate, ki nas bo poslal skozi 20 stopenj, v teh pa bo treba pretepati valove nasprotnikov, ki bodo z vsakim valom težji.

The Rising Tide izide 18. aprila, založnik in razvijalec Square Enix pa bo ta isti dan izkoristil za izdajo večje brezplačne posodobitve, ki bo prinesla kar nekaj novosti: tisti bolj pomembni podajalci nalog bodo na mapi bolje označeni, stranske naloge pa bomo lahko zdaj hitreje opravili, saj se bomo lahko ob zaključku instantno prežarčili do NPC-ja, namesto da bi ga morali ročno iskati po zemljevidu.

Square Enix dela tudi na PC verziji, na katero čaka kar nekaj igralcev, saj konzola PlayStation 5 ni zmožna zagotoviti stabilnih 60 sličic na sekundo, kar je za takšen akcijski naslov kar pomembna zadeva. Režiser Naoki Yoshida je sicer že v začetku tega meseca potrdil, da je PC različicah v zadnjih stadijih optimizacije in samo upamo lahko, da jo bomo v roke dobili poleti, kar bi bila lepa popestritev enoletne obletnice.

Mimogrede, osnovna igra je do 28. marca znižana za -40 %, tako da si jo v tem času lahko izmaknete po ceni 47,99 €.

Grozljivka Still Wakes the Deep v novem napovedniku predstavila datum izida

0

O prihajajoči igralni srhljivki Still Wakes the Deep smo nekajkrat že pisali in to upravičeno, saj bolj redkokdaj dobimo igralni izkušnjo, ki se dogaja na naftni ploščadi. To je perfekten izgovor za izdelavo izolirane izkušnje, kjer se mora človek zanesti sam nase oziroma na peščico spremljevalcev, saj si povsem odrezan od sveta in kako efektivna je lahko takšna pripoved pokažeta film The Thing in igra Alien: Isolation.

Od slednjega naslova si bo Still Wakes the Deep veliko sposodil, saj sem gledanju novega napovednika dobil spomine ravno na igro Isolation: čaka nas veliko sprehajanja skozi klavstrofobične hodnike, naš “varni” domek pa sčasoma postajal čedalje bolj nevaren. Resda nam v tej igri ne bo po gležnjih hlastal lačni vesoljec, a znotraj naftne ploščadi bomo naleteli na še hujše stvari, saj se bodo iz morja dvignile nevarnosti, ki v slani vodi prebivajo že zelo dolgo in so si zdaj končno našle nekaj nove zabave, ki je ne nameravajo izpustiti iz krempljev.

Igra se bo dogajala znotraj leta 1970, tako da lahko pozabite na kakšne priročne tehnologije tipa telefon, ki bi se povezal na Starlinkove satelite, zato se bo treba zanesti na našo lastno iznajdljivost. Razvijalec The Chinese Room ima sicer za sabo bogat seznam kar dobro sprejetih iger, vendar pa je večina od njih veljala za “simulatorje sprehodov”, medtem ko je Still Wakes the Deep videti bolj akcijski: vsaj nekajkrat se nam bodo vdrla tla pod nogami, v enem kadru pa lahko vidimo, da naš lik zagrabi za macolo, ki bi znala kakšni Cthulhujevski nakazi izbiti odvečen oster zob.

Still Wakes the Deep je zdaj končno dobil tudi datum izida: od 18. junija dalje ga bomo lahko poganjali na PC-ju in aktualni generaciji konzol. Na Steamu si lahko igro dodate pod seznam želja, cena pa za zdaj še ni znana.

Razvijalec izza igre Days Gone naj bi zdaj delal na večigralskem naslovu

0

Igra Days Gone iz leta 2019 je ob svojem izidu veljala zgolj za povprečno odprtosvetno avanturo z zombiji, skozi leta pa so igralci začeli spoznavati, da morda stvar le ni bila tako slaba, kot so jo takrat označevali nekateri igralci in kritiki. Razvijalec Bend Studios nam je namreč takrat predstavil nekaj zanimivih idej, kot je denimo motor za katerega je moral igralec ves čas iskati bencin, dinamično menjavanje vremena, tako da je snega počasi obarval pokrajino v snežno odejo, kar je nato dejansko vplivalo na vožnjo motorja in resnične horde zombijev, ki so se bodisi naključno premikale po mapi ali pa smo jih poiskali sami, čemur je nato sledila napeta bitka za preživetje.

Skratka, osebno na Days Gone gojim lepe spomine, a Sony očitno ni bil zadovoljen z ocenami kritikov in prodajo, zaradi česar naj bi bil razvoj nadaljevanja preklican. Bend Studios je bil preusmerjen na druge naloge, ki pa še vedno niso bile razkrite, zdaj pa so pozorne oči spletne strani Eurogamer opazile nov oglas za zaposlitev vodje projekta, ki ima izkušnje s kreiranjem visokoproračunskih “live service” iger.

To pomeni, da Bend Studios zdaj dela na večigralskem naslovu, ki bi znal biti nekakšen približek igri Suicide Squad Kill the Justice League, zgodba razvoja pa bi nato znala biti podobna: založnik preusmeri studio, ki je znan po ustvarjanju močnih enoigralskih izkušenj v kreiranje večigralsko obarvanega naslova, ki nato ob izidu pogori po celi črti. Bend Studios namreč v preteklosti ni spočel samo Days Gone, ampak se je podpisal tudi pod franšizi Syphon Filter in Uncharted, vse to pa so bili naslovi, kjer večigralstvo ali pa prodajanje mikrotransakcij ni bilo omenjeno niti z besedo.

Spletna stran zaposlitvenega oglasa je bila sicer v zadnjih dneh spremenjena, saj se je novica o novi igri brž razpasla preko interneta in Sony je očitno opazil jezo igralcev in brž malce zasukal besede. Vendar pa znotraj oglasa še vedno naletimo na besede “live service” in ena od zahtev so tudi izkušnje pri prehajanju izdelave klasičnih “zapakiranih” naslovov, kjer je vsa vsebina nared od začetka, v igre, ki lahko nato preko posodobitev (in mikrotransakcij) dodajajo novo vsebino.

Tule je prvi praktični prikaz možganskega čipa Neuralink, ki je bil vsajen v človeka

2

V začetku tega leta sta Elon Musk in njegovo podjetje Neuralink napovedala ogromen premik na področju kibernetičnih vsadkov, saj je bil njihov možganski čip “brain-computer interface” oziroma BCI prvič vgrajen v človeka. Kdo je bil ta srečni pacient Neuralink ni želel razkriti, saj je bilo takrat razkrito zgolj to, da ta dobro okreva in da so prvi testi uporabe BCI-ja bili uspešni.

Zdaj je ta testiranec dobil ime, saj je Neuralink na X-u podelil prvi video, kjer glavno vlogo zaseda 29-letni Nolan Arbaugh, ta pa je židane volje pokazal praktični primer uporabe BCI-ja pri nadzoru računalnika.

Nolan je osem let nazaj zaradi ponesrečenega skoka v vodo utrpel hude poškodbe, zaradi česar je ostal paraliziran od vratu navzdol. Nekdanje vsakdanje življenje je bilo odvisno od pomoči drugih in tudi pri upravljanju računalnika je imel ogromno težav, saj se je moral zanašati preko igralne palice, ki jo je nadzoroval preko ust, to pa ga je tudi hitro izmučilo.

Želel si je povrniti vsaj nekaj bivšega življenja zato se je prijavil za testiranje čipa in tako postal srečni premierni izbranec za uporabo. Nolan pravi, da je bila operacija povsem preprosta, a da je nato uporaba zahtevala kar nekaj privajanja in brez težav ni šlo. Največ preglavic mu je povzročalo samo premikanje kurzorja na ekranu, saj se je moral naučiti razlikovati med namišljenim premikanjem in dejanskim poskusom premikanja. Kaj točno to pomeni mi sicer ni jasno in bi verjetno moral sam preizkusiti čip, da bi vedel s kakšnimi izzivi točno se je moral spopasti Nolan.

A zdaj ko so te prepreke za njim je uporaba povsem neproblematična. V zgornjem videu lahko vidimo, da Nolan igra partijo šaha, nakar zaustavi tudi predvajanje glasbe. BCI mu omogoča tudi igranje bolj zahtevnih iger: zelo rad poprime za strategijo Civilization VI in možganski čip mu omogoča nekje 8-urne igralne seanse, preden mora tega priključiti na polnjenje. Ni sicer še znano, kako se polnjenje izvaja, a to očitno traja nekaj časa, Nolan pa si ob tem lahko privošči počitek.

Nolan pravi, da je tole šele začetek potovanja in da BCI zahteva še ogromno dela, a da mu je implant že zdaj povsem spremenil življenje.

Sony baje zaustavil proizvodnjo očal PS VR2

Naše testiranje novih Sonyjevih VR očal PS VR2 smo dobro leto nazaj zapustili z mešanimi občutki, saj je podjetje v svoj nov izdelek resda vdelalo kvalitetne OLED prikazovalnike, ki so za povrh zmožni še naprednega tresenja in slediti premikanju vaših oči, a v udobje uporabnika ni bilo vloženega preveč truda, manjkale pa so tudi igre, ki bi bile specifično ustvarjene za to napravo.

Leto kasneje se situacija bistveno ni spremenila, saj Sony ni najavil nobene res velike igre, ki bi jo ustvarjal eden od njihovih lastnih studiev. Horizon Call of the Mountain tako ostaja edina večja ekskluziva, pojavljati pa so se začeli namigi, da morda Sony razmišlja o zgodnji upokojitvi te naprave.

Sony je sicer šest tednov po izidu najavil, da je v obtok šlo 600k kosov očal, od takrat pa o prodajnih številkah molči, čeprav lahko predvidevamo, da so v enem letu prodali vsaj milijon očal. A očitno je podjetje od PS VR2 zahtevalo veliko več: Eric Lempel, vodja globalnega poslovanja za SIE, je v intervjuju za Financal Times priznal, da je pričakoval večjo zahtevo igralcev po VR zabavi in da je PS VR 2 trenutno dokaj zahtevna kategorija njihovega biznisa.

Bloomberg zdaj poroča, da naj bi Sony povsem zaustavil proizvodnjo očal PS VR2, saj naj bi se do sedaj nabrala prevelika zaloga teh izdelkov, zaradi česar morajo najprej razmisliti, kako bi se znebili vseh teh kopij, ki nabirajo prah v skladiščih. Stvar ni poceni: pri nas se prodaja za 600 €, ob to pa morate prišteti še dejstvo, da za igranje nujno potrebujete tudi konzolo PlayStation 5, ki se vrti okoli cene 500 €. Novoprišlek mora tako odšteti dobrega jurja, ob tem pa bo dobil samo eno večjo ekskluzivo in kupček predelav in iger, ki so naknadno dobile podporo za VR: sem notri lahko prištejemo igri Resident Evil 4 in Village ter dirkačino Gran Turismo 7.

Vprašanje zdaj ostaja, ali bo tole samo začasna zaustavitev proizvodnje ali pa traja. Sony je sicer nazadnje napovedal podporo očal za PC, kar bi zagotovo odprlo trg za novo VR občinstvo, vendar pa datumsko ta prehod ni bil opredeljen, ob tem pa ni bila najavljena nobena večja ekskluziva.