Franšiza Little Nightmares bo vendarle dobila tretji del, saj je bil ta uradno napovedan na včerajšnji otvoritvi sejma Gamescom in to z minuto in pol dolgim napovednikom, ki si ga lahko ogledate spodaj.
Najava je kar veliko novinarjev ujela nepripravljene, saj Tarsier Studios, ki je razvil prva dva dela, leta 2021 izjavil, da se poslavljajo od teh iger in da trenutno delajo na nečem povsem svežem. Založnik Bandai Namco pa se od te res unikatne grozljivke ne namerava še posloviti, zato je razvoj tretjega dela zaupal razvijalcu Supermassive Games, ki je znan po svojih grozljivkah kot so Until Dawn, The Quarry in seriji iger The Dark Pictures Anthology.
Little Nightmares 3 bo še naprej nosil vizualno podobo predhodnikov, kar pomeni, da bomo nadzorovali miniaturnega junaka, ki se mora v platformski maniri sprehoditi skozi zamorjeni in smrtonosni svet Nowhere, vmes pa bo treba rešiti kakšno uganko, se izogibati oviram ter preko igranja s fiziko doseči kakšen oddaljen gumb. Vrača se tudi tehnika podajanja štorije, ki jo bomo razbrali skozi vizualne elemente stopenj in nasprotnikov, saj igre Little Nightmares na tak način rade podajajo reference iz resničnega življenja, medtem ko je grafična podoba takoj prepoznavna in spominja na nekaj, kar bi v igralni obliki skupaj sčaral Tim Burton.
Bo pa tretji del s sabo vendarle prinesel tudi nekaj sprememb, saj bomo tokrat skozi kampanjo prvič lahko odvlekli tudi kakšnega prijatelja. Na sceno bosta stopila dva nova junaka Low in Alone, kot igralec pa bomo lahko prevzeli nadzor nad enega od njiju, medtem ko bo drugega nadzorovala umetna inteligenca ali pa igralec iz mesa iz krvi, ki se nam bo pridružil preko interneta. Nekaj sodelovalnega igranja smo sicer videli že Little Nightmares 2, a tretji del bo prvič ponudil družno igranje dveh igralcev.
Little Nightmares 3 bomo igrali enkrat v 2024, na voljo pa bo na PC-ju in konzolah prejšnje ter aktualne generacije.
Težko je biti pristaš določenih igričarskih franšiz, saj se razvojni čas med posameznimi poglavji počasi veča in nekatere igre, kljub svoji popularnosti, za svoje naslednje poglavje potrebujejo več kot 10 let čakanja. Takšne potrpežljivosti nima vsak in obupani oboževalci v preganjanju za novimi informacijami znajo vsake toliko narediti kakšne ekstremne poteze.
Spomnimo se, ko sta leta 2011 dva obupana navdušenca obiskala travnik podjetja Valve in preko kartonastih transparentov zahtevala novice glede igre Half-Life: Episode Three. Takrat smo namreč še vedno pričakovali, da bo Valve izdelal vsaj še tretjo epizodo, če ne kar polnega nadaljevanja, a seveda smo te dni že vsi obupali nad takšnimi pričakovanji. Oboževalca je takrat pred zgradbo obiskal sam Gabe Newell in jima poklonil nekaj pijače, pico ter ponudil obisk pisarn, udeležila pa sta se celo testiranja igre Dota 2. A žal je bil protest neuspešen, saj Gabe glede tretje epizode ni želel povedati ničesar.
En obupan oboževalec pa je pred kratkim spočel malce bolj radikalno potezo, saj je prekinil snemanje nemške pogovorne oddaje Doppelpass in pred kamerami zahteval informacije glede igre GTA 6. Žal je tip zahteval informacije glede igre iz ljudi, ki verjetno sploh ne vedo kaj GTA je, saj se Doppelpass ukvarja z analiziranjem nogometne lige Bundesliga, zato so nenačrtovanega gosta le zmedeno gledali. Nekdo ga je zaradi nekega razloga celo polil z vodo, nakar je bil pospremljen iz odra.
Če se vam zdi celotna situacija nekam že znana, potem vas spomin ne vara. Ta isti možakar je namreč en takšen vpad na snemanje že spočel in sicer ko je leta 2021 prekinil snemanje oddaje in tudi tam je od voditeljev zahteval informacije glede GTA 6, je pa takrat voditelj za stvari poskrbel bolj elegantno in šaljivcu odvrnil, da še vedno ni preigral petega dela, voditeljica pa je celo vedela, da je GTA videoigra.
No, temu oboževalcu bo kmalu zmanjkalo časa za takšne vpade na snemanja, saj se dejansko približujemo čedalje bližje k izidu igre GTA 6. V zadnjem finančnem klicu je namreč založnik Take-Two najavil velik dvig dobička v fiskalnem letu 2025, ki poteka med aprilom 2024 in marcem 2025. To skoraj zagotovo pomeni, da bo v tem času izšel GTA 6 in če je ta izid načrtovan za september ali oktober 2024, potem lahko uradno najavo pričakujemo že kako leto prej, kar se zna zgoditi že oktobra letos.
Odločitev razvijalca Rockstar Games, da tudi po več kot desetih letih in ob najavi frišne predelave igre Red Dead Redemption še vedno ne prenese na PC nas je pustila šokirane. Ne vemo sicer kje so se računalničarji tako zamerili enemu največjih razvijalcih v igričarski industriji, a dejstvo ostaja, da je ta s to odločitvijo pustil kupe denarja na mizi, saj bi ta uradna predelava skoraj zagotovo za nekaj časa zasedla vrh Steamovih prodajnih lestvic.
Hkrati pa se Rockstar ni kaj preveč potrudil pri uradnih predelavah za konzolo PlayStation 4 in Nintendo Switch. Sicer resda lahko zdaj to igričarsko klasiko po novem igramo na vseh sodobnih konzolah, a kakšne resne nadgradnje tekstur nismo dobili, igra pa še vedno teče pri samo 30 sličicah na sekundo, a na konzolah PlayStation 4 Pro in PlayStation 5 zdaj vsaj lahko uživamo v 4K ločljivosti.
Kljub temu, da je predelava za PC izostala, računalničarji niso ostali povsem praznih rok. Predelava za Nintendo Switch namreč pomeni tudi to, da je igra zdaj postala na voljo za preigravanje preko emulatorjev. Red Dead Redemption smo sicer lahko že prej preigravali preko emulatorja Xenia, ki je simuliral konzolo Xbox 360, a za to si moral imeti kar močno mašino, emulacija pa je imela svoje težave in grafične napake.
Emulatorja Yuzu in Ryujinx pa sta precej bolj izpopolnjena in zato niti ni presenetljivo dejstvo, da sta bila zmožna Red Dead Redemption poganjati že od prvega dneva, a z določenimi kompromisi. Grafična knjižica Vulkan je namreč imela grafičnega hrošča, zato je bilo treba preklopiti v način OpenGL, ki pa je počasnejši. Vendar pa so razvijalci že po enem dnevu odpravili hrošče v Vulkanu in zdaj lahko igro že igramo pri 60 sličicah na sekundo pri ločljivosti 4K. Sicer je potrebno narediti še nekaj optimizacije, tako da je stabilnih 60 sličic na sekundo rezervirano na najmočnejše strojčke, a tudi moj procesor Ryzen 5 3600 je skupaj z grafično kartico RTX 3070 igro poganjal med 40 in 60 sličicami na sekundo, kar je povsem igralno, med testiranjem pa nisem naletel na prav nobeno grafično napako.
Emulator Yuzu najdete tule, Ryujinx pa na naslednji povezavi, seveda pa boste datoteke za igro morali izluščiti sami, navodila za to pa se nahajajo tule.
Ne vemo sicer kakšno prekletstvo je zajelo franšizo Vampire: The Masquerade – Bloodlines, a več kot očitno neko višje vampirsko božanstvo tem igram preprosto ni naklonjeno. Igralci se sicer strinjajo, da je originalna igra iz leta 2004 ena najboljših prvoosebnih RPG izkušenj, kar pa se tiče iger z vampirji pa je verjetno po dveh desetletjih še vedno na prvem mestu. Vendar pa je imel prvi del dve veliki težavi: zaradi pritiska založnika je igra izšla v nedokončanem stanju, s tako velikimi hrošči, ki so igralcu preprečili nadaljevanje igranja štorije, igra pa je izšla na isti dan kot Half-Life 2, zaradi česar je hudo utrpela prodaja.
Ti dve težavi sta bili dovolj obširni, da sta pokopali priznanega razvijalca Troika Games, igra pa je od takrat dobila kultni status, ki se ga je kot novi lastnik licence odločil izkoristiti založnik Paradox.
Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 has been teasing a big reveal at PAX West starting in 2 weeks. I guess the game will get a release date which is the 27th of October. The image below is from Plaions online shop which is the physical distributor of the game in some regions. https://t.co/fA1S70ispkpic.twitter.com/lBFeTBOjCq
A žal je prekletstvo tudi po dvajsetih letih še vedno prisotno. Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 je bil najavljen leta 2019 in bi moral iziti že v 2020, vendar pa se je takrat pripetila prva prestavitev izida, hkrati pa je bil odpuščen Brian Mitsoda, ki je spisal zgodbo tudi v originalni igri. Nakar je bil odpuščen še kreativni režiser, v začetku leta 2021 pa je Paradox iz razvoja odstranil kar celega razvijalca Hardsuit Labs. Pri vseh teh težavah smo pričakovali, da je bil projekt preklican, a očitno temu ni tako. Paradox je najavil, da bo razvoj dokončal nek drug njihov razvijalec in da je igra v dobrih rokah, a vse do sedaj novega imena za razvojnim krmilom ni razodel.
Se zna pa vse to spremeniti kaj kmalu. Nekdo je namreč opazil, da so se na strani založnika Plaion pojavili novi zapisi glede igre Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, zraven pa je pripisan tudi datum izida, ki naj bi se zgodil že 27. oktobra tega leta. Vidimo lahko dve različici igre: Unsanctioned Edition in First Blood Edition, igra pa naj bi izšla na PC-ju ter konzolah prejšnje in trenutne generacije.
Vampire: The Masquerade is joining PAX West this year!
Meet our team and many amazing guests, find out what surprises we have in store for you 👀, and see Seattle by Night making a comeback on the stage!
Če datum izida res drži potem bo Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 zopet izšel v mesecu, kjer se večje igre kar prerivajo za svoj čas pod žarometi, kar bi znalo zopet slabo vplivati na prodajo. Tako hiter izid bi bil hkrati veliko presenečenje, saj še vedno nimamo imena novega razvijalca, a zdi se, da se pripravlja neka nova obsežna najava. Twitter račun World of Darkness je nekaj dni nazaj začel dražiti z najavami glede igre Vampire The Masquerade, to pa naj bi se zgodilo na sejmu PAX West, ki se bo odvil med 1. in 4. septembrom in morda takrat dobimo tudi kakšno uradno vest glede datuma izida in ime frišnega razvijalca.
Poljski pisatelj Stanisław Lem, ki se je v svoji karieri bavil s pisanjem znanstvene fantastike si kljub odprtemu umu zagotovo ni predstavljal, da bomo 60 let kasneje eno od njegovih knjig igrali na PC-jih in konzolah, ki bodo tako močne, da bodo lahko njegovo vizijo v popolnosti prenesle v digitalno obliko.
Ta vizija bo zdaj izpolnjena preko igre The Invincible, ki bo narejena po istoimenski knjigi iz leta 1964 in to si lahko prevedeno v slovenščino sposodite tudi v slovenskih knjižnicah in sicer pod imenom Nepremagljiva. Dogajanje se odvija na tujem planetu Regis III, kot član nove ekspedicije pa se znajdete v povsem tuji okolici, iščoč preostanke prejšnje odprave in razloge za njeno izginotje.
The Invincible je pionirska igra studia Starward Industries, ki se je pri razvoju močno zgledoval po razvijalcu Campo Santoju in njihovi igri Firewatch. Tako kot tam se bo morala naša junakinja Yasna najbolj zanašati sama nase, saj kakšnega drugega živega bitja ne bomo videli, bomo pa naleteli na vrsto takšnih in drugačnih robotov, ki se vizualno napajajo iz zgodnje znanstvene fantastike. Gre za počasno igro v kateri se bo treba veliko sprehajati, reševati uganke in se pogovarjati preko prenosnega radia, pri pogovorih pa bomo lahko izbirali vrstice dialoga in tako na nek način oblikovali lik Yasne, čeprav na potek dogodkov ne bo moč vplivati. Tole sicer ne bo čista predelava zgodbe iz knjige, saj bomo spremljali novo zasedbo junakov, a se v igri pojaviti nekatere osebe, ki so v knjigi igrale pomembne vloge.
The Invincible je videti naravnost slastno. Grafična podoba se ne izkaže samo zaradi podrobnih tekstur in naprednih animacij, ampak tudi zaradi dejstva, da gledamo v dizajn znanstvene fantastike, ki se napaja sovjetskih časov, kar je dobrodošla sprememba, saj v igrah večinoma gledamo ameriške različice, zdaj pa bomo namesto astronavtov spremljali kozmonavte.
The Invincible je nedolgo nazaj že prejel en demo, Starward Industries pa je včeraj izdal datum izida končne verzije, ki se bo pripetil 6. novembra, igra pa bo takrat izšla za PC, PlayStation 5 in Xbox Series X.
Popularni YouTuber Dimmy Donaldson, med brati znan bolj po vzdevku MrBeast, je organiziral že toliko raznoraznih unikatnih tekmovanj in dogodkov, da ob najavi posebne olimpijade, kjer glavna nagrada predstavlja 250 tisočakov sploh več ne izpade kot nekaj posebej vrednega omembe. Tip je namreč redno prirejal tekmovanja vredna milijon dolarjev: leta 2019 je denimo priredil preprost turnir, kjer so sodelujoči morali držati roke na kupu denarja in kdor je vztrajal do zadnjega je domov odnesel milijon zelencev, vsi pa se spomnimo njegove verne kopije tekmovanja iz serije Squid Game.
Vendar pa je recesija prišla tudi v YouTube vode in zato je bila tokratna nagrada vredna 250k, za kar bi v Sloveniji dobil kakšno hišo v tretji fazi gradnje, a seveda daleč izven prestolnice. Tekmovanje je vsebovalo enega predstavnika iz vseh držav po svetu, ti pa so morali skozi različne izzive, kot je denimo tek na progi, balanciranje na brvi, mečevanje in streljanje z lokom.
Skozi vse te panoge so tekmovalci izpadali en za drugim, dokler niso prišli do zadnje faze streljanja na gol. Presenetljivo so hitro izpadli predstavniki večjih držav, ki navadno na pravih olimpijskih igrah poberejo največ kolajn in v finale so se prebile manjše države, med katerimi se je znašla tudi Slovenija. Naš junak je celo prišel do strela za glavno nagrado in sicer za polnih 250k, a na žalost je bil predstavnik Libije bolje organiziran in je ubranil strel, nakar je sam iz bele točke zabil takšen gol, da me čudi, da se Libija na lestvici FIFE nahaja šele na 127. mestu.
No, naš predstavnik je na koncu ni odnesel praznih rok, saj je MrBeast vsakemu tekmovalcu poklonil 2.000 $, a ni še znano, ali so prvi trije domov odnesli kaj več. To zna biti kmalu razkriti na Redditu, saj je slovenski tekmovalec na r/slovenia za to soboto, 26. avgusta, najavil temo Ask Me Anything, tako da ga boste dodobra lahko izprašali o vseh podrobnostih tekmovanja in kako se je vanj sploh lahko prijavil. Sicer naš predstavnik že 15 let živi v ZDA, zaradi tega na kameri tudi nima nekega naglasa, tipček pa namerava plodno izkoristiti svojih 15 minut slave, zaradi česar je zagnal tudi svojo lastno spletno stran MrSlovenia.
Iger Delat Force se do bodo spomnili predvsem igričarski veterani, ki smo prva dva dela poganjali na ogromnih katodnih monitorjih v začetku drugega tisočletja. Za franšizo že vse od njenih začetkov skrbi razvijalec NovaLogic, s prvo igro pa nam je takrat predstavil koncept taktičnih prvoosebnih streljačin, ki so zahtevale pameten pristop do tarče in skrbno načrtovanje pristopa do misij.
Prvi Delta Force se je tako rodil leta 1998, nakar smo leto kasneje dobili še drugi del in pristaši serije se strinjajo, da sta to bila še najboljša dela te franšize, nakar so naslednje igre po kvaliteti šle samo še navzdol. Morda najslabši del je bil ravno zadnje poglavje franšize Xtreme 2 iz leta 2009, ki je bilo tako zanič, da je šla serija na več kot desetletni dopust.
Ampak zdaj se vrača v podobi nove igre, ki bo nosila preprosto ime Delta Force. Morda ste zaradi tega pomislili, da se bo igra vrnila k svojim začetkom, a temu ni povsem tako. Tole bo namreč prva igra, ki je ne bo razvil NovaLogic, saj je pravice do franšize odkupil založnik TiMi Studio Group, ki je veja kitajskega giganta Tencenta, ta pa ima za prerojeno serijo drugačne načrte kot bi si jih morda želeli.
Novi Delta Force bo sledil dogodkom filma Black Hawk Dawn, ta pa je bil posnet po resničnih dogodkih v Somaliji, ko se je zrušil ameriški helikopter, zaradi česar je cel kup pripadnikov odreda Delta Force obtičalo v sovražnih vodah. Sicer smo eno takšno Delta Force igro že dobili in sicer se je to zgodilo leta 2003, dve desetletji kasneje pa bomo spet gledali v te dogodke, le da v močno izboljšani grafični podobi.
Novi Delta Force žal ne bo taktična streljanka, kar izda že zgornji napovednik, saj streljamo naokoli izvidniške puščice kot da smo v Overwatchu, nakar naš junak sproži neko posebno sposobnost zaradi katere se lahko neustrašno zapodi v sovražni ogenj. Igra bo sicer vsebovala enoigralsko kampanjo, a čaka nas tudi obsežen večigralski način, ki bo na večjih mapah omogočal spopade po tleh, vodi in po zraku, za te namene pa bomo lahko izkoristili vrsto raznoraznih prevoznih sredstev.
Skratka novi Delta Force resda prihaja, a verjetno jih ni malo, ki so si želeli malce bolj taktične izkušnje, zanimivo pa je tudi dejstvo, da med naštetimi platformami najdemo tudi naprave iOS in Android. Večjo predstavitev igre lahko pričakujemo jutri, 22. avgusta na Gamescomu, tam pa morda izvohamo tudi zapis glede datuma izida.
Če bi ugibal, kako je nastala ideja o izdelavi igre Atlas Fallen, je šel sestanek znotraj pisarn razvijalca Deck13 nekako takole: “Kaj če bi ustvarili ogromen puščavski svet, ki ga naseljujejo propadle ruševine in redko poseljene naselbine, naš junak pa bi vse to prečkal preko res zadovoljujočega surfanja po puščavskem pesku?”. Nakar je nekdo zadevo odobril, a nihče ni idejnega mojstra povprašal, kako zgraditi igro okoli teh mehanik.
In očitno tudi sam razvijalec ni bil prepričan, kako to sicer zanimivo domislico plodno pretvoriti v zabavno igro, saj je Atlas Fallen produkt, ki vsebuje dobro osnovo, le da razvijalec bodisi ni imel dovolj izkušenj ali pa časa, da bi izkušnjo dopolnil z drugimi igralnimi mehanikami, tako da smo na koncu dobili plitvo izkušnjo, ki smo jo videli že vse prevečkrat.
Razvojna ekipa: Deck13 Založnik: Focus Entertainment Platforme: PC, XSX, PS5 Nakup: Steam Datum izida: 9. avgust 2023 Igrano na: PS5
VIDEO RECENZIJA
Pričakovanja za igro Atlas Fallen niso bila majhna, saj je njen razvijalec Deck13 z vsakim na novo izdanim naslovom postajal boljši. Svojo pot so začeli z igro Lords of the Fallen, nakar so kasneje izdali igri The Surge 1 in 2, ki danes veljata za ene od najboljših soulslike izkušenj na trgu. Še posebej drugi del je bil tik pred tem, da bi požel najvišje ocene, a namesto da bi Deck13 nadgrajeval svojo soulslike formulo, je povsem zasukal pot in se spravil v delanje akcijskega tretjeosebnega naslova, ki ima bolj malo veze z njihovimi prejšnjimi igrami.
Atlas Fallen ima povsem pozabljivo štorijo. Avanturo začnete kot suženj, ki naleti na magično rokavico, ki vsebuje starodavno bitje Nyaal, ki nam omogoča vihtenje različnih orožij in proženje posebnih sposobnosti. Ne traja dolgo, da se po zaslugi magične rokavice rešimo jarma sužnjelastnikov in skočimo v odprti svet, ki vsebuje polno pošasti in NPC-jev, ki so obupno potrebni naše pomoči.
Zagotovo najbolj zanimiv vidik igre je sistem premikanja skozi surfanje na pesku.
Že v prvi uri boste spoznali največjo privlačnost tega naslova, ki prihaja v podobi surfanja po puščavskem pesku. Zadeva v bistvu nadomešča hitri tek iz drugih naslovov in je res dobro udejanjenja. Našega junaka lahko kadarkoli spustimo v hitro dričanje in dlje ko to traja in po večji dolini ko se spustimo, hitrejše bomo drveli naprej, vmes skakali skozi zrak in tudi če nam včasih ne uspe preskočiti določen prepad, kakšne hude kazni ne bomo utrpeli, saj smo odporni na poškodbe ob padcih. To je že drugi letošnji naslov, ki me je navdušil samo zaradi unikatnega sistema akrobatskega premikanja – drugi je bil Forspoken in smešno je, da si oba ta naslova poleg dobrega sistema premikanja lastita tudi rokavico oziroma zapestnico, ki je med našim pustolovljenjem izjemno gobčna, čeprav je tule, hvala Bogu, malce manj jezikava.
Drugi pomemben del igralne izkušnje se tiče boja in tule se začnejo kazati večje razpoke v igralnem sistemu Atlas Fallena. Pretepanje je akcijsko in malce spominja na Devil May Cry, tako da bo treba ves čas vihteti orožje, se pametno izmikati in ob pravem trenutku parirati udarce. Deck13 je pri boju uporabil zanimivo formulo, saj se nam ob uspešnem tepežu ves čas polni merilnik, ki s polnjenjem prinaša bonuse kot je večja zadana škoda pri udarcih, na vsake toliko pa lahko sprožimo tudi posebne moči, kjer nas na koncu čaka specialka, ki zabije ultimativno škodo. Vendar pa večji merilnik pomeni tudi težave, saj smo ob bolj polni črti tudi mi bolj občutljivi na udarce, zato je treba pametno izkoristiti ponujeno in ob pravem času sprožati posebne napade.
Svet je sicer dokaj statičen in med raziskovanjem boste redkokdaj naleteli na nekaj, kar vam ne bo takoj začelo streči po življenju.
Problem pa tule je, da boj včasih preprosto ne deluje tako kot bi moral ali pa je v določenih situacijah izjemno neroden. Sekamo lahko s sekiro ali pa bičem, borbo pa lahko preselimo tudi v zrak, kar je pri določenih sovragih nuja, saj jih drugače sploh ne dosežemo. Po svetu nam bo ponagajala vrsta manjših in večjih sovragov, ki jim boleče manjka raznovrstnosti, vsake toliko pa bomo naleteli tudi na šefe, ki so za boj presneto zmedeni. Tem velikanom moramo namreč največkrat odstraniti del oklepa ali pa zadostno poškodovati določeno okončino, a ko to enkrat dosežemo, se pri vedenjskem vzorcu nasprotnika ne spremeni nič. Ogromni rakovici lahko razbijete klešče, a vas bo še vedno z njimi lahko poškodovala, tako da pri šefih v bistvu včasih sploh ne veš, koliko si blizu koncu obračuna, zato največkrat udrihaš na slepo in upaš na najboljše.
To ni lahka naloga saj ob boju z večimi nasprotniki vlada vsesplošni kaos. Pri nekaterih šefih se lahko zaklepaš na določene dele telesa, a če morda tega z udarci ne dosežeš, boš dobesedno mahal v prazno, pa čeprav si fizično zadel v del telesa nasprotnika, a ker je bil ta že razbit, igra udarcev ne upošteva. Šefetine ob spopadih tudi zelo rade sproti rojevajo manjše nasprotnike, ki na svoje poteze ne čakajo ampak te napadejo izza hrbta. Preklapljanje med deli telesa in vsemi temi tarčami je izjemno težavno in včasih preprosto ne deluje, zraven pa moraš seveda ves čas paziti tudi na napade šefov, ki počivanja ne poznajo.
Pretepanje ima sicer dobre temelje, ki pa bi jih bilo treba še temeljito dodelati.
Izjemno pomembna poteza pri igranju je pariranje, ki ob pravočasnem blokiranju sovražnika za kratek čas zamrzne. To velja tudi za šefe, le da je te treba parirati večkrat zaporedoma, a problem tule je, da pariranje včasih enostavno ne deluje. Večkrat se mi je zgodilo, da sem udarce pariral povsem po naključju, včasih pa sem naredil vse prav, a sem še zmeraj utrpel boleče poškodbe. Ob takih trenutkih sem jezno zabrisal kontroler vstran in resno razmišljal o izbrisu igre, kar se v moji igričarski karieri zgodi bolj poredko.
Sistem boja je tako nedovršen, kar je za Atlas Fallen velika težava, saj česa drugega res omembe vrednega niti ne ponudi. Kot rečeno zgodba je nezanimiva, dopolnjujejo pa jo stranske naloge, ki so prav tako dolgočasne in so v bistvu samo opravki, kjer je treba poiskati kakšen predmet, s kom pokramljati ali pa ubiti kakšno zver. Vtise kvari zanič glasovno podajanje, ki je mestoma slišati res amatersko in čeprav Atlas Fallen ni igra najvišje produkcije, bi od AA naslova vseeno pričakoval nekaj bolj kvalitetnega. Grafično zadeva sicer ni videti napačno in do določene mere se lahko potopiš v ta puščavski svet, ki je včasih naseljeval bolj napredno civilizacijo, a na konzoli PlayStation 5 očitno deluje neko preračunavanje in glajenje slike, zaradi česar je včasih ločljivost na psu.
Grafično zadeva ni videti slabo, a na konzoli PlayStation 5 boste za 60 sličic na sekundo plačali davek v obliki nižje ločljivosti.
Poleg stranskih nalog česar otipljivega pri raziskovanju ne boste našli. Vsake toliko lahko preko posebne sposobnosti Raise dvignete kakšno ploščad in tako dosežete nov predel mape, tu in tam pa vas pričaka kakšna mini nalogica kot je denimo pravočasno aktiviranje kamnov, ki vas preko žarkov preusmerijo do kakšnega zaklada, preko tega pa lahko nato dobivate dobrine za izboljševanje posebnih sposobnosti. Stopnjevanje lika se vrši preko posebnih run, a ta vidik je po nepotrebnem zakompliciran, samo zato, da bi bil videti globlji kot pa je v resnici.
Atlas Fallen se izkaže kot samo povprečen naslov, ki bi bil priporočljiv za igranje takrat, ko ni na voljo česa pametnejšega za preigravanje. Žal v trenutno natrpanem urniku iger leta 2023 zanj trenutno ni časa in čeprav trenutno stane 50 €, se morda splača počakati na kakšen popust, ki zna zaradi nekam ubogih igralnih številk na Steamu, priti že zelo kmalu.
Na igro Black Myth: Wukong čakamo že vse od leta 2020, ko je kitajski razvijalec Game Science celotni svet odpihnil s prikazom prvega igralnega napovednika, ki je bil zares videti kot nekaj, kar bodo zmožne prikazati samo konzole in nemara tudi PC-ji naslednje generacije.
Od takrat smo o igri slišali bolj malo, saj je bil prvi napovednik bolj tehnološki demo, medtem ko je bilo meso igranje še treba ustvariti. Zadnja tri leta se je Game Science ukvarjal prav s tem in počasi in vztrajno je gradil igralno izkušnjo, ki bo sicer nosila mehanike “soulslike” žanra in je v novih napovednikih videti kot nekakšna mešanica iger Sekiro: Shadows Die Twice in God of War.
Zgodba bo sledila legendarni kitajski knjižni pripovedi Journey to the West, v glavni vlogi pa bo nastopal izjemno gibčni Monkey King, ki se bo spopadel z nekaterimi pošastmi kitajske mitologije. V novem igralnem napovedniku, ki v obseg meri skoraj eno uro lahko vidimo, da je Game Science izjemno veliko napora vložil v grajenje prepričljivih in unikatnih nasprotnikov, kjer je praktično vsak od njih šef in bo za bojevanje zahteval veliko napora.
Black Myth: Wukong glede na prikazano izpade kot hudo zahtevna igra, saj naši napadi s palico šefetinam komajda poškodujejo zalogo zdravja, medtem ko so oni izjemno agresivni, ves čas izvajajo navadne in posebne napade ter se radi tudi izmaknejo. Igralni posnetek sicer ni uraden, zaradi česar je ločljivost na psu, a tudi iz tega bolj nejasnega posnetka lahko razberemo čudovite animacije, ki nas bodo spremljale na vsakem koraku.
Leto nazaj je na plano zlezel tudi uradni video, ki ga je Game Science spočel skupaj z Nvidio. Razlog osem minut dolgega posnetka je prikaz delovanja igre na grafičnih karticah RTX, čeprav nas o lepoti tega naslova, ki bo zgrajen znotraj pogona Unreal Engine 5, res ni treba več prepričevati. Novi video navrže sicer nekaj zanimivosti, ki jih do sedaj še nismo videli kot je denimo transformacija v neko čudno, na udarce odporno spako, ki pa lahko šefom zabije uničujoče udarce, a je časovno omejena.
Black Myth: Wukong je hkrati dobil svoja zapisa v trgovinah Steam in Epic Games Store, datum izida pa je postavljen za 2024, a se bodo nekateri srečneži lahko pozabavali v preigravanju demo verzije, ki bo na voljo na letošnjem Gamescomu.
Originalni Outcast danes šteje častitljivo starost 24 let in po dveh desetletjih čakanja nas je presenetilo dejstvo, da dejansko prihaja nadaljevanje. Tega bo spočel založnik THQ Nordic, čigar hobi je obujanje antičnih licenc in delanje njegovih nadaljevanj. Na tak način nameravajo obuditi originalni Gothic in celo Titan Quest 2 bo dobil svoje drugo poglavje, medtem ko se bo novi Outcast uradno imenoval Outcast: A New Beginning.
Tega dela originalni studio Appeal Studios za katerega me res preseneča, da še vedno živi, saj od izida originalnega Outcasta niso ustvarili ničesar omembe vrednega. A New Beginning bo sledil stopinjam svojega predhodnika, tako da bo v glavni vlogi zopet nastopal bivši ameriški Tjulenj, s frajerskim imenom Cutter Slade, ki se bo znašel na tujem planetu Adelpha, tam pa bo miroljubnim Talanom poskušal pomagati odbiti napad robotskih napadalcev.
Zadeva se sliši malce podobna Avatarju in to ne samo v tem pogledu. Adelpha je namreč barvit svet, ki ga bomo lahko prečkali peš ali pa s pomočjo miroljubnih živali, ki nam bodo služila kot nekakšna prevozna sredstva. Na splošno gledano nam bo Outcast: A New Beginning poskušal približati zgodbo v kateri bodo ljudje oziroma Talani živeti v sožitju z naravno, takšno partnerstvo pa bo Cutterju najprej tuje, a se bo kmalu tudi sam navadil na to tihožitje.
Preden pa bo prišlo do tega bo treba zavihteti orožje, ki bo tule eno, a bo nosila več različnih vtičnikov, tako da boste lahko pokalico smrti instantno spremenili iz pištole v puško ali snajperico. V pomoč nam bo tudi raketni nahrbtnik, ki nas bo lahko dvignil visoko v zrak, prav pa nam bo prišel tudi med strelskimi obračuni. Letanje in pokanje je videti nekam leseno in sumljivo spominja na tisto iz igre ELEX 2, ki si jo prav tako lasti THQ Nordic.
Outcast: A New Beginning naj bi v enem preigravanju zahteval nekje 35 ur, zaenkrat pa datum izida ostaja neznanka, a kot vedno si lahko igro na Steamu že zdaj dodate pod seznam želja.
O nameri podjetja Lenovo, da se spusti v čedalje bolj nagneteno dirko prenosnih PC-jev, smo že pisali čeprav smo takrat o produktu imeli bore malo informacij. No, kakšne resne predstavitve naprave še vedno nismo dobili, se je pa spletna stran Windows Report dokopala do prvih slik izdelka, ki naj bi na koncu nosil ime Legion Go.
Na prvi pogled Lenovov izum ne odstopa preveč od že vzpostavljene konkurence, ki jo trenutno zastopata Steam Deck in Asusova pogruntavščina ROG Ally. Tu je velik zaslon, ki ga ob strani krasita dva kontrolerja z gumbi, dvema igralnima paličicama in križnimi gumbi na levi strani. Vendar pa bo Legion Go vseboval tudi nekaj svojih lastnih posebnosti, ki v bistvu potegnejo najboljše iz sveta prenosnih PC-jev in konzole Nintendo Switch.
Oba kontrolerja ob straneh sta namreč odstranljiva, česar do sedaj ni priskrbel noben od miniaturnih PC-jev, ki imajo kontrolno shemo vedno fiksno. Lenovo se je v tem pogledu zgledoval po Nintendo Switchu, za te namene pa je zaslonu zadaj dodal naslonjalo, tako da bosta v praksi za kontrolerja zagrabila dva igralca in se nato družno zabavala pred ekranom.
Desni kontroler bo vseboval tudi sledilno ploščico, to idejo pa si je Lenovo sposodil direktno od Valva in njihove naprave Steam Deck. Sledilna ploščica nam služi kot nekakšen nadomestek miške, tako da lahko na napravi igramo tudi zadeve, ki ne podpirajo nadzorne sheme preko kontrolerjev. Sem notri lahko uvrstimo kakšne starejše igre ali pa strategije in čeprav sledilna ploščica ne more nadomestiti miške, z nekaj privajanja lahko preko nje igramo naslove tipa Age of Empires 2.
Slika od zgoraj nam razkrije vhod za 3,5 mm slušalke, kar štiri USB-A priklope ter dva vhoda USB-C. Čisto levo lahko razberemo še dva gumba, ki bosta najbrž služila za višanje ali nižanje glasnosti, zanimivo pa je tudi dejstvo, da bo desni kontroler ob strani vseboval majhno kolesce, ki bo verjetno zamenjal tistega, ki ga najdemo na običajnih miškah.
Legion Go naj bi poganjal operacijski sistem Windows 11 ter AMD-jev procesor, ki je lahko Z1 Extreme ali pa Ryzen 7 7840U.
Lenovo naj bi napravo uradno razkril na letošnjem sejmu IFA 2023, ki se bo odvil med 1. in 5. septembrom.
Call of Duty: Modern Warfare 3 je izdal že nekaj krajših dražilnikov, zdaj pa je napočil tudi čas za prvi prikaz igranja in vsi vemo, da to pomeni nekaj počasnih in dramatičnih kadrov, vse skupaj pa mora obvezno spremljati upočasnjena verzija popularne skladbe, ki nam na ta način da vedeti, da gledamo v neko resno igro.
V primeru Modern Warfara 3 je ta komad Don’t Fear the Reaper od glasbene skupine Blue Öyster Cult in čeprav je ta koncept zdaj že prežvečen, zadeva vseeno kar dobro paše v tale napovednik za tretji in poslednji del novejše sage Modern Warfare, ki bo pred kamere zopet postavila nekatere že znane obraze enote Task Force 141, ki ji poveljuje Captain Price.
Napovednik nas najprej spusti v morske globine, nakar napademo zapuščeni zapor, ves čas pa skrbi povzroča antagonist Vladimir Makarov, ki drži globoke vezi z Rusijo in njihovim jedrskim orožjem. Čaka nas veliko akcije, v enem kadru pa lahko vidimo tudi namig na veleznano misijo No Russian, ki smo jo igrali v prejšnji verziji Modern Warfara 2, ko smo morali popokati celo letališče civilistov, le da bomo tule očitno ugrabili letalo.
Activision zna tokrat s kampanjo celo presenetiti, saj naj bi bile misije tokrat manj premočrtne in bodo postavljene v malce bolj odprt svet, tako da se bo igralec sam odločal, kako pristopiti do določene situacije. To bi bil pošten odmik od prejšnjega dela, kjer je bila pot napredovanja tako ozka, da nam je igra na določene trenutke zapovedala kje točno moramo stati in koga takrat ustreliti.
Tudi večigralstvo bo vsebovalo presenetljivo veliko vsebine. Veterani se boste veselili dejstva, da bo predelanih 16 map iz igre Modern Warfare 2 in to tiste iz leta 2009, ki bodo sicer malce predrugačene, a bodo na splošno enake tistim iz originala. Poleg tega nas čaka zanimiv večigralski 3v3v3 igralni način Cutthroat, ki ga bosta spremljala še Kill Confirmed in Hardpoint. Prvič v zgodovini serije se bo naš večigralski napredek iz drugega dela preselil tudi v tretji del, kot pa da vse to ne bi bilo dovolj bomo dobili še igralni način Zombies, v katerem se bomo spopadali proti nemrtvim in to na največji Zombies mapi do sedaj.
Skratka Modern Warfare 3 bo s sabo prinesel presenetljivo veliko vsebine. Izid je začrtan za 10. november, kupci dražje edicije Vault Edition, ki stane 100 €, pa boste dobili cel kup dodatkov za večigralstvo in dostop do enoigralske kampanje en teden pred njenim uradnim izidom.
Založnik GameMill Entertainment in razvijalec Flux Games sta včeraj napovedala igro, ki je, vsaj na papirju, slišati kot sanjski naslov za vsakega pravega oboževalca serije Živi mrtveci. Igra The Walking Dead: Destinies bo namreč spremljala znane junake iz AMC-jeve serije, tako da bomo podoživeli že videno zgodbo, a na malce drugačen način, saj nam bo v roke porinjena možnost, da spremenimo nekatere ključne dogodke iz stripov in serije ter si tako ogledamo zgodbo iz alternativne resničnosti.
Igra bo spremljala prve štiri sezone serije, ki nas je iz Atlante preselila na kmetijo družine Greene, nakar smo obiskali še zapor in se znašli v sumljivem mestu Woodbury. Dogodki, ki so junake selili iz ene lokacijo na drugo so oboževalcem serije že dobro znani, zdaj pa jih bomo na lastno roko lahko priredili svojim željam. Tako bomo končno lahko videli, kaj bi se zgodilo, če bi se soočenje med Rickom in njegovim bivšim policijskim partnerjem Shaneom razpletlo drugače in bi Shane, ki ga je v seriji mojstrsko upodobil Jon Bernthal, postal novi šef tabora, ki je ob koncu druge sezone obupano iskal novo zatočišče in ga nato našel v zaporu.
Spremenili bomo lahko tudi nekatere druge ključne dogodke in GameMill Entertainment pravi, da bomo v Destenies našli okoli ducat znanih junakov iz serije, vsak od njih pa bo vseboval svojo unikatno osebnost in nabor orožij. Igranje se bo izvajalo iz tretjeosebnega pogleda in bo vsebovalo tudi akcijski vidik, tako da se bo treba pretepati, nabirati surovine in sprejemati pomembne odločitve.
Vse to se sliši odlično in če bo igra res dobro razvejana in bodo naše odločitve resnično pripeljale do povsem drugačnih razpletov dogodkov ob vsakem preigravanju potem zna biti to ena najboljših iger znotraj licenčnega vesolja Živih mrtvecev. Upamo samo, da na koncu ne bo vse skupaj izpadlo površno in bomo gledali enak razplet dogodkov, le da bo namesto Ricka nastopal Shane.
Za takšno razvejano zgodbo potrebuješ močne pisce in velik proračun in res upamo, da kar ga je dobil Flux Games, ga je prelil ravno v ta vidik igranja. Grafično je zadeva namreč videti podpovprečno in že malce sumljivo spominja na mobilne igre, za glasovno igranje pa pred mikrofon niso dobili originalnih igralcev, ampak nekakšne kopije, ki jih poskušajo posnemati.
The Walking Dead: Destinies še nima datuma izida, a bo izšel za vse možne platforme, ki vključujejo tudi Nintendo Switch, cena pa bo znašala 50 €.
Letošnji oktober bo tako nabit z visokoprofilnimi naslovi, da se bodo založniki in razvijalci naravnost tepli za vašo pozornost. Gneča je takšna, da so založniki začeli malce bolj taktično razporejati svoje naslove in prestavitve datumov ne prihajajo na račun tega, ker bi šlo v razvoju nekaj narobe, ampak bolj zaradi tega, da založniki ne želijo drug drugemu hoditi v zelje in si tako krajšati dobičke od prodaje, hkrati pa želijo igralcem ponuditi dovolj časa, da uživajo v vseh teh ogromnih igrah.
Assassin's Creed Mirage has gone gold and is coming out a week early! 📀
On behalf of the entire team, we can't wait for you to explore 9th Century Baghdad with Basim.
Ena prvih takšnih prestavitev se je zgodilo v primeru igre Baldur’s Gate 3, ki je ven zlezla mesec prej kot pa napovedanega in to samo zato, da bi imeli igralci dovolj časa za preigravanje preden izide Starfield. Zdaj pa so se začele nove takšne prestavitve, saj je Ubisoft napovedal, da bo Assassin’s Creed: Mirage ven pokukal teden prej, kot pa je bilo sprva zapovedano, tako da ga bomo po novem lahko igrali že od 5. oktobra dalje. Ubisoft kakšnega razloga za bolj zgodnji datum ni navedel, a morda je želel svoj največji letošnji naslov poriniti ven pred vsemi ostalimi, ki se gužvajo v oktobrski vrsti.
An update from the Alan Wake 2 team: we're moving Alan Wake 2's launch from October 17 to October 27.
October is an amazing month for game launches and we hope this date shift gives more space for everyone to enjoy their favorite games.
Je pa svoj razlog za 10-dnevno zamudo navedel razvijalec Remedy Entertainment, ki bo po novem igro Alan Wake 2 izdal 27. oktobra. Na Twitterju oziroma X-u so zapisali, da je oktober neverjeten mesec kvalitetnih iger in da želijo s tem zamikom datuma igralcem ponuditi dovolj časa, da v popolnosti izkusijo tuje naslove in si nato vzamejo čas še za drugo potovanje nesrečnega pisatelja Alana Wakea. Poteza ni slaba, saj se konec oktobra malce sprostijo izidi, medtem ko bi se 12. oktobra za prodajo po polni ceni morali kosati z igrami kot so Forza Motorsport, Detective Pikachu Returns in Lords of the Fallen, po novem pa sta mu najbližje Spider-Man 2, ki izide 20. oktobra in Cities: Skylines 2, ki se bo rodil 24. oktobra.
Samo nekaj dni po temu, ko sta založnik Take-Two in razvijalec Rockstar najavila nakup modderjev, ki so spočeli huronsko popularne RP strežnike FiveM prihaja novica o novem zatiranju modderske skupnosti. Nakup je nekatere igralce navdal z upanjem, da je nemara Take-Two postal bolj naklonjen vsebini, ki jo je ustvarila skupnost, a očitno temu ni tako.
Iz obličja interneta je namreč izginil mod Sentient Streets – zanimivem projektu, ki smo ga popisali tudi mi. Gre v bistvu za povsem novo zgodbo znotraj igre GTA 5 v kateri nastopamo v vlogi policista, a tista največja privlačnost je umetna inteligenca, ki je poganjala nekatere NPC-je, s temi pa smo se lahko pogovarjali preko mikrofona, z njimi kramljali med vožnjo v avtu, NPC-ji pa so se celo dinamično odzivali na razne pripetljaje znotraj igre.
No, nič od tega zdaj ne bomo mogli več igrati, saj je Take-Two udaril po mizi in zahteval izbris modifikacije iz interneta. Na spletni strani Nexus Mods zadeva ni več dostopna, Take-Two pa je šel celo tako daleč, da je od YouTuba zahteval izbris igralnega posnetka, ki prav tako zdaj ni več dostopen. Ustvarjalec moda Bloc je nato na svojo roko zadevo izbrisal iz spletne strani GTA 5 Mods, saj je želel prihraniti glavobole lastnikom strani.
Bloc je sicer poskušal stopiti v kontakt z založnikom in razvijalcem, a zaenkrat so njegova e-mail sporočila bila ignorirana. Pravi, da bi imel rad vsaj priložnost, da bi se zagovarjal, a očitno založniku ni besed in je raje samo sprožil svoj pravni oddelek, brez da bi kadarkoli vmes stopil v kontakt s kreatorjem.
Bloc je v daljšem zapisu na YouTubu pikro pripomnil, da bi se Take-Two lahko raje ukvarjal z boljšo cenovno politiko glede svojih iger, s čimer je namignil na nedavno izdajo predelave igre Red Dead Redemption za PlayStation 4 in Nintendo Switch, ki stane 50 €, a kakšnih konkretnih izboljšav ne vsebuje, hkrati pa se je obregnil ob junijsko razširitev Mercenaries za Grand Theft Auto Online, ki je iz igre umaknila okoli 200 avtomobilov in motorjev, ki so postali na voljo samo naročnikom servisa GTA+.
Najbolj priljubljen YouTube kanal Linus Tech Tips in njegov kreator Linus Sebastian sta nekaj dni nazaj zakorakala v globoke težave. O vsej tej kontroverziji smo že spočeli obsežen članek, a na kratko povedano je povod za vse težave začel video konkurenčnega kanala Gamers Nexus, ki je v obsežnem posnetku nakazal na večje nepravilnosti glede testnih metod in neetičnega vedenja do startup podjetja Billet Labs.
Linus se je na obtožbe odzval precej pokroviteljsko in sicer preko svojega foruma, kjer je v večjem prispevku že takoj na začetku zapisal, da celotni situaciji ne namerava posvečati preveč pozornosti in da tole ne bo niti tema njegovega WAN podcasta. Javnost je razkurila že samo ta izjava, nakar so se težave Linusa samo še poglobile.
Linus Tech Tips je kmalu po temu izdal namenski video z naslovom “What do we do now?”, ki bi moral služiti kot nekakšno opravičilo, a je s sabo prinesel kup dodatnih težav. V videu se je pojavilo nekaj članov ekipe, ki so napovedali počasnejši tempo izdajanja posnetkov in prvič v desetletju se je zgodilo, da noben od Linusovih kanalov ne bo dnevno izdal nekega novega videa. Produkcija naj bi bila ustavljena za en teden, med tem časom pa naj bi ekipa raziskala notranje težave in poskušala odpraviti vse težave, ki so se nabrale skozi leta produkcije. A po drugi strani je video nosil nekakšen šaljiv ton, čeprav je tole resna situacija, čas pa so si vmes vzeli tudi za omembe sponzorjev. Video je bil tudi monetiziran, tako da je Linus tudi od opravičila poskušal zaslužiti denarce, a kasneje so, po vseh pritožbah, ki so deževale na forum in uradno vejo Reddita, izklopili.
Največje težave kanala pa morda sploh še niso prišle v pravi fokus. Po objavi videa iz strani Gamers Nexusa, ki je med drugim navedel tudi ogromen pritisk, ki se v LTT-ju vrši nad vsemi člani ekipe za čim prejšnjo dnevno produkcijo videov, se je oglasila tudi bivša zaposlena Madison Reeve. Ta je v obsežnih Twitter objavah navedla izjemno toksično kulturo, ki je obratovala za zaprtimi vrati, deležna pa naj bi bila velika psihičnega pritiska, ki se je na njo izvajal dnevno. Ne samo, da se je od nje zahtevalo preveč, med delom je bila tudi tarča žaljivk in spolnega nadlegovanja, stvari pa so sčasoma napredovale do te mere, da se je dejansko namerno poškodovala, samo zato, da ji ne bi bilo treba v službo in sčasoma je nabrala dovolj poguma, da je dala odpoved.
I was expected to post 3 tweets, 2 Instagram posts, and 2 TikToks minimum per day.
I was also expected to plan, film, edit, and post 2 Floatplane exclusives per week.
This included wrangling people to be in them when they were also all struggling to get their work done.
Situacija z Madison je naravnost eksplodirala in čeprav je Linus stvar najprej nameraval ignorirati, je sčasoma uvidel, da tale celotna situacija ne bo izginila. Nad Madisonivimi izjavami je bil šokiran tudi trenutni direktor podjetja Linus Media Group Terren Tong, ki je na tej poziciji prisoten zgolj nekaj tednov in že se mora soočati s tako ogromnimi težavami in gašenjem požarov.
We are taking Madison’s allegations seriously. We are conducting an internal assessment alongside bringing in a third-party investigator to look into the allegations. We are committed to publishing the findings and implementing any corrective actions that may arise due to this.…
Tong je za spletno stran PCGamer izjavil, da Madisonove izkušnje niti približno ne odražajo tega, kar je sam doživel v teh nekaj tednih na čelu podjetja. Varnost zaposlenih tretirajo kot resno stvar zato je že včeraj vsem zaposlenim sporočil, da če jih pestijo kakšne podobne težave in izkušnje glede nadlegovanja, da naj te stvari takoj sporočijo kadrovski službi.
Ustavil pa se ni samo pri besedah, ampak bo v podjetje stopila tudi zunanja preiskovalna služba, ki bo preverila vse dosedanje obtožbe, nakar bo javno objavila svoje rezultate.
Glavni kanal Linus Tech Tips je med vsemi temi obtožbami zaznal rahel upad sledilcev, ki se je iz 15,6 milijona zmanjšal na 15,5 milijona.
Medtem, ko se nekateri še zdaj prebijajo skozi vso gigantsko vsebino, ki jo ponuja Baldur’s Gate 3, je pred vrati že nova titanska RPG izkušnja. Govora je namreč o igri Starfield, povsem sveži enoigralski izkušnji razvijalca Bethesda, ki nas bo enkrat za spremembo popeljal v črnine vesolja, tam pa nas čaka preko 1.000 planetov, ki samo kličejo po raziskovanju in streljanju, za prevažanje naokoli pa se bomo lahko poslužili svoje vesoljske ladjice, ki jo bomo lahko opremljali in si tako zares izpolnili mokre sanje vesoljskega raziskovalca ali pa nemara pirata.
Starfield je tista igra, ki bo Microsoftovem katalogu vdihnila nekaj prepotrebne svežine in ni jih malo, ki so si naročnino Game Pass aktivirali ravno zaradi tega naslova, ki je v nastajanju že celo večnost in bi prvotno moral iziti slabo leto nazaj. Takrat igra očitno še zdaleč ni bila pripravljena na izid, na kar je namigoval tudi nekam revni prvi igralni napovednik, a vmes so se stvari drastično spremenile in na Microsoftovi junijski konferenci je zadeva bila videti močno bolj izpopolnjeno.
Datum izida se nezadržno približuje zato je Bethesda začela tudi pospeševati oglaševalsko kampanjo. Dobili smo tri kratke animirane videe, ki prikažejo življenje znotraj Starfielda, na uradni strani pa smo pred kratkim dobili podrobno časovnico, ki prikaže tiste najbolj pomembne dogodke v zgodovini tega vesolja in sicer od leta 2050, ko ljudje prvič prispemo na Mars pa vse do leta 2330, ko se začno dogodki znotraj igre.
Bethesda je prav tako včeraj omogočila predčasno namestitev igre, ki na PC-ju tehta 140 GB. Datoteke si lahko prenesete tudi tisti, ki si lastite naročnino Game Pass in tako boste ob dnevu izida že takoj pripravljeni za igranje. Na konzoli Xbox Series X je obseg malce manjši, tako da je tam treba prenesti “zgolj” 125 GB.
Starfield uradno izide 6. septembra, a tisti najbolj nepotrpežljivi se lahko do igranja dokopljete malce prej. Tisti, ki boste prednaročili dražji verzije igre Digital Premium Edition ali Constellation Edition boste v igranje lahko skočili že 1. septembra. Takšno predčasno igranje je na voljo tudi naročnikom Game Passa, ki lahko dokupijo Premium Edition Upgrade, a bodo najprej morali odšteti 34,99 €.
Ste morda oboževalec strategij? S tem mislimo tistih resnih strategij, kjer je igranje sestavljeno bolj iz gledanja ogromne mape, večino časa pa boste gledali v manjše ikone, se ubadali z razpredelnicami in pregledovanjem podatkov ter se ukvarjali z vzpostavljanjem zavezništev, ki lahko vsak čas razpadejo, bodisi po vaši krivdi ali pa je za nož v hrbet zaslužen nasprotnik.
Če spadate v ta tip igralcev potem vam je dobro znan nišni žanr “grand strategy” iger, ki jih poglavitno izdeluje založnik Paradox Interactive. Ta ima pod svojo šapo že več takšnih franšiz in ena od teh sliši na ime Europa Universalis IV iz leta 2013, ki nas popelje skozi stoletja zgodovine med 1444 in 1821, med tem časom pa bomo poskušali preko pametne diplomacije, vojskovanja, trgovanja in kolonizacije poskušati zavladati svetu.
In ravno ta igra je trenutno brezplačna na platformi Epic Games, ponudbo pa lahko izkoristite samo še danes, 17. avgusta in sicer do 17.00. Igro lahko prevzamete na sledeči povezavi in že osnovna kampanja vam bo ponudila desetine, če ne stotine ur igranja, če pa vam tudi to ne bo dovolj pa lahko skočite še v svet DLC-jev. Založnik Paradox je namreč znan po tem, da za svoje strategije rad izda cel kup naknadnih dodatkov, ki jih nato prodaja po mastni ceni in Europa Universalis IV pri temu ne odstopa. Igra je po izidu dobila kar 43 dodatnih DLC-jev, nekateri manjši od njih pa so za igranje tudi brezplačni, a za večino bo treba primakniti nekaj evrov.
Poleg te strategije je brezplačna tudi igra Orwell: Keeping an Eye on You, ki je v bistvu nekakšna grafična avantura v kateri kot detektiv pregledujete civiliste, ki se morda nagibajo proti terorističnim dejanjem. To zanimivo igralno izkušnjo lahko na svojem Epic Games računu aktivirate tule.
Kot rečeno, danes ob 17.00 se izteče ponudba za obe igri, ki jih bosta nato nadomestili Black Book in pa Dodo Peak.
O ponovno obujenem Scottu Pilgrimu se sanja že več kot desetletje in zdaj bodo želje dolgoletnih in zvestih oboževalcev končno uslišane. Kultni film Scott Pilgrim vs. the World iz leta 2010 je bil ustvarjen po stripih, ki jih je leta 2004 spisal Kanadčan Bryan Lee O’Malley, zgodba pa govori o mladem Scottu, ki se zaljubi v Ramono, a preden jo lahko povabi na zmenek, mora premagati njenih sedem zlobnih bivših fantov, zaradi česar se cel film spremeni v fantastično potovanje, polno nadnaravnih potez.
Nove pustolovščine Scotta prihajajo kmalu na Netflix, a tokrat v podobi anime serije, ki bo vsebovala osem epizod in se bo imenovala Scott Pilgrim Takes Off. Gre za direktno nadaljevanje filma, kjer bo vlogo izvršnega producenta zopet zasedel Edgar Wright, ki je režiral tudi film, pri delu izvršnega producenta pa se mu pridružil tudi avtor stripov Bryan Lee O’Malley. V anime se bo vrnila tudi skoraj celotna zasedba igralcev kot sta Michael Cera v vlogi Scotta in Mary Elizabeth Winstead, ki bo zopet odigrala Ramone, le da tokrat oba ne bosta stopila pred kamero, ampak bosta likom posodila svoje glasilke.
Prvi dražilnik ni namenjen predstavljanju zgodbe, saj je njegova naloga ta, da nam ponudi vpogled v vizualni stil serije, ki je videti presneto dobro. Vse skupaj spremlja vzdušna glasba skupine Anamanaguchi, ki je svoje talente posodila tudi Ubisoftovi igri Scott Pilgrim vs. the World: The Game in je naravnost perfektna za tosortno unikatno anime stvaritev.
Scott Pilgrim Takes Off na Netflix prihaja 17. novembra.
*Posodobitev: Linus Tech Tips je pred nekaj minutami spočel nov video. Čeprav je Linus na forumu zapisal, da teh zadev ne namerava objavljati niti v svojem WAN podcastu, so se stvari od takrat drastično spremenile. Zaradi vseh obtožb je bila trenutno ustavljena produkcija vseh YouTube videov, med tem časom pa se bodo delala interna reorganizacija dela in pristopa do zaposlenih. Video si lahko ogledate spodaj:
Originalna zgodba: YouTuber Linus Sebastian se je zopet pojavil v novicah in spet je prikazan v negativni luči. O lastniku največjega tehnološkega kanala Linus Tech Tips smo nazadnje pisali, ko so mu hekerji prevzeli skoraj vse YouTube kanale in namesto njih začeli oglaševati Teslo in kriptovalute, še pred tem pa se je Linus zapletel v verbalni spodrsljaj, ki ga je skoraj stal kariere.
Zdaj je Linus zopet v težavah, saj je priljubljeni tehnološki YouTube kanal Games Nexus, ki si ga lasti dolgolasi Steve Burke, objavil obsežen, skoraj uro dolg video, ki ima za povedati marsikaj zanimivega. Steve že na začetku videa pove, da je bilo delanje tega posnetka zanj težavna naloga, saj se navadno ne spravlja povzročati dramo, a enostavno ni mogel več biti tiho, zato je razkril največje napake, ki jih je v zadnjih mesecih spočel ne samo YouTube kanal Linus Tech Tips, ampak tudi njegova sestrska kanala ShortCircuit in TechQuickie.
Steve ne blebeta kar nekaj v tjavdan, ampak je s sabo prinesel račune. V videu lahko vidimo kar nekaj primerov testiranj, ki preprosto niso bili večkrat preverjeni in kažejo jasne napake. Tu notri je denimo testiranje igre Cyberpunk 2077, kjer pri grafu vidimo astronomsko razliko med grafično kartico RTX 4090 in RTX 3090, čeprav bi morali biti procenti veliko manjši. Potem je tu testiranje Noctua ventilatorjev, ki prav tako kažejo nekam čudne rezultate, Steve pa pri tem namigne, da je morda razlika v prid podjetju zaradi tega, ker je Noctua tudi partner Linusa v njegovi lastni trgovini. To ni edini takšen namig, saj se je Steve obregnil tudi v odnos Linusa do ASUS-a, s katerim naj bi YouTuber ravnal z rokavicami, saj je ASUS prav tako njihov partner.
Potem so tu večje napake, ki so preprosto fascinantne. V enem delu denimo gledamo v ASUS-ovo grafično kartico RTX 3070, ki so jo opisovalec označil za “budgetno”, pri njej pa najavil, da ta vsebuje tri DP izhode in dva HDMI izhoda, čeprav je na kameri jasno vidno, da je na voljo samo en HDMI izhod. Posamično te napake ne pomenijo veliko, a skozi čas se jih kar nabere, Steve pa jih je našel z naključnim klikanje na videe iz različnih kanalov, ki jih pokriva podjetje LTT. Vse to je posledica masivnega pritiska, ki ga Linus izvaja nad svojimi zaposlenimi, saj ta želi vsak dan izdati več posnetkov, pri tem pa se nihče ne ozira po temu, koliko je kakšen opis preverjen in kvalitetno narejen. Celo sami zaposleni v LTT-ju so med svojimi željami na prvo mesto postavljali čas, ki bi ga lahko posvetili za delanje recenzij različnih izdelkov, medtem ko Linus zagovarja le in samo čim hitrejše delanje nove vsebine.
Morda največja razkrita grdobija pa se tiče podjetja Billet Labs, ki so Linusu na opis poslali svoj prototipni hladilnik grafične kartice RTX 3090. Linus se je testiranja lotil povsem nepremišljeno, saj je hladilnik poskušal namestiti na grafično kartico RTX 4090, za katero pa ta hladilnik seveda ni bil ustvarjen, zaradi česar so bili tudi rezultati slabi. Linus je nato zavrnil ponovno testiranje na pravi grafični kartici, čeprav ga je k temu pozivala skupnost, saj ni želel zapraviti stotin dolarjev na izdelku, ki po njegovem preprosto ni priporočljiv za nakup. Naj opomnimo, da je Linusu nekdo ponudil 100 milijonov dolarjev LTT-ja, a je ta nato ponudbo zavrnil.
Takšno pljuvanje po izdelku je za start up podjetje kot je Billet Labs praktično smrtna obsodba, a težave se tu za njih niso ustavile. Ko je Billet Labs zahteval prototip nazaj mu ga Linus preprosto ni vrnil, nakar ga je prodal na dražbi, brez da bi za to obvestil Billet Labs. Ne samo, da je to neetično, do prototipa se je na ta način zlahka dokopalo kakšno konkurenčno podjetje, ki bi lahko iz njega ustvarilo svojo kopijo.
Linus se je na obtožbe že odzval, a kakšnega resnega opravičila ni ponudil. Linus sicer od julija dalje ni več direktor podjetja LTT, saj ga je na tem mestu nadomestil Terren Tong, a Linus je bil med prej naštetimi incidenti še vedno na čelu podjetja, zaradi česar se mu zdi prav, da za njih prevzame odgovornost. Na lastnem forumu je objavil daljši zapis, ki izkazuje razočaranje nad tem, da Steve ni najprej stopil z njim v kontakt, k temu pa dodal, da so napake del vsakdana in da se na njih učijo. Prodaja hladilnika od Billet Labsa naj bi bila zgolj napaka v komunikaciji in da je bila podjetju povrnjena škoda. To je naknadno potrdil tudi Billet Labs, a ta je k temu dodal, da jim je Linus odpisal šele dva dni po temu, ko je na splet prišel video z obtožbami, pred tem pa so bila njihova elektronska sporočila enostavno ignorirana.
Kot je pri takšnih razkritjih navada se je oglasila tudi ena od bivših zaposlenih, ki razkrila nekaj dodatnih grdobij, ki so se dogajale za zaprtimi vrati. V tem primeru je to Madison, ki je pri Linusu delala kot nadzornica družabnih omrežij. Ne samo, da se je od nje zahtevalo neverjetno število nalog, ampak je bila v pisarni tudi žrtev nadlegovanja iz strani sodelavcev, ki so jo zmerjali z raznimi besedami in se je celo neprimerno dotikali, ko pa je vse to sporočila vodstvu so bile njene pritožbe ignorirane.