So res pretekla že štiri leta, odkar nam je razvijalec Grinding Gear Games prvič predstavil nadaljevanje igre Path of Exile? Čas hitro mineva in to obdobje je bilo dovolj obsežno, da je v vmesnem času Blizzard na trg poslal igro Diablo 4 in vso pozornost akcijskih RPG-jev preusmeril nase, čeprav podpora po izidu ni bila bleščeča in se zdaj veliko igralcev pritožuje nad njihovimi idejami uravnoteženja igralnih razredov.
Pred kratkim se je odvil festival ExileCon, na njem pa je na oder stopil Jonathan Rogers – soustanovitelj studia Grinding Gear Games in z oboževalci podelil nekaj pomembnih novic.
Največja vest je gotovo dejstvo, da bosta igri Path of Exile in Path of Exile 2 po novem obstajali ločeno. Studio je namreč najprej nameraval original nadgraditi in se tako znebiti izvirnika, kar je storil Blizzard v primeru igre Overwatch 2. Vendar pa so med razvojem ugotovili, da je Path of Exile 2 preprosto narasel do takšne mere, da je to postalo nemogoče, hkrati pa bi tako ubili igro, ki jo ljudje še danes radi preigravajo.
Zato ste lahko brez skrbi glede vseh vaših nabranih zakladov, saj bodo ti še vedno naprej obstajali. Še več: razvijalec obljublja, da bodo nabavljene mikrotransakcije nato uveljavljene v obeh igrah, razen v specifičnih primerih, ko bo PoE 2 vseboval neko unikatno predmetovje.
ExileCon je izvrgel tudi nov napovednik, ki bolje predstavi nove razrede kot je denimo menih. Kakor lahko vidite iz napovednika bo akcija konkretna, okolica pa naravnost titanska. Čaka nas 600 različnih nasprotnikov, 100 šefov in kar 1.500 veščin, tako da bo tudi nadaljevanje omogočalo resnično unikaten razvoj lika.
Žal pa vsega tega ne bomo še tako kmalu igrali, saj ima Path of Exile 2 po novem zakoličen datum v juniju 2024.
Ena bolj norih govoric letošnjika tokrat prihaja iz strani Reddita. Bivši zaposleni razvijalca Virtuos Games se je odločil odpreti usta in razkriti pet projektov, ki še niso bili uradno napovedani, a na katerih naj bi te dni delal ta studio.
Med peterico je najbolj napredoval projekt s kodnim imenom “Altar”, za njim pa se skriva čisto prava in uradno podprta predelava igre The Elder Scrolls: Oblivion.
Oblivion je izšel leta 2006 in je imel pred sabo težko nalogo. Moral je namreč naslediti prejšnje poglavje Morrowind, ki ga igralci še danes opevajo za eno najboljših RPG izkušenj vseh časov in čeprav mu to ni povsem spodletelo, so bili igralci še vedno razočarani nad RPG mehanikami, ki so postale bolj preproste in samim svetom, ki ni bil tako magičen in raznovrsten kot v predhodniku.
Vendar pa je Oblivion še vedno imel svoje pluse in ti so bili dovolj izraziti, da naj bi Bethesda odobrila delo na uradni predelavi. Vsaj tako pravi bivši zaposleni studia Virtuos Games, ki je specializiran za predelave in trenutno dela na projektu Metal Gear Solid Delta. Pri tem je zanimivo, da je slednjo igro ravno tako predčasno razkril bivši zaposleni Virtuosa, ki je predelavo zapisal pod svoj LinkedIn profil in Konami je zadevo uradno potrdil dve leti kasneje.
Informacije glede Oblivion predelave so se včeraj pojavile na Redditu, a jih je nato avtor pobrisal, za povrh pa je izbrisal tudi svoj profil. A njegove besede nosijo nekaj teže, saj so ga moderatorji verificirali, tako da je očitno res delal za studio Virtuos Games.
Kar se tiče predelave naj bi to še vedno poganjal originalni pogon Gamebyro, vendar naj bi ta deloval v navezi s pogonom Unreal Engine 5. Gamebyro naj bi skrbel za fiziko in praktično vso vsebino, ki jo dostavi Oblivion, Unreal Engine 5 pa bi dostavil zgolj grafično podobo in animacije. Ta naveza bi delovala podobno kot tiste predelave iger Halo, kjer je igra tekla na dveh pogonih, med grafično podobo obeh pa si lahko kadarkoli preklopil s stiskom samo ene tipke.
Večino dela na predelavi naj bi bila narejena v Parizu, kjer tiči ena veja Virtuos Gamesa, pri izvedbi pa naj bi pomagal tudi podizvajalec Black Shamrock. Predelava naj bi izšla konec 2024 oziroma v začetku 2025, avtor pa ni prepričan, ali je to popolna predelava od temeljev navzgor ali pa samo manjša obdelava grafike.
Vse skupaj se sicer sliši malce predobro, da bi bilo res, saj Bethesda do sedaj še nikoli ni naredila kakšne večje predelave ali pa da bi kaj takšnega zaupala nekemu zunanjemu studiu. Vendar pa je po drugi strani Bethesda zdaj lastnina Microsofta in temu verjetno ni preveč všeč, da ena njihovih najbolj pomembnih franšiz počiva na rezervni klopi, medtem ko se Bethesda ukvarja s Starfieldom. Elder Scrolls 6 je sicer napovedan, a ga lahko verjetno pričakujemo šele enkrat 2028, kar je praktično že meja za naslednjo generacijo konzol.
Ne ostane nam drugega kot čakanje. Hmm, Gamescom se bo zgodil že čez dobre tri tedne in Microsoft je napovedal svojo udeležbo in kdo ve, kakšna presenečenja tam skrivajo za nas. Tudi če se vse skupaj izkaže za laž, bomo leta 2025 dobili vsaj neuradno predelavo iz strani modderjev, saj bo tistega leta zaživel Skyblivion, ki bo kampanjo Obliviona prenesel v bolj moderen pogon Skyrima.
Med časom pandemije je Final Fantasy 14, kljub svojim letom, postal eden najbolj obleganih MMO-jev in popularnost je narasla celo do te mere, da je založnik takrat za nekaj časa onemogočil nove registracije in tako vsaj začasno olajšal breme na strežnike. Stvari so se od takrat vrnile na normalno raven, založnik pa je včeraj napovedal kup novic, ki kažejo na svetlo prihodnost tega MMO-ja.
Najbolj pomembna je zagotovo najava povsem svežega dodatka Dawntrail. Zanj smo dobili dražilnik, ki je sicer dokaj dolg, a ne pokaže igranja. Je pa producent Naoki Yoshida naknadno razložil, da bo tale dodatek s sabo pripeljal kup zanimivosti. Skočili bomo v novo regijo Tural, ki bo za naše like služila kot nekakšen dopust od vsega klanja in opravljanja nalog. Seveda pa priložnosti za počitek ne bo veliko, saj se bomo kmalu ujeli v politiko Scionov, ki želijo izvoliti novega vodja, pri temu pa bomo mi igrali pomembno vlogo.
Čakajo na nove temnice, oprema in šefi, dodatek pa se bo osredotočal tudi na love za zakladi, zaradi česar vse skupaj pridobi rahel gusarski pridih.
Vse to bomo spremljali ob lepši grafični podobi, saj bo Dawntrail izšel skladno s posodobitvijo 7.0, ta pa s sabo prinaša tudi nadgradnjo grafike. Oklepi se bodo zdaj bolj verno svetlikali, obrazi NPC-jev pa bodo zdaj bolj podrobni. Grafična prenova bo doletela tudi starejšo vsebino, a to se bo zgodilo postopoma in vsi liki ne bodo prenovljeni istočasno, tako da bo svet Eorzea vsaj nekaj časa nosil novo in ostarelo podobo.
Yoshida: We are commited to working with Xbox going forward. Let's shake hands. pic.twitter.com/pSCsoKHasU
Square Enix je najavil še dve večji novici. Prva se tiče vseh tistih, ki bi se radi lotili preigravanja te igre, a jim je žal odštevati mesečno naročnino. Za takšne igralce je že dlje na voljo brezplačni preizkus, ki pa je naravnost ogromen, saj vključuje celotno originalno kampanjo in dodatek Heavensward. To obsega desetine ur vsebine, ta pa bo zdaj postala še bolj obsežna, saj bo brezplačen postal tudi dodatek Stormblood. Vaš lik boste lahko tako brez porabljenega evra lahko prepeljali vse do stopnje 70, za kaj več pa bo treba skočiti v razširitev Shadowbringers, to pa bo zahtevalo mesečno naročnino. Stormblood bo brezplačen postal skupaj s prihodom posodobitve 6.5, ki naj bi prispela še enkrat letos.
The #FFXIV Free Trial will be further expanded to include Stormblood, arriving alongside the release of Patch 6.5! pic.twitter.com/IWp9OlBZQy
Square Enix je stopil v partnerstvo z Microsoftom in ponosno najavil, da bo Final Fantasy 14 prispel tudi na konzoli Xbox Series S in X, s podporo za ločljivost 4K. Ta prehod se bo zgodil enkrat naslednje leto, medtem ko bomo dodatek Dawntrail na vseh platformah igrali poleti 2024.
Nekaj dni nazaj smo pisali o temu, da bo grozljivka Žaga še letos dobila svoj deseti del, založnik Lionsgate Movies pa nam je včeraj postregel s prvim napovednikom.
Že ob najavi projekta je bilo znano, da se v vlogo Johna “Jigsaw” Kramerja vrača igralec Tobin Bell, ki bo tokrat, tako kot je bilo v prvih filmih, igral osrednjo vlogo, okoli katere so se nato razpletali vsi drugi dogodki. Tobin je mojstrski igralec in samo to, da se je odločil za sodelovanju pri filmu je bil dober znak, da se morda Žaga spet vrača na svoje kvalitetne začetke, to tezo pa je zdaj prvi napovednik samo še dodatno utrdil.
Dogajanje bo umeščeno med prva dva filma, Jigsaw pa se je v teh ukvarjal z osebnimi problemi, saj so mu zaradi neozdravljivega raka šteti dnevi. Odpravi se na eksperimentalno zdravljenje v Mehiko, ki je videti legitimno, a ko se John zbudi iz narkoze izve, da mu raka sploh niso odstranili. Vse skupaj je bila prevara, ki pa je naš antiheroj ne namerava požreti brez da ne bi najprej dobil svojo dozo maščevanja. S pomočjo partnerke Amande ugrabi celotno prevarantsko ekipo, ki vključuje tudi glavno zdravnico, nakar jih vse skupaj spravi na kup in jim na pot postavi smrtonosne pasti, ki so skozi leta postale štempelj te serije grozljivk.
Napovednik je odlično režiran, saj lahko vidimo nekaj pasti, a ne vseh njihovih posledic. Te bomo izvedeli samo ob ogledu filma, kar je pravilen pristop, saj dandanes čisto preveč grozljivk in trilerjev že predhodno razkrije vse svoje čare, zaradi česar imaš nato bolj malo razlogov, da bi obiskal kino. A že iz teh kratkih kadrov lahko vidimo, da bo kri tekla v potokih, saj ujete prevarante čakajo stvari kot je lomljenje prstov in vrtanje s svedrom v svojo lastno lobanjo, za eno past pa bo treba v posodico natočiti dovolj krvi, preden se bo ta deaktivirala. Nekaj skrbi je sicer povzročalo dejstvo, da bo Tobin igral isto vlogo kot 20 let nazaj in da bodo morda producenti morali uporabiti kakšno tehniko pomlajevanja. Skrbi so bile odveč, saj se je igralec očitno tako dobro postaral, da v bistvu niti ne vidimo kakšne blazne razlike, pa čeprav jih danes šteje že 80.
Kriki bolečin bodo kinodvorane začeli prevevati že 29. septembra.
Od novega poglavja franšize Assassin’s Creed nas ločita samo še dva dobra meseca, a če ste morda upali na novo polno poglavje, ki vam bo za preigravanje vzelo stotine ur, potem znate biti razočarani. Založnik Ubisoft je že dolgo nazaj napovedal, da bo Assassin’s Creed Mirage manjši naslov, ki se bo trudil vrniti h koreninam serije. To s sabo prinaša tudi bolj fokusirano igralno izkušnjo, tako bo tudi mapa manjša in naj bi bila primerljiva s Parizom iz igre Unity.
Vendar pa vse do sedaj nismo vedeli, koliko manjšo izkušnjo za nas pripravlja Ubisoft. Navsezadnje so zaradi pritožb glede glomaznosti zadnjih Assassin’s Creedov za Valhallo obljubljali, da bo ta manjša od prejšnjih delov Origins in Odyssey, a je zadeva bila na koncu še večja. Vendar pa bo Mirage očitno držal obljube, saj je vodilni producent Fabian Solomon v intervjuju navrgel, da bo igra za en skozihod zahtevala samo dobrih 20 ur.
V intervjuju s francoskim YouTuberjem Julienom Chièzejem je Fabian navrgel, da so igralci v internem testiranju konec doživeli med 20 in 23 urami. Vendar pa to ne pomeni, da so se striktno držali samo glavne zgodbe in zavrgli vse stranske opravke, saj je Fabian k temu dodal, da so tisti, ki so postorili vse kar igra ponuja, konec ugledali pri nekje 30 urah.
Takšne igralne ure bi pri prejšnji trojici Assassin’s Creedov igralca pripeljale do nekje četrtine glavne zgodbe, tako da bo Mirage očitno res presneto manjši naslov in zanimivo bo videti odziv igralcev, ki založnika že dalj časa pozivajo, naj malce zmanjša obsežnost Assassin’s Creedov, saj se objektivi kmalu začno ponavljati, igralci pa nato obupajo nad igranjem.
Assassin’s Creed Mirage izide 12. oktobra – na PC-ju ga bomo lahko igrali samo preko trgovin Ubisoft Connect in Epic Games, medtem ko Steam verzija zaenkrat še ni bila napovedana.
Razvijalec FromSoftware je s prvim Dark Soulsom naredil večji pretres igričarske scene in nato skupaj z nadaljevanji vzpostavil povsem nov žanr, ki mu danes rečemo Soulslike. Igralno formulo je od takrat samo še nadgrajeval in jo do najvišje stopnje pripeljal v Elden Ringu, konkurenca pa ga vse od takrat poskuša dohiteti, a največkrat se zaradi neizkušenosti vsi ti poskusi končajo klavrno.
Največ možnosti za uspeh imajo tisti, ki za podlago vzamejo originalno formulo in na njej potem poskušajo vsaj malo inovirati. Nekaj takšnega je uspelo razvijalcu Gunfire Games, ki je leta 2019 spočel igro Remnant: From the Ashes, to pa bi lahko enostavno opisali kot Dark Souls s puškami. Vendar pa Remnant ni inoviral samo pri boju, ampak tudi pri sestavi stopenj, saj je te prepustil generatorju, ki je vsakemu igralcu pričaral samosvoje oblikovane stopnje, zaradi česar igralna izkušnja pri nobenem preigravanju ni bila enaka.
Igralna formula ni bila popolna, a je bila dovolj dobra, da je Gunfire Games brž začel delati na drugem delu. Ta je po relativno kratkem razvojnem ciklu izšel in je dober primer nadaljevanja: ohranjena izvirna igralna formula, ki pa je nadgrajena z vsemi lekcijami, ki se jih je razvijalec naučil pri izdelavi prvega dela.
Razvojna ekipa: Gunfire Games Založnik: Gearbox Publishing Platforme: PC, PS5, XSX Nakup: Steam Datum izida: 25. julij 2023 Igrano na: PC
VIDEO RECENZIJA
Remnant 2 je skoraj direktno nadaljevanje prvega dela, čeprav boste tokrat nastopali v povsem novi vlogi. Poznavanje zgodbe iz preteklika ni potrebno, čeprav vam bo igra tekom kampanje navrgla nekaj referenc na prvi del, v katerem smo spoznali, da je svet padel v postapokaliptično preživetje in da je Zemljo naselila neka tuja čudna rasa, znana kot The Root.
Čeprav je štorija prisotna, razvijalec v njo ni vlagal kaj preveč napora in to je jasno že od začetka. Po kratkem uvodu s partnerko Cass najdete skupino preživelih, nakar se odpravite v zatočišče Ward 13. To bo služilo kot vaša glavna baza operacij in čeprav ste totalni novinec, kar naenkrat vsi ti ljudje, ki so očitno tu že dolgo časa, vse upe za odrešitev polagajo v vas. Celo vodja kampa vas po dveh stavkih odpelje na skupno misijo, kjer odkrijeta oživeli rdeči kristal, nakar ga ta posrka vas, zraven pa pospravi še talentirano bojevnico Clementine. To je vaša prva večja misija, saj morate par odrešiti in se zato seliti med različnimi svetovi, ki jih obiskujete preko rdečega kristala. Vse to se zgodi hitro, v roku slabe ure in dogodki nimajo za sabo neke prave logike. Igra v uvodu veliko pozornosti nameni vaši spremljevalki Cass, ki je očitno nekaj bolna, a ko enkrat oba prispeta v Ward 13, ženska postane popolnoma nepomembna, igra pa jo označi samo za generičnega trgovca.
Zgodba sicer ni nič posebnega, a vseeno lahko čvekamo z nekaterimi liki in poizvemo o zgodovini sveta.
K sreči je igralna izkušnja veliko bolj zanimiva. Temelji sicer ostajajo enaki kot v predhodniku: na sebi lahko nosite eno glavno ter eno stransko orožje, oboje pa lahko nadgrajujete v domači bazi in to preko surovin, ki jih najdete po svetu. Drugi del k vsemu temu doda veliko bolj podrobno opremljanje lika, ki mu zdaj preko pridobivanja izkušenj nadgradite veščine, nataknete prstane ter se zraven ubadate tudi z natikanjem različnih oklepov, ki jih lahko med sabo tudi mešate. Pri vsem tem je treba upoštevati statistike, ki so sicer pri samem izboljševanju pritiklin našega junaka nekam revne, saj se določene stvari merijo v procentih tipa 1 % večja možnost za kritikalca, zato se ta vidik čuti nekam neizpopolnjen.
Veliko večjo vlogo tako igrajo prstani, ki lahko prinesejo s sabo konkretne nadgradnje in vplivajo na samo igranje. Bonusi vam zvišajo odpornost na poškodbe ali pa omogočijo boljše zdravljenje, obstajajo pa tudi zanimivosti, kot je denimo obnavljanje zaloge zdravja med šprintom. Že takoj na začetku boste sicer izbrali igralni razred, ki s sabo prinaša tudi unikatne veščine, a med stopnjevanjem lahko tudi te menjate, pri stopnji 10 pa lahko osnovnemu razredu priklopite še veščine drugega razreda in si tako ustvarite res unikatnega junaka.
Ward 13 je vaša domača baza, kjer vam bodo NPC-ji pridno nadgrajevali opremo.
Poanta Remnanta 2 je dejstvo, da igralna izkušnja ni za nobenega enaka in pri enem preigravanju ne boste izkusili vse vsebine. Tako kot v prvem delu tudi dvojka vse stopnje naključno generira, a tokrat se naključno zvrsti tudi potek zgodbe skozi osnovno kampanjo. Takoj po uvodnem delu vas igra lahko odvrže najprej na gozdnati planet Yaeshe ali pa se znajdete sredi mesta Losomna, ki po favni spominja malce na Bloodborne. Vsaka od teh stopenj ima nato spet naključno generirane stopnje, ki so drugačne za vsakega igralca, skupaj s postavitvijo sovražnikov in mini šefov. Ta naključna generiranost stopenj je v originalu pričarala spodobne mape, ki pa so se sčasoma začele ponavljati. Drugi del deluje na isti princip, a je oblikovanje okolice bolj unikatno in ga je zato veselje raziskovati. Računalniški algoritmi sicer še vedno ne morejo nadomestiti človeške roke, ki nato finomehanično razporedi vsak element posamezne temnice, vendar pa je kljub temu tu rezultat impresiven in ne deluje tako umetno kot je bilo to v originalu.
Sprehajanje skozi stopnje sledi dokaj tipični soulslike formuli. Čakajo vas na pol odprte mape, ki so zdaj zahvaljujoč 3D mini mapi veliko bolj pregledne. Nakar boste naleteli na sovražnike, ki jih je treba čimprej iztrebiti, to pa boste najbolj efektivno naredili preko streljanja v jasno označene točke ranljivosti. Napadalci so dovolj raznovrstni, da bo treba velikokrat vsaj malce zamenjati taktiko, s strelivom pa bo treba delati preudarno, tako da pištolo izrabimo za šibkejše, a množične sovrage, medtem ko tisto večjo pokalico prihranimo za večje barabe. Pri igralni izkušnji veliko vlogo igra tudi zvok: poseben zvočni učinek naznani, da je se nekje pojavil nov val napadalcev ali pa da je nekje rodil mini šef, zaradi česar je čas, da se umaknete na varno in pripravite na težji spopad.
Poleg streljanja temnice vsebujejo tudi uganke ter kar nekaj skrivnosti, ki jih bodo odkrili samo največji pozorneži.
Težavnost je konkretna in Remnant 2 vam jih ponudi več stopenj. Svetujem vam, da si na začetku izberete najnižjo, saj boste tudi pri tej pogosto umirali, lahko pa težavnost spremenite tudi naknadno. Višje stopnje so rezervirane za preigravanja, ko ste že nabrali nekaj opreme in stopenj, zaradi česar je predvsem začetek presneto naporen in rezultira v celem kupu smrti. Zaloga zdravja je omejena in vsake toliko boste naleteli na kakšno shranjevalno točko, ki vam obnovi zdravje in strelivo, a obenem obnovi vse že pobite nasprotnike. Vendar pa so te točke dokaj redke in predvsem na začetku sem redno crkoval in nato moral stopnjo začeti praktično od začetka.
Kot vsaka prava soulslike izkušnja ima tudi Remnant 2 svoje šefe. Ti so večinoma dobro zamišljeni in so navadno pravi titani, za razliko od prvenca pa ponujajo unikatne spopade, tako da vsak od njih zahteva svoj pristop. Večino boste še vedno porazili s praznjenjem svinca v njihove občutljive točke, a najdejo se tudi posebneži, kot so denimo ogromne kocke v labirintu, ki zahtevajo pametno umikanje in streljanje.
Omogočeno je tudi sodelovalno igranje, kjer se v vašo partijo lahko povežejo trije dodatni igralci. S tem igra seveda postane lažja, a vseeno je potrebna koordinacija, saj takrat nasprotniki postanejo bolj vzdržljivi. Remnant 2 sicer lahko igrate tudi povsem samotarsko, vendar pa takrat ne boste izkusili čisto vse vsebine, saj nekatere uganke zahtevajo vsaj dva igralca.
Grafično je tole čudovit izdelek, a kaj, ko tako trpi optimizacija.
Grafično je zadeva spektakularna, kar ni čudno, saj je tole ena prvih iger, ki je zgrajena na pogonu Unreal Engine 5 in izkorišča njihov sistem izrisovanja Nanite. Zaradi tega je bila meja izrisovanja vedno perfektna, a optimizacija zahteva dodatno delo. Na grafični kartici RTX 3070 pri ločljivosti 2560 x 1440 zadeve nikakor nisem mogel zakleniti na 60 sličic na sekundo, včasih pa so se pojavili padci globoko pod sprejemljivo mejo delovanja. Vse to se je dogajalo ob vključenem DLSS-u, brez te tehnologije pa zadeva bržkone ne bi sploh bila igralna.
Remnant 2 me je s svojim izboljšavami glede na original resnično presenetil in po dolgem času smo spet dobili soulslike izkušnjo, ki se upa dostaviti nekaj novega. Minusi sicer obstajajo in res upam, da bo razvijalec sčasoma popravil vse težave z optimizacijo, ki težave dela tudi na konzolah. Gunfire Games je spet dokazal, da v svojih vrstah skrivajo veliko talenta in res upam, da jim je uspeh te igre vlil dovolj poguma, da se spravijo oživeti tudi serijo Darksiders, ki je ravno tako kazala potencial, ki pa ni bil povsem realiziran, z novimi izkušnjami pa bi znal biti Darksiders 4 stvar obveznih preigravanj.
Igra The Simpsons: Hit and Run danes šteje že 20 let, v dveh desetletjih pa si je ta naslov prislužil že nekakšen legendaren status. Če boste na Redditu naleteli na temo z naslovom: “Katera igra si po vašem najbolj zasluži predelavo?” bo verjetno prva stvar, ki bo omenjena, ravno igra The Simpsons: Hit and Run.
Gre za zagotovo najboljši naslov, ki je bil narejen po licenci Simpsonovih zato niti ni čudno ,da oboževalci ves čas že vzklikajo po predelavi ali pa nadaljevanju. Vendar pa zadeva ni tako preprosta: IGN se je leta pogovoril s Simpsonovim piscem Mattom Selmanom in ga povprašal po predelavi, ta pa je odgovoril, da je ta sicer mogoča, a ima veliko težav z licencami. Igro je 20 let nazaj spočel razvijalec Radical Entertainment, založil pa jo je Activision. Dandanes si pravice do licence Simpsonov lasti Disney, tako da bi iz legalnega vidika vse skupaj zahtevalo kar nekaj truda, preden bi bila odobrena uradna predelava.
K sreči pa so tu vedno modderji in eden najbolj pridnih sliši na ime Reuben “Reubs” Ward. Ta se je lotil natančnega poustvarjanja originalne igre znotraj pogona Unreal Engine 5, pred kratkim pa je projekt razglasil za dokončanega in na spletu objavil malce daljši igralni posnetek.
Zadeva je videti kot konkretna nadgradnja originala, a ima eno pomanjkljivost: za igranje ni na voljo in tudi nikoli ne bo bila. Matt se namreč noče zaplesti v legalne težave z Disneyjem, zato predelave ne bo nikoli ponudil v prenos za igranje.
Tako nam ne preostane drugega kot pa gledanje igranja na YouTubu in sanjarjenje o potencialni uradni predelavi ali pa da nekdo da zeleno luč za izdelavo nadaljevanja. Na žalost je igra tako zastarana in zavita v licenčne težave, da originala ne najdemo na nobenem digitalnem servisu z igrami, kar je škoda, saj še danes izgleda dobro in bi bila perfektna za igranje na Steam Decku. Tako vam ne ostane drugega kot pa emulacija konzolnih verzij, saj je igra izšla tudi za konzoli GameCube in PlayStation 2.
Ah, Max Payne 3. Tretji del ene mojih neljubših franšiz danes šteje že več kot 10 let in v tej trilogiji velja za najbolj sporen del. Za razliko od prvih dveh poglavij je tretji del spočel razvijalec Rockstar, ki je leta nazaj pravice do franšize odkupil od originalnega finskega razvijalca Remedyja, nakar so Američani ustvarili svojo interpretacijo slavnega zamorjenega detektiva, ki se je tokrat mudil znotraj Brazilije.
Max Payne 3 je bil daleč od slabe igre, a preprosto je bila sončna Brazilija prevelik odmik od oblačnega, mestoma zasneženega New Yorka, ki nam je prvi dve igri ravno zaradi svoje lokacije tako priljubil. Tretji del dejansko vsebuje kratko sekvenco, kjer se spet vrnemo v ameriško velemesto in tisti kratki izsek igre nam pokaže, kako bi se preigraval starošolski Max Payne, ki je preoblečen v bolj moderno grafično podobo.
Modder AlexSavvy je zdaj v tretji del vnesel še nekaj pridiha nostalgije. Glavnemu junaku je namreč zamenjal obraz in stas s tistim, ki smo ga videli v originalni igri. Max Payne je skozi trojico iger šel čez prav toliko transformacij, a moj najljubši obraz je še danes zagotovo tisti, ki smo ga videli v originalu. To niti ni presenetljivo, saj za originalnim obrazom stoji Sam Lake, vodja studia Remedy Entertainment, ki je bil preprosto idealen za to vlogo.
AlexSavvy ni samo prenesel njegovega obraza, ampak je poskrbel tudi za pravilne obrazne animacije, Max pa je tudi malce shujšal in je tako bolj podoben modelu iz prve igre. Modder je k vsemu temu dodal še različne frizure, ki se skozi igro spremenijo večkrat, tako da je za navidez tako preprosto modifikacijo bilo narejenega kar precej dela.
Mod si lahko prenesete na naslednji povezavi, z njim pa se ni pametno povezovati v večigralske obračune.
Franšiza Max Payne počiva že več kot desetletje, a k sreči se bo kmalu dvignila iz pokoja. Ker Rockstar Games dandanes dela samo še vsebino iz GTA-jev je za delo zagrabil originalni ustvarjalec Remedy Entertainment, ki trenutno dela na predelavi prvih dveh iger.
Realnočasovne strategije lahko dandanes naštejemo na prste mizarjeve roke, če pa bi te igre radi izkusili znotraj vesoljske črnine pa se izbira še bolj skrči. K sreči se vedno lahko vrnemo v pretekle čase, ko je bil ta žanr naslovov bolj popularen in se je nekaj časa kosal celo s prvoosebnimi streljankami, vsake toliko pa kakšno od legend predelajo v moderno preobleko in ravno to se je leta 2015 zgodilo za dvojec vesoljskih strategij Homeworld.
Prvi del je originalno izšel leta 1999 in hitro pridobil legendarni status, ki ga je nato drugi del leta 2003 samo še nadgradil. Obe igri je izdelal priznani razvijalec Relic Entertainment, studio, ki je že takrat kazal neizmerno veliko talenta, tega pa so nato izkoristili za izdelavo celega kupa naknadnih strategij kot so Warhammer 40.000: Dawn of War, Company of Heroes in Age of Empires 4.
Pravice do franšize je leta 2013 kupil Gearbox Software, ta pa je nato izdal predelavi iger Homeworld 1 in 2, pod zbirko Homeworld Remastered Collection. In ravno to zdaj založnik Epic Games podarja povsem brezplačno vsakemu, ki namerava obiskati sledečo povezavo in si kolekcijo, ki navadno stane dobrih 30 €, dodati v svojo knjižnico in jo tam za vedno obdržati.
Zbirka Homeworld Remastered Collection vsebuje predelavi prvih dveh iger, hkrati pa v paketu najdete originalna naslova, tako da tehnično gledano v zbirki prejmete štiri igre. Sicer nekega pravega razloga za preigravanje izvirnikov ni, saj so predelave naravnost odlične: Gearbox je ohranil vse originalne igralne mehanike, nekaj teh pa je iz drugega dela prenesel tudi v prvo poglavje. Hkrati je bila grafična podoba lepo nadgrajena, vendar pa se vizualni stil ni spremenil in je ohranil duh izvirnikov.
Kljub temu, da je tole kolekcija, čisto vsi naslovi vanj niso zajeti. Manjka denimo polnadaljevanje Homeworld: Cataclysm, ki ga ni izdelal Relic, ampak takratni založnik Sierra, ker pa je bila izvorna koda izgubljena je umanjkala tudi uradna predelava. Prav tako manjka ločena strategija Homeworld: Deserts of Kharak, ki je izšla leta 2016, izdelal pa jo je razvijalec Blackbird Interactive.
Gearbox je sicer že davno naročil izdelavo pravega tretjega dela, delo na njemu pa je naložil Blackbird Interactivu, a projekt je ogromen in je doživel že več zamud. Sprva bi moral iziti že lani, a je bil nato zamaknjen v 2023, zdaj pa ga pričakujemo v 2024.
Homeworld Remastered Collection, bo skupaj z igro Severed Steel, brezplačno na voljo do 3. avgusta, nakar bosta ponudbo zamenjali igri Bloons TD 6 in Loop Hero.
Prejšnji mesec so nenadoma zacvetele govorice, da se razvijalec Rockstar Games pripravlja za predelavo igre Red Dead Redemption iz leta 2010, ki je izšla na konzolah PlayStation 3 in Xbox 360, kljub svoji popularnosti in dejstvu, da je Rockstar naknadno izdelal nadaljevanje, igra nikoli ni doživela predelave za moderne sisteme, na PC-ju pa jo lahko preigravamo zgolj preko emulatorjev.
Največji povod za govorice je bila korejska komisija, ki je novemu vnosu za igro Red Dead Redemption podelila nove starostne oznake in klasifikacije, ki so ločene od originalne igre. Korejci so na ta način že večkrat predčasno izdali podatke o nenapovedanih naslovih, ki so jih nato sledile uradne najave.
Rockstar's new site update, live an hour ago, added a new reference within the games list.
Včeraj pa so se pojavile nove informacije, ki tokrat izvirajo iz strani samega Rockstarja. Vedno čuječi Tez2 je na Twitterju podal informacije o prenovljeni strani razvijalca Rockstar Games, ki je za igro Red Dead Redemption naložila novo sliko, to pa označila s kodnim imenom RDR1RSP. Ta oznaka bi lahko pomenila Red Dead Redemption 1 Rockstar Presents, kar bi bil samo daljši naslov obstoječe igre, a čisto možno je tudi to, da ime pomeni Red Dead Redemption 1 Remake/Remaster Single Player.
Možno je, da Rockstar samo posodablja spletno stran in želi vse igre spraviti pod enako poimenovanje Rockstar Presenets in se vsi slinimo brez razloga. A po drugi strani bi bilo to presneto veliko naključje, da se je po korejski starostni oznaki Rockstar ravno zdaj odločil prenavljati stran več kot 10 let starega naslova.
Da Rockstar morda res prenavlja to svojo starejšo igričarsko klasiko je na nedavni podcast epizodi Sacred Symbols potrdil tudi Colin Moriarty – bivši urednik spletne strani IGN. Colin je v epizodi povedal, da je na lastne oči videl obstoj predelave in da sam verjame, da bo ta najavljena enkrat v avgustu. Prenova spletne strani je dober pokazatelj, da se Rockstar pripravlja na večjo napoved, ki bi se lahko zgodila v prihajajočih tednih.
Vprašanje ostaja kakšno točno predelavo lahko pričakujemo. Po eni strani verjetno Rockstar ne želi v takšen projekt vnesti preveč proračuna, saj je ekipa zaposlena z delom na GTA 6 in bi tako lahko dobili samo nadgradnjo originala, ki bi vsebovala podporo za višje ločljivosti in novejše konzole ter PC. A po drugi strani si morda želi razvijalec popraviti vtis zaradi slabih predelav GTA trilogije in bi znal prvi del prenesti v pogon dvojke, kar bi bil večji podvig. Morda zna razvijalec narediti nekaj v slogu Naughty Doga in njegove predelave igre The Last of Us, le da bi v primeru Red Dead Redemptiona Rockstar moral še malce prilagoditi vsebino in bolje povezati dogodke obeh iger – dvojka je v bistvu preddel prvega dela, a protagonist John nikoli ne omeni Arthurja, glavnega junaka drugega poglavja.
Ostane nam samo ugibanje in čakanje, če nas morda Rockstar res s čim preseneti že naslednji mesec.
Založnik CI Games dela na nadaljevanju igre Lords of the Fallen 2014, ki se po novem imenuje zgolj Lords of the Fallen, že celo večnost in mnogo igralcev se je že od začetka spraševalo, zakaj v ta projekt vlaga tako velik proračun. Original je bil namreč med igralci slabo sprejet, saj se je preveč zgledoval po igri Dark Souls, dostavil pa bolj nerodno igralno izkušnjo.
Vendar pa je CI Games kljub temu vztrajal, vmes menjal razvijalce in je zdaj projekt pripeljal do točke, da lahko gledamo daljše igralne napovednike. In presneto, če ni zadeva z vsakim videom bolj impresivna. Novi razvijalec HEXWORKS se sicer še vedno malce preveč zgleduje po studiu FROMSOFTWARE – nova igra kopira vizualne elemente Elden Ringa, vendar pa je boj videti hudo napreden, animacije ter grafična podoba pa svojega idola na marsikakšnem mestu celo prekašajo.
Pri Soulslike igrah se največkrat zaplete pri boju, ki je preprosto premalo izpopolnjen ali pa mu manjkajo napredne animacije, tako da ples mečev in ogromnih zamahov šefov ni vedno pošten, saj igra včasih preprosto ne upošteva zakonov fizike. Lords of the Fallen je videti na tem mestu izjemno napreden, saj v igralnem posnetku vidimo več spopadov z nasprotniki, vsi naši udarci pa so videti, kot da za sabo nosijo pravilno težo. Tako imamo na izbiro bojevnike, ki bodo z dvoročnimi meči tresli tla in bolj lahke zmikavtske razrede, ki napadajo hitro in se lahko tako tudi urno izmikajo napadom. Animacije pri vsem temu ne zaostajajo, tako da nismo videli nobenega primera, kjer bi ob boju naš lik “drsal” po svetu, da bi le lahko ujel ustrezno animacijo udarca ali izmika.
Potem je tu še vizualni dizajn. Med igranjem bomo lahko preklapljali med dvema svetovoma Axiom in Umbral in to preko posebne svetilke. Včasih bo skok v drugo dimenzijo posledica smrti, spet drugič bo treba okolico razsvetliti, saj se nam bo samo tako odprla nova pot naprej. Morda znamo iz tega izgotoviti tudi kakšno uganko, kar je denimo nekaj, česar Elden Ring ne vsebuje.
Najbolj navdušijo šefi, ki so naravnost groteskni in mestoma spominjajo na nakaze, ki bi jih pričaral Bloodborne. Na tem mestu še posebej navduši zadnji šef v videu, ki ima čisto preveč rok, te pa mu celo štrlijo iz ust, boj z njim pa bo očitno pravi spektakel.
Če bo šlo vse po planu zna Lords of the Fallen pošteno presenetiti in morda je tole celo kandidat za eno najboljših iger leta. Izid je načrtovan za 13. oktober, na Steamu pa lahko zadevo prednaročite po ceni 60 €.
Za nami je teden pestrega vremenskega dogajanja. Nevihte so se vrstile ena za drugo in napovedi so bile tako intenzivne, da se je celo začelo napovedovati tornade. Uničujoči vrtinci so sicer značilni za ameriške ravnine, a pojavljajo se tudi po Evropi – sosednja Italija jih je imela kar nekaj, najbolj pogosti pa so v Združenem kraljestvu.
Pojav tornada opazovalcu hitro nažene strah v kosti, obstajajo pa ljudje, ki preprosto obožujejo adrenalin lova na te ekstremne vremenske pojave. Ti pogumneži se imenujejo lovci na tornade, igra Twisted pa bo poskušala njihovo izkušnjo prenesti v digitalno obliko.
Twisted je Roblox igra, na kateri delata dva razvijalca, oba pa sta velika zaljubljenca v tornade. Za mesto dogajanja sta si izbrala izmišljeno deželo Keysoto, kakšne zgodbe pa tule ne boste ugledali. Vse je namreč usmerjeno v lov za tornade, zato se boste strpali v avto in nato preko doppler radarja iskali supercelične nevihte, ki imajo potencial za tornade. Ko tega enkrat zapazimo je čas za lov in naša naloga se bo tornadu čim bolj približati, a hkrati bo treba paziti, da nas vrtinec ne ujame v svoj objem.
Igra grafično izgleda špartansko, vendar pa je fizika videti na mestu in tornadi so kljub enostavni podobi videti dokaj strašljivi. Twisted je celo pritegnil pozornost enega najbolj slavnih lovcev na nevihte Reeda Timmerja, ki je izumitelj vozila Dominator, to pa je prav poseben štirikolesnik, ki je ustvarjen za prestrezanje teh groznih vrtincev in zna preživeti tudi tiste najhujše vetrove, čeprav testa v F5 tornadu še ni preživel.
Twisted najdete na naslednji povezavi, igra pa je zaenkrat še v beta stanju. Razvijalci ves čas izdajajo nove posodobitve – zadnja je denimo predelala mapo in vključila bolj realistično fiziko predmetov glede na njihovo oddaljenost od smrtonosnega vrtinca. Fiziko nameravajo še izpopolnjevati, vse to preračunavanje pa zahteva kar močan procesor, zaradi česar razvijalec opozarja, da končna verzija igre ne bo delovala na podhranjeni strojni konfiguraciji.
Tretji del sage Baldur’s Gate se nezadržno približuje in ker bo razvijalec Larian spočel direktno nadaljevanje zgodb iz prvih dveh delov, se je mnogo igralcev začelo ozirati po preigravanju teh dveh RPG klasik, ki jih je dve desetletji nazaj spočel BioWare.
Kot ostareli ljubitelj RPG-jev, ki je drugo igro preigraval praktično ob njenem izidu vam lahko zaupam, da je Baldur’s Gate 2 fantastična izkušnja, ki pa se ji seveda poznajo leta. Prvi del sem dokončal samo enkrat in to daleč po originalnem izidu in čeprav je tudi enka dobra igra, je jasno, da je BioWare pri njej nekatere zadeve še testiral in jih do konca realiziral šele v drugem delu.
Tako Baldur’s Gate 1 kot Baldur’s Gate 2 sta kasneje dobili predelavi Enchanced Edition iz strani razvijalca Beamdog, ta pa je obe igri optimiziral za sodobne sisteme ter igri celo prenesel na konzole ter mobilne naprave. Dvojec iger lahko dandanes tako preigravamo na praktično vseh sistemih, spletna stran Fanatical pa trenutno drži razprodajo, ki vsebuje paket teh dveh iger, obe igri pa si lahko pridobite za vsega 3,19 €.
To je res drobiž, iz katerega boste potegnili desetine ur kvalitetne RPG zabave, prav tako pa se boste tako dobro pripravili za izid tretjega dela, ki bo s sabo prinesel tudi nekatere osebe iz prvih dveh poglavij. Ob nakupu boste dobili ključ, ki ga lahko aktivirate na Steamu. Vendar pa je ponudba zelo omejena in splača se pohiteti, saj akcija poteče že danes, 27. julija ob 17.00.
Če ste morda popuste zamudili, bodite brez skrbi. Tudi spletna stran Humble Bundle ponuja svoj paket znižane RPG zabave, imenovan Baldur’s Gate and Beyond. Ta je malce dražji, a hkrati ponuja veliko več vsebine. Za minimalni znesek 10,88 € dobite v paketu pravo poplavo RPG iger, te pa vsebujejo igri Baldur’s Gate 1 in 2 ter hkrati dodatek Siege of Dragonspear, ki ga je razvijalec Beamdog razvil za prvi del.
A Humble Bundle ponuja še nekatere druge klasike. Tu sta denimo igri Planescape: Torment: Enhanced Edition, za katero nekateri še danes prisegajo, da ima najboljšo štorijo v katerikoli videoigri in Icewind Dale: Enhanced Edition, ki formulo Baldur’s Gate iger preseli na sever in da večji poudarek na boj. Hkrati boste prejeli še dostop do igre Neverwinter Nights: Complete Adventures, ki jo je prav tako predelal Beamdog, ta naslov pa D&D pustolovščine preseli v 3D obliko. Paket zaokrožuje še igra Pathfinder: Wrath of the Righteous, ki jo mnogi označujejo za sodobnega naslednika Baldur’s Gate iger. Tudi ključi za te igre se aktivirajo na Steamu, tako da boste vso RPG zabavo imeli pod eno streho.
Baldur’s Gate 3 izide 3. avgusta, tako da se vam čas za preigravanje originalov naglo izteka.
Nedavno sem zaključil s prebiranjem knjige Between Two Fires, ki jo je mnogo bralcev označilo za knjižni Dark Souls. Čeprav določene podobnosti zagotovo obstajajo, bi sam knjigo bolj uvrstil ob bok 2D igre Blasphemous iz leta 2019, saj si tako knjiga kot igra delita krščanske teme, oba izdelka pa ne bojita pričarati veliko temačne, “macabre” atmosfere, ki preveva vsak vidik igralne in bralne izkušnje.
Blasphemous je izdelek, ki ni ravno za občutljive želodce in čeprav grafično gledano zremo v dizajn ostarelih platformščin, so oblike sovragov in animacije dovolj nazorne, da bo med igranjem na vas ves čas pritiskala turobna atmosfera. Razvijalec The Game Kitchen je za original razvil še nekaj dodanih brezplačnih DLC-jev, nakar se je hitro vrnil v svoj groteskni svet in začel delo na nadaljevanju.
V intervjuju za revijo Edge je razvijalec objasnil, da je morda Blasphemous 2 vizualno neločljiv od svojega predhodnika, a da to ni neko na hitro spočeto nadaljevanje. V bistvu so želeli ustvariti še bolj čistega predstavnika žanra Metroidvania, zato so celotno kodo originalne igre vrgli v smeti in porabili 18 mesecev za grajenje povsem nove, a tokrat so pri tej lahko uporabili vse nabrane izkušnje, ki so jih pridobili iz razvoja prve igre.
Blasphemous 2 je dobil že kar nekaj novih napovednikov in čeprav se igralno ne zdi kaj preveč drugačen od originala, se naprednosti skrivajo v podrobnostih. Naš junak The Penitent One bo po novem lahko vihtel trojico unikatnih orožij, vsako od teh pa prinaša svoj slog obračunavanja z nasprotniki. Spet nas čakajo široke, odprte stopnje, te pa bodo vsebovale vrsto nasprotnikov, pasti in ogromnih šefov, ki nas lahko odpravijo samo z dvema dobro merjenima udarcema. Na nas je, da se vsem tem napadom pametno izmikamo, hkrati pa lahko našemu liku razvijemo veščine in ga opremimo z boljšo opremo. Na poti do cilja bomo še vedno trpeli, a z dobro izvežbanostjo bomo lahko vsaj poskrbeli, da bomo v brezno bolečine potegnili še nekoga drugega.
Blasphemous 2 je od izida oddaljen še štiri tedne in ga bomo lahko igrali od 24. avgusta dalje. Prednaročila na Steamu so zdaj odprta in igra se bo prodajala po ceni 29,99 €, do izida pa si jo lahko privoščite z 10 % znižanjem na 26,99 €. Časa je dovolj, da preigrate original, ta pa je na konzolah vključen znotraj naročnine PlayStation Extra.
Igre, kjer je glavno neopazno smukanje skozi stopnje in tiho odstranjevanje tarč dandanes skorajda več ne obstajajo. Sicer imamo izdelke, kjer je moč skozi stopnje priti preko tiholazenja, a te ponujajo tudi strelski pristop, ki se nato mnogokrat izkaže za veliko lažje in manj časovno potratnega.
Zato lahko dandanes samo objokujemo spomine na tiste prave skrivalniške igre, kjer je štel samo pristop tiholazenja, saj si bil drugačen brutalno kaznovan in ob odkritju skorajda instantno usmrčen. Steam nam želi zdaj približati ta pozabljen žanr iger preko nove razprodaje Steam Stealth Fest, cene pa so padle praktično vsaki igri, ki ponuja vsaj nek element tiholazenja.
Ko pomislim na skrivanje po stopnjah me tipkana beseda takoj nanese na franšizo iger Splinter Cell. Ubisoft je njega dni spočel res vrhunsko serijo taktičnih skrivalščin v katerih je glavno vlogo igral Sam Fisher – novodobna ninja, ki se ni zanašal na samo tiho šunjanje ampak tudi na lep arsenal tehnoloških igračk, ki so mu omogočale lažje neopazno premikanje in odstranjevanje sovragov. Splinter Cell franšiza obsega pet iger, a najboljše so prve tri, medtem ko so ostale malce odstopile od formule in ponudile več akcije. Cel paket je znižan za -78 % na 13,46 €, a zadeve lahko pokupite tudi posamično.
Znižane so tudi nekatere druge starošolske igre skrivanja. Tu je Thief: Deadly Shadows, ki trenutno stane 98 centov, medtem ko je Thief 2 pri 97 centih še cenejši. Potem so tu igre, ki spadajo v žanr “immersive sim”. Te tehnično niso čisto skrivalščine, saj je omogočen tudi akcijski pristop, a največ sadov obrodi igranje, pri katerem po stopnjah ne sprožate alarmov in pobijate gore nasprotnikov. Sem notri lahko uvrstimo originalni Deus Ex, ki stane 97 centov, lahko pa si privoščite kar celotno kolekcijo Deus Ex naslovov, za kar boste odšteli 9,55 €.
Niso pa vse tiholazniške stare 20 let in več. Za 50 % je znižana celotna trilogija HITMAN iger, ki si jo lahko zdaj privoščite za 34,99 €. Med skrivalniške igre lahko prištejemo tudi taktične strategije, ki jih nadzorujemo iz izometričnega pogleda. Iz tega žanra lahko igramo zadeve kot so Mark of the Ninja Remastered za 6,71 € ali pa se spravimo v preigravanje kompleta iger Commandos, ki so bile predelane in vam bodo skupno odgriznile 7,49 €.
Potem pa pridemo na že bolj akcijske igre, ki pa vseeno vsebujejo elemente skrivanja. Tu notri je denimo Far Cry 6, ki je znižan na 14,99 € in Assassin’s Creed Origins, ki vam bo vzel 8,99 €.
Steam Stealth Fest se izteče 31. julija, polna ponudba iger pa vas čaka na uradni strani.
Saj veste, kakšna je dandanašnja marketinška kampanja vsakega novonastalega filma ali serije. Zadevo je treba na takšen ali drugačen način nekako vključiti v igro Fortnite, saj s tem najhitreje za svoj izdelek zbudiš pozornost mlajših igralcev in tega trika se je poslužila tudi starošolska animirana serija Futurama, ki je nedavno bila ponovno oživljena in je po desetih letih zopet zopet pripravljena spočeti vrsto vesoljskih avantur za naše najbolj priljubljene dostavljavce.
V Fortnite je prispela tista najbolj pomembna trojica serije, ki je sestavljena iz junakov Fryja, Benderja in Leele in jih zdaj lahko kupimo v Fortnitovih notranji trgovini. Vsak od njih stane 1.500 V-Bucksov, a če kupite celoten paket naenkrat boste zanj odšteli samo 2.800 V-Bucksov.
V zameno za svoje virtualne prihranke boste dobili modele, ki nosijo svojo značilno risankasto podobo, vsak od likov pa vsebuje tudi svoj ples, unikaten kramp in seveda padalo, Bender, Fry in Leela pa na hrbtu nosijo unikatne nahrbtnike. Leela okoli prenaša svojega zvestega in požrešnega ljubljenčka Nibblerja, Fry se ponaša z bizarno žabo Hypnotoad, Bender pa si je na hrbet zadegal svojega sina Bena Rodrígueza.
V igri boste po novem naleteli tudi na Benderjevo unikatno orožje Shiny Metal Raygun, ki lahko strelja plazmo vse dokler se orožje ne pregreje, nakar je treba počakati, da se to ohladi. Orožje lahko najdete naključno na mapi ali pa ga kupite od samega Benderja, ki vas kot NPC čaka znotraj Mega Cityja – zaradi njegove moči orožja ne bo možno izrabiti na turnirjih.
Vse te dobrote so v Fortnitu že na voljo, premiero 11. sezone pa lahko že zdaj gledate na pretočnem servisu Disney+.
Čakanja bo kmalu konec in po več kot desetletju bomo dobili novo in ogromno enoigralsko igro izpod rok razvijalca Bethesda Game Studios. Recite o tem razvijalcu in njegovih igrah karkoli hočete, a to je edini studio, ki zna pričarati ogromne RPG izkušnje tipa Skyrim in Fallout 3 in 4, te pa nato igralci preigravajo še desetletja ter za njih ustvarjajo samosvoje modifikacije.
In zdaj je tik pred izidom njihov nov projekt, ki je po Bethesdinih besedah največji doslej. Starfield je epska vesoljska avantura, ki nam bo omogočala raziskovanje stotin planetov, nabiranje surovin, oblikovanje svoje vesoljske ladjice ter sodelovanje v bojih tako na tleh, kot tudi sredi vesoljske črnine.
Skratka, zadeva je ogromna in čeprav nas prvi igralni posnetek ni navdušil, je poletna predstavitev v sklopu Summer Game Festa veliko dvomov odpravila in se zakoličila za eno najbolj pričakovanih iger leta 2023. Bethesda je zdaj začela udarjati oglaševalske bobne in v sklopu tega je na YouTubu objavila trojico kratkih animiranih epizod, ki malce bolje orišejo vesolje Starfielda.
Epizode spadajo pod zbirko The Settled Systems in trajajo samo dobri dve minuti, ne vsebujejo pa prav nobenega dialoga, saj je vse povedano skozi unikaten vizualen stil in dobro glasbo. Epizoda The Hand that Feeds sledi nalogi dveh najemnikov, ki morata od nekega ubogega prebivalca dobiti določen predmet, a vsak od njiju želi pri temu uporabiti svoj pristop: nasilen ali pa skozi dialog. Epizoda Supra Et Ultra sledi usodi dostavljavca, ki se na planetu New Atlantis prijavi za napeto vesoljsko avanturo, medtem ko se epizoda Where Hope is Built osredotoči na siroto, ki sanja o pobegu iz planeta Akila in si zaželi življenja med zvezdami – tole malce spominja na začetek potovanja Skywalkerja iz franšize Vojna zvezd.
Animiranke nam želijo predstaviti globino igralne izkušnje, ki nam jo želi dostaviti Starfield, kjer lahko svoj lik rodimo na različnih koncih vesolja in mu preko svojih odločitev razvijemo unikatno življenjsko potovanje. Ali bo Starfield lahko izpolnil vse svoje visokoleteče obljube bomo izvedeli 6. septembra, ko igra izide na PC-ju in konzoli Xbox Series X, že od prvega dneva pa bo igralna na servisu Game Pass.
Immortals Fenyx Rising iz leta 2020 je bila ena redkih originalnih stvari, ki so prišle iz hlevov Ubisofta in osebno mi je bila zadeva presneto zabavna. Igra se ni sramovala svojega zgledovanja po Nintendovi uspešnici Zelda: Breath of the Wild, zaradi te pretirane podobnosti pa so jo nekateri igralci zaničevali, drugim pa je bila všeč. V slednji tabor spadamo tudi sami, saj je bil Immortals simpatičen, vseboval je dober humor in je bil kot naročen za tiste, ki imajo radi uganke, čeprav je v tem vidiku morda malček pretiraval.
Igra je dobila nekaj DLC-jev, kmalu pa so se začele govorice o potencialnem nadaljevanju. Novinar Jeff Grubb je lani prišel do informacij, da je bilo delo na drugem delu odobreno, a dvojka naj bi se namesto grške spravila v raziskovanje havajsko polinezijskih mitov in legend.
Zdaj pa naj bi vsi ti načrti padli v vodo. Novo poročilo iz spletne strani VGC pravi, da naj bi Ubisoft preklical razvoj drugega dela, saj se želi osredotočiti na svoje bolj dobičkonosne franšize. To spremembo so Francozi napovedali že v januarju, fokus pa je postala enormna serija Assassin’s Creed na katero je bil preusmerjen dober del notranjih studiev. Januarja so bili tako preklicani trije nenajavljeni projekti, a med temi ni bil Immortals Fenyx Rising 2. Preklic tega projekta, na katerem je delal Ubisoft Quebec, je prišel šele kasneje, saj založnik enostavno ne verjame, da iz njega lahko naredi finančno uspešno franšizo.
Viri so za VGC še povedali, da je sicer Immortals Fenyx Rising nabral nekaj oboževalcev, a da prodaja ni dosegla pričakovanj. V Evropi je bila za 70 % nižja od igre Assassin’s Creed Valhalla, veliko prodanih kopij pa je prišlo na račun razprodaj, tako še takrat, ko so igralci zadevo kupili, so to storili po močno znižani ceni.
Grozljivka The Exorcist, pri nas imenovana Izganjalec hudiča, je leta 1973 tako prestrašil občinstvo po celem svetu, da nekateri zadevo še danes označujejo za najboljšo grozljivko vseh časov. Film, ki je bil posnet po istoimenski knjigi iz leta 1971 je bil takrat tako kontroverzen, da je s sabo potegnil kup govoric, saj so nekateri pravili, da je bilo prizorišče snemanja zakleto. Dva igralca sta res umrla, še preden je film prispel na kino platna, na prizorišču snemanja pa se je že na začetku zgodil večji požar, kjer je zgorelo vse, razen spalnice v kateri je bilo načrtovano izganjanje hudiča.
Originalni film se je zaradi vsega tega zapisal v zgodovino in je kasneje spočel nekaj nadaljevanj, a nobeno od teh ni bilo tako uspešna kot pa izvirnik. Po nekajletnem počitku se franšiza zopet vrača v novem filmu The Exorcist: Believer, ki ga bo pod roko vzel David Gordon Green, ki je nazadnje na takšen način prenovil še eno zastarano trilogijo grozljivk – Halloween.
Believer se bo vrtel okoli dogajanja okoli Victorja Fieldinga in njegove hčerke Angele, ki je skupaj s svojo prijateljico Katherine enega dne preprosto izginila. Sprožila se je večja iskalna akcija in obe punci sta bili najdeni tri dni kasneje, a se nista ničesar spomnili. Življenje bi se moralo vrniti v stare tirnice, vendar pa Victor kmalu ugotovi, da z njegovo hčerko nekaj ni prav. Kamorkoli sta že dekleti izginili, od tam sta s sabo nazaj prinesli demone in to je povod za nadaljnje dogajanje, ki vsebuje kar nekaj demonskega govorjenja, vpitja in krvi.
The Exorcist: Believer se bo dogajal v istem vesolju kot prvi del, zato se bo pred ekrane vrnila stara znanka iz prvega dela: igralka Ellen Burstyn, ki se bo zopet vrnila v vlogo Chris MacNeil. David Gordon Green pravi, da bo Believer nekakšno nadaljevanje prvega dela, s preostalimi poglavji pa ne bo imelo povezave. V intervjuju za IGN je še dodal, da bo tokrat v igri nov demon in da se originalni zlobec Pazuzu tule ne bo pojavil.
Morda pa ga bomo videli v kakšnem drugem delu. Believer je namreč samo prvi del načrtovane trilogije The Exorcist filmov – premiero bomo v kinih gledali 13. oktobra.
V trgovini z mobilnimi aplikacijami Huawei AppGallery poteka festival iger Game Fest 2023 s skrbno pripravljeno ponudbo kuponov in ugodnosti za izboljšanje igralne izkušnje.
Skrbniki tretje največje trgovine z aplikacijami so se povezali z razvijalci priljubljenih iger, kot so Lord Mobile, Summoners War, World of Tanks Blitz ali The Walking Dead Survivors, da bi skupaj oblikovali kopico radodarnih ponudb, vključno s kuponi z do 100-odstotnimi popusti. Poleg tega so partnerji pripravili posebne pakete za igralce njihovih iger. Dogodek bo dosegel vrhunec konec avgusta na sejmu Gamescom 2023, ko bodo igralci in razvijalci zasedli razstavni prostor AppGallery.
AppGallery Game Fest 2023 bo od samega začetka igralcem iz vsega sveta nudil veliko zabavnih trenutkov, polnih ponudb in dogodkov. V tem času boste imeli možnost z vsakim nakupom izboljšati igralno izkušnjo in odkrivati nove igre iz različnih žanrov.
Najboljše pri tem je, da lahko uporabniki trgovino AppGallery prenesejo na vsak pametni telefon s sistemom Android, ne zgolj na naprave znamke Huawei, ter užijejo vse njene prednosti in nagrade. Za namestitev je treba le slediti trem preprostim korakom.
Prenesite in namesite aplikacijo AppGallery s spletnega mesta.
Namestite aplikacijo HMS Core.
Ustvarite račun Huawei (Huawei ID).
Ekskluzivni popusti na festivalu Game Fest 2023
Trgovina AppGallery poseben poudarek namenja pokrivanju potreb igralcev mobilnih iger s tem, da omogoča optimalno izkoristiti sredstva namenjena napredku v določenih igrah. Festival Game Fest 2023 to še nadgrajuje, tako da vsem ponuja kupone s popusti po načelu, »kdor prej pride, prej melje.« Popusti so lahko tudi 100-odstotni oziroma so vrednostno omejeni na 5 evrov ob porabljenih 20 evrih.
Poleg kod, s katerimi uveljavljate popuste, so v trgovini AppGallery med trajanjem festivala na voljo dodatne ponudbe za priljubljene igre, kot so Viking Rising, Land of Empires, Doomsday in druge. Zanje so vam na voljo do 30-odstotni popusti za nakupovanje v aplikacijah. Ker gre za izredno priljubljene igre, ki jih igra veliko ljudi, so partnerstva trgovine AppGallery z razvijalci toliko bolj pomembna, saj igralci za svoj denar dobijo več kot v drugih trgovinah z mobilnimi aplikacijami.
Sejem Gamescom 2023
Trgovina AppGallery bo v okviru festivala Game Fast 2023 raziskovala načine, kako bi igralcem najbolj učinkovito predstavila nove igre. Temu bo nato sledila predstavitev na sejmu Gamescom 2023, kjer bodo tam prisotni razvijalci odgovarjali na vaša vprašanja in vam približali ustvarjalni proces ter skrivnosti najljubših iger. Preko video povezav boste lahko spoznali prihajajočo igro Dragonheir: Silent Gods in preizkušali svoje spretnosti. Predstavljeni bodo tudi drugi priljubljeni naslovi, kot so Primitive Era, Life Makeover in drugi.
Pripravite se tudi na neverjetne kostume, saj bodo na razstavnem prostoru trgovine AppGallery potekala različna tekmovanja. Če ste umetniško nadarjeni, potem lahko predstavite svoja osupljiva dela. To bo obenem tudi odlična priložnost za vse obiskovalce, da se potopijo v svetove različnih mobilnih iger.
Zakaj trgovina AppGallery?
Kot vodilna platforma za distribucijo mobilnih aplikacij želi trgovina AppGallery zadovoljiti vaše potrebe po mobilnih igrah ter vam z edinstvenimi in pametnimi izkušnjami ponuditi najbolj iskane. Razdelek z igrami je prilagojen množici različnih naslovov in iskanju med njimi. Iščete lahko med priporočenimi novimi igrami, najboljšimi igrami v tekočem mesecu ter med novimi in klasičnimi igrami raznovrstnih žanrov, kot so igre igranja vlog, športne, strateške in igre streljanj, da najdete sebi najbolj primerno.
Ker svet iger postaja vse bolj napreden in odprt, sta varnost in zaščita še vedno na prvem mestu. Trgovina AppGallery je zaradi tega vzpostavila strog postopek za pregledovanje, spremljanje, certificiranje in preverjanje aplikacij, ki gostujejo na njej. Ta štirislojni sistem odstranjuje nezaupanja vredne aplikacije in zagotavlja varnost za vse uporabnike. Obenem vam je na voljo tudi možnost starševskega nadzora, ki pomaga zagotoviti, da so otroci med učenjem in igranjem različnih aplikacij varni. Tudi pregledna politika zasebnosti vam omogoča nadzor nad podatki in zagotavlja, da so starši povsod zadovoljni, hkrati pa mladim igralcem omogoča, da se igrajo po svojih najboljših močeh.
Na nedavni podelitvi nagrad Mobile Games Awards 2023 je AppGallery osvojila nagrado za najboljšo alternativno trgovino z aplikacijami, kar dokazuje njeno zavezanost k zagotavljanju široke palete igralnih aplikacij različnih žanrov.
Oglejte si napovednik in se pripravite na vrhunsko igralno ekstravaganco na festivalu Game Fest 2023. Z ekskluzivnimi popusti v trgovini AppGallery za vse nakupe iger in dodatnimi ponudbami za priljubljene naslove bodite pred tekmeci. Pridružite se uradni skupini Discord in bodite obveščeni o najnovejših novicah, promocijah in posebnih ponudbah ter tako poskrbite, da ne zamudite vznemirljivih priložnosti. Obiščite tudi sejem Gamescom 2023 in na stojnici AppGallery uživajte ob razburljivi razstavi iger, ekskluzivnih predogledih, turnirjih in drugih razburljivih dogodkih. Za več obiščite spletno stran festivala Game Fest 2023.