🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 95

Spotify viša ceno naročnin

Ponudniki naročnin za igre, filme in glasbo so nas vse najprej ujeli s trnkom poceni naročnin, zdaj pa vsi po vrsti višajo cene. Trendu se ni izognil tudi popularni ponudnik pretočno predvajane glasbe Spotify, ki je včeraj vse svoje naročnike obvestil, da bodo z naslednjim mesecem mesečne položnice postale nekoliko višje.

Dvig cen sicer ni apokaliptičen. Najbolj popularna stopnja naročnine Premium Solo bo iz 5,99 € skočila na 6,49 €. Parčki, ki uporabljajo naročnino Premium Duo bodo namesto 7,99 € zdaj plačevali 8,99 € mesečno, medtem bo je družinskemu paketu, ki omogoča istočasno predvajanje glasbe šestim različnim uporabnikom, cena skočila iz 9,99 € na 10,99 €. Tudi študentje bodo morali po novem na sendviče nalagati eno rezino šunke manj, saj se bo ta paket podražil iz 2,99 € na 3,49 €.

spotify

Višje cene seveda nikoli niso dobra novica, a Spotify samo sledi trendu ostalih ponudnikov in pri nas smo jo v bistvu še dobro odnesli, saj so naši mesečni izdatki res poceni. Američani denimo samo za Solo paket mesečno plačujejo 10,99 $, za družinskega pa kar 16,99 $. Tudi v Evropi nekateri odštevajo veliko več: v Franciji je individualni paket zdaj cenjen na 10,99 €, družinski pa na 17,99 €.

Je pa nova cena osnovnega paketa storitev močno približala konkurenčnemu servisu YouTube Premium. Ta pri nas stane 7,19 €, tako da govorimo o razliki 70 centov, le da pri YouTubu v zameno za to poleg knjižnice z glasbo prejmemo še gledanje YouTuba brez oglasov in možnost shranjevanja videoposnetkov. Glede na to, da so reklame na YouTubu čedalje bolj pogoste in dolge je morda smiselno začeti razmišljati o menjavi platform. Po drugi strani pa YouTube Premium ne ponuja tako širokega razpona naročnin kot drugje po svetu, tako da zaenkrat lahko naročite samo osnovni paket, ki pa ne ponuja istočasnega predvajanja glasbe večih uporabnikov.

Na splet ušle slike in posnetek Sonyjeve prenosne konzole Project Q

0

Sony je maja nekam sramežljivo napovedal povsem novo napravo Project Q, za katero se je sprva predvidevalo, da bo nekakšen naslednik Sonyjevih prenosnih konzol PSP in PlayStation Vita, a se je na koncu izkazala za precej bolj skromen izdelek.

Project Q namreč sam od sebe ne bo omogočal poganjanje iger, ampak ga bo treba najprej povezati z domačo konzolo PlayStation 5, iz te pa boste nato na napravi pretočno predvajali igre. Gre torej za preigravanje iger preko oblaka, le da je tule ta oblak domača konzola, tako da Project Q v bistvu lahko uporabljamo samo znotraj svojega doma, saj morata biti obe napravi povezani na isto Wi-Fi omrežje.

Na uradni predstavitvi je stvar delovala nekam nerodno, saj je pomisleke vzbujal dizajn naprave, ki je videti kot ogromen kontroler DualSense, ki ga je nekdo razdelil na dva dela in nato v sredino vrinil tablico premera 8 palcev z ločljivostjo 1080p.

Twitter uporabnik Zuby_Tech se je od nekje dokopal do prvih slik prototipa naprave in spočel je tudi krajši video, ki potrjujejo začetne domneve. Project Q je namreč tudi v praksi videti nekam nerodno, Zuby pa je z naprave odstranil tudi zaslon, za njim pa se skriva samo gola plastika, ki ne vzbuja ravno upov o kvalitetnem izdelku. Zanimiva je sicer možnost odstranjevanja sprožilnikov in gobic, kar ponuja tudi novejši kontroler DualSense Edge, naprava pa bo hkrati ponujala napredne učinke vibracij.

V videu lahko jasno vidimo, da Project Q poganja operacijski sistem Android in glede na to, da je uporabniški vmesnik v japonščini lahko sklepamo, da je napravo nekdo izmaknil na Sonyjevih domačih tleh. Na zaslonu se pojavi QR koda, ki pelje na mrtvo stran in tole zagotovo ni končna oblika uporabniškega vmesnika, saj predvidevamo, da bomo ob prižigu naprave ugledali samodejno zagnano namensko aplikacijo, ki nas bo nato povezala z domačo prižgano konzolo.

Project Q na uradni predstavitvi še ni dobil datuma izida. Jim Ryan, šef znamke PlayStation, je sicer na odru izjavil, da lahko napravo pričakujemo še enkrat letos in morda se to zgodi novembra, ko naj bi prodajne police ugledala tudi predelana verzija konzole PlayStation 5. Cena zaenkrat ostaja popolna neznanka.

Kitajski Tencent postal lastnik razvijalca iger Dying Light

Tencent je največji založnik na Kitajskem, a zaradi vseh pravil in regulacij mu je lani tam dobiček upadel, saj mora vsako igro in film najprej odobriti vlada, ki zelo rada cenzurira stvari ali pa jim na splošno prepove izid na domačih tleh. Tencent je zato v zadnjih letih začel denarce vlagati v vrsto zahodnih založnikov in si lasti deleže kar nekaj večjih založnikov. Med njimi se najdejo tudi velikani tipa Activision Blizzard, Epic Games in Ubisoft ter nekateri razvijalci kot so Yager, Remedy, Turtle Rock in Grinding Gear, medtem ko si nekatere od njih povsem lastijo kot je to denimo v primeru studia Riot Games.

Včeraj so pod svoje okrilje privabili še enega razvijalca. Novi član Tencentove družine je postal poljski studio Techland, ki ga poznamo predvsem po njihovem dvojcu iger Dying Light, čeprav so na trgu prisotni že vse od leta 1991. Ves ta čas je bil na čelu razvijalca Pawel Marchewka in ta je na Techlandovi uradni strani ponosno naznanil, da je Tencent postal večinski lastnik podjetja.

Pawel je sicer nad združitvijo navdušen, saj naj bi denarci Tencenta razvijalcu omogočili nadaljnji razvoj njihovih najbolj popularni franšiz, brez da bi se ob tem morali obremenjevati s financami. Tu je bila omenjena serija iger Dying Light, ki bo naslednje leto za drugi del dobila večji dodatek, še bolj pa bo od tega profitirala njihova povsem nova RPG igra, ki bo hkrati njihova povsem nova licenca v skoraj desetih letih.

Pawel je še dodal, da bo Techland zadržal svojo neodvisnost in kontrolo nad svojimi franšizami, sam pa bo še naprej ostal na čelu razvijalca. Zaradi tega naj bi bile odveč skrbi, da bo Tencent poskušal prevzeti kreativno kontrolo nad njihovimi igrami, saj naj bi kitajski gigant samo pridno stal v ozadju in pobiral dobičke od prodaje.

Novica je pri igralcih vzbudila različne odzive. Jasno je, da nekaterim vmešavanje kitajskih rok v razvoj zahodnih iger ne diši preveč, a po drugi strani je Tencent na takšen način preveč že kar nekaj razvijalcev in se nato ni mešal v samo vsebino iger.

Tako zna biti ta kupčija za Techland nekaj dobrega, saj se je razvijalec kar nekaj let ukvarjal z razvojnimi težavami igre Dying Light 2, ki je na koncu izšla v obliki nedokončane vizije.

High on Life DLC pokazal dobrih 9 minut igranja

Igra High on Life velja za najbolj preigrano vsebino, ki jo ponuja Microsoftov servis Game Pass in je tudi ena od redkih ekskluziv, ki je bila zavezana konzolam Xbox in PC-ju, na PlayStationu pa je ni bilo moč igrati. No, slednje se je na koncu spremenilo, saj je razvijalec Squanch Games igro pred kratkim, in to praktično čez noč, predelal tudi za konzoli PlayStation 4 in 5, isti dan pa je preko IGN-a spočel večji igralni video prvega, in najbrž tudi edinega, DLC-ja ki v dolžino meri skoraj 10 minut.

Dodatek se imenuje High on Knife in se bo osredotočil na orožje Knifey, ki smo ga sicer srečali v originalni kampanji, a je bil ta tam, za razliko od vseh ostalih klepetavih orožij, po uvodni predstavitvi nenavadno tiho. Razvijalec je namreč čvekanje želel prepustiti Justinu Roilandu, ki ga poznamo po seriji Rick and Morty, ta pa je v izvirni kampanji glasovno upodobil cel kup različnih likov. Justin se je nato zapletel v legalne težave, ki jih je sicer na sodišču premagal, a zdi se, da so mu zaradi teh neprilik vsi obrnili hrbet, zato ga tudi v DLC-ju ne bomo poslušali, njegov izostanek pa bodo nadomestili drugi glasovni igralci.

Igralni posnetek pokaže kar nekaj akcije. Knifey nam bo služil za brutalne usmrtitve, ki spominjajo na nekaj, kar bi videli v kakšni DOOM igri, pridružila pa se nam bodo tudi nekatera druga orožja. Med njimi je zanimiva pokalica B.A.L.L., ki izstreli neke kroglice, te pa se v slogu Marjance hitro začno odbijati med različnimi nasprotniki. Štorija pravi, da bomo tokrat obiskali tuj planet, kjer bomo skušali ustaviti preprodajanje neke tuje droge, za katero je glavna sestavina človeško meso. To nam seveda ne bo preveč všeč, kar bo s sabo potegnilo veliko streljanja nezemeljskih kreatur, za hitrejše premikanje pa bomo uporabili neko napravo, ki je bodisi raketni nahrbtnik ali pa neke hudo naoljene kotalke.

Kljub konkretnemu igralnemu napovedniku High on Knife še vedno nima zakoličenega datuma izida, ga pa lahko pričakujemo enkrat jeseni.

PlayStation 5 Pro naj bi na trg prispel novembra 2024

0

Trenutna generacija konzol PlayStation 5 in Xbox Series S/X bo čez nekaj mesecev upihnila že svoje tretje leto obstoja in čeprav je bila ta, zaradi premajhnih zalog, sprva težko dosegljiva, se je zdaj situacija umirila, konzol je za vse dovolj in počasi so se pri igralcih začela pojavljati ugibanja glede potencialnega naslednika.

O PlayStationu 6 in naslednjem Xboxu se bomo verjetno pogovarjali šele enkrat v 2028, vmes pa znamo dobiti prenovo trenutnih konzol. Microsoft sicer pravi, da trenutno o tem ne razmišljajo, saj naj bi bil Xbox Series X že od začetka zamišljen kot nekakšna Pro verzija konzole, a pri Sonyju naj bi se nagibali v drugo smer.

O tem poroča spletna stran Key to Gaming, ki je sicer dokaj neznana, a avtor članka je novinar Tom Henderson, ki je v preteklosti pravilno napovedal kar nekaj nerazkritih Sonyjevih izdelkov, kot je denimo prenosna konzola Project Q. Tom je tisti, ki je že dolgo nazaj napovedal spremembo aktualne konzole PlayStation 5, ki naj bi se kmalu začela prodajati v verziji brez predvajalnika Blu-rayov, ta pa bo omogočala dodatni nakup optične enote.

Henderson pa je pred časom napovedal tudi Pro izvedenko konzole PlayStation 5, za to pa se je zdaj uspel dokopati do novih informacij. Sony naj bi delo na PlayStation 5 Proju začel v začetku lanskega leta, kodno pa se zadeva imenuje Trinity. Podjetje se naj bi tako držalo svoje dolgoletne zaljubljenosti do filmske franšize Matrica, saj se je v preteklosti konzola PlayStation 4 Pro kodno imenovala “Neo”, očala PlayStation VR pa “Morpheus”.

Henderson kakšnih specifikacij ni navrgel, saj se po njegovih besedah v te ne razume preveč. Je pa jasno, da bo PlayStation 5 Pro pošteno močnejši od osnovne verzije, saj naj bi Sony targetiral poganjanje iger v ločljivosti 4K pri 60 sličicah na sekundo, omenjena pa je celo podpora za ločljivost 8K. To zadnje je verjetno samo marketinška oznaka, ki se lepo vidi na papirju, saj PlayStation 5 dandanes težko prebavi že 4K ločljivost, kaj šele nekaj, kar ima na zaslonu 4x več pikslov. Da peklensko dragih televizorjev, ki to ločljivost sploh podpirajo, sploh ne omenjamo.

Izid nove konzole naj ne bi bil več daleč stran. Sony naj bi razvijalcem začel razpošiljati prve primerke že letos novembra, medtem ko naj bi konzola na splošni trg prispela novembra 2024.

Twitter spreminja ime in logo v “X”

0

Popularno družabno omrežje Twitter bo kmalu doživelo največjo spremembo v svoji zgodovini. Novopečeni lastnik Elon Musk je sicer že vse od nakupa omrežja spočel več sprememb, kot je denimo vpeljava opcijske naročnine, ki uporabnike označi z različno obarvanimi kljukicami, zdaj pa se pripravlja praktično popolnoma zamenjati identiteto platforme.

Musk je včeraj napovedal slovo imenu Twitter in logotipu modrega ptička, ki se nam je v skoraj dveh desetletjih obstoja tako vtisnil v spomin. Namesto tega se bo Twitter očitno preimenoval v preprosto “X”, takšno obliko pa bo nosil tudi novi logotip, ki je resnično minimalističen, a zaenkrat še ni dokončen.

Sporni milijarder je sicer naravnost zaljubljen v poimenovanje svojih izdelkov s črko X. Domena x.com je bila prva verzija platforme PayPal, ki se je nato preimenovala, Musk pa je leta 2017 domeno kupil nazaj in jo zdaj namerava plodno izkoristiti. Očitno bodo zdaj vsi njegovi izdelki nosili vsaj nekakšno predpono iksa, saj je Musk nekaj tednov nazaj najavil svojo verzijo umetne inteligence xAI, uradna spletna stran x.com pa vas bo po novem preusmerila na Twitter.

Kaj točno to pomeni za platformo še ni znano. Direktorica Linda Yaccarino je na Twitterju zapisala cel kup PR besed, ki skupaj pomenijo bolj malo. X naj bi popolnoma spremenil delovanje Twitterja in naj bi spremenil način komunikacije med uporabniki. To “novost” je sicer pridobil že Twitter, saj je platforma začela omejevati dostop za neplačljive uporabnike, ki so bili nekaj časa omejeni glede na vsebino, ki jo lahko dnevno pregledajo, zdaj pa bo omejeno tudi število zasebnih sporočil, ki jih lahko odpošljejo dnevno.

Jasno je, da gre sprememba imena tudi na račun drugačnega finančnega modela, ki želi uporabnike na vsak način pripraviti do nekakšnega plačevanja naročnine. Musku in kompaniji težave zagotovo povzroča tudi Mark Zuckerberg in njegova nova konkurenčna platforma Threads, ki je zaradi naveze z Instagramom hitro pridobila ogromno bazo uporabnikov, pa čeprav ji manjkajo nekatere funkcije in zadeva še vedno ni na voljo povsod po svetu.

Spider-Man 2 v novem napovedniku predstavi nekaj zgodbe

0

Nadaljevanje popularne igre Marvel’s Spider-Man se nezadržno približuje in res je treba čestitati razvijalcu Insomniac Games, saj je to eden redkih Sonyjevih studiev, ki izdeluje kakovostne visokoproračunske igre kot po tekočem traku. Za Spider-Mana 2 so sicer resda potrebovali 5 let, a vmes so izdali še igri Marvel’s Spider-Man Miles Morales in Ratchet & Clank: Rift Apart ter vse to še predelali za PC in v grafično preobleko zapekli ray tracing učinke.

Zatorej, če morda še niste preigrali njihovega dvojca Spider-Man iger ali pa ste morda že vmes malce pozabili na štorijo potem imate zdaj za to še vedno čas. Poznavanje preteklih dogodkov bo namreč ključno, saj bo Spider-Man 2 direktno nadaljevanje, ki se bo dogajalo nekje 9 mesecev po zgodbi iz enice. Vsaj tako je navrgel Jon Paquette, režiser zgodbe, ki je na nedavni konferenci Comic-Con v San Diegu ponosno stal zraven frišnega napovednika, ta pa se osredotoči predvsem na zgodbo.

V nadaljevanju bo treba spremljati veliko štorijalnih niti. Peter Parker in Miles Morales sta postala uigrani dvojec superherojev, a oba se soočata s problemi v svojih zasebnih življenjih. Odstranjevanje zlobcev zahteva veliko časa, a finance medtem ne čakajo, Miles pa se mora ukvarjati še s svojo izobrazbo. Petra medtem pesti nova preobleka, ki mu sicer daje nove moči, a mu hkrati načenja um, za povrh pa je v mesto uletel še Kraven, ki išče nov plen, tiste največje komplikacije pa bo sprožil Venom.

Dolgo se je ugibalo, kdo v bistvu sploh je Venom in napovednik nam lepo namigne, da je to nihče drug kot Harry Osborn, Petrov najboljši prijatelj, ki pa je hudo zbolel in se je nato lotil eksperimentalnega zdravljenja zaradi katerega na koncu postane divjaški Venom.

Tudi Miles Morales bo imel svoje težave. Poleg ukvarjanja s šolo se bo moral spopasti z Martinom Lijem, ki je svetu barab bolj znan po svojem vzdevku Mister Negative, ta pa je v prejšnjem delu ubil Milesovega očeta.

Spider-Man 2 nam bo tako predstavil kar nekaj zlikovcev, tako da bo naša pozornost tokrat razdeljena na spremljanje večih zgodb in to skozi oči dveh glavnih likov. Kako bo Insomniac Games vse skupaj pripeljal do konca bomo izvedeli 20. oktobra, ko igra izide samo za konzolo PlayStation 5.

The Walking Dead: Daryl Dixon dobil prvi daljši napovednik

0

Hollywood te dni štrajka, zato smo veseli vsakega napovednika za serijo ali film, ki je bil dokončan pred stavko in bo zapolnil tisto ogromno praznino manjkajoče vsebine na televizorjih. Eden od teh bo tudi serija The Walking Dead: Daryl Dixon za katero smo že večkrat slišali in za njo dobili celo krajši dražilnik, AMC pa se je zdaj odločil na podariti prvi pravi napovednik, ki priljubljenega protagonista Daryla navrže na obale Francije.

Kako se je tip znašel tam sicer ni jasno, bomo pa to zagotovo izvedeli tekom epizod. Daryl se ne vda v usodo, ampak se peš odpravi raziskovati okolico, ki je bila, tako kot se je to zgodilo v ZDA, podvržena apokaliptičnim dogodkom, ki so jih povzročili tavajoči nemrtvi. Naš junak se kmalu zateče v naročje nekakšnega samostana, tam pa mu lokalne nune naročijo prvo večjo nalogo: spremljanje in ščitenje mladega dečka Laurenta, ki ima pred sabo neko svojo misijo, ta pa bo za sabo potegnila cel kup napadov zombijev in banditov.

Akcije tudi v tej seriji ne bo manjkalo in pridne nune so med apokaliptičnimi dogodki nabrale spodbudno shrambo orožja. Daryl se bo očitno še vedno največ zanašal na svoj priročni samostrel, ki lahko tarče odstreljuje od daleč in povsem prikrito, a vsake toliko bo treba zaropotati tudi z večjimi pokalicami, takrat pa se ne bo vršil ognjeni dež, ampak bodo bobniče presekale tudi večje eksplozije.

Daryl skozi napovednik ves čas govori v walkie-talkie, a ni še jasno komu. Iz njegovih pogovorov je jasno, da se želi vrniti na domačo celino in da želi sogovorniku dati vedeti, da če že umre, naj vsaj ta ve, da se je poskušal vrniti domov. Darylovo domotožje bi morala sprva ublažiti njegova dolgoletna kolegica Carol, a se je nato igralka Melissa McBride premislila glede vloge, vendar pa zadnje govorice pravijo, da naj bi se Carol vendarle pojavila v vsaj nekaterih epizodah.

The Walking Dead: Daryl Dixon bo premiero doživel 10. septembra in to bo letos tako že druga serija, ki spada v franšizo Živi mrtveci. Na pretočnem kanalu AMC+ si že lahko ogledamo The Walking Dead: Dead City, obe seriji pa že imata potrjeni 2. sezoni.

Baldur’s Gate 3 naj bi vseboval kar 17k različnih koncev

0

Tretji del sage Baldur’s Gate se nam nezadržno približuje in glede na vse napovednike in testiranja verzije iz Zgodnjega dostopa nas čaka prava poslastica. Razvijalec Larian je igro celo prestavil na malce bolj zgodnji datum, saj so se bali neposrednega spopada s še enim velikanskim RPG-jem – Starfieldom – a glede na pokazano se trenutno bolj veselim igre Baldur’s Gate 3 kot pa njegovega bolj finančno podprtega konkurenta.

Igralno se bo Baldur’s Gate 3močno naslanjal na Larianovo zadnjo in hkrati najbolj popularno igro Divinity : Original Sin 2, tako da nas čaka taktični potezni boj, kjer bo veliko štel naš razvoj lika ter njegove veščine, ki bodo do izraza prišle samo v uigrani ekipi. A proračun je bil tule veliko višji, zato nas ne bo čakala naravnost čudovita grafična podoba, ampak tudi bogate vmesne sekvence, ki naj bi v obseg trajale kar 174 ur.

Larian je zdaj pred skorajšnjim izidom igre začel ven metati zanimive informacije, ki nam vzbujajo še večjo željo po prednaročilu. Genialna poteza je bil denimo napovednik, ki obljublja tudi romance in ena vroča scena pokaže zaljubljenost v druida Halsina, s katerim lahko celo seksate, medtem ko je on še vedno v obliki medveda. Samo zaradi te scene je prodaja igre močno poskočila in te dni je Baldur’s Gate 3 na Steamovi lestvici najbolj prodajanih iger celo na prvem mestu.

Chrystal Ding, ki je pomagal pri oblikovanju zgodbe, je v intervjuju za spletno stran Fextralife povedal, da ima igra celo 17k različnih koncev. Ding naj bi samo na oblikovanju vseh teh možnih koncev delal pol leta in čeprav je številka impresivna, jo je najbrž treba brati malce med vrsticami. 17k je tako velika številka, da nas ne čakajo neki radikalno različni razpleti, saj se ta cifra verjetno nanaša na razne variacije zaključnega dialoga, kjer je med enim in drugim koncem različen samo en sam stavek.

Kljub temu pa je številka impresivna in nam da vedeti, da bodo vse naše odločitve vredne upoštevanja in bodo vplivale na razplet dogodkov.

Baldur’s Gate 3 izide 3. avgusta za PC in PlayStation 5. Potegujemo se za kopijo za recenzijo, a glede na zadnje informacije, bodo te novinarjem razposlane samo dober teden pred izidom, tako da znajo recenzije

Se pripravlja nova kolekcija iger Borderlands?

0

Pozorne oči spletne strani Gematsu so opazile, da so na splet ušle informacije o igrah in filmih, ki jim je starostno oznako nadel odbor za film in publikacije iz Južne Afrike. Specifično gre v tem primeru za filme in igre, ki jim je bila starostna oznaka nataknjena aprila in maja letos, med temi naslovi pa se je pojavil tudi zapis o zbirki iger The Borderlands Compilation: Pandora’s Box.

Igre Borderlands so sicer že dobile več zbirk, a o Pandora’s Box do sedaj še nismo slišali. Najbolj obsežna je zbirka Borderlands Legendary Collection, ki vsebuje prvi in drugi del ter tudi ločeni naslov Pre-Sequel, a v njem ne najdemo tretjega dela. Pandora’s Box zna biti tako kakšna ultimativna verzija, ki bi vsebovala čisto vso vsebino znotraj te franšize, ki do sedaj obsega:

  • Borderlands
  • Borderlands 2
  • Borderlands: The Pre-Sequel
  • Tales from the Borderlands
  • Borderlands 3
  • Tiny Tina’s Wonderlands
  • New Tales from the Borderlands

Našteto so seveda samo ugibanja, saj zgoraj omenjene zbirke razvijalec in založnik Gearbox zaenkrat še ni potrdil. A obstoj takšne kompilacije bi bil nenazadnje nekaj logičnega, saj je od zadnjega polnopravnega dela Borderlands franšize preteklo že kar nekaj let in bi bil že skrajni čas za nekaj novega.

Borderlands 4 je skoraj zagotovo že globoko v razvoju, čeprav projekt še ni bil uradno napovedan. Šef Gearboxa, Randy Pitchford, je leta 2021 na Twitterju zapisal, da delajo na tistem “velikem projektu”, a kakšnih konkretnih informacij od takrat dalje nismo dobili, zato bi znala takšna kompilacija iger zopet vzbuditi zanimanje za franšizo Borderlands.

Tale posebni jopič za Assassin’s Creed Mirage bo udarce iz igre prenesel v resnično življenje

Kaj je naslednja stopnja zatopljenosti v igro? Je to še bolj fotorealistična grafika, podprta z vernimi animacijami? Ali pa so to VR naprave, ki nas preko očal preselijo v virtualne svetove?

Podjetje Owo je mnenja, da bodo igranje na naslednjo stopnjo preselila njihovi jopiči, ki se povežejo z igrami in preko haptičnega zaznavanja preselijo udarce iz iger v resnični svet.

Owo je takšne pionirske preobleke že predstavil, za namene igre Assassin’s Creed Mirage pa se je povezal z Ubisoftom in najavil način izkušnje Assassin’s Creed igre, ki do sedaj še ni bil mogoč.

Jopič, ki je, to je treba omeniti, presneto eleganten, bo zmožen poustvariti cel kup haptičnih odzivov. Med naštetimi učinki je so udarci s sekiro in nožem, strel puščice ali svinčene okrogline, stvar pa bo šla celo tako daleč, da boste lahko na sebi čutili posledice lahkih in težkih bojnih ran. Osebno mi je najbolj zanimiv učinek ugriza mrčesa, ki zna poustvariti pik komarja v lopatico, čemur bo sledilo divje srbenje.

mirage

Ne vem sicer koliko ljudi na sebi želi začutiti udarec noža v trebuh in nato nadaljevati igranje, medtem ko jih preveva občutek krvavenja iz neke težke rane, a očitno Owo v tem vidi nek smisel, zdaj pa so v takšno smer razmišljanja potegnili tudi Ubisoft.

Cena za to posebno preobleko še ni znana, a če gledamo cenovno postavko Founder’s Edition, potem bo treba odšteti nekje nad 500 €. K sreči boste za to ceno zraven dobili tudi digitalno kopijo igre, jopič pa boste lahko uporabljali na PC-ju ter konzolah trenutne in prejšnje generacije.

Kaj je Stremio in zakaj ga nekateri vidijo kot brezplačno alternativo Netflixa?

0

Veliko Slovencev je včeraj presenetilo obvestilo, da se njihov naprava nahaja izven domačega okolja, ki ga drži originalni lastnik Netflix računa in da bodo morali za nadaljevanje gledanja kupiti svoj lastni račun. Ta sprememba se je že zgodila povsod drugod po svetu, Evropejci pa smo bili še tisti zadnji, ki jim je bilo onemogočeno deljenje računov.

Netflix je v ZDA in Združenem kraljestvu še ukinil najcenejšo stopnjo naročnine “Basic” in storitve podražil, zato niti ni čudno, da so se ljudje začeli obračati proti alternativam. Te prihajajo iz strani drugih pretočnih servisov, saj Disney+, HBO Max, Amazon Prime in Apple+ še vedno obstajajo, ponujajo deljenje gesel in za naročnino zahtevajo manjši znesek.

Tu so tudi tisti gledalci, ki za gledanje filmov in serij nočejo mesečno odšteti niti evra. Ti so do sedaj lahko uživali v deljenju Netflix računov, ki jim ga je poklonil kakšen dobrosrčen prijatelj, zdaj pa je tega veselja konec. Edina alternativa za te ljudi je tako piratska vsebina, ki smo jih Slovenci bili od vedno zelo naklonjeni. Slab mesec nazaj smo pisali o smrti našega najbolj popularnega torrent portala Partis, ki pa ga je hitro nadomestil alternativni Infire, ta pa je že takoj ob rojstvu zabeležil 13.000 uporabnikov, zdaj pa je ta številka že presegla 40.000.

Tako plačljive kot piratske uporabnike je pod eno streho združil zanimiv program Stremio. Aplikacija obstaja že dlje časa, a je bila dolgo na voljo samo za telefone in PC-je, ustvarjalci pa so letos spočeli tudi verzijo za pametne televizorje, ki jo lahko snamete v Androidovi trgovini Google Store.

Stremio na enem mestu omogoča lažje upravljanje s knjižnico naslovov, ki jih ponujajo različni pretočni servisi, tako da vam za ogled serij in filmov ni treba preklapljati med aplikacijami, ampak na enem mestu izberete želeni naslov in ga zaženete znotraj Stremia. To poenostavi tiste glavobole, ko si želiš ogledati določeno zadevo, a nimaš pojma na katerem pretočnem servisu obstaja. Tako zadevo lahko samo enostavno vtipkaš v iskalnik in že dobiš povezavo do ustreznega servisa, seveda pa boste za vsakega od teh potrebovali aktivno naročnino.

Ima pa Stremio še en alternativen vir uporabe in ravno zaradi tega je zadeva postala tako slavna širom interneta. Aplikacija namreč omogoča dodajanje vtičnikov, ki jih je razvila skupnost, ta pa je hitro iznašla vtičnik, ki omogoča predvajanje torrent vsebine. V praksi to pomeni, da lahko izbirate filme in serije, ki jih vsebujejo tiste najbolj popularne torrent strani in nato te predvajate sproti.

Pretočno predvajanje torrent vsebine sicer ni nič novega, a presenetljivo je, kako je Stremio poenostavil celoten postopek in zanj skupaj spravil še odličen uporabniški vmesnik, ki spominja na nekaj, kar vsebujejo plačljivi servisi. Omogočeno je shranjevanje vsebine v knjižnico, nadaljujete lahko z ogledi točno tam, kjer ste končali, hkrati pa lahko dodajate podnapise in si te celo prilagajate. Vse to se nato celo sinhronizira med različnimi napravami, kar od neke brezplačne aplikacije ne bi pričakoval.

Stremio je na voljo na uradni strani, kjer si program lahko prenesete za PC, za televizorje pa je zadevo najlažje sneti preko vdelane Play Store trgovine, na uradni strani pa najdete tudi povezave do APK-jev. Na iPhonih vsebine ni možno predvajati, si pa lahko snamete aplikacijo Stremio Organizer, ki vam omogoči dodajanje vtičnikov.

Novi napovednik za Armored Core 6 predstavi nekaj zgodbe

Nam bo razvijalec FromSoftware po dolgem času predstavil igro, ki bo igralcem zopet povrnila ljubezen do ogromnih in uničujočih robotov? Kdo ve, a če komu lahko to uspe so to ravno ti japonski mojstri, ki od igre Demon’s Souls dalje niso zabeležili niti enega kritiško slabo sprejetega naslova, zato je igra Armored Core 6 vzbudila zanimanje tudi pri tistih, ki jim je drugače za robote vseeno.

Armored Core 6 je že dobil en igralni napovednik, založnik Bandai Namco pa je včeraj izdal novega, ki se osredotoči samo na zgodbo. Zgoraj si lahko ogledate dobre tri minute vmesnih sekvenc in bodite brez skrbi, če vam štorija ne bo preveč jasna. Serija Armored Core je namreč večkrat na novo zagnala svojo zgodovino, tako da vam verjetno za uživanje v šestem delu ne bo treba poznati dogodkov iz preteklih poglavij.

Dovolj je vedeti že to, da je v svetu Armored Cora narava praktično izginila in tudi ljudje so bolj redke pojave in služijo v bistvu samo še kot piloti robotov. Planete so prevzele ogromne korporacije, ki se borijo za tiste zadnje preostale surovine, to pa počenjajo s titanskimi topovi in roboti, ki imajo na sebi toliko orožarne, da bližnjo okolico lahko v hipu spremenijo v apokalipso.

V napovedniku lahko vidimo, da so ljudje oziroma najemniki označeni samo še s številkami in zdi se, da skorajda ne obstajajo več v fizični obliki, ampak v pločevinaste robote preselijo samo svoje misli in pilotske sposobnosti. Napovednik na koncu namigne, da bomo prevzeli vlogo pilota 621.

Armored Core 6 Fires of Rubicon bomo prvič lahko zagnali 25. avgusta, na voljo pa bo za PC ter konzole prejšnje ter trenutne generacije.

Septembra v kina prihaja že deseta Žaga

0

Franšiza Saw oziroma Žaga se je začela leta 2004 in je takrat postala ena od mojih najbolj zapomljivih grozljivk vseh časov. Takrat me je presenetil predvsem konec, ki ga preprosto nisem pričakoval, brutalna zgodba in misterioznost pa sta me držali na robu sedeža skozi celoten film.

Nihče ni takrat vedel, da bo tale relativno preprost film nato izrodil celo franšizo filmov, ki bo kmalu dopolnila svojo 20. obletnico, med tem časom pa je založba Lionsgate izdajala nove izdelke kot po tekočem traku. Filmske izdaje so se malce umirile leta 2010, ko je izšel porazni film Žaga 3D, tako da je trajalo kar 7 let, dokler se ni rodilo novo poglavje Jigsaw, ki ga je štiri leta kasneje nasledil še film Spiral.

Sprememba imena s sabo ni prinesla kakšnega napredka v kvaliteti, zato se je Lionsgate odločil vrniti h koreninam in čez dva meseca nas bo v kinih strašil film Žaga X, ki bo že deseti v tej franšizi. V glavni vlogi bomo zgledali zgodbo najbolj popularnega lika Jigsawa, ki ga bo zopet odigral Tobin Bell, ki je svojo vlogo nazadnje prevzel leta 2017 v filmu Jigsaw.

Jigsaw, čigar pravo ime je John Kramer, je uradno umrl že v tretjem filmu, Lionsgate pa ga neprestano obuja k življenju, saj je Tobin enostavno perfekten za to vlogo. Zgodba X-a bo vrinjena med drugi in tretji del, že takrat pa se je slavni morilec soočal s problematičnim zdravstvenim stanjem. Umiral je zaradi raka, zaradi česar se je zatekel na eksperimentalno zdravljenje znotraj Mehike, a na koncu se je vse skupaj izkazalo za nateg. Jigsaw ni ravno navdušen nad tem, da je svoj dragoceni čas in denar namenil prevarantom, zato se jezno spravi v lov, ki se lahko konča samo z brutalnimi usmrtitvami.

Poleg Jigsawa se bo v film vrnila še stara znanka Amanda (Shawnee Smith), ki se je prav tako pojavila v originalnem filmu in je bila ena od redkih, ki se je rešila iz Jigsawove pasti, nakar je igrala pomembne vloge tudi v ostalih filmih. Zanimivo bo videti, kako nameravajo ustvarjalci oba lika zopet vrniti v preteklost, saj je od teh prvih filmov minilo že skoraj 20 let, tako da morda vidimo nekaj CGI-jevskega mlajšanja obrazov.

Žaga X izide 29. septembra, film pa bo režiral Kevin Greutert, ki je nazadnje to nalogo opravil pri filmih Žaga 6 in Žaga 3D.

Epic Games podarja igro The Elder Scrolls Online

0

Trgovina Epic Games je včeraj započela svojo poletno razprodajo in s tem znižala cene celemu kupu iger, ki so jih skozi leta privabili v svojo ponudbo. Kaj vse je padlo v razprodajo v tem članku ne bomo omenjali, saj beseda teče tokrat o drugih stvareh, bomo pa omenili dejstvo, da vam bo tokrat vsak kupljeni naslov v denarnico povrnil 10 % od nakupa, ki jih nato lahko čez dva tedna po nabavi porabite za nakup nečesa drugega.

Poleg razprodaje se je včeraj pojavil nov dvojec naslovov, ki jih lahko prevzamete povsem brezplačno in nato tudi za vedno obdržite. Po dolgem času je Epic v brezplačno ponudbo poslal nekaj, kar ni bilo ponujeno še nikoli prej in tokrat je to postala popularna MMO igra The Elder Scrolls Online.

Ta masovna večigralska izkušnja je zaživela leta 2014 in čeprav sprva vanjo ni verjelo veliko ljudi, je razvijalec ZeniMax Online Studios dostavil dovolj zanimivo igralno izkušnjo, da je ta preživela tisto najtežje prvo leta. Nakar so začeli izdajati razne razširitve in dodatke tko da ima zadeva danes res ogromno vsebine, ki zahteva stotine ur igranja. ZeniMax še danes razvija nove dodatke in zadnji od njih, Necrom, je izšel pičel mesec nazaj. The Elder Scrolls s sabo prinaša ogromen svet ter dobre glavne ter stranske naloge, ki vsebujejo celo dialoge, vse to pa je celo podprto z glasovnim igranjem. Morda največji minus je sam boj, ki je že dolgo predmet kritik, a glede na starost igre nekako dvomimo, da ga bo razvijalec kdaj predelal.

The Elder Scrolls Online vas čaka tule, ni pa to edina brezplačnica tega tedna.

Zastonj lahko izmaknete tudi detektivsko igro Murder by Numbers. Za igro morda resda tule prvič slišite, a zagotovo poznate razvijalec Mediatonica, ki je malce za to igro spočel svoj huronsko slavni Fall Guys. Murder By Numbers je povsem enoigralska izkušnja in je v bistvu detektivka, ki se dogaja v Los Angelesu leta 1996, v njej pa igrate igralko Honor Mizrahi, čigar šefa ji umorijo minute po tem, ko je bila odpuščena. Naša naloga bo odkriti pravega morilca, pri trem pa nam bo pomagal prisrčni robotek SCOUT. Vaša kopija je na voljo na sledeči povezavi.

Obe igri bosta brezplačni do 27. julija, nakar na vrsto prideta novi poslastici – Severed Steel in zbirka vesoljskih iger Homeworld Remastred Collection.

Blizzardove igre prihajajo na Steam, začenši z Overwatch 2

0

Pregovor v sferi digitalnih iger pravi, da se vsak založnik slej ali prej vrne nazaj v naročje Steama. To pravilo velja skoraj za vse tiste, ki so svoje naslove izdali na večih platformah, izjema pri temu pa je Blizzard. Slavni razvijalec je že leta 1996 zagnal svojo lastno platformo Battle.net in je tako tudi eden redkih, ki po starosti prekaša Steam.

Zaradi svojih kvalitetnih iger in slovesa odličnega razvijalca iger se jim na Steam ni bilo treba seliti niti takrat, ko je ta eksplodiral v svoji popularnosti. Battle.net je namreč lahko stal na svojih nogah in to počne še danes, a Blizzard ni več isti kot je bil v svoji mladosti. Tekom obstoja se je združil z založnikom Activisionom, nakar so mu sloves načele obtožbe glede spolnega nadlegovanja znotraj pisarn. Vse to je pripeljalo do tega, da je prihod res vznemirljivih naslovov za nekaj let zamrl in šele letos nam je Blizzard dostavil nekaj res kvalitetnega v obliki igre Diablo 4.

Kljub uspehu svojega zadnjega naslova pa se je Blizzard odločil malce spremeniti taktiko, zato je včeraj presenetljivo najavil selitev svojih iger na Steam. Prvi korak pri temu bo naredila igra Overwatch 2, ki je za igranje brezplačna in se je zdela Blizzardu kot idealna izbira za prehod na novo platformo.

Na uradnem blogu je šef Mike Ybarra zapisal, da se je igričarski poligon spremenil in da čeprav bo Battle.net deležen njihove največje pozornosti, želijo igralcem omogočiti dostop do svojih naslovov tudi na drugih platformah. Zato so veseli sodelovanja z Valvom, s katerim so bili v dobrih odnosih – zapletlo se je samo enkrat in sicer ko je Valve odobril delo na igri Dota 2, ki je nastala kot mod za igro Warcraft 3, pravice do te pa si lasti Blizzard.

Overwatch 2 bo na Steam skočil 10. avgusta, takrat pa bo zaživel tudi paket dobrot Overwatch 2: Invasion, ki za 15 € prinese nove misije, nekaj denarja in frišnega herojinjo Sojourn. Da ni vse samo plod norih sanj dokazuje uradna Steamova stran, kjer si igro lahko dodate na seznam želja.

A Blizzard se ne namerava ustaviti samo pri Overwatchu 2, saj bodo naknadno preselili tudi nekaj svojih ostalih naslovov. Kaj ti so ne nameravajo še razkriti, a čisto možno je, da bomo lahko preko Steama igrali zadeve kot so Diablo 2 Resurrected, Warcraft 3 Reforged in morda celo World of Warcraft. Vse te igre bodo sicer še vedno zahtevale Battle.net račun, integracija s Steamom pa bo omogočala tudi igranje z listo prijateljev, ki jih imate na Steamu in opravljanje raznih dosežkov. Prehod na Steam bo olajšal življenje vsem tistim, ki so si Blizzardove igre želeli igrati na prenosnem PC-ju Steam Deck, a so se zaradi tega morali mučiti z namestitvijo ločenih programov znotraj Linuxa.

Prvi napovednik za 2. sezono The Wheel of Time obeta kvalitetnejšo serijo

0

Serija The Wheel of Time s svojo 1. sezono gledalcev ni ravno očarala. Epska fantazijska zgodba, ki jo je skozi 14 knjig skoraj do konca pripeljal pisatelj Robert Jordan vsebuje toliko vsebine, da je to kar težko pripeljati na ekran. Gledalci so se nato pritoževali nad samim izgledom serije, ki je imela bolj slabo kostumografijo, zgodba pa tudi ni bila takšna, da bi vas zakoličila pred televizorjem, dokler ne bi na mah pogledali vseh epizod.

Vendar pa je Amazon v izdelavo serije vložil ogromno denarcev, tako da nad njo ni nameraval kar takoj obupati. Vernon Sanders, šef Amazon Studiosa je že dve leti nazaj napovedal, da bo 2. sezona večja, bolj pogumna in še bolj obsežna. Glede na prvi napovednik se znajo njegove obljube celo uresničiti.

Napovednik za 2. sezono se v glavnem osredotoča na ljudstvo Seanchan, ki bo igralo glavno vlogo pri nadaljnjem razpletu dogodkov. Gre za pretkane ljudi, ki so leta nabirali moč, zdaj pa so preko svojih brutalnih bojevnikov pripravljeni na dogodek, ki ga sami imenujejo “the Return”, preko njega pa nameravajo zopet zavzeti vse dežele, ki so jih njega dni držali njihovi predniki.

2. sezona vsebuje tudi hudo zanimive kostume in vsaj ena scena bo hudo krvava. Še vedno bomo v glavnih vlogah spremljali junake, ki smo jih srečali v prejšnji sezoni serije, ti pa se bodo poleg večne nevarnosti, znane kot Dark One, zdaj morali spopasti še s Seanchani, ki radi ugrabljajo Aes Sedaije in jih izrabijo za svoje namene.

The Wheel of Time 2. sezona bo premiero doživela 1. septembra, tako kot prej pa jo bomo lahko spremljali preko pretočnega servisa Amazon Prime.

Netflix zdaj začel ukinjati deljenje gesel tudi v Sloveniji

0

Ko je najbolj popularni pretočni servis Netflix mesece nazaj napovedal pogumno potezo, da bo uporabnikom začel preprečevati deljenje gesel med prijatelji in sorodniki je cel internet zagnal vik in krik. Ljudje so se začeli pritoževati in sveto prisegati, da bodo prekinili naročnine in se raje odpravili h konkurenci, spet drugi so začeli namigovati na vrnitev v nelegalno gledanje vsebine preko torrentov. Najbolj glasen je bil pri temu Reddit, ki je Netflixovo potezo označil za smrt platforme.

No, zgodilo se je ravno obratno in ves ta hrup je očitno zganjala manjšina, ki tako ali tako nikoli ni nameravala plačati svoje lastne naročnine. Netflix je namreč v finančnem poročilu za drugo četrtino 2023 najavil, da je zaradi preprečevanja gesel na platformo prispelo skoraj 6 milijonov novih naročnikov, kar je dvignilo splošno stopnjo gledalcev za 8 %.

V finančnem poročilu je Netflix še dodal, da je sicer preklicev naročnine zaradi nove politike gesel sicer nekaj bilo, a da je bil to zanemarljiv delež. K temu je dodal, da so šele v zgodnjih stadijih monetizacije, a da že zdaj vidijo zdrav delež uporabnikov, ki so bodisi preklopili na svoj lastni račun ali pa je lastnik prejšnjega računa dokupil ločen profil, ki pa je prav tako plačljiv.

Netflix je ponosen tudi na novo cenovno politiko. V ZDA in Združenem kraljestvu so ukinili stopnjo naročnine “Basic”, ki je bila dolgo najcenejša in je stala 9,99 $. Obstaja sicer cenejša verzija naročnine za 6,99 $, a pri tej je treba gledati oglase, če pa se teh želite znebiti pa je najbolj ugoden plan naročnine “Standard”, ki pa pri Američanih stane 15,49 $.

Ukinitev deljenja gesel med uporabniki se je zgodila skoraj povsod po svetu, a brez skrbi, saj Netflix ni pozabil niti na naročnike v Evropi. V finančnem poročilu je še zapisano, da so včeraj začeli ukinjati funkcijo deljenja gesel tudi v preostalih državah, kot so Indija, Kenija, Indonezija in Hrvaška. Slednja država je naša soseda, tako da smo v ta val držav zajeti tudi mi in ostali Evropejci, ki zaenkrat še lahko uživamo v deljenju gesel med uporabniki. Netflix je obljubo držal in v Sloveniji so se že začela pojavljati poročila o opozoril, ki jih servis pošlje vsakemu, ki se nahaja izven doma lastnika računa.

Tudi sam sem naletel na zloglasno sporočilo, saj sem, tako kot kar lep delež uporabnikov, ponosna Netflix pijavka. Zanimivo pa je, da se mi je opozorilo pojavilo zgolj na pametnem televizorju, medtem ko zadeva še vedno deluje na telefonu in PC-ju. Zaenkrat.

Netflix je pri omembi prej naštetih držav še dodal, da pri njih ne bo možnosti dodajanja ekstra plačljivega člana, saj so cene že zdaj dovolj nizke, da se jim s tem ni treba ukvarjati. Tega jim sicer ne moremo zanikati, saj osnovni paket Basic pri nas stane 4,99 €, a vsebuje zgolj ločljivost 720p in je tako namenjen samo tistim, ki stvari gledajo preko telefonov ali tablic. Za 7,99 € mesečno boste uživali v 1080p ločljivosti, pri 9,99 € pa vas čaka Premium paket, ki s sabo prinaša ločljivost 4K, podporo za HDR in možnost gledanja na štirih napravah hkrati.

The Walking Dead: Betrayal je igra prijateljstev in izdaj

0

Franšiza Živi mrtveci ima resda cel kup televizijskih serij, a igričarski projekti so dokaj redki – vsaj tisti kvalitetni. Še najboljše so bile tiste avanture, ki jih je leta nazaj spočel razvijalec Telltale Games, od takrat dalje pa smo dobili nekaj podpovprečnih izkušenj za katere ni vredno izgubljati časa ali besed.

Čisto možno pa je, da bo ta niz slabih iger kmalu prekinjena, saj je razvijalec Other Ocean Interactive včeraj napovedal nov naslov The Walking Dead: Betrayal in ta je videti dokaj zanimivo.

Gre za nekakšno različico Among Us, le da boste tule gledali v malce bolj izpopolnjeno 3D igro, ki jo boste lahko podoživeli v navezi s še sedmimi drugimi igralci. Znašli se boste sredi Kanade, kjer nevarnost na vas preži pri vsakem koraku. Z drugimi igralci boste tako morali opraviti cel kup različnih nalog, nabirati surovine, kuhati in kovati orožja, seveda pa boste ves ta čas trepetali pred napadom nemrtvih.

Vendar pa zombiji ne bodo vaš glavni nasprotnik, saj se bodo v vaših vrstah nahajali izdajalci, ki želijo zaradi nekega razloga pokvariti vaše plane in pobiti ostale člane ekipe. Ti barabeži bodo tako skrivoma naokoli postavljali pasti, zastrupljali hrano ali pa vsake toliko razbili kakšen del ograje, kar bo na vas naščuvalo celo grupo zombakljev. Tako se boste proti nemrtvim morali boriti tudi proti ostalim članom ekipe in izdajalce izbezati na plano, seveda pa je treba biti pri temu previden, saj boste ob fentanju napačnega člana ekipe postali oslabljeni in tako še lažja tarča za pravega izdajalca.

Igralna formula za Betrayal morda ni nič novega, a se lepo vklaplja v to franšizo, ki je znana po kompliciranih družabnih sistemih preživelih in izdajstvih. Grafično je zadeva videti malce arhaično in vsake toliko se zdi, kot da manjka kakšen delček animacije, a morda je to splošni del vizualnega stila, ki ga bomo gledali iz izometrične perspektive.

The Walking Dead: Betrayal še nima datuma izida, bo pa zaprta beta startala 10. avgusta, za njo pa se lahko prijavite na uradnem Discordu. Steam stran prav tako že živi in tam si lahko ogledate še kakšno dodatno sliko.

HOPsi x Mimovrste Valorant turnir uspešno za nami!

Pretekli vikend se je na prevzemnem mestu Mimovrste Ljubljana zopet odvijalo nekaj zanimivega. Na tej lokaciji smo namreč priredili svoj drugi POP-UP turnir, ki je nasledil tistega prvega, kjer smo se zabavali ob ritmih VR igre Beat Saber in se podili po ovinkih dirkaške igre Assetto Corsa Competizione.

Tokrat smo počutili malce bolj strelsko zato smo organizirali spopad v priljubljeni večigralski igri Valorant. Turnir iz tega naslova smo sicer enkrat že organizirali in sicer aprila 2021, ko smo takšno tekmovanje izvedli v partnerstvu s podjetjem Woop! Arena, zato nas je zanimalo, ali Slovenci dve leti kasneje še vedno preigravamo tale Riotov biser ali pa smo se nemara zadeve naveličali.

Odziv je bil nad pričakovanji, saj so prijave na turnir deževale iz vseh strani, tako da smo na koncu dobili kar veliko prijavljenih ekip. Glede na to, da vsaka šteje 5-člansko grupo igralcev je to jasen pokazatelj, da Valorant pri nas ni samo preživel, ampak postaja z vsakim dnem popularnejši.

valorant

Turnir je bil celo tako popularen, da je vase potegnil ekipo Diamant Esports, eno najboljših Valorant ekip na svetu, ki ima korenine ponosno vzgojene znotraj Slovenije. Tako so naši POP-UP turnirji celo presegli slovenske meje, saj ekipo sestavljajo tudi Hrvatje, zaradi česar nismo ponosni samo na raznovrstno udeležbo našega turnirja, ampak tudi na splošni razvoj slovenske e-športne scene.

valorant

Kvalifikacije so bile napete in si jih lahko ogledate na platformi 360 clash, prav tako pa je adrenalin tekel na dogodku v živo, ki se je, tako kot prej omenjeno, odvil v prevzemnem mestu Mimovrste Ljubljana. Na to lokacijo smo tokrat znosili PC-je Lenovo Legion, ki smo jih sparili z Lenovo monitorji, igralci pa so riti posadili na bogato vrsto igričarskih stolov UVI Chair. Periferijo smo prepustili igralcem samim, saj se zavedamo, da vsak resen streljač prisega na svojo vrsto tipkovnice, miške in slušalk.

Rezultat je bil sicer pričakovan, saj je bila ekipa Diamant Esports preprosto preveč uigrana za konkurenco, tako da so domov odnesli glavno nagrado. Na drugo mesto se je uvrstila ekipa OSLI, bron pa je pobrala ekipa CTje. Zmagovalci so si tokrat razdelili fizične nagrade, ki jih je prispevalo podjetje SteelSeries, skupno v vrednosti nekje 1.600 €. Vsak od udeležencev je v zameno za prijavnino domov odnesel še očala UVI Shades ali UVI Shaker ter podlogo UVI lnferno Large.

Rezultati finalov. Pripravila platforma 360clash.com

Navdušeni smo bili tudi na obiskovalci. Kar nekaj jih je prišlo spodbujati tekmovalce ali pa so samo želeli uživati v atmosferi, ki jo pričarajo takšne LAN zabave. Za gledalce smo pripravili tudi kotiček, kjer so si lahko preko televizorja ogledali tekmovanje e-športnikov, tako da res nikomur ni bilo dolgčas.

Kot vedno, takšni dogodki ne bi bili možni brez naših partnerjev, zato se je treba zahvaliti trgovini Mimovrste ter podjetjem UVI, JBL, Lenovo ter SteelSeries.

Slike iz dogajanja si lahko ogledate na našem Facebook profilu, mi pa že načrtujemo naslednji POP-UP dogodek, ki bo prav tako spočet znotraj prostorov Mimovrste. Se vidimo septembra, ko na vrsto pride Fortnite!