Neverjeten napredek razvoja umetne inteligence je strah v kosti nagnal celemu Hollywoodu, zaradi česar so vsi igralci zložno stopili v stavko, ki ji zaenkrat ni konca. Hollywoodskim igralcem namreč ni niti malo všeč ideja, da zna umetna inteligenca kar sama pisati scenarije, preko tehnologije “deep fake” pa igralce ne zna samo pomladiti, ampak jih v vlogah povsem nadomestiti.
Tehnologija sicer še ni tako napredovala, da lahko nadomestila igralce iz mesa in krvi, ampak se temu cilju hitro približuje, zato se zdi, da vsi, ki delajo v filmski industriji največ lahko dosežejo ravno zdaj, preden umetna inteligenca ne postane preveč izpopolnjena in nadomesti tisoče talentiranih igralcev, scenaristov in režiserjev.
Kako bi bila videti sproducirana serija povsem iz strani umetne inteligence smo že videli, saj se na Twitchu še vedno vrti kanal Nothing, Forever, ki po cele dneve ustvarja unikatne epizode Seinfelda. Čeprav je Nothing, Forever impresiven, je še vedno bolj prototip kot pa nek resno delujoč izdelek, saj epizode in šale velikokrat nimajo smisla.
Podjetje Fable pa je nedavno predstavilo svoj prvi projekt The Simulation, ki je veliko bolj napreden, saj zna umetna inteligenca Showrunner AI delati ravno tisto, proti čemur trenutno protestira cel Hollywood. Showrunner AI zna namreč režirati, pisati scenarij, urejati epizodo, ustvarjati animacije in zraven še dobro oponašati glasove, kar so pokazali na praktičnem primeru znotraj serije South Park.
V testiranje teh konceptov se je spustila tudi spletna stran Engadget, čigar novinar je preko preprostega vmesnika izbral lokacijo epizode, izbral igralce, spisal dva stavka scenarija, v epizodo pa je vnesel tudi svoj lastni lik. Za njegovo oponašanje je umetna inteligenca zahtevala samo kratki avdio posnetek in eno sliko in že je bilo vse nared za snemanje epizode, ki v obseg traja nekje 5 minut.
Tudi Fable je na splet poslal svojo lastnoročno ustvarjeno epizodo, ki v mestece South Parka postavi Elona Muska in nekatere Hollywoodske igralce, tema epizode pa se vrti ravno okoli umetne inteligence in nevarnosti, da ta prevzame celotno filmsko industrijo.
Epizode niso popolne in oponašanje glasilk Carmana, Kyla, Buttersa in Stana niso povsem prepričljive, vendar so dovolj podobne, da ne motijo preveč. Kar je morda najbolj strašljivo je dejstvo, da scenarij celo ima nek smisel in da epizode celo nosijo šale, ki so dejansko slične South Parkovemu humorju.
Kaj vse zna postoriti Showrunner AI si lahko preberete v sledečem raziskovalnem prispevku, tehnologija pa žal ni dostopna kar vsakemu, saj jo namerava Fable izkoristiti za ustvarjanje lastnoročnih umetnopametnih serij, ki ne bodo kršile obstoječih licenc, te pa lahko pričakujemo že enkrat letos. Več o tem na uradni spletni strani.
Igra The Last Hope – Dead Zone Survival je prejšnji teden izdala svoj prvi napovednik, kar je pri igralcih instantno sprožilo salve smeha. Gre za namreč več kot očitno kopijo iger The Last of Us, ki mojstrovini izpod rok razvijalca Naughty Dog ni podobna samo imensko, ampak tudi vizualno.
No, v bistvu je kopija tako zanič, da se Sonyju verjetno niti ne da poklicati odvetnika, ki bi ustvarjalca prisilil k umiku igre iz prodajnih polic. Takšne nelicenčne kopije sicer niso nič novega, a vajeni smo jih gledati bolj na Steamu in na telefonih, medtem ko je The Last Hope moč igrati le in zgolj na konzoli Nintendo Switch.
Kar je nenavadno, saj so Nintendo, Sony in Microsoft malce bolj previdni pri temu, kaj se sme in kaj ne sme pojaviti znotraj trgovin, medtem ko ima Valve za svojo PC trgovino Steam pri temu bolj odprte roke. Ravno zaradi tega je morda The Last Hope skozi teden postala takšna viralna zadeva, tako da jo je pod drobnogled vzel tudi popularni YouTube kanal Digital Foundry, ki je spočel daljšo recenzijo.
Igra je preprosto obup in čeprav se trudi kopirati The Last of Us na vse možne načine, je boleče jasno, da v razvojni ekipi ni niti enega talentiranega programerja. The Last Hope je bil ustvarjen v pogonu Unity, razvijalec pa je za oblikovanje stopenj in praktično vse vsebine pokupil vsebino znotraj Unityjeve vsebine in je nato vse skupaj poskušal združiti v neko “igro”.
Končni rezultat je katastrofa, ki je dolga nekje 15 minut in se v bistvu dogaja samo na eni ulici, ki je polna zombijev. A kratkost izkušnje je morda največji blagoslov te igre, ki kljub revni podobi ne more držati stabilnih sličic na sekundo, grafične napake lezejo iz vsake špranje, medtem ko se nobenemu ni dalo niti testirati igralnih vidikov igre. Digital Foundry je preračunal, da igra preprosto ne vsebuje dovolj streliva, da bi pokosil vse nemrtve, te pa lahko sicer napadete tudi z bejzbolskim kijem, ki pa z vsakim udarcem odgrizne nekaj vzdržljivosti, ta pa se ne obnavlja sama, ampak samo preko posebnih paketov, ki pa jih je, uganili ste, prav tako premalo.
Kot rečeno, The Last Hope je na voljo samo na konzoli Nintendo Switch, zanjo pa bo treba odšteti 8,99 €.
Valve je za Counter-Strike: Global Offensive nekaj mesecev najavil pošteno prenovo, ki bo prišla v obliki polnopravnega nadaljevanja Counter-Strike 2. Gre za popolno predelavo, ki bo za lastnike originalne igre popolnoma brezplačna, vsi veteranski igralci pa so navdušeno pozdravili novico, da vsi njihovi nabrani zakladi, ki so jih nabrali skozi stotine ur igranja ne bodo šli v nič, ampak se bodo prenesli v nadaljevanje.
Counter-Strike 2 je že stopil v zaprto beta testiranje in v njem še vedno ostaja, saj si Valve želi vzeti svoj čas, vse pravilno uravnotežiti ter na tistih najbolj popularnih mapah narediti nekaj manjših, a vseeno pomembnih sprememb. Igra je tako včeraj dobila eno od večjih posodobitev, ki je s sabo prinesla veliko vsebine.
Dodan je bil nov igralni način Wingman, ki smo ga v Global Offensive spoznali leta 2017, gre pa za klasično arensko streljanje, le da boste zdaj to počeli v manjših ekipah 2v2. To je odlično za malce bolj intimne spopade in prav pride predvsem tistim igralcem, ki se v večigralstvu radi spopadajo s prijatelji, a ne morejo nabrati dovolj kameradov, ki bi zapolnili dve polni ekipi.
Posodobitev je odstranila mapi Nuke in Office ter dodala mapi Vertigo in Overpass. Vertigo lahko igramo samo igralnih načinih Deathmatch in Casual, medtem ko je Overpass prisoten povsod, ta mapa pa je tudi prva, ki je doživela nekaj dejanske prenove. Sicer je verna kopija originala, a Valve je malce prilagodil obliko terena, zraven pa še dodal nekaj dobrodošlih grafičnih učinkov.
Že prej smo sicer vedeli, da bo CS2 s sabo prinesel tudi pošteno nadgrajeno grafično podobo, saj bo prenovljena osvetljava, fizika pa bo bolj izstopala. Dimne granate bodo zdaj bolj verno zajele bojišče, a morda še bolj navduši voda, ki je morda najbolj realistična znotraj katerekoli igre. Verno se odziva ne samo na naše korake, ampak tudi na razne izstrelke in kakšen igralec jo zna med rundami izkoristiti tudi taktično, saj bo glede na valovanje vode vedel, da se je pred kratkim tu čez sprehodil nekdo iz nasprotne ekipe.
Counter-Strike 2 naj bi v polni verziji izšel enkrat poleti, a konkretnega datuma še vedno nimamo. Upamo, da se Valve morda ne premisli, saj imamo za jesen začrtan svoj prvi Counter-Strike 2 POP-UP turnir, ki ga res ne bi radi zamikali.
GTA je dandanes resda najbolj slaven na račun svojega večigralskega dela, a vsi tisti, ki smo se leta nazaj zaljubili v enoigralski del vam znamo povedati, da če do sedaj niste preigrali še nobene od kampanj si s tem delate medvedjo uslugo. Razvijalec Rockstar namreč zna pričarati čudovite zgodbe, ki so ovite v živ svet, ta pa skoraj na vsakem koraku vsebuje parodije na stvari iz resničnega življenja.
Ena takšnih bolj slavnih parodij se tiče izmišljene restavracije Cluckin’ Bell, ki smo jo prvič spoznali znotraj igre GTA: San Andreas. Naš junak CJ je zadevo pridno obiskoval, saj si je preko žretja hamburgerjev obnovil zalogo zdravja, zadeva pa je sčasoma postala prava ikona te igre, saj smo naleteli na smešne reklame, delavci znotraj pa so nosili smešne kostume in z monotonim glasom ter resnim izrazom so igralcu sporočali, da bi bili ta hip raje povsod kot pa za šankom te restavracije.
Lani sta se restavracija Smokin’ J in partnersko podjetje boyworldwide spomnili, da bi Cluckin’ Bell oživeli kot začasno pravo restavracijo. Zadeva se je nato res odprla v San Diegu in to ravno ob času ko se je tam odvil Comic Con. Cluckin’ Bell je tako postal resničen in obiskovalci so bili navdušeni, saj so se organizatorji res potrudili in tematsko pravilno poustvarili prostore, delavce oblekli v ustrezne uniforme in pripravili celo meni, ki je ustrezal tisti hrani iz igre GTA: San Andreas.
Organizatorji so nameravali enako storiti za letošnji Comic Con in Cluckin’ Bellu dodati še en prostor, ki bi poustvaril prav tako izmišljeno restavracijo Burger Shot, a žal iz tega na koncu ne bo nič. V organizacijo se je namreč vmešal založnik Take-Two Interactive, ki si lasti avtorske pravice do vsebine iz Grand Theft Auta, organizatorjem pa so zagrozili s tožbo.
Ti so se seveda pritisku vdali, saj nimajo financ za borbo na sodišču, a vseeno nameravajo speljati dogodek, le na nekoliko drugačen način. Cluckin’ Bell bo še vedno oživel, le da bo tokrat postal parodija parodije in se bo imenoval Don’t Cluckin’ Tell.
Comic Con v San Diegu se bo letos odvil med 20. in 23. julijem, tako da bomo kmalu lahko videli, kako bo videti preoblikovana restavracija, ki bo kljub spremenjenemu imenu zagotovo zabeležila ogromno obiska.
Saga Microsoftovega nakupa založnika Activision Blizzarda se očitno vendarle približuje h koncu. Sklenjena pogodba je bila prvič najavljena januarja lani, Microsoft pa je takrat na široko odprl denarnico, saj naj bi bila kupčija vredna naravnost neverjetnih 70 milijard dolarjev. Vendar pa je bila kupčija daleč od zaključene, saj je najprej jezik stegnil Sony, ki mu niti približno ni bilo všeč, da bi Microsoft dobil ekskluzivno pravico do franšize Call of Duty, po bobnih pa je tolkel tako glasno, da so se nato v kreganje vpletli tudi regulatorji, ki jih je zaskrbel monopol.
Pogodba je bila najbolj v nevarnosti, ko jo je organ za konkurenco in trge znotraj Združenega kraljestva blokiral, a nato je kupčijo odobrila Evropska unija, Microsoft pa je prejšnji teden na sodišču premagal tudi ameriško komisijo FTC. Nakar so Angleži nakazali, da so se morda voljni zopet pogajati, kar je dober pokazatelj, da je pogodba praktično pred tem, da je dokončno sklenjena.
We are pleased to announce that Microsoft and @PlayStation have signed a binding agreement to keep Call of Duty on PlayStation following the acquisition of Activision Blizzard. We look forward to a future where players globally have more choice to play their favorite games.
Spremembo v vetru je zaznal tudi Sony, ki mu zdaj ni ostalo drugega kot pa da po več kot letu kreganja vendarle sprejme usodo in podpiše pogodbo z Microsoftom, ki se je zaobljubil, da bo Call of Duty še naprej na voljo na Sonyjevih sistemih PlayStation. Microsoft je nato v ločeni izjavi za spletno stran The Verge potrdil, da bomo Call of Duty na PlayStationu igrali še nadaljnjih 10 let, a ta pogodba velja samo za CoD in ne tudi za ostale licence, ki si jih lasti Activision Blizzard.
Sony se morda zdi v tej bitki poraženec, a tožarjenje je vendarle prineslo nekaj rezultatov. Microsoftova originalna ponudba je CoD na PlayStationu obljubljala samo za tri leta, tako da si je Sony pridobil nekaj manevrirnega prostora in zdaj imajo na voljo eno desetletje, da nekako izgruntajo svoj lastni Call of Duty, pri čemur jim bo nedvomno pomagalo partnerstvo z Bungijem.
Sony pa je hkrati tudi zbudil pozornost regulatorjev, ki bodo zdaj bolj skrbno gledali pod Microsoftove prste. Ta je namreč s svojo neskončno zalogo denarja začel goltati zunanje založnike kot za stavo: leta 2020 je kot za šalo pod sabo spravil celotno Bethesdo, nato pa oči usmeril še proti Activision Blizzardu, tako da mu je morda Sony s tem malce pristrigel krila.
Strategija Stronghold po prodaji ni bila neka svetovna uspešnica, a tisti, ki so zadevo probali, so navadno vanjo vložili desetine ur in jo zlahka postavljali ob bok legendam kot so Age of Empires in The Settlers. Stronghold je namreč pod eno streho združeval prvine ravno teh dveh iger, tako da smo lahko uživali v zanimivih in dinamičnih kampanjah, kjer nas je čakalo ogromno bojevanja znotraj gradu, skrbeti pa je bilo treba tudi za ekonomijo, saj bi se nam drugače podložniki uprli, vojaki pa bi se s praznimi želodci bolj slabo branili in napadali.
Stronghold vsebuje tudi neke vrste zgodbo, tako da smo v vmesni sekvencah gledali v CGI-jevske obraze naših nasprotnikov, ki so vsebovali pomenljiva imena tipa The Rat in The Pig in čeprav bi morda kdo danes na to štorijo in like gledal zviška, so bili dobrih 20 let nazaj nekaj res posebnega in zapomljivega.
Prva igra je skozi leta dobila cel kup nadaljevanj, a igralcem je od vedno bil najbolj pri srcu prvenec. Tega se je dobro zavedal tudi razvijalec FireFly Studios, ki je leta 2013 ustvaril HD verzijo igre, zdaj pa je napovedal večjo predelavo, ki bo izšla pod imenom Stronghold: Definitive Edition.
Za to smo dobili prvi napovednik in dobra novica je to, da bo razvijalec ohranil estetiko igre, le da bomo tokrat gledali v bolj podrobne teksture, animacije pa bodo zdaj tekoče, tako da naše čete ne bodo preskakovale kadrov. Celotno bojno polje bomo lahko zdaj približali ali oddaljili, dobili pa bomo tudi novo vsebino v sklopu dveh kampanj, ki bosta šteli po 10 in 14 novih nalog. FireFly Studios bo prenovil tudi vmesne sekvence in je v studio povabil nekaj originalnih glasovnih igralcev, ki se bodo malce odkašljali in nam ponovno predstavili svoje stare like.
Prenovljeno bo tudi večigralstvo, vsemu skupaj pa bo pridodana tudi podpora za mode, ki jih bomo lahko prenašali preko delavnice Steam Workshop.
Cena nadgradnje še ni znana, bo pa Stronghold: Definitive Edition izšel že 7. novembra, do takrat pa si lahko na uradni Steam strani ogledate nekaj slik in si zadevo dodate v košarico želja.
Dobrih 20 let nazaj se je Microsoft domislil pretkane ideje: kaj če bi svojim igralcem na konzolah Xbox 360 ponudili možnost večigralstva, a bi za to morali plačevati mesečne ali letne naročnine? To je bila za podjetje pogumna poteza, saj se je hitri internet takrat ravno dovolj dobro razširil, da ljudje niso več trpeli ob modemih, a po drugi strani so igralci na PC-jih takšno zabavo uživali povsem brezplačno.
Kljub tveganju je Microsoft leta 2002 uradno zagnal storitev Xbox Live, ki je bila velika uspešnica, čez leta pa jo je nato samo nadgrajeval. Leta 2013 je naročnina doživela nadgradnjo na Xbox Live Gold, ta pa je poleg večigralstva vsak mesec s sabo prinesla tudi nekaj brezplačnih iger, ki jih je uporabnik lahko obdržal vse do takrat, ko ni prekinil naročnine.
Vendar pa je Xbox Live Gold v zadnjih letih postala nekoliko zastarela storitev. Levji delež pri temu je odigrala Microsoftova nova naročnina Game Pass, ki je naročnikom vsak mesec omogočala preigravanje obsežnega kataloga iger, ki je postajal čedalje debelejši, medtem ko so naročniki Live Golda mesečno dobivali ubožno ponudbo indie naslovov, ki tudi niso bili preveč kvalitetni. Čutilo se je, da bo kmalu napočil čas za spremembe in te je Microsoft uradno napovedal včeraj.
Xbox Live Gold se tako po več kot 20 letih poslavlja in se bo prelevil v novo naročnino Game Pass Core. Gre za novo stopnjo naročnine Game Passa, ki bo igralcem omogočila možnost večigralstva na konzolah, ti pa bodo zraven dobili katalog kvalitetnih naslovov, ki naj bi jih bilo več kot 25. Zaenkrat je ta številka nižja, saj je bilo uradno najavljenih 19 iger, te pa so:
Among Us
Descenders
Dishonored 2
Doom Eternal
Fable Anniversary
Fallout 4
Fallout 76
Forza Horizon 4
Gears 5
Grounded
Halo 5: Guardians
Halo Wars 2
Hellblade: Senua’s Sacrifice
Human Fall Flat
Inside
Ori & The Will of the Wisps
Psychonauts 2
State of Decay 2
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited
Začuda vse te igre niso povsem večigralsko naravnane in malce čudno je, da med njimi ne najdemo zadnjega poglavja Halo franšize, ampak se bo namesto tega treba zadovoljiti z igro Halo 5: Guardians, ki velja za najbolj osovražen Halo naslov.
Storitev Xbox Live Gold bo prenehala obratovati 1. septembra, Game Pass Core pa bo 14. septembra vse obstoječe naročnike Live Golda samodejno pretvoril v novopečene lastnike Game Pass Cora. Nova naročnina bo mesečno veljala 9,99 €, a za nas Slovence igra bolj majhno vlogo. Storitev je namreč namenjena samo za konzole Xbox One in Xbox Series S in X, ki pa pri nas še vedno niso uradno podprte, tako da se bomo v naših krajih morali zadovoljiti z osnovno naročnino PC Game Pass, ki je namenjena samo računalnikom.
Zgodovina iger, ki so bile delane po licenci Formula 1 je res bogata in se je začela že v osemdesetih, ko se ni vrtelo vse samo okoli realizma, ampak smo dobili tudi kakšno povsem arkadno zadevo tipa F1 Pole Position, v tistih časih pa licenca ni bila zavezana samo na enega založnika, zato smo dobili res cel kup naslovov iz resničnih strani. Stvari so se spremenile, ko so založniki začeli kupovati ekskluzivne pravice za izdelavo Formula 1 iger, na tem področju pa so se skozi leta zamenjali založniki kot so EA, Codemasters, Sony in Ubisoft.
Po nakupu Codemastersa je pravice zopet v roke dobil EA, ki trenutno skrbi za letne izdaje novih iger, razvijalec New Star Games pa se je odločil zaobiti njihova pravila do licence, zato so izdelali svojo igro z bolidi New Star GP, to pa je arkadna formulščina, s pisano grafiko in arkadnim voznim modelom.
Poanta te igre je zabavno dirkanje, ki nam omogoči pritiskanje plina “do daske”, vmes pa se ne bomo preveč obremenjevali s tem, ali nam bo uspelo zvoziti naslednji ovinek ali pa se bomo srečali z bližnjim zidom. Ustvarili bomo lahko svojega dirkača ter oblikovali svoj živobarvni bolid, nakar se bomo lahko brezskrbno zapodili na stezo loviti najboljši čas. Kljub temu, da je tole arkada, nam bo igra vseeno dovoljevala določene nastavitve kot je denimo obraba gum in napolnjenost bolida z bencinom, kar bomo nastavljali pred vsako dirko posebej.
Našo dirkalno kariero bomo začeli v osemdesetih in se nato preko uspešno zaključenih sezon prebijali naprej, tako pa bomo dobivali dostop do hitrejših formul. Seveda bo vse to povsem nelicenčno, tako da ni za pričakovati imen resničnih dirkačev ali pa prog, a stavimo, da bomo to lahko naknadno popravili preko modov, tako kot smo to včasih delali za nogometno igro Pro Evolution Soccer.
New Star GP bo sprva izšel v sistemu Early Access, a zaenkrat zadeva nima uradnega datuma izida – na Steamu si jo lahko ta čas dodate med seznam želja.
Na nadaljevanje igre Kingdom Come: Deliverance, RPG-ja iz leta 2018, ki je veliko stavil na realizem, čakamo že celo večnost. Studio Warhorse zagotovo na njem dela, a uradne najave še nismo dobili, Rusom pa se ni dalo čakati več zato so začeli delo na svojem projektu, ki se mu rusko reče Смута.
Prevedeno je to Smuta oziroma angleško Turmoil, gre pa za RPG, ki se močno zgleduje po igri Kingdom Come, le da želi ruski razvijalec Siberia Nova povedati zgodbo iz zgodovinskega obdobja Time of Troubles. Gre za obdobje nemira med letoma 1598 in 1613, takrat pa je umrl vladar Feodor I, ki ni zapustil nobenega prestolonaslednika. Takrat so se vsi začeli boriti za prestol in ravno v tem napetem času bomo nadzorovali lik Yurija Miloslavskyja, ki bo skušal združiti milico Nizhny Novgorod, udeležil pa se bo vseh glavnih dogodkov tega nemirnega obdobja, med njimi se bo zgodila tudi bitka za Moskvo.
Smuta je zanimiv projekt, saj je povsem ruski in razvijalec Siberia Nova verjetno sploh ne načrtuje prevoda v angleščino. Kljub temu pa igra nosi konkretno grafično podobo, razvojna ekipa pa veliko polaga v realistične animacije ter se poskuša držati načel izpopolnjenega boja. Smuta je do sedaj dobila en napovednik, predčasno pa je ven pobegnilo nekaj posnetkov zaprte alfe. Na njih vidimo lahko nekaj tekanja naokoli, raziskovanja, tiholazenja in jezdenja živali, na splošno pa je zadeva videti kot nekakšna mešanica iger Kingdom Come in The Witcher 3.
Igralni posnetki tudi pokažejo dejstvo, da ima igra pred sabo še kar nekaj programiranja. Obrazne animacije ob pogovarjanju so denimo povsem odsotne, ni pa še jasno, koliko svobode pri raziskovanju bo ta igra sploh ponujala. Na znanem forumu RPG Codex se je razvila širna debata, kjer nekateri ruskega razvijalca obtožujejo, da v bistvu sploh ne obstaja in da je vse skupaj samo pranje denarja, spet drugi pravijo, da je zadeva še daleč od dokončanega in da sploh ne moremo obiskati notranjost stavb.
V vsakem primeru je projekt zanimiv in malce čudno je, da o njem ne piše noben zahodni medij. Datum izida zaenkrat ostaja neznanka, več informacij pa lahko najdete na ruskem VK-ju – le omogočite si prevajalnik v svojem trenutnem brskalniku.
Igra s kartami Magic: The Gathering oziroma njena založba Wizards of the Coast se je domislila nove genialne poteze in izdala novo uradno razširitev, ki vsebuje vsebino fantazijske serije Gospodar prstanov. Igralci so navdušeno spet začeli kupovati skupke kart in v rokah gledali nove podobe legendarnih herojev kot so Aragorn, Frodo in Gimli, vsak od kupcev pa je potihem upal, da bo v svojem skupku kart naletel tudi na najbolj redko karto od vseh – tisto, ki nosi sliko Prstana mogote.
One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the Darkness bind them.
We are thrilled to hear tale of a new Ring-bearer in possession of the serialized 1:1 The One Ring! This journey is finished, but the adventure with #MTGxLOTR's continues! pic.twitter.com/nlKqJ02Qqk
— Magic: The Gathering (@wizards_magic) June 30, 2023
Gre za najmočnejši artefakt znotraj Gospodarja prstanov in je zaslužen tudi za vse največje težave Srednje sveta. Skladno s tem je to izjemno redka karta, saj je tisk zapustila ena samcata, zdaj pa jo je nekdo končno odkril in si tako izjemno obogatil svojo zbirko.
Da je bila karta res najdena je potrdila Twitterjeva skupina Hipsters of the Coast, saj jo je nekdo dal overiti na spletni strani Professional Sports Authenticator, ti pa so ji podelili oceno 9, ki označuje skorajda perfektno ohranjeno karto. O odkritju je nato poročala spletna stran The Wall Street Journal, ki pravi, da želi lastnik karte ostati anonimen, dragoceno karto pa je odkril pičla dva tedna zatem, ko je izšla razširitev za Magic: The Gathering.
— Hipsters of the Coast (@HipstersMTG) June 30, 2023
Ni še znano, ali bo anonimni lastnik karte to tudi prodal ali pa jo bo obdržal. Vse od najave dragocene karte so nekateri zbiralci začeli ponujati visoke zneske za tistega, ki bo karto odkril in jo bo želel tudi prodati naprej. Največjo ponudbo je trenutno izdala španska igričarska trgovina Gremio de Dregones, ki za unikatno karto ponuja točno 2 milijona evrov, hkrati pa bodo lastnika na svoje stroške prepeljali v Valencio in mu plačali namestitev. Če trenutni anonimni lastnik ponudbo sprejme, potem bo to postala daleč največ vredna karta v zgodovini igre Magic: The Gathering. Trenutno ta rekord drži karta Black Lotus, ki se je prodala za dobrih 540.000 dolarjev.
Registracija uporabniškega računa na nekih novih straneh ni več tako naporna kot je bila njega dni, a vseeno marsikakšen uporabnik zavije z očmi, ko mora za kakšno novo funkcijo ustvariti svoj unikaten račun, v spletno okno vtipkati svoj e-mail in nato še ustvariti svoje geslo. Čeprav je to odsvetovano večina ljudi vseeno za več strani uporabi enako kombinacijo poštnega predala in gesla, nekatere bolj napredne strani pa so zdaj to začele onemogočati in vas pri tipkanju gesla opozorijo, da je ta kombinacija že bila podvržena hekerskim napadom ali pa da vaše ime, ki mu sledijo številke 123 ni ravno učinkovita zaščita.
Nekdo je zdaj iz tega žongliranja s črkami in številkami ustvaril samosvojo igro, ki se imenuje preprosto The Password Game. Izum je delo enega samega človečka z imenom Neal Agarwal, namen igre pa je ustvarjati geslo, ki sčasoma postaja čedalje bolj zapleteno, saj to za igro nikoli ni dovolj dobro ali varno.
there are rules in this game that ensure I will never see the pearly gates
Stvar se začne dokaj preprosto, saj mora geslo vsebovati zgolj pet znakov, a nato je treba notri dodati številke, posebne znake, nakar morajo vaše številke skupaj sešteti vsoto 25. Stvari od tu naprej postajajo samo še bolj nore, saj bo treba vnesti rešitev igre Wordle, vnesti rimske številke, ki morajo vsebovati skupno vsoto 35 ali pa bo treba v podobi emotikona odraziti trenutno fazo lune. Hec je, da z novimi stopnjami morate ohraniti zahteve prejšnjih. Tako lahko denimo nova stopnja zahteva vnos dodatnih številk, a potem se zna zgoditi, da vsota novih cifer ni več 25.
Zadeva je zabavna in hkrati frustrirajoča, brezplačno pa jo igrate kar preko brskalnika in to preko naslednje povezave. Bodite brez skrbi, za igranje vam ni treba ustvarjati nobenega uporabniškega računa, čeprav vas morda ravno to čaka na koncu tega izjemno dolgega in napornega ugankarskega potovanja.
Pričkanje med ameriško zvezno komisijo za trgovino FTC in Microsoftom je na sodiščih razkrilo marsikakšen dokument, ki ga drugače ne bi dobili v javnost. Microsoft se trudi pridobiti odobritev za nakup založnika Activision Blizzard, a ta pot je trnava, saj mu konkurenti in komisije ves čas mečejo polena pod noge, ta leteči les pa je razkril tudi trenutne igre na katerih dela češki založnik Bohemia Interactive.
Microsoft je na enem dokumentu zapisal kratko predstavitev podjetja, ki je znano predvsem po svoji seriji vojaških simulacij ArmA in večigralski preživetveni igri DayZ. Slednja je spočetka izšla v obliki moda, a je ta postal tako uspešen, da smo kasneje dobili samostojno predelavo, ki se je dolgo valjala v sistemu Early Access, po polnem izidu pa je dobila eno uradno razširitev, kljub svoji starosti pa dnevno zabeleži več kot 35k istočasnih igralcev.
Pozorne oči pa so na tem dokumentu ujele še nekaj drugega: pod trenutnimi projekti, ki jih paca Bohemia, je zapisan tudi DayZ 2, ki do sedaj uradno še ni bil najavljen.
V razvoju sta tudi igri ArmA Reforger in ArmA 4, a za te se je že vedelo da obstajajo – Reforger je trenutno v Zgodnjem dostopu, za polnopravno nadaljevanje ArmA 4 pa bo najbrž treba počakati še nekaj let. Vendar pa je DayZ 2 novost, čeprav glede na uspeh moda in nato samostojne igre niti ni takšno presenečenje.
V bistvu bi ravno DayZ največ profitiral od potencialnega nadaljevanja. Original je nekakšen prednik žanra “battle royale” in čeprav je bil uspešen, bi se lahko prodal v veliko večji nakladi, če se ne bi leta boril s težavami glede optimizacije in strežnikov, ki so povzročali veliko težav. Še danes DayZ ni vse tisto kar bi lahko bil in res bi bilo zanimivo videti nadaljevanje, ki bi delovalo na izboljšanem pogonu, ta pa bi prinesel napredne zombije, ki ne bi mahali skozi stene in bi igralcem predstavljali večjo nevarnost, ne pa da so sčasoma postali obrobna zadeva, saj se je vse začelo vrteti samo okoli PvP-ja.
Če in kdaj bo Bohemia napovedala DayZ 2 je stvar prihodnosti, a pričakujemo, da bo najprej izšla igra ArmA 4, nakar bo na tehnologiji te igre slonelo drugo poglavje DayZ-ja.
Pri dvojcu bratov Mario in Luigi sem vedno preferiral zelenega predstavnika, saj sem od vedno navijal za tiste bolj sekundarne like in ne za tiste superzvezdnike, ki jim javnost namenja največ pozornosti. Luigi nemara res izgleda skoraj identično svojemu bratu, a Nintendo mu je izpopolnil svojo osebnost in dodal nekaj samosvoje zgodbe, tako da se Luigi že nekaj časa trese od strahu, saj so mu ves čas za petami duhovi.
Lugijeva zadnja lastna igra je bila Luigi’s Mansion 3 iz leta 2019, zdaj pa se brkati junak vrača v novi igri Luigi’s Mansion: Dark Moon. To v bistvu ni svež naslov, ampak predelava igre iz leta 2013, ki je izšla samo za prenosno konzolo Nintendo 3DS. Nintendo je na konferenci Direct napovedal nadgrajeno verzijo za konzolo Switch, ta pa bo s sabo prinesla lepše teksture in večjo ločljivost, ki bo igro približala bolj sodobnim standardom.
Nintendo je sicer izvrgel samo 20 sekund dolg dražilnik in predelavo omenil bolj mimobežno, tako da smo dobili občutek, da v stvar ne nameravajo vložiti preveč promocije ali proračuna. Skladno s tem Dark Moon ni videti tako lepo kot pa Luigi’s Mansion 3, a vseeno smo veseli že tega, da bomo dobili nadgrajeno verzijo, ki jo bo lažje preigravati, primerjalni video pa pokaže kar poštene grafične nadgradnje.
Manjka samo še bolj konkreten datum izida, saj je Luigi’s Mansion: Dark Moon postavljen v leto 2024, na mesec izida pa bo treba še počakati.
Animeji in spremljajoči žanr iger jRPG se zdita v Sloveniji bolj krožek, ki nima veliko pripadnikov, a situacija drugod po svetu je povsem drugačna. Zahodni svet je čedalje bolj zaljubljen v ta žanr animacije, zato namenske konference vsako leto dobivajo večji obisk. Ta je usahnil samo sredi krize s koronavirusom, ko so bili takšni festivali ugasnjeni, zdaj pa so se dogodki vrnili v velikem slogu in s sabo pripeljali nepopisne gneče.
Kako so te velike po obsegu priča letošnji festival Anime Expo 2023, ki se je odvil med 1. in 4. julijem na lokaciji Los Angeles Convention Center. To je ista lokacija, ki bi morala gostiti letošnji E3 in čeprav je to ogromna dvorana, takšnega navala verjetno niso pričakovali niti najbolj optimistični organizatorji.
Na spletu so se kmalu po odprtju vrat pojavili prvi posnetki obiskovalcev in situacija je videti kot nočna mora za vsakega, ki ne mara preveč utesnjenih prostorov. Moj največji dogodek, ki sem se ga udeležil v živo je bil Gamescom in čeprav je bila tudi tam prisotna gužva, so se ljudje vsaj lahko prosto sprehajali, medtem ko je Anime Expo 2023 videti kot neka večja konzerva za sardine.
Spletna stran Kotaku se je dokopala do intervjujev z nekaterimi obiskovalci in pozitivni vtisi iz udeležbe so bili bolj redki. Nekateri obiskovalci so bili dobesedno stisnjeni ob zid, klimatske naprave pa so bile prisotne, a preprosto niso dohitevale vse te gneče. Vsi ti ljudje so se tako potili na enem prostoru, kar je za takšen festival kar velik problem – še posebej animejski, ki so v preteklih letih slavili po bolj slabi higieni nekaterih obiskovalcev, zaradi česar so morali organizatorji ljudi opominjati, da se pred prihodom stuširajo.
Problem pa ni bila samo gneča znotraj hal, ampak tudi dolge vrste izpred lokacije. Vrste obiskovalcev so bile tako dolge, da si moral za rep kolone dejansko večkrat prečkati cesto, obiskovalci pa so se morali med potrpežljiv čakanjem cvreti zunaj na vročini, praktično brez kakršnekoli sence. Nekateri so čakali celo več ur in vseskozi je bil prisoten strah, da bodo na koncu kapacitete zapolnjene in da jim bo onemogočen vstop.
Seveda ne gre spregledati tudi skrbi glede same varnosti. Če bi kje kaj zagorelo ali pa se sprožil alarm bi se vse skupaj hitro lahko spremenilo v katastrofo, ki bi zagotovo terjala tudi smrtne žrtve. Še vedno je svež spomin na lanski oktober, ko je v Seulu zaradi nepopisne gneče sredi ulic življenja izgubilo 159 ljudi.
Tudi v Sloveniji ljubezen do japonske kulture narašča. Pri nas za druženje in razne festivale skrbita društvi Makkon in Na meji nevidnega – slednji so letošnji dogodek pripravili na Gospodarskem razstavišču in zapolnili kapacitete do maksimuma.
Za uspešno igričkanje je bilo včasih dovolj, da si skupaj sestavil neko bež škatlo, ki so jo nato sparil s katodnim monitorjem in že si bil pripravljen za akcijo. Ostale stvari niso bile pomembne, saj si za miško in tipkovnico uporabil neke poceni HP-jeve izdelke, ki so se prodajali za par sto tolarjev, sedel pa si na kuhinjskem stolu in monitor balanciral na mizi, ki je bila ravno dovolj kakovostna, da je majavo držala par kilski katodnik.
Tehnologija pa gre naprej in skladno s tem se je spremenil vsak delček našega igričarskega kotička. Bež PC-ji so spremenili v elegantne črne škatle, s prozornimi ohišji, monitorji so sedaj izjemno tanki in lahki kot peresce, tipkovnica pa je zdaj mehanska in je dražja kot smo včasih odšteli za vsak PC.
Stvari so celo tako napredovale, da celo mize niso več takšne kot so bile njega dni. Slovensko podjetje UVI je za namene popestritve vašega igričarskega kotička spočelo mizo UVI Desk Breacher, ki je specifična namenjena igralcem, ki bi si želeli malce razgibati igralni prostor, ob tem pa ne bi radi zapravili preveč in se še vedno naslanjali na kvaliteten izdelek. Breacherja smo pod roke vzeli tudi mi in tako spočeli prvi uradni test slovenske igričarske mize.
Paket vsebuje vse potrebno za sestavljanje in kot človek, ki je navajen predvsem sestavljanja opreme iz trgovine Ikea, sem bil presenečen nad enostavnostjo sestave, ki jo ponuja miza UVI Breacher. Tu so kovinske noge, ki jih sestaviš skupaj, gor namestiš leseno mizno ploščo in praktično si že pripravljen za igričarsko zabavo. Vrtalnika ne potrebujemo, saj so luknje za vijake že izvrtane vnaprej, tako da boste pri sestavi morali samo malce vijačiti in dobro je, če vam pri tem opravilu pomaga še ena oseba, a tudi sami lahko z malce okretnosti vse skupaj sestavite v slabe pol ure. Za sestavljanje so vam v pomoč navodila, ki obstajajo v fizični in tudi digitalni obliki.
Tisti bolj podjetni se boste poslužili še pridodanega LED traku, ki ga lahko priročno nalepite pod mizno ploščo ali pa na njen rob. Zadeva seveda ni obvezna, saj nekatere takšne osvetljava moti, za tisti bolj subtilni efekt pa lahko trak zalepite pod mizo. V praksi zadeva res lepo osvetli temačen kotiček in frajersko izpade na kakšnih slikah, če pa vam je zadeva odveč jo lahko tudi povsem izklopite preko kontrolerja na desni strani mize, preko tega pa lahko lučkam dodajate tudi različne efekte utripanja.
RGB osvetljava omogoča več načinov utripanj in res lepo poživi vaš gaming kotiček.
RGB lepo sovpade s celotno podobo mize. Celotna konstrukcija – od železnih nog pa do lesene mizne plošče – je odeta v fino črno barvo, kar da izdelku lep premijski videz, ki ne bo tuj praktično nobenemu kotičku vašega stanovanja.
Površina mize ima fino teksturo, ki pa rada pušča za sabo prstne odtise in je dovolj prostorna, da gor lahko elegantno naložite monitor, miško, tipkovnico in gor postavite še kakšno stojalo za slušalke. Širina 60 cm sicer ni titanska in čeprav je prostora načeloma dovolj za vsa opravila, ki jih zahteva šola in služba, lahko uporabnost še dodatno razširite, če se poslužite raznih UVI Desk dodatkov, ki jih je tule cel kup.
Na voljo imate posebno držalo za slušalke ali pa VESA nosilce za monitorje, ki dajo mizi povsem nove dimenzije uporabnosti. Mizna plošča ima vnaprej zvrtane luknjice na praktično celi površini mize, tako da lahko na desno stran postavite držalo za slušalke, na levo pa pričvrstite držalo za pijačo ali pa ustvarite kakšno drugo kombinacijo, ki bo vam bolj priročna.
Miza ima luknje izvrtane na vseh straneh, tako da si jo lahko preko raznih dodatkov povsem prilagodite svojemu slogu.
Največjo vlogo pri razširitvi mize zagotovo igra namensko VESA držalo za monitorje, ki je prav posebej prilagojeno za uporabo te mize. Breacher ima namreč na zadnji strani malce izrezan rob, ki ni tam samo zaradi estetike ampak igra pomembno vlogo prilagodljivosti. Zaradi tega roba namreč lahko mizo porinete povsem do stene, vmes pa bo ostal priročen prostor, skozi katerega lahko speljete vse potrebno kablovje, ki ga lahko vpnete v posebna držala in tako zagotovite lep in čist izgled mize. Ta prostor lahko izkoristi tudi VESA držalo z monitorje, ki je lahko enojno ali dvojno, na koncu koncev pa lahko ustvarite tudi trojno kombinacijo. Teža mize prenese do 100 kg, tako da je odveč skrb, da bi se kaj polomilo – razen seveda če mislite gor nameščati neke 48-palčne OLED monitorje, ki so v bistvu že televizorji.
UVI Breacher omogoča tudi nastavljanje višine. Preklapljanje med višinami sicer ni elektronsko, saj je UVI poskušal obdržati ugodno ceno izdelka in namenski krmilnik ter mehanske noge bi cenovno postavko dvignili strmo navzgor, a spreminjanje višine je vseeno omogočeno, bo pa za to treba malce zavihati rokave in preko vijačenja prilagajati višino. Višinsko lahko mizo preklapljamo med 71, 76 in 81 cm, kar sicer ni dovolj, da bi pri uporabi lahko preklapljali med sedenjem in stanjem, a je dovolj, da si jo sede lahko prilagodite svojim specifičnim zahtevam, prav pa pride tudi tistim najstnikom, ki rastejo kot fižol in znajo pri običajnih mizah naleteti na težave, ko začnejo s koleni zadevati rob mize. Za uravnavanje poskrbijo tudi dodatne nogice na dnu, ki jih nastavljamo preko enostavnega vrtenja.
UVI Breacher ima nosilnost 100 kg, tako da lahko gor namestite tudi trojico monitorjev.
UVI Breacher se je med našim testiranjem odlično obnesel pri vseh nalogah, ki smo ga od njega zahtevali. Še posebej nas je navdušil prirezan rob, ki se morda zdi neka obstranska zadeva, a v resničnem življenju smo že vsi naleteli na težave pri namestitvi mize, ki jo je bilo treba poriniti do roba stene, ob tem pa smo neizbežno začeli stiskati kable, kar nikakor ni dobro za njihovo dolgoživost.
Pogrešali smo edino preklapljanje med sedečim in stoječim načinom, a kakor smo že omenili, je ta funkcija izostala zaradi ohranjanja cene, ki je tule res ugodna. UVI Breacher si namreč lahko privoščite že za 249 €, a če boste redno spremljali promocije UVI-ja in njegovih partnerjev si lahko to mizo pridobite že nekje 200 €, morda celo kakšnega desetaka manj.
Opravili smo torej test ne samo prve igričarske mize, ampak mize na splošno in z ogledom teh izdelkov nameravamo nadaljevati. Naša naslednja tarča je ogled dražje ponudbe UVI Deska, ki je namenjena tako igričarski kot tudi pisarniški rabi, saj takšni izdelki v Sloveniji postajajo upravičeno izjemno popularni in prav je, da vsaj nekdo naredi iz njih tudi bolj globoke recenzije.
Paramount Pictures je včeraj presenetil z napovednikom za film Bob Marley: One Love, ki bo v center dogajanje postavil enega najbolj vplivnih glasbenikov iz sedemdesetih, ki je bil tako popularen, da se njegov obraz še danes tiska na majice vseh tistih, ki obožujejo reggae in zraven še skadijo kakšen zvitek kanabisa, njegov uradni profil na Instagramu pa drži več kot 7 milijonov sledilcev, kljub temu, da je tip mrtev že več kot 40 let.
Marley, s polnim imenom Robert Nesta Marley se je rodil leta 1945, njegova profesionalna glasbena kariera pa se je začela leta 1963, ko je oblikoval glasbeno skupino, ki bo sčasoma postala znana kot The Wailers. Marley je nato nadaljeval s svojo uspešno solo kariero, poleg zapomljive glasbe pa je ves čas med ljudi želel preseliti tudi kulturo Jamajke, ki je bila čudovita, a se je hkrati ubadala s kriminalom in političnimi napetostmi. Leta 1976 se je nameraval udeležiti brezplačnega koncerta Smile Jamaica, ki ga je organiziral premier Michael Manley, namen tega pa je bil ublažiti politične napetosti dveh strank. To ni bilo všeč vsem in neznani napadalec je takrat vdrl v Marleyjev dom in začel streljati, Bobova žena in manager pa sta takrat utrpela hujše poškodbe, medtem ko je bil Marley samo lažje poškodovan. Nihče ni umrl in Marley je samo dva dni kasneje vseeno nastopil na koncertu.
Kot vidite je imel Bob precej razburljivo življenje, zdaj pa bo vse to poskušal ovekovečiti film Bob Marley: One Love, ki v prvem napovedniku nakaže vse zgoraj opisane dogodke. V glavni vlogi legendarnega pevca se bo preizkusil Kingsley Ben-Adir, medtem ko bo njegovo ženo Rito poskušala k življenju obuditi igralka Lashana Lynch, Jesse Cilio pa bo odigral Bobovega očeta.
Napovednik ni navdušil vseh. Komentarji po spletu niso naklonjeni glavnemu igralcu, ki naj bi bil bolj slaba imitacija Boba, nekatere pa motijo naglasi, ki naj bi nosili preveč angleških podtonov.
Bob Marley: One Love v kina prihaja enkrat v 2024.
Režiser Martin Scorsese za nas pripravlja novo poslastico, ta pa bo nosila ime Killers of the Flower Moon. Gre za predelavo knjige izpod rok pisatelja Davida Granna, zgodba pa je povzeta po resničnih dogodkih iz leta 1920, ko so indijanski staroselci Osage v svojem rezervatu odkrili lepo nahajališče nafte, zaradi česar so zaslužili mastne denarce.
Bogati Indijanci takrat Američanom niso bili preveč všeč, zato se je vlada odločila pomagati staroselcem, saj naj ti ne bi znali skrbeti za takšno silno bogastvo, ta pomoč pa je prišla v seriji umorov, ki so se zgodili med letoma 1921 in 1926, takrat pa je umrlo kar 60 ljudi, nerazrešeni umori pa so pripeljali do ustanovitve Zveznega preiskovalnega urada oziroma FBI-ja.
Vse to vemo že iz knjig, dobili pa smo tudi že prvi dražilnik. Apple, ki je poskrbel za produkcijo in je v film zlil milijone evrov, je zdaj spočel prvi daljši napovednik, ki v ospredje postavi romanco med Enerestom Burkhartom (Leonardo DiCaprio) in Mollie Kyle (Lily Gladstone). Poleg njiju bomo v filmu videli tudi Roberta De Nira in Jesseja Plemonsa, ki bo igral predstavnika zakona Toma Whita, ta pa je prišel pogledati, če belci resda pobijajo Indijance – ta vrstica je v napovedniku videti preprosta, a lepo izraža takratno mišljenje, da ubijanje staroselcev ni bila neka res velika stvar, za katero bi bilo vredno izgubljati čas.
Udobno se namestite v kino sedeže, saj bo film dolg 3 ure in 26 minut. Presenetljivo je to šele drugi najdaljši Scorsesejev film, saj ga preseže njegov zadnji film The Irishman, ki je bil dolg 3 ure in 29 minut.
Killers of the Flower Moon se bo v kinih pojavil 20. oktobra, nakar bo prispel tudi na pretočno platformo Apple TV+.
Netflix je objavil prvo polovico 3. sezone serije The Witcher in zadeva res ni požela nekega univerzalnega odobravanja, niti ni bila preveč pričakovana. Roko na srce sem se osebno komaj prebil čez 1. sezono in že takrat zaključil, da z ogledom ne namerava nadaljevati, vendar pa si Netflix takšnega razkošja ne more privoščiti, saj je v promocijo te serije in v bistvu v cel univerzum Witcherja vložil ogromno denarja, tako da preprosto mora delati na novi vsebini.
Koliko je ta kvalitetna je vprašljivo, a bolj slabo se ti piše, če že pred najavo 3. sezone sodelovanje odpove glavni zvezdnik Henry Cavill, ki je v seriji igral vlogo Geralta. Netflix se je na to menjavo hitro pripravil in praktično takoj najavil, da bo v 4. sezoni vlogo Geralta prevzel igralec Liam Hemsworth. Netflix je skušal s tem dati vtis, da bo s serijo vse v najlepšem redu in da jih odhod Henryja ne bo preveč bolel, a zadnja oglaševalska kampanja pokaže ravno obratno zgodbo.
Netflix je namreč na različnih koncih sveta na razne stavbe projiciral napis “Da, še vedno igra Geralta v 3. sezoni The Witcherja”. To se seveda nanaša na igralca Cavilla, ki se je s 3. sezono od serije poslovil in bo zdaj svoje talente raje izkoristil za filmsko rojstvo franšize Warhammer. Promocija je vsekakor zanimiva, a po drugi strani tudi smrdi po obupanosti, saj se zdi, kot da Netflix na kolenih prosi gledalce, naj vendarle namenijo nekaj pozornosti 3. sezoni.
Ta med kritikih ni bila toplo sprejeta. Prvih pet epizod namreč kaže ocene, ki strmo padajo. 1. epizoda je sicer dobila sprejemljivo oceno 7,1/10, a že četrta je padla na 5,6, peta pa se je malce popravila na 6,2. Spletna stran Deadline pravi, da je padla tudi gledanost, saj si je premiero 3. sezone pogledalo 15 % manj gledalcev kot pa premiero 2. sezone, gledanost pa je nato padala z vsako nadaljnjo epizodo.
Netflix je očitno mnenja, da gre slaba gledanost na račun odhoda Henryja, a uradni subreddit pokaže drugačno sliko. Oboževalci se namreč že dolgo pritožujejo, da serija ne sledi več knjigam, ki jih je spisal poljski pisatelj Andrzej Sapkowski, pritožbe pa letijo tudi na račun kostumografije, slabega scenarija, všeč pa jim ni niti izbira frizur – Jaskier je v novi sezoni resnično videti bizarno in je daleč od tistega šarmantnega trubadurja, ki smo ga spoznali v igrah in knjigah.
Druga polovica The Witcherja izide 27. julija in res imamo občutek, da zna Netflix kmalu dvigniti roke nad celim univerzumom in ne bi bili presenečeni, če bi bila 4. sezona hkrati tudi zadnja.
Se morda spomnite filma The Conjuring iz leta 2013? Gre za pomemben izdelek, saj je ta spočel čisto svojo Marvelovsko vesolje, le da se to ne ukvarja s superjunaki, ampak demoni, grozljivimi lutkami in bizarnimi nunami. Po temu filmu je začela založba New Line Cinema delati nadaljevanja in ločene dele, ki pa so vseeno tematsko povezani, tako da smo samo leto kasneje dobili film Annabelle, v 2016 The Conjuring 2 pa spet leto kasneje Annabelle: Creation, v 2018 pa nas je pričakal film The Nun. Temu so nato še sledili filmi The Curse of La Llorona, Annabelle Comes Home in The Conjuring: The Devil Made Me Do It, New Line Cinema pa se zdaj pripravlja za obuditev strašljive nune.
The Nun 2 je včeraj dobil prvi napovednik, zgodba pa se bo tokrat začela leta 1956, ko nekdo v Franciji ubije nekega duhovnika, nakar nuna Irene (Taissa Farmiga) kmalu spozna, da se bo zopet morala spopasti z demonsko nuno, ki jo je obsedel demon Valak.
The Conjuring vesolje mi je sicer malce znano, saj sem si ogledal prva dva film in sta mi pri gledanju pognala kar nekaj adrenalina, teh samostojnih delov tipa Annabelle pa še nisem povohal. The Nun mi že glede na napovednike ni preveč ugajal, saj me je demonska nuna čisto preveč spominjala na pevca Marilyna Mansona, zaradi česar mi je njena pojava komična in ne vzbuja strahu. Glede na ocene prvi del ni bil ravno kvaliteten, a očitno se New Line Cinema s kritikami preveč ne ubada, saj ti filmi ne zahtevajo preveč proračuna, v blagajne pa prinesejo lepe zneske.
The Nun 2 bo očitno, tako kot original, veliko stavil na tehniko strašenja jump scare, saj v napovedniku vidimo kar nekaj kadrov, ko ob napeti glasbi iz teme nenadoma nekaj skoči. Je pa videti nekaj zanimivih in originalnih scen: ena je denimo tista, kjer se na steni pojavi cel kup revij, ki nato oblikujejo Valaka. Škoda samo tega, da se nato scena zaključi dokaj predvidljivo.
The Nun 2 v kina prihaja 8. septembra, original pa si pri nas lahko ogledate na Netflixu.
Microsoftova naročnina Game Pass je pri nas prisotna že nekaj mesecev in do sedaj ste se verjetno že prepričali, ali se vam splača vzdrževati naročnino ali pa je to potrata denarja. Tako kot to počne Sony s svojimi naročninami PlayStation Plus, tudi Microsoft za Game Pass mesečno dodaja nove naslove in tako so včeraj napovedali julijski paket svežih iger, ki jih bomo dobili v različnih valovih.
Od danes naprej lahko igramo igre kot so McPixel 3 ter nov del japonske sage Sword and Fairy, ki nas v zadnjem poglavju Together Forever pošlje v magično deželo, polno božanstev, demonov in herojev, ki bodo tem nasprotovali.
11. julija prihaja igra Common’hood, na isti dan pa bomo lahko začeli z igranjem Insurgency: Sandstorm, ki je v bistvu večigralska streljačina iz leta 2018, ta pa je od takrat spočela cel kup DLC-jev. Nakar nas 14. julija čaka največji naslov tega meseca: Exoprimal, svež naslov iz rok Capcoma, ki ga bomo lahko že ob dnevu izida igrali na Game Passu. Gre za unikaten hibrid PvP in PvE streljačine, kjer se bomo naokoli podili v ogromnih mehanskih preoblekah in se med drugim borili tudi proti dinozavrom. Ponudba tomesečnih iger se bo zaključila 18. julija, ko se bomo lahko poigrali še v igri Techtonica.
Pri nas konzoli Xbox Series S in X še vedno nista podprti, zaradi česar tudi ni omogočena dražja naročnina Xbox Game Pass Ultimate, ki nam prinese prepustnico za igranje iger na konzolah in PC-ju, omogočeno pa je tudi pretočno igranje, ki ga lahko izvajamo tudi preko telefonov. Zaradi tega ne bomo dobili dostopa do igre GTA 5, ki se na storitev Game Pass vrača že tretjič, a bo na voljo samo za konzole, enako pa velja tudi za igro The Cave.
Game Pass bo 15. julija tudi izgubil trojico iger, to pa bodo Spelunky 2, Exo One in Paw Patrol The Movie: Adventure City Calls.